Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

Komentáře (134)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 12:16 |  
    19 2

    Pozitivní zpráva, že to Číňani i nadále myslí vážně a místo strašení z omezování se spolupráce naopak rozšiřuje. Jen se bojím, že některým závistivcům především z řad mediálních mrd.... prasknou vzteky cévky...

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Markus     před 7 lety 19.04.2018 15:15 |  
      9 0

      Celé je to zajímavá lekce. O přístupu Číny ke strategickým prioritám ve světě a situaci, kde je ohrožena její reputace (ryze silného partnera v byznysu samozřejmě). A také o tom, co jsou schopní bůhvíproč vyplodit či překroutit lokální mediální pisálci.

      A teď si vemte, že v Praze dost možná proběhne summit mezi Trumpem a Kim Jong Unem. Co tu ti Číňané vlastně opravdu chtěli? :)

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 18:14 |  
      3 0

      Však neboj. Zaručeně tutové zprávy, že Číňani couvají ze Slavie, že nemají na další rozvoj, že škrtí finance, že jsou vlastně v koncích a na mizině, jak CITIC a CEFC jsou velký humbuk a podfuk nebo že... doplň si negativní zprávu, která tě napadne... tak takové tutové solokapry budeš číst na idnesu a aktualne.cz nejpozději do dvou - tří týdnů. :)

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      kalex     před 7 lety 19.04.2018 18:20 |  
      8 5

      Takovému Konečnému ať praskne konečník.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        p!erreCORE     před 7 lety 19.04.2018 23:15 |  
        2 8

        Pracuju v LDN LN a musím ti říct,že sou to od tebe neskutečně odporný kecy..

        #uzmetyhleubozarnyzacinajihodnesrat

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        p!erreCORE     před 7 lety 19.04.2018 23:21 |  
        2 12

        Seš debil.
        Přát komukoliv takovýhle věci můžou jenom vymaštěný palice.

        Asi si myslíš,jak seš strašně chytrej a vtipnej,žes vymyslel takovouhle básničku,ale u mně seš jen čurák..

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 23:31 |  
          8 2

          Dojdi si dat studenou sprchu nebo prestan pouzivat internet,kdyz ti to nedela dobre..
          V kazdem pripade tady prestan sproste nadavat slavistum..

          • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

            p!erreCORE     před 7 lety 19.04.2018 23:37 |  
            0 9

            Že tobě to přišlo vtipný?

            • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

              kalex     před 7 lety 20.04.2018 00:36 |  
              3 4

              No já ti to připomenu, harde CORE.

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                p!erreCORE     před 7 lety 20.04.2018 05:09 |  
                1 6

                Nějakou srandovní slovní hříčkou?

                • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                  kalex     před 7 lety 20.04.2018 06:35 |  
                  3 3

                  Budu se snažit.

            • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 12:11 |  
              2 0

              Ne neprislo. Ale prislo mi ubohe nadavat do curaku slavistovi kvuli takove hlouposti..

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                p!erreCORE     před 7 lety 20.04.2018 12:36 |  
                5 0

                Rozhodně sem přestřelil,nebudu tvrdit opak..

                Na druhou stranu si myslím,že člověka,který jinému přeje bolestivé onemocnění se to nemohlo nijak dotknout,proto tak silný slova..

                Kdyby to tu aapoň nebylo každou chvíli,podobný vtipy k popukání..jeden doufá,že náš hráč je zraněnej,druhej přeje rozhodčímu rakovinu,další natrženou prdel..

                Kdyby lidi aspoň trochu přemejšleli než sem takový blbiny napíšou,bylo by nám všem tady myslím líp..

                Mně osobně se tohle jako člověka,kterej v nemocnici pomáhá starejm nemocnejm lidem už několik let a je odhodlanej to i za ty prachy dělat až do důchodu,protože sem v tom našel smysl a poslání velmi dotýká a dost hnusí..

                Jinak samozřejmě souhlasím,že bychom si tu nadávat neměli a příště budu volit opět mírnější slovník..

                Tolik místo omluvy..

                Díky za reakce!

                • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                  Eskaes     před 7 lety 22.04.2018 17:16 |  
                  0 1

                  respekt!

  2. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    smely (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 13:05 |  
    25 1

    covece, nejen medialnim, rano sem mluvil s kamosem zez Plzne a koluje tam u nich presvedceni, ze liga je zaplacena od Cinanu, aby to vyhrala Slavka, ze to je dany, proto hraje FCVP tak spatne atd atd a jako ocividnej priklad uvedl, ze nekopu zadny penalty a primaky atakdale...no rozrechtal me naramne, fanousci uspechu uz bulej jak rumuni...a to me bavi... :-))))

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 13:28 |  
      15 0

      Ale jdou na to ty Číňani rafinovaně. Očarují celou Plzeň, Spartu, Liberec, Olomouc, aby sami moc nedotahovali. Slavia prohraje v poslední Jihlavě, pak doma se Zlínem... aby to nebylo tak nápadné... :-)

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        smely (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 13:32 |  
        8 1

        no jasny a cely to ridi Tvrdik z Hradu, fakt sem se malem pocural :-))))

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          Ondráš     před 7 lety 19.04.2018 15:05 |  
          7 0

          Přesně..Zeman navíc chodí do kotle a hrozí tam holí..

          • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

            Jachym     před 7 lety 19.04.2018 15:18 |  
            6 4

            Víte jak to bolí baseballovou holí, to si potom člověk zvykne na cokoli...

            • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

              knl66 (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 18:23 |  
              4 2

              Chci mít talent jako Jachym, bohužel jsem hodně plachym. Stydím se rýmovat, moh by se mnou zúčtovat. Popřeju mu prima den, snad nebudu příliš čten. Palce dole, říkejte mi vole.

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                Jachym     před 7 lety 19.04.2018 19:12 |  
                4 1

                Ty vole, díky za uznání, ale konkrétně v tom posledním verši mám jen copy&paste podíl z textu našeho nejpopulárnějšího kvintetu...:-))

                • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                  knl66 (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 21:01 |  
                  0 0

                  Ahááááá :(
                  Tos mě zklamal, měl jsem za to, že jde fakt o tvoje vlastní dílo.

                • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                  p!erreCORE     před 7 lety 19.04.2018 23:28 |  
                  0 3

                  Nemáš to takhle ve všech "svých" textech ?

