Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Diskuze o přestupech na jednom místě

Vytvořili jsme speciální článek pro potřeby diskuze o přestupových spekulacích skrz celé léto.

Vážení čtenáři, 

každé přestupní období je vždy plné spekulací o příchodech i odchodech. V médiích a na sociálních sítích se takové zprávy objevují prakticky denně. Kdybychom měli každou dávat do aktualit, brzy by mizely z hlavní stránky a diskuze o nich by se staly značně roztříštěnými. Zároveň vás ale nechceme ochudit o diskutování nad jakoukoli zprávou o možných přestupech hráčů spojených se Slavií. Proto jsme vytvořili stálý článek Přestupy a spekulace: léto 2018, který najdete mezi Důležitými články na hlavní stránce vpravo. Ten tam bude celé léto a slouží právě k diskuzi nad aktuálními zprávami, které se budou na toto téma objevovat.

Do aktualit tak nebudeme dále přidávat nové spekulace nebo zprávy o přestupech, pokud nebudou potvrzeny samotným klubem.

Věříme, že tento krok u vás najde pochopení.

Vaše Redakce SN.

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    spivi     před 6 lety 31.05.2018 10:18 |  
    10 0

    Za me super, veškeré scestné informace na jednom místě :)

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      edenian     před 6 lety 31.05.2018 22:32 |  
      0 0

      A mohlo by se to jmenovat kompost!

  2. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    Systém (host)     před 6 lety 31.05.2018 10:37 |  
    0 0

    Toto vlákno bylo přesunuto do článku Přestupy a spekulace: léto 2018

  3. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    mirecek1111     před 6 lety 31.05.2018 10:40 |  
    2 18

    Za mě blbost, 90% našich debat a toho co každého zajímá v těchto měsících, jsou právě ty přestupy a spekulace. Takže se to všechno teď vtěsná do jedné diskuze? Dopadne to jako na slavia.cz, kde většinu zajímaly jen chujoviny, a tak se všechno řešilo ve všeobecné diskuzi a ostatní byly mrtvé.

    Ale jestli chce někdo z redakce trávit léto přesouváním 90% příspěvků z jednoho článku do jiného, tak gratuluju :-) Ale to co psal spivi má samozřejmě také něco do sebe :-)

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      quelhar (admin)     před 6 lety 31.05.2018 10:43 |  
      7 2

      Spíš redakce nechce trávit celé léto nahazováním každý den tří aktualit o různých spekulacích, takhle si to lidi dají jako téma do diskuze tam a hotovo...

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        JebaJebatel     před 6 lety 31.05.2018 11:33 |  
        3 4

        A co jiného v létě chce redakce nahazovat za aktuality, když se řeší jen ty přestupy?

        Osobně s tim problém nemám, jen mně přijde, že to je na úkor čtenáře a bude v tom mrdník. Takže kromě toho že si ušetříte práci o 3 aktualizace denně v tom vidim spíš jen negativa.

        • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

          quelhar (admin)     před 6 lety 31.05.2018 12:23 |  
          5 0

          Tak hlavní problém není ani tak v tom, že redakce si ušetří práci. Hlavní problém je, že různých spekulací je plný internet, kdyby se to mělo nahazovat vše, tak životnost aktuality na hlavní stránce SN bude tak den až dva a pak už je potřeba se na ni doklikat skrz archiv. Navíc diskutovat prakticky o tomtéž se bude na mnoha místech zároveň, což podle mě taky není kdovíjak žádoucí...

          Samozřejmě hlavní zprávy a především hotové přestupy budou nadále buď v aktualitách nebo jako hlavní články. Ale typicky to, že rumunský server píše o tom, že má do Slavie přijít Ivan, by se už do aktualit nahazovat nemuselo...

          • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

            Fulham     před 6 lety 31.05.2018 12:45 |  
            0 0

            žádám opakování ceremoniálu! :-)

          • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

            JebaJebatel     před 6 lety 31.05.2018 13:15 |  
            1 0

            Jedna z hlavních předností těchto stránek je to, že jsou všechny články o slavii na jednom místě a nemusim se proklikávat celým internetem. Byla by škoda od toho ustoupit...

            Osobně bych vytvořil spíš nějakou vedlejší záložku Přestupy, někde vedle aktualit a tam bych to všechno nahazoval s možností diskuse jako doteď.

            • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

              PetCC     před 6 lety 31.05.2018 16:20 |  
              0 0

              Jenže když je v každém článku diskuze o přestupech, tak ja to tam asi najdeš?

              Když lidi neumí používat diskuze a píšou tam, kam to obsahově nepatří, tak to bude vždycky problém.

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      Pan Bůh     před 6 lety 01.06.2018 10:00 |  
      0 2

      Není lepší to mít přehledně v jedné diskusi? Pokud někdo bude psát chujoviny, tak to může reakce hodit do Off-topicu. Z mého pohledu je to krok správným směrem.

  4. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    p!erreCORE     před 6 lety 31.05.2018 11:52 |  
    12 1

    Co blázníte?

    Vždyť je přece fajn,že to bude pod jednou střechou!

    Naopak v tom bude větší přehled,když všichni budem dodržovat pár základních pravidel,jako např. přesné a srozumitelné pojmenování vlákna,používání tlačítka reagovat apod.

