Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slibuje Jaroslav Tvrdík

Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slibuje Jaroslav Tvrdík.

Komentáře (109)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výzva: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužen

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 14:07 |  
    7 0

    Akademie na Praze 14, 150 000 m2. To zni slibně.

    • Re: Výzva: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužen

      ElBrody     před 7 lety 09.05.2018 15:50 |  
      6 0

      Kyje, 9 hřišť

      • Re: Výzva: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužen

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 15:57 |  
        5 0

        I ubytování? Předpokládám že jo. Takže Vestec ostrouhal, tak dlouho sponovali cenu, až spadli do jámy, které se ucho utrhlo

        • Re: Výzva: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužen

          jiri     před 7 lety 09.05.2018 16:41 |  
          1 0

          zdar, nemyslím si, že by to bylo o ceně - Vestec je sportu velmi nakloněn, ale je tu skupina aktivistů (Vestecká zvonička = p.Janata - rudej až do prdele), kteří byli velice proti; házeli klaky pod nohy... Je lepší jít někam, kde podobné problémy a podobní idioti nejsou (nebo ne v takové míře). A také si myslím, že ve finále má spojení Xaverova a Kyjí větší smysl.

          • Re: Výzva: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužen

            Faris (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 17:21 |  
            1 0

            Ale Xaverov končí, to je v tom rozhovoru řečeno, je to součástí dohody, Jakmile bude hotov nový areál, starý se předá městu

          • Re: Výzva: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužen

            Cross     před 7 lety 09.05.2018 22:54 |  
            1 1

            Toho Janatu dobre známe i ze Psár. Ctyri roky starostoval, neudelalo se nic, jenom kecy a žáby a hadí na prvním místě. Je tlustej, věčně zpocenej, blokoval i Prazsky okruh. Po dalších volbách ho lidi vykrouzkovali a odtáhl škodit o dům dál, kde ho jeste neznali. Přeji vesteckým ať se toho kyselého švába taky zbaví.

        • Re: Výzva: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužen

          ElBrody     před 7 lety 09.05.2018 17:02 |  
          9 0

          Jo, komplet mládežnické centrum. Prý 9 hřišť, kanceláře, ubytovna, restaurace, volnočasový areál pro veřejnost, napojení na základní a střední školství...

  2. Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 14:15 |  
    10 0

    Od 17:52 se mluví o Slavii.

  3. Mádl

    JS (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 14:40 |  
    12 2

    Má skvělé legitimní otázky. Top žurnalistika, takhle to má vypadat.

  4. Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

    Robinator     před 7 lety 09.05.2018 15:44 |  
    4 45

    Je smutný, že je Slavia spojována s touto firmou..ale za kus žvance, že....

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 16:02 |  
      18 2

      Jsem četl, že nás chtěl koupit Microsoft, ale protože většina slavistickych uživatelů strašně pindá na Windows, tak se báli, že by jim to dalo spíš negativní reklamu:-)

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        Jachym     před 7 lety 09.05.2018 16:09 |  
        8 4

        Teď tu byl, teď tu byl! Museli jste se minout! Počkejte, podívám se. Nějakej Bill Gates. Znáte ho?:-)

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Ados     před 7 lety 09.05.2018 16:14 |  
      20 1

      Robinatore, nechápu fanoušky jako jsi ty. Místo, aby sis užíval, že jsme zase finančně silní, oddlužení, máme svůj stadion, opět se pereme o titul a hrajeme evropské poháry, tak tady budeš zase brečet nad majitelem.

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        Robinator     před 7 lety 09.05.2018 16:34 |  
        3 25

        No vidíš to a pak tu sou fanoušci jako já...kteří si kvůli tomu po xx letech nekoupi permici a nebudou chodit na stadion..a věř,že nejsem sám..každý holt nejsme stejny no :)

        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

          Novasinho     před 7 lety 09.05.2018 16:37 |  
          25 1

          Tuto oběť, že do Edenu nezajde takový hnidopich, jako ty, hodlám podstoupit a věř, že nejsem sám...

        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

          Jachym     před 7 lety 09.05.2018 16:41 |  
          4 3

          Jen nekecej:-) Dobře si pamatuji, že jsem tě musel přesvědčovat, aby sis permanentku koupil a není to "xx" let...:-)

        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

          smely (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 16:48 |  
          21 3

          ...napsal Robinator ze sveho pocitace / telefonu / notebooku plnyho cinskejch soucastek , oblecenej do tricka / kalhot / bot vyrobenejch v Cine :-))))

          • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

            Robinator     před 7 lety 09.05.2018 16:57 |  
            4 21

            Omlouvám se, že mám jiný názor na CEFC a Komouše než Vy ostatní no.. ještě, že je demokracie a já tak nepřijdu třeba o práci za můj názor :)

            • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

              smely (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 17:05 |  
              18 3

              tvuj nazor ti pochopitelne nikdo nebere , jen se tu snazim poukazat na jiste stopy pokrytectvi v tvem postoji, tot vse a pokud je tvuj nazor na "komouse" (predpokladam, ze tim mas na mysli vce Cinske ) tak skalopevny a odhodlany, preji ti ve tvem zivote vse nejlepsi bez zbytecnych "komousskych" vyrobku....jenom by me jeste zajimal, jestli mas doma tekouci vodu, protoze bez Cinskejch soucastek se ani vodne / stocne momentalne neobejde.... :-))

            • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

              rak (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 17:13 |  
              16 1

              To je OK. Zajímalo by mně, jaký byl Tvůj postoj k lidem jako Řebíček, ale ještě spíše než on třeba Sisák. A nakonec i Doležal. Za sebe tedy mohu říci, že jsem daleko raději za Číňany než třeba "našeho" Sisáka. Před řadou let jsem v Číně byl a viděl jsem tam takové zvláštní komunisty. Samé politické školení ale jinak to byl spíše takový divoký raný kapitalismus, který bychom asi ani nechtěli. V podstatě takové dva životy - předstírání něčeho a zároveň úplně jiná realita. Je to ale už dávno.

              • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                Robinator     před 7 lety 09.05.2018 17:19 |  
                2 21

                Samozřejmě, že sem nebyl rád, za ty lidi, ani za to v jakým stavu byl klub..ale furt je to pro mě menší zlo, než když nás ridi činsky komunisticky aparát..to prostě nějak nemůžu zakousnout..snažím se tomu nějak vyhýbat a nečist a nekoukat na články..atd..ale bohužel to ne vždycky jde..prostě se mi to hrube nelíbí

                • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                  pethead (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 17:29 |  
                  5 1

                  Robinatore, mohu se prosím – bez jakýchkoli postranních úmyslů či popichování – zeptat, kolik ti je let? Nebo alespoň v jakém období (stačí desetiletí) ses narodil? Pokud ti to není příjemné a věk uvádět nechceš, samozřejmě to pochopím...

                  • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                    Robinator     před 7 lety 09.05.2018 17:36 |  
                    2 16

                    V pohodě, je mi 32..kdybys chtěl náhodou říct, že v tom případě nemůžu mít na tyto věci názor, protože sem komunismus nezažil, tak v tom případně rovnou odpovídám, že moje rodina utrpěla díky těmto bestiím ne jednu újmu a také spoléhám na svůj všeobecný rozhled

                    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                      pethead (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 17:58 |  
                      6 1

                      Děkuji. Nic podobného říct opravdu nechci. Možná to cítím dokonce spíš naopak... osobně ideologii komunismu také nesnáším a jsem rád, že existují i zástupci o fous mladší generace s podobnými názory. A v každém případě si vždy vážím mnohem lidí, kteří mají názor, za nímž si si stojí, i když to není právě "v kurzu"...

                      V tomto konkrétním případě mi ovšem tvůj názor připadá, jak to říct, takový "plochý". A plivání na vše, co pochází z Číny JEN PROTO, že tam aktuálně (optikou tisíciletí čínské historie) vládnou komunisti, se mi zdá až malinko dětinské...

                      Nicméně znovu zdůrazňuji... nejde o nic osobního, můj názor je zkrátka jen trochu jiný než ten tvůj. Pravda neexistuje. :)

                • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                  TSeguinTS     před 7 lety 09.05.2018 17:30 |  
                  12 2

                  Bohužel nemá cenu ti nic vysvětlovat, ale zkusím to.

                  Žádný čínský komunistický aparát nás neřídí. Řídí nás představenstvo klubu. Čínský aparát do nás akorát leje peníze, asi tak jako ty leješ každý den peníze do Číny, ani o tom netušíš. Nevím, proč do toho cpeš komunismus a ještě ho připodobňuješ ke komunismu z propadeného ruska.

                • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                  rak (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 17:53 |  
                  7 1

                  Pro mně to tedy bylo daleko větší zlo, protože Sisák je v podstatě zločinec (pro mně to bylo z hlediska vlastnictví to vůbec nejhorší období, kdy už jsem opravdu váhal, zda chodit). Řebíček slušně vysával státní peníze. Když koupil Slávii, tak se spíše asi zkoušel trochu očistit. Dělal ale řadu nesmyslných kroků, málem nás pak vlastnili Rusáci, vyhodili Koubka, přivedli Pastoora (nejhorší herní období). Nevadilo by mně až tak strašně, že to byli Rusáci, ale ta jejich filozofie - jediný cíl levně koupit, výhodně prodat. Vzpomeňte, co sem tahali za tragické hráče. Naštěstí je v poslední chvíli Řebíček vyhodil.
                  Nejsem nijak nadšen z toho, že nás teď částečně vlastní čínská státní firma, ale pořád si myslím, že jim jde spíše o reklamu a tedy konečná snaha je vybudovat kvalitní mužstvo, které hraje stabilně v Evropě a ne primárně o zisk. A to je to jediné, co v našich podmínkách může fungovat. Vydělávat na fotbale se tady až tak moc nedá. Ty snahy nekončí dobře. Nevím, jakou bychom měli momentálně alternativu. Možná se časem objeví.

            • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

              Boss82     před 7 lety 09.05.2018 17:35 |  
              17 2

              Stejně jako za komunismu u nás neplatilo, že každý Čech = komunista, tak neplatí, že každý Číňan = komunista. A dokonce platí, že ne každý komunista = zločinec. A to říkám jako pravostředově smýšlející člověk.

              A než zase začneš argumentovat obchodem s orgány v Číně (což je samozřejmě zvěrstvo nejhoršího kalibru, o tom žádná), tak si uvědom, že lidé, kteří stojí za podnikatelskými aktivitami CEFC nebo CITIC Group s tím s největší pravděpodobností nemají vůbec nic společného.

              S Čínou obchoduje téměř celý svět a byli bychom blázni (a ekonomičtí sebevrazi), kdybychom šli za každou cenu proti proudu a obchodní styky s Čínou nebudovali.