                  • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                    Jachym     před 7 lety 20.04.2018 09:11 |  
                    1 1

                    S citáty samozřejmě většinou ano, ale i ty si někdy operativně upravuji, viz např. K. H. Borovský v této diskusi...:-) Protože jak říká textový klasik: Nedělej, že jseš chytrej. Všechno už tu bylo, nevymyslíš nic...

                • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                  p!erreCORE     před 7 lety 20.04.2018 05:42 |  
                  0 4

                  #jachymejavimzene :)

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      TSeguinTS     před 7 lety 19.04.2018 13:30 |  
      13 1

      Já jsem na fóru plzně četl, že jsme Šádkovi už zaplatili sumu, která je ještě vyšší, než odměna za postup do LM. Výměnou právě za titul, protože prý čínani chtějí LM tak si ji od plzně koupili....

      Jinak na fóru rb se zase spekuluje, zda by neměli přivést Floa a Necida...

      Nemám jinou možnost než takové fanoušky milovat :-))))) Pobaví skoro víc jak Fenin

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        smely (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 13:37 |  
        13 2

        to je supr zprava, tak bysme si mohli na podzim koupit postup ze skupiny, treba vod Bayernu , #kdyzuztakuz :-)))

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        VanDel     před 7 lety 19.04.2018 14:21 |  
        4 1

        aneb "Nechci slevu zadarmo" :)

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          travel (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 08:22 |  
          1 1

          "pravil vychytrale a položil dvě stovky na stůl"

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        bongor     před 7 lety 21.04.2018 08:00 |  
        0 0

        Necku?Tomu by se udělalo zle,jak by tam vlez na první trening.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        bongor     před 7 lety 21.04.2018 08:03 |  
        0 0

        To víš,věrozvěstové podvodů ve fotbale nemůžou pochopit,že by se jim do toho mohl motat ještě někdo další,vždyť trh je plnej na víc než na dva to není.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      iwanowicz     před 7 lety 19.04.2018 14:38 |  
      5 0

      :D Jen at si plzensky placky pobreci. Doufam, ze je to priprava na ty potoky slz, az je v poslednim kole sekne Dukla bojujici o zachranu a prijdou o titul.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        smely (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 14:54 |  
        5 1

        v poslednim kole uz vo nic nepude , budeme slavit uz po 29. doma s Jabloncem....

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Ondráš     před 7 lety 19.04.2018 15:12 |  
      8 2

      Ti jsou dobře vylízaní:D Ještě v zimě bylo v buranově všechno sluníčkový a teď se jim to nějak hroutí a svět je nespravedlivej..a ke všemu teď plno Rumunů mocinky moc fandí Vikince:)

  3. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    Robinator     před 7 lety 19.04.2018 14:09 |  
    5 34

    nechutný vidět tyhle komouše

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Jachym     před 7 lety 19.04.2018 14:20 |  
      4 8

      Jak by to asi dneska řekl K. H. Borovský: Nám je komouš jako "komouš", jenom když je ňáký, abychom jím udrželi ve strachu vidláky...:-)

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Cross     před 7 lety 19.04.2018 16:32 |  
      13 4

      Robinatore, ty nevis co mluvis.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      brťas74     před 7 lety 20.04.2018 00:34 |  
      2 10

      Jo fakt nechutný a tady to taky začíná bejt dost číňnomilský:/

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        brťas74     před 7 lety 20.04.2018 00:35 |  
        2 8

        Číňanomilský

  4. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    afro     před 7 lety 19.04.2018 14:38 |  
    7 7

    Ten výraz Zemana: "No dobře, dres pěknej, ale bedny švestkovýho vína jsou jako kde?"

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Jachym     před 7 lety 19.04.2018 15:14 |  
      5 13

      Na rozdíl od novinářského póvlu jsi informovaný a víš, že pan prezident již dávno přešel od becherovky ke slivovici...:-)

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        warhammer (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 22:06 |  
        2 0

        Kdože?

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          Jachym     před 7 lety 19.04.2018 22:11 |  
          2 6

          Tak pro tebe speciálně ještě jednou: mediální póvl nebo podle jiného klasika mediální mr..y...:-)

          • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

            p!erreCORE     před 7 lety 19.04.2018 22:24 |  
            0 1

            Smí se tu napsat mr*dky?

          • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

            warhammer (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 22:48 |  
            2 2

            Můj dotaz zněl kdože a ne od kohože, ale nevadí.

          • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

            mihaal     před 7 lety 20.04.2018 11:11 |  
            2 1

            "novinářskym póvlem" myslíš někoho konkrétně? Nebo jsou pro tebe všichni novináři, póvl, mr*ky a čoklové?

            • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

              Jachym     před 7 lety 20.04.2018 12:25 |  
              2 2

              Chceš mě vmanipulovat někam, kam se vmanipulovat nenechám. Mnoho z nás tady např. chrlí nadávky na sparťany, ale jistě i mezi nimi znají některé slušné a hodné lidi. Takže takto podobně já to mám s novináři. A jejich označení jsem si vypůjčil od klasiků, což tady opakovaně zdůrazňuji.

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                bongor     před 7 lety 21.04.2018 08:05 |  
                0 0

                Já jsem znal jednoho slušnýho Sparťana,byl to můj tchán.Bohužel už umřel.

  5. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    Ondráš     před 7 lety 19.04.2018 15:08 |  
    6 26

    Pěkná estráda no:/ Já ty šikmnoočky beru jako nutný zlo, ale hlavní je teď v neděli rozbít Liberec 1 k nule..

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Jachym     před 7 lety 19.04.2018 15:37 |  
      1 1

      Jedna k nule? Hlavně ať je to nakonec k. o.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Robinator     před 7 lety 19.04.2018 16:18 |  
      5 25

      dle mínusů tu platí heslo z KSČM až za hrob :D

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        Robinator     před 7 lety 19.04.2018 16:19 |  
        4 15

        s

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        brťas74     před 7 lety 21.04.2018 11:04 |  
        2 3

        Robinator nejseš sám ,já to taky schytávám jak nesouhlasíš s Číňany tak se na fóru nechytáš.Psal jsem ,že dneska je fotbal o penězích ,a bohužel nebo bohudík,ty nám luftjarda zařídil u šikmooček.Šimáně asi věděl proč z toho couve.To čím si SLAVIA prošla v minulosti
        a tím nemyslím jen tu nedávnou tady jak se zdá fůru lidí nezajímá,a šli by za úspěchy přes mrtvoly.Klub který vždy vyznával určitou demokracii je v rukou čínského bolševika navenek se tvářícího jako kapitalista.To mě sere.A nic na tom nezmění ani Tvrdík jako čech v čele.A to že je Čína úspěšně dynamická a rozvíjející se ekonomika je sice pravda ale není to všechno.Ale je nás holt jak to vypadá podle palců dolů menšina co máme stejný nebo podobný názor.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      kalex     před 7 lety 19.04.2018 18:11 |  
      4 2

      První letošní úpal?

