Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 20. kolo

Šlágr kola mezi druhou Slavií a třetí Olomoucí nezůstal za očekáváním, ba naopak nabídl to nejlepší, co naše liga nabízí. Fanoušky sešívaných pak jistě potěšilo, že po fantastickém obratu zůstaly 3 body doma v Edenu.

Včerejší odpoledne se vskutku vydařilo. Ve slunečném jarním počasí se odehrál strhující souboj na čele ligové tabulky. Plné tribuny, skvělá atmosféra a výborný zápas s nervydrásající zápletkou. Zkrátka jasná reklama, proč stojí za to chodit na fotbal. A ačkoliv na sebe pozornost strhl zejména vynikající druhý poločas, tak ani ten první nebyl vůbec špatný. Slavia byla v poli jasně aktivnější, ale i hostující Sigma ukázala, proč je v tabulce tak vysoko, a vytvořila si několik zajímavých možností. Gól tak visel ve vzduchu a ve druhé půli to skutečně přišlo.

Ačkoliv měli červenobílí ještě výraznější převahu než v první půli, tak udeřila paradoxně Olomouc. Po nešťastném přizvednutí autového vhazování za obranu utekl Hála a prostřelil Koláře. Na našich hráčích ale byla vidět obrovská snaha utkání dovést do vítězného konce. Přišel obrovský tlak, fantasticky zápasem žilo publikum a Sigma se doslova vařila ve vlastní šťávě! Snaha sešívaných o vyrovnání však dlouhou dobu ztroskotávala na výborném brankáři Reichlovi nebo na vlastní nepřesnosti v zakončení. Když už se zdálo, že jde o zápas "blbec", kdy vám do sítě nespadne prostě nic, tak to přišlo! V obrovské euforii nasázeli slávisté hostům hned 3 góly během pár minut a zcela zaslouženě otočili zápas ve svůj prospěch! Nemalou měrou se o to zasadili i střídající hráči Van Buren s Teclem, kteří naši hru výrazně oživili a nakonec každý vstřelil i po jedné brance.

Z mého pohledu šlo o vynikající zápas, který se v Edenu dlouho nehrál. Zvláště mě zahřála touha našich hráčů po vítězství, která připomněla triumfální jarní tažení v minulém roce a která se pak pohříchu na podzim vytratila. Přesně tento fotbal nám trenér Trpišovský v zimní pauze sliboval. Občas sice kvůli velkému riziku dostaneme zdánlivě laciný gól, ale budeme se snažit hrát maximálně dopředu a hráči na hřišti nechají duši. A mě nedělní zápas ohromně bavil. Snad bude Slavia pokračovat ve zlepšujících se výkonech a snad jsme podobně povedené představení neviděli v této sezoně zdaleka naposledy!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Inkasovaný gól dostal po samostatném nájezdu, což se vyčítat nedá. Na druhou stranu si myslím, že si mohl počínat trochu taktičtěji. Hráč postupoval lehce z boku a svou silnější nohu měl ven ze středu hřiště, takže neměl tolik možností k zakončení a střela mezi nohy se vyloženě nabízela. Ale říkám, to by byl výborný zákrok a něco takového nejde brát za chybu. Naopak nás Kolář klíčovým zákrokem zachránil za stavu 2:1 při úniku Řezníčka. Ten postupoval mírně z úhlu, mířil ale velmi dobře na zadní tyč - náš brankář však byl připraven a střelu skvěle vykopl! Ondra tak potvrdil povedený vstup do slávistického angažmá.

Michal Frydrych - 7 - Jestli zápas v Jihlavě do naha odhalil jeho slabiny, tak včerejší utkání ukázalo Frydrychovu hru v tom nejlepším světle! Zápas se Michalovi velice vydařil a naplno se v něm ukázalo, v čem je snad nejlepším krajním bekem v lize - tedy ve schopnosti dostávat se do nebezpečného zakončení. V tomto směru se ho ale včera držela smůla a několikrát chyběl doslova kousek, aby rozvlnil síť. Bez gólové radosti si v prvním poločase připsal i skvělou akrobatickou přihrávku na Škodu "z první". Nakonec se ale on i celá Slavia dočkali kýžené odměny. Frydrych konkrétně vyhrál hlavičku po rohu a Standa Tecl už pak měl se vstřelením vítězného gólu snadnou práci.

Jakub Jugas - 5 - Spoustu situací zvládl dobře, zápas však ukázal ale i několik Jugasových rezerv. Hrubě chyboval v první půli, kdy nezasáhl míč a Hála postupoval sám na Koláře. Trochu smolně se pak srazil se spoluhráčem a byla z toho šance Řezníčka. Měl tedy smůlu, že jeho chyby vedly k dvěma velkým šancím soupeře, jinak si ale vedl spolehlivě a neodehrál vyloženě špatné utkání.

Simon Deli - 6 - Ani Deli se nevyhnul několika zbytečným chybám v obraně, když se třeba snažil vyvést míč, výborně obešel dva hráče, pak šel ale do dalšího, propadl a nestíhal se vracet. Takových takticky zbytečných ztrát měl více, na rozdíl od Jugasových zaváhání ale k větším šancím naštěstí nevedly. Kromě těchto momentů si počínal v obraně nadprůměrně a tentokrát byl cítit i směrem dopředu, což není jeho obvyklá silná stránka. Výborný pasem našel za obranou Van Burena, před Škodovou vyrovnávací trefou pak vyhrál hlavičkový souboj při rohu.

Jan Bořil - 6 - Předvedl tradičně enormní nasazení a zarputilost buldoka, což ilustrovala situace z první půle, kdy se doslova silou protlačil přes dva obránce Sigmy, ať to bolí, jak to bolí (ačkoliv mu nakonec byl odpískán faul). Celý zápas hrál nadprůměrně, ač není typem beka, který by se dostával tak často do finální fáze jako Frydrych. Trochu nešťastně tečoval míč do úniku při obdržené brance. Nedá se říct, že by to byla větší chyba, pro příště ale bude lépe hlavičkovat jen v případě, že míč skutečně mám. V systému s vytaženou obranou jsou nečekané míče za ni doslova vražedné. Ale skončeme pozitivně, neboť si to Bořil zaslouží, protože znovu odvedl kvalitní výkon.

