Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 18. kolo

Slávisté urvali cenné vítězství nad Bohemians a posunuli se na 2. místo tabulky. Dobrým výkonem se ale prezentovali jen po hodinu hry.

Předně dvě dobré faktické zprávy:

1) Slavia doma ve vršovickém derby porazila Bohemku, což není až taková samozřejmost, jak by se podle rozdílných finančních možností obou klubů mohlo zdát. Poslední 3 zápasy mezi těmito soupeři na naší domácí půdě skončily remízou, navíc v současné době mají klokani dobrou formu a řadí se k nadprůměrným ligovým celkům. Výhra tedy v ukrutné zimě zahřála u srdce!

2) Díky ztrátám ostatních týmů z čela tabulky je na tom Slavia v boji o 2. místo lépe než na startu jara, a to i navzdory nečekané prohře v Jihlavě. Zatímco před dvěma koly měla stejně bodů jako třetí Olomouc, tak nyní červenobílí disponují náskokem 2 bodů na duo Olomouc, Liberec. Takže ačkoliv jsme do jara nevstoupili nejlépe, tak naše ambice nebyly oslabeny, spíše naopak.

A teď k samotnému zápasu, který se z hlediska dění na hřišti dá rozdělit na dvě nestejně dlouhé části. V první - zhruba hodinové - pasáži byla Slavia jasně lepší a díky presinku a vytažené obraně v podstatě nepustila Bohemku za půlku. V nátlakovějším pojetí jsem viděl rozdíl oproti podzimu, přičemž tentokrát se důkladnějším zajišťováním podařilo eliminovat nešvar v podobě smrtících brejků soupeře z minulého kola a přípravy. Bohužel žádný rozdíl oproti podzimnímu dění nebyl v naší finální a předfinální fázi. Na to, jakou jsme měli územní převahu, bylo k vidění příliš málo šancí před Fryštákovou brankou. Ještěže se parádní ránou trefil Hušbauer, čímž nás trochu vysvobodil. Na druhou stranu na hřišti bylo v té době jediné mužstvo a vedení Slavie bylo zcela zasloužené.

Zvrat přišel zhruba po hodině hry, kdy Bartek z ojedinělé akce orazítkoval obě tyče (konečně štěstí na naší straně!) Kolářovy svatyně. Naše hráče jako by šance soupeře znejistila, naopak hráči v zeleném již neměli co ztratit a vrhli všechny síly do útoku. Závěrečnou půlhodinu zápasu tak sešívaní dohrávali v křeči, z čehož vyplynula ještě jedna tutová šance Kabajeva po zkratu Jugase. Naštěstí zůstala opět nevyužita a Slavia tak mohla slavit první výhru pod trenérem Trpišovským. Ten ale podle mého názoru až příliš čekal se střídáním a navíc nereagoval zrovna nejlépe, když poslal do hry Necida za Škodu (když nepočítáme předchozí vynucené střídání). V době, kdy jsme byli pod tlakem a hráli na brejky, se spíše nabízelo postavení Tecla. Nebo nasazení Dannyho třeba na úkor nepříliš viditelného Hromady se snahou změnit obraz hry a více držet míč.

Co se dále týče hry, tak nešlo v naší diskusi přehlédnout kritiku příliš mnoha nakopávaných míčů a naopak příliš malý počet přihrávek po zemi. To, že to tak bylo, je i z mého pohledu fakt, s kterým nemíním polemizovat. Na druhou stranu podle mě kritika není úplně na místě, protože terén v tak velkém mrazu skutečně není pro přesnou kombinační hru vůbec vhodný. Z mého pohledu je prohlášení o nevhodném stavu trávníku opět faktem a nikoliv jen výmluvou. Uvidíme, nakolik se situace změní s lepšícími se klimatickými podmínkami. Zatím bych v tomto ohledu dopřál hráčům i trenérům jistý prostor k hájení, protože o fotbalovém počasí se nedá mluvit ani náznakem.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Proti Jihlavě čelil jedné gólovce (která skončila v síti), Bohemka měla včera pak hned dvě. Paradoxně Kolář nezasáhl ani u jedné a ani k tomu neměl šanci. Ve včerejším zápase si tak připsal jen pár rutinních zákroků a několik přesných odvážných výběhů, po nichž ale občas stejně následoval odkop do zámezí. V závěru mu vypadl z rukou centr a mohla z toho být nebezpečná situace.

Jakub Jugas - 3 - V první půli se s postem, pro který nemá příliš předpokladů, pral statečně, ve druhé byl ale i vinou naší špatné hry doslova semlet. Již u první gólovky klokanů neuhlídal Bartka, tu druhou pak sám založil špatnou malou domů, byť měla být akce přerušena pro menší faul na něj. Směrem dopředu se sice velmi snažil, ale často se mu nedařilo po technické stránce, což ilustruje jeho střela, která skončila vhazováním z autu.

Ondřej Kúdela - 6 - V Jihlavě byl nemastný neslaný, včera ale zahrál vyloženě spolehlivě. Pohyboval se ve správném prostoru - výtečně třeba zastavil hned v zárodku přečíslení 3 na 2 po ztrátě Sobola. I rozehrávku měl přesnější a nápaditější než Pokorný. Přesně takové výkony jsou od něj ve Slavii očekávány.

Lukáš Pokorný - 5 - Hrál první soutěžní zápas po půl roce a bylo to znát, i když oproti nepovedené přípravě se mu přeci jen dařilo lépe. První půli odehrál v pohodě a jistě vyhrával hlavičkové souboje. Ve druhém poločase se ale pod zvyšujícím se tlakem soupeře nevyvaroval několika chyb. Hlavičky sice vyhrával stále, často je ale směřoval jen na dobíhajícího hráče Bohemians. Ani jeho rozehrávka mě nijak nepřesvědčila. Nicméně nějak se po pauze začít musí a nebyl to vyloženě nepovedený start. Do budoucna se ale od něj čeká o dost víc, to je jasné. Horší pětka.

Jan Sýkora - 6 - Opět slušný výkon na hranici pět a šest, minule jsem zvolil nižší známku, dnes tedy přidávám a dávám lepší. Sýkora si na levé straně se Zmrhalem dobře rozumí a společně ukázali několik dobrých přímočarých akcí. Při bránění měl Honza menší potíže s agilním Reiterem, ale po tom, co musel vystřídat ze zdravotních důvodů, se tyto potíže ještě znásobily, takže si určitě nevedl špatně ani v obranné činnosti.

Miroslav Stoch - 5 - Zase nedokázal překročit svůj stín. Hrál aktivně a neschovával se, což beru jako pozitivní věc. Často také držel míč, bohužel zřídka vybíral optimální řešení. To platilo pro situaci z druhé půle, kdy měl spoustu času na centr a ve vápně byli naši hráči v přečíslení, on ale neomylně našel brankářovy rukavice. V podobné brejkové situaci pak místo přihrávky slabě pálil. Často i zpomaloval hru, duo Sýkora, Zmrhal ukázalo, že méně doteků s míčem je mnohdy více ku prospěchu. V nastaveném čase si ale ve vápně počínal dobře, bohužel jeho střelu Fryšták zneškodnil.

Tomáš Souček - 6 - Z mého pohledu sedí do Trpišovského stylu více než Ngadeu. Souček je pohyblivější a kreativnější směrem dopředu. V zápase ukázal své přednosti a přispěl k hodinové územní převaze našeho mužstva. Cítit byl i při standardkách, jednou výborně hlavičkoval na přední tyči a bohužel se i připletl k neuznanému gólu. Tam byl ale v přirozeném pohybu a nedá se mu to vyčítat. Po prodělané nemoci ale bylo vidět, že mu dříve docházejí síly a v závěru zápasu se spíše vytrácel. I tak nakonec dávám šestku, byť s minusem.

Jakub Hromada - 4 - Trochu nečekané jméno v sestavě a náhrada za nemocného Buchu. Hromada je nadějným hráčem, který se ale po těžkém zranění nemůže dostat do formy a dosud toho ve Slavii mnoho nepředvedl. I jeho nedělní výkon byl poněkud paradoxní. Zatímco když se týmu dařilo, tak byl málo vidět a spíše kazil (jednou si připsal i nebezpečnou ztrátu, z které byl brejk soupeře), tak v závěrečné půlhodině, kdy šel výkon Slavie dolů, se naopak Hromada zvedl a připsal si několik cenných obranných zákroků. Dohromady to ale opět nebyl příliš přesvědčivý výkon, kterým by si měl Jakub říct o základ. Proto jen lepší čtyřka.

Josef Hušbauer - 7 - Potvrdil, že je pro naši ligu a současnou Slavii rozdílovým hráčem. Bohužel byl v neděli v této roli zcela osamocený. Velice dobře zahrával standardní situace, připsal si i několik individuálních průniků a také se neštítil tvrdé práce a poctivě napadal. A samozřejmě zejména krásnou trefou rozhodl důležitý zápas. Jen je škoda, že kvůli žlutým kartám bude příště chybět. Nicméně Danny by měl být dostatečnou náhradou.

Jaromír Zmrhal - 6 - Dosavadní hra Slavie mu sedí a k potvrzení dobrých výkonů už Zmrhalovi chybí jen nějaký gól či asistence (což snad brzy přijde). Zvláště na levé straně podnikl několik typických křídelních průniků, při nichž ukázal, že "rychlé nohy" mu rozhodně nechybí. Slušný výkon.