              Tím samozřejmě neříkám, že máme zavírat před porušováním lidských práv v Číně oči. Ale pokud přijde Číňan s penězi, které vzešly z legální podnikatelské nebo obchodní činnosti a chce je u nás použít na dobrou věc (a budování fotbalového klubu s důrazem na rozvoj mládeže za dobrou věc považuji), tak mi řekni jediný důvod, proč tyto peníze odmítat.

              • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                Robinator     před 7 lety 09.05.2018 18:03 |  
                1 9

                Zkus se mrknout na knížku Jatka..možná te překvapí kdo o tom může a nemůže vědět

                • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                  Boss82     před 7 lety 09.05.2018 18:23 |  
                  2 0

                  Vím o čem kniha je, ale nečetl jsem ji. Přečtu si.

                  Nicméně nerozumím tvé otázce kdo o tom může a nemůže vědět. Ví o tom právě třeba díky práci Ethana Gutmanna leckdo. Tou zásadní otázkou ale je, jaké osoby to organizují, realizují a schvalují - to jsou ti skuteční zločinci (nebo spíš zvířata, řekl bych). Nikoliv celá Čína a nikoliv každá čínská firma!

              • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                belmis (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 19:44 |  
                1 0

                +1

              • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                japoko     před 7 lety 09.05.2018 22:20 |  
                0 1

                No vidíš, že to jde!

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      smely (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 16:55 |  
      14 1

      podle mne je to na hranici schyzofrenie, jinak si nedokazu vysvetlit tvoji nenavist vuci majiteli a zaroven viru, ze k nam budou chodit mladi talentovani hraci , viz tvuj prispevek nize.....to jako, ze budou zase rozdavat letaky jak za Rebicka ???
      quote :

      Re: Salzburg
       Robinator  před 5 dny 04.05.2018 11:37 |
      naopak doufám, že se Slavie přiblíží Salzburgu a nadaní mladí hráči budou chodit sem..

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        Robinator     před 7 lety 09.05.2018 16:59 |  
        2 37

        Tak já doufám, že to komunisticti zločinci nebudou chtít táhnout dál a prodají to

        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

          smely (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 17:05 |  
          7 1

          :-))))))))))

          • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

            Robinator     před 7 lety 09.05.2018 17:13 |  
            3 24

            Sem rád, že se bavis :)) ale aby ses bavil stejně, až zmizí další člověk z cefc, jako pan Jie, poradce pana Prezidenta :D jinak pardon, ale já prostě nemůžu slyšet ani vidět komunisty spojené se Slavií, protože Slavia je unikátní značka..a tohle ji tak poškozuje...po tom co zažila v období temna..

            • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

              smely (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 17:27 |  
              4 0

              ok, tak jinak a seriozne, byl by jsi spokojenej, kdyby nas vlastnil koncern BMW ?

              • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                Robinator     před 7 lety 09.05.2018 17:45 |  
                1 10

                To nevím, proč se ptáš? Mají tam snad podíl Číňani? :))

                • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 17:55 |  
                  5 0

                  cinani zrovna ne :-)))) , ale rodina vlastnici majoritni podil ziskala svuj kapital behem Treti rise a byli to nacisti....takze prokazatelne krvavy penize.....i kdyz neni "in" o tom mluvit.....tak jeste jinak, muzes mi dat priklad nejakeho (jakehokoliv) vlastnika fotbalovyho klubu ( v Evrope ) kterej je moralne a historicky "cistej" ? Predpokladam, ze pri svych zivotnich zasadach mas tohle v malicku.....

                  • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                    Robinator     před 7 lety 09.05.2018 18:06 |  
                    0 7

                    Jj, něco jako Hugo Boss :)) vidíš to, to jsem ani nevěděl..

                    Nevím jaký :) a je mi to upřímně fuk..ale mohla to být třeba Slavia :)

                    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                      smely (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 18:09 |  
                      5 0

                      ok, hele ja ti nedam pokoj, sory... :-) nic ve zlym, ale kdo by tedy podle tebe mohl Slavii vlastnit, byl solventni, movity a pri tom "moralne" bezuhony....?

                      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                        Robinator     před 7 lety 09.05.2018 18:25 |  
                        1 9

                        Třeba Šmíca..ale ten říkal v Tikki Takka, že na to nemá dost peněz, jinak by do toho prý šel jako Křetínský...škoda no :)) tak těch lidí nebo firem je přeci dost, nechci si ted tady vymyslet..ale přece nemusí být vše rudý s hvězdou ne? Dokážeš si představit, že bychom nakonec měli ty dresy s tou ošklivou komunistickou hvězdičkou? :))

                        Ať nás vlastní kdo chce, když to nebude podobný extrém co tady popisuji...a pro mě to prostě extrém je

                        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                          bongor     před 7 lety 09.05.2018 19:25 |  
                          7 0

                          Nevím,co dělal Křetinský v posledním období českého socialismu,tedy do roku 89.Ale jisté je,že se mu ty jeho miliardy neurodily ve skleníku.A stejně se dá mluvit o možná devadesáti procentech těch dnešních českých zbohatlíků.Většinou to za bolševika byli veksláci,nebo vedoucí pracovníci v nějakém podniku zahraničního obchodu,jako třeba AB.Tam se nedostal nikdo neprověřenej a většinou musel navíc spolupracovat s stb.Takže to by bylo lepší,aby nás vlastnil někdo takovej?

                          • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                            warhammer (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 20:06 |  
                            5 0

                            Tak Křetínský asi chodil někde v Brně do základky (*1975). AB je v tomhle jiný případ.

