Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (145)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    honzaccc     před 7 lety 09.03.2018 13:53 |  
    7 0

    Dobře to dopadne, budem věřit :)

  2. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Jachym     před 7 lety 09.03.2018 14:03 |  
    15 0

    Dikce článku mi připomněla jednu scénku z Princezny se zlatou hvězdou, kdy se kuchař ptá princova pobočníka, proč si ho vlastně ctěný princ ráčí předvolat. Načež odpověď zní: Nevím, ale jistě je to s tebou zlé... A nakonec se kuchař vrátil s řádem zlaté vařečky... Tak snad ani tentokrát nebude tak zle.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Yester     před 7 lety 09.03.2018 15:43 |  
      2 0

      Ten clanek je uz od nadpisu evidentne zavadejici. Ekonomicke problemy... Po tom udajnem zatceni toho vedouciho Cinana a zpravach o prevzeti statni agenturou zacala padat cena akcii na burze a pretrasat se duveryhodnost firmy. Proto najednou banka chtela na investicni uver nejakou zastavu. Coz asi drive nebylo bezne. Zajimave, ze se to stalo vse pred chystanyn velkym obchodem, ktery CEFC planuje. Jak jsem psal jinde, snaha CLR o vlivu ve firme, tot muj pohled.

  3. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Ados     před 7 lety 09.03.2018 14:05 |  
    2 6

    Hrozně rád bych věřil tomu, že to dobře dopadne, ale moc tomu nevěřím. Asi je to naše prokletí mít nestabilního majitele.

  4. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Lord_Edmund     před 7 lety 09.03.2018 14:05 |  
    2 8

    Skvělé, takže už nebudeme patřit silnému soukromému subjektu v Číně, ale Číně jako takové, její komunistické vládě , respektive lidu Čínské lidové republiky. No to je zase věc :-(( Fakt my Slávisti musíme být po každém úspěchu vždy zas těžce zkoušeni osudem.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 14:14 |  
      7 0

      Snad bych to nazval prokletím,které se táhne od roku 1948,no vždy jsme to překonali i díky semknutým fanouškům.

  5. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Kaston     před 7 lety 09.03.2018 14:07 |  
    17 1

    Rychle shrnuti clanku: "Nevime nic, ale Slavia presne kvuli tomu bude pykat"

  6. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 14:09 |  
    6 8

    Když jsem z jistých indicií psal v lednu,že je konec rozhazování a začátek utahování kohoutku,dostal jsem dost minusu,díky dlohoudobemu se pohybování v světě obchodu jsem dokonce někde napsal že mám mrazení v zádech a bohužel můj instinkt mě nezklamal.No v te zemi na východě se může stát cokoliv a číňan si třeba nebude chtít zničit pověst tím, že Slavii pošle ke dnu,možná je teď jistou výhodou to ,koho máme druhé období v hradě nad Karlovým mostem,ač to píši velmi nerad.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Mates204     před 7 lety 09.03.2018 14:12 |  
      3 14

      Já jsem tu před volbama psal, že neznovuzvolení Zemana by mohlo mít hodně negativní následky pro Slávii a byl jsem umínusován. Myslím, že mi čas dal za pravdu. Snad to dobře dopadne.

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        M@rvin     před 7 lety 09.03.2018 14:23 |  
        8 1

        No nevím, i přes znovuzvolení Zemana jsme nyní v problémech, nebo minimálně ve značné nejistotě. A jestli nám z nastalé situace ven nejak pomůže jeho přítomnost na Hradě, to se asi teprve ukáže. Říct teď, že čas ti dal za pravdu, to je hodně sebevědomé.

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Mates204     před 7 lety 09.03.2018 14:31 |  
          4 3

          Právě proto, že přišly problémy a bude muset padnout rozhodnutí politických špiček ČLR co se Slávii, si myslím, že z jejich pohledu pro-čínská atmosféra v zemi by rozhodně mohla být argumentem pro pokračování financování.

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            honza_sl     před 7 lety 09.03.2018 14:49 |  
            5 1

            Ale prd. Číňanům je ČR a Zeman samozřejmě NAPROSTO šumák. Jestli to neskončí průserem nebo jo, to záleží na vnitřních rozhodnutích v ČLR, rozhodně ne na Zemanovi a jeho "vazbách"... A kdyby to náhodou na těch vazbách záleželo, tak opačně, než myslíš: "Zločinec" (tak budou šéfové CEFC dost pravděpodobně v ČLR nazváni a vyhodnoceni, úplně jedno je, zda správně nebo ne) mu dělal poradce, tak to odstřihneme komplet.
            Ale jak říkám, naštěstí na Zemanův vliv nevěřím, takže šance je vyšší...

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        Travinho     před 7 lety 09.03.2018 14:23 |  
        4 11

        Zato bych tě uminusoval k smrti. Už jen takové uvažování je nesmyslné.

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Mates204     před 7 lety 09.03.2018 14:27 |  
          4 5

          Vedení ČLR bude rozhodovat co se Slávií. Vážně si myslíš, že je na to nebude mít žádný vliv současná politická situace u nás? Proč je to nesmysl?

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            M@rvin     před 7 lety 09.03.2018 14:46 |  
            6 4

            Každopádně situace, kdy čekáme, jak o nás rozhodnou moudří soudruzi v čele ČLR a ještě k tomu doufáme, že nám při tom bude ku prospěchu přítomnost Zemana na Hradě, mi není ani za mák příjemná.

            • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

              vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 14:53 |  
              1 1

              Oni ti soudruzi nebudou rozhodovat o Slavii,ale o te celé firmě a o tom koho tam dají ke korytu a ti pak o nás.

              • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                M@rvin     před 7 lety 09.03.2018 14:56 |  
                0 0

                Jasně, máš pravdu, ale neznamená to, že by mi hned bylo příjemněji:-)

            • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

              Mates204     před 7 lety 09.03.2018 14:55 |  
              4 2

              Co se dá dělat, nezbývá než se s tím smířit. Rozhodně je mi to příjemnější, než čekat, jak se rozhodne insolvenční správce.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Markus     před 7 lety 09.03.2018 14:13 |  
      4 1

      Teprve před týdnem byl CEFC snížen rating (u tamní významné agentury) z AAA na AA+. Věděl to tak možná Chuck Norris :)

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 14:18 |  
        0 2

        Jistě, ale nebudu ti tady vypisovat, proč mě v těch zádech začalo mrazit,bylo by na delší článek,no je fakt,že až takovou rychlou akci jsem nečekal.

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Markus     před 7 lety 09.03.2018 14:34 |  
          3 0

          Nemyslel jsem to zle. S Čínou jsem nikdy do styku nepřišel, ale řešili jsme Indii a Rusko, to úplně stačilo. Pravidla západního světa tam neplatí, vše je o známostech, guru systém neomezených bohů a média se mohou koukat jen z dálky. Divočina, velký risk, ale i velký případný zisk.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Lord_Edmund     před 7 lety 09.03.2018 14:20 |  
      5 0

      Přesně, jestli ti kulvy šikmooký ohrozí Slavii, končím s nákupem čínských polévek a návštěvami čínských restaurací.
      Ale vážně, také se uklidňuji , že nebudou chtít zpochybnit své dosavadní kroky v Evropě a znehodnotit vše co zde zatím udělali.

  7. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 14:10 |  
    0 0

    Na tlx v telce je ,ze 33% ptevzala statni agentura,tak nevim jestli to je jen dohled nebo neco vic...

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Markus     před 7 lety 09.03.2018 14:20 |  
      1 1

      Ano. "Huarong acquired the stake in CEFC Hainan International in two tranches, in December and in February, according to a filing on Feb. 13 by CEFC Hainan at an online portal run by the State Administration for Industry & Commerce (SAIC)."

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Markus     před 7 lety 09.03.2018 14:27 |  
      0 0

      Jen upozorním, Slavie je pod CEFC Shanghai International Group a tu teď asi řídí Shanghai Guosheng Group (státní agentura). Divize CEFC Hainan International je něco jiného a v ní koupil podíl státní China Huarong Asset Management. Jestli jsem něco pochopil blbě, omlouvám se :)

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        Wommi     před 7 lety 09.03.2018 14:59 |  
        2 0

        souhlasím.....viz https://in.reuters.com/article/us-china-cefc-probe/chinas-huarong-asset-buys-36-2-percent-stake-in-cefc-china-unit-filing-idINKCN1GL0V2
        zajímavé je, proč se všude u Shanghai International Group hovoří jako o International, ale v OR je zakladatelem CEFC CZ SHANGHAI HUAXIN GROUP - znamená Huaxin international?....
        Trochu mi to přijde, jak kdyby si Čínské orgány chtěly společnost pojistit a měly tam nějaký vliv, aby viděly do obchodů, zejm. teď ve spojitosti s Rosňěft. Většinu stále má Shanghai Int. (i když to je teď vlastně taky stát:) ).

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Wommi     před 7 lety 09.03.2018 15:00 |  
          13 0

          ještě ke článku, je to slint nejvyššího kalibru - není tam nic. Je to úvaha, která minimálně zatím nemá opodstatnění.

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Yester     před 7 lety 09.03.2018 15:35 |  
          7 0

          Presne muj pocit. Vlada chce mit ve firme prehled a vliv, o nic jineho tam podle me nejde. Koupi si tam 33 procentni podil, nacpe nejaky svoje lidi a jede se dal. Nejaky katastroficky scenare bych asi nevymyslel. Pri nejhorsim nas prodaji. A co si budeme povidat, to ze SKS je ted mnohem lakavejsi artikl nez pred vstupem Cinanu je bez debat. Vsak uvidime, jak se to cele vyvine.

  8. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    TSeguinTS     před 7 lety 09.03.2018 14:12 |  
    43 2

    Neví se toho moc, ale jedno snad ano: Slavia má vážně trable. Blíží se totiž derby.

    Program na další 2 týdny:
    10.3 - Latka s Kiselem si založili agenturu K2K: ''Ve Slavii nic nefungovalo, to byl impulz''.
    11.3 - Napětí ve Slavii: Na čem se Krob s Nezmarem neshodnou?
    12.2 - Hromada nařčen z domácího násilí, byl kvůli tomu střídán již v poločase?
    13.3 - Král šanci nedostal. Proč Slavia odstavila i Buchu?
    14.3 - Ngadeu na odchodu ze Slavie? ''Bavíme se o tom s agentem'', říká.
    14.3 - Šural: ''sparta byl dobrý krok, rodí se zde něco velkolepého''.
    15.3 - Hapal vs. Trpišovský - v čem je letenský kouč lepší?
    16.3 - 5 scénářů, co bude se Slavií po odchodu CEFC, ani jeden fanouška nepotěší.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 14:15 |  
      1 1

      Chtel bych mit taky takovy humor..

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Jachym     před 7 lety 09.03.2018 14:16 |  
      1 1

      1.4. - Sparta oslovila Ronalda. Jeho jediná podmínka: Chci s sebou kamaráda Dannyho!

