Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (93)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

    Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 14:01 |  
    8 3

    sympaticke....coz?

  2. Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

    Euforak (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 14:09 |  
    6 23

    Když opominu veškeré okolnosti a jeho morální vlastnosti, tak jako fotbalista mi přišel vždy spíš komickej.

    • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

      donford     před 6 lety 05.06.2018 14:30 |  
      23 3

      Tak spíš bych řekl, že někomu může být Coufal komický jako člověk, i když nevím proč, ale komický jako fotbalista? Který to dotahuje až do nároďáku? Co je na jeho hře konkrétně komického, že bychom se měli za břicha popadat? Jsem naivní tomto punktu jako liska, tak prosím o poučení, abych se mohl také zasmát.

      • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

        Pepibican     před 6 lety 05.06.2018 14:51 |  
        8 8

        O nároďáku bych moc nepsal, tam je teď každý, kdo umí zavázat kopačky, ale fotbalisté žádní.

        • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

          Edenjejenjeden     před 6 lety 05.06.2018 16:04 |  
          8 0

          Abych zůstal jako vždy objektivní,tak fotbalisté tam samozřejmě jsou,namátkou Suchý,Jugas,Bořil,Hušbauer,Sýkora,ale když ty ostatní kopyta jim to tak kazej:-))))

      • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

        Euforak (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 15:03 |  
        3 15

        K nároďáku se snad ani nemá cenu vyjadřovat. Kvalitativně je v mých očích na úrovni "našeho" Dostála.

        • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

          Virgil1956     před 6 lety 05.06.2018 15:10 |  
          17 0

          Kvalitativně je na úrovni Bořila, jen je rychlejší a umí líp hlavou než Bořil. Srovnávat ho s Dostálem je opravdu prča :)

        • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

          VanDel     před 6 lety 05.06.2018 15:42 |  
          12 1

          Ani si neuvědomuješ, jak sám se tady tím srovnáním Coufala s Dostálem neskutečně shazuješ.

          • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

            Tomski     před 6 lety 05.06.2018 19:18 |  
            2 0

            Musím Vás pánové upozornit, že je velký rozdíl mezi Dostálem tehdy ve Slavii a nyní v Bohemce. Šel rozhodně nahoru a je minimálně průměrným hráčem ligy. Tím ho, ale nechci srovnávat s Coufalem.

    • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 14:38 |  
      5 2

      Proč morální vlastnosti ?

  3. Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 14:41 |  
    7 1

    A ja myslel,ze tyhle aktuality se tu ted obejovat nebudou,kdyz uz mame (ted dokonce i 2) tu specialni rubriku :)

    • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

      frostt     před 6 lety 05.06.2018 16:03 |  
      0 0

      asi jako ještě víc neříkající video s Trávníkem :-D

    • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

      Chlupp (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 16:35 |  
      1 0

      Já myslím, že každý potenciální žhavý téměř přestup zasluhuje vlastní rubriku...

  4. Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 14:45 |  
    15 0

    Neznám teda nějak dopodrobna jeho charakterový vlastnosti, na to tu jsou jiný odborníci, tak to nebudu soudit, ale předpokládám, že je to jedna z věcí, která je pečlivě prověřovaná, a asi ne jen tak nadarmo je už ve 25ti kapitánem.

    Jinak sehnat opravdu kvalitní krajní beky je hodně nelehká záležitost, jsou těžce nedostatkový zboží. Po fotbalový stránce je to energickej bojovnej typ, s výbornou fyzičkou, kterej nic nevypustí. Dobrá práce dozadu, i hodně slušná podpora útoku, a kvalitní centry. Řečí čísel - jeden z nejlépe hodnocených hráčů ligy.

    Z těchto důvodů, a že je to opravdu post, na kterej se nejhůře shání solidní hráči, je to jedinej fotbalista Liberce, kterýho bych ve Slavii uvítal. Nějaký Potočný apod. doufám nepřipadaj v úvahu...

    • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

      Jachym     před 6 lety 05.06.2018 15:20 |  
      10 1

      Na hodnocení charakteru vynalezli odborníci ze Sportu dokonce desetibodovou stupnici, aniž by blíže objasnili metodiku. Předpokládám, že po odmítnutí dalších jednání se Spartou se charakter Coufala bude u nich limitně blížit nule...:-)

      • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

        bongor     před 6 lety 05.06.2018 19:53 |  
        3 0

        Zato u nás jde hodně nahoru.

  5. Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

    smely (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 14:48 |  
    19 0

    ac nejsem z Coufala nejak extremne nadsenej tak jiste plus za to jak vyjebal s rumunem u mne jiste ziskal...:-))

    • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 15:00 |  
      10 0

      Coufal ? Ale ne, to spíš Slavia. Celé je to trochu jinak. První s Coufalem jednala Slavia a na všem se domluvila jak s hráčem, tak s Karlem, ale mělo to jeden háček, čekalo se, až pan Tvrdík poletí do Číny. Klíčové bylo, kolik peněz uvolní CITIC. No a během té „čekací doby“ Coufala oslovili rudí a hráč a jeho menežeři nemohli rudé hned odmítnout, protože nevěděli s čím se vrátí pan Tvrdík z Číny. Tak hráli na čas, zdržovací taktika. A až přišla z Číny vynikající zpráva, tak se mohlo jít z barvou ven.

      • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

        smely (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 15:07 |  
        4 0

        takze s nima vyjebal, dyk rikam :-)))

        • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

          Jachym     před 6 lety 05.06.2018 15:15 |  
          5 1

          Nebuď vulgární, prostě z jednání s letenskými elegantně vycoufal…:-)

          • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

            smely (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 15:26 |  
            8 0

            co je na "dyk" vulgarniho ? :-)

            • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

              Jachym     před 6 lety 05.06.2018 15:32 |  
              3 1

              No fuj, ty kanále...:-) Si myslí, že když to napíše foneticky v angličtině, že je za vodou. Jsi smělý a troufalý...:-)

            • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

              bongor     před 6 lety 05.06.2018 19:55 |  
              0 0

              dyk je víš co?Akorát se to jinak píše.

              • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

                smely (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 22:26 |  
                0 0

                Vím, advokát...

            • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

              afro     před 6 lety 06.06.2018 13:13 |  
              1 0

              Dyk byl pes mého tchána. Nikdy jsem úplně nepobral, proč mu to udělali... :-)

        • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

          honzah (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 18:38 |  
          1 0

          Se Spartou vyjebal a u nás ještě trochu vyšrouboval gáži. Tak už to chodí. Nyní mu tedy držme palce na hřišti!

          • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

            afro     před 6 lety 06.06.2018 13:14 |  
            1 0

            To je zatím asi nejtrefnější komentář k tzv. Coufalově houpačce... ;-)

    • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 15:06 |  
      0 0

      Zvlášť tohle je poměrně zajímavé:

      To málokdo ví, že jsem tam měl jít v únoru po prvním kole, když Slavia prohrála v Jihlavě. Ale nakonec jsme si v Liberci s panem Karlem a trenérem Holoubkem řekli, že by to nebylo vhodné, že za mě už neseženou náhradu, protože byl konec přestupního termínu. Pak Karl mi dal slovo, že v létě můžu na 99,9 procent odejít.

  6. Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

    VanDel     před 6 lety 05.06.2018 15:40 |  
    27 1

    Ten rumunskej prasečí kvikot v těch diskuzích je naprosto luxusní :))) Už jenom kvůli téhle vyjebávce stojí ten jeho příchod za to :)

    • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

      iwanowicz     před 6 lety 05.06.2018 16:28 |  
      11 0

      Tak jsem tam nakoukl a dobre se pobavil, Coufal je pry arogantni svi.., lidsky odpad, bude litovat atd. Jeste u nas neni a uz ma u me body navic.. :D

      • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

        M@rvin     před 6 lety 05.06.2018 18:56 |  
        13 0

        No, před pár dny, v době, kdy vše nasvědčovalo tomu, že Coufal skončí za řekou, se tady o něm taky psalo trochu jinak, než dnes, kdy je to nejlepší pravý bek ligy:-)

        • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

          iwanowicz     před 6 lety 05.06.2018 20:12 |  
          0 0

          :D Jasně, ale přece nebudeme šít do vlastních řad, když se můžeme dobre pobavit na úkor úhlavního nepřítele. :)

    • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

      bongor     před 6 lety 05.06.2018 20:00 |  
      7 0

      Nevím,že Tě to překvapuje,oni nic jinýho neuměj.To jen na SN se snaží někteří"slávistI"/trollové/udělat ukvičence z nás.bolševik nemusel naříkat 50 let,nebylo proč.Matička strana mu udělala ,co mu na očích uviděla.Ale jen jednou nebylo rozmazlenýmu frackovi všechno podle jeho "notiček",tak se ukázal v pravém světle.

  7. Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

    boss009     před 6 lety 05.06.2018 15:53 |  
    6 11

    Když už nás vlastní tak velká čínská firma tak jsem čekal nějaké větší jméno než toho Coufala. Nebo mohli přivést na pravý bek čínského hráče jménem Zhang Linpeng o něm Lippi před časem prohlásil, že je to nejlepší hráč v Čínské lize a i Real se o něj zajímal. Mezitím bohužel šel trošku výkonnostně dolů, ale pořád je dost dobrý a třeba by tady našel novou motivaci Čínu už dávno přerostl. Škoda, že i když máme takové majitele, tak k nám chodí jen hráči z Liberce. Slavia by měla být více světový klub, můj názor.

    • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

      smely (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 15:57 |  
      5 0

      vsichni dobre vime, ze v Cine beha jen jeden hrac, kterej by byl pro nas prinosem....#WuLei :-)

      • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

        boss009     před 6 lety 05.06.2018 16:04 |  
        0 0

        Áá střelec Šanghaje no toho by jsme asi nezaplatili i když s našima možnostma kdo ví:-) Sakra to by bylo oživení zatuchlého českého rybníčku.

      • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

        smely (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 16:07 |  
        5 1

        letos zatim 11 zapasu , 12 branek + 2 asistence , prumer na 1 gol 81 minut !
        celkem odehrano 195 utkani za Shanghai, vstreleno 104 branek + 58 as. vek 26 ....cena 1,8 m Eur.....#VedeniCekame

        • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

          boss009     před 6 lety 05.06.2018 16:13 |  
          0 0

          No to cena je dobrá na co sakra vedení čeká, to jsem myslel, že bude dražší. On je střelec, ale ted mu strašně prospívá, že hraje s Hulkem oni si hodně rozumí a někdy hrají i naslepo. Rychle Jardo jednej než nám ho někdo vyfoukne.

          • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

            smely (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 16:49 |  
            5 0

            Ok, bereme ho i s tím Hlukem...

            • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

              boss009     před 6 lety 05.06.2018 16:57 |  
              0 0

              To bude ale pak na stadionu hluk že přebije i naše fandění:-)

        • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

          Fulham     před 6 lety 05.06.2018 16:15 |  
          5 0

          a teď dal za repre dva goly .... jenže - #mikrosvět# ?

          • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

            Fulham     před 6 lety 05.06.2018 16:17 |  
            3 1

            a otázka jestli by z jeho strany byla ,,WŮLEj"

            • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

              boss009     před 6 lety 05.06.2018 16:23 |  
              2 0

              No jo asi by mu tady chyběla pověstná česká pardon čínská kabina:-)

              • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

                Fulham     před 6 lety 05.06.2018 16:27 |  
                4 0

                :-) ale jinak bych nebyl vůbec proti. mají hráčů víc než my obyvatel .. len tá trúba tam chýba, len tá trúba...

                • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

                  boss009     před 6 lety 05.06.2018 16:35 |  
                  1 0

                  Přesně:-) Tak když Jarda něco vykřikoval, že CITIC vlastní i Peking Guoan tak třeba nějaký talent sem pustí, ale asi je to utopie i když stejně to Čína podle mě brzo přehodnotí a začne ty hráče posílat do Evropy musí aby byla jejich repre konkurenceschopná. No a my můžeme pak být krásný odrazový můstek pro ty nejlepší. No to jsem se zasnil:-)

                  • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

                    edenian     před 6 lety 05.06.2018 18:42 |  
                    0 0

                    Strasnej sen.

                    • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

                      boss009     před 6 lety 05.06.2018 20:44 |  
                      1 2

                      Tak každý máme svoje sny, že. Já si nehraji na nějaké přehnané vlastenectví, klidně ať je tým složený z Inuitů, hlavně když Slavia bude vyhrávat a bude konkurence schopna v LM.

                      • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

                        p!erreCORE     před 6 lety 05.06.2018 23:35 |  
                        3 2

                        Tak Slávia je v první řadě český klub.. Eskymáka klidně,ale zas jich tu nesmí být moc.. Já bych nebyl třeba rád ani kdyby za nás hrála dejme tomu komplet třeba španělská repre.. Prostě český klub rovná se v první řadě čeští hráči plus samolitr pár cizinců pro doplnění kvality. Tyhle názory ať za nás hraje kdokoliv,jen když budem vyhrávat se mně nelíbí..

                        • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

                          boss009     před 6 lety 06.06.2018 10:57 |  
                          0 0

                          Jo rozumím ti, ale já že převážně sleduji zahraniční fotbal a tam hrají převážně spíš cizinci tak to tolik neřeším a je to u mě už samozřejmost, ale chápu že někomu to sedět nemusí.

                  • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

                    bongor     před 6 lety 05.06.2018 20:03 |  
                    0 0

                    Sni,sni,hlavně u toho neusni.

          • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

            smely (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 16:45 |  
            3 2

            #Sapa

            • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

              boss009     před 6 lety 05.06.2018 16:52 |  
              0 1

              ??

            • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

              Fulham     před 6 lety 05.06.2018 17:28 |  
              0 1

              poloprofesionalni status....dopo stánek #mikro# odpo JiTr dril...:-) zápasy jen když nebude akce ,, vše za haitam" :-))

              • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

                boss009     před 6 lety 05.06.2018 20:49 |  
                0 1

                Nerozumím řeči tvého kmene:-), ale Haitam Aleesami je norský fotbalový obránce, ale nasledovaného ho nemám mi se o něj zajímáme?

  8. Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

    Akuls     před 6 lety 05.06.2018 15:53 |  
    12 2

    Od éry Mateje Krajčíka snad konečně příjde ofenzivní obránce, který dokáže posílat balóny prudce a přesně do nebezpečného prostoru mezi malé vápno a desítku. S bráněním a technikou je to sice u něj trochu slabší, ale na naši ligu určitě nadstandardní hráč, který by mohl pomoci otevřít z pravé strany obranný blok soupeře. Navíc je v nejlepších létech a v lepším klubu a mezi lepšími spoluhráči je předpoklad jeho dalšího zlepšení. Bude ale k sobě potřebovat spoluhráče, který mu bude dávat předfinální přihrávky, tak jako kdysi Tijani Belaid Krajčikovi či v ACS Dočkal Kadeřábkovi. No a Mikula by se mohl v Liberci konečně přesunout na svůj post pravého beka.

    • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

      Edenjejenjeden     před 6 lety 05.06.2018 18:15 |  
      2 0

      Ale ono i tomu Krajčíkovi trvalo,než se chytil v Ačku,pokud si pamatuju,chvili hrál v Béčku,byla tam snad i nějaká hostování,a myslím,že nikdo z nás tenkrát nevěřil,že se z něj stane taková opora.

      • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

        Akuls     před 6 lety 05.06.2018 21:00 |  
        0 1

        Pokud se pamatuji, tak ho po příchodu z Xaverova stavěl tréňa Csaplar na pravého záložníka a navíc o něm po pár zápasech prohlásil, že na ligu nemá a poslal ho hostovat tuším do Budějovic. Rozkvetl, až když začal hrát pod Jarolímem pravého beka. Ostatně u Kadeřábka to bylo podobné. Ten na hostování ve VŽ už málem končil s fotbalem. Potom ho Hřebík postavil za repre U-20 na beka a rázem měla ACS a později i dospělá repre hráče evropského formátu.

        • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

          Slavistat     před 6 lety 06.06.2018 11:09 |  
          1 0

          Ke Krajčíkovi, on k nám přišel z druhé ligy (Vítkovice?) a na zálohu. Ale po pár zápasech si urval koleno a byl víc jak půl roku mimo. Pak se nějak nemohl a nemohl chytit, seděl, hrál za B a jestli byl na hostování, ani nevím. a pak byly v týmu nějaká zranění a Krajčík už šel s formou nahoru a byl dobře připravený a když ho dal Jarolím z nouze na beka, tak zahrál opravdu velmi dobře a už to místo nepustil.

          • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

            kjandourek (admin)     před 6 lety 06.06.2018 12:32 |  
            4 1

            Matěj Krajčík k nám přišel z Xaverova v roce 2002.. (mezi námi už si představuju tu kritiku místních, kdybychom letos přivedli někoho ze třetí ligy, nebo co to Xaverov tenkrát hrál)...

            A přesně jak píšeš, hned si urval koleno, takže marodil, potom byl na hostování v Českých Budějovicích a apk ho najednou na podzim 2005 postavil Karel Jarolím do zálohy a on v zápase s Jabloncem rozjel ten úžasný obrat z 0:2 na 3:2 za poslední čtvrthodinku.... Za dvě kola dal gól v Plzni a svůj povedený podzim korunoval tím úžasným gólem bídám při Strahovské výhře 4:1 ... to už hrál asi třetí zápas v obraně...

            Potom tak nějak pendloval - většinou bek, občas záložník.... to když na kraji za ním hrál David Hubáček (vlevo hrál Aleš Urbánek), Farntišek Dřížďal, nebo Theo Gebreselassie....

            taková ta parádní přestavení kdy soupeřovi trenéři stavěli doleva dva obránce za sebe, aby "eliminovali největší zbraň Slavie - pravého beka"... ta přišla na podzim 2008...
            tehdy paradoxně v prvním zápase pouze střídal a ve druhém nehrál vůbec, protože mu v zimě končila smlouva a on jí nechtěl prodloužit a tak vedení vydalo pokyn, aby byl posazen na lavičku... z ní byl vyzvednut ve třetím kole, čtyři dny po prohře na Fiorentině a začal tam sázet jednu přihrávku za druhou: na Spartě Šmícovi, proti Kladnu Jardovi Černému, proti Brnu Neckovi... a to je jenom to, co si pamatuju z hlavy... za 15 zápasů 8 gólových asistencí plus dvě v poháru UEFA (obě na Ajaxu)...

            Ale občas mám dojem, že si ty jeho výkony idealizujeme právě na základě toho, že si pamatujeme právě tenhle podzim ... protože předtím za čtyři roky měl gólových asistencí sedm .... Dáme Coufalovi (nebo komukoliv) čtyři roky na to, aby nás jedním fantastickým podzimem přesvědčil o tom, že je výjimečný? :-)

            • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

              Fačín     před 6 lety 06.06.2018 14:53 |  
              0 4

              Já bych třeba z druhé ligy uvítal z Olympie Praha Giorgose Katidise. To by byl hráč dle mého gusta. Produktivní, tahoun. Kdyby neměl problematickou pověst, byl by určitě výše.

              • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

                Fulham     před 6 lety 06.06.2018 15:21 |  
                0 0

                taky jsem na něj koukal... ale z něj by JiTrovi jeblo..:-)))

                • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

                  Edenjejenjeden     před 6 lety 06.06.2018 15:58 |  
                  2 0

                  Tak je pravda,že druhou ligu moc nakoukanou nemám,ale jestli mě někdo zaujal,tak snad jen Kayamba z Opavy,ale nevím,jestli by to nebyl pro toho hráče moc velký skok,ale údajně jsme toho hráče letos v zimě opravdu nezávazně sondovali.

            • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

              Akuls     před 6 lety 06.06.2018 22:30 |  
              0 1

              Ten Xaverov hrál tehdy 2. ligu a pod trenérem Šimurkou hráli docela dobrý fotbal. Krajčík tam piloval pravou lajnu a byla velká škoda, že se ve Slavii zranil. Byl pak na hostování i ve VŽ a Budějovicích. Už je to dlouho, ale jsem si jistý, že velký trenér Csaplar, který trénoval Slavii v letech 2004-2005, jeho kvality vůbec neodhadl a v týmu ho nechtěl. Byly doby, kdy k nám, chodili z druhé ligy slušní hráči (např. Hotový, Šebek, Dřížďal atd.). Teď bych se nebál přivést z Příbrami Matouška, ale nechal bych jim ho tam ještě nejméně 1/2 roku, aby se otřískal v lize. U Krajčíka mne ale překvapilo, zvlášť když si vzpomenu jak válel třeba na White Hart Lane proti Tottenhamu Hotsput, že se nechytil v Itálii, a to ani v podprůměrné Reggine.

              • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

                JS (přítel SN)     před 6 lety 06.06.2018 22:45 |  
                1 1

                Krajčík byl typ na "totální fotbal" (:D) a to bohužel v betonářské Serii A v podprůměrném týmu asi moc nemohl využít. Zápas na White Heart Lane se také pamatuji, to jsem si řkal, jak je možné, že ho nechce žádný klub z Premier League.. Bohužel už měl na velký přestup tehdy vysoký věk.

        • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

          amon     před 6 lety 06.06.2018 19:32 |  
          1 0

          Tak já si Matěje pamatuju poprvé, kdyžk hrál proti nám na strahově za ČB a de facto nás porazil sám. Už je to pravěk, ale myslím, že jsme prohráli 2:1 a on nám dal gol a byl suverénně nejlepší na hřišti. Pak se stěhoval k nám. Asi jeden z mých vůbec nejblíbenějších hráčů. Ne jen proto, že byl skvělý fotbalista, ale jak si po každém zápase vzal velkou slávistickou deku, do tý se zabalil a šel děkovat fanouškům. Dnes děkovačka, před lety Matěj v dece.

    • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

      honzah (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 18:40 |  
      3 0

      Liberec zacelí post pravého beka železným mužem ze sestavy letošních Bohemians. Martinem Dostálem.

      • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

        bongor     před 6 lety 05.06.2018 20:05 |  
        4 0

        Martin stáhne hlavu mezi ramena,praští do koní a frčí!

        • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

          japoko     před 6 lety 05.06.2018 21:36 |  
          1 13

          Sice je tu neobliben, ale horsi nez treba zde oblibeny Fridrich o tolik nebyl. Ale to jsou ta specifika zdejsich expertu!

          • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

            p!erreCORE     před 6 lety 05.06.2018 22:00 |  
            6 0

            Ty nevíš,jak se jmenují naši hráči?

            • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

              Jachym     před 6 lety 05.06.2018 22:09 |  
              2 0

              Je prostě jedním z těch, který našim hráčům nemůže přijít na jméno...:-)

              • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

                p!erreCORE     před 6 lety 05.06.2018 22:26 |  
                2 0

                Ty seš nenapravitelný dobrák :)

              • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

                japoko     před 6 lety 06.06.2018 08:48 |  
                0 4

                Ano, je to s -y-, omluva. Ale ozvali se prave Ti, ktere jsem mel, mimo jinych, na mysli. To jasani nad vskutku tuctovymi hraci panuje na Slavii ode davna, i ldyz zaroven vykrikuji neco o tom, ze prumer opravdu nestaci! Fotbalu zdar!

