Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 17/18 12

Třetí jarní podcast Slávistických novin Mezi námi fanoušky se věnuje především nadcházejícímu derby a srovnání aktuální situace s tou, která byla před jarním derby minulý rok, kdy jsme nahráli druhý díl podcastu. Dnes diskutovali quelhar, pan Lama, Vlajkonoš a fanoušek Sparty Dan Peterka.

Jak bývá naším zvykem, v první části podcastu hodnotíme odehrané zápasy za poslední dva týdny. Tentokrát do tohoto období spadají zápasy v Mladé Boleslavi a doma s Libercem a Olomoucí. Všechny tyto zápasy sešívaní vyhráli vždy minimálně o dvě branky. V tomto díle však těmto zápasům věnujeme jen menší část, hlavním tématem je totiž nadcházející derby.

Minulý rok jsme v březnu natočili druhý díl podcastu (poslechnout si jej můžete zde), ve kterém jsme probírali tehdejší situaci Slavie a Sparty také s Danem Peterkou, který fandí právě největšímu rivalovi Slavie. Dnes tak mimo jiné srovnáváme to, o čem jsme diskutovali před rokem, s tím, kde se naše oblíbené kluby nacházejí v současnosti. 

Obsah:

00:00 Výhry Slavie nad Boleslaví, Libercem a Olomoucí
15:00 Derby + změny v pražských S za poslední rok

Komentáře (110)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    Pava1     před 7 lety 13.03.2018 08:22 |  
    7 0

    To s těmi překupníky,je super a je dobře,že se tomu věnuje alespoň někdo.palec nahoru.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    Ragnarok     před 7 lety 13.03.2018 08:45 |  
    1 0

    Nevím, zda si toho někdo zde všiml, ale v tichosti odešel Čvančara do Jablonce a hned naskočil jako první ročník 2000 na minutku do ligy. Nevím, zda odešel na hostovačku, nebo na tvrdo, ale ještě na podzim neměl smlouvu, takže dost možná natvrdo.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      SKEP     před 7 lety 13.03.2018 10:39 |  
      0 0

      Dle aplikace FACRU přestup k 22. 2. 2018. Nicméně dnes se do smluv vkládají všelijaké klauzule, tudíž patrně existuje s vyšetřovanỷm Čápem speciální dohoda.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      ojlodea     před 7 lety 13.03.2018 13:10 |  
      0 0

      Škoda jej. Dle mého velký talent.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 09:17 |  
    0 0

    Myslím, že je to jeden z nejlepších dílů vůbec, a není to jen tím, že ten před derby je vždycky takový speciální :)

  4. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    afro     před 7 lety 13.03.2018 12:02 |  
    13 0

    Pan Lama: "Chyběla ti víc pyrotechnika nebo hajlování?" Asi umřu smíchy. :-)

  5. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    DF007     před 7 lety 13.03.2018 12:35 |  
    1 3

    Po delší době jsem si vás pustil a musím říct, že se mi to líbilo. Konečně uvolněné. Navíc se mi líbil rezignovaný projev sparťana. Mohli jste mu ještě trochu naložit, sice by už nepřišel, ale dokud můžeme, tak jen do nich.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    smely (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 13:40 |  
    1 0

    "...Holek je v Dukle, taky so polepsil.... " :-))))) #kloboucek

  7. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    TSeguinTS     před 7 lety 13.03.2018 15:53 |  
    6 1

    Zajímavý názor byl, že sparta i Slavia jsou na tom herně a v kvalitě úplně stejně a že jen pouze my dotahujeme ty zápasy do vítězného konce. Doufám, že po derby už o tom nebude pochyb a žádný sparťan naočkovaný mentalitou jim vlastní, že jsou oni nejvíc a nejlepší, nebude tvrdit, že jsou naše mužstva na stejné úrovni.

    Na druhou stranu se situace před tímto derby velmi podobá (naštěstí již v opačném smyslu) těm několika derby z doby temna, kdy jsme do derby šli s absolutně mizivou šanci na úspěch (Dostál, Gecov, Eschmann,.. vs reprezentanti ve formě) a pak jsme to doma urvali a ubetonovali...

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      smely (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 16:00 |  
      0 0

      Eschmann nastoupil na Letny a dostali sme trojku.... ( s Pastoorem bez utocnika )

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        TSeguinTS     před 7 lety 13.03.2018 17:43 |  
        0 0

        To moc dobře vím, ještě nám pak mával z té restaurace v Edenu, když jsme se po zápase pěšky vrátili z letné pro auto. Jmény jsem chtěl připomenout dobu a podobu kádru, nezamýšlel jsem (tak jak vyznělo) vypsat hráče z toho derby vítězného.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      Ondráš     před 7 lety 13.03.2018 16:17 |  
      4 4

      Ale ono to tak opravdu je..akorát, že mi do toho dáváme všechno a rvem se až do konce, Rumuni se zatím hledají a nemají tvář, spirit, nazvi to jak chceš. Je ale předpoklad, že do derby půjdou na krev, takže na tom budou oba týmy stejně. Dopadnout to může jakkoliv, rozhodně si nemyslím, že jsme favorit!