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      smely (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 14:20 |  
      22 0

      19.3. - Dalsi ostuda pro Letenske, Slavia deklasovala domaci rozdilem tridy.

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 14:30 |  
        8 0

        A já si fakt myslím, že tam vyhrajeme nejméně 1:3, dokonce když sem se ptal našeho kocoura tak 3x mňoukl, tak je to jasné :D

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Jachym     před 7 lety 09.03.2018 14:36 |  
          4 0

          Takže mezi tím mňoukáním se jednou posral?...:-)

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Ondráš     před 7 lety 09.03.2018 15:02 |  
          2 1

          Takže to můžu volepit na vostrou dvojku jo? Doufám, že je kočičák spolehlivej, jinak ho stáhnu z kůže:)

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            jufoun (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:06 |  
            2 0

            Jasně dej to tam, já ho varoval :D

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          bongor     před 7 lety 09.03.2018 18:17 |  
          5 0

          Moje dvě kočky mňoukly obě najednou čtyřikrát.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      afro     před 7 lety 09.03.2018 14:46 |  
      4 0

      !!! :-)

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      mudrc     před 7 lety 09.03.2018 15:05 |  
      0 14

      To víš že jo, všichni nám hrozně ubližujou...

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 09.03.2018 17:02 |  
        2 0

        o tom tam nic nepíše

  9. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Markus     před 7 lety 09.03.2018 14:16 |  
    15 0

    Ten článek je naprosto o ničem. Klasika bulvárních pisálků.

  10. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Robinator     před 7 lety 09.03.2018 14:27 |  
    1 7

    no počkejme si..doufám ale, že nebudeme v čele s Tvrdíkem celé republice pro smích..

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Robinator     před 7 lety 09.03.2018 14:28 |  
      10 14

      na druhou stranu budu rád, pokud by nás převzal kdokoliv jiný, než komouši

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        Ondráš     před 7 lety 09.03.2018 15:09 |  
        3 5

        Já taky..všechno zlý je k něčemu dobrý a zase tu může nastat možnost mít jiného majitele a trochu se morálně očistit..když si vybavím důvody, proč jsem začal fandit SKS a teď vidím ty majitele:D Raději zdravě fungující klub, klidně i bez těch megalomanií a populistických keců. O klub jako takovej bych se až tak nebál, ten myslím vždycky někdo koupí..horší je to se stadionem. Ne že by byl někdy Slavie, ale alespoň jsme nemuseli platit nájem.

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Robinator     před 7 lety 09.03.2018 15:23 |  
          1 15

          já hlavně nechápu, jak lidi můžou být tak naivní vzhledem k Tvrdíkovi..že je spasitel a milovník Slavie..je to především business man a fotbal nemá na prvních příčkách. Za to co dělá, je víc než královsky placen..co jsem mohl slyšet ve fotbalových kruzích. Je to hlavně politik a řečník..spoustu z nás namlsal líbivými kecy..abychom se pak hodně nedivili..

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            Robinator     před 7 lety 09.03.2018 15:25 |  
            0 8

            koneckonců z toho silného středoevropského klubu taky pomalinku couváme :) chvíli byly prachy, tak se uvažovalo o Adebyorovi,Dannym a tak dál..teď zas tolik nebudou, tak budeme uvažovat o Coufalovi no :))

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            Ondráš     před 7 lety 09.03.2018 15:32 |  
            2 11

            Taky nechápu tu naivitu..Tvrdíka jsem nikdy nežral..tohle socanský uvažování ve stylu"zdroje jsou" fakt nemusím, ohledně jeho twitterů jsem se něco nakritizoval. Prostě populistu jak vyšitej, ale lid měl své hry..o SKS teď rozhoduje komunistická vláda, no to mi ho vyndej:/

            • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

              Robinator     před 7 lety 09.03.2018 15:42 |  
              0 1

              ta poslední věta je strašná, až tak jsem si to nespojil..ale ona je to vlastně pravda :(

            • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

              vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:50 |  
              2 0

              Hele cinskej kapitalista,nebo čínská strana a vláda je pomalu jedno,tam bez jejich souhlasu takovou firmu nevybudujes.Tak že o nás už tak rozhodovala.

              • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                Ondráš     před 7 lety 09.03.2018 15:55 |  
                0 0

                Právě..

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            bongor     před 7 lety 09.03.2018 18:25 |  
            2 1

            Určitě,to říkají i soudruzi u nás na vesnici,někteří z toho článku mají permanentní orgasmus.Už se těší,že brzy převezmou Eden,dřív než jim stačí spadnout ta jejich pastouška.

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:10 |  
        11 1

        Treba kapitalista Rebicek?

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Robinator     před 7 lety 09.03.2018 15:13 |  
          1 0

          Třeba někdo z rodiny Glazer :)

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:17 |  
            4 1

            Tak pises kdokoliv jiny.. tam bohuzel patri i Rosen/Dolezal, Sisak, Rebicek..

            • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

              Robinator     před 7 lety 09.03.2018 15:19 |  
              0 0

              jasný, napsal jsem kdokoliv..moje chyba :) ale zas nemusíme chodit z extremu do extremu, snad by se případně našli i lepší :)

              • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:22 |  
                2 0

                No tak moje odpoved narazela prave na to. Ve chvili,kdy chces “svetu” rict,ze by jsi si pral,aby nas prevzal nekdo bohatej a pritom bez zapornych vlastnosti,tak je treba to opravdu tak napsat a nepouzit slovo kdokoliv.. zvlast s nasi historii ;-)

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          M@rvin     před 7 lety 09.03.2018 15:17 |  
          4 1

          Na světě existují pouze komunisté a lidé typu Řebíček?

