Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (223)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Liga na TV Barandov?

    Vici     před 7 lety 01.03.2018 10:08 |  
    14 6

    Mě to zní zajímavě. Toho prostoru vzhledem ke kvalitě vysílání Tv Barrandov by fotbal mohl dostat dost :) Ač Soukupa a jeho TV nemusím. Ale tady jde o fotbal a antipatie k Soukupovi a politika jde stranou.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      JS (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 10:14 |  
      22 25

      Politika právě stranou bohužel nejde. Fotbal mu zvedne sledovanost, kterou Soukup (tedy figurky stojící za Zemanem) potřebují pro šíření svých lží a kydání hnoje a další rozesírání české společnosti. Nezavírejme před tím oči.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        Vici     před 7 lety 01.03.2018 10:44 |  
        8 6

        Ale no tak. Snad si nemyslíš že lidi díky tomu že se kouknou na fotbal zůstanou na další pořady a naučí se sledovat kdejakou Soukupovu šílenost. Tak hloupí zase nejsou. A pokud tak už na to koukali předtím.

        • Re: Liga na TV Barandov?

          kjandourek (admin)     před 7 lety 01.03.2018 10:48 |  
          8 4

          Spíše jde o to, že mu to zvedne sledovanost.... takže si dle různých koláčů bude moci říct o větší peníze za reklamu... a peníze plodí zase další peníze...

          • Re: Liga na TV Barandov?

            Vici     před 7 lety 01.03.2018 10:51 |  
            9 0

            To asi jo. Nicmene sledovanost se bere i na urcite porady. Urcite neproda za stejny penize reklamu v case vysilani Soukupovin a fotbalu. Pokud zaplatí balik peněz ať taky něco na reklamě vyděla zpět. Ja s tím problém nemám.

            • Re: Liga na TV Barandov?

              kjandourek (admin)     před 7 lety 01.03.2018 11:18 |  
              8 6

              To ano, ale během zápasu může vysílat i upoutávky na jednotlivé pořady a ty mu mohou přivést diváky minimálně ze zvědavosti....

              Jako všeobecně nevím, jak to vnímat: na jednu stranu budu jenom rád, když se budu moct koukat na fotbal na neplaceném kanále... Doma mám přes UPS v nabídce Eurosport 1 a 2 , Nova sport, sport 1 a 2.... takže můžu bez problémů sledovat německou a italskou ligu a přijde mi dost švihlé, že vedle takovýhle lahůdek si musím platit za českou Berbr ligu...

              Na druhou stranu mám díky jeho zapojení do prezidentské kampaně celkem problém s TV Barrandov... i když tedy chápu, že spojení Zeman-Tvrdík-Čína se dotýká i Slavie...

              • Re: Liga na TV Barandov?

                Vici     před 7 lety 01.03.2018 11:59 |  
                7 3

                +1 osobně to mám podobně. Volby už jsou v zapomění (bohužel) dopadly tak jak dopadly. S placením Berbr ligy mám taky problém (i když to na předplatné jednodenní dělám) proto jsem rád za jakýkoli neplacený kanál zdůraznuji jakýkoli a je mi úplně jedno že zrovna u Soukupa i kdyby to mělo být na Šlágr Tv je mi to jedno. Mě jde o fotbal.
                Mě primárně nejde ani o těch 300kč za placenej kanál za měsíc ale o to že na rozdíl třeba od kanálů nova sport jde u o2 o exlusivni kanál tudíž nelze dokoupit u jiného poskytovatele než u o2. A to je pro mě velkej problém protože kvůli zápasům byt milované Slavie nehodlam měnit. Mám Skylink.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 12:50 |  
        1 0

        Presne tak, nad tim zavírat oci nelze.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      PetCC     před 7 lety 01.03.2018 10:37 |  
      0 3

      No ono je klidně možné, že v té době už TV Barandov ani nebude existovat.

  2. ...

    Robinator     před 7 lety 01.03.2018 10:17 |  
    20 18

    JOjo, u toho kreténa Soukupa paráda..O přestávce může občas vystoupit Okamura nebo Rozner, VIP hostem může být Zeman..
    No to snad ne...to je fakt k smichu

  3. Re: Liga na TV Barandov?

    M@rvin     před 7 lety 01.03.2018 10:20 |  
    3 6

    Doufám, že to bude komentovat sám Soukup, mohla by být psina:-)

  4. Re: Liga na TV Barandov?

    Pepibican     před 7 lety 01.03.2018 10:21 |  
    15 13

    Expert ve studiu bude Miloš Zeman, rozbory s tužkou bude dělat Ovčáček a o přestávce půjde Kurňa co je to ? s vyčpělými rádobycelebritami.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Pepibican     před 7 lety 01.03.2018 10:22 |  
      8 4

      a zazpívá jim k tomu slavice Brožová

      • Re: Liga na TV Barandov?

        JS (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 10:23 |  
        8 12

        Nebo prominent režimů Michal David.

        • Re: Liga na TV Barandov?

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 16:13 |  
          2 1

          olivie žižková už dává dohromady fotbalový chvalozpěv

        • Re: Liga na TV Barandov?

          bongor     před 7 lety 01.03.2018 17:38 |  
          0 0

          Toho by těžko pozvali,bere 50 tisíc za půlhodinové vystoupení.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      M@rvin     před 7 lety 01.03.2018 10:27 |  
      8 3

      A kdo zrovna nebude u televize, může si pustit online stream na parlamentních listech:-)

    • Re: Liga na TV Barandov?

      JS (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 10:27 |  
      7 8

      CEFC roste pod dohledem čínské vlády a tajných služeb, maje zájem na byznysu se strategickými komoditami v zahraničí. Ten prezident tam funguje/fungoval z pověření režimu, pravděpodobně někomu začal vadit nebo jim přerůstat přes hlavu. Myslím si tedy, že celá skupina to neodsere, nicméně pokud tam fungují nějaké osobně-politické vztahy, může se s ním svézt i Tvrdík a číňané si personální strukturu nahradí jinými osobami...

    • Re: Liga na TV Barandov?

      PetCC     před 7 lety 01.03.2018 10:38 |  
      10 9

      Průser to je od začátku, ale dokud přicházeli peníze, tak to bylo vesele ignorováno.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        bongor     před 7 lety 01.03.2018 17:40 |  
        0 0

        No určitě,zlatej Alešek.

  5. Liga na TV Barrandov

    travel (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 10:28 |  
    6 1

    Koukám,že jsem to radši neměl na off-topic dávat,zase to přerostlo v politiku.

    • Re: Liga na TV Barrandov

      PetCC     před 7 lety 01.03.2018 10:40 |  
      7 4

      Těžko může být článek o Tvrdíkovi bez politických konsekvencí.
      Vždyť je to pořád politický lobbista.

      • Re: Liga na TV Barrandov

        travel (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 11:27 |  
        0 1

        To jsi pochopil špatně,mě se.e to,že jsem zrovna JÁ tím článkem rozproudil diskusi na politické téma.

        • Re: Liga na TV Barrandov

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 14:45 |  
          3 0

          Jako kdybys nevěděl, že jakékoliv politické téma je SILNĚ výbušné. Budiž ti jistou omluvou, že sis svoji chybu uvědomil a snad ji příště nezopakuješ. :-))) Taková krawina a my se tady zhádáme jak psi... Jako kdyby na nás záleželeo.

          • Re: Liga na TV Barrandov

            travel (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 17:07 |  
            0 0

            Bohužel mě nenapadlo,když dám odkaz na článek,že JT chce fotbal na TV Barrandov,tak z toho vznikne, kvůli Soukupovi politická diskuse.

          • Re: Liga na TV Barrandov

            bongor     před 7 lety 01.03.2018 17:42 |  
            0 0

            Naše babička říkala"politika je svinstvo",jenže my se tady dokážeme hádat i bez politiky.I chátra už se nám směje

          • Re: Liga na TV Barrandov

            Gino     před 7 lety 01.03.2018 19:21 |  
            5 1

            Melo by Vas srat spis to, ze je jakekoliv politicke tema “SILNE vybusne”... to totiz ukazuje, ze jsme k demokracii jeste nedorostli.

  6. skvelej napad.... :-)

    smely (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 10:31 |  
    14 1

    Navrhuju , aby pravo druhy volby mela TV Mnau, a dohrano by mohlo bejt na Slagru...

    • Re: skvelej napad.... :-)

      PetCC     před 7 lety 01.03.2018 10:43 |  
      3 0

      Zasloužilí umělci Šlágr TV by nazpívali nové hymny všem klubům.
      A samozřejmě i nové, povolené chorály!
      Příklad z Olympiády nám přece ukázal, že už je pryč doba, kdy si diváci volali co chtěli!
      Propříště budou diváci procházet tvrdým konkurzem a výcvikem.

    • Re: skvelej napad.... :-)

      utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 01.03.2018 11:05 |  
      6 1

      A kdyby, tak co? Nebo se taky bojíš, že by tě politicky mohl ovlivnit tvůj pes? Mimochodem, horší moderátoři než na O2 by to určitě nebyli.

      • Re: skvelej napad.... :-)

        smely (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 11:07 |  
        6 1

        v pohode, at to klidne dela Ju a Hele, hlavne , ze to nebude Vlasek s Kozohorskym... :-)

    • Re: skvelej napad.... :-)

      bongor     před 7 lety 01.03.2018 17:43 |  
      0 0

      Mňau v nabídce nemám,kde to najdu/pro naše kočky/.

  7. Re: Liga na TV Barandov?

    utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 01.03.2018 11:07 |  
    14 0

    Tvl, člověk se sem těší, že si počte o fotbale a pak se tu reší takové fantasmagorie...

  8. Re: Liga na TV Barandov?

    Grobar     před 7 lety 01.03.2018 11:11 |  
    19 10

    Takže radši placená O2, než Barandov pro všechny zadarmo a víc peněz pro kluby? Zase tady musí vítězit pravda a láska nad lží a nenávistí. Bože můj...

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Fulham     před 7 lety 01.03.2018 11:23 |  
      19 1

      To je v pohodě...za pár dní se zapomene a zase tady bude před každým zápasem x-krát ,,stream pls" od těch , co se jim nechce platit...:-) a pak budou nadávat , že se to seká..:-) ale totožné osoby plísnily JTvr že slíbil dostupnou Slavii a pak jsou přáteláky na O2..:-)

      • Re: Liga na TV Barandov?

        Vici     před 7 lety 01.03.2018 12:01 |  
        2 1

        Přesně.

  9. Re: Liga na TV Barandov?

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 11:17 |  
    11 0

    Vcera jsem tu napsal,ze uz jsme se stihli rozhadat kvuli trenerovi,vedeni a dalsi pokus byl o to kdo je vetsi slavista. No a dnes tu mame politiku. Napada vas jeste neco kvuli cemu by jsme se mohli rozhadat? Rad bych to stihl do zapasu s Bokou,at na to mame vsichni klid :D

    • Re: Liga na TV Barandov?

      japhy     před 7 lety 01.03.2018 11:19 |  
      4 2

      Jasně. D.Landa. Úspěch zaručen :)

    • Re: Liga na TV Barandov?

      smely (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 11:20 |  
      2 3

      Losnu nebo Masnaka ? :-)

      • Re: Liga na TV Barandov?

