Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

Slavia se utká ve finále MOL Cupu s Jabloncem, rozhodla o tom dnešní výhra severočeského klubu ve Zlíně 1:0. Finále je na programu ve středu 9. května, mělo by se podle předběžných zpráv odehrát v Teplicích.

Komentáře (154)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Teplice = kravina

    Petr9608     před 7 lety 25.04.2018 20:19 |  
    2 0

    https://mapy.cz/s/2Aj75

    Z Teplic do Jablonce je to nejrychlejší přes Letňany :-D

    Pokud maj na FAČRu rozum, tak by se to mělo hrát v Praze. A jelikož neutrální půda, tak bych si rád dal pochod. V krásném počasí a velkých počtech.

    • Re: Teplice = kravina

      Ondráš     před 7 lety 25.04.2018 20:24 |  
      4 2

      Pokud mají rozum, tak to bude v Boleslavi. A Jabka se mi teda jako soupeř ale vůbec nelíbí.

      • Re: Teplice = kravina

        Petr9608     před 7 lety 25.04.2018 20:32 |  
        1 2

        Nedůstojnej stánek.

        • Re: Teplice = kravina

          PetCC     před 7 lety 25.04.2018 20:34 |  
          0 2

          A malej.

          • Re: Teplice = kravina

            Petr9608     před 7 lety 25.04.2018 20:37 |  
            0 2

            To ber jako synonymum :-D

        • Re: Teplice = kravina

          afro     před 7 lety 25.04.2018 20:35 |  
          2 2

          Kapacita jen 5000. To bychom zaplnili sami. Na druhou stranu naMOL cup neni kdovijak dustojna soutez. :-)

          • Re: Teplice = kravina

            Faris (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 21:02 |  
            7 1

            Bohatě stačí 5000, aspon bude plno. V Teplicich bude max 1000 slávistů a ztrati se tam

            • Re: Teplice = kravina

              afro     před 7 lety 25.04.2018 21:05 |  
              1 0

              No, Teplaky jsou pro me v tydnu dost daleko. Ja bych bral Eden, ale to Peltic nedovoli.

              • Re: Teplice = kravina

                Faris (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 21:12 |  
                3 0

                Pro mne taky jsou Teplice daleko, myslel jsem tím radši MB než Teplice, ikdyz mají MB jen 5000 kapacitu

            • Re: Teplice = kravina

              bongor     před 7 lety 26.04.2018 11:41 |  
              0 0

              A 4 tisíce řehtaček

          • Re: Teplice = kravina

            Petr74 (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 08:41 |  
            5 0

            Proč je to nedůstojná soutěž? Bohužel nechodí tolik lidí, ale já proti poháru nic nemám. Není to FA CUP, ale je to fajn soutěž.

            • Re: Teplice = kravina

              afro     před 7 lety 26.04.2018 08:49 |  
              0 0

              Hlavně těmi návštěvami a podle mě i slabou propagací/marketingem. Osobně na pohár chodím a na finále se velmi těším.

            • Re: Teplice = kravina

              PetCC     před 7 lety 26.04.2018 10:49 |  
              1 0

              Já za posledních 20 let byl na všech domácích zápasech, je to pro mě plnohodnotná soutěž.

  2. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    ervin     před 7 lety 25.04.2018 20:39 |  
    5 1

    To je zase blbost dal bych to do Brem ať se projedeme.. Ale vážně Bolka by nestačila ?

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Ondráš     před 7 lety 25.04.2018 20:45 |  
      13 1

      Myslím, že bohatě..a bylo by to fér vůči oboum. Každopádně Jablonec chce hrát na Letný..tak pokud v Praze, tak na Letný bych to bral - aspoň by byla možnost vrátit Rumunům tu potupu, kdy oni slavili v Edenu.

      • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

        mihaal     před 7 lety 25.04.2018 23:27 |  
        1 1

        jsem také jednoznačně pro letnou, přitáhne to pozornost, bude to brizantní, jak by řek františek straka :)
        #molcupnaletnou

  3. Kde?

    Crispo     před 7 lety 25.04.2018 21:28 |  
    3 0

    Allianz Arena má dobrý trávník takže hlasuju pro ni...

    • Re: Kde?

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 21:47 |  
      2 4

      Tam by to hrozilo skaredou odvetou za sraltanske a plisenske niceni stadionu v Edenu pred 4 roky..

      • Re: Kde?

        Jachym     před 7 lety 25.04.2018 21:59 |  
        3 0

        Allianz jako Generali... Pojišťovna jako pojišťovna...:-)) Jen ten Bayern je s tou letenskou chamradí neporovnatelný...

      • Re: Kde?

        Crispo     před 7 lety 25.04.2018 22:09 |  
        1 0

        Jak píše Jachym, spletl sis pojišťovnu :)

        • Re: Kde?

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 22:20 |  
          0 0

          Nj,se o tu jejich zrezlou cernou stavbu moc nezajimam,takze se to jmenuje Generali jo? :)

          • Re: Kde?

            Crispo     před 7 lety 25.04.2018 22:27 |  
            0 0

            Hele taky nevím přesně, pravděpodobně Generali. V Allianz Areně hraje Bayern...

      • Re: Kde?

        Travinho     před 7 lety 26.04.2018 11:17 |  
        1 0

        Co tam bys jim chtěl na té ruině zničit?

  4. Finále

    Jachym     před 7 lety 25.04.2018 21:29 |  
    18 4

    V Českých Budějovicích by chtěl hrát každý...:-)

    • Re: Finále

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 22:38 |  
      10 2

      Nechapu, jak někdo může dát minus. Klasika, humor, Cimrman, nadsázka. Asi to nezná. A nebo je to ten "kromě mě"

      • Re: Finále

        VanDel     před 7 lety 26.04.2018 09:24 |  
        2 1

        Znáš to, člověk dost často narazí na to, že jdou ruku v ruce debil s blbečkem a pak to takhle dopadá.......a nedejbože, když se sejdou dva blbečci dohromady :)

    • Re: Finále

      pogo8303     před 7 lety 26.04.2018 09:45 |  
      1 0

      Cožééé!... To sem blázen, zkuste to z druhé strany.

