@JaroslavTvrdik
Nemam jedinou informaci, ktera by me vedla k obavam o budoucnost SK Slavia Praha. Venujme se zapasu s Olomouci a zejmena blizicimu se derby! Ztrata koncentrace je jedinym smyslem nekterych clanku.
Jedině dobře, ale v tom případě by mě zajímalo, proč v minulých dnech pustil do světa tuhle větu: „Firma se nyní potýká s reputačními a z toho vyplývajícími ekonomickými problémy," ??
V kontextu udalosti asi takto: Spekulace o zatceni Jie Ťien-minga, prevzeti spravy vladni agenturou atd. z toho plyne pokles akcii na burze, diskuse o duveryhodnosti firmy a z toho plyne ztizeni podminek pro investicni uver u bank (zastavy) atd. A z toho plyne problemy z financovanim investic. Asi tak jsem to pochopil. Zadny krach nebo neco takoveho. Nicmene si myslim, ze tim navysenim kapitalu v Evrope a zvysenim samostanosti na materske firme se asi jisti, kdyby nahodou v Cine vazne proti nim nejak moc zakrocila vlada, tak mi to aspon prijde.
No právě že zřejmě nic přesného nevěděl a šlo jenom o spekulace měl mlčet a nevydávat žádné prohlášení. Timhle jenom nahrál medmrdkam aby se v tom hrabali víc a víc.......no nic, snad to pomalu uhasne a bude klid.
Protože to je pravda... zprávami, které se šířily utrpěla reputace firmy a následně klesly akcie... takže se firma potýká s reputačními a z toho vyplývajícími finančními problémy....
Tohle je zřejmě postup jak z toho ven - CEFC Europe posílí a stane se na mateřské firmě (která tedy je v těch problémech) méně nezávislou... Ovšem jestli je to správná cesta netuším...
Jak jsem napsal Yesterovi, pokud šlo jenom o nějaké nepotvrzené fámy a sám opravdu nic extra nevěděl, tak měl mlčet a nevydávat žádná prohlášení. Vím jak to JT myslel, ale každému je jasné, že i touhle jedinou větou dal médiím velké náboje na další (snad doufejme) zbytečné a nemyslné spekulace.
To je přece jedno, jestli ty fámy jsou pravdivé, nebo ne.... proběhly světem, takže firma utrpěla reputační ztrátu a následně díky nim propadly akcie, takže i finanční... To nemá smysl popřít....
Na druhou stranu, Slavii jako takovou koupila CEFC Europe, která vedle toho spravuje spoustu dalšího majetku, který sám o sobě vydělává... několikrát zaznělo, že investice do Slavie jsou v porovnání s investicemi v Evropě celkem drobné... takže problémy mateřské firmy vůbec nemusí způsobit problém tady....
a propos, k titulu nás vytáhl i Key Investments, tak snad nechceš říct, že tvé rozlišovací schopnosti končí u titulů SKS. Titul SKS sice je pěkná věc, ale že je SKS vlastněná de facto ústředním výborem komunistické strany Číny, to mi neříkej, že tohle ti dělá radost..
Key investment převzal fungující klub a dovedl ho málem k bankrotu... neříkej mi, že nejsi schopen vidět rozdíl mezi tím a převzetím klubu na pokraji pekla a jeho opětovným vzkříšením... Když Key Investment končil, neměli jsme kádr, stadion, nic, jenom dluhy.... Teď máme zkonsolidovaný kádr, fungující mládež...
Zkus se zeptat na ústředním výboru komunistické strany Číny, jestli ví, co to je Slavia....
Zjistíš, že CEFC v Evropě investuje přes dceřinou společnost CEFC Europe a má tady aktiva, které si na sebe vydělají... a že jako takovou kapku v moři její manažer investuje mizivé procento z těchto aktiv do nějakého fotbalového klubu vůbec nevnímají....
nesmíš být tak sebestředný, aby sis myslel, že se celá Čína teď jenom třese na každý výsledek Slavie a na ústředním výboru KSČ mezi popravami pořádají rozbory našich zápasů .... elektronickou tužkou.. ;-)
ty ses tam ptal? na ÚV KSČ? dostal jsi nalejvárnu, jak funguje čínský kapitalismus? nicméně obdivuji tvoji osobní statečnost projevenou v posledním odstavci. z toho budou mít soudruzi radost ;-)
Dokáže mi prosím někdo znalý vysvětlit, proč CEFC zrovna v době, kdy se mluví o její krizi (i když teda jediné co se stalo, mělo být údajné zatčení jednoho vysokého úředníka, které pak bylo stejným zdrojem dementováno) navýší svůj kapitál z 1,15 mld Kč na 14,65 mld Kč?