    Nemyslím,že by si redakce chtěla ušetřit práci,ono asi odkliknout aktualitu taková dřina není :)

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      tomblesk     před 6 lety 31.05.2018 12:37 |  
      0 0

      Nápad dobrý, ale jak je ve zdejších vodách neblahým zvykem: realizace vše dojebe … jen tak jsem si vzpomněl na podobné pokusy jinde. V jakémsi "frontovním" plátku/serveru, to vyřešili, tak, že tzv. "novinky" na přestupovém nebíčku furt dopisovali, až z toho vyrostl "nekonečný příběh",kde si každý musel zapamatovat kde skončil číst minule a pak pokračovat. Zmatek nastal, když to začali nějak třídit /podle klubů, států v případě mezinárodních transferů, a pak se v tom muselo "listovat", což při nárůstu reklam dělalo potíže ...Takže přeji autorům šťastnou ruku a dobré vykročení k realizaci. Už se těším. Hlavně to nechte chvíli žít, a nehledejte nějaké "marketingové" trdlo, co se v tom bude furt vrtat, až vyrobí blázinec všeho, na všechno, ale celkově to bude k hownu a podstatné se bude vytrácet. Dobrý start přeji …, hlavně budoucímu editorovi / jen bože né iks tajemným editorům!!/ - a ten ať se smaží a smaží, třeba mu časem přijdeme na chuť, když už ne na jméno/. Takže DO TOHO CHLAPCI, DRŽÍM PALCE !!!!

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        tomblesk     před 6 lety 31.05.2018 12:45 |  
        0 0

        Asi by to byl velký problém a zadělávka na nechutný "ajntopf". Ale kdyby se vymyslel geniální způsob "hlasovačky" možná by se ušetřilo na všelijakých dohadech až nenávistných výpadech, k čemuž někteří mají neustálé nutkání se nějak vyřádit, když už to neumí jinde /včetně mně, i já přiznávám nesnesitelnost nutkavého bytí …/

        • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

          tomblesk     před 6 lety 31.05.2018 12:48 |  
          0 0

          Ještě dovětek: těším se na zamyšlení a doporučení Sokrata, snad nenechá na sebe dlouho čekat ...

  5. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    Systém (host)     před 6 lety 31.05.2018 12:01 |  
    0 0

    Toto vlákno bylo přesunuto do článku Přestupy a spekulace: léto 2018

  6. Tak ale tohle...

    Nightwing     před 6 lety 31.05.2018 12:29 |  
    9 0

    To je na dekovny darkovy koš od kreativních pánů z deníku sport, mají práci na dva měsíce hotovou ;D

    • Re: Tak ale tohle...

      tomblesk     před 6 lety 31.05.2018 13:06 |  
      0 0

      I to je život a k tomu patří i leccos skousnout, třeba i opisování, když se dělá dobře a hlavně přesně /jinak cesta do pekel, jak každý ví ze školní lavice/ ...

      • Re: Tak ale tohle...

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 31.05.2018 14:02 |  
        1 0

        Zdravím Tě příteli.
        Věř mi, že se nad Slávií zamýšlím skoro každý den :-)). Jenom to bude o té trpělivosti. Jak by řekl klasik, jednoho krásného dne to půjde......
        Přeji hodně pohody a s úctou
        Sokrates55


        • Re: Tak ale tohle...

          Pepino44     před 6 lety 31.05.2018 19:26 |  
          2 0

          A pokud se zde ještě vyskytuje známý fanoušek J 1, tak možná dojde na jeho rčení, " budete se ještě všichni divit"

          • Re: Tak ale tohle...

            rak (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 10:43 |  
            0 0

            Tak toto, myslím, je skoro jediná jistota.

          • Re: Tak ale tohle...

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 11:02 |  
            0 0

            Ja se priznam,ze se divim skoro porad..

  7. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    Rudolfonc (přítel SN)     před 6 lety 31.05.2018 16:49 |  
    0 1

    jak je to teda s tim Ronaldem

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 19:15 |  
      14 2

      Ronald Šiklič za nás hrál v sezóně 2008-2009. Získal mistrovský titul, ale po sezóně mu bylo oznámeno, že s ním již dále nepočítáme. šel na půlroční hostování do Dynama české Budějovice, potom do Hlučína a jeho stopa se ztrácí v týmu NK Lucko...

      Proč se ptáš?

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        Hektor     před 6 lety 31.05.2018 19:32 |  
        3 1

        To pobaví, máš ode mne paleček hore.

  8. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    Ragnarok     před 6 lety 31.05.2018 21:31 |  
    15 8

    Přestupy, které bych si přál:
    Keegan Ritchie - potřebujeme špičkového hráče na levého beka a je prověřený.
    Lukáš Droppa - v případě odchodu Součka jasná volba. Jen je třeba domluvit s Krnáčovou jeho uvítání.
    James Dens - kvalitních technických křídelníků není nikdy dost.
    Kazenga LuaLua - také špičkový křídelník, navíc již cca. 10 let scoutovaný přáteli slávistických noviny.

    A potom samozřejmě legendární Alvir, kterého za dva roky nikdo neviděl, ale dokázal by zacelit na špičkové úrovni každý post v záloze.

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      afro     před 6 lety 01.06.2018 07:42 |  
      5 0

      Já viděl Alvira na rotopedu sledovat zápas SKS.. Asi před rokem, teda...

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 08:20 |  
        0 0

        Lewandovski končí v Bayernu.....
        Sokrates55

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        ElBrody     před 6 lety 01.06.2018 10:00 |  
        2 0

        Tak to by moh zacelit na špičkové úrovni i post po Mičolovi :)

  9. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    zeleznik2     před 6 lety 01.06.2018 08:33 |  
    0 0

    Bale je na odchodu z Realu, pro mne jasná volba č.1...