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      mig52     před 7 lety 19.04.2018 19:03 |  
      16 2

      Ondráši, tak Slavii od nich odkup a budeme tě brát jako parádní dobro.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      brťas74     před 7 lety 19.04.2018 23:44 |  
      0 5

      Já taky.Nejseš sám.

  6. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    Dazbof     před 7 lety 19.04.2018 16:21 |  
    13 0

    Aspoň bude kam poslat Van Kessella na hostování

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      dupy77     před 7 lety 19.04.2018 18:04 |  
      4 0

      Nebo Gina vyměnit za Bakambu

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      kalex     před 7 lety 19.04.2018 18:09 |  
      1 1

      Ty mu dáváš, chlapci opálenému. Chudák bude domů cestovat o 6 tisíc kiláků dál. :()

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        eye     před 7 lety 19.04.2018 18:30 |  
        2 0

        Tak Curacao hraje v CONCACAF, z Číny to na repre srazy veme východním směrem, pak zase východním na skok do Holandska a ještě dál na východ do Číny, aby se zas hlásil v klubu.

  7. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    Hanzwalter     před 7 lety 19.04.2018 18:40 |  
    33 7

    Co je to tu za politickou agitaci? Nejsem volic levice a ani ANO a volim uz asi z nostalgie ODS a nezlobte se na me, ale je mnr uplne jedno, ze nas vlastni Cinska firma ci defacto stat.... Cina byt v lehce diktatorskem a komunistickem hafu je kapitalisticka zeme jako prase a ti co nadavaji na cinu at teda spali sve hadry, dreesy, vyhazi 80% sveho auta a nechodi do obchodaku, protoze 60% vseho je tu z Ciny. Nechapu tyhle nazory, ze Cinan je nejvetsi zlo:-(

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      malan (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 18:44 |  
      6 17

      Ne Cinan, ale komunista.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        Hanzwalter     před 7 lety 19.04.2018 18:47 |  
        10 3

        V cine je bohuzel posuzovan kazdy jako komuniata... jako to tu bylo drive a strana mela "jenom" 1 500 000 clenu.... ale kazdy byl pro zapad komous jako pro plno nasich fans je kazdy xinan bohuzel komous... je to jen PRko Ciny byt komous... pritom je to jen klasicky diktat alespon dle meho, ale velice pro kapitalisticky;-)

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          edenian     před 7 lety 19.04.2018 19:55 |  
          6 13

          Ja si teda nevsiml, ze je tady kazdy cinan komunista. Necetl jsem tady jediny takovy koment. Stejne jako pro zapad nebyl drive kazdy z vychodu komunista. Proc pises takovy kraviny ?

          • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

            Hanzwalter     před 7 lety 19.04.2018 20:01 |  
            10 1

            Tak si ty komenty relativne nenavistne vuci cinanum precti znova a precti si ime zpravy v tom kontextu... dekuji.

            • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

              edenian     před 7 lety 19.04.2018 20:28 |  
              4 10

              Poud si pamatuji, tak se tady vzdycky hovorilo o CEFC nebo statu nebo systemu, nikoli o "cinanech".

          • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

            Fulham     před 7 lety 19.04.2018 20:01 |  
            8 3

            Nevím, jestli jsi pamětník - ale s tim západem dřív se dost pleteš....vši jsme byli komunisti jednotně....:-)

            • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

              Jachym     před 7 lety 19.04.2018 20:15 |  
              11 5

              Však i Lendl vyprávěl, že dlouho byl pro Amíky automaticky komunistou...:-)

            • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

              edenian     před 7 lety 19.04.2018 20:23 |  
              3 12

              Nesmysl. Moje prime osobni zkusenosti jsou jine. A jsem pametnik.

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                edenian     před 7 lety 20.04.2018 22:13 |  
                0 2

                10 lidi popira me osobni zkusenosti ? Nejak zde pribyva lidi, kterym nerozumim.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        malan (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 21:40 |  
        11 3

        Komunismus je svinstvo a bolsevici sou svine!

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Jachym     před 7 lety 20.04.2018 09:15 |  
      1 2

      Co se týče té konkrétní nostalgie, tak jsem byl její obětí celých 23 let (od získání volebního práva), ale loni jsem se s ní razantně rozloučil...:-)

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        p!erreCORE     před 7 lety 20.04.2018 20:13 |  
        0 0

        Ja to možná špatně spočítal nebo pochopil,ale tobě je šedesát?

        Mě připadáš mladší :)

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          Jachym     před 7 lety 21.04.2018 09:18 |  
          0 0

          Tos spočítal špatně. Volební právo má člověk od 18, ne od 40. Od toho věku naopak může kandidovat na prezidenta:-))

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      brťas74     před 7 lety 21.04.2018 11:31 |  
      1 2

      Další z mnoha co je jim vše jedno.Máš pravdu téměř vše je čínské, a víš za jakou cenu?Právě protože jich je přes 1 mld.,a jen pár vyvojenejch člověk tam nic neznamená.Jak za Voždě v Rusku.Komanči vykořisťovatelé člověka člověkem.Kočkopes.

  8. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 19:39 |  
    16 1

    No zatím velké zklamání, očekával jsem k této zprávě masové vyjádření našich novinářů prognostiků včetně ceněného pana Mádla a i jejich anglických expertů a ono ticho po pěšině,zřejmě jsou v pražských kanálech na exkurzi :-)))))

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Jachym     před 7 lety 19.04.2018 20:14 |  
      8 8

      Zatím spíše zůstávají zhulení po pražských kavárnách... :-))

  9. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    Mimoň     před 7 lety 19.04.2018 20:36 |  
    18 0

    tak tohle mě definitivně tak nějak uklidnilo, byla to ale slušná masáž od Čt, Rozhlasu a dalších médii, že Číňani to tady balí atd... snad to tak bude pokračovat co nejdéle.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      bongor     před 7 lety 21.04.2018 08:11 |  
      1 0

      Měli pravdu,zabalili to ale hned to rozbalili jiní, stokrát movitější.Je to k vzteku a jak mohlo bejt v český kotlině tak krásně bez tý Slavie.