                        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                          lucky-pilda     před 7 lety 09.05.2018 19:49 |  
                          2 1

                          Já taky nejsem nadšenej z toho, kdo to je, ale nejsem včerejší, abych si myslel, že můžeme mít zároveň dobrého (dobře se starajícího se o klub) a zároveň morálně čistého majitele. Proto mě třeba za Řebíčka ani nenapadlo zápasy bojkotovat. Mimochodem, je smutně zajímavé, že kvůli němu se pořádaly bojkoty, zatímco proti o několik lig morálně horším Číňanům se hromadně neprotestuje. Hlavní důvod budou peníze. Kdyby CEFC jich měli stejně málo a řídili Slavii podobně amatérsky jako Řebíčci, tak se budou konat zase protesty.
                          Já jsem i přes to vše za CEFC rád. Nefandím majiteli, ale Slavii. Slavia pro mě představuje určité hodnoty, které stojí vysoko nad tím, jestli do ní zrovna lije peníze třeba Kim Čong Un nebo Člověk v tísni. Na druhou stranu, pootočení naší hvězdy je pro mě nepřekročitelná hranice. V tom případě bych zahodil permanentku - lépe řečeno jako nenapravitelný optimista schoval v naději, že to přejde :-)

                        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                          Gino     před 7 lety 10.05.2018 12:36 |  
                          4 0

                          Žádnou komunistickou hvězdičku jsme tam mít neměli, ty psychopate.

                          • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                            Robinator     před 7 lety 11.05.2018 13:03 |  
                            0 1

                            Neměli??? Haha, tak si to bez vygooglit..a nebo záměrně lžeš? Jako ostatní, kteří tady říkají že cefc nemá nic společného z cinskejma komousema a že v Číně není komunismus :D

                            • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                              Gino     před 7 lety 11.05.2018 14:12 |  
                              1 0

                              Já nelžu, To jen ty tady ZÁMĚRNĚ zkresluješ realitu. Slavia měla mít na dresu logo svého majitele a zároveň největšího sponzora, kde hvězdička nesymbolizuje komunismus. Podlehl jsi poouze mediální masírce, což se při tvém psychóze vůbec nedivím.

                  • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                    warhammer (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 19:09 |  
                    0 1

                    Trochu zkreslené:
                    1. QuandtovI nemají majoritní podíl
                    2. velký kapitál získal starý Günther už před nástupem nacismu (ale během 2. sv. války ho významně rozšířil)
                    3. ze současných vlastníků nemá osobní nacistickou minulost nikdo.

                    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                      bongor     před 7 lety 09.05.2018 19:27 |  
                      4 0

                      osobní asi těžko,to by museli bejt dědkové přes 90.Ale měli taky dětičky žejo.

            • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

              donford     před 7 lety 09.05.2018 17:32 |  
              11 0

              Robine, sice tu jdeš proti většinové zdi, ale máš svůj názor. Já mám zase obavu, že by po čínských kapitalistech (u tebe pouze komunistech) stejně zase přišli jiní - a v otázce peněz stejně hladoví, naladění a chtiví, lhostejno zda američtí, angličtí, němečtí či čeští. Fakt si nevybereš. Bylo by to z bláta do louže. Nebo myslíš že český Křetinský je nějaký lidumil? Sparta je pro něj jen jakási vstupenka do klubu mocných, aby mohl ukázat, je to módní, tak také nějaký klub vlastním, jako vy šejkové, Číňané a další. Věř, že tito lidé jsou v jádru všichni stejní, či velmi podobní. Těš se raději na dnešní večer a tohle hoď za hlavu. Když to budeme tady rozebírat, tak se pokoušeme, popereme a každý bude mít svou pravdu. Té objektivní se nikdo nedobereme. A přitom pro tyhle všechny mocné jsme jen pioni na šachovnici.

              • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                Robinator     před 7 lety 09.05.2018 17:44 |  
                4 13

                Nevím, jestli je lidumil..a otázka komunismu, Číny, porušování lidských práv je na delší diskuzy někde u piva..ale aby jste mě pochopili, já považuji komunismus za stejné svinstvo jako nacismus..

                • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                  donford     před 7 lety 09.05.2018 17:58 |  
                  2 3

                  Vidíš a plno lidí ti řekne a logicky zdůvodní, že kapitalismus je stejné svinstvo jako komunimus, jako nacismus. Proto ti říkám, tady se na to vykašli, správně díš, že je to na diskusi někde u piva, ale věř, že ani tam se pravdy nedobereš. Každý má tu svou. Nanejvýš unavených mluvidel a pivního bolehlavu. Já už jsem si na dnešní večer koupil lahev chilského červeného malbecu Tarapaca a jen doufám, že ho budu pít na radost, nikoliv na žal. Budu věřit v obrozeného Tecla a záložní řadu jako proti Plzni. Jen jestli tak nastoupí. :-)

                  • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 18:00 |  
                    2 2

                    ...s tou Chile bych byl taky vopatrnej :-)))) esi na tech vinicich nema nejakej podil treba Pinochetova rodina :-)

                  • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                    Robinator     před 7 lety 09.05.2018 18:03 |  
                    0 6

                    Jo, máš pravdu :)

                  • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                    bongor     před 7 lety 09.05.2018 19:29 |  
                    2 0

                    Stará Paka je dobrá a dobrý jsou taky argentinský červený.

                • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                  brťas74     před 7 lety 10.05.2018 10:52 |  
                  1 3

                  Já taky robinatore.Ale tady holt platí "Koho chleba jíš,toho píeň zpívej"

                  • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                    brťas74     před 7 lety 10.05.2018 10:53 |  
                    0 2

                    Sorry píseň:))

              • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                Robinator     před 7 lety 09.05.2018 17:52 |  
                3 13

                jinak jestli máte vy ostatní jiný názor..já to plně respektuji, ale stejně tak já mám nějaký názor a postoj..ne každý můžeme mít stejný pohled na svět..

                • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

                  donford     před 7 lety 09.05.2018 18:02 |  
                  5 0

                  To ani nejde. Každý je samostatná entita. Každý má svou logiku, důvody, filozofii (lásku k moudrosti), přesvědčení a i sny - toužené a také uslutečněné. Ale nás tady přece jen jedno spojuje - Slavia.

        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

          Cross     před 7 lety 09.05.2018 23:44 |  
          18 4

          Hele, Robinátore, běž se léčit. Číňani vlastnej treba AC Milan a prodal
          jim ho pravicový italský předseda vlady Berlusconi, ktery v Itálii vladl nejdéle ze vsech premiérů po druhe světové valce. Chelsea vlastní Rusové, Paris SG Katar, Manchester City Dubaj, a tak dál, a tak podobně. Mohl bych pokracovat do rána. Krom toho, v Číně je režim jiný, nez u nás, ale podobný jako v Japonsku, Singapuru, Jižní Koreji, Tchaj Wanu cca pred rokem 1990. Tedy státní kapitalismus, v němž se dvacet let nediskutuje o tom, kde povede dálnice, kde budou jezdit rychlovlaky a kde bude stát most pres záliv, pripadne hnízdo mrakodrapů. Jasně, na státním cecku tam nejsou přisáty neziskovky a to ti nejspîš vadí nejvíc. Projel jsem Čínu skrz na skrz a tvrdím, ze s komunismem to, kromě té hnusné rudé vlajky, nema nic spolecneho. Je tam čisto, bezpečno, lide naprosto v pohodě, obrovský technologický a stavební boom. Těžko to k čemukoli známému přirovnat. Mozna Amerika padesátých a šedesátých let? Číňani jsou v laufu a je super, ze zrovna Slavia na tom může participovat. Byly v letech 2010-16 ruzne scènáře a tezko si predstavit, ze by to mohlo dopadnout lépe. Vždyť i PPF, v čele s Kellnerem, nám v roce 1996 rozprodal tým a zmizel se stovkami miliónů. Kufry plné peněz, všechno pryč! A ted Kellner nejvíc peněz vydělávà... no ano, v zemi zaslíbené, v Číně.

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        warhammer (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 18:38 |  
        1 1

        V tomhle Řebíčkovi křivdíš. Dembele se pokoušel živit rozdáváním letáku v době, kdy byl "majitelem" řidič Franc a ředitelem Platil.

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Eskaes     před 7 lety 09.05.2018 20:11 |  
      3 16

      je šílené, kolik palců dolů dostáváš a asi od Slávistů...

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        Robinator     před 7 lety 09.05.2018 21:12 |  
        2 17

        Nevěřím, že tady někdo sympatizuje s komunismem, nebo jestli tak minimum lidí..ale upřímně mě to taky šokuje kolik dostanu mínusu za takové názory..zrovna tady,..ve svem okolí to neznám..ale to jen ukazuje, že fotbal je prostě zábava..a lidem je většinou fuk co se třeba může skrývat v pozadí..prostě se hraje, fanoušci chtějí hlavně vítězství a tak to je no..

        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

          TSeguinTS     před 7 lety 09.05.2018 22:45 |  
          10 3

          Nikdo tady s komunismem nesympatizuje!! To jsi tak krázkozraký nebo co??? Komunistum smrt a nikdy jinak! Bít je všechny do hlavy i za cenu červené karty.

          Nechápu však tvou asociaci komunismu s majitelem CEFC.

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        Mimoň     před 7 lety 10.05.2018 08:52 |  
        7 3

        Co se divíš ? Prostě absolutní většina s připojením k CEFC nejen že souhlasí, ale je hlavně za to ráda. Nebýt Číňanů, nebude titulů. Tady děláš ofrky, tak se podívej třeba na návštěvu britské královny v Číně, nebo Trumpa, jak se lísali, aby z toho vytriskali nějaké miliardy a zakázky. Děláš ze sebe komunistobijce, ale předpokládám, že za titul a pohár jseš rád? No já velmi, proto bych to už dál neřešil. Čínský komunismus je státní kapitalismus. Myslíš že v USA je demokracie? Ne. Tam komunisti samozřejmě nejsou ani omylem, ale zase jsou tam obrovské korporace, které utlačují menší firmy, mají obrovskou moc a zvláště ty vojenské mají podíl na válkách kdekoli na světě... Irák, Libye, Afghán, nově Sýrie. Ty korporace způsobují, že pár lidí ve státě soustřeďuje obrovskou moc a majetek, tohle mě taky ideální nepřijde. Být tebou tak tady nemoralizuji, protože nic není úplně ideální, no vlastně je...Slavie :-)

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        Travinho     před 7 lety 10.05.2018 14:12 |  
        1 4

        Většina lidí vidí jen sportovní úspěch, ale moc dál nehledí. Věřím, že kdyby se přestalo dařit, tak by byl Robinator těžce v plusu. Přiznám se, že ani já nejsem z našich majitelů dvakrát nadšen a nejde jen o komunismus, ale i o napojení na Hrad nebo TV Barrandov.

