Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 17/18 11

Druhý jarní podcast Slávistických novin Mezi námi fanoušky se věnuje jednak dvěma odehraným ligovým zápasům a jednak funkci supporter liaison officera (SLO), kterou ve Slavii zastává redaktorka SN jane. Ta totiž byla spolu s panem Lamou a subHumanem hostem quelhara v tomto dílu našeho podcastu.

Start jara Slavii příliš nevyšel, ze dvou zdánlivě lehčích zápasů vybojovala jen tři body, když v úvodním jarním kole šokovala porážkou v Jihlavě. Ani následující výhra nad Bohemians příliš nerozptýlila rozpaky z výkonů a výsledků sešívaných v roce 2018. Těmto dvěma zápasům se samozřejmě věnujeme v prvních dvou částech podcastu, tentokrát ale ne až tak do hloubky. Dalším hostem totiž byla jane, která vykonává ve Slavii zajímavou funkci SLO, o které dost možná mnoho fanoušků zas tak moc neví. Zde se tedy dozvíte, co tato funkce obnáší a při jakých příležitostech zabránila slávistům ve větších než malých nepříjemnostech.

Obsah:

00:00 Jihlava - Slavia 1:0
14:15 Slavia - Bohemians 1:0
37:20 Co obnáší funkce SLO a čím je pro fanoušky prospěšná

Komentáře (126)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 08:48 |  
    1 0

    Díky zejména Jane za zajímavý vhled do toho, co vlastně dělá SLO. A vůbec za tenhle díl, který řeší zase maličko jiná, byť bezpochyby fans se dotýkající témata :)

  2. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    afro     před 7 lety 27.02.2018 09:17 |  
    3 0

    SubHuman: "Dal jsem si ty klobásky v housce. Mohlo to bejt teplejší." V neděli mohlo bejt všechno teplejší. Od piva až po nahřívanej Poločas... ;-)

  3. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    samop     před 7 lety 27.02.2018 09:56 |  
    4 3

    Honzu Nezmara znám ještě z Opavy.......určitě je to velmi chytrý a vzdělaný kluk ! Ale....ale...., že by se za pár let dokázal vypracovat na manažera evropského kalibru........nevěřím ! Je sice na hodnocení příliš brzy a v tom počasí se asi pořádně hrát nedá. Ovšem je to pro všechny stejné !!! Progres zatím nevidím a hráči co k nám přicházejí určitě nejsou ani v průměru hráčů evropských manšaftu kde se chceme dostat ! Takže zatím podle mě veliký otazník !

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      Jachym     před 7 lety 27.02.2018 11:49 |  
      3 3

      Už dvě kola se tady vymlouváme na terén, konkrétně na mráz. Přijde jaro a aprílové deštivé počasí. V květnu může být už vedro. V některých zápasech zase silný vítr a jako na potvoru se každý poločas stočí proti nám... Měli bychom alespoň v Edenu hřiště zastřešit:-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        Ondráš     před 7 lety 27.02.2018 12:07 |  
        2 0

        Zastřešit a v noci na trávník svítit tím umělým sluníčkem, co říkal Hašek! Umělý světlo je na trávu úplně to nejlepší, roste hodnota THC a celkově to rostlinám svědčí..

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        donford     před 7 lety 27.02.2018 19:01 |  
        3 2

        Již tradičně pro zemědělce jsou největší nepřátelé - jaro, léto, podzim, zima. Pro nás to bude vítr, chumelenice, mráz, sluníčko, déšť. Vždy se spojí jako na potvoru se soupeřem proti nám.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    Karel13     před 7 lety 27.02.2018 10:02 |  
    7 8

    Proč se stále musí mrvit čeština (SLO) !! Snad to lze vyjádřit česky, ne?

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      Jachym     před 7 lety 27.02.2018 16:51 |  
      1 3

      SLO? WTF?! :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        Dr. Fe1     před 7 lety 04.03.2018 23:50 |  
        1 4

        Jsi puberťák a nebo je to něco vážnějšího ?

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      Tomski     před 7 lety 02.03.2018 12:02 |  
      0 1

      to zkuste přeložit...

  5. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    rak (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 10:11 |  
    14 2

    Tedy po vyslechnutí jsem zjistil, že prakticky v ničem nesouhlasím se subHumanem, který tam mimochodem je dost často.
    Jsem pro video jednoznačně, i když nám tentokrát nepomohlo. Jedině špatné bylo, že dlouho nikdo nevěděl, co se vlastně děje. Mělo to být celé rychlejší. Situace byla i tak sporná, ale rozhodčí měl šanci si to prohlédnout.
    Je jasně vymezeno, k čemu se může video použít. Souhlasím ale s tím, že by mělo postupně být na všech zápasech.
    Přeci jen to i trochu redukuje možnosti manipulace. Těch je tedy pořád dost.
    Občas je dobré si poslechnout hodnocení trenéra. Jasně říkal, že řádí viróza, takže těžko hodnotit nasazení hráčů, když přesně nevíme, kdo na tom jak je
    Jugas se na tu pozici, zejména do útočení nehodí, i když se snažil. Nicméně Trpiš říkal, že s ním počítá na kraj obrany v tříobráncovém systému, který chce časem hrát a to by zvládat mohl. Jugasova minela, tedy ideální nahrávka Kabajevovi s tou pozicí nesouvisela.
    Terén v Jihlavě byl pro nás dost zásadní překážkou. Chyba byla samozřejmě ten obdržený gól. Jinak ale je to zatracený rozdíl, jestli na tom terénu má mužstvo hru tvořit a nebo jen bránit. Ten nebyl úplně dobrý ani v Edenu.
    Občas mně ta silně kritická vyjádření připadají přehnaná. Také proti nám stojí soupeři, kteří nejsou úplně marní. Jihlava se tak zdála, ale včera ukázala, že to asi teď tak není. Hraje na co má a vychází jí to. Bohemka na silná mužstva umí obecně. V Plzni prohrála dost smolně, s dalšími mužstvy z čela tabulky vesměs na podzim remizovala.
    Změna systému se nedá udělat rychle. Já jí tam tedy vidím. Více hráčů vpředu, rychlé napadání, vysunutí celé obranné linie více dopředu. V neděli se to ale dost zhroutilo ke konci. Je to fyzicky náročný styl.
    To, co zůstává tragické je efektivita. Z tlaku a množství standardek se musí vytěžit víc. Stoch teď sice konečně trefuje více bránu, ale zase to šlo dost do brankáře.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      Ravik     před 7 lety 27.02.2018 13:26 |  
      0 3

      na videu mě nejvíce štve, že pokud asistent rozhodčího zastaví útočnou akci chybně odmávaným ofsajdem, tak se akce zastaví a poškozené mužstvo z toho nemá nic. Video je pak potom k ničemu.