Milan Škoda - 6 - Začal velmi dobře a brzy se svým důrazem gólově prosadil. Branka nakonec neplatila, za to ale Škoda nemohl a jeho práci to nesnižuje. I ve zbytku zápasu bojoval a byl pro tým platným mužem. Po změně obrazu hry v 60. minutě ale neměl v rychlostních soubojích příliš šanci. Jeho vystřídání za typologicky stejného Necida při hře na brejky, ve které se trápil už Škoda, nedávalo smysl.

Eduard Sobol, Tomáš Necid a Michael Ngadeu Ngadjui nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

18. kolo - Neděle 25. 02. 2018 18:00

HET liga, 2017/2018
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

45. Josef Hušbauer

Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

Komentáře (136)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 26.02.2018 18:00 |  
    1 1

    Jo hodnotil jsem podobně až na Zmrhala, tam jsem výkon na hranici šestky neviděl. Vyzdvihl bych vyběhnutí Koláře proti tutovce Kabajeva, kdy mu perfektně zmenšil úhel. Pepa Hušbauer mužem zápasu, Škoda taky dobrý, jen ten neuznaný gól je pech. Kuba Jugas není bek, včera to jen potvrdil, v Boleslavi bude už k dispozici Bořil, tak se může vrátit zpět na stopera.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Travinho     před 7 lety 26.02.2018 18:01 |  
    5 6

    Už jsem to psal Martynimu, píšu to i zde. Trenér tam poslal Necida, protože chtěl podržet míč a změnit obraz hry, který se mu nelíbil. Určitě nechtěl, aby byla na míči Bohemka a to by se příchodem Tecla, který je spíše přímočarý, ale dost míče ztrácí, asi moc nezměnilo, takže to střídání dávalo smysl. Ač bylo v konečném důsledku asi méně užitečné. Navíc Škoda má důležitou úlohu při obranných standartkách, kde ho Necid jistě zastoupí lépe než Tecl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 26.02.2018 18:05 |  
      6 1

      To nedává smysl. Škoda a posléze Necid byli staženi spíš někde u půlky a míče létaly daleko za ně. A když nedostával vhodné míče Škoda, tak bylo jasné, že jen tím, že tam bude stát Necid, se nic nezmění. To střídání bych chápal, kdyby už Škoda nemohl a nic neudržel, ale on k tomu ani neměl příležitost. A světe div se, neměl ji pak ani Necid.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Travinho     před 7 lety 26.02.2018 18:20 |  
        2 0

        Tak dá se předpokládat, že chtěl Trpišovský po hráčích, aby mu to dávali víc do nohy. Nasazením Tecla by na nějaké větší držení míče rezignoval, což by byla z mého pohledu chyba.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Jožin     před 7 lety 26.02.2018 19:20 |  
          0 0

          To by musel mít nohu 5 m nad sebou když jsme jen odkopávali .

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            Fulham     před 7 lety 26.02.2018 19:35 |  
            0 0

            :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          iwanowicz     před 7 lety 26.02.2018 22:21 |  
          0 0

          Souhlasim. Tecl je vybornej brejkovej utocnik, ale na zaver nervozniho zapasu, kdy je potreba udrzet vysledek je Necid urcite lepsi volba.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        rak (přítel SN)     před 7 lety 26.02.2018 20:28 |  
        1 0

        Škoda říkal, že si o to střídání musel sám říci. Samozřejmě, za koho ne.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Edenjejenjeden     před 7 lety 26.02.2018 18:06 |  
    9 1

    Vcelku souhlas,jen bych možná dal 6 Kolářovi,jak perfektně vystínoval Kabayeva,to byl klíčový zákrok

  4. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    madlenka     před 7 lety 26.02.2018 18:06 |  
    7 8

    Alanore, děkuji za tvé střízlivé a zcela odpovídající hodnocení, které podepisuji. Myslím, že k hysterii, která se tu objevila, není důvod a hlavně je na ní velmi, velmi brzy. Prosím buďme trpěliví.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Fačín     před 7 lety 27.02.2018 08:50 |  
      5 9

      Hysterii tu předvádí akorát Trpišovského ochranka.

      Zeptám se slovy klasika - vám se ten fotbal jako líbil? Mě se tedy ta hra na honěnou kombinovaná s nohejbalem vůbec nezamlouvá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Victory     před 7 lety 01.03.2018 20:28 |  
        1 2

        Více Fačínů... :-)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Fačín     před 7 lety 02.03.2018 06:56 |  
          0 1

          Děkuji, ale snad radši ne:))

  5. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Jarinho     před 7 lety 26.02.2018 18:08 |  
    4 4

    Stejně se tu budou nacházet lidi, kteří by poslali pepu do juniorky...

  6. Agitace

    Veta (přítel SN)     před 7 lety 26.02.2018 18:34 |  
    18 16

    Alanore,

    než se pustím do čtení jednotlivých hodnocení, dovolím si komentář k tvému úvodu:

    Připomíná mi to agitaci ve stranických novinách. Body 1) a 2) jsou fakt jak vystřižené z propagačních materiálů totalitního režimu.

    K tomu bych tedy přidal, že zatímco po zápase s Astanou o terénu (byl strašný) nezazní ani slovo, ale závěr onoho hodnocení byl "Šilhavý s díky táhni", tak zde máme terén jako jedno z hlavních témat (a opět obahujících tu včerejší hrůzu).

    Nemá smysl, se vracet k tomu, co bylo řečeno včera, ta čutaná mluví sama za sebe. V kontrastu důvodu, proč jsme vyhodili úspěšného trenéra slávistu, jak mužstvo pod novým vedením "posílilo" či velkohubých prohlášeních o moderním totálním fotbale, si ten včerejší výkon (taktika, hra, sestava) zaslouží opravdu jen kritiku, klidně střílzlivou, klidně konstruktivní, ale kritiku.

    Obhajovat to, co po zimní přípravě (včetně skladby týmu) zatím vidíme za guláš, snad nemůže nikdo soudný.

    • Re: Agitace

      Fulham     před 7 lety 26.02.2018 18:43 |  
      7 2

      Zas neblbni...jsem momentálně fanoušek kterej má do spokojenosti daleko, ale Alanor za to nemůže.

      • Re: Agitace

        Veta (přítel SN)     před 7 lety 26.02.2018 18:54 |  
        5 3

        To abych nebyl špatně chápán. Vůbec nic proti Alanorovi. Jen mu dávám zpětnou vazbu, jak ta snaha o pozitivno na mě působí a co vidím (terén) jako argumentační faul.

        • Re: Agitace

          Fulham     před 7 lety 26.02.2018 18:59 |  
          8 0

          Ale jó...já jen že píšeš o agitaci a pak zdvihàš prst jak kulturní referent..:-)

        • Re: Agitace

          bongor     před 7 lety 26.02.2018 19:31 |  
          0 0

          Jen pro pořádek,i Blešany se vymlouvají na terén,jinak by určitě vyhráli oni,

    • Re: Agitace

      Robinator     před 7 lety 26.02.2018 19:00 |  
      1 3

      Po přečtení tvého příspěvku jsem si znova přečetl Alanorovo hodnocení a docela sem se zasmál..zní to tak trošku... :D :D vtipný

    • Re: Agitace

      Fačín     před 7 lety 27.02.2018 08:51 |  
      0 4

      Mluvíš mi z duše... "ale ono si to sedne"....:))

    • Re: Agitace

      mig52     před 7 lety 27.02.2018 11:25 |  
      1 1

      Veto, pravdou také je, že S doma klokany nikdy neporazil, pokud se tedy nemýlím!!!

      • Re: Agitace

        Veta (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 13:35 |  
        0 1

        Souhlas, jen jsem myslel, že hodnotíme primárně výkon a ne výsledek. ;)

    • Re: Agitace

      Victory     před 7 lety 01.03.2018 20:37 |  
      2 3

      Bravo, jen málo lidí má odvahu popsat současnou hru našeho mančaftu, která je slušně řečeno bezpohlavní.... Více příspěvků, kámo !

    • Re: Agitace

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 21:31 |  
      1 0

      Az ted jsem na tvuj prispevek narazil a rad bych se k jeho casti vyjadril. Dopredu rikam,ze se budu stranit jakehokoliv hodnoceni sportovni stranky at uz na hristi nebo v managementu. Jde mi ciste o jednu vec.

      Alanorovi body 1 a 2:
      1) Slavia doma ve vršovickém derby porazila Bohemku, což není až taková samozřejmost, jak by se podle rozdílných finančních možností obou klubů mohlo zdát. Poslední 3 zápasy mezi těmito soupeři na naší domácí půdě skončily remízou, navíc v současné době mají klokani dobrou formu a řadí se k nadprůměrným ligovým celkům. Výhra tedy v ukrutné zimě zahřála u srdce!

      2) Díky ztrátám ostatních týmů z čela tabulky je na tom Slavia v boji o 2. místo lépe než na startu jara, a to i navzdory nečekané prohře v Jihlavě. Zatímco před dvěma koly měla stejně bodů jako třetí Olomouc, tak nyní červenobílí disponují náskokem 2 bodů na duo Olomouc, Liberec. Takže ačkoliv jsme do jara nevstoupili nejlépe, tak naše ambice nebyly oslabeny, spíše naopak.

      Ty pises:
      Připomíná mi to agitaci ve stranických novinách. Body 1) a 2) jsou fakt jak vystřižené z propagačních materiálů totalitního režimu.

      Nevim kolik ti je let ani cemu se venujes ale zazil jsi tu dobu a nebo jsi se venoval propagaci za minuleho rezimu? Ja jen ze jejich hlavni podstata byla lez. Teprve az pak nasledovalo zlehcovani dosazenych neuspechu ci zvelicovani bezvyznamnych uspechu.

