Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (139)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:28 |  
    3 10

    hmmm, tak to mozna vysvetluje proz JT tak najednou mlci.....

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:32 |  
      1 0

      mlčí od půli prosince. co to vysvětluje?

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:34 |  
        0 3

        ftip...

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:52 |  
          0 0

          ouk..

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Markus     před 7 lety 28.02.2018 12:35 |  
      7 0

      Souhlasím a vyjádřím domněnku, že s tím má spoustu práce. Více bych za tím nehledal, vážně tu chci hned na začátku krotit paniku, není k ní alespoň zatím žádný důvod.

  2. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    malan (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:29 |  
    2 27

    Porucime vetru desti, nas nikdo nezastavi! S CEFC na vecne casy a nikdy jinak!

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      sasky     před 7 lety 28.02.2018 12:36 |  
      16 1

      Co to žvaníš?

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        malan (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:45 |  
        2 17

        Slavii si rozvracet nedame!

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          Jachym     před 7 lety 28.02.2018 14:16 |  
          12 0

          Falešnými a poplašnými zprávami (módně fake news) určitě ne :-))

  3. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Markus     před 7 lety 28.02.2018 12:32 |  
    13 0

    Nepropadejte panice, zajištění se zástavním právem k nemovitosti je běžnou praxí. Zajímavější by jistě bylo tu začít rozebírat, koho prachy se vlastně investicemi v CEFC zhodnocují, ale toho se na férovku jako fanoušek Slavie nezůčastním :)

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:35 |  
      0 1

      a nema nahodou CEFC v J&T nakej vyraznej podil ?

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        sasky     před 7 lety 28.02.2018 12:36 |  
        0 0

        Nemá, je to přímo v článku. Má tam nějakou minoritu, ale ten větší balík zablokovala ČNB.

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:37 |  
          0 1

          ok, diks, to sem nak blbe pochopil asi...

          • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

            sasky     před 7 lety 28.02.2018 12:44 |  
            0 0

            V pohodě, já si taky nepamatuju ta procenta, ale většinu tam CEFC nemá :)

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      bongor     před 7 lety 28.02.2018 14:54 |  
      1 0

      To má markus naprostou pravdu,když banka půjčuje větší obnos,tak je to většinou jištěno nějakým cenným majetkem,který až do zaplacení úvěru nelze prodat.Až kdyby ten "zapůjčitel" nesplácel sjednané splátky,tak by mohle o ten zastavený majetek přijít.

  4. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    sasky     před 7 lety 28.02.2018 12:35 |  
    19 0

    Ten nadpis je vyloženě lživý! Já mám na bytě taky samozřejmě plombu, protože platím hypotéku. Je to normální zástava, vůbec nejde o to, že by banka zablokovala majetek CEFC kvůli nějakému průšvihu, ale jako zástavu za půjčku.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Pava1     před 7 lety 28.02.2018 17:02 |  
      4 0

      Je to běžná praxe a přesněji se to nazývá" zástavní právo smluvní "

  5. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Andul-lhak     před 7 lety 28.02.2018 12:37 |  
    0 0

    Je tu nejaky ekonomicky vzdelany clovek, ktery to me, jakozto naprostemu laikovi muze vysvetlit, o co jde? :-) Dekuji.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Ulquiorra     před 7 lety 28.02.2018 12:50 |  
      21 0

      CEFC : Ahoj banko, chceme půjčit 10mld.
      Banka : Ahoj CEFC, klidně Vám půjčíme, ale takovou částku...kdyby došlo k převratu, auta jezdila na vodu a Vy najednou nemáte z čeho splácet... Musíte něčím ručit.
      CEFC : Tak máme tady pivovary, stadion, budovy a tak. To stačí ?
      Banka : Jasně, stačí. Když budete normálně splácet a i kdyby se to nedělo a Vy s námi normálně komunikovali, je to v pohodě není co řešit. Kdyby ne, tak ten majetek je najednou náš.
      CEFC : Pohoda, to je normální postup v úvěrování jak jednotlivců (hypotéka), tak firem (budovy, stroje).

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        sasky     před 7 lety 28.02.2018 12:51 |  
        4 0

        Hezký, umíš tomu dát lepší příběh :D

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          Ulquiorra     před 7 lety 28.02.2018 14:10 |  
          1 0

          Když už v jedné takové bance sedím, tak můžete mít pocit, jaká je to velká zábava ! :D

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        bongor     před 7 lety 28.02.2018 14:57 |  
        4 0

        Vypadá to,že to zase někdo zneužil,aby ukázal,že Slavia je na tom špatně.Anebo ten novinář je tak blbej,že nezná ani
        takové triviální záležitosti okolo úvěrů.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      sasky     před 7 lety 28.02.2018 12:51 |  
      6 0

      Je to stejné, jako když si vezmeš hypotéku. Půjčíš si peníze a ručíš kupovanou (nebo jinou) nemovitostí. Normální zajištění úvěru. Tady v tom konkrétním případě prakticky varianta americké hypotéky. Žádná senzace se nekoná :)

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      TSeguinTS     před 7 lety 28.02.2018 12:53 |  
      13 0

      Nejsem vzdělaný v ekonomice, ale pochopil jsem, že CEFC si vzala bankovní půjčku, u které je naprosto běžné, že banka požaduje ručení majetkem. Nic natolik hrozného, jak se článek snaží vykreslit.

