Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý míří do exotiky

Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! 

Komentáře (151)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    Borgetti     před 6 lety 26.05.2018 21:02 |  
    3 0

    Jen tak by mě zajímalo kolik bude mít Slavia rozpočet. Trenér má pravdu, že čas nás tlačí už teď. Vždyť asi za měsíc nás čeká Superpohár se Slovanem Bratislava.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      kjandourek (admin)     před 6 lety 26.05.2018 21:23 |  
      14 3

      To je jenom taková sranda... bude se hrát ještě před začátkem přestupního termínu...

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        Borgetti     před 6 lety 26.05.2018 21:37 |  
        5 0

        No jo vlastně, tak že ten zápas bude muset odehrát stávající kádr, což je ale fér, když si boj o tuhle trofej vybojoval.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        Dr. Fe1     před 6 lety 27.05.2018 00:39 |  
        3 24

        Sám jsi sranda. Některým lidem narozdíl od tebe na výsledcích Slávie záleží.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Kzlo     před 6 lety 27.05.2018 10:29 |  
      0 0

      Bylo by prijemne zacit novou sezonu se stavajicim kadrem pohárem.

  2. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    jiras_     před 6 lety 26.05.2018 23:08 |  
    5 0

    Spolupracujeme pořád s tím Dobiášem?

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Kzlo     před 6 lety 27.05.2018 10:28 |  
      0 2

      Myslim ze bohuzel uz ne. Byť to nechapu

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      bedy     před 6 lety 27.05.2018 10:32 |  
      0 0

      Nejaka spoluprace tam stale je.

  3. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    Ados     před 6 lety 26.05.2018 23:36 |  
    3 0

    No jsem zvědav kolik dostane Nezmar peněz na posily. Netuším, jak moc je pravdy na informaci, že má přijít Trávník a ještě za takovej balík.

    Hlavně se musí posílit na krajích a jestli fakt dáme takovou dardu za Trávníka, kolik může zbýt z budgetu?
    Jinak děkuji celé Slavii za letošní ročník, nakonec jsme dosáhli maxima možného.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      kjandourek (admin)     před 6 lety 26.05.2018 23:55 |  
      5 3

      Příchodem Trávníka by se posílil i kraj, protože by se tam mohl vrátit Sýkora... ;-)

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        Hektor     před 6 lety 27.05.2018 00:10 |  
        1 0

        Pravda ale je, že nás Pelta vždycky natáhne jak kráva. Zajímalo by mě, za kolik šel třeba Kopic do Plzně, nebo třeba Lafata do Sparty. A možná jsem místo Trávníka čekal spíš Jovoviče na kraj, když asi nevyjde Ekpai.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          mirecek1111     před 6 lety 27.05.2018 00:25 |  
          0 0

          Lafata šel tehdy za 20 mega.

          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

            bongor     před 6 lety 27.05.2018 08:54 |  
            5 1

            Ale to jen přestupoval z béčka do áčka.Pelta=chátra,viď Ivánku?

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          Eluin (přítel SN)     před 6 lety 27.05.2018 07:37 |  
          1 0

          Troufl bych si tipnout, že na kraj zálohy máme vyhlídnutého někoho jiného.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          kjandourek (admin)     před 6 lety 27.05.2018 09:04 |  
          6 1

          Pokud si vzpomínám, tak Lafata šel do Sparty za kabelu... tedy spíše za to, aby se ve finále ukázalo, že byla prázdná...

          Kopic šel do Plzně výměnou za Tecla a Vágnera

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        PetCC     před 6 lety 27.05.2018 11:46 |  
        1 4

        Sýkora mi pořád na kraj nějak nezapadá.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          p!erreCORE     před 6 lety 28.05.2018 09:17 |  
          0 0

          A na jaké straně se ti univerzální krajní hráč nelíbí víc..levá,pravá? Na beku,v záloze,na křídle..

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Nascimento     před 6 lety 27.05.2018 00:15 |  
      3 0

      Kdo ví, jestli vůbec Trávník přijde, když si zajistili základní skupinu Evropské ligy.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        honzah (přítel SN)     před 6 lety 27.05.2018 08:54 |  
        0 0

        Právě proto mají zájem ho prodat (s drahotami), když ho nepotřebují na předkola.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          DF007     před 6 lety 29.05.2018 10:27 |  
          0 0

          Tak Pelta nutně potřebuje další peníze, protože jeho stadion mu nevyhovuje ani pro EL z důvodu nízké kapacity. Potřebuje ještě cca 1.500 míst a chce rychle dodělat tribunku za brankou, kde teď nestojí nic. Takže prodávat bude, ale určitě ne levně.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Fačín     před 6 lety 27.05.2018 10:28 |  
      3 7

      No jestli je pravdivá ta suma 55 milionů (to je doufám jen špatný vtip), tak se tu někdo zbláznil. Pokud to dáme, tak by to měl Nezmar zabalit o dost dřív, než jsme si myslel.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        TSeguinTS     před 6 lety 27.05.2018 10:47 |  
        5 1

        Ty seš pozitivní teda. Před rokem jsme všichni kroutili hlavou nad naší nabídkou 80 mega za Krmenčíka a nakonec se ukázalo, že by to snad i byl dobrý nákup vzhledem k tomu, za kolik teď půjde ven.

        Teď se budeme divit a pohoršovat nad 55 mega za Trávníka? Já jsem přesvědčen, že moc dobře víme, co děláme.

        A pokud dáme tuhle částku, tak to alespoň bude uklidňující ukazatel naší finanční stability. Ty jsi tu hned s rychlým soudem, Nezmarovi už bys balil věci v kanceláři a to pouze na nějaké spekulaci nejenom o ceně (ta může být jiná), ale také o hráči (třeba se o něj nezajímáme a pelta jen zvyšuje cenu před jeho prodejem ven).

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          Fačín     před 6 lety 27.05.2018 11:07 |  
          6 5

          Já jsem opravdu upřímně zvědav, jak si pan Nezmar povede. V zimě ukázal tři přešlapy - Pokorný (zbytečný hráč z formy), Kúdela (slušný náhradník na posledních pár minut nebo jako záplata) a golman Kolář, kde si zatím nejsem vůbec jistý - skvělé zákroky, ale zároveň i nepochopitelné kiksy.

          A rovnice 55 milionů za Trávníka, to mi přijde jednoznačně jako naprostý úlet, mimo realitu. Za Sýkoru jsme dali tuším 25 milionů, a to to byl rozdílový hráč, univerzál, který když je zdravý, českou ligu převyšuje. To byl za mne skvělý nákup. Ale zároveň bych to viděl taky jako strop za hráče z české ligy (Čecha), 30-35 milionů je maximum.

          Ale máš pravdu, že pokud ty peníze za něj dáme, tak to ukáže, že s penězi asi problém opravdu nebude, což by byl pozitivní signál.

          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

            TSeguinTS     před 6 lety 27.05.2018 11:23 |  
            6 1

            Zase jsi odsoudil 3 hráče po půlsezóně, chápu a respektuju, že je to tvůj názor, ale pokud takhle přistupuješ a budeš přistupovat i k této diskusi, tak se už dále zapojovat nebudu.

            Chtěl bych říct jen to, že Pokorný se zatím oprávněně může hodnotit a jistě bude hodnocen jako ne příliš povedený přestup, ale rozhodně to nebyl přeslap! Podívej se na poslední posily nejhoršího pražského celku, tam ty přešlapy snad dělají schválně :-) Kupoval ho Montpelier, už ukázal kvalitu v EL a teď přišel po půlroční pauze. Já věřím, že se rozehraje a třeba na něm příští rok může stát obrana.
            Kúdela, to byla jednoduše řečeno nízkonákladová pojistka, protože měl odejít Deli a Jugas. Kritizovat pak naší golmanskou jedničku a označovat ji za přešlap je taktéž nesmysl, to by jinak dělal dvojku.

            • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

              Fačín     před 6 lety 27.05.2018 11:31 |  
              4 3

              No a předvedli ti hráči něco extra za tu půl sezonu? Nepředvedli, ale nevyčítám to jim, oni hrají, na co mají, věřím tomu, že nic neošidí. Chápu, že Nezmar a Trpišovský chtěli nějakou"jistotu", tak přivedli ty, o kterých věděli, že je snad nezklamou. Zároveň nechtěli nabourávat kádr. To se taky dá pochopit. Ale seznamovací půlsezona je minulostí a já jako náročný fanoušek očekávám v nadcházejícím přestupním období zajímavá jména (ale ne moc, rozhodně nestojím o nějaké další zemětřesení, konečně jsme se snad začali sehrávat) a zároveň, že nám nebudou utíkat opory. Samozřejmě lákavé nabídky pro hráče i klub se odmítají těžko, ale jakési pseudonabídky z Turecka či podobných států doufám budou smeteny pod stůl.

            • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

              sicilianbrno     před 6 lety 27.05.2018 22:09 |  
              1 2

              S Kudelou i Kolářem souhlasím, ale s Pokorným sme šlápnuli vedle. Nelibil se mě už v Liberci, kde už tehdy chyběla technika a věření si, dělal občas triviální chyby, kdy pak soupeř šel sám na brankáře...a lepší opravdu už nebude...

              • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                JS (přítel SN)     před 6 lety 27.05.2018 23:10 |  
                3 4

                Věření si :D Myslíš sebedůvěra?

                • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                  sicilianbrno     před 6 lety 28.05.2018 09:34 |  
                  2 0

                  Viděl si toho Zmrhala jak hrál v Teplicích? Ten nás oba svým výkonem potěšil, že? :-) Při té třetí brance od Zmrhala jsem si vzpoměl na tvuj zkřivenej a rudej obličej a hned byla radost ještě větší :-)

                  • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                    JS (přítel SN)     před 6 lety 28.05.2018 09:40 |  
                    1 4

                    *vzpomněl. Ale nejspíš myslíš „představil“.

                    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                      sicilianbrno     před 6 lety 28.05.2018 11:30 |  
                      2 0

                      ...škoda, že tě nešlo vidět živě při té třetí brance....ale představa je taky hezká :-) Hezký den

          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

            sicilianbrno     před 6 lety 27.05.2018 22:07 |  
            1 2

            nepochopitelné kiksy udělal např. golman Liverpoolu ve finale LM, mužeš mě jmenovat něco podobneho u Koláře? Nic mě nenapadá, aby si musel nazyvat jeho zákroky takto...

  4. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 26.05.2018 23:58 |  
    27 1

    Diky Jardovi i Jindrichovi,diky hracum,diky vedeni a fanouskum za super sezonu. Pristi bude jeste uspesnejsi..

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Dr. Fe1     před 6 lety 27.05.2018 01:07 |  
      49 3

      Já děkuji také výslovně i Jardovi Tvrdíkovi. Je sice u mnohých lidí populární mu nadávat, připomínat mu minulé prohřešky (ČSA apod.) a vyhánět ho ze Slávie, ale já s tímhle nesouhlasím. Pro Slávii odvedl kus dobré práce, je vidět, že mu na Slávii záleží a jak loňský titul, tak letošní český pohár + evropské poháry, jsou i jeho zásluhou.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        donford     před 6 lety 27.05.2018 10:31 |  
        10 0

        Vidíš, doktore, 27 pozitivních lajků!! Taky souhlasím v tvém příspěvku s každým slovem. Je to dobré nebo aspoň o moc lepší. :-) Černí havrani odletěli. :-) Dík.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.05.2018 20:12 |  
      3 1

      Kdo dal palec dolu holoto? Nekdo si vsadil na titul? :)

  5. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    pinochet     před 6 lety 27.05.2018 08:53 |  
    0 4

    Trocha škodolibosti při nedělním ránu. Dle úrovně účasti v pohárech týmy jako Slávia: Benfica, Ajax, Fenerbahce, Kyjev, Basel... a týmy jako Sparta: Brest, Jagellomia, St.Gallen, Admira, Ufa...

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      honzah (přítel SN)     před 6 lety 27.05.2018 08:57 |  
      4 6

      Trochu pokory. Sparta má teď stejnou startovní čáru jako naši v červenci 2016, na začátku mistrovské cesty.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        mirecek1111     před 6 lety 27.05.2018 10:26 |  
        5 0

        No to teda nevím, když my jsme měli tenkrát koeficient za nula a Sparta má přes dvacet bodů a bude v každém předkole nasazená. Ale vybojovali si ho, takže ho mají. Jen, že budou mít nesrovnatelné soupeře, než čekali tehdy nás. Tuto sezonu se musíme za každou cenu probouchat přes tu skupinu do jara, protože těch 7,5 bodů co máme, to je pořád hodně slabé.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          PetCC     před 6 lety 27.05.2018 11:50 |  
          2 0

          Pořád jsme na spodku, ve 4.koši EL. A když se podíváš na to, kdo je v těch lepších, tak postup do jara by byl dost slušný úspěch.
          Byl bych dost spokojen, kdybychom svůj koeficient zdvojnásobili.

  6. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    Philliip     před 6 lety 27.05.2018 09:16 |  
    4 4

    Sezona konci, cas rekapitulaci zacina. A spolecne s tim zacina dlouhe obdobi plne jmen potencialnich posil, spousta zarucenych, ale prevazne nezarucenych informaci, apod. Vlastne se na to vsichni tesime.

    Po udalostech, ktere se posledni tydny odehravali okolo klubu poradne nevime, jak na tom klub ekonomicky je. Muze nadale pocitat s financni podporou, jakou mel pri prevzeti CEFC? Nebo se najede na rezim "setreni"? Vrati se Slavia k budovani silneho stredoevropskeho klubu (nutne zahranicni posily) nebo budeme posilovat v ramci nasi, pripadne slovenske ligy?

    Jaky na to mate nazor vy? A jakou cestou by jste se chteli vydat?

    Ja osobne bych rad pokracoval v ceste budovat co nejsilnejsi klub, ktery bude pravidelnym a uspesnym muzstvem v poharove evrope. Libila se mi vize, kterou jsme meli, kdyz prichazel Danny, Altintop nebo Rotan. Ta cesta nebyla spatna, jen vyber posil nebyl dobry. Potrebujeme vynikajici hrace v momentalni forme. Prioritou by meli byt kraje zalohy, kraje obrany a strelec do utoku. Do stredu zalohy klidne toho Travnika. Ostatni posty podle pripadnych odchodu klicovych hracu. Ocekavam, ze kadr se v prestupovem obdobi hodne obmeni. Pevne verim, ze udrzime Ngadeua, nebylo by lehke ho nahradit.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      pinochet     před 6 lety 27.05.2018 09:28 |  
      14 7

      Vůbec nechápu, co si od Trávníka kdo slibuje. Nezdá se mi, že by byl lepší než Hušbauer nebo Sýkora. Nesouhlasím ani s tím, že musíme mužstvo hodně obměnit. Dle mého přišel spíše čas na stabilizaci a zvýšení sehranosti. Co určitě nepotřebujeme, jsou exhvězdy za zenitem, jako Slávie přivedla před rokem. Určitě potřebujeme posílit kraje obrany a pravý kraj zálohy. Útok, myslím, ne, Škoda, Tecl, Necid mi přijdou dost kvalitní a žádný výborný útočník z ciziny k nám nepůjde. Doufám také, že pořádnou příležitost dostane oinen mlaďas, co je na hostování v Trnavě. Kolář potřebuje konkurenci jako sůl.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        dropt     před 6 lety 27.05.2018 09:38 |  
        23 1

        Necidovi končí hostování a pochybuji, že uplatníme opci.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          mats     před 6 lety 27.05.2018 14:12 |  
          6 1

          Asi tak. Spíš by se moh znovu zapojit Mešanovič, pokud bude v pořádku.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        kjandourek (admin)     před 6 lety 27.05.2018 09:53 |  
        18 2

        Já si tedy od Trávníka slibuju, že bude hrát vedle Hušbauera to, co tam hrával Tonda Barák... protože po Tondově odchodu, tam tenhle druhý ofenzivní záložník chybí... na podzim tam hráíval Rotaň, na jaře Hromada... a teď na konci Sýkora, což nebyla špatná volba, ale přeci jenom je to podle mě primárně krajní halv...

        Exhvězdy za zenitem asi nepotřebujeme... ovšem hvězdy před zenitem se k nám zase jenom tak nepohrnou.... máme dobrou kostru mužstva, musíme jí citlivě obalovat mladým a nadějným svalstvem :-)

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          dropt     před 6 lety 27.05.2018 10:05 |  
          10 2

          Tak to tě čeká asi vystřízlivění stejně jako u Rotaně. Barák je typologicky srovnatelný spíše s Plškem. Přímočarý, cpe se do zakončení a do brány. Trávník je herně mnohem blíže Rotaňovi.

          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

            kjandourek (admin)     před 6 lety 27.05.2018 10:35 |  
            3 1

            Když myslíš...

            Možná není tak gólový jako Barák, ale 7 asistencí za celý rok to je srovnatelné s Hušbym, zatímco Rotaň měl za celý podzim 2 přihrávky do gólové šance...

            • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

              kexholm     před 6 lety 27.05.2018 12:23 |  
              4 11

              K čemu potřebujeme pomalýho Trávníka, který hraje to co u nás mnohem lepší Hušbauer? K ničemu samozřejmě, ani 5mio bych za něj nedal, je nám k ničemu. Ve středu sestavy máme dobrý hráče, potřebujem rychlý křídla a rychlý beky a hlavně mladý a možná i rychlýho útočníka, hrát se Škodou poháry už myslím nebude stačit..... Jovoviče musíme koupit, za něj bych 30mio v klidu dal, takový hráče potřebujeme.....

            • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

              dropt     před 6 lety 27.05.2018 20:40 |  
              2 2

              Jenže 6 ze 7 z těch asistencí je z rohových kopů a standardních situací (+-1). Nepopírám, že v této disciplíně patří Trávník k těm nejlepším v lize, ale herní produktivita je u něj minimální. Navíc střední záložníci při rozestavení 4-5-1 by měli být především góloví jako právě Plšek, který dal více gólů než všichni naši středoví hráči dohromady.

              • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                kjandourek (admin)     před 6 lety 28.05.2018 13:25 |  
                2 1

                Ale no tak.... minulý týden jsem tu byl nucen dohledávat všechny asistence jistého Teplického hráče, abych ukázal, že zdaleka ne všechny jeho asistence jsou z rohů... teď už ne...

                • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                  dropt     před 6 lety 28.05.2018 13:49 |  
                  2 2

                  V pohodě. Ověřím to za tebe. Schválně:

                  1. asistence (Baník Ostrava) - rohový kop
                  2. asistence (Jihlava) - rohový kop rozehraný na krátko, dostal míč zpátky a centroval z pole z hranice vápna
                  3. asistence (Dukla) - rohový kop
                  4. asistence (Zlín) - sebral míč Vukadinovičovi ve středu pole a v přečíslení 3 na 2 přihrál Masopustovi
                  5. asistence (Bohemians) - rohový kop
                  6. asistence (Boleslav) - rohový kop
                  7. asistence (Liberec) - dobrá přihrávka, ale jen na středu hřiště (ne do vápna), gól padl po střele z dálky

                  Takže 5 ze 7, skoro jsem se trefil. A jeho gól proti nám byl také ze standardky. Suma sumárum za 2380 minut zaznamenal 1G+2A ze hry a to ještě jedna asistence je spíše zásluhou rány Diviše, protože to nebyla žádná přihrávka do gólové šance.

                  • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 28.05.2018 14:00 |  
                    1 0

                    No, uznávám, že ho máš přeci jenom nasledovaného více než já....

                    Uvidíme, jestli se u nás ukáže a pokud ano, tak jak zapadne... mě se líbil už loni na ME U21, kde Barák nemohl hrát a on přebral jeho roli ve středu hřiště.... Stejně tak, když jsem viděl oba naše vzájemné zápasy, tak jsem se klepal, jakmile on byl u balónu.... i z toho pohledu mi přišlo, že bude lepší, když bude hrát za nás...

                    ta standardka proti nám byla luxusní - přesně si vyhodnotil, jak špatně stojí gólman a místo střely do té poloviny branky, kterou kryje zeď to hrál na stranu gólmana... ale přitom také přes zeď, takže v okamžiku, kdy ten míč Kolář uviděl nad zdí, tak si mohl myslet, že to kopal levák a jde to na stranu za zdí... až pak se mu to stočilo za tyč...

                    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                      dropt     před 6 lety 28.05.2018 14:16 |  
                      2 1

                      K té standardce jinak skutečně velmi dobře kopnuté. Akorát kdyby zeď stála 9,15 a ne necelých 11m (seděl jsem kolmo ze strany a bylo nádherně vidět jak vzdálenost míče od kruhu je mnohem větší než vzdálenost zdi od penalty), nepřestřelil by ji.

                      Takhle Trávník je dobrý hráč. V lize určitě nadprůměr. Ještě dva nebo tři roky nazpět, když se hrála kvalifikace o ME U21 se mi ohromně líbil a bral bych ho hned, ale za tu dobu na něm nevidím žádný progres. Bohužel mám pocit, že mu setrvání tak dlouho v Jablonci neprospělo. Dělá to na mne dojem, že ztratil takovou tu přirozenou motivaci zlepšovat se. Jablonecké prostředí ho nemotivuje k lepším výkonům, nemá tam od koho se učit, a proto ustrnul.

                      Nyní jde tedy o to, zda se nám takový hráč doopravdy hodí a co si od něj slibujeme. Pro mne je to především pracant, který obsáhne velkou část hřiště. Je nepříjemný, důrazný (hodně fauluje) a je velmi platný pro mezihru, ovšem zdaleka není tak ofenzivní, jak si mnozí lidé myslí. Rychlostně je na tom jako Bucha, tedy spíše vytrvalec, který díky nižší váze rychle změní směr a uskočí si pro přihrávku, ale při delším sprintu zpravidla prohraje. Plus jak už bylo řečeno skvěle zahrává standardní situace.

                      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 28.05.2018 14:24 |  
                        2 0

                        Tak já seděl za brankou... a když jsem viděl, kde nám stojí gólman, tak jsem se orosil...

                        Takových hráčů, které jejich mateřský klub dlouho nechtěl pustit a oni ustrnuli ve vývoji bylo víc... no tak třeba by jej poháry (i když je má jisté i v Jabkách) a větší konkurence mohly posunout k lepším výkonům...

                        Podle mě to rozhodně není "průměr", který nám nestačí - spíše to nejlepší z toho, co je v lize k mání...
                        A jestli JiT zase v létě zkusí hráče přeskupit na 3-5-2, tak budeme sílu ve středu hřiště potřebovat...

                  • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                    Boss82     před 6 lety 28.05.2018 14:08 |  
                    1 1

                    Já myslel, že o Trávníka v našem dresu stojíš. Cca rok zpátky si tu o něm básnil. Já si tedy taky nejsem jist, jestli může typologicky nahradit T. Baráka, ale i tak bych ho u nás viděl rád.

                    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                      dropt     před 6 lety 28.05.2018 14:28 |  
                      0 3

                      Postoj, o kterém mluvíš jsem měl na podzim 2016. Ohromně se mi líbil v kvalifikaci na ME U21. V zimě jsem si ho potom nastudoval více a pozměnil jsem názor (od té doby bylo již mnoho příležitostí to zde zaregistrovat). Aktuálně je v mých očích o level níže, než bych si představoval (ale to je většina našeho kádru). V neposlední řadě také záleží na tom, s kým by hrál a co by se od něj chtělo. Jestli hrajeme se Součkem/Ngadeem potřebujeme další dva ofenzivně laděné SZ (ostatně stále se nám nepodařilo nahradit Baráka), kteří jsou produktivní ze hry. Rotaň takový nebyl, a proto jsme měli problémy a odešel. Hromada takový také není, a proto to nejlépe fungovalo proti Plzni bez Součka v trojici Hromada, Hušbauer, Sýkora.

                      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 28.05.2018 14:52 |  
                        1 0

                        Zdá se mi, že se naše názory začínají přibližovat :-)

                        nedokázali jsme nahradit Baráka, to je zásadní věc v minulém.. já jsem tedy hlavně na základě Trávníkových výkonů z loňského EURa U21 dpofal, že on by to mohl zvládnout (připomínám, že ani Tonda není z nejrychlejších - Italská liga mi přijde strašně pomalá a skoro bez pressingu - tedy soudím z těch zápasů Udine, které kvůli Tondi s Kubou zapnul doma můj synek a tak jsem je zčásti viděl - proto mu vyhovuje)...

                        Pokud jej máš nasledovaného líp, budu tomu věřit....

                      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                        Boss82     před 6 lety 28.05.2018 16:35 |  
                        1 0

                        Hele uvidíme, já ho tolik nasledovaného nemám, viděl jsem ho v několika zápasech za 21 a za Jablonec a většinou patřil k nejlepším hráčům na hřišti. Jestli je jeho nejsilnější post box-to-box nebo jestli by mohl hrát i podhrota a byl by produktivní ze hry, to teď nedokážu posoudit. Nicméně počítám, že v létě odejde T. Souček (k Tvé velké a k mé malé radosti), no a střed zálohy ve složení Hromada, Trávník, Hušbauer si dovedu velmi dobře představit jako skvěle fungující s výborně vyváženou defenzivní i ofenzivní složkou hry.

