Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez kiksů.

POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez kiksů.

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    MiraSKS     před 6 lety 01.06.2018 16:35 |  
    15 3

    souhlasím myslím si že Kolař není až taková opora jaka se čekala

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Rooney     před 6 lety 01.06.2018 17:03 |  
      8 0

      Priznam se, ze jsem od nej taky cekal trochu vic, ale zaroven verim, ze to v nem je a ze se nam jeste ukaze. Preci jen byt po jedne sezone v lize jednickou ve Slavii asi neni uplne jednoduche. On asi nikdy nebude v chytani tak vybornej jako Pavlenka (takovy tu k mani momentalne ani neni), ale svou rozehravkou a vyhozy ma pro tym zase trochu jiny prinos. Sam sem zvedav, jak moc muze jit jeste nahoru, ale kamarad, co chyta v Nemecku a s Kolarem se zna mi rikal, ze musime byt trpelivy, ze je v nem opravdu veliky potencial. Tak budu doufat, ze to ukaze

  2. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    Hanzwalter     před 6 lety 01.06.2018 16:37 |  
    21 4

    Ja osobne vidim u Kolaře také problém v tom, že v důležitých momentech úplně tým nepodržel a v některých zápasech byl dokonce tím činitelem proč jsme prohráli a nebo remizovali.... Neříkám, že je vyloženě špatným gólmanem, ale čekal jsem od něho více...

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      mig52     před 6 lety 01.06.2018 17:32 |  
      15 3

      Hanzwaltere, je to nespravedlnost, když člověk za pravdu dostává palce dolů a to jen proto, že je ta pravda trpká!!! Já myslím, žes to napsal reálně, viz zápas s RB, ligový s Jabloncem.... Já věřím, že je to dobrý gólman a ještě nám to dokáže, ale na jaře hrál tak, jak jsi to popsal. Takže já dávám palec opačným směrem než doposud ostatní.

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        mig52     před 6 lety 01.06.2018 17:41 |  
        3 3

        Pánové, nevadí mi palce dolů, jen mně , prosím, napište, v čem nemám pravdu? S díky Mig

        • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 17:49 |  
          7 0

          Ode mě palec nemáš, ale přesně jak píšeš: Sparta, Jablonec... to jsou dva zápasy z kolika? Sedmnácti, co odchytal....

          To zase není takový průšvih, ne?

          Já vnímám, že gólman Slavie to musí mít nastavené tak, že na něj za celý zápas mohou taky klidně jít jenom jedna, dvě střely... a ten gólman musí být na ně připravený - nikoho nezajímá, že hodinu mrznul....

          To není nic jednoduchého, to se každý musí naučit... Vezmi si, jak nás vychytal na podzim za Liberec - to vypadal jako superman, co mu nejde dát gól... a takhle vypadal proti nám kde kdo... Zlámal, Heča, Hrubý.... 75 minut i náhradní gólman Olomouce...
          Chytat dobře, když je v permanenci umí každý slušný gólman...

          Dej mu prostor na to, ať si na tohle zvykne... i Pavlenka neměl první půlrok u nás úplně TOP... ale v jeho případě to, podle mého názoru, bylo Uhrinem, který nebyl úplně empatický a po každé chybě nemilosrdně gólmana vystřídal...

          • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

            Hanzwalter     před 6 lety 01.06.2018 18:08 |  
            7 3

            Ja mu čas dám , nejsem k němu prehnane kriticky, ale jeho hra nohou o ktere mnozi rikaji jak je famozni mne zveda tepovku jako blazen....nekdy mu to klapne nekdy namaze primo souperum...ale asi to je jeste nevyzralost... ono dost klame, kdyz vypada vizualne na 33 a je mu 23;-)

          • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

            damsipivko     před 6 lety 01.06.2018 23:46 |  
            6 7

            Jihlava - červená karta
            Bohemka - po jeho chybě málem vyrovnání
            Boleslav - výborný
            Liberec - výborný
            Olomouc - povedený výkon
            sralta - katastrofa
            Zlín - nepodržel
            Brno - po jeho chybě máem vyrovnání
            Karviná - po jeho chybě málém gól
            Boleslav - po jeho nesmyslném výběhu málem gól
            Liberec - bez práce, dobře založený protiútok
            Slovácko - bez práce, kiks v rozehrávce
            Plzeň - bez práce
            Jablonec - výborný zákrok x chyba při gólu
            Dukla - bez práce
            Jablonec - katastrofa
            Teplice - bez práce
            celkově tedy
            2x katastrofa
            2x výborně
            6x hrubá chyba, která mohla skončit gólem
            1x nepodržel
            2x povedený výkon
            4x bez práce
            Obecně se dá konstatovat, že jeho "vyhlášená rozehrávka" zatím nic moc.
            Jestli chceme hrát o titul, tak si Kolář malou kritiku určitě zaslouží a sám musí vědět, že to určitě ideální nebylo.
            Jestli chceme hrát střed tabulky, tak si pro mě za mě piště, že to takový průšvih není

