Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, přiznal Nezmar.

Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr měl být v zimě přebudován víc, přiznal Nezmar.

Komentáře (131)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    Robinator     před 7 lety 24.04.2018 13:28 |  
    1 16

    doporučuji si tohle pozorně projít, hlavně těm, co mi včera narvali desítky mínusů :))

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      Boss82     před 7 lety 24.04.2018 14:08 |  
      13 5

      Prošel jsem si to velmi pozorně a nevidím jediný důvod, proč bych měl některý z mínusů, které jsem ti dal, brát zpět. Snad nemáš jako mistr JS pocit, že vám dal Nezmar v něčem za pravdu?

  2. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    Honza_K1 (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 13:48 |  
    13 2

    Zaujaly me dve veci.

    1/ nejsem si jisty, ze par kol pred koncem je uplne optimalni mluvit o tom, ze v lete to tam prakticky rozprasej
    2/ vadi mi, ze se po nedeli nevymezi proti tomu, ze z toho Prihoda udelal totalni bramboracku, na kterou jsme doplatili klasicky my. Obzvlast, kdyz ve sportu Prihodu placaj po zadech, jak to skvele zvladnul

    Nemohu si pomoct, ale ty lonske zmeny zatim neprinesly vubec nic pozitivniho. Uvidime holt po lete. Budu doufat v lepsi zitrky, hlavne jakymkoli zpusobem ukopat Evropu

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      Jachym     před 7 lety 24.04.2018 14:16 |  
      7 2

      Ad 1) Vzhledem k tomu, že Nezmar prý seděl při zápase s libereckým vedením, tak mu asi ta oboustranná bramboračka chutnala... :-)

      Já jsem vůbec nebyl nadšený z odchodu Jardy Šilhavého a nejsem ani z hry, kterou nyní produkujeme. Ale musím uznat na základě faktů, že cíle Trpiš zatím plní. Dostali jsme se do finále poháru, zvýšili odstup na druhé místo a dělíme se na body o jarního půlmistra. A jak víme všichni, důležitý jsou body, na ostatní se vy... Teď jde o to dosáhnout zmíněných stanovených cílů a v příští sezóně snad přijde ta slibovaná herní nadstavba.

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      brťas74     před 7 lety 24.04.2018 15:58 |  
      0 3

      Ono když neuděláme pohár, tak se do Evropy nemusíme taky dostat a to pak bude průser.

  3. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    LA11     před 7 lety 24.04.2018 14:05 |  
    1 11

    Totalni fotbal totalni obrana totalni nasazeni totalne je uplne jedno co kdo rekl..

    Nechapu proc se nedrzime toho systemu 3-5-2.. ted je to takova patlanina v podstate system Jardy Silhavyho akorat se hraje vic nahore a agresivne..

    System 3-5-2 kdyby se vypiloval tak by to bylo super.. vzdyt ty 3 stoperi nemusej pilovat lajnu jak to hral treba jugas v priprave a krute mu to neslo.. nechal bych vzadu treba Jugase s Delim a Ngadeem at hrajou poctive vzadu a zbytek tymu at si poradi s ofenzivou..

    Pokud by byli vsichni pripraveni zasahnout, tak bych to poskladal treba takto :

    Kolar - Jugas,Ngadeu,Deli - Boril,Danny,Husbauer,Soucek,Zmrhal - Skoda,Tecl

    Variant je mnoho.. ale naucil bych je system 3-5-2 to je zasadni a nemusi to bejt takovej hura fotbal nahoru dolu..

    Chce to proste jasnej system a tvar.. je videt ze pri tom rozestaveni se hodne trapime.. krajni beci v utoku,prehustenej stred, osamocenej hrot.. zbytecne narocny a trochu chaos..

    A chce to trpelivost, radsi podrzet balon, pockat si na spravnej moment..

    Jardovi se povedlo vtisknout tymu system a jediny co bylo spatny bylo podle me nepromenovani sanci kterych bylo za zapas akorat treba na hubenou vyhru..

    3-5-2 by urcite nabidlo ofenzivnejsi podivanou, tudiz i vice sanci..

    Nemuzu si pomoct ale fotbal neni slozitej !!! Byl bych rad kdyby se soucasny trenersky tym snazil dat tomu system se kterym nejspis prisli.. a ne to hrat defenzivnim systemem agresivne nahoru dolu..

    Zajimalo by me jak to je s treninkama..
    chtelo by to trenovat vic a vic s micem u nohy.. a v zime bych zrusil vylety typu dubaj,spanelsko,turecko.. hrajem ceskou ligu v ceskejch podminkach.. potrenoval bych na ceskym zmrzlym travniku, ono se to bude hodit..

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      Honza_K1 (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 14:10 |  
      2 1

      Kolar - Jugas,Ngadeu,Deli - Boril,Danny,Husbauer,Soucek,Zmrhal - Skoda,Tecl

      To bych chtel jednou videt nazivo, obavam se, ze bychom museli dat v kazdem zapase min. 3 goly, abychom pomysleli na 3 body. A misto Dannyho Stocha?

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        bongor     před 7 lety 24.04.2018 15:40 |  
        10 4

        Když mi někdo řekne,že Pokorný nahradí Deliho,tak nemůžu věřit tomu,že to se Slavií myslí skutečně dobře.To je naprostá pitomost.

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      celtix     před 7 lety 24.04.2018 14:11 |  
      7 0

      Danny místo Stocha ? Lol

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        LA11     před 7 lety 24.04.2018 14:13 |  
        0 5

        Mino mi nekam utekl :)) ale dannyho bych nechal.. Stocha misto Jardy nebo Borila..

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          Travinho     před 7 lety 24.04.2018 18:56 |  
          3 3

          Stoch je všechno, ale rozhodně ne krajní hráč do 3-5-2.

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      Jachym     před 7 lety 24.04.2018 14:20 |  
      2 0

      Řada diskutujících je přesvědčená, že Hušbauer a Souček nemohou hrát pospolu a ty bys to potuploval ještě Dannym...:-)

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        afro     před 7 lety 24.04.2018 14:32 |  
        1 3

        To mi připomnělo Cimrmana aneb z cyklu "Poznej hru největšího Čecha": Souček - Hušbauer; Souček, Danny - Hušbauer; Trpišovský - Hušbauer a Vácha.

        #pohlavijsemvolilnahodne

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          Jachym     před 7 lety 24.04.2018 14:42 |  
          0 2

          Já bych si spíše vzpomněl na "A není to málo, Antone Pavloviči?"...

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          afro     před 7 lety 24.04.2018 14:56 |  
          1 0

          No dobře... #pohlavijsemvolilnahodnekromevachyteda

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          Arya     před 7 lety 24.04.2018 19:37 |  
          0 0

          Hm a největší eso,Stramaccioni, jen na lávce?

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      mig52     před 7 lety 24.04.2018 15:11 |  
      3 1

      Protože lidi, se kterými to chtěl hrát, jsou furt víc u doktora než na hřišti!

  4. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    brťas74     před 7 lety 24.04.2018 14:31 |  
    11 15

    Pane Nezmare zkrátka než se něco řekne ,tak se musím přesvědčit zda je to reálné.Někdy se vyplatí méně mluvit a více dělat.Pak je z toho samé měli,mysleli atd....

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      VanDel     před 7 lety 24.04.2018 14:53 |  
      9 3

      Dobrá, takže ty bys byl radši, kdyby tam Neznam řekl, že všechno zatím udělali dobře, všechno jede dle plánu a pokud se zatím něco nepovedlo dle představ, tak to není jejich chyba, ale že to má na svědomí nějaký zlý externí faktor ?
      Mě naopak tohle jeho vyjádření potěšilo a dalo naději, že se z těch několika chyb poučí a v létě se ohledně přestupů a budování kádru zachovají lépe a zkušeněji.

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        VanDel     před 7 lety 24.04.2018 14:58 |  
        0 1

        kua proč Neznam ? Samozřejmě Nezmar :)

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        brťas74     před 7 lety 24.04.2018 16:40 |  
        4 8

        Píšu to jasně,kdyby se v zimě tolik nekecalo o totálním fotbalu pak by spousta lidí teď nebylo tak nasranejch.A teď palce dolů.

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          VanDel     před 7 lety 24.04.2018 17:01 |  
          3 2

          Povedzte brťas, čo vy si představujete pod takým pojmom "totální fotbal" ??