          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

            Fačín     před 6 lety 27.05.2018 11:08 |  
            1 2

            Souhlasím, Plšek by se mi líbil o mnoho víc, je opravdu produktivní a hlavně přímočarý, v čemž mi Baráka v mnohém připomíná.

            • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

              dropt     před 6 lety 27.05.2018 21:37 |  
              1 4

              Jenže zase těží ze hry ostatních, konkrétně práce Kalvacha a Housky, bez kterých by kombinace Olomouce nefungovala. Plšek se do mezihry zapojuje z těch tří nejméně. Záleželo by, kdo by u nás hrál pod ním. Nikoho vhodného snad kromě Buchy a Hromady v našem kádru nevidím.

              • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                Fačín     před 6 lety 28.05.2018 07:52 |  
                1 1

                Tak u nás by nejspíš hrál taky podhrot, tak by mohl těžit z práce dvou záložníků za ním - nemyslím, že máme ne této pozici horší hráče než jsou Kalvach a Houska. Souček, Hušbauer, Hromada, Bucha. Třeba i Sýkora.
                Ostatně i Barák zakončoval akce, které mu připravoval Hušbauer, a jak jim to náramně šlapalo.

                • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                  dropt     před 6 lety 28.05.2018 09:33 |  
                  3 5

                  Vázne nám kombinace, herní projev není dobrý. Ví to Nezmar a mluví o tom Trpišovský. Důvod? Nedostatečný či nesprávný pohyb středových hráčů a jejich nabídky spoluhráčům, kvůli kterému nám často nezbývá než kopat dlouhé míče. Když tam budou hrát pořád ti samí hráči, tak se nic nezmění.

                  Plšek je další takový hráč. A my jich máme už příliš. V sestavě je pro konkurenceschopnost v Evropě místo jen pro jednoho takového. Že to se třemi naráz moc nejde už jsme si vyzkoušeli. Proto byl tak velký rozdíl v našem herním projevu, když začal hrát Sýkora.

              • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                kjandourek (admin)     před 6 lety 28.05.2018 12:51 |  
                2 1

                Co pořád máš s tím Buchou? Nový oblíbenec, kterého budeš vychvalovat do nebes?

                Zatím toho v našem dresu tolik neukázal... z mého pohledu jde za ním gól inkasovaný se Zlínem a vidím jeho podpis i na prohře v Jihlavě - netvrdím, že inkasovaný gól přímo zavinil, ale jeho prvpočátek byl v Bochově nesprávné reakci na odražený míč...

                jestli v tom klukovi něco je, tak se musí obehrát na nějakém hostování, ať nabere správné návyky... a ne ho pořád cpát do základu týmu, který chce vyhrát každý zápas

                • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                  dropt     před 6 lety 28.05.2018 13:04 |  
                  1 3

                  Momentálně je řeč o typologii hráče a ne o výkonnosti, ale hodit pomalu prohru v Jihlavě na toho nejmladšího, který navíc patřil mezi naše 3 neljepší hráče, to je umění.

                  Ke Zlínu už jsem se také vyjadřoval. Chyboval a rovnocenně chyboval trenér, protože hráč jako Bucha nemá co dělat na posledním při naší standardce. Typologicky patří za vápno.

                  • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 28.05.2018 13:20 |  
                    2 1

                    Na nikoho to nehážu - říkám, že souhrn chyb při inkasovaném gólu začal jeho nesprávným rozhodnutím...

                    připomenu: Zahrávali jsme roh z pravé strany, soupeř jej odvrátil směrem k Pavlovi... správné bylo balón okamžitě z první vrátit doprava odkud jsme rozehrávali roh, protože na tomto křídle bylo méně hráčů a měli jsme tam převahu... jenomže Pavel nehrál balón před dopadem a ten jej přeskočil, musel se tedy otáčet a než se tak stalo, měl na zádech soupeřova útočníka (pokud se nepletu, byl to pozdější autor gólů), hrál tedy malou domů na Koláře stojícího kousek za půlí... a hráč, který jej atakoval plynule pokračoval na brankáře, který tedy přes něj nemohl poslat balón doprava a musel hrát dlouhý míč na druhou stranu, kde byl chumel hráčů s převahou Jihlavských... následoval brejk...

                    neházím to celé na Pavla, ten balón se i tak mohl vybojovat a brejk se mohl několikrát zastavit... Ale jeho rozhodnutí nevrátit balón z první celou škálu nedorazů začalo.... špatný odhad na balón a nezkušenost... I kdyby ten balón poslal za brankovou čáru, tak by to mělo smysl, protože při rozehrání od branky by se už stihli vrátit Deli a Frydrych, kteří byli ve vápně na zakončení, takže potom nestíhali uhasit brejk... a slávistická veřejnost to s chutí hodila na krk Frydrychovi (šlo to přece z jeho strany)....

                    Nevidím jediný důvod, proč by měl Bucha patřit za vápno.... Pokud má střelu, tak jsme jí ještě neviděli, soubojový také moc není.... Z přáteláků se dalo vypozorovat, že je šikovný na balónu, což občas vede k zajímavým průnikovým přihrávkám a občas k tomu, že se zbytečně pouští do dvou ... Potřebuje zkušenosti a vyhrát se... rozhodně to není hráč, na kterém teď bychom měli stavět... maximálně "typologicky", až se rozehraje jinde...

                    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 28.05.2018 13:24 |  
                      0 0

                      Já vím, já vím - pletu si světové strany - prosím všechny případné čtenáře, aby v předchozím příspěvku zaměnili pravo za levo - děkuji :-)

                    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                      dropt     před 6 lety 28.05.2018 13:56 |  
                      1 1

                      Protože dobře čte hru a rychle reaguje. Protože se dostane k hráči dříve než se otočí a tím zamezí protiútoku ještě v zárodku, tak jako to uměl perfektně Rotaň. Protože vystřelit umí a do vápna nepatří a protože nemá tak velkou absolutní rychlost, aby si stoupl na posledního!

                      Z čeho soudíš, že není soubojový? Z vyšší úspěšnosti v soubojích než má Souček, nebo ze stejného počtu získaných míčů jako má Souček? Samozřejmě v přepočtu na odehrané minuty. Nenech se zmást jeho postavou, akorát ve vzduchu samozřejmě není se svou výškou tak dobrý, ale na zemi je jeden z nejlepších.

                      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 28.05.2018 14:13 |  
                        1 1

                        Já se rád nechám přesvědčit, ale tohle je hodně obecné ... nahoď nějaké dohledatelné situace, kde dobře čte hru a reaguje rychle....

                        protože já mám přesně opačný pocit na základě toho momentu v Jihlavě a i z toho gólu proti Zlínu (pomiňme, že tam tedy neměl co dělat, i já bych tam raději viděl Bořila, který by podle mě klidně Vukadinoviče sejmul za redku, což by nám zachránilo bod - zaplať panbůh že na konci právě tenhle jeden bod nechyběl)

                        Nesoustředím se na něj, vnímám, že je silný na balónu, ale docela jsem trnul, když se v zápase se Zlínem pouštěl do kliček. přišlo mi, že se chce předvést a nevolí vždy úplně jednoduché a účelné řešení... prostě zkoušet na půlce hodit si míč mezi dva , když vedle a za mnou jsou dva poslední naši hráči před gólmanem a přitom úplně volní, to vnímám jako nezkušenost a špatné řešení. Nic tím nezískám, protože i když ty dva nechám za sebou, tak drtivá většina soupeřů je stejně ještě přede mnou, jenom hrozí ztráta a brejk..

                        Beru, že zápas se Slováckem, kde odehrál 61 minut jsem proležel doma málem v kómatu (porazila mě rýmička....ale festovní), tudíž jsem ho nejvíc vídal při rozcvičování a poločasovém báčku...

                        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                          dropt     před 6 lety 28.05.2018 14:39 |  
                          0 0

                          To by bylo na dlouho. Vždy když hrál, posbíral na středu spoustu míčů podobně jako to víme o Součkovi. Navíc umí čistě vypichovat míče, což umí málokdo, jen na to spoluhráči neuměli ve většině případů reagovat.

                          Každopádně já neříkám, že je Bucha hotový hráč. Není, ani náhodou. Ale o to více mne mrzí, že dostal na jaře tak málo času, když to s ním prostě nebylo horší, mohl hrát místo Dannyho (protože má mnohem větší perspektivu) a v zápasech, kdy bylo o výsledku poměrně brzy rozhodnuto (Mladá Boleslav, Teplice).