Někde jsem četl, že vláda zakoupila nějaké procento akcií CEFC, ale může to být jak je u našich některých novinářů zvykem výmysl, jak jsme už několikrát poznali.
Myslel jsem to tak, že mi přijde podezřelé, proč v období jakési krize navýší kapitál asi o 140% a to k 1.3 a v médiích se to objeví až o 9 (!) dní později.
Dobre :-) Tak jsem zvedav, co z toho vseho nakonec vyleze, ale verim, ze to bude vse ok. Treba obetovali Jie Ťien-minga, kterej uz je nekde v gulagu nebo prinejlepsim bali zbozi pro aliexpress, no a vse je zase v normalu :-D
Myslim, ze uplne vycucane z prstu vse neni. V Cine asi neco probiha, tak posiluji dcerinnou spolecnost v Evrope, kdyby neco. Muj nazor je ten, ze vlada chce mit v CEFC nejaky vliv nebo prinejmensim dozor. A ted se tam asi dohaduji kdo, co a jak. Tezko rict.
Soudruzi z CEFC, víme jak je pro vás a váš režim důležitá mezinárodní prestiž. V tom jste si podobní s rusákem a každým bolševikem, co kdy byl.
Tak když je vše v pořádku, chtěli bychom konečně světoznámého trenéra a skutečně evropský kádr. Pojďme soudruzi, pojďme a s písní na rtech roztočme kolo velkých investic a ukažme imperialistům, zač je toho loket.
Chcete vyhrát LM a proslavit Čínu a věčného vládce Xi? Tak do toho!
A zase bychom se mohli zaobírat výčtem, které evropské kluby patří Rusákům, které Číňanům, které mafii, které islamistům - arabům , atd. Věčná nekončící dohadování. Pojďme se raději věnovat Olmiku.
P.S. Někde jsem nedávno četl, že nejzadluženější podnikatel v Česku je Křetinský, která má prý napůjčováno 190 miliard Kč. A máme z toho snad vrásky? Nebo Sparťani? Myslí na to, či ověřuje si to, snad Hapal? Určitě ne. Sere na to.
Né že by mě všechny tyhle spekulace nechávaly chladným, ale beru to s rezervou. Ať je to negativní, respektive všechno v háji, krach Slavie, rozprodej hráču nebo pozitivní, přísun milionů do klubové kasy, nákup světových hráčů či velkolépé plány. Jedno se poslouchá hrozně až svírá v žaludku a druhé zase nádherně a všechno je zalité sluncem. Jelikož za poslední léta tady byla turbulentní období a já si jako mladý nic víc napamatuju, tak vím, že vše se ukáže až časem. Titul -> titul -> výhled na nejlepší roky -> roky totální bídy -> pseudo nákup rusáků-> výhled jak vše bude fajn ->skoro setup -> nákup CEFC-> všechno v nejlepším pořádku -> titul -> problémy? pokračování v budování evropského klubu?
Nikdo neví. Každopádně s CEFC se něco děje a spekulace jsou k tomu přirozené.
Hold takový těžký uděl slávisty. Slavie je věčná!
Nevíte někdo kde bych mohl sehnat na internetu noviny deniksport zdarma? Třeba jestli lze někde stáhnout nebo nějaká stránka jestli není, rád bych si přečetl článek s panem Petrzelou, ale z principu jim nechci dát ani korunu.
