Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (185)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    davidovky1     před 6 lety 29.05.2018 20:38 |  
    8 29

    Kéž by si ho koupili!!!

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Cross     před 6 lety 30.05.2018 00:05 |  
      1 12

      Zlatá slova. Zkatá!

  2. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    tolsimir     před 6 lety 29.05.2018 20:39 |  
    23 24

    Suka mám rád, ale myslím si, že by si Slavia na jeho pozici zasloužila někoho lepšího, pohyblivějšího, fotbalovějšího. Odchod bych neoplakal

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Fulham     před 6 lety 29.05.2018 20:47 |  
      32 3

      se picnu...tady se cely jaro adoruje Bucha jako odchovanec - zatím odehrál dobře jeden pouťák, Danny a spol prý zabírají místo odchovancum a pak se nebude oplakávat odchod toho nej ( dobře jednoho ze dvou nej) z nich..není pohyblivej... nejsme Real a top komplexní hráče sem asi nedostanem....takže za moji maličkost - Tome ACF je pořád dobrá adresa a preju Ti to. jo ale budu smutnej..

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 21:00 |  
        13 1

        přesně tak, též by mě jeho odchod mrzel. Nikdy jsem od něj neviděl, že by nějaký zápas vypustil, je to příkladný profík a skromný kluk! Navíc pokud odejde i MNN, bude potřeba posílit o defenzivnějšího záložníka, což nebude tak lehké. Tomovi bych to přál i když víc by se mi líbil v PL...třeba ve Fulhamu :)

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          Fulham     před 6 lety 29.05.2018 21:18 |  
          6 0

          tak kdyby Khan střelil Sesse za 100 mio jak se špekuluje , můžeme za Toma i trocha šponovat..:-))

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          bongor     před 6 lety 30.05.2018 13:00 |  
          3 0

          Mně pohybem připomíná Pogbu,vypadá trošku nemotorně,ale to je jen zdání.Ve skutečnosti se vždycky objeví na správném místě.Je to fajnovej kluk,žádná "hvězda"typu Vašýk Kadlec,Přeju mu,aby se v Itálii chytil,u nás uže si svoje odehrál,je to přesně ten čas,odkdy bývalé slávisty potom sleduju po celou karieru a držím jim palce,žádné rychloodchody za svým snem a Slavie ať se stará,to nesnáším.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        edenian     před 6 lety 30.05.2018 09:16 |  
        0 0

        Moc pekne jsi to napsal Fulhame.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Cross     před 6 lety 29.05.2018 23:56 |  
      0 9

      Zlatá slova. Zlatá!!!

  3. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    VanDel     před 6 lety 29.05.2018 20:40 |  
    12 5

    Pokud dají alespoň 3 mio EUR, tak pustit. Fiorentina je velmi slušný klub, Tomáš už si tady něco odkopal, takže by si zahraničí zasloužil. A hlavně náhradu za něj máme více než dobrou-Hromadu.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 20:45 |  
      3 0

      Ono to nebude tak horké, píší, že je to jedna z možných variant.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        VanDel     před 6 lety 29.05.2018 21:14 |  
        0 5

        No ale spekuluje se o té Fiorentině už podruhé, tak by to žhavější být mohlo.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 21:40 |  
          2 0

          Uvidíme, ale Slavia by k přestupu musela dát souhlas. Možná je za tím jeho manager Paska.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      mirecek1111     před 6 lety 29.05.2018 20:56 |  
      5 1

      Hromada je dobrý, na něm jsou zřejmě vidět první plody práce Trpišovského. Bohužel potom už ale nikdo další moc není, pokud se ukázalo že se zřejmě na Buchu ještě spolehnout nejde a hrozí i odchod Ngadea. Takže i když je reálné, že se do základní sestavy může propracovat Hromada, nějaká další alternativa by asi přijít měla.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        VanDel     před 6 lety 29.05.2018 21:07 |  
        6 9

        Já bych se nebál dát Buchovi větší šanci. Nikdy vyloženě nezklamal. Naopak i v tom málo prostoru co v téhle sezoně dostal, ukázal na svůj věk velmi slušné výkony.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          mirecek1111     před 6 lety 29.05.2018 21:10 |  
          2 5

          Je to zvláštní, mě se taky nezdálo že by propadl, navíc po tom co ho Trpišovský po přípravě tolik vychvaloval, bylo zvláštní že se postupně z kádru úplně vytratil. Ale my každý den s týmem nejsme, asi to mělo důvod. A z toho vyvozuju, že to zřejmě pořád ještě na nějaké větší vytížení v sestavě nebude a zřejmě by mu prospěl půl rok někde v Teplicích nebo Dukle.

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            VanDel     před 6 lety 29.05.2018 21:13 |  
            1 5

            Nene, rozhodně bych ho nepouštěl. Na podzim nás čeká možná až 30 zápasů, takže určitě bych si ho ponechal a prostor by měl dostávat větší než doteď.

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            bongor     před 6 lety 30.05.2018 13:04 |  
            0 1

            Podle mě je to právě ta Trpišova reflexe na chyby,která se mi u něj začíná líbit.Brzy poznal,že na nejlepší mužstvo v republice Bucha ještě nemá,ale když bude na sobě "makat",jak správně říká jeden nejmenovaný soudruh,tak brzy může mít.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Vici     před 6 lety 29.05.2018 22:16 |  
        1 1

        Tak snad by se měl vracet jeste Jasmin Scuk. pokud nema teda hostovani i na pristi sezonu coz myslim ze nema. Podle ne tady zdaleka neukazal co v nem je.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          eye     před 6 lety 30.05.2018 00:24 |  
          3 0

          Jeho klub postoupil do 1. ligy z play-off. Ščuk hrál pravidelně (28 zápasů, 2 góly, 2 asistence), nastupoval i v play-off. Podle mě si ho budou chtít nechat.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      kalex     před 6 lety 29.05.2018 20:59 |  
      13 0

      Sorryjako, ale 3 je málo. Kór když prodávat nemusíme. Nejsme výprodej.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        VanDel     před 6 lety 29.05.2018 21:09 |  
        5 5

        Sorryjako, ale dokud nebudeme hrát LM, nebo neuděláme nějaký větší úspěch v EL, tak za větší peníze hned tak prodávat nebudeme.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          kalex     před 6 lety 29.05.2018 22:18 |  
          4 3

          RB ty své chcípáky prodává od sto na vrch. Proč by si Slavia neměla říct o ranec??? Zase tak chudá ta florencie nebude. Já budu přát každému našemu hráči, ať si splní sen, ale ne po roce. Pochopil bych to u Pavlenky, bo brankář, ale ne u Baráka. Za tyto dva Slavia mohla dostat o dva tři mio euro víc.Dohromady. Pro ty týmy to není zase tolik. A zaplatit tím v létě hostovačku a plat Konopljanky, možná bychom v té lm byli.

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            VanDel     před 6 lety 30.05.2018 07:55 |  
            4 2

            Tak RB ty své chcípáky prodávala v letech dávných díky pravidelným titulům, úspěchům v evropských pohárech a pravidelném hraní v celku úspěšném nároďáku. V letech blízko nedávných hlavně díky občasným úspěchům v Evropě a hraní v ještě jakžtakž úspěšném nároďáku. Momentálně už je to ale pryč a jen tak někoho nad 100mio neprodají. V Evropě hrajou prdlačku a v nároďáku toho už taky moc nemají a hlavně, nároďák teď stojí na howno, takže to pro nikoho z venku není žádná značka kvality, že má hráč momentálně starty za naší repre.
            Výjimkou asi bude teď Dúbravka, ale ten potvrzuje to co jsem napsal. Toho do Newcastlu vystřelil jeden jediný podzimní zápas - repre zápas Skotsko-Slovensko. Tam zachytal famózně a jen díky tomu se dostal ven.
            Takže je to opravdu tak, že na větší částky si musíme počkat, až dosáhneme sami nějakého vetšího klubového úspěchu. Protože momentálně se ani nemůžeme spoléhat na to, že máme hráče v nároďáku, páč ten jak jsem napsal, stojí za howno a starty za něj nijak extra cenu nezvedají.

            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

              kalex     před 6 lety 30.05.2018 08:23 |  
              2 0

              Ale Jo, vcelku souhlas. I tak si pořád myslím, že prodávat nemusíme. Když už tak ať to za to stojí a s možností získání dalších procent z dalšího prodeje.

              • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                VanDel     před 6 lety 30.05.2018 08:28 |  
                0 1

                Tak ty procenta bych považoval za automatické. Samozřejmě je otázka, v jaké výši budou.....

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          bongor     před 6 lety 30.05.2018 13:06 |  
          0 0

          A tohle velmi dobře vědí hochštapleři ze z a tomu přizpůsobili svoji celou činnost v tomto ročníku.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 21:02 |  
      6 0

      Hromada je jiný typ hráče , navíc nejsem zatím úplně přesvědčen, že dokáže odehrát stejný standart jako Souček. Ale na jaře mě hodně překvapil, Trpiš mu sedí

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        VanDel     před 6 lety 29.05.2018 21:10 |  
        1 6

        Ano, je to trochu jiný typ hráče, ale je to hráč na stejný post.

  4. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    mirecek1111     před 6 lety 29.05.2018 20:49 |  
    21 4

    No tak přiznám se, že jsem po prvních komentářích vcelku v šoku. Pro mě osobně se už Souček pomalu vypracoval v našeho nejlepšího hráče. A jestli má někdo rozhled jen dva zápasy zpět a hodnotí ho po jednom nepovedeném zápase...no co k tomu říct :)

    Každopádně se dle mého Souček už vypracoval do takové míry, že je jeho odchod za slušné peníze už zřejmě nevyhnutelný. Čekal bych doufejme aspoň 4 mil. EUR. Jen jsem trošku překvapený z toho dnešního tweetu od Tvrdíka, protože jsem tak nějak očekával, že se to vyřeší právě tím Trávníkem. Tak jsem trošku napnutý jaký přestupy se tedy budou dít :)

    Každopádně Souček zaslouží za poslední dvě sezony a ten velký vzestup co ukázal smeknout. A jak jsem psal, po zdravotním resp. výkonnostním útlumu Deliho resp. Škody už byl Souček pro mě letos zřejmě náš nejlepší hráč. Takže chybět bude určitě.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      dalislavista     před 6 lety 30.05.2018 11:15 |  
      1 0

      Třeba není na seznamu posil, protože už je podepsaný...

  5. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    qwertz0099     před 6 lety 29.05.2018 20:51 |  
    5 6

    Za dobrou cenu bych ho klidně prodal. Náš skauting by, věřím, dokázal najít náhradu. I když je TS už v současném kádru nahraditelný, podle mě.

  6. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Ragnarok     před 6 lety 29.05.2018 20:56 |  
    6 4

    Hromada se mi líbí víc, je o hodně dynamičtější. Navíc Součkovi jako odchovanci přeji úspěch v cizině, aby nám dělal reklamu.
    Šokoval mne zájem o Jemelku. Je to až fanatický Sparťan a nenávidí Slavii. To ne. Navíc stopera opravdu nepotřebujeme.
    Zimní přestupy Nezmar nezvládl, tak doufám, že se to nebude opakovat.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      TSeguinTS     před 6 lety 29.05.2018 21:01 |  
      1 0

      Co jsem slyšel tak bychom měli mít větší zájem spíš o Radakoviče když už.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Kzlo     před 6 lety 29.05.2018 21:04 |  
        4 3

        Madl psal pred chvili ze Radakovic je skoro ve sparte a my jsme cislo jedna zajemce o Jemelku. Coz doufam ze nedopadne.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          Hektor     před 6 lety 29.05.2018 21:55 |  
          7 7

          Tak Jemelku sem a honem shánět další stopery. Já tvrdím, že kdyby se povolaní v zimě nesnažili rozbít nejlepší obranu ligy a místo 2 stoperů dovedli 2 záložníky, třeba Trávníka a Ekpaiem, tak dnes možná slavíme titul.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          bongor     před 6 lety 30.05.2018 13:15 |  
          3 0

          Ale prosím Tě ti blbečkové by nejradši koupili celou ligu,dělají to už padesát let.jak někdo kopne párkrát dobře do míče,už po něm čuměj.Potom nabubřelý kádr nabubřelého klubu všelijak rozpůjčujou,ale jejich zásadní problém,zůstává.Přebujelá nabubřelost.Potom jak se mimo berbrligu objeví sudí s rovinou,tak jsou za půl hodiny sesypaní.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 21:06 |  
      2 1

      pokud je to fanatický sparťan, co nenávidí Slavii, tak sem nepůjde. Navíc bych řekl, že ho ani nepotřebujeme, stoperů máme dost. Pořád věřím, že odejde jen MNN a Simon zůstane. A stejně tak věřím, že Pokorný v přípravě zamaká.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Ragnarok     před 6 lety 29.05.2018 21:33 |  
        5 2

        Michaela jsem si oblíbil, je jako skála. Ale za výstupní klauzuli by to byl super obchod a též věřím, že Pokorný zamaká, navíc tvrďáka máme i v Kubovi.
        Simo Deli je mnou i všemi oblíben, ale upřímně - na jeho zdraví bohužel není žádný spoleh, většinou vypadne v klíčovém momentu, například předkolo LM. Chce to, aby byl zdravý, ale u něj to asi už nepůjde.
        Jeden off-topic: Liga je čím dál méně regulérní i kvůli politice Sparty s hostováním. Skoro všude pošle 3 hráče s tím, že proti ní nemohou nastoupit. Podle mne by se to kvůli regulérnosti mělo regulovat buď směrem k maximálnímu počtu hostovaček z klubu, nebo zákazem nenastoupení proti vlastnímu klubu. Jinak defakto týmy typu Liberec jsou pouhými vazaly Sparty v určitých sezónách. Další věc, liga by měla zapracovat na péči o hostující fanoušky a kvótu 5% klidně ponechat, ale zároveň ji určit i absolutně, jako např. minimálně 1000 fanoušků. Kluby by si dopředu kvóty odsouhlasily.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 21:43 |  
          1 0

          já doufám, že už si vše nejhorší Simon vytrpěl a jeho zdraví bude držet, protože lepší stoper v lize není. Ale i pokud by se tak nestalo máme tu Jugase, Pokorného, případně i Frydrycha a Kúdelu. Pokud přijde stoper zlobit se nebudu, ale radši bych tu měl nějakého fakt super křídelního obránce a nejlépe dva. :)) K tomu OT souhlasím, potřebujeme aby o naše hráče byl v lize taky zájem, hlavně o ty mladé, kteří potřebují nabrat zkušenosti. Pevně věřím, že ten rok pomohl našim cizincům v béčku se aklimatizovat a že jsou připravení na hostovačku v první či druhé lize. Když jsme u toho, líbila by se mi spolupráce s Příbramí (i když Příbram rád nemám, s mladými tam pracují výborně)...koupit Matouška (nechat ho tam ještě rok hostovat) + jim půjčit pár kluků z béčka.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 22:24 |  
          9 0

          K hostování a spartě, jak má tedy klub dávat hráčům příležitost, když se na jejich soupisku nevejdou a ostatní týmy nemají dostatek peněz, aby si dané hráče mohli koupit? To děkujme Pragosportu a FAČRu, že si vzájemně pomáhají a místo, aby každý klub měl o několik miliónů víc z TV práv, tak je nakonec mají úplně jiní lidé, kteří si takhle plní kapsy a nikdo proti tomu nebojuje(neupozorňuje), vyjma pár vyjímek (například Tvrdík).

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          bongor     před 6 lety 30.05.2018 13:20 |  
          0 0

          Máš zcela pravdu,já to taky naznačuju kousek nad Tebou.Ale kdyby ti jejich hoši směli nastoupit,tak se nic nevyřeší,jenom dostanou svoje pokyny a vymalováno.Tady se prostě nějaká slušnost a regulérnost nenosí,naopak,kdo by se o něco takového snažil,je za škůdce a blbečka.Viz třeba náš Jarda zcela nedávno.

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            bongor     před 6 lety 30.05.2018 13:22 |  
            0 0

            To bylo k ragnarokovi.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Fačín     před 6 lety 31.05.2018 17:09 |  
        0 3

        Proč by sem nešel, dukáty mu určitě nesmrdí a v Olomouci si žádný velký miliony nevydělal. Ostatně jeden takový, co měl pro Slavii jen slova pohrdání, tu už je. Dokonce trénuje a je tu adorován i přes ostudy jako prohra doma se Zlínem apod.