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      Novi.sks     před 6 lety 01.06.2018 09:04 |  
      1 0

      Bale, Ronaldo, Lewandovski, Neymar taky chce z Paříže... Možná by se měl začít bát o místo i Trpišovský, přecijen Zidane je Zidane :)

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        rak (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 10:46 |  
        1 0

        Tipů je tedy dost. Jen si správně vybrat. Zidana ale nikdy. Vyřadil nás v památném semifinále poháru UEFA v dresu Bordeaux. Toho nebrat. Trpišovský se ve Slávii stane legendárním trenérem.

        • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 10:53 |  
          1 0

          Vida jak málo někdy stačí, aby člověk dostal ban.... :D

        • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

          Novi.sks     před 6 lety 01.06.2018 12:53 |  
          0 0

          Ani kdyby s námi 3x za sebou vyhrál LM, tak by to jeho dřívější hříchy nesmazalo? :)

  10. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    Mimoň     před 6 lety 01.06.2018 13:40 |  
    1 1

    Fotbal je hrozně turbulentní. Každému řediteli jako první věc říkám: "Aby byly přestupy úspěšné, musí se udělat už v květnu/listopadu před začátkem okna!"

    Zatím se nám do tohoto období nepovedlo podepsat hráče. A jen výjimečně je to chyba ředitelů... tohle napsal v 1 tweetu Jakub Dobiaš na twitteru

    a tohleto v druhém:
    Spousta okolností kolem jako změny v strukturách a podobně. Chybějící vize majitelů je také problém.

    snad to nemyslí na nás, ale obecně, ale ty změny ve strukturách, to skoro jakoby pasovalo na nás

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      JS (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 13:44 |  
      1 2

      Tak vzhledem k tomu, ze Tvrdik jel jednat do Ciny o nejake pokracujici podpore ze strany vlastnika, a zatim se na prestupovem trhu vubec neangazujeme, je to alespon pravdepodobne. Jaky jiny cesky klub jeste prochazi nejakou zmenou vlastnicke struktury nebo personalnimi zmenamiu vlastnika?

      Toto prestupove obdobi je pritom narusene Mistrovstvim sveta, kluby se budou snazit uzavrit ty nejklicovejsi prestupy jeste pred nim, naopak hraci budou cekat na skatulata po sampionatu. Jsem zvedavy, jestli nakonec nekde udelame diru do sveta nebo zustaneme v low-cost rezimu.

      Mimochodem, jak je to se Stochem? Nekde jsem cetl, ze jeho plat hradil z casti byvaly klub...

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 13:48 |  
        2 1

        A jak dobře známě jiné české kluby, abychom mohli tvrdit, že se u nich změny ve strukturách nedějí...

        Jakub Dobiaš spolupracuje i s jinými - 29.5. třeba tweetnul: Radakoviče jsme před sezónou chtěli do Zlína. Top už ve druhé lize.

        Zlín také není na přestupovém trhu moc aktivní, ne?

        • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

          JS (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 13:56 |  
          1 2

          Zlín má stabilního majitele a momentálně teprve sehnal nového kouče, tak ta neaktivita nejspíš bude dána i tím... Já nevím, tak kdo ještě mění vlastníka? Baník? Ne.. Plzeň? Ne.. Jablonec? Ne... Jediný, kdo prochází nějakou možnou změnou je Dukla. Ale Dobiáš zatím s Duklou nikdy nespolupracoval.

          • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

            kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 14:00 |  
            5 0

            No mě změna kouče přijde o dost zásadnější, než naše změna Tvrdíka ... za Tvrdíka :-)

          • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

            lukas8 (admin)     před 6 lety 01.06.2018 14:31 |  
            2 0

            Dobiáš s Duklou spolupracoval. V zimě jim např. přivedl Mohameda Doumbiu.

            • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

              JS (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 14:41 |  
              1 2

              Ok, to jsem nevěděl. Díky...

        • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

          Mimoň     před 6 lety 01.06.2018 13:58 |  
          0 0

          všechno to jsou samozřejmě spekulace, ale Tvrdík se nijak nevyjádřil jak to dopadlo v Číně, nebo se ještě nevrátil? Já věřím že mužstvo je silné, ale třeba vyřešit beky a kraje by to chtělo, navíc když odejde Necid a Muris na hostování, tak to vypadá na posilu do útoku, někdo určitě přijde, ale myslím si že budeme čerpat hlavně z domácí ligy, což ale není vůbec na škodu. Nějaká zajímavá jména tu jsou

          • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

            JS (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 14:00 |  
            1 2

            Vlastně od té doby, co tam odjel, o něm už nikdo neslyšel... :D

            • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

              kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 14:02 |  
              1 0

              no tak odjel tam 26.5... a 28.5. vyšla tato zpráva...

              „Akcionář společnosti CEFC Group (Europe) Company dnes jmenoval nové statutární orgány společnosti. Členy představenstva byli jmenováni paní Ren Xia, jednatelka společnosti Rainbow Wisdom, pan Chan Chauto, pan Jaroslav Tvrdík, paní Marcela Hrdá a pan Štefan Füle,“ píše se v pondělním vyjádření CEFC Europe.
              Zdroj: https://www.lidovky.cz/definitivni-obrat-tvrdik-se-vratil-do-vedeni-cefc-fbw-/zpravy-domov.aspx?c=A180528_181125_ln_domov_gib

              • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                JS (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 14:05 |  
                0 7

                „Agendu za p. Tvrdíka bude řešit sekretářka v HongKongu, odkud bude místopředseda představenstva úřadovat.“

            • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

              Mimoň     před 6 lety 01.06.2018 14:03 |  
              1 0

              tak vyjádřil se nějak na twitteru, ale nekomentoval jak dopadli ty jednání...psal o tom, že jede řešit do Číny budoucnost Slávie. Musíme čerpat z toho, že poté napsal, že se nemění nic na tom, že chceme hrát o titul i letos.