        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

          japoko     před 7 lety 10.05.2018 18:24 |  
          0 3

          To víš že jo, Peťa Fiala na Hrad!

  5. Slavia na vzestupu

    Cross     před 7 lety 09.05.2018 16:15 |  
    16 3

    Dobrej rozhovor z obou stran. Psal jsem uz v březnu: Číňan jede na vítězné vlně. A my s ním. Seriozní, solidní, výkonný, spolehlivý. A Evropu nezabalí! Měli jsme za zadkem jednu obrovskou firmu, ted máme dvě, s obratem řádově jako deset společností Škoda Auto.
    Máme se v příštích letech opravdu nač těšit!

    • Re: Slavia na vzestupu

      Eskaes     před 7 lety 09.05.2018 20:12 |  
      1 17

      no to víšžejo XiHail

      • Re: Slavia na vzestupu

        Mimoň     před 7 lety 10.05.2018 21:41 |  
        3 1

        Ty jseš prostě jen sprostého troll, co má rád pozornost co? Když máš jinsi názor ok, ale tak nějaké argumenty? Argument typu '' protože komunista '' neberu. Co je na CEFC tak démonického a o co je horší společnost než třeba Amazon, kde skladníci dělají za směšnou mzdu a pod obrovským tlakem? Jenom tady většinu pěkně štveš. Kaziš mě po krásném včerejšku náladu

  6. Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

    spivi     před 7 lety 09.05.2018 19:16 |  
    19 2

    Moc tu nerozumim debate o politice, vlastni nas cinani a proto jsme komunisti? Takze kdyz ManCity vlastni arabove tak jsou vsichni kdo jim fandi muslimove?

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      spivi     před 7 lety 09.05.2018 19:17 |  
      41 0

      Ale zas vyjimka potvrzujici pravidlo, spartu vlastni idiot a spartani jsou idioti

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        kalex     před 7 lety 09.05.2018 19:38 |  
        8 0

        Táááá sedla. Good!!!

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 19:54 |  
        8 0

        To pobavilo :-)

  7. Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

    Eskaes     před 7 lety 09.05.2018 20:13 |  
    3 38

    Čínský komouši, co se dali na podnikání-to je svrab a neštovice. Stydím se, že pošpinili jméno Slavie a že jsme se nechali. Tvrdíku, jednou za to zaplatíš.

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      japoko     před 7 lety 09.05.2018 22:06 |  
      9 2

      Dobrej zoufalec!

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        brťas74     před 7 lety 10.05.2018 08:49 |  
        2 4

        Mě se líběj ty co bezmezně věřej tomu co nám luftjarda dá na vědomí.

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 09.05.2018 23:30 |  
      10 0

      Proč svrab a neštovice? Myslím, že si Slavia nemůže v poslední době vůbec, ale vůbec stěžovat... ;)

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      kjandourek (admin)     před 7 lety 09.05.2018 23:59 |  
      14 2

      jojo.. Bylo by lepší, kdyby nás vlastnili nějací hodní kapitalisti... Třeba Sisák, Franz, nebo Řebíček, co?

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      afro     před 7 lety 10.05.2018 08:39 |  
      5 0

      Ber to tak, že si vylepšují karmu investováním do Slavie. ;-)

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Mimoň     před 7 lety 10.05.2018 09:16 |  
      11 2

      Co tě vede k tomu aby todleto napsal?!? To je zoufalost. Neměl tady o komunistech, to co je v Číně, nemá s komunismem totiz nic společného. Já jsem uz poměrně starší generace, tak o tom něco vím. To co tam je, to je státní kapitalismus, moc tam ma pár lidí, co vlastní ty nejmocnější korporace, tedy něco podobného co teď v USA, třeba Bezostyšně s Amazonek, nebo Microsoft a to jsou ještě malé ryby, mnohem důležitější jsou tam vojenské korporace, co lobbují za konflikty, protože jim tenhle krvavý byznys hooodne vynáší. To že nás vlastni CEFC je ještě výhra. Řešme radši třeba teď aktuálně pohár co jsme vyhráli, nebo zlepšení mládeže, která začíná mít pěkné výsledky. Myslíš že komunisty a dalajlámu řešila třeba britská královna, když byla na návštěvě v Číně? Ne... protože nejsou blbí a vědí že z obchodu s Čínou budou mít prostě užitek. Můj strýc byl na dovolené v Tibetu a žádný utlačování tam neviděl. Za pár let se z tamějších chatrči vyklubalo moderní velkoměsto uprostřed tibetske náhorní plošiny a kdybys chtěl něco namítat o ničení životního prostředí, jakože beztak jo, tak se podívej na Američany co ani nevylezou z auta, když jdou venčit čokla. Nehledě na tom že americká armáda je největším znečišťovatelem na světě, protože má základny ve vice než 130 zemích světa.

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        karpet     před 7 lety 10.05.2018 10:11 |  
        11 0

        Jo, některým se to holt špatně vysvětluje. Žijí v uzavřené bublině. My jsme přece západní kultura, a proto tedy západní kultura je jediná správná a dobrá. Všechno ostatní je komoušské a zlé a je třeba to napravit... klidně i za cenu války. Je to vlastně pořád dokola, režimy se mění a vyvýjí, ale lidé ti zůstanou vždycky stejní (Kdo nebyl Říman, byl barbar a barbary bylo nutné podrobit :D) Paradoxně se tito lidé zpravidla nejvíce ohání slovy, jako svoboda vyznání, svoboda názoru atd... :)

  8. Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

    brťas74     před 7 lety 10.05.2018 08:28 |  
    1 23

    Jirko Šimáně vrať se!Vyžeň ty bolševiky,tvářící se jako beránci, a vyčisti chrám.