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          biggris (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 19:31 |  
          4 0

          Ale ono se o nem nekecalo. To spojeni padlo jednou, pokud se nepletu. Ze se toho vsichni drzite a mlatite s tim tady jak obuskem v listopadu, uz je vas problem.

  5. Výmluvy, výmluvy...

    Fačín     před 7 lety 24.04.2018 14:45 |  
    15 27

    No tohle už snad ani radši nebudu komentovat... Podcenili jsme..Mysleli jsme...Chtěli jsme... A na závěr perla, že Slávistou není a nebude.

    Vzdejte to prosím oba, svět hned bude krásnější.

    • Re: Výmluvy, výmluvy...

      sadlos (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 15:20 |  
      24 1

      Mě je mnohem milejší, když někdo řekne, že slávistou se nestaneš ze dne na den. Než když někdo přestoupí a tvrdí, jak od svého prastrýce byl nakažen odmalinka slávií a všechny předchozí štace byl vlastně jen životní omyl.

      • Re: Výmluvy, výmluvy...

        mats     před 7 lety 24.04.2018 20:37 |  
        1 0

        A po dalším přestupu říká totéž, jenom o jinym klubu... :-)

    • Re: Výmluvy, výmluvy...

      Virgil1956     před 7 lety 24.04.2018 15:20 |  
      16 1

      Myslím, že nic takového neřekl. Rozhodně je to sympatičtější, než kdyby začal blábolit, že má slávistické srdíčko od toho okamžiku, kdy přišel do Edenu.

      • Re: Výmluvy, výmluvy...

        PetCC     před 7 lety 24.04.2018 15:25 |  
        2 1

        No on vlastně řekl, že když nejsi slávistou odmala, tak se jím nejde najednou říct, že jsi jím ze dne na den stal, to si zkrátka musíš zasloužit. Až, když ti staří Slávisti řeknou, že jsi jedním z nich, terpve pak se jím můžeš začít cítit.

        • Re: Výmluvy, výmluvy...

          bongor     před 7 lety 24.04.2018 15:44 |  
          5 4

          Ten klubový fanatismus se nedá naučit.Slávistou se člověk musí narodit,to má naprostou pravdu.Co ho tedy u nás drží?

          • Re: Výmluvy, výmluvy...

            Jachym     před 7 lety 24.04.2018 15:57 |  
            8 0

            Prostě přijal výzvu pracovat ve velkém klubu a opustit liberecký "zapadákov". A teď se ukáže, zda dostojí oné barnumské reklamě o prvotřídním sportovním manažerovi, která ho provází. Faktem je, že jsme sportovního manažera potřebovali a Nezmar měl tu reklamu prostě nejlepší :-)

            • Re: Výmluvy, výmluvy...

              bongor     před 7 lety 24.04.2018 17:21 |  
              3 2

              To máš pravdu Jáchyme,ani jeho příchylnost k Libe by nemusela vadit,kdyby to nedemonstroval zrovna na zápase Libe-Slavia.

      • Re: Výmluvy, výmluvy...

        rak (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 17:01 |  
        6 0

        Přesně tak. Nikdo by mu to stejně nevěřil. Mně je toto sympatičtější. Stejně tak Trpišovský nezakrývá, že si vytvořil dobrý vztah k řadě lidí v Liberci. Nebere to čistě jen jako chladný profesionál, který by třeba teď mazal med kolem huby slávistům. Naopak to vytváří předpoklad, že si vytvoří dobré vztahy i k hráčům a dalším lidem ve Slávii a nebude to brát pouze jako kšeft, pokud ho tedy vedení na žádost řady nedočkavců dříve nevyhodí.

    • Re: Výmluvy, výmluvy...

      afro     před 7 lety 24.04.2018 15:29 |  
      11 1

      Ad slávista) Mně bylo naopak jeho vyjádření sympatické.

    • Re: Výmluvy, výmluvy...

      Ondráš     před 7 lety 24.04.2018 15:45 |  
      17 4

      Ty jo, tady už se fakt hledaj problémy všude..a koho by jsi do vedení Slavie jako představoval?? Nejlépe asi kovaného Slávistu, srdíčkového ne?? Kuka, Šmicer, který se nikde neprosadili? Možná Řehák by nebyl špatnej..Ty seš takovej Frýdek/Siegl v sešívaným trikotu.

    • Re: Výmluvy, výmluvy...

      Travinho     před 7 lety 24.04.2018 18:58 |  
      8 7

      Svět bude krásnější, až zde přestaneš psát podobné sračky.

    • Re: Výmluvy, výmluvy...

      sasky     před 7 lety 25.04.2018 20:52 |  
      0 0

      On fotbal totiž není matematika, víme? Prostě to nefunguje tak, že někam narvu miliardu a tím si zabezpečím tituly na 10 let dopředu. Jsou tam věci, které jsou měřitelné, ale jsou samozřejmě věci, které zdaleka měřitelné nejsou (a je jich většina). Takže úspěch se nedá dokonale nalajnovat. Mimochodem, můžeš mi říct, nějaké konkrétní věci, které duo JT, JN udělalo špatně a co bys udělal ty?
      A to že slávistou nebude sis vymyslel ty, Nezmar to neřekl.

  6. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    VanDel     před 7 lety 24.04.2018 14:49 |  
    3 3

    Já nevím, trenérské školy nemám a tak se musím přiznat, že jsem doteď pořádně nepochopil, jaký význam měl mít ten výraz "totální fotbal". Nad tím si opravdu lámu hlavu už od začátku, kdy tenhle termín vyšel na svět ve spojitosti se Slávií. Jediné co mě napadlo je to, že Trpiškovský tím prostě myslel styl hry, ve kterém se do útočení zapojují mimo brankáře a (nějak víc zásadně) stoperů všichni hráči na hřišti, zejména se počítá s velkou aktivitou krajních beků. Ale pokud je to opravdu tak, tak nechápu, proč se to u nás nazývá "totální fotbal" a proč se z tohodle termínu u nás teď dělá taková věda ? Vždyť v tom případě je to normální klasický moderní styl hry, který aplikují ty nejlepší týmy v Evropě. Barcelona, Real, Bayern, Man.City, PSG atd.....tihle všichni přeci tak hrají a není to tedy žádná novinka, anebo nějaký extravagantní styl, kvůli kterému by si mělo několik exotů u nás dělat z Trpišovského srandu ??

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      PetCC     před 7 lety 24.04.2018 15:29 |  
      10 3

      No krásně to tam okomentoval Zelenka (což bych od něj nečekal). Řekl, že si z toho nějací novináři udělali frázi, ač to Trpišovský bral jen jako zkracený popis.
      A zřejmě jde o to, aby všichni důsledně bránili a všichni okamžitě útočili.

      Jinak, teď jsem při pár našich zápasech tvrdil, že jsme se přeslechli, že nešlo o fotbal totální, ale fekální! :-)

  7. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    spino     před 7 lety 24.04.2018 14:53 |  
    10 16

    Podle mě pan Nezmar pořád nepochopil, že není v Liberci, ale ve Slavii. U nás prostě nejde každou sezónu totálně překopat kádr jako ve Slovanu a doufat, že si to sedne. Když už pominu výkonnostní rozdíl mezi stávajícími hráči a příchozími (s výjimkou Koláře), tak minimálně z toho důvodu, že Slavia je něco jako rodinný klub, kde máme své srdcaře a dlouholeté stálice. Nebudu nikoho jmenovat, každý ať si dosadí svého hráče sám, ale velmi by mě mrzelo, kdyby takoví hráči, klidně i za cenu nevyrovnaných výkonů, měli klub opustit. To se může dělat v Liberci, kde to cirkuluje každou sezónu a klub u sebe pravidelně nechává hostovat hráče Sparty i Plzně, ale ve Slavii, které fandí polovina republiky, tohle fakt nejde.

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      VanDel     před 7 lety 24.04.2018 15:07 |  
      6 11

      Máme to chápat tak, že když bude hráč hrát prdlačku, tak i přesto by měl mít své místo v kádru jenom proto, že doma hrdě spí ve slávistickém pyžamu a auto má nastříkáno červenobíle ??