  10. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    Grobar     před 7 lety 19.04.2018 21:17 |  
    14 1

    @JaroslavTvrdik
    7 min
    Predseda predstavenstva CITIC Group a predseda predstavenstva SINOBO Group navstivili SK Slavia Praha. Nejvyssi predstavitele akcionaru nejstarsiho cinskeho profesionalniho klubu Peking Sinobo Guoan potvrdili strategickou spolupraci s jejich klubem i podporu rozvoji Slavie.

  11. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    brťas74     před 7 lety 19.04.2018 21:20 |  
    5 19

    Tak a teď si vás koupím všechny jak řekl Bohumil Stejskal alias Bohůš v Dědictví.Číňan tady číňan tam všude kam se podivám.Ty jednou koupěj i poslední stánek i s tou hrbatou prodavačkou, jak pravil Oťásek vocásek v Bylo nás pět.Je to taková komunistickokapitalistickej kočkopes.Sere mě že tam lidi neznamenaj nic ,a nějaký lidský práva na to se tam nehraje.Fuj žít bych tam nechtěl.Ale holt se chtěj zviditelnit v Evropě tak to vzali přes fotbal.Pevně doufám že to luftjarda (hoch se vyzná)bude držet pevně a bude hledat skuliny pro zlaťáčky ,protože dneska je fotbal holt vo chechtákách.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      kalex     před 7 lety 19.04.2018 21:59 |  
      2 2

      V Evropě jako nevěděli, že existuje Čína?

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 23:14 |  
      12 2

      Zalet si tam,budes prekvapenej :) Cina se nejspis stane,nebo uz se stala,nejvetsi svetovou ekonomikou,maji tam hypermoderni vlaky,o kterych se nam muze jen zdat,vsude se stavi,vse je nove,ciste,lide se nezdaji,ze by zili nejak ve strachu pred rezimem,rozhodne to tam neni tak spatne,jako v Rusku. Tim nechci rict,ze vlada jedna tak,jak jsme zvykli,maji tam politicke vezne,represe,cenzuru netu,ale vzhledem k tomu,ze jich je pres miliardu,tak to tak spatne neni. Stale jsou na ceste od tvrdeho rezimu k lepsim zitrkum:) Nebo si projed videa od Cocika na yt,ktery tam dlouhodobe zije. https://www.youtube.com/user/cocik/videos

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        brťas74     před 7 lety 19.04.2018 23:55 |  
        3 14

        sTizz tady to bylo taky takový.Komanč nám dal nažrat ale huba se musela držet.Tak to funguje tam.Jo Peking to je třeba jejich výkladní skříň ale každej totáč ti ukáže jen to co ukázat chce,aby se nevidělo pod pokličku.

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 00:06 |  
          9 1

          ty jsi tam byl,že to víš tak,přesně ja párkrát jo,a ten jejich kapitalistický komunismus je diametrálně jiný než u nás. před rokem 89.Navíc dnes tady pomalu začíná být taky pomalu totáč.

          • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

            edenian     před 7 lety 20.04.2018 00:47 |  
            4 2

            No, to mas pravdu. Nas na namesti mlatili vobuchama, tam je rozjezdili tankama.

            • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

              vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 01:17 |  
              10 0

              Ptám se jestli jsi tam byl třeba v posledních deseti letech ty vobuchu,to že tam komunisti v historii dělali věci na hovno nikdo nepopírá.Zrovna jako u nás, jen v měřítku velikosti naší země.

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                edenian     před 7 lety 20.04.2018 13:38 |  
                3 4

                Je to nejakych 28 let. Pred par tydny si komunisticka partaj predelala ustavu a sef to ma ted na dozivoti. Myslis si opravdu, ze zitra by si s temi lidmi sel popovidat :-) Nejsi tak naivni, ze ne.

                • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                  vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 15:58 |  
                  3 1

                  Udělali jen to co vlastně tam měli po staletí, jen se tomu pánovi neříká císař. Prostě je to jiná kultura.

                • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                  Gino     před 7 lety 20.04.2018 17:03 |  
                  4 2

                  A co tě vede k utkvělé představě, že by všue na světě měla být "naše" demokracie?

                  • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                    edenian     před 7 lety 20.04.2018 17:51 |  
                    1 1

                    Vubec nic takoveho jsem nerekl. I s predchozim komentem vlka souhlasim. Naprosto presvedcen jsem ale o tom, ze mezi nami neni zadna kompatibilita. A cinsky statni system, jeho doktrina, vztah k vlastnim obcanum neboli vlkovymi slovy / ted necituji / poddanym, komunisticka ideologie / jakkoli je v ekonomicke praxi modifikovana / vnucovana nasilim, to vse je primo v rozporu s nasim evropskym svetem. Nejen evropskym. Kdo nezavira oci, dobre vidi cinske snahy dostat se po celem svete do rozhodujicich struktur v politice, ekonomice atd.
                    A nase jak rikas demokracie je pro ne samozrejme nebezpecny nesmysl.

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                bongor     před 7 lety 21.04.2018 08:16 |  
                4 0

                a v Německu vládnul Hitler,měli bysme urychleně zrušit tu spolupráci s Volkswagenem.Jo a ten Napoleon taky nebyl svatej,nepijte francouzský víno!

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      zdenek_prachar     před 7 lety 20.04.2018 03:45 |  
      35 4