Miroslav Stoch - 7 - V první půli patřil mezi slabší hráče - za zmínku stojí jen jeho povedená střela ze střední vzdálenosti-, v závěrečném tlaku mu ale narostla křídla a bylo ho plné hřiště. Také se mi líbilo, že viditelně častěji se snažil o uvolnění kličkou směrem k lajně a rychlý centr do vápna. Tak je to podle mě mnohem účinnější, než zdlouhavé tahání míče zpět do hloubi vlastního pole. S přehledem vyřešil i závěrečný brejk před gólem Van Burena.

Tomáš Souček - 7 - Tradiční zeď, o kterou se tříštily útočné snahy soupeře. Právě Součkova hra spolu s vytaženými stopery patří k základním předpokladům nátlakového fotbalu, o který se snažíme. Oproti Ngadeuovi není až tak silný v osobních soubojích, je ale mnohem pohyblivější a lepší do kombinace. Včera se dobře tlačil do zakončení a nakonec i vstřelil gól. Ten však nebyl pro předchozí faul správně uznán.

Josef Hušbauer - 8 - Proti Liberci byl méně výrazný, tentokrát už ale opět patřil k našim největším tahounům. Jen pro připomenutí, pokud si toho někdo nevšiml - Pepa měl rozhodující podíl v našich gólech a vždy si připsal druhou asistenci. Dvakrát výborně kopl roh, u třetí branky pak chladnokrevně obešel brankáře a přihrál na lépe postaveného Tecla (ten ještě přihrál Van Burenovi, který si přihrál o tyč a zavěsil). V první půli po jeho dobré střele byla šance při dorážce Sobola. Celý zápas navíc příkladně odjezdil.

Danny - 6 - Nehrál špatně, ale ani nepatřil k nejvýraznějším hráčům. Góly navíc padly až po jeho vystřídání, i když k velkému tlaku už přispěl i sám Danny předtím. Měl jednu úžasnou akci, kdy obešel málem snad pět protihráčů, ale k zakončení mu nakonec chyběl kousíček.

Eduard Sobol - 4 - Zápas se mu nevydařil, což jen potvrdilo jeho špatnou formu z dosavadního průběhu jara i konce podzimu. Pohybově se sice nabízel do dobrých prostorů, jeho práce s míčem ale byla naprosto tristní. Při třech velmi nadějných akcích vyloženě selhal. Při dorážce Hušbauerovy střely měl spíše přihrávat Škodovi, střílel pak vyloženě špatně. Poté odcentroval asi deset metrů do zámezí a jednou nezpracoval lehkou přihrávku, když byl osamocený na kraji malého vápna. Zasloužené střídání, horší čtyřka. Je jasné, že do derby musí jít na krajích dvojice Zmrhal - Stoch, příp. Stoch - Van Buren.

Milan Škoda - 8 - Příkladná bojovnost a nasazení našeho kapitána nakonec přineslo kýžený úspěch, když Škoda veledůležitou první branku donesl do sítě doslova v zubech. Ve hře byl nesmírně platný a udržel spoustu míčů, což vedlo k naší převaze po dobu celého zápasu.

Mick Van Buren - 8 - Naskočení do vyhroceného konce zápasu mu většinou velmi vyhovuje a nejinak tomu bylo tentokrát. Van Buren nahradil mdlého Sobola a hned naši hru výrazně pozvedl. Nevymýšlel žádné složitosti, šikovně se uvolňoval kličkou na lajně a rychle centroval. První tutovku, která už mířila do sítě, mu ještě obránce soupeře vyrazil mimo. Gól ale nakonec Van Buren dal po velmi kuriózní spolupráci s tyčí. Jasně si řekl o další minuty, i když je otázkou, jestli by měl začít od začátku, když se mu většinou spíše dařilo jako střídajícímu hráči.

Stanislav Tecl - 7 - I jeho střídání se povedlo. Oživil naši hru podobně jako Van Buren a dočkal se i vstřelení vítězné branky! Také Standa si řekl o další porci minut v budoucnu.

Pavel Bucha není hodnocen, protože hrál příliš krátce. I během pár minut ale ukázal několik dobrých věcí.

Komentáře (113)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    rudahvjezda     před 7 lety 12.03.2018 18:22 |  
    4 30

    mne tedy Deli ze čtveřice Pokorný, Kúdela, Jugas, Deli přijde s ohledem na systém, který chceme hrát, nejslabší - v situaci, kdy má nahrát gólmanovi, to tahá sám a často jen se štěstím balón neztratil. Naopak Kúdela a Jugas mi přijdou velmi dobří dozadu a konstruktivní dopředu, Pokorný bezchybný dozadu a až získá zpět jistotu, bude konstruktivní i dopředu.
    Obecně musím říct, že oproti - zdá se, že většině - ostatních, já pro menší herní vytížení MNN a Deliho netruchlím, protože jak Souček tak zmíněná trojice stoperů mi pro systém, který pod Trpišovským hrajeme, přijde lepší

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      malan (přítel SN)     před 7 lety 12.03.2018 18:25 |  
      8 2

      Ruda hvezda cheb nebo sparta?

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        rudahvjezda     před 7 lety 13.03.2018 07:06 |  
        1 3

        Malan léčebna nebo zvláštní škola?

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          kalex     před 7 lety 13.03.2018 12:10 |  
          0 0

          Tak si mládenci roztrhejte občanky a ať je zase chvilku klid.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 7 lety 12.03.2018 18:39 |  
      16 2

      Tak s tím Delim je to dobrej blábol, to je dlouhodobě nejlepší stoper v lize...

      jinak Danny 7 - hrál hodně dobře, jak dopředu, tak dozadu, jezdil, vybojoval i dost míčů... škoda, že ti unikl ten skvostnej pas na 50 metrů přímo na nohu Frydrycha, kterej pak dával Škoďákovi do loženky

      ostatní souhlas

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        rudahvjezda     před 7 lety 13.03.2018 07:07 |  
        2 5

        Já ale přeci nepsal, kdo je z nich nejlepší stoper, ale kdo má z nich pro hru, jakou chce Trpiš hrát, největší přínos

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      bongor     před 7 lety 12.03.2018 19:42 |  
      1 3

      Už to neber hvjezdo,raděj to všichni lékaři.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      afro     před 7 lety 12.03.2018 19:43 |  
      5 1

      Ono je prvniho dubna? :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Boss82     před 7 lety 12.03.2018 23:46 |  
      1 1

      Očividně budeš "znalec"!