                          Do další sezóny mohl jít jako platný člen A-týmu s 1000 odehranými minutami v lize. Takhle má místo toho 200, půjde patrně na hostování a budeme ještě rádi, aby jsme o něj nepřišli stejně jako o hráče ročníků 88 a 89, kteří nedostali šanci kvůli hře o titul pod Jarolímem a pak nám v těch krizových letech chyběli a vyhrávali tituly s Libercem a Spartou.

                          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 28.05.2018 14:58 |  
                            1 0

                            Když hrál.... ale on toho moc nenahrál a jako na potvoru ještě většinou zápasy, kdy jsme odcházeli ze hřiště nespokojeni - Jihlava, Zlín, Slovácko...

                            Danny chodil na plac v momentech, kdy tam trenér chtěl zkušenost, to bych s Buchou neriskoval... ale taky mě překvapilo, že na něj nedošlo v zápasech, kdy jsme vedli, tam mohl zkušenosti sbírat...

                            ta zkušenost s hráči,o které jsme přišli je bolestivá - nejenom s Libercem a Spartou, Kovařík má pár titulů s Plzní... Ale tohle je vždycky hrozné dilema - dát šanci nezkušeným odchovancům a risknout tím, že v sezóně díky nezkušenosti pár zápasů ztratíme... nasazovat je v momentech, kdy je "hotovo" nestačí, to tam není ten tlak a ta zkušenost se nedostaví..., nebo je poslat "na zkušenou na hostování"... Tam je zase riziko, že klub bude preferovat kmenového hráče a po roce se nám vrátí ještě více nepoužitelný frajer...

                            takže je pouštět a dávat si do smlouvy předkupní právo? Ani to asi není všelék...

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        iwanowicz     před 6 lety 27.05.2018 10:03 |  
        6 3

        Souhlasim, az na Necida.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        Fačín     před 6 lety 27.05.2018 10:31 |  
        4 4

        Plně souhlasím Augusto, kádr máme silný, věkově i typově dobře složený, chce to jen doladit slabá místa, žádné zemětřesení! To bychom se zase půl roku sehrávali a ztráceli zbytečně body.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      bongor     před 6 lety 27.05.2018 15:11 |  
      3 2

      Míšu těžko může někdo nahradit.Je to suverén.

  7. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    SKSKali     před 6 lety 27.05.2018 09:25 |  
    0 3

    Jaký byl ten španělský útočník Wisly Krakow o kterého jsme měli údajně zájem, Imáz nebo Carlitos??
    Koukal jsem, že oba přišly do Wisly minulý rok a dle statistik se jim dost vyplatily.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Voitechus     před 6 lety 27.05.2018 09:35 |  
      1 0

      Myslím, že Carlitos.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      JS (přítel SN)     před 6 lety 27.05.2018 09:56 |  
      8 4

      *Přišli a vyplatili. Jinak to byl Carlitos, ale myslím, že už je to jedno, protože je to pasé. Spíš je zajímavé, že jeden byl z béčka Villarealu, druhý z druholigového Cádizu, a ještě měli v kádru jednoho, co přišel před rokem taktéž z druholigové Girony a teď jde někam do Nizozemí. Někdo si tu vzal k srdci slova Šimáněho, že ve druhé španělské lize se dají najít kvalitní posily. Škoda, že jsme tam místo Altintopů nezalovili loni i my.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        deny91     před 6 lety 27.05.2018 11:06 |  
        6 2

        Taky jsem nepochopil, proč jsme nikoho za tu dobu nepřivedli, když nejsou vůbec drazí na poměry zahraničních hráčů. Navíc pokud bychom byli ochotní dát např. za Trávníka 50 milionů, tak za ty peníze by se dal sehnad už hodně slušný hráč ze špice druhé/ze spodku první španělské ligy. Wisla si podepíše hráče z Béčka Villarealu a ten je hned za hvězdu celé ligy. Takový element v týmu hodně chybí, přibližuje se mu zatím pouze Stoch.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 27.05.2018 12:35 |  
          0 1

          Všechno je to o skautingu, víc bych za tím nehledal.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          Vici     před 6 lety 27.05.2018 13:25 |  
          0 1

          Tak ona to byla cesta tusim ze jeste pan Simane o ni mluvil. Ze pokud to nepujde cenove pres cz hrace tak ve Spanelsku v 2 lize a ve spodu prvni je spousty kvalitnich hracu. Trosku problem bych ocekaval v aklimatizace a travnicich ve stylu prvniho jarniho kola v Jihlave. :)

          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

            deny91     před 6 lety 27.05.2018 14:25 |  
            4 1

            Jihlava už nebude další sezonu problém, tak hurá sem nějakýho Španěla :D

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          honzah (přítel SN)     před 6 lety 27.05.2018 13:25 |  
          0 1

          Tak nákupem Trávníka oslabíme někoho z dvojice Plzeň/Sparta, kam by jinak šel.

  8. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    japoko     před 6 lety 27.05.2018 10:17 |  
    2 15

    Pry urcite kupujeme golmana Liverpolu!

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Pava1     před 6 lety 27.05.2018 10:28 |  
      3 2

      Pro toho kluka je včerejší zápas obrovskou školou a věřte že mu to jenom přidá na zkušenostech. Teď je asi zalezlej,ale tahle škola je do dalších zápasů jen posílení.Věřte,že příště nepodcení ani hráče na polovině soupeře.
      Pamatujte na moto....Co tě nezabije, to tě posílí. A v jeho věku to platí dvojnásob.
      Velká škoda je ta ,že se teď nikdo nebude všímat pár jeho famózních zákroků na čáře.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        kjandourek (admin)     před 6 lety 27.05.2018 10:33 |  
        7 1

        jako škola určitě... ale není úplně ideální si pro školení vybírat finále LM...

        Ani sebefamóznější zákrok na čáře ti nevykompenzuje takovéhle minely...

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          Pava1     před 6 lety 27.05.2018 10:43 |  
          0 0

          s tím souhlasím,Ale s tím už nic nenadělá.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        donford     před 6 lety 27.05.2018 10:38 |  
        5 0

        U prvního gólu bych spíš než podcenění bral nepozornost. Nebo snad oboje dohromady? Druhý gól pokud neumí lítat jak anděl, tak nechytatelný. Třetí gól v takovém zápase= fotbalová tragédie. Pár jsem jich podobných i v naší lize viděl, ale na této úrovni a v takovém zápase - no, průser smůlovatý. Ale zase vyrazil tu hlavičku. Určitě to je velmi dobrý brankář, snad se z toho nesesype. Mezi námi - já bych ho bral.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          bongor     před 6 lety 27.05.2018 15:15 |  
          0 1

          Třeba by přišel i zadarmo,má velký problémy s fandama Live,dokonce mu vyhrožují zabitím dětí.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        Vici     před 6 lety 27.05.2018 13:27 |  
        1 0

        Tot otazka. Novou sezonu muze zacit jako nahradnik prosedet ji. A dal si ho vsichni muzou spojovat s tim vo se mu vcera povedlo. Navic zalezi jak je psychicky odolnej. Muze bejt lepsi ale taky nemusi. To se uvidi.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        Travinho     před 6 lety 27.05.2018 18:40 |  
        0 0

        No když myslíš. Pár golmanů už selhání v důležitých zápasech semlelo natolik, že se z toho nezvedli celou kariéru.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Hektor     před 6 lety 27.05.2018 10:39 |  
      8 0

      Nebuď toxickej, ten je chudák teď nešťastnej jak šafářův dvoreček.

  9. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    iwanowicz     před 6 lety 27.05.2018 11:45 |  
    38 0

    Po pul roce je uz snad vhodny cas na zhodnoceni trenera. Byl jsem ze zacatku dost neduverivej, ale pan Trpisovsky ukazal, ze je to inteligentni trener, ktery slepe nelpi na svych nazorech a dokaze se poucit z chyb. Posledni zapasy uz Slavia slape, hraci za trenerem zjevne stoji a zda se, ze s nima umi dobre pracovat. Jsem hodne rad , ze trener pochopil, ze hlavni jsou body, prestal experimentovat, hrajeme vic zajistene zezadu a nastupujou ti nejlepsi(viz napr. pripad Ngadeu). Oproti Silhavemu chodi mnohem vic hracu do zakonceni a napr. Tecla konecne vidime v utoku, kam jednoznacne patri. Jeste bych vypichl, ze o nem rekl Stoch, ze to je nejvetsi perfekcionista, kteryho kdy zazil. To se mi libi, bo v dnesnim fotbale casto rozhoduji detaily a cim vyssi uroven, tim je to dulezitejsi. Taky se mi libi, ze ted na tiskovce rekl, ze kadr je dobry, potrebujeme ho jen kvalitne doplnit a ze nechce v pristim rocnikuw experimentovat a ztracet zbytecne body.. Ac jsem byl zastance JŠ, Trpisovky ukazal, ze je to kvalitni trener, jsem rad a doufam, ze tu chvili vydrzi.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      rak (přítel SN)     před 6 lety 27.05.2018 11:55 |  
      9 0

      Není co dodat. Vidim to podobne. Ted bychom potrebovali i alespon nejake uspechy v Evrope (treba postup z tretiho predkola, skupina LM uz by byla skoro fantazie, nebo postup do jarni casti EL)

  10. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    asanin     před 6 lety 27.05.2018 14:16 |  
    9 0

    Zkusil bych se zajímat o Twumasiho, co proti nám hrál EL za Astanu... Pořád za Astanu hraje a myslím, že posunout se blíže západní Evropě by se mu mohlo zamlouvat... Hledáme křídla a on byl fakt dobrej... Takový mnohem lepší Konate...