  5. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Ragnarok     před 7 lety 25.04.2018 21:50 |  
    6 2

    Ideál, Teplice ve středu od 15:00. Ale proč troškařit, co dát Třinec od 13 hodin. Teplice jsou vysloveně úlet, to ať daj radši Liberec, Jablonec stejně fans nemá, takže i kdyby se to hrálo u nich, domácí nebudou.

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Crispo     před 7 lety 25.04.2018 22:13 |  
      2 0

      Když v Liberci položí nějaký trávník tak se tam ten mač může klidně odehrát...

  6. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Ragnarok     před 7 lety 25.04.2018 21:53 |  
    13 0

    Ještě se nabízí Wembley, tam před 22 lety prodával Pelta na sebe nakradený svazový lístky před stadionem.

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      malan (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 23:07 |  
      0 0

      Momentka se asi nedochovala co?:)

  7. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 22:18 |  
    3 4

    Tak samozřejmě tlustý prase udělá všechno, aby tam bylo co nejméně sešívek a co nejvíc jim znepříjemnil cestování,tak těm teplákům celkem věřím,protože praha a i ta bolka je pro nás v pohodě.

  8. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    winter (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 22:30 |  
    5 0

    Nemělo být finále v Edenu? Na základě dohody MOLu s FAČR?

    Každopádně jestli to v Edenu nebude, rád bych viděl finále v Plzni. Máme plzeňákům co vracet...

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 22:49 |  
      0 0

      To pred rokem Tvrdik psal..

  9. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 22:36 |  
    10 1

    Twitter JT: finále se bude hrát na Letné, domluveno s Peltou i Malíkem.

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Jachym     před 7 lety 25.04.2018 22:50 |  
      12 0

      Ideální příležitost, aby Sparta lehla popelem a abychom my až do rána slavili a pili...:-)

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 22:55 |  
      9 1

      Tak tedy ještě prý to neposvetila Policie a Sparta. U buziku problém nebude, dostanou prachy za pronájem a policie to nakonec taky schválí. Před dvěma lety jsem se zařekl, že do té rezavé chýše už nevlezu, tak uvidím..

      • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

        PetCC     před 7 lety 26.04.2018 10:52 |  
        1 1

        No já tam nebyl už možná 15 let, mě to utrpení v devadesátých letech stačilo. A dělat jim tam blbce už fakt přestalo bavit.

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      rak (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 00:08 |  
      3 2

      Tak Letná by byla OK, pokud s tím souhlasí Jablonec. Na Letnou dojdu, ven z Prahy bych asi nejel. Teplice jsou úlet. Kompromis na půl cesty by byla Boleslav, ale ten stadion mně moc dobrý nepřipadá.
      Jinak bych býval raději měl Zlín. Myslím, že už bychom ho porazili. S Jabloncem máme problémy skoro vždy a navíc má teď formu.

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Ondráš     před 7 lety 26.04.2018 08:22 |  
      2 1

      O důvod víc ten pohár vyhrát, bylo by to pikantní:) Ale čáp a Rada se tam budou cejtit jako doma..škoda, že nevyšel ten Zlín. Jabka maj dobrou formu.

  10. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Ados     před 7 lety 25.04.2018 22:46 |  
    4 1

    Je jedno kde, hlavně porazit to tlustý, zkorumpovaný prase. Pelta cejti EL a udělá proto vše na to se můžeme spolehnout.

  11. Místo

    Novasinho     před 7 lety 25.04.2018 23:56 |  
    13 1

    Co Brno? Stadion super, vzdálenost po D1 super a prý se tam i výborně chovají k fanouškům...

    • Re: Místo

      sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 08:19 |  
      3 22

      To maš pravdu, pokud se nechovaš jak kokot a nedělaš bordel, tak se k tobě chovaji slušně (jako teměř na každem stadionu)

      • Re: Místo

        jane (admin)     před 7 lety 26.04.2018 08:22 |  
        13 2

        Jo, a ještě pokud nejdeš do sektoru hostů a nejsi z Prahy.

        • Re: Místo

          sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 08:28 |  
          0 18

          ..Nevšim sem si na stadionu, že by se slavistama v nedavnem utkani v brně bylo v sektoru hosti nějak špatně zachazeno...a to sem na ně koukal často...nebo maš snad jiný info?

            • Re: Místo

              sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 09:34 |  
              0 13

              Tak v Brně žádná síť není, tudíž výhled na fotbal je hezký (reakce na část článku) :-) a to, že si policie natáčí fanoušky s občankou za to muže město, pořadatel a nebo policie? To je to samé jak bývali utkání pouze na občanku, kterou si musel u pokladen předkladat a stejně lidi došli (nevzpomenu si na utkání)...a v čem konkretně vadí ukázání občanky? Dojde snad k zneužití osobních udajů? Jak?
              Na venkovních utkání sem nikdy nebyl v sektoru hostí, ale neříkej mě, že občanku (na určení jestli si skutečně z toho města, které přijelo na zápas) ukazuješ jen v brně...

              • Re: Místo

                afro     před 7 lety 26.04.2018 09:49 |  
                9 0

                Netuším, kdo za to může, ale aby fanoušky chlapci z Pomáhat a chránit bezdůvodně natáčeli s občankou je policejní buzerace, nic jiného. Co se s těmi údaji pak děje nevím.

                Mě je Brno u prdele a vzhledem k tomu, že na výjezdy mimo Prahu moc nejezdím, tak nemůžu sloužit, jak je to jinde. Já naposledy ukazoval občanku (bez natáčení) v málem sestupové sezóně v Ostravě, kde byl myslím lístek na jméno.

