Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

Konečně nám po dlouhé zimní přestávce opět začíná ligová kopaná, slávisty na úvod čeká jeden z papírově nejsnazších soupeřů, tedy Jihlava. Zápas, který začne v 16:30 nabídne netradičně ČT2.

Jak jistě velmi dobře víte, Slavia vstupuje do jara se zbrusu novým sportovním úsekem, včetně nového trenéra. Oproti předpokladům však došlo pravděpodobně k menší proměně kádru, než se čekalo. O to více se má ale změnit herní styl, kterým se Slavia bude prezentovat. Během přípravných zápasů se však herní styl a ani sestava příliš neustálily a soudě i dle vyjádření lidí z klubu půjde o dlouhodobější proces. Lehkou výhodou pro sešívané je, že si mohou dovolit i několik jarních ztrát, když pokud se jim podaří vyhrát zase po letech domácí pohár, přesto vklouznou do základní skupiny evropských pohárů.

Pokud bychom se měli krátce ještě zastavit u již lehce zmíněné přípravy, tu ukončili slávisté s vyrovnanou bilancí v podobě 3-1-3. Zajímavější je však myslím kolónka skóre, která představuje na první pohled těžko uvěřitelný údaj 20:18, což na jednu stranu znamená, že slávisté neměli takový problém se střílením branek (statistiku však pravda lehce zkreslují dva pětigólové počiny se slabšími soupeři), na stranu druhou to však ukazuje, že obrana, která byla na podzim veskrze pevná, nyní ne až tak dobře funguje. Jak nám však koneckonců ukázala poslední příprava, korunovaná dobrým výkonem i výsledkem proti Nice, v lize nakonec může být vše úplně jinak, proto z toho nemá cenu dělat přílišné závěry.

I přesto neuškodí se alespoň telegraficky zastavit i u výsledků našeho nadcházejícího soupeře. Jihlava v přípravě prohrála pouze jedinkrát a byť hrála často proti druholigovým soupeřům, připsala si i na pohled cenné skalpy v podobě výhry nad Libercem 4:1 či remízy 1:1 s Dynamem Moskva. I jihlavští poté vyměnili trenéra, tým převzal Martin Svědík, který mohl v kabině uvítat i další nové tváře v podobě bývalého německého juniorskeho reprezentanta Schumachera nebo ex-jabloneckého brankáře Valeše. 

I tak ale Jihlava zůstává jedním z outsiderů a největších favoritů na sestup do druhé ligy. Na vině je zejména nepovedený podzim, který odsoudil Jihlavu na poslední místo přes zimní pauzu s nevábným skóre 15:32 a jen 10 získanými body. Všechny body ale klub z Vysočiny získal právě doma, tu horší tvář nastavovaly zápasy venku, kde to bylo z osmi zápasů za čistou nulu.

Slavia v lize naposledy v Jihlavě vyhrála v roce 2006, tehdy ještě za Karla Jarolíma a v sestavě například s Mírou Holeňákem. To už je nějaká doba. Dobrou bilancí se na jihlavském stadionu nemůže chlubit ani trenér Trpišovský. A ač mu zítra bude jistě chybět Bořil, Slavia by měla potvrdit roli favorita a obě tyto bilance napravit.

Tip na sestavu: Kolář - Jugas, Kúdela, Deli, Sýkora - Mingazov, Hušbauer, Souček, Zmrhal - Necid, Škoda

Komentáře (82)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    antiluky86     před 7 lety 16.02.2018 17:27 |  
    1 11

    tip:Kolář-Kúdela,Pokorný,Deli,Frydrych-Sýkora,Dany,Stoch,Zmrhal-Tecl-Škoda 1:3

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Travinho     před 7 lety 16.02.2018 18:21 |  
      0 2

      Bacha, abys neokradl tipsport...

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      dauby     před 7 lety 17.02.2018 12:16 |  
      2 0

      Frydrych vlevo urcite hrat nebude...