Osobně si myslím ,že brát zprávy od ispartu vážně se moc nevyplácí ... Viz všechny jejich spekulace, navíc, tvrzení ,že pan Tvrdík by jim dával informace , to mě nějak nedává moc smysl , po zkušenostech z minulých měsíců a let :)
Každopádně článek z Českých novin, je už více vypovídající a tím,že zvedli kapitál CEFC group (EUROPE) je jenom dobře. Docela mě ty články přesvědčují v tom,že to je i účelná kampaň proti Slavii a právě skupině CEFC, Co se týče , toho co se děje opravdu v Číně asi nemá nikdo žádné informace a když ano,tak jen z medií.
pokud vím, na spekulace p.Tvrdík hodil tweet jak prezident CEFC je v kanceláři a pracuje , pak tu bylo ,že do klubové kasy dorazilo 50 mil. Tohle by měli být stěžejní body pro nás Slavisty. Navíc teď z tohoto článku od pani Hrdé, nevidím nic co by nás mělo až tak moc děsit...
Doposud se náš majitel k nám choval velmi korektně , kdo má krátkou pamět, tak jen tak namátkou co se stalo.. Koupě skoro 100% podílu, oddlužnění, stabilita , nákup nových HRÁČŮ !!! , koupě stadionu, restruktalizace mládežnických celků od nejmenších prcků, čili rozvoj mládeže, dodělávání stadionu, síň slávy, ale to není všechno , to jsou jen věci co jsou vidět, navíc když si představím, kolik museli mít překážet v určitých oblastech a přeci to vše dokázali !
Proto by jsme měli být rádi,že takové majitele máme a pokud někdo tvrdí opak, ať přivede solventnějšího majitele a ukáže, že dovede vést naší milovanou Slavii lépe !! Nechci tu už žádné Sisáky, Řebíčky, Platili, ředitelem aby byl řidič auta a podobně, ale chci mít v zádech majitele, který není žádná loutka, ale je to silná postava !
Nojono...prostě se číňani od nás učí rychle. Po Yakuze se vždy najde aspoň prst nebo ucho. Ale toho PředPaclíkovskýho Mlíkaře to třeba nevyplavilo dodnes..
Komentáře (64)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Hanzwalter před 7 lety 09.03.2018 17:39 |Prijde mne jako by Kreta chtel pred derby pres Isport z nejistit hrace, fanousky a realizacni tym SKS... jak by rekl agent Bures... je to kampaaaan;-)
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Obr před 7 lety 09.03.2018 17:41 |Je to tak. Porad ta stejna pisnicka
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Travinho před 7 lety 10.03.2018 09:02 |Sparta má teď úplně jiné starosti... Nehledě na to, že články o nás vycházejí napříč mediálním spektrem.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
honzaccc před 7 lety 09.03.2018 17:49 |JT tweetuje = dobrý znamení :)
@JaroslavTvrdik
Nemam jedinou informaci, ktera by me vedla k obavam o budoucnost SK Slavia Praha. Venujme se zapasu s Olomouci a zejmena blizicimu se derby! Ztrata koncentrace je jedinym smyslem nekterych clanku.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
VanDel před 7 lety 09.03.2018 17:58 |Jedině dobře, ale v tom případě by mě zajímalo, proč v minulých dnech pustil do světa tuhle větu: „Firma se nyní potýká s reputačními a z toho vyplývajícími ekonomickými problémy," ??
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Yester před 7 lety 09.03.2018 18:07 |V kontextu udalosti asi takto: Spekulace o zatceni Jie Ťien-minga, prevzeti spravy vladni agenturou atd. z toho plyne pokles akcii na burze, diskuse o duveryhodnosti firmy a z toho plyne ztizeni podminek pro investicni uver u bank (zastavy) atd. A z toho plyne problemy z financovanim investic. Asi tak jsem to pochopil. Zadny krach nebo neco takoveho. Nicmene si myslim, ze tim navysenim kapitalu v Evrope a zvysenim samostanosti na materske firme se asi jisti, kdyby nahodou v Cine vazne proti nim nejak moc zakrocila vlada, tak mi to aspon prijde.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
VanDel před 7 lety 09.03.2018 18:16 |No právě že zřejmě nic přesného nevěděl a šlo jenom o spekulace měl mlčet a nevydávat žádné prohlášení. Timhle jenom nahrál medmrdkam aby se v tom hrabali víc a víc.......no nic, snad to pomalu uhasne a bude klid.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Pepino44 před 7 lety 10.03.2018 10:46 |To, že CEFC utrpěla reputační ztrátu svědčí i diskuse tady. Je hodně malověrných.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
kjandourek (admin) před 7 lety 09.03.2018 18:10 |Protože to je pravda... zprávami, které se šířily utrpěla reputace firmy a následně klesly akcie... takže se firma potýká s reputačními a z toho vyplývajícími finančními problémy....
