Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadionu

Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadionu.

Komentáře (74)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

    brťas74     před 7 lety 16.05.2018 15:20 |  
    6 9

    A co jako čekali,že to bude bez následků?Sami činovníci MB říkali že škody nejsou vysoké.Bejt tam chachaři tak to dopadne hůř.Palec nahorů slaviafans:)Ale novinář si přesto musí popíchnout.Nicméně příště bych prosil větší stadion.Bylo nás mnoho co jsme museli být u tv.

    • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

      kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 15:57 |  
      7 10

      Asi tak nějak - skandální nadpis, aby každý čekal nějakou senzaci a ve finále pár sedaček a poničené pletivo ... škoda pár tisíc...

      • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

        biggris (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 16:34 |  
        12 5

        A vazne nas jako ma uklidnit, ze toho kdejaky bezmozci neznicili vic? Ze se spokojili jen s par sedackama? To snad ne, ne?

        • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

          pethead (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 16:48 |  
          6 1

          To jistě ne. Nicméně ona senzacechtivost titulkáře (či editora, či kdo to tam dělá) "seriózního periodika" je vzhledem ke skutečnému obsahu článku opravdu tristní...

        • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

          kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 17:00 |  
          3 10

          Sedačky byly vytrženy v sektoru hostí.... Podle toho, co jsem viděl v TV, tak předpokládám, že slávisté by se do sektoru hostí asi nevešli...

          Takže z toho vyplývá, že v sektoru hostí byli Jablonečtí... a že ti vytrhali pár sedaček, to mi fakt žíly netrhá...

          • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

            Max1     před 7 lety 16.05.2018 17:03 |  
            7 1

            slavia měla celou podélnou stranu, kde je i sektor hostí v MB

            • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

              kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 17:18 |  
              3 13

              Pravda.. no i tak mi třicet sedaček nepřijde jako něco, co by si zasloužilo vůbec článek v novinách, navíc s tak bulvárním nadpisem...

              Podle něj jsem čekal, že byla pobořena minimálně půlka stadionu...

              • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                Alky (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 17:43 |  
                14 3

                Když se kupovali sedačky do Edenu byla jedna za litr. Takže škoda je cca 30 tisíc za sedačky a něco za plot. Dejme tomu celkem 50K. To mi zase tak málo nepřijde. Přesněji, ať se na to složí ti co tam byli, třeba všichni, je mi to jedno, Ideálně těch cca deset, co tam ten brajgl skutečně udělalo. Ale ať to neplatí klub. Byl bych naštvanej i pro jednu sedačku, protože tohle není chování hodné člověka. A štve mě i to tvoje bagatelizování. Toť vše.

                • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 21:26 |  
                  2 0

                  Bagatelizuje to i tiskový mluvčí MB, který by určitě vydával podstatně ostřejší prohlášení, kdyby opravdu šlo o velkou škodu...

                  Všimni si, že tuhle zprávu od ČTK převzal ještě sport.cz s titulkem "Škody na mladoboleslavském stadiónu po finále poháru nejsou velké" ..

                  A ty největší sportovní deníky tuhle zprávu nepřevzaly vůbec... a přitom deník Sport by si určitě smlsl na možnosti kopnout si do nás, kdyby tušil možnost nějaké skandalizace...

                  • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                    Alky (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 08:53 |  
                    1 0

                    Ok. Já jsem to četl ještě dřív než tenhle článek, takže tu "spoušť" znám. Ale přesto mi to nepřijde zase až tak malicherné. Pro klub možná. Ale kdyby to vždycky měl zaplatit ten, kdo tu škodu udělal (ne, neznám způsob jak toho docílit), tak by ta škoda určitě tak bezvýznamná nebyla. Jasně, z cizího krev neteče, ale tenhle přístup (Škoda a Danny nás přece takové peníze stojí denně) mě fakt štve. Kdyby se na každou škodu (pokutu) způsobenou pyrotechnikou a dalšími aktivitami těch nejhorlivějších, musel přispět fanklub, OP a ultras, pak by to přestalo být bezvýznamné. Přístup typu rozmlátím co jde, protože moje to není, a protože mě za to nikdo nepotrestá, je přece špatný, nebo ne? K cizím věcem se chovej tak, jak chceš aby se ostatní chovali k těm tvým.