      Ofsajd bych ve videu vůbec neřešil, ale jen to zda míč přešel brankovou čáru. A neřešil bych ani penaltu, často se ano komise neshodne jestli ano či ne... představa, že na to bude rozhodčí 10 minut koukat... no tvl

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        kjandourek (admin)     před 7 lety 27.02.2018 13:53 |  
        7 0

        Já bych tedy ofsajdy řešil hlavně, protože při současné rychlosti fotbalu je to normálními lidskými smysly nepostřehnutelné... ale pomezní musí mít pokyn hraniční akce za všech okolností pouštět

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          mig52     před 7 lety 27.02.2018 15:11 |  
          4 2

          Souhlas. Včera pomezní pěkně 2x zařízl Jihlavu při protiútoku, přičemž jednou byl obránce o 2m blíž k brankové čáře. Když je to o 10 čísel,beru , ale o metry. Kdo tomu má věřit?

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

            kjandourek (admin)     před 7 lety 27.02.2018 15:26 |  
            6 0

            nejlepší sprinteři uběhnou stovku pod deset sekund... fotbalisti tedy dejme tomu tak za jedenáct... ale pro lepší přehled počítejme taky deset... takže takový útočník při pohybu směrem k bráně uběhne metr za desetinu sekundy...

            A teď si uvědomme, že se počítá okamžik přihrávky... tzn ten sudí musí sledovat přihrávajícího a teprve až když ten kopne do míče, tak musí stočit pohled na ofsajdovou linii.... jak dlouho mu takové zaostření může trvat? podle mě i půl sekundy... ale i kdyby to byly zanedbatelné dvě desetiny... tak před chvílí jsme si řekli, že za desetinu sekundy útočník udělá metr....

            Takže když budeme koukat na přihrávajícího a v okamžiku kdy zaregistrujeme přihrávku, koukneme na ofsajd lajnu.... uvidíme útočníka o dva metry dál, než když v TV v okamžiku přihrávky zastaví obraz a namalují lajnu....

            A to všechno jenom v případě, že by obránce stál na fleku - když ten vystartuje od branky, tak se nám tohle celé násobí dvěma...

            Tohle fakt není sranda objektivně devadesát minut vyhodnocovat... Podle mě to hodně hrajou na cit a zkušenosti... a jsou v tom setsakra dobrý, když s za zápas spletou třikrát, čtyřikrát...

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

              klimi     před 7 lety 27.02.2018 19:07 |  
              3 1

              "tzn ten sudí musí sledovat přihrávajícího a teprve až když ten kopne do míče, tak musí stočit pohled na ofsajdovou linii...."

              To není úplně pravda. Já vždycky sleduji hlavně ofsajdovou linii a situaci s míčem sleduji periferně, často se orientuji i podle dalších okolností. Tak jak to popisuješ, bych to opravdu řídit nemohl... :)

              Ty chyby v Plzni byly triviální...

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                kjandourek (admin)     před 7 lety 27.02.2018 20:36 |  
                2 2

                Ale to jsi v opačném extrému: stále vidíš postavení hráčů, ale o nějakou tu desetinu vteřiny později zaregistruješ že došlo k přihrávce... balón uvidíš až v letu, zatímco v TV hru zastaví v momentě, kdy se míč dotýká kopačky...

                Zase to musíš uhrát zkušeností... A ne vždy to může vyjít...

                Já taky občas držím praporek - i když tedy z pozice laika... k nám jezdí vždy jenom hlavní...

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                  klimi     před 7 lety 27.02.2018 21:20 |  
                  3 0

                  Jasný, to jo, ale to jsou pak většinou těsné situace, u kterých už se musíš rozhodnout. To zrovna včera opravdu nebylo :)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 27.02.2018 22:48 |  
                    0 0

                    No já právě tvrdím, že to "těsně" může (nemusí, ale může) při špatné konstalaci být i o ten metr, či dva

                    jak to bylo včera opravdu nevím - nějak nemám potřebu Plzeň zkoumat :-)

                    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                      utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 28.02.2018 07:12 |  
                      0 0

                      To si myslím, že ne, protože koukáš na celou situaci a v případě, že je pomezní správně postavený, vidí situaci do hloubky pole, takže už vidí, že hráč nabíhá současně s nahrávajícím a může se na něj soustředit. Jako ligový pomezní by si metroý ofsajd měl ohlídat.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 28.02.2018 12:51 |  
                        0 0

                        Když budeš koukat tak, abys viděl nahrávajícího i ofsajd lajnu... tak nebudeš mít zaostřeno ani na jednoho a budeš na tom ještě hůře....

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                mig52     před 7 lety 28.02.2018 11:20 |  
                0 1

                Spíš se kloním řešením ke klimimu

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

              mig52     před 7 lety 28.02.2018 11:19 |  
              0 1

              Tak to bereš moc exaktně! Já viděl ve stejný den záznam z francouzské ligy, ta je sakra rychlejší, a byla tam akce,která mi zaváněla ofsajdem. Záznam doložil můj omyl,hráči stáli přesně v přímce. Prostě ten rozhodčí uměl nebo s´píše chtěl umět! Ten v Jihlavě ne. Tam se jednalo fakt o metry a i když souhlasím s tvým rozborem o desetinách vteřin a metrech, platí to jen pro hraniční situace, ne ty metrové. Ti pomezní ví, jak "švenkovat" hlavou. Také mne naštvalo, že tím zastavil Inaskaunase, či jak se píše a byl jsem zvědav, jak to zakončí. Už se to nikdy nedovím!:-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                kjandourek (admin)     před 7 lety 28.02.2018 12:54 |  
                1 0

                Ano, ten rozhodčí uměl.... ale to ty naši taky.. v devatenácti případech z dvaceti to ukážou správně....proto mi přijde nefér vždycky vypíchnout ten jeden moment, kdy jejich odhad situace nebyl přesný

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

            zeleznik2     před 7 lety 27.02.2018 16:46 |  
            2 1

            No v Plzni je to přece běžné ne?

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

            donford     před 7 lety 27.02.2018 19:29 |  
            2 1

            Taky jsem to viděl, a v jednom případě to mával opravdu, když byl Jihlavák snad 2 m ještě za obráncem, bylo to někdy kolem 75. minuty, ale třeba to pro dnešní rozhodčí je skutečně vlastními smysly nepostřehnutelné. Sezením u počítače smysly povětšinou dostávají na frak.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

              mig52     před 7 lety 28.02.2018 11:24 |  
              0 1

              donforde, to je přesně ta situace

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          rak (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 17:45 |  
          5 0

          Přesně tak. Vždy, kdy si nejsou stoprocentně jisti, pouštět. Pak by se případný gól zrušil. Videorozhodčí by pak zavolal hlavního jen v případě, že ten by udělal jasně špatné rozhodnutí. Tedy uznal neplatný gól. Vcelku jednoduché. Jen je třeba to dělat rychle, ale podle mně to za určité zdržení stojí. Zdržení zcela zbytečných je daleko více.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          Ravik     před 7 lety 27.02.2018 17:46 |  
          0 0

          chápu... ale v praxi tedy jak? Je utok, prihravka do ofsajdu, sudí nemávne, je z toho roh, po kterým padne gol. Takže vyhodnocovat videem jestli mel být vubec roh? Hrá se případne vrátí o minutu zpět?