                • Re: Místo

                  sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 10:05 |  
                  0 8

                  Loni sem uvažoval, že bych na poslední zápas s brnem na strahově dorazil. Bylo vyprodáno, tudíž moje jediná šance jak vidět slavii naživo (a samozdřejmě ji fandit :-) ) bylo v sektoru hostí, kde by volne vstupenky určite byly. Jen sem neznal tu proceduru co by mě vše čekalo a upřimne sem nechtěl moc do kotle hostí, tak sem raději z toho upustil, jak tu někteří pišou, každej stadion má jiný pravidla pořadatelů a uznavam, že ne všude se pořadatele ke slušnym fanouškum chovaji hezky..

              • Re: Místo

                Pepino44     před 7 lety 26.04.2018 12:59 |  
                1 0

                Tak ke zneužití databáze může vcelku lehce dojít, natočí se obličej, k tomu občanka a šup s tím do databáze problémových osob. Takže i když jsi nic neprovedl, jsi v databázi. Nebo si naivně myslíš, že se tyto údaje po akci vymažou? Podobně se postupuje při akcích skinhedů, rovněž šup s tebou do databáze.

                • Re: Místo

                  sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 13:31 |  
                  0 5

                  Já věřím, že si to nějak vytřídí a nebudou brát VŠECHNY zůčastněné osoby v sektoru hostí jako problémové (asi budeš vědět víc než já, jestli fotili všechny nebo ženy třeba vynechavali...). v dnešní době už všude musíš udávat své udaje, už si pomale ani nevsadíš na fortune nebo tipsportu, aniž bys musela jim zaslat ofocený OP....

            • Re: Místo

              sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 09:44 |  
              1 10

              A jinak článek zajimavej ale trochu jednostranej, to že je sektor hostí trochu dál za brankou je dán strukturou stadionu, kotel brna taky býval za brankou daleko, ted se přemystil. Když už x let musíš při vstupu ukazovat občanku, tak to víš předem a stejně e kotel hostí solidně slavisty zaplní, tudíž to asi zas takovej problém není. To, že se uzavře kvuli fanouškum hostí dvě ulice sere asi nejvíc každého brnáka, protože to musí nesmyslně celé obcházet dírou v plotě jak nějací vandráci...bohužel...stadion na srbské nevyhovuje nikomu ve všech ohledech, s tím se nic neudělá.
              A jak v článku pišou problém je na hodně stadionech, který tam jmenují ale prvně si přečti moji reakci na adminku...tj. nevšiml sem si, že by při nedávnem utkaní v brně bylo se slavisti v sektoru hostí při zápase nějak špatně zacházeno...

            • Re: Místo

              Jachym     před 7 lety 26.04.2018 09:49 |  
              4 6

              Já si nedělám žádné iluze o pořadatelích v některých městech, ale i tak je nutné k některým pasážím zde uvedeným přistupovat s rezervou, protože je to zase jednostranný pohled z druhé strany. Ultras volají po stejném zacházení s "hardcore" návštěvníky fotbalových zápasů jako s návštěvníky muzeí nebo divadel, což je jako legrace dobré, ale v praxi je to z mnoha důvodů zcela mimo realitu.

              • Re: Místo

                sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 10:00 |  
                1 7

                Ten článek je hodne jednostrannej a příjde mě, že je to záležitost jednotlivců a ne celku. Dotyčný tam zminuje, že je sektor hostí strašně daleko, což ví pulka republiky už x let, diky tomu není přes sektor hostí sít, a mají tím padem aspon lepší výhled. Kdyby byl sektor hostí hned za brankou, tak sít určitě bude, protože hodně fanoušků ruzných klubů z minulých let se chovalo jak hovada a ze sektoru hazeli vše co měli po ruce, vč. světlicí..
                To, že není u brnenskeho nevyhovujiciho stadionu kde zaparkovat, je známá věc, ví to nejen brnaci ale i ostatní již řadu let a stejně to dotyčný napiše do článku jako obrovský problem, který se má odstranit...atd atd.
                Přes všechny negativa, které dotyčný vypsal stejně se kotel hostí naplní solidně slavisty, což je pak hezký pohled...holt kdo chce psa bít, hůl si vždy najde a nikdy se nezavděčíš všem...

              • Re: Místo

                afro     před 7 lety 26.04.2018 13:34 |  
                0 0

                Tak o tom žádná, že nám fanouškům často chybí sebereflexe. Čest výjimkám.

          • Re: Místo

            malan (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 09:27 |  
            6 1

            ty jsi z Brna vid? Jo aha..

            • Re: Místo

              sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 09:34 |  
              0 8

              a co jako?

              • Re: Místo

                malan (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 09:50 |  
                7 2

                Nic:) jen tu predvadis solidni trolling spam.

                • Re: Místo

                  sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 09:54 |  
                  0 8

                  a čím? že sem si nevšiml, že by fanoušci slavie dostávali v sektoru hostí od pořadatelů na hubu, že naopak vše proběhlo v klidu? Ty si fakt případ sám pro sebe...

                  • Re: Místo

                    malan (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 10:10 |  
                    3 3

                    A ty jsi... na cervenou kartu, takze to necham bez komentare;)

                    • Re: Místo

                      sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 10:14 |  
                      1 3

                      taky ti popřeju hezký den, snad se ti vydaří :-)

                  • Re: Místo

                    posed     před 7 lety 26.04.2018 12:14 |  
                    5 1

                    A můžeš mi prosím vysvětlit, jak by sis toho asi mohl všimnout, když jsi nikde nikde nebyl???

                    • Re: Místo

                      posed     před 7 lety 26.04.2018 12:16 |  
                      4 0

                      "nikdy nikde" samozřejmě

                    • Re: Místo

                      sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 13:28 |  
                      0 8

                      Měl by sis to znova přečíst na co reaguješ. Nehodnotím pruběh přichodu na stadion, který sem samozdřejmě neviděl, ale pouze "fanoušky slavie v sektoru hostí během zápasu, kdy nevznikl žádný problém mezi nima a pořadateli a proběhlo to v klidu" a to opravdu lehkým pohledem do sektoru lze jednoduše zjistit (kor když sedíš až nahoře a vidiš vše)..hezky fandili, rád sem si tu hlavu na náš sektor otáčel

                      • Re: Místo

                        Tomastu     před 7 lety 27.04.2018 15:48 |  
                        1 0

                        Je dobré nekomentovat něco o čem netušíš a sleduješ to z rychlíku :) Pokud někdy budeme v budoucnu hrát v Brně třeba v poháru ( za předpokladu že opravdu spadne , kéž by ) to můžeš vyzkoušet alespoň jednou a pak klidně komentuj tuto tématiku .