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      sicilianbrno     před 6 lety 27.05.2018 22:16 |  
      1 1

      Mě se za ně libily oba černouškouvé...jeden byl spíš utočník, druhý záložník..bral bych oba nebo jakehokoliv z nich..

  11. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    Fulham     před 6 lety 27.05.2018 14:33 |  
    2 2

    isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-liga-mistru/336200/plzen-miri-v-lm-do-ctvrteho-kose-slavia-muze-dostat-benfiku-nebo-ajax.html
    nechtěl bych Turka a Rusa...jinak je to jakžtakž hratelný...žádný gatě dole!

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      asanin     před 6 lety 27.05.2018 14:41 |  
      15 0

      Já bych řekl, že pokud je někdy šance vyřadit v předkole nějaký velký klub, tak je to právě letos... Basilej, Benfica i Ajax budou mít na MS hodně hráčů (Kyjev nikoho)... A po MS budou tito hráči odpočívat, takže nejspíše v tom třetím předkole budou ještě na dovolené, nebo sotva na začátku přípravy... Toho by se dalo využít...

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        Fulham     před 6 lety 27.05.2018 14:56 |  
        5 0

        hlavně to není ta úplně horní liga...a jestli JT přiveze trocha podpory, nevidím to úplně beznadějně...doplnit o dva frajery a nemusíme se bát

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        japoko     před 6 lety 27.05.2018 15:00 |  
        4 5

        Minule to s Andrlechtem taky mela byt prochazka a udelal si z nas trhaci kalendar! Je skutecne treba vyrazne posilit, aby byla realna sance!

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          Fulham     před 6 lety 27.05.2018 15:12 |  
          3 0

          no..:-) pravda - zrovna měl RSC fazonu ...

          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

            Ragnarok     před 6 lety 27.05.2018 18:15 |  
            2 0

            Z RSC od té doby odešli skoro všichni, kdo uměli kopat. Měli zrovna hodně našláplý tým. My ale byli pod DUMLem vysloveně trapní.

            • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

              Ragnarok     před 6 lety 27.05.2018 18:16 |  
              0 0

              Já pamatuji i jiný Anderlecht, kde se nám představil na Strahově mladičký supertalent Vincent Kompany.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      bongor     před 6 lety 27.05.2018 15:19 |  
      4 4

      Jestli koupíme 2-3 kvalitní kraje a ten novej brankář bude na úrovni,tak postup do LM vidím reálně.Bude to chtít i trochu štěstí.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      pinochet     před 6 lety 27.05.2018 23:12 |  
      0 0

      Turka ani Rusa dostat nemůžeme, stejně jako my nejsou nasazený.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        Fulham     před 6 lety 28.05.2018 01:16 |  
        0 0

        což se postupem kol může změnit - vycházím ze zdejší info o losu pro 3 a 4 předkolo který je prý pevný - tudíž klidně můžeme ve čtvrtém hrát proti Grazu když bude klika...

  12. Predkolo LM

    Kzlo     před 6 lety 27.05.2018 18:47 |  
    0 0

    Mam mozna dost blby dotaz. Kdyz bysme nahodou přešli pres 3.predkolo tak nas čeká jeste 4? Je to tak nebo jsou letos jen 3predkola v nemistrovske casti?

    • Re: Predkolo LM

      Dennis     před 6 lety 27.05.2018 18:51 |  
      1 0

      Pak by nás čekalo ještě 4. předkolo.

      • Re: Predkolo LM

        Kzlo     před 6 lety 27.05.2018 18:56 |  
        0 0

        Myslel jsem si to diky.

  13. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    Kzlo     před 6 lety 27.05.2018 19:07 |  
    4 1

    Jinak nevidim duvod proc bysme napr s dynamem kyjev nemeli sehrat vyrovnany dvojzapas a postoupit. To same ajax neni co byval. Hlavne nedostat Benficu.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      mudrc     před 6 lety 27.05.2018 20:16 |  
      3 2

      Já nikdy nejsem před zápasy ten co do nekonečna opakuje "uctu, respekt, pokoru" a Slavii vždy věřím, ale zdejší komentáře stran postupu přes Ajax, Kijev...tak nášlapné nás zase nevidím.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        Kzlo     před 6 lety 27.05.2018 20:22 |  
        1 1

        Take jsem spise pesimista. Ale nevidim to zase tak ze by to nemel byt vyrovnaný dvojzapas a při štěstí atd muzeme postoupit.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          JS (přítel SN)     před 6 lety 27.05.2018 20:26 |  
          1 4

          :D jojo, ale tomu štěstíčku se musí jít trochu naproti...

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          johnynz     před 6 lety 27.05.2018 21:31 |  
          12 1

          Jindra s Libercem vyřadil v předkole EL Marseile, takže těžko očekávat, že by našemu válci pod jeho vedením nějakej Kyjev natož Benfica, která loni ve skupině LM neuhrála snad ani bod, dělaly nějaký větší problémy. A vůbec, Bóřa už se jistě nemůže dočkat až v Edenu pomstí Salaha.. Ty se v tý Lize mistrů budou za půl roku ještě všichni divit!

  14. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    p!erreCORE     před 6 lety 28.05.2018 09:12 |  
    0 14

    Nevím,jak je to s Murisem (dej mu pán Bůh pevné zdraví!) ale za předpokladu,že odejde Necid,budeme mít pouze tři útočníky,z toho dva výborné a jednoho zarputilce..myslím,že posilu by to chtělo a vzhledem k situaci v Brně se mi nabízí myšlenka na duo Škoda, jak by se vám to spojení Michala a Milana v našem dresu líbilo? Myslím,že 6 gólů v letošní sezoně na útočníka z Brna není marná vizitka..a pár let hrát ještě vydrží..

    Chtěli byste Michala Škodu ve Slávii?

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 28.05.2018 09:16 |  
      7 0

      Ja teda ne. Kdyz uz utocnika tak “o stok vejs” nez jake ted mame. A kdyz uz podhrot/zaloznik,tak Plska nebo nekoho podobneho. Pokud budeme uvazovat,ze privedeme nekoho na urovni Skoda/Tecl, tak si sobne mylsim,ze takove uz mame v Murisovi a van Burenovi..

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        p!erreCORE     před 6 lety 28.05.2018 09:30 |  
        0 1

        S Murisem souhlas..pokud bude zdravý,a já tomu pevně věřím,útok bych neřešil.. S tím Škoďákem to byla spíš taková perlička..

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      afro     před 6 lety 28.05.2018 09:27 |  
      9 0

      Ani náhodou.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Fačín     před 6 lety 28.05.2018 09:29 |  
      3 1

      Tak před dvěma lety, než odcházel do Norska, bych nebyl proti. Ale teď už si myslím, že potřebujeme mířit výš.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      kalex     před 6 lety 28.05.2018 09:30 |  
      6 1

      A upřímně. Ty si jako myslíš, že je Michal hráč pro Slávii??? Milan se stal klubovou ikonou. O tom žádná. Ale nebýt Slávie v takových sračkách, jakých byla, ani on by tady nebyl.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      sicilianbrno     před 6 lety 28.05.2018 09:37 |  
      1 4

      V žádném případě Michala Škodu, ten by byl rád ve Slavii, že bude leštit lavičku. To už raději toho černouška Ashiru, poslední zápasy se me libila jeho technika a dravost....