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Pepino44     před 7 lety 13.03.2018 10:16 |  
      1 1

      Tak to je zase blábol, podle čeho soudíš, že Deli se pro systém, který Trpišovský chce hrát se nehodí, Vždyť jsme tento systém zaplaťpánbů ještě nehráli a snad ani hrát nebudeme. Pokud jsme v náporu, tak můžeme hrát i na jenom jednoho vzadu a Deli ukázal, že i ve předu je nebezpečný. Všimni si, kolikrát je Deli zapojen od brankáře k založení akce, za brankáře Laštuvky se zásadně využíval pro rozehrání, Kovář jej tolik nevyužívá, přesto jdou výhozy dost přes něho.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 12.03.2018 18:26 |  
    5 2

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Až skoro s pocitem provinění zjištuji, že jsem jeden z prvních.
    Děkuji za práci Alanorovi a jen přemýšlím, zda i pod vlivem toho obrácení nepříznivého vývoje a také té doslova drtivé převaze v poslední půlhodině, která nám dala vítězství, by nebylo lepší to vidět přeci jen více reálně.
    Na druhé straně by ode mě bylo asi farizejské, kdybych se sám nepřiznal, že bych nejradši všem klukům za to vítězství dal pusu......... :-).
    Proto to nechám tak, jak je to Alanorem napsáno a při kávě se tím jeho komentářem kochám.
    Takže jsem vlastně skoro nic objevného ze sebe "nevypotil" a tak si to budu ještě dneska (ale jen dneska) užívat.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

  3. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Márty     před 7 lety 12.03.2018 18:38 |  
    3 3

    Doufám, že ten závěr přispěje k rozhodnutí hrát na dva útočníky minimálně při zápasech doma. Útok Škoda Tecl s aternativou Van Burena do útoku nebo na kraj po 60 minutách, kdy bude obrana soupeře unavenější, se mi jeví ideálně.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    DF007     před 7 lety 12.03.2018 18:40 |  
    12 5

    Deli je nejlepší ligový stoper. Ukažte mi jediný defenzivní souboj, který prohrál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      DF007     před 7 lety 12.03.2018 18:41 |  
      0 0

      Patří pod komentář rudehvezdy

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Marra     před 7 lety 12.03.2018 18:48 |  
      1 0

      Pardon. Špatně přečteno, šlo o jinou situaci :)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    první rytíř     před 7 lety 12.03.2018 19:00 |  
    3 20

    K hodnocení jako takovému snad nic dodávat netřeba. Osobně děkuji všem, co byli včera na hřišti za nezapomenutelný zážitek! Píšu jen proto, že bych chtěl sdělit pár vět ohledně Sobola. Jasně mu zápas moc nevyšel. Jeho hodnocení ovlivnilo několik na pohled zbytečných ztrát, zapříčiněných špatným zpracováním (asi za to také mohl terén). Nicméně, pokud ho mám srovnávat se Zmrhalem, potom chci upozornit na to, že na rozdíl od Jardy (ten je jednoznačně rychlejší) je daleko "přemýšlivější". Prostě má lepší fotbalové myšlení. Ví kam si naběhnout, ví kdy a komu přihrát, hraje pro tým, ne na sebe. Navíc je mladší, než Zmrhal a jsem přesvědčen, že s lepšící se hrací plochou bude stále lepší. Takový je můj názor.
    P.S. Palec nahoru pro včerejšího Frydricha

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      první rytíř     před 7 lety 12.03.2018 19:01 |  
      3 0

      samozřejmě Frydrycha :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Travinho     před 7 lety 13.03.2018 08:52 |  
      2 0

      Otázka je, k čemu nám jeho mládí je, když u nás jen hostuje...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 12.03.2018 19:00 |  
    23 8

    Jak jsem sliboval před začátkem jara, práci realizačního týmu budu hodnotit nejdříve po 20. kole. Musel jsem se smát absurdní a nemístné hysterii, která tady zavládla zkraje jara.

    Za sebe tedy můžu říct, že změna na trenérském postu nám zcela jednoznačně prospěla. Zdaleka vše ještě není ideální, ale na mužstvu je zápas od zápasu vidět herní progres a začíná být čitelný trenérský rukopis. Vrcholným důkazem, že změna byla nutná a vhodná, byl včerejší zápas s Olomoucí. Vzpomene si někdo z Vás, kdy jsme naposledy pod JŠ otočili zápas? Já jsem si takřka jistý, že odehrát se včerejší zápas na podzim pod JŠ, tak z něj budeme brát maximálně bod. Včera mužstvu ukázalo velkou mentální sílu, v posledních 30 minutách se náš herní projev blížil totálnímu fotbalu.

    Jestliže po herní stránce je určitě ještě na čem pracovat, tak jak jsme na tom výsledkově? Podle mého názoru naprosto výborně. Body jsme ztratili pouze v prvním zápase v Jihlavě, ve sněhu a na terénu na hranici regulérnosti. Pro úplnost se samozřejmě sluší dodat, že Jihlava zatím vyhrála všechny své jarní zápasy a naposledy jsme zde vyhráli v roce 2006.

    Musím říct, že dosavadní jarní bilance 4-0-1 je nad mým osobním očekáváním. Je rovněž důležité zmínit, že na podzimního suveréna Plzeň jsme stáhli 7 bodů. Příští kolo napoví, zda je šance na titul opět reálná.

    Mám z nás radost, fotbal v podání Slavie mě opět baví. Věřím, že na podzim na prahu evropských pohárů budeme silnější než před rokem. Věřím cestě nastolené duem Nezmar - Trpišovský. Věřím, že za týden znemožníme Spartu a uděláme sezonu ještě hodně zajímavou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      PetCC     před 7 lety 12.03.2018 20:33 |  
      4 3

      To jsem zvědav, co budeš psát na konci příštího podzimu, jak budeš hodnotit trenéra pak.

      Jinak včera mi přišlo, že to zase stálo hlavně na "starých" hráčích a konec hráli podle starých zvyků.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 08:59 |  
        3 0

        "To jsem zvědav, co budeš psát na konci příštího podzimu, jak budeš hodnotit trenéra pak."

        Budu ho hodnotit objektivně podle toho, jak se budeme na konci příštího podzimu prezentovat. Jakékoliv promítání osobních sympatií do hodnocení trenéra je nesmyslné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        mig52     před 7 lety 13.03.2018 09:34 |  
        0 4

        Já začínám mít obavu z toho, jak budeme hodnotit CEFC.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Robinator     před 7 lety 12.03.2018 20:33 |  
      4 3

      Nevím za co máš mínusy, já s tebou musím souhlasit

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Jachym     před 7 lety 12.03.2018 20:55 |  
      5 1

      Kdy jsme naposledy pod JŠ otočili zápas? Já si tedy dobře vzpomínám. Právě v posledním zápase s Baníkem, který u nás v lize odkoučoval...