  7. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Kzlo     před 6 lety 29.05.2018 21:01 |  
    8 18

    Soucka bych jednoznačně prodal pokud je nabidka.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      donford     před 6 lety 29.05.2018 21:17 |  
      7 5

      Spíše bych prodal Zmrhala než Suka. Obávám se, že ten už výše výkoností nepůjde a opravdu si své za Slavii ve velmi těžkých i lehčích dobách odkopal. U Suka se mi líbí, že na sobě pracuje a pracoval, právě v Liberci se stal demiurgem celého mužstva. A ještě něco - má úžasný cit pro přihrávku v nejsvízelnější hráčské situaci a umí si bleskově vybrat komu a kam. Neodkopává míč nadarmo. Je fakt, že mu letos hlavičky tolik nevycházely a mnoho mu jich brankáři téměř zázračně pochytali. Možná, že by to chtělo při halvičkách na bránu ještě o něco vyšší výskok a prudší razanci. Hromada je rváček - to je jiný typ obranáře v poli. Jinak jsem také napnut jak dědečkovy kšandy, koho že má JT na mysli, když o hráči Trávníkových kvalit neuvažuje.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        bongor     před 6 lety 30.05.2018 13:26 |  
        1 0

        Z toho bych Done spíš usuzoval,že Jardův zájezd do Číny měl úspěch a že penízky na posily budou.Trávník je o dost lepší průměr a tak tipuju,že chceme a můžeme koupit něco opravdu mimořádnýho.Jak říkám,mně to přestupní okno vždycky napne pomalu víc než když hrajeme o LM.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          Ondráš     před 6 lety 30.05.2018 14:14 |  
          0 0

          A nebo vůbec nikoho na tuhle pozici nesháníme..

  8. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    TSeguinTS     před 6 lety 29.05.2018 21:20 |  
    5 0

    Když se v souvislosti se Sukem spekuluje o Fiorentině, okamžitě se mi vybaví tento moment:

    http://playola.co/posts/6b6105

  9. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Dresco     před 6 lety 29.05.2018 22:05 |  
    5 0

    Jako pred sezonou v podstate o post DZ bojovali Soucek a Ngadeu. Pokud by odesel jeden, tak ok. Ale odchod obou uz by byl podle me citelny.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Travinho     před 6 lety 29.05.2018 22:10 |  
      13 1

      Ngadeu je dle mého primárně stoper. Pokud odejde Souček, musíme na jeho pozici posílit tak či onak.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Dresco     před 6 lety 29.05.2018 22:48 |  
        6 2

        Na druhou stranu pokud by odesel Soucek a stoperi Deli / Jugas, tak by Ngadeu hral DZ. Mne na ty pozici teda vubec nevadil.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 22:57 |  
          5 6

          Pod Trpišovským defenzivního záložníka hrát Ngadeu nebude. Kdyby nepřišla náhrada, tak bych tam spíš očekával Kúdelu.

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            kjandourek (admin)     před 6 lety 29.05.2018 23:10 |  
            19 1

            Já tam tedy vidím jako ideál Hromadu, který výborně zvládl Plzeň při Sukově karetním trestu

            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

              sicilianbrno     před 6 lety 30.05.2018 06:59 |  
              2 2

              Hromada narozdil od Součka neodebira balony tak čistě a do souboju chodi někdy až přehnaně tvrdě (přemotivovaně), ale na druhou stranu se mě vice libi do kombinace... chtělo by to někoho kvalitou jako Lobotka, ale když nebude, tak mě tam Hromada bude stačit:-)

              • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                Travinho     před 6 lety 30.05.2018 07:08 |  
                1 2

                Hráče, který bude kvalitou na úrovni borce, který pravděpodobně přestoupí do Neapole bude pěkná fuška sehnat.

                • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                  sicilianbrno     před 6 lety 30.05.2018 07:59 |  
                  3 2

                  ...přitom byl před rokem celkem dostupný, kdyby se udělal ješte před ME do 21let,...samozdrejmě většina včetně mě ho zaregistrovala hl během turnaje...

                  • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                    VanDel     před 6 lety 30.05.2018 08:20 |  
                    3 1

                    Pokud si dobře pamatuju, tak Slávie o něj stála už před tím loňským ME, ale Lobotka chtěl nechat přestup až po tom šampionátu. Každopádně to je škoda velká.

                    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                      Travinho     před 6 lety 30.05.2018 12:08 |  
                      1 0

                      To už bylo pozdě... My hlavně tyto talenty musíme lovit ještě na Slovensku, pak už je cesta k nám složitá.

                  • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                    bongor     před 6 lety 30.05.2018 13:29 |  
                    0 0

                    Já jsem myslel,že je Lobotka příbuznej Lobotoma,tak jsem ho ani moc nechtěl.Ale je to dobrej plejer.

                    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                      Ondráš     před 6 lety 30.05.2018 14:17 |  
                      0 0

                      Už zametá kolem toho Edenu, nebo jak to je?

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          Travinho     před 6 lety 29.05.2018 23:16 |  
          3 1

          V Evropě ne, ale v lize proti slabším soupeřům je jeho pomalá práce s míčem strašně limitující.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      YuckFou     před 6 lety 29.05.2018 22:57 |  
      7 2

      Pořád nám patří i Jasmin Ščuk, který muže hrát DZ.

  10. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    rfslavia     před 6 lety 29.05.2018 22:17 |  
    2 10

    ohledne stoperu se zapomina na chaluse, pokud neodejdou deli s michaelem oba, tak by mel rozhodne dostat sanci a ucit se od jugase a deli nebo mnm.....tim padem nemusime nikoho kupovat, pokornymu dat posledni sanci a kudelu jako zalohu na lavici....
    co se tyce zalohy tak dat sanci trubacovi s buchou a jednoho dynamickyho zaloznika koupit....hromada ma chtrny zdravi a nevydrzi tolik zapasu

    k souckovi...rad bych se mylil, ale on na top ligu absolutne zatim nema, natoz na top muzstvo z takovy ligy

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      kalex     před 6 lety 29.05.2018 22:20 |  
      11 0

      Pokorný je pořád mladý a dlouho nehrál. To není na poslední šanci.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Virgil1956     před 6 lety 29.05.2018 22:23 |  
        11 0

        Před odchodem do Francie byla Pokorného výkonnost zhruba na úrovni Luftnera, bohužel půlroční sezení na lavičce se podepsalo na jeho herní jistotě, a tu stoper potřebuje. Šanci by určitě dostat měl, ale bojím se, že když mu dva zápasy opět nevyjdou, už se z toho ve Slavii nevyhrabe, především díky velké konkurenci na tomto postu. Souhlasím s tím stáhnout Chaluše z hostování a dát mu příležitost se ukázat v sešívaném dresu.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        rfslavia     před 6 lety 30.05.2018 10:28 |  
        2 4

        pokornýmu bude v červenci 25...to není mladej hráč, v tomhle věku musí být oporou...jugas je o rok starší a je úplně jinde

  11. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Mimoň     před 6 lety 29.05.2018 22:28 |  
    1 14

    Pochopim vedení, kdyz bude chtit Suka udržet a nebudou chtít dělat zbrojařské závody. Muzstvo mame kvalitní, pri prime konfrontaci s Plzní se ukazalo i na podzim, ze jsme konkurenceschopni...i na podzim jsme meli dost šanci, aby jsme minimalne zremizovali, chtelo by to fakticky jen ty kraje, kde bohuzel Zmrhal, ma nejake problémy s kolenem ci co, moc toho neodehra, jinak on je docela golový a vsimli jste si toho taky? Prijde mi ze je mnohem nebezpecnejsi kdyz tahne utok ze stredu pole, nez z kraje...kolikrat uz naprosto genialne nasel takovym tim jeho obloučkem za obranou, zatimco centr se mu povede malokdy, golovy on je a hlavicku ma taky dobrou. Mozna bych se nebal ho zkušebně dát i jako podhrot ne? Kdyz by se teda nejake kraje našli ještě. Jinak věřím vedení, ale chce to opravdu jednat co nejrychleji. Madl to na twitteru psal taky, ze plzeň ma efektivni sportovni radu o 3 lidech, kde se jednoduše a hlavně rychle shodnou na posilách a jeste pred dovolenou maji v podstate jiz hotovo, prijde jim Pernica, maji Ekpaie i toho Prochazku z Bulharska a na pripravu maji kadr hotový a to je jeste netlaci čas jako nas, kdyz nehraji predkola. Snad uz tento tyden nekdo bude. Mame tam asi az prilis moc schvalovacich prodlev.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Vici     před 6 lety 30.05.2018 06:29 |  
      12 0