        M@rvin     před 7 lety 01.03.2018 11:27 |  
        5 0

        Beru a vykopávám...

        Proč zesměšňuješ Mažňáka komolením jeho jména ty nulo?

        ;-)

        • Re: Liga na TV Barandov?

          smely (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 11:30 |  
          2 1

          :-))) nestoji mi ani za "z" ani za hacky... ....

          • Re: Liga na TV Barandov?

            M@rvin     před 7 lety 01.03.2018 11:39 |  
            1 0

            V tom případě se radši doma začni zamykat, Vontové neodpouští. Leda kdybys měl ježka...:-)

            • Re: Liga na TV Barandov?

              smely (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 11:58 |  
              1 1

              mam, ale v naky takovy pitomy krabicce a nejde vyndat...

              • Re: Liga na TV Barandov?

                M@rvin     před 7 lety 01.03.2018 12:29 |  
                1 0

                Můj šestý smysl mi říká, že lžeš. Ježka jsi už dávno vyndal a až k tobě vtrhne vontská trestná výprava, ty triumfálně vyjedeš z okna na létajícím kole

                • Re: Liga na TV Barandov?

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 12:43 |  
                  1 1

                  ovsem to uz v prevleku Kapitana Kida

    • Re: Liga na TV Barandov?

      donford     před 7 lety 01.03.2018 12:58 |  
      10 1

      Právo má dle mého na svůj názor, jak Jáchym, tak JS. Jsou protichůdní, což mi vůbec nevadí. Ale víc mi vadí, že se sem zase dostala politika. Nemůžeme se v ní shodnout, všichni víme, že je to v celé naší republice 50:50. Takže fandím tomu, abychom jí zde dle možností - já vím, plete se potvora do všeho - negovali, potlačili. Stačí bohatě, že se škorpíme kvůli trenérům. Ale to je aspoň škorpení od fochu. Pro to zde SN jsou.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        Gino     před 7 lety 01.03.2018 19:24 |  
        3 0

        Proc bychom se v politice nemohli shodnout? Nebo minimalne v klidu respektovat tak, jak si idea demokracie zada?
        Nekdy mam pocit, ze si kazdy demokracii vyklada uplne jinak, ale skoro nikdo ne v te forme respektu k narozum druhych. I tech politickych.

  10. Re: Liga na TV Barandov?

    Shav0     před 7 lety 01.03.2018 11:37 |  
    11 6

    Kašlu na to, že pošuk Soukup je ředitelem Barrandova. Bohužel CEFC je majitel této televize, tak to přece nebudou cpát do ČT.

    Beru to z pohledu fanouška a mně se to líbí. Dostupná stanice pro všechny, alespoň budou mít míň prostoru na ty svoje "divné" programy :))

    Z čeho ale mám velké obavy je úroveň. Přeci jen moderátoři nejsou na Barrandově zrovna top a co teprve komentátoři. O2 taky děsně sráží komentování, a to už ve fotbale nějakou dobu jedou.

    Takže fotbal zdarma v TV (klidně ten Barrandov, na tom nesejde) super, ale aby člověk nemusel vypínat zvuk.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Lord_Edmund     před 7 lety 01.03.2018 11:46 |  
      14 0

      Když k tomu přistoupí seriózně, tak si seženou kvalitní komentátory, režiséry i kameramany. Není se čeho obávat. Třeba se toho chopí Vrba a toho mám jako komentátora rád a to bez ohledu na to, že je to slávista. Hlavně né Vláška, Karocha a spol.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        Kulajs     před 7 lety 01.03.2018 11:50 |  
        12 0

        CEFC už z TV Barrandov někdy před rokem vycouvala, to jen pro informaci.

        • Re: Liga na TV Barandov?

          Vici     před 7 lety 01.03.2018 12:04 |  
          0 0

          Taky sem se nad tím zarazil. Nicméně Tvrdíkův tweet je jasnej. “Zítra předložíme nabídku” zřejmě to není tak jednoznačný.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Travinho     před 7 lety 01.03.2018 14:04 |  
      0 12

      O to, kde se bude fotbal vysílat, tady ale přece vůbec nejde...

      • Re: Liga na TV Barandov?

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 14:36 |  
        16 1

        O co tedy jde?
        Přijdu si tady jak kdysi na PŠM. Myslel jsem si, že jde o to vysílat fotbal na otevřeném kanále. A nějaký Soukup je mi úplně u zádele. Jde tedy o to, aby se tady vyřešilo, kdo s kým mluví, kdo s kým nemluví, kdo je větší demokrat, kdo je slizkej, kdo je prozemanovskej, kdo je protizemanovskej... O co tady tedy jde - když jsme na SN, mělo by nám jít o Slavii a fotbal.

        • Re: Liga na TV Barandov?

          Travinho     před 7 lety 01.03.2018 16:08 |  
          7 10

          Všechno souvisí se vším. Lidé můžou být k tomu, že tady pomalu ale jistě ztrácíme pod nohami demokracii lhostejní, ale já vůči tomu lhostejný nejsem. A co mě mrzí, je to, že je v této věci znásilňována i Slavia.

          • Re: Liga na TV Barandov?

            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 16:48 |  
            6 2

            Ale prosím tě, zase neblázni... To je zbytečná hysterie. A Slavia nám rozhodně nikdo neznásilňuje. To zase klid a nohy v teple.

            • Re: Liga na TV Barandov?

              JS (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 18:34 |  
              2 7

              Slavia ne, ale CEFC s logem Slavie na své zástavě ano.

          • Re: Liga na TV Barandov?

            Gino     před 7 lety 01.03.2018 19:26 |  
            8 3

            Demokracii ztracime predevsim proto, ze se tady nerespektuji uplne zakladni principy demokracie samotne - a to predevsim RESPEKT k jinym politicky postojum a nazorum.
            Ddmokracii ohrozuji predevsim ti, kteri toho respektu nejsou schopni a druhe odsuzuji, ci rovnou zesmesnuji.

            • Re: Liga na TV Barandov?

              JS (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 19:46 |  
              8 4

              Líbí se mi, když se toho respektu k názorům dožadují lidé a skupiny, jejichž názory jsou naprosto nerespektující všechny ostatní. Nebo když fašisté popírající holokaust blábolí o svobodě slova apod.

              • Re: Liga na TV Barandov?

                Gino     před 7 lety 02.03.2018 12:35 |  
                0 0

                I kdyby to vsechno byla pravda, tak to snad neznamena, ze se techto zakladnich demokratickych zasad muzeme vzdavat i my, ne? Jak pak chceme demokracii branit, kdyz ji sami nectime?

                • Re: Liga na TV Barandov?

                  JS (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 13:48 |  
                  1 1

                  Ale my ji ctíme, ale těžko, přetěžko se dá udržovat demokracie v demokratickém systému, pokud v tom samém systému fungují skupiny lidí, jejichž zájmem je tu demokracii omezit, společenskou diskusi posunout někam do absurdna, a používají pro to nefér praktiky, vůči kterým se demokraté z podstaty denokracie skoro nemohou bránit.

                  • Re: Liga na TV Barandov?

                    Gino     před 7 lety 02.03.2018 14:30 |  
                    0 0

                    Zadny system holt neni idealni. Pres vsechny nedostatky demokracie stoji za to si ji udrzet. A to i v te osobni rovine.

  11. Re: Liga na TV Barandov?

    iwanowicz     před 7 lety 01.03.2018 12:21 |  
    5 0

    Televizi nevlastnim, Tv Barrandov jsem v zivote nevidel, kdo je Soukup nevim a jsem v klidu :D. Aneb skutečná moudrost je poznání vlastní nevědomosti. (Sokrates)

  12. Výběrové řízení

    dauby     před 7 lety 01.03.2018 13:33 |  
    10 0

    Televizi nevlastním a nesleduji ji. Nicméně hlavně by mělo být vypsáno standardní výběrové řízení s jasně danými podmínkami, a ne že se pár mafiánů nahoře na svazu usnese, že to někomu jen tak prodají a basta. Ale co čekat od Berbra, Pelty a spol...

    • Re: Výběrové řízení

      Gino     před 7 lety 01.03.2018 19:27 |  
      8 0

      Presne tak!!!
      Tady se resi Soukup a jeho politicke nazory a zaviraji se oci pred tim, jak mafiansky se to dela dosud. Proste pokrytectvi svetu vladne.

  13. Barrandov

    Travinho     před 7 lety 01.03.2018 13:51 |  
    23 34

    Vážení, tady přece vůbec nejde o to, jestli bude liga na Barrandově nebo nebude. To bych byl snad i ochoten rozdýchat. Mnohem horší je pozadí samotné věci. To, že TV Barrandov, jednoznačně největší svinstvo mezi tuzemskými stanicemi, je napojena na náš klub a přes něj i na Čínu. Tady toto spojenectví Soukup - Zeman - Slavie - Čína se mi pravůbec nelíbí a toto je jen další dílek do mozaiky... Abych pravdu řekl, byl bych rád, kdyby v této alianci jedna společnost chyběla. Že zrovna my pomáháme tady tomuto svinstvu, které se u nás momentálně děje, to fakt není nic k jásání a je to mnohem důležitější, než to, jestli jde liga na Barrandovu nebo někde jinde. Ono stačí sledovat nálady ve společnosti, kde Slavia kvůli tomuto napojení bohužel ztrácí nálepku, kterou si pracně 125 let budovala...

    • Re: Barrandov

      Robinator     před 7 lety 01.03.2018 14:06 |  
      8 35

      přesně tak, já mám třeba doposud morální problém s tím, že Slavii vlastní a točí se kolem ní lidé, kteří jsou ze země, kde řádí komunisti jak černá ruka a vraždí se tam nepohodlní lidé..Jak Slavia "vydělala" na vstupu Číňanů, tak jak píšeš prodělala trošku v očích lidí na nějakém morálním kreditu. Odkud pochází peníze, to asi nikdo neví, může to být klidně z prodeje lidských orgánů a z podobně podivných činností..

      • Re: Barrandov

        Travinho     před 7 lety 01.03.2018 14:11 |  
        12 28

        Bohužel je to tak. Slavia, která byla vždycky vnímána jako silně antikomunistický klub, dnes v očích veřejnosti tuto nálepku ztrácí (možná už i ztratila). Vidím to na řadě svých přátel, kterým byla vždy Slavia, ač nebyli jejími fanoušky, sympatická. Nyní nás řadí po bok chátry nebo ještě hůře pod ni. A co já jim mám říct? Bohužel jejich argumenty jsou většinou legitimní. Chápu, že to není jednoduché, přeci jen kde vzít a nekrást, ale tato situace se mi prostě vůbec nelíbí.

        • Re: Barrandov

          Ados     před 7 lety 01.03.2018 14:31 |  
          15 2

          Je to dilema, ale na druhou stranu bež čínských peněz by loni nebyl titul a vlastně by nebyla možná ani Slavia. V dnešní době hrajou především prim peníze a ty máme díky CEFC a nějaké historické hodnoty jdou stranou. Podívej se na ostatní zahraniční kluby. Je to prostě dnešní trend a žádnej Mirek Dušín nás vlastnit nebude.