                    • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 17.05.2018 09:07 |  
                      0 0

                      Samozřejmě, že z principu to špatné je.... a těch pár bezmozků z našeho kotle mě pěkně štve... Jenomže někoho takového najdeš v každé skupině, i kdyby ses rozkrájel, tak to neuhlídáš....

                      Tady prostě poukazuji na to, že pár dní po finále se novinář z ČTK ve snaze najít nějakou senzaci obrátí na tiskového mluvčího provozovatele stadionu... a ten na přímý dotaz, jestli vznikla nějaká škoda připustí, že nějaká ano, ale že to není nic hrozného...
                      Z toho žádný skandál nekouká, tak se to doplní větami, že utkání muselo být přerušeno a museli na něj dohlížet těžkooděnci... a vydá se to do světa...

                      Ze toho množství periodik, které tu máme, to převezmou jenom dva a zatímco jeden z toho vyvodí závěr, že když to říká majitel stadionu, tak se asi opravdu nic hrozného nestalo... ten druhý to opepří skandálním titulkem o tom, jak někde někdo někomu třetímu něco zničil...

                      V principu nesouhlasím s tím, aby byla utržena jediná sedačka... ale tohle je hledání senzace za každou cenu.

                      Jinak naprostý souhlas, štvou mě pokuty za pyrotechniku, štve mě každá světlice a každá blbost, kterou někdo provede v anonymitě davu s pocitem beztrestnosti...

    • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

      Max1     před 7 lety 16.05.2018 17:06 |  
      11 4

      logika tvého argumentu je asi stejná jako, když nějaký magor na dálnici smete auto s jedním chlapem a ty si řek, že mohl sejmout autobus :-)

      • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

        kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 17:15 |  
        5 14

        Právě že vůbec ne....

        Logika je stejná, jako když napíšeš nadpis, že došlo k děsivé bouračce na dálnici ... a ve finále se ukáže, že si jeden osobák urazil o svodidla zrcátko...

        • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

          Vladko (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 19:02 |  
          11 6

          Jenomže nadpis je "Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadionu" a ve finále se ukázalo, že fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadionu.


          • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

            PetCC     před 7 lety 16.05.2018 20:39 |  
            0 0

            Tak tohle jsi vystihl dokonale :-)

          • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

            kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 22:16 |  
            3 0

            A řekněme i Bé, které z článku vyplývá: Ničili zařízení tak "vehementně a důkladně", že si tiskový mluvčí postiženého majitele klubu nešťastně postěžoval do novin slovy: "není to nic hrozného"....

            Cítíš tu absurditu? Kdyby se stalo opravdu něco zavrženíhodného, co stojí za odsouzení tiskem, očekával bych, že to majitel stadionu pořádně rozmázne....

      • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

        brťas74     před 7 lety 16.05.2018 21:51 |  
        2 0

        Maxi sám moc dobře víš že skoro žádnej zápas v naší lize neskončí v tomhle směru bez následků tak co se divíš.A ty policajti to bylo přehnaný.

  2. Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 19:30 |  
    19 1

    Skoro to podle většiny komentářů tady vypadá, že je asi normální někam přijet a udělat nějakou škodu. Vždyť je to jen pár desítek tisíc, co to je, takovej prdlajs? Pak se divíme, že fotbal a fandové jsou někdy vnímáni jako bezmozci, že cajti nastupují na hřiště už 20 minut před koncem a tak vůbec... :/ Vůbec nevím, proč se ty sedačky musely vytrhávat, proč se musel ničit plot... Mělo to nějaký důvod, nebo se prostě "jen někomu chtělo"?

    • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

      PetCC     před 7 lety 16.05.2018 20:45 |  
      4 0

      Když vidíš v přírodopisném dokumentu tlupu šimpanzů, jak zastrašujou jinou tlupu, tak to stejný pohled, jako když v Boleslavi "fanoušci" vyvracejí plot, trhají sedačky a házejí je po nepříteli.
      Někdo šedou kůru mozkovou rád nechává odpočívat.

    • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

      kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 20:48 |  
      3 3

      Nikdo neříká, že je v pořádku vytrhávat sedačky, mě štve snaha o skandální název článku...

      Na www.sport.cz je úplně ten samý článek - slovo od slova... a má název "Škody na mladoboleslavském stadiónu po finále poháru nejsou velké"... a mluvčí mladoboleslavského klubu Jiří Koros ČTK doslova řekl: "není to nic hrozného".

      • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 20:54 |  
        8 2

        Takže jsme přijali jako normální situaci, že po fotbalovém utkání jen pořadatelé spočítají škody...? Problém tedy - podle tebe - není ve způsobených škodách (ať už to jsou tisíce, desetitisíce nebo miliony), ale v novinářích a jejich titulcích. Tak to potom jo. (Asi jsem už starej a nerozumím tomu.)

        • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

          VanDel     před 7 lety 16.05.2018 20:59 |  
          3 3

          Starej nejsi, jenom jsi, narozdíl od pár jiných zde, rozumnej a máš v sobě zažité slušné chování.

          • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 21:56 |  
            1 0

            Děkuju :)
            Ale snad bych si na návštěvu domů mohl pozvat docela dost lidí odtud z fóra bez obav, že mi zdemolují bejvák :)

            • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

              Pepino44     před 7 lety 17.05.2018 09:57 |  
              1 1

              Ale ti ostatní by Ti vytrhli jenom pár sedaček a roztrhali závěsy. Škoda jenom pár desítek tisíc.

            • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

              kjandourek (admin)     před 7 lety 17.05.2018 12:27 |  
              0 0

              Klidně by se mohlo stát, že když budeš pořádat mejdan po zistku titulu a pozveš lidi z tohoto fóra, tak nějaká ta sklenička dojde újmy.. ať už proto, že se někdo opil, že si dva vjeli do vlasů...

              a druhý den přijde novinář s dotazem: "měli jste tu hodně bouřlivý mejdan, rozbili Vám návštěvníci něco?" a ty popravdě odpovíš: "asi deset skleniček, to nestojí za řeč".... a druhý den otevřeš noviny a vidíš velký nadpis: "Na divokém mejdanu se ničil majetek"... a uvnitř jenom Tvou výše uvedenou citaci....

              Vím, že deset skleniček a třicet sedaček je rozdíl, ale vycházím z toho, že byt, či dům každého z nás je také vybaven podstatně levněji, než fotbalový stadion - byť tak malý, jako je v Bolce... Jde mi čistě o příklad.

              primární pro mě je, že zástupce Bolky na přímý dotaz odpověděl, že škoda nestojí za řeč, ale novinář z toho přesto udělal skandální kauzu...

              • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                TSeguinTS     před 7 lety 17.05.2018 13:22 |  
                0 0

                Pochybuji, že by sicilianbrno a JS při roztržce rozbili pouze 10 skleniček. Minimálně by zohýbali jednu vidličku a polili servírku.

                • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 17.05.2018 13:28 |  
                  0 0

                  Politá servírka není majetek... nejsme otrokářská společnost... navíc předpokládám, že by roznášela tak spoře oděná, že ani na oblečení by škoda vzniknout nemohla... ;-)

                  • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                    TSeguinTS     před 7 lety 17.05.2018 13:30 |  
                    0 0

                    Aha.. vidíš to. A naprosto jsi zbagatelizoval škodu na vidličce. Úplně jsi to přehlédl a mávl nad ohnutým kusem příboru rukou. Ve stejném duchu jako ten funkcionář z Boleslavi :-)

                    • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 17.05.2018 13:35 |  
                      0 0

                      No tak předpokládám, že pořadatel mejdanu nedal společnosti všanc stříbrné příbory po babičce, ale nakoupil plastové vidličky na jedno použití... prostě je to zkušený mejdanář, který to nedělá poprvé :D

        • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

          kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 21:07 |  
          4 5

          Já přece nerozporuji, že to je problém,... jenom poukazuji na to, že zatímco jeden novinář opatří článek, opsaný od ČTK, normálním titulkem... Druhý úplně ten samý, nota bene slovo od slova z toho v titulku udělá šílený skandál...

          je evidentní, že ten druhý to dělá čistě kvůli čtenosti...

