Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (111)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    Laduk     před 7 lety 22.03.2018 08:37 |  
    5 5

    Myslím si, že jako každej expert ve snaze prodat svoje názory a být originální, přehání. Ale nějaké zrnko tam je, nicméně ať se ukáží Nezmar a Trpiš, protože oni mají zodpovědnost

  2. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    Akuls     před 7 lety 22.03.2018 09:14 |  
    20 13

    Na Dannyho existují ale i jiné názory: Problém je v tom, že to u nás, ani ve Slavii, nemá Danny s kým hrát. Jeho spoluhráči nejsou tak technicky zdatní jako on, takže to občas vypadá, že jim Danny špatně přihrává. Potíž je však často v technické ‚koktavosti‘ a neohrabanosti řady českých ligových borců, kteří jsou na tom sice dobře fyzicky, ale s balonem to u těchto ‚atletů‘ bývá slabší. Třeba za sobotní derby na Spartě, kdy střídal o přestávce, byl Danny kritizován i médii. Ovšem ten, kdo byl na Letné osobně, si musel všimnout, že portugalský záložník je stále volný. Jenže nedostával balon, dlouhé míče tradičně putovaly na Škodu. Tohle je i věcí trenéra, že nedokáže kvalit takového hráče na hřišti patřičně využít,“ řekl efotbalu.cz nejmenovaný expert.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      Mates204     před 7 lety 22.03.2018 09:23 |  
      4 15

      Nejmenovaný expert: Danny :D

      • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

        Akuls     před 7 lety 22.03.2018 11:08 |  
        3 1

        To snad ne, to spíš vypadá na redaktora Procházku. Nicméné, protože lze těžko očekávat, že by se Berbrliga přizpůsobila zahraničním hráčům, tak se holt budou muset zahraniční hráči přizpůsobit Berbrlize.

        • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

          Mates204     před 7 lety 22.03.2018 11:10 |  
          4 14

          Nesmysl, top zahraniční hráč by si tady ty nekopy povodil raz dva a žádný přizpůsobování by nepotřeboval to mi věř...

          • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

            Akuls     před 7 lety 22.03.2018 11:13 |  
            5 0

            Ovšem ty tady nikdy neuvidíme.

  3. Danny

    Travinho     před 7 lety 22.03.2018 09:47 |  
    14 6

    Můj názor je hlavně takový, že on, Stoch i Hušbauer se chtějí všichni maximálně zapojovat do rozehrávky a jak jsou všichni na hřišti, tak chybí hráči, kteří by na takové míče nabíhali. Pokud je na hřišti Hromada, který svým pohybem dokáže obstarat spousty prostorů, které Danny neobstará, tak naše síla pochopitelně roste, protože naše rozehrávka jeho odchodem vůbec netrpí. Další zásadní problém vidím v tom, že Danny velmi často ztrácí míče, což je při aplikování "totálního" fotbalu obrovská potíž...

    • Re: Danny

      japhy     před 7 lety 22.03.2018 10:43 |  
      6 5

      A to je ještě poměrně zlatý oproti dobám, kdy byl Danny na křídle, ve středu operoval Rotaň, MNN míval přednost před Sukem a Huš hrával zezadu. V záloze tak byl často jen jedinej běhavější hráč. Přesně tohle jsem vyčítal JŠ. Totálně odřízlej hroťák.

  4. ...

    Fačín     před 7 lety 22.03.2018 10:23 |  
    24 2

    Osobně mám z Dannyho rozporuplné pocity. Jsem rád, že borec takového formátu kývl na angažmá ve Slavii, řekl bych, že se snaží odevzdávat maximum a nehazardovat se svým jménem. Ale mám pocit, že se jen velmi složitě adaptuje na českou ligu, na kvalitu spoluhráčů, taktické věci.. Jeho přihrávky mají "oči", snaží se o netradiční řešení, ale ve velké spoustě případů zůstává nepochopen. Ono po 10 letech v Rusku, kde hrál nějaký systém s nějakými spoluhráči, přejít do naší berbrligy, asi ta adaptace chvilku trvá - jak se říká "starého psa novým kouskům nenaučíš". Asi ani nebude náhoda, že nejlepší výkony předváděl v EL, především proti Villarrealu. Bohužel, proti němu stojí statistika - a to nejen posledních dvou zápasů (to je teď vidět nejvíc - dvakrát střídal za nepříznivého stavu, dvakrát jsme otočili).

    No a na současný "hurá fotbal", který bohužel momentálně předvádíme, se asi opravdu nehodí.

    Další kapitolou jsou pak jeho kolena, která už evidentně nejsou v dobrém stavu, což ho limituje rychlostně a soubojově, a troufl bych si tvrdit, že už tam kvůli tomu trochu odchází i ta přesnost přihrávek.

    Ale doufám, že ho po roce nevyhodíme a necháme ho zde se ctí dohrát kariéru, splnit svůj dvouletý kontrakt a ještě ukázat nějaké střípky své geniality.

  5. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 10:29 |  
    10 20

    Bohužel musím souhlasit. Nalijme si čistého vína: angažmá Dannyho se úplně nepovedlo. Myslím, že ideální varianta bude Dannymu v létě poděkovat a poohlédnout se po někom mladším, perspektivnějším.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      Mates204     před 7 lety 22.03.2018 10:30 |  
      3 16

      Trávník.

      • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

        Fačín     před 7 lety 22.03.2018 10:44 |  
        5 15

        Aha, Liberec jsme vybrakovali, tak přejdeme do Jablonce. No, vůbec bych se nedivil, o omezeném rozhledu páně Nezmara jsme se již stihli přesvědčit.

        Jestli někoho z Jablonce, tak bych doporučil Jovoviče, vynikající křídlo, rychlý, gólový, 1 na 1, mladý a s perspektivou budoucího prodeje za slušný balík.

        • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

          Mates204     před 7 lety 22.03.2018 10:53 |  
          16 2

          Aha, koupit 2 hráče znamená vybrakovat. Mluvíš jako ispart...

          • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

            Fačín     před 7 lety 22.03.2018 11:38 |  
            5 21

            Jako ispart mluvíš akorát ty, ten totiž jedinej píše o tom, že je Trávník bůhvíjaký fotbalista a že ho určitě budeme kupovat.

            Za mne by to byl další nepochopitelný nákup průměrného hráče, něco jako Hromada, Tecl či Kúdela.

            • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

              pethead (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 12:44 |  
              7 1

              No nevím... kromě zmíněného plátku se k Trávníkovi vyjádřil např. i Jakub Dobiáš, který napsal něco ve smyslu "Jak může být Trávník ještě pořád jen v Jablonci, to mi hlava nebere."... Tudíž pro Trávníka hovoří minimálně ještě čísla, resp. statistiky (neberu-li v potaz reprezentační trenéry apod.).

              Nicméně musím přiznat, že já osobně o něm vlastně nic nevím, zápasy Jablonce až na dvě výjimky ročně nesleduji, takže absolutně netuším jestli vůbec a jak moc dobrý je...

              • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                bongor     před 7 lety 22.03.2018 16:55 |  
                3 0

                Jak může bejt v Jablonci?Jednoduše,má nejvychcanějšího majitele v ČR,ten ví co dělá a vůbec ho nezajímá nějakej sportovní zájem hráče.

            • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

              Rooney     před 7 lety 22.03.2018 21:47 |  
              10 2

              Tobe ta dvojce Nezmar+JiT lezi asi hodne v zaludku vid? Liberec jsme dle tebe vybrakovali (jak pise kolega) nakupem dvou hracu, Travnika chceme jen proto, ze je z Jablonce a dal nas sportovni usek nedohledne... Co treba fakt, ze ve svem veku je uz par sezon klicovym hracem Jablonce a je to presne typ do Trpisovskeho stylu? O tom, ze patril k oporam U21, ted je povolan do acka (vim ze to aktualne neni velike meritko) je asi zbytecne mluvit. Meli jsem zajem minimalne o Ikaunekse, koupili jsme Vantrubu - jak se to mohlo dle tveho pohledu stat, kdyz mame rozhled pouze na severu cech???
              Ad. Hromada s Teclem jako prumer... Hromada hral v Plzni vyborne, u nas zatim tolik vyrazny neni, ale jeho prinos pro tym je opravdu veliky a Tecl je jednim z nejgolovejsich utocniku v nasi lize. O Kudelovi je zbytecne cokoliv psat, to uz jsme tu resili...
              Ja dokazu respektovat jiny nazor nez mam ja, ale prijde mi, ze cokoliv se u nas deje je dle tebe spatne a to pouze z duvodu, ze za tim stoji prave dvojce JN+JiT...

              • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                Fačín     před 7 lety 23.03.2018 10:28 |  
                4 14

                No, vlastně máš úplnou pravdu. Ta tvá poslední věta to naprosto přesně vystihuje.

                Byl jsem proti angažování této dvojice a zatím mne vůbec ničím nepřesvědčili o tom, že bych se snad mýlil. Manažerské kroky zatím skoro žádné (jen ty předvídatelné) a trenérský rukopis zatím hrůzný (viz 60 minut děsu a bídy v derby s nejslabší spartou za poslední roky). K tomu odstavení Ngadeua, nepochopitelné stavění Sobola totálně z formy apod...Ale to už bych se opakoval.

                Btw "Hromada hrál v plzni výborně" - tak určitě, proto se tam nebyl schopen protlačit do základu a proto nám ho s lehkým srdcem prodali...Byť byl z trojice jejich DZ suverénně nejmladší a tím pádem nejperspektivnější. Přesto ho pustili do týmu arcirivala...

                Ano, oba dva pánové mi leží v žaludku dost, důvody jsem zde již několikrát uváděl (např.nedostatečné zkušenosti s vedením velkoklubu) a každou jejich chybu jsem připraven jim důrazně vyčíst. Bohužel, jinou šanci, než si o tom podiskutovat tady na SN nevidím.

                • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                  Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 23.03.2018 14:21 |  
                  11 3

                  Ubohej pristup hodnej nevyrovnaneho cloveka..
                  Skoda ze ty tvoje mindrakoidni vylevy tady musime my ostatni cist..
                  Jit nekomu po krku jenom proto,ze nema dostatecne zkusenosti s vedenim velkoklubu? Tak hlavne,ze cesky treneri jsou podle tebe posranci,kdyz se boji davat sanci mladym hracum bez zkusenosti.. jsi fakt komickej jak placas paty pres devaty,snazis se svoje zrejme osobni antipatie k T+N naroubovat na nejakou vznesenejsi myslenku a pri tom si primo ve svych nazorech odporujes..

                  No jo,co se da delat. Na druhou stranu clovek se uci i z hlouposti jinych,takze vlastne diky za tve nazory..

                  • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                    Boss82     před 7 lety 23.03.2018 16:38 |  
                    4 0

                    Podepisuji.

                  • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                    golfer     před 7 lety 23.03.2018 19:04 |  
                    5 0

                    +1 - absolutně

                • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                  Rooney     před 7 lety 23.03.2018 18:09 |  
                  6 0

                  A tobe prijde normalni nadavat na vse jen kvuli tomu, ze za tim rozhodnutim stoji nekdo, koho nemas rad??? To snad nemuzes myslet vazne...
                  K tomu hruznemu trenerskemu rukopisu asi dodam jen to, ze jsme zatim ve vsech jarnich zapasech dle statistik nase soupere prehravali. A to jsme hrali se 3 tymy, kteri jsou v horni tretine tabulky, s jarnim prekvapenim z Jihlavy a velmi neprijemnou bohemkou. Navic ta Sparta nas ani nahodou 60min neprehravala, akorat jim ta jejich jednoducha hra v prvni puli vysla a nebyt nasich chyb, 3:0 by to rozhodne nebylo... Mimochodem pamatujes nejake zapasy, kdy jsme soupere drtili pul hodiny tak, jako Spartu a Olomouc? Ja nerikam ze je nase hra uzasna, ale jsme teprve na zacatku cesty a uz ted me to bavi vic nez na podzim. Ale pokud te bavi impotentni hra pod jinak velmi sympatickym trenerem, tak prosim. Souhlasim, ze Sobol je mimo, ale koho tam mel asi tak dat, kdyz jsou Sykora a Zmrhal zraneni, MvB je v zakladu spatnej, Tecl se na kridlo nehodi atd.. Z toho, co bylo k dispozici moc jinych variant nebylo... A tech zranenych hracu mame vice, coz nasi hru take limituje.
                  Ohledne Hromady ano, v Plzni hral dobre (alespon dle toho, co jsem pochytil, ale je fakt, ze sem je nesledoval nijak pravidelne) Pokud se nepletu, tak tam byl na hostovani s opci a mluvilo se o tom, ze tam nechtel podepsat. Coz muzou byt jen povidacky, ale tak jako tak ho Plzen nepustila k nam naprimo.
                  To ze JiT nema zkusenosti s velkoklubem muze byt ze zacatku jeho slabsi stranka, ale to jsme jako meli cekat na to, az ho angazuje Sparta nebo Plzen a teprve pote o nem premyslet? Ja bych se vsadil, ze kdyby ho vzala Sparta a on tam uspel, tak tu budes nadavat na to, proc tu sanci nedostal u nas... Ja byl treba pro prichod zahranicniho trenera, ale kdyz uz mel prijit nejaky cech ci slovak, tak jsem rad, ze Slavia nesla cestou "osvedcenych" jmen, kteri se tu toci porad dokola, ale vsadila na mladsiho trenera, ktery se snazi hrat a aplikovat prvky moderniho (evropskeho) fotbalu.
                  Jestli ti muzu neco na zaver doporucit, zkus se oprostit od te negace o osobni nenavisti a koukej se na vse trochu s nadhledem. Pak si treba budes uzivat krasne chvilky s nasim milovanym klubem tak, jako vetsina z nas, ikdyz treba ne kazdy teto zmene fandil ci fandi.

                • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                  sasky     před 7 lety 23.03.2018 19:24 |  
                  6 0

                  Ještě štěstí, že Nezmar s Trpišovským nejsou v klubu pro to, aby přesvědčovali někoho, kdo se stejně přesvědčit nedá. Ty jsi totiž typický návštěvník dřevěné tribuny - věčný kafral. Že tě to baví. Já jsem si zápasy s Olomoucí a derby i přes problémy užil, hra Slavie mě baví. Ale třeba je to tím, že neberu fotbal nějak smrtelně vážně a hledám spíš ta pozitiva. Ty jsi zřejmě opačný případ. A teď mě jenom řekni, kdo z nás se má líp. Ty se užíráš, já ne :) Hezký večer.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      Maty22     před 7 lety 23.03.2018 17:53 |  
      0 0

      Máme Trubače.

  6. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    Robinator     před 7 lety 22.03.2018 10:59 |  
    11 23

    Za mě docela selhání, Danny, Rotan, Altintop..uplne zbytecne nakupy..kdyby dostaval misto toho sanci Bucha plus treba jeste jeden kvalitni mladeznik..bylo by to vice ku prospechu

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 14:15 |  
      16 0

      Kdo by po bitvě nebyl generálem...? :)
      Přečti si tehdejší příspěvky tady na diskusi, 80-90% přispěvatelů z toho tenkrát lezlo po stropě nadšením. Vzpomeň si na tiskovku ze Živnobanky s JT, jaká to byla sláva a jak jsme tady volali "Vivat, bravo!"
      (Včetně mě, přiznávám. Jediný divný dojem jsem měl z Rotanje, ale věřil jsem JŠ, že to bude bomba, neznal jsem ho.)

      • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

        Robinator     před 7 lety 22.03.2018 14:24 |  
        5 8

        tak jasně..fanoušci to vítali, i já jsem byl zvědavý na Dannyho..
        ale mně se už od začátku nelíbil věk posil.
        Fanoušci jsou laici, ale naši skauti, kteří mají na starost zahraničí se teda moc nepředvedli..Snad jen Ngadeu z těch všech je OK..

      • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

        bongor     před 7 lety 22.03.2018 16:58 |  
        4 0

        Tohle fandy vždycky nadchne,když se prokáže vzestup klubu,nákupem prověřených hvězd nebo hvězdiček.A rázem všichni zapomenou na to,že bohužel všichni stárneme a že špičková forma fotbalisty je relativně krátký úsek kariery.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      pevek     před 7 lety 22.03.2018 19:37 |  
      9 0

      Jasne, stavel bych zalohu na borcich jako Alvir, Bucha, na hrotu by mohl excelovat Oskar Fotr. Puvodne jsem k tomu chtel jeste pridat Micka van Burena, ale ten alespon neco obcas predvede. Ale divim se tomu, jak jsou tu uprednostnovani hraci na zaklade nejakych iluzi a chimer. Jestli se z Buchy stane skvely hrac, tak jen o to lip, protoze je rozhodne nadejnej, ale utirat s nim porad Dannyho, to uz mi prijde jako uplna ztrata soudnosti.

      • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

        eye     před 7 lety 22.03.2018 23:30 |  
        7 0

        Přesně tak. Alvira někdo někdy vůbec viděl hrát? Oskar Fotr se trochu prosazuje ve Vlašimi (!) až teď. Mě vždycky překvapí, jak fanoušci předpokládají, že na tribuně, na hostování nebo v mládežnických týmech se skrývá nějaký klenot, který by všechny ze základu strčil do kapsy, ale trenér je tak hloupý, že o něm neví nebo ho schválně nenasazuje (něco takového se jistě může stát, ale není to moc pravděpodobné). Ale doufejme, že se Bucha prosadí - jednoznačně "naznačil předpoklady".

        • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

          Robinator     před 7 lety 23.03.2018 09:34 |  
          0 6

          valna vetsina treneru tu proste hloupi jsou..vidam to deno denne.. kdy jdu na trenink a vidim, jak 11,12,13 letym klukum davaji kolecka kolem stadionu a fyzicky trenink misto aby je ucili jen a pouze fotbal..to je jeden z prikladu..BTW Oskar Fotr byl mega hubenour a nemel vubec postavu na to..aby hral z chlapi..tenhle priklad je uplny ulet..by me fakt zajimalo, kdo za tohle dava plusy :D

          • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

            Travinho     před 7 lety 24.03.2018 08:47 |  
            0 2

            A proč nejdeš trénovat ty? V 11 rozhodně nikdo do kluků necpe fyzičku, pokud běhají kolečka, tak před tréninkem na prohřátí, případně na konci naboso na lepší regeneraci...

            • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

              Robinator     před 7 lety 26.03.2018 09:19 |  
              1 1

              vsak si delam trenerske zkousky...

      • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

        Robinator     před 7 lety 23.03.2018 09:31 |  
        0 5

        naopak, musis najit vhodnou kombinaci a stavet na zkusenych hracich,..ale to neznamena ze jim musi být 34 :D a doplnit je talentovanými mladiky..evidetne dle minusu tomuhle lidi asi moc nerozumi..bohuzel tomu nerozumi ani treneri v CR, proto v tom velmi zaostavame za jinymi zememi..tam se neboji davat sanci 17,18 borcum..a nesouhlasim, ze ty kluky nemame..mame..napriklad Bucha..ale treneri proste nemaji koule jim ty sance davat..boji se o vysledek jak cert krize a mezitim jde fotbal jako celek do prdele..i diky tomuhle..Ty posily na to proste nemeli a to ukazal cas..a u Dannyho se to ukazuje taky..jo mozna proti slabemu souperi typu Brno apod..

        • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

          Fačín     před 7 lety 23.03.2018 10:35 |  
          2 3

          Ano, s tím zařazováním mladých máš úplnou pravdu. Tady jsou všichni trenéři tak připosraní, aby je náhodou nevyhodili, že mladé radši nestaví. Ve spartě jsou teď ulítlí z "mladého" Kulhánka. Vždyť je mu 21, ten už měl hrát ligu 3-4 roky! U nás z mladých v poslední době dostal šanci akorát Souček - a jak se to vyplatilo, teď je to stěžejní hráč, na svůj věk už má i dostatek zkušeností.

          Samozřejmě to nemůže být kostra týmu, ale 1-2 hráči kolem 18 let v základu, další 2-3 na lavici, to by mělo být úplně normální. My teď například máme velmi širokou juniorku plnou talentovaných kluků a tak bych si představoval větší zapojení těchto hráčů do áčka. Ostatně většině už je přes 18, měli by to být skoro hotoví fotbalisté.

          • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

            Robinator     před 7 lety 23.03.2018 10:40 |  
            0 1

            presne tak :) kolem 18 let uz by mel byt kvalitni fotbalista pripraven na ligu ( pokud ma i telesne parametry a neni jak treba ten Oskar Fotr)

            Proto sem cenil napriklad Holoubka za jeho prsitup

          • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

            Travinho     před 7 lety 24.03.2018 08:49 |  
            1 2

            Bohužel ti velmi talentovaní kluci jdou porážku od porážky. Jen těžko můžeš chtít, aby pak trenér několik vytáhl a hodil do základu,

  7. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    afro     před 7 lety 22.03.2018 11:01 |  
    14 3

    Nadšení a určitá euforie, která většinu z nás při jeho příchodu naplňovala postupně upadla a přiznejme si, že vzhlížení k dobám budoucím s přihlédnutím k jeho věku a již dostatečné adaptační době, kdy se nijak výrazně neprosadil asi nemá moc smysl.

    + Vedení míče, při kterém ale chybí rychlost.
    + Zpracování, technika.
    + Překvapivé řešení situací (zároveň "-").
    + Je na něm vidět, že má vítěznou mentalitu.
    + Osobnost na hřišti před kterou mají respekt i rozhodčí.
    + Jako fanoušek mám takové hráče rád. ;-)

    - Ztráty míčů pramenící z ne úplně standardnho řešení situací.
    - Malá produktivita.
    - Zřejmá nekompatibilita se spoluhráči (nemusí být v zásadě jen jeho chyba).
    - Věk nezastavíš a na jeho pozici to platí dvojnásob.
    - Znatelný strach jít naplno do soubojů; náchylnost ke zranění.
    - Platové nároky (předpoklad).

    Osobně bych se Dannym rozloučil, ale nemyslím si, že to bude při jeho platových požadavcích jednoduché.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      malan (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 11:24 |  
      7 10

      No jo no, a kdyz sem tehdy clovek napsal, ze se mu nezda prichod 3 hracu za zenutem, tak meli minusoonanisti uplny hody:)

      • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

        afro     před 7 lety 22.03.2018 11:34 |  
        7 0

        No jo, čas obvykle ukáže... Já jsem byl třeba za Dannyho a Rotaně rád; příchod Altintopa jsem moc nechápal.

        • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

          Mates204     před 7 lety 22.03.2018 11:45 |  
          1 6

          To nikdo

        • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

          malan (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 12:03 |  
          5 2

          Nepochopil jsem proc museli prijit 3. Byla to kravina od sameho zacatku. A s ocekavanym koncem.

          • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

            kjandourek (admin)     před 7 lety 22.03.2018 13:54 |  
            8 2

            Obávám se, že tohle šlo za Jardu Šilhavým...

            Co jsem slyšel, tak trenér dal požadavek na posílení dvěma zkušenými hráči z top lig... Na tom samo o sobě není nic špatného...
            Když se objevila možnost přivést Konopljanku, tak na tom vedení s chutí pracovalo... a součástí této transakce měl k němu přijít Rotaň, jako "mikrosvět"... Samozřejmě souběžně se pracovalo i na jiných hráčích, takže když Konopljanka padl, tak byli domluveni jiní dva (Danny a Altintop) s tím, že tedy Rotaň bez Konopljanky ne...
            Jenomže Jarda si jej prosadil proti klubovému vedení...
            Rotaň byl ochoten přijít na zkoušku, jeho zdravotní stav byl dobrý a JŠ si postavil hlavu, že ho do týmu vysloveně chce...

            A to byl prý na cestě další třicátník podobného charakteru, ale to už vedení rezolutně stoplo...

            • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

              Akuls     před 7 lety 22.03.2018 14:38 |  
              11 1

              Tak to byl asi Emmanuel Adebayor, ale jeho příchod stopnul sám Šilhavý. Říkal nám to jednou po tréninku. Možná to ale byla chyba, v Turecku v lize i v E.L. hrál pak slušně. Navíc to s tou jeho kontroverzní povahou jsou možná jen pomluvy. My jsme potom raději udělali prověřeného Necida.
              Podle mne příchod Rotaně nebyl špatný kauf. Získat zadarmo zkušeného fotbalistu, finalistu E.L. v dresu Dněpropetrovsku a stále ještě kapitána národního týmu Ukrajiny se hned tak nenabízí. Navíc díky jemu k nám málem přišel Konopljanka a realizovalo se hostování Sobola.
              Že bylo třeba posílit tým o zkušené hráče před kvalifikací o CH.L., po tom klopýtání k titulu, nikdo nepochyboval. Určitě si ale Dannyho a Altintopa nevydupal sám J.Š. Své a možná rozhodující slovo tam určitě měl pověřený sportovní ředitel Krob + další lidi ze sportovního úseku. Pokud vím, tak podobně to bylo i za DUmla při příchodu GvK.

              • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                kjandourek (admin)     před 7 lety 22.03.2018 15:58 |  
                7 1

                Já se taky nikterak nepřipojuji k těm hlasům, které teď tvrdí, že to nebyl správný krok... Po bitvě je mnoho generálů, ale myšlenka posílit kádr před bojem o ligu mistrů hráči z top lig, nebo alespoň z řad celků, které LM pravidelně hrály, se mi líbila....
                Bohužel nějak se to nepovedlo ukočírovat...

                a stejně tak vnímám, že teď Danny do našeho stylu moc nesedí....
                Ovšem rozhodně bych se ho nezbavoval, klidně se může ukázat, že jenom potřeboval delší aklimatizaci na tento systém... a nebo naopak Trpišovi déle potrvá, než v tomto systému najde pro Dannyho ideální místo...

                jestli to byl Adebayor netuším... taky mě to napadlo...

                • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                  bongor     před 7 lety 22.03.2018 17:04 |  
                  7 0

                  asi byl.Ono s těmi řečmi o "nehození se" do kabiny to často bývá všelijaký,viz třeba Miňo Stoch,lepšího "okysličovače" si těžko představit a jak nás jím strašili.

                • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                  Travinho     před 7 lety 24.03.2018 08:52 |  
                  0 1

                  Čekat na aklimatizaci u hráče, který bude mít co nevidět možnost kopat za staré pány (35 let) a má větší plat než zbytek základní jedenáctky, je úlet. Já po výkonu v derby čekám, že si u nás už příliš nekopne.

            • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

              Travinho     před 7 lety 24.03.2018 08:50 |  
              4 0

              Zrovna Rotaň mě osobně zklamal ze všech tří hráčů nejméně, Rozhodně to nebyl takový úlet jako třeba Altintop, který nejde za Šilhavým ani náhodou.

              • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

                Tomastu     před 7 lety 25.03.2018 07:05 |  
                1 3

                Ahoj, máš naprostou pravdu :)
                Altintop mega průser
                Danny jen průser
                Rotaň vcelku ok jen naprosto zbytečný do zálohy s Ngadem , myslím kdyby on hrál vedle Hromady a před nimi Hušbauer špatné by to též nebylo

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      Travinho     před 7 lety 22.03.2018 11:48 |  
      14 7

      Souhlasím kromě jedné věci. Více než polovina jeho ztrát jsou ztráty laciné, které nejsou kvůli nepochopení spoluhráčů, ale kvůli jeho chybě...

      • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

        afro     před 7 lety 22.03.2018 12:09 |  
        8 0

        To asi ano, máš pravdu. Musím se přiznat, že u Dannyho mám takovou podivnou vnitřní potřebu jeho nepříliš vydařené účinkování omlouvat víc než u jiných hráčů a napsat, že by měl jít o dům dál nebylo jednoduché. ;-)

        • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

          Tomastu     před 7 lety 25.03.2018 07:12 |  
          0 0

          Tuhle potřebu má víc lidí :) a já osobně to nechápu.Ano kdysi to byl skvělý fotbalista,ale to už je nějaký pátek a právě kvůli tomu že to byl opravdu velký hráč , tak já mu neodpustim vůbec nic, jelikož čekám že to bude za ty nemalé peníze předvádět i tu a to se prostě neděje ,takže poměr cena / výkon je děsivý a čím dříve uzavřeme kapitolu zahraničních hráčů 35+ tím líp .

  8. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    Hanzwalter     před 7 lety 22.03.2018 11:55 |  
    3 4

    Jako nevim Dannyho tak negativne... libi se mne, ze chce hrat a ma jiny styl nez cesky kluci.... urcite muze plno mladych na treninku naucit a marketingove super a mozna i jako cinovnik v klubu by nebyl spatny s jeho jmenem a prehledem, ale fyzicky uz to neni proste ono.... to je vek to nezastavis.... takze nehodnotim ho spatne ani super, ale jeho prinos vidim spise do budoucnosti mimo hriste.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      bongor     před 7 lety 22.03.2018 17:07 |  
      1 0

      Věk nezastavíš,ale dobrou životosprávou se aktivní věk natáhnout dá.Známe třicetileté starce a padesátileté mladíky,třeba našeho nikdy nezapomenutelného Frantíka Veselého,nebo i třeba Jardu Jágra.

  9. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    p!erreCORE     před 7 lety 22.03.2018 12:30 |  
    26 2

    Jsem moc rád,že ve Slávii hraje Danny

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      LukasLN     před 7 lety 22.03.2018 18:35 |  
      4 2

      Přesně tak, jsem za tak technicky zdatného hráče jako je Danny nesmírně rád. Uznávám, že produktivitu má mizivou a ztrát míče v jeho podání bylo v posledí době přehršel, ale i přesto je to nesmírně kvalitní hráč, kterých je v české lize jak šafránu.

  10. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    pevek     před 7 lety 22.03.2018 13:21 |  
    13 2

    Ceskym expertum by nebyl dost dobry ani Ronaldo ani Messi. A nebyl jim pred x lety dobry ani Bican. Pry primadona, ktera za ty penize nic nepredvadi. Na druhou stranu jsem samozrejme rad, ze se Husbauer vyhecoval a hraje dobre, o tom samozrejme zadna.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      Gino     před 7 lety 22.03.2018 14:50 |  
      11 4

      Českým expertům nebyla dost dobrá ani jízda Ledecké na OH :-) To o nás jako národu vypovídá více, než si můžeme myslet :-)

      • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

        donford     před 7 lety 22.03.2018 15:36 |  
        15 3

        Jo, Vichnar s Hrstkovou Ledecké tak dlouho nadávali, že jede blbě, až vyhrála olympijské zlato. Někdy máme opravdu raritní komentátory. A to Vichnar komentuje celej život. Když je blbej, tak je blbej. Ale že nepozná, že jela od prvního měření v zelených číslech, tak je i barvoslepej..

        • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

          bongor     před 7 lety 22.03.2018 17:10 |  
          5 0

          Našli se i tací,co opovrhovali rozdílem jedné setiny.Klidně to mohla prohrát,málem řekli,že to nebylo žádné vítězství a podruhé by prohrála.Prostě z blbce normála neuděláš.

  11. Budoucnost

    Mike     před 7 lety 22.03.2018 13:57 |  
    3 9

    Tak jestli Hušbauer nebo Danny, to je mě vcelku jedno, od toho máme sportovní vedení a trenéra, kteří jsou natolik fundování, že určitě rozhodnou o nejlepší variantě pro Slavii.
    Více mě ale štve, že toto vyjádření v tomto článku- http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/2425540-zastupci-cefc-ocekavaji-rozvoj-ceskych-investic-analytici-spise-rychly-prodej

    ,,Ředitel šanghajské poradenské firmy Kaiyuan Capital Brock Silvers očekává, že stát rozprodá majetek CEFC ve snaze snížit dluhy. „Majetek spojený s energetikou bude považován za strategickou prioritu a Čína s ním může zacházet vlídněji. Ostatní jmění včetně toho v České republice pravděpodobně za strategickou prioritu označeno nebude. Jsou to nepodstatná aktiva a předpokládám, že je rychle rozprodají,“ řekl pro ČT. "

    To nemůžeme mít pár let klid a jistotu ? Nechci, aby přístí rok jsme byli opět pro smích a hráli ligu s hráči typu Dostál, Bortel a Škutka.

    A pokud se nenajde nikdo, kdo bude do nás chtít lít peníze a tím pádem do černé díry zvané fotbal, zase skončíme někde v insolvenci ?

    • Re: Budoucnost

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 14:04 |  
      13 3

      Všichni tihle analytici a experti mají horší úspěšnost prognóz a předpovědí než orangutan, který ničím a nikým neovlivněn vybere jakoukoliv možnost. Na paniku je vždycky času dost, zatím si nekaz den. :)
      Nota bene, tenhle článek se už tady v nějakém vlákně probíral.

      • Re: Budoucnost

        bongor     před 7 lety 22.03.2018 17:17 |  
        3 1

        Tyhle černé prognózy jsou libým snem nepřátel Slavie,a že jich máme.Klidně se může stát ledacos a to nejen nám,ale komukoliv.Taky může do zeměkoule narazit ta planetka a rozbije nám stadion a budeme hrát v Počernicích.Serte na to hoši,mějme radost ,jak jsme rozbrečeli soudruhy Vašýka a Hapala,ovšem příště už Trpiši chceme vidět bůra v rudé síti.

    • Budoucnost? Budoucnost!

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 14:34 |  
      4 2

      Má milá rozmilá, neplakej! - Život už není jinakej. - Dnes buďme ještě veselí - na naší bílé posteli!
      Zejtra, co zejtra? - Kdožpak ví. - Zejtra si lehneme do rakví.

      • Re: Budoucnost? Budoucnost!

        donford     před 7 lety 22.03.2018 15:33 |  
        7 0

        Tak chudákovi anarchistovi Františku Gellnerovi, co psal tyto verše, se nakonec na haličské frontě v roce 1914 ani té rakve nedostalo. Byť zapřísáhlý antimilitarista, musel narukovat do války a zmizel na bojišti ve 33 letech. Jeho mrtvola se nenalezla.

        • Re: Budoucnost? Budoucnost!