          • Re: Místo

            jane (admin)     před 7 lety 27.04.2018 18:00 |  
            2 1

            Už ti to tady vysvětlili ostatní, že natáčet všechny fanoušky, kteří jdou do sektoru hostů, zepředu a z boku s občankou v ruce je fakt buzerace, je to diskriminační vůči ostatním fanouškům na stadionu, kteří nic takového podstupovat nemusí. Stejně tak mi nepřijde normální, když do kotle posílají padesátileté lidi z jiných tribun jen kvůli tomu, že mají slávistickou šálu, a nejsou schopni to vyřešit jinak. A vrchol všeho je, když původně požadují adresný ticketing pouze pro sektor hostů a navíc ještě chtějí dát do sektoru hostů vyšší vstupné než na zbytku stadionu. To, že podobně přistupují k fans Sparty a Slavie a s jinými týmy takový tyjátr nedělají, taky o něčem svědčí. A ne, opravdu to není normální, že by na jiném stadionu natáčeli fans jednoho po druhém s občankami v ruce.

      • Re: Místo

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 08:42 |  
        8 2

        No nevim, ale natacet te predem zcela bezduvodne na kameru s obcankou v ruce je nehoraznost.

      • Re: Místo

        Novasinho     před 7 lety 26.04.2018 12:49 |  
        6 0

        Koukám, že jsem píchl do vosího (brněnského) hnízda :-))(

        • Re: Místo

          sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 13:24 |  
          3 4

          Ani ne, jedna strana řekne svůj pohled, druhá zase svůj a tomu celýmu se říká diskuze :-)

  12. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Divizni (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 06:11 |  
    2 4

    Tak s Jabloncem ještě 2x. Porazit je v obou zápasech, tak to nebude jednoduché. Už také kolují různé spekulace. Já nějaké domluvě nevěřím a doufám, že bude vše fér. Hezký den všem.

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      TSeguinTS     před 7 lety 26.04.2018 07:57 |  
      18 1

      Já doufám, že jsme domluvený, že vyhrajeme oba zápasy :-)

      • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 10:13 |  
        11 0

        Přesně tak... od důvěryhodného insidera mám zaručené info, že už bylo vše stvrzeno potřesením červenobílé ruky a zeleného spárku. Dohoda zní jasně: my vyhrajeme pohár a na oplátku porazíme Jablonec v lize. ;)

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Jachym     před 7 lety 26.04.2018 09:25 |  
      5 0

      Popravdě řečeno, nevím jak by taková domluva mohla vypadat a čeho by se měla týkat. Ono není totiž ještě 100% jisté ani to, že vítěz naší ligy bude automaticky hrát základní skupinu LM a naopak tým na druhém místě může jít po případném vyřazení v předkole LM do základní skupiny EL. Závěr: Jedinou jistotou je pro nás vyhrát pohár a v lize nikoho dalšího před sebe nepustit.

      • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

        Ados     před 7 lety 26.04.2018 10:02 |  
        1 8

        Doufám, že se k nějaké dohodě nesnížíme! Ale nejsem naivní a je jasné, že k dohodám čas od času dojde.

        A jak by taková dohoda mohla vypadat? Dost to nahrává tomu, že my body v lize a Jablonec pohár. Výsledek bude takovej, že Jablonec bude mít pravděpodobně jistou EL a my si zvýšíme šance na druhé místo.

        • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

          Divizni (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 13:59 |  
          1 0

          Adosi pozor. My po tomhle víkendu, znovu můžeme být v boji o titul. A titul, co si budeme nalhávat, je zkrátka víc než domácí pohár. Jak ale píši jinde, doufám, že k žádným dohodám nedojde.

          • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

            Ados     před 7 lety 26.04.2018 14:13 |  
            1 1

            Já už se s titulem rozloučil po minulým kole a nechce se mi věřit, že bysme ještě dostali další šanci. Ale pokud bysme po zápasech se Slováckem a Plzní ztráceli tři body, tak se může stát cokoliv :)

            • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

              smely (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 14:26 |  
              2 0

              po techto zapasech to bude o bod :-)

              • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

                hiker42     před 7 lety 26.04.2018 19:17 |  
                1 0

                potom si dovolím tipnout, že přestupová částka za Trávníka by mohla překonat jablo rekord :-))

                • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

                  bongor     před 7 lety 27.04.2018 06:48 |  
                  1 1

                  K němu přibalit Zelenýho,to by pasovalo:Zelený trávník

                  • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 11:32 |  
                    0 0

                    preferuju dvojici Zeleny Panak , kdyz uz teda nemame Klobasu a Housku.... :-)

                    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

                      afro     před 7 lety 27.04.2018 11:35 |  
                      0 0

                      Já Klobásu s velkým "K" mám.

                      • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

                        smely (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 12:03 |  
                        0 0

                        s uctou tvuj kasparek s malym "k"

                    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

                      Jachym     před 7 lety 27.04.2018 11:41 |  
                      0 0

                      By jeden blil, Ivánku, vole! Sežrat nekvalitní klobásu s plesnivou houskou a zapít to jedovatou zelenou a panákem...:-)

                      • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

                        smely (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 12:08 |  
                        0 0

                        ok, tak bych aspon ke dvojici Kolar,Kovar prikoupil jeste Hladkyho a Hrubyho....

                        • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

                          Jachym     před 7 lety 27.04.2018 12:22 |  
                          0 0

                          Uhlazený hrubiány nebrat...