          Já sám jsem v životě žádnou sedačku nevytrhl a pyro mě z duše štve... Na druhou stranu je i z vyjádření mluvčího MB evidentní, že peníze, které Boleslav dostala od FAČRu za pronájem stadionu tohle hravě pokryjí... Vůbec se mu o tom nechtělo mluvit...

          • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

            hiker42     před 7 lety 16.05.2018 21:43 |  
            0 2

            jojo a navíc jenom "pár sedaček a poničené pletivo ... škoda pár tisíc..."

            jsi argumentační artista :))

            • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

              kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 21:58 |  
              2 2

              Když chceš psa bít... a já ti podal hůl... užij si to

              • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                hiker42     před 7 lety 16.05.2018 22:10 |  
                1 0

                já to tvé vyjádření holt pochopil jak jsem napsal. asi jsi to myslel jinak, další diskusi k tomu jsem už nečetl.

                • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 22:47 |  
                  1 0

                  Já vycházím z toho, že tiskový mluvčí MB nad tou "škodou" mávl rukou... V článku je zdůrazněno, že šlo sedačky v sektoru hostí... Co já vím - třeba právě tam dávají ty horší a po sezóně by je stejně měnili, takže jim škoda nevznikla žádná...

                  Chápu, že v principu je to špatné, ale když si z toho nic nedělá ani majitel stadionu,tak proč bychom tady my měli být papežštější, než papež?

          • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

            malan (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:35 |  
            3 3

            Pyro neni zlocin!

            • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

              kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 22:38 |  
              4 2

              Z mého pohledu tedy ano... Nedá se v něm dýchat a zbytečně snižuje viditelnost na stadionu... V tom se neshodneme...

              • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                malan (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 11:11 |  
                0 0

                To se neshodnem:)

            • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

              knl66 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 23:52 |  
              0 0

              Jak které ;)

      • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

        VanDel     před 7 lety 16.05.2018 21:01 |  
        3 2

        Hele, ono tenkrát když bylo finále superpoháru v Edenu a plzeňáci nám tam totálně zničili ty plakáty sešívaných legend, tak to přeci taky nebyla nějak závratná finanční škoda, že ne ? A zeptam se tě tedy, takys to tenkrát přešel podobně lehce, takřka jenom mávnutím ruky ?

        • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

          kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 21:03 |  
          1 1

          Proč tedy tiskový mluvčí Bolky, tvrdí, že to není nic hrozného? Ten by přeci jako první měl křičet něco o hrozném chování...

          • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

            VanDel     před 7 lety 16.05.2018 21:08 |  
            8 2

            Ale mě vůbec nejde o to, jestli je tam škoda za 30, 50 nebo 200 tisíc. Mě jde o to, že tam prostě nějaká škoda vůbec je ! Prostě vytrhávat sedačky, ničit ploty a jiné zařízení považuju za hnus. Nelíbilo by se mi, kdyby to někdo udělal mě, takže to stejně tak odsuzuju, když to někdo udělá někomu jinýmu.

            • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

              kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 21:15 |  
              3 2

              Ale já se o tom vůbec nehádám.. To se pořád jenom nechápeme...

              Taky se mi to nelíbí, já poukazuji na ten rozpor, že dle vyjádření mluvčího Bolky se nic nestalo - zřejmě peníze za pronájem stadionu pokrývají i tyto škody, bude v tom nějaké pojištění a tak podobně....

              Dále poukazuji na to, že tenhle článek vyšel ve vícero novinách, ale jenom tenhle je opatřen titulkem, při němž by si člověk myslel, že kvůli nám teď bude Bolka rekonstruovat celý stadion....

              Jiný úplně stejný je otitulkován naprosto nekonfliktně... a největší servery píšící o sportu (Idnes a sport) vůbec nepovažovaly za nutné tuhle zprávu převzít...

              • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                VanDel     před 7 lety 16.05.2018 21:24 |  
                3 2

                No mě právě přišlo v těch tvých předešlých příspěvcích, žes to zlehčoval. Viz. jaks napsal, že to byl jenom poničený plot a pár vytržených sedaček........
                Máš možná pravdu, že ve finále to není škoda nijak velká, ale znova zopakuju, mě takové vandalství vadí v jakékoliv míře. Ať se jedná třeba o 500 vytržených sedaček anebo jenom o 10 sedaček. Dost mě vytočilo, když nám v Edenu udělali bordel plzeňáci a stejně tak mi vadí, když to takhle udělají slávisti u někoho cizího.

                • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 21:31 |  
                  2 2

                  V principu mi to samozřejmě taky vadí... Ale jak už jsem psal několikrát... celou věc bagatelizuje i tiskový mluvčí MB, takže se z toho dá vytušit, že Bolka prostě škodná není... a pouze jeden novinář z Lidovek si na tom honí tričko....

                  Myslím si, že kdyby věc byla opravdu skandální, tak třeba deník Sport z toho udělá zprávu na první stránku. Ten přece nikdy nepromarní možnost si do nás kopnout.. vzhledem k tomu, že tuhle zprávu z ČTK ani nepovažoval za nutné převzít, tuším, že si i on uvědomuje, že se prostě nestalo nic, z čeho by vytřískal nějakou čtenost... nevytříská...

              • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:01 |  
                2 2

                Nechápu... kdybys pronajímal chalupu a pronajímatele by ti udělali o něco menší škodu než jsi od nich požadoval za týdenní pobyt, tak bys nad tou škodou mávl rukou a řekl by sis, že jsi nakonec dostal víc než jsi musel uhradit na škodě?
                Rozhodně se mi nelíbí ať teď samotná FAČR anebo v lize kluby platily pokuty za fanoušky, kteří se neumí chovat a nedrží se návštěvního řádu. Když má někdo auto na leasing a způsobí nehodu, kde by někdo nepřežil, tak místo aby šel viník(řidič) sedět, tak by šel majitel leasingové společnosti. A přesně takhle to je u nás, fanoušek způsobí škodu, ale odskáče to klub. Stačilo by, aby tresty byly vymáhány za porušení návštěvního řádu přímo po vinicích a věřím tomu, že si spousta individuí rozmyslí, zda jim stojí za to si vytrhnout sedačku, odpálit pyro anebo poničit cokoliv jiného.

                • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 22:12 |  
                  1 0

                  No právě! Přesně jak píšeš: kdybych pronajímal chalupu a pronajímatel by mi tam udělal o něco menší škodu než jsem od nich požadoval za týdenní pobyt, tak bych nad tou škodou rozhodně nemávl rukou a neřekl bych si, že jsem nakonec dostal víc než jsem musel uhradit na škodě....

                  Řešil bych to a nadával....

                  Ovšem tiskový mluvčí poškozeného majitele klubu to právě neřeší a nenadává... Naopak celou věc odbývá slovy, že se nic hrozného nestalo.... Tobě z toho nevyplývá, že se opravdu nestalo nic, co by stálo za vláčení novinami?

                  • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:20 |  
                    0 2

                    Osobně nevidím za tím nic hrozného, když se o tom napíšou skrz všechny média dva články. Na druhou stranu je smutné, že s tím počítají, že dojde k poničení majetku.

                    • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2018 22:26 |  
                      3 0

                      On ten článek je jeden, je to krátká zpráva, kterou vydala ČTK.....

                      A Já na tom také nevidím nic hrozného....pouze upozorňuji na to, že zatímco jeden je opatřen titulkem, vyvolávající dojem, že došlo k nějakému skandálu, druhý, slovo od slova stejný, je opatřen daleko pravdivějším titulkem...

                      Znovu opakuji, že nesouhlasím s žádnou urvanou sedačkou a v životě jsem nic nezničil....

                      Tady poukazuji na to, že i reakce mluvčího Bolky spíše ukazuje na to, že pravdivější je ten druhý titulek a ten první novinář se jenom bulvárním titulkem žene za větší čteností...