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        spino     před 7 lety 24.04.2018 15:17 |  
        9 5

        Pokud vím, tak jsme (zatím) mistři České republiky. A já nevěřím tomu, že někdo ztratí kvalitu za půl roku.

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          Virgil1956     před 7 lety 24.04.2018 15:24 |  
          9 10

          Kvalita je pořád stejná. Loni jsme získali titul hlavně proto, že Plzeň i Sparta klopýtali ještě o trošku víc než my. Na podzim jsme hráli stejně jako na jaře, akorát nám ta Plzeň utekla, když neztratila ani bod. A teď hrajeme zase tak nějak stejně jako loni na jaře, jenže letos to stačit nebude.

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          VanDel     před 7 lety 24.04.2018 15:26 |  
          7 3

          Proč by to nebylo možné ? Stejně jako může u hráče nastat za půl roku velký nárůst kvality, tak stejně tak může jít herně dolů.

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      afro     před 7 lety 24.04.2018 15:15 |  
      6 2

      Ale on asi nechce překopat kádr každou sezónu. Už přijde jen Coufal a Kerbr... :-)

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      mig52     před 7 lety 24.04.2018 15:17 |  
      3 4

      No, konečně , spino, já se obával, že jsi na služebce někde v Peru, Afganistánu či Indonésii.:-)

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      Virgil1956     před 7 lety 24.04.2018 15:18 |  
      18 3

      Pokud má trenér nějakou vizi, jakým způsobem chce hrát, musí si k tomu přivést hráče, kteří do systému zapadnou. Proto taky nehodnotím přínos trenéra Trpišovského teď, ale budu ho hodnotit až na podzim, zatím pracuje s kádrem, který zdědil a který má prostě zažitý způsob hry "nakopneme to na Škodu, i když tam není". Aniž bych chtěl srovnávat Trpiše s Vrbou, vzpomínám si na jeho začátky v Plzni. Zdědil partu znuděných exparťanů a vedle nich kopyta, která hrála rok co rok o záchranu. První sezonu taky pěkně protrpěl tuším někde kolem 10. místa. Teprve pak si začal vybírat hráče, kteří do systému, který chtěl rád, pasovali. Rajtorala, Čišovského, Bakoše a další. Dostal prostor a čas, a za rok už bojovala Viktorka o poháry, za dva roky byla mistrem. Jasně, ve Slavii tolik času nikdo trenérovi nedopřeje, ale aspoň do podzimu bychom měli mít trpělivost, teprve pak se ukáže, jestli to byl omyl nebo ne.

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      Travinho     před 7 lety 24.04.2018 19:00 |  
      2 4

      Honzo, koho myslíš srdcařem a dlouholetou stálicí? Vždyť většina týmu je zde max. 2 roky.

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      Travinho     před 7 lety 24.04.2018 19:30 |  
      2 1

      Jeden návrat je tu, tak snad se při příležitosti svého svátku ještě vrátí Jiří!

  8. Nezmar

    steev (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 16:20 |  
    15 18

    Kudela v pohode,u Pokornyho jsme to trochu podcenili?!Tak pane Nezmare tady nejste v Liberci ale na Slavii meli jste s Jindrou dostatek casu seznamit se s tymem a privest posily. Podle vas to nebylo potreba a to co prislo je hodne slabej prumer. Koho si privedete v lete zbytek Liberce? Doufam ze mirite mnohem výš a jestli ne tak bych resil vase setrvani u nas. Samozrejme i s trenerem. Druhe misto a zisk poharu bych bral jako podminku pro dalsi pusobeni.

    • Re: Nezmar

      rak (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 16:54 |  
      16 3

      Kdy jako měli dostatek času? Během zimní přípravy? Jak už jsem psal dnes pod článkem hodnotícím hráče v posledním zápase. Podle mně to bylo správné rozhodnutí dát šanci všem ze současného týmu a během jara to vyhodnotit. Pokud se vedení rozhodlo ke změně stylu a trenérů. Kúdela s Pokorným byla trochu nouzovka pro předpokládaný odchod Deliho a Ngadea. Přivést posily. Trenér má jistě plný notes posil přesně na každý post. Všichni ti hráči jsou víceméně zadarmo a nečekají na nic jiného než je někdo ze Slavie zavolá, aby naskočili a hned váleli. Super.

      • Re: Nezmar

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 16:59 |  
        2 1

        Přesně tak! Píšu o tom samém v jiném vlákně...

        • Re: Nezmar

          steev (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 17:07 |  
          9 11

          Tak jestli trener neni schopen poznat pres zimni pauzu ze se mu nekteri hraci vubec nehodi do systemu ktery chce hrat tak je to hodne smutny. A ze si neprivedl adekvatni posily to je jeho problem.

          • Re: Nezmar

            steev (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 17:09 |  
            7 8

            A tu moznost si privest hrace mel!

          • Re: Nezmar

            Ondráš     před 7 lety 24.04.2018 17:10 |  
            13 3

            Jako, že během pár týdnů zimního soustředění zhodnotí kvalitu kádru a pak během týdne sežene posily jo??

            • Re: Nezmar

              steev (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 17:20 |  
              6 11

              Tak kvalitu kadru by mel znat uz jen pro to ze proti nam hral s Libe. Ale poznat ze se mu nekteri hraci nehodi do systemu ktery chce hrat to by zvladnout mohl nebo ne?!

              • Re: Nezmar

                Ondráš     před 7 lety 24.04.2018 17:27 |  
                8 3

                Kvalitu kádru právě poznávají průběžně během jara v soutěžních zápasech a proto i ustoupili z toho plánovaného ofenzivního fotbalu..během zimní přestávky poznáš tak maximálně, kde je v Edenu hajzl a velmi povrchně se seznámíš s fungováním klubu. Nehledě na to, že posily musíš sledovat měsíce a taky s nimi poměrně dlouho komunikovat..pokud se tedy bavíme o skutečných posilách.

                • Re: Nezmar

                  steev (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 17:53 |  
                  8 14

                  Muzete si toho pana v ty bekovce obhajovat jak chcete. Pravda je takova,ze nedokazal vhodne doplnit tym na svuj "system" a ted hrajeme nakopavanou na skodu.

                  • Re: Nezmar

                    Ragnarok     před 7 lety 24.04.2018 22:10 |  
                    6 2

                    Otázka je, jací hráči do toho systému zapadají. Protože se Libercem ho hrál s partou, kde tomu vévodil vysloveně silový Coufal, Kerbr atp. a dokázal tím porazit Marseille, Larnaku vyžvejknul úplně na pohodu, přitom Plzeň s ní měla problémy, vyřadil Split, to si pamatuju, ti byli totálně v šoku, fotr Vlašiče tam řval na vedení... Já myslím, že kádr máme kvalitní. Sparta má ještě kvalitnější a dražší a je za námi, jestli začne dlouhodobě fungovat duo Kanga-Stanciu, tak je budem chytat s Míšou Frydrychem a dalšími rychlostními typy hodně těžko.

                • Re: Nezmar

                  Kenny     před 7 lety 24.04.2018 19:14 |  
                  4 4

                  Problém je, že jsme od toho totálního fotbalu ustoupili už před sezónou. Takže už asi kvalitu kádru znali.

                • Re: Nezmar

                  sasky     před 7 lety 25.04.2018 21:03 |  
                  2 1

                  Někteří si tady myslí, že to ve fotbale funguje jako ve fotbalových manažerech :D Prostě kouknu na statistiky, vyházím půlku kádru, která se mi zdá slabá, místo nich nakoupím podle čísel o fous lepší loutky a jede se pro titul a za 4 hodiny mám sezónu dohranou. Případně, když puknu v Jihlavě, tak si to loadnu znova (ano, i takové znám). A pokud ne takhle, tak že po světě běhají tisíce fotbalistů evropské kvality, kteří dnem i nocí hypnotizují telefon, aby se konečně ten Honza Nezmarů ze Slavie ozval. Samozřejmě s tím, že peníze nehrají roli, ve Slavii budou hrát klidně za pivo a párek.
                  Prostě ať sezóna dopadne jak dopadne, tak ani 2. místo a 2. flek v poháru není neúspěch. A popravdě, ani kdyby titul nevyšel příští rok, tak to pořád není neúspěch. Klopp má v LFC fantastické trio Salah-Mané-Firminho a stejně titul neudělal. Já myslím, že by ho měli vypakovat, no ne?