Tohle je zřejmě postup jak z toho ven - CEFC Europe posílí a stane se na mateřské firmě (která tedy je v těch problémech) méně nezávislou... Ovšem jestli je to správná cesta netuším...
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
VanDel před 7 lety 09.03.2018 18:19 |Jak jsem napsal Yesterovi, pokud šlo jenom o nějaké nepotvrzené fámy a sám opravdu nic extra nevěděl, tak měl mlčet a nevydávat žádná prohlášení. Vím jak to JT myslel, ale každému je jasné, že i touhle jedinou větou dal médiím velké náboje na další (snad doufejme) zbytečné a nemyslné spekulace.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
kjandourek (admin) před 7 lety 09.03.2018 18:25 |To je přece jedno, jestli ty fámy jsou pravdivé, nebo ne.... proběhly světem, takže firma utrpěla reputační ztrátu a následně díky nim propadly akcie, takže i finanční... To nemá smysl popřít....
Na druhou stranu, Slavii jako takovou koupila CEFC Europe, která vedle toho spravuje spoustu dalšího majetku, který sám o sobě vydělává... několikrát zaznělo, že investice do Slavie jsou v porovnání s investicemi v Evropě celkem drobné... takže problémy mateřské firmy vůbec nemusí způsobit problém tady....
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
bongor před 7 lety 09.03.2018 18:52 |Kdo někdy hrál na burze tak ví ,že tohle je jeden z hlavních důvodů pohybu cen akcií,nebo komodit.To pochopitelně vědí i oni.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Jachym před 7 lety 09.03.2018 19:44 |Ano, ale je třeba zvolna. Já také po delší tréninkové pauze neběžím hned naplno půlmaratón...:-)
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
hiker42 před 7 lety 09.03.2018 17:51 |v čem jsou komunisti po celým světě dobrý, je propaganda :)
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
kjandourek (admin) před 7 lety 09.03.2018 17:54 |zajímavý přístup:
jakmile se objeví negativní informace, už se běduje, jak je všechno v háji....
Ovšem pozitivní článek.. to už je propaganda...
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
hiker42 před 7 lety 09.03.2018 18:04 |na vysvětlenou:
neběduji, jsem optimista :) pro mě články o tom, že CEFC odejde apod. nejsou negativní informace.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
kjandourek (admin) před 7 lety 09.03.2018 18:05 |Jo takhle.. ty bys raději Řebíčka?
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
hiker42 před 7 lety 09.03.2018 18:07 |přečti si mé příspěvky z před pár let. nechci Řebíčka, Sisáka apod. ty ho chceš?
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
kjandourek (admin) před 7 lety 09.03.2018 18:13 |No pokud je pro tebe dobrou zprávou, že by investor, který do nás napumpoval peníze a vytáhl nás až k titulu, odešel...
pro mě by to tedy příliš dobrá zpráva nebyla...
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
hiker42 před 7 lety 09.03.2018 18:21 |pro mě zase jo :)
a propos, k titulu nás vytáhl i Key Investments, tak snad nechceš říct, že tvé rozlišovací schopnosti končí u titulů SKS. Titul SKS sice je pěkná věc, ale že je SKS vlastněná de facto ústředním výborem komunistické strany Číny, to mi neříkej, že tohle ti dělá radost..
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
kjandourek (admin) před 7 lety 09.03.2018 18:32 |Key investment převzal fungující klub a dovedl ho málem k bankrotu... neříkej mi, že nejsi schopen vidět rozdíl mezi tím a převzetím klubu na pokraji pekla a jeho opětovným vzkříšením... Když Key Investment končil, neměli jsme kádr, stadion, nic, jenom dluhy.... Teď máme zkonsolidovaný kádr, fungující mládež...
Zkus se zeptat na ústředním výboru komunistické strany Číny, jestli ví, co to je Slavia....
