Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti měsících?

Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti měsících?

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

    p!erreCORE     před 7 lety 28.02.2018 11:50 |  
    4 6

    Podle mého jeden z lepších článků o Slavii.

    Za zamyšlení to rozhodně stojí.

    Co vy na to?

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      DF007     před 7 lety 28.02.2018 12:09 |  
      14 1

      Já s tím článkem víceméně souhlasím. Zimní posilování ve mně vzbudilo velké pochybnosti. Posílení o gólmana bylo v pořádku, tam se ukázalo angažmá Laštůvky jako chyba, proto musela přijít náhrada. Se zvednutým obočím jsem akceptoval příchod Pokorného, který má určité předpoklady pro růst (prozatím je tedy neukázal). Nerozumím angažování třicetiletého Kúdely.
      Jako hodně problematické se mi zdá rozbití nejlepší stoperské dvojice Deli-Jugas.
      Co se povedlo, je přesunutí Sýkory na beka, kde hraje velmi dobře. Nepovedlo se lepení pravého záložníka. Dokud se v tom prostoru pohyboval Stoch a Zmrhal vlevo, tak jsme v neděli hráli poměrně slušně, ale pokud hrají přes nohu, tak jsou oba poloviční. Stoch se neustále točí zpět k vlastní brance a Zmrhalovi to absolutně nesvědčí.
      Mě ale asi nejvíc vadí hra na dva štíty (Hromada-Souček), kde bych místo jednoho z nich rád viděl ještě jednoho ofenzivnějšího hráče (Danny).
      Tolik shluk mých myšlenek (je to skutečně shluk, za což se omlouvám)

  2. Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

    Travinho     před 7 lety 28.02.2018 12:08 |  
    9 5

    Nesmysly. 3 hráči odešli (všichni vynuceně), další ztratili formu, Bořil se vykartoval, Deli neustále s něčím laboruje a Mešanovič se zranil, tudíž se tým změnil. Co je na tom tak divného? Že nehraje loňský miláček tribun Van Buren? A kolik toho prosím odehrál loni? Byli bychom opravdu lepší, když by byli na krajích Flo s Frydrychem, vždyť se dlouhodobě volá po tom, abychom tyto posty posílili.

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      p!erreCORE     před 7 lety 28.02.2018 15:22 |  
      4 1

      Flo je lepší než Sobol

      • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

        Travinho     před 7 lety 28.02.2018 17:39 |  
        2 1

        No, při současné Sobolově formě asi jo, ale krajní bek pro Slavii to podle mého není...

      • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

        eye     před 7 lety 28.02.2018 18:50 |  
        0 1

        Flo byl lepší, než je teď Sobol, loni na jaře. Pak Sobol hrál na podzim zpočátku asi lépe, než by hrál Flo. Teď nevím, kdo z nich dvou je lepší, ale to nás nemusí moc trápit: Sýkora je tam jasně lepší než ti dva. Oba v létě odejdou - už teď můžeme dumat o posile na levého beka (anebo na pravého, vlevo zahraje i Bořil).

  3. Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

    dauby     před 7 lety 28.02.2018 14:10 |  
    6 6

    S článkem zásadně nesouhlasím, argumenty jsou nefér. Někteří hráči odešli, jiní nemají formu... Co je například špatného na tom, že proti Bohemce nehrál Frydrych, který byl v Jihlavě zoufalý? To samé Mingazov? Naopak, Trpišovský projevil rozum, že hráče, kteří v prvním kole nehráli dobře, proti Bohemce nepostavil. Co je na tom tak nepochopitelného? A Sýkora hraje vlevo v obraně dobře. Takže argumenty v článku jsou úplně mimo mísu. Že to drhne a moc to nejde, vidíme všichni, ale proboha - máme za sebou teprve dvě kola! Plzeň je například odehrála hůře než my, ale novináři jí takhle po krku nejdou... Takže kritika je občas na místě, ale někdy je také moudřejší držet hubu, zvláště na začátku sezony, kdy skládáme nový tým. Že do nás tepe Spart, mě nepřekvapuje, ale že do nás takhle šijí i slávisté, je na pováženou.

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      cunak     před 7 lety 28.02.2018 16:35 |  
      6 5

      Otázka spíš zní, proč skládáme nový tým? Ten starý vyhrál ligu, další rok v ní byl v poločase druhý, postoupil do skupiny EL, chybělo mu málo, aby jako nenasazený postoupil i ze skupiny, konečně začal hrát trochu koukatelný fotbal, konečně začal lákat i fotbalové osobnosti. A během pár týdnů jsme to rozprášili, hrajeme opět nakopávanou, faulujeme, zdržujeme a bráníme 1:0 s Klokanem...

      • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

        Fačín     před 7 lety 28.02.2018 18:09 |  
        3 4

        Přesně tak.. Ale nejvíc se děsím letního přestupového okna, až Nezmar s Trpišovským všechny vyhází, protože nezvládají tu jejich totální bramboračku a začnou si sem vodit svoje hvězdy... Od doby, co nás vzalo pod svá křídla CEFC, jsem se naopak na každé přestupové okno těšil, jaké bombarďáky přivedeme. A teď to mám úplně naopak.

      • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

        dauby     před 7 lety 01.03.2018 08:43 |  
        3 1

        Jak zakládáme nový tým? Vždyť to není pravda! Lüftner, Pavlenka a Barák prostě odešli. A někteří další hráči (Altintop, Rotaň) se nepovedli, postrádají potřebnou kvalitu a přitom brali obrovský plat. A proč držet takového Floa, když na levou obranu máme Sýkoru a Sobola? A Laštůvka téměř všechny slávisty zklamal, musel ted přijít nový brankář. Ale není přece pravda, že tým je úplně jiný než loni! Učíme se nový systém, to ano! Ale ne se zcela novými hráči, autor článku i quelhar, pokud to napsal tak, jak se říká v článku (přímo od něj jsem to nečetl), si prostě vymýšlí. Bořil, Deli, Sýkora, Hušbauer, Stoch, Danny, Souček, Ngadeu... ti hráči jsou přece pořád v kádru, ne? A všichni alespoň v jednom utkání nastoupili. A že jsme se bránili proti klokanům posledních 30 minut? Ano, to je pravda a hrubě se mi to nelíbilo. Na druhou stranu si vzpomeňte, jak jsme pod Šilhavým v posledním kole na podzim bránili v druhém poločase horko těžko výhru s Baníkem. A jak jsem se prezentovali proti Astaně doma, to byla katastrofa a pro mě osobně největší zkamání na podzim. Takže není pravda, že hrajeme mnohem hůře než v závěru podzimu. Mně se prostě ta kritika zdá přehnaná. Ano, hrajeme špatně, ale byl to teprve druhý zápas. A nepoužívejme nefér argumenty, že se mužstvo celé rozprášilo a staví se znova - to prostě není pravda!

        • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

          cunak     před 7 lety 01.03.2018 09:10 |  
          1 5

          Reagoval jsem na předposlední větu Tvého minulého příspěvku "...., kdy skládáme nový tým". Myslím si, že je potřeba si sundat růžové brýle a přestat si mazat med kolem pusy. Čím dříve se to stane, tím lépe pro Slávii. Tahle změna, přivedení libereckého dua JN+JiT se prostě nepovedla...
          Nepovedla se příprava, dobrá, byla to příprava, rozhodující budou soutěžní zápasy. Prohráli jsme první soutěžní zápas s nejtragičtějším celkem ligy, ono ale sněžilo, byla zima a (jakýsi?) nový systém si ještě sedá. Bránili jsme a zdržovali, abychom uhráli hubenou výhru s Klokanem, on se našel v minulém roce také jeden zápas, kdy to bylo tak... Jak dlouho ještě?????

          • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

            kjandourek (admin)     před 7 lety 01.03.2018 09:45 |  
            1 1

            To ti odpovím naprosto přesně: do smrti...

            Ale vážně: pokud opravdu nevidíš posun v tom, že jsme Jihlavu pustili za půlku asi třikrát a Bohemku jenom poslední půlhodinku... a ona z toho vykřesala (považte) celou jednu střelu na branku... a dvě zakončení uvnitř vápna tak to nikdy nebude tak, aby sis nestěžoval .... leda bys Slavii poslal do přeboru, tam by asi každého přehrávala podle Tvých představ....

          • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

            dauby     před 7 lety 01.03.2018 12:46 |  
            2 0

            Napsat po dvou zápasech, že "Tahle změna, přivedení libereckého dua JN+JiT se prostě nepovedla..." je podle mě hloupé, to se na mě nezlob. Jestli se ta změna povedla nebo ne, bych hodnotil až po půl roce. Lidé jako Ty zřejmě hodně a rádi zapomínají, že v minimálně polovině zápasů na podzim jsme také hráli mizerně. Ale mít takhle definitivně jasno po dvou zápasech? To je bohapusté plácání.

            • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

              cunak     před 7 lety 01.03.2018 14:00 |  
              0 3

              - Jde o dva soutěžní zápasy, i s přípravou jde o zápasů více.
              - Styl JiT sleduji již delší dobu, nelíbí se mi a myslím si, že v klubu jako Slavie nemá nic dělat. Slávii mám rád od dětství (tj. 50 let), měla doby, kdy hrále lépe a kdy hůře. Ale vždy byla alespoň snaha hrát kombinačně, soupeře přehrát, faulovat co nejméně, neprovokovat, hrát především fotbal. V minulosti našeho současného trenéra vidím pravý opak. Přestože svým stylem dosáhl pozoruhodných výsledků (Marseille, nebo třeba i na Slávii), mně se tento styl nelíbí a ve Slávii ho nechci. A není to o dvou zápasech.

  4. ...

    Fačín     před 7 lety 28.02.2018 14:30 |  
    2 3

    Vida, tak si jistých podivných rozhodnutí všimli již i novináři...

  5. Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

    p!erreCORE     před 7 lety 28.02.2018 15:16 |  
    3 0

    Je mi hlavně o Standu Tecla,

    jak je možný, že tenhle (věřim, že srdíčko má sešívaný) hráč nehraje?

    Šilhavý ho pošle hostovat, on tam hraje jak pán,..

    Trpišovský si ho stáhne zpět a on hraje v JUNIORCE???

    Tohle by mě zajímalo,
    je špatnej a vidí to jen trenér (tak proč si ho bral?)
    je dobrej ( tak proč hraje za děcka?)
    máme lepší útočníky (jen Škodu, bohužel)

    jinak článek mířil i na hráče, kteří v týmu už nejsou (Pavlenka, Barák.. co já bych za ně dal!)

    je správně prodávat hráče aby (1. si splnili sny, 2. abysme si namastili kapsu?) není lepší hráči vysvětlit, že když dva roky vydrží, bude proti Bayernu, AC Milán hrát taky? V našem týmu?

    Jsem možná staromodní, možná velkej srdcař, možná naivka a možná si pletu dojmy s pojmy...
    ale mě někdo říct, že můžu hrát za (ted plácám) dejme tomu čtvrt míče měsíčně, udělat pro Slávii vše, dostat ji do finále EL (protože to by šlo) a zahrát si proti nejlepším (častý argument odcházejících hráčů) .. nebo mít dvakrát tolik, stěhovat se do Rajchu, připadně Tálije, kde budu leštit lavičku (nejspíš - naštěstí se to ani u jednoho nestalo)
    já bych bral tu Prahu.

    je toho moc co bych chtěl říct, ale prostě některým věcem nerozumím, tak se ptám a za odpovědi (na nepoložené otázky) děkuji

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      TSeguinTS     před 7 lety 28.02.2018 19:02 |  
      2 0

      Situace s Teclem je zajímavá. Když k nám přišel, nikdo to nechápal. Když hrál, všichni na něj nadávali. Když odešel, všichni to vítali.

      Můžu říct jedno s jistotou: kdyby hrál v Jihlavě Tecl (a zápas by dopadl tak jak dopadl), spustí se tady taková smršť vůči JiT, že by spadl web.

      Prostě a jednoduše - jedni z nejlepších trenérů v ČR (Šilhavý, Trpišovský) upřednostňují Škodu před Teclem. Víc k tomu netřeba dodávat, kdo chce nadávat na vše co není podle něj, nadávat bude i proti sebelepším argumentům.

      • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

        Dennis     před 7 lety 28.02.2018 19:38 |  
        1 0

        Já bych to vyřešil tím, že bych stavěl Škodu i Tecla... Mohli by se docela dobře doplňovat. Jaké s ním má Trpišovský záměry si netroufám odhadnout. Ale Tecl je sympaťák a srdcař a zasloužil by si pořádnou šanci v útoku.