          Já jsem za tak silného vlastníka rád, protože vím, že klub, kterému fandím má možnost být na vrcholu a dělat mi radost. Teď se jen modlím, aby ve světle včerejších a dnešních zpráv nezačala pomalu Slavia zase krvácet, jak to již v její historii bylo několikrát.

          • Re: Barrandov

            Travinho     před 7 lety 01.03.2018 16:03 |  
            2 13

            Slavia by byla, možná tam, kde je nyní, ale byla by...

            • Re: Barrandov

              Ados     před 7 lety 01.03.2018 16:32 |  
              9 1

              Nezanikla by, ale rozhodně by nebyla tam, kde je nyní. Myslíš si, že by stadion byl odkoupen? Nebo, že by do mládeže chodili kvalitní hráči? To všechno stojí peníze a ty bysme jaksi neměli.

              • Re: Barrandov

                Travinho     před 7 lety 01.03.2018 16:35 |  
                4 15

                Jednou se fanoušci Athleticu Bilbao v anketě vyjádřili, že by raději sestoupili, než aby hrál za klub někdo jiný než Bask... To je asi vše, co ti k tomu můžu říct a přeber si to jak chceš.

                • Re: Barrandov

                  Ados     před 7 lety 02.03.2018 08:27 |  
                  4 0

                  Já bych teda nechtěl dobrovolně sestup klubu, kterému fandím. Ale nějak nechápu, proč najednou vytahuješ argument klubu, který se situací ve Slavii moc nesouvisí. Když už jsi to vytáhl, tak Baskicko má něco kolem 3 mio obyvatel a jsou to hrdí obyvatelé. V tomhle regionu si můžu dovolit razit cestu hráčů - Basků.

        • Re: Barrandov

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 14:39 |  
          28 10

          Sorry, ale kolem sebe nějaké podobné nálady nevnímám. Většině lidí je to celkem jedno. Každý klub má nějakého majitele a myslíš, že každý z nich je čestným, poctivým a empatickým majitelem? A tyhle nálepky... :((( Ukaž mi jednoho takového...
          Byli jsme ve sračkách a já jsem rád, že nás z nich Číňani vytáhli. Nebudu na ně plivat. O klub se starají dobře, myslím, že si nemůžeme stěžovat, za posledních x let to jsou nejlepší majitelé. Kdo z nás byl v Číně nějakou relevantní dobu, aby si udělal vlastní obrázek a nebyl závislý na zprávách z "mainstreamu"? Osobně se mi zdá, že dokud tady nebude Mirek Dušín, část fanoušků spokojená prostě nebude. Pán Bůh vysoko, Čína daleko, Slavia v srdci a čert vezmi nějakou politiku.

          • Re: Barrandov

            Travinho     před 7 lety 01.03.2018 16:04 |  
            6 12

            Jako zpochybňovat to, že režim v Číně má daleko do demokracie, to už je trošku příliš, nemyslíš?

            • Re: Barrandov

              knl66 (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 16:41 |  
              16 4

              Nezpochybňuji to a souhlasím: do demokracie má Čína asi daleko. Ale zároveň dodám, že do demokracie v našem pojetí. Já prostě nesouhlasím s tím, aby celý svět vypadal podle ,našich´měřítek. Je to východní Asie, ať si to tam vedou, jak uznají za vhodné a já určitě nebudu ten, kdo je bude poučovat a předepisovat, jak to mají vést. Je to jejich věc. Mimochodem, tys v Číně byl, nebo ne? Jak dlouhou dobu jsi tam strávil?
              Z mého pohledu je důležité, že po těch letech, kdy nás vlastnili "vzorní" kapitalističtí podnikatelé západního střihu typu Doležala, PPF, ENIC, Rosena, Řebíčka, Viamontu a já nevím, jak se všichni jmenovali a kde všude měli sídla... Jsem prostě za Číňany rád a u sebe doma ať si dělají, co chtějí. Mě k ničemu nenutí. Když si vzpomenu, jak někdy před rokem jsem se dmul pýchou při slavnostním ohňostroji při přebírání Edenu... Kdo z majitelů nám dal takový pocit? A kdo jsem já, abych určoval, co je správné a dobré?

              • Re: Barrandov

                Travinho     před 7 lety 01.03.2018 16:52 |  
                8 17

                Tak tady budu muset být asi trošku drsnější, protože tímto jsi mě k tomu vyloženě donutil.
                Jak uznají za vhodné? Podobná lhostejnost je právě to nejhorší. Přesně tohle si mohli říkat jiní Němci v době války, když končili židé hromadně v plynu. Říkal si to i celý svět, když u nás popravili Horákovou, Píku a další. V Číně se soustavně porušují lidská práva a to ve velkém. A my to budeme slepě přehlížet a tolerovat? To si ze mě jako děláš prdel? Tam umírají ročně stovky či spíše tisíce lidí, protože mají jiný názor jako vládnoucí garnitura a ty mi tu budeš tvrdit, že je to jejich věc? Není! Poslední dobou bohužel i osobně řeším situaci, kdy jsme nedali status uprchlíků činským holkám, které zde utekly, protože patřily mezi pronásledované křesťany. Tím pádem se budou muset vrátit. Nechtěli jsme si pohněvat velkého soudruha, ale to, že tím zničíme několik lidských životů, je nám úplně ukradné... Tohle je prostě špatně. A nemůže mi to na rozdíl od tebe být jedno.

                • Re: Barrandov

                  knl66 (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 17:12 |  
                  13 5

                  Ale jo, klidně do toho košíku s jablky a hruškami přihoď brambory, jahody a tak vůbec, co tě napadne. Nevím, kde bereš jistotu, že jen ty máš pravdu, že jen ty jsi neomylný a že tvé informace jsou relevantní a pravdivé.
                  Myslím, že se začínáme točit v kruhu a další debata by už nikam nevedla a byla by zbytečná. Jen člověka překvapuje, kam se dostala diskuse s názvem "Liga na TV Barrandov". Případ pro Chocholouška a psychiatry (z obou stran).

                  • Re: Barrandov

                    Travinho     před 7 lety 01.03.2018 17:27 |  
                    6 14

                    Já neomylný nejsem. Ale mé informace o tom, jak to v Číně funguje pravdivé jsou, o tom se vůbec nemusíme bavit.

                • Re: Barrandov

                  JS (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 18:36 |  
                  5 6

                  V tomhle jsme zajedno.

                  • Re: Barrandov

                    Travinho     před 7 lety 01.03.2018 18:39 |  
                    3 4

                    Tak aspoň někdy. Jsem rád, že zrovna takové důležité věci...

              • Re: Barrandov

                bongor     před 7 lety 02.03.2018 12:37 |  
                1 0

                Tam je důležitou věcí"do demokracie v našem pojetí".Třeba to naše pojetí není tak úplně bez vady.A hlavně ,doposud
                kdo se snažil implementovat demokracii třeba na blízkém východě,tak pohořel.Tamti lidé mají jiné priority než my.
                Další věcí je,že se na demokracii přikrmují i ti,pro které je to slovo sprostou nadávkou,najednou se jim hodí.Třeba komunisti jako příklad.

            • Re: Barrandov

              Gino     před 7 lety 01.03.2018 19:29 |  
              9 7

              Do demokrata mas daleko predevsim ty, ty “svinstve”.... (na vysvetlenou, tak afektovane jako ty by se spravny demokrat chovat nemel)

              • Re: Barrandov

                Travinho     před 7 lety 01.03.2018 19:57 |  
                3 7

                Afektovaně? Čím prosímtě?

                • Re: Barrandov

                  utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 02.03.2018 09:49 |  
                  8 4

                  Třeba tím, že se tu snažíš pranýřovat a urážet každého, kdo má jiný názor než ty, třeba, že jen ty máš ty správné informace, viz. předešlé příspěvky... A jako nevím, jak chceš cokoliv změnit, tím, že ti to jen nebude jedno nebo zde tlachání na diskuzi. Do politiky se ti nechce, na Slávii prachy nemáš atd. Tak co jsi proti tomu, proti čemu tady brojíš, udělal?

                  • Re: Barrandov

                    Travinho     před 7 lety 02.03.2018 12:21 |  
                    1 4

                    Co to má společného s afektovaností? Řekl ti někdy někdo význam tohoto slova?

                • Re: Barrandov

                  Gino     před 7 lety 02.03.2018 12:37 |  
                  3 1

                  Mas snad pocit, ze tady NEPREHANIS?
                  Dobre, mit ho muzes. Ja mam vsak pocit, ze prehanis a tedy ano - pro me se tu chovas afektovane.

                  • Re: Barrandov

                    Travinho     před 7 lety 02.03.2018 14:39 |  
                    1 3

                    Ty úplně nechápeš význam cizých slov, že ne. Afektovaně se chová někdo, kdo se snaží chovat za každou cenu dokonale, strojeně, nepřirozeně. S tím že někdo přehání to nemá nic společného...

                    • Re: Barrandov

                      Gino     před 7 lety 03.03.2018 16:23 |  
                      1 1

                      Ja teda nevim, ale ja tam to prehaneni ve slovniku cizich slov vidim.

                      • Re: Barrandov

                        Travinho     před 7 lety 04.03.2018 01:59 |  
                        1 2

                        Je úplně jedno, co kde vidíš. Přehánění v úplně jiném smyslu opravdu je afektovanost, ale v tomto ani náhodou...

                        • Re: Barrandov

                          Gino     před 7 lety 04.03.2018 08:40 |  
                          0 0

                          Ted jsi mi pripomel legendsrni vyrok Te pravnicky, co ji usvedcili ze sireni hoaxu.... “sice to neni pravda, ale mohla by byt” :D

          • Re: Barrandov

            bongor     před 7 lety 01.03.2018 17:52 |  
            5 0

            Mají kluby všude v Evropě a ne ledajaký,ale myslíš ,že třeba takový Saudi nebo ten Rusák co má Chelsea jsou lepší?
            Zlatý oči.

      • Re: Barrandov

        smely (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 14:23 |  
        4 0

        tak esi koupej toho Messiho tak tu ledvinu asi vobetuju...

        • Re: Barrandov

          Fulham     před 7 lety 01.03.2018 14:47 |  
          0 4

          Woe tohle číst, tak musí bejt jasný, že o ledvinu nejde a že už řádí i u nás..

          • Re: Barrandov

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 15:23 |  
            12 3

            Jako tohle musela byt amputace mozku :D
            Taky me ta situace moc netesi ale beru to sportovne: co muze fanousek delat? To je jako s volbama,mam emigrovat,kdyz to nevyjde podle mych predstav? Jednou jsem proste se Slavii spojenej a jinak to nebude.
            Ale ze se tady doctu,ze by nas klub mohl byt financovanej z nelegalniho prodeje organu rizeneho cinskou vladou to uz je na me proste moc :D

            • Re: Barrandov

              Robinator     před 7 lety 01.03.2018 15:28 |  
              3 9

              Nemůže dělat nejspíš nic, ale může o tom napsat svůj názor..například.

              a co je na tom moc? pravda to být může, ať se ti to líbí nebo ne :) i když to může znít hodně bizarně, tam se to děje a určitá část peněž klidně může pocházet z toho velmi výdělečného "odvětví"..