          Nebo pustený ofsajd pri utoku, gol nepadne hra se otočí padne gol na druhé straně, který by nepadl, kdyby se ofsajd písknul, protoze by se jinak rozehrávalo a hra by vypadala jinak...

          Video ok, ale prijde mi to nedotažený a tím ne moc spravedlivý. Ofsajdy by bylo nejlepší řešit nejakými sensory v dresech hráčů, které by snímala speciální kamera a hned by asistentovi píplo, že je ofsajd :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

            kjandourek (admin)     před 7 lety 27.02.2018 18:14 |  
            3 0

            Podle mě tedy pokud je akce zakončena a padne z ní gól, nebo by měl být roh, tak před rozehráním videorozhodčí musí dát echo, že byl ofsajd.... pokud z toho nic není, nebo má následovat odkop od brány, tak nic...

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

              Ravik     před 7 lety 27.02.2018 18:20 |  
              0 1

              vracet hru mi proste neprijde dobrý... nemusí to být jen ofsajd, ale treba hraní rukou pri zpracování utocníka, utocný faul, cokoliv dalšího... utocicí mzstvo se dstane nedovolene ke golu a dostáváme se k tomu, že se bude pitvat každá kravina

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                kjandourek (admin)     před 7 lety 27.02.2018 18:25 |  
                2 0

                Vracet hru určitě ne. Rozhodčí se v případě nejasností musí přesvědčit při nejbližším přerušení a rovnou navázat správným rozehráním... prostě střela a buď gól, nebo roh... A než si hráči postaví balón, tak musí frajer u videa vědět....

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 27.02.2018 22:57 |  
                    4 0

                    Tam ale šlo o penaltu, ne?

                    Já mluvím o ofsajdu a zakončení po něm... kdy by měl rozhodčí slyšet od videa jednoznačně, jestli se má zahrávat roh, či rozehrávat z půlící čáry (pokud bylo vše v pořádku), nebo jestli mám nařídit nepřímý kop směrem od bránícího se týmu...

                    V situaci, jaká byla na videu, bych naopak doporučil rozhodčímu hru při pádu ve vápně vždy přerušit... a podle videa rozhodnout, jestli nařídím penaltu, nebo udělím kartu za simulování a nařídím nepřímý kop proti útočícímu týmu za nesportovní chování... protože v obou případech je přerušení hry relevantní...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          donford     před 7 lety 27.02.2018 19:23 |  
          0 6

          Při současné rychlosti fotbalu (normálními lidskými smysly nepostřehnutelné !!!) ... vzpomínám namátkou na rychlíky z dřívějška - Veselý, Švento, Siva, Uldrych, nebo Kaura z Bohémky, Brumovský, Vacenovský z Dukly (UDA) a to jsem určitě na dalších 100 zapomněl. Leckteří byli rychlejší než ti dnešní. I když to nelze dotatečně změřit. I tenkrát nesprávně odmávané ofsajdy bolely. Jako dnes. A i kdysi se umělo hrát rychle, po zemi a na jeden dotek. A navíc jsme kdysi hrávávali finále MS (2x!) a kdysi měli dokonce oficielně i 2 nejlepší hráče na světě. (Masopust, Nedvěd). A dneska? Určitě je dnešní fotbal celkově fyzicky náročnější, ale jsem si jist, že byť jsem Slavista od kolébky, že např. tehdejší Dukla by FYZICKY naše současné ligisty pěkně potrápila. Také uměla hrát 90 minut nahoru, dolů. Kolský byl celoevropsky vyhlášený trenérský ras. I na sebe.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

            Jachym     před 7 lety 27.02.2018 19:59 |  
            4 0

            Jenže, nezapomeň, Donforde, že tréninkové metody a technické vymoženosti udělaly z dnešních fotbalistů v průměru daleko lepší atlety, i když ne nutně lepší fotbalisty. Rychlost fotbalu se drasticky změnila = zvýšila. Stačí se podívat na záběry z Chile 1962 nebo Bělehradu 1976 a porovnat s dnešním vrcholným fotbalem. I když na druhé straně takový Zátopek by se se svými časy skoro 70 let starými neztratil ani mezi dnešní českou vytrvaleckou špičkou. To však kromě Zátopkovy výjimečnosti vypovídá i o obrovském zaostávání naší špičky za dnešním světovým průměrem.

            Jinak Masopust a Nedvěd vyhráli "pouze" Zlatý míč pro nejlepšího evropského fotbalistu. Třeba takový Bican nebo možná i Plánička byli minimálně stejně dobří, ale tehdy se podobné ankety nevyhlašovaly a ceny neudělovaly, natož s takovým mediálním humbukem jako dnes.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

              donford     před 7 lety 27.02.2018 20:43 |  
              1 1

              Jáchyme, nevyjádřil jsem se dostatečně přesně. Představ si kluky třeba z tehdejší Dukly (ÚDA). Dřeli na tréninzích jako koně, a byli v té době doslova světovým klubem. Jak třeba porazili tehdy nejuznávanější brazilský klub FC Santos. Mimochodem Rudla Kučera, tehdy snad největší náš útočný talent, byl svého času dost srovnáván s Bicanem. Než ho Oslizlo s Wisly Krakov zmrzačil. Na tom zápase jsem byl a ten všeobecný smutek zažil. A teď si je přenes do dnešní doby. Tedy na dnešní tréninky, na dnešní metodologii, systémy, rehabilitace, fyzioterapeuty a já nevím co by laik, co ještě. Chtěl bych se vsadit, že s onou morálkou a ochotou dřít, co tehdy měli, zase by fyzicky a rychlostně excelovali. O kvalitě fotbalové se ani nezmiňuji. A to samé tréninkový samouk Zátopek. Opět v dnešních podmínkách by byl u nás nejlepší. Jen by běhal, co já vím, třeba o 1 minutu rychleji, rozhodně pod 13 minut pětku. Jo, omlouvám se za Zlatý míč, ale beru to tak, že dnes ten nejlepší, je opravdu nejlepší (nejuznávanější) na světě. Spíš jsem reagoval na tvrzení, že dnes je údajně hra tak rychlá, že pomezní ani nemůže smysly ofsajd postřehnout. A to mi osobně přijde jako nadsázka.

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                Jachym     před 7 lety 27.02.2018 21:09 |  
                3 0

                Ano, pokud by ve své době využívali dnešních možností, bylo by to přesně tak jak říkáš. Ale je otázkou, co by s nimi (respektive některými z nich) udělal dnešní svět a nekonečné pole možností. V tehdejší době byl fotbal a potažmo sport v socialistických zemích jednou z mála možností vycestovat a získat výhody. Dnes jsou lidé obecně více zhýčkaní. Nadáváme třeba na své děti, že tráví často mnoho času u počítačů, tabletů a blbých telefonů, ale dost možná bychom se sami nechovali jinak.

