Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (26)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

    mpik     před 6 lety 04.06.2018 11:58 |  
    2 23

    Možná vládne v české lize, ale v reprezentaci proti Austrálii zcela vyhořel. To je obrázek českého fotbalu. Co stačí na naši ligu, nestačí v pohárech a proto už dnes vypadáváme s Izraelci, Kazachstánci apod. Pokud má být Slavia úspěšná i i v pohárech, není Jugas hráč pro Slavii. A to neplatí jen pro Jugase.

    • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

      Pan Bůh     před 6 lety 04.06.2018 12:13 |  
      8 4

      Čirý nesmysl, což ostatně ukázaly podzimní poháry, kde vyhořel jen v Borisově. Občas se toto stane.

    • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

      Jachym     před 6 lety 04.06.2018 12:14 |  
      13 0

      Ano, vyhořel. V repre neměl vedle sebe ani Deliho ani Ngadeua, vedle nichž byl ve většině ligových i evropských zápasů oporou... Bohužel repre je ve stavu v jakém je a hráčů, kteří by snesli přísnější evropské měřítko, je v ní naprosté minimum. A ti vesměs českou ligu nehrají.

    • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

      Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 04.06.2018 13:02 |  
      16 0

      Dobré pozdní poledne přeji příteli.
      Pokud jsem pozoroval celý zápas a ještě znovu si ho zopakoval (Austrálie), tak bych především kritizoval trenéra Jarolíma. Dokonce se přiznám, že bych mu s chutí nafackoval......
      Když jsem viděl, že Kuba bude hrát ve stoperské dvojici s Kalasem, kdy chaotický Kalas není ani technický a ani tvrdý, tak jsem věděl, že to bude průser. Kuba má hrát z pozice posledního a vytlačovat ven. Ne, aby lítal ze strany na stranu a čekal, kdy se do toho ten druhý stoper trefí či netrefí. Vyčítat mu "vlastňáka", kdy jako jediný vykrýval centr ze strany, když Novák byl kdesi v dáli......... Celé mužstvo hrálo nijak a trenér nevěděl co s tím. Prostě si myslím, že proti Austrálii nám především vyhořel "obávaný útok", který si ani neprdnul a Krmenčík se Schickem tam pobíhali jak dva tajtrdlíci a nic ve předu neudrželi.
      Pokud Jugas není hráčem pro Slávii, dejte sem tedy nějakou reálnou představu, kdo má na stoperu za Slávii hrát, a to podotýkám může i MNN odejít. Štětina, Hovorka, Hubník, Jemelka....... ??? Díky za odpověd.
      S úctou k Vám
      Sokrates55

      • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

        Pan Bůh     před 6 lety 04.06.2018 13:17 |  
        4 2

        Navíc hrál levého stopera, což se možná podceňuje, ale taky to hraje roli.

      • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

        tomblesk     před 6 lety 05.06.2018 09:39 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Taky jsem si všiml, že realizační tým tady složení hodně podcenil. Nějak se mi zdálo, že to hřiště bylo jakoby bylo širší a oba stopeři i obránci byli daleko od sebe. Od toho tam byly ty "díry" v obraně. A navíc že Kalas není a nebude Míša Ngadeu na kterého je Kuba zvyklý - se ukázalo jako podstatný fakt ...Taky platí, že v repre je katastrofální absence rychlého pohybu. Profesorský přístup hodně vyhovoval Hušbymu, však taky mezi našimi hvězdami kraloval .

      • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

        mpik     před 6 lety 05.06.2018 11:53 |  
        1 1

        Ano, mohu souhlasit i s hodnocením Karla Jarolíma. Jeho styl mi nesedí a reprezentace pod jeho vedením nevzkvétá.
        Ale Jakub Jugas je jen lepší stoper ligy, soutěže jejíž kvalita za poslední roky neskutečně upadla. Opravdu je nebetyčný rozdíl, když je na stoperu MNN, či Deli. A ani o tyto dva hráče neeviduji zájem z kvalitních soutěží (Německo, Francie, Španělsko, Anglie, Portugalsko, Itálie). Tam je ta výkonnost potřeba ještě vyšší. Český rybník je prostě malý, přebraný a kvalitních hráčů je zde jako šafránu. Takže v tuto chvíli je asi jedinou cestou přivést hráče ze zahraničí. Což také není snadné. Jinak na naší ligu Jakub Jugas určitě stačí. Jen jestli to není málo....

        • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

          kjandourek (admin)     před 6 lety 05.06.2018 12:50 |  
          5 0

          Naše liga za poslední roky tak strašně upadla, že poprvé po patnácti letech její vítěz šel rovnou do LM...

          a když do ní minulou sezónu přišli starší hráči z renomovaných týmů... tak záhy zjistili, že prosadit se v ní je pořádná makačka...

    • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

      damsipivko     před 6 lety 04.06.2018 13:35 |  
      10 1

      Nejlepší hodnotit hráče podle jednoho zápasu, co odehrál na dovolený. Navíc proti hráčům, kteří se připravují na jeden ze svých vrcholů kariéry....

    • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

      Edenjejenjeden     před 6 lety 04.06.2018 13:59 |  
      9 0

      Promin,ale hodnotit ho nemúžeš po jednom zápase,asi si všichni pamatujeme,jak vypadal první start MNN za Slavii v pohárové Evropě.A pro Jugase to byla premiera v repre,ani skauti nehodnotí hráče podle jednoho výkonu

    • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

      Boss82     před 6 lety 04.06.2018 14:12 |  
      12 0

      Kecy, kecy... J. Jugas hrál dobře v EL, a to i třeba proti takovému Villarrealu, což je kvalitnější tým než reprezentace Austrálie. Hodnotit kvalitu nějakého hráče podle jednoho přípravného zápasu je mimořádně scestná úvaha.

      • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 12:14 |  
        4 0

        Přesně. Vedle sebe hráče, se kterými nikdy nehrál, navíc zápas blbec, jaký mít hodně dlouho nebude.

        • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

          Boss82     před 6 lety 06.06.2018 18:04 |  
          2 0

          Souhlas, dnes se jasně ukázalo, že Jugas na repre samozřejmě v pohodě má. A nejen on, ale i zde ještě před jeho příchodem k nám odsuzovaný Coufal, no a samozřejmě i tvá "oblíbená" dvojice Souček - Hušbauer:-)! Porazit účastníka MS se prostě počítá, i když jde o pouhý přípravný zápas.

    • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

      Boss82     před 6 lety 06.06.2018 18:09 |  
      2 0

      Tak co nám povíš o obrázku českého fotbalu a české ligy teď, po výhře nad účastníkem MS Nigérií? A co nám povíš k Jugasovi, který ve spolupráci s dalšími udržel vzadu nulu?

  2. Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

    japhy     před 6 lety 04.06.2018 12:22 |  
    7 0

    Jelikož se na podzim stalo velice populárním slovo ROTACE, začal jsem si zapisovat základní sestavy a sledovat změny, ,hlavně tedy v záloze. Vyšlo z toho pár zajímavých čísel, za jejichž správnost samozřejmě neručím. Ale opravdu jen pár :)
    Za sezonu jsme použili 33 variant složení zálohy (22 JŠ, 11 JiT) a dosáhli průměru 2,6 změn v jejím sestavení oproti předchozímu zápasu (3,4 JŠ, 1,3 JiT).
    Vím, že kombinací, jak postavit zálohu je daleko více, i tak jsem ale čekal nižší číslo. A JŠ opravdu rotoval jak ďas.

  3. Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

    Eskaes     před 6 lety 04.06.2018 21:07 |  
    13 0

    Já na Jugyho nedám dopustit. Velmi rychle mi přirost ke slávistickému srdci. Poctivý hráč s vítěznou mentalitou a jiskrou do dvojice s Michaelem či Simonem super.

  4. Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

    JS (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 15:22 |  
    1 2

    Co se týče věčných diskusí o kvalitě ligy v porovnání s Evropou, já bych to formuloval asi takto:

    Česká liga (a fotbalové prostředí obecně) se za posledních 10, 15 let vyvinula v soutěž, kde se daleko víc dává důraz na fyzickou stránku fotbalistů. Primárně tu rozhoduje faktor, zda hráč umí díky své fyzičce chodit do tvrdých soubojů a panuje požadavek na to, aby – ať hraje jakýkoliv post – se 90 minut zapojoval do obranné i útočné fáze. Na rozdíl od soutěží, kde se primární důraz klade na jiné hráčské kvality: první dotek, herní přehled nezbytný pro správný pohyb bez míče i čtení hry pro schopnost správně přihrát. Není to můj výmysl, o náročné fyzické stránce soutěže mluví všechny posily, které sem přišly ze zahraničí.