              • Re: Barrandov

                kjandourek (admin)     před 7 lety 01.03.2018 15:31 |  
                8 2

                Pravda může být i to, že to financujou mimozemšťani ... Sice je nikdo neviděl, ale kdo ví? Mužů v černém tu chodí dost ;-)

              • Re: Barrandov

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 15:41 |  
                9 0

                Myslis si,ze to je vydelecne pro firmu jako je CEFC? Tak aby tim hradila treba nakup Edenu? Neblazni..

              • Re: Barrandov

                utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 02.03.2018 09:51 |  
                2 1

                Tak to změň, co ti brání?

                • Re: Barrandov

                  Robinator     před 7 lety 02.03.2018 10:21 |  
                  1 4

                  snažím se :) aspoň tím, že se snažím ovlivňovat své okolí ať nevolí zkurvený komouše, bývalý stbáky a podobný dobytek

        • Re: Barrandov

          afro     před 7 lety 01.03.2018 15:41 |  
          2 1

          Šetři si ji pro Jie Ťien-minga. Bůh ví v jakém stavu ho pustí... ;-)

          • Re: Barrandov

            smely (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 15:59 |  
            2 0

            me je nakej Tumen u zadku, ja chci Messiho ! Nebo aspon levou nohu Wu-Leie....

      • Re: Barrandov

        donford     před 7 lety 01.03.2018 15:30 |  
        14 0

        Myslíš, že za lidské orgány koupili Eden? Vše toto je na velikou, rozsáhlou polemiku a jisté je, že bychom se konce stejně nedobrali. Jednak nevíme a můžeme se převážně jen domnívat a zase na druhé straně, velké nad národní společnosti to asi nikdy nikde neprovádějí vše čistě, viz zbrojařský průmysl (+ války na Střední východě), ropa, mýcení deštných pralesů, problém vody, migrace, zdravotnictví atd., atd. Vždy zde budou především ohromné zisky a s tím spojená nesmírná negace. A i naás - an jedné straně, hloupý a jednostranně zpolitizovaný Barrandov a na druhé str. ČS. televize se 7 miliardami dotací od nás, která ale nezajistí ani olympiádu (to chápu), vše jsem sledoval na Eurosportu, ani do budoucna Ligu mistrů a možná, spíš ne, ani naší fotbalovou ligu. A dle některých, také zpolitizovaná jiným směrem. Fakt, od toho všeho dejme ruce pryč, jen bychom se zde hádali a Slavia, to hlavní, co nás spojuje, by šlo do kytek. Možná, že bychom si už mohli tipnout sestavu na sobotu.

        • Re: Barrandov

          Robinator     před 7 lety 01.03.2018 15:59 |  
          3 10

          to si nemyslím, jen říkám, že část čínských peněz pochází z těchto věcí, političtí vězní jsou popravováni, jejich orgány jsou vyjmuty a prodávány, prostě to tam takhle funguje..tzn, když nemůžeš prokázat původ svých financí, je možné, že částečně pochází třeba z tohoto, nebo z dětské práce a tak dál :)

      • Re: Barrandov

        Eskaes     před 7 lety 01.03.2018 20:09 |  
        2 7

        je šílené kolik palců dolů jsi dostal :-(

        • Re: Barrandov

          Robinator     před 7 lety 02.03.2018 10:41 |  
          1 5

          hele je to smutný, že tolik lidí neví, co se ve světě děje..proto nikdy nebudeme jako švýcarsko nebo rakousko..lidi se nezajímají a nebo jim je to jedno :) vidis to kazdy den kolem sebe

    • Re: Barrandov

      Jachym     před 7 lety 01.03.2018 15:27 |  
      19 6

      Takže si shrňme jen ty známější kluby podporující "čínský komunismus": AC Milán, Inter Milán, Parma, Espanyol, Aston Villa, West Bromwich, Reading, Wolverhampton, Southampton, Auxerre, Sochaux... A to mluvím pouze o klubech, kde je čínský kapitál přítomen ve výrazné většině nebo přímo 100%. Z těch ostatních je zajímavý třeba 13% čínský podíl v Manchester City...

      • Re: Barrandov

        donford     před 7 lety 01.03.2018 16:06 |  
        18 0

        Jáchyme, to jsou nepopiratelné argumenty, jistě máš pravdu. Ale to nejzákladnější je, že ten kapitál ať čínský (komunistický) či americký (kapitalistický) je získáván na velmi podobných, či stejných, použiji ošoupaný termín "vykořisťovatelských" zásadách a principech. Fakt v tom není rozdíl, - podrazy, korupce na entou, získávání celých vlád ( viz Latinská Amerika), nebo si vzpomeň na už v 19. století!! proklínanou Společnost Hudsonova zálivu v USA, oni se ti kluci opravdu z obou stran mohou obejmout. Celý Střední Východ je velká střelnice obou stran a zkoušení zbraní velkého či hromadného ničení. Není v tom rozdíl.
        Nebo - v listopadu loni jsem byl v Guatemale a když jsem viděl v některých oblastech tu šílenou
        devastaci pralesů kvůli mahagonu a dalším tvrdým vzácným dřevům, to mi přišla Šumava sežraná kůrovcem, jako skoro jako oáza. Rozhodně jako oblast napravitelná. Tady je zájem, ale tam vůbec není. Vždy budeš mít pravdu a argumenty, ale tvůj případný oponent rovněž. A soudce není a nebude.

        • Re: Barrandov

          Jachym     před 7 lety 01.03.2018 16:15 |  
          12 0

          Donforde, já jsem pouze sepsal výčet známých klubů, kde je většinově přítomen čínský kapitál, za který by se měli fanoušci těchto klubů podle některých zde hluboce stydět. Při globální povaze kapitálu jsem vůbec neměl ambici srovnávat zda je lepší/horší/agresivnější ten americký, čínský nebo třeba ruský. Podle tohoto vzorce by Chelsea musela být prostřednictvím Abramoviče agentem Putina stejně jako Schalke, které si dá přímo na dresy velkými písmeny natisknout GAZPROM. Každopádně mě ale pobavilo jak jsme se od možnosti vysílání ligových přenosů na TV Barrandov dostali až k pralesům někde v Karibiku. Inu Slavia je literárním a řečnickým spolkem ne nadarmo:-)

          • Re: Barrandov

            donford     před 7 lety 01.03.2018 16:27 |  
            3 0

            Já vím, jen jsem chtěl poukázat, že je to vše boj proti tzv. větrným mlýnům. Vždy bude pravda na obou stranách a nikdy se nenajde ani žádný nový soudní dvůr v Haagu, který by ji stanovil, určil či petrifikoval. Jo, Karibik? To je jak moje druhá vlast. :-) Miluji tam ty země, ty lidičky, a proto mi tolik štve tamnější devastace. Ale to jen na okraj. Tady se jedná přece jen o Slavii.

          • Re: Barrandov

            bongor     před 7 lety 02.03.2018 12:42 |  
            0 0

            No oni se taky styděj a když se zastyděj,jdou je bez řečí podporovat.

        • Re: Barrandov

          bongor     před 7 lety 01.03.2018 18:01 |  
          4 0

          S přírodou jsou to hrozný věci,kam se hrabou naše problémy s fotbalem.Dnes vyšla zpráva o tom nosorožci Súdánovi.Umírá chudák a je to poslední samec nosorožce myslím bílého západního.Před 30 lety jich byly ještě
          2 tisíce.Nebo když člověk vidí jak vypalují prales,odtud vyběhne orangutanka s malým a lidi je umlátí klackama.
          Hnus!!!

          • Re: Barrandov

            donford     před 7 lety 01.03.2018 21:31 |  
            4 0

            Bongy, to jsou hrůzné věci, o kterých píšeš. Lidé mají aspoň někdy, aspoň občas, na vybranou. Ale zvířata nikoliv. Jen trpce naplňují osud, jenž jim člověk přisoudil. Vím, oba jsme, či byli pejskaři a máme ke zvířecím bytostem blízko. Také oba máme své nicky po psích kamarádech. Ale blízko by měla mít ke zvířatům celá nadřazená lidská rasa. Není tomu tak a v dohlednu určitě nebude. Leč nesmíme zaměnit fotbal, ten "kulatej nesmysl", Slavii a licitaci o televize se zvířecím světem. I když, kdo je vskutku pravdivý a ušlechtilý ve sportu, věřím, že se vyrovná se ctí i s kamarády z celé fauny. Ale chápu, že toto není téma pro SN. A upřímně, ani se mi nelíbí ta témata současná - která nás zde dost rozdělují. Číňané, TV Barrandov, a vše ostatní, zjednodušeně řečeno - politika. A tak teď radši vezmu svého boxera a mažu na večerní procházku. :-). Dobrou noc a ty si někdy si vyraž od toho všeho pročistit hlavu na blízký Radobejl.

            • Re: Barrandov

              bongor     před 7 lety 02.03.2018 12:49 |  
              3 0

              Díky done,že máš jako já rád zvířata.Já jsem momentálně už bez pejsků,poslední z mých 4 ridgebacků zemřel před dvěma měsíci.Teď mám jenom dvě kočky a jednoho pavouka.Je jedovatej a prý agresivní,ale dcera si jej pouští na hlavu,já trnu,ale pavouček/průměr 10cm/,kouká a svoji paničce nikdy neublíží.Vždycky se jen projde po hlavě a chce nazpět do své jeskyně,co má v akvárku.

          • Re: Barrandov

            utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 02.03.2018 10:07 |  
            0 0

            A máme my tady právo to kritizovat, když jsme tu vybílili 99,9% přírody? Jediný rozdíl je v tom, že konkrétně za nás to udělal někdo jiný...

            • Re: Barrandov

              bongor     před 7 lety 02.03.2018 12:53 |  
              2 0

              Jistě že nemáme,ale musíme se stejně ozvat.Teď jsem zrovna psal na podporu toho jelena,co drcnul do návštěvníka a chtěli ho za to zastřelit.Přišlo 35 tisíc protestů a jelínek je zachráněnej.Někdy to má cenu.

            • Re: Barrandov

              iwanowicz     před 7 lety 02.03.2018 14:16 |  
              0 0

              My, rozumim stredni evropu-cechy, tu s prirodou hospodarime a to jiz mnoho stoleti. Zbesile nenicime, k cemu se dostaneme, ale kdyz pokacis les, musis zasadit novy, mame na to zakony. Zvire jiz neni vec, na to mame taky nove zakony. Jsme druzi na svete v recyklaci odpadu, tudiz vizionari v tomto oboru. Snazime se o trvalou udrzitelnost a predat zemi potomkum, tak, jak to pochopili a delali jiz nasi predci. Opravdu jsme tu nevybilili 99,9% prirody. Kdyby se takhle zodpovedne choval i zbytek sveta bylo mnohem lepe.

        • Re: Barrandov

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 20:38 |  
          4 0

          Donforde, tebe je radost číst.

      • Re: Barrandov

        bongor     před 7 lety 01.03.2018 18:15 |  
        11 0

        Ale co je ještě horší,v Číně zakázali striptýz na pohřbech/dnešní novinka/.