          • Re: Nezmar

            dropt     před 7 lety 24.04.2018 17:31 |  
            12 5

            V které přesně fázi to chceš zjistit?

            A) Přes Vánoce, kdy jsou na dovolených a netrénuje se?
            B) Během kondiční přípravy, kdy se hráči sotva dotknou míče, téměř neřeší taktiku a nácvik?
            C) Během herní přípravy, která končí týden před začátkem soutěže a začít po ní dělat řezy v kádru není moudré, protože:

            a) hráči, kteří ti přijdou mohou jen měsíc(e) dohánět kondiční a taktické manko (během soutěže se netrénuje zdaleka tak intenzivně, jen se ladí),
            b) nemusí je přijmout kabina, protože nebyli součástí týmu v okamžicích kdy se tmelí parta
            c) souhra bude vznikat až při soutěžních zápasech

            • Re: Nezmar

              Kenny     před 7 lety 24.04.2018 19:12 |  
              2 0

              Tak tady někteří vědí, že se nehodí Souček, Jugas, Hušbauer a to neviděli jediný trénink, tak co?

    • Re: Nezmar

      Ondráš     před 7 lety 24.04.2018 17:01 |  
      12 4

      Prej dostatek času:D Už dost kucí!

      • Re: Nezmar

        Ados     před 7 lety 24.04.2018 17:31 |  
        11 6

        A neměl by dobrý trenér přizpůsobit herní styl kádru, který má? Takhle z toho vychází, že má Trpiš jeden styl a ve hře je děsnej chaos.

        • Re: Nezmar

          dropt     před 7 lety 24.04.2018 17:35 |  
          8 7

          Přizpůsobuje Guardiola herní styl hráčům, které má? Nebo všude kam přijde naordinuje své pojetí fotbalu a stávající kádr doplní několika hráči, které do něj potřebuje.

          Jak to vidíš?

          • Re: Nezmar

            Ados     před 7 lety 24.04.2018 18:52 |  
            4 1

            Ale bavme se o tom, že Trpiš na to nemá typologické hráče, aby hrál svůj fotbal, alespoň prozatím. Proto bych byl radši, kdyby se taktika a způsob hry přizpůsobil hráčům a nebyl z toho současnej mrdokvas.

          • Re: Nezmar

            Kenny     před 7 lety 24.04.2018 19:10 |  
            3 4

            Porovnávat Trpišovskýho s Guardiolou, hmmmm.

            • Re: Nezmar

              Travinho     před 7 lety 24.04.2018 19:27 |  
              4 1

              Tak on Pepa má k dispozici jiný materiál, ale těžko říct, jestli by po příchodu do našeho prostředí nedopadl jako Andrea.

              • Re: Nezmar

                Kenny     před 7 lety 25.04.2018 21:06 |  
                0 0

                Myslím, že tady jsi trefil hřebíka na hlavičku.

            • Re: Nezmar

              dropt     před 7 lety 24.04.2018 21:06 |  
              0 0

              Neporovnával jsem je. To byl normální dotaz. Sám nevím, asi bych se přiklonil spíše na stranu toho, že spíše Guardiola razí svůj systém, na druhou stranu si říkám, že k nějakému přizpůsobení dojít muselo, protože když šel z Barcelony do Bayernu a následně do Manchesteru City, bylo by až skoro neuvěřitelné, že by dokázal to samé vštípit zcela jiným hráčům za tak krátkou dobu. Ale tak podrobně jsem to nikdy nezkoumal.

        • Re: Nezmar

          iwanowicz     před 7 lety 24.04.2018 19:44 |  
          8 1

          Ale vzdyt on prizpusobuje herni system kadru i situaci v boji o titul. od 3-5-2 ustoupil, kdyz videl, ze to nefunguje a pak prestal experimentovat s totalne vysunutou obranou a kdyz Plzen poztracela a je potreba sbirat nutne body, hraje vic na jistotu vzadu a uz se nepousti v zaveru do absolutniho risku, jako se Zlinem. Nema bohuzel zkusenosti z velkeho klubu a diky tomu jsme asi ztratili naky body, ale urcite bych mu nevycital, ze neumi reagovat na situaci, nebo ze tvrdohlave trva na systemu, ktery chtel hrat.

  9. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    urs (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 18:08 |  
    3 1

    Sorry za OT, ale... Spino se vrátil :D

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      edenian     před 7 lety 24.04.2018 21:24 |  
      1 0

      Take jsem si s prekvapenim vsiml :-)

  10. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    Juri68     před 7 lety 24.04.2018 18:21 |  
    9 11

    Nevim jak to chtěli vic překopat to co přišlo tak je zatím bida. Kolař-pruměr jednou zachyta třikrat ne. Kudela-nic moc. Pokorny-velkej propadak!!!

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      sicilianbrno     před 7 lety 24.04.2018 18:58 |  
      6 6

      Kolář zatím spokojenost, skvělá hra nohou a dlouhé přesné výhozy, umí zachytat, nevýhoda ta dálnice mezi nohama. Kúdela není špatnej, pokud ho trenér nebude stavět na místa kam nepatří (DZ), s Pokorným souhlasím, to sem věděl ještě když hrál za Liberec, že je nejistý a umí udělat hrubky...

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        iwanowicz     před 7 lety 24.04.2018 19:33 |  
        9 2

        Ja se teda tesim na Vantrubu, Kolar uplne jistotou neoplyva a minimalne potrebuje poradnou konkurenci.

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          sicilianbrno     před 7 lety 24.04.2018 20:05 |  
          0 3

          Což 19ti letý klučík ze slovenské ligy jistě bude...ale i tak se na tuhle dvojku těším...

          • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

            iwanowicz     před 7 lety 24.04.2018 20:30 |  
            4 0

            Je mu 20 a jako klucik pri svych 196cm urcite nevypada :)

  11. Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, přizna

    Pava1     před 7 lety 24.04.2018 19:04 |  
    14 6

    Já osobně jsem z odchodu J.Š. také nebyl zrovna dvakrát nadšený, ale vedení našeho klubu se rozhodlo tak jak se rozhodlo a to vedení klubu,které udělalo titul,to vedení které nám hodně pomohlo,když se rozhodovalo o našem bytí či nebytí, vzpomínáte??, Toto vedení se rozhodlo,že půjde cestou Nezmar a Trpišovský a právě tomuto vedení budu i nadále důvěřovat a budu mu držet všechny palce,aby jim vycházelo alespoň 75% vše plánů.
    Nevím jestli se teď dobře vyjádřím,ale připadá mi, že jsme trochu nevděční.Hrajeme druhého fleka a někteří jsou dosti negativní jak vůči hráčům,tak vůči vedení a nechtějí vidět,že vše nejde mávnutím proutku.Já jsem třeba z rozhovoru Nezmara nadšený,pochopil jsem některé věci které jsem předtím neviděl.

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      Eskaes     před 7 lety 25.04.2018 12:18 |  
      1 1

      "připadá mi, že jsme trochu nevděční."

      Hrajeme hůř než na podzim, kdy jsme také čekali víc. A proto byl pan JŠ odejit.

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        Rooney     před 7 lety 25.04.2018 18:09 |  
        1 2

        Tak tech duvodu bylo urcite vice, ale to je jedno. Jen takovy detail, porovnas trenera, co byl u tymu rok a pul a skladal si ho podle sveho s trenerem, co tu neni ani pul roku... A kdyz se podivas na cele pusobeni JS u nas, tak podzim 16 super, jaro 17 skripalo a podzim 17 uz to stalo za... Pokud ma nekdo rok a pul klesajici "vykonost", je jeho odvolani vcelku logickou volbou

  12. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    iwanowicz     před 7 lety 24.04.2018 19:29 |  
    15 4

    No, z rozhovoru s Nezmarem se da jen tezko soudit, jaka bude budoucnost kadru, asi az o letni pauze s prichodem vytipovanych hracu uvidime, jakou ma vlastne sportovni reditel hracskou vizi. Trochu me znervoznuje, ze Kudelu povazuje v podstate za nejlepsiho stopera pro nas system a Pokorny zjevne dostane znovu sanci a veri se, ze se do toho dostane. Me teda osobne byl blizsi pohled Silhaveho, ktery chtel na stoperu vysoke silove hrace. Teprve ted, kdyz jsou na stoperu Jugas a Ngadeu, tak nejsem nervozni pri kazdym vysokym mici, ktery leti do naseho vapna. Kudela sice neni spatnej hrac, ale je mensi a souperi to pres nej budou zkouset vzduchem, kdezto kdyz tam jsou vysoci nekompromisni hraci, tak nakopavane mice jsou bez sance a prokombinovat se po zemi do sanci je vzdy slozitejsi.. Pokornemu neverim vubec a ukazuje se, ze je chyba brat hrace, kteri paberkuji v nejslabsich tymech zahranicnich lig. A nemusi ani paberkovat, viz Altintop. No uvidime, snad skautink pracuje na plne obratky a prijde opravdova kvalita.