Zjistíš, že CEFC v Evropě investuje přes dceřinou společnost CEFC Europe a má tady aktiva, které si na sebe vydělají... a že jako takovou kapku v moři její manažer investuje mizivé procento z těchto aktiv do nějakého fotbalového klubu vůbec nevnímají....
nesmíš být tak sebestředný, aby sis myslel, že se celá Čína teď jenom třese na každý výsledek Slavie a na ústředním výboru KSČ mezi popravami pořádají rozbory našich zápasů .... elektronickou tužkou.. ;-)
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
hiker42 před 7 lety 09.03.2018 18:39 |ty ses tam ptal? na ÚV KSČ? dostal jsi nalejvárnu, jak funguje čínský kapitalismus? nicméně obdivuji tvoji osobní statečnost projevenou v posledním odstavci. z toho budou mít soudruzi radost ;-)
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Jachym před 7 lety 09.03.2018 22:15 |Tak jak čtu níže, tak po mně kooptovali i tebe k nám do ÚV SKS. Tak buď Slavii čest:-)
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Travinho před 7 lety 10.03.2018 09:07 |Souhlas
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
donford před 7 lety 09.03.2018 18:34 |jandourku, velmi lapidární a přitom na výsost velmi trefné. :-) :-)
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Jachym před 7 lety 09.03.2018 19:42 |Karle, už jsi zase chlapík :-)
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
TSeguinTS před 7 lety 09.03.2018 17:53 |Dokáže mi prosím někdo znalý vysvětlit, proč CEFC zrovna v době, kdy se mluví o její krizi (i když teda jediné co se stalo, mělo být údajné zatčení jednoho vysokého úředníka, které pak bylo stejným zdrojem dementováno) navýší svůj kapitál z 1,15 mld Kč na 14,65 mld Kč?
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Eluin (přítel SN) před 7 lety 09.03.2018 17:55 |Tak většinou se kapitál zvyšuje z důvodu zvýšení důvěryhodnosti společnosti.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Pepino44 před 7 lety 10.03.2018 10:35 |Někde jsem četl, že vláda zakoupila nějaké procento akcií CEFC, ale může to být jak je u našich některých novinářů zvykem výmysl, jak jsme už několikrát poznali.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
kjandourek (admin) před 7 lety 09.03.2018 18:13 |Odklánění milionů? Tedy vlastně miliard...
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
TSeguinTS před 7 lety 09.03.2018 18:47 |Myslel jsem to tak, že mi přijde podezřelé, proč v období jakési krize navýší kapitál asi o 140% a to k 1.3 a v médiích se to objeví až o 9 (!) dní později.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
dalislavista před 7 lety 09.03.2018 20:02 |o 1000 % jestli dobře počítám
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
TSeguinTS před 7 lety 09.03.2018 20:06 |Prostě ten kapitál více než zdvanáctinásobili.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Yester před 7 lety 09.03.2018 17:54 |Dobre :-) Tak jsem zvedav, co z toho vseho nakonec vyleze, ale verim, ze to bude vse ok. Treba obetovali Jie Ťien-minga, kterej uz je nekde v gulagu nebo prinejlepsim bali zbozi pro aliexpress, no a vse je zase v normalu :-D
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
donford před 7 lety 09.03.2018 18:38 |No a třeba je to taky kec. Co my víme? Myslím, seriozně, ověřeně.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Yester před 7 lety 09.03.2018 19:20 |Myslim, ze uplne vycucane z prstu vse neni. V Cine asi neco probiha, tak posiluji dcerinnou spolecnost v Evrope, kdyby neco. Muj nazor je ten, ze vlada chce mit v CEFC nejaky vliv nebo prinejmensim dozor. A ted se tam asi dohaduji kdo, co a jak. Tezko rict.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Eskaes před 7 lety 09.03.2018 18:16 |Soudruzi z CEFC, víme jak je pro vás a váš režim důležitá mezinárodní prestiž. V tom jste si podobní s rusákem a každým bolševikem, co kdy byl.
Tak když je vše v pořádku, chtěli bychom konečně světoznámého trenéra a skutečně evropský kádr. Pojďme soudruzi, pojďme a s písní na rtech roztočme kolo velkých investic a ukažme imperialistům, zač je toho loket.