  13. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Lord_Edmund     před 7 lety 26.04.2018 08:31 |  
    3 1

    Teplice bych bral. Necelá hoďka po dálnici, velký stadion. Mohl by to být epochální Slávistický výlet s pohárem ,jako bonusem :-) ještě třeba čas od 18 - 19,00 Hod.
    Letnou nevím, aby to nedopadlo létajícími sedačkami, zničenými toaletami a nakonec nějakou megapokutou :-)

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Fulham     před 7 lety 26.04.2018 09:41 |  
      1 1

      Taky bych s tou NadBlankou byl hódně opatrnej..a za druhý to tam nesnášim..Eden, Tepláky , Strahov možná - jestli už to tam Faćr úmyslně nezdevastoval úplně...

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Travinho     před 7 lety 26.04.2018 11:24 |  
      1 0

      Pro mě by byl ideál třeba v 5. Super na vlakový výjezd.

  14. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Sawyer2     před 7 lety 26.04.2018 11:31 |  
    2 0

    Prosím, vysvětlí mi spíš někdo, proc to je letos ve středu v probíhající sezóně? Dyt to vždycky bylo po sezoně a v sobotu, ne? Takhle přijde aspoň o pulku min lidi přeci. Jako jedinej důvod by asi mohlo bejt MS, ale tam nikdo z ani jednoho týmu nejede... A ja to fakt nechápu...

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      tirionek     před 7 lety 26.04.2018 12:00 |  
      1 1

      Pelta tam nebude chtít moc svědků, tak proto. Včera proti Zlínu to vypadalo posichrovaný jako od Jablonce, tak od Zlína.

      A jinak Teplice jsou časově stejně daleko jako Liberec, o který se hromadně žádalo, jako o místě konání finále...

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      rak (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 12:12 |  
      0 0

      Myslím většinou ne. Často to bylo ve středu jako poháry bývají. Nemám s tím problém. Problémy mám teď v květnu spíše se sobotou nebo nedělním odpoledním termínem. Samozřejmě v Praze. Očekával bych v Teplicích návštěvu cca poloviční než v Praze. Odhadem třeba 3-4 tisíce max.

  15. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    japhy     před 7 lety 26.04.2018 13:06 |  
    7 0

    Vybíral bych to podle trávníku. Jak je, kurvadrát, možný, že liga je skoro u konce a my snad ještě nehráli na slušným terénu?

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Ondráš     před 7 lety 26.04.2018 13:31 |  
      8 5

      Dobrej terén bude akorát vyhovovat kombinačnímu Jablonci..my potřebujeme hlavně bezvětří na precizní centrované míče:)

      • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

        sicilianbrno     před 7 lety 26.04.2018 14:54 |  
        2 1

        tak na spartě jim dobrej terén byl prd platnej...naopak dobrej terén by správně měl vyhovovat kombinačnejšímu týmu a já si pořád říkám, že to sme doufám my....

        • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

          urs (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 19:10 |  
          0 0

          Neblbni, do kombinace nám chybějí vhodné typy hráčů.
          :))

          • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

            JS (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 20:06 |  
            2 3

            Počkej, neblbni, my přeci už tři roky s tímhle kádrem kombinujeme jako diví.
            :)))))))))

  16. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Kzlo     před 7 lety 26.04.2018 17:33 |  
    4 0

    Jelikoz budu na sluzebce v Žilině tak by se mi hodilo uherské hradiště :D

  17. Evropská liga

    Mike     před 7 lety 26.04.2018 22:57 |  
    8 0

    Po prubehu v Londyne nakonec pro nas skvely vysledek.

    • Re: Evropská liga

      mirecek1111     před 7 lety 26.04.2018 23:00 |  
      13 0

      Já když jsem viděl toho Simeoneho, jak tam celý zápas nervózně pochodoval, ...on to snad musel vědět, jak je to pro tu naši Slavii důležité, aby to tam v těch deseti nedosrali... :)

    • Re: Evropská liga

      Ondráš     před 7 lety 26.04.2018 23:11 |  
      7 0

      Jako kdyby atleti vyhráli tu EL, tak by to druhý místo v lize nakonec nebyl až takovej provar..teď ještě, ať neskončíme až třetí:D

      • Re: Evropská liga

        Mike     před 7 lety 27.04.2018 05:35 |  
        2 0

        Tak ve hre je i Marseille, pokud skonci do 2.mista ve Francouzske lize.

        • Re: Evropská liga

          afro     před 7 lety 27.04.2018 08:41 |  
          3 0

          Díval jsem se na Ligue 1 a Marseille je aktuálně na čtvrtém místě. Do konce ligy zbývají čtyři kola. První PSG a páté Nice už mají na zájmové druhé místo velký náskok/ztrátu.

          2. Monaco 70 bodů +35
          3. Lyon 69 bodů +39
          4. Marseille 69 bodů +31

          Vzájemné zápasy (předpokládám, že rozhodují o umístění v případě rovnosti bodů, ale nemám ověřeno) mají mezi sebou týmu již odehrány a s Marseille je má lepší jak Monaco, tak Lyon.

          Zbývající zápasy Monaco (v závorce doma/venku; aktuální umístění):
          Amiens (D; 13.), Caen (V; 15.), St. Etienne (D; 6), Troyes (V; 18)

          Zbývající zápasy Lyon (v závorce doma/venku; aktuální umístění):
          Nantes (D; 9.), Troyes (D; 18.), Strasbourg (V; 17), Nice (D; 5)

          Zbývající zápasy Marseille (v závorce doma/venku; aktuální umístění):
          Angers (V; 14.), Nice (D; 5.), Guingamp (V; 10), Amiens (D; 13)

          Suma sumárum to na druhé místo moc nevidím a doufám, že nám pomůže Atletico.