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 16:23 |  
          7 0

          Prohlášen za nezvěstného... Cestou na pozice...
          Zabývám se i genealogií pro příbuzné, tak jsem před pár měsíci hledal v seznamu ztrát R-U armády, rok 1914 a našel jsem tam úplně náhodou jeho jméno. Když mi došlo, jaké jméno že to čtu a o koho se jedná, v hlavě mi hned pár jeho veršů naskočilo, v mých 15 - 17 letech byl FG můj guru :) Ani jsem netušil, že si od něj toho tolik pamatuju. :)

    • Re: Budoucnost

      TSeguinTS     před 7 lety 22.03.2018 15:15 |  
      6 0

      Z pozice novináře je vždy výhodnější psát o apokalyptickém scénáři = více přečtení.
      Když se trefí, bude se chlácholit, jak všechno do puntíku předpověděl již ve svém článku ze dne XY a všichni mu skočí na to, jak skvělé zdroje má.
      Když se netrefí, napíše další článek o tom, jak byla ta apokalyptická zkáza klubu blízko, ale nakonec se stalo to a to a tedy je vše v pořádku.

    • Re: Budoucnost

      Fačín     před 7 lety 22.03.2018 15:45 |  
      5 2

      Hypoteticky, i kdyby nás prodali, tak to pro nás nemusí znamenat nic hrozného. Oddlužili klub, přikoupili stadion, dali to na jednu hromádku. Pokud nás budou chtít prodat, tak počítám, že jako celek a určitě na tom nebudou chtít prodělat. Takže jedině solventnímu novému vlastníkovi. Otázka samozřejmě je, kdo by na nás měl dost peněz a kdo by nás zároveň chtěl koupit. Doufám, že nějaký loupežník typu Sisák, Řebíček nebo Rosen už by na nás momentálně jednoduše neměl.

      A co jsem tak pročítal politickou debatu v OT a ve zprávách o CITIC, tak mám dojem, že půlku lidí by potěšilo, že už nejsme "číňani".

      • Re: Budoucnost

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 16:24 |  
        4 0

        S tou "půlkou lidí" přeháníš. Řekni čtvrtina a budu souhlasit. :)

        • Re: Budoucnost

          Fačín     před 7 lety 23.03.2018 10:38 |  
          0 1

          Dobře, tak zhruba čtvrtina:)

      • Re: Budoucnost

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 16:31 |  
        7 1

        Tak nejak to je,já jsem si četl dnes rozhovor pana becheroky a ač ho nemusím, tak říká, jak byl ujištěn ,že se číňan tady na to nevysere lidově řečeno. Vím říkala to ta trojka co se z Číny vrátila,sice asi ve stylu jak nakoupila tak prodala.No když se tady na to vykaslou,tak to bude velka blamaz pro všechny a oni tu ztratí kredit na dlouho.Jasně možná jsme pro ně malá bezvýznamna země, ale jsme v EU,ta už tak malá není. Nakonec v těch objemech peněz ve kterém jedou,zase jsme pro ně celkem levná dobrá reklama.Ještě jeden osobní postřeh oni se dost v Evropě vidí .

      • Re: Budoucnost

        DF007     před 7 lety 22.03.2018 17:20 |  
        1 5

        Já mám problém v jednom. Stadión a SKS pořád nejsou jedno. Jen mají stejného majitele. Zatím žádná fúze neproběhla.

        • Re: Budoucnost

          bongor     před 7 lety 22.03.2018 17:26 |  
          6 2

          No tak holt prodaj stadion bídě,dřív než jim ta jejich pastouška spadne na palice.Oni jsou v tom už sběhlí,kdyby po nás nedědili,tak nemají ani v čem chodit.A my si postavíme krytej stadion pro 40 tisíc ,antičíňani vyhlásí sbírku a za dvacet let na to budeme mít.

        • Re: Budoucnost

          sasky     před 7 lety 23.03.2018 19:40 |  
          1 0

          Ani nikdy neproběhne a jak už tady asi 100x zaznělo, naprosto na tom nezáleží. Fakticky je úplně jedno, jestli je stadion v majetku SK Slavia Praha Fotbal, nebo je jenom sesterskou společností. Je totiž otázka jednoho razítka tento status změnit.

          • Re: Budoucnost

            DF007     před 7 lety 23.03.2018 22:09 |  
            0 2

            A je jenom otázka jednoho rozhodnutí podepsat prodej stadiónu nekomu jinému než prodej klubu.

            • Re: Budoucnost

              Rooney     před 7 lety 23.03.2018 22:21 |  
              3 0

              To ale prece muze udelat i tak. Pokud by byl stadion v majetku Slavie a Slavii jako celek bude nekdo vlastnit, tak ten majitel rozhodne, ze Slavia proda nekomu svuj stadion a nasledne nekomu jinemu proda samotny klub... Otazkou je, proc by to nekdo delal, jelikoz jako celek je to lepe prodejne, kor v souvislosti s pozemky pod stadionem.

      • Re: Budoucnost

        Travinho     před 7 lety 24.03.2018 08:55 |  
        1 2

        Mě by to potěšilo velmi...

  12. Danny, Rotan, Altak

    Dresco     před 7 lety 22.03.2018 15:27 |  
    1 22

    Kdyz si vezmu trojici hvezdnych prichodu, tak z meho pohledu jednoznacne nejhorsi Rotan, vezmeme-li v potaz i kolik dostaval sanci, prestoze jeho hra byla hrozna, prihravky alibisticke vsechny dozadu a jeste delal dost chyb. Altak to nedaval fyzicky, ale dostaval o dost mene sanci ve srovnani s tragickym Rotanem. No a Danny se mi z tech tri opravdu libi, ale je to fakt takovy playmaker, ktery potrebuje volnost a rozdavat prihravky. To bohuzel do naseho stylu moc nesedi, kdyz Trpis chce aby i kazdy branil. On to uz proste neda. Na druhou stranu by byla skoda se ho zbavovat, protoze si myslim, ze proti zaparkovanemu autobusu se jeho hra velmi hodi.

    • Re: Danny, Rotan, Altak

      TSeguinTS     před 7 lety 22.03.2018 16:45 |  
      18 0

      Já bych tedy z těchto posil hodnotil nejhůře jednoznačně Altintopa (nakolik to byl systémový přešlap, když jsme pro něj neměli pozici, ponechám stranou), který přišel fyzicky nepřipraven narozdíl od Rotaňe. Ten všechny ty naše českoligové atlety strčil na testech do kapsy ve svých letech. Bohužel nahlížení na Ruslana bude již navždy ovlivněno ''jeho'' chybou na Kypru, ve které měl prsty např. i náš Béřa. Kdo z této trojice bude hodnocen jako nejmenší přešlap je jednoznačné z dnešní podoby kádru, přesto si myslím a očekávám od něj, že v průběhu konce ligy se nám ještě bude do zavřených obran hodit. #kéžby

      A v životě bych si nedovolil za tyto přestupy nějak hanit vedení, když si představím, jaký boty ušili na toaletný - Nestor (!), Civic, Mandjeck, Ristic, Janko, Vukadinovič (!), Biabiany, Mavuba, Kaya, Rosický, Vatajelu.