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        TSeguinTS     před 7 lety 13.03.2018 17:47 |  
        1 4

        Není, sparta jede na 3-4 individuality, nemají herní tvář, neumí bránit standartky. Vše hovoří pro nás, takže našim klukům zbývá jen bojovat na 100% a nic nepodcenit .)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

          Ondráš     před 7 lety 13.03.2018 17:59 |  
          4 1

          Takhle jednoduchý to samozřejmě není..

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      Jachym     před 7 lety 13.03.2018 16:18 |  
      4 0

      Tohle tam fakt někdo řekl? To je myšlenka dne!:-) To je jako kdybych říkal, že jsem stejně kvalitním útočníkem jako Ronaldo, který se jen dostane do víc šancí a v nich si lépe poradí...:-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        Ondráš     před 7 lety 13.03.2018 16:34 |  
        12 1

        Pokud je Hapal namotivuje, tak to může vypadat všelijak..ostatně není to tak dlouho co s nimi Rada málem vyhrál v Edenu a byli herně lepší - a jaký jsme byli před zápasem mistři..já bych tu euforii fakt krotil

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

          Jachym     před 7 lety 13.03.2018 16:48 |  
          3 0

          Ani já se nevidím v konkrétním jednom sobotním zápase zdaleka jako jednoznačný vítěz. O tom vůbec není z mé strany řeč. Celkově ale z letošní Sparty strach nemám, protože Štramák tam odvedl pro nás dobrou práci, jejíž plody tady chvíli zůstanou. Nelze otrocky mít přístup a la Playstation nebo účetní součet ceny kádru. To je jako kdyby jeden investoval peníze do celkem slušného motoru a druhý ještě mnohem větší obnos, ale do zlatých zrcátek a disků pneumatik... Na první pohled by závistivé sousedy oslnil, ale s nefunkčním motorem by měl problém dojet na nákup do supermarketu...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

          donford     před 7 lety 13.03.2018 16:54 |  
          2 1

          Tak každopádně pokora a nic nepodcenit. Ale protože ti naproti (v případě jejich neúspěchu) by asi definitivně přišli o byť jen teoretickou šanci na 2. místo, tak halasně od nich opěvované a pro ně cílené, počítám, že RB zapne od prvního okamžiku. No a na to by chtělo odpovědět totálním (totalitním :-)) fotbalem. Moc by se mi líbilo, kdyby kluci navázali na posledních 20-25 min. jako proti Olomouci. Snad si to připomenou, že to jde. Kéž bychom je semleli. Kdybych byl bongorem, tak bych napsal rázně (ála Švejk):-): Přes držku dostanou a zase půjdou.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 20:09 |  
            1 0

            No, osobně si myslím, že RB v tuhle chvíli půjde o udržení třetího místa v tabulce. Protože když my vyhrajeme Pohár a zároveň budeme na druhé příčce, pak my jdeme do třetího předkola LM (druhého?), jenže ten za námi jde rovnou do skupiny EL... Šance na proklouznutí do LM z nemistrovské části je malinká, malinkatá, zanedbatelná. A kdybychom vypadli hned ve třetím předkole LM (byť tam nebudou žádné velkokluby, jenže náhoda je blbec), tak základní skupinu EL hraje Sparta a my taky můžeme utřít frňák a koukat na EL maximálně v televizi.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 08:53 |  
              2 0

              Ano, v zásadě by to tak bylo. Jen bych si tě dovolil malinko věcně poupravit:

              Jestli půjdeme z druhého místa do 2. nebo 3. předkola nemistrovské kvalifikace LM záleží výhradně na tom, zda se vítěz letošní EL kvalifikuje do LM přímo ze své ligy. V takovém případě by totiž místo v LM vyhrazené vítězi EL připadlo třetímu z Francie a celý rošť by se tak posunul - v důsledku toho by český vicemistr šel místo druhého rovnou do třetího předkola nemistrovské kvalifikace LM.

              Rozdíl v tom je zásadní. Shodneme se, že není potřeba blouznit, že by se reálně dalo z nemistrovské kvalifikace postoupit do základní skupiny LM, nicméně vypadnutí ve 3. předkole nem. kvalifikace LM = jistá skupina EL. Vypadnutí ve 2. předkole nem. kvalifikace ovšem znamená přesun do 3. předkola EL (do tzv. nemistrovské větve), kde se dají s naším koeficientem očekávat velmi těžcí soupeři.