  6. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    akovalda     před 7 lety 28.02.2018 12:37 |  
    13 0

    Nepujcili si těch 10 miliard na Messiho?

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:39 |  
      20 1

      jo to by bylo supr, stopera potrebujem jako sul :-)

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        bongor     před 7 lety 28.02.2018 14:59 |  
        2 1

        Co jednoho stopera,potřebujeme dva do páru.Copak neznáš:Já mám devět kanárů,ty mi nejdou do páru?

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          kjandourek (admin)     před 7 lety 28.02.2018 15:01 |  
          0 0

          Nechceš nám doufám tvrdit, že máme devět stopérů... a ti nemohou hrát spolu....

          • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

            bongor     před 7 lety 28.02.2018 15:48 |  
            1 1

            Počítám i ty z juniorky,přece.

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:04 |  
          1 1

          to souhlasi, Bale prijde zadarmo, tomu konci v lete smlouva...

          • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

            kjandourek (admin)     před 7 lety 28.02.2018 15:11 |  
            1 0

            A nebude chtít podpisový bonus?

            • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

              smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:23 |  
              1 1

              ne, prej mu bude stacit selfie se Skodakem....

              • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

                kjandourek (admin)     před 7 lety 28.02.2018 15:24 |  
                2 0

                To má smůlu - fotky kradou duši!

                • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:25 |  
                  0 1

                  howg

                  • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 28.02.2018 15:26 |  
                    1 0

                    A nebo indiáni kradou fotky?

                    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

                      smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:28 |  
                      4 1

                      tam je preklep v prekladu , spravne to je : Indiani kradou Fordky.... ( nakje pruser v rezervaci, prej ) :-)

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      M@rvin     před 7 lety 28.02.2018 12:41 |  
      12 0

      Jak známe Peltu, tak si tolik řekl určitě za Trávníka:-)

  7. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Novi.sks     před 7 lety 28.02.2018 12:42 |  
    9 0

    Potřebovali si půjčit money, aby nám měli z čeho zafinancovat nový tréninkový centrum, páč bez pořádnýho zázemí tady nikdy nic nevybudujeme, žejo. Tak snad se s tím Jarda do těch 10mld vejde ;-)

  8. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    TSeguinTS     před 7 lety 28.02.2018 12:48 |  
    10 1

    Mě teda daleko víc straší Jugas na beku, než že CEFC ručí svým majetkem, což je mimochodem naprosto normální. Jen média z toho zas dělají humbuk.

  9. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    p!erreCORE     před 7 lety 28.02.2018 12:52 |  
    1 6

    Je mi sice jasné, ze 10mld. se nebáli na rohu, ale myslel jsem, ze CEFC je na tom finančně natolik dobře, ze to musí byt schopna dat ze svého?! Vždyť s půjčkami souvisí v první řadě úroky.. Ale jinak je mi to celkem buřt, jen me to udivilo.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      DF007     před 7 lety 28.02.2018 12:57 |  
      10 1

      Ono i v učebnicích základů ekonomie se píše, že do určitého procenta (měřeno k poměru majetku) je cizí financování levnější než vlastní.

  10. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    p!erreCORE     před 7 lety 28.02.2018 12:53 |  
    0 3

    Je mi sice jasné, ze 10mld. se neválí na rohu, ale myslel jsem, ze CEFC je na tom finančně natolik dobře, ze to musí byt schopna dat ze svého?! Vždyť s půjčkami souvisí v první řadě úroky.. Ale jinak je mi to celkem buřt, jen me to udivilo.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:58 |  
      5 0

      Snad si nemyslíš, že firmy, které jsou na tom dobře nemají žádné dlouhodobé a krátkodobé závazky.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 12:59 |  
      6 0

      cizí peníze jsou vždy nejlevnější. to je obecná poučka. samozřejmě o tomto konkrétním případu nic nevím :D

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      sasky     před 7 lety 28.02.2018 12:59 |  
      11 0

      Dvě věci. CEFC má sice majetek za x mld USD, ale to ještě neznamená, že ten majetek leží na účtě. Jsou to budovy, stroje, know how atd. Nicméně 10 mld. Kč by zřejmě i z likvidního majetku dokupy dala.
      Druhá věc je, že pokud si můžeš půjčit za řekněme 5% a peníze dokážeš zhodnotit třeba 15% (příklad), tak proč by sis nepůjčil? Zhodnotíš pak vlastní prostředky (patnácti procenty) + ty půjčené (deseti procenty).
      Mimochodem, takřka veškeré velké investice se úvěrují. Má to tak Křetínský, Babiš (u Čapího Hnízda úvěr od HSBC) atd., atd.