      Liga zacina tusim o 14 dni driv nez pohary. Priprava jeste nezacala. Zatim nas nic netlaci. Jenom nase zvedavost.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Mimoň     před 6 lety 30.05.2018 12:32 |  
        6 2

        Hlavne at nechodi posily az během soustredeni nebo az po něm, loni tak prisel Sobol, Necid a myslim ze i Stoch neabsolvoval celou přípravu no a ono si to prekvapive nejak nesedlo...Trpišuv herni styl je náročný a je nutný aby ty posily vedely co a jak...jak rikam...verim vedení, ze to vyřeší uz pred soustredenim, nic vic, nic míň

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      mirecek1111     před 6 lety 30.05.2018 08:01 |  
      16 1

      Už vidím, jak bys tady skákal radostí, že do Slavie přišel nějaký Procházka z Bulharska :D Hlavně klid, od přichodu nových majitelů už nějaké ta přestupní období proběhla a vždycky ti hráči přicházeli ve větší míře v čas. A není to tak dávno, co bylo na jedné tiskovce představeno hned několik najednou.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Mimoň     před 6 lety 30.05.2018 12:34 |  
        1 1

        No je to hrac ze Sofie a delal tam kapitána, odehral maximum zápasů a jejich fans si ho považují, dival jsem se na jejich fb. Ale to jen tak, ze to pro ně bude zřejmě posila.

  12. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Obr     před 6 lety 29.05.2018 23:54 |  
    7 6

    Kdyz bude na jeho post lepsi hrac, proc Suka za dobrej peniz neprodat? Skripu zubama, kdyz tady ctu, ze by si Italii zaslouzil. Jde o SKS predevsim.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      bongor     před 6 lety 30.05.2018 13:37 |  
      2 0

      No jistě Obře,proto já třeba jak vidíš rozlišuju hráče "držáky",jakým je právě Suk,kteří si slávistický výtah k penězům zasloužili a rychlokvašené skoroslávisty,kteří při prvním závanu se můžou přerazit a letí kamkoliv,kde cítí vatu,jako třeba Luftner,Pavlenka,ale i Barák.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Obr     před 6 lety 30.05.2018 14:21 |  
        0 1

        Ve finale to vyjde bohuzel nastejno. Prodej by, podle me, nemel nikdy oslabit mancaft, at jde o kovanyho slavistu a nebo rychlokvasnaka

  13. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    p!erreCORE     před 6 lety 30.05.2018 06:09 |  
    3 0

    Tomášovi Fialky přeji!Samozřejmě jen v dobrém..

  14. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Dr. Fe1     před 6 lety 30.05.2018 08:55 |  
    2 6

    Sportovně by bylo dobré jej udržet, ale je tady otázka, jak by to v takovém případě osobně nesl. Je mladej, chce určitě zkusit některou TOP ligu . Vzpomeňme třeba na Pavlenku ..... Takže tohle rozhodování bude těžké.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Pepino44     před 6 lety 30.05.2018 10:03 |  
      3 3

      Tak, že by byly s Pavlenkou nějaké problémy (mimo to, že neustále chtěl- a kdo by nechtěl) si nepamatuji, horší to bylo se Škodou, který se po zaraženém a rozmluveném přestupu dlouho nemohl najít, i když odškodnění bylo asi slušné. Já to Tomovi přeji, protože jak je vidět na Škodovi, příležitosti se nemusejí opakovat, a zvláště, když to bude za dobrý peníz.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        afro     před 6 lety 30.05.2018 10:08 |  
        6 0

        Ona příležitost zůstat ve Slavii a stát se klubovou legendou taky není k zahození... ;-)

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        kjandourek (admin)     před 6 lety 30.05.2018 10:32 |  
        4 0

        Já tedy vnímám, že větší problémy jsou s hráčem, který situaci postaví tak, že "když mi neumožníte odchod, tak už za Vás hrát nebudu!", než s hráčem, který po zamítnutí odchodu prostě jenom chvíli nemůže najít sportovní formu...

        Samozřejmě máme informaci jenom z jedné strany, tj. od vedení, předpokládám, že Pavlenkův manažer i sám Jirka by to asi popisoval jinak....

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Dr. Fe1     před 6 lety 30.05.2018 13:22 |  
        1 4

        To já si tedy pamatuji, že Pavlenka údajně trucoval, když ho v létě Slávia nechtěla pustit. Alespoň naše vedení to takto prezentovalo.

  15. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Lord_Edmund     před 6 lety 30.05.2018 09:06 |  
    3 3

    Asi bych udělal vše proto, aby vydržel aspoň na předkola LM. A to se týče všech případných odchodů hráčů. Samozřejmě to vždy nejde, ale asi bych tímto směrem na hráče a jejich agenty trochu tlačil. Slavia a její sportovní úspěchy na prvním místě !!!Pak až ekonomický přínos pro klub a přínos ekonomický a sportovní pro samotné hráče.
    Vím, že na "kdyby" se nehraje, ale kdyby např. Luftner a Pavlenka vydrželi na minulá předkola LM , mohlo být všechno jinak.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      bongor     před 6 lety 30.05.2018 13:39 |  
      1 0

      Pavlenka určitě,ale Luftner nám myslím nechybí,to byla jen epizoda.

  16. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Petrus (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 09:24 |  
    13 0

    Suk je bezesporu dobrej a jeho odchod by byl určitě oslabením (byť třeba Hromada nebo nějaká posila by jeho místo měli dobře zastat). Myslím ale, že je v pořádku, když by klub mladým hráčům (a zvlášť odchovancům!) umožnil po dobře odvedené práci pro Slavii zahraniční angažmá v nějakém solidním klubu, což za mě fialky jsou... I si myslím, že to je potenciálně dobrá vizitka pro klub. Takže já to Sukovi přeju a doufám, že to klapne. :-)

  17. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Ravik     před 6 lety 30.05.2018 09:44 |  
    5 0

    Celkem mě překvapuje, že v diskusi zaznívá mnoho hlasů příliš nových hráčů nevodit.

    Dík evropě a novému systému odehrajeme možná až 50 zápasů. 22 hráčů do pole je myslím minimum.

    Nyní máme včetně Buchy 22 hráčů. Když odejdou zřejmě Necid, Danny, Mingazoov,

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Ravik     před 6 lety 30.05.2018 09:46 |  
      3 0

      Doplňuji Souček, MNN, Sobol.

      Otázka je jak na tom bude Muris. Vychází mi, že minimálně 6 hráčů by mělo přijít.

  18. Náhrada za Součka

    JS (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 11:04 |  
    2 5

    Mimochodem v tom článku na Corriere Dello Sport je zmíněno, že když se nepodaří Fialkám pořídit Součka nebo nějakého Itala, v záloze mají i jiná jména – jedno z nich je Szymon Zurkowski z Gorniku Zabrze. A co udělat taková škatulata, že Součka pošleme do Itálie a Zurkowskeho přetáhneme my? :) Loni naskočil do dospělého fotbalu Polské Ekstraklasy a hned v první sezoně odehrál, co mohl: 38 zápasů...

    https://www.transfermarkt.cz/szymon-zurkowski/profil/spieler/387234

    • Re: Náhrada za Součka

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 11:15 |  
      1 0

      Urcite zajimavej tip. Jen z toho teda neni nejak jasne,co presne tenhle hrac hraje. Jestli ho Italove radi k Souckovi jak DM,ale z transfermarktu zas vypliva,ze hraje CM a dava goly + asistence..
      Tezko rict.

    • Re: Náhrada za Součka

      bongor     před 6 lety 30.05.2018 20:40 |  
      0 0

      Teď na ně zrovna koukám,hrají rychlej fotbal a zpočátku i vedli nad AC.ale myslím,že by se jim Suk na zastavování útoků dobře hodil,mají tam průchoďák,teď je to už 1-4

  19. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 11:07 |  
    12 0

    Mne prijde Soucek často podcenovany ve zdejsi diskusi. Vycita se mu spatny pohyb, ale myslim, ze nepravem.. on proste není ten typ hrace zbesile letajiciho po hristi, ale problémy s rychlosti nemá, hraje dobře pozicne a dobře odebira mice. Navíc se neboji hrat s micem a jako DZ se je schopnej i slusne zautocit, kazdej zapas se dostane aspoň do jedne lozenky, ne-li do dvou.. Jako slabinu bych zatím u nej videl koncovku, na ten počet sanci to tam mělo padnout víckrát. Pokud ještě tohle zlepsi, ceka ho pekna budoucnost.