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        kjandourek (admin)     před 7 lety 12.03.2018 21:09 |  
        3 1

        A předtím? Na jaře s Teplicemi....

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Jachym     před 7 lety 12.03.2018 21:29 |  
          2 0

          A ještě předtím v poháru v Jihlavě...

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            kjandourek (admin)     před 7 lety 12.03.2018 21:38 |  
            6 1

            Ovšem když se soustředíme na ligu, zjistíme, že jsme na podzim ani jednou nedokázali v závěru zápasu soupeře přimáčknout a změnit rozdělení bodů...

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              Jachym     před 7 lety 12.03.2018 21:54 |  
              8 1

              Já jsem strašně rád, že se nám nyní pod Trpišovským výsledkově daří, ale snad není nutné při glorifikaci jednoho trenéra srážet toho druhého. Nepříznivý stav se nám podařilo pod Trpišem obrátit zatím jednou a tady už někteří z vás vidí jasný a trvalý trend. No, kéž by tomu tak bylo!

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                kjandourek (admin)     před 7 lety 12.03.2018 22:00 |  
                4 2

                Ale vůbec ne... vidíme, že se vrátila ta schopnost, kterou jsme měli loni na jaře.. A přes léto jí nějak zapomněli...

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              edenian     před 7 lety 12.03.2018 22:24 |  
              1 0

              A to je prave to, co se zmenilo. A je to dost videt, ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Mike     před 7 lety 12.03.2018 21:50 |  
          2 0

          Rad ctu Tvoje redaktorske clanky a reakce na diskuzi, perfektni reakce a komentovani ruznych temat, ale s Teplicemi jsme vedli, pak Fillo vyrovnaval a Vanecek rozhodl pro nas vlastencem. Zapas jsme neotaceli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            kjandourek (admin)     před 7 lety 12.03.2018 21:55 |  
            1 1

            To je pravda, ale alespoň jsme závěrečným náporem vydolovali výhru... To se nám na podzim nepovedlo ani jednou. Kdyby na podzim naše zápasy končily dvacet minut před koncem, na našem bodovém kontě by se nic nezměnilo....

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              Mike     před 7 lety 12.03.2018 22:04 |  
              1 0

              Zmenilo, meli bychom o 1 bod mene. Se Spartou bychom meli jenom bod a s Plzni taky bod. Takhle mame 3 se Spartou a zadny s Plzni.

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                kjandourek (admin)     před 7 lety 12.03.2018 22:11 |  
                1 0

                Pravda, ten gól od Plzně byl v 79. ... ale to jsem tak úplně nemyslel.. prostě jsme na podzim nedokázali nikoho sevřít a dorazit tak, jako na jaře Plzeň a Teplice... dokonce jsme dali minimum gólů po tom, co jsme inkasovali... jako by nás gól v naší síti paralyzoval...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 12.03.2018 19:04 |  
    8 1

    Kolářuv styl má jednu velkou výhodu a zároveň nedostatek v jednom. Umí dlouho vydržet na nohách a umí je skvěle natáhnout do boku, což už při zákrocích v Bolce a včera proti Řezníčkovi ukázal. Zároveň se o něm bohužel už ted ví, že tu mezeru mezi nohama má velikou, jen tak ty nohy k sobě nezavře a průměrný zakončovatel se tam dokáže lehce trefit,což nám hráč Sigmy, Jihlavy a v přípravě Šachtaru předvedli. Bojím se, aby v budoucnu při samostatných nájezdech takto nedostával často gól. Jinak je to super golman a jsem za jeho celkový golmanský přístup moc rád.
    Jinak s hodnocením souhlasím, možn Hušbymu a Škodákovi bych dal 7.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      mig52     před 7 lety 13.03.2018 09:39 |  
      0 1

      Nedovolit samostatné nájezdy!!!

  8. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    kobo (přítel SN)     před 7 lety 12.03.2018 19:28 |  
    7 0

    Mickův gól byl opravdu parádní: udělal si prostor, levačka, tyč, bomba pravačkou.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    dauby     před 7 lety 12.03.2018 19:28 |  
    5 15

    Tentokrat se hodne lisime. Frydrych se mi nelibil, podle me je pomaly a pohybuje se ve spatnem prostoru. Boril nemuze mit 6, ta chyba byla tragicka. A Husbauer se mi taky nelibil, nevedel ve kterem prostoru se ma pohybovat. Videl jsem to hodne jinak. Nejlepsi byli Kolar a Skoda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      wotlemburg     před 7 lety 12.03.2018 20:20 |  
      12 1

      Frydrych včera pro mne a i jiné kolegy v hledišti jeden z nejlepších v obraně. Tak a teď si vyber.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        PetCC     před 7 lety 12.03.2018 20:28 |  
        6 0

        Přesně tak, velice často správně odhadnul přihrávky a tak rychle zastavil útok soupeře.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    tirionek     před 7 lety 12.03.2018 19:53 |  
    7 0

    Pardon, většinou souhlasím s hodnocením, ale tentokrát si dovolím vítku. Napsat "Hráč postupoval lehce z boku a svou silnější nohu měl ven ze středu hřiště, takže neměl tolik možností k zakončení a střela mezi nohy se vyloženě nabízela." může skutečně napsat pouze někdo, kdo nikdy nechytal. Na tohle opravdu, ale opravdu není čas, přemýšlet o silnější noze či nikoliv a většinou to ani nevíš. ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Jachym     před 7 lety 12.03.2018 20:59 |  
      11 0

      Já s tebou souhlasím ohledně brankáře, ale mám výtku k tomu Vítkovi:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        dauby     před 7 lety 13.03.2018 07:09 |  
        0 0

        Bože, jsem to ale negramot... Omlouvám se. Škoda, že příspěvky nelze editovat, ale měl jsem si to po sobě přečíst...