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        dubas     před 7 lety 28.02.2018 13:17 |  
        6 2

        Hlavně pod článkem je podepsaný Janek Kroupa, takže je to jen nafouknutá bublina.

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          sasky     před 7 lety 28.02.2018 13:23 |  
          4 0

          Neznám, ale je to prostě janek...

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          malan (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 13:40 |  
          4 2

          Kroupa? Je cas ho poslat na nejake skoleni aby se to neopakovalo!

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          donford     před 7 lety 28.02.2018 14:29 |  
          5 3

          Není to ten starýho Kroupy (bývalého politika) syn? Co měl nedávno malér v Čs. rozhlase za neobjektivní reprotáže?

          • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

            dubas     před 7 lety 28.02.2018 14:48 |  
            3 0

            Je.

          • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

            M@rvin     před 7 lety 28.02.2018 14:52 |  
            3 2

            Tak s tím jeho 'malérem' to není tak jednoduché, ale držme se raději tématu...

  11. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    p!erreCORE     před 7 lety 28.02.2018 13:02 |  
    0 0

    Diky za vysvětlení

  12. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Akuls     před 7 lety 28.02.2018 13:36 |  
    8 3

    Mnohem zajímavější je podle mne finanční i životní situace Daniela Křetínského, dluží prý na koho se podívá, bere si úvěry na nákup tepelných elektráren v Německu a Anglii, kterých se dosavadní majitelé rádi a rychle zbavují, protože jejich životnost je na základě ekologické politiky tamních vlád velmi krátká a nelze ani kalkulovat s tím, že tamní vlády budou Danečkovi přispívat na jejich ekologickou likvidaci. Také nákup uhelných dolů na úvěr v Polsku, v kterých se těží uhlí velmi nízké výhŕevnosti a na které není tím pádem odbyt vyvolává řadu otazníků. Třeba známý uhelný magnát a majitel Dukly Praha Paukner se prý chytal při té zprávě za hlavu. Zajímavá ale je Danečkova filozofie, že prý jeho dluhy jsou problémem bank a nikolv Daniela Křetínského. Že by se nám vrácela 90-tá leta minulého století?
    Rozdováděl se prý i v osobním životě, opustil svoji dlouholetou partnerku JUDr. Kláru C., s kterou má malého syna Michaela a prý nyní žije s mladíčkou a velmi nadějnou parkurou jezdkyní a dcerou nejbohatšího Čecha Petra Kellnera. Třeba se do této problematiky nějaký investigativní novinář také pustí.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 13:45 |  
      4 2

      slusnej bulvarek....kloboucek, jen nevim co to spolecnyho se Slavii .... :-)

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      donford     před 7 lety 28.02.2018 14:35 |  
      1 1

      Nevím bohudík nic o soukromém životě Křetinského, ale slyšel jsem teorii, že nakupuje lacino uhelné doly v Německu, aby z nich bez investic ještě vyždímal, co se dá, a pak utekl a nechal vše napospas státu, ať se stará. (zdevastované prostředí, ztráta prac. míst, celková bída v místě atd.) Něco jako Bakala v OKD. Bůh ví, jak to s jeho financemi je. Jisté je, že Spartu má pouze z důvodu celkové prestiže, je to nyní v módě vlastnit nějaký klub. Tak je to i v Anglii. By si ostatní všimli a s ním i mluvili.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:01 |  
      1 0

      Tak Kreta je nejzadluzenejsi clovek v Evrope:)

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      bongor     před 7 lety 28.02.2018 15:06 |  
      3 5

      Tady už zase někdo pomlouvá majitele našich nejmilovanějších přátel.To se nestydíte?Počkejte až se to dozví kmotr,ten vám ukáže!

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:10 |  
        3 3

        Mel by jsi se nekde radsi zchladit, stacilo by mozna zajit ven,ted je tam na schlazeni idelani pocasi. Nebo tohle je tvuj bezny zpusob jak se stavet k neprijemnym diskuzim? “Do oci” neodpovedet a pak obchazet okolo a pomlouvat? Hm,to od tebe moc hezke teda neni. Takze jeste jednou tady: Muzes mi rict,kde v jakem prispevku obhajuju Spartu?

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          bongor     před 7 lety 28.02.2018 15:52 |  
          1 4

          Milej hochu,když si nepamatuješ co jsi o mě napsal dnes ,nebo včera,tak se hlas u doktora.Vypadá to na začátek Alzheimera.

          • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:55 |  
            3 2

            No ja si prave velmi pamatuju,co jsem o tobe napsal. Tak se ptam,kde tam vidis,ze obhajuju Spartu? Fakt je to tak tezke pochopit? Muzes treba tu moji konkretni vetu zkopirovat a napsat mi ji do tohohle vlakna. Ted to vypada,ze se kazdy bavime o necem jinem.. tak bud tak milej a napis to sem. Diky

  13. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Sešívaný     před 7 lety 28.02.2018 13:49 |  
    18 0

    Každý, kdo má byt na hypotéku, ví, že ten článek a hlavně nadpis jsou jedna velká nafouknutá bublina. CEFC si vzala půjčku a ručí za to svým majetkem. Naprosto normální věc a žádný důvod k znepokojení, dokud budou ten dluh splácet. Jediná nevýhoda pro ně je ta, že ten majetek nemůžou prodat, dokud ten dluh nesplatí. Že zastavili zrovna Eden, je pro nás spíš pozitivní zpráva. Jde vidět, že jej berou jako dlouhodobou investici a ne něco, co jsou připravení za měsíc střelit.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 14:32 |  
      8 0

      Ten článek je strašný bulvár. Navíc je ta situace je ještě obyčejnější a pohodovější, než ten příklad s hypotékou. Tu si většinou bereš, když na ten byt/dům nemáš peníze a do zástavy dáváš celý ten dům a pak splácíš "na krev". Tady jde jen o velkou půjčku, kterou chce mít banka krytou, tak vyžaduje zástavu (v businesse zcela běžné). Navíc i v článku se píše, že jde o zástavu jen poloviny majetku CEFC v ČR. O celkovém majetku CEFC vůbec nemluvě, tam půjde o "drobné". Takže úplně běžný proces, z kterého Kroupa dělá totální žumpa-bulvár. Hlavně tedy ten nadpis bych čekal tak v Blesku...

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 14:43 |  
        14 2

        tak blizi se derby a "Latka bije zenu" uz je preci jen dost vohrana deska...

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          bongor     před 7 lety 28.02.2018 15:08 |  
          5 1

          Teď je v módě JŠ a jeho zvěrstva,za která musel být odvolán.

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        M@rvin     před 7 lety 28.02.2018 15:12 |  
        7 0

        Strašně bulvární je nadpis. Vlastní článek mi nepřipadá ani tak bulvární, jako spíš zbytečný. Vlastní sdělení článku, že si CEFC bere půjčku a ručí částí majetku, by se dalo napsat do jednoho krátkého odstavce. Z pohledu fanouška Slavie nepřináší článek nic, kvůli čemu bychom se měli vzrušovat.

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          warhammer (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 18:28 |  
          4 0

          Přesně tak. Kroupa jenom napsal článek o tom, že si CEFC na svůj majetek v hodnotě 40 milionů vzala úvěr 10 a hodlá je dále investovat. Někdo k tomu přidal přiblblý nadpis, aby to mělo nádech senzace, a to je celé.

          • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

            warhammer (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 18:46 |  
            1 0

            sorry jako, miliard

  14. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    ajsag     před 7 lety 28.02.2018 15:22 |  
    3 1

    Myslím si ale že by měli z vedení nějakým prohlášením všechno vysvětlit. A to hned. Jestli budou mlčet tak to jenom posílí dohady a my fandové Slavie budeme poslouchat ty kydy od přitroublých Sparťanů. Už jsem si to dneska vyslechl. No a za hlavního strůjce a terčem posměchu označují Tvrdíka.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Sešívaný     před 7 lety 28.02.2018 15:29 |  
      3 0

      Na mě to dnes taky jeden zkoušel. Vím, že má byt na hypo, tak jsem mu říkal, jestli mu to nepřijde jako problém, a on, že ne, tak jsem se ho zeptal, proč mu tedy úplně ta samá situace vadí u Slavie, jestli to spíš nebude tím, že vidí rudě... pak byl zticha.
      Z těch nejrůznějších věcí, kvůli kterým se rudoši navážejí do Slavie, je tady tato opravdu jednoduchá na setření, pokud se člověk baví s alespoň trochu ekonomicky gramotným člověkem.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      M@rvin     před 7 lety 28.02.2018 15:30 |  
      3 0

      Ignoruj je...

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      afro     před 7 lety 28.02.2018 15:32 |  
      3 0

      Snad nás nerozhodí pár komentářů rudejch. Obzvlášť, když se jim dá pěkně připomenout několik posledních derby s výhrami na hřišti i v hledišti. ;-)

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      bongor     před 7 lety 28.02.2018 15:54 |  
      3 0

      Ještě jsem neviděl přitroublýho sralťana.Ty to mají na plný pecky.

  15. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    ervin     před 7 lety 28.02.2018 15:29 |  
    1 1

    Věřím tomu že zástava majetku je tak jak jí tady někteří popisují / sám jsem naprostý laik / ale poslední dobou se vytratil z komunikace pan Tvrdík , nebo se mi to zdá? Když tak mne opravte....

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Fulham     před 7 lety 28.02.2018 15:35 |  
      4 1

      Dohlížel v tiskárně na výrobu reklamních letáků a Danny už jede metrem rozdávat je na Václavák...

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        bongor     před 7 lety 28.02.2018 18:49 |  
        1 0

        Já je viděl,jeli tam s ním i Míša a Simon.Aspoň k něčemu budou dobrý....????