  3. Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

    Nosorozec     před 7 lety 16.05.2018 22:11 |  
    8 1

    Jedu podpořit svůj milovaný klub na finále poháru - ok. Ale co mám z toho, že vytrhnu na stadionu sedačky? Co má tohle společnýho s fotbalem? Jsem ochotný tolerovat pyro, vytváří to určitou atmosféru, která k fandění patří. Ale nejde mi do hlavy, k čemu někomu je, že vytrhá sedačky a poničí stadion. Fotbalu, fandění, ani atmosféře tohle nijak neprospěje. Tohle fakt může udělat jenom člověk, který má malý mozek a malý pero, protože normálního inteligentního člověka nenapadne jen tak bez důvodu něco ničit.

    • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

      Jachym     před 7 lety 16.05.2018 22:36 |  
      3 1

      Pero bude mít spíše velký, protože takové věci dělá jenom velký ču..k...:-)

  4. Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:15 |  
    5 7

    A že vás kibice od telky nesere, že svaz vybere úplně na lejno stadion, kde na sektor hostí maj 1 stánek s pivem a buřtem, 4 toiky, kde není ani studená tekoucí voda, když si rozezlením a z hladu pochčijete ruce?! A řešíte do zblbnutí nějaký sedačky. Nebyla by bývala nad sektorem síť, nebyla by bývala zničena.

    • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

      biggris (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 23:23 |  
      5 5

      Tak na ten stadion nejezdi, kdyz to tam stoji za hovno, ne? Jako myslis, ze kdyz to nekde nekdo ponici, ze mu to tam na pristi navstevu opravej a navic jeste vylepsej?

      • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 23:26 |  
        3 5

        No tak to fakt ne. Jel jsem na Slavii. A ty zkus premejslet hlavou..

        • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

          PetCC     před 7 lety 17.05.2018 09:40 |  
          3 0

          Já, když jsem na Slavii, tak mě nezajímaj buřty ani pivo. A na záchod jsme ve starým Edenu taky klidně šli k topolům.

          • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 10:05 |  
            1 6

            Haha jsi vzorny fanoušek vždy napapany a napity se zdravou prostatou. Určitě bys to zvládl i při výjezdu. Máš bobrika.

            Neobhajuji vandalstvi, ale popisuju stav věcí v MB a že i to přispívá k náladě. Jak se k tobě hostitel chová, tak se normální jedinec chová k hostiteli. A u malého procenta to potom vede i k otevřené agresi. Nevim, co je na tom k nepochopení. A moralizovaní od lidí, kteří tam ani nebyli, si strcte za klobouk.

            Jediná důležitá věc na téhle debatě je, že pár zastydlych gaučáků se bude příšerně pohorsovat nad rozbitou sedačkou, ale vůbec je netrápí, jak to celé bylo fačrem zorganizovane, jaký divadlo tam předvedla policie, jak vypadá celý náš fotbal s berbrem. Takovou sračku budou dál prezvykovat a ještě si u toho mlaskat. Pak si sem odskočí a začnou meldovat s naprostou prkotinou.

  5. Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

    Hajsi     před 7 lety 16.05.2018 22:33 |  
    5 1

    Tady, potažmo v médiích by se měla řešit důstojnost zápásu, než pár vytrhaných sedaček.

  6. MOL Cup

    tomblesk     před 7 lety 17.05.2018 02:34 |  
    7 7

    A.C.A.B - All Corps Are bastard - o to tu jde. Největší brajgl začal po nástupu/manévrech či cvičení ACAB/.
    Kdyby se na to vyprdli, byl by klid. Jen doufám, že je tam neposlal "antikonfliktní" tým.
    Jeden, aby se bál přejít křižovatku, protože těžkoodění bezmozci, když se jim dá šance jsou nebezpeční.
    Chtěl bych vidět jejich psychotesty …/ operátor mlátičky by dopadl líp /. Pomáhat a chránit - pche -vždyť tihle pohunci ani nejsou schopni rozeznat oč jde, jim stačí mít v ruce klacek. Tihle, kdyby vlítli v 11/89 na studenty, tak by mlátička Ondráček dostal medaili za humanitární přístup ….Inu každý má nějaký koníček.