                Máš můj obrovský respekt, žes viděl naživo Rudlu Kučeru, o kterém já vím jenom z literatury a vyprávění včetně toho de fakto hrůzného ukončení jeho kariéry. Ale byl to údajně velký bohém, že by mohl být dneska snadno sveden na cestu Fenina nebo Šimáka, i když ti dva byli proti Rudlovi fotbalovými embryi.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

            Boss82     před 7 lety 27.02.2018 20:43 |  
            8 4

            Kamaráde buď si jist, že jakýkoliv dnešní ligový tým by jakýkoliv jiný ligový tým z 80. (nebo dřívějších) let rozcupoval rozdílem několika tříd. A to nejen včetně tehdejší Dukly, ale i včetně tehdejší reprezentace jakéhokoliv státu.

            Fyzická připravenost hráčů (vytrvalostní, rychlostní i silová) je totiž o světelné roky jinde, než byla tenkrát. Úplně jinde je také celková rychlost hry, taktická a strategická připravenost mužstev a propracovanost defenzivních systémů - to vše je dnes na takové úrovni, že se o tom hráčům v minulosti ani nesnilo. V důsledku toho všeho má dnes fotbalista na hřišti na všechno naprosté minimum času.

            To všechno jsou faktory, se kterými by si fotbalisté z 80. (a zřejmě i ze začátku 90.) let absolutně nedokázali poradit.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

              Travinho     před 7 lety 27.02.2018 22:44 |  
              1 1

              Ono se srovnává nesrovnatelné. Ti fotbalisté by si možná dokázali poradit, ale týmy jako celek určitě ne. Musely by hrát jiný fotbal, na který tehdy nebyly zvyklé.

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                Boss82     před 7 lety 28.02.2018 10:45 |  
                2 3

                Ani žádný jednotlivec by si vůbec neporadil. Kdyby si vzal mladého Pelého v té formě, v jaké hrával v nejlepších letech, přenesl ho časem do současnosti a postavil ho na hřiště třeba i v naší lize, tak by si vůbec neškrtnul ani proti třeba Jihlavě, protože byl zvyklej mít na všechno hafo času a prostoru a hrát to napůl v chůzi. Zatímco dnes by dostal balon a za 2 vteřiny by ho zezadu důrazně remploval obránce, který by mu nedal ani centrimetr prostoru, a který by byl navíc mnohem silnější a rychlejší než on.

                Dřívější a dnešní fotbal - to je úplně jiný svět.

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                  Travinho     před 7 lety 28.02.2018 12:03 |  
                  1 1

                  Jasně, nebyl by hvězda jako tehdy, ale po pár trénincích a zápasech by se do toho dostal. Vezmi si Maldniho, který začínal v době, kdy se ještě moc na hřišti neběhalo a končil v době, kdy se hrál superrychlý fotbal.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                    Boss82     před 7 lety 28.02.2018 14:51 |  
                    2 2

                    Po pár trénincích a pár zápasech teda těžko, možná po pár měsících - letech. A to ještě nevíš, jestli by se opravdu stal zase hvězdou, nebo by z něj byl jen hráč, jakých běhají po trávnících tisíce.

                    Maldini není dobrý příklad. Protože on (stejně jako všichni ostatní hráči, kteří mají takhle dlouhou "životnost") se průběžně přizpůsoboval tomu, jak se fotbal vyvíjel. Není to tak, že by Maldini hrál v roce 1985 a pak najednou v roce 2005 - on se prostě postupně vyvíjel společně s fotbalem a postupně se přizbůsoboval stále rychlejší a rychlejší hře. Pokud by toho nebyl schopen, musel by skončit mnohem dříve - jako se to stalo tisícům a tisícům jiných hráčů. A právě proto, že toho schopen byl, je právem považován za legendu.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                      Travinho     před 7 lety 28.02.2018 15:07 |  
                      0 0

                      My tu obecně srovnáváme nesrovnatelné, protože ti hráči by samozřejmě v jiné době trénovali jinak a hráli jinak. Je třeba jasné, že v současné kopané by se s velkou pravděpodobností neprosadil Antonín Panenka, naopak si myslím, že velkou šanci by měl Josef Bican... Určitě jsou hráči, kteří by se přizpůsobili rychleji a hráči, kteří nikdy, ale nemyslím si, že by třeba Pelé nebo Masopust měli problém prosadit se v naší lize (otázka je, jestli by byli hvězdami)

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

              donford     před 7 lety 28.02.2018 10:17 |  
              1 0

              To máš Bossi naprostou pravdu, ale měl jsem na mysli spíš obrazné přenesení těchto fotbalistů do dnešních možností, do dnešních tréninků, systémů, a pod. Když to byli fotbaloví velikáni tehdy, v kontextu své doby, jistě by vynikali i dnes. Tehdejší nejuznávanější fotbalista Pelé by si samozřejmě dneska moc nekopl, ale dát mu dnes vše dnešní, jistě by zase vynikl. A nebo podlehl jiným svodům světa :-) , jak správně připodotkl Jáchym. Tomu se omlouvám za nesprávné uvedení klubu Oslizla. Byl to Gornik Zabrzeh, nikoliv Krakov. Ale to jsme si jen tak popovídali, co by, kdyby. Asi se spíš zaměříme na na příští utkání v Bolce, že?

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

                Boss82     před 7 lety 28.02.2018 11:29 |  
                3 2

                No to je poměrně zajímavá otázka - vynikali by tito velikáni opravdu i dnes? On je ten tehdejší fotbal natolik odlišný od dnešního, že si tím vůbec nejsem jistý. Atletická průprava dnešních hráčů je na zcela jiné úrovni. Tehdejší hvězdy vynikaly (mimo jiné) tím, že prostě uměli s míčem na tehdejší dobu mimořádné věci. Často si povodili několik obránců (někdy i včetně brankáře) a vykouzlili z toho nádherné góly, gólové přihrávky a pohledné akce. Ale je třeba si uvědomit, že to všechno předváděli v době, kdy na všechno měli na hřišti spoustu času a prostoru a ty své dovednosti předváděli ve velmi malé rychlosti, často klidně v chůzi.

                A to ani nemluvím o tom, že tenkrát se útočilo třeba 5 na 3, 4 na 3 atd., záložníci téměř nebránili, útočníci už vůbec ne, takže bylo mnohem snazší se prosadit.

                Dnes na nic z toho jak se tenkrát hrálo a čím tehdejší hvězdy vynikaly, není čas ani prostor. Dnešní hráči umí s míčem neuvěřitelné věci, řekl bych, že dnešní průměrný ligista umí s míčem mnohem více, než uměl třeba právě Pelé nebo Masopust (stačí se podívat na trénink jakéhokoliv ligového celku a člověk má hned jasno), ale na hřišti je to pak hlavně o tom, co ti soupeř a jeho vyspělí obránci dovolí. A když toho mnoho nedovolí dnešním perfektně atleticky připraveným hráčům, s největší pravděpodobností by to nedovolili ani Pelému s Masopustem, i kdyby byly tréninkově „adaptováni“ na dnešní dobu.

