Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

Komentáře (67)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

    Pepibican     před 7 lety 15.03.2018 08:57 |  
    27 0

    To byl ale tupý exkrement v té světlé mikině, vrhne těžký panel na slavící hráče, proboha proč mu někdo hned na místě nerozbil tlamu ? Zadrželi ho pořadatelé ? Dostal zákaz vstupu na stadión do budoucna ? Vždyť zranil hráče ! Jakou zaplatí pokutu ?

    • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

      VanDel     před 7 lety 15.03.2018 09:12 |  
      17 1

      Já už psal hned po zápase, že by vedení mělo zasáhnout, toho imbecila nechat zjistit a zakázat mu vstup do Edenu. A nejen jemu, ale i těm dalším asi dvěma, kteří tam vlítli k tomu hřišti s ním.
      Opravdu nechci domýšlet ten scénář, že by nakonec skutečně Škoďák kvůli tomu nemohl do derby nastoupit......

      • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

        Heretic (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 09:40 |  
        2 32

        Jo jasně jsou to blbci radovat se po takovém obratu a gólu. Na hřiště se chodit nemá. Ale víš co? Na hřišti nebyli, byla to jen ta zpevněná plocha před ochozy. A ty debilní reklamní panely by si měl zajistit majitel stadionu.
        Tolik k tomu, kdyby někdo chtěl druhou stranu mince.

        • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

          VanDel     před 7 lety 15.03.2018 09:49 |  
          19 1

          Ano, jsou to blbci ! A to jsem ještě hodně mírnej ! Dle tvé logiky: Copa kdyby se rozhodlo takhle radovat po tom golu společně s hráči na hřišti všech 15000 lidí co tam v Edenu bylo ? To by byla nádhera co ? To by se ti hodně líbilo ? Radovat se po gólu je parádní, ale každý kdo má alespoň průměrné IQ zůstane na svém místě a nelítá na hřiště za hráči.
          A k těm panelům, ty samy o sobě jsou tam naprosto normálně postavený, ale bohužel se nepočítalo s tím, že pár imbecilů bude z ochozů skákat na hřiště a převracet je hráčům na nohy......

          • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

            M@rvin     před 7 lety 15.03.2018 10:06 |  
            3 6

            Já se nehodlám zastávat těch lidí, co to na Milana shodili, vina je to jejich. Ale ty panely by skutečně mohli být nějak lépe zajištěné. Dokážu si představit, že by si to na sebe někdy hráči mohli shodit sami při nějakém nekontrolovatelném pádu nebo souboji.

            • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

              M@rvin     před 7 lety 15.03.2018 10:09 |  
              1 0

              Bože já jsem negramot... samozřejmě mohli...

              • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                M@rvin     před 7 lety 15.03.2018 10:12 |  
                3 0

                Ty vole, končím... MOHLY

                • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                  Robinator     před 7 lety 15.03.2018 10:26 |  
                  2 0

                  :D :D

                • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 15.03.2018 10:41 |  
                  5 0

                  ta čeština to je věc... :-)

                  panely by mohly být lépe zajištěné... a hráči by je mohli na sebe shodit...

                  Ale v kostce s Tebou nesouhlasím... právě naopak: pokud do toho panelu narazí hráč, tak ho neshodí na sebe, ale od sebe... čili nebezpečné by pro hráče právě bylo, kdyby byly pevně ukotvené, to by se nárazem o ně mohl někdo zranit.. takhle když hráč po souboji narazí na panel, tak ho povalí směrem od sebe a nic se mu nestane... nějak se nepočítá s tím, že by ten tlak mohl přijít z druhé strany...

                  • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                    M@rvin     před 7 lety 15.03.2018 10:54 |  
                    2 1

                    Já myslím, že může dojít i k situaci, že hráč/hráči přes panel přepadnou a při tom ho převrátí a můžou se při tom dostat i částečně pod panel. Ale máš pravdu, že tato situace je nesrovnatelně méně pravděpodobná, než naráz ze předu. Ukotvení panelu by tak vyřešilo jeden možný problém, ale větší by vytvořilo. Přesvědčil jsi mě :-)

                    • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.03.2018 11:07 |  
                      1 0

                      I kdyby hráč přes panel přepadl a pak ho na sebe zvrhl, tak by to nemělo způsobit problém...