        Jinak k otázkám. Není vůbec jisté, že by si proti takovým týmům zahráli do dvou let. Zatím k lize mistrů moc blízko nemáme. Určitě dál, než jsme si mysleli v létě s vyhlídkou losu předkola a přímého postupu po další sezoně. Předkolo nevyšlo a sezona taky ne... Jako slávista mi srdce samozřejmě říká, udělat toho co nejvíc pro Slavii a vykopat nějaký týmový úspěch, ale jako hráč bych asi taky šel do Německa. Kopat každý víkend bundesligu před plnými stadiony nebo hrát v Jihlavě nebo v Boleslavi? Navíc z bundesligy je pak rychlejší cesta ještě výš, do top klubu. Mě mrzí, že hráči jako Pavlenka nebo Barák odešli, ale v podstatě to chápu. Nechápu to jen u Lüftnera. Vytáhli jsme ho z provinčních Teplic, dostal okamžitě důvěru, dokonce na úkor kapitána, fanoušci ho přijali dobře, dal si nějaké vlastňáky, pomohl k titulu a při první příležitosti zdrhnul... Do Dánska. Na jeho místě bych zůstal, splatil důvěru trenéra, splatil nějakými góly ty vlastňáky a tvrdím, že do dvou let by byl v repre a šel by ze Slavie rovnou do Německa. Volil bych raději tuhle cestu než Kodaň.

        • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

          TSeguinTS     před 7 lety 28.02.2018 20:17 |  
          2 0

          Ano, také bych je rád viděl spolu v útoku. Také si myslím, že by jim to spolu mohlo jít. Ale opět - ani JŠ a ani JiT je spolu nikdy do základu neposlal (snad se tedy nepletu a neexistuje zápas, na který jsem si nevzpomněl), což musí mít opodstatněný důvod přeci.

          Když jsem koukal, jak se rozcvičoval, byl jsem téměř přesvědčen, že tam buď Standa, nebo Mick půjdou jako hráči do breaků.

        • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

          TSeguinTS     před 7 lety 28.02.2018 20:26 |  
          2 0

          Ty bys možná volil lepší cestu než Luftner, ale protože bys při jednání použil mozek. On šel víceméně za stejné prachy, do dražší země, do studenějšího počasí, do horší ligy a za cizím jazykem, který neznal. Fakt nevim, co měl v kolonce ''Plusy''. Soudím, že zvítězila jeho vidina ''dalšího kroku v kariéře'' ať už by to měl být krok kupředu či nikoliv.

        • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

          bongor     před 7 lety 01.03.2018 09:20 |  
          0 0

          No jo,jenže do Luftnera se zamiloval trenér Kodaně,tak šel za hlasem svého srdce.Jinak podle mě je Jugas přinejmenším stejně dobrý hráč jako Luft,ale podle mě lepší.

  6. Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:33 |  
    2 1

    Jako tohle se fakt neda cist.. to proste odporuje selskemu rozumu,stejne jako vetsina komentaru v diskuzi.

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      p!erreCORE     před 7 lety 28.02.2018 15:42 |  
      0 0

      Co se nedá číst, příteli (SN) ? mé myšlenky nebo článek z efotbalu? :)

      • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:45 |  
        1 0

        Clanek z efotbalu a diskuze na te same strance.
        U tebe je dobre,ze se nad tim alespon zamyslis :)
        Chtel jsem ti na ne odpovedet ale pak jsem zjistil,ze pro prehlednost bych musel cely tvuj text zkopirovat a jednotlive odstavce komentovat a to by vzhledem k tomu,ze pouzivam jen telefon s mensim displejem bylo na hodinu a do toho se mi fakt nechtelo..
        Tak treba pozdeji pokud do te doby neodpovi nekdo jiny..

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      bongor     před 7 lety 01.03.2018 09:21 |  
      0 3

      Za to ty jsi ta skutečná hvězda Kmotře,ještě že tě tady máme abys nás o všem poučil.

      • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 09:28 |  
        2 0

        Hale ty se tady prestan v prvni rade schovavat,zachovej se jako chlap a odpovez mi, kde jsem obhajoval Spartu. Zatim to vypada jen “krive obvineni”. Staci kliknout na moji prezdivku a ukazou se ti vsechny moje prispevky, nic sloziteho. Kazdej si tu piseme denne svoje vlastni vysvedceni. Jestli na nem chces mit napsano,ze jsi srab co se neumi postavit k vlastnim slovum,tak je to tvoje vec ale prijde mi to zbytecny..

        • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

          bongor     před 7 lety 01.03.2018 13:41 |  
          0 2

          Já nemám čas hledat ty tvoje nesmysly,ani na to nemám náladu.Nikdy jsem se před nikým neschovával,když na to náhodou přijdu,milerád to opět otisknu:Psal jsi o mně,že jsem pokrytec a rád si kopnu do sparty.To jsem od tebe nečekal,považoval jsem tě za slávistu.Nyní tě mám za "kam vítr tam plášť",vztažmo k tvým názorům na JŠ a JiT.

          • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 15:09 |  
            1 0

            Jasne nemas cas hledat moje nesmysly a nemas na to naladu.. Kazdej at si tedy o tobe udela obrazek sam.

            Napsal jsem, ze jsi pokrytec kdyz tvrdis, ze hysterie tu byla jen za JS a ted za JT nic takoveho nevidis. A napsal jsem ti i duvod proc si to myslim. A to ten, ze byl vyhozen slavista a prisel spartan,coz je obvzlast pro tebe silna rana bez ohledu na okolnosti. Troufam si tvrdit, ze kdyby misto JT prisel Cipro,tak budes naopak tvrdit at lidi neblazni,ze to chce cas. Tak jako to tvrdim ted ja. Nevim jak jsi zase prisel na to,ze jsem “kam vitr tam plast” ale to je jedno,dockat se v tomhle od tebe smysluplne odpovedi asi nejde. Na zaver bych ti chtel rict, ze ne kazdy, kdo nenavidi Spartu, ma potrebu ji tahat do kazdeho druheho prispevku zde na Slavistickych Novinach.

          • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

            p!erreCORE     před 7 lety 01.03.2018 20:00 |  
            0 0

            Proč tu do sebe sijete?

            • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 20:32 |  
              1 0

              Ty me dokaze vyloudit usmev na tvari tou tvoji bezprostrednosti :-)

  7. Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

    p!erreCORE     před 7 lety 28.02.2018 16:02 |  
    0 0

    telefon používám taky, miluju automatické opravy,..

    mimochodem, "automatická oprava" -
    - to dělají pokud vím snad všichni trenéři všech světů, že si přivedou hráče, které znají, mají je rádi, věří jim, vědí, že je potřebují..

    je špatně, že to dělá i JT? nebo je to dobře, ale on to dělá špatně?
    nebo to dělá dobře a my to poznáme až příští sezonu? ( tomu poslednímu moc nevěřim, i když bych rád, o prvním tvrdím, že JE to dobře)

    je toho moc, co bych chtěl říct, ale je to pro mně, obyčejného fanouška, který Slávce fandí a přeje celým srdcem, ale na mistráku byl jednou (Ústí nad Labem - Slávia Praha, pohár, prohra)

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      p!erreCORE     před 7 lety 28.02.2018 16:10 |  
      0 0

      moc

      • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

        edenian     před 7 lety 01.03.2018 10:21 |  
        0 0

        Nejak tomu nerozumi, ty jsi byl jednou na fotbale?

        • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

          p!erreCORE     před 7 lety 01.03.2018 11:22 |  
          0 0

          Na Slavii jsem byl dvakrát na poháru v Ústí jednou na Žižkově a jednou na Silvestrovskem derby. Jinak na fotbal chodím pravidelně ale dojizdeni na zápasy Slavie si kvůli praci a hlavně finančně nemůžu dovolit.

  8. Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

    edenian     před 7 lety 01.03.2018 10:22 |  
    2 0

    "stvanec" Frydrych, to nekomu hrabe asi.

  9. Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

    kjandourek (admin)     před 7 lety 01.03.2018 20:30 |  
    3 1

    Trocha té statistiky... :-)

    http://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/slavia-praha/soupiska/2016-2017/

    31 Přemysl Kovář – stále v kádru
    1 Jiří Pavlenka – plní si sen v BL
    20 Jiří Bílek – skončil po podzimu, v managementu dle plánu
    18 Jan Bořil – stále v kádru
    19 Simon Deli – stále v kádru
    15 Per Egil Flo – Odstaven již na podzim (nevešel se do soupisky na EL, v lize 0 minut, jeden MOL zápas)
    25 Michal Frydrych – stále v kádru
    26 Michael Lüftner – plní si sen v Kodani
    13 Michael Ngadeu – Ngadjui – stále v kádru
    81 Dušan Švento – končí v zimě ze zdravotních důvodů
    11 Marko Alvir – na hostování již v létě
    27 Antonín Barák – plní si sen v ITA
    10 Josef Hušbauer – stále v kádru
    9 Ruslan Mingazov – stále v kádru
    22 Tomáš Souček – stále v kádru
    6 Jan Sýkora – stále v kádru
    23 Jasmin Ščuk – na hostování již v létě
    8 Jaromír Zmrhal – stále v kádru
    24 Muris Mešanovič – stále v kádru, zraněn
    21 Milan škoda – stále v kádru
    17 Stanislav Tecl – stále v kádru
    14 Mick van Buren – stále v kádru