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:18 |  
            3 1

            Precti si poradne co napsal..

            • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

              M@rvin     před 7 lety 09.03.2018 15:30 |  
              2 3

              Slůvko kdokoliv jsem, přiznám se, úmyslně odignoroval, protože jsem tak nějak předpokládal, že myšlenka toho komenáře je jiná a je jen nešťastně napsaný.

              • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:42 |  
                2 2

                Me doma ucili,ze kdyz chci neco sdelit,nemel bych to sdelovat “nestastne”.. A stejne tak kdyz neco posloucham, nemel bych z toho nic “odignorovat”.. vede to pak ke zbytecnym komplikacim. Ted uz vsichni zretelne vime,ze Robinator by dal prednost komous,pred lidmi typu Rebicka. To te doby to nebylo jasne a me to prijde jako celkem dulezita informace v diskuzi na teme koho si preji za majitele..
                A vam doporucuji si spise overovat, nez predpokladat. Z dlouhodobeho hlediska se to vyplati..

                • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                  Robinator     před 7 lety 09.03.2018 15:44 |  
                  0 0

                  to jsem neřekl :))

                  • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:48 |  
                    1 0

                    Ja jsem taky nenapsal, ze jsi to rekl :))

                • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                  M@rvin     před 7 lety 09.03.2018 15:52 |  
                  2 5

                  Je chvályhodné, že jsi vychovaný a poslušný kluk, ale z mého pohledu hloupým chytáním za slovíčko to komplikuješ ty.
                  A když už mluvíš o tom, co tě doma naučili, zkus také nepodsouvat jiným myšlenky, které nikdy nevyslovili.

                  • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 16:08 |  
                    4 1

                    Prosim? Co je na tom hloupeho overit si,jestli Robinatorovi komousi vadi tak moc,ze by je radsi vymenil za lidi typu Rebicka? Komu jsem podsunul jakou myslenku?

                    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                      M@rvin     před 7 lety 09.03.2018 17:01 |  
                      1 2

                      "Ted uz vsichni zretelne vime,ze Robinator by dal prednost komous,pred lidmi typu Rebicka." Tohle Robinator nikde nenapsal, pokud nejsem slepý, to mu vkládáš do úst. To je to posouvání, které jsem měl na mysli.

                      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 17:12 |  
                        2 0

                        Ja jsem taky nenapsal,ze to on nekde napsal. Logickym posouzenim jeho predchozich vyroku ale jina varianta bohuzel nezbyva a ctenar musi dojit k tomu,ze “ted zretelne vime ...” Takze mam pravdu. Pokud to ale Robinator ve skutecnosti mysli jinak,tak je to jeho chyba ve vyjadrovani. Nikoliv moje. I kdyz uznavam,ze jsem mel napsat neco jineho nez “vsichni zretelne”...

                        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                          M@rvin     před 7 lety 09.03.2018 17:17 |  
                          1 2

                          Na to bych ti odpověděl citátem.

                          "A vam doporucuji si spise overovat, nez predpokladat. Z dlouhodobeho hlediska se to vyplatí"

                          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 17:30 |  
                            2 1

                            Tak ja nic nepredpokladam,naopak jsem si to overil. To, ze Robinator jednou odpovi tak a podruhy opacne uz neni muj problem. To je problem Robinatora. At uz myslenkovej - ve smyslu, ze vlastne nevi co chce a nebo vyjadrovaci - ze neumi jednoznacne napsat,co si mysli. A tim bych nasi diskuzi uzavrel. Nic prinosnejsiho uz k tomu rict nejde. Doufam,ze jste si behem toho uvedomil, ze vase poznamka vuci me byla zbytecna. Hezky vecer.

                            • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                              M@rvin     před 7 lety 09.03.2018 17:51 |  
                              1 3

                              Ano, diskuzi uzavřeme, protože víme oba, že se od začátku bavíme takříkajíc o hovně:-) Takže za mě také k tomuto tématu poslední příspěvek.

                              Je zajímavé, že ty teď vyvozuješ možný závěr ten, že Robinator neumí jednoznačně napsat, co si myslí. Když jsem já udělal na samém počátku naší diskuze totéž, a sice že jsem předpokládal, že Robinator skutečně netouží po tom, aby nás vlastnil "kdokoliv", ale že se prostě jen špatně vyjádřil, tak jsi mě za to (pro mě zcela zbytečně a klukovsky) sepsul. Navíc Robinator pak sám napsal, že se vyjádřil španě, takže moje hypotéza se potvrdila.

                              Během naší diskuze jsem si nic neuvědomil. Na vyvozování hlubokých životních mouder a osobních ponaučení jsem si zvolili moc bezvýznamné téma, tak třeba příště:-) Jinak samozřejmě nic ve zlém a má tykání tobě neber jako výraz neúcty nebo hulvátství, ale v diskuzi tohoto typu tykám každému a od nich očekávám (nepožaduji) to samé. Hezký večer.

                              • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 18:16 |  
                                2 0

                                Ale tak celkem hezka disputace o hovne :-) Tykani Vykani se omlouvam,prepinam mezi tim tady casto dost nahodne (v praci vetsinu casu stravim tak, ze se bavim neustale s ruznymi lidmi a tak uz se mi to mota).
                                A na to tema uz radsi nic :-)
                                Zaverem,snad to s temi majiteli dopadne dobre at uz to budou cinani nebo nekdo jinej!