              Musíme tedy buď doufat, že EL vyhraje někdo, kdo má šanci na přímý postup do LM ze své ligy (v tuto chvíli asi jen Atlético, Lokomotiv, Lazio, Dortmund; z nichž 3 jsou na pokraji vyřazení už v osmifinále), nebo vyhrát pohár (9.5. finále) a následně zbytek ligy dohrát s juniorkou a všechno prohrát.

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

                knl66 (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 09:57 |  
                0 1

                Nejsem si jistý, zda vypadnutí ve 3. předkole nem. kvalifikace LM znamená jistou skupinu EL. Spíše se klub přesune do 4.předkola EL, ne? A vypadnutí ve 2. předkole nem. kvalifikace LM vždycky znamenalo konec pohárové Evropy. Tak nevím. Coen nejsem a nechám se překvapit, snad to všecko dobře dopadne. Kde jsou ty časy, kdy soutěže uefa a jejich systém byl jasný...

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 10:12 |  
                  2 0

                  ne, letos je to takhle, proto se zacina uz 2. predkolem....pokud postoupis mas jistotu EL pri vypadnuti ve 3. kole. Pokud nepostoupis mas jeste sanci ve 3. predkole EL....to sou prave ty novinky...:-

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

                  bububu (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 10:14 |  
                  1 0

                  http://www.coen.wz.cz/ligamistru18-19.htm

                  Všechno je od příští sezony jinak. Systém kvalifikací se naprosto změnil, jak v LM, tak v EL.

                  Vypadnutí ve 3. předkole LM znamená 4. předkolo EL pouze v případě mistrovské části kvalifikace LM (nově se zřizují dvě větve kvalifikace EL, jedna standardní jako dosud a druhá "mistrovská" pro vypadnuvší týmy z předkol mistrovské části kvalifikace LM).

                  Pro nemistrovskou kvalifikaci LM je to nově nastaveno takto:
                  - vypadnutí ve 2. předkole --> přesun do 3. předkola standardní kvalifikace EL
                  - vypadnutí ve 3. i 4. předkole --> skupina EL

                  Logiku v tom moc hledat nejde.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

                    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 10:52 |  
                    4 1

                    docela mne zarazi, ze jsem o tomto jeste necetl nikde v novinach. Asi se podrouzek jeste cvici v zonglech. Dosel jsem totiz ke stejnemu zaveru.
                    Tedy fandime Atleticu Madrid. Nejlepsi ale stene bude vyhrat vsechny zapasy kapr ligy a po 30 kole zvednout pohar.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

                      smely (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 11:00 |  
                      0 0

                      bylo to pred nakym casem na idnesu...da se dohledat....

                    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

                      smely (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 11:02 |  
                      0 0

                      ovsem jak by to bylo, kdyby #EL vyhralo Atletico a #CHL Sevilla , tak to uz nevim :-))))

                      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

                        Ragnarok     před 7 lety 14.03.2018 16:05 |  
                        1 0

                        My bychom šli do 3. předkola nemistrovské a Plzeň do 4. předkola mistrovské.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 08:54 |  
              1 0

              Anebo ještě třetí varianta: dostihnout Plzeň a skončit první :)

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        TSeguinTS     před 7 lety 13.03.2018 17:48 |  
        0 0

        Tuším, že to byla slova Dana Peterky.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 13.03.2018 17:04 |  
      0 0

      V sobotu dám nějaký ten vklad na 1:5 !

  8. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    malan (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 22:40 |  
    3 11

    Tak co ultrasaci ze SN, priznejte se, kdo z vas jde na derby?:)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      afro     před 7 lety 14.03.2018 08:42 |  
      1 1

      Ultra fan since 1976 si letos bude pobrukovat "Jen co Sparta lehla popelem..." na sofa s lahváčem. Tys svůj Voucher výhodně neprodal? :-)

      Malane, tys úplně rezignoval na nějaké konstruktivní komentáře. Čekal jsem třeba rozbor, proč by měl JZ8 nastoupit na Letné. Zamysli se nad sebou... ;-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        Jachym     před 7 lety 14.03.2018 09:13 |  
        0 1

        Born in the famous 1976 se zařekl, že na derby do té krysí díry nevstoupí poté, co tam málem přišel o život při pochodu, na který rudí bezmozci zaútočili kameny. Takže před tím lahváčem u kompu budu objímat stromy na Vysočině na zahradě své tchýně.