    Jasne, za dobry peníze dava smysl mu umožnit odchod, ale nahradit ho nebude az tak snadny.. MNN pokud zustane, není tak dobrej v rozehrávce, Hromada je furt zranenej, coz je dany i jinym zpusobem hry, Buchovi se zatím asi neveri, zrejme proto, ze když dvakrát nastoupil, prohrali jsme a se Zlinem udelal nováčkovskou chybu.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      JS (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 11:24 |  
      3 16

      Já mám pořád před očima situaci s posledního zápasu s Teplicemi, kdy vyběhl ze své pozice před stopery napadat obranu soupěře. Míč letěl z hloubi pole Součkovi „přes hlavu“, on si špatně spočítal místo dopadu, kde byl přesně připravený tepličák. Najednou Teplice rychle vrátily míč a Souček zůstal úplně zbytečně někde v prostoru před vápnem a najednou jsme měli vzadu o hráče míň zrovna při protiútoku Teplic. Hned zase běžel zpátky, ale než se zastavil, změnil směr a rozpohyboval se zpět, byl míč dávno před naší obranou a jeho výlet byl naprosto k ničemu, jenom se proběhl sprintem tam a zpátky asi sto metrů dohromady.

      Není to poprvé, kdy na Součkovi vidím špatné čtení nějaké herní situace. Samozřejmě, že má i dobré momenty, čas od času dá i pěknou přihrávku dopředu, ale nějakou pravidelnost v tom nehledat. Já ho pořád vidím jako stopera, který je na zálohu málo dynamický. Než rozpohybuje svoje dlouhé tělo, ubíhají cenné setiny. A na rozdíl třeba od Michaela nebo Simona si nějak nevybavuji jeho suverénní obranné zákroky. Není to špatný hráč, ale sdílím tolsimirův (a dalších) názor, že zas taková škoda by ho nebyla. Navíc pokud za něj dostaneme 3 – 4 miliony Euro...

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 11:51 |  
        11 2

        Ja tedy nehledam pravidelnost v tom spatnem cteni situace.. :). Ty si proste predstavujes si na jeho miste jiny typ hrace a nepreneses se přes fakt, ze i vysoky hrac muze byt dobry stredni zaloznik, co třeba Pogba? :) Ze je Soucek stoper, to je klise nekterych mistnich diskuteru.. je ale zajimavy, ze uz dlouho zadny trenér slavie ho na stopera nepostavil.. zrejme tomu ti amateri nerozumi, jinak si to nedovedu vysvětlit, protože ze by se mylili nekteri z nas, to si nedovedu představit :)

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          JS (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 12:06 |  
          2 4

          Například Tavares byl skvělý střední záložník, protože svou výšku a z ní plynoucí menší zrychlení nahrazoval prvotřídním čtením hry a perfektním prvním dotykem i přesnou přihrávkou. Ale, přestože Suk občas přihraje do šance, tohle u něj nevidím tak nějak implicitně.

          No nejspíš ho tam nestaví, protože tam máme hráčů dostatek, a to lepších. Kdoví, co by se dělo, kdyby odešli oba afričané, Jugas i Frydrych.. :)

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            Travinho     před 6 lety 30.05.2018 12:25 |  
            9 21

            Tak Tavares hrál sice velmi líbivě, ale o tom, že byl lepší než Souček bych si dovolil polemizovat.

            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

              JS (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 12:31 |  
              13 7

              Tak to já ani náhodou. Tavares byl pan fotbalista.

              • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                martyni (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 14:05 |  
                4 0

                No u nas hral paradne.. ale pak diru do světa neudelal.. třeba to Soucek dotahne dal.. :)

              • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                Travinho     před 6 lety 30.05.2018 15:34 |  
                7 5

                V čem byl lepší? Souček je lepší hlavou, má lepší střelu, lepší zakončení...Tavares neztrácel míče a uměl si jej dobře pokrýt. Rychlostně oba tak nastejno. Za mě z toho vychází o něco lépe Suk.

                • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                  TSeguinTS     před 6 lety 30.05.2018 15:58 |  
                  2 3

                  Kde se pořád bere, že máš Souček dobrou střelu?

                  • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                    Travinho     před 6 lety 30.05.2018 16:11 |  
                    3 2

                    Určitě lepší než Tavares, který víceméně vůbec nestřílel. Souček už dal z dálky nejeden gól.

                    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                      sicilianbrno     před 6 lety 30.05.2018 17:39 |  
                      2 2

                      nestřílel, ale měl skvělé přihrávky, přehled, odebírání míčů a lépe kombinoval na malém prostoru se spoluhráči....

                      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                        Travinho     před 6 lety 30.05.2018 22:12 |  
                        1 2

                        No, o odebírání míčů by se dalo polemizovat. Kombinace na malém prostoru není věcí se kterou by měl Suk problém.

                        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                          sicilianbrno     před 6 lety 31.05.2018 06:48 |  
                          0 0

                          Soucka maš aktualne na očich, tavares je ze slavie 8 let, to už člověk zapomene jak krasně a elegantně hral...

                          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                            Karel13     před 6 lety 31.05.2018 09:38 |  
                            2 1

                            Ono je to spíš naopak. Na nedostatky a špatné věci se zapomíná a klady se časem zveličují. Jak se říká - vzpomíná se jen na to dobré ...

                            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                              sicilianbrno     před 6 lety 31.05.2018 09:49 |  
                              0 0

                              ...možná, ale v připadě Tavarese to neplatí...toho kluka sme měli udržet dýl

                              • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                                Travinho     před 6 lety 01.06.2018 22:48 |  
                                0 0

                                Kdo, proč, jak, kdy, kde a s kým?

                • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                  padre     před 6 lety 30.05.2018 16:01 |  
                  3 2

                  Tavares prihral Vlcakovi na dva VELEdulezite goly. Proti Ajaxu v srpnu 2007 na Strahove. Znamenaly premierovy postup do CL. Takže minimálně v tomhle je lepsi.

                  • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                    Travinho     před 6 lety 30.05.2018 16:11 |  
                    1 3

                    Já hodnotím dovednosti, ne jednorázové úspěchy. Na oplátku můžu říct, že má Suk třeba víc startů v repre.

                    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                      padre     před 6 lety 30.05.2018 19:46 |  
                      2 4

                      Tavares 25, Souček 10 (u Mickaela podle Wiki, u Suka fotbal.cz).Čeho presne že jsi učitel, prestupovy fabulatore?

                        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                          padre     před 6 lety 30.05.2018 20:34 |  
                          3 0

                          V tom případě jsem za kašpara sám.

                          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 30.05.2018 20:51 |  
                            1 0

                            Ale ne... kdo vi, jak to opravdu Je, ale na wiki může přispívat každý... oni to admini většinou ukočírují a úplné nesmysly mažou... ovšem tohle se těžko kontroluje.

                        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                          Krystof     před 6 lety 30.05.2018 20:38 |  
                          0 0

                          No a aby toho nebylo málo, na transfermarktu má startů za národní tým Senegalu 9 :)

                        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                          bongor     před 6 lety 30.05.2018 20:43 |  
                          1 0

                          On snad hrál za nějakej pidistát,třeba se stal občanem Senegalu až později.Byly to nějaké ostrovy nebo co.

                          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 30.05.2018 20:48 |  
                            3 0

                            On byl nekolikrát v nominaci Kapverdských Ostrovů, ale myslím, že za ně nikdy nenastoupil, vždycky se omluvil pro zranění... a pak se rozhodl pro Senegal...

                • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                  JS (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 18:03 |  
                  7 7

                  Nevím, jestli jsi už nezapomněl nebo v té době chodil na Slavii, ale Tavares s míčem prakticky neměl slabinu. To, že nestřílel, je dáno tím, že se necpal před vápno, ale vždy to jistil ve středu pole. A přihrávky, ty měly oči. Ty dvě nahrávky Vlčkovi jsou jen špička ledovce. V osobních soubojích dozadu to byl takový Simon Deli. Elegantně a neomylně.