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      bongor     před 7 lety 28.02.2018 15:56 |  
      0 0

      To se Ti nezdá,já ho taky hledám.Dokonce už jsem jej nechal vyvolat,a nic.Ale to určitě není kvůli téhle zcela obvyklé věci.

  16. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Kzlo     před 7 lety 28.02.2018 15:38 |  
    3 13

    Vsechno to do sebe tak nejak zapadá že docházejí penize.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:43 |  
      8 1

      a proto se koupil brankář za 25 mio. opravdu, nepanikařme. stačí pnutí ohledně předváděné hry, tak do toho nemotejme ještě starost o peníze.
      a těm, co řeší, že se Tvrdík odmlčel na TW, to je pravda, ale tam to jde jednoznačně časově spojit s nástupem Nezmara. Podle mne si to dal Nezmar do podmínek, přestupy řeší on a nikdo jiný je nebude komentovat

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:47 |  
        3 0

        Presne tak to taky vidim. Jardova neaktivita na twitteru souvisi s Nezmarem..

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:53 |  
      2 2

      Neřekl bych,že docházejí,jen se utrácet tolik nebude,což ovšem bylo okamžitě jasné po rozhovoru s Krobem o těch dvoumilionech v eurech.No na české poměry asi nějaký ten groš utratíme,ale desítky milionů jako u chátry to nebude.Proč tomu tak je, to by bylo na delší psaní a to jsem líný.

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        Ados     před 7 lety 28.02.2018 15:56 |  
        1 3

        Klub by měl vydat prohlášení a uklidnit situaci. To je to nejmenší, co může udělat.

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        bongor     před 7 lety 28.02.2018 15:58 |  
        3 1

        Už zase kopeš do bídy?Víš,jaký jsou to hodný lidi?

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      donford     před 7 lety 28.02.2018 16:19 |  
      4 0

      Tak, že docházejí peníze, to už jsem tu četl od léta mockrát. Ovšem být hospodární, neznamená nemít peníze. Jsem moc rád, že se nesnažíme trumfnout RB nákupem jakéhosi Ben Chaima, či podobných elementů. (Když vy za 100 milionů, tak my za 120).

  17. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 16:02 |  
    0 0

    Proc je v katastru vyznacena i zaloba?

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      eye     před 7 lety 28.02.2018 18:37 |  
      0 0

      No to je jediná trochu divná věc. Kdosi říkal, že jsou nějaké problémy s nějakým pozemkem hned u Edenu. Nejsou prý jasné vlastnické vztahy. Vyrozuměl jsem z toho, že 1) to není žádná vážná věc, 2) je to starší věc. Budu rád, když mě někdo opraví či doplní.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      eye     před 7 lety 28.02.2018 18:40 |  
      1 0

      Níže píše Kmotr: "Zaloba je podle me na ten sporny pozemek za vychodni tribunou,ktery nekdo prodal 2x.. nam a Hochtiefu."

  18. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Hubacek     před 7 lety 28.02.2018 16:08 |  
    2 2

    Můj názor , někdo cizí má hodně peněz , investuje , zaměstná špatné lidi , ty cítí příležitost a korunky jiných si začali přivlasťnovat . Investice veliké Lobkowitz , živnobanka atd . kontrola žádná a korunky mizí . Tak to stopne .

  19. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Robinator     před 7 lety 28.02.2018 16:08 |  
    1 6

    doufám, že se to rychle vyvrátí. v práci mají zase všichni prdel z "Lufjardy"...

    mě tedy upřímně taky hodně sere to žvanění, jak tady chceme vybudovat středoevropský klub, jak peníze nehrají roli, blabla..a záhy začneme vodit ne nikterak atraktivní ex-liberečáky za "hubičku"

    Vypadá to, že by se mohl pomalu ale jistě utahovat pěnězovod

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      bongor     před 7 lety 28.02.2018 18:52 |  
      0 1

      Myslíš penězovod Eden-Libe?

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        Robinator     před 7 lety 28.02.2018 20:07 |  
        1 0

        Ne ten protéká bez problémů :D

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Robinator     před 7 lety 28.02.2018 16:13 |  
      3 3

      tím ale nic moc nevysvětlili :))

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        Hubacek     před 7 lety 28.02.2018 16:18 |  
        2 0

        Měli tam napsat , že jsme si potřebovali půjčit na Neymara . Nechce hrát s Cavanim , tak jde k nám no :-)

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          Robinator     před 7 lety 28.02.2018 16:20 |  
          2 1

          prakticky tam popsali běžnou praxi, že si firmy berou úvěry :)) to ví snad každý,..to je takový vyjádření, aby se něco řeklo

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 16:27 |  
        4 1

        Muzu se zeptat,jak by jsi si to vysvetlovani presne predstavoval?