        • Re: Barrandov

          Eskaes     před 7 lety 01.03.2018 18:22 |  
          13 18

          Čína je vedena bolševickým režimem-tedy zločinci. Viděli jsme jejich ideu o stabilizované společnosti sami v Praze. Možná si to fanoušci západních klubů neuvědomují proto, že nežili v totalitním koncentráku jako my. A Slavia Praha nevznikla jako bolševický či totalitní sportovní klub.

          Proto je důležité to neustále připomínat. Fotbalu dnes vládnou velké špinavé peníze, bohužel.

          • Re: Barrandov

            JS (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 18:39 |  
            8 10

            Krásně napsáno.

          • Re: Barrandov

            hiker42     před 7 lety 01.03.2018 19:31 |  
            4 12

            ahoj, souhlas do puntíku. věřím, že jak to u akvizicí bývá, po nějakém čase přijde exit. snad to jen nebude dlouho trvat.

            • Re: Barrandov

              Eskaes     před 7 lety 01.03.2018 20:06 |  
              13 9

              děkuji ti a JS za podporu. Jsou hodoty, které jsou "svaté" a nadřazené všemu - to je pro mě svoboda. SKS jsem zčásti zdědil ale i vybral proto, že zosobňovala všechno to, co žádný čínský ani jiný bolševik a diktátor nejsou a nikdy nebudou.

              • Re: Barrandov

                Travinho     před 7 lety 01.03.2018 20:18 |  
                9 11

                Lépe bych to nenapsal! Bohužel tady řada lidí upřednostňuje sportovní úspěch před morálními zásadami.

          • Re: Barrandov

            Akuls     před 7 lety 01.03.2018 23:32 |  
            15 6

            Á pan je pravdolaskař. Takže anglická královna vítá čínského šéfa pomalu už na letišti, Macron při návštěvě Číny o lidských právech ani nepípne a my Slávististé bychom se měli stydět za čínského vlastnika. Jo hrdost, to je skvělá věc. Pokud se ale pamatuji, tak film "Myš která řvala" byla komedie.

            • Re: Barrandov

              JS (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 07:45 |  
              6 14

              Já myslím, že bysme měli spíš řešit sebe než Macrona nebo britskou královnu. Jestli Ti vyhovuje, že de facto podporujeme panáka nad hrobem na Hradě, který jde na 70. výročí řečnit na sjezd KSČ, není se dál o čem bavit...

    • Re: Barrandov

      Gino     před 7 lety 01.03.2018 19:32 |  
      18 5

      Trochu se uvolni, jsi strasne napjatej... ;)

      • Re: Barrandov

        Travinho     před 7 lety 01.03.2018 19:58 |  
        10 17

        Běž s takovými komentáři do hajzlu. Děkuji.

        • Re: Barrandov

          Gino     před 7 lety 02.03.2018 12:39 |  
          8 1

          Proc? Ty tu prskat jako pominutej muzes a ja te nemohu ani vlidne vyzvat k uvolneni se?

          • Re: Barrandov

            Travinho     před 7 lety 02.03.2018 14:37 |  
            0 4

            Sám moc dobře víš, jak to bylo vlídné...

  14. Fotčus v TV

    pinochet     před 7 lety 01.03.2018 15:54 |  
    18 1

    Mně je úplně u zádele, která stanice bude ligu vysílat, hlavně, ať jsou je signál snadno dostupný a přenosy kvalitní.

  15. barrandov

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 16:00 |  
    10 0

    Čínani už v Médee nemají žádný podíl. Prodali ho. Celý to tam vede psychopat soukup na vlastní pěst a lísá se k těm, kdo ho platí. Já to čtu tak, že JT jen rozvířil vody a přerušil bohorovný klid mafiánů na svazu, který kšeftujou s "produktem" dle libosti a nezájmu veřejnosti. Tvrdík do toho praštil, teď se to začně řešit a ve finále za ta prává dostane fotbal, včetně Slavie, víc peněz. Ani si nemyslím, že je ambice CEFC skutečně ta práva získat. TVB v tom příbehu hraje jen fikovy list #nazor

    • Re: barrandov

      CyWilly     před 7 lety 01.03.2018 20:40 |  
      4 11

      CEFC v Emprese i Barrandově opět je, ačkoliv se o tom veřejně nemluví. Tvrdík se Soukupem jsou momentálně velmi blízcí. Dostali to befelem z hradu.

      • Re: barrandov

        CyWilly     před 7 lety 02.03.2018 10:26 |  
        1 7

        Já bych chtěl jenom upozornit ty, co sem nasázeli minusy, že to je stejný, jako byste dávali dislike na informaci, že venku je zima. Možná se vám to nelíbí, ale taková je prostě realita. Věřit mi to samozřejmě nemusíte a chápu to...

  16. He he

    Eskaes     před 7 lety 01.03.2018 18:12 |  
    12 26

    Ano jistě, TV Barrandov, to je ta potřebná kvalita pro českou ligu! Nová doba, kdy rudohnědá stoka přestává mnohým páchnout. Zdravím ubožáka Ringa a další ovar zombies.

    • Re: He he

      hiker42     před 7 lety 01.03.2018 19:36 |  
      7 16

      ta linka (nebo řetězec) Tvrdík - CEFC - Soukup - Zeman - komunisti.. to je "radost"

      • Re: He he

        Eskaes     před 7 lety 01.03.2018 19:46 |  
        5 17

        jj, píšeme novou sešívanou historii :-/

        • Re: He he

          Travinho     před 7 lety 01.03.2018 20:01 |  
          7 17

          Nepřijde mi však, že by to zdejším diskutérům nějak výrazně vadilo...

          • Re: He he

            hiker42     před 7 lety 01.03.2018 21:28 |  
            2 10

            nemusí pršet, jen když kape :) ani návrh komunistické hvězdy na dresu SKS tu před dvěma lety nezůstal úplně bez odezvy. Prostě čas od času tu vyhřezne na povrch, že nás vlastní komunistická strana Číny. nenaděláš s tím nic.

            • Re: He he

              TSeguinTS     před 7 lety 02.03.2018 01:46 |  
              6 0

              Asi ses přidal nedávno chlape. Ten první návrh s komunistickou hvězdou tady dostal takovej klepec, že už by ho ani google nenašel.

              • Re: He he

                hiker42     před 7 lety 02.03.2018 09:24 |  
                0 8

                :) aktivně tu jsem 8 let, ale o to nejde. co si pamatuju, tak návrh našeho vedení na dres s bolševickou hvězdou tu razantně odmítlo daleko míň lidí (byl jsem mezi nima), než co jim to bylo fuk.

          • Re: He he

            afro     před 7 lety 01.03.2018 22:40 |  
            17 1

            Tys byl proti majetkovemu vstupu CEFC do SKS? Nebo tady ted rozjizdis moralizovani, kdyz to vypada, ze by cinan mohl vycouvat. Ale mozna jsem jen nevsimavej a pak prijmi mou omluvu.

            • Re: He he

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 23:23 |  
              15 1

              Klasicky po česku: dokud z toho něco mám, tak si budu brblat maximálně pod vousy ale běda jak se přestane dařit! "To srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny, kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry. A když uvalím svou mstu na tebe, seznáš, že jméno mé je .... Au, co blbneš.. tak počkej, nemlať mě hned! Snad se zas tak tolik nestalo né? Dyť já jsem jen obyčejnej Čech.. nezajedeme radši do hospody a tam se nějak dohodneme co?" ;-)

              • Re: He he

                sTizz (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 04:13 |  
                1 1

                Krasna replika od meho oblibeneho herce z meho oblibeneho filmu:) Kdyby se neco stalo se CEFC,verim,ze Slavia je zabalena v uhlednem balicku s masli a PPF by do toho uz sla :) Zatceni sefa CEFC jeste nemusi byt konec byznysu,Cina si urcite nepreje,aby si udelali takovou ostudu,ze by to cele krachlo. Kazdopadne se asi budou muset stahnout z bankovnictvi,duvera je nejspis pryc. Pan Tvrdik dnes rano pridal dost dalsich tweetu,snad se vse urovna.

                • Re: He he

                  bongor     před 7 lety 02.03.2018 12:57 |  
                  3 0

                  Jenže on ten šéf je na svobodě a tak to spíš vypadá na "přání otcem myšlenky".

            • Re: He he

              Travinho     před 7 lety 02.03.2018 08:20 |  
              0 14

              Ano, byl jsem proti majetkovému vstupu Číňanů... Možná by sis ty i 7 lidí, kteří ti dávají prstíček, mohl ověřit fakta. Zabralo by ti to 15 minut tvého času...

              • Re: He he

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 08:36 |  
                12 0

                Pockej pockej,ja jsem to vcera samozrejme udelal a jednak to rozhodne nezabralo 15 minut a druhak jsem nasel jen jak rikas, ze Simane je pro tebe zaruka ze to s cinany bude dobry. A pak jsi jednou vyjadril obavu,jak to jenom pod cinanama bude fungovat. Nikde jsem nenasel,ze by jsi sturmoval proti vstupu Cinanu ale je mozne,ze jsem to prehledl. V tom pripade,kdyz to teda moc casu nezabere,bys sem ten prispevek mohl zkopirovat ne?

                • Re: He he

                  Travinho     před 7 lety 02.03.2018 08:40 |  
                  0 4

                  Ok, pohledám a hodím to tu.

                • Re: He he

                  Travinho     před 7 lety 02.03.2018 09:19 |  
                  3 9

                  Zde jsou některé příspěvky, kde se pozastavuji nad příchodem čínského spolumajitele, ke komunistické hvězdě ve znaku a odchodu pana Šimáně. Navíc tehdy to byl ještě čínský spolumajitel, kdežto nyní je už jasné, co přesně zde sleduje, že ovlivňuje kruhy okolo Zemana apod...

                  Komunistická hvězda ve znaku? Pro mě je to popření všech slávistických ideálů! Možná raději hrát třetí ligu než tohle. Je to ostuda a obrovská!

                  stydím se...

                  Sory, ale právě kvůli lhostejným lidem jako jsi ty se v Tibetu a na podobných místech mají lidé zle.

                  Všichni víme, že takhle to není a ta situace je mnohem vyhrocenější než nějaké přepuštění, protože jsou Číňané lepší volbou do budoucna... Možná bude lepší přestat si lhát do vlastní kapsy.

                  Myslím, že cíl, který tím sledovala, byl naplněn.

                  Co je laciného na upozornění na to, že kam tento člověk přišel, tam po něm byla spálená zem. Pro mě je naprosto nepochopitelné, jak může být nadšen z toho, že bude tento populista v čele nejslavnějšího klubu u nás.

                  • Re: He he

                    afro     před 7 lety 02.03.2018 09:44 |  
                    4 0

                    Díky, že sis s tím dal práci. A odmítal jsi tedy majetkový vstup CEFC do Slavie nebo ne? ;-)

                    • Re: He he

                      smely (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 12:49 |  
                      2 0

                      :-)) ale .... Já myslím, že minimálně u nich ve škole pod nakou mozajkou....