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        Mimoň     před 6 lety 01.06.2018 13:53 |  
        0 1

        to s tou vizí to u nás neplatí, ale jo, ta změna struktury, rozhodně bych si ted nemyslel, že budem kupovat třeba Konopljanku, jak se loni uvažovalo. Citic jsou tu krátkou dobu a zatim jen platili dluhy, ale nic jim z toho nekáplo, asi jsou prioritou jinší společnosti v rámci Cefc Europe a vlastně musejí řešit problémy cefc po celém světě. Já budu rád i za třeba Zeleného, však Tvrdík to tak trochu i napsal, že nemá cenu se bavit o posile třeba za 50 milionů, aneb případ trávník. Ale rád se budu plést, když přivedem nějakého mladého polského reprezentanta :-D

          • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

            Mimoň     před 6 lety 01.06.2018 14:04 |  
            0 1

            máš pravdu, děkuji za upřesnění

        • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

          mig52     před 6 lety 01.06.2018 19:27 |  
          2 1

          Ze Slavie jim nikdy kapat nebude. Ale dostanou to ve formě reklamy.

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 18:53 |  
      1 0

      Tady to Dobiáš i vysvětluje:

      Filip Horký: A u koho tedy?
      Dobiáš: U všech. Slavia - Citic, Dukla nový investor. Liberec nový trenér.

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      Pan Bůh     před 6 lety 02.06.2018 08:39 |  
      0 3

      Myslí to na nás...

  11. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    Mates204     před 6 lety 01.06.2018 13:59 |  
    10 0

    Tak nakonec jsme prý vyhráli souboj o Coufala. Jde do Sparty.

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      Jachym     před 6 lety 01.06.2018 14:39 |  
      5 0

      Ale bylo to jen o couf...

  12. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    Mimoň     před 6 lety 01.06.2018 14:34 |  
    3 0

    máte někdo možnost se dívat na zápas s Australany? Já jsem v důchodu, tak se dívám:-D ale Jugas už bohužel 2x byl u gólu, není zrovna nejjistější. ale celkově je to děsivé, jaký rozdíl je mezi námi a Australany. Ty chyby dost plynou z toho, že utok je nepohyblivý a obrana nemá kam přihrát, ale to ukazuje i na to, že Jugas ač se zlepšil, tak mezery má...a Koubek? Jak ho ve Sportu pořád chváli, jaká je to hvězda ve francii a pak je to za repre taková díra...

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      Mimoň     před 6 lety 01.06.2018 14:39 |  
      1 0

      no a teď si dal ještě vlastňák, ale Koubek taky díra teda...

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 14:46 |  
      2 3

      No tak oni se připravují na MS, forma by jim měla pomalu kulminovat... zatímco nám skončila sezóna a hráči už se vidí na dovče...

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        Mimoň     před 6 lety 01.06.2018 15:09 |  
        2 1

        každopádně to že se viděli na dovči mě nějak nezlepšuje pohled na výsledek 0-4 jakožto nejhorší porážku v historii samotné ČR...ten přístup není v pořádku. To soustředění není zadarmo a neslouží k překonávání takových negativních rekordů. To české přemýšlení ohledně toho, že nejde o nic, tak pojedeme na 50% je právě ten důvod, proč nám ten vlak pořád ujíždí

        • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

          Jachym     před 6 lety 01.06.2018 15:14 |  
          3 0

          Jenže oni zahráli téměř stejnou bídu i v zápasech kvalifikace, kde o něco šlo. Kvalita tam opravdu není a šampionát v Rusku tedy rozhodně nebojkotovali z politického přesvědčení...:-))

        • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 15:30 |  
          5 5

          Tak se zkus vžít do pocitu hráče... liga skončila před týdnem, příprava začíná 15.6. Má tři týdny na to, aby se dal do kupy po stránce zdravotní, aby doléčil různé nakopnutiny a nataženiny... aby si odpočinul, dobil baterky.... už týden se měl válet u moře s manželkou a dětma... a místo toho jede na naprosto nesmyslný soustředění....

          A proti němu postav frajera, co má před sebou vrchol sezóny, kvůli němu dře jako ďábel... ten hráč ví, že bude mít volno hned po mistrovství, ale teď je prostě na vrcholu...

          Jak by ten samý zápas asi dopadl, kdyby se hrál týden po mistrovství světa, týden před ligou, kdy naopak naši kluci budou pomalu nabíhat na zápasový režim a ladit formu, zatímco Australané budou dokopaní...

          • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

            Jachym     před 6 lety 01.06.2018 15:40 |  
            5 0

            Je chvályhodné, že bráníš naše borce. Ale I naši hráči, zejména ti, kteří hrají v nároďáku poprvé, by měli mít touhu se ukázat proti účastníku MS a zvýšit svou cenu na trhu. Prohrát s Austrálií 0:4 je ostuda, a to bez ohledu na to, že je repre v takovém stavu v jakém je. Já jsem naopak čekal, že absence nervozity kvůli nunosti vyhrát jim dodá lehkost. Ale evidentně, kde nic není, ani čert nebere. Byl to smutný pohled.

            • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

              kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 15:49 |  
              3 5

              Ale tady nejde o touhu... tady jde o přirozený rytmus ... Ti soupeři jsou nastavení tak, že je čeká vrchol sezóny... přizpůsobují tomu přípravu od začátku jara....

              Naši hráči měli vrchol před týdnem...

              Já chápu, že je to termín daný FIFA jako že budou všichni hráči k dispozici, chápu i to, že náš svaz asi dostane prachy, protože týmy, které se chystají na MS potřebují sparing a přitom mezi sebou hrát nechtějí, protože by se potom mohli potkat na turnaji... ale jinak je přece naprostý nesmysl pořádat soustředění po sezóně...

              • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                Akuls     před 6 lety 01.06.2018 16:00 |  
                8 1

                Když on žádný kvalitní soupeř už s námi nechce hrát a tak za nimi musíme do Číny nebo po sezóně do Rakouska, ale mrkněte se večer na Itálii, ta má také po sezóně a rozhodně její hráči to budou mít nastavené jinak, než si myslíte, že to mají naši. Holt jsme se zase jenom podívali pravdě do oči, kam kráčí náš fotbal.

                • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 17:06 |  
                  7 4

                  Podle mě jde tohle hodně za trenérem... Jarolím byl dobrý v klubu, kde měl možnost hráče drilovat.. ale repre je manažerská práce.. a ta Jarolímovi nikdy moc nešla... vždyť si vezměme, kolik jsme pod jeho vedením měli hráčů.. jak najednou vyházel půlku mistrů z roku 2009 ... po jedné chybě odepsal vaniaka, vyhodil Brabce, Marka Jarolíma... a přiváděl stále nové a nové hráče...
                  A to byl relativně limitovaný penězmi - v repre není limitován ničím, může každý sraz přivést někoho jiného...

                  Vidíte snad nějakou kostru týmu? Hráče, kteří by nastupovali vždy a bylo vidět, že vědí, co mají hrát?

                  • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                    Akuls     před 6 lety 01.06.2018 17:32 |  
                    4 2

                    Asi ano, ale s tímhle materiálem by nic neudélal ani Joachim Low

                    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 17:38 |  
                      3 1

                      No tak ale měla by být už nějak daná kostra týmu - vždyť se stopeři točí jak na kolotoči, záloha taky ještě nenastoupila dvakrát za sebou ve stejném složení... Když mám horší materiál tak musím sázet na sehranost a jasně daný herní styl... Bílek měl svůj úspěch postavený na Plzni, Vrba paradoxně na Spartě - prostě si kostru udělali z jednoho týmu a sázeli na sehrané hráče... ovšem potom ty hráče musím podržet i když se nedaří...

                      Tohle tam vůbec není...

                      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                        Akuls     před 6 lety 01.06.2018 17:58 |  
                        3 1

                        Ono je těžké sestavu stabilizovat, když se nedaří výsledkově ani herně. Navíc žádný trenér reprezentace hráče fotbal za týden hrát ani nenaučí, ale ani neodnaučí. Nemáme ale nyní v lize žádný tým, jehož hráči by mohli tvořit kostru reprezentace, která by byla alespoň v Evropě konkurenceschopná, a tak ji tvoří co hráč, to jiná ves. Máme údajně tři kvalitní gólmany, ale ani jeden z nich není opravdovou oporou. Obrana je děravá, čekal jsem, že to bude stát na Suchém, ale ten za repre hraje špatně. To i ten Sivok tam byl lepší. V záloze snese přísnější měřítko jen Darida a útok je úplně neškodný. Stopéry Dukly nebo Teplic Krmenčík v Evropě hned tak nepotká a Barák s Janktem střílí také jen proti San Marinu. Jen v trenérovi to určitě není, i když KJVCD určitě takový stratég jako byl Bruckner není, ale ten zase měl jiný hráčský materiál. Naśe liga je údajně téžká, ale kvalitní hráče pro repre negeneruje a naši krajánkové, až na výjimky, bojují o základní sestavu v průměrných evropských klubech. Bohužel.

                  • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                    Cross     před 6 lety 01.06.2018 22:48 |  
                    0 6

                    No jo, zase ta to může trenér. Nikoli kopyto Jugas.

          • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

            Akuls     před 6 lety 01.06.2018 15:56 |  
            5 1

            Oni ten zápas ale neodflinkli, KJVCD by to ani nedovolil. Podle něj není žádný zápas přátelský, ale minimálně přípravný. Borci se snažili, bohužel to byl reálný obrázek českého fotbalu.

            • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

              kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 15:58 |  
              2 4

              jenomže ti Australané se chystají na MS... celé jaro mají reprezentanti v hlavě, že po skončení normální sezóny je čeká vrchol...

              Našim hráčům sezóna skončila... jet po ní na soustředění je prostě blbost...

              • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                JS (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 16:25 |  
                2 3

                Souhlasím, že je to blbost. Ale pokud už to soustředění je, tak místo aby hráči spekulovali, jestli to je blbost nebo ne, tak to mají odkopat naplno. Jenže tady si všichni myslí, že je to jedno, že jsou nenahraditelní a takhle to dopadne... To je opravdu problém české mentality, ničeho jiného (a ještě nekonkurenceschopné kvality, ale opět – pouze dopad mentality současné generace sportovců).

                • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 17:02 |  
                  2 2

                  To přece není o tom, že by spekulovali... je to podobné, jako bys poslal na sebe tým těsně po začátku hrubé přípravy a tým, který čeká za tři dny první soutěžní zápas...