    • Re: MOL Cup

      PetCC     před 7 lety 17.05.2018 09:37 |  
      4 4

      Ale oni tam nepřišli z vlastní vůle, někdo je tam musí odůvodněně poslat.
      A poslal je tam zástupce svazu (nebo jak se to teď jmenuje), protože chtěl zabezpečit, aby se neopakovalo už tradiční ničení stadionu na finále poháru.

      Takže tady si stěžuj u těch kreténů, kteří dělali bordel v minulých letech. Na každou akci přijde dříve nebo později reakce. To ti musí být jasné, pokud tedy nejsi malé dítě, nebo nemáš mdlý intelekt.

      Na druhou stranu, lidi bez jakéhokoliv vidění důsledků své činnosti dnes sedí na nejvyšších místech už skoro všude, takže nejsi vyjímka.

      • Re: MOL Cup

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 10:19 |  
        4 5

        Přijde mi nejpravděpodobnější, že oněch 10 sedaček vzalo za své v momentu, kdy se lidi dověděli, že je kordon pcr nepustí na plochu k oslavě, což je zcela běžné úplně všude na světě. Jediný, co se loni peltovi stalo na Strahově, že přišel o 2 brankovy sítě. Kvůli tomu dělá fačr manévry a ničí lidem zážitek z fotbalu. Proto taky ceskej fotbal vypadá, jak vypadá

        • Re: MOL Cup

          Novasinho     před 7 lety 17.05.2018 11:49 |  
          3 0

          Sedačky byly vytrhány daleko dřív, než přišla na stadion policie... Nejsi ty náhodou ten kibic od telky, jak si někde psal???

          • Re: MOL Cup

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 13:19 |  
            1 2

            Byl jsem úplně nahoře a osobně jsem žádné sedacky neviděl. Ale když je tady panika, tak jsem uvedl svůj osobní odhad. Tudíž děkuji za upřesnění, chytráčku. Kdybys nebyl blbej, došlo by ti, že vycházím z mých zážitků na stadionu. Ps začal sis

            • Re: MOL Cup

              Novasinho     před 7 lety 17.05.2018 17:05 |  
              1 0

              Jj, díky za vysvětlení a milé oslovení. Dál na Tvé chytré komenty nemá smysl jakkoliv reagovat.