                  • Re: He he

                    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 10:41 |  
                    9 0

                    No tak presne tyhle jsem nasel. Hvezdu resit nebudu,tu nechtel nikdo a s podstatou toho,co tu resis to nema nic spolecneho.
                    Prispevek o Tvrdikovi to same.
                    A z tech ostatnich tedy nevidim,ze by jsi mel problem,ktery tu ted mohutne demonstrujes, s kapitalem z Ciny. Simane odesel uz ve 2016, a ze by jsi na to reagoval jako ted? Nenasel jsem.

                    Takze pro me to opravdu vypada tak,jak jsem popsal nize: dokud se dari,budu si brblat jen po vousy..

                    • Re: He he

                      Travinho     před 7 lety 02.03.2018 14:51 |  
                      0 8

                      Řekněme, že můj názor se postupem času radikalizuje. Ale pokud ti přijde několik mých poměrně dost kritických komentů jako brblání pod vousy... Pokud si vzpomeneš, tak za většinu těchto protičínských názorů jsem svého času byl těžce v minusu, takže to rozhodně v té době nebylo obvyklé...

                      U mě je rudá komunistická hvězda totéž co Hakenkreuz. Naše rodina kvůli komunismu trpěla a jsem na jakékoliv jeho symboly poměrně dost háklivý. Ale to jsem odbočil. Ať chceme nebo ne, v Číně je neustále totalita, to v USA nebo Německu není. Jak jsem však psal, beru to tak, že náš majitel s potíráním lidských práv snad nic společného nemá. Ale když vidíš jaká je prezentace čínské návštěva v Praze, proti které byla víc jak polovina národa a následné mediální spojování s firmu CEFC, která je naším majitelem. Divíš se, že i sympatie k našemu klubu v očích některých pak klesají?

                      Třeba i tohle. Tehdy jsem ještě chtěl věřit, že se jedná prostě jen o firmu, která je shodou náhod z Číny... Ale i tady ti musí být jasné, že jsem nikdy k našemu majiteli nechoval bezmezné sympatie, ale bral jsem ho jako nutné zlo.... Teď už jen nevím, jestli je to zlo nutné a jestli by nebylo lépe bez nich, ač by třeba výkonnostní sešup byl obrovský.

            • Re: He he

              Travinho     před 7 lety 02.03.2018 09:35 |  
              2 11

              Další věc je, že v době majetkové vstupu to byla neznámá čínská firma. Nyní je zde jasné navázání na hrad, TV Barrandov a skrz to zřejmě i na čínskou vládu. V době, kdy zde byl Šimáně jsem to ještě vnímal, že přichází jako spolumajitelé a celkem jsem se byl schopen krotit. Nasraní na mě přišlo až ve chvíli, kdy klub pan Šimáně opustil a hlavně v momentu, kdy byl představen dres Slavie s komunistickou hvězdou. V té chvíli jsem si uvědomil, co jsou naši majitelé ve skutečnosti zač.

    • Re: He he

      Eskaes     před 7 lety 01.03.2018 19:59 |  
      8 19

      Ringo, já doufám, že to tady čteš, ty uslintanče sprostá. Opravdu se za tebe stydím.

    • Re: He he

      mig52     před 7 lety 02.03.2018 08:20 |  
      11 1

      Eskaesi, já se k těmto názorům nechci z hlediska sportovního vyjadřovat. Stačí mně, že jsem se párkrát poblil nad politickými hledisky. Ale, představ si, že do hospůdky zajde borec, který dřel třeba jako pokrývač na střeše 10 hodin, dá si pivko a může se podívat na fotbal. Myslíš,že bude řešit stanici, zvláště, když by se doma nepodíval, protože nemá na placený kanál? Kašle na to, vidí-li svůj tým. A komentář skousne nebo bude - li pro to většina "chlpků", tak vypne.

      • Re: He he

        JS (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 08:35 |  
        4 20

        Řešit to nebude. Proto taky pokrývači pracující deset hodin denně nejspíš volí Tomia, Babiše nebo možná KSČ. Protože neřeší.

        • Re: He he

          mig52     před 7 lety 02.03.2018 09:27 |  
          11 1

          JS - Jsou méně lidmi,než jako ti, kteří nevolili ty, které jsi jmenoval + Zemana? Dřou fyzicky a ten přenos je pro ně relax, třeba jako pro tebe porno kanál. Pokud není, tak omluva:-)

          • Re: He he

            JS (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 13:44 |  
            0 6

            Nevsunuj mi do pusy něco, co jsem neřekl. Nikde jsem neřekl a nikdy jsem si nemyslel, že jsou kvůli tomu méněcenní. Jen prostě říkám, že mají jiné priority a jiné vnímání světa.

        • Re: He he

          japoko     před 7 lety 02.03.2018 09:38 |  
          12 4

          Pane bože, lidská "elita" promluvila! Koho jsi volil ty? A fotbal na TVB má jednu výhodu, že by nebyl na placeném kanálu! Protože tak slaboučkej produkt, jako je současnej českej fotbal, by naopak měl být k dizpozici volně, aby se z těch sraček pokusil dostat tím, že se rozšíří mezi děti a mládež, čímž vzbudí zájem!
          Jinak se stává uzavřeným a krom pár klubových nadšenců nikoho nezajímá a dále zajímat nebude!
          Stejné kecy jako zde na dizkusi níže, že Číňané přeci prodávají lidské orgány! To je opravdu zoufalost pro dr. Chocholouška!

        • Re: He he

          smely (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 12:53 |  
          7 0

          Tak tohle je názor hodný opravdového demokrata.. ;-)

          • Re: He he

            JS (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 13:42 |  
            0 6

            Proč? Já přece neříkám, že jsou proto méněcenní. Já jen říkám, že neřeší okolnosti. Anebo je řeší, ale je jim třeba jedno, že komunistická mlátička ze 17. listopadu kontroluje naší výkonnou moc.

            • Re: He he

              smely (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 15:06 |  
              2 0

              To je přece úplně jedno jestli jsou nebo nejsou méněcenní, nebo šišatý nebo pruhovaný... už ten fakt, že ignorujes jedinečnost osobnosti a vytvaris imaginární skupinu, v tomto případě pokrejvacu a jako na skupinu na ne aplikujes nějakej jednotnej metr, je apriori nedemokratický způsob myšlení......#soryjako

              • Re: He he

                JS (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 15:44 |  
                0 2

                A proč si lhát do kapsy, že existují SKUPINY obyvatelstva, které můžeme popsat podle různých společných faktorů a následně vyčíst nějaké soulady názorů? To je prostá statistika. Nikde nevidím nic nedemokratického. Nebo jak mi vysvětlíš, že obyvatelé Prahy a Libereckého kraje volí z větší části jinak, než třeba obyvatelé Slezska? A „pokrývači“ samo s sebou nejsou jen konkrétně pokrývači, ostatně s tím pojmem jsem nezačal já.

          • Re: He he

            JS (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 13:45 |  
            0 2

            Viz. výše odpověď migovi.

      • Re: He he

        bongor     před 7 lety 02.03.2018 13:15 |  
        0 0

        Je to tento pokrejvač migu?Ten měl k sobě i politruka,kterej mu dělal přidavače.

        Tydlitát měl na Žižkově z nouze dvě děti, že byl pokrejvač, to račte věděti.
        Při ruce měl přidavače Andreje Bureše, kterej mu přidával na střeše.
        Tydlitátová si táty tuze hleděla,že jednu vadu má, to dobře věděla,
        a vždycky mu říkávala: "Hele, Vojtěchu když seš prdlej, nelez na střechu.

    • Re: He he

      japoko     před 7 lety 02.03.2018 10:30 |  
      9 1

      Ty to nemas asi v zivote jednoduchy, vid?

  17. Re: Liga na TV Barandov?

    Martin Platil     před 7 lety 01.03.2018 22:45 |  
    0 5

    A Soukup by mohl moderovat Dohráno. To je bizár největší.

  18. Nešpiňte to tady politikou

    benny231     před 7 lety 01.03.2018 23:37 |  
    16 2

    Komentujte tady naši milovanou Slavii.
    K tématu: pokud budou dávat fotbal na Barandově, budu se dívat tam.To platí pro všechny ostatní TV stanice.Horší, než na Nově,, nebo O2, to nebude

  19. Re: Liga na TV Barandov?

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 09:02 |  
    11 20

    Pri vsi ucte k tomu, co JT pro slavii dela, nemuzu pochopit, jak muze prosazovat fotbal na tv barrandov. Po tom, co tahle televize a soukup osobne na verejny scene predvadi..musime ctit slavisticky hodnoty, mezi nima je zejmena fair play..a Soukup a tv barrandov s tim nejde dohromady. Vubec nemluve o tom, ze by nebyli schopni zajistit aspon snesitelnou kvalitu prenosu. Staci to svinstvo a podrazactvi, co Soukup předvádí na politicky scene, uz jenom pro to bych si fotbal na barrandove nikdy nepustil. Sorry Jardo, to je ulet. Nezatahuj slavii do politiky.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 09:11 |  
      6 9

      Kdyz se bavime o tom, jestli vadi nebo nevadi cinsky vlastnik,u me je to o tom, jestli jde jen o byznys nebo jestli ma bejt slavie nastrojem pro prosazovani cinskych politickych zajmu. A spojeni s tv barrandov by svedcilo o tom druhem, protoze to neni jen tak nejaka televize, ale unfet nastroj jedny mocensky skupiny, kterou cina zjevne podporuje

    • Re: Liga na TV Barandov?

      mig52     před 7 lety 02.03.2018 09:29 |  
      2 1

      Chce podráždit ostatní. Kabela se na něj také vykašlal v některých, údajně domluvených věcech.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        mig52     před 7 lety 02.03.2018 09:31 |  
        3 1

        Vyrážím na hory bez možnosti komunikování. Snad po cca 10 dnech nebudeme v bahně. Mějte krásné dny, Slávisté. Mig52

        • Re: Liga na TV Barandov?

          bongor     před 7 lety 02.03.2018 13:17 |  
          1 0

          Pozor na nožky migu.Budu Ti tady držet místo.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Travinho     před 7 lety 02.03.2018 09:39 |  
      2 9

      Bohužel Tvrdík je dlouhodobě se Soukupem jedna ruka...

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Pepino44     před 7 lety 02.03.2018 09:57 |  
      7 2

      Nevím, kde bereš přesvědčení , že na Barandově by nebyli schopni zajistit alespoň snesitelnou kvalitu přenosu, Ty tam pracuješ, že soudíš podle sebe? To, že si fotbal na Barandově nikdy nepustíš je Tvoje věc a Tvoje rozhodnutí. TV Barandov tím rozhodně nepoložíš a poplatky stejně platíš ČT. Mně osobně je jedno, která televize bude fotbal vysílat, pokud to bude ve slušné kvalitě a na neplaceném kanálu, je zde však také ve hře kolik peněz za práva fotbal dostane a ne kolik na tom nějaká televize a zprostředkovatelé vydělají.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 12:44 |  
        2 3

        Soudim podle kvality publicistických poradu na TV B. Jestli myslis, ze je nejaka nadeje, ze tahle proruska agitka dokaze sehnat profesionály na sportovni prenosy, tak to bych fakt chtěl videt.. resp. radej nechtel.