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Mimoň     před 7 lety 10.05.2018 09:01 |  
      7 0

      Tak to by jsme museli vrátit CEFC napřed ty 2 miliardy co do nás nalila. Se podívej na Ameriku, jak tam vládnou korporace, jakou mají moc a majetek, dalo by se říct, že tam rozhodují za vládu vojenské korporace, je to obrovský, nelítostný byznys. Sorry já tohle už neřeším, kdo nás vlastni, protože to není o moc horší než korporace na západě od nás...a hlavně Slavie nadevše, takže pro mě nasrat jako( jak se měl údajně vyjádřit Babiš nedavno) :-)

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      VanDel     před 7 lety 10.05.2018 09:15 |  
      10 2

      JJ, je to krásná představa.....Šimáně se vrátí a přivede sebou Horníka a na hřišti bude běhat rumun Pekhart, to by byla paráda, co ? Libilo by se ti to ? Přesně tyhle dva totiž Šimáně chtěl do Slávie přivést.

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        brťas74     před 7 lety 10.05.2018 10:01 |  
        0 12

        Ja víš co by Šimáně udělal teď.A jak víš že Tvrdík je děd vševěd.

        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

          VanDel     před 7 lety 10.05.2018 10:28 |  
          9 1

          Jakej děd vševěd, co to meleš ? Sice nevím, co by Šimáně udělal teď, ale vím, co chtěl udělat nedávno a to je hlavní a neokecáš to.

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Jachym     před 7 lety 10.05.2018 10:34 |  
      16 1

      Jirka Šimáně bude vyhánět bolševiky? Pracoval v PZO, což byla proslulá estébácká líheň, kde mohli být pouze spolehliví inteligentní kádři. Má od té doby věrného kamaráda Andreje Bureše... A s těmi "bolševiky", které by měl vyhnat, máme dva roky po sobě klubovou trofej...

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      ElBrody     před 7 lety 10.05.2018 11:49 |  
      4 0

      Vždyť je přived, ne?

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Boss82     před 7 lety 10.05.2018 14:30 |  
      8 0

      Ty si se regulérně zbláznil - už si zapomněl, kdo sem (zaplaťpánbůh) čínskou CEFC přivedl a prodal následně jí prodal celý svůj podíl ve Slavii?

  9. Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

    brťas74     před 7 lety 10.05.2018 08:44 |  
    2 13

    Když do pekla,tak na rudým koni.To mi žádnej nevymluví.

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Jachym     před 7 lety 10.05.2018 12:24 |  
      8 2

      A ještě ke všemu nerozeznáš draka od koně...:-))

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 10.05.2018 17:35 |  
        0 0

        :)))

  10. Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

    brťas74     před 7 lety 10.05.2018 12:18 |  
    3 16

    Zmizel mlíkař,zmizel pan Jie Ťien,jednou zmizí luftjarda a s ním i Milošek Zemanů jako leštiči čínských klik,a zas bude hezky.

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      VanDel     před 7 lety 10.05.2018 12:21 |  
      9 4

      Tebe v mládí sexuálně zneužil nějaký číňan ? Jinak si tu tvoji antičínskou propagandu nedokážu vysvětit.....

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Travinho     před 7 lety 10.05.2018 14:17 |  
      5 6

      Kéž by to bylo takhle jednoduché... On může Zeman zmizet i desetkrát, ale ty lidi, kteří ho volili, nepředěláš. A oni dají při nejbližší příležitosti hlas někomu obdobnému...

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Boss82     před 7 lety 10.05.2018 14:29 |  
      8 2

      V brťasově si nevšimli, že nejlépe za posledních MNOHO let je nám pod J. Tvrdíkem a Číňany? V brťasově žijí v nějaké jeskyni bez spojení s okolním světem?