                      Tady byl průser, že Milan právě doskočil na zem a jeho noha byla na zemi v úhlu cca 60°... a v té chvíli mu horní hrana panelu narazila doprostřed lýtka ... ten panel mu tu nohu mu nepřirozeně přimáčkl k zemi... to je prostě úplně něco jiného, než na sebe ten panel zvrhnout...

                      • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                        kalex     před 7 lety 16.03.2018 12:07 |  
                        0 0

                        Aj, ty lyšáku. Svrhnul se zvrhlý panel :()

                  • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                    afro     před 7 lety 15.03.2018 11:01 |  
                    8 1

                    Jsem pro lepší stabilizaci, aby případně nedošlo ke zranění fanouška stojícího za panelem. :-)

                    • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                      M@rvin     před 7 lety 15.03.2018 11:04 |  
                      0 1

                      :-)))

                      • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                        afro     před 7 lety 15.03.2018 11:14 |  
                        3 0

                        Emotikony ti jdou, tam jeden nemůže zpackat gramatiku... :-)))
                        #tipujuzemassmyslprohumor

                    • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.03.2018 11:13 |  
                      1 0

                      Nevím, jestli by nebylo lepší tam spíše přidělat z té druhé strany pár pořádně ostrých bodců....

                      Kdysi jsem někde četl, že když začaly jezdit první tramvaje, tak z obavy, aby někoho nezabily, byla před předek přidělána pohovka... aby jako případný neopatrný chodec padl do měkkého.... a vedlo to k tomu, že chodci na tu pohovku lehali dobrovolně a ještě odmítali platit, protože nebyli v tramvaji, ale venku.... No tak se pohovky odmontovaly a přidělaly se tam pořádně ostré vidle.... a bylo po problému :-)

                      Je to asi jenom pověst, ale dala by se použít...

            • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

              VanDel     před 7 lety 15.03.2018 10:41 |  
              5 1

              Asi takhle, zajištěné jsou dle mě naprosto dostatečně.......na běžný provoz na tom stadionu. Ale bohužel proti lidské blbosti by to zajištění bylo nutné ještě větší.

              • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                Karel13     před 7 lety 15.03.2018 11:19 |  
                1 0

                Obávám se, že nemáš tak úplně pravdu. Proti lidské blbosti snad obrana an i neexistuje.

                • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                  tomblesk     před 7 lety 15.03.2018 13:28 |  
                  0 0

                  Díky, že jsi na to upozornil. Já to tady píšu každou chvíli a taky každou chvíli se někdo rozpálí do běla. Čím asi? Radím moc se do té blbosti nemontuj a počti si spíš ve Werichovi či Horníčkovi, mně to uklidňuje a jen tak mi někdo nenas....Až ti budou podsouvat, že hulíš a nebo zrána jsi nalitej - je to začátek. Ono totiž při slušné analýze blbosti /pokud stojí za to .../ se musí začít u rozpoznávacích schopností. A to je kámen úrazu, u fotbalu zvlášť. - promiň.

              • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                p!erreCORE     před 7 lety 15.03.2018 12:18 |  
                0 0

                asi takhle, souhlasím.
                od předcházení újmám způsobených lidskou blbostí je na stadionu pořadatelská služba, ochranka případně PČR. Mně fascinuje, jak tam ti blbi v reflexních vestách stáli a civěli jak dvojitý blbi

            • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

              p!erreCORE     před 7 lety 15.03.2018 11:53 |  
              0 0

              Panely-podle vzoru hrady

              • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                p!erreCORE     před 7 lety 15.03.2018 11:58 |  
                0 0

                Teď jsem si to dočetl,sorry za výuku češtiny :) je vidět, ze ji ovládáš..schovam si to napříště třeba k někomu jinému. S úctou samozvaný lingvista (mám semestr ZCU FPE KCJ :)

                • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                  M@rvin     před 7 lety 15.03.2018 12:39 |  
                  0 0

                  Nic se neděje. Ti panelové mi dali pořádně zabrat;-)

        • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

          sasky     před 7 lety 15.03.2018 10:00 |  
          11 0

          To snad ani nemůžeš myslet vážně. Prostor pro diváky je ohraničen naprosto zřetelně, panely jsou samozřejmě proti běžnému provozu (panel stojí a svítí) zajištěny naprosto dostatečně. To je jak kdybys stál na kraji Macochy, někdo tě shodil dolů a ještě by se ti smál, že ses měl držet.

        • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

          visitor23 (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 10:02 |  
          16 1

          Jediný způsob jak zajistit reklamní panely mi příjde nepouštět na stadion takový blbce, kteří s nimi manipulujou.

        • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

          Boss82     před 7 lety 15.03.2018 10:23 |  
          21 0

          Nebýt těch "debilních" reklamních panelů, tak nám chybí poměrně velká suma v rozpočtu.

          A co se týče jejich zajištění - tak zajištěny proti pádu jsou úplně normálně. Bohužel se jaksi nepočítalo s tím, že do nich budou kopat imbecilové s IQ na úrovni opice - zřejmě proto, že od slávistického fanouška se tak nějak automaticky očekává trochu vyšší míra přirozené inteligence. Jak se ale ukázalo, tento předpoklad byl mylný.

        • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 11:00 |  
          4 0

          Nekteri fans jsou opravdu mistri vymluv... ty reklamni panely je tak provokovaly, ze si proste nemohli pomoct, museli k nim naběhnout a kopnout do nich. ..proste ty panely tam nemaj bejt, je to nebezpecny.

          • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

            afro     před 7 lety 15.03.2018 11:03 |  
            13 0

            Fanoušek: "Ten panel se tvářil, jako by mě chtěl napadnout."

            • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 11:31 |  
              0 0

              Jsou desne agresivni..:)

              • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

                tomblesk     před 7 lety 15.03.2018 13:33 |  
                0 0

                A k tomu byl ten panel /hrad/ ve skluzu - proti stojné noze. "Nebezpečná hra" praví odborník ...

      • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

        iwanowicz     před 7 lety 15.03.2018 12:03 |  
        0 1

        I kdyby nastoupil, tak ma uz ted vypadek v treningu..

        • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

          p!erreCORE     před 7 lety 15.03.2018 12:22 |  
          0 0

          to si myslím, že na případný druhý poločas tolik nevadí, ten výpadek tréninku. Milan je natolik zkušený a trénovaný, že týden čistě individuálního trénování ho negativně neovlivní..

        • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

          VanDel     před 7 lety 15.03.2018 12:28 |  
          0 1

          Toho bych se nebál. Trénuje alespoň individuálně, takže by žádná indispozice směrek k tomu zápasu hrozit neměla.

  2. Impuls

    honza_sl     před 7 lety 15.03.2018 10:21 |  
    6 8

    Asi mě tu sežerete, ale tak mě napadlo, co kdyby jednou kvůli našim "milovaným" problémovým hools ukončili jasně vyhrané utkání, kontumovali ho a ty tři body by chyběly poté třebas k titulu či postupu do LM či něco takového. Možná by to byla přijatelná cena za to, že klub začal s těmi dementy konečně něco dělat...

    • Re: Impuls

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 10:48 |  
      6 0

      Rozhodně nejsem ultras, dýmovnice mě štvou, ale stejně mě tak štve tento názor. Kontumace utkání je úplně nejzažší úkon, který nemůže nastat po tom, co vběhne nějaký fan slavit gol a svrhne banner. nebo když přeběhne hřiště. to leda, že by vběhl na hřiště a dal ránu soupeřovu hráči a to se snad nestane.
      chce to rozum do hrsti, 100% bezpečnost nezaručíš, nadávali jsme tu, že jsou blokované první dvě řady na stadionu, ty byly ale blokovány právě kvůli bezpečnosti, aby pořadatel měl víc času reagovat.
      vždy je potřeba hledat kompromis, komunikovat mezi sebou, jsou tam pořadatelé, bezpečáci, jak jsem pochopil, tak mají docela respekt i mezi TS. takže nějaké exemplární trestání apod je podle mne cestou vedle. nechme to na klubu. řešení nejsou jednoduchá, vždy je třeba zvážit komplexní situaci

      • Re: Impuls

        p!erreCORE     před 7 lety 15.03.2018 12:30 |  
        1 0

        s tím taky souhlasím, kontumaci osobně uznávám pouze ze sportovního hlediska (vykartování týmu), nesportovní chování (napadení rozhodčího hráčem, např.)

        v případě nějakého šílenství na tribunách nedejbože hřišti, bych utkání buď nechal dohrát, pokud by to bylo možné, případně ukončil a přeložil (otázka jestli by se přeložené utkání začínalo od konečného stavu nebo od nuly. Od první minuty ale jistě).