    Proto se fanouškům zdá česká liga statická. Hráči nevyužívají volných prostorů a nějaké kreativity v rozehrávce, naopak chodí do tvrdých a nekompromisních soubojů, jejichž účelem není míč získat a něco s ním udělat, ale jejichž účelem je znemožnit protivníkovi rozehrávku. Krátce řečeno – hráči v české lize jdou daleko víc do těla, než po míči.

    Z toho důvodu zde vyhořeli hráči jako Danny, ale i rychlíci Ben Haim atd. Protože zkrátka nemají prostor na předvedení své hry. Když jsem se koukal na zápasy španělské ligy nebo Bundesligy, okamžitě mě napadlo, že hráči se vůbec nenapadají. Tedy – napadají, ale nedojíždí se do konce. Jako kdyby si dávali více prostoru ke hře, a protivníkovi chtěli sebrat míč takticky a kreativně, ne pouze fyzickou hrubou silou.

    Tedy – především pro kjandourka – česká liga na tom svou 15. pozicí v Evropě vůbec není špatně. Náš herní styl je natolik specifický, že ho ale nelze replikovat např. do reprezentace, kde hráčům chybí právě ony fotbalové návyky srovnatelné s konkurencí, a zároveň zde nejsou natolik sehraní, aby soupeře dokázali "ukopat" jako ve svých mužstvech v ČR. Zároveň posuzovat kvalitu ligy podle toho, že se tu neprosadili kapitáni Ukrajinské reprezentace nebo Zenitu Petrohrad – neprosadili. Ale problém není na straně jejich fotbalové kvality.

    • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

      kjandourek (admin)     před 6 lety 05.06.2018 16:25 |  
      3 0

      Ano, to je naprostá pravda... podobné věci jsem tu psal už několikrát když se vedly diskuze o Dannym a Altintopovi ...

      A co tím chceš říct?

      podle mě z toho vyplývá, že na naši ligu není jednoduché si zvyknout a prosadit se v ní, i když přijde hráč, který se prosazoval jinde v Evropě.... Tudíž je naprosto v pořádku brát hráče, který prokázal, že na tuhle ligu má správné parametry....

      • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

        JS (přítel SN)     před 6 lety 05.06.2018 16:47 |  
        0 3

        Problém je, že to pak nedostačuje v konkurenci jiných týmů z jiných soutěží. Oni jsou rychlejší na míči a pokud nás nepodcení...

        • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

          kjandourek (admin)     před 6 lety 05.06.2018 20:45 |  
          5 0

          Sakra chlape, vždyť ty máš dobré oko a tu ligu vidíš stejně jako já....

          To co píšeš v úvodu tohoto vlákna podepisuji se vším všudy... naše liga je o tvrdých soubojích, každý zápas je malá válka... proto tu nestačili hráči, co byli zvyklí, že se rozehraje od branky a každá akce se díky technické zdatnosti všech hráčů dotáhne až do koncovky, zatímco tady mu každou chvíli někdo hodí nepřesný balón a má někoho na zádech...

          proto česká liga vypadá, že nemá tempo a ona je zatím setsakra náročná...

          jak z toho ven je otázka na dlouhou debatu u piva....

          Snad se shodneme se na tom, že v naší lize se spíše prosadí tvrdý a důsledný hráč s horší technikou, než technik bez důrazu...
          Ideál je samozřejmě hráč, který má oboje, ale je tu ten problém, že ten k nám nepůjde, ten si může vybírat z těch lepších lig...

          My primárně hrajeme českou ligu a v té chceme dominovat, proto musíme brát v první řadě hráče, o nichž víme, že na naši ligu mají tu správnou náturu...

          Rádi bychom samozřejmě ty hráče, kteří mají jak techniku, tak tvrdost, ale abychom je přilákali, tak se musíme posunout tak daleko, že budeme hrát prim doma a pravidelně v Evropě... V této chvíli totiž česká liga zase není tak zázračný zápis do CV...

          Takže musíme brát nejlepší hráče z české ligy, talenty z Evropy (mrzí mě, že nám utekl ten Lobotka - takovéhle oko musíme mít) a sem tam nějaký ten bonbónek v podobě TOP hráče, jako byl Stoch...