                  Taky to ten první nebude chtít odfláknout, ale prostě je v přípravě jinde a tělo neokecáš...

                  • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                    Akuls     před 6 lety 03.06.2018 10:12 |  
                    0 1

                    Tak tento Váš názor průběh a výsledek třeba včerejšího zápasu Rakousko vs. Německo právě moc nepotvrdil.

                    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 04.06.2018 09:11 |  
                      0 1

                      Tohle není úplně fér... nejprve jste mě odkazoval na zápas Francie - Itálie... Tak jsem si jej našel ze záznamu a viděl dle očekávání jak nadupaní Francozi smetli mátožné Italy....

                      Takže tenhle zápas už se Vám do krámu nehodí, takže je potřeba najít jiný....

                      Z celé škály zápasů byla tedy jediná výjimka potvrzující pravidlo, tak ejhle, tady máte jasný důkaz!

                      Přitom když se na ten zápas podíváme jenom trochu důkladněji, tak zjistíme, že začátek zápasu byl posunut o dvě hodiny, protože v době stanoveného výkopu bylo hřiště podmáčené... nevím jestli se za dvě hodiny zázračně vysušilo, ale je tu určitý předpoklad, že terén nebyl úplně stoprocentní... Špatný terén vždycky vyhovuje outsiderovi a navíc je tu i možnost, že se přeci jenom favorit bál zranění a nechodil do soubojů tak naplno, jak by mohl...

                      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                        Akuls     před 6 lety 04.06.2018 15:48 |  
                        1 0

                        Opravdu jste ten zápas Francie - Itálie viděl? Omlazená Itálie totiž sehrála pod novým trenérem Robertem Mancinim, s jedním s favoritů MS 2018, na vyprodaném Stade de France, krásný, oboustranně útočný, více méně vyrovnaný zápas. Hrálo se naplno, ve velkém tempu, jako by nešlo o přípravný zápas. Italští hráči rozhodně nebyli myšlenkami na dovolené a takovou "mátožnou" českou reprezentaci, jako byla v pátek ta italská bych si docela přál a věřím, že i KJVCD.
                        No a zápas Rakousko - Německo se hrál na krásném vyprodaném stadiónu v Klagenfurtu na zcela regulérním terénu, za 2 hodiny se totiž voda vsákne po průtrži mračen i v Edenu. Němci jsou totiž pro Rakušany něco jako červený hadr pro býka, takže Rakušané hráli opravdu naplno a rovněž myšlenkami, i když nejsou účastníky MS, na dovolené rozhodně nebyli. Low porážku omlouval tím, že MS je až za 2 týdny, takže ještě dobíjejí baterky, třífázově trénují a hráči jsou trochu unavení. Rakušané si jen prodloužili sezónu o 10 dnů (to jeho hráči o 7 týdnů), jsou rozehraní po právě skončené sezóně, chtěli se proti jednomu z favoritů MS vytáhnout a tak z porážky žádnou velkou tragédii nedělá. Tedy zcela opačný názor než máte Vy, který zase neděláte žádnou tragédii z našeho výprasku s Austrálií, protože se hrálo podle Vás v nemožném termínu a naši borci jsou už myšlenkami u moře. Tak teď nevím, rozumíte fotbalu víc Vy nebo ten Joachim Low. Také by mne zajímalo, v jakém termínu byste si tedy představoval Vy sehrát přípravu před podzimními zápasy Evropské ligy se Slovenskem a Ukrajinou.

                        • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                          kjandourek (admin)     před 6 lety 04.06.2018 16:13 |  
                          0 1

                          Jistěže viděl - i když tedy ne úplně celý - prvních deset minut mi uteklo.... a po třetím gólu Francie už jsme se na něj tolik nesoustředil, protože jsem věděl, že už gól nepadne a zase takový fanatik nejsem, abych sledoval zápas o kterém vím, jak dopadne :-)

                          Pořád mi přijde, že nechcete pochopit, co říkám, nebo to záměrně překrucujete....

                          Já přece neříkám že jsou myšlenkami na dovolené... Hrají zápas, tak se soustředí na něj... ale nemají za sebou ten drill, který za sebou musí mít tým, připravující se na MS, nemají tělo připravené na to, že teď musí podávat ten nejlepší výkon, sezóna jim skončila...

                          Jistě, že Joachim Löw nedělá z prohry žádnou tragédii... nečekal jste snad, že by tak zkušený trenér najednou začal do novin tvrdit, že to je strašné, že je zdrcen a že tedy musí překopat všechno na čem dosud stavěl ne? Jako že by si to mužstvo zlikvidoval dříve, než MS začne kvůli jednomu přáteláku...

                          Klidně je možné, že Austrálie je v přípravě dál... Přeci jenom u Německa se předpokládá, že se dostane hodně daleko, tak může formu ladit tak, aby kulminovala ve vyřazovací fázi (30.6 - 15.7.), zatímco Austrálie směřuje vše na základní skupinu (16.6 - 28.6.) ...

                          A kdy se připravovat na zápasy Evropské ligy - no před nimi, ne? Za tři měsíce budou mít stejně hráči úplně jinou formu, než teď.... Teď nebyli k dispozici Kadeřábek, Gebre, Suchý je tam s tím, že má problémy - to je minimálně polovina obrany úplně jiná, než bude na podzim...

                          Můžeme si říkat, co chceme, ale tyhle zápasy vůbec nejsou přípravou před Evropskou ligou... to je příprava před MS a my tam děláme těmhle týmům sparing...