                  A mantra o tom, že Suk má dobré zakončení? Bitch please... třeba ten jeho hattrick Ostravě, fajn věc, ale jistě si pamatuješ, že to vždycky napral "někam" směrem k brance, tečoval to ostravák a skončilo to za překvapeným brankářem. Naopak jeho střely z dálky vůbec nemají dobré umístění.

                  • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                    Travinho     před 6 lety 30.05.2018 22:15 |  
                    1 0

                    Psal jsem, že má lepší zakončení než Tavares, který prostě branky nedával. Ty dvě přihrávky Vlčkovi nejsou špička ledovce, ale polovina dvojnásobek asistencí než měl za celou dobu v nejvyšší soutěži.

            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

              sicilianbrno     před 6 lety 30.05.2018 13:54 |  
              7 5

              Souček je velmi dorbý DZ na českou ligu, ale na Tavarese kvalitou neměl, takového v létě najít (pokud by odešel Souček) tak su nadmíru spokojen...

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            martyni (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 14:06 |  
            2 0

            My mame ale i dostatek hracu na DZ.. MNN, Hromada, Bucha.. proc tedy stavi Soucka?:) Podle me proto, ze je z nich nejlepší..:)

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        rfslavia     před 6 lety 30.05.2018 14:11 |  
        3 11

        naprostej souhlas, ale tady se Soucek neskutecne precenuje, pokud by za nej nekdo opravdu dal 3m EURO, tak neni vubec co resit....
        a to, že na DM nemusi byt podobny neobratny lamzelezo jako je Soucek u nas dokazala treba plzen...dokazuje to Hromada, o LFC Dortmundu apod. tymum, kterejma se chce trener inspirovat ani nemluve

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        donford     před 6 lety 30.05.2018 16:15 |  
        11 0

        Já mám pořád před očima situaci z posledního zápasu s Teplicemi, kdy Suk vyběhl ze své pozice před stopery a dal dorážkou hlavou krásný druhý gól.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          JS (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 17:58 |  
          0 9

          A jakou to má spojitost s jeho hrou ve středu pole?

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            donford     před 6 lety 30.05.2018 20:57 |  
            4 0

            Jen jsem trochu zopakoval tvojí první větu. Ty sis vybral u Suka negaci (špatně si spočítal svou hlavičku ...) já jsem si u něj vybral v tomto zápase pozitivum. Všiml sis někdy, kolikrát v zápase nedoskočí či podběhne třeba Ronaldo? Byť s perfektním výběrem místa? Tys velmi přísný , strohý a vyčítáš chyby, já zase hledám ve fotbale radost. Zřejmě jsi byl i z tohoto zápasu (0:3) zakaboněný, já jsem jásal. Je správné, že jsme všichni, tedy každý, jiní. :-) Ale věř, že hledání pozitiv je v životě příjemnější, než být nabručený a hledat vši, blešky či štěnice.
            Jinak k Sukovi - mnoho chytřejších než já, zde psalo o pomalých, dlouhých, vytrvalostních svalových vláknech a naopak o krátkých, rychlých, sprintérských. Suk má očividně ta první. S tím asi moc nenaděláš. Vyvažuje to výběrem místa, předvídavostí, dlouhýma nohama a velmi dobrou přihrávkou. Zase ti chytřejší než já nebo ty, ho v dobrém "prokoukli", uznali jeho přednosti, proto na něm Trpiš v Liberci postavil hru, vytáhl ho a neprohloupil, a proto ho Jarolím staví v nároďáku. Tak se s tím smiř a měj Suka jako hráče taky rád.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        kjandourek (admin)     před 6 lety 30.05.2018 21:04 |  
        7 1

        Každý hráč má v každém utkání moment, kdy něco neodhadne a někam dorazí pozdě, nebo zvolí špatné řešení... to je prostě normální - kdyby hráči vůbec nechybovali, končili by zápasy 0:0...

        Lidský mozek má tu úžasnou vlastnost, že postupem doby vše nepříjemné vytěsní a zapomene.. takže lidem na minulost zůstávají v hlavě většinou hlavně příjemné vzpomínky.... proto si taky leckdo myslí, že lépe už bylo :-)

        Podobně i běžný fanoušek, když odchází ze zápasu, tak si pamatuje hlavně povedené akce svého klubu, góly a šance...

        Pouze ty si pravidelně z každého zápasu vždycky pamatuješ akce, které se někomu nepovedly....

        Nepřijde Ti to zvláštní?

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          JS (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 22:59 |  
          0 4

          Protože koukám, kde je prostor k zlepšení. :)

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            kjandourek (admin)     před 6 lety 30.05.2018 23:02 |  
            5 0

            A proč si raději neužiješ fotbal? Prostor ke zlepšení musí hledat trenér a sportovní vedení...

  20. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Ondráš     před 6 lety 30.05.2018 14:23 |  
    1 1

    Taky bych ho asi pustil (za slušnej peníz). Já byl vždycky vůči Sukovi možná trochu nespravedlivej..vždycky na mě působil hrozně neohrabaně a nemotorně (něco jako Necid). Ale faktem je, že to tak nějak všechno stíhal oběhat a přihrávky měly taky často oči..jenom vizuálně to tak nevypadalo, protože má prostě takovou postavu. Ale přidávám se k některým názorům tady, že Hromada bude dostatečná náhrada - se svými plusy i mínusy.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      vršek     před 6 lety 30.05.2018 16:14 |  
      6 4

      Já vidím jeden podstatný problém - pokud odejdou Souček i Ngadeu budeme mít na DZ problém. Hromada se postupně zlepšuje, ale v současné době ty dva nebude schopen nahradit. Jedním z důležitých faktorů výborné obranné hry Slavie byla vynikající hra hlavou, včetně DZ (+ s podporou Škody při obranných standardkách). A tam si myslím, že s Hromadou na DZ nastane problém, který jsme za přítomnosti Součka či Ngadeua měli vyřešený výborně. Ona ta výšková a silová převaha je pro úspěch v "české nakopávané" opravdu podstatná.
      Začínám být docela neklidný při představě, odchodu Ngadeua, Součka a při zdravotním stavu Deliho. Jak hrála Slavia na jaře bez Deliho a Ngadeua jsme se přesvědčili všichni. Přivedené posily typu Kúdeli a Pokorného....?
      Pokud Slavia dokázala udržet Škodu, jsem přesvědčen, že udržet Ngadeua je pro úspěch zcela nezbytné!

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        JS (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 17:59 |  
        3 10

        Tak prostě nebudeme hrát hlavou. Třeba zase místo toho budeme umět rozpohybovat zálohu... :) Jestli ono se to v té Evropě nehodí víc.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        bongor     před 6 lety 30.05.2018 20:47 |  
        2 0

        Já hlavně jsem nervozní z případného odchodu Míši.Jak jej začal Trpiš opět stavět,tak šla naše obranná hra o 50% nahoru.Bez něj a Simona jsme byli ementál.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 16:32 |  
      5 0

      Hromada je fajn, ale jestli bude marodit tak často, jako tuhle sezonu, tak Suka nenahradi.

  21. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    johnynz     před 6 lety 30.05.2018 17:53 |  
    11 0

    Jestli za něj nedaj minimálně sto míčů, tak nepouštět, Tom tady klidně může další půl rok vydržet a sbírat starty v LM a repre, přičemž jeho cena dál poroste a hlavně nám pomůže v předkolech, s mančaftem je sehranej jako málokdo a při tom našem věčnym lazaretu je právě tohle k nezaplacení, kdyby měl odejít Michel, k tomu šel Jarda na operaci, tak to už jsou zase minimálně tři hráči ze základu, který budou před kvaldou mimo. Jak Barák, tak Pavlenka se stali ve svých nových klubech oporami, jejich cena se zněkolikanásobila, z toho jde vidět, že tu nemáme žádný sráče, tak ať koukaj případný zájemci pořádně zacvakat jinak nemá cenu prodávat.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      bongor     před 6 lety 30.05.2018 20:50 |  
      4 1

      Hlavně je to vidět na Schickovi.Tady průměrný bohemák,v bídě ho ani nechtěli a AS ho koupili za miliardu.nevím,co jim teda hodil jeho agent do jídla.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 09:06 |  
        1 0

        Italy všeobecně zaujalo hlavně to, že byl nejlepším střelcem celé kvaldy U21....

        A ten rok v Janově vůbec nehrál zle...

  22. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    p!erreCORE     před 6 lety 30.05.2018 19:40 |  
    2 3

    Jen me zajímá,kde se vzalo info,že má odejít MNN ?