      Zaprve Alanor v prvnich dvou bodech ani jednou nezalhal. Zadruhe ani jednou nezlehcil neuspechy nebo nezvelicil bezvyznamne uspechy. Rekl pouze fakta bez emoci. Jedine o cem se da polemizovat je 1) veta o zahrani u srdce - verim,ze se nasli taci,ktere ani ta vyhra nezhrala u srdce 2) veta, ze nase ambice neoslabily naopak posilili - zalezi fanousek od fanouska, nekdo jeste veril v 1. misto (i na to jsme ale ztratu stahly) a nekdo v upevnovani 2. mista.

      Zbytek je opravdu cista statisticka pravda,ktera dokonce v prvnim bode zacina kritikou na tema,jak by jsme jako x krat bohatsi klub mely,obzvlaste pak doma, dominovat. Opak je pravdou a mnohem chudsi klokan nas trikrat za sebou o body obral. A ze se v tuhle chvili jedna o nadprumerne ligove muzstvo? Pred timhle zapasem byli klokani na 6. pozici. To je nad prumerem (8. pozice). A jsou tam i po prohre - 7. misto.
      A dale,ze jsme n zacatku meli stejne bodu jako treri Olomouc a ted mame o dva vic? Lze Alanor? Zvelicuje nebo zlehcuje? Bohuzel pro tebe ani jedno.

      Opravdu nechapu, co te k tehle myslence vedlo. Ale ten kdo se tu chova jak propaganda za totality jsi ty! Budto z nevedomosti a budiz ti odpusteno ale priste si rozmysli jestli rozumis tomu,o cem pises. A nebo jsi to napsal schvalne a pak netreba nic dodavat.

      Pravada ale bude jako vzdy, vzhledem k tvemu dalsimu komentari, nekde uprostred. Proste ti v soucasne chvili, kdy jsi nespokojen vadi,ze nekdo dokaze napsat hodnoceni tak ze z toho pesismus nekouka na mile daleko. A tak jsi schopen si nevedomky zaobalit svuj nahled i do veci,kterym nerozumis nebo je schvalne pouzijes tak, aby se ti hodily.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 26.02.2018 18:42 |  
    4 0

    Tak to je teda nečekané, Jihlava drží v 81 minutě stále výhru v Plzni!!pokud to tak dopadne, tak ta prohra z Jihlavy už nebude, tak náhodná..

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      PetCC     před 7 lety 26.02.2018 18:57 |  
      4 8

      Plzeň si přihrával daleko líp než my a přesto prohrála.
      Hodnotit zápas bez kontextu kvalit soupeře nemá smysl, přesto tu je vždycky stovky příspěvků, které nemají valný smysl.

      A já už nečtu ani místní hodnocení, protože má daleko k rozumnému posouzení hry. Skoro vždycky mi to přijde, že jsem viděl jiný zápas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        iwanowicz     před 7 lety 26.02.2018 19:21 |  
        2 0

        Nas druhej polocas s Jihlavou hodne ovlivnilo to snezeni, To byl proste marast a Jihlave to pomohlo..

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      VanDel     před 7 lety 26.02.2018 19:01 |  
      13 4

      Žádná výhra Jihlavy v Plzni nic nemění na tom, že naše prohra tam byla zbytečná a po téhle plzeňské ztrátě nás může štvát o to víc.....

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 26.02.2018 20:06 |  
      1 1

      Viděl jsem jen první poločas ale někteří hráči mi pohybem a výrazem přišli, že ještě v autobude dospávali kocovinu jak slavili postup přes Partizan. Předvedli podobný výkon jako tehdá u nás jako jasný mistr 5:0 :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      sasky     před 7 lety 26.02.2018 21:17 |  
      3 0

      Nechci dělat chytrého a uvidíme, jak se bude Jihlava prát s ligou dál, ale už předtím, než šel Svědík do Baníku (od nás, z Pardubic), tak jsem tvrdil, že to je kvalitní trenér. Nakonec i s tím Baníkem, který nebyl v bůhvíjaké kondici byl na 5. místě než ho vedení pro mě nepochopitelně odvolalo. Ale samozřejmě je otázka, jak by se popasoval s top týmem. Čas napoví.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Fulham     před 7 lety 26.02.2018 18:53 |  
    3 0

    A je to...vida

  9. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 26.02.2018 18:53 |  
    7 0

    Tak skoda te prohry v Jihlave,mohlo to byt uz jen o 3 zapasy:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      YuckFou     před 7 lety 26.02.2018 19:03 |  
      4 0

      Doufám, že je to psychicky nahlodá a na Baníku taky nějaký ten bod ztratí. Dva zápasy na jaro a zatím v lize bez výhry! Důležité bude abychom my vyhráli v Boleslavi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Edenjejenjeden     před 7 lety 26.02.2018 19:39 |  
        3 0

        Taky doufám,Ostrava je ted hodně namočená,prostě už vyhrát bude muset bez ohledu,jestli proti ní stoji Plzen nebo ne.Věřím v další ztrátu Plísně,a pak se klidně může rozsypat,zas takový hvězdy to nejsou.I když je tam samozřejmě faktor rozhodčí,to co dnes předváděli čároví,jsem zvědav jestli to bude řešit disciplinárka

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          jarodo57     před 7 lety 26.02.2018 20:15 |  
          1 0

          Jenže MB je už taky hodně namočená a ještě k tomu budou mít nového trenéra.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      iwanowicz     před 7 lety 26.02.2018 19:19 |  
      2 0

      Je to fakt skoda, mozna by zacal doutnat i plaminek nadeje. :) Takhle se toho moc nemeni, ten naskok je porad obrovskej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bongor     před 7 lety 26.02.2018 19:35 |  
      0 2

      Ale oni by si to stejně uhráli.hrají co umějí na rozdíl od nás.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 26.02.2018 18:53 |  
    14 0

    Tak dnes došlo i na Plzeň po 18 kolech první prohra..

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Jachym     před 7 lety 26.02.2018 21:40 |  
      3 0

      Celý svět je totálně (sic!) naruby. Tuto zprávu bych od tebe normálně čekal nejdříve pozítří a ne pár vteřin po skončení daného utkání...:-D

  11. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Robinator     před 7 lety 26.02.2018 18:55 |  
    2 11

    Stoch 4 - strašný jak je ten kluk enefektivni..Husby - možná i osm sedlo mu to, Souček - 5 , Jugas 2 - zoufalost..jinak souhlas

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 26.02.2018 19:16 |  
      6 0

      Tak on Stoch nikdy nebude dávat spoustu branek, spíše ho asi samotného "žere" že se mu nedaří a jak to chce zlomit tak to právě ještě víc nejde.
      Hušby je super, pěkný výkon, krásný gól, dal sem mu 8.
      Jugas nemůže hrát náběhového hráče na křídle, to mu vlastní není a ani nebude.
      Jeho síla je v osobních soubojích, kde může využít svoje přednosti.
      Na pravo to chce při absenci Bořila někoho sehnat.


      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        bongor     před 7 lety 26.02.2018 19:37 |  
        4 3

        Právě se divím,že při té naší úzké vazbě na Libe,jsme nekoupili místo Pokorného toho Coufala,teď by se asi hodil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Fačín     před 7 lety 27.02.2018 08:54 |  
          2 5

          Bongy, jen ne prosím Coufala, to už bych snad byl radši, kdyby se vrátil Mikula.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          mig52     před 7 lety 27.02.2018 12:35 |  
          2 2

          Bongore, myslím, že je pořád nějakým způsobem Holík, repre krajní bek mládežníků. Měli bychom ho necht vykopat u nás, věřím, že by se chytil. Furt někoho sháníme a přitom i doma by se něco "našlo".

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Robinator     před 7 lety 26.02.2018 19:50 |  
        6 0

        Souhlas..nepřijde vám ještě že ten Stoch to trošku drbe? Mě přijde že někdy hraje příliš dozadu, aniž by něco zkusil překvapivého (kvality by na to měl mít), někdy udělá zasekavacku navíc..kolik už vyzkoušel střel a nic? Já ho iám rád, patří k tomu lepšímu, jsem na něho jen přísnější, pac jsem od něj čekal daleko víc..víc finálních přihrávek a sem tam i gól..ats

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          kjandourek (admin)     před 7 lety 26.02.2018 20:16 |  
          11 0

          Cítím to úplně stejně... Když přicházel, říkal jsem si, jaká je to bomba.... a postupem času pořád vidím, že místo centru balón zasekne... tím dostane nabíhající spoluhráče do ofsajdu... a potom pálí, ale už je v tom hrozně čitelný, takže mu obránci snadno zastoupí cestu, on je musí obstřelovat a proto mu to létá hodně často mimo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            Robinator     před 7 lety 26.02.2018 21:27 |  
            0 0

            Přesně :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              Jachym     před 7 lety 26.02.2018 21:45 |  
              1 0

              Tak jak mu to vlastně létá? Mimo nebo přesně?:-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            TSeguinTS     před 7 lety 27.02.2018 02:01 |  
            1 0

            Mimomiro .)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 26.02.2018 20:09 |  
        9 0

        10 gólů v lize asi od něj nikdo nečekal, ale k hranici 5 gólů by se měl bez problému dostat, když si ty míče dává do středu a střílí. Pokud by nastupoval jako pravý záložník, tak bych naopak čekal více asistencí, jenže Stoch nemá ani jedno ani druhé, bohužel.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Fulham     před 7 lety 26.02.2018 19:12 |  
    2 0

