Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    Kábě     před 7 lety 16.02.2018 21:11 |  
    19 0

    Vážně skvělý rozhovor. Je vidět, že ví, o čem mluví.

    • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

      kjandourek (admin)     před 7 lety 16.02.2018 23:15 |  
      4 0

      Souhlasím, čte se to krásně... :-)

  2. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    hajnej     před 7 lety 16.02.2018 21:47 |  
    15 0

    zaujalo mě, cituji:" My se budeme snažit spolupracovat se svazem, protože musíme být jednotní a táhnout za jeden provaz, ale pokud bude naši snahu blokovat, tak naše cesta je bez nich a do Evropy"
    - to je ono, to je naše budoucnost. Pěkný rozhovor, vývoj v SKS má hlavu a patu. Děkuji všem kdo se na tom podílí!

  3. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    Kzlo     před 7 lety 16.02.2018 22:23 |  
    11 0

    Trenéra Pliska pamatuji ještě jako žák když nas obcas coby trener dorostu chodil trenovat v ramci okysliceni. A to je dobrych 15 let tudíž si troufam říct ze.to je slávistický srdcar. Celému projektu fandim a myslim ze.budoucnost bude co se odchovancu tyce skvela

  4. Mám dvě poznámky

    houston (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 22:24 |  
    9 0

    První k zapojení béček. Sparťan Svoboda je brzdou vývoje a kvůli jeho sběratelství funkcí, kdy je jeho hlavní myšlenkou - čím víc soutěží řídím, tím jsem důležitějším, nebude snadné jakoukoli soutěž zrušit. Protože zrušením juniorky i U18 by se jeho ego snížilo o dva stupně. A to by těžko přenášel přes srdce ! Takový úkol bude docela kláda.
    A druhá ? Bylo by hodně obtížné hodit na YouTube kanál TV Slavia záznam ze zápasů juniorky ? Jistě si klub takový záznam pořizuje a co by bránilo ho na tento kanál pověsit ? Jinak, moc pěkně vysvětleno, kam a jak chce naše Slavia kráčet. Držím palce, aby to šlapalo !

    • Re: Mám dvě poznámky

      Artur (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 22:44 |  
      0 9

      Co má Svoboda a LFA společného se svazem a jeho organizací nižších soutěží o kterém Plíšek mluví?

    • Re: Mám dvě poznámky

      anty     před 7 lety 17.02.2018 08:21 |  
      0 0

      A co má Svoboda společného s tím, jestli máme U18 v druhé nejvyšší dorostenecké soutěži?

  5. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 22:57 |  
    11 0

    No, tak tady máme pár odpovědí na otázky, které tu zazněly. Díky moc za tenhle rozhovor. Jsem rád, že se tlačí na založení B mužstev. Pokud se podíváme na 1. pětku zemí z hlediska klubů, tak má juniorky akorát Anglie a ta má zároveň nejvyšší podíl cizinců v první (70%), i v druhé lize (51%) . Pokud se pak podíváme na národní tým vidíme, že mít juniorku nemá vliv na rozvoj domácích hráčů (zjednodušeně). Další, na koho je zajímavé se podívat, je Belgie. Devátá v žebříčků klubů a dokonce 5. v žebříčků národních týmu čili jasnej vítěz "poměr cena/výkon". Bohužel se mi teď mi nepodařilo rozluštit, jak to u nich teď funguje, protože jsem narazil jak na U21 soutěž, tak na soutěž rezerv. Kouknu později. Každopádně v naše případě má asi největší smysl se dívat na to, jak to dělají právě v Belgii (případně v Německu). Všechny ostatní země jsou nám "kulturou" hodně vzdálené. Belgie má zároveň třetí nejvyšší podíl cizinců v lize (58%). Nepodařilo se mi nikde souhrnně zjistit, jaké národnosti převládají v první lize ale co jsem tak rychle projel kádry klubů, převládají i díky francouzštině hráči z Afriky a právě z bývalých francouzských kolonií. Takovou možnost my nemáme. V našem případě by to měly být hráči z východu ale především z Balkánu. Východ jako Ukrajinu atd neuplatíme. Mít svojí slávistickou akademii třeba v Bosně nebo Srbsku jako základnu pro všechny talenty z Balkánu a být jejich hlavní přestupní stanicí na západ by bylo moc pěkné a hlavně rentabilní pro klub jak po finanční stránce, tak po sportovní. Vím, že Plíšek tam svojí akademii má, tak by se to mohlo třeba nějak propojit. Každopádně úspěch Belgie nespočívá v cizincích ale v systému výchovy mládeže. A kdo tu mládež vychovává? Trenéři. A i na to v Belgii právě kromě jiného vsadili. A to je podle mě základ úspěchu jak Slavie, tak českého fotbalu jako takového. Do výchovy trenérů by měla jít veškerá energie českého fotbalu. Vynikající trenér vychová i z omezených zdrojů hráče světové úrovně stejně jako vynikající řezbář vytvoří umělecké dílo z kazového kusu dřeva. Penězi nikdy západ nedoženeme. My těm mladým talentům z celého světa musíme nabídnout kvalitu ve výchově a tím zaručenou úspěšnost prosadit se později v těch nejbohatších a nejlepších klubech světa. Špičkové zázemí akademií jako má Salzburg je až na druhé místě. Na prvním jsou vždy lidé. Ať už v podobě hráčů a jejich motivace se prosadit jako byli Šmicer, Poborský, Nedvěd atd, nebo v podobě trenérů jako byl Johny Madden, který z fotbalových amatérů tehdejší doby dokázal udělat hráče té nejvyšší světové úrovně..