          • Re: Evropská liga

            Ravon     před 7 lety 27.04.2018 09:39 |  
            0 0

            Omlouvám se za svoji neznalost, ale jak nám může Atletico pomoct? Pokud vyhraje EL, pomůže nám to nějak v případných předkolech? nebo? Moc děkuju za vysvětlení :)

            • Re: Evropská liga

              mirecek1111     před 7 lety 27.04.2018 09:47 |  
              6 0

              Pokud Atletico vyhraje EL a my skončíme v lize druzí, tak máme (pokud vypadneme z předkol o LM) jistotu základní skupiny EL, tedy celého podzimu v evropských pohárech. A to je vzhledem k našemu velmi špatnému koeficientu velmi důležité.

              • Re: Evropská liga

                Ravon     před 7 lety 27.04.2018 09:52 |  
                0 0

                Jo takhle. Moc děkuju

              • Re: Evropská liga

                afro     před 7 lety 27.04.2018 10:22 |  
                0 0

                Díky. ;-)

                • Re: Evropská liga

                  malan (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 13:01 |  
                  0 0

                  Ale kdyz budeme v lize 3 a vyhrajeme pohar, tak mame taky stejnou jistotu;)

        • Re: Evropská liga

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 09:52 |  
          1 6

          Stačí i třetí místo.

          • Re: Evropská liga

            HUSAR (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 10:39 |  
            1 0

            Taky si myslím, že třetí místo Marseille stačí, ale ofiko to nikde není. Každopádně je to blízko - finále Atletico - Marseille je teď nejpravděpodobnější. Vítězství ATL jistota EL pro 2.čr (SKS na 85%) a Marseille musí poskočit na 2. či 3. místo ve FR. Celkově bych viděl pravděpodobnost tak 65%.

          • Re: Evropská liga

            Mike     před 7 lety 27.04.2018 11:04 |  
            0 0

            Dával jsem sem tu Marseille, prosím o Tvé vysvětlení, že stačí Marseille i 3. místo ve francouzské lize a výhra v EL, abychom se přesunuli event. z 2. místa v lize do 3. předkola LM a tím pádem měli zajištěnu základní skupinu Evropské ligy. Z franc. ligy postupují do Ligy mistrů pouze první 2, tím pádem by Marseille jako vítěz EL ze 3.místa nepostoupila zároveň přímo do Ligy mistrů ze své ligy. Děkuji

            • Re: Evropská liga

              Travinho     před 7 lety 27.04.2018 12:44 |  
              2 1

              Jenže Marseille by se posunulo (v případě 3. místa a výhry v EL) z předkola LM do základní části a tudíž by došlo ke stejnému posunu, jako když by vyhrálo Atlético a třetí francouzský tým by šel přímo do LM. Žádné další místo v LM by Francii nepřipadlo (to by jim připadlo jen v případě, že by se Marseille nekvalifikovalo z ligy) a tudíž bychom se na dostali přímo do 3. předkola.

              • Re: Evropská liga

                dropt     před 7 lety 27.04.2018 12:46 |  
                0 4

                Máš pravdu, že Marseille by uvolnilo místo v 3. předkole. Nemáš pravdu, že by zůstalo pro nás. Před námi je na řadě Turecko...

                • Re: Evropská liga

                  Travinho     před 7 lety 27.04.2018 15:56 |  
                  1 0

                  To jsi vyčetl kde?

                • Re: Evropská liga

                  Travinho     před 7 lety 27.04.2018 15:57 |  
                  1 0

                  Ta situace je přeci zcela totožná jako v případě, že vyhraje Atletico...

                  • Re: Evropská liga

                    dropt     před 7 lety 27.04.2018 18:50 |  
                    2 2

                    Viz níže, což už jsi asi četl. Ano situace je stejná, a proto jsem se na chvíli milně domníval, že i výhra Atletica je nám k ničemu. Fakticky Turecko má doopravdy přednost, ale neuvědomil jsem si, že týmy v nemistrovské části startují až druhým předkolem a tudíž z něj nemůže jeden tým být posunut, protože ho není jak nahradit a automaticky tak do 3. předkola postupuje tým z Turecka i Česka.

              • Re: Evropská liga

                VanDel     před 7 lety 27.04.2018 12:52 |  
                0 2

                A na to jsi přišel jak a kde ? Dle coenovských stránek musí být splněny oba dva požadavky, aby český vícemistr měl zajištěnou skupinu EL. K vítězství v EL se zároveň ten tým musí v domácí lize umístit na příčce zajišťující přímou účast ve skupině LM, nestačí jenom místo zajišťující předkolo LM.

                • Re: Evropská liga

                  Travinho     před 7 lety 27.04.2018 16:00 |  
                  2 0

                  Nevysvětlil jsem ti to dostatečně? Pokud se ten tým dostane do předkola jako Salzburg a posune, tak je nám to k ničemu, protože to nezmění nijak pořadí u týmů, které budou hrát nemistrovskou část. Ne tak u Marseille, které by v případě třetího místa vypadlo z pavouka nemistrovské části a my se tím pádem posunuli na jeho místo.

                  • Re: Evropská liga

                    VanDel     před 7 lety 27.04.2018 21:15 |  
                    0 1

                    Je to možné, smysl by to dávalo. Každopádně finále Atlético-Marseille a konečné umístění Marseille v domácí lize na třetím místě je tak velká shoda náhod, takže tahle varianta zatím nikde oficiálně uvedena nebyla, takže proto mě to překvapilo.....

                    • Re: Evropská liga

                      Travinho     před 7 lety 28.04.2018 09:07 |  
                      0 0

                      Zase tak velká shoda náhod to není. Marseille je už skoro jasné a Atletico má taky víc než padesátiprocentní šance. Třetí místo Marseille v lize taky není nereálné. Jsou tam tři mančafty, které se perou o druhé, takže tak 3 ku 1.

                      • Re: Evropská liga

                        VanDel     před 7 lety 28.04.2018 09:33 |  
                        1 1

                        Já tou shodou náhod myslel to, že tahle varianta byla před začátkem sezony takřka scifi, takže se tahle eventuální situace nikde neprobírala. Teď to samozřejmě k tomu hodně vážně směřuje.