                                • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                                  M@rvin     před 7 lety 09.03.2018 18:22 |  
                                  1 0

                                  Amen:-)

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            Jachym     před 7 lety 09.03.2018 15:19 |  
            8 1

            Ještě ENIC z kolébky kapitalismu...

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Markus     před 7 lety 09.03.2018 14:29 |  
      4 1

      Opravdu pozitivní signál by byl, kdyby úspěšně dokončili nákup toho podílu v Rosneftu.

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 14:32 |  
        3 1

        A aby ve funkci vydrzel JT

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Markus     před 7 lety 09.03.2018 14:36 |  
          20 1

          Jo. Ve Slavii odvádí výbornou práci a i kdyby se to teď prodávalo, je to v mnohem lepším stavu než když přišel. Řešíme zcela odlišné problémy, než zadluženou organizaci bez systému a dokonce bez stadionu, kde jsme byli pod Řebíčkem.

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 14:57 |  
            5 1

            Tak to určitě je taky trochu smolař, když tenkrát nakoupil éra do ČSA,tak přišla krize a šlo to do kopru,snad si to už vybral.

            • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

              Robinator     před 7 lety 09.03.2018 15:00 |  
              1 6

              tak ona je otázka, 1) jestli je smolař, 2) Paktuji se ze špatnými lidmi, řekl bych že v businessu je pravděpodobnější druhá varianta :))

              • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:55 |  
                4 1

                Tak v tom CSA bych to videl jinak,tu krizi tenkrat nikdo moc necekal,no dojelo na to vice firem a lidí z jejich vedení.

                • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                  Ondráš     před 7 lety 09.03.2018 16:02 |  
                  0 0

                  A nebo to bylo cílený:)

            • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

              edenian     před 7 lety 09.03.2018 21:48 |  
              0 1

              Smolar teda rozhodne neni.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      japoko     před 7 lety 09.03.2018 15:35 |  
      0 7

      Nebudeme, uz jsme!

  11. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Pava1     před 7 lety 09.03.2018 15:03 |  
    10 1

    Divné je ,že to vyšlo akorát ve sportu,nikde jinde jsem nic nečetl.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      celtix     před 7 lety 09.03.2018 15:04 |  
      10 0

      Za týden je derby :)

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      bongor     před 7 lety 09.03.2018 18:32 |  
      5 0

      Není ten sport náhodou,ale čistě tedy náhodou hlásnou troubou pana Křetínského?Po tý ostudě se Štramákem nutně potřebuje zabodovat.

  12. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Vici     před 7 lety 09.03.2018 15:06 |  
    0 0

    Osobně chci věřit a věřím tomu že pokud by chtěli Číňani vycouvat tak dokud to někomu neprodají tak v klubu závazky plnit budou. Nemyslím že by po sobě chtěli nechat spálenou zem a špatnou pověst. Horši varianta by byla kdyby rozprodávali po častech tzn stadion zvlašť. Tam se obávám źe by J&T měla zájem a asi by to moc dobrý nebylo.
    Nicméně zatím se jedna tak nejsou nějaký katastrofický jednání na místě. Držme si palce.

  13. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Martin Platil     před 7 lety 09.03.2018 15:09 |  
    0 8

    Na Slavii se bohužel historicky lepí, a nevím proč, samí zlatokopové - viz. pánové Rosen a Doležal, kteří nejprve tvrdili, jak má Slavia předplacený stadion na dalších 50 let a pak nebylo ani na provoz webu, Řebíček a teď tohle.... :-(. To už nemůže být smůla, ale osud.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      smely (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:28 |  
      17 0

      psim vas budte v klidu, nikdo nic nevi, cerpa se tu z nakyho pseudo-vycucanyho-predderbniho slintu a uz je zase vsechno v riti.....to miluju....

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        TSeguinTS     před 7 lety 09.03.2018 15:45 |  
        9 0

        +1 za nadhled a za perfektní neologismus ''předderbní slint'' :-D

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:59 |  
      18 0

      Soucasny majitel rozhodne nebyl zlatokop,nasypal do Slavie mozna az nekolik miliard.. Stadion ma cenu cca 1 miliardu,klub mozna k 1 miliarde. Jsem zvedav,kdo by nas koupil,PPF? Mozna.. Ale verim,ze v horsi pozici,nez jsme byli pred vstupem CEFC a pana SImaneho,byt nemuzeme. Pokud nas budou chtit prodat,tak mozna lehce pod cenou,rozhodne se to tu nerozpusti,to by ekonomicky nedavalo smysl.. Proste hure uz bylo.. :)

  14. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Hofo78     před 7 lety 09.03.2018 15:13 |  
    0 8

    Zase firma banka J-T není k zahození. lepší než za Řebíka

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:16 |  
      6 0

      A neni to ta banka Křetinskyho?

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        Hofo78     před 7 lety 09.03.2018 15:43 |  
        0 0

        Bývalá

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Ondráš     před 7 lety 09.03.2018 15:45 |  
          0 0

          Křetínský klidně může Eden vlastnit..nemůže vlastnit akorát SKS, když už má Rumuny

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:48 |  
            0 0

            To neni hezka predstava...do prdele

            • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 15:50 |  
              1 0

              To by velmi rychle vzdal pokud by se o to teda vubec pokusil..

              • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                Ondráš     před 7 lety 09.03.2018 15:54 |  
                1 2

                Proč myslíš? Protože by se to nelíbilo TS?:D
                Já bych spíš čekal, že to postupně všechno (včetně klubu) přejde pod PPF a kruh se uzavře. A bylo by to asi nejlepší.

                • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                  Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 16:06 |  
                  1 0

                  Tak nejak.. Jo tak PPF by asi nebyla spatna ale predstava,ze do klubu dorazi novy lide a zacne se zas od znova...

                  • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

                    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 17:54 |  
                    0 0

                    Není náhodou budoucí tchán Křetínského, Kellner?
                    PPF stejně bude chtít ze Slavie profitovat, což není moc reálné, pokud Slavia nebude každý rok ve skupině Ligy mistrů. Díval bych se tedy jiným směrem...

  15. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Mates204     před 7 lety 09.03.2018 15:41 |  
    1 12

    fb hospoda u slávisty : Podle našich, obvykle dobře informovaných zdrojů, je situace ve Slavii vážnější, než se předpokládalo. Vypadá to, že nejpozději v letní přestávce bude muset být přepracován rozpočet, protože injekce z Číny jsou minimálně prozatím pozastaveny. Z toho důvodu nebyly dotaženy některé přestupy a v létě zřejmě dojde k odchodům hráčů s nejvyššími smlouvami: Danny, Deli, Ngadeu, Stoch a další. Vše se samozřejmě týká problémů mateřské CEFC. Intenzivně zjišťujeme podrobnosti.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Hofo78     před 7 lety 09.03.2018 16:01 |  
      0 1

      Že Deli i Ngadeu v létě odejdou je jasný už předem...Danny víceméně nehraje,takže to může být i jeho iniciativa k odchodu a pokud vím Stoch,tak před příchodem někde psali,že jeho plat (1rok) hradí Turci

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      novas10     před 7 lety 09.03.2018 16:02 |  
      17 1

      Hospoda u slávisty je šílenej bulvár. Ty jejich "zaručený" informace snad nikdy nebyly založený na pravdě. Snaží se jen zaujmout. Tvrdíka snad nikdy za nic nepochválili a pořád ho tam pomlouvaj. Kdo se chcete zasmát tak se podívejte na tuhle skupinu...

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        Mates204     před 7 lety 09.03.2018 16:36 |  
        1 7

        Spousta jejich informací se potvrdila, ale přání otec myšlenky. Chápu.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      honzaccc     před 7 lety 09.03.2018 17:09 |  
      6 0

      Docela dlouho sem tuto skupinu sledoval... Ale spíš než hospoda mi to názory a statusy přišlo jako nádražní nálevna 4.kategorie...

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        bongor     před 7 lety 09.03.2018 18:37 |  
        2 0

        Nálevna,ale s pivem samoser.

  16. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    hiker42     před 7 lety 09.03.2018 15:42 |  
    1 16

    Kéž by komouši odešli a doufám, že SKS si koupí zpátky, tentokrát celou, p. Šimáně, zachránce SKS. karma :)

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      japoko     před 7 lety 09.03.2018 15:47 |  
      9 6

      No to je opravdu nazor jak hrom. Simaneho vlastni Cinani z 50 procent! Ten ma asi jiny starosti nez SKS.

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        donford     před 7 lety 09.03.2018 16:10 |  
        10 0

        Vidím to tak, že vše špatné, co se může hodit na slávisty, tak se také hází. V tom jsou náše média vskutku jedinečná a seřazená převážně do jednoho pesimistického šiku. O krachu Číňanů, o rozprodeji Slavie se polemizuje od okamžiku, co nás Číňané koupili. Tvrdík zdůrazňuje, že nic neví (I když neoficielně jistě aspoň něco ví), média také konspirují, ale výsledek je a vždy bude - Slávisté netěšte se z marných nadějí, my vám vždy ty vaše huby vymácháme. To by tak hrálo, aby se třeba jednomu mužstvu dařilo! Pěkně do jedné lajny z druhými!
        Osobně si myslím, že i kdyby v rámci zmrazování investic museli Číňánci sáhnout k tomu nejzazšímu, určitě by prodávali stadion a Slavii, jako jediný celek, a to pochopitelně zase velmi movitému kupci. Tady se jedná o více než jednu miliardu. Takže bych vyčkal, jak se věci na opačném konci světa vyvrbí a zůstal v klidu. Také nám nic jiného nezbývá.

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        hiker42     před 7 lety 09.03.2018 19:46 |  
        0 1

        jako že si komouši koupili jeho pravou ruku a levou nohu?? :-)

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          japoko     před 7 lety 09.03.2018 20:12 |  
          2 3

          Jasně, inteligente!

  17. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    dupy77     před 7 lety 09.03.2018 16:07 |  
    1 0

    Kdy budeme mít klid slávisti

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Victory     před 7 lety 09.03.2018 16:17 |  
      3 5

      Příteli, my slávisté, nikdy !

  18. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Victory     před 7 lety 09.03.2018 16:12 |  
    5 21

    Noooo moc pěkný, takže od pondělí zase kanálama, do hospůdky o víkendu nemůžu, neboť už ode dveří budu slyšet sparťanský smích a hlášky typu : " ááááá Luftjarda opět zaúřadoval, copak jsme vám to neříkali, že to je smolíček ??!! Tenhle klub je vážně prokletý a být jeho fanouškem je utrpení ! Snad je všechno trochu jinak než se píše, ale po těch všech minulých zkušenostech tomu nevěřím... Budiž k nám osud milostivý...

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Jachym     před 7 lety 09.03.2018 16:15 |  
      12 0

      Tak to abys rychle kvůli nim změnil nick z Victory na Misery...

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 16:56 |  
      14 0

      aby ses neposral kvuli nakejm rudejm kokotum. za zlutou dik

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 09.03.2018 17:08 |  
      7 0

      A doteď tě asi chválili, co?