  6. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    Artur (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 23:30 |  
    6 0

    Omlouvám se za nepřesnost, juniorská liga patří pod LFA, žil sem v omylu že jí organizuje svaz. Moje chyba.

  7. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    Akuls     před 7 lety 17.02.2018 00:03 |  
    3 4

    K uvedenému rozhovoru mám několik připomínek, resp. dotazů:
    - proč se zápasy hrají v pondělí, už v 11:00 hod. a ne odpoledne. Hráči zanedbávají školu, diváci se těžce uvolňují z práce ...,
    - byl by problém zajistit alespoň z domácích zápasů juniorky video přenos?. Vždyť např. i všechny zápasy Pražského přeboru lze sledovat v přímém přenosu na webu Pražského fotbalového svazu,
    - proč se ligové kluby nedohodnou, když jim nevyhovuje juniorská liga a nezaloží soutěž rezerv (B-ček) ligových týmů. Pokud vím, tak to funguje např. v Anglii. Navíc by byl spokojený i pan Svoboda, že má v referátu další soutěž. Pokud se tak v dohledné době nestane a dál bude fungovat jen soutěž juniorek, tak by asi bylo vhodné hrát pravidelně v týdnu přípravné zápasy proti týmům České ligy nebo alespoň Divize. Hráči by si zvykali na dospělý fotbal a na dva zápasy za týden, což se jim v budoucnu může hodit.

    • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 00:16 |  
      4 2

      Dovolim si na neco odpovedet.
      1) Zalozeni Bcka pri povinne juniorce - kdo by to uplatil? Nikdo.
      2) Hrat v tydnu s CFL nebo s Divizi - nikdo by s tebou nehral. Hraci chodi do prace,finance (rozhodci,poradatele a dalsi), riziko zraneni + dalsich xxx duvodu..
      Na zbytek neznam odpoved ale prenosy nebo aspon sestrihy ze zapasu juniorek bych ras videl..

      • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

        Akuls     před 7 lety 17.02.2018 08:44 |  
        0 5

        Když by byla liga rezerv, tak by se juniorská soutěž asi mohla zrušit a také by se už nemusely hrát přáteláky v týdnu. Bylo by to finančně náročné, to je jasné. Nicméně soutěž juniorek bych zachoval, nejvíc fotbalistů končí v momentě kdy již nemohou hrát za U-19 a na to hrát mezi dospělými třeba v 2. lize ještě nemají. Juniorky by mohly převzít roli Dukel a R.H. (Tábor, Tachov, Slaný). Kluci se na vojně mezi svými vrstevníky chytli a za dva roky se vykopali na ligové fotbalisty. Nicméně tam by potom bylo potřeba hrát alespoň občas přípravný zápas proti dospělým. Pochopitelně ne ve všední den od 11:00 hod. dopoledne.

        • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

          SKEP     před 7 lety 17.02.2018 10:54 |  
          1 0

          Byť nepatřím mezi metodiky či jiné odborníky, ve věci samostatné ligy záložních týmů si dovolím s p. Akulsem (podotýkám že zcela vyjímečně) nesouhlasit. "Kouzlo" tzv. Béček spočívá v tom, že mladí talenti nastupují v mužské republikové soutěži a na vlastní kůži se seznamují se všemi specifiky, jež k českému dospělému fotbalu náleží. Vzhledem k značnému počtu cizinců ve slavistické mládeži považuji toto "seznámení" s prostředím za velmi podstatné a snižující úmrtnost juniorů během přechodu do kategorie mužů.
          Dále zaznělo, že by se Béčka musela prokousávat od nejnižší třídy - zde poznamenám, že v 80. letech čs. fotbalový svaz oprášil ideu znovuzaložení Béček (tehdy to nazval "junioři", za Slavii nastupovali např. Kuka, Mysliveček, Jinoch) a administrativné je zařadil do divize. Pouze doplním, že juniorce velice ochotně chodili vypomáhat dorostenci, neboť start za tento team byl honorován... Když byla Béčka před lety zrušena, soutéžě se doplnily tzv. zespoda, čímž došlo k rozmělnění kvality. Pravda, ne všechny experimenty najdou v praxi uplatnění, např. povinní mladíci, či unikátní způsob bodování, kdy za remízu 0-0 nebral bod nikdo, za výhru venku byly 3 body, stejně jako za vítězství o tři a více branek, nicméně vzhledem k připravované reorganisaci soutěží (FNL, ČFL) je k návratu Béček vhodná doba.

      • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

        Travinho     před 7 lety 17.02.2018 09:15 |  
        1 0

        1) To víš, že to lze. Máš to plus 1-2 miliony. Pokud nechceš hrát juniorskou soutěž, tak tam můžeš třeba týden co týden stavět borce, kteří seděli na lavce v nejstarších dorostech. Nebo tam můžeš posunout devatenáctku a tak dále...

    • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

      klimi     před 7 lety 17.02.2018 08:09 |  
      7 0

      Jaký je v principu rozdíl v soutěži B týmů a juniorek?...

      • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

        Akuls     před 7 lety 17.02.2018 08:28 |  
        0 3

        Zahrají si tam hráči z širšího kádru A-týmu, kteří v ligovém mistráku zůstali jen na lavičce či na tribuně a jsou tak v zápasovém zápřahu plus nejlepší junioři. B-čka by navíc musela začínat někde od pralesní ligy a v druhé či "3. lize" je stejně nikdo moc chtít nebude, soutěže se potom stávají neregulérní. B-týmy totiž hrají často v jiné sestavě a je to pak trochu loterie. Když soutěže rezerv ale funguji jinde, tak by to snad mohlo jít i u nás.

        • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

          Travinho     před 7 lety 17.02.2018 09:14 |  
          3 0

          Počkat. A ti hráči nehrají už v soutěži juniorek?

          • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

            Akuls     před 7 lety 17.02.2018 13:01 |  
            0 2

            Ano, jeden či dva + 3. gólman, ale často s velkou nechutí. Přece jen jít hrát mezi mlaďase je pro náhradníky A-čka tak trochu degradace. Za B-čko by to snad bylo jiné. Alespoň jsem kdysi četl rozhovor s Kalasem, který prý přímo vyžadoval, aby mohl jít hrát za rezervu Chelsea a velmi si pochvaloval, že se tak držel v zápasovém rytmu. Také jsem někde četl jak si vedení ACS drbe hlavu, že zrušilo celkem nedávno svůj B-tým a hráči jejich širokého kádru A-čeká si neměli třeba na podzím kde kopnout. Proto také proti nám postavili za juniorku snad 7 hráčů z kádru A-čka.

            • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

              Travinho     před 7 lety 17.02.2018 13:23 |  
              3 0

              Řekni mi prosím, že si ze mě děláš srandu. Vždyť za béčko budou hrát úplně ti samí hráči, kteří budou hrát za juniorky. Myslíš, že tam najednou budou jiní borci? Sparta si drbe hlavu, že zrušili béčko, protože ho mělo ve druhé lize a tam hrálo proti kvalitním soupeřům. Rozhodně ne proto, že pak hráči jejího širšího kádru nemůžou hrát s béčkem Jihlavy nebo Karviné...

              • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                Akuls     před 7 lety 17.02.2018 15:34 |  
                0 1

                Pamatuji ještě dobu, kdy Slavia, resp. Dynamo mělo B-čko a nějakou dobu dokonce i C-čko, tak jako třeba nyní ve Španělsku i provinční Villarreal. Byla to doba, kdy se nesmělo střídat a tak se liga dala odehrat s 15-ti členným kádrem, takže se celkem jednalo možná o méně hráčů než nyní, byli to navíc maximálně poloprofesionálové, ale spíš amatěři, takže to patronátní podnik Enegovod a později Nářadí utáhl. Podle mne by druholigové B-čko mělo sloužit hlavně jako rezerva A-týmu a teprve ve druhé řadě pro aklimatizaci nejlepších juniorů v dospělém fotbale. Naše juniorka by se dnes v 2. lize trápila, výhru nad B-čkem Vlašimi bych nepřeceňoval. Kdysi tuším Cipro říkal, že má dilema, protože kvůli A-čku by rád, aby B-čko bylo ve 2. lize, ale pro pŕechod nadějných mladých fotbalistů mezi dospělé, je 3. liga až dost. Problém podle mne ale bude, jak a kam nyní nově vzniklé B-týmy administrativně zařadit. Jsem přesvědčený, že druholigové a třetíligové týmy z B-ćek ligových týmů nebudou nijak nadšení.

                • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                  Travinho     před 7 lety 17.02.2018 17:24 |  
                  1 1

                  Ale hovno. Pokud ten hráč má mít potenciál po první mužstvo, tak v devatenácti musí druhou ligu zvládnout! Jinak je to hráč k ničemu...

                  • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                    Akuls     před 7 lety 17.02.2018 17:28 |  
                    1 1

                    Pár nejlepších jistě, ale 11-ka složená celá z madíků těžko. Asi moc nechodíte na 2. ligu.

                    • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                      Travinho     před 7 lety 17.02.2018 17:55 |  
                      1 1

                      Chodím a hrají v ní třeba Čermák, Musa, Žežulka, Mareš, Soukup nebo Pardubský... Když to doplníte o takového Floa případně Burena, kteří si v áčku asi moc nekopnou...

                      • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                        Akuls     před 7 lety 17.02.2018 18:56 |  
                        0 1

                        Také je VŽ tam kde je. Na lepší hráće nemá, tak je ráda za naše 19-ti leté kluky. Také si teď Pilný přivedl svého bývalého spoluhráče Košťála, kterému brzy bude 38 let a v Karviné už ho nechtějí. Pro Mareše to bohužel asi bude znamenat lavičku.

                        • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                          Travinho     před 7 lety 17.02.2018 19:19 |  
                          1 0

                          Tak dá se předpokládat, že naše béčko by také bylo okolo 10. místo, což je v pořádku. Ti hráči by se tam měli vyhrát...

                          • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                            Akuls     před 7 lety 18.02.2018 14:18 |  
                            1 2

                            Zase vedle jak ta jedle. Alespoň 10. místo zajišťují VŽ hlavně zkušení hráči. Než by si pánové z U-19 zvykli v budoucím čistokrevně juniorském B-čku na dospělý fotbal, tak je půl sezóny pryč, na kontě manko minimálně 10 bodů na předposledního a marný boj o záchranu. To mladému fotbalistovi opravdu hodně dá. Bývalý sportovní ředitel SKS Říčka moc dobře věděl, proč na počátku nového tisíciletí hráli v mladém B-týmu Slavie minimálně dva zkušení fotbalisté, tehdy třeba zkušený bývalý fotbalista Dukly Duśan Fitzel, dnes asistent Krkovičky v Plzni, a to pod trenérem Klusáčkem hráli nějací hráči (Kozáčik, Kalivoda, Zachariáš, Mikolanda, Hottek atd.). Tuším, že v r. 2003 se dokázali probojovat až do finále Coppa Carnevalle ve Viaregiu, kde prohráli gólem v 90. minutě s Juventusem. Věřte mi, že bez zkušených hráčů druhá liga hrát nejde. Třetí snad ano, ale to by pro Vás asi bylo málo.

                            • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                              Travinho     před 7 lety 18.02.2018 15:59 |  
                              1 1

                              Ale vždyť jsem přece psal, že by to doplňovali borci, kteří si v áčku nekopnou, takže by tam zhruba ti dva zkušení byli... Je mi jasné, že jen 11 mladíků by na to nestačilo.

            • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

              klimi     před 7 lety 17.02.2018 16:22 |  
              2 1

              Je to celý úplný nesmysl, protože Juniorská liga je prakticky liga rezerv, jen to nese jiné jméno...

              • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                Akuls     před 7 lety 17.02.2018 17:32 |  
                0 2

                A je tam věkový průměr hráčů 19 let a hraje se tím pádem dorostenecký fotbal.

                • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                  Travinho     před 7 lety 17.02.2018 17:56 |  
                  0 0

                  A proč by to v lize béček bylo jinak?

                • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                  klimi     před 7 lety 17.02.2018 18:41 |  
                  2 1

                  A jakože by ligu rezerv hráli 30ti letý? Kde by se vzali?