                Fotbal se prostě strašně změnil, dnes je to úplně o něčem jiném, i nejlepší jednotlivci jsou naprosto závislí na hře kolektivu jako celku. Ani dnešní míčoví kouzelníci (Messi, Ronaldo, Neymar), kteří jsou v práci s míčem o světelné roky před hvězdami minulého stolení, se po nějakých čistě individuálních akcích (sólo, při kterém vymíchají několik obránců soupeře a dají nebo připraví gól) prosazují naprosto minimálně. Přitom dnešní Messi by po přesunu do 60. let dal zcela jistě 250 gólů každou sezonu. Dnes to ale není možné.

                Fotbaloví velikáni minulosti by byli velikány i dnes pouze v případě, že by zaprvé museli být perfektně atleticky připraveni prostřednictvím dnešních tréninkových metod, ale zároveň by museli svůj herní styl přizpůsobit době a vynikat v odlišných fotbalových dovednostech, než se vynikalo tenkrát. Někteří by to možná dokázali, ale spousta z nich určitě ne.

                Tolik k tomuhle zamyšlení… Rozkecal jsem se nějak víc, než jsem měl původně v plánu:-).

                Z Bolky mám obavy - u nich nový trenér (nové koště dobře mete), zatímco u nás viróza, vykartovaný Hušby a nový systém hry, který stále teprve vstřebáváme. Očekávám tuhý boj, jakoukoliv vydřenou výhru budu brát všemi deseti.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

            kjandourek (admin)     před 7 lety 28.02.2018 15:18 |  
            0 0

            Jenom bych připomněl že mezi Masopustem a Nedvědem bylo nějakých čtyřicet let, kdy se čeští fotbalisté nijak pravidelně neumisťovali ani v první padesátce (čestná výjimka byl Ivo Viktor v roce 1976)
            Takže předpokládám, že není důvod k panice .... nejbližší český držitel zlatého míče v nejbližších letech někde nastoupí do přípravky... a za čtvrt století nám to ukáže!

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        zeleznik2     před 7 lety 27.02.2018 16:49 |  
        0 1

        Já bych teda ofsajdy zvláště u nás řešil, co si pamatuji, tak těch špatně odmávaných u nás, byli desítky ne-li stovky za poslední léta...Jinak souhlas, fotbal se hraje pro diváky, takže by video, mělo, být využíváno jako v hokeji, pokud si rozhodčí nejsou jistí gólem..

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          Ravik     před 7 lety 27.02.2018 17:49 |  
          1 0

          a pouštět hraniční ofsajdy a pak když padne gol to zpětně kontrolovat mi neprijde nesmysl. Ten gol muze padnout za minutu třeba...

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      siskin     před 7 lety 27.02.2018 19:45 |  
      2 1

      Fotbal je posledni z velkejch sportu zavadejici video. Experimenty s brankovymi rozhodcimi (spise smesnymi) jen potvrzuji, ze jeden rozhodci vse nedokaze uhlidat. Muzeme taky najmout padesat pomeznich a zvysovat pocet, az snad budeme spokojeni.
      Video neni vselek, bude se vyvijet a fanousci si casem zvyknou, jako si zvykli v jinych sportech. Zarazejici je spis stavajici neprehlednost jak video zaclenit. Ocekaval bych alespon ramcova pravidla pro pouziti a aplikaci, ale zjevne se odpovedni lide spkojili s instalaci technologie, ale jak ji vyuzivat se teprve budou ucit. Takze se pripravme na podobne diskuze a za par let se snad podari sjednotit situace, pri kterych se video vyzada a zaroven bude nejaky navod jak je resit. Souhlasim se vsemi pro a proti co tu zaznely a myslim si, ze technologie video tu s nami zustane a nejake brojeni proti ni mi spise pripomina Ludisty a jejich rozbijeni stroju, berouci jim praci.
      Ja si hlavne slibuju vymyceni simulace, zakernych a tvrdych faulu. Skoda je, ze se promarnilo spousta casu, fotbal mohl byt dal.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      Crispo     před 7 lety 27.02.2018 20:21 |  
      2 1

      Taky mi přišlo trochu mimo mluvit o rotaci sestavy jako o něčem nepochopitelném, viz. Mingazov, Bucha atd. když řádila viróza. Trpiš musel sahat do sestavy, ale v podcastu se nad tím pozastavují jako kdyby vyměnil osm hráčů jako Jarda Šilhavý v EL. Pořádně nevíme kolik hráčů bylo mimo kvůli nemoci a kolik z výkonnostních důvodů...

  6. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    Andul-lhak     před 7 lety 27.02.2018 12:36 |  
    7 2

    Mam podcasty moc rada, obcas si je poslechnu dokonce dvakrat. :) Moc me bavi, je fajn, ze obcas prijdou i lidi "zevnitr" a zase nam trochu rozsiri obzory. ze subhuman chodi casto mi nevadi, patri k tvrdymu jadru a je naopak fajn, ze jde v takovejch poradech s kuzi na trh. :)

    Priste nebo nekdy v budoucnu by me bavil podcast s novou redakci (lukas, kjandourek atd.), abychom si o nich mohli mozna udelat i nejakou dalsi predstavu. :)

    Diky za tu praci s podcastama, urcite to neni samozrejmost!

  7. Super Podcast Jako Obvykle

    Jiri v UK     před 7 lety 27.02.2018 17:37 |  
    0 0

    Pekne povidani.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 19:26 |  
    6 0

    Bezkonkurenčně nejlepší podcast, moc mě to bavilo. Hlavně povídání Jane, to jsou informace, které se normálně nedozvíme. Občas bych se přimluvil, aby takoví hosté byli zváni, ikdyz chápu, ze to není jednoduché. Mě by se třeba velice líbil i rozhovor s trávníkářem z Edenu, jak se s v těchto mrazech stará o trávník, nebo třeba členové odboru přátel z větší vzdálenosti, jak organizují "vyjezdy" na domácí zápasy, security...ale v každém případě palec hore, toto pravidelné povídání fanoušků nemá u nás obdoby. Nebo ještě po derby, kdyby mohl přijít i někdo z Mordoru, kdo umí poskládat větu a dal by nahled na derby, atmosféru a vnímání i ze strany Sauronova oka

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 21:23 |  
      8 0

      Jo taky jsem pro, aby byli zváni mimopražští fans ,hlavně z těch hodně aktivních poboček OP a nejen dokola skoro stejní lidé.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      smely (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 08:57 |  
      2 0

      pred derby tam byl loni vod rumunu Dan Peterka, tusim , ze je to v podcastu cislo 2 ....da se dohledat....

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        quelhar (admin)     před 7 lety 28.02.2018 12:25 |  
        2 0

        A Dan mi přislíbil účast i za dva týdny, dáme si repete...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          Faris (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 14:35 |  
          0 0

          Dan Křetínský? Panečku:-)

  9. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 08:28 |  
    1 0

    Omlouvam se jestli uz to nekde v diskuzi je, ale chtel bych se zeptat jake indicie mate ohledne klimatu uvnitr Slavie, jak se zminujete v podcastu?