    Je na tom zajímavý, že tam Jihlavě napravo běhá mladej Holík kteryho jsem v Karviný, U19 a teď v Iglau neviděl zahrát nějak špatně, spíš vždy dobře....a přeśaltuje z beka na křídlo nebo opačně. Za U19 hrál proti Ryan Sessegnon - ročník 2000 - ten letos ve Fulhamu začínal na beku, pak v záloze a proti Ville a Wolves už hrál křídlo - bilance 34 mačù (vše!) a 14 gólů...no, možná odpověď kdo tam mohl být misto Kuby Jugase...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      YuckFou     před 7 lety 26.02.2018 20:12 |  
      1 0

      Nastoupil už proti nám. Docela by mě zajímalo, jak je to u něj s tou klauzulí na zpětný odkup, ale ve Zlíně ani minuta za první tým, tak nevím kde se stala chyba.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Fulham     před 7 lety 26.02.2018 20:20 |  
        1 0

        Taky mi to zajímá... podzim u Ševců, myslím že tam trošku chlapci přepli strunu - kádr. Otázka jak znělo zadání. Nicméně dnes celkem v pohodě - v létě bych poslal povolávák a hotovo..:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          YuckFou     před 7 lety 26.02.2018 20:49 |  
          3 0

          Tak uvidíme, jak se mu bude dařit dál v Jihlavě. Na svůj věk má už něco odkopáno, ale to se dá trvdit i o třetině hráčů Slovácka a netroufnu si říct, že by se momentálně někdo z nich dokázal prosadit ve Slavii. U toho Zlína mě zaráží spíše to, že je Holík asi stál nemalé peníze. Hráč reprezantace U-19, který za sebou měl poměrně vydařené ligové angažmá v Karviné a i v přípravě se jevil poměrně dobře. A Zlín ho za celou sezonu nominuje všudyvšeho ke třem soutěžním zápasům, které stejně prosedí na lavičce. Stejně tak odstavili letos i Bartolomea, který jim trefil to bingo v podobě přímého postupu do EL.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          mig52     před 7 lety 27.02.2018 12:44 |  
          0 1

          Myslím, že do Zlína šel na 2 roky s tím, že ho můžeme zpět povolat (odkoupit ? to nevím). Jak to vyhandloval Zlín s Jihlavou nevím, myslím, že na hostování, takže si jej stále můžeme stáhnout.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            YuckFou     před 7 lety 05.03.2018 12:09 |  
            0 0

            "Jihlava získala krajního obránce Libora Holíka. Devatenáctiletý mládežnický reprezentant bude v posledním týmu prvoligové tabulky hostovat do konce sezony ze Zlína. Bývalý hráč Slavie si na loňském mistrovství Evropy do 19 let natrhl zadní stehenní sval, zmeškal velkou část podzimu a ve Zlíně naskočil jen několikrát za juniorku."

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před 7 lety 27.02.2018 12:40 |  
      1 2

      Fulhame , toto podepisuju! Napsal jsem to o něco výš na bongorův příspěvek, aniž bych o tom tvém věděl. Pořád pátráme a přitom to máme doma. Jak se ještě budeme zbavovat mládežnických reprezentantů, jak mám věřit do budoucna ve smysluplnou práci s mládeží. Svého pustíme a ze Senice či Písku koupíme???

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Fulham     před 7 lety 27.02.2018 17:44 |  
        0 1

        Tak v létě za Jardy bych to ještě nějak pochopil - i když jsem to nechápal - jedna ze tří věcí co JŠ vycitam...ale to tady bylo krajních beků dost. Teď skončil Duško, Pera odřízli, Bořil mimo, ale vrátí se Mingy (nechápu) , Standa ( nechápu jeho) , koupí Kudela ( nechápu) , Pokorný ( to jsem celkem chápal) a pak se chudák Kmotr ptá , kdože tam misto Kuby měl hrát...jen mmchd Ryana (finále ME U19 proti ČR) neprodal v zimě Khan ani za 12mio v libře do Premier l....Holík mi přijde dobrej na svůj věk - jen prostě nemohl hrát přátelák v Rumunsku no. A mladá naděje je v jeho věku. Ve dvaceti už musí atakovat repre - jako Tomáš. Prostě v létě nástup a hrát..:-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    DF007     před 7 lety 26.02.2018 19:13 |  
    4 1

    Prakticky stejně jsem viděl individuální výkony hráčů, jen Hromadovi s Jugasem jsem jeden bodík přidal(preci jen jsme vyhráli).
    Kde nesouhlasím je kolektivní hodnocení. Vysoký presink ještě v pořádku, ale finální řešení na útočné polovině bylo mizerné. Statistika střel ukazuje 6 střel, a to je na převahu v poli velmi nízké číslo. Terén byl pro obě mužstva stejný a Bohemka poté na něm kombinovat dokázala a jen díky štěstí jsme neinkasovali.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 26.02.2018 19:15 |  
      6 0

      A že Bohemka těch střel tedy vyprodukovala, co? Jak u Verdunu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        DF007     před 7 lety 26.02.2018 19:17 |  
        2 0

        Moc ne, to je pravda. Já jen reagoval na Alanorův výrok k terénu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          kjandourek (admin)     před 7 lety 26.02.2018 20:13 |  
          6 0

          No tak proč argumentovat tím, že zatímco My jsme vyprodukovali pouze šest střel (předpokládám na branku), tak Bohemka kombinovat dokázala ... a přitom ona trefila jednou branku, jednou brankovou konstrukci... a to ještě jenom ta tyčkovačka byla opravdu vydařená akce - jinak se Bohemka dostala asi ke dvěma střelám nad po našem nedůrazném odvrácení nákopu a jednou je poslal do tutovky Jugas...

          jako z druhé strany musím říct, že tě chápu - já kdykoliv vidím že si soupeř na naší polovině dvakrát vyměnil balón, tak jsem zděšen jak moc je "necháváme hrát"... a naopak každá naše akce, která nekončí gólem je pro mě nepovedená...

          takže si často odnáším první klamný dojem, že zatímco soupeř skvěle kombinoval, my jsme nebyli schopni ničeho... a když se potom podívám v klidu na sestřih, tak zjišťuji, že ten první dojem bývá hodně zkreslený....

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            DF007     před 7 lety 26.02.2018 21:31 |  
            2 1

            Asi si úplně nerozumíme. Alanor píše, že jsme měli 60 minut výraznou převahu. Převahu ano, Bohemce jsme vlastně nepůjčili balon, ale finální fáze prostě nebyla dobrá. Vyložených šancí pomálu a hrozně málo i zakončení. Pořád nás to trápí, je to trend už nějakou dobu, i za Šilhavého. A čekal jsem, že to bude jedna z hlavních věcí, na kterou se realizační tým zaměří. Pozitivní je, že do vápna se tlačí vícero hráčů, ale předfinální fáze je špatná.

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              kjandourek (admin)     před 7 lety 26.02.2018 22:23 |  
              7 0

              V tomhle se s tebou nedá nesouhlasit.... Ano, máme špatnou předfinální i finální fázi, špatně řešíme jak tlak, tak brejkové situace...
              Upřímně nevím moc, co s tím - podle mého názoru v lize neběhá moc v ofenzivně lepších hráčů, než máme My.. Takže i kdybychom polovinu hráčů vyměnili, tak to bude pořád to samé... proti zaparkovanému autobusu se nehraje dobře nikomu... Barcelona má Messiho a Iniestu, real Ronalda a Modriče, Juventus Higuaína a Dybalu... a u nás holt máme Škodu a Hušbauera...

              Takže první krok mi celkem logicky přijde zaměřit se na to, aby do koncovky nabíhalo co nejvíce hráčů. Já vím, že zatím neomylně trefujeme beka mezi třemi útočníky, ale pořád je to posun dopředu...

              ono totiž podle mě jenom výměnou hráčů bez změny stylu se toho mnoho nezmění.. podívejme se za řeku, kde ani s nákupy za miliony nedokáží přehrát Slovácko...

              celý náš spor byl o to, že tys tvrdil, že zatímco my jsme na těžkém terénu kombinovat nedokázali, Bohemka to dokázala... a s tím nesouhlasím... Bohemka, když vylezla z té obranné ulity, nebo tedy když jsme ji z ní pustili, tak se k naší brance a k nějakému zakončení dostávala stejně těžce, nebo ještě hůře, nežli My...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        DF007     před 7 lety 26.02.2018 19:18 |  
        3 1

        Navíc jsem počtem střel chtěl ukázat, že převaha byla opravdu spíše platonická.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      DF007     před 7 lety 26.02.2018 19:16 |  
      0 4

      Aje velká škoda ztráty v Jihlavě, už to po dnešním zápase v Plzni mohlo být o 9 bodů, což je již hratelné. Ale i těch 12 může být zajímavých.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Ondráš     před 7 lety 26.02.2018 19:27 |  
        6 3

        Fakt že jo..nedělat píčoviny v Jihlavě, tak je to o 9 bodů..k tomu nás čeká vzájemnej zápas, Plzeň Rumuni a myslím, že nevyhrajou ani teď v Ostravě..fakt by to mohlo být hratelný, kdyby..
        Hlavně takových zápasů hráli na jaře x a černí je vždycky podrželi..koneckonců i ten poslední zápas v Jihlavě je sudí krutě podržel, tam rozhodně vyhrát neměli..velká škoda

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Travinho     před 7 lety 27.02.2018 15:38 |  
          0 0

          Otázkou je, jestli by Jihlava vyhrála v Plzni, kdyby se nechytila na nás...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Hofo78     před 7 lety 26.02.2018 19:29 |  
        11 1

        bych se posral kdyby to Plíseň promarnila...to bychom jeli s pohárem před jejich stadion

  14. Hodnocení

    Pepino44     před 7 lety 26.02.2018 20:23 |  
    2 10

    Tak s hodnocením vcelku souhlasím, pouze mne mrzí výmluvy ohledně terénu. V Edenu jsem byl a toho, že by byl trávním ve špatném stavu jsem si nevšiml. Bylo asi tvrději, ale nevím jestli si uvědomují Ti, co terén kritizují, že je únor. Jako starý pamětník si pamatuji na jakých terénech se hrávalo dříve (buď měkko a oraniště, nebo zase ledové plotny.) Nikam jsme nepostoupili, tak nevím,proč liga nezačíná někdy koncem března. I ten Fačr by si měl uvědomit, že při celkem vysokých celodenních teplotách pod bodem mrazu to vyhřívání trávníků moc nepomůže, nehledě na to, že terén byl pro obě mužstva stejný a Bohemka ve druhém poločase vcelku dobře kombinovala a na terén jsem žádnou stížnost neslyšel. Ona ta Bohemka neměla si soustředění v Emirátech.