                          • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                            Akuls     před 6 lety 04.06.2018 17:53 |  
                            0 0

                            Určitě sparingpartnera děláme a jsme za to asi rádi, protože pro nás jsou to poslední přípravné zápasy před Evropskou ligou. Hrají proto v tomto termínu přípravné zápasy i mužstva, která na MS nehrají, třeba Slovensko vs. Holandsko a nikdo se neptá, jak mají svá těla nastavená. Jedině co uznávám je to, že je něco jiného hrát na pidistadiónku v St. Poltenu s Austrálií před tisícovkou diváků nebo před vyprodaným stadiónem proti Německu nebo Francii. Nicméně podle mne to chlapci neodflákli, hráli stejně jako vždy v poslední době, holt jen náš fotbal je tam kde je. A pro Vaší informaci, Austrálie je spolu jen asi o 5 dnů déle než naše squadra a proti nám hráli tito hráči: Ryan (Brighton) - Risdon (Sydney), Milligan (Al Ahli), Sainsbury (Grasshopper Zurych), Behich (Bursaspor) - Luongo (QPR), Rogic (Celtic), Mooy (Huddersfield) - Leckie (Hertha), Nabbout (Urawa), Krušné (Bochum). Tedy jako my, každý pes jiná ves, ale vypadalo to, že jsou sehranější. A také jim chyběli hráči z obvykle základní sestavy: Karaćić (Záhřeb), Jedinak (Aston Villa) Jurić (Luzern).

              • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                Akuls     před 6 lety 01.06.2018 18:14 |  
                1 1

                Ale také hrají opatrně, aby se před vrcholem sezóny nezranili. Podle Kickeru navíc dnes hrálo jen 7 hráčů z jejich očekávané základní sestavy. My tedy také nehráli kompletní (Kadeřábek, Gebre, Suchý, Vydra), nicméně průměrní Australané dnes rozhodně nehráli ani v plné síle a ani na plný plyn.
                Pokud se pamatuji, tak když jsme se ještě kvalifikovávali na MS, tak jsme v posledních přípravných zápasech před MS většinou prohrávali a hráli dost špatně a tak bylo hráčům doporučováno, aby ani nevybalovali kufry, že jsou sofort zpátky doma. My dnes naopak úćastníkům MS zvyšujeme sebevědomí. Proti Nigérii to navíc asi bude ještě větší fićák.

                • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 18:19 |  
                  1 1

                  A nehrávali jsme tehdy náhodou proti týmům, které se také chystali na šampionát?

                  • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                    Akuls     před 6 lety 01.06.2018 18:28 |  
                    1 1

                    Myslím, že ne, o to neměl nikdo zájem, co kdybychom potom na sebe náhodou narazili na turnaji. Soupeři se asi hledali těžko, tak reprezentace hrála ćasto i jen proti klubům. Pamatuji se, jak nás před Chile vyškolilo na Strahově druholigové Grimsby Town.

                    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 18:50 |  
                      1 0

                      V roce 1990 jsme hráli v Anglii a mám dojem že před ME 96 jsme dvěma góly Pavla Kuky porazili Švýcarsko...

                  • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                    Fulham     před 6 lety 01.06.2018 18:30 |  
                    1 0

                    jsem koukal na druhou půli a - byl tam vubec nějaký faul? to byl fotbal jak my, když se otvíral ten stadion v Rumunsku...

                    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                      mig52     před 6 lety 01.06.2018 19:22 |  
                      1 2

                      Coufal do Sparty!!

                      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                        mig52     před 6 lety 01.06.2018 19:29 |  
                        0 1

                        Omluva, trochu jsem zaspal. Některé příspěvky jsem přelouskal až teď, i ten dřívější o Coufalovi.

              • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                mig52     před 6 lety 01.06.2018 19:38 |  
                1 4

                Největší starosti má Jankto, ve 22 letech se mu nelíbí hrát italskou ligu!!?? Chce za lepším do některé z dalších top lig, Dánsko,Belgii ani Švajc nevezme. Mám obavu, že s tím, co (ne)předváděl na jaře v Udine se mu může stát, že v novém týmu bude leštit nejdříve střídačku a následně tribunu. Psávalo se o něm jako o hvězdičce Udine, ale co jsem viděl jeho zápasy, tak byl tak tristní, jako dnes ve 2. půli s klokany.

                • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

                  warhammer (přítel SN)     před 6 lety 03.06.2018 13:52 |  
                  2 0

                  Docela se mi líbí Pavel Nedvěd:

                  V Itálii máte na očích mladé reprezentanty Jakuba Jankta nebo Antonína Baráka. Jak by to s nimi mohlo dopadnout v letním přestupním období?
                  Ti kluci jsou ve věku, kdy by měli hlavně myslet na to, aby se stali základními stavebními kameny svých týmů a ne na to, že půjdou někam pryč. Měli by se co nejvíc konsolidovat s týmem, ukázat, že jsou fakt dobří. A mělo by to na nich stát. Tohle je ta cesta nahoru, ne myšlenky na to, že by měli někam přestoupit. To se jich vůbec netýká.

                  Ale zrovna jim se v Udine docela daří…
                  Být tahounem půl sezony nebo sezonu, to není ono. Když odehrajete na vysoké úrovni dva, tři roky a všechny zápasy, pak ke z vás lídr a můžete pomýšlet na to, abyste šli výš.