        Trestal bych klub, pouze finančně. Ten by si náklady mohl nárokovat po konkrétních (fyzických/právnických) osobách.

        to mně přijde fér. tým nemůže za to, že je někdo debil a neměl by být ovlivněn sportovní výsledek a fair play

        • Re: Impuls

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.03.2018 12:34 |  
          2 0

          Tak hlavně by to mohl být nebezpečný precedens.... Co by pro příště zabránilo fanouškům jakéhokoliv týmu se navléknout do dresů a šál soupeře a při nepříznivém vývoji zařídit pro svůj tým kontumační výhru...

          • Re: Impuls

            p!erreCORE     před 7 lety 15.03.2018 12:38 |  
            0 0

            například..

            • Re: Impuls

              tomblesk     před 7 lety 15.03.2018 13:38 |  
              2 2

              Blahé paměti Rom /tehdy cikán/ zaměstnanec ČKD Prah vhodil láhev po rozhodčím , kdesi v Nitře a ta místo sralty sestoupila. Podivnosti se dějí a nejen v této době a v souvislosti s fotbalem - prostě jen v souvislosti s lidmi. Není lepší důkaz o evoluci člověka z lidoopa /šimpanze/?

              • Re: Impuls

                Jachym     před 7 lety 15.03.2018 13:58 |  
                2 4

                Pak se řekne, to nic, oni se přizspůsoběj',
                to oni jen tak trošku zloběj'... :-)

              • Re: Impuls

                Ondráš     před 7 lety 15.03.2018 14:15 |  
                0 0

                Tuto historku slyším poprvé..v kolikátém roce se udála?

      • Re: Impuls

        Pepibican     před 7 lety 15.03.2018 13:06 |  
        3 2

        Píšeš : "leda, že by vběhl na hřiště a dal ránu soupeřovu hráči a to se snad nestane." Ale on do prostoru hřiště (kde divák absolutně nemá co dělat) vběhl, ránu dal, sice ne soupeřovu, ale našemu hráči a dokonce ho zranil. Jaký je v tom prosím rozdíl ? Tady by měl přijít jasný zákaz vstupu na stadion a ten tupý xicht vylepit na všech ostatních stadionech, aby ani venku na žádný zápas nemohl.

        • Re: Impuls

          Faris (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 13:19 |  
          2 0

          rozdíl je v tom, že nebude zápas kontumován. na to reaguji, na hysterii, že může být zápas zkontumován.

    • Re: Impuls

      afro     před 7 lety 15.03.2018 10:50 |  
      4 0

      Nebyla by to přijatelná cena.

  3. Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

    p!erreCORE     před 7 lety 15.03.2018 12:14 |  
    2 0

    1) Myslím, že trenér logicky trochu mlží..

    2) Doufejme, že Milan Škoda bude v pořádku

    3) Z vlastní zkušenosti: sjelo mi na pravé lýtko 40 (vím, páč předtím jsem je skládal-bohužel špatně a naštěstí jsem to odnesl já sám :) deseti metrových ocelových trubek, jedna cirka 20kg. Myslel sem, že chcípnu, že mám rozdrcenou nohu, amputace au au.. nejel sem ani na rentgen, sem punk a hlupák. Druhý den už to bolelo méně a třetí den jsem šel opět do práce. Za týden jsem nevěděl, že sem měl zranění.. Věřím, že to se Škoďákem nebude nic hrozného.

    Milanovi hodně sil, pevné zdraví a silné nervy v derby!

    • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

      malan (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 15:18 |  
      2 0

      h!rdCORE !