    • Re: Hodnocení

      rak (přítel SN)     před 7 lety 26.02.2018 20:33 |  
      4 0

      Hašek si také stěžoval na terén. Jen dodal, že na Bohemce to teď není lepší.

    • Re: Hodnocení

      kjandourek (admin)     před 7 lety 26.02.2018 20:59 |  
      10 0

      Bohemka dobře kombinovala? nějak si na žádnou její kombinační akci nemohu vzpomenout.. snad jenom ten centr, který nečekaně trefil Bartek... Jinak všechny její střely přišly po našem nedůrazném odvrácení dlouhých nákopů.... a nebo jedné hodně nepovedené malé domů.. Ale že by se Bohemka někam prokombinovala....

    • Re: Hodnocení

      bongor     před 7 lety 27.02.2018 10:05 |  
      1 0

      Hašek si stěžoval na terén,dokonce že to prohráli kvůli terénu.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Srdcar114     před 7 lety 26.02.2018 21:15 |  
    4 3

    Plně souhlasím s tím,že do šedesáté minuty se na to dalo koukat.Pak jsme začali ztrácet ve středu pole,mnohem dříve měl přijít Ngadeu.Já bych ho ale místo Hromady postavil od začátku.Šilhavému hodně lidí vyčítalo,že hrajeme na nakopávané balony.Včera jsme hráli totéž.Ono to totiž proti soupeři,který je zaparkován před vápnem,jinak nejde.Jsem zvědav,jak se na zápase v Boleslavi projeví neúčast Hušbauera,Nahradil bych ho Dannym.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      celtix     před 7 lety 26.02.2018 22:05 |  
      3 1

      Naopak nakopávaný balony proti bránícímu týmu je to nejhorší co se dá dělat. Nejúčelnější jsou rychlé narážečky, to ale asi neumíme.

  16. Spodek tabulky

    Mike     před 7 lety 26.02.2018 22:05 |  
    13 0

    Ja to vezmu z 2.konce. Liga letos vubec nedava logiku, a na jare uz vubec ne. Kdo by rekl, ze prohrajeme v Jihlave a stejne stahneme Plzen o 2 body po 2 jarnich kolech. Jihlava, kterou kazdy pasoval na jasneho sestupujiciho, uhraje 6 bodu proti 1. a 2. tymu tabulky. Tymy, ktere mely hrat s Jihlavou o sestup, tak uhraji za 2 kola 6 bodu- Karvina, nebo 4 body- Slovacko. Banik, ktery privedl v zime za 30 milionu hotove hrace, je posledni se ztratou, a aby nakonec zase nezahucel do 2.ligy. Pokud je na zachranu potreba cca 30 bodu, a letos to vypadalo, ze bude potreba mene, tak diky necekanym bodovym prisunum pro Jihlavu, Slovacko a Karvinou tech 30 asi se bude muset udelat. To znamena pro Banik vyhrat z 12 utkani 6. A to je pekne tezky. Navic ted doma Plzen a venku Jablonec. Nicmene me by sestup Baniku nevadil. Ale uz jsem se vykecal dost. Vite, co me potesilo na prohre Plzne nejvice ? Ze nam neseberou ten rekord v neporazitelnosti. Uz meli 22 zapasu. Takze mozna by jim to chtelo trochu pocuchat jiz skoro jiste jejich mistrovske nervy. Chce to ale vyhrat nekolik kol za sebou, coz nebude vubec jednoduche. Ale proc se o to nepokusit.

    • Re: Spodek tabulky

      urs (přítel SN)     před 7 lety 26.02.2018 22:13 |  
      3 0

      Majku ty máš recht. Já bych jim ty nervy taky pocuchal a nejen to, zkusil bych ji aj předskočit, ať maj ve městě piva vo čom přemejšlet! :) Se vomlouvam..., jsem trochu pil.... ..

    • Re: Spodek tabulky

      bongor     před 7 lety 27.02.2018 10:13 |  
      4 1

      Ty výsledky co uvádíš dávají logiku a to takovou,že v lize není až tak velký rozdíl mezi prvním,druhým a posledními.
      A to zase svědčí o tom,že v té naší berbrlize běhá minimum rozdílových hráčů.Kdokoliv trochu " vykoukne ze zástupu" ,už na něj číhají nenasytné agentury a zmanipulují jej někam,kde si "splní své sny".Není to dobrý stav a je způsoben souvislostí s naší stále ještě podprůměrnou ekonomickou situací.

  17. .

    iwanowicz     před 7 lety 26.02.2018 22:13 |  
    7 2

    Zapas jsem vcera nevidel, zhlidl jsem ho az dnes zaznamu a musim rict, ze ta kritika v komentarich je moc velka. Zaslouzena vyhra, vetsinu zapasu jsme byli lepsi, pri tech tyckach jsme meli super stesti, ale potom uz meli sanci jen z male domu Jugase a zatrnulo, kdyz Kovarovi vypadl mic. Jinak nemel Kovar co resit, zatimco v 88. minute mel Stoch velkou sanci a byly tam dalsi nedotazeny utoky. Uhrali jsme to pomerne v klidu, Bohemka nemela co ztratit a vyrobnala hru. Kovar hraje vyborne nohama, jestli mu to bude vychazet a zpresni nahravky bude to vazne parada, to se jen tak nevidi, ale trochu me strasi ten vypadnutej mic ke konci. Obrana si to uhrala, i kdyz bych tam radsi videl jiny jmena. Kudela podal hodne dobrej vykon, Sykora taky. Tesim se na Borila, takovej brousek tam ted chybi a jestli bude mit formu, mohlo by to hodne poct. Husbauer- klicovej hrac a doufam, ze jeho forma pujde jeste hodne nahoru. Jestli bude takhle makat Skoda v kazdym zapase, tak verim, ze bude davat dalsi regulerni goly. Oproti Jihlave to byl rozhodne lepsi zapas, do zakonceni chodi mnohem vic hracu, statistiky 6:1 na strely, 12:0 na rohy, k tomu hromada nepresnych centru. Jestli budem schopny podavat vykony jako v prvnim polocase, tak se ta statistika musi nakonec projevit. :) Zacinam doufat, ze by to mohlo fungovat.

    • Re: .

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 09:31 |  
      4 0

      Já byl teda na zápase, kde Kovář seděl na lavičce :)

      • Re: .

        iwanowicz     před 7 lety 27.02.2018 10:24 |  
        0 0

        :) No ty blaho, uplne blbnu. Samozrejme Kolar.

        • Re: .

          kjandourek (admin)     před 7 lety 27.02.2018 10:32 |  
          2 0

          V pohodě - slyším V, chápu L :-)

      • Re: .

        frostt     před 7 lety 28.02.2018 08:52 |  
        3 0

        přesto ale dostal v hodnocení hráčů 2 hlasy a má krásný průměr 5,5 :)))

  18. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 27.02.2018 00:16 |  
    4 4

    Relativně souhlasím, ale na 7 nezahrál určitě nikdo. Hušbauer 6, Kolář 6, skvěle vytlačil do uhlu utočnika Bohemky při velke šanci + skvělé čtení hry, přesné a dlouhé výhozy.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Fačín     před 7 lety 27.02.2018 09:02 |  
    2 17

    Zajímavý případ je Kolář. Jeho výběhy a kličky mě přivádějí k infarktu a jsem zvědav, kolik nás ty jeho nesmysly budou stát bodů. Od brankáře očekávám především skvělý reflex, vynikající atletické schopnosti, předvídavost a pokud při rozehrávce od branky trefí hřiště, tak jsem celkem spokojen. Obskurnosti jako konstruktivní stopeři, co útočí a brankář rozehrávající na půlce jdou proti klasickému fotbalovému rozumu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 09:10 |  
      2 0

      Nebud tak zpatecnicky..:). Trochu sverazny to je, ale zatím u toho nejaky velky obavy nemam, docela mu to jde.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 27.02.2018 09:26 |  
      11 0

      Měl ses narodit o sto let dříve... To bys neviděl ani centrujícího beka, ani pravé křídlo před brankou... a kdybys k tomu přidal ještě dvacet let, tak možná ani brankáře, který by sebou nesmyslně plácal o zem... tedy do doby, než se v roce 1901 objevil Jack Robinson...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Jachym     před 7 lety 27.02.2018 11:21 |  
        0 0

        Kdo krásným útokům zhoubu strojí?
        Kdo jak skála v brance stojí?
        Kdo na zem vrhá se, k nebesům lítá?
        Kdo míče nejtěžší s bravurou chytá?
        Richard Prinn.