  2. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    flahertie (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 17:35 |  
    11 21

    Tip na sestavu je doufám míněn jako vtip.Tahle sestava hrála proti havířům a totální fotbal hrála Ostrava, my hráli 70 minut taky totální, ale h...o. Necid lítal po hřišti jako splašenej, ale míč neudržel, Zmrhal neobejde ani sebe sama, Souček je bohužel z formy, Jugi jako brusič lajny je stejně dobrý nápad, jako postavit bagr do pole position v Imole, a "konstruktivec" Hušby si plete zpracování míče s driblingem, takže než tu zlobivou kouli zkrotí, je po poločas. Bože, snad JiT postaví i nějaké fotbalisty, kteří sice ještě neumí totální fotbal, zato ale vědí, co s míčem.

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Kenny     před 7 lety 16.02.2018 18:52 |  
      6 2

      Je vidět, že máš přehled.

      • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

        flahertie (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 19:00 |  
        5 6

        Tak jako každej fanda.

        • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

          Kenny     před 7 lety 16.02.2018 19:42 |  
          8 3

          No, já myslím, že jsou tady i optimisté.... :-)

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Boss82     před 7 lety 16.02.2018 21:33 |  
      11 10

      Hezky ses tu vyzvracel...

      • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

        flahertie (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 00:38 |  
        4 6

        To jako že to není pravda, co jsem napsal? Tak to se omlouvám, Hušby skvěle zrychluje hru, Zmrhal bez problému obejde dva tři hráče a Jugas se ve skutečnosti jmenuje Alves. To jsi chtěl říct?

        • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 01:19 |  
          6 6

          Ano,Husbauer dokaze dobre zrychlovat hru,Zmrhal dokaze obejit tri hrace tak,ze je presprintuje a nas Danny Alves je ted Sykora nikoliv Jugas. Ten hraje treti stopera a vysouva se jen,kdyz to nejde pres druhou stranu..

          • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

            JS (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 03:37 |  
            4 10

            Mozna je presprintuje, ale mic necha nekde na tribune pote, co se mu odrazi do 15. rady pri zpracovani.

        • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

          Boss82     před 7 lety 17.02.2018 10:19 |  
          9 4

          Někteří mi fakt připadáte, že vám nikdy nebude Slavia dost dobrá, prostě NIKDY!

          Uvědomuješ si, že ve svém prvním příspěvku tu hovoříš jako o největších dřevácích o hráčích, kteří nám vykopali titul s druhým největším bodovým ziskem, jaký kdy historicky Slavia v ligovém ročníku získala? TITUL proboha! Tzn., že ti hráči jsou nejen nejlepší v republice, ale jedni z nejlepších, jací kdy za Slavii kopali. Až jednou odejdou, tak to možná pochopíš.

          Jestli jsou pro tebe kvality našich hráčů nedostatečné, tak začni fandit Manchesteru City, Barceloně, PSG nebo Bayernu, jejich hráči tě snad svou kvalitou uspokojí a Slavii bude bez fanoušků jako jsi ty mnohem lépe.

      • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

        mudrc     před 7 lety 17.02.2018 07:04 |  
        4 6

        Bossi82 nebreč pořád.

        • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

          Boss82     před 7 lety 17.02.2018 10:19 |  
          3 9

          Prosím?! Kdo že tady brečí? Přečti si pořádně na koho reaguješ.

          • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

            mudrc     před 7 lety 17.02.2018 12:09 |  
            4 5

            Ty! Tvoje reakce na místní píšťale jsou leckdy na úrovni hulvátství. Můžeš se přece vyjádřit i slušně.

            • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

              dauby     před 7 lety 17.02.2018 12:19 |  
              3 3

              Toho Boss neni dlouhodobe schopen... :-)

            • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

              Boss82     před 7 lety 17.02.2018 19:43 |  
              2 1

              Na nesmysly reagovat slušně nehodlám. S brečením to nemá nic společného.

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Victory     před 7 lety 16.02.2018 22:59 |  
      9 9

      Naprosto přesný shrnutí zápasu, bohužel ! Palce dolů zde naprosto běžné, jelikož dívat se pravdě do očí dělá mnohým píšícím neřešitelný problém. NEMÁME na styl hry " trpíš" hráče.... Píšu to už asi posté !!!

      • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

        Boss82     před 7 lety 17.02.2018 10:24 |  
        4 4

        