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      dropt     před 7 lety 24.04.2018 21:11 |  
      8 8

      Ehm, víme, že Kúdela má nejvyšší úspěšnost vzdušných soubojů ze všech našich hráčů? Konkrétně 84,8%?

      2. Deli 76,4%
      3. Ngadeu 70,3%
      4. Frydrych 68,8%
      5. Jugas 67,5%

      Cítím se docela v klidu, jestli to přes něj budou zkoušet vzduchem :-).

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        steev (přítel SN)     před 7 lety 24.04.2018 21:18 |  
        1 4

        A kdyz to budou zkouset po zemi tak tam misto nej muze stat popelnice. :)

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        afro     před 7 lety 24.04.2018 21:49 |  
        2 2

        Diky, zajimave. Vokometricky jsem Jugase s tim jeho tragickym timingem vyskoku nebo jak to nazvat tipoval na horsi cislo.

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        vršek     před 7 lety 24.04.2018 22:12 |  
        2 2

        Ehm, a víme kolik těch vzdušných soubojů podstoupil ve srovnání s ostatními?
        Já si všiml jednoho jeho vzdušného souboje přímo pode mnou na půlící čáře, kdy se ve výskoku otáčel k protihráči a míči zády. To si nesmí dovolit ani dorostenec....
        Jistě až odejdou Deli, Ngadeeu, Jugas, Souček a skončí Škoda budeme všichni v klidu až to na nás budou zkoušet vzduchem....

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          dropt     před 7 lety 24.04.2018 22:27 |  
          3 3

          Víme, najdi si to. Koukám na fotbal a obdivuji jeho krásu :-).

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        iwanowicz     před 7 lety 24.04.2018 22:51 |  
        5 2

        :) Nevime. Zajimava cisla, ktera ale nic nemeni na tom, ze kdyz je tam Jugas a Ngadeu jsem daleko vic v klidu zase ja..

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        vršek     před 7 lety 25.04.2018 09:36 |  
        6 0

        Ehm, ehm, ehm.
        Jak nemusím statistiky, podíval jsem se. Na Hetlliga.cz.
        Deli 9zápasů úspěšnost ve vzdušných soubojích VVS 76,4%
        Ngadeu 15 zápasů VVS 70,3%
        Frydrych 16 zápasů VVS 68,8%
        Jugas 23 zápasů VVS 67,5%
        Evidentně stejné statistiky a stejná čísla.

        Avšak kde jste našel VVS Kúdeli 84,8% opravdu nevím!!!!!!! To číslo správně je pouze 64,1%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a to je opravdu jen průměrná úspěšnost ne výborná!!!!!!

        Lepší úspěšnost má ve Slavii i Souček VVS 66,3%.
        Tak jak píši níže pokud mnou zmiňovaní hráči ve Slavii skončí, já s Kudelou na stoperu v klidu určitě nebudu!

        Jen pro porovnání další hráči v lize a jejich úspěšnost ve vzdušných soubojích nad 70%:
        Stronatti VVS 78,7%, Radakovič VVS 73,1%, Hošek VVS 73,0%, Jiránek VVS 70,3%, Štětina VVS 71,0%

        A pro zajímavost - Hejda VVS jen 55,4% a náš bývalý hráč a stoper 21 Král VVS jen 50,8%!

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          dropt     před 7 lety 25.04.2018 10:30 |  
          0 3

          Tvé číslo pochází z dat za celou sezonu, mé z dat ze Slavie (jaro). Data z období, kdy hrál za Liberec mohou být zkresleny jiným systémem, jinou prací stoperů atd. Obě mají svůj význam.

        • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

          Rooney     před 7 lety 26.04.2018 07:07 |  
          0 1

          Tak prednosti ma Kudela samozrejme jinde, nez ve vzdusnych soubojich, nicmene rozdil "pouhe" 3% mezi nim a Jugasem neni pro Kubu zrovna dobrou vizitkou...

      • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

        warhammer (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 00:03 |  
        3 2

        Klasický případ zneužití statistiky. Při hodnocení Kúdely jsi použil jeho čísla pouze ze startů za Slavii (6 zápasů). V Liberci v 15 zápasech měl úspěšnost 56,8%. Celková úspěšnost v sezóně 64,1% ho řadí na 58 místo v HET lize (před ním o 2 místa v úspěšnosti vzdušných soubojů je dokonce i Rosický (sic!). Ještě pořád se budeš cítit v klidu, když to přes Kúdelu budou zkoušet vzduchem?

  13. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    brťas74     před 7 lety 24.04.2018 21:46 |  
    11 4

    Říkám, že to co hrajem teď, by jsme za Jardy Šilhavého hráli taky.Ať mi nikdo netvrdí,že Šilhavý trénoval naprosto bez koncepce a nějaké vize.Vedení přece taky muselo mít nějaký cíl a směr.

  14. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    Ragnarok     před 7 lety 24.04.2018 21:57 |  
    1 8

    Ví někdo, kdo je zodpovědný za čtveřici Laštůvka, Danny, Rotan a Altintop? Kdyby nikdo z nich nepřišel, ušetřilo by se více než 100 milionů (podpisové bonusy, zveřejněné provize agentům, měsíční odměny) a nikdo by nic nepoznal. Otázka je, co je správná cesta, každý průměrnější soupeř nás v pohárech roztočí a naše fyzická liga, kde mají tito hráči problém se svým fyzickým pojetím evidentně na Evropu v kategorii předkola pohárů nestačí. Přitom ti samí hráči, kteří by nás v pohárech přehrávali jako Danny či Ben Chaim tady nezáří. Jestli ten problém není spíše v tréninku, zaprděnosti a taktickém neumění českých trenérů než v hráčích. Teď už dostávají docela solidní materiál a v pohárech přeci jen nic moc. Bude zajímavé sledovat Spartu, celkem se zvedá herně i bodově, musíme se udržet před nimi.
    K zápasu v Liberci: Velmi hloupě jsme přistoupili na jejich brutální hru. Měli jsme se toho naopak vyvarovat a hrát fotbalově a mohli mít červené karty a my se nemuseli vyžlutit.
    Kdo z české ligy? Velká otázka. Hráči jsou zde vzhledem ke kvalitě tak předražení, že se snad vyplatí jít cestou hráčů typu Schumacher z béček bundesligových velkoklubů. Platit ty prachy za Trávníka, Housku, Jemelku, Ilkaunekse, Tetteha, když neprokázali žádnou praxi z těžkých duelů je nesmysl, ze slovenské ligy radši už nikdy nikoho, tam hrají i kluci s vanou.

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      Travinho     před 7 lety 24.04.2018 22:47 |  
      2 0

      Škriniar, Lobotka, Simon, Kalu, ... I na Slovensku se dalo vybrat. My jen většinou neměli šťastnou ruku.