        Viktor Dyk (1905)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 09:27 |  
      5 0

      Tohle stačilo u brankáře tak před 10 lety, dneska je ale fotbal jinde (alespoň tedy ve vyspělém světě). Dám ti jednu radu: akceptuj to konečně! Místo opájení se fotbalem model 2005 přijmi, že se fotbal jako všechno ostatní na světě vyvíjí. Já chápu jistý staromilství, ale když se to přehání, tak je z toho potom v konfrontaci z realitou akorát samé mrzení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Boss82     před 7 lety 27.02.2018 10:42 |  
      4 1

      Ty si zamrznul někdy v době tak cca 15 let zpátky, ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Fačín     před 7 lety 27.02.2018 10:47 |  
        1 10

        Ne vše, co je "moderní" a "nové" je nutně správné...A nechávat prázdnou bránu mi přijde jako zbytečný risk. Zatím se nám to nevymstilo, ale je to jen otázka času.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          sicilianbrno     před 7 lety 27.02.2018 11:10 |  
          4 2

          Konečně máme pořádnýho golmana, komplexního, su za něj strašně rád, skvelé čtení hry, hra nohou, přesné dlouhé výhozy, jen tak dál..a nechávat prázdnou bránu? Aspon se nevyšlape zbytečně prostor v malém vápně :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            Jachym     před 7 lety 27.02.2018 11:16 |  
            1 1

            No, to je všechno fajn, ale víceméně to souvisí s rozehrávkou, i když třeba včasné vyběhnutí také znamená zabránění gólu. Počkejme až jak bude úspěšný při lapání střel, hlavní to náplni brankářského povolání :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              sicilianbrno     před 7 lety 27.02.2018 11:27 |  
              1 1

              Si náročný, pro mě je hlavní komplexnost golmana a to Kolář splnuje a to jeho riziko vybíhání mě nevadí, někdy to třeba nevyjde, ale raději toto, než nejakýho stojáka na čáře, kterej se bojí pomale napít aby neopustil svuj prostor..Největší nevyhodu Koláře zatím vidim prostor mezi nohama, kterým dostal už pár gólů (Jihlava, priprava Šachtar)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Boss82     před 7 lety 27.02.2018 17:10 |  
          3 0

          Neuer (a nejen on) to takhle hraje už pár let a dle výsledků Bayernu bych neřekl, že se jim tento způsob hry vymstívá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        japoko     před 7 lety 27.02.2018 11:09 |  
        6 6

        Áá, místní všeználek se montuje i do brankářů! Sice je skutečně rok 2018, ale převážná část brankářů(včetně LM) takhle vysoko nehraje! Z vlastních zkušeností vím, že jde o velký risk, mnohdy zbytečný! Co se skutečně změnilo, je hra brankáře nohou, ale především ve vápně, nebo jeho nejbližší blízkosti!(min.95% brankářů ve světě). A způsob hry Koláře je již, mírně řečeno, extrémní. Přesto mu přeji, aby mu to maximálně vycházelo!

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      japhy     před 7 lety 27.02.2018 10:43 |  
      2 0

      Očekávám vývoj názorů jako na JiT. Nadšení z novinky, ale jak to zaskřípe, všichni ho proklejou do desátýho kolena :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      amon     před 7 lety 27.02.2018 10:52 |  
      6 0

      mně se Kolář líbí. S tím vybíháním je to někdy na infarkt, často je jako další stoper, ale tady chybu odpustím a že určitě někdy nějaká přijde. U mě zatím jedna obrovská minela a to jak mu vypadnul míč s klokanem.. S ním bude obrana jistější. Za mě nejlepší posila a musím říct, že mi líbil i golman klokanů. Z mého pohledu velká změna k lepšímu oproti Laštymu

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Jachym     před 7 lety 27.02.2018 11:13 |  
        1 2

        Jako je třeba počkat na hodnocení Trpišovského, jak tady mnozí připomínají, počkal bych i na hodnocení této posily. Z Laštůvky jsme také byli "vydření" po pár přípravných zápasech. V Jihlavě ani proti Bohemians Kolář žádný zázračný zákrok, který by zabránil gólu, nepředvedl. Za gól nemohl. A co se týče benevolence, tak já moc shovívavý nebudu, pokud nás bude ta konstruktivnost stát body např. v derby...

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          amon     před 7 lety 27.02.2018 18:19 |  
          0 4

          tak já mám mnohem menší pochopení pro Trpiše a jeho styl "jakmile máš míč, kopni to někam dopředu", který mančaftu vtisknul za 6týdnů, než pro brankáře, který si chodí vysoko pro balony.
          Jakmile Trpiš utrpí na letný debakl, tak jde a pokud bude Kolář mít tolik minel jako Lašty, tak to samé. Nezlob se na mě, ale Laštymu se nepovedl ani jeden zápas. Sám to uznal, když odcházel do Baníku. Nic proti, prostě se mu to nepovedlo. Trpiše budu srovnávat vždycky s JŠ, takže titul a 3x poražená RB a jednou remíz, tak jako jsem porovnával JŠ s Dumlem. Já byl pro aby JŠ zůstal, ale moc rád se budu mýlit. Když udělá titul, začnu nosit kšiltovku, kterou bytostně nesnáším

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            kjandourek (admin)     před 7 lety 28.02.2018 10:35 |  
            1 0

            JŠ se s nám bídě postavil ve třech zápasech, takže ji sotva mohl třikrát porazit a jednou plichtit... leda bys mu počítal i poslední silvestrovské derby

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              amon     před 7 lety 28.02.2018 19:41 |  
              1 0

              tak samozřejmě i těch silvestrovských 2:1 :-)
              Já mám v hlavě hlavně poslední derby, jak to tam ke konci Hušby dovezl až na brankovou čáru.. Když to Trpiš takhle zvládne na letné, odpustím mu po nějaký čas i totální nakopávanou

              • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                kjandourek (admin)     před 7 lety 28.02.2018 20:14 |  
                1 0

                Podle mě to, co hraje Trpiš bude daleko více platit na silnější týmy, než na slabší... Tudíž i na bídu z Letné...

                Ale to je jenom můj soukromý odhad, třeba se pletu...

                • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                  amon     před 7 lety 28.02.2018 20:22 |  
                  0 1

                  kéž by jsi se nepletl. O Trpiše jsem nestál, ale "kopat" bezdůvodně do něj nebudu. Nelíbily se mi první dva mače, prakticky nic (od sestavy, způsobu hry). Jsem zvědavý, jak to půjde dál. Za mě se toho za 6týdnů moc pozitivního neprojevilo. Podívej jak JŠ válel od prvního mače v Teplicích a co dokázal..V Bolce vyhrajeme, tam nám to bude sedět, ale z RB se Stanciem začínám být nervozní.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.02.2018 22:46 |  
                    1 0

                    Psal jsem ti asi hodinu prispevek o tom,jak je jednodusi zamerit se na defenzivu a brejky a tak sbirat pohodlne body a hned od prvniho zpasu jako JS ale jak se ti to ve vysledku pak nevyplati,protoze kazdej obcas udela chybu a pak uz nemas zazity jak ji napravit viz. Apoel..
                    Ale behem toho, co jsem to psal se mi jaksi nenapadne a bezduvodne ohlasil ucet a kdyz jsem to konecne napsal,cele prekontroloval, gramaticky opravil a dal s klidnym srdcem odeslat.. tak mi napsalo,ze komentare muzou vkladat jen prihlaseni uzivatele a cely ten prispevek byl v prdeli.
                    No asi znameni,ze bych se na to uz mel vykaslat. A tak si pockam, az jak tahle nase premena dopadne a pak k tomu zase neco napisu :)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                      amon     před 7 lety 01.03.2018 13:00 |  
                      1 1

                      :-)) to znám.
                      Ty první 2 zápasy pod Jit se mi nelíbily, nelíbily se mi přestupy, kterým až na Koláře moc nerozumím, ale budiž. Má čas na hájení, ale jen chvilku, protože za chvíli bude derby. U Trpiše jsme byl od začátku proti, protože nikdy nehrál velký fotbal, netrénoval velký klub, nepůsobil v zahraničí, ale třeba se mýlím a s Nezmarem to bude fungovat a já jim rád zatleskám.
                      Jsem toho názoru, že JŠ odcházet neměl. Trenér, který udělal titul, ligovou sérii v neporazitelnosti, neprohrál s RB, to se prostě neodvolává. A takové zápasy, jako třeba to otvírání stadionu v Rumunsku, kdy jsme hráli s mladýma, krásný ofenzivní fotbal, nebo Nice, na Villerealu na to se nezapomíná.. Vloni takhle Plzen odstřelila trenéra a na jaře se sesypali a věnovali nám titul

                      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 13:24 |  
                        1 0

                        Ano,vim ze neodvolava. Sam jsem byl proti tomu a pral si,aby JS dostal dalsi pulrok a my se tak minimalne mohli vyhnout vsem tem hadka protoze po jaru uz by opravdu bylo jasne,kam je JS schopen ten tym z dlouhodobeho hlediska dovest. Nicmene plne chapu vedeni,ze nedelalo tohle rozhodnuti na zaklade bodu, skore ani zapasu s rudochama ale na zaklade smerovani celeho klubu. A kdyz trenerovi reknes,ze bys od ted chtel hrat urcitym zpusobem,vice zapojovat mlade a mit uzsi kadr a on ti na to odpovi,ze on naopak chce 22 vyhranych fotbalistu a nikdo mu nebude urcovat,kolik maldych hracu ma mit v tymu,tak je jasne,ze se rozejdete. A byl bych sam proti sobe,kdybych na podzim chtel dat JS dalsi pulrok a po Trpisovi ted chtel,aby po trech mesicich vykrad letnou a valcoval ligu, jinak zacnu protestovat. Ja to co se deje naprosto chapu. Je samozrejme otazka jestli se to dela spravne a se spravnymi lidmi ale to se holt uvidi na konci jara/zacatku podzimu. Takze ted cekam,nepyskuju a dezim palce,aby se to povedlo a neztratili jsme dalsi pulrok..