              • Re: Evropská liga

                bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 13:02 |  
                2 0

                Vysvětlím rád, je to velmi jednoduché:

                V případě, že vyhraje EL tým, který si zajistí přímý postup do LM ze své ligy, přechází pozice v základní skupině LM rezervovaná pro vítěze EL na ....třetí tým francouzské ligy. Jestliže by tedy Marseille vyhrála EL a zároveň skončila 3. ve francouzské lize, dojde ke komulaci a postoupí přímo (předkolové místo nepřechází na dalšího v pořadí) a dojde tedy logicky k naprosto stejné situaci, jako kdyby vyhrálo EL Atlético.

                3. místo ve francouzské lize spolu s finálovou účastí proti Atléticu garantuje Olympicu Marseille jistotu základní skupiny LM, bez ohledu na to, jak finále EL dopadne.

            • Re: Evropská liga

              Jarda66     před 7 lety 27.04.2018 12:45 |  
              2 0

              Něco na tom třetím místě bude, protože když vyhraje EL někdo, kdo si zajistí účast ze své vlastní soutěže, tak pouští přímo do LM 3. tým z Francouzský ligy. No a když by EL Marseille vyhrála a zároveň byla 3. ve své domácí lize, tím pádem by to mělo být to samé, jako kdyby EL vyhrál kdokoli jinej, kdo si zajistí účast se svojí domácí ligy.

            • Re: Evropská liga

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 13:03 |  
              2 0

              0 0 reagovat
              Vysvětlím rád, je to velmi jednoduché:

              V případě, že vyhraje EL tým, který si zajistí přímý postup do LM ze své ligy, přechází pozice v základní skupině LM rezervovaná pro vítěze EL na ....třetí tým francouzské ligy. Jestliže by tedy Marseille vyhrála EL a zároveň skončila 3. ve francouzské lize, dojde ke komulaci a postoupí přímo (předkolové místo nepřechází na dalšího v pořadí) a dojde tedy logicky k naprosto stejné situaci, jako kdyby vyhrálo EL Atlético.

              3. místo ve francouzské lize spolu s finálovou účastí proti Atléticu garantuje Olympicu Marseille jistotu základní skupiny LM, bez ohledu na to, jak finále EL dopadne.

          • Re: Evropská liga

            Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 12:46 |  
            2 0

            Treti misto nestaci. Primo do LM postupuje ve francouzske lize jen 1. a 2. Treti tym hraje predkolo LM.

        • Re: Evropská liga

          Travinho     před 7 lety 27.04.2018 12:40 |  
          1 2

          Marseille by nám pomohlo i kdyby bylo v lize třetí!

          • Re: Evropská liga

            dropt     před 7 lety 27.04.2018 12:50 |  
            0 4

            Přátelé, možná se pletu, ale podle všeho se tu vytvořil hoax.

            https://en.m.wikipedia.org/wiki/2018 –19_UEFA_Champions_League
            https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/qual2018.html

            If the Champions League title holders qualify for the group stage via their domestic league, the champions of association 11 (Czech Republic) will enter the group stage, and champions of the highest-ranked associations in earlier rounds will also be promoted accordingly.

            If the Europa League title holders qualify for the group stage via their domestic league, the third-placed team of association 5 (France) will enter the group stage, and runners-up of the highest-ranked associations in the second qualifying round will also be promoted accordingly.

            If the Champions League and/or Europa League title holders qualify for the qualifying rounds via their domestic league, their spot in the qualifying rounds is vacated, and teams of the highest-ranked associations in earlier rounds will be promoted accordingly.

            Z výše uvedených zdrojů a textů je patrné, že v případě výhry Atletica Madrid nebo Marseille (ať už se dostane na druhé nebo třetí místo) postoupí do 3. předkola LM nemistrovské části tým 10. asociace, tj. Turecka, který rovněž za normálních okolností postupuje pouze do 2. předkola nemistrovské části.

            Slavie se tedy nemůže automaticky dostat do 3. předkola LM a tím pádem do základní skupiny EL!

            • Re: Evropská liga

              mirecek1111     před 7 lety 27.04.2018 12:54 |  
              1 0

              Je to pár dnů, co na twiteru psal Syrovátka, že UEFA potvrdila, že by to mělo být pro český tým.

            • Re: Evropská liga

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 12:59 |  
              5 0

              Jenomže dojde k dvojímu posunu - nemůžeš přece ubrat z jednoho kola jen jeden tým, pak bys měl lichý počet účastníků ve 2. předkole. Čili celá jedna dvojice (vicemistr 10. a 11. země) se přesunou do 3. předkola a ve 2. předkole budou místo tří dvojic pouze dvojice dvě?

              Kapiš?

              • Re: Evropská liga

                dropt     před 7 lety 27.04.2018 13:08 |  
                2 0

                Kapím.

                Neuvědomil jsem si, že nemistrovská část startuje 2. předkolem a není ho tedy odkud doplnit. Potom tedy stačí i ta 3. pozice v lize Marseille.

              • Re: Evropská liga

                dropt     před 7 lety 27.04.2018 13:09 |  
                2 0

                A děkuji za dovysvětlení a opravu.

  18. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 08:44 |  
    0 0

    Teplice, nebo Chomutov... já budu všude :-)

  19. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    rak (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 11:40 |  
    8 0

    Úplně nejvíc mně vadí, že je něco přes týden do zápasu a pořád není jasné, kde bude a od kolika hodin. To je docela neschopnost organizátorů MOL cupu. Která čtyři mužstva byl v semifinále bylo jasné hodně dlouho, že jedním z finalistů budeme my je také známo přes týden, takže moc alternativ už nebylo. Doufám, že se to dozvíme alespoň 8.5. večer.

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Jachym     před 7 lety 27.04.2018 11:47 |  
      0 2

      Pelta třeba kuje pikle, bude chtít vyloučit veřejnost a my se dozvíme jenom výsledek finále...:-)

      • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

        rak (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 12:02 |  
        3 0

        No, tak to je jasné. Kontumačně 3:0 pro Jablonec z blíže nespecifikovaných důvodů.

        • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

          smely (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 12:05 |  
          6 0

          v zapise o utkani jasne oduvodneno : Tym SK Slavia se nedostavil na misto utkani....

          • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

            rak (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 12:11 |  
            3 0

            Je to vlastně od toho Pelty naprosto geniální. Nikdo kromě Jablonce nebude znát místo a čas utkání.

            • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

              Jachym     před 7 lety 27.04.2018 12:19 |  
              10 1

              Volal Pelta.
              Ču..k. A co chtěl?
              Místo a čas.
              A cos mu na to řek?
              Nic.
              Tak tos mu řek' dobře.

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Fulham     před 7 lety 27.04.2018 13:57 |  
      1 0

      Bóóóleslav Bóóóóleslav překrásné město...neplač holka nenaříkej :-))

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 13:59 |  
      0 0

      No, rád to tam nemám, ale snad bude minimálně skoroplno...

  20. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    zeleznik2     před 7 lety 27.04.2018 14:07 |  
    0 0

    Kdepak Teplice, ale Mladá Boleslav..no v poslední době se nám tam daří, tak věřím, že to potvrdíme i 9.5. Prý kompromis, že se jedná o poloviční cestu..Tlouštík Pelta navrhoval Letnou!!!proč asi??, ta rudá minulost se fakt nezapře, v pátek jim nechali body, teď by na oplátku použil jejich stadion..no upřímně, kolik fanoušků Jablonce dorazí mimo Střelnici?sotva pár stovek, takže pro Jablonec je fakt jedno, kde bude hrát...ale Eden, Strahov či Teplice Pelta odmítl...

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      asanin     před 7 lety 27.04.2018 14:11 |  
      2 0

      No já bych je nepodceňoval... Před 3 lety, když hráli s Libercem finále v Boleslavi, tak jich tam bylo tak 1500... Měli ty tribuny rozdělené půl na půl... Naopak se docela děsím té nízké kapacity a že bude problém se tam dostat...

      • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

        zeleznik2     před 7 lety 27.04.2018 14:14 |  
        0 0

        To se bohužel může stát..kapacita určitě bude snížena kvůli bezpečnosti...a i těch 1500 diváků z Jablonce může být, ale tak vysoké číslo bych nepředpokládal..

        • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 14:35 |  
          6 0

          To bych si taky tipnul, ze kapacita bude snizena.. Mol cup dela všechno proto, aby se o nej nikdo nezajimal a nikdo ho nesledoval. Skoro by se dalo rict, ze kdyby to byla tajna soutěž, byli by všichni nejradej:)

  21. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Max1     před 7 lety 27.04.2018 14:40 |  
    3 0

    FACR ukazuje jaký kocourkov to je...všude se ví X let dopředu, kde se hraje, nebo jako v Anglii jeden stadion každý rok stejný, ale zde se domlouvá na poslední chvíli, ikdyž MOL požadoval rotaci Edenu a Letné. Bral bych i tu Plzeň a Teplice, ale maličká Boleslav je výsměch.

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Max1     před 7 lety 27.04.2018 14:49 |  
      4 0

      nejlepší model by byl vybrat pár stadionů a ty be střídaly, kontrétně: Eden, Letná, Plíseň, Teplice, Ostrava, Olomouc a takto pořád dokola

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      zeleznik2     před 7 lety 27.04.2018 17:24 |  
      0 0

      Protože jsme v ČR nikoliv v Anglii!!!FAČR si nedokázala dlouho ani zvolit předsedu, tak jak by mohl vyřešit takovou maličkost, jako je vybrání stadionu pro domácí pohár...

    • Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2018 19:16 |  
      0 0

      Máme 8 stadiónů, kde je kapacita převyšující 10 000 (Slavia, sparta, Teplice, Baník/Vítkovice, Sigma, Brno, Plzeň a Frýdek-Místek), dále je těsně pod limitem Liberec s kapacitou 9 900 a to by Hradec Králové měl mít stadión pro 10 000, takže v budoucnu další z variant.
      Jen Frýdek je limitován počtem sedadel (je to tak z velké části na stojáka) a neexistující osvětlení.
      A jak se píše na stránkách Mol Cupu, tak ''finále se koná zpravidla na neutrální půdě'', takže pokud generali aréna nepřipadá v úvahu, protože nesplňuje bezpečnostní kritéria, tak proč se nehraje v Edenu?

  22. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    VaSsa     před 7 lety 27.04.2018 14:48 |  
    4 0

    Finále národního poháru ve středu na pětitisícovém stadionu ve městě, kde je průměrná návštěva na ligové zápasy necelých 3000 diváků.
    Propagace poháru jede na plné obrátky. *facepalm*

  23. Boleslav

    Jachym     před 7 lety 27.04.2018 15:04 |  
    0 1

    Tak Jarda nemá až takové slovo jak si možná namlouval na Twitteru... Finále bude asi bohužel beze mě, ale na druhé straně je to (alespoň podle mapy) spravedlivé pro obě strany. Koneckonců dost z nás se za tuto variantu přimlouvalo.

  24. Pro srovnání

    Petr9608     před 7 lety 27.04.2018 15:15 |  
    0 2

    Loni Opava se Zlínem téměř vyprodaly Andrův stadion, bylo tam přes 11 000.

    Tohle se fakt nedá slušně nazvat, jako.

    Jako aby řehtačkáři nemuseli jet autobusama o 60 km dál do Prahy?

    Nebo nebyla tam vyložene lobby PČR, aby Slávisti nechtěli dělat (třeba) nějaký velký pochody na Letnou?

  25. Re: Ve finále MOL Cupu s Jabloncem

    Agbik     před 7 lety 27.04.2018 15:52 |  
    0 2

    My to dáme!! Tým je na vítězství v poháru motivovaný! Reakce po vítězství v semifinále nebyly hraný, byla tam vážně radost!! Dáme Je!!!!!