      U nich mají taktéž modlitebnu u svaté trojice ;-)

      Toho času nejdražší hráč ligy (nyní 3.) - Kadlec - 73 M Kč (v derby ničemnej)
      Toho času nejdražší hráč ligy (nyní 2.) - Ben Chaim - 76 M Kč (v derby pouze na tribuně)
      Momentálně nejdražší hráč ligy - Stanciu za nejméně 100 M Kč (v derby jediný fotbalista domácích)

      Jinak Civič+Stetina+Vukadin za 70 M Kč
      Plavšič za 40 M Kč

      Já když to porovnám, tak jsem vlastně za naši trojici docela rád. Všichni přišli za podpisový bonus oproti částkám za přestup u rudých.

      A teď si zkuste opatrně domyslet, jak by to v isportu vypadalo při přestupech naopak :-) Když si vzpomenu jak každý týden vycházeli 3 články o Van Kesselovi, jak byl drahý a jak špatně hraje. A to stál jen nějakých 30-33 M Kč.

      • Re: Danny, Rotan, Altak

        eye     před 7 lety 22.03.2018 23:45 |  
        6 0

        Vatajelu byl dobrý kauf, hráč na hraně základu, hodněkrát hrál v té jejich frašce jako jeden z mála vážnou roli. Jinak souhlas.

        • Re: Danny, Rotan, Altak

          TSeguinTS     před 7 lety 23.03.2018 12:33 |  
          0 0

          V kontextu jejich ostatních nákupů možná, ale kdybychom ho koupili my, měli bychom to pořád ve zprávách, jak byl drahý a proč není v základu. Levačku má však nadstandartní, proto asi pravačkou nedobrzdil u té tramvaje .)

      • Re: Danny, Rotan, Altak

        zeleznik2     před 7 lety 23.03.2018 10:03 |  
        0 0

        Nákupy Sparty to je vždy hodnotné téma...ale v posledních dvou letech, to už je Křetínského megalománie...na české poměry je i 40 mil. Kč hodně velká částka, ale těch " 70 a více" mil. Kč za Kadlece, Chaima to bylo fakt harakiri a pak to vyšperkuje pan K. sto milióny za Stancia, ikdyž ten se zřejmě povedl...očividně nevědí na Letné co s penězi, chválil jsem jejich nedávné začlenění svých odchovanců do A týmu, ale v poslední době opět sázejí skoro výhradně na předražené posily zvláště ze zahraničí..

    • Re: Danny, Rotan, Altak

      Travinho     před 7 lety 24.03.2018 08:57 |  
      1 0

      Ukaž mi jednoho trenéra, který nebude chtít po středním záložníkovi, aby bránil.

    • Re: Královec

      donford     před 7 lety 22.03.2018 17:41 |  
      6 0

      Jo, Kralovec dle svých slov byl faulu na Tecla příliš blízko. Takže ho asi právě proto přehlédl. :-) Pusťte si zaznám z tiskovky od 13. minuty. Od něj jsou to jen kecy v kleci.

      • Re: Královec

        TSeguinTS     před 7 lety 22.03.2018 18:07 |  
        5 4

        Nemam nějakou přehnanou víru v čistotu fotbalu, ale zrovna ten penaltový zákrok na Standu nemusel být viditelný. Já jsem si prvně myslel, že tam prostě v tíze okamžiku 93. minuty upadl, ale dle videa a slov Štetiny to byla penalta.

        Já být rozhodčím, tak se časem stanu a priori imunní vůči pádům v šestnáctce v nastavení. Navíc s vědomím, že to po mě stejně VAR může opravit.

        • Re: Královec

          donford     před 7 lety 22.03.2018 18:35 |  
          1 0

          No jo, ale tys od toho nebyl na 3 metry, jako Královec. Zase spoléhat se výhradně na video, to by byl pěkný a velmi zbabělý alibismus. Že to rozhodne za rozhodčího kdosi jiný. A hlavně ne ten rozhodčí. Co bychom taky na chudákovi měli chtít? Sporných desítek už byly milióny, ale tady měl opravdu pohled nikým necloněný. Co víc si přát. A místo toho tvrdil, že byl příliš blízko a že registroval jen horní poovinu hráče, a pak teatrální pád. Takže stejně si teď kluby budou platit rozhodčí a video a videorozhodčí. Hele, stejně to budou jednou rozhodovat roboti, kteří budou jako drony lítat nad hráči a komunikovat s videem. A to určitě ještě v tomto století. Ti budou bez chyb, nezpochybnitelní. A pak se zase vrácí emoce po gólech. Teď jsou v čudu, protože se čeká, až co řekne - stanoví - rozhodne video.

        • Re: Královec

          spravnej_jezedak     před 7 lety 22.03.2018 22:23 |  
          2 3

          No to co rikal Kralovec o Stetinovi me taky dostalo.. Ze byl takovej frajer a po zapase se priznal k tomu faulu..
          Kdyby byl frajer, tak to priznal hned na hristi a nedelal, jak je hrozne prekvapenej..

          • Re: Královec

            sicilianbrno     před 7 lety 23.03.2018 08:04 |  
            8 3

            Jako, ze se v 90min kdyz sparta vedla mel priznat k penalte?:-) muzes me jmenovat jednoho hrace, ktery by se priznal? Poradim ti: NIKDO...ono je neco jineho priznat se k teči ohledne rohu a k penalte. Je frajer, ze se k tomu priznal v rozhovoru a neklickoval stylem, ze ten kontakt tak jasnej nebyl atd, coz by hodne vylizanych fotbalistu udelala...

            • Re: Královec

              spravnej_jezedak     před 7 lety 23.03.2018 09:04 |  
              1 1

              My si nerozumime..
              Nikde jsem nepsal o tom, aby bezel za rozhodcim a upozornoval na svuj zakrok.. To by nebyl frajer, ale s prominutim debil..
              Ja jsem psal o situaci, kdy mu rozhodci dal zlutou kartu a on z toho byl prekvapenej..
              To, ze to, v dobe kdy uz to kazdy videl na videu, na dotaz redaktora priznal, pro me neni zadne frajerstvi, ale normalni slusny chovani..

              • Re: Královec

                cunak     před 7 lety 23.03.2018 09:25 |  
                2 1

                I tak platí, že 90% fotbalistů by to nepřiznalo.

              • Re: Královec

                kjandourek (admin)     před 7 lety 23.03.2018 09:49 |  
                5 1

                No tak ale to jsou dvě rozdílné věci, ne?

                Bylo to sice "zmaření vyložené gólové šance", takže jaksi žlutá oprávněná, ale z pohledu hráče to bylo zjevně neúmyslné, se snahou odkopnout míč... Takže se překvapení z toho, že vedle penalty dostal i žlutou kartu dá chápat... a nikterak nerozporuje to, že o faulu věděl a s penaltou byl smířen...