      Nechci zde zapřádat politickou debatu, ale pokud chceme hodnotit Čínu a život v ní, měli bychom si uvědomit, že:
      1. hodnotit pohledem evropských hodnot je absolutní nesmysl. V Číně NIKDY neexistovalo nic, jako koncept lidských práv, demokracie atd. Čínská civilizace vychází ze zcela odlišných hodnot a zcela odlišných východisek. A jde o civilizaci daleko starší, než je ta naše. Čili aplikovat naše měřítka na něco, co s těmito měřítky vlastně nemá a nikdy nemělo co do činění, je trochu krátkozraké a možná až příliš do sebe zahleděné.
      2. V Číně je aktuálně zřejmě nejsvobodnější režim v její celé historii a rozhodně platí, že se lidé mají nejlépe v historii.
      3. Čínská společnost vyrůstá (velmi, velmi, velmi zjednodušeně řečeno) z kořenů konfuciánství. Základní jednotkou je rodina (a věřte mi, že pro drtivou většinu je naprosto nepředstavitelné se nepostarat o rodiče, prarodiče atd) a další, co má hodnotu, je říše. Odtud pochází i represe vůči čemukoli, co jen vzdáleně zavání nějakým drolením Číny. Celistvost říše a její blaho jsou prostě svaté a jsou udržovány a prosazovány absolutní silou, bez ohledu na jednotlivce či menšiny či jiné názory. Což je samozřejmě naším pohledem dost peklo, ale jejich pohledem je to jejich základní povinnost a nejhlubší tradice.
      4. Ano, život v Číně má spoustu negativ. A spoustu pozitiv. Já bych třeba v Číně žil úplně klidně i delší dobu. Mám Čínu hrozně rád. Ale co jsem chtěl lavně říci je, že bychom měli hodnotit druhé s určitou pokorou a sebereflexí. Ono totiž ukazovat si na Čínu je hrozně módní a hrozně jednoduché. Ale uvědomme si, že tady házíme slovy jako bolševici, lidská práva atd, přičemž žijeme v zemi, kde nejméně podlední dva prezidenti byli agenti STB a jestli ne i Ruska, kde premiér je agent STB, podvodník s dotacemi a daněmi a karierní komunista, kde holding vzniklý na principech mafiánského nepřátelského převzetí konkurence privatizuje parlament, kontrolní mechanismy policie, jakož i policii samotnou... Jako jestli chceme na někoho ukazovat prstem, měli bychom začít u sebe.
      Nechci rozpoutat flame nebo politickou diskusi, proto si dovolím více nereagovat, jen prosím - buďme trochu více pokorní a radši zametejme před svým prahem, než abychom ukazovali na druhé...

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        oboj     před 7 lety 20.04.2018 08:46 |  
        7 1

        Super příspěvek, díky za něj.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        Jachym     před 7 lety 20.04.2018 08:58 |  
        11 16

        S velkým zájmem a častým souhlasným pokyvováním hlavy jsem četl tvoje velmi moudrá a střízlivá slova až do chvíle, kdy mluvíš o estébácké minulosti prezidentů Klause a Zemana. Když se v souvislosti s nimi hovoří o ruských a čínských agentech, beru to jako skoro povinný folklór. Ale řeči o jejich členství v StB jsou už docela velkým úletem a přitom stačilo říct, že oba pány nesnášíš. Všichni by ti rozuměli a tobě by se ulevilo. Nemyslíš si, že kdyby byl i ten nejmenší stín podezření, naši hlídací čoklové demokracie na čele se Slonkovou, Kubíkem a Kmentou, dychtiví po jakékoli dehonestaci obou jmenovaných, by takovou věc pořádně rozmázli? Nebo se také zaklínáš siderickým kyvadélkem na odhalování estébáků a agentů jako takových, které propaguje magor Cibulka?

        Tohle všechno bije do očí o to víc, že vyzýváš k pokoře, zametení si před vlastním prahem a neukazováním na druhé, což ještě potupluješ tím, že nehodláš rozpoutat politický flame a přitom vypustíš "hejtový" šrapnel, na který se rozhodneš předem nereagovat. To tedy sorry jako...:-)

        A citát na závěr (omlouvám se za konkurenci Sokratovi):
        Než začneš kázat uvědom si co na sebe víš.
        Jsi stejnej jako my akorát o tom nemluvíš.

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          donford     před 7 lety 20.04.2018 11:52 |  
          7 6

          Proboha, že by Klaus a Zeman byli agenty StB? Co je to za nesmysl? Mohu si o jejich názorech myslet cokoliv dobrého či špatného, to je má svobodná vůle, ale agenti? Mnoho o nich bylo napsáno a jejich slova různě dešifrována, vykládána, ale toto je opravdu přes čáru. To je nejen směšné, ale i ubohé. Pakliže oni 2 byli agenty, pak nutně myslím tak, že celý náš národ byl jeden agent vedle druhého. Dovedete si představit, jak by je už dávno, tisíckrát, milionkrát novináři rozcupovali, rozdupali, na prach rozmělnili, kdyby jen stín podeření byl? A pozor, toto tvrzení pana ZP, je i žalovatelné, to není jen tak pitomoučké plácnutí do vody, To by bylo i o kolaboraci sněmovny a senátu, která p. Klause volila. Plně jsem souhlasil s prvními body p. Zdeňka, ale zrovna tak vehementně protestuji proti proti jeho stupidnímu hejtu na závěr. Také se víc nebudu vyjadřovat, takto sklouzávající polemika právě ZDE mně přijde velmi zcestná a mě prvotně zajímá Slavia jako fotbalový klub a její výsledky, třeba právě ten v neděli v Liberci. Chci se bavit fotbalem a nikoliv sít nenávist a rozhazovat špínu. K té, jak vidno, čím dál víc zdejší polemika sklouzává. Blíží se to k úrovni žvástu a plácání nesmyslů. Nebyl Churchill agentem Hitlera? Nebyl Hitler agentem W.Ch? Nebyl Pán Bůh agentem ďábla a naopak? Proboha, bavte se aspoň trochu, trošiček fotbalem. Jestli to ještě umíte.

          • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

            Jachym     před 7 lety 20.04.2018 12:38 |  
            3 7

            Každý má svaté právo mít nebo nemít rád jakéhokoli politika, ale takové podpásovky jsou krajně nedůstojné. Vždycky mě překvapí kam až dovede nenávist i na první pohled mimořádně kultivované a vzdělané osoby.

            • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

              zdenek_prachar     před 7 lety 20.04.2018 13:44 |  
              11 0

              Pánové, oběma (a případně všem, které ta slova pobouřila) se omlouvám. Jen bych chtěl upřesnit, že jsem ta slova nemyslel jako odsudek, ale ilustraci aktuální situace, myslím, že málo kdo z nás takové věci může hodnotit, neb v situaci, kdy by byl třeba i nucen podepsat, nikdy nebyl. A já sám nevím, jestli bych dokázal být tak silný a tlaku odolat. Takže opakuji - nemyslel jsem to jako hate ani jako kritiku, jen jako ilustraci.
              Současně jsem měl za to, že okolnosti vzniku prognostického ústavu a další okolnosti jsou dostatečně známy, ale je faktem, že to, co jsem napsal, nebylo nikdy nikomu prokázáno. Proto jsem měl napsat, že jde o můj názor a i za to se tedy omlouvám.