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Eluin (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 17:24 |  
      3 0

      Ale no tak, na podobné řeči jsme už zvyklí ne?
      Mimochodem, moc mi není jasné, jak za současnou situaci v CEFC (o které toho moc nikdo u nás neví) může J. Tvrdík...

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Travinho     před 7 lety 10.03.2018 09:32 |  
      1 0

      Tak, to máš nějaké divné kamarády. Moji sparťanští známí jsou poslední dobou krotcí jako beránci.

  19. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 16:16 |  
    5 0

    Kazda spatna situace je moznost odrazit se k lepsim zitrkum.. :) Zatim bych nehystercil..

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Victory     před 7 lety 09.03.2018 16:18 |  
      0 7

      Chci věřit tyhle teorii, ale vzhledem naší minulosti.... :-(

  20. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Obr     před 7 lety 09.03.2018 16:21 |  
    14 0

    Tady je zas nabulino. Vzmuzte se slavisti. Zatim jsou to jenom spekulace. Nakonec vzdycky vsechno dopadne jinak, nez se predpoklada...

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Jachym     před 7 lety 09.03.2018 16:24 |  
      7 0

      A autor článku v tom plátku tady zatím sbírá bezplatnou inspiraci jak napsat jeho pokračování...:-)

  21. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Tomassks     před 7 lety 09.03.2018 16:35 |  
    1 10

    Pane ŠIMÁNĚ prosím

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      rak (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 16:48 |  
      6 0

      No, Šimáně je hodně zadobře s Babišem. Možná bychom tedy mířili i za Kosteleckými uzeninami(?)

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        afro     před 7 lety 09.03.2018 18:27 |  
        1 0

        A to obskurni logo Kosteleckych uzenin nebo koblihy na dresech...

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Kenny     před 7 lety 09.03.2018 18:32 |  
          2 0

          Něco jako Jatka Matějka?

          • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

            afro     před 7 lety 09.03.2018 18:39 |  
            2 0

            :-) SK Kostelecke uzeniny Praha hrajici v Kobliha arene.

  22. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 16:46 |  
    18 0

    Čínská CEFC Group (Europe) posílila kapitál o 13,5 miliardy Kč

    Čínská společnost CEFC Group (Europe) Company k 1. březnu posílila kapitál o 13,5 miliardy Kč na 14,65 miliardy Kč. Stalo se tak formou příplatku k základnímu kapitálu. Společnost, která má ČR jako sídlo svých evropských aktivit, beze změn řídí své investiční portfolio v oblastech financí, letectví a cestovního ruchu, průmyslu a výrobě, nemovitostí či sportu, informovala CEFC dnes ČTK.

    "Mateřská společnost se sídlem v Hongkongu vyjádřila posílením kapitálu firmy důležitost, jakou evropským projektům přikládá. Zároveň tím posílila samostatnost CEFC Europe. Navýšení vlastního kapitálu firmy je signálem, že společnost je stabilním a kredibilním partnerem," uvedla firma.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 16:51 |  
      10 0

      "Naše investiční portfolio je stabilizované a financování aktiv transparentní. Během dvou a půl let jsme se stali jednou z předních investičních společností působících na trhu," uvedla výkonná viceprezidentka CEFC Group (Europe) Company Marcela Hrdá. CEFC Europe spravuje nyní v Česku aktiva přes 1,5 miliardy eur. "Naše investiční projekty jsou ziskové a míra zadlužení patří k nejmenším v České republice ve srovnání s velkými investičními skupinami, které na zdejším trhu působí,“ dodala.

      V posledních dnech je podle ní společnost pod vlivem spekulativní mediální kampaně. Zdůraznila, že CEFC Europe je samostatná entita, její projekty, které provozuje v sedmi evropských zemích, fungují nezávisle na mateřské společnosti. "Odmítáme zároveň spekulace médií o tom, že by jakékoliv naše společnosti (SK Slavia Praha, Eden Arena a další) čelily finančním či jiným problémům v kontextu informací, která média publikovala v posledních dnech," upozornila.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 16:51 |  
      16 0

      Tohle je jeste dulezitejsi:

      Před týdnem se objevila informace, že předseda představenstva čínské skupiny CEFC (China Energy Company Limited) Jie Ťien-ming, který je poradcem prezidenta Miloše Zemana, je vyšetřován kvůli podezření z ekonomické kriminality. Dnes server South China Morning Post uvedl, že podle jejho zdroje není vyšetřován.

      Ten samej zdroj (ChMP)je totiz ten, ktery informoval o jeho zadrzeni a nektery odkazovali vsechny ostatni media,ktera o tom neco napsala..

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      bongor     před 7 lety 09.03.2018 18:43 |  
      6 1

      No to je strašný,co budeme dělat soudruzi?Voda už se tak krásně vařila a teď abysme ji vylili!

  23. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Eskaes     před 7 lety 09.03.2018 18:10 |  
    6 25

    Čínský režim - to je komoušská mafie. Prostě bolševik 2.0 co se dal na byznys a v jejich případě vládců velkého mraveniště na velký byznys. Není to náš přítel a nikdy nebude. Nikdy nebude hrát fér, když k tomu nebude donucen-fair play prostě není v jeho DNA.

    Slavii si koupili pro vliv, ne proto, že fandí našim barvám. A tak budeme s takovým vlastníkem vždy pod rizikem, že až přestaneme sloužit účelu, zbaví se nás. Ano, na základě špinavého "velkokapitálu" dnes funguje velká spousta špičkových forbalových klubů. Ale mě to bude vždy štvát v souvislosti se Slávií.