    Diky

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      Ados     před 7 lety 28.02.2018 09:03 |  
      3 1

      Asi tím byl myšlen vztah Krob x Nezmar (dříve Krob x Šilhavý). Dost možná se vším souvisí mlčení Tvrdíka na twitteru, což mě dost mrzí, protože jeho vyvracení lživých článků dodávalo fanouškovské obci klid.

      Samozřejmě budu také rád, když se někdo podělí o svůj názor ohledně klima uvnitř klubu.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        Ondráš     před 7 lety 28.02.2018 12:15 |  
        8 4

        Mlčení Tvrdíka považuji za to nejlepší, co se přes zimu v SKS událo..možná mu "domluvil" i Nezmar, že to není profesionální a zbytečně to "odkrývá karty" pro veřejnost. Některé věci prostě mají zůstat uvnitř klubu. Ale přiznám se, že jsem sám překvapenej, že to takovej populista a politik zatím tak dlouho vydržel..snad mu to vydrží, já se bez těch dramatických vyjádření určitě obejdu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          donford     před 7 lety 28.02.2018 13:07 |  
          2 0

          Tak Real je 14 bodů za Barcelonou, my jsme druzí jen o 12. Tak nezkusíme to ještě? :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

            Jachym     před 7 lety 28.02.2018 14:40 |  
            2 0

            Přesně tak. Na rozdíl od Realu nejsme už letos svázaní s Ligou mistrů :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 14:36 |  
          6 1

          Tak párkrát se mu sice stalo, že v těch tweetech ulítl, ale jinak byly výborné a bylo to ve vztahu komunikace klub-fanoušek skvělá věc. Mně je tedy líto, že utichly...

  10. 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

    Petr9608     před 7 lety 28.02.2018 14:41 |  
    1 2

    Věc která byla jasná od září, nyní potvrzena. To se snad ani nedá komentovat.

      • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

        Petr9608     před 7 lety 28.02.2018 15:04 |  
        2 6

        Nejhorší je, že je tim vlastně řečeno, že ten, kdo jde AKTIVNĚ podporovat klub na "území nepřítele" má menší cenu než gaučák, co jde jenom na derby.

        • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 15:38 |  
          4 2

          A proc se na to nedivat tak,ze vedeni si proste vic vazi toho,kdyz ma vic slavistu doma a napriklad v tom derby,kdy je “relativne” sance,ze ten jednotny kotel spartanu muze byt nekdy vic slyset a na vsech ostatnich tribunach je spousty dalsich slavistu,vsadili na to,abysme meli opravdu domaci prostredi? Byl tomu tak i zarizen ticketing u ktereho bylo pro spartany mnohem tezsi se dostat klasicky k listkum na nase tribuny. Maximalne to mohli udelat pres kamose..

          • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

            Petr9608     před 7 lety 28.02.2018 17:06 |  
            3 7

            Jakejch Slávistů? Co neotevřeou hubu? Kdo jde na Letnou do sektoru hostů, ten jde podporovat svůj klub na "území nepřtele" a AKTIVNĚ. Tvořič atmosféry. Aktivní podporovatel.

            Pokud se někdo nedostane na derby doma, ať si pořídí permici. Pokud by jí nevyužil, tak jí může na jiný zápasy klidně půjčovat atp.

            • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 17:21 |  
              1 2

              Treba se na to divaji tak,ze derby je moznost jak pritahnout dalsi lidi k permici? Listek jim sezenou lidi,co uz permici maji,cili je to cesta jak pritahnout lidi pres nejakou partu,ktera uz aktivne chodi a tak si snaze koupi permici. Zajdou na zapas,rumuni jsou zavreny jen ve sve kleci,na hristi je smaznem v suchem triku 2:0 a po zapase plny pozitivnich zazitku sup pro permici at si tenhle zazitek muzu priste vychutnat v klidu a nemusim se trast jestli na me priste zbyde listek pres kamose. Naopak letnou se vzdy dostane plna kapacita jenom slavistu,tam neni co resit..

              • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

                Petr9608     před 7 lety 28.02.2018 23:17 |  
                1 5

                Na Letnou se dostane sotva půlka našich, co minule. Místo velkého kotle, co byl srovnatelný s kotlem domácim, budem mít jenom růžek.

                Jestli byli rudí v září jenom v kleci nebo měli ještě dva další sektory na jihu, to mi fakt je ÚPLNĚ BUŘT. Mne zajímá, jak se prezentujem my.

                • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

                  Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 23:54 |  
                  1 1

                  No a ja se te snazim navest k myslence,ze aby jsme se my prezentovali co nejlip,tak potrebujeme co nejvic slavistu v na Severu, co budou fandit. Prijde ti,ze je tam ted plno? Ne,jsou to jen tri sektory z 5 a to jeste jednom obcas. Takze mozna by bylo fajn,se nejdriv zamerit na to naplnit vsechny sektory v kotli aktivnima fandama na kazdej zapas a pak teprve resit,kolik uvolnit listku na derby.. Ty si mozna myslis,ze to lip dokazes “vyjezdem” na letnou,ja si myslim,ze to lip dokazes kdyz pritahnes vic slavistu (pres slavisty) do Edenu..

    • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

      Fačín     před 7 lety 28.02.2018 18:17 |  
      5 3

      Popravdě mě to nijak netankuje. Do toho jejich chrámu bych nevlez nikdy ani omylem. A je dobře, že na derby je v Edenu minimum sparťanů.

      • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

        kjandourek (admin)     před 7 lety 28.02.2018 20:17 |  
        3 2

        naprosto souhlasím... do Mordoru bych čumák nestrkal :-)

        • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

          Petr9608     před 7 lety 28.02.2018 22:31 |  
          1 2

          Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

        • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

          Petr9608     před 7 lety 28.02.2018 23:03 |  
          3 6

          Naštěstí jsou i tací, co nejsou takoví chudáčci, co by se chlubili tim, jak někam nebudou strkat nos, ale místo toho investují čas, peníze (a někdy i riskují vlastní bezpečnosti či důstojnost) a podporujou svůj klub všude. A ne sezení na prdeli v Edenu. A právě těch nejvíce aktivní si má klub vážit více než domácích osedávačů, co za zápas hubu neotevřou.

          • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 23:13 |  
            6 2

            No tak rozvrat kvuli trenerovi by jsme tu mely. Rozvrat kvuli vedeni taky. Tak proce se jeste nepustit do rozvratu kvuli tomu,kdo je vetsi fanda :D

            • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

              Petr9608     před 7 lety 28.02.2018 23:24 |  
              2 7

              Větší fanda je samozřejmě ten, kdo podporuje klub aktivně jak doma, tak venku.

              • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 23:55 |  
                1 1

                Tak samozrejme. Vsak rikam,ted je na to vhodnej cas tohle zacit resit :D

      • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

        afro     před 7 lety 28.02.2018 22:17 |  
        5 0

        Ja teda do ty jejich zrezavely pastousky chodim sporadicky (naposledy jsem tam zazil prohru jeste s Uhrinem u vesla 3:1), ale minimalne se mi libilo, ze nas kotel byl pri tech skoro 2000 kusech vlastne vetsi nez kotel domacich, coz byvalo fajn.
        Podle me to ze strany naseho vedeni nebyl dobry krok.

      • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

        Petr9608     před 7 lety 28.02.2018 22:29 |  
        1 14

        Promluvil gaučáček. :-D Měl jsi v neděli dečku, aby ti neprochladla prdelka?

        • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

          quelhar (admin)     před 7 lety 01.03.2018 00:12 |  
          6 2

          Tak se zase rychle uklidníme, abychom nemuseli vylučovat, že ano...

          • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

            Petr9608     před 7 lety 01.03.2018 02:14 |  
            4 1

            Nevím, mne přijde úplně zvrácený vydávat za ctnost to, že nepůjdu podpořit svůj klub tam, kde to potřebuje nejvíc - tj. na půdě nejvěšího rivala. Že na to někdo nemá čas, že na to někdo nemá peníze, že má obavu z napadení fans klubu soupeře, že nestojí o tom, aby ho místní sekuritka/PČR donutila se zouvat nebo natáčet s občankou v ruce - to všechno samozřejmě beru, ale nadřazovat to, že nezaplatim vstupenku cizímu klubu nad možnost podpořit SVŮJ KLUB. To je pro mne nepřijatelný.

            Derby na Letný je možná ještě větší fanouškovský vrchol než derby v Edenu. Protože fans dají o sobě vědět po celé Praze.

            • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

              afro     před 7 lety 01.03.2018 08:16 |  
              6 0

              Ona se ta podpora fanoušků možná trochu zveličuje, resp. slávisti řekněme z východu by stejně na Letné moc atmosféře nepřispěli, když se obvykle účastní jen "odpovídaček" a "Slavia do toho" i doma. To je prostě o naturelu daného jedince. Mám třeba kámoše, který poslouchá podobné kapely jako já a na koncertě se rozdělíme, protože já si jdu na "skočnější věci" zařádit a on stojí jak tvrdý Y někde opodál. Ale od kapely má doma všechna orig. CD, naposlouchaná je má možná víc než já a užije si to prostě po svém.
              Každopádně to ale jako chybu vedení vnímám. Tisícovka rudejch navíc v Edenu by nás přece nijak neohrozila, kdežto oni měli doma problém nás překřičet...

              • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

                Jachym     před 7 lety 01.03.2018 09:36 |  
                0 3

                No, já pokaždé, když jdu na Scorpions a beru manželku, tak vždycky musíme těsně k pódiu. Naposlouchanou má kapelu díky mně i nedobrovolně a zamilovala si jejich kytaristu, takže už se ani nebrání jít k tomu pódiu:-)

                • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

                  afro     před 7 lety 01.03.2018 12:58 |  
                  1 0

                  Ty jeste zijou, jo? :-) Jen pro zajimavost, Michael Schenker Group znas? Jsem mel jejich CD a svyho casu jsem se ho nemohl za zivyho boha v zadnym bazaru zbavit...

                  • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

                    Jachym     před 7 lety 01.03.2018 13:09 |  
                    0 1

                    Nejen žijou, ale jsou v perfektní kondici a pořád jim to hraje a zpívá. A to je frontmanovi Rudi Schenkerovi (bratrovi Michaela, který Scorpions definitivně opustil už koncem 70. let) a zpěváku Klausi Meinemu letos 70 let. Když jsou v ČR (letos v červnu v Ostravě), nenechám si to ujít. MSG znám stejně jako UFO, ale Scorpions jsou prostě nepřekonatelní...:-)

          • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

            Petr9608     před 7 lety 01.03.2018 02:30 |  
            3 0

            Navíc prostě mám za to, že když něco dobře funguje, tak se do toho nemá sahat.

            • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

              bongor     před 7 lety 01.03.2018 08:47 |  
              1 0

              V tomhle máš naprostou pravdu.

          • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

            Travinho     před 7 lety 01.03.2018 14:19 |  
            1 3

            Ale když dal kartu Tvrdík tobě, tak ti to vadilo, co? :D

            • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

              malan (přítel SN)     před 7 lety 03.03.2018 13:26 |  
              0 0

              :D

        • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

          Fačín     před 7 lety 01.03.2018 12:32 |  
          0 1

          Gaučák nejsem, na domácí zápasy chodím pravidelně. Ale na výjezdy nejezdím z mnoha důvodů, ale už jsem je tu jednou uváděl, tak se nechci opakovat. Vloni mě vytáhl bratr do Liberce a byl to jeden z nejhorších zážitků s fotbalem z poslední doby, takže si to hodně rozmyslím, jestli pojedu ještě někdy někam ven. Třeba na poháry bych vyjel rád, ale to chce aspoň trochu přijatelnou vzdálenost. No a zrovna na Spartu bych opravdu nešel. Jinak na zápase s Bohemkou jsem promrzl důkladně, bez dečky i podprdelníku.

          • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

            Petr9608     před 7 lety 01.03.2018 13:32 |  
            1 0

            Ok, ale z toho předchozího postu to vyznívá tak, že podpořit svůj klub venku (a pravda, koupí vstupenky podpořit finančně klub rivala) je něco "IDEOVĚ ŠPATNÉHO". Tahle myšlenka mne prostě strašně vadí.

            • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

              Fačín     před 7 lety 01.03.2018 14:12 |  
              0 1

              Ale to vůbec... Je to jen můj názor. Já rozumím a respektuji tvůj názor, že je potřeba klub podporovat i venku. Bez vás, co do těch mordorů jezdíte, by to i pro hráče bylo složitější.. Akorát já už jsem na to asi starej a sparťany v Edenu těžko snáším.

              • Re: 1029 vstupnek na derby, minulou sezonu 1900.

                Petr9608     před 7 lety 01.03.2018 14:32 |  
                0 0

                Člověk by měl přinést oběť. Říct si - jo, bylo by fajn, kdyby byli jen v kleci, ale když kvůli tomu můžeme za púl roku "ovládnout Mordor", tak to překousnu.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    antiluky86     před 7 lety 28.02.2018 22:22 |  
    0 1

    Můžete mi prosím vysvětlit proč jdou do prodeje přes ticketportal do každeho sektoru jen dvě spodní řady?Poté je na zápas v sektoru poloprázdno?děkuji

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      jane (admin)     před 7 lety 01.03.2018 07:44 |  
      0 0

      Určitě nejdou do prodeje dvě spodní řady v každém sektoru. A tam, kde to tak je, tak je sektor vyprodaný permicemi.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        antiluky86     před 7 lety 01.03.2018 08:20 |  
        0 1

        Aha dekuji,takže sektory 113-116 jsou vyprodany permanentkari tak to budou super nastevy jako ted na bohemku.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        Wommi     před 7 lety 01.03.2018 12:11 |  
        0 0

        chci se zeptat,..chtěl jsem koupit lístek přes net teď na jih a prakticky byl vyprodaný. Pak když jsem byl na stadionu, bylo tam strašně volných míst - to jsou taky permanentkáři? Díky