  3. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    Akuls     před 6 lety 01.06.2018 16:42 |  
    3 1

    Slavia se s Kolářem a Vantrubou asi vratí do období mladíků Stárka a Zlámala. Oba byli nadprůměrní, ale taková kvalita a jistota jako u zkušeného Viktora to tehdy nebyla. Snad se alespoň jeden ze soućasných mladíků chytí a bude opravdovou oporou, ale zase ne až tak moc, aby nám hned neutekl jako Pavlenka.

  4. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    Markus     před 6 lety 01.06.2018 16:55 |  
    8 9

    Mě se to co Kolář hraje zamlouvá. Samozřejmě je pravda, že není kdovíjakou jistotou a je také pravda, že to je to hlavní proč v té bráně je. Ale on tu hru odzadu dokáže také pěkně rozhýbat, založit akci tam, kde to je zrovna možné, nenechat soupeře se vrátit do obranných pozic. Mě ten jeho styl rozhodně baví a nepodceňoval bych to, vždyť fotbal je především show pro diváky.

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      mig52     před 6 lety 01.06.2018 17:37 |  
      9 4

      Markusi, to myslíš vážně, ten svůj protiklad? "Mně se Kolář zamlouvá, byť není kdovíjakou jistotou".... ??? To nelze napsat ani o krajním halvu, natož tak o gólmanovi. Brankář, který se zamlouvá, musí být 100% jistotou!

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        Markus     před 6 lety 01.06.2018 18:23 |  
        3 2

        Jo, úplně stejně jako v NHL brankáři, co se nebojí rychle rozehrát i za cenu rizika.

        • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

          mig52     před 6 lety 01.06.2018 18:57 |  
          3 3

          Ale tak dobrá rozehrávka je nadstavba, ale základem je" "čapání". Jistě, pokud jsou v této kategorii přibližně stejní, přichází na řadu ty další v čele s kvalitou rozehrávky.

          • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

            Markus     před 6 lety 01.06.2018 21:23 |  
            2 1

            Zpět k fotbalu, takovýhle šoumen mi v moderním fotbale chybí :)))))) https://youtu.be/QlsbkdE7gNQ?t=1m51s

  5. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    dauby     před 6 lety 01.06.2018 18:24 |  
    13 5

    Kolář měl některé parádní zápasy, o kterých se v tom článku nemluví. Některé ovšem zkazil. Narozdíl od Laštůvky ale není namachrovaný a pořád mu je jen 23 let. Ve Slavii je zatím jen půl roku. Rozhodně bych ho podržel, je to megatalent. Vzpomeňte si na Pavlenku, který zezačátku také nebyl přesvědčivý a střídal se o post jedničky s Berkovcem. A minulé jaro byl pak jedním z hlavních tahounů mužstva směrem k titulu. Takže klídek, Kolář může chytat lépe a ví to, ale zase úplná katastrofa to taky nebyla.

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Hanzwalter     před 6 lety 01.06.2018 18:32 |  
      7 2

      Ja myslim, ze v klidu vsichni jsou a ze ho nikdo nevyhazuje.... jen si asi vetsina z nas predstavuje, ze prida jeste neco na vic a nebudeme muset trnout pri jeho nekdy riskantni nepodarene rozehravce...

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      mig52     před 6 lety 01.06.2018 18:59 |  
      1 1

      Vždyť já jsem také pro "podržet".

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Travinho     před 6 lety 01.06.2018 22:57 |  
      1 4

      Dle čeho soudíš, že byl Laštůvka namachrovaný?

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        dauby     před 6 lety 02.06.2018 11:09 |  
        4 2

        Treba z jeho vyjadreni, ze sem (do Slavie) rozhodne nepujde delat dvojku a do posledni chvile laviroval. Tim hned na sebe vytvoril vetsi tlak a ocekavani. A ocekavani rozhodne nenaplnil.

        • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

          Hlavis     před 6 lety 03.06.2018 08:01 |  
          0 0

          No vzhledem k jeho věku, to není namachrovanost, pouze si nechtěl ubírat ze své už pomalu končící kariery nějakým vysedáváním na lavičce. To je logické, že chtěl ještě chytat.

          • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

            Hlavis     před 6 lety 03.06.2018 08:09 |  
            2 1

            Kdyby chytal za tou obranou co naši předváděli ze začátku pod Trpišem, tak by určitě taky vytáhl pár dobrých zákroků, přesně jako Kolář. Pro me je Laštůvka pořád lepší golman, než Kolář, za což mluví i jeho kariera. To, že jste tady z něho udělali hydranta a jenom se hledaly chyby, změnilo pohled na jeho výkony, které nebyly nejlepší, přesto si myslím, že by se do toho dostal. To co Kolář předvedl v derby, by Laštůvka, rozhodně nepředvedl a to nechytal ještě v Evropě proti lepším týmům. Přeju Vantrubovi, ať se prosadí. Kolář je pruměrný golman potenciálem tak někde ke Grigarovi. Srovnávaní s Pavlenkou, je uplně nemístné, ten dokazoval už v Baníku, že je to velký talent chytal za u21 a měl parádní zákroky a rozhodně byl vidět více než Kolář. K Pavlenkovi bych přirovnal Vantrubu, ale Koláře rozhodně ne.

  6. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    spivi     před 6 lety 01.06.2018 19:04 |  
    6 1

    Bohate bude stacit kdyz nrbude roztahovat nohy jak holky v perlovce a bude to dobry

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      mig52     před 6 lety 01.06.2018 19:20 |  
      0 1

      Omluva za příspěvek mimo téma. Coufal do Sparty!!!

  7. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    brťas74     před 6 lety 01.06.2018 19:38 |  
    4 5

    Vzpomeňme na Kariuse z Live,a buďme rádi že tu Kolář je.Zamaká na sobě a na podzim v pohárech určitě bude platnej.S tím sem z Liberce šel,že bude chytat poháry.100%se bude chtít ukázat v Evropě.To je cíl každého plejera.

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      bongor     před 6 lety 01.06.2018 20:26 |  
      13 1

      A co taková díra Koubek,dneska chytil kulový a to chytá ve špičkový lize.

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        donford     před 6 lety 01.06.2018 21:03 |  
        8 0

        Pořád si myslím, že Karius je velmi dobrý brankář. Pár jeho zákroků jsem viděl. Měl holt zápas blbec a bohužel na té nejvyšší klubové úrovni. To by asi semlelo každého. Ovšem pověst, která v našem tisku předcházela Koubka, mi navnadila a říkal jsem si, u něj musel nastat ohromný progres. Houbelec. Vždyť on vůbec neumí chytat po zemi! Jinak Kuba, asi nejhorší zápas jeho kariéry. A zrovna když hrál poprvé za nároďák. Taky takový zápas blbec, právě jako u Kariuse.

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        mudrc     před 6 lety 01.06.2018 21:12 |  
        1 11

        Bongi, následuješ francouzskou ligu a mluví z tebe jenom nenávist vůči čemukoliv soartansmemu, jinak bys takovou blbost nemohl napsat.

        • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

          ElBrody     před 6 lety 02.06.2018 12:18 |  
          5 0

          Speciálně kvůli adoraci Koubka jsem si letos pustil pár zápasů Rennes a překvapilo mě, jak opatrně a defenzivně se tam hrálo. Články typu "Skvělý Koubek opět udržel nulu" se často vztahovaly k zápasům, kde v podstatě jen vykopával po autech. Nepopírám, že se mu povedly 3 zápasy na hřištích Marseille, Lyonu a PSG. Ale v repre, kde jsou Vaclík a Pavlenka by měl být jednoznačně trojka.

        • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

          bongor     před 6 lety 03.06.2018 13:35 |  
          1 0

          Zaprvé mudrci sleduju FL,zadruhé pleteš si nenávist s opovržením,přečti si vyjádření Limby,jejich bývalého hráče, o jejich titulech,podle něj jich mají devatenáct cinklejch.sám jsem ho musel napomínat,že jich víc jak deset není.Zatřetí:Určitě jsou hadrníci spokojení,kolik jejich příznivců se poslední dobou objevilo na SN.Začtvrté:Už to neber!

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Travinho     před 6 lety 01.06.2018 22:59 |  
      0 0

      Srovnávat ho s jedním z nejhorším brankářských výkonů všech dob není fér.