    Komu to nevadí a chce úspěch za každou cenu, ten špiní hodnoty, na kterých náš klub stojí a proč ho mám tak rád.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Eskaes     před 7 lety 09.03.2018 18:19 |  
      1 24

      díky, soudruhu Jáchyme. Ty hnido bolševická.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      edenian     před 7 lety 09.03.2018 21:59 |  
      3 11

      No tebuh, 16minusu 1plus k tomuhle komentu? To se mi chce blejt. Prej slavisti. Co vy budete delat az Tvrdika poslou cinani do haje, to jsem teda zvedavej.

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        Eskaes     před 7 lety 10.03.2018 00:05 |  
        4 6

        asi fandím jinému klubu, než jaký býval dřív. Asi jiná doba.

        • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

          Travinho     před 7 lety 10.03.2018 09:35 |  
          5 7

          Je to smutné, co si budeme nalhávat.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      Victory     před 7 lety 10.03.2018 18:34 |  
      2 8

      Jsi jeden z mála, který se nebojí podívat pravdě do očí a já si takových lidí cením ! Prachy tady většině píšících zatemnily mozek a chybí jim sebereflexe. Copak neznají tu naši minulost co se vlastníků týká ???!!! Více takových příspěvků... :-)

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      JS (přítel SN)     před 7 lety 13.03.2018 00:04 |  
      0 2

      Dobře napsáno. Nejvíc mně na tom mrzí to "za prachy skouseme všechno" v podobě kopy mínusů.

  24. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    Silgar (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 18:12 |  
    13 0

    Tak jsem si přečetl ten bulvár a zůstávám klidným,Tvrdík se s debilama na isportu nebaví,ale mají vyjádření šéfa SKS.Klasika před derby na nás nasrat howna co nejvíc a zevnitř trochu rozesrat.Za měsíc se pojede normálně a nebude se o nás psát,samozřejmě na konci září vyjdou zase články KRIZE NEZAŽEHNÁNA CEFC MÁ OPĚT PROBLÉMY.Spíš mne mrzí že se kope do Tvrdíka a že se to dalo čekat a ty keci kam vleze tam 100 let tráva neroste atd.Když se budeme muset trochu uskromnit taky to nebude na škodu,je třeba taky stát nohama na zemi,pěknej fotbal se dá hrát i z menšim rozpočtem.Důležitý je že mám na neděli lístek a těšim se na fotbal.Hlavu vzhůru slavisti.

  25. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    zeleznik2     před 7 lety 09.03.2018 18:42 |  
    4 0

    Aha příští týden je derby, tak se rudý Deník Spart činí, netřeba komentovat!!!!

  26. Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

    tomblesk     před 7 lety 09.03.2018 18:51 |  
    0 3

    Zatím jediné, co víme, že to píše ispart ...K tomu si přidejte hlášku, že Křéťa je mezi evropskými byznysmany ve velké Británii u ministerské předsedkyně, a že se tam nedrbou po bradičce je zřejmé. Spíš jde o to, aby své portfolio ve VB pomalu odepisoval a tak je žvanění v ispartu logické. Řebíček je nyní na Letné. Až ta bublina jménem EPH splaskne - někdo píchne do jejich "účetních" transakcí, bude vymalováno a ispart půjde jako první .... do dražby, koupí ho někdo???
    No a spartu jako náušnici k tomu??? Třeba dorazí konkurenti CEFC z ÚV KS Číny ...a sparta pojede ...do pekingu, nadýchat se čerstvého vzduchu.
    Možná, že přímo žalovali /udávali/ Amíci, protože po ústupu jejich firem z ruského ropného průmyslu, nemohli skousnout ten Rossněft a když se to do půtek v Číně hodilo, snad to zabralo - tam je něco podobného každou chvíli.

    • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

      TSeguinTS     před 7 lety 09.03.2018 19:07 |  
      10 0

      Realita je bohužel jediné, čemu můžeme věřit .... po zkušenostech v Sochi a s dopingem, kde se zřejmě portfolio britských ozbrojených složek značně rozrostlo .... ale kdo z toho nejvíce profitoval??? To už si na Hainanu každý domyslí!!! K tomu pak nafouklá bublina jménem Ščasný, který hlásal, že se sparta vzchopí pod jeho vedením ale neuměl pozvednout ''obraz'' hry .... a kam ted s ním??? Půjde dělat pod PPF nebo zkusí zůstat pod vedením byznysmana Křéťi??
      Když jsem to tady psal, byl jsem vypeskován - chci si ale zachovat realismus, protože kopance nikomu nepřidají .... Nechte už těch pohádek!!! A nyní k jádru ''pudla''+možná další fatální chyba v Čedoku /kde hlavně šlo o nákup softwaru a Alibabu/. Proč tak uvažuji, no škoda že ''opěvovaný'' Trubač nedostal moc prostoru, snad možná nechal vzpomenout na Boudjemuu a jeho kousky.

      _______________________________________

      Pardon kolegové, ale já si to chtěl zkusit :-D

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        TSeguinTS     před 7 lety 09.03.2018 19:08 |  
        5 0

        Problém nastane, když mi odpoví, protože na delší dialog nejsem intelektuálně vybaven..)

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 22:20 |  
        2 0

        Odpusteno a diky za pobaveni :D

      • Re: V Číně se jedná o Slavii. Firma má ekonomické problémy, přiznal Tvrdík

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 11.03.2018 12:05 |  
        1 0

        Úplně si zaleskla slza nostalgie v oku :).