  15. Ngadeu ... a opravdu je potřeba náš kádr výrazně proměnit?

    vršek     před 7 lety 24.04.2018 22:02 |  
    15 5

    Pro mně je největším zklamáním to, že vlastně oba zde "probíraní" pánové Nezmar a Trpišovský odepsali Ngadeua a ignorovali jej i v zápasech, ve kterých nemohl nastoupit Deli. To je pro mne naprosto nepochopitelné a poslední zápasy, ve kterých Ngadeu nastoupil na místě Deliho jednoznačně prokázali, jak velký to byl omyl. Je zvláštní, že trenér Koubek před derby se Spartou poukazoval na absenci Ngadeau a vlastně podobný názor vyslovil včera večer i Zelenka, když hodnotil Ngadeua ve vztahu ke kvalitě hráčů české ligy.
    Zmiňovaná touha Deliho a Ngadeua odejít není přece rozhodující pro jejich herní využití ve Slavii - oni po zimní přípravě zůstali ve Slavii, nadále jsou hráči Slavie, mají smlouvy i povinnosti, ti dva jsou zcela zásadní pro obranou hru týmu a v naší lize nemají na postu stopera resp. DZ konkurenci. Jakkoli se v zimě zdálo, že je liga rozhodnuta, určitě nebylo na místě "experimentovat" s obranou, což bylo jedním z důvodů současného neuspokojivého stavu týmu a to zvláště ve chvíli, kdy podle včerejší diskuse oba pánové rychle zjistili, že na jimi preferovaný styl (již tedy ne onen "totální fotbal") nemají potřebné hráče. Bylo a je jednoznačné, že naší prioritou pro dosažení letošního úspěchu musí být vítězství v poháru, ale i potřeba být bodově i herně efektivním týmem, a to právě s ohledem na kádr, který má Slavia k dispozici. Tvrdím, že vzhledem ke kvalitě naší ligy je to kádr vysoce nadprůměrný a je jen na schopnostech trenéra, jak si s tímto kádrem poradí a jak bude úspěšný. Někteří zde argumentujete nízkou kvalitou našich hráčů, potřebou změn a příchodem skutečně kvalitních fotbalistů - ale ve srovnání s kým? S ostatními celky české ligy? Škoda, Tecl, bohužel zraněný Mešanovič - má některý jiný tým takové tři gólové útočníky? Stoch - nyní možná nejlepší fotbalista ligy, Hušbauer, Souček - myslím, že zbytečně zde opět podceňovaní - na naší ligu jednoznačně nadprůměrní ve středu pole. Obranná hra - dominující Ngadeu a Deli, spolehliví tahouni Jugas s Bořilem - opět ve srovnání s dalšími hráči české ligy rovněž nadprůměrní hráči, a připomněl bych i výkony zcela zbytečně odstaveného Floa - obránce musí umět spolehlivě bránit a až poté mně zajímá, a jistě bylo by skvělé, kdyby uměl i výborně kopat, ale určitě ne opačně!
    Navíc další hráči při správném využití jejich schopností a předpokladů - Zmrhal, Hromada, Sýkora, Van Buren, jistě i Bucha ...
    Jen pro ujasnění - mluvím o kvalitě v českých fotbalových poměrech. Podle mého není třeba kádr Slavie proměnit, ale pouze správně doplnit a pokusit se nejlepší hráče udržet a hlavně je správně využívat.
    Možná by se i podařilo některé z nich využít i v systému, který byl nazván "totálním", jak to svými výkony prokazuje překvapivě právě Stoch, avšak já v českých podmínkách a finančních možnostech věřím spíše opačnému přístupu - tomu co zvládl vloni tak rychle trenér Šilhavý - přizpůsobit herní systém hráčskému kádru, který je dispozici a využít jeho předností pro stanovení úspěšného systému a taktiky. Nevěřím na delší či dlouhodobé sestavování týmu dle jakéhokoli systému, jak dlouho se tým bude tvořit a sehrávat, jak být zároveň úspěšný a konkurenceschopný v Evropě, aby hráči měli zájem za Slavii hrát a jak zabránit odchodům kvalitních, zvláště mladých hráčů viz. Pavlenka, Barák či Luftner vloni.... a pokud se týmu bude dařit budou je následovat další, tak to bohužel je a v českých podmínkách i nadále zřejmě bude.

  16. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    Ragnarok     před 7 lety 24.04.2018 22:56 |  
    20 2

    Tady je sestava, se kterou trenér hrál opravdu totální fočus. https://fotbal.idnes.cz/evropska-liga-hajduk-split-liberec-dtg-/fot_pohary.aspx?c=A150827_195954_fot_pohary_ber Měl tam Šurala, Pavelku, Koubka, Sackeyho, jinak hráče lepšího průměru naší ligy. Já z toho soudím, že je to prostě hlavně o tom, vnutit systém, nenechat si do toho kecat a pořádně si na to natrénovat a dostat hráče do vynikající kondice, která je nad ligou.
    Pro info: Do teplých krajů se v zimě nejezdí, abychom byli potom překvapeni z terénu v Jihlavě. Jezdí se tam nabrat kondice, která se ve stálém počasí a teple nabírá o mnoho lépe. Rocky v Rusku byla jen pohádka. Stejně jako se v létě jezdí do Mořice, Toblachu atp. Dal bych koučovi léto, aby to do nich nabušil. Narozdíl od Šilhavky je schopen reagovat na své chyby (zrušil 3-5-2, vrátil Ngadea, vyndal Sobola, nakopl Stocha atd.), ale zatím nemá dobré výsledky, vidím tam i nezkušenost s vysloveně defenzivním pojetím soupeřů Slavie, proti Liberci nebo Žižkovu nikdo nebetonoval a nebořil a je to strašný rozdíl. Na to dojel i Ital, prostě neumí připravit tým na dominantní fotbal.
    Stejné je to s hráči. U nás byl Mikula slabý, v Liberci je velmi dobrý. V Liberci totiž nemusí nic tvořit, stačí to na hranici faulu odehrát. U nás by to absolutně nestačilo

    • Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 21:09 |  
      1 0

      V principu souhlasím, jen bych doplnil ještě jednu myšlenku z trochu jiného soudku. Kosí nás velká marodka a naši trenéři jsou tím hodně limitovaní. Jako příčinu vidím to, že náš trenér se chce postupně dopracovat k novému systému hry, který je fyzicky hodně náročný a proto už v zimě dostali hráči hodně zabrat. Někteří toho měli „plné brejle“, ale zvládli to všichni. Pak je tady ještě druhá rovina věci, zvládnutí vyšší zátěže v dlouhodobém horizontu a tam to vypadá, že se s tím některé organismy našich hráčů ještě „perou“ a tím jsou náchylnější k častějším zraněním. Chce to čas.

  17. Liverpool- 3 útočníci

    Mike     před 7 lety 25.04.2018 09:41 |  
    2 2

    Je tady nějaký znalec, proč Liverpool hraje ve 2 nejtěžších soutěžích světa- Premier League a Liga mistrů- na 3 útočníky proti nejlepším obranám světa, hraje skvělý útočný fotbal kořeněný mnoha góly- viz včera a my v naší kaprlize nehrajeme ani proti nejslabším týmům ani na 2 útočníky ? A tvrdíme, že bychom měli v záloze o jednoho hráče méně na úkor útočníka a soupeř by nás v záloze přehrával. Že Liverpool nepřehrávají ostatní týmy s vícečlennou zálohou ? Že by měl Liverpool skvěle fyzicky připravené mužstvo ? Nebo je Klopp geniální trenér ?
    Přece fyzičku lze do hráčů nahustit. Nebo je naše liga tak svázaná takticky, že je nutno hrát na 5 záložníků ?
    Prosil bych o vaše názory, protože já jsme laik a fanoušek a ne trenér.

    • Re: Liverpool- 3 útočníci

      smely (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 09:49 |  
      3 0

      osobne si myslim, ze Honza s Jindrou by neco podobnyho asi chteli hrat....jsem zvedavej, jestli se tomu nekdy priblizime alespon na 50%...to bylo vcera az neskutecny, po ziskani balonu 5 hracu ve sprintovym nabehu, na 2 doteky pred branu soupere, rozdilovej hrac (4 goly) , to bylo jak naky sci-fi :-))) ...paradni predstaveni....tak uvidime co ukaze cas....treba se dockame ( na stary kolena ) :-)

      • Re: Liverpool- 3 útočníci

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 09:55 |  
        5 0

        Dlouho jsem neviděl takhle úžasný fotbal! Jen nechápu, jak mohl ten Poborák na lavičce AS postavit proti třem útočníkům (a jakým!) fakticky tříčlenou obranu... nevím, podle mě celkem risk. :)

        Každopádně se nemůžu dočkat letního přestupního období, neb doufám, že pana Salaha máme v hledáčku. ;))

        • Re: Liverpool- 3 útočníci

          Jachym     před 7 lety 25.04.2018 10:04 |  
          1 0

          Také jsem si říkal, co dělá Poborák v AS, když přece patří ke konkurenčnímu Laziu...:-)