        Co se týče malana, tak mi v poslední době velmi připomíná postavu praotce Čecha z cimrmanovské hry České nebe, který do debaty komise českých velikánů zasahuje komickými výkřiky typu "Ale nesežrat je hned!"... :-D

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

          afro     před 7 lety 14.03.2018 09:33 |  
          3 0

          Jen jestli se ten příběh s kameny (nezpochybňuji to a vím, že se to dělo) v čase trochu nevyvíjí. Z rodiny znám několik historek, které nebývale nabývají na intenzitě tím, jak stárnou. :-)
          Rok poté - házeli na nás kameny
          Dva roky poté - kámen letěl pár metrů ode mě
          Tři roky poté - kámen mě minul o pár centimetrů
          Čtyři roky poté - kámen mě odřel na hlavě
          Pět let poté - kámen velikosti pěsti mě trefil do hlavy
          Deset let poté - kámen velikosti pěsti mě trefil do hlavy a byl jsem rok v kómatu
          (blbejkrizek) cernyhumory
          (blbejkrizek) jakpozlobitjachyma
          (blbejkrizek) derbystchyni

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

            Jachym     před 7 lety 14.03.2018 09:56 |  
            1 1

            C) - tři roky poté je správně. Ostatně nepíši to tady poprvé. Ten prudký náraz kamene jen o něco menší než velikost pěsti mi ještě dnes zní v uších a popelnice, na kterou kámen hozený z venkovního ochozu přistál, možná ještě teď duní:-). A ať ty vzpomínky háži do stroje jak chci, výsledek za c) se nemění. Stejně jako ten fantastický výsledek 4:1 na hřišti.

            Tchyně, která samozřejmě rozumí všemu, bude mít řeči ohledně údajně bídných výkonů Slavie, předražených hráčů, na které prý všichni doplácíme a na to, že chleba levnější nebude... :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

          malan (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 10:28 |  
          0 0

          To je sympaticky primer. Je zajimave ze i ja mam rad Frantiska Hrubina a jeho Jak jel Vitek do Prahy..

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

            Jachym     před 7 lety 14.03.2018 10:34 |  
            1 0

            Ještě tam jsou nějaké mezery, praotče, ale to napravíme po derby...:-))

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        malan (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 10:18 |  
        3 0

        Prodat voucher? Ty jsi neslysel vlajkonose? S tim bych pripadny konflikt neriskoval:)
        Psat konstruktivni komentare na SN je hazeni perel svinim;)
        Mozna tentokrat u bochanka prekvapim, ale na ty dobytky se vzdycky nejak vyhecuje, takze kdyby se mu to podarilo i tentokrat, zlobit se nebudu. Nicmene jeho vykony jsou pro mou roztrousenou cholerii tezkou zkouskou:)

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        Travinho     před 7 lety 14.03.2018 13:44 |  
        1 0

        Tady ty zmrdy, kteří vouchery prodávají třeba za pětinásobek bych postavil do řady a jednoho po druhém profackoval. A že jich bohužel je. Je dost smutné, že si někteří berou příležitost mít lístek jen jako možnost obohacení.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

          afro     před 7 lety 14.03.2018 14:00 |  
          7 0

          Já si dlouho myslel, že fanoušci s permanentkami jsou ti nejvěrnější, ale trochu mě z toho vyléčilo už minulé derby v Edenu, kdy se mně v práci jeden kolega sparťan ptal, jestli nechci jít na derby v Edenu, že má půjčenou permanentku od jednoho slávisty, který nemůže a jemu se taky nechce (bál se vejprasku :-)). To jsem zalapal po dechu, protože já osobně bych nekoupil na svojí permici lístek ani nikomu z rodiny. A teď to povýšily tyhle hnidy, co kšeftují s Vouchery. Hnus, hnus, hnus. Ale utěšujme se, že to je snad marginální skupina.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

            afro     před 7 lety 14.03.2018 14:02 |  
            0 0

            *nikomu z rodiny fandícího rudejm...

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

            Jachym     před 7 lety 14.03.2018 15:33 |  
            0 0

            :-)) Je vidět, že pokud jde o Slavii, neznáš bratra.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

              afro     před 7 lety 14.03.2018 17:48 |  
              1 0

              Presne tak! A priznam se, ze s obavami vzhlizim ke dni, kdy dcera privede nekoho "kadrove" neprijatelneho, jako vaznejsi znamost. Uprimne, vubec netusim, jak bych se zachoval a manzelka se podle me modli uz ted, at je to slavista. :-)
              (blbej krizek) prejjsemcholerik
              (blbej krizek) jestejsemvklidudcerijedeset

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

                Jachym     před 7 lety 14.03.2018 18:38 |  
                0 0

                No, dceři právě bylo 14 a s nejvyšší obezřetností sleduji už to, že v lavici sedí s nějakým klokanem a jsou nejvíc ukecaní ve třídě...:-)

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

                  afro     před 7 lety 14.03.2018 19:50 |  
                  0 0

                  (blbej krizek) zivotvestresu
                  (blbej krizek) poparpanacichmetaxyvypadabudoucnostprizniveji

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 20:50 |  
                    3 0

                    Jo Roubíček, to mi povidaj, já mám doma dvě...a jelikož jsem poměrně svetacky tolerantní tak sem si řek, že budu velice benevolentní k jejich zájmům a koníčkům, v podstatě ať si dělaj co budou chtít, ale nesměj hrát heroin a přitáhnout domu rumuna, to bych se asi dost nasral :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