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 09:03 |  
          3 0

          Rozdvojená osobnost? :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Fačín     před 7 lety 13.03.2018 09:39 |  
            2 1

            Spíš dva různé nicky pro jednu osobu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              knl66 (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 20:25 |  
              0 0

              tirionek = dauby?!? skoro to tak vypadá, co? :-))

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                tirionek     před 7 lety 17.03.2018 15:30 |  
                0 0

                Silně se ohrazuji proti jakémukoliv "daubismu", ačkoliv proti daubymu nic nemám, nikdy jsem ho neviděl a ta částka taky nesedí

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        mig52     před 7 lety 13.03.2018 09:43 |  
        0 1

        Jáchyme, ale no tak.... Může to být překlep. A také každý z nás nemusí mít tvůj talent na češtinu. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Jachym     před 7 lety 13.03.2018 09:54 |  
          1 0

          Jak je vidět z tohoto vlákna, tak se k autorství překlepu solidárně hlásí více osob...:-) Jinak já souhlasil s obsahem, k formě jsem měl jednu žertovnou průpovídku. Ale protože Slavia byla založena původně jako literární a řečnický klub, tak jeho vysoká úroveň se musí z úcty k této tradici prostě dodržovat :-D

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            mig52     před 7 lety 13.03.2018 10:14 |  
            0 1

            Ještě, žes napsal Slavia a ne Slavie !!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        tirionek     před 7 lety 17.03.2018 15:28 |  
        0 0

        Omlouvám se za Vítka. Obávám se, že mě zradila moje až moc inteligentní predikce na tabletu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Kenny     před 7 lety 13.03.2018 10:03 |  
      1 0

      Já bych se v tom, s dovolením, poštoural. Ten hráč mohl střílet na bližší tyč, na zadní tyč, mezi nohy, lobnout gólmana nebo zkusit kliku. To mi nepřipadá jako málo možností.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        mig52     před 7 lety 13.03.2018 10:19 |  
        2 1

        Nešťouráš se, máš pravdu. Jen někteří "odborníci" to berou jako potupnou chybu, neboť když oni hrávali, jednalo se o ponížení. Že za stavu 2:1 vykopl Řezníčkovi špičkou kopačky tutovku bylo i proto, že byl rozkročen. Ze stoje spojného to tak rychle provést nejde. Navíc, pokud bys měl nohy u sebe, flákne ti to podél nohy a výsledek je stejný.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Robinator     před 7 lety 12.03.2018 20:17 |  
    11 18

    Jak rikal Horst v Tikki Takka :D první poločas nic moc, druhý poločas nic moc, ale slavistum hlavně utkvěla poslední dvacetiminutovka :D tím pádem všechno v poho.. Já s ním souhlasím a proto si myslím, že je hodnocení moc vysoké..Podle mě je to spíš hodnocení týmu a toho obratu..kdybych se díval na jednotlivé hrace, musel bych hodnotit trošku jinak...

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Pinturichio     před 7 lety 12.03.2018 20:45 |  
      12 0

      chudák horst, už vidí blbě ve svých letech :) jestli tohle bylo nic moc, tak výkony RB je pak co :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Jachym     před 7 lety 12.03.2018 21:06 |  
        7 1

        Výkony RB nejsou pochopitelně ničím jiným než rudou bídou...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Robinator     před 7 lety 12.03.2018 21:35 |  
        2 1

        Výkony rudochu jsou totální propadák..to nestojí právě ani za tu řeč..to je jen k smíchu :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 13.03.2018 09:11 |  
      15 1

      No tak že plácá hlouposti tohle rudý košťátko... na to jsme nějak už zvyklí.. Ale to sebemrskačství vlastních fanoušků nechápu....

      Tys opravdu neviděl za celý zápas spoustu šancí a jasnou dominanci?... počet střel byl snad 22:8, z toho na bránu 11:3... Reichl chytal jako o život, dvakrát za ním na brankové čáře zaskočili obránci... na to, že se nehrálo s žádným kandidátem sestupu, ale hrál druhý se třetím...

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Robinator     před 7 lety 13.03.2018 09:24 |  
        4 5

        to není žádný sebemrskačství...

        prostě to má k ideálu hodně daleko, celkem se mi to místama i libilo..ale furt mám k tomu spousty výtek..navíc já přináším svuj nazor a spise kriticky pohled..na vynaseni nasi hry do oblak jsou tady jini lide :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Pepino44     před 7 lety 13.03.2018 09:56 |  
          2 0

          Samozřejmě, že to má k ideálu ještě daleko, proto je i hodnocení takové. Pokud by to byl ideál, tak známky budou 10, u někoho možná 9. Ale to je ve fotbale asi nemožné, ideál nehraje ani Barcelona.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Boss82     před 7 lety 13.03.2018 12:46 |  
          3 3

          Mohl bys nějak popsat ten "ideál hry" podle Robinátora?

          Fakt by mě to zajímalo, protože si tu jeden z mála, kdo kritizuje hráče i po zisku titulu, nebo poté, co mačkají 3. tým tabulky jako citrón a vyhrají 3:1.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Robinator     před 7 lety 13.03.2018 13:14 |  
            1 10

            už jsem to tu psal několikrát..ale po nějakém zápase, co se mi nebude líbit mohu opět napsat, jak bych chtěl, aby hrály konkrétní řady..

            zisk titulu super, ale ta hra pod Šilhavém po titulu byla dle mého místy fakt zoufalá..titul netitul :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              Robinator     před 7 lety 13.03.2018 13:20 |  
              0 2

              doufám, že to nebudu muset psát po derby :D

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              Boss82     před 7 lety 13.03.2018 15:05 |  
              4 1

              Ach jo...

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      o-cab     před 7 lety 14.03.2018 00:46 |  
      3 4

      souhlas - obrat byl zcela euforicky, tak euforicky, ze jsem z toho oncemocnel, ale pokud odhledneme od vysledku a budeme se koukat na zapas jako na celek, tak ja jsem jeste v sedesate minute byl tak nasrany jako uz dlouho ne. nerozumim prevladajicimu nazoru, ze do te doby to slo - podle me neslo, ja videl 60 minut utrpeni. hodne to bylo dano vybornou defenzivni praci Olomouce, rozlozili nam predevsim stred hriste, ale nas vykon do te doby byl na 3-4 ne na 7-8.

      vsem hracum bych dal o 1-2 mene. napriklad poznamka k memu oblibenemu hraci souckovi - dvakrat nebo trikrat naprosto nesmyslne zajel do sveho spoluhrace (husby, jugas, x?) pri navratu do obrany a vznikla z toho ztrata balonu a precisleni.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Robinator     před 7 lety 14.03.2018 09:14 |  
        2 4

        přesně tak to bylo :) ale lidi prostě zapomenou na to co bylo předtím, díky tomu skvělému závěru, to je tak trochu logické..pak to svádí k tomu být neobjektivní :)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    PetCC     před 7 lety 12.03.2018 20:27 |  
    14 10

    Taky jsem byl trochu ovlivněn "davem" kvůli Sobolovi.
    Jenže dneska jsem viděl záznam a zjistil, že ty dva centry, kdy mu to skákalo a jeden nezpracovaný míč ve vápně byly jeho jediné chyby v zápase. Jinak si výborně nabíhal a hlavně začátek druhého poločasu velice trápil obranu Olomouce a vytvářel hlavní tlak.
    Takže jsem čekal, že tu nedostane dobré hodnocení.