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                Gino     před 7 lety 20.04.2018 17:09 |  
                3 12

                No s tím koncem "premiér je agent STB, podvodník s dotacemi a daněmi a karierní komunista" jsi to taky trochu přehnal, takže podepisuji původní reakci Jachyma. nejdříve zněl tvůj příspěvek opravdu dobře a s nadhledem, ale pak jsi neodolal jedovaté žluči a vyplival jsi ze sebe spoustu nefér věcí.

                • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                  padre     před 7 lety 20.04.2018 18:42 |  
                  8 0

                  Takové hodnoceni AB je ještě velmi umirnene a lichotive - bohužel pro nas je realita mnohem horsi.

                • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                  zdenek_prachar     před 7 lety 20.04.2018 19:30 |  
                  7 0

                  Opravdu tu nechci rozpoutat politickou debatu, ale to by mne opravdu upřímně zajímalo, co z citované věty není pravda. Agent STB je snad bez diskuse, karierní komunista je snad také bez diskuse, dotační podvodník je zcela evidentně (stačí si přečíst podklady k úvěru, které byly na Čapí hnízdo předloženy a z nichž jasně vyplývá, že jde buď o podvod dotační, nebo o podvod úvěrový a zkombinovat s faktem, že veškeré úvěry byly splaceny z peněz jiných firem holdingu v účetnictví vedených jako platby za pronájmy reklamních ploch - na staveništi uprostřed ničeho...), daňový podvodník pro mne také bez debaty - jelikož nikdy nezdanil příjem, za který by si mohl koupit korunové dluhopisy (které mimochodem také s největší pravděpodobností jsou podvod, jelikož AB tvrdí, že šlo o nejlevnější dostupné peníze, ale úvěr banky na Čapí hnízdo poskytnutý holdingu ve stejné době byl dramaticky výhodnější co se úroků týče a korunové dluhopisy tak zřejmě ani dle tehdejšího zákona nebyly vydány, /ne/nabízeny a prodány zcela korektně. Navíc byly prodány výhradně AB, nikdo jiný si je koupit nemohl, což znamená výraznou daňovou optimalizaci /dle mého podvod/ jak na straně AB, tak na straně jím vlastněného holdingu a celkově odkloněnou sumu v řádu stamilionů nejméně)...
                  Ale pět, nechci nikoho hodnotit, každý dělá co umí, jak umí a jak mu svědomí a stát dovolí. Šlo jen o ilustraci prostředí, v němž žijeme vzhledem k tomu, jestli bychom měli ukazovat prstem na druhé...
                  A už to fakt nechme být, myslím, že už bylo řečeno vše...

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                padre     před 7 lety 20.04.2018 18:40 |  
                4 0

                Zdenek ma velký nadhled, smysl pro zkratku sice ne (je to takový akademictejsi text), ale dokáže veci pojmenovat spravne.
                Ohledne "agentu" dodam jen tolik, ze tisíce CSSR svazku bylo skartovano bez zverejneni, a nikdo z verejnosti nemá ponětí, co vse se tam nachazelo. Sovestske svazky se utajuji dosud - a soucasny rusky rezim rozhodne svoje lidi neohrozi tak pitome "západním" krokem jako je zverejneni. Co do politickeho vedeni a silovych resortu, je to stale říše zla!!!

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          JS (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 13:50 |  
          7 3

          Miloš "spojka na Rusko" Zeman je povinný folklór? Jáchyme, zkus být trochu objektivní, protože vehementně horuješ za objektivitu médií a názorů podle Tebe „antiRuských hysteriků“ , a zároveň se nepodíváš skutečnosti do očí. Rád o tom s Tebou budu diskutovat, ale ve chvíli, kdy začneš popírat naprosto zřejmé propojení Zemana do Kremlu se nemáme o čem bavit, na rozdíl od jeho SPD/Zeman Ultras disponuješ nějakou kognitivní inteligencí, tak si zkus pro počátek přiznat aspoň tohle.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        rak (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 09:01 |  
        13 0

        Je to přesně tak. Když se většina národa nechá zblbnout marketingem a zavírá oči před spoustou věcí, tak nemá moc co kritizovat zahraničí. Nejvíc nám uškodili lidé typu Sisáka. Na Číňany ani Araby nevypadali.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        mig52     před 7 lety 20.04.2018 09:44 |  
        15 1

        Zdenku, díky za tento příspěvek. Neměl jsem sílu se do takového rozboru pustit, ale tu pasáž o jiné kultuře atd. podepisuji. Mnozí si neuvědomují, že hodnotit Čínu českýma očima je asi totéž, jako by k Česku mudrovali peruánští indiáni nebo šijídští separatisté.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        JS (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 13:47 |  
        2 1

        Velmi dobře popsáno. Díky.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        edenian     před 7 lety 20.04.2018 13:57 |  
        2 5

        Samozrejme souhlasim s bodem jedna / a je toho mimochodem daleko vic /, proto nechapu proc by tady vubec nejaky cinsky vstup do systemu mel byt akceptovatelny.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      donford     před 7 lety 20.04.2018 12:00 |  
      7 1

      Já bydlím na Praze 6, a to byste koukali, kolik domů, bytů tam koupili Rusáci. Číňana u nás v okolí nevidno, ale Rusáků při nákupech plnej krám. A už se i občas rozkřičí, proč prodavačka na ně nemluví rusky. Mocensky nás nedostali, to jsme nějak vydrželi celých 40 let, ale pak se vrátili a ekonomicky jsou tu páni. Obávám se, že i když jednotlivci bývají slušní, i pozdraví, celkově jsme pro ně holota, póvl ve vlastní zemi. Neboť oni jsou ti, co mají děnky. (peníze). Moc děněk.

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        bongor     před 7 lety 21.04.2018 08:28 |  
        2 1

        Jo done,to potvrzuji a není to jen P6,dělal jsem kabelovku a internet nad Prahou 5,tam v některých ulicích neumět
        rusky,tak se nedomluvíš.a o tom pohrdání,/Moskva je větší,než ta vaše republička/,taky máš pravdu

  12. zvláštní den

    hiker42     před 7 lety 19.04.2018 23:14 |  
    7 18

    z Hradu odjíždějí komunisti ze CITIC, do Katedrály míří ostatky kardinála Berana.