        • Re: Liverpool- 3 útočníci

          smely (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 10:06 |  
          1 0

          myslim, ze "poborakovi" se chvilema dost mlzily brejle :-) , obavam se, ze Salah ma ted hodnotu na urovni HDP Cesky Republiky...takze snad leda bysme treba slibili Cinanum Temelin, nebo tak neco....:-)

          • Re: Liverpool- 3 útočníci

            pethead (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 10:09 |  
            0 0

            Aha, vidíš, to mě nenapadlo, že by mohly být problémy s peňauzema. Já už mu gůgloval egyptského parťáka... kvůli tomu mikrosvětu. ;)))

      • Re: Liverpool- 3 útočníci

        Tomastu     před 7 lety 27.04.2018 07:42 |  
        0 1

        A to je ten problém na dva doteky ve vysoké rychlosti . Naši borci zkazí nahrávku na 5 metrů ve stoje bez tlaku soupeře :) Říká se jak je naše liga taktická a fyzická,ale co jiného zbývá když technika nikde, teď ani nemyslím klíčky ,bez těch by se i dalo obejít ,ale zpracování , přesná přihrávka, dobrý centr v rychlosti 1 z 10 možná

    • Re: Liverpool- 3 útočníci

      Marcelo10     před 7 lety 25.04.2018 09:51 |  
      1 5

      Ja myslim, ze odpoved je docela jednoducha..mame primo katastrofalni stred zalohy. Uz v zime jsem volal po posileni hlavne na turo pozici a neustale mi tu nekdo vyklada, ze tam hracu mame dost..ale jakych? Jen Husbauer snese meritko. Soucek a Hromada vedle sebe, to je vysmech ofenzivnimu fotbalu. Jinak ale s Liverpoolem byvh nyni neporovnaval zadny tym..ten system uz Klopp nikde jinde nenapodobi, ma 3 excelentni utovniky, kteri si prakticky vystaci sami. A za nima zalohu naslapanou na behani a souboje. Je to zajimavy, ze prakticky hraji bez spilmachra - chodi hrozne rychle nahoru.

    • Re: Liverpool- 3 útočníci

      Khadgar     před 7 lety 25.04.2018 10:24 |  
      1 0

      Ono taky chvíli Kloppovi trvalo než tenhle tým postavil a než s ním začal mít stabilní výsledky. Těch případů, kdy dřív doma nedokázali zlomit soupeře, který zaparkoval autobus, bylo vícero. Letos jim k tomu výrazně pomohla superforma Salaha. Takže to nebylo hned a ta cesta k tomu byla trochu trnitá...

    • Re: Liverpool- 3 útočníci

      Boss82     před 7 lety 25.04.2018 10:47 |  
      9 2

      Ono na papíře to je sice 4-3-3, ale ti dva krajní útočníci plní prakticky roli našich krajních záložníků - podívej se, v jakých prostorech se Mané nebo často i Salah pohybují při útočných akcích Říma. Vracejí se až k vlastnímu vápnu, někdy až od něj, aby bránili útočícího obránce nebo krajního záložníka.

      Takže ono to je v podstatě takové naše 4-5-1. Ti krajní útočníci v systému Liverpoolu musí plnit defenzivní úkoly v okamžiku, kdy má míč na kopačkách soupeř a hrozí přečíslení 3členné zálohy.

      A ještě jedna věc - dlouhé nákopy. Všimli si zdejší kritici, kteří považují založení útočné akce dlouhým nákopem za ztělesnění veškerého fotbalového zla, kolikrát tímto způsobem zakládali útočné akce hráči Liverpoolu? Nepočítal jsem to, ale byly jich desítky! No a protože Salah, Mané nebo Firmino byli často v rychlém náběhu do správného prostoru, tak to bylo neuvěřitelně účinné a hráči Říma nevěděli, kam dřív skočit.

      • Re: Liverpool- 3 útočníci

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 11:08 |  
        5 0

        K těm dlouhým nákopům jsem chtěl napsat něco podobného... byl jsem se v minulém týdnu kounkout na Bayernu s Mönchengladbachem a právě nákopy byly v určitých fázích zápasu jednou z největších zbraní Bayernu. Samozřejmě je asi zbytečné zdůrazňovat nesrovnatelná úroveň, co se razance a přesnosti kopu samotného týče, nicméně je to samozřejmá součást hry VŠECH špičkových týmů na světě...

        Mimochodem můj "trojboj" (pátek: Slavia - Karviná > sobota: Bayern - Gladbach > úterý: Slavia - Mladá Boleslav) byl opravdu zajímavým cestovatelským zážitkem... a to nemyslím jen geograficky. ;)))

        • Re: Liverpool- 3 útočníci

          Boss82     před 7 lety 25.04.2018 12:05 |  
          4 1

          Jojo, nákopy samozřejmě používají všechny špičkové týmy na světě, to jen místní "odborníci" z SN z toho dělají úplně nesmyslně největší fotbalové zlo. Účinnost dlouhého nákopu je jednak o přesnosti a razanci samotného kopu, ale právě také o náběhu do správného prostoru ve správný okamžik.

          Hmmm, pěkný trojboj a určitě super zážitek:-).

        • Re: Liverpool- 3 útočníci

          iwanowicz     před 7 lety 25.04.2018 13:05 |  
          2 1

          Tak v podstate sis odpovedel, proc spouste lidem caste nakopy vadi. Kdyz to bude presny mic a akce bude pokracovat, nikdo to kritizovat nebude. Kdyz ale 80% nakopu jde na obsazeneho hrace do souboje a nasleduje boj a okopavana o zisk mice, tak se to proste spouste fanouskum nelibi.

          • Re: Liverpool- 3 útočníci

            pethead (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 13:13 |  
            3 1

            No jasně, ale tady právě nikdo z těch kritiků takřka nikdy nehaní "kvalitu nákopů", nýbrž prakticky vždycky "hru na nákopy" na Škoďáka apod.

    • Re: Liverpool- 3 útočníci

      Ulquiorra     před 7 lety 25.04.2018 12:26 |  
      1 0

      Viděl jsem a rozebíral každej zápas Liverpoolu v posledních pěti letech, co chceš vědět ? :))

      • Re: Liverpool- 3 útočníci

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2018 01:38 |  
        0 0

        Proč jim to tak jde? :))

    • Re: Liverpool- 3 útočníci

      Ulquiorra     před 7 lety 25.04.2018 12:29 |  
      1 0

      Zbytek se neodeslal -.-

      Primárně je to geniální Klopp a možná ještě geniálnější Buvač. Pak dokonale zvládnutá taktika od hráčů, sebeobětování a jasně daná zodpovědnost. A brutální fyzička jak vytrvalostní, tak výbušná.

    • Re: Liverpool- 3 útočníci

      donford     před 7 lety 25.04.2018 14:10 |  
      1 1

      Jsem taky laik, ale myslím si, že u nás prostě žádný ligový mančaft tři útočníky nemá. Nemám na mysli útočníky podle názvu, ale svým fotbalovým kumštem, tedy umem a provedením. I my máme stěží 2 - Škodu, Tecla. A je ještě otázka, jak si spolu sednou. Necida všichni chceme poslat pryč. Nemáme ani 4 věrohodné obránce, a tak pětičlenná záloha, byť třeba nesourodá, musí těm 4 obráncům a jenomu útočníkovi moc pomáhat. Z hlediska špičkového fotbalu je každé české mužstvo spíš žal. Podivný slepenec 11 hráčů. Snad brankář by se z toho měl svojí jednoznačnou specifičností vymykat. Měli jsme takového - Pavlenku - ale prodali.


      • Re: Liverpool- 3 útočníci

        donford     před 7 lety 25.04.2018 14:11 |  
        0 0

        Jako odpověď Mikovi.

  18. Chce to čas... vážně?

    Eskaes     před 7 lety 25.04.2018 12:22 |  
    8 7

    Proč by mělo duo z Liberce dostat víc času, než ho měl pan Šilhavý? Bez obalu, to je alibismus jejich neschopností.

    Přiznejme si, že se u nás učí a zatím je jejich přínos pro klub víc než diskutabilní.

    • Re: Chce to čas... vážně?

      biggris (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2018 14:02 |  
      6 2

      Rikas to jako kdyby tady trpis byl stejne dlouho nebo dokonce dyl nez silhavy...

    • Re: Chce to čas... vážně?