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      bongor     před 6 lety 02.06.2018 09:59 |  
      0 3

      Jugi zklamal,bez MNN je poloviční.Koubek,to je ementál,snad už na Karla útočí Alzheimer,že ho tam postavil.
      Z obrany jedinej Bořa jakžtakž.A útok?Já myslel,že hrajeme system 4-6-0.Tidva nazdárkové si nekopli,potřebujeme tam nějaké dražší hráče,než za miliardu.V záloze Kopic,ostatní to odflákli.Ještě že jsem to po půli vypnul.

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      PetCC     před 6 lety 02.06.2018 14:30 |  
      2 1

      Tak jsem to viděl v klidu ze záznamu, se znalostí výsledku.

      A docela mě to překvapilo. Protože půl hodiny jsme Australany k ničemu nepustili a hráli docela v klidu.
      Pak jsme dostali dost zvláštní gól, protože se najednou naparavo před naším vápnem motalo 6 soupeřů, povedlo se jim přihrát na druhou stranu, kde byl jen jeden, ale ten nacentroval a my v tom prostoru byli v menším počtu.
      Jestli tohle mají v taktice, tak je to zajímavej prvek, ale tohle se při normální hře skoro nikdy nestává.

      A ke gólům v druhé půli. Tady se okázalo, že k Jugasovi se nedá postavit pohybově nešikovnej stoper, jednoduše řečeno odražeč míčů. Proto jsem říkal, že třeba nemůže hrát s Kúdelou.
      V první situaci došlo k lehkýmu nedorozumnění, kdy sice Jugas dal míč krátkej, ale neschopnost Kalase ubránit hráče, kterého měl těsně u sebe, ta mě opravdu zarazila.
      V druhý situaci Kalas špatně přihrál, takže se Jugas musel hodně přesouvat a na zasekávačku už nestihnul zareagovat.
      Třetí situaci nemá cenu rozebírat, kdy míč trefí stojnou nohu někde u kolen, tak s tím nic neuděláte.

      Celkově k zápasu, až mě zarazilo, že jedinej, kdo dokázal nacentrovat do vápna, byl Bořil. Druhá strana neudělala nic a ještě k tomu Novák nikdy nebyl v obraně, když jsme dostali góly z jeho prostoru.
      Hušbauer znovu ukázal, že dokáže dát zajímavý přihrávky do vápna, ale vyžadují po nabíhajícím hráči techniku a důraz. Což se ne vžycky povede, a i proto má Hušbauer zároveň tolik přihrávek do šancí a přihrávek nepovedených. Ale vidět byl.

      A to se nedá říct o útočné fázi našeho týmu. Tam bylo mrtvo. Jedinej, kdo alespoň něco odehrál, byl Darida.

      Ovšem nemá cenu se z toho výsledku nějak děsit. Stačí si vzpomenout, když my jsme měli nějakou přípravu před mistrovstvím, tak jsme taky kolikrát porazili i slušné soupeře, protože ta motivace byla rozdílná. Řekl bych, žeto pro nás byl spíš zápas, aby si na sebe hráči víc zvykli.

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        mig52     před 6 lety 03.06.2018 08:35 |  
        1 2

        PeCC, píšeš, že 1. gól byl dost zvláštní. Pro mnohé ano, ale klíčovým okamžikem bylo absolutní poziční selhání Bořila, který se motal v prostoru pravého stopera a ten svůj nechal zcela volný, ostatně jak to dělal často i u nás ve Slavii celé jaro. Bořil je pro mne solidní obránce a nemám s ním problém, abych ho potřeboval lacině kritizovat, ale pokud se zaměříte na jeho hru, pak prostor, který má pohlídat je často volný, částečně proto, že se nestačí vrátit z podpory ofenzivy (zde by měli pomoci spoluhráči), jindy přesně ze stejného jako proti Australanům - je příliš nalepený na stopery a nestačí pak zpacifikovat centry či zastavit útočící křídlo. Diskutovali jsme o tom a Alanorem v článku o hodnocení hráčů a žel Bóřa své poziční nedostatky potvrdil při 1. brance. ( Jistě, té se dalo i následně zabránit, ale chtěl jsem ukázat na Bořilovu slabinu s vírou, že si jí jsou vědomi i trenéři Slavie a zapracují na ní).

  13. Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

    Ragnarok     před 6 lety 02.06.2018 22:36 |  
    4 1

    Můžeme mít kohokoli ze Sportingu Lisabon zadarmo. Všichni hráči dávají výpověď, hodně se v tom angažuje podvodník Mendes, který letos pěkně vytuneloval Lille. Možná by se nám někdo mladý hodil.
    Příčinou je to, že fans hráčům reálně rozbili hubu na tréninku a Mendes je pak pobláznil k ukončení smluv. Přijdou o pár miliard korun, které mohli za hráče jako Carvalho, Patricio, Ruiz a další získat. Strašně zajímavá kauza.

    • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

      JS (přítel SN)     před 6 lety 03.06.2018 09:32 |  
      2 1

      Masakr. V mládeži Sportingu jsou samozřejmě hodně zajímavá jména, ale myslím si, že takoví hráči do Česka fakt nepůjdou.

      • Re: Diskuze o přestupech na jednom místě

        deny91     před 6 lety 03.06.2018 17:37 |  
        4 0

        Kdyby přišel William Carvalho místo Součka, o kterého je zájem, na křídlo Gelson Martins, podhrod Bruno Fernandes a na hrot Montero/Dost, tak bych si to ani neužíval, protože bych se rychle z toho snu probudil. To jsou naprosto parádní hráči, které tady s největší pravděpodobností uvidímě hrávat jen v rámci evropských pohárů v týmu soupeře. Kež bych se mýlil a někdy se i Slavia dostala na podobnou úroveň.