    • Re: zvláštní den

      edenian     před 7 lety 20.04.2018 17:58 |  
      3 2

      Dal jsem ti thumbup a musim ti vyslovit jisty obdiv. Tohle tady jeste na mistni hochy nikdo nezkusil. Jsme zvedav na tve skore dnes vecer :-)

      • Re: zvláštní den

        hiker42     před 7 lety 20.04.2018 21:20 |  
        4 3

        Mám nahrabaný plusy z dřívějška, tak si sem-tam nějakou "neobratnost" můžu dovolit :) Ale je neuvěřitelný, že i Ty jsi stále v kladných číslech :)

        • Re: zvláštní den

          edenian     před 7 lety 20.04.2018 22:37 |  
          4 7

          Protoze se krotim :-)))))) Na oslavne ody na - cituji - " nase cinske pratele" od nejvetsich mistnich bolsevikobijcu se uz vubec neodvazuji reagovat :-) Vubec mne posledni dobou nekolikrat napadlo, ze bych odtud mel asi vypadnout. Jeste se to teda ve me pere, ale ta moje Slavia, kterou jsem prozival celej zivot je zda se definitivne v prdeli. Identifikovat se s timhle Tvrdasovo podnikem nelze. Tak se stale / a tezko / pokousim oddelovat Slavii od toho sajrajtu, ale nevim jak dlouho to pujde. Loni jsem si koupil permici vlastne jen proto, ze me kamos spartan strkal tu svoji tak dlouho pod nos a ze jeho vubec nezajima komu to patri, hlavne at hrajou dobrej fotbal. Fakt nevim. Kdyz sedim v Edenu, tak se raduju, ale nejak mene a mene. A tady na SN se to teda taky docela zmenilo.

          • Re: zvláštní den

            hiker42     před 7 lety 21.04.2018 10:46 |  
            5 3

            ahoj ede, rozumím Ti, ale nedělej to, ikdyž máš dobré důvody. mě třeba neskutečně vytočil návrh Tvrdíka na komunistickou hvězdu na dresu a ještě víc, když si tu následně hrál Syrovátka na Urválka. Poturčenci horší Turka. Ale všechno je do času - nacisti, český prevíti, a věřím že i komáři (včetně těch mentálních) a Slavia a my to vydržíme! imho vždycky tady na SN byli inspirativní lidi, kvůli kterým stojí za to zůstat, číst je, přemýšlet, mít radost, posunovat se. Pan zz, Tantalos a další na začátku, teď třeba ty, eskaes, když to má přesah z fotbalu tak JS a další. ve skutečnosti se to tu neliší od zbytku společnosti, kde třetina lidí nejde k volbám a víc než třetina miluje Babiše, Okamuru a komáry.. nenech se otrávit, jinak nedává smysl ani zůstávat v Čechách. Mě třeba SKS a bíločervená pořád bere jako na začátku. a když se povede zápas, nebo aspoň výkon jednotlivce a třeba novej chorál (aktuálně "už když přijdem na svět...") a na závěr mače TS zpívá "Bican, Puč a Plánička", tak je to dycinky super :) a Tobě palec nahoru za upřímnost :)

            • Re: zvláštní den

              edenian     před 7 lety 21.04.2018 14:38 |  
              2 4

              Co se tyka ty hvezdy, ze si ten hostapler vubec dovolil neco takovyho vyslovit, to bylo skutecne neco silenyho, zaplatpambu, ze se tady par lidi rozcililo. Ale zkouset to bude dal, kam az ho "lid" pusti.
              A Tobe dik.

  13. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    Pepibican     před 7 lety 20.04.2018 07:16 |  
    11 29

    Jaksi mi z té plejády komunistických pohlavárů z Číny co defilují po Tvrdíkově boku začíná být docela šoufl. Režimu se nelíbí jistá společnost, šup, dosadíme další, státem 100% kontrolovanou a ovládanou. Jakási nesmyslná akademie s číňany tam, jakási nesmyslná akademie s číňany onde, však on jim ten zájem jednoho dne donde.Toto je zcela proti historii a filozofii Slavie jakožto klubu inteligence a v nejtěžších dobách národa bojovníka proti komunistům. Vždyť to byli komunisté, kdo Slavii v 50. letech téměř zničili, připravili o stadion, nejkrásnější dresy a hráče rozmetali po všemožných klubech. Mnozí velikáni naší klubové historie nejen z řad hráčů se musí v hrobě těžce obracet, bojovali s režimem často s obrovskou dávkou hrdinství a teď tady toto, komunističtí majitelé a ještě ke všemu spojenci toho marasmu na pražském hradě... Majitelé ze země pošlapávající základní lidské svobody, ale nu což, peníze nesmrdí. Hlavně nepište, že už je přece jiná doba. Není, stačí se podívat na tu komunistickou sběř v naší poslanecké sněmovně, ti by i dnes bez skrupulí kvůli víře či přesvědčení či kvůli tomu, že kdo není s námi, je proti nám, byli schopni téhož, co jejich straničtí předchůdci a učitelé z dob nedávno minulých. Pro ně měl lidský život hodnotu včerejšího kravského lejna. A tak to je dodnes i v opěvované Číně.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Fulham     před 7 lety 20.04.2018 08:01 |  
      19 5

      nebudu polemizovat s obecným, politickým slintem který patří na Novinky nebo IDnes - NE SEM....Ale - jestli ti vadí akademie a spolupráce v mládeži , tak je mi tě jen líto... a hele ? - vadí ti , že je v kádru Stoch? bez těch ,,komunistů" by tady byl dost těžko...

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        Pepibican     před 7 lety 20.04.2018 08:58 |  
        6 22

        A co sem patří ? Pouze patolízalské servilní příspěvky ? Fotbal ve Slavii současnosti je opět politická záležitost, bylo by naivní si myslet, že to tak není. Profesionální politik v našem vedení na jedné straně, politiky vedené čínské subjekty na druhé straně.

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          bongor     před 7 lety 21.04.2018 08:36 |  
          3 3

          No jo,my jsme tady soudruzi zapomněli,že každý by se měl pořádně prokádrovat,než se pustí na nějakou vedoucí funkci.Toho Tvrdíka jsme sem neměli vůbec pouštět.Víte jak by se nám krásně žilo bez něj?Mohli jsme hrát v Horních Počernicích třetí třídu a možná vyhrávat každej zápas a třeba i postoupit do druhý třídy/ale tam radši ne,tam jsou už taky potřeba nějaký peníze/.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      iwanowicz     před 7 lety 20.04.2018 08:46 |  
      27 1

      No vidis, komunisti Slavii znicit nedokazali a ted se kruh uzavira a naopak jini komunisti zaplatitli dluhy, kteri tu nadelali tobe nejspis milejsi "kapitalisti", koupili pro klub za miliardu nadhernej stadion, buduji akademii, postavi muzeum slavie, postavi vyhrivane kryte treningove hriste a nekolik dalsich treningovych ploch, klub je stabilizovany, hraje pohary. Pro me jako fanouska, to je proste parada. A to ze se z ciny stane nezadrzitelne nejvetsi svetova velmoc se nam nemusi libit, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co s tim muzeme delat.