Chcete vyhrát LM a proslavit Čínu a věčného vládce Xi? Tak do toho!
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
hiker42 před 7 lety 09.03.2018 18:32 |dík, fakt jsem se zasmál.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
donford před 7 lety 09.03.2018 18:44 |A zase bychom se mohli zaobírat výčtem, které evropské kluby patří Rusákům, které Číňanům, které mafii, které islamistům - arabům , atd. Věčná nekončící dohadování. Pojďme se raději věnovat Olmiku.
P.S. Někde jsem nedávno četl, že nejzadluženější podnikatel v Česku je Křetinský, která má prý napůjčováno 190 miliard Kč. A máme z toho snad vrásky? Nebo Sparťani? Myslí na to, či ověřuje si to, snad Hapal? Určitě ne. Sere na to.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
utrzeny_ze_retezu před 7 lety 09.03.2018 18:55 |To je marný, doporučuji tím neztrácet čas.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
dupy77 před 7 lety 10.03.2018 16:34 |Přesně tak. Zítra všichni do edenu at ty kluky dovedeme k třem bodům
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
japoko před 7 lety 09.03.2018 19:59 |To je slint!
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Pepino44 před 7 lety 10.03.2018 10:29 |Ten článek jsi myslel vážně? Je několik možností :
a/ děláš si legraci,
b/ myslíš to vážně
c/ jsi hloupej
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Ondráš před 7 lety 09.03.2018 19:33 |Už sem radši dejte článek k nedělnímu fotbalu..nebo se tady pro samé juany pozabíjíme..ty dvě názorový skupiny stejně nikdo nepřesvědčí
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Fulham před 7 lety 09.03.2018 21:17 |Jojo - jak jde o mukiony, je to tady ve při.....
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Helmic před 7 lety 09.03.2018 22:18 |Né že by mě všechny tyhle spekulace nechávaly chladným, ale beru to s rezervou. Ať je to negativní, respektive všechno v háji, krach Slavie, rozprodej hráču nebo pozitivní, přísun milionů do klubové kasy, nákup světových hráčů či velkolépé plány. Jedno se poslouchá hrozně až svírá v žaludku a druhé zase nádherně a všechno je zalité sluncem. Jelikož za poslední léta tady byla turbulentní období a já si jako mladý nic víc napamatuju, tak vím, že vše se ukáže až časem. Titul -> titul -> výhled na nejlepší roky -> roky totální bídy -> pseudo nákup rusáků-> výhled jak vše bude fajn ->skoro setup -> nákup CEFC-> všechno v nejlepším pořádku -> titul -> problémy? pokračování v budování evropského klubu?
Nikdo neví. Každopádně s CEFC se něco děje a spekulace jsou k tomu přirozené.
Hold takový těžký uděl slávisty. Slavie je věčná!
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
benny231 před 7 lety 10.03.2018 00:17 |Kéž bychom prožili se Slávií , mnohaleté období, kdy budeme řešit jen a jen fotbal.
Po odchodu Korbela je to pořád dokola.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Mikey před 7 lety 10.03.2018 00:55 |Nevíte někdo kde bych mohl sehnat na internetu noviny deniksport zdarma? Třeba jestli lze někde stáhnout nebo nějaká stránka jestli není, rád bych si přečetl článek s panem Petrzelou, ale z principu jim nechci dát ani korunu.
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
A.Lima před 7 lety 10.03.2018 08:08 |Zdravím všechny :)
Osobně si myslím ,že brát zprávy od ispartu vážně se moc nevyplácí ... Viz všechny jejich spekulace, navíc, tvrzení ,že pan Tvrdík by jim dával informace , to mě nějak nedává moc smysl , po zkušenostech z minulých měsíců a let :)
Každopádně článek z Českých novin, je už více vypovídající a tím,že zvedli kapitál CEFC group (EUROPE) je jenom dobře. Docela mě ty články přesvědčují v tom,že to je i účelná kampaň proti Slavii a právě skupině CEFC, Co se týče , toho co se děje opravdu v Číně asi nemá nikdo žádné informace a když ano,tak jen z medií.
pokud vím, na spekulace p.Tvrdík hodil tweet jak prezident CEFC je v kanceláři a pracuje , pak tu bylo ,že do klubové kasy dorazilo 50 mil. Tohle by měli být stěžejní body pro nás Slavisty. Navíc teď z tohoto článku od pani Hrdé, nevidím nic co by nás mělo až tak moc děsit...