          Já vím, že lidé nemají rádi to připomínání, kde jsme byli, ale vezmi si, že po té cestě vzhůru jdeme teprve třetím rokem.. a pořád je ten kádr kvalitnější a kvalitnější.. To není otázka toho, že za rok se máme posunout do pohárů za rok hrát ligu mistrů a potom už jenom každý rok o kolo dál, až jí za pět let vyhrajeme... To budování kádru, přilákávání stále lepších a lepších hráčů, tvoření image zajímavé destinace, to je úkol na dlouhé roky...

          Ale zase abychom tu naší ligu nepodceňovali: na tom patnáctém, nebo kolikátém to teď místě jsme nejsme zadarmo.. Plzeňáci dvakrát postoupili do Ligy Mistrů přes tři předkola s tím, že dokázali všech šest zápasů vyhrát, bídy táhli EL až do čtvrtfinále....

          Nelíbí se ti Coufal s tím, že je to průměr... dá se říci že je, když jako množinu, z níž budeme vybírat vezmeme hráče hrající základní skupinu ligy mistrů... jenomže koho zlákat k nám? Loni přišel Sobol... při pohledu zvenčí ideál: ve dvaceti už pravidelně hraje za reprezentaci Ukrajiny... To je řece jasné, že to musí být hráč jak hrom.... a po roce nás opouští bez fanfár... je tedy div, že teď sázíme raději an hráče o němž víme, že na tu ligu, kterou chceme vyhrát bezpochyby má?

    • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

      Boss82     před 6 lety 06.06.2018 18:12 |  
      1 1

      Co nám povíš ke kvalitě české ligy a k údajně průměrným hráčům, jako je třeba Coufal, teď po výhře nad účastníkem MS Nigérií? Lze specifický styl české ligy replikovat do reprezentace nebo nelze?

      • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

        JS (přítel SN)     před 6 lety 06.06.2018 20:21 |  
        1 3

        Že je mi úplně u prdele, koho jednou porazíme v přáteláku. Rozhodují dlouhodobé kvalifikace.

        • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

          SKSVenca     před 6 lety 06.06.2018 20:25 |  
          0 0

          Mě zaráží, že jsme dlouhodobě schopni postoupit celkem v klidu na Mistroství Evropy, ale na Mistroství světa se nám to nedaří. Přitom klíč k postupu byl ještě donedávna skoro stejný.

        • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

          Boss82     před 6 lety 06.06.2018 21:38 |  
          2 1

          Aha, takže když v jednom přáteláku prohrajeme 0:4 a Austrálií, tak se tu píše téměř o národní ostudě a zoufalém stavu české ligy a českého fotbalu, ale když v jiném přáteláku porazíme Nigérii 1:0, tak je nám to u prdele, protože přátelák? To je nějaká zvláštní logika, ne?

          • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

            JS (přítel SN)     před 6 lety 06.06.2018 22:18 |  
            0 3

            Ne. Já jsem nepsal po prohře 0:4 o národní ostudě. Zastávám dlouhodobě názor, že nároďák je extrémně nekonkurenceschopný a s naší výchovou (nejen fyzickou a herní, ale i mentální) hráčů v ČR ani konkurenceschopný nebude.

            • Re: STATISTIKY: Nejvíce odehrál Jugas, vládne i obranným soubojům

              Boss82     před 6 lety 07.06.2018 10:26 |  
              0 1

              To si možná přímo nepsal, psali to jiní, nicméně na téma stavu českého fotbalu a úrovně české ligy si se rozepsal právě po prohře 0:4 s Austrálií, takže tak nějak předpokládám, že tě k tvé úvaze tento výsledek motivoval. No a když pár dní na to porazíme Nigérii 1:0 a ty to smeteš ze stolu s tím, že šlo jen o hloupý přátelák, tak je to poněkud argumentační faul. Protože buď tedy bereme výsledky přípravných zápasů jeko bernou minci nebo nebereme, ale nejde si vybírat jenom ty, které se nám zrovna hodí do krámu, abychom si mohli kopnout do úrovně českého fotbalu, víme?

              Tvůj dlouhodobý názor o extrémní nekonkurenceschopnosti nároďáku je samozřejmě scestný, jinak bychom se nemohli dostávat pravidelně na ME nebo sehrát solidní zápas s nejlepším týmem světa Německem v kvalifikaci MS.

              A to samé platí o úrovni českých klubů - ono nám to 11. (nyní tedy 14. místo) v klubovém žebříčku UEFA totiž nespadlo z nebe, ale kupodivu si ho naše kluby museli vykopat v EL a LM, víme?