          Jachym     před 7 lety 14.03.2018 14:31 |  
          0 0

          A druhý extrém: Já tady nabízel lístek do Jihlavy zdarma a nikdo se nepřihlásil...:-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

            Travinho     před 7 lety 14.03.2018 17:14 |  
            0 0

            Musíš vzít v potaz, že kdo do Jihlavy jet chtěl, tak lístek už většinou měl.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      mabr     před 7 lety 14.03.2018 08:56 |  
      2 0

      Tak něco málo jsem už za těch takřka 15 let, co na Slavii chodím pravidelně, už po ČR a Evropě objezdil. Za ultrasáka se nicméně nepovažuji ale v té krysí díře v sobotu budu osobně. Poprvé však mimo sektor SKS, takže to bude asi v případě našeho vítězství veselý :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      japhy     před 7 lety 14.03.2018 10:26 |  
      0 1

      V čase derby budu mastit karty, provozovat obžerství a alkoholismus. Takže až si já budu v noci nervózně kousat nehty u záznamu, budete už všichni spokojeně (doufám) chrnět.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      Travinho     před 7 lety 14.03.2018 13:44 |  
      0 0

      Za Ultras se fakt považovat nemůžu, nicméně já jdu!

  9. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 09:34 |  
    2 0

    Moc mě to bavilo, děkuji!

    Optika, kterou se na to koukají z druhé strany břehu, je zajímavá a minimálně před každým derby bych v této tradici pokračoval. Postřehy typu "Když Sparta dosatne góla, odpadne. Když Sparta góla dá, odpadne." by mi opravdu chyběly... :)))

    Jen se zeptám mírně OT... To natáčíte někde u nemocnice? Nebo došlo během natáčení k nějakému hromadnému neštěstí? Pro vysvětlení: podcast poslouchám v autě a snad třikrát jsem instinktivně přibrzdil, abych uhnul blížící se sanitce... Až pak jsem si uvědomil, že ty houkačky jdou od vás. :))))

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      pan Lama     před 7 lety 14.03.2018 14:05 |  
      2 0

      Natáčelo se na stadionu v Edenu, takže nás trollí nejspíš přímo vinohradská fakulta. A dokonce dost pravidelně. Asi napíšeme řediteli, aby v pondělí odpoledne jezdili oklikou. :D

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 14:53 |  
        0 0

        :-D Určitě napište... myslím, že těžko najde důvod, proč nevyhovět. :))

  10. Derby

    Mike     před 7 lety 14.03.2018 12:08 |  
    1 0

    Letos diky situace v tabulce je to takove zvlastni derby, ktere at dopadne jakkoliv, moc toho nevyresi. Samozrejme je ve hre vyhra v nejprestiznejsim zapase sezony, jak pro hrace, tak pro fanousky. To je bez diskuze, vzdy to tak bylo a bude. Vyhrou definitivne odskocime Sparte, muzeme trochu pocukat Plzen v boji o titul, ale ta bodova mezera zustane stale velika, remizou se taky zbavime Sparty, ale na titul uz budeme muset zapomenout i teoreticky a pri prohre zustane rozestup mezi nami a Spartou stejny jako po poslednim podzimnim 16.kole. Pokud neprohrajeme o 3 goly, tak Sparta, aby nas preskocila, bude muset ziskat do konce sezony o 5 bodu vice nez my, a to take nebude jednoduche. Pokud pocitam s tim, ze Olomouc a Liberec taky neco ztrati, my a Plzen ziskame cca 70% moznych bodu a jeden z techto tymu totalne nezkolabuje, tak pri jakemkoliv vysledku derby zustane poradi na prvnich 2 mistech stejne jako ted. I kdyz fotbal samozrejme neni pocitacova hra, a byl bych rad, abychom Spartu splachli a do posledniho kola prohaneli Plzen.

  11. Královec

    Jachym     před 7 lety 14.03.2018 14:25 |  
    0 0

    Derby bude pískat Královec.

    • Re: Královec

      bongor     před 7 lety 14.03.2018 15:59 |  
      0 0

      A Trpiš říká,že máme velkou nemocnost,hlavně ten Milan mi vadí.

      • Re: Královec

        smely (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 16:44 |  
        6 0

        muze trochu mlzit.... :-)

        • Re: Královec

          mabr     před 7 lety 14.03.2018 18:07 |  
          0 0

          Taky si myslím, že to je spíš jen taková menší....pyro-mlha :-)

        • Re: Královec

          Kara (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 19:20 |  
          0 0

          No jo, jenže individuální trénink se mlží dost těžko...

          • Re: Královec

            smely (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 08:59 |  
            0 0

            individualni trenink je zdrojem ty mlhy :-)

        • Re: Královec

          bongor     před 7 lety 14.03.2018 20:06 |  
          0 0

          Doufejme.