    Na rozdíl třeba od Dannyho, který byl slabý většinu zápasu a povedly se mu asi jen dvě, nebo tři akce.
    Nebo Deliho, který (zřejmě nerozehrán) hrál velmi bídně a několikrát nabídnul míč soupeři zadarmo.
    Stoch zase naprotsto zbytečně ztratil hodně míčů špatnou přihrávkou a ještě se divil. To, že dal obrovskou šanci Olomouci na 2:2, byl vrchol.

    Většinou bych to výkony viděl na pár čtyřek, většinu pětek, několik šestek. Vyjímečně lepší známku.
    Tenhle zápas nebyl vůbec o jednotlivcích, ale o týmu. Rozhodl důraz a naše velká přednost ve standardních situacích.
    Zatím jsme všechny zápasy rozhodli z nich.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      japhy     před 7 lety 13.03.2018 09:04 |  
      0 0

      Kdy dal stoch Olomouci tu šanci na 2:2?

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        afro     před 7 lety 13.03.2018 09:41 |  
        1 0

        Bylo kousek od pravého rohu velkého vápna; čas nevím. Ale pak se všem omlouval...

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          japhy     před 7 lety 13.03.2018 09:44 |  
          0 0

          Jj, už si to vybavuju, díkes.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    drdly     před 7 lety 12.03.2018 20:34 |  
    9 0

    Mnoho věcí bylo zmíněno. Každý si v zápase našel nějaký moment, který ho zaujal. Mě třeba to, jak Škoda v prvním poločase u naší střídačky dojel Faltu (? pokud se pletu opravte) a ještě mu něco řekl od cesty. Bylo to nejspíš kvůli tomu, jak olomoucký hráč chvíli před tím otálel s rozehrávkou. Jasně mu dal najevo, že takhle teda určitě ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Jakubisko     před 7 lety 12.03.2018 21:22 |  
      9 0

      Presne toho jsem si take vsiml, mel jsem ho v prvni puli pred sebou a Falta zdrzoval od prvni minuty. Kdyz na nej Skoda vyjel tak pekne sklopil usi a hned dalsi prihravku poslal nekam na tribunu, to me zahralo u srdicka. :)

  14. Totalni fotbal

    Mike     před 7 lety 12.03.2018 21:44 |  
    11 0

    Poslednich 20 minut to byl na jare vykon, ktery se nejvice blizil k proklamovanemu totalnimu fotbalu Trpisovskeho- paradoxne se diky zranenim zimnich posil krome brankare Ondreje Kolare vlastne hral s muzstvem trenera Silhaveho.

    • Re: Totalni fotbal

      donford     před 7 lety 13.03.2018 11:44 |  
      2 0

      Tai se aspoň ukázalo, co se dá taky z kluků dostat. Že se poznenáhlu přizpůsobí i jiným, snad lze říct vyšším a ještě důslednějším nárokům než měl JŠ. Že můžou být v soupeřově vápně i jiní než jen Škoďák jako osamělý voják v poli, že se tam lez prosadit i míči po zemi a nejen nákopy. Teď to s prominutím milionkrát přeženu, byť rozhodně se nechci fotbalovému pánu Bohu rouhat - ale těch posledních 30 minut dost připomínalo fotbalovou totálnost a agresi Realu, kteří takto v závěru svých zápasů hrají, pokud jim jde o všechno.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Cross     před 7 lety 12.03.2018 22:05 |  
    0 1

    S Alanorem souhlasím tentokrat téměř stoprocentně. Soupeř byl kvalitní a vysoké hodnocení odpovídá. Ubral bych snad jen Bořilovi za tu hlavu k bráně a přidal bod naopak Burenovi. Musí hrát ve vápně. To bylo ono!!!

  16. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Pinturichio     před 7 lety 12.03.2018 23:26 |  
    2 0

    Lehce OT: v poločase byla soutěž v přesném kopu na branku o zapůjčení vozu od AAA, jeden klucina se trefil a ma auto na vikend, druhy pak také, ale údajně to bylo s odrazem, jak podotkl přihlížející manager od AAA, takže ma smůlu. Ty AAA byly vždycky levý :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Jakubisko     před 7 lety 13.03.2018 00:16 |  
      5 1

      Ten druhý netrefil otvor ale propálil to spodem pod plachtou. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Pinturichio     před 7 lety 13.03.2018 07:54 |  
        0 0

        jestli tomu bylo tak, tak díky za upřesnění :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Gino     před 7 lety 13.03.2018 08:39 |  
      0 0

      Mě na tom spíše sere to, že když jsme se chtěli s kamarádem k soutěži přihlásit, tak nám u stáhnu AAA slečna řekla, že žádná taková soutěž nebude - sice jsme trochu kroutili hlavou, že přece jsme o tom četli, no ale budiž.

      No a pak na stadionu koukáme, že je? To mi smrdí praktikou "vybereme kamaráda, ať zůstane výhra v rodině". Ale nejspíše jsme měli jenom smůlu na slečnu (která ale jinak byla opravdu nádherná) :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 20:57 |  
        0 0

        Nadhernym slecnam z podstaty neverim :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Pepino44     před 7 lety 13.03.2018 09:48 |  
      3 0

      Tak v tomto případě se dostal balon do sítě pod plachtou a nikoliv otvorem, moderátor to hned na místě řekl, o žádném odrazu nebo podobně se nemluvilo. To jen pro osvětlení, nejsem příznivcem AAA.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    mig52     před 7 lety 13.03.2018 09:21 |  
    10 1

    Alanore, zatím jsem se jen podíval na známky, a přečetl hodnocení Jugase a nemohu souhlasit s tím, že byl druhým nejslabším hráčem. Ano, ty chyby tam byly, ale jiní hráči jich také neudělali dost? Jenže na stoperu to je po gólmanovi nejvíc vidět. Jugy dostal nevděčnou úlohu, v době našeho drtivého tlaku často jako jediný zajišťoval tým zezadu a zvládl to velmi dobře. To dokladuje i Škodova glosa k tomuto rozestavení. I Podroužek, jakkoliv nás často rozesmívá svými názory, v dnešním spartu upozorňuje na jeho 87% soubojovou úspěšnost a považuje jeho výkon za klíčový v dané situaci. Výjimečně s ním souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      iwanowicz     před 7 lety 13.03.2018 12:08 |  
      2 0

      Ani gol nejde za Jugasem, Boril tou hlavickou vysachoval vsechny nase obrance a nahral to primo do nohy tomu olomoucakovi, kterej sam v rozhovoru rekl, ze to zkousel a vysprintoval naslepo..