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      iwanowicz     před 6 lety 28.05.2018 11:01 |  
      1 0

      I kdyz odejde Necid, mame 4 utocniky, je tu jeste Van Buren.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        p!erreCORE     před 6 lety 28.05.2018 11:26 |  
        0 0

        MVB jsem myslel tím "zarputilcem".. Když bude Mesanovic fit,není co řešit,4 kvalitní útočnici nám stačit určitě budou..já za sebe nejsem ani pro to snažit se přivést třeba i nějakého špičkového střelce. Myslím,že Škoda,Tecl i van Buren si naši důvěru zaslouží a Muris si zas zaslouží šanci po dlouhém zranění..za mně panuje celkově s mužstvem spokojenost a pokud dělat zásahy,tak opravdu citlivě..

        Koho z našeho velmistrovského týmu,který vykopal po letech pohár byste posadili na lavičku?

  15. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    Slavistat     před 6 lety 28.05.2018 13:15 |  
    5 2

    Jak tu čtu, tak Trávník za 55 mil.Kč? To jako myslí na všechny hřiště Slávie včetně budoucího tréninkového centra až bude dostavěné? VÁŽNĚ, TO JE ŠÍLENÝ NESMYLS! Podle stávajícího kádru toho hráče vlastně ani nepotřebujeme (pokud nechtěj posadit Hušbyho, ale rychlostně jsou na to srovnatelně). Za ty peníze můžeme mít dva velmi dobré krajní hráče, které potřebujeme. Tohle fakt ne. V podstatě z těch různých předhazovaných hráčů novináři (agenty?) co tím vytváří PR mezi fanoušky snad jen Ikauniekse. Ekpai bude dobrý, ale zatím potřebuje ještě aspoň rok práce (nejlepší byl v takových těch rozháraných zápasech v Libe i Zlíně, kdy už se taktika trochu rozpadla a on mohl lítat na hřišti) než z něj bude kvalita pro A tým. Jovovič skoro to samé (ale zkusit ho možná jo, ale Pelta asi nebude prodávat), Jemelka - rudej, to spíš toho druhýho z Olce - Radakoviče, když už by to muselo být. Coufal to máme Bořila, nemá to cenu. Důležité taky budou odchody hráčů, co se moc nechytli (bohužel Necid, Sobol, Mingazov, Flo??, Pokorný?, Dany? a co s tím Kesselem!). A pakje také důležitý úkol vedení posun nadějných mladých hráčů na hostováních pokud to půjde třeba do 1.ligy (bohužel jihlava spadla, tak bude těžké najít nějaké rozumné týmy, kde by měli šanci hrát (na severní Moravě se nechytáme, Příbram sází na své mladé, Libe má Sparta, Zlín se bude čistit a ostatní týmy chtějí mít nějaké ambice, tam šance moc nebudou). Takže snad budou mít šťastnou ruku na posily (stačí max.3). Jo a kritici Zmrhala a Součka, myslím, že jsou jako ženské, neví co chtějí a nepřestanou dokud to nedostanou :o). Třeba teď se uvidí, jak na to jsou v repre přípravě. A nakonec, zaplať pánbůh (a Číňané), že Slávka neskončila někde v konkurzu. Ulevilo se mi hodně. Takže tímto i podpora Tvrdíkovi, aby se našla cesta dalšího rozvoje (a přípravy stabilizace na podobné otřesy).

  16. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    zdenek_prachar     před 6 lety 28.05.2018 14:53 |  
    8 1

    Tak ligu máme za sebou i se závěrečnou zápletkou... Tak si dovolím pár komentářů:
    1. jsem rád, že situace kolem majitele dopadla zhruba tak, jak jsem předpokládal a také v minulém komentu psal. Nemám sice žádné zákulisní informace, ale trošičku znám čínskou mentalitu a tak si myslím, že pokud tu byli nejvyšší šéfové CITIC a vyjádřili svůj zájem budovat Slavii (spolupráce mládežnické akademie s mládežnickými repre Číny je v tomto podle mne klíčovým prvkem), pak si myslím, že vzhledem k přestálým problémům, majícím velký dopad na pověst CEFC/CITIC, můžeme očekávat jednu skutečně bombastickou posilu - řekl bych jméno, o kterém se nám ani nesnilo. Ono je to nejrychlejší a nejjednodušší - že se daří pivovarům, strojírnám nebo dalším investicím, to běžní lidé nevidí, ale že se přivede nějaký špičkový hráč, to je vidět hned a budí to dojem dobré finanční kondice. Takže já osobně předpokládám, že se něčeho takového dočkáme (samosebou se mohu mýlit).
    2. počítám, že během léta se bude hodně měnit systém hry, zejména ve středu zálohy. Od systému se dvěma DZ, který hrál J. Šilhavý, budeme podle mne hrát systém bez klasického DZ (např. s dvojicí Hromada + Trávník, křídly Sýkora + Stoch a buď dvěma útočníky, nebo podhrot J. Hušbauer + zabiják v útoku). Proto si myslím, že by se vedení asi nebránilo odchodům MNN či T. Součka při dobré nabídce a naopak nákupu hráčů, kteří do tohoto pojetí budou pasovat lépe. A v tom kontextu mi příchod Trávníka smysl dává. A cena 2 miliony Euro je prostě za hráče jeho věku a třídy něco, s čím se budeme muset smířit. Naopak jak mám MNN fakt rád, tak jestli někdo vytáhne 125 milionů, tak podle mne není vůbec o čem dumat.
    3. Potřebujeme krajní beky a posílit kraje obecně, to je jasná věc. Ohlížel bych se spíš v cizině, hráči jako Ekpai si nemyslím, že by nám vytrhli trn z paty. To už bych dal v přípravě raděj šanci mládežnickým reprezentantům z juniorky. Třeba se někdo chytí a ostatní musí hostovat v dospělém ligovém fotbale. Současně bych do přípravy stáhl všechny mladé hráče a zkusil, jestli se některý nechytne, minimálně slovenský golman a Chaluš by měli dostat šanci.
    4. Asi se dočkáme i docela dost odchodů. Zřejmě Danny (což ne bude lidsky docela mrzet, mám pro něj naprosto iracionální slabost), Necid, Sobol, Mingazov, možná Muris na hostování po zranění, MvB asi taky není úplně hráč pro Slavii, k tomu se může stát, že odejde MNN, Souček... Takže přijít pár posil musí, ale doufám, že tentokrát už to budou opravdu buď absolutně TOP hráči, nebo hodně dobří a nadějní mladíci.
    No tak uvidíme, v minulosti jsme prošvihli pár špičkových hráčů, kteří se přivést měli a mhli (např. Claesson), viděli jsme i hodně velké přestupové boty typu van Kessel, tak snad se to Nezmarovi a jeho spolupracovníkům letos povede a přivedou se posily, které budu stát za to.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 28.05.2018 17:15 |  
      0 1

      Dá se asi se vším souhlasit,jen bych počkal s čím se vlastně JT vrátí z Číny,protože na twitteru celkem jasně napsal,že letí jednat o budoucnosti klubu,spíš to bude o tom kolik budeme dostávat peněz.Podle info nám CEFC dávalo 300 mega ročně,nejsem si jist že tomu bude tak i nadále.No uvidíme.

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        Gino     před 6 lety 29.05.2018 08:00 |  
        1 3

        300 mega ročně? No to asi těžko :-) Ty do toho snad počítáš i ten stadion, ne :-)

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 13:01 |  
          0 2

          Vycházím z veřejné informace nic víc nic míň.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Slavistat     před 6 lety 28.05.2018 18:19 |  
      2 2

      Hele na tom Trávníkovi se neshodneme. Ani pro něj nemám slabost, myslím, že jsou i v lize i lepší nebo podobní za míň (např.kluci v Olci, Hašek z Bohemky ..), natož mimo ČR+SR. A za ty peníze určitě.
      A pak ještě jedna věc - Epkai ani nelituji, že nepřišel, kdyby přišel, tak bych také nebyl proti (za rozumné peníze), ale srovnávat s ním naše kluky z juniorky, to tedy nejde, tam je velký rozdíl. Ti kluci potřebují ještě hodně práce, vyzkoušet někoho v přípravě ano, ale nelze počítat, že by hostovali v lize, nejlepších pár bude rád za 2.ligu. To jen abychom si nemalovali o naší juniorce (ale postupně se může pár kluků do ligy dostat, to nevylučuji). Můj názor

  17. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    první rytíř     před 6 lety 28.05.2018 14:58 |  
    3 0

    Tak nyní čtu, že ze soustředění repre se omluvil pro zranění Zmrhal a Jarolím k tomu dodal, že jde o zranění kolena a že není vyloučená operace. Takže někdo doleva je více než nutný!