  8. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    Novasinho     před 6 lety 01.06.2018 21:09 |  
    0 0

    Má pravdu ten chlapec...

  9. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    Pinturichio     před 6 lety 01.06.2018 22:29 |  
    18 0

    Celkovy pohled na Koláře hodně sráží, že dostal velmi laciné až naivni góly (rb, jabko doma), které by si neměl dovolit ani dorostenec (gól na přední tyč, ze standardky na stranu kde stojí golman) a ze něco navíc předvedl pouze v bolce. Verim, ze konkurence v podobě Vantruby prospěje oběma, vždyť i ten Pavlenka musel o své místo bojovat s Berkovcem a rozhodne mu to prospělo.

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      mig52     před 6 lety 02.06.2018 16:31 |  
      2 2

      Nejen laciné góly, ale hlavně proti komu!!! To se těžko vstřebává. Že by měl problémy s psychikou v klíčových zápasech?

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        Pinturichio     před 6 lety 02.06.2018 16:39 |  
        1 0

        přesně, to je další parametr, obstát v klíčových zapasech, do budoucna i v evropských pohárech, musí na sobě “ku*va” zamakat.

  10. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    Pan Bůh     před 6 lety 01.06.2018 23:09 |  
    4 12

    Snad ten kluk půjde nahoru. Zatím k jeho hodnocení proti Laštůvky dávám rovná se!

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Jachym     před 6 lety 02.06.2018 10:25 |  
      8 3

      Včera jsi tady kritizoval Fačína kvůli gramatice... A to jsi mluvil nabubřele o zvyšování kvality tohoto fóra...:-)

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        Pan Bůh     před 6 lety 02.06.2018 11:25 |  
        0 7

        Kde tam vidíš chybu?

        • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

          Jachym     před 6 lety 02.06.2018 14:51 |  
          5 0

          Přece nechceš jako vševĕdoucí a všemohoucí napovídat...

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      brťas74     před 6 lety 02.06.2018 10:50 |  
      3 0

      Jenže Laštůvka proti Kolářovi už má něco odchytáno i v Evropě,tudíž by měl být vyspělejší a měl více číst hru což mu většinou chybělo.Chtěli jsme ho kvůli zkušenostem a on se proměnil v průměr.V tom byl jeho průser.

  11. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    Martin Platil     před 6 lety 02.06.2018 07:16 |  
    6 2

    Po Pavlenkovi to bude mít každý těžký. Ale některé Kolářovi zákroky mě děsí ještě teď. Třeba když proti Jablonci vyrazil míč, který šel úplně mimo bránu, na roh....

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      kjandourek (admin)     před 6 lety 02.06.2018 09:13 |  
      2 0

      ve druhé půli střela po zemi po jeho pravé ruce? Ta byla tečovaná, stejně by to byl roh a on se snažil zachytit míč na hřišti...

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        Martin Platil     před 6 lety 03.06.2018 07:44 |  
        0 0

        Já si nevšiml té předchozí teče, tak to se omlouvám.

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      donford     před 6 lety 02.06.2018 19:44 |  
      2 0

      Třeba si nebyl v tom okamžiku jistej s vlastním postavením v brance. Ale upřímně: Těch jistících zákroků brankářů po střelách vytažených na roh, i když šel míč mimo, jsem viděl celkem za život snad stovku.

  12. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    Fačín     před 6 lety 02.06.2018 09:46 |  
    1 14

    Pořád máme ještě Berkovce v Karviné na hostování, nemýlím-li se? Osobně bych mu dal šanci poprat se o první tým. Je to sympaťák a velmi slušný golman.

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Edenjejenjeden     před 6 lety 02.06.2018 10:28 |  
      2 0

      Berkovec má chronický problémy s ramenem,a ani v Karviný pořádně nechytal,takovýho brankáře snad do Slavie nechceš.

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      kjandourek (admin)     před 6 lety 02.06.2018 10:29 |  
      12 1

      Myslíš, že hráč, který dělal celé jaro dvojku v Karviné, která málem sestoupila, by mohl být brankářem pro nás? Vždyť ho do branky vůbec nepustil Le Giang...

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        Pan Bůh     před 6 lety 02.06.2018 11:31 |  
        2 4

        Poslední dva veledůležité zápasy už odchytal Berkovec a udržel nulu. Jinak však souhlas. Moc si nedovedu představit, jak v systému pana Trpišovského chytá týpek, který neumí vybíhat.