Doposud se náš majitel k nám choval velmi korektně , kdo má krátkou pamět, tak jen tak namátkou co se stalo.. Koupě skoro 100% podílu, oddlužnění, stabilita , nákup nových HRÁČŮ !!! , koupě stadionu, restruktalizace mládežnických celků od nejmenších prcků, čili rozvoj mládeže, dodělávání stadionu, síň slávy, ale to není všechno , to jsou jen věci co jsou vidět, navíc když si představím, kolik museli mít překážet v určitých oblastech a přeci to vše dokázali !
Proto by jsme měli být rádi,že takové majitele máme a pokud někdo tvrdí opak, ať přivede solventnějšího majitele a ukáže, že dovede vést naší milovanou Slavii lépe !! Nechci tu už žádné Sisáky, Řebíčky, Platili, ředitelem aby byl řidič auta a podobně, ale chci mít v zádech majitele, který není žádná loutka, ale je to silná postava !
Forza SKS
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
jufoun (přítel SN) před 7 lety 10.03.2018 11:58 |+1 Souhlas
Re: Něco na odlehčení
DKNL před 7 lety 10.03.2018 08:34 |Přijde Sparťan v Bille ke kase a chce platit. Pokladní se ho ptá: "Billa kartu máte? A body sbíráte?"
Re: Něco na odlehčení
Travinho před 7 lety 10.03.2018 09:12 |Ty jsi byl rok v kómatu?
Re: Něco na odlehčení
afro před 7 lety 10.03.2018 09:52 |!!! :-)
Re: Něco na odlehčení
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 10.03.2018 11:03 |A jeste to zkazil tou Billa kartou.. :D
Re: Něco na odlehčení
jufoun (přítel SN) před 7 lety 10.03.2018 11:58 |Železník si změnik nick????? :D
Re: Něco na odlehčení
mudrc před 7 lety 10.03.2018 12:37 |Prvotřídní OT!
Re: Něco na odlehčení
iwanowicz před 7 lety 10.03.2018 13:15 |S timhle jdi na diskuzi na oficialnich strankach, tam sklidis uspech..
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Eskaes před 7 lety 10.03.2018 13:38 |https://www.lidovky.cz/kam-zmizel-cinsky-mlikar-0x2-/nazory.aspx?c=A180309_145246_ln_nazory_ele
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Fulham před 7 lety 10.03.2018 15:01 |Nojono...prostě se číňani od nás učí rychle. Po Yakuze se vždy najde aspoň prst nebo ucho. Ale toho PředPaclíkovskýho Mlíkaře to třeba nevyplavilo dodnes..
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Gino před 7 lety 12.03.2018 11:33 |Nevím, jestli už to tu nebylo, ale je to zase k tématu...
https://byznys.ihned.cz/c1-66076120-skupina-cefc-ma-problemy-s-hotovosti-od-poloviny-lonskeho-roku-si-bere-pujcky-s-mimoradne-vysokymi-uroky?utm_source=ihned&utm_medium=otvirak&utm_content=id-66076120
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 12.03.2018 21:05 |Zajímavá politika společnosti...
Je zvláštní, že ''evropská'' CEFC nezveřejnila účetní závěrku z roku 2016. Holt pokuta 3% z aktiv je neminula a nějaký důvod to mít muselo... https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-firma?subjektId=901140
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Petaneck před 7 lety 12.03.2018 20:44 |https://byznys.lidovky.cz/cefc-si-pujcovala-za-velmi-vysoke-uroky-od-nebankovni-spolecnosti-az-ve-vysi-36-procent-gl3-/firmy-trhy.aspx?c=A180312_104431_firmy-trhy_pkk
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Petaneck před 7 lety 13.03.2018 13:09 |A další
Re: CEFC posiluje v Evropě kapitál
Petaneck před 7 lety 13.03.2018 13:10 |https://neovlivni.cz/cinske-bajky-ii-tvrdik-musi-sehnat-deset-miliard/