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        kjandourek (admin)     před 7 lety 13.03.2018 13:14 |  
        2 0

        To je pravda... ale překvapilo mě, že toho hráče s míčem nedohnal... všimněme si, že kdykoliv náš hráč má možnost jít od půlky sám na gólmana, tak to nadějně vypadá jenom chvilku a potom ho bek, běžící bez míče prostě dožene... v tomto utkání minimálně před třetím gólem jsem věřil tomu že Stoch jde z půlky sám na gólmana... ale ten obránce ho prostě odřízl a donutil přihrát na Hušbauera... proti Bohemce byla v závěru podobná situace - tam to skončilo kličkou směrem do středu a odebráním balónu od frajera, který běžel za nabíhajícím Škodou...

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          iwanowicz     před 7 lety 13.03.2018 13:41 |  
          2 0

          Asi ma ty nohy proste kratky :) No ta jeho "produktivita" a mensi rychlost, to je asi ten duvod, proc takovej kvalitni hrac hraje v cechach a ne v nejake top lize. Ale ten jeho nakop pri strele je fakt paradni, uz mu to tam musi brzy spadnout. Nejlip hned v derby. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            kjandourek (admin)     před 7 lety 13.03.2018 13:53 |  
            4 0

            taky ho mám rád a pořád věřím, že se rozestřílí... :-)

            Ale nestává se to jenom jemu... i Milan několikrát ztratil náskok na obránce, než z půlky dorazil alespoň k vápnu... udržet si náskok s balónem dovede z našich hráčů snad jenom Jarda Zmrhal...

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 14:19 |  
              0 0

              Zrychlení(první kroky) má dobré, ale když má běžet delší úsek, tak ho dožene snad každý.
              Stoch v lize vystřelil 39 střel (z toho 6 ve vápně), počet vstřelených gólu asi nemá smysl vůbec psát...

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Jachym     před 7 lety 13.03.2018 14:55 |  
          1 0

          Vzpomněl jsem si v této souvislosti na Zmrhala jak ho marně naháněli v úniku beci z Astany, i když nakonec bohužel Jarda šanci zazdil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 13.03.2018 13:11 |  
      0 0

      Je to zajímavý postřeh.... to mě z pohledu z hlediště nenapadlo.... u Kuby hrozně vynikly ty dvě jasné minely...

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        bongor     před 7 lety 14.03.2018 07:33 |  
        0 0

        Kuba sí Yankee no.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Fačín     před 7 lety 13.03.2018 09:30 |  
    4 11

    S hodnocením celkem souhlas. Je samozřejmě ovlivněno skvělými posledními 20 minutami, kdy jsme museli tlačit, abychom otočili. Předchozích 60 minut nijak skvělých nebylo.

    Známku bych o 1 snížil Kolářovi (dostal housle + jeden až dva špatné výkopy), Sobolovi (u toho končila většina našich nadějných akcí v prvním poločase) a Dannymu (tomu prostě ty geniální přihrávky stále těsně nevycházejí, což je hrozná škoda).

    Naopak bych jí zvýšil Delimu s Jugasem a i Frydrychovi, který tentokrát předvedl vynikající výkon, což mne velmi potěšilo, poněvadž je to můj oblíbenec a doufal jsem, že nám všem ještě ukáže.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      japhy     před 7 lety 13.03.2018 09:48 |  
      7 0

      Ty seš na ty housle nějak fixovanej, viď?

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Fačín     před 7 lety 13.03.2018 10:09 |  
        0 9

        Tak trochu ano, když jsme hráli fotbal nebo hokej a golman dostal jesle, tak byl za "vola"... Jako chápu, že tady na něj šel útočník sám a kdyby to Kolář chytil, tak to bude skoro zázrak. Ale dostat to zrovna mezi nohy..

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          kjandourek (admin)     před 7 lety 13.03.2018 10:20 |  
          5 0

          No tak když bude mít nohy u sebe, tak mu to zase může loupnout okolo nohou - ten gólman musí zaujmout nějaký postoj, kterým se rozšíří, co nejvíce... Zkusil sis to někdy v brance?

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Fačín     před 7 lety 13.03.2018 10:26 |  
            0 4

            Kdyby to dostal k tyči, tak se o tom vůbec nebavíme, protože by neměl šanci... Prostě jsem tím chtěl říci, že dostat to takhle mezi nohy, je trochu nešťastné, protože tam v zásadě není moc prostoru. Přišlo mi, že byl opravdu hodně rozkročen a ten prostor mu sám nabídl. Jinak se v tom moc nemá cenu hrabat, Kolář si to s trenéry brankářů dozajista rozebere.

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              Marcelo10     před 7 lety 13.03.2018 12:07 |  
              1 3

              Je videt, ze si fotbal nikdy nehral a rozumujes jen od monitoru. Mezi nohama je to vzdy jjsty gol, pokud se utocnik trefi..golman je absokutne bez sance

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                Fačín     před 7 lety 13.03.2018 12:39 |  
                1 6

                Zato ty jsi hrál nejmíň druhou ligu viď? Právě proto mu nemá nechávat mezi nohama takovou díru.

                • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                  bongor     před 7 lety 14.03.2018 07:35 |  
                  0 0

                  Copak snad neznáš Marcella?

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                donford     před 7 lety 13.03.2018 16:41 |  
                0 0

                Chlapi, už ty nohy nechte. Jednu chvíli jsem se lekl, že se tu nemístně bavíte o ženách. Jinak - kolik světových brankářů dostalo gól v této nevhodné pozici. I Čech - (200 nul) by mohl vyprávět.