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        Fačín     před 6 lety 02.06.2018 13:36 |  
        0 5

        No ale na ty nejdůležitější dva zápasy už zase dostal důvěru on.. Netvrdím, že z něj máme dělat jedničku, ale dát mu šanci. Ale je to bezpředmětné, jestliže mu končí smlouva - což jsem netušil, za což se omlouvám.

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 02.06.2018 10:47 |  
      3 0

      Berkovec má smlouvu ve Slavii ještě měsíc, poté nejspíš jako volný hráč někam odejde.

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 02.06.2018 11:50 |  
        9 0

        přesně tak, zájem má prý Mladá Boleslav, tak uvidíme :) Přál bych mu, aby se konečně už někde chytil, ale na Slavii bohužel nemá

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Pan Bůh     před 6 lety 02.06.2018 11:26 |  
      2 7

      Ty se překonáváš.

  13. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    domácí     před 6 lety 02.06.2018 09:54 |  
    10 6

    zatím je to průměrný brankář a to je pro Slavii málo. Vůbec, posily za Trpiše to je propadák. Mužstvo vybudoval ještě Uhrin a byl by to výbornej skaut

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Travinho     před 6 lety 02.06.2018 12:16 |  
      1 0

      Jenže, kdo s jeho kariérou půjde dělat skauta?

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        JS (přítel SN)     před 6 lety 02.06.2018 12:19 |  
        1 3

        Jako trenér už to má stejně nejspíš spočítané... Nutno ale říci, že Uhrin nám hráče jako MNN neskautoval sám, ale s pomocí skautů a analytiků.

  14. Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

    japoko     před 6 lety 02.06.2018 13:54 |  
    6 3

    Myslim ze jakekoliv hodnoceni hracu musi byt komplexni, tedy i na zaklade startu v poharech ci repre. Prikladem je Jugas, ktery ligu nejak stihal, ale vcera totalni propad!

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 02.06.2018 15:41 |  
      3 0

      To máš pravdu, ale jestli hodnotis Jugase za jeden nepovedený repre zápas, tak to s tou komplexností značně zvelicujes. Zvláště pokud je to přátelak, po konci sezóny.

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        japoko     před 6 lety 02.06.2018 18:50 |  
        0 2

        No von jeden zapas nekdy staci, podstatne rychlejsi hraci nez v lize a nas Jugi (stejne tak i ten Kalas)v tom lita jak nudle v bande!

        • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

          bongor     před 6 lety 03.06.2018 13:40 |  
          2 0

          Kdyby tam moh bejt s Jugim MNN,který není nijak rychlejší,tak myslím,že bychom určitě tak vzydu nepropadli.

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      donford     před 6 lety 02.06.2018 19:35 |  
      6 3

      Samozřejmě, pro Kubu to byla premiéra a bohužel zápas jak blbec. Teď už bude mít s nároďákem zjevně utrum. I ta nesehranost s Kalasem a s Novákem na jeho straně byla znát. Ale vůbec ho a celou obranu nepodržel Koubek. To bylo řešeto. Nařvaná huba, kecy o výkonech ve francouzské lize a co předvedl? Stručně řečeno hovno. Co šlo po zemi, to pustil. Vůbec si nedokázal vykrýt rohy u tyče. Nejlepší dle mého byl z celé obrany Bořil. A v poli Hušbauer s Daridou. Kopic, Krmelec, Barák!, Jankto, odříznutej Schick na křídle, dohromady průser.

      • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

        bongor     před 6 lety 03.06.2018 13:45 |  
        0 0

        Pozor done,ať si Tě nepodá mudrc,že nenávidíš sraltu,proto se Ti Koubek nelíbil.Vždyť ten jeden gól málem chytil,tak co bys od něj chtěl?Bořa byl určitě vzadu nejlepší.Vepředu byla smůla,že jsme hráli bez útoku,to se pak těžko dávají gól.

        • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

          bongor     před 6 lety 03.06.2018 13:46 |  
          0 0

          góly!

    • Re: POLEMIKA: Kolář nosnou oporou Slavie? Červenobílí potřebují jistého gólmana bez k

      Akuls     před 6 lety 03.06.2018 10:25 |  
      3 0

      Pro Jugase to byla premiéra v repre a navíc se na něj a na Krmenčíka prý byli podívat zástupci Newcastlu United. Asi to nezvládl psychicky a také se nevyrovnal s tím, že hrál na pro něj nezvyklém místě levého stopéra.