        • Re: Královec

          TSeguinTS     před 7 lety 14.03.2018 20:20 |  
          0 0

          Přesně tak, já bych se ani nedivil, kdyby na hrotu nastoupil Mešanovič.....)

      • Re: Královec

        Ondráš     před 7 lety 14.03.2018 16:47 |  
        1 0

        Spíš ten Sýkora..na kraji potřebujeme rychlost, tak kdo tam může jít?? Frydrych je synonymum pomalosti, Sobol hraje totální fotbal - tedy nebrání..tam to může být celkem průser..

        • Re: Královec

          Harvey     před 7 lety 14.03.2018 16:53 |  
          2 1

          No jo, ale Frydrych je taky synonymem gólovosti. A góly potřebujeme stejně jako rychlost. Sobol totální fotbal nehraje, jelikož definice totálního fotbalu je útok i obrana v 11ti lidech.

          • Re: Královec

            smely (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 16:59 |  
            1 0

            vlevo muze bejt misto Sobola Mina a napravo MvB.....Skodak nakonec podle me bude a kdyz ne tak tam, rekl bych, da asi Standu misto nej...Frydrych byl dle merenych ukazatelu nejprospesnejsi hrac posledniho zapasu...

            • Re: Královec

              Ondráš     před 7 lety 14.03.2018 17:06 |  
              0 0

              Já ale bral Sýkoru jako krajního obránce..to asi Stoch nezvládne..pro mě ideální kraje obran: Bořil a Sýkora

            • Re: Královec

              afro     před 7 lety 14.03.2018 17:58 |  
              2 0

              Ja doufam, ze bude k dispozici JZ8, proti Sparte se mu v posledni dobe dari strelecky. MvB jako zolik na potvrzemi naskoku. :-)
              Frydrych hral proti Sigme dobre, ale ty statistiky, ktere prezentuje na Twitteru Konecny jsou IMHO dost casto docela mimo misu...

    • Re: Škoďák

      Robinator     před 7 lety 14.03.2018 16:58 |  
      3 0

      tak je na čase tam zkusit MvB )) a nebo Tecla..rozhodně však ne Necida

      • Re: Škoďák

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 17:04 |  
        6 0

        No, pokud se to potvrdí, já bych zkusil Standu. JiT říkal, že má v posledních týdnech na tréninku formu jako hrom, proti Olomouci zahrál tu chvíli výborně, gólové schopnosti má určitě... Létajícího Holanďana bych nechal jako žolíka, až Rumunovi dojde dech (cca 60.–70. minuta). :)

        • Re: Škoďák

          Ondráš     před 7 lety 14.03.2018 17:09 |  
          2 0

          Taky bych dal Standu..hlavně ne Necid, jenom proto aby tam byla nějaká věž..Škoďák je i rychlostně úplně jiná kategorie a pochybuju, že budem buzíky mačkat v jejich vápně a sypat tam jeden centr za druhým..takže Tecl by nemusel být špatná volba

      • Re: Škoďák

        Obr     před 7 lety 14.03.2018 19:18 |  
        3 3

        Dal bych na hrot MvB. Parkrat tam hral za Silhavyho a dal 3 goly. Ma hlavicky, je rychlej a silnej na mici. Sedi mu to tam. Jasna volba.

    • Re: Škoďák

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 19:18 |  
      29 1

      Tohle prostě nepochopím... Obdivuji Simona Deliho a MNN, tak bu bu bučím a hu hu hučím na Konatého. Fandím Slavii a chci, aby útočila, tak zapálím dýmovnici. Slavia olééé, jedeme Slavia jedeme, tak odpálím pár dělbuchů. Mám rád Slavii, tak ji skoro každé kolo připravím o pár desítek tisíc korun. Mám radost z gólu, tak srazím reklamní panely v ceně x-x tisíc. Raduji se z vítězství, tak zraním vlastního kapitána. Milan Škoda na derby bude možná mimo se zraněním, ale co má bejt, já fandím furt, sorry píčo, mám právo na petardy, dělbuchy, dýmovnice, házení kelímků s pivem, hu hu hučení bu bu bučení, házení zapalovačů, prostě já jsem ten správnej fanoušek. Slavia nadevše, Slavia v srdci, Slavia 4ever a vy si polibte prdel.

      • Re: Škoďák

        Jachym     před 7 lety 14.03.2018 19:43 |  
        5 0

        Zkus se do nás srát, toho budeš litovat... Slavia, olé! :-)

        • Re: Škoďák

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 19:53 |  
          0 0

          Ty mlč, Džáchyme!
          Promiň, nic ve zlém, jen citát z ,Mikulášovy patálie, příhoda Nový spolužák´ :))

          • Re: Škoďák

            Jachym     před 7 lety 14.03.2018 22:47 |  
            0 0

            To neznám, musím blíže nastudovat :-)

            • Re: Škoďák

              knl66 (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 23:43 |  
              0 0

              Vydrž, kdyžtak zítra naskenuju a pošlu Ti to do OZ. :-)
              (krizek)nicvezlym :)
              (krizek)jachymepromin

      • Re: Škoďák

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 21:38 |  
        3 0

        Smutne,chodit fandit s debilama.. :(

      • Re: Škoďák

        Crispo     před 7 lety 15.03.2018 14:23 |  
        4 0

        "Ale ty jsi nebyl v Tallinu takže drž hubu, a podej mi tu šálu ať ji můžu zapálit a hodit na naše fanoušky pod námi, protože mi to přece nebude hořet pod nohama..."