    Já bych ho nepustil ani za zlatý prase..

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      bongor     před 6 lety 30.05.2018 20:52 |  
      5 5

      Jarda by měl zareagovat,jako to udělal v případě Superba a prostě Araby přeplatit.Ten kluk,mistr Afriky mu to určitě bohatě vrátí.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        p!erreCORE     před 6 lety 30.05.2018 21:21 |  
        1 1

        Přesně tak!

        A ještě ke všemu jít do takový s prominutím zádele..to mi trochu připomíná toho klučinu,který odešel do Kodaně..i když ten asi nemá ani ty peníze,co by dostal on.

        Každopádně Tomášův odchod by mě mrzel,ale Fiorentin bych mu moc přál,u MNN mi odchod jen pro peníze,protože jiný důvod nevidím, přijde zbytečný a byl bych zklamaný.

        A hlavně věřím,že zůstane!

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Travinho     před 6 lety 30.05.2018 22:41 |  
        3 2

        Proboha, buďme už realisti. Arabové mu můžou klidně nabízet 30 milionů ročně. To mu máme dát 40? Číňany Tvrdík v případě Škody rozhodně nepřeplatil.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          p!erreCORE     před 6 lety 30.05.2018 22:58 |  
          0 0

          Hrál bys raději za 5mega ve Slávii každoročně LM/EL nebo za 30 někde v poušti?

          To si ten kluk musí rozhodnout sám..

          Já mám jasno..

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 09:05 |  
            1 0

            Měl bys po skončení kariéry na kontě raději dvacet mega, nebo třista? Normálnímu smrtelníkovi, který chce žít v ČR a nic mu nechybí, by dvacet mega asi stačilo, ale mít možnost zajistit kompletní rodinu na pár generací....

            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

              Jachym     před 6 lety 31.05.2018 09:08 |  
              0 0

              Radši dvacet mega eur nebo liber než tři sta mega korun...:-))

            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

              p!erreCORE     před 6 lety 31.05.2018 09:13 |  
              0 0

              20 a pěticípou hvězdu na chodníku slávy,sochu v muzeu,fotku na stadiónu vedle legend..
              ..a doživotní bezplatnou konzumaci v Hospodě u Slávisty :)

              • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 09:39 |  
                2 1

                Ale to jsi Ty, protože fandíš Slavii..... Michael ještě může být legendou kdekoliv... :-)

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            Travinho     před 6 lety 01.06.2018 22:53 |  
            0 2

            My máme každoročně jisté poháry...aha...aha...aha...

  23. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    edenian     před 6 lety 30.05.2018 21:06 |  
    1 0

    Jestli nejsou ve Florencii na cesky Tomase trochu zatizeny :-)

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 09:02 |  
      1 0

      Hrával tam i Luboš Kubík... možná jsou zatíženi na český kluky, jejichž jména končí na Š

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        edenian     před 6 lety 31.05.2018 22:11 |  
        1 0

        A vidis, na toho jsem nevzpomel, jestli tam Souca pujde, tak aspon florentane uvidi, kdo ma v Praze tradicne dobry vychovani :-)

  24. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 23:18 |  
    10 0

    Tom je super kluk. Žádná nagelovana pseudohvezda, ale pracant, poctivej hráč, pravej slávista. Ucebnicovej odchovanec. Trochu až moc mírná povaha, v cizině se musí být schopen prosadit po všech stránkách. Trochu otazník. Šanci zkusit to musí dostat. S ohledem i na Slavii samozřejmě, ale to on jako srdcař ví. Anglie je tempo, italská pěší by mu mohla sedět.
    Přiznám, že pohybově vypadá všelijak, ale má ohromný dar. Neprohrává souboje! Nevim, jak to dělá. Sprinter není, ale obtyden je nejbehavejsi hráč kola. Umí dát gól. JiT si ho velmi cení. Byla by to ztráta, kvůli Slavii by mě to mrzelo, ale zároveň bych mu přál. Hromada je zajímavá náhrada, žel často zraněná.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Edenjejenjeden     před 6 lety 31.05.2018 06:04 |  
      2 0

      S tím Sukem a jeho povahou,můžeš mít pravdu,žádný výrazný tetování,extravagantní účesy nic.Vypadá,alespon na první pohled,jako introvert,možná mu chybí trocha té správné drzosti,rvavosti atd,aby byl ještě lepší.A řekl bych,že podobný případ je Jarda Zmrhal.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        bongor     před 6 lety 31.05.2018 19:04 |  
        0 0

        Včera jsem viděl Ajax-Feynord,tam teda sudí pouštěl pořádný rány.Snad to dokonce má být trend,to by Sukovi nesedělo,je moc hodnej kluk.

  25. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    sicilianbrno     před 6 lety 31.05.2018 07:07 |  
    3 2

    mimo tema, po ranu me trochu zkazila naladu sparta, ze uspesne prodala Dubravku za 170 mil...( a ja se tesil jak Křetinsky opět se spartou hodne prodelal), takhle se prodavaji golmani a pritom kdyz byl ve sparte tak vypadal na solidniho dřevaka :-/. Doufam, ze se ve Vantrubovi casem potvrdi ten velky talent a pod 100 míčů ho nepustime!!!!

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      mirecek1111     před 6 lety 31.05.2018 08:18 |  
      2 0

      A to si vem, že kdyby byl přestup Pavlenky domluven dříve, tak zřejmě skončil ten Dúbravka u nás. Jenomže v době přestupu Pavlenky ho měla už podepsaná Sparta a my tak sáhli po Laštůvkovi. Slušná smůla :D Sparta měla každopádně štěstí i v tom, že po něm šáhl zrovna tým z premier league, do Německa nebo Itálie by ho nikdy za takové peníze neprodali.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        bongor     před 6 lety 31.05.2018 19:07 |  
        0 0

        Když jsem viděl tu díru z Liverpoolu,tak se nedivím,že z Doubravky jsou v Anglii na větvi,tam vůbec byli místní brankáři horší než pole,výbornej býval Banks a ještě jeden,co dlouho chytal za repre,jméno nedám.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 19:16 |  
          1 0

          Shilton?

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            padre     před 6 lety 31.05.2018 19:33 |  
            1 0

            Peter Shilton, ten chytal snad do 40. A pak už hlavně průšvihy, třeba nechvalne znamy "Calamity" James.

            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

              kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 20:08 |  
              1 0

              Jojo... do doby, než ho dvakrát překonal Maradona.... jednou nechvalně a podruhé chvalně..

              Průsery tam měli... třeba Seaman, kterého si obloučkem vychutnal Ronaldinho

              • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                padre     před 6 lety 31.05.2018 20:33 |  
                1 0

                Tak Diego za par dnu po Shiltonovi podobne vyskolil i jiného slavneho brankare, J.-M. Pfaffa. A pak s kolegy i Toniho Schumachera.

                • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 21:50 |  
                  1 0

                  krásné vzpomínky, bylo mi čerstvých čtrnáct....

                  JMP to ovšem schytal poctivě... a Toni od kolegů... a co si budeme povídat, ten si to za Battistona z roku 82 zasloužil... ;-)

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 09:02 |  
      3 0

      No tak v jeho případě hrálo roli, že zrovna odchytal fantastický zápas na ostrovech za Slovenský nároďák ....

      Tam si ho všimli, ne v zápase s Bohemkou, CZ bělehrad, kde pouštěl góly z dálky, nebo po dorážce, kdy mu vypadl balón...

      A Newcastlle měl zrovna na gólmana připravenou takovou dardu....

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        sicilianbrno     před 6 lety 31.05.2018 09:45 |  
        1 3

        o to vic nastve nebo je s podivem, ze by anglanum stacil jeden zapas, aby ho chteli. Logicky i v dobe internetu se museli mrknout na sestrihy z naši ligy a předkol pohárů a viděli by ty jeho nedostatky...nejvic me na tom sere ten velkej balik penez pro spartu, i kdyz jim sezona nevysla...ale co už :-)

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 10:00 |  
          3 0

          No tak on nebyl jenom jeden... Odchytal celý kvalifikační podzim a mimo jiné i zápasy v Anglii a ve Skotsku... A to je asi bralo nejvíc - že když na to přijde, tak má na ostrovní fotbal...

          Samozřejmě mě to taky štve.. že se jim daří ten totální sezónní propadák takhle finančně sanovat....