      • Re: MOL Cup

        tomblesk     před 7 lety 17.05.2018 12:05 |  
        2 1

        Inu dík za tvoji starost o mdlý intelekt … A taky bys měl před kázáním si přečíst aspoň "Principia" - autor Isaac Newton ...Už tehdy tento velikán mluvil o akci a reakci - jako síly v přírodě!!! tedy vzájemnou "interakci" přírodních sil. Potažmo/přeneseně/ toto tvrzení na akce lidí tak trochu zavání úsudkem zvaným/popsaným v literatuře/ "darwinismus" nebo dříve "descartismus". Ale budiž, mysli si co chceš. Já k tomu za sebe dodávám, že nejdřív něco prohlédnu a pak jednám /kážu, píšu atd./
        A tak Ti popíšu, co jsem viděl: V sektoru na stadionu v MB hned zkraje od příchodu na slávistickou tribunu se stalo po příchodu elegánů na hrací plochu toto: od jedné pyrotechniky /druh neumím popsat - svítilo to a čoudilo …- začala čoudit plastová sedačka. Z plochy za mříží přišel hasič s hadicí a jal se úkolu, /záměru/ tento ohníček pokropit. Z řad těžkooděnců vyběhl "pupkáč" a verbálně /rukama, slovo jsem neslyšel/ jej chtěl asi donutit postříkat fanoušky stojící nejméně 3m nad ohníčkem, kteří se provinili jen tím, že tam byli …/ Onen hasič zachoval chladnou hlavu a nejdříve ohníček uhasil a pak hadici vytáhl a odešel s ní. Pupkáč se už neodvážil tohoto muže zdravého rozumu ani následovat. Jen něco řval do vysílačky, asi to byl důležitý člen sboru ACAB. Z tvého usuzování a řetězení příčin a následků zase dojdeš k tomu volovi, co to zapálil. Ale měl bys jít dál / někdo mu to prodal, někdo ho kontroloval - asi ten pupkáč či co? - vyšší princip, panebože!!??? - a pak se to rozjelo. Už staří Řekové tohle věděli /Aristoteles nejméně/ a označili hledání "kauzy finalis" "to jest konečné příčiny všeho" za druh šílenství, tudíž nemoci. Proti tomu se nedá nic namítat. A v každé situaci, aspoň dle práva, platí, že pokud v řetězci příčin a následků je přítomen lidský rozum, měl by zafungovat. A to jsem v MB bohužel nezaznamenal. Jako fanda fotbalu a video záznamů dodávám ošidnost i této iluze - když vidíš do nekonečna běhat tzv. "smyčku ze záběru" určitě sám na sobě zjistíš, jak se mění vlastní dojem a vnímání vůbec. Zkus si takový pokus a zjistíš, jak jsme nedokonalí, jen si to neumíme přiznat a neomylně setrváváme na všelijakých blbostech / dnes jsou bohužel zřetelně vidět díky technologiím /
        Ale dávám ti za pravdu, že elegáni nepřišli z vlastní vůle a když už tam šli, měli přemýšlet a jestli ne, tak oprávněně jsou "corps" - tedy palice, pokud se nemýlím. No, my tam taky nebyli z vlastní vůle, ale z vůle Slavie /a ne, že ne/. A to je ten chudák aspoň v této chvíli, co za to může.
        Nechme blbnutí. Snažil jsem se za sebe tomu čuněti, co to zapaloval, vysvětlit ať na to kálí, že to odnesou jiní …/ paradoxně na něho hadici zamířit "pupkáč" nechtěl, proč asi? Co kdyby byl "jejich". Viz akce Malá strana, Čechův most a podobné ...Odtud tedy ten ACAB vane. Asi se shodneme, že nikoli můj mdlý intelekt, ale palice jsou tím problémem. Pro začátek by to bylo dobré a z toho bych odvozoval hledání kauzy finalis ….Jinak jsme furt u té Slavie, a to je ostudné /jako výkon úsudku člověka, tedy i mně ../. No nikdo nejsme dokonalý ...Jen si to přiznat v pravou chvíli a všichni bez výjimky neumíme. A to je problém lidstva všude na světě v každé situaci, kde jsou lidi …
        A o stěžování u kreténů si raději pokecejme až u piva, zajímá mi poznatek o účelnosti a užitečnosti ….Já to aspoň zkusil /nikoliv jen jednou/ a tak troškou do mlýna přispěju ...

    • Re: MOL Cup

      Jachym     před 7 lety 17.05.2018 12:15 |  
      2 0

      Nevěděl jsem, že jsi takový antimilitarista a nesnášíš všechny "corps" - armádní sbory a námořnické jednotky na světě...:-)

      • Re: MOL Cup

        tomblesk     před 7 lety 17.05.2018 13:49 |  
        0 2

        O tom to není, ale obecně o nás o lidech a snad ti corps tam ještě patří …, když ne, tak je to hodně smutné!!!! a pak žádného námořníka jsem tam ani nezmínil a nevymyslel ...

        • Re: MOL Cup

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 14:12 |  
          3 0

          Jachym měl na mysli to, že zkratka ACAB znamená "All COPS Are Bastards" a ne tvoje "All CORPS Are Bastards". "Cops" je totiž hovorový výraz pro policajty, dalo by se to tedy přeložit jako "poldové" případně lehce peorativně "chlupatý". Zatímco "Corps" jsou speciální vojenské jednotky...

          • Re: MOL Cup

            smely (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 14:35 |  
            2 0

            esi von nemel na mysli "corpse" resp. corpses ..... :-)

  7. Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

    frostt     před 7 lety 17.05.2018 21:46 |  
    0 0

    Tak tohle je dobra ONE MAN SHOW tiskoveho mluvciho kjandourka