                      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 01.03.2018 13:32 |  
                        3 0

                        A teď bys měl pokračovat... Plzeň loni odstřelila trenéra a sesypali se... a na podzim pod novým trenérem (co si budeme povídat, ten, který nastoupil loni na jaře po odstřelení byl fakt jenom provizorium), který si přivedl pouze jednu výraznější posilu a to frajera "kterého zná"... ztratili jenom dva body a vyhráli skupinu EL... To za ten ztracený titul snad i stálo, ne?

                        Nelíbily se ti přestupy, ale s Kolářem souhlasíš a druhý hráč, který pravidelně hraje je Kúdela... takže mi z toho vyplývá, že v sestavě nesouhlasíš s jediným jménem (připomínám, že Pokorný naskočil až v okamžiku, kdy lékaři v den zápasu usoudili, že Deli není schopen zápas odehrát)...

                        První zápasy se ti nelíbily... proč? že jsme je nevyhráli 5:0? To se nám stane ještě mockrát... já si nepamatuji, že bychom někdy ve dvou po sobě jdoucích zápasech dominovali tak moc, že by si soupeři nekopli ani jeden roh... a dohromady měli dvě střely na naši branku.. Vždyť to je herní dominance jako hrom...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                          pethead (přítel SN)     před 7 lety 01.03.2018 15:21 |  
                          1 0

                          Přesně tak! A ještě bych vypíchl, že nejen že šlo o herní dominanci ve dvou po sobě následujících zápasech, ale především proti soupeřům, kteří jsou sice papírově jednoznačně slabší, ale herně se s nimi přesto vždycky trápíme...

                          Škarohlídi ;) tu píšou o nekoukatelné nakopávané, ale já viděl – po drtivou většinu času – něco úplně jiného. Trochu se opakuji, ale viděl jsem náznaky rodícího se systému, viděl jsem, že někteří hráči už automaticky posílají míče z první do určitého prostoru (to, že tam často adresát přihrávky zatím automaticky neběží, je druhá věc :-D... to si ale sedne, věřte mi), viděl jsem důsledné napadání, rychlejší přechody nahoru i dolů, viděl jsem absolutní poziční nadvládu... Ano, jsme stále jaksi impotentní v koncovce, ano, děláme občas zbytečné chyby a ano, ke konci zápasu s klokanem jsme nevěděli, jak si poradit s naším těsným náskokem. Nicméně já za tím vším stále vidím "porodní bolesti" a už se nemůžu dočkat až za pár měsíců budeme očima hltat ofenzivní smršť prakticky v každém zápase a číst tu, jak nás ten Trpiš nakonec mile překvapil... :)

                          A ještě.... ne, nic jsem nepil ani nekouřil. :)))

                        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                          amon     před 7 lety 02.03.2018 14:19 |  
                          0 0

                          Nelíbila se mi vůbec přestupová politika. Posilovalo se na posty, kam jste primárně nepotřebovali (krom brankáře). Zdá se, že přestupová politika se zúžila na hráče Libe, popř. naší Gambrinus ligy.
                          Neshodneme se s herním projevem. Možná je to dané i tím, že jsem zápas s Bohemkou viděl jen 2. půli. První půle v Jihlavě a 2. s Bohemkou bylo dle mého tragická. S Bohemkou jme měli 12? rohů? Ani jednou z toho snad nebyla šance..
                          Vůbec se neshodneme s herním projevem v prvních 2 mačech. Jestli bereš herní dominanci, kdy prohráváme s posledním a oni brání v 10lidech.. Herní dominance jako hrom. Prosím tě, pusť si 1. půli z Jihlavy a 2. polačas s Klokanem, asi jsme koukali každý na jiné zápasy. Hele, chápu, že fandíš Trpišovi i novému hernímu stylu, ale zas to nebudeme přehánět jo. Ztratili i konkurenti, takže prohra z Jihlavy až tak nebolí. Já si taky přeju, at to šlape a doufám, že brzo uvidím i tu herní dominanci jako hrom, jako ty.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                            kjandourek (admin)     před 7 lety 02.03.2018 14:58 |  
                            0 0

                            No pokud jsi jí neviděl teď, tak už ji asi neuvidíš nikdy...

                            Samozřejmě, že fandím každému trenérovi, který ve Slavii je - ty ne?

                            Já tu do poslední chvíle hájil JŠ a z možnosti, že by nastoupil JiT jsem byl dost roztrpčen..., Ale nikterak mi to nebrání vidět, že Trpišovský hraje něco jiného... a vůbec to není nezajímavé...

                            Přestupová politika nebyla žádná: JiT celkem správně usoudil, že tenhle kádr je dost kvalitní na to, aby to, co chce hrát, zkusil v první chvíli hrát s ním... Potřeboval gólmana, který dokáže hrát nohama výš než Laštůvka a tak k všeobecné spokojenosti přivedl gólmana, který to umí...
                            A přivedl si dva stopery s tím, že chce co nejdříve přejít na hru ve třech... Ano, taky jsem si oblíbil Jugase, ale měli bychom respektovat, že holt pro jeho záměry je Kúdela lepší... a taky proti Bohemce patřil Kúdela mezi nejlepší...

                            Ve druhé půli s klokanem jsme přestali sbírat odražené balóny a držet ten systém, takže se Bohemka dostala za půlku víckrát než jednou, jako v prvním poločase... ale zase si nic zvláštního nevypracovala - ta tyčkovaná byla vyslovená náhoda, a ten samostatný nájezd na gólmana byl Jugasův zkrat s faulem...

                            Ty vidíš chybu, že jsme měli dvanáct rohů a nic z toho... já vidím, že jsme měli dvanáct rohů a soupeř žádný... Co jiného to znamená, než že jsme měli herní převahu?

                            A ano, vidím herní dominanci, kdy soupeř brání zuby nehty v deseti... góly už za nás ten systém dávat nemůže... ale zajišťuje nám, že máme ve vápně o dva až tři lidi více, než na podzim, kdy jsme měli zabezpečenější obranu...
                            Třeba na podzim jsme vůbec v závěru nedokázali vyvinout tlak...... na jaře ano - prohrávali jsme, nebo to bylo nerozhodně, tak jsme soupeře zatlačili (že bránil v deseti) a dokázali vyrovnat, nebo zvítězit...

                            na podzim jsme doma s Libercem prohrávali a nápor žádný... vlastně ani jednou jsme na podzim nedokázali v závěrečných minutách vyvinout tlak a dát gól, který by změnil rozdělení bodů - kdyby naše podzimní zápasy končili v sedmdesáté minutě, tak máme pořád stejně bodů...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Ondráš     před 7 lety 27.02.2018 12:11 |  
      7 0

      Dokud se nám gólman tak nějak potuluje na naší vlastní polovině, tak jsem celkem klidnej..horší bude, až bude chtít pilovat křídelní prostory..

  20. .

    japhy     před 7 lety 27.02.2018 10:13 |  
    4 1

    Za mě dobrý.
    Je zajímavý, že jsem už celkem dlouho nenarazil na zde milované slovíčko, musím to hnedka napravit. Tak jak, vidíte nějakej progres? :) Já minimálně v tom, že jsme opět snížili počet propadnutí, a i když jsme většinu zápasu tlačili, tak ti běhaví vačnatci nám nechodili do otevřené obrany.
    Dál se mi extrémně líbilo nahánění míče a soupeře prakticky celým týmem. Očekávám ale zvýšený přísun žlutých karet.
    Negativa zůstávají a všichni je vidíme.
    Centrů do vápna máme mraky, lidí tam taky přibylo a já bych se ještě přimlouval za to, aby ty centry lítaly z větší blízkosti, viz včera Plzeň.
    Jugas - bylo mi ho spíš líto, než že bych se na něj zlobil. To místo na něj prostě zbylo. Spíš mě štve herní propad Frydrycha. Nebýt toho, nemusíme se o pravou stranu více starat, proto se asi pravý bek nepřiváděl.
    Pokorný - na něj mám pifku od přípravy, objektivita možná zapláče. Teď to sice bylo celkem OK, ale pořád mi přijde strašně slabej v osobních soubojích. Až mu nastoupí průměrně silnej útočník, bude mít mraky faulů. Právě kvůli němu jsem dost nervózní, když se hraje u našeho vápna. Jak byl vzadu MNN, byl jsem v klidu.
    Kúdela - palec nahoru
    Škoda - v tomto stylu se dostává o hodně víc do hry
    Hromada - jeho post a hra je mi trochu záhadou, prostě pan neviditelnej, ale jinak než Rotaň
    Pepa - takhle jo, nemotat se mezi bekama a budu spokojenej

    OT - neměl včera dostat Liberskej červenou? Bez zájmu o míč, zezadu, byť to bylo takový bezbolestný...