          Ale asi bych hned neříkal: Takhle se prodává gólman...

          Prostě měli kliku... Jak píše kolega níže, v německu by za něj takovéhle peníze nenabídly a pokud se nepletu, tak prachy co dal Werder za Pavlenku ještě nikdy tenhle klub za brankáře nedal....

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            bongor     před 6 lety 31.05.2018 19:11 |  
            0 0

            neboj,ty propadáky RB budou pokračovat,vždyť přece pořád všichni říkali ,"musíme se dostat kam sparta patří".
            No tak tam jsou,i když spodní polovina tabulky by jim slušela ještě mnohem víc.

            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

              kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 19:17 |  
              0 0

              Já se nebojím, já jsem chytil tchoře....

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          janko (přítel SN)     před 6 lety 31.05.2018 10:02 |  
          2 0

          ...velký balík... to je relevantní, musí tam být obří rozpočet, navíc ten tým chtějí ořezat, doplnit, loni nakupovali jak šílení, já myslím že i tahle "darda" tam zahučí jak nic...

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            bongor     před 6 lety 31.05.2018 19:14 |  
            0 0

            Prosím tě,vždyť mají nasysleno ze zlaté Ivánkovy éry a i kdyby neměli,tak Daneček je fanatik,koupí jim,co jim na očích uvidí.

            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

              kjandourek (admin)     před 6 lety 31.05.2018 19:19 |  
              0 0

              No... v dnešním sportu tvrdí Ščasný, že je velice těžké přesvědčit majitele, aby uvolnil další investice...

              Ale to může být jenom taktika, aby si prodávající neříkali moc :-)

  26. Souček

    Fačín     před 6 lety 31.05.2018 17:18 |  
    3 5

    Řekl bych, že je pro nás momentálně nepostradatelný. Na rozdíl od jiných diskutujících navíc nevidím ani možnou náhradu v našem kádru. Hromada má do Součka světelné roky daleko (především kvůli slabosti v soubojích a z toho plynoucích faulů). Takže samozřejmě klidně ho můžeme prodat, ale za pořádnou raketu a z utržených peněz přivést rovnocennou náhradu. Tomášovi zahraniční angažmá přeju, jako náš odchovanec toho za nás odehrál už dost a na posun v kariéře má nejspíš nejvyšší čas.

  27. Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

    Akuls     před 6 lety 01.06.2018 12:39 |  
    3 1

    Význam Součka pro Slavii zdejší antisoučkovci zjistí bohužel až po jeho odchodu. Pořád je to stejné, Kvašňák byl pro Slávisty také moc dlouhý a pomalý, Gerd Muller nebo Maradona by byl určitě zase moc malý a tlustý. Jsem rád, že JiT jeho nepostradatelnost vidí, tak ho snad ještě alespoň na předkola CH.L. udrží. JŠ to trvalo bohužel déle. Kdyby Souček dostával v začátku loňské sezóny šanci vedle MNN místo Rotaně, tak to třeba v té Nikosii dopadlo lépe. Souhlasím s Vámi, Hromada je úplně jiný typ hráče, spíš může alternovat s Hušbauerem. Ostatně hráče č. 10 hraje i za slovenskou U-21. Dovoluji si tipnout, že Součkovi role konstruktivního DZ bude Sérii A sedět.

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 12:51 |  
      3 0

      Souhlasím, až na jednu malou výjimku... Já bych se úplně nebránil tomu, aby náš DZ hrál tak, jako v jiných mužstvech hrají hráči na pozici desítky

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Akuls     před 6 lety 01.06.2018 15:28 |  
        1 1

        To já také, on ale taky Souček klasický DZ už dávno není. Vždyť je často jediný, kdo se nabízí a chce balón, aby ho konstruktivně rozehrál a dostává se i do zakončení. O množství vyhraných soubojů a zastastavených přihrávek ani nemluvím. Luhový by rád ve Slavii viděl na DZ Hušbauera. Dneska jsme to viděli, jak by to asi vypadalo. Spolu s Daridou vytvořili před stopéry pěkný průchoďák a výsledkem byla darda od průměrné Austrálie 0:4.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 15:43 |  
          2 0

          Vždyť já říkám, že souhlasím... Součkova šajtle na rozeběhnutého Bořila v zápase na Dukle patří do učebnic :-)

          Zápas s Austrálií bych vůbec nebral jako měřítko... Australané se chystají na vrchol, zatímco my se chystáme na dovču, ty hráči už dávno měli být u moře, aby se 15.6. vrátili s dobitými baterkami a ne jet na nesmyslné soustředění...

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          warhammer (přítel SN)     před 6 lety 01.06.2018 18:03 |  
          1 0

          Mně se zdálo, že v té repre bídě byl dnes Hušbauer jeden z nejlepších (spolu s Bořilem). Doufám, že to tedy nebylo jen zkreslující slávistickou optikou :).

    • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

      Pepino44     před 6 lety 01.06.2018 15:30 |  
      0 1

      Já se bojím, že opravdu bude sedět, ale na lavičce. Nepřeji mu to, ale ta obava tam je.

      • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

        Akuls     před 6 lety 01.06.2018 15:36 |  
        1 0

        Italskou ligu dost sleduji. Pokud půjde do Fiorentiny, mimochodem skončila až osmá a je bez evropských pohárů, tak jsem přesvědčen, že bude v základu a italský fotbal mu bude sedět.

        • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 15:45 |  
          2 0

          Opravte mě, jestli se pletu, ale co vídám občas Udine (kvůli Tondovi to zapíná syn), tak mi Italská liga přijde hrozně pomalá... skoro bez pressingu... proto vyhovuje Tondovi a mohla by i Tomášovi...

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            Jachym     před 6 lety 01.06.2018 15:49 |  
            1 0

            Neopravuji, ale potvrzuji. Také se ze stejného důvodu dívám na Udine a většinou to ani nedokoukám. Důvodem je spíše než pomalý internet právě pomalá a neatraktivní hra. Bundesliga nebo Premier League, to je opravdu jiný šrumec...

          • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

            Akuls     před 6 lety 01.06.2018 16:19 |  
            0 1

            Těžko říct. Možná to tak vypadá, ale když potom hrajeme i s průměrným italským týmem, tak nestíhame a oni na Anglićany, Němce, Francouze či Španěly rychlostně, technicky a hlavně takticky stačí. Jeden z našich nejrychlejších hráčů Krejčí se vůbec neprosadil a leští v průměrné Bologni už půl roku lavičku. Mám pocit, že brzy se k tomu dopracuje i Jankto s Barákem. Pokud úroveň italské ligy berete podle předloňského vystoupení Interu na Spartě, tak to neberte, oni až na Bergamo na E.L. kašlou, do Prahy poslali béčko a ještě ve 14:00 hod. v den zápasu korzovali po Hradčanech. Sparťané na vítězství nad těmito výletníky pod vedením velkotrenéra Holoubka ale vzpomínají doteď.

            • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

              kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 16:58 |  
              1 0

              beru to podle zápasů Udine... zápasy rudé bídy vůbec nesleduju...

              tam jsem viděl, že Udine prohrává s Neapolí 0:1, Neapol má deset minut před koncem balón a oni jí nechají hrát a vyměňovat si míč na vlastní půlce... sami stažení za půlící čáru.... Faktem je, že když na ně zkusili v jeden moment nalézt, tak je soupeř nemilosrdně vybagoval a málem šel od půlky útočník sám na bránu... takže je možné že tam nepresují čistě proto, že obránci jsou tak technicky na výši že to nemá cenu...

              • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                Akuls     před 6 lety 01.06.2018 17:29 |  
                0 0

                Tak, tak, presovat prvních pět týmů tabulky Série A je zbytečné a velmi riskantní. Faktem je, že se tam hraje hodně opatrně a možná až moc takticky. Proto to někdy není až tak líbivé. Já se také raději dívám na vzájemné zápasy týmů z čela tabulky, ale i tam třeba Juve hraje proti nebezpečné mu Napoli hodně opatrné.

                • Re: Tomáš Souček do Fiorentiny?

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 01.06.2018 17:41 |  
                  1 0

                  Vím, že Juve dokáže dostat do úzkých i Real.. takže to není o tom, že by tam byli hůře připraveni... Holt je to líbivější fotbal, technicky dokonalejší, ale po stránce fyzické to bude Tomášovi sedět :-)