  13. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    DF007     před 7 lety 22.03.2018 17:13 |  
    14 4

    Na Dannyho je krásný pohled, jeho první dotyk je vynikající, stejně jako hra jeden na jednoho. Jen je škoda, že není o nějaký ten rok mladší. Ale stejně je na něj hezký pohled. Fotbal v jeho podání vypadá tak lehce. Ano, občas ztratí míč, řeklo by se zbytečně, ale stojí za to, mít ho v kádru. Fotbal se totiž hraje po fanoušky.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      vršek     před 7 lety 25.03.2018 17:11 |  
      3 3

      Jistě, pohled na něj je pěkný, fotbalista technik i "hlava" excelentní a u nás výjimečný....
      Ale k čemu to je, když není schopen absolvovat během zápasu jediný osobní souboj (tzv. skleněná kolena?) a jeho kreativita je v podstatě k ničemu pokud jej spoluhráči, a to po půlroční působení v týmu, stále herně nechápou a trpí tak hra celého týmu i jednotlivých spoluhráčů - viz Hušbauer, v době kdy jsou oba na hřišti a když Danny ze hřiště odejde. Fanoušci jistě potřebují a kvitují s povděkem hezkou podívanou, proto na fotbal chodíme, ale ještě důležitější jsou výsledky a úspěch týmu!
      Budeme hrát krásný kombinační fotbal, ale body a pohárové příčky jaksi v nedohlednu, protože nebudeme stačit důrazem a odolností - bude i pak chodit na Slavii 10 000 diváků?
      My jsme v první půli na Spartě hráli v deseti...Danny byl na hřišti naprosto zbytečný a podle mého spíše tím prvkem, který nás připravil o vítězství nad bídným soupeřem.

  14. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    pevek     před 7 lety 22.03.2018 20:08 |  
    13 4

    Jo a jeste jedna poznamka. Vezmeme si takovyho Horvatha. Sparta si rekla, ze je pomaly a stary. Pak prisel do Plzne a Vrba to na nem postavil. Nechtel po nem, aby piloval lajnu, plival krev nebo zral travnik, jak se tady porad rika. Byl z mnoha pohledu stary, s nadvahou. Ale v noze a hlavne ve fotbalovem mysleni to mel. A stacilo to na tri tituly, vitezstvi v poharu, dve ucasti v zakladni skupine ligy mistru, postup v Evropske lize s vitezstvim ve skupine a na to, ze ho v jeho posledni nebo predposledni sezone zvolili do nejlepsi sestavy Evropske ligy. Kdyz mam ale takoveho hrace, tak kolem nej musim postavit system, tak aby to proste za nej obehal nekdo jiny a aby zbytek tymu chapal, ze bude kreativni a prekvapivy. Jenze tady se radsi bude rikat, ze je stary. Horvath byl v te idealni jedenactce EL ve svych 37 letech, Dannymu je 34.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 20:43 |  
      13 8

      Že to vyšlo Plzni s Horváthem neznamená, že to vyjde v každém jiném týmu se starým hráčem. Asi je zřejmé, že z dvojice Hušby Danny bude hrát jeden. Já jsem za Hušbyho

      • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

        mudrc     před 7 lety 22.03.2018 22:37 |  
        5 6

        Neříká se za něco, ale pro něco, jestli nejste Slovák a nekomolíte češtinu.

        • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

          Faris (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 23:08 |  
          3 0

          Pardon, pane Mudrci. Slovák nejsem, tož já su enem Moravák od Kyjova, takže trochu liznuty Slovenskem ano. Teď jsem si pustil ještě jednou závěr derby a musím říct, že to je naprostá bomba. Neomrzí se to

          • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

            mudrc     před 7 lety 22.03.2018 23:14 |  
            2 1

            Díky za obohacení, neznal jsem toa omlouvám se.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      japhy     před 7 lety 22.03.2018 20:58 |  
      8 1

      Může být. Ale co když takovej hráč vypadne? Je strašný riziko stavět to na jednom hráči.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      iwanowicz     před 7 lety 23.03.2018 14:48 |  
      13 5

      Jenze Horvath predvadel v Plzni opravdu vyborny vykony. Presny prihravky na kazdou vzdalenost, vynikajici standartky, kazdej videl, jak je platnej. I v obrane byl platnej, dodnes si pamatuju, jak se divili komentatori pri EL nebo LM, ze brani pri rohu nejlepsi hlavickare soupere a pak se shodli, ze je proste vubec nepusti do vyskoku a ubrani je.. Danny na to, jaky to ma byt hrac, opravdu hodne chybuje i kdyz neni pod tlakem, ztraci mice. A to ze by se mu meli hraci prispusobovat neberu. Od hrace, ktery bere 3,5 milionu mesicne cekam, ze bude rozhodovat zapasy, nebo davat ostatnim perfektni mice a bude videt pokazde, kdyz nastoupi. Podle me by jsme se s nim meli v lete rozloucit.

  15. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    Martin Platil     před 7 lety 22.03.2018 22:04 |  
    3 1

    Je zajímavé, že se tyhle články vyrojily po derby, kdy Sparta neudržela náskok na Slavii.... do té doby nic.

  16. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    samciz (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 22:37 |  
    18 0

    Úplný Jakeš :D No tak řekněme pan Danny, je to milý chlapec, všechno, no ale on už dva roky po sobě bere 6 milionů každý rok. A další ne 6, 12 milión, 15 milióny berou, Jandové a jiní, každý rok.

  17. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    zeleznik2     před 7 lety 23.03.2018 09:53 |  
    5 1

    Názorů pana Kopeckého si vážím, ale zatracovat Dannyho po derby mi přijde docela předčasné...jasně už má svůj věk, ano limitují ho zranění, ale stále je to výborný fotbalista...rozhodně z tria Altintop, Rotaň se nejvíce povedl..

  18. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    japoko     před 7 lety 23.03.2018 11:35 |  
    20 5

    Vsechny obhajujici komentare zde chapu, nicmene je potreba priznat, ze nakupy Sventa, Halila, Rotane i Dannyho nesplnily ocekavani a ani jeden nebyl ocekavanym prinosem.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      paweza (přítel SN)     před 7 lety 23.03.2018 11:45 |  
      9 0

      Tak u Duška to celkem vyšlo. Řekl že se vrátí do Slavie a vyhraje se titul a to se vyplnilo. :)

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      afro     před 7 lety 23.03.2018 11:49 |  
      3 2

      Ty máš dneska dobrou náladu, že jo? :-)
      #jarojetady

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      smely (přítel SN)     před 7 lety 23.03.2018 14:44 |  
      8 1

      vsichni 4 vyse jmenovani se nekupovali.... :-)))

  19. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    Edenjejenjeden     před 7 lety 23.03.2018 11:39 |  
    4 0

    Dovolím si odbočit,Souček,Bořil dnes v základu.

  20. Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

    Kzlo     před 7 lety 23.03.2018 17:58 |  
    10 14

    Ja jsem si Dannyho oblibil. Chodim na fotbal presne kvůli hráčům jako je on. A to ze se mu uplne nedaří mi nevadí.

    • Re: Kopecký o Dannym: Dobrý hráč, ale Hušbauer ho ve všem převyšuje

      Tomastu     před 7 lety 25.03.2018 18:07 |  
      4 2

      Takže tě vlastně zajímá jen co má za jmenovku na drese a jeho minulost :) však proč ne jména táhnou.