        • Re: Liga na TV Barandov?

          bongor     před 7 lety 02.03.2018 13:21 |  
          2 0

          Jenže ta "proruská agitka"funguje.Podívej se na dnešní hlasování sněmovny.Všechny bezpečnostní složky bude kontrolovat známá firma,kterej mimo jiné pravidelně jezdí navštěvovat "Malorusko".

    • Re: Liga na TV Barandov?

      japoko     před 7 lety 02.03.2018 10:07 |  
      9 8

      A svinstvo a politicky podrazy na CT zrejme nevidis? Tam je, bez ohledu na Soukupa, nejvetsi zkorumpovana zumpa! A nakonec i soucasna prezentace sportu na CT je hnuj!

      • Re: Liga na TV Barandov?

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 12:47 |  
        4 4

        Sorry, ale opravdu nevidim. Jmenuj mi nejake. Dokaz svoje obvineni, ze je to zkorumpovana zumpa. V cem je prezentace sportu hnuj? Ja si kvůli olympiade predplatil Eurosport, ale nakonec jsem na všechno, co slo, koukal na CT. Prenosy Eurosportu byly bez emoci, bez servisu v podobe sestrihu, reportazi, zpravodajstvi. Rekni mi, která TV ma lepsi prezentaci sportu podle tebe. Ale mozna si myslis, ze by Soukup lepe komentoval jizdu Ledecke, protože by předem vedel, ze muze jet o medaili a byl by 100x pohotovejsi. Tak jo..

  20. Re: Liga na TV Barandov?

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 09:40 |  
    30 1

    Slávisti, nezlobte se na mě, ale mně ta celá diskuze přijde absurdní. Místo, abychom tady řešili, jak je možné, že si banda bafuňářských mafiánů v čele s Berbrem a Peltou už několik let přeprodávají práva na vysílání ligy na spřátelenou společnost Pragosport, tak se tady kádrují české televize a hádáme se, jestli je víc propagandistický Barrandov nebo ČT. Buďme rádi, že do toho Tvrdík "hodil vidle" a začne se to řešit a diskutovat o tom. Vždyť jde o miliony korun pro český fotbal a především jde o fanouška. Proč svaz nebo LFA (nevím, kdo přesně ty práva vlastní) neudělají otevřené výběrové řízení, kde nabídnou jasný produkt a nechají samotné televize ať nabídnou nejlepší cenu? Proč ty práva bez výběrového řízení přeprodávají nějakým kamarádům z Pragosportu? Vždyť už z logiky věci jen tím, že tam dají dalšího zprostředkovatele, tak ho musí zaplatit a tím méně dostanou kluby? To jsou otázky, které tady máme řešit. Kádrování českých televizích se může řešit na politických webech.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 09:54 |  
      20 0

      Přesně, v nějakém článku od Mádla bylo, že Maďaři mají z prodeje násobně víc než česká liga. A to je prosim horší liga, srovnatelná životní úroveň. Tady se prostě někdo obohatil na českém fotbale, třeba utíká 200 mio ročně a my tady řešíme Barandov a Soukupa. Tak fajn, je to žumpa, nechme to tedy radsi Vackovi, Svobodovi a Berbrovi, to jsou čistí kluci.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 09:59 |  
        12 1

        Ještě k tomu dodám, že je to stejná logika, jako když mi kolega Sparťan vysvětloval, proč se nestydí, že Sparta volila Berbra. Říkal, ze než se spojit s Číňanem a Tvrdikek, tak radši Berbr. Rozum mi zůstal stát. Když jsem mu řekl, že se nemuseli spojit s Tvrdikem ale pozvednout prapor proti Berbrovi sami a dřív, tak už neměl argument

        • Re: Liga na TV Barandov?

          bongor     před 7 lety 02.03.2018 13:30 |  
          4 0

          Od těch škůdců nečekej žádný zvedání praporu,to bys byl naivka.

        • Re: Liga na TV Barandov?

          zeleznik2     před 7 lety 02.03.2018 15:09 |  
          2 1

          Hm jestli to není tím, že byl Jaroslav Tvrdík rychlejší než Křetínský, který měl s CEFC jednat druhý den...čirá závist..

    • Hej moralisti, všechny vás zdravím.

      Jachym     před 7 lety 02.03.2018 11:05 |  
      6 1

      Každej ať se radši nejdřív koukne na sebe;
      Svatý nepatřej' na zem, svatý patřej do nebe,
      Než začneš kázat uvědom si co na sebe víš,
      Jsi stejnej jako my, akorát o tom nemluvíš.

      • Re: Hej moralisti, všechny vás zdravím.

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 12:36 |  
        5 12

        Jachyme, to je hezky, ale podle tehle logiky mavnes nad najemnym vrahem rukou a reknes tak co, dyt nikdo není svatej? Podobny je to se srovnanim CT s TV Barrandov. CT není dokonala, ani tam nepracuji andele. Ale je to normalni verejnopravni televize se spousotu profesionalu, kteří delaji praci dobře. TV Barrandov je cira propaganda jedne mocenske skupiny, jejimz cilem je destrukce demokracie u nas. Momentalne je jeji propaganda silne namirena proti CT, jelikož nezavislost na státu a vlade je tehle mocenske skupine proti mysli. Priklad: myslis si, ze snese srovnani profesionalita a korektnost Vaclava Moravce nebo Svetlany Witowske s agitkou Soukupa v diskusnich poradech TV B?

        • Re: Hej moralisti, všechny vás zdravím.

          Jachym     před 7 lety 02.03.2018 12:59 |  
          12 4

          Martyni, tady se opravdu neshodneme, ale nemám potřebu ti kvůli odlišnému názoru nijak nadávat. Posté opakuji, že ČT je na rozdíl od TV Barrandov financována z příspěvků všech občanů. Proto je na ni třeba mít mnohem vyšší nároky než na ostatní televize. Když jsem pracoval ve státní správě v oblasti telekomunikační regulace, také jsme mnohem větší požadavky uplatňovali na tehdejší Český Telecom než na alternativní operátory.

          A stejnou charakteristiku jakou máš pro Barrandov, bych většinou použil pro ČT. Takže už jenom ke tvé poslední otázce. Korektnost a Václav Moravec? A co ten jeho výběr hostů skládající se často výlučně z jedné názorové skupiny, které ochotně přizvukuje? Co jeho moderování předvolební debaty a grilování Babiše (nemám agenta rád) a Okamury a naopak shovívavý postoj k ostatním stranám? Witovskou nesoudím podle jedné relativně objektivně vedené debaty mezi Zemanem a Drahošem. Viděl jsem pár dalších pořadů s ní jako moderátorkou a působila na mě jako Drtinová, tedy arogantní, často neinformovaná a evidentně zaujatá.

          V roce, tuším 2001, kdy byla slavná "televizní krize", umělcům a Rumlovi se spacákem ještě dost lidí naletělo, že v sázce je svoboda slova a demokracie a nikoli finanční výsady pro tuto povedenou partičku. Dnes už by tolik lidí jako tenkrát těmto angažovaným demonstrantům a petičníkům nenaletělo.

          • Re: Hej moralisti, všechny vás zdravím.

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 13:47 |  
            5 6

            Taky ti doufam nedavam kvůli tomu, ze se neshodneme.. Mas-li ovšem vetsi nároky na nekoho, pak nemuzes cinit srovnani s nekym, na koho klades mnohem mensi nároky. Jako bys srovnaval prvoligového fotbalistu s kopacem z hanspaulky. Nejsou-li stejna kritéria, neexistuje fer srovnani. Ze by Moravec nekomu prizvukoval, to jsem si nevsiml. Ze nekoho griluje, to je normalni soucast práce novinare, klast neprijemne otázky. Chapu, ze to nektery lidi drazdi, ale tak to ma bejt.

            Ano, mas pravdu, dnes je jina doba. CT pravdepodobne uz nic nezachrani, Peníze, moc a vliv dnes mají ti, kteří si nezavislost medii nepreji.

          • Re: Hej moralisti, všechny vás zdravím.

            obiwan     před 7 lety 02.03.2018 17:32 |  
            5 6

            No tak jo, pokud nechceš vidět, o co vlastně ve skutečnosti jde...zřejmě se ti zamlouvají takové estrády, jako byla ta předvolební na Primě, případně veleobjektivní debaty Soukupa se Zemanem. Stačí se jen podívat, komu leží čt v žaludku, jelikož není servilní a dovolí si informovat relativně pravdivě. Všiml sis, že by Barrandov, Prima nebo Nova nějak šily do Bureše, Japonce, nebo nedejbože do hradního pána?

            • Re: Hej moralisti, všechny vás zdravím.

              Jachym     před 7 lety 02.03.2018 18:38 |  
              2 2

              Relativně pravdivě:-) Všechno je relativní, jak by řekl klasik. V ostatním bych se už jen opakoval. A jsme dospělí lidé s vlastními názory, tak snad nepotřebujeme mentorování jako "pokud nechceš vidět, o co vlastně ve skutečnosti jde." Tohle bylo v době jednotné Národní fronty, kdy byl jednotný národní názor na vše. A tu dobu bys, předpokládám, vrátit nechtěl...

          • Re: Hej moralisti, všechny vás zdravím.

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 18:21 |  
            7 3

            Mimochodem, jsi spokojen s tim, ze tou mocenskou skupinou, co je dnes nahore a co chce zestatnit ČT, byl dnes do cela GIBS zvolenej policajt, co v osmdesátých letech potlacoval demonstrace za svobodu. Včera nebo kdy byl touhle mocenskou skupinou zvolenej do rady ČTK normalizační novinář Petr Žantovský. Jistě, až se ČT zestátní nebo jinak podřídí moci a dosadí se tam jejich lidi, jistě se podaří zařídit, aby tam tyhle věci nikdo nerozmazával a nikomu kvůli tomu nekladl nepříjemné otázky. Budeš pak spokojenej?

            • Re: Hej moralisti, všechny vás zdravím.

              Jachym     před 7 lety 02.03.2018 18:50 |  
              3 3

              Petr Žantovský je mnohem méně (pokud vůbec) normalizační než současný a koneckonců i bývalý ředitel ČT, kteří byli oba spolehlivými komunistickými kádry. Nevím, proč svůj hněv a frustraci ohledně dnešního hlasování v PS obracíš na mě. Já jsem komunisty nikdy nevolil a volit nebudu. Mimochodem, v posledních volbách získali suverénně nejmenší procento hlasů od pádu komunismu a dost možná je to jejich konečná... A co se týče kladení nepříjemných otázek, tak ty jak se zdá, hlavně vadí ČT. Evidentně Soukup, ať už si o něm oprávněně myslíme cokoli, píchl do sršního hnízda.

              • Re: Hej moralisti, všechny vás zdravím.

                martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 19:13 |  
                7 1

                Promin, ja se snazim pochopit, proc tak inteligentni clovek jako ty, stoji na v tomhle sporu na druhy strane. Stejna mocenska skupina, která dnes hlasovala pro Ondracka, chce spolu se Soukupem zkrotit ČT. Říkáš, že komunisty nemusíš, ale jsi nazorove na strane tyhle mocensky skupiny. Soukup do zadneho hnizda nepichnul, zaprvé je nemravny, ze na trhu ocernuje konkurenta, zadruhy on proste plni tenhle plan, kterej si dali se Zemanem, Okamurou a buhvi kym ještě, kdo ma stejny zajmy.