  12. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    TSeguinTS     před 7 lety 14.03.2018 20:58 |  
    0 0

    Mrkněte na oficiální stránky, je tam super rozhovor s naším trenérem. Ve dvou odpovědích hovoří zajímavě o Stochovi - jeho přístupu, výkonu a hře.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 22:29 |  
      0 0

      "Pro nás je ztížením situace, že do Sparty přišel dobrý trenér." Kulantně řečeno... :-D

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      rak (přítel SN)     před 7 lety 14.03.2018 23:38 |  
      0 0

      Nevím, co je lepší. Asi hrát zase doma s někým, i když loni to nepomohlo.
      V minulých letech nás v semifinále, když jsme se tam dostali, vyřadil Zlín a Jablonec.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    edenian     před 7 lety 14.03.2018 22:20 |  
    3 6

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      edenian     před 7 lety 14.03.2018 22:23 |  
      3 13

      applec/applev/ a vlajecku to nesezralo, melo tam byt tohle:

      Slávisté v reprezentaci!
      Hned čtveřice slávistů byla nominována do @ceskarepre_cz pro turnaj v Číně

      Oh, jak je mi jich lito. Alespon se vratte zdravi chlapci.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        edenian     před 7 lety 15.03.2018 17:26 |  
        2 14

        Aaaaa, sedm minusaru, hrdy slavisti :-)))). Hele zase se tam kluci muzou potkat s Tvrdasem, Mynarem a Nejedlym. Skvela parta, ne? Nase parta, kdyby tady nekdo chtel delat, ze nerozumi. Prej jeli hledat sefa CEFC :-)))). Muzou spolu zajit na obed, pokecat a tak. Treba o vedouci uloze strany nebo i Milosovi, jestli v Lanech poradne fandi :-))))))

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

          Eskaes     před 7 lety 15.03.2018 17:56 |  
          1 8

          a stihne ten náš říďa vůbec derby? Ale oceňuji taneční zábavu na horní palubě v plném proudu. :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

            edenian     před 7 lety 15.03.2018 20:00 |  
            1 5

            Ta byla luxusni. A Vladislavsky sal, vrcholna lokace :-) Ani nevim, jestli pozval Kajinka, aby taky neco zazpival :-))

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

          edenian     před 7 lety 15.03.2018 20:01 |  
          1 6

          Aaaa, minusaru pribylo, zdravim chlapci, myslim to uprime.

  14. Marodka / MNN

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 09:16 |  
    0 3

    JiT stále mluví o sedmi zraněných/nemocných, přičemž do toho nepočítá Murise... Nezaspekulujeme si, jestli se to týká i MNN? ;))

    Mně zatím vychází šest možných jmen: Kúdela, Pokorný, Hromada, Mingazov, Zmrhal, Sýkora. Po Olomouci přibyl Škoda a ještě jeden nejmenovaný důležitý hráč. To je ale osm, tudíž někdo z první šestice se nejspíše uzdravil. A teď teprve přichází ta správná spekulace: kdyby se uzdravili dva, důvody pro vynechání MNN by mohly být zdravotní povahy. Pokud se ale uzdravil jen jeden, důvody budou asi někde jinde... Tedy pokud jsem na někoho nezapomněl, popř. pokud to všechno není úplně jinak. :-D

    Omlouvám se, jen se nemůžu dočkat soboty... :)))

    • Re: Marodka / MNN

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 09:57 |  
      1 1

      Kúdela a Hromada se uzdravili, říkal JiT v rozhovoru.

      • Re: Marodka / MNN

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 10:18 |  
        0 0

        No takže pak máme čtveřici Pokorný, Mingazov, Zmrhal, Sýkora + dva další po Olomouci (Škoda + pan neznámý). To je šest. Sedmým by tedy mohl být MNN...

        • Re: Marodka / MNN

          TSeguinTS     před 7 lety 15.03.2018 14:36 |  
          0 0

          Můj tip je, že zranění byli Hromada, Mingazov, Zmrhal, Sýkora a po Olomouci k nim přibyl Škoda a tipuji že Deli.

          Dále také tipuji, že v sobotu vyhrajeme 4:0, takže asi tak .)