          • Re: Coufal o přestupu: Slávistický dres je blíž, se Spartou už nejednám

            Tomastu     před 6 lety 06.06.2018 08:35 |  
            2 0

            To víš že jo ty experte až na to ze Michal dal na pravého beka dost gólů , jen připomenutí byl to on kdo dal jediný gól Plzni . A je to on kdo se dostává do šanci viz Teplice to ze nedá balon do vápna je bohužel fakt , ale to nedá ani Bořil a teď přijde na post pravého beka další liberečák , takže nevím zda vlastně chci aby u nás Frydrych zůstal ač je to můj oblíbeny hráč , tak pro něj by asi bylo lepší jít někam kde bude hrát

    • Re: Coufal rozhovor

      bongor     před 6 lety 05.06.2018 20:06 |  
      5 0

      Tak to jsi tady Cufi na správným místě.

    • Re: Coufal rozhovor

      Eskaes     před 6 lety 05.06.2018 22:25 |  
      3 4

      "peníze nerozhodovaly"

      tagurčitě

  9. Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

    domácí     před 6 lety 05.06.2018 16:08 |  
    6 14

    No nevím, zatím posily Trpiše žádná sláva

    • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

      Edenjejenjeden     před 6 lety 05.06.2018 16:21 |  
      7 0

      Vždyt ještě přestupní termín ani nezačal,tak co bys chtěl?

      • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

        domácí     před 6 lety 05.06.2018 16:22 |  
        4 9

        myslím to co přivedl na začátku

        • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

          Edenjejenjeden     před 6 lety 05.06.2018 16:24 |  
          6 0

          Už to tady několikrát zaznělo,bylo domluveno,že se v zimě do kádru moc sahat nebude, trenér hráče pozná a případné změny přijdou až v létě.

          • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

            domácí     před 6 lety 05.06.2018 16:33 |  
            0 0

            FAJN, JÁ SAMOSEBOU DRŽÍM PALCE, nic jiného si nepřeju než aby to vyšlo

        • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

          p!erreCORE     před 6 lety 05.06.2018 19:26 |  
          2 3

          Budeš o zimních posilách mluvit i napřesrok?

  10. Coufal

    dupy77     před 6 lety 05.06.2018 17:27 |  
    18 2

    Jestli to dopadne tak já jsem nadšen super bek dříč a vůdce a ještě ho vyfouknou rudejm to by byla nádhera

    • Re: Coufal

      Obr     před 6 lety 05.06.2018 20:21 |  
      8 1

      Presne! Vybornej bek a ten pocit vyfouknout ho rudejm, je k nezaplaceni

  11. Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

    Martin Platil     před 6 lety 06.06.2018 07:42 |  
    6 5

    Nedá mi to - nejlíp hodnocené jsou komentáře, že nejlepší je, že jsme ho vyfoukli Spartě. Ještě nic podepsaného není, tak snad to dopadne. Ale vždycky si vzpomenu na hráče, jehož největší kvalifikací pro Slavii bylo, že dal v přípravě 2 góly Spartě..... a jak to dopadlo ví všichni.

    • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

      afro     před 6 lety 06.06.2018 07:50 |  
      11 0

      Případná míra rozčarování z výkonů Coufala je přeci jen o dost méně pravděpodobná, protože jsme ho většina z nás párkrát viděla hrát.

      • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

        Fačín     před 6 lety 06.06.2018 14:55 |  
        1 8

        Což většině diskutujících nijak nepřekáží v tom, aby si jeho výkony idealizovali...

        • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

          Edenjejenjeden     před 6 lety 06.06.2018 15:01 |  
          3 0

          Víš co Fačíne,hodnot ho podle prvních zápasů(pokud k nám vůbec přestoupí),pak můžeme hodnotit.

          • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

            warhammer (přítel SN)     před 6 lety 06.06.2018 19:09 |  
            8 0

            Já myslím, že je to celkem jednoduché. Pokud by náhodou šel za řeku, tak je to hroznej dřevák. Pokud přijde k nám, tak je to super posila.

            • Re: Blíž do červenobílého dresu. Coufal mluví o žhavém přestupu

              Edenjejenjeden     před 6 lety 06.06.2018 19:35 |  
              2 0

              Samozřejmě,at teda zůstaneme objektivní.