                • Re: Hej moralisti, všechny vás zdravím.

                  Jachym     před 7 lety 02.03.2018 20:06 |  
                  2 4

                  Jsi vzdělaný právník, takže bys mi možná potvrdil jak různé mohou být právní názory na to či ono. A to máte všichni stejné právnické vzdělání. Totéž se týká ekonomů, z nichž jsou jedni keynesiánci nebo druzí monetaristé atd. atd. A tak třeba i my dva máme různé názory na to, kteří politici více škodí nebo prospívají, třebaže můžeme být stejně poctiví nebo pracovití a navíc fandit stejnému klubu a přispívat na Slávistické noviny.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Kulajs     před 7 lety 02.03.2018 11:36 |  
      19 1

      Někteří jakoby zapomněli, že Slavia mohla přijít o licenci a padnout do pralesní ligy. Zachránili ji pánové Šimáně a Tvrdík. Nyní se pohoršujete nad čínskými majiteli, ale byli ti předchozí čeští lepší? Naopak přivedli náš klub tzv. "zu grund" neboli na mizinu. Jestli někoho naprosto čistého movitého, který by do českého fotbalu byl ochoten investovat znáte, tak ho přiveďte. Většina velkých evropských klubů je v rukou ruských, arabských nebo jiných majitelů. Fanouškové těchto klubů plní stadiony a neřeší to. Jsou rádi, že klub je úspěšný. Tento národ si většinou 52% zvolil toho koho zvolil. Bohužel. A volí i nadále osoby, kterým bychom nepodali ruku. Ale tak to je. Nechme tedy toho sebemrskačství a fanděme našemu klubu.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        bongor     před 7 lety 02.03.2018 13:35 |  
        4 1

        Jenže to jsme opět v době,kdy jsme tady o tom mluvili každý den.Ano pomalu se plnil sen mnoha šmejdů o zničení Slavie.Záchrana přišla v poslední chvíli.A tohle by si měl uvědomit každý Slávista.Všechno další je sice taky důležité,ale ne zásadní.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        donford     před 7 lety 02.03.2018 19:13 |  
        2 1

        Velmi se připojuji k názoru Kulajse. Všichni víme, že národ je rozdělen cca 50:50. Každá strana má svojí pravdu, každá má své hrdiny a poukazuje naopak na "hrdiny" na straně druhé. Obáváme se a velmi často oprávněně, dík letitým zkušenostem, korupce, klientelismu, nepotismu, jánabráchismus a sám nevím ještě čeho. Říká se, že novináři jsou hlídací psi demokracie a politiky. A na druhou stranu řada z nás některé z různých důvodů nenávidí, či jimi pohrdají. Možná, že nejvíc s těmi televizními, jež jsou nejvíc vidět a slyšet. Tzv. na ráně. Na čem bychom se ale jistě shodli, že tak, jak dopadl novnář Kucjak na Slovensku, tak se už nikdy situace vyhrotit nesmí. To by pak demokracie opravdu umřela. To by byl už jen krůček k k ovládání strachem a myslím, že by si to lidi nenechali líbit. Docházelo by k těžkým střetům, revoltám a k soudu lynchem. Ale velmi bych se přimlouval, abychom toto vzájemné napětí, tyto souhlasy a nesouhlasy co nejméně reflektovali právě tady, na diskusích na SN. Jednak to opravdu stírá naši slavistickou jednotnost, kazí náladu, nabourává slavistické kamarádství (jak rád tu čtu až tvrdě popichující příspěvky JS a naopak zase lehce ironická a úsměvná připodotknutí Jáchyma). Obávám se, že tento prvek pospolitosti v naší různosti dostává nyní v následných diskusích, neklidnou dobou a situací vyvolanou (opět připomínám těch nejednotných, rozdělujících 50 na 50), zjevně na pamětnou. Snažme se ho zase obnovit (a už končím v mentorování), a opisuji poslední tři slova z příspěvku Kulajse ....(a především) .... fanděme našemu klubu!

      • Re: Liga na TV Barandov?

        Travinho     před 7 lety 02.03.2018 22:00 |  
        2 5

        Zapomínáš na to, jaké hodnoty historicky představuje Slavie. To je smutné!

    • Re: Liga na TV Barandov?

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 12:39 |  
      5 11

      Není absurdni. Vyhanet Berbra Soukupem je jako certa ještě vetsim dablem. Zatímco Berbr skodi jen fotbalu, Soukup skodi cely zemi.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        apavka     před 7 lety 02.03.2018 20:09 |  
        2 3

        Asi hulíš dobře matrjoška!

    • Re: Liga na TV Barandov?

      bongor     před 7 lety 02.03.2018 13:26 |  
      3 3

      Teď jsi to Merline dobře vykouzlil.Čím víc se tady hádáme o marginálních věcech,tím víc se radují a chechtají
      skuteční podvodníci.Mají z nás určitě velkou radost ti náčelníci,cinklojaristi a majitelé králíkáren.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Travinho     před 7 lety 02.03.2018 22:04 |  
      1 5

      Jenže v naší společnosti se bojuje o něco mnohem důležitějšího, o svobodu. A tady už je to, že jde o fanouška,bohužel zcela podřadné...

  21. Re: Liga na TV Barandov?

    zeleznik2     před 7 lety 02.03.2018 15:17 |  
    2 0

    Že by O2 přišla o českou ligu?no všechno je možné...dokud nezačala pravidelně vysílat TV přenosy Nova, tak jsme byli, odkázáni, hlavně na přímé sledování na stadiónech. Jsem pro, pokud by Barrandov zajistil kvalitní komentátory, protože těch Titelbachů, Čapků, Vlášků nebo Kalousů už bylo dost...

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 15:37 |  
      2 0

      Tittelbach teď dělá pro TV Barrandov, takže o kvalitní komentátory bych neměl strach. :-)
      Práva se dají dál prodávat, takže i O2 nebo ČT by mohla dávat ligové zápasy.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        bongor     před 7 lety 02.03.2018 16:03 |  
        4 2

        Pimprlový divadýlko dál pokračuje,plíseň jako jediná,zítra nemůže hrát.Správně ,ještě by nám mohli mamánkové
        nastydnout.Odloženo na neurčito,čti:až se to bude hodit.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      Travinho     před 7 lety 02.03.2018 21:56 |  
      5 4

      Díky za ot, toto se musí dostat mezi lidi jakoukoliv cestou. Zúčastním se!

    • Re: Liga na TV Barandov?

      bongor     před 7 lety 03.03.2018 08:25 |  
      3 0

      No a už je tam!Nejde jenom o ten jeho obušek,ale on často do "Novoruska",povzbudit ten konflikt na Donbasu,kde je asi 50 Čechů v té ruské armádě,čili trestně odpovědných.

      • Re: Liga na TV Barandov?

        JS (přítel SN)     před 7 lety 03.03.2018 09:24 |  
        0 1

        Chucpe.

    • Re: Liga na TV Barandov?

      japoko     před 7 lety 03.03.2018 10:18 |  
      3 6

      No vidis, pak je druha skupina lidi, kterejm dosla trpeluvost se slodejskou ODS, krivou Csl a TROP09, ci s naprostejma dementama se STAN - Tedy s kreaturama a smejdama typu Fialy, Stanury, Bartosky ci Jurecky, Kalousky a Adamove ci naprosto dementnim Gazdikem a krivym Farskym, to cele do nedavna zastresene prazdnym noumou Drahosem. Myslis si ze mas stale pravdu?

      • Re: Liga na TV Barandov?

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 03.03.2018 10:45 |  
        4 1

        Ty jsi ale nepochopil jednu vec: ty lidi ktery jsi vyjmenoval porad fungovali v nejakem demokratickem ramci. A je jedno jestli v nem kradli,byli krivy atd. Na to mame polici,statni zastupce ale i investigativni nezavisle novinare,aktivisty a dalsi ruzne skupiny. A neni preci resenim,ze kdyz mi dojde s nekym trpelivost,nahradim ho nekym kdo je stejny - ANO lze zcela prokazatelne,nejvic jejich predseda. KSCM se nikdy nevzdala odkazu KSC,cili se hlasi i hromadnemu okradani lidi,nespravedlivym odsouzenim a totalite. Jak je na tom SPD se prohlasenimi ohledne rozhlasu a televize netreba snad ani dal rozebirat. Takze opravdu jenom nekdo,kdo nedohledne dal nez za svuj dvorek si muze myslet,ze kdyz nahradi partu zlodeju,jinou partou zlodeju (ktera se navic ani nestydi,neschovava a se slibem a prisahou si denne vytira prdel), tak si bude zit lip..
        Ale preju vam to,vsem lidem,co ted vriskaj radosti nad soucasnou situaci. Protoze az se to posere,tak vam dojde jak naivni a hloupy jste byli a na tenhle okamzik prozreni do smrti nezapomenete. Me jen mrzi,ze se toho chte nechte musim ucastnit s vami..

        • Re: Liga na TV Barandov?

          donford     před 7 lety 03.03.2018 12:23 |  
          4 0

          KSČM se nemůže vzdát odkazu KSČ, může ho nanejvýš korigovat směrem k vývoji demokracie jako celku. Rozumný člověk, který chápe žití v kontextu doby, jistě nemůže nad současnou situací radostně vřískat. Společnost - národ, je opravdu neblaze rozdělen na polovinu. Nic pěkného se z toho nevyvrbí. Čeho já se moc bojím, že zde zase zavládne letargie, jako byla od roku 48 po 40 let, kdy jsem se většinou realizovali útěkem na chaty a chalupy. Sám jsem tuto dobu bezčasí a bezútěšnosti prožil na plné pecky, od prvního do posledního dne trvání. Celých těch 40 let. Pak jsem začal podnikat. Navíc je zde ještě jeden výrazný dobový hendikep. Tenkrát jsme měli s výjimkou veksláků, řezníků, zelinářů, autoopravářů +- stejně. Dnes jsou zde ještě výrazné finanční, tedy i sociální nůžky, které plodí jen zvýšenou nenávist a závist. (a mnozí, jak se ukazuje, jsou na vrcholu jen kvůli vzájemným konexím, bratříkování se, korupci, podvodům, zlodějnám) a další problém jsou hz toho vycházející exekuce a bytová bublina. Bohužel čistí nejsou ani vrcholní politici. Nechci jmenovat, opakoval bych seznam již od mnohých řečený, ale jsou zdá se ve všech stranách bez výjimky. Takže těch 50 na 50 - rozdělená společnost, si opravdu nemá co navzájem vyčítat. A konce nevidět.
          Ach bože, kde jen to zůstal fotbal, Slavia, fair play, fandění, kam jsme to došli i na SN? Škoda, že pohřbíváme i tento ostrůvek dosavadní pospolitosti. Ale doba je silnější, naléhavější, ukřičenější, varující, víc než fotbal. A co dnes zápas s MB? Zajímá to ještě někoho? Nebo se to už bere jen jako trpěná dobová náhražka?

  22. Re: Liga na TV Barandov?

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 19:26 |  
    6 1

    Tady už je to jak v ulici Na Kolovrátku. :)
    Skoro by se chtělo s klasikem vykřiknout "Konec kočkování, chlapci!"