      Fačín     před 7 lety 25.04.2018 16:41 |  
      5 3

      "že se u nás učí" - To jsi trefil hřebíček na hlavičku. Oni se "učí" být sportovním manažerem a trenérem skutečného velkoklubu. Proto jsem vůbec nepochopil proč jsme je vůbec přiváděli, na takových pozicích mají být schopní lidé, kteří vědí co chtějí a hlavně vědí, jak toho dosáhnout! Ne, že se to budou "učit". Nejvíc mne vytáčí jejich výmluva, že tým musí nejprve poznat... Copak spadli z nebe, v životě neviděli hrát Slavii předtím? Nic si o ní předem nezjistili? Netušili, že hrajeme většinou do plných? Zavání to amatérismem.

      Nutno uznat, že kvalitních sportovních manažerů je u nás jako šafránu (s trenéry to není o moc lepší), takže najít jméno, které by mohlo Nezmara nahradit, je docela oříšek.

      • Re: Chce to čas... vážně?

        Eskaes     před 7 lety 25.04.2018 19:36 |  
        0 2

        Trpiš mě překvapil v jedné věci. Jak málo odvážný zatím je. A bez odvahy není v útočném pojetí fotbalu šance něčeho dosáhnout.

      • Re: Chce to čas... vážně?

        Rooney     před 7 lety 26.04.2018 07:25 |  
        1 1

        Na jednu stranu souhlasim, ze si musi zvykat na specifika prace v tuzemskem velkoklubu, ale kdyz rikas, ze na techto pozicich musi byt lide, kteri s tim maji zkusenosti, muzes mi napsat i jmena tech, kteri tyto zkusenosti maji, idealne samozrejme uspesne zkusenosti a byli by ochotni (a dostupni) k nam jit??? Me nikdo nenapada a bez tech jmen je to placnuti do vody...
        Mimochodem JS take nemel zkusenosti s vedenim "velkoklubu", pokud tak nebudeme brat projekt jabloneckych galacticos. A pokud ano, tak vsichni vime, jak to dopadlo.

    • Re: Chce to čas... vážně?

      Rooney     před 7 lety 26.04.2018 07:30 |  
      1 2

      Silhavy dostal 1,5 roku, JiT+JN zatim ani ne pul roku. O jakem casu je tady rec?
      Jinak ver, ze naucit tym komplexni celoplosny system zabere mnohem vice casu, naz zavrit obranu a hrat na brejky, jako to hral JS na podzim 16. Ano tehdy to byl vyborny tah, ktery mu vysel, ale bylo to i diky tomu, ze jsme byli podcenovany souper a nehral se proti nam beton.

      • Re: Chce to čas... vážně?

        Eskaes     před 7 lety 26.04.2018 12:10 |  
        1 0

        ano, na tom všem něco je.

        Mně osobně vadí malý viditelný progres ke změně herního "systému". To co hrajeme, mi systém nepřipomíná ani v náznacích. Mám za to, že je to varovný signál, že trenér si s mužstvem nerozumí.

        A jak píšeš kdo má potřebné zkušenosti a chtěl by nás trénovat je také na místě. Přesto se mi nelíbilo angažování Trpiše právě proto, že jsme všichni věděli, že to není papírově lepší a zkušenější trenér než JŠ. Mnozí ho vítali spíš v naději zavedení útočného stylu.

        Prostě ano, možná potřebuje víc času. Ale to co zatím předvedl je přece zklamání.

        • Re: Chce to čas... vážně?

          Rooney     před 7 lety 27.04.2018 17:58 |  
          0 0

          Sice opozdene, ale i tak jeste zareaguji.
          Mne osobne taky vadi, ze ten progres neni takovy, jaky jsem cekal. Nadruhou stranu dokazu vzit v potaz urcite veci, ktere tomu zatim brani:
          1. "zdedene" muzstvo, kde na ten jeho fotbal moc vhodnych hracu neni. Ano, JiT si mohl privest posily uz v zime, ale chtel dat sanci tem, co tu jsou, protoze realna sance na titul v tu dobu nebyla. Z meho pohledu to bylo takto v pohode, jednak se zbytecne nevyhazeli penize za ukvapene prichody a take se ukazalo, ze treba Stoch to hrat muze a to byl v zime jeden z prvnich na rane co se odchodu tyce.
          2. absence hracu. Zni to asi jako klasicka vymluva, ale je potreba uznat, ze zraneni byli bohuzel prave ti hraci, kteri mu do systemu pasuji (Boril-nejdrive karty, potom musel lepit nedostatek kridel, Sykora, Hromada, Zmrhal, van Buren, Mesanovic, Deli, Kudela). Do toho zrejme JiT doufal v obrozeni Sobola a Mingazova, kteri by tam take pasovali. To jsou vetsinou krajni hraci, kteri jsou pro jeho hru dost podstatni. Kdyby se treba v zime jeste koupil ten Ekpai, na ktereho se tu dost nadavalo, dost by nam to pomohlo.
          3. jarni forma Plzne. Vsichni v zime cekali, ze si Plzen titul bez problemu ohlida, proto bylo v planu naucit se hrat to, co je JiT vlastni. Po ztratach Plzne bylo najednou vse jinak, sance ziskat titul necekane vzrostla a bylo potreba sbirat body za kazdou cenu. Proto se zacalo hrat jistejsim systemem, zejmena potom v obrane, coz nam ale logicky oslabilo utok.

          Ja myslim, ze v priprave a prvnich zapasech jara bylo videt, co zhruba chceme hrat a ikdyz to vysledkove nebylo idealni, tak naznaky hezke ofenzivni hry tam byly patrne. Bohuzel jsme v tom z vyse uvedenych duvodu nepokracovali, a ikdyz to castecne byla vina JiT (neprichod alespon jednoho hrajniho hrace), tak je blbost ho v tuto chvili vyhazovat, jak se tu casto navrhuje.

          Do porovnavani JS a JiT se radeji poustet nebudu, to by mohlo vyvolat neprijemnou diskuzi a zde se bohuzel aktualne bere pouze kritika JiT. Jakmile nekdo rekne neco negativniho k JS, dostane za to akorat minusy bez zadne jine reakce. Minusy jsou mi fuk, ale chybi mi k tomu ty argumentace. To ale neni mireno na tebe, pouze obecne konstatuji.

          Ja osobne tedy verim, ze je JiT kvalitni trener, byt ty zkusenosti z "velkoklubu" nema. Ale treba sem jen naivni no.

  19. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    Marcelo10     před 7 lety 25.04.2018 12:45 |  
    1 3

    Tak ono jde taky asi o to, cemu rikame nakop..prenaseni hry ze strany na stranu, popripade vsimnuti si dobreho nabehu spolugrace a prshrani tak obrany vzduchem by urcite nikomu nevadilo. Ale to co mi predvadime, jsou nakopy na hrace, ktery ho ma podrzet a pak se o nej porvem..to je hra na nahodu.

  20. Finale Poharu

    Mike     před 7 lety 25.04.2018 18:04 |  
    0 0

    Uz je dano, kde se bude hrat finale Poharu, nebo se ceka, kdo bude nasim souperem a pak se to zemepisne upravi ? Pokud to bude Jablonec, videl bych to na Plzen, Letnou nebo Teplice, pokud Zlin, tak je mozna treba i Olomouc ? Predpokladam, ze se finale diky nasi ucasti a fanouskovske zakladne nebude hrat na stadionu pro 5000- treba Boleslav nebo Jihlava. A fandim Zlinu, protoze jim mame co vracet a Jablonec by mohl byt tlacen sudim diky zisku 70 milionum. To by si Pelta utect nenechal.

  21. Re: Totální fotbal? To jsme si naběhli. Kádr Slavie měl být v zimě přebudován víc, př

    Zd3nA1CZ     před 7 lety 26.04.2018 04:27 |  
    3 4

    JŠ udělal titul s týmem, který mu poskládal Uhrin, jakmile si začal skládat svůj tým a přicházeli jiní hráči tak to šlo od desíti k pěti... Trpiš převzal tým po JŠ, chce hrát nějakým způsobem a na to prostě nemají hráče, takže soudit ho lze max tak příští sezonu v zimě, až si přebuduje kádr podle svého... Očekávám, že nás v létě opustí Frydrych, Deli, Ngadeu, Danny, Flo, Mingazov