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              Pakoll     před 7 lety 13.03.2018 14:16 |  
              3 0

              Rozebereme si s trenérama nohy od sebe a příští týden gól k tyči tak rozeberu zase nohy u sebe, stále je co řesit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            pethead (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 10:39 |  
            9 1

            Přesně tak. Co bychom tu asi četli, kdyby měl Kolář nohy u sebe třeba v případě nájezdu Řezníčka... :)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    japhy     před 7 lety 13.03.2018 09:40 |  
    6 1

    Hezký hodnocení.
    Jugas - dával bych nižší známku, přeci jenom přichomítnout se ke všem šancím soupeře není nic moc. Nevím, jak moc na sebe hráči při hře mluví a jestli to vůbec jde slyšet, ale před srážkou se Součkem měl řvát jak na lesy, aby tam Suk nechodil. Stejně tak před gólem Olomouce, teď už to ale byla dvojice Deli-Bořil.
    Sobol - těžko ho chválit, ty minely byly do očí bijící a nebylo jich málo. Ale velice rád bych vyzdvihl jeho pohyb v prostoru a náběhy. Hraje to prostě jinak, než Zmrhal, a kdyby mu to tak neuskakovalo, mohly z toho být zajímavý akce. Lajnu přenechává převážně Bořilovi a sám se také nabízí v náběhu, ovšem podstatně blíž k vápnu, centry tak nemusí lítat až od lajny. Zmrhal buď piluje lajnu nebo se vysune až ke Škoďákovi. Když ti to ale nelepí, je všechno ostatní jedno.
    Stoch - už jsem smířenej s tím, že u nás góla asi nedá:) Ale pokud bude dál tím neúnavným motorem, hodně mu odpustím.
    MvB - má lví podíl na obratu. V podstatě odcentroval, kdy si usmyslel, s obránci si hlavu nedělal. Přesto bych ho asi nedával do základu s Frydrychem v zádech. Teď to fungovalo, ale MvB hrál vlastně útočníka, křídlo Frydrych a obránce tak možná pomezní :) Ne, že by se mi to nelíbilo, v podstatě to je ochutnávka 3-5-2, ale nevím, jestli bychom to takhle mohli hrát od začátku a dlouhodobě. Až se bude muset MvB stáhnout i na naši polovinu a podílet se na zakládání útoku, zase se můžou objevit jeho slabiny, kdy ztrácí mraky míčů. Ale za tenhle zápas klobouček.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 09:58 |  
    0 0

    Je to trochu off-topic, ale ne úplně...všimli jste si, že na Liberci ani na Olomouci nebyl Danny na děkovačce?

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      ojlodea     před 7 lety 13.03.2018 12:03 |  
      1 0

      Také jsem si všimnul. A myslím, že nebyli ani Sobol a Flo (kterému se teda moc nedivím) z těch, co byli v neděli v nominaci.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 12:18 |  
    10 0

    Teď jsem si tu všiml citovaného InStat indexu, kde vychází jako náš "nejpřínosnější" hráč Frydrych ( https://pbs.twimg.com/media/DYKNtWqXUAcJlZj.jpg). Přiznám se, že mně Alanorovo hodnocení přišlo trochu nadnesené (Michal se mi poslední dobou nijak zvlášť nelíbí), ale evidentně mělo své opodstatnění, tudíž se mu tímto za výtku, byť nevyřčenou, omlouvám... :)

    Naopak se tolik nedivím poměrně nízkému hodnocení Deliho, který na své poměry celkem dost kazil a hru zpomaloval (nicméně věřím, vlastně vím, že se jen rozehrává). U Dannyho jsem trošku v rozpacích – přišlo mi, že jsem ho snad ještě nikdy neviděl takto makat, a to především dozadu. Ale nevím přesně, jak je tento index tvořen...

    S přihlédnutím k blížícímu se derby možná stojí za zmínku, že s výjimkou Sobola se všichni naši hráči celkem pohodlně dostali nad průměr RB v zápase s Karvinou ( https://pbs.twimg.com/media/DYFUXjvXcAEhEEV.jpg). Jasně, asi to nepřekvapí a pravděpodobně to ani nemá valný význam... ale potěší to, ne? ;)

  22. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 13.03.2018 18:24 |  
    2 0

    Vysoké a zasloužené hodnocení hráčů s výjimkou Sobola, i přes značnou snahu tento hráč byl nejslabší a doufejme, že v derby bude k dispozici Zmrhal či Sýkora.. Mile překvapil Frýda, jen tak dál

  23. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 14.03.2018 15:50 |  
    0 1

    Ve Spartu takhle:

    Kolář 6 - Frydrych 5 Jugas 5, Deli 6, Bořil 6 - Souček - Stoch 5, Hušbauer 7, Danny 5, Sobol 3 - Škoda 7.
    Van Buren 8, Tecl 8 - Hráč utkání.
    Liga fanoušků: 8:2.

    Milan měl vstřelit jubilejní desátý gól v sezoně, což je na eurofotbalu i na oficiálkách, ale ve Spartu i na Idnesu je dosud jen číslovka devět, že by mu neuznali jeden gól?

  24. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    p!erreCORE     před 7 lety 14.03.2018 16:35 |  
    2 0

    teď jsem shlídnul děkovačku na úvodní stránce www.slavia.cz z pohledu hráčů včetně fantastickýho vystoupení Micka Van Burena a musím říct, že je to pekelnej nářez.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Eskaes     před 7 lety 15.03.2018 18:03 |  
    2 1

    Match, který kdybychom neotočili, tak nenecháme na hráčích nitu suchou, ale povedlo se a stálo to za to. Super byl přístup Tecla, který mě svým pozitivním naladěním zaujal už v předzápasové rozcvičce.
    Skvělý Mick, ach jo, sice to není vysněný sniper, ale ty jeho občasné góly-to je euforie.
    Hušby by se měl velmi krotit, to jak dal s rozběhem tělíčko rozhodčímu a nebyl za to potrestán mě šokovalo, ale příště už to vyjít nemusí a oslabí tým.

    "Vášeň není zločin" jen toxická dýmovnicová prasárna plná buhvíjakých splodin. Je to bezohledné sobectví.

    Carpe diem, protože (ne)zprávy z Číny jsou navýsost zajímavé a skoro to vypadá, že JT se tam rozjel se Zemanovými spiklenci zjišťovat, zda tomu tady ještě vůbec řediteluje.