  11. Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

    zdenek_prachar     před 7 lety 10.05.2018 14:37 |  
    9 0

    Na toto téma jsem nedávno napsal poměrně obsáhlý příspěvek, takže se nebudu opakovat, ale dovolím si přeci jen drobnou reminiscenci. Koncept občanských práv má své kořeny v některých větvích reformace (viz. Jellinek, nepřímo Weber etc). Tudíž je jak kulturně, tak historicky, tak geograficky zcela mimo konfuciánský koncept vlády, který je kořenem tradice čínské. Hodnotit jeden systém a jednu tradici očima druhého systému a tradice je naprosté nedorozumění a je to zcela mimo jakýkoli kontext. A ano, čínská koministická strana má v názvu komunismus, ale to je asi tak vše. Jde spíše o formální tradici a neochotu měnit zavedený "brand", než o reálný obsah.
    Mně rozhovor pana Tvrdíka potěšil v tom směru, že už po návštěvě nových akcionářů majitele (a zřejmě fakticky nových majitelů) byl prezentován velmi velkorysý projekt akademie, který myslím v ČR a obecně v regionu postkomunistické Evropy nemá moc obdobu (obzvláště s přihlédnutím k tomu, že se bude budovat na zelené louce. Dá se počítat s tím, že tohle bude enormní investice v kontextu českého fotbalového prostředí. A dá se předpokládat, že bez posvěcení nových akcionářů (majitelů) by to snad prezentováno být nemohlo. Z čehož vyvozuji, že vztah majitelů ke Slavii bude takový, jaký si přejeme - Slavia pro ně bude marketingový nástroj v ČR a potažmo Evropě (tj. je třeba úspěšný A-tým) a sučasně bude součástí rozvoje čínské mládežnické kopané (což považuji za vynikající zprávu, protože marketingový nástroj se opouští docela snadno, ale rozvoj mládežnické kopané je přeci jen běh na delší trať a značí to určitou dlouhodobost v záměrech.
    Co mne dost děsí je opakované poměrně negativní vyjádření JaT banky ke slovům J. Tvrdíka. Pokud J. Tvrdík veřejně deklaruje, že všechny úvěry budou (evidentně předčasně) splaceny jednorázově a hned a poskytovatel úvěru to veřejně zpochybní - to prostě není standardní situace a standardní verze obchodní komunikace. Zvláště pokud se jedná o takovéto sumy a takovéto obchodní vztahy. To mi přijde fakt hodně, ale hodně podezřelé a jako by to značilo velkou nedůvěru JaT a možná až hysterii směrem k důvěře, že ty peníze ještě uvidí. A nebo naopak zástavy mají takovou hodnotu, že by je JaT vlastně převzala ráda? Já fakt nechápu, o co tady může jít, ale mám z toho nedobrý pocit...
    Uvidíme, jak tohle dopadne, to podle mne hodně napoví. Pokud nový akcionář společnost opravdu oddluží, stabilizuje a nezačne prodávat nyní zástavními právy blokovaná aktiva, pak si myslím, že se můžeme i ve Slavii těšit na velké věci. Snad to tak dopadne.
    Každopádně vítězství v poháru je paráda, teď vyhrát na Dukle a držet palce Atletiku. A třeba nás Plzeň ještě příjemně překvapí :o).

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 10.05.2018 17:34 |  
      5 0

      Z pohledu laika: skoro je to na změnu banky, co?

  12. Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

    brťas74     před 7 lety 10.05.2018 15:01 |  
    3 10

    Dostanu palce dolů,ale tady u nás v čechách v životě nemůžeme vybudovat klub srovnatelný třeba s Rapidem či Salcburkem a hrát LM pravidelně,to je prostě proti český mentalitě.Češi nejdříve myslí na vlastní kapsu a prospěch,a není nejmenší důvod si myslet že to je ve Slavii jiné.Že pan Krob prý opustil zavedenou živnost nebo firmu?Že pan Tvrdík pro slávistické srdce myslí jen na blaho Slavie.Tomu nemůže nikdo věřit ani omylem.Chvíli to fungovat bude ale dlouhodobě ne.Dřív nebo později stejně přijdou problémy,a bublina splaskne..Je to stejný jako v politice u nás.Česká švejkovská nátura je jiná,a bude trvat móóc generací než to bude jinak.Budeme možná na vrcholu u nás,ale v evropě nebudem nikdy znamenat nic.Bohužel.Taky mentalita našich hráčů je jiná než těch v evrop.velkoklubech.Pokud jednotlivec chce venku uspěje (Nedvěd,Schick...),ale jak je více českých hráčů po kupě nikdy to nejde,proto je náš fotbal nekoukatelný.Proto se taky u nás ve velkém nikdy nemůže dařit cizincům.Vždy se přispůsobí nám, ne my jim.A můžou to být sebelepší plejeři.

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Jachym     před 7 lety 10.05.2018 15:09 |  
      7 1

      Mluvíš o české švejkovské mentalitě a tvůj příspěvek je jejím dokonalým příkladem. Prostě ve stylu já nic, já muzikant...:-)
      P.S.: Než začneš kázat, uvědom si, co na sebe víš,
      jsi stejnej jako my, akorát o tom nemluvíš...

      • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

        brťas74     před 7 lety 10.05.2018 15:32 |  
        2 4

        Jachyme budu rád když Slavie bude fungovat a rád bych sdílel nadšení většiny přispěvatelů,ale narozdíl od vás nemám růžový brýle.Bezmezně tomu věřit,to nedokážu.A kázat nebo moralizovat už vůbec nemám ve zvyku.

        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

          Jachym     před 7 lety 10.05.2018 15:37 |  
          5 1

          Ten text ohledně kázání jsem dal spíše na přilepšenou z jedné písničky:-) Ale opravdu si až legračně protiřečíš, když kritizuješ českou "stěžovací" náturu. A přitom bez obalu tvrdíš, že jakýmkoli dobrým úmyslům nevěříš, a že fotbal tady bude vždy stát za howno. Jestli to nebude tím, že nebudeš taky Čech?...:-)

        • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

          Eskaes     před 7 lety 10.05.2018 18:26 |  
          1 7

          kdyby růžový...jeho brýle jsou sytě rudý.

    • Re: O osudu Jie Ťien-minga nic nevím. Česká CEFC bude do několika dnů oddlužená, slib

      Mimoň     před 7 lety 10.05.2018 21:58 |  
      5 0

      Přesně to tvoje myšlení typu, v Česku to nejde, nemá cenu smysl se o to snažit ale způsobuje to o čem na začátku píšeš...já myslím že loňský titul a letošní pohár jsou třeba jednoznačně důkaz, že se to myslí vážně, máme konečně stadion v majetku, zase se toho za ty necelé 3 víc stihnout úplně nedalo.