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          Robinator     před 7 lety 28.02.2018 16:36 |  
          1 4

          záleží, co můžou nebo nemůžou říct :) nicméně jestli si z toho něco pochopil, tak gratuluji...není tam totiž řečeno vůbec nic

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          Robinator     před 7 lety 28.02.2018 16:39 |  
          0 1

          btw pokud jde jen o ručení k ůvěru, je to samozřejmě bežná praxe..pokud nejsi schopen prokázat původ peněz apod..může to drtivě ovlivnit tvoje plány..

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          Robinator     před 7 lety 28.02.2018 16:40 |  
          0 1

          ale oni to nějak ti číňani zvládnou :)

          • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 16:50 |  
            5 0

            No tak je tam popsano to,co presne zaznelo tady. Nevim, co je na tom k nepochopeni. Evidentne to opravdu bude tak jednoduche,jak to vypada ale chapu,ze pro mnohe,senzacechtive lidi vcetne pana Kroupy to je zklamani. Ohledne dolozeni puvodu penez si asi smichal dve veci. Dokladat puvod penez mela CEFC,pri koupi podilu v J&T banka. Vzhledem k tomu,ze CEFC okamzite podala novou zadost se da predpokladat,ze to bylo jen nejake nedorozumeni administrativniho razu.

            • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

              Robinator     před 7 lety 28.02.2018 16:55 |  
              2 0

              já to prvně asi špatně pochopil..jestli je to o tom, že má CEFC majetek v zástavě..tak nerozumím, proč se o tom píše..je to přeci úplně běžné

              • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 17:07 |  
                2 0

                Presne tak,taky nerozumim proc se o tom pise. Clanek jsem si precetl dvakrat a nikde tam neni ani zminka o tom,ze by to bylo neco negativniho. Naopak kdyz si odmyslim ten nadpis,tak je to uplne obycejny clanek popisujici beznou vec. Ale nekdo v redakci ci sam autor asi usoudil,ze je treba udelat neco proto,aby se to prodavalo - proto ten sileny nadpis..

                • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

                  Robinator     před 7 lety 28.02.2018 17:14 |  
                  0 0

                  Mně do toho ještě kecal posměšně kolega o nakym dluhu vůči JaT(coz je asi blbost) ..že se mi to dalo jen špatně dohromady..někdo zas spíše o nake žalobě..jestli je to jen o zástavě..tak je to směšný

                  • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

                    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 17:23 |  
                    2 0

                    Zaloba je podle me na ten sporny pozemek za vychodni tribunou,ktery nekdo prodal 2x.. nam a Hochtiefu

                    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

                      Robinator     před 7 lety 28.02.2018 17:26 |  
                      1 0

                      V tom případě plany poplach :)

  20. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Vici     před 7 lety 28.02.2018 17:02 |  
    3 0

    Uplně standartni vec. Nikdo neinvestuje hotovost velky investice jdou pres banky samozrejme se zastavnim pravem. Firmy vetsinou nesysli penize ale ihned investuji. Pokud prijde nejaka vetsi investice resi se to takhle. Ad 1 dostanou vybornej urok ad2 ) pokud se investice nepodari nijak zvlast to pak firmu nezatezuje. Vic bych v tom nehledal.

  21. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    samop     před 7 lety 28.02.2018 17:15 |  
    6 0

    Hurá ! Zase se něco našlo, aby se mohla Slávia špinit ! Křetinského banka dělá co může.............Slušný a informovaný člověk se už nad tím mepozastaví !

  22. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    japoko     před 7 lety 28.02.2018 17:26 |  
    0 3

    Vi nekdo, komu ke to jasny, proc je tedy v LV zaloba?

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      dubas     před 7 lety 28.02.2018 17:53 |  
      2 0

      Není to proto, že tam byl spor o část pozemku s tou stavební firmou?

  23. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 17:54 |  
    8 0

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Eden s žádnou plombou není a banka nic nezablokovala.
    Takový blábol, co předvedl pan Kroupa, to je na Chocholouška.
    Mně prohlášení CEFC stačí.
    Nedá se nic dělat, musíme "embéčkářům" v sobotu provětrat faldy a držím palce Trpišovi, aby se trefil do sestavy.
    S pozdravem "ani zrno Nezmar" :-))
    Vám všem s úctou
    Sokrates55

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      siskin     před 7 lety 28.02.2018 18:12 |  
      4 1

      Co vse se v nasich myslich neurodi. CEFC si jednoduse otevrela obrovskou kreditni kartu. Vyhody budou danove a casove, pocitam, ze rozpocty a uzaverky v Cíně se ne vzdy budou shodovat s ceskymi, nyni jsou penize okamzite k dispozici. I banker poskytne urok mensi nez obvykle, stadion se jen tak lehce neschova. Dum s hypotekou take muzete prodat, vynos z prodeje vyplati hypoteku a co zbyde, jde vam. Nic víc, nic míň v tom není. Netreba fantazìrovat ve finanční ignoranci. Souhlasim s Vami, Sokrate.