  4. Vedení Slavie, dělejte něco s chováním vlastních "fanoušků"!

    dauby     před 7 lety 15.03.2018 12:36 |  
    11 3

    Ti dementi, co zranili Škodu, by měli dostat zákaz vstupu na stadion. Stejně tak pitomci odpalující dýmovnice. Hlavním viníkem je ovšem vedení klubu protože s tím nic nedělá. Kdyby takto potrestali dva tři "fanoušky", ostatní by se začali chovat normálně. Klub ale raději mlčí a platí jednu pokutu za druhou. Zranit ale vlastního hráče, to už je trochu moc. Na co ještě vedení SK Slavia čeká? Až těch zranění a pokut bude mnohem víc?

  5. Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

    Jarinho     před 7 lety 15.03.2018 13:21 |  
    3 1

    Je mi záhadou, že nikdo tu nenapadá pořadatelskou službu? člověk může být tupý jak chce, ale těmto problémům má zabránit pořadatelská služba.. jenže většinou tyhle lidi si to tam choděj jen odstát a kašlou na to..

    • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

      DF007     před 7 lety 15.03.2018 13:28 |  
      6 0

      Pokud jsi se na ty záběry díval pořádně, tak uvidíš, jak tam jeden z pořadatelů po gólu přeskočí banner a běží se radovat s hráči, místo aby hlídal. Takže asi takovou máme pořadatelskou službu.

      • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 13:35 |  
        0 0

        jj, to mne rozesmálo..pořadatel fanati:-)

        • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

          Jachym     před 7 lety 15.03.2018 13:56 |  
          3 0

          Ale není to jen u nás. Když v sobotu před koncem zápasu vyrovnala Karviná proti Spartě, tak se tam radovali i ramenatí sekuriťáci...:-)

      • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

        Jarinho     před 7 lety 15.03.2018 13:37 |  
        0 0

        No vždyť to myslím, pokud bude stát pořadatelska služba za prd je zbytečné se nad tím rozčilovat, jelikož tomu nikod nezabrání..

    • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

      p!erreCORE     před 7 lety 15.03.2018 14:50 |  
      0 0

      já jsem zde pořadatelskou službu napadl :)

  6. Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 13:59 |  
    3 2

    1) p....s co se neudrzi a musi skakat za hraci!
    2) nestastna nahoda... urcite ne umysl, proste euforie
    3) vedeni - panely pripevnit na beton a je klid. proc tam stoji volne je mi dlouhou dobu zahadou.

    Skoda snad bude v pohode, verim ze ano a i kdyby ne, tak se dostane na plac Necid, Buren, Tecl a to taky nemusi byt spatne

    • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

      Ondráš     před 7 lety 15.03.2018 14:17 |  
      2 0

      Bojím se, že by Necid tempo těžce nestíhal..

      • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

        slamacek (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 15:20 |  
        0 7

        muze byt, ale stale jsem presvedceny, ze je komplexnejsim utocnikem nez Skoda. Neco mu ted chybi, mozna pohoda, ale to se muze rychle zmenit.

        • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

          iwanowicz     před 7 lety 16.03.2018 19:10 |  
          1 0

          No nevim teda, podle me zaostava za Skodou skoro ve vsem.

  7. Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

    p!erreCORE     před 7 lety 15.03.2018 14:44 |  
    0 1

    zpět k tématu: "pořád je to utkání za tři body"

    • Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 16:32 |  
      0 0

      .. a začíná za stavu 0:0..:)

  8. Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

    japhy     před 7 lety 15.03.2018 19:31 |  
    0 2

    Jestli je Sparta nečitelná, tak co teprve my. Jistotu mají podle mě 3 že čtveřice Suk, Huš, Stoch a Kolář.

  9. Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

    zeleznik2     před 7 lety 16.03.2018 08:15 |  
    1 0

    Vůbec bych se nezlobil, kdyby se opakoval loňský průběh...
    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/281431/cely-sestrih-sparta-slavia-0-2-derby-rozhodli-mesanovic-a-zmrhal.html

    Škoda odehrál jen 31 minut, než jej musel, vystřídat Muris, tak pokud Milan nebude k dispozici, tak třeba Standa či Mick podobně rozhodnou utkání...

  10. Re: Trpišovský: Škodův start je nejistý, Sparta je pro nás trošku nečitelná

    zeleznik2     před 7 lety 16.03.2018 08:16 |  
    0 4

    Tak nám Plznička vypadla, ale se ctí, do začátku prodloužení jsem věřil, že dá i ten třetí postupový gól..teď se mohou soustředit jen na Hetligu..