  18. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    Lord     před 6 lety 28.05.2018 16:53 |  
    3 0

    Mně by se i ten Trávník líbil, pamatuji si, že ho i docela chválil Dobiáš a psal, že se diví, že je stále v Jablonci. A věřím, že s kvalitními hráči kolem sebe by ještě rozkvetl. Dále ty křídla.. mluví se o Frankowskim z Polska nikdy sem ho neviděl, ale skautoval ho Dortmund tak věřím, že v něm něco bude. Jovovič má kvalitní techniku a střelu, myslím, že takový hráč by se nám hodil. Já osobně bych rád viděl Constantina Budesca z FCSB. Věřím, že to by byl do boje o LM ten potřebný rozdílový hráč.

  19. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    brťas74     před 6 lety 29.05.2018 11:03 |  
    1 3

    Afrika tam bych se poohlídnul,100% tam běhá spousta atletů co potřebujem do koncepce.A nebudou určitě předražený.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      kjandourek (admin)     před 6 lety 29.05.2018 11:09 |  
      3 2

      Že jsme sem těch levnejch Afričanů, co tam tak bezprizorně běhají, za těch třicet let od revoluce dokázali dostat, co?

      • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

        JS (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 12:49 |  
        0 15

        Tak tady nemel, opraš zděděný kalašnikov a hybaj na hranice jako taťka...

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          JS (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 12:51 |  
          0 13

          A hele, až teď jsem si všimnul, že to psal kjandourek a ne kolega Jáchym, od něhož bych podobný "nekorektní" kec čekal. Samé překvapení.

          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

            knl66 (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 19:06 |  
            4 0

            Nechceš napsat třeba něco ve smyslu "promiňte oba, trochu jsem přestřelil?"
            Nebo "měl to být vtip, ale je to blbost, pardon."? Nic?

          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

            bongor     před 6 lety 29.05.2018 19:39 |  
            3 0

            Zato ty nezklameš nikdy.

        • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

          kjandourek (admin)     před 6 lety 29.05.2018 12:54 |  
          9 0

          ???? Téhle poznámce tedy vůbec nerozumím...

          Jenom poukazuji na to, že od doby, co sem můžeme vodit hráče odkudkoliv, se nám nepovedlo přivést nějakého afričana přímo z Afriky.... Chihuri přišel z Prešova a stejně se u nás moc neuchytil, Tavares a Belaid přišli z Francie a Itálie, Deli od bídy a Ngadeui z Rumunska ...

          takže ta představa, že stačí vyrazit do Afriky a přivést odtamtud levného a kvalitního fotbalistu mi moc neštymuje...

          • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

            brťas74     před 6 lety 29.05.2018 15:46 |  
            0 2

            Je to vo průzkumu trhu a proč jezdit jen v Evropě ať už na západ nebo východ od našich hranic.Lidi na to snad máme nebo né?!

            • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

              Jachym     před 6 lety 29.05.2018 15:51 |  
              1 0

              Jedem do Afriky,
              jedeme do Zimbabwe,
              jedeme skautovat,
              špatně to nedopadne.

              https://www.youtube.com/watch?v=Ec7Mz50froc

              • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                afro     před 6 lety 29.05.2018 16:02 |  
                0 0

                Nevím, jak teď, ale před pár lety bychom mohli zakoupením hráče ze Zimbabwe vytvořit rekord v hodnotě transferu, pokud by byl uskutečněn v domácí měně. Mám pocit, že se tam platilo bilionovými bankovkami. Ale oni by to určitě srabácky chtěli v dolarech... :-(

            • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

              kjandourek (admin)     před 6 lety 29.05.2018 16:01 |  
              2 0

              Protože v Evropě formou evropúských pohárů máme alespoň nějaké srovnání ... víme, že naše liga je plus mínus na jedenáctém až patnáctém místě v Evropě, takže aby se hráč prosazoval u nás, musí nějakou níže postavenou ligy výrazně převyšovat. Záznamy ze zápasů jsou dostupné, takže je můžeš nechat projet tím Dobiášovým systémem...

              Ale jak by sis představoval, že to bude fungovat v Africe? přijedeš tam, podíváš se na zápas nějaké Ugandské ligy a co? Nakonec se může ukázat, že ta liga má úroveň našeho přeboru, takže hráč, který v téhle lize bude excelovat u nás může být zoufalý....

              Dále nedokážeš odhadnout, jak se ten hráč bude chovat na jiném kontinentu a v jiném podnebí...

              Silnější ligy si berou hráče, kteří září na juniorských šampionátech, ale to už není za levno...

              Ono není náhoda, že do naší ligy dokázali Afričany přivést jenom na druhé straně řeky a dobrou službu jim udělal jenom Bonny.... Deli nakonec září u nás a Konaté... darmo mluvit...

              • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

                brťas74     před 6 lety 29.05.2018 21:43 |  
                0 1

                Máš sice pravdu ,ale jen z části.Co takhle africká LM.Startují tam přední týmy např.z Ghany,Egypta,Maroka,Nigérie....,a troufám si tvrdit,že právě tyhle mančafty disponují bezesporu kvalitními plejery kteří by nemuseli stát majlant.Chtělo by to ale určitě víc práce na průzkum trhu.

  20. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    zeleznik2     před 6 lety 29.05.2018 16:16 |  
    0 1

    Snad budeme mít šťastnou ruku jako v případě Deliho či Ngadeua, hlavně ne hráče typu Bortela nebo Čonky...
    Z české ligy asi Trávník, Jemelka nebo Zelený..ale tam budou asi hodně vysoké přestupní částky..

  21. Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

    EdCable     před 6 lety 29.05.2018 17:25 |  
    10 0

    Tvrdik o Travnikovi: "Prosim vsechny fanousky, muzete nam po dvou letech konecne trochu verit? Vazne si myslite, ze bychom dali za Travnika 55 milionu? Proboha neni ani na zakladnim seznamu posil. Jediny cil pro pristi rok je titul. Co vic chcete slyset?"

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      Lord     před 6 lety 29.05.2018 17:35 |  
      2 0

      To na mě dělá dojem, že by mohli přijít o level lepší hráči než Trávník. Kéž by, ale těším se hodně.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 17:41 |  
      9 0

      To je tedy velice zajímavý tweet a navíc v mnoha vrstvách... Nejen, že říká, že nejsme blázni, abychom dávali 55 mil. Kč za top hráče z naší ligy, ale navíc jasně naznačuje, že míříme tedy mnohem, ale mnohem výš. O informaci, že o Trávníkovi vlastně ani neuvažujeme ani nemluvě... :-D

      No, anebo tam prostě čtu, co tam číst chci a co JT ani napsat nehodlal... :)))

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      YuckFou     před 6 lety 29.05.2018 18:59 |  
      0 0

      Za tenhle tweet jsem hodně rád. Vypadá to, že všechno je opět ve starých kolejích! A hlavně za Trávníka bych nedal ani polovinu. To už radši Havlíka, který by stál, tak čtvrtinu. Jelikož Slovácko potřebuje každou korunu. Navíc nás bota netlačí ani tak ve středu, jako spíše na krajích. Určitě bych u nás rád viděl levonohého obránce společně s křídelním záložníkem. Ale na tyto posty momentálně nevidím žádného hráče v HET lize, který by pro nás měl být posilou. Proto doufám, že budeme lovit větší ryby v zahraničí, což by mohl i tweet JT naznačovat. Vzhledem, ke zraněním MM a MVB bych zkusil klidně udělat Ikauniekse. Šanci bych v přípravě dal i Trubačovi. V případě odchodu některého ze stoperů i Chalušovi. V nejhorším případě si dokáži představit na stoperu Radakoviče, ale vzhledem k tomu, že máme k dispozici ještě Pokorného, Kúdelu a Frydrycha, tak by jeho příchod dával asi takový smysl, jako příchod Trávníka. Otázkou zůstává jestli odejdou někteří hráči ze stávajícího kádru.

    • Re: Trpišovský: Hlavní cíle jsme splnili, v létě ale potřebujeme posílit! Opora prý m

      bongor     před 6 lety 29.05.2018 19:43 |  
      0 0

      On ten čáp taky bude muset přestat natahovat.Teď ho propírali ve zprávách,vypadá to,že obvinění padne brzy.

  22. JT Twitter

    pethead (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 17:44 |  
    8 0

    A další tweet JT... (pokud už se tu objevil, omlouvám se):

    Dva roky. Dva pohary. Neverte famam. Ctu, jak nam mizi hraci, ktere jsme nikdy nechteli, za castky, ktere jsme nikdy nebyli pripraveni dat. Mohu Vam slibit jedine - budeme se rvat o titul. Nic jineho nema pro klub historie Slavie smysl. Teste se na pristi sezonu :-).