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 18:22 |  
        4 0

        Děkuji Vám za Váš názor.
        Celé tohle plácání je prapodivné.....
        Qui bono........
        Sokrates55

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          siskin     před 7 lety 28.02.2018 22:31 |  
          1 2

          Nehledal bych za tím více než finanční negramotnost. Novinářům se musí dávat věci polopatě, až na vyjímky, o kterých ale nevím. Ještě snad chybí, aby tisk rozhlásil, že se Eden výhledově změní na fabriku na ohňostroje a velkovýkrmnu psů.
          No nic, Bolce aspoň pět gólů, ať má Uhrin radost.

          • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

            smely (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 09:55 |  
            0 0

            Uhrin se uz z Bolky pakoval...

            • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

              siskin     před 7 lety 01.03.2018 20:55 |  
              0 1

              Samozrejme, myslel jsem to tak.

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          bongor     před 7 lety 01.03.2018 08:51 |  
          0 0

          Jak se můžeš Sokrate ptát,v čí prospěch.Ale já vím,že to dobře víš,stejně jako já i jako každý slávista a že je to jenom řečnický obrat.

  24. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    zeleznik2     před 7 lety 28.02.2018 18:33 |  
    0 0

    Ani se tomu článku nedivím, novináři nemají asi o ničem jiném psát...

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      bongor     před 7 lety 28.02.2018 19:00 |  
      4 0

      Ale mají a obzvláště teď.Ale když on je ten červenobílej prapor takovej lákavej cíl,můžeš to rudýmu lidu vyčíst,vždyť je to jejich jediná radost ,když už to nejde na hřišti?

  25. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Pepino44     před 7 lety 28.02.2018 19:16 |  
    2 1

    Nemá náhodou ten Janek máslo na hlavě? Něco takového jsem někde četl,ale nevím kde a o co se jednalo. Neví někdo, já jsem to přečetl, řekl si, že je to vůl a pustil z hlavy. Holt stáří je znát a ten HOSIP je strašná věc.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Akuls     před 7 lety 28.02.2018 20:22 |  
      1 2

      Možná se při své ragbyové kariéře Janek Kroupa praštil do hlavy častěji než je zdrávo. Jinak připomínám, že to ragby hrál ještě nedávno za Slavii Praha.

  26. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Ondráš     před 7 lety 28.02.2018 19:31 |  
    3 0

    Aneb mediální hybridní válka začala:D

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      bongor     před 7 lety 01.03.2018 08:53 |  
      2 0

      A asi pokračuje,dnes slavnostně vyšlo,že v ćíně zatkli vysokého funkcionáře CEFC.

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        smely (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 09:54 |  
        2 2

        a JT si tady asi precet, ze nam chybi jeho twitter, tak to rozjel ve velkym, ale lezou z nej teda dost perly...jako treba fotbalova liga na TV Barrandov a pod... :-))

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          Vici     před 7 lety 01.03.2018 12:27 |  
          0 0

          Přijde ti lepší stávající situace kdy ligu vysílá exlusivní kanál jednoho poskytovatele? Mě teda ne. Sry.

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          Gino     před 7 lety 01.03.2018 13:17 |  
          0 0

          Mohl bys alespon sem preposilat ty JT prispevky?

  27. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Victory     před 7 lety 01.03.2018 20:23 |  
    1 4

    Přátelé naší milované Slavie, začíná se mi to všechno strašně moc nelíbit. Tohle nejsou dobré zprávy a slova útěchy, že takhle se to dneska dělá a tohle je současný byznys, mě ale vůbec neuklidňují. Nejsem ekonom, nejsem znalec bankovních transakcí ani jiný finanční specialista, ale selský rozum mi říká, že tady něco smrdí... Proč si takový gigant jako je CEFC ( aspoň se doposud tak prezentoval ) půjčuje tak směšnou částku, když disponuje majetkem stonásobně vyšším ?? Tady něco nehraje a někdo nám lže, přátelé... Já jen nechci zase lézt kanálama jako to bylo po těch všech Korbelích, ENICích, Rosenech a Řebíčcích ! A ruku na srdce, Tvrdík k tomu nemá daleko po těch všech anabázích... SKS forever :-)

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      mig52     před 7 lety 01.03.2018 21:05 |  
      1 4

      Také bych si moc přál, aby ty optimistické názory byly reálné, ale upřímně, i já mám obavu. Velikou! Jednak, "na každém šprochu pravdy trochu, či není kouře bez ohně".....Mně se nelíbila už tiskovka před jarem. Přiznejte, kdo z nás by předpokládal, že se odbude trenérem a sportovním manažerem? ŽE TAM NEBUDE p. TVRDÍK!!!! A také Krob. Že nám nenalijí, jako vždy, do žil naději, že udělají vše pro další vzestup Slavie atd., atd. Po těch předchozích tiskovkách, po těch twiterech JT, něco nepředstavitelného. Pro mne nejen zklamání, ale náznak jakési nejistoty. JT mohl být v Číně, ale za standartní situace by jistě vydal nějaké prohlášení. Nic, ticho po pěšině, Krob také plnil bobříka mlčení. Když si to teď spojím, aniž bych chtěl šířit paniku, mám obavu. Jsem zvědav, zda teď JT vystoupí a situaci pravdivě vysvětlí. Mlčení by pro mne znamenalo potvrzení těžkých problémů. Nic víc, nic míň.

    • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 21:18 |  
      1 5

      Podle mne už můžeme přemýšlet o novém vlastníkovi. Zatčení majitele CEFC znamená konec této společnosti v současné podobě, předpokládám zestátnění a fotbal půjde stranou. Maximálně bude stagnace, tzn žádné investice do klubu. Mám obavu, že nás nečekají světle zítřky.

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        skori (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 22:25 |  
        1 1

        To není majitel, ale ředitel CEFC. Ale jinak si bohužel selským rozumem dle všech dostupných informací také začínám myslet, že CEFC bude pomalu ale jistě z naší Slávinky vycouvávat, a to pochopitelně bez investic do kádru apod. Ale rád se budu mýlit.

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        mig52     před 7 lety 02.03.2018 08:09 |  
        1 3

        Prosím Vás, za hodně fanoušků, přátelé z REDAKCE!!! Vysvětlete nám neúčast vedení Slavie na tiskovce!!!! Hlavně pane TVRDÍKA a KROBA. A odpovězte třeba i negativně, že se neozvali, vy(omluvili). Nejistota nás v minulosti už tolikrát sžírala, tak najděte odvahu. O nic tak dramatického nejde, na Slovensku byl novinář......

  28. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Edenjejenjeden     před 7 lety 02.03.2018 09:00 |  
    1 4

    Ted jsem mluvil s kamarádkou z CEFC,a poslala mi jen stručnou odpověd.Je to pro nás hodně zlé.Nevím,jestli myslela zle,pro ni,pro Slavii,nebo celou CEFC,ani samozřejmě všechno neví,ale optimismus mě pomalu opouští.Snad nás případně někdo solventní koupí

      • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

        JS (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 23:06 |  
        0 2

        Tak popírat můžou kdeco, ale sled událostí, propad akcií atd. hovoří o něčem úplně jiném. Ale jestli tomu chcete věřit... tonoucí se stébla chytá.

        • Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 03.03.2018 00:55 |  
          1 0

          Určitě je třeba se mít na pozoru, aby pak člověk nebylnemile zaskočen. To je ale spíš klasickej pud sebezáchovy.
          Jinak co se týče sledu událostí: přišel s tím nějakej čínskej server, že má informaci a od něj se to šířilo dál. Žádná, byť sebemenší oficiální zpráva, že by to tak alespoň z části bylo. A na základě mediálního humbuku samozřejmě padají akcie. Nic neobvyklého. Za mě, pokud se na to budu dívat z té špatné stránky, je ten frajer na koberečku v rámci tý jejich "stezka a pás" strategie a pro CEFC se moc nemění, jen budou opatrnější ale v úplně jiné oblasti než je vlastnictví fotbalového klubu (drobný). Nebo dostal přes prsty a přijde někdo novej ale chod firmy jako takové, to nijak zásadně neovlivní. A nebo je to v prdeli a celý to rozpustí ale to by mi nedávalo sebemenší logiku. Co nejhoršího se nám podle mě může maximálně stát je, že se dostaneme okraj zájmu a budou do nás cpát jen nejnutnější dávky. Z toho pohledu jsem rád, že už frčí naše akademie, máme tu Nezmara a dokážeme se na vrchol dostat i bez větších dotací.
          No a nebo teď ten frajer sedí s prezidentem ve vířivce, popíjejí Goût de Diamants a probírají co všechno je potřeba pro to, aby Slávka vyhrála příští ročník LM :D

  29. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Edenjejenjeden     před 7 lety 02.03.2018 09:09 |  
    2 2

    Ale abych nebyl takový pesimista,příští měsíc má u nás začít příprava,čínských mládežnických mužstev,to se snad zatim nemění,třeba ten problém bude znamenat jen výměnu několika členů vedení,případně případně přiškrcení kohoutku s penězi,ale nemusí to hned znamenat odchod CEFC.To si myslím nepřejí ani v Cíně,přeci jen by to znamenalo znedůvěryhodnění jejich aktivit v celé Evropě,a to si rozhodně nepřejí

  30. Re: Fotbalový Eden s plombou. Banka zablokovala Číňanům majetek za miliardy

    Edenjejenjeden     před 7 lety 02.03.2018 12:57 |  
    1 0

    Jinak zítřejší zápas Ostrava-Plzen odložen,přestože zítra odpoledne má být v Ostravě slunecno a teplota cca -2 stupně,hlavně,že my jsme hráli ve větším mrazu,ke kterému se ještě přidalo sněžení.A dnešní zápas Bohemians-Dukla se taky hraje a to až od 20.15h.