                  • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                    Akuls     před 7 lety 17.02.2018 19:05 |  
                    0 1

                    To asi ne, v ligových kádrech moc 30-ti letých hráčů, kteří sedí na lavičce nebo na tribuně není, ale pár dospělých fotbalistů, které potřebuje mít trenér A-čka v zápasovém rytmu by se v každém ligovém týmu našlo. Tak nějak to funguje v té Anglii a pokud vím i v Belgii, která vychovává pro špičkové kluby jednu hvězdu za druhou. Vznik B-eček a hlavně jejich postup do 3., či dokonce 2. ligy je asi běh na dlouhou trať. Možná, že by proto liga B-ček mohla být sice asi jen dočasným, ale zato okamžitým řešením.

                    • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                      Travinho     před 7 lety 17.02.2018 19:20 |  
                      0 0

                      Ale vždyť ti hráči u nás hrají v juniorské lize...

                    • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

                      klimi     před 7 lety 18.02.2018 11:53 |  
                      1 0

                      Však když trenér a vedení chce, chodí hrát za juniorku hráči z Áčka...V Anglii to funguje úplně stejně jako u nás...

        • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 10:22 |  
          4 0

          Takže tobě jde o to, aby se počet v Juniorské lize zmenšil z 20 na 16 týmu a změnil se název na Ligu rezerv? :-) Obávám se, že o něco takového Plíšek(Slavia) neusiluje...

        • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

          Harvey     před 7 lety 17.02.2018 13:08 |  
          2 1

          Podobný model jako u nás funguje v Anglii a když se podíváš na poměr vložených peněz do mládeže a vyprodukovaných talentů, tak ten výsledek je tristní. Vychovali pouze čtyři světové hráče za posledních dejme tomu 5 let - Delle Alli, Harry Kane, Raheem Sterling, Paul Pogba.
          Samozřejmě konkurence je veliká pro mladé hráče, ale to je i v La Lize a výsledek je úplně jiný. Například Athletic Bilbao, které podepisuje pouze domácí baskické hráče by při systému juniorek bylo úplně v ř...
          Prostě jakákoliv soutěž rezerv Ti nikdy nenasimuluje fyzickou a mentální náročnost ligy, kde hrajou hráči od 20 do 35 let a jsou fyzicky vyspělí a také mají roky zkušeností.

  8. Plíšek

    Travinho     před 7 lety 17.02.2018 09:12 |  
    3 0

    Ještě nám chybí jeden dílek skládačky. B-tým ve druhé lize, pak budu velmi spokojen.

  9. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    Borgetti     před 7 lety 17.02.2018 11:05 |  
    3 0

    Neuvěřitelný rozhovor, jak se dá vše krásně propracovat a co vše má vliv na to být velkým klubem. Kdo by si pomyslel v této době (viz.video) že se bude Slavia tímto směrem ubírat :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=T1OC9UM4gg0

    • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

      Tealc     před 7 lety 17.02.2018 11:51 |  
      7 0

      Hororové video!

  10. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    Travinho     před 7 lety 17.02.2018 12:02 |  
    6 0

    Musím říct, že se vším, co pan Plíšek píše souhlasím. Hlavně doufám, že zde bude jednotnost, která povede ke zrušení juniorské ligy. Brzdou může být nepochybně Svoboda a dost pravděpodobně taky Plzeň, kde pracuje právě hlavní iniciátor této "geniality" pan Fitzel. Béčko v druhé lize je obrovskou výhodou z mnoha důvodů
    - Hráč je u nás pod tréninkovým dohledem.
    - Pokud vyskočí může jít do áčka.
    - Zajistí to potřebnou herní praxi i hráčům, kteří stabilně nehrají a jsou členy kádru áčka.
    - Mladí hráči získávají zkušenosti s dospělým fotbal, kde o něco jde.
    Sám si pamatuju, jak chtěl Hřebík ve Spartě položit funkci, když mu Kotalík s Otavou odhlásili béčko z druhé ligy. A ať je Hřebík jaký chce, tak ohledně mládeže jej řadím po boku pana Plíška mezi naše největší odborníky. Jsem docela napjatý, jak tato jednání dopadnou, protože tady nejde jen o Slavii, ale o celý náš fotbal.

    • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 12:10 |  
      1 0

      Já myslím, že ani ta třetí liga by nebyla k zahození. Jemelka ze Sigmy, taky působil minulou sezónu v MSFL a teď je základním pilířem Sigmy, který málem skončil u nás...
      Taky je otázkou, zda by Xaverov splňoval vůbec požadavky pro druhou ligu.

      • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

        Travinho     před 7 lety 17.02.2018 12:13 |  
        3 0

        Na Xaverově se už druhá liga po roce 2001 hrála. Od té doby se podmínky tak zásadně neměnily, takže si myslím, že by šlo spíše o detaily. Ostatně, když se kouknu, jak vypadá stadion ve Vlašimi případně ve Varnsdorfu, tak určitě v ničem nezaostává...

  11. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    buri     před 7 lety 17.02.2018 13:22 |  
    2 0

    Naši budoucnost vidím červenobíle a moc se těším, čeho budeme schopní dosáhnout...Pane Plíšku děkuji...

    • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

      Travinho     před 7 lety 17.02.2018 13:34 |  
      2 0

      Tak ještě aby jsi naši budoucnost viděl rudě, to by ještě scházelo...

      • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

        Travinho     před 7 lety 17.02.2018 13:46 |  
        1 0

        *abys

  12. Plíšek a Nezmar

    JS (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 13:37 |  
    1 4

    Mě by zajímalo, jak se do budoucna vyřeší překrytí kompetencí, protože Honza Nezmar se vyjadřoval, že by do budoucna měl rád pod palcem i Akademii... Z tohoto zase vypadá, že Plíšek je dost muž na svém místě.

    • Re: Plíšek a Nezmar

      TSeguinTS     před 7 lety 17.02.2018 14:13 |  
      1 3

      Tohle vyjádření Nezmara mi přišlo jako jádro budoucího rozporu v klubu.. Uvidíme, jak to dopadne

      • Re: Plíšek a Nezmar

        JS (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 15:46 |  
        1 5

        Právě, měl jsem z toho stejný pocit. Nezmar je zvyklý šéfovat všemu. Uvidíme, zda Plíšek zkousne roli podřízeného. Navíc Nezmar se hodně aktivně zapojoval v Liberci do scoutingu, analýzy a práci s juniory, což je prostě teď doména vedoucího Akademie..

    • Re: Plíšek a Nezmar

      fanda17     před 7 lety 20.02.2018 13:05 |  
      0 0

      věřte, že pro budoucnost SKS jedině pan Nezmar, kéž by to převzal

      • Re: Plíšek a Nezmar

        Andul-lhak     před 7 lety 20.02.2018 14:16 |  
        0 0

        myslim, ze by ani nedavalo smysl, aby sportovni reditel nemel pod palcem i akademii - to by znamenalo, ze neni akademie dobre propojena s prvnim tymem.

  13. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.02.2018 13:10 |  
    2 0

    Nemá být v článku Olympie Praha místo Olympie Hradec Králové?

  14. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    A.Lima     před 7 lety 18.02.2018 17:47 |  
    0 0

    Muž na svém místě, můžeme být rádi ,že ho tu máme, doufám,že na dlouhou dobu ,že ho ta práce naplńuje !

    • Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

      fanda17     před 7 lety 20.02.2018 13:06 |  
      0 1

      bohužel media jsou mocné

  15. Pane Tvrdíku,

    houston (přítel SN)     před 7 lety 19.02.2018 12:57 |  
    1 2

    funguje všechno tak, jak má ? 4 : 8 juniorky je opravdu unikátních. Zase jsme po víkendu za blbce !

    • Re: Pane Tvrdíku,

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 19.02.2018 13:05 |  
      0 0

      Hrozný výsledek, takový žákovský, s našimi hráči áčka. To hrají od druhého poločasu nejspíš power play...

    • Re: Pane Tvrdíku,

      Borgetti     před 7 lety 19.02.2018 13:07 |  
      0 0

      Taky mě to děsí, zvlášť když tam bylo pár hráču z áčka. Ale čas přinese úspěchy.

      • Re: Pane Tvrdíku,

        Eskaes     před 7 lety 19.02.2018 18:16 |  
        0 1

        Jj, čas přinese úspěchy. :-)

    • Re: Pane Tvrdíku,

      houston (přítel SN)     před 7 lety 19.02.2018 13:57 |  
      0 0

      Tam muselo o poločase dojít k úplný nasranosti. Důvod ? Hráči z áčka ? Nebo že ti nehráli v sobotu ? Kdo ví...

  16. Re: J. Plíšek: Současná slávistická juniorka je unikátní

    SKEP     před 7 lety 19.02.2018 20:00 |  
    0 0

    Řehák hraje modernu!!!