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          jane (admin)     před 7 lety 04.03.2018 09:53 |  
          0 0

          Tam jsou blokace lístků pro mládež, partnerské kluby, atd.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    podol (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 11:24 |  
    0 0

    Sice to sem nepatří, ale zajímavá informace.

    fotbal.idnes.cz/liga-mistru-evropska-liga-system-kvalifikaci-a-postupu-do-poharu-py2-/fot_pohary.aspx?c=A180228_155344_fot_pohary_min

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 12:03 |  
      0 0

      Ale Mlho, vždyť o tom tu již dobrého půl roku hovoříme :)

  13. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 13:21 |  
    2 0

    Dobré odpoledne přeji Vám všem a také účastníkům podcastu SN.
    Debata se mi opět velmi zamlouvala a mně samotnému také dala další možnosti k přemýšlení. Názory jsem poslouchal pozorně a každý z disputujících přinesl zajímavé postřehy.
    Já jsem velmi pozorně poslouchal naší Jane a pochopitelně jsem si připomněl svůj velký dluh, který k ní mám.
    Snad se mi povede jej napravit a slibuji Ti Jane, že to bude co nejdříve.
    Na druhé straně jsem našel staré čínské přísloví od Konfucia:
    "Dluh starého muže vůči krásné a mladé ženě jej omlazuje :-))".
    Tak držím palce dalším podcastum na SN a přeji pěkný den.
    Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      Eskaes     před 7 lety 01.03.2018 18:28 |  
      0 0

      krásné přísloví. :-)

  14. Jane

    Petr9608     před 7 lety 01.03.2018 13:35 |  
    0 0

    Chduák Jane. To aby se během každýho výjedzu do "jazykově nevyspělý země" učila místní jazyk. Ne, tohle je ale fakt problém. Ona je potíž se leckdy domluvit (nebo spíš dohádat) s ochrankou i česky. :-D

  15. Deli

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 16:52 |  
    8 0

    Twitter M. Býčka: Prosím STOP všem nepravdivým spekulacím ohledně S. Deliho, Že byl vyřazen z kádru, nepohodnul se s trenérem, že má disciplinární problémy. Není to pravda. Simon byl ještě ráno v sestavě, ale po dohodě s lékaři se usoudilo, že hrát nebude. A dnes se vrací do plného tréninku.

    Já tedy žádné takové spekulace nazaznamenal, ale přesto jsem rád, že jim byla učiněna přítrž... :)

  16. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    Ragnarok     před 7 lety 01.03.2018 19:03 |  
    3 9

    Tak přátelé, seděl jsem v letadle za Hýlem a Kohoutem, u kterých se dá říci, že jsou dobře obeznámeni se situací a můžu vyslovit domněnku, že velikost klobásy, sundavání bot a základní sestava mohou být velmi brzy ten nejmenší problém. A jsem zvědav na "srdcaře" s pracovní nebo jinou smlouvou ve Slavii. Kdysi jsem pálil starý kurník a to byste koukali, co vyběhlo ven, jakmile začalo být horko. Pray for Slavia.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      JS (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 19:38 |  
      0 3

      Tohle je ve vzduchu cítit už delší dobu...

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 20:24 |  
      3 0

      Ze z neho vybehl Kohout,tomu bych se az tak nedivil. Ale Kohout s Hylem? To teda koukam.. Kazdopadne palec nahoru,ze jsi se jich drzel az do letadla.. Tezko uveritelnej pribeh. No a co si tam teda ten Kohout s Hylem rikali? Je to sice na tom pribehu to nejnudnejsi a nejmin podstatne ale me by to presto zajimalo..

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        Ragnarok     před 7 lety 01.03.2018 20:58 |  
        0 10

        Tak si prosím zjisti, o jaké pány se jedná a v jaké komunitě se pohybují. Jinak vyběhli potkani, krysy v Evropě moc nejsou. A jsem zvědav, kolik potkanů poběží u Edenu, pokud si Si Tin-Pching bude tímto způsobem řešit svou snahu o doživotní trůn. Obávám se, že pan Tvrdík radši nějaký čas čínské hranice nepřekročí. Ono v letadle, pokud posloucháš sousedy, se toho dozvíš hodně. Deoporučuji relace Praha-Brusel, Praha-Varšava, Praha-Londýn.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 21:42 |  
          10 0

          Uzasne jsi rozvinul ten svuj pribeh. Klobouk dolu! Z meho pohledu by jsi se z fleku uzivil jako scenarista. Kazdopadne by opravdu nebylo od veci napsat, co si tyhle dva panove tedy v tom letadle rekli,kdyz uz jsi mel takovou touhu nas informovat o tom,ze si neco rikali. A nezlob se na me ale prijit nekam a rict “to mi nebudete verit koho jsem potkal a co si rikali,to budete cumet, co se bude dit za veci” a nakonec vubec nerict co se teda stalo, je na urovni deti z 2. tridy..

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          Jachym     před 7 lety 01.03.2018 22:26 |  
          3 1

          Já už jsem se dovtípil: Ještě se všichni budeme divit. Nevím sice ještě kdy, ale na má slova dojde...:-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          Pepino44     před 7 lety 03.03.2018 12:49 |  
          1 0

          Já bych se nebál ty trasy rozšířit o linku Praha- Amsterodam, tam se panečku dějí věci a co se toho dozvíš.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

        Jachym     před 7 lety 01.03.2018 22:29 |  
        3 1

        Co by říkali? Samý ptákoviny. Kohout něco kokrhal a hýl do toho něco zmatečně štěbetal...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 22:34 |  
          1 0

          Tak aspon ze nehykal. To by ho taky mohli vysadit za letu..

  17. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 12:37 |  
    0 1

    https://ekonomika.idnes.cz/cina-cefc-jie-tien-ming-poradce-milos-zeman-vysetrovani-pg9-/eko-zahranicni.aspx?c=A180302_075905_eko-zahranicni_mpl

    Nechci být pesimista, nicméně tohle mě opravdu vážně zneklidňuje. Nemusí to mít na nás jakýkoliv efekt, ale může. Nicméně pevně věřím, že jsme již natolik finančně stabilizovaní, že bychom přežili i případné stažení CEFC z vlastnické struktury klubu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 11

      Markus     před 7 lety 02.03.2018 13:18 |  
      0 1

      Špatné zvěsti se bohužel k mému překvapení potvrzují. Vypadá to na krizi, ve které stát pověřil vedením státní investiční agenturu Shanghai Guosheng Group. S tím Rosneftem to nebude náhoda, k něčemu nedobrému tam muselo dojít. Domněnky českých pisálků nemá smysl komentovat a seriozní zdroje více neví. J&T z tohodle už asi neumí/nemůže vycouvat, tak možná něco i další dny tady u nás napoví. Pořád je tu reálná naděje, že to na aktivity CEFC tady u nás nebude mít žádný vliv.