    • Re: Marodka / MNN

      japhy     před 7 lety 15.03.2018 09:59 |  
      0 0

      Nějak se v tom ztrácím, ale stejně to asi budeš muset přepočítat. JiT v rozhovoru zmiňuje, že Kúdela s Hromadou se již k týmu připojili.

    • Re: Marodka / MNN

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 11:27 |  
      3 1

      Před ofiko onlajnem jsem nasel, ze ze zdravotnich duvodu vypadlo z nominace 6 hracu. Tedy krome davno vypadleho Murise to byli Kudela, Hromada, Mingazov, Zmrhal, Sykora a Ngadeu (posledni dva meli po 3 ZK). Pokorny byl na lavce.

      Nebo si snad nekdo mysli, ze hrajeme na 3 SZ, Trpis posle z pleziru MNN na tribunu a na lavku da za tyhle tri typove celkem rozdilne posty kluka, co slusne odkopal jeden prohrany mistrak a tezko nahradi klasickeho DZ? Zato byl v nominaci uz vyhozeny Flo, dalsi levy bek na kridle, Boril a Stoch hrali pres nohu (coz JT nechce) a na lavce nesedel krome Buchy zadny klasicky zaloznik. Tohle byla proste slepovana sestava, o to je vyhra cennejsi.

      Take je mozne, ze JT toho vi mnohem vic, nez rika, a zamerne mlzi. Smirme se s tim, ze detaily budeme vedet hodinu pred vykopem. Hlavne nevymyslejme divoke konspiracni teorie o tom, koho trener odstavil.

      • Re: Marodka / MNN

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 11:55 |  
        1 1

        No, kromě počtů jsi netrefil ani podstatu mého příspěvku, jehož záměr byl přesně opačný tomu, co naznačuješ. "Divoké konspirační teorie" o tom, koho trenér odstavil, jsem se totiž pokoušel naopak vyvrátit tím, že ačkoli JiT mezi marody MNN nikdy výslovně nezmiňoval (narozdíl od VŠECH ostatních), stále ještě existuje poměrně velká šance, že důvody jeho absencí od začátku jara jsou přece jen zdravotního původu...

        Jsem zvyklý hledat chybu nejdřív u sebe, tudíž předpokládám, že jsem se jen špatně vyjádřil, a toto téma bych tedy tímto ukončil. :)

        • Re: Marodka / MNN

          Maeden (přítel SN)     před 7 lety 15.03.2018 14:34 |  
          0 0

          Tak to pardon, ono se to tu uz driv rozebiralo, i v podcastu na to nekdo narazel. Tady to rozjizdelo par lidi s averzi vuci Souckovi, ktery proste hraje lip a uz behem pripravy bylo jasne, ze bude prvni volbou na DZ.

    • Re: Marodka / MNN

      Fačín     před 7 lety 15.03.2018 15:36 |  
      3 10

      No jestli se uzdravili Kúdela s Hromadou, tak je čekám v základu, což by ale mohla být velká chyba.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

    Harvey     před 7 lety 15.03.2018 21:33 |  
    6 2

    V Plzni nejhorší možný výsledek pro Plzeň. Před zápasem se Zlínem budou mít v nohách náročných 120 minut. Krása...jestli si to zas neodloží.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      Mates204     před 7 lety 15.03.2018 21:37 |  
      3 1

      V noci na neděli má být -7, takže myslím, že hrát nebudou.
      .

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 16.03.2018 00:33 |  
        1 1

        Taky si myslím, že budou dělat vše proto si to zase odložit. Takže předpokládám, že o víkendu ve Zlíně hrát nebudou...

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      donford     před 7 lety 15.03.2018 21:42 |  
      4 1

      A ještě cestu do Zlína až z Plzně. Těch 120 minut poslal Petrželovi fotbalový pán Bůh. Zlín by je mohl mít doslova na lopatě. Řezník, Hořava, Zeman, měli toho už plné kecky. Ovšem Bakoš dnes byl vynikající vzhledem ke hře Krmenčíka.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        Mates204     před 7 lety 15.03.2018 22:55 |  
        4 0

        Krmenčík je úplně neviditelnej, když se mu pískaj ofsajdy a fauly. Měl by radši zůstat v Berbr lize, protože v zahraničí to už bude jenom velkej zbytečnej bezmozek.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

        Jachym     před 7 lety 15.03.2018 23:11 |  
        0 2

        Petržela těch minut odehrál dnes jenom zhruba 20...:-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

          donford     před 7 lety 16.03.2018 11:23 |  
          1 0

          Však není Petržela, jako Petržela. :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

            Jachym     před 7 lety 16.03.2018 11:48 |  
            2 0

            Mně je jeden jako druhý,
            jenom když je ňáký,
            když ještě víc oškube,
            letenské žebráky...

            Upraveno - copyright KHB (Křest svatého Vladimíra)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 12

      utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 16.03.2018 09:03 |  
      1 0

      Hlavně deka ještě víc ztěžkla.