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Robinator     před 7 lety 20.04.2018 09:29 |  
      2 22

      https://video.aktualne.cz/dvtv/zahalka-v-cine-probiha-genocida-lide-jsou-drzeni-v-taborech/r~e937bd1efcd311e5a5f4002590604f2e/

      https://video.aktualne.cz/dvtv/odebral-jsem-vezni-organy-a-proto-zemrel-vinu-jsem-necitil-d/r~701b4226721511e7832f0025900fea04/

      tady se muzete podivat, jak to tam funguje..to jako turisti neuvidite, nebudte naivni panove :) pak doporucuji precist vyrovni zpravu Amnesty International..o Cine mate obrovsky zkreslene informace, ze je to moderni kapitilasticky stat..HOVNO, to je jen na oko a taky proto, ze maji radi penize..ale nekde hluboko za dvermi jsou to stale komunisticti vrazi

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 09:58 |  
        20 0

        Já se do těchto politický sraček nechci plést, komunismus je svinstvo, ale vytahovat jednotlivosti a z toho usuzovat na obecné vedení a nastaven státu je dost nebezpečné. kdyby nás koupili amíci, dal bys sem toto?
        https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/359486-znasilnovany-a-bity-nerozeznal-den-od-noci-vezen-c-760-popsal-horor-na-guantanamu.html
        https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/stala-valka-v-iraku-americanum-za-to-vetsina-z-nich-si-to-nemysli_201201021412_mvydrova - 4500 mrtvých US vojáků, 30t zraněných a 100t mrtvých civilistů díky válce na základě vylhaných údajů
        co tím chci říct je,že nic není bílé a černé. Posuzujme v souvislostech! Prostě říše typu Číny nebude nikdy stejná jako státy v tzv západním světě. Vývoz demokracie západního typu se neosvědčil, někde je prospěšnější jiné zřízení. A aby mne někdo špatně nepochopil tak: komunismus je zlo, Rusko je zlo, pána na Hradě nemůžu ani vidět a Babiš je ohrožením pro tento stát. A TV Barrandov je sračka, ale stejně chci, aby získali práva na ligu. Protože jak je v článku na seznamu, dostává česká liga cca 120 mio ročně, maďarská 600. tzn nám se tu někde ztrácí 480 mio ročně, které zůstává za nehtama pánům Vackovi (Pragosport) a Svoboda (šéf LFA, představenstvo Sparty). Určitě to jsou kluci západního demokratického střihu, tak jim budem fandit, aby toho zlého čínského Tvrdíka znovu porazili, jako při volbě Berbra. To jsem trochu odbočil zase k fotbalu

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        japoko     před 7 lety 20.04.2018 11:45 |  
        12 9

        No to ale nesmis vsechno verit shitum typu AI nebo Clovek v tisni!

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          Robinator     před 7 lety 20.04.2018 11:47 |  
          2 16

          takže všichni lžou..chudáčci z Číny..mluví se o nich špatně a přitom je to tak vyspělá, demokratická země..kde svoboda slova a práva jednotlivce jsou na denní bázi :D

          • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

            golux     před 7 lety 20.04.2018 15:57 |  
            8 0

            Pozor, zase se koukáš naším úhlem pohledu, ale ti lidé tam mají jinou mentalitu. My se snažíme vyvážet dobro, svobodu, demokracii, ale vše po našem. Když půjdu do historie, jak dopadlo tzv. Arabské jaro? Totální chaos a boje o moc. Prostě někde jsou zažité jiné vzorce chování, mají jiné historické zkušenosti a s demokracií našeho typu neumí zacházet. A teď si vezmi, že v Číně je cca 50 oblastí dohromady s miliardou lidí, kteří vytváří jednu říši. Nevím, jak by tam náhlé nastolování naší demokracie dopadlo. Myslím, že spoluprací a nenásilnou komunikací dosáhneš víc než odsudky a izolací.

            • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

              Robinator     před 7 lety 20.04.2018 16:18 |  
              3 8

              já tohle vůbec nerozporuji a rozhodně bych nechtěl vyvážet demokracii do světa alá USA STYLE :)) Já jen říkám, že komunisti jsou, byly a vždycky budou kurvy a že v Čině se do dneška lidi vraždí po tisícovkách za jiný názor..a že nás defacto vlastní a řídí komunistický stát..to jsou všechno FAKTA, můžete mi dát mínusů kolik chcete, ale měli by jste si to přiznat :))

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                Gino     před 7 lety 20.04.2018 17:12 |  
                8 5

                Ježiš ty seš magor. A nejlepší jsou ty tvoje FAKTA! :D

              • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

                kalex     před 7 lety 21.04.2018 09:17 |  
                3 4

                Běž raději fandit bráchovi. Kam ti psát nebudu.

        • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

          edenian     před 7 lety 20.04.2018 13:41 |  
          4 4

          A komu jsi pomohl ty ?

      • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

        Robinator     před 7 lety 20.04.2018 11:47 |  
        2 7

        jeden komouš, dva komouši, SEDM KOMOUŠU :D :D

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      Eskaes     před 7 lety 22.04.2018 17:16 |  
      0 1

      díky a razítko.

  14. Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

    Fačín     před 7 lety 20.04.2018 09:00 |  
    9 1

    No tak snad to bude prospěšnější, než naše "partnerství" s Atléticem Madrid....

    • Re: Slavia rozšiřuje partnerství s Číňany, bude spolupracovat s klubem z Pekingu.

      koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 10:44 |  
      7 0

      .. nebo s Hajdukem, které po odchodu p. Šimaněho absolutně utichlo.

  15. Zdejší dnešní a včerejší diskuze.

    kalex     před 7 lety 21.04.2018 09:43 |  
    9 1

    Twl, člověk se v Pátek ožere a pak si v Sobotu ráno čte noviny které má rád. Po přečtení diskuse kdo je číňan a jak k němu vzhlížet, správnému překladu kontradikce a pár střel docela mimo ať už na jakýkoliv terč.... Tak se akorát rozeserem mezi sebou. Šílené. Si radéji znovu naliju panáka a dám pivo.