    Další členové mistrovské sezony: Martin Berkovec, Josef Řehák, Libor Holík, Tomáš Jablonský, Jan Mikula, Josef Bazal, Robert Hrubý, Zdeněk Linhart Jaroslav Mihalík, Gino van Kessel, Radek Voltr, Lukáš Železník a Tomáš Valenta byli odejiti již před ziskem titulu…

    Takže si to shrneme:
    hráčů, kteří v létě slavili mistrovský titul: 22
    Stále v kádru: 14 (63,64%)
    Plní si sen: 3 (13,64%) … Pavlenka, Lüftner, Barák
    „Rozprášeni“ již v létě (hostování, odstavení): 3 (13,64%) … Flo, Alvir, Ščuk
    „Rozprášeni teď: 2 (9,09%) ... Bílek Švento, oba nikam neodcházejí, ale končí kariéru

    I když tedy pominu fakt, že odejití, či odstavení hráči toho v mistrovské sezóně tolik neodehráli .. opravdu si někdo myslí, že byl mistrovský kádr „rozprášen“?

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 20:33 |  
      0 0

      Dekuji ;-)

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      davy     před 7 lety 01.03.2018 21:01 |  
      0 0

      Kádr sice nebyl rozprášen, ale někomu to tak může připadat právě kvůli těm "plničům snů". :-) Navíc uvažuji nad tím, že JŠ mohl preferovat zkušené hráče nejen kvůli zkušenostem, ale i kvůli tomu, že si své sny již splnili a nerozprchli by se mu do světa (na rozdíl od těch mladších, kteří brali Slavii jako přestupní stanici).

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      Akuls     před 7 lety 01.03.2018 22:36 |  
      0 1

      Dal jste si s tím dost práce a z určitého pohledu máte pravdu. Nicméně JiT přece prohlásil, po té co se JN nepodařilo pro jarní část sezóny zúžit kádr, že chce hráče během jara poznat a dát jim šanci, aby se předvedli. Nicméně sestava proti Bohemce napověděla, že bude stavět na docela velkém počtu jiných hráčů, než JŠ. Počítám ale, že velké personální zemětřesení nás teprve čeká v létě. JiT a JN se nechali přece slyšet, že za optimální považují kádr 3 brankářů a 20-ti hráčů do pole (v tom 16 hráčů plnohodnotně použitelných a 4 hráči kteří začnou do ligy teprve nakukovat). Podle mne je to na mužstvo, které doufejme bude hrát zase evropské poháry, hodně málo, ale snad se nám budou vyhýbat zranění, žluté karty a hlavně přijdou skutečné posily do ofenzívy a ne jen více méně zbyteční stopéři z Liberce. Takže redaktor Procházka nemá možná ve svém článku 100 %-ní pravdu, ale tipnul bych si, že jen předběhl o 3,5 měsíce dobu.

      • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

        kjandourek (admin)     před 7 lety 01.03.2018 23:08 |  
        1 1

        Sestava proti Bohemce byla ovlivněna virózou... A pokud se nepletu, tak jedna z věcí, za níž byl JŠ nejvíce kritizovaný, byla rotace sestavou.... která byla hlavně způsobena tím, že jsme měli moc hráčů a bylo potřeba, aby všichni měli alespoň nějaké vytížení...

        • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

          Akuls     před 7 lety 01.03.2018 23:46 |  
          0 1

          No uvidíme jaká bude atmosféra v týmu, až se se sestavou na jaře rotovat nebude a 11 hráčů si zahraje maximálně občas za juniorku. Navíc chlapci šlapali proti Bohemce vodu od 60 min. jako za JŠ, tak bych rád viděl, jak by si ta základní jedenáctka vedla, kdyby se ještě hrála E.L., tedy jeden anglický týden za druhým a k tomu ještě cestování. I druholigový 1.FCK bojující o záchranu má v kádru 30 hráčů.

    • Re: Slovo do pranice - musel být mistrovský tým Slavie rozprášen po pouhých devíti mě

      p!erreCORE     před 7 lety 04.03.2018 15:55 |  
      0 0

      Kvůli podobným příspěvkům "jdu občas s kůží na trh" a nebojím se vyvolávat diskuze, za ty mínusky mi to info stojí. Díky!