    • Re: .

      bongor     před 7 lety 27.02.2018 10:18 |  
      1 1

      No tak se pan sudí snažil no a co?Kdyby měli prádelníci náskok tří bodů a ne patnáct,tak by ten Limberskýho zákrok
      odpískal ,ale jako penaltu proti Jihlavě.

    • Re: .

      smely (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 10:30 |  
      13 1

      Limbersky jasna cervena ( umysl, bez balonu, zezadu ) , Hejda jasna zluta ( umyslny preruseni utocny akce - pouze napomenuti ), 2 x spatne odmavanej offside proti jihlave kdy mohli jit sami na branu....takovy plzensky #elclasico .... #tadyjeberbrovo....

      • Re: .

        japhy     před 7 lety 27.02.2018 10:40 |  
        1 0

        Jo, Hejda, ten byl taky jasnej.
        Ale zase na druhou stranu jsem se divil, že na konci nepískl penaltu za tu ruku. Ne snad teda, že bych chtěl, aby se tohle pískalo, jen jsem se divil :)

        • Re: .

          smely (přítel SN)     před 7 lety 27.02.2018 11:11 |  
          0 1

          jo, to by si vpohode vobhajil :-)))

        • Re: .

          sicilianbrno     před 7 lety 27.02.2018 11:15 |  
          1 6

          Ta ruka byla proti jihlavě byla jasná, ale to smely nezmíní, nehodí se mu to do výčtu chyb rozhodčího..hlavně že Jihlava vyhrála ne? Trochu se raduj ...

          • Re: .

            japhy     před 7 lety 27.02.2018 12:53 |  
            4 2

            Proč taháš spory tam, kde žádný nejsou?
            A k penaltě. Žiju v domnění, že po odrazu od země se ruce pískat nemaj. Teda ve vápně, kdekoliv jinde se píská snad každej dotek ruky.
            Ostatně posuzování hry rukou mám v takovém soukromém balíčku věcí, které by se měly pořádně zrevidovat a udělat v tom pořádek (stojí o to ale vůbec někdo???). Spolu s rukama se tam ještě válí neodpískané fauly po střelách, fauly hlavou a, a to mě vadí čím dál víc, hmatání na míč po odpískání, resp. jeho zakopávání do hajzlu. Zavedl bych model "házená", kdy necháš míč míčem a staráš se o svoje. Případně to doplnil praxí z jiného sportu (rugby?), kdy při nedodržení postupu se standardka posouvá o iks metrů blíž bráně.

            • Re: .

              sicilianbrno     před 7 lety 27.02.2018 14:14 |  
              1 5

              Normální reakce na normální článek, jen ty v tom vidiš problém. Za mě (opravdu jen za mě) ruka byla jasná, taková se má pískat. Souhlasím s tebou, že výklad ruky ve vápně není jednoznačný a vede až k moc ruznorodým individualnimu rozhodování rozhodčích. mělo by se to změnit...

              • Re: .

                japhy     před 7 lety 27.02.2018 14:35 |  
                5 0

                Aha, reakce na článek... Podle mě zbytečný útok na smelyho, ale každému z nás asi bylo nastaveno zrcadlo jinak :)

      • Re: .

        bongor     před 7 lety 27.02.2018 12:38 |  
        1 0

        Máš snad něco proti soudruhu Berbrovi?Aby se Ti to nepromítlo do kádrovejch materiálů!

    • Re: .

      Markus     před 7 lety 27.02.2018 17:58 |  
      3 0

      Mám rád slovo progres :) A také potenciál, obojí vidím a dělá mi to radost. Minule jste si ze mě dobře utahovali, tak si ještě přidám, ano, děláme spoustu věcí neefektivně, mnozí hráči hrají něco jiného než jsme zvyklí a kde by nepochybně odvedli lepší individuální výkon a já tyhle příhody stále považuji za důkaz, že se jde do změny systému naplno, více než bylo zvykem u většiny trenérů co jsme tu měli. Pořád jsme ve fázi, kdy se tenhle stroj bude krutě zasekávat, kouřit se z něj, jiskřit, ale dokud ten progres vidím, tak mu fandím. Nothing ventured, nothing gained ...

  21. Boleslav Pohár

    Mike     před 7 lety 27.02.2018 11:23 |  
    4 0

    Tak jsem si říkal, že Boleslav hraje ve středu s Baníkem Pohár a v sobotu s námi ligu, že by se mohli trochu unavit a nakonec je středeční pohárové utkání zrušeno pro mráz. To mi přijde divné, přece nebude minus 20.
    Ono se to utkání před ligou nehodí ani jednomu týmu, mají těžké soupeře v lize, a jsou pěkně namočené.
    Pokud vím, tak o stavu hrací plochy rozhoduje rozhodčí před výkopem, a mrazy byly stejné o víkendu a liga se hrála.

    • Re: Boleslav Pohár

      Ondráš     před 7 lety 27.02.2018 12:50 |  
      1 0

      Tu Bolku by to chtělo dát, ale bude to fuška no, těm jde teď o všechno a my jsme s naším totálním fotbalem značně nevyzpytatelný..myslím, že křupani v Ostravě nevyhrajou, tak bychom mohli mít teoreticky manko 9-10 bodů..neříkám, že je to důvod k juchání, ale tak ta pomyslná jiskřička naděje by tam byla..

    • Re: Boleslav Pohár

      japhy     před 7 lety 27.02.2018 12:55 |  
      1 0

      Beru, že sportování v mrazu asi není ideální, ale jakej bude teplotní rozdíl oproti poslednímu kolu?

  22. Pokorný mě děsí

    w8888     před 7 lety 27.02.2018 13:31 |  
    7 9

    Známky jsou podle mne příliš vysoké. Zcela určitě rozdíl jednoho stupně mezi Pokorným a Sýkorou nedává smysl. Pokorný byl už v přípravných zápasech ze všech obránců daleko nejhorší a teď také nepřesvědčil. Doufám, že je pravda, že nastoupil jen kvůli nemoci Deliho. Jugas je poctivec, bylo mi ho na pravém beku líto. Kolář určitě není Neuer. jeho výkopy, odkopy a přihrávky často nebyly přesné. Jeho špatnou rozehrávku odskákal Jugas žlutou kartou. A ten vypadnutý míč ve druhé půli? Raději ani nemluvit. Zatím za dva zápasy nepředvedl nic, co by stálo za řeč.
    Těším se, že v Boleslavi to bude lepší. Trpišovského nezatracuji. Přál jsem si, aby přišel. Jen mi zatím přijde takový polovičatý.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 11:22 |  
    3 2

    Tak aby jsme se vratili zpatky k fotbalu. Vcera remizovala Barcelona na hristi Las Palmas (treti,sestupove misto od konce). Rozpocet Barcelony je 23x vetsi nez rozpocet Las Palmas. O hracich se netreba vubec bavit. Barca nastoupila s Messim, Suarezem, Inestou atd. Takovy hraci by to snad mely uhrat i bez trenera ne? A ja se ptam, jak je tohle mozne? Proc uz Valerde neni na dlazbe? Dyt uz je tam rok,zadne nove budovani,jsou rozehrani a stejne to nezvladnou. Podle soucasnych naroku a meritek skupiny mistnich expertu by mel trener za tohle viset. Dyt Slavie ma jen 4-5x vetsi rozpocet nez Jihlava, noveho trenera,trenuje novy system, prvni zapas po pauze,teren a podminky po vetsinu zapasu na hrane regulernosti... Mit Trpis stejne podminky jako ma Valverde a uhrat s Jihlavou remizu 1:1 na jejim hristi,tak si nedovedu predstavit,jak by vypadal mistni kritika.. A nestalo se to jen Barce ale i Realu,Atleticu a dalsim..

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      cunak     před 7 lety 02.03.2018 12:41 |  
      2 2

      Ta kritika současného stavu opravdu není kvůli jednomu výsledku s Jihlavou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 02.03.2018 13:26 |  
        1 2

        Jo? Tak to je zvlastni, ze se tady zrovna po Jihlave v tak hojne mire objevila.. zrejme asi nahoda.
        A kvuli cemu tedy podle tebe vlastne je?

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          cunak     před 7 lety 04.03.2018 16:41 |  
          0 2

          Nevím proč kritizují ostatní.
          Já kritizuji, jak si můžeš dohledat, volbu našeho nového trenéra od chvíle, kdy se o něm začalo uvažovat. Především kvůli stylu, který svým týmům ordinoval a nadále ordinuje a který mi přijde nehodný jména Slavie. Že s ním nedosáhne výsledků, jakých bych chtěl, aby Slavie dosahovala, to je také pravda. A zatím mne náš trenér nepřesvědčil, že bych se ve své kritice mýlil. Proto v ní hodlám nadále pokračovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            pethead (přítel SN)     před 7 lety 06.03.2018 16:37 |  
            1 0

            Tedy... to, že já osobně nesouhlasím prakticky s ničím v tomto přípspěvku, je asi celkem normální a rád bych i zdůvodnil proč. Nicméně musím sklonit hlavu a přiznat, že argumentace proti větám typu "Že s ním nedosáhne výsledků, jakých bych chtěl, aby Slavie dosahovala, to je také pravda." je zkrátka nad mé disputační schopnosti. Nevím čím to je, ale jak se mi začně míchat realita s fikcí a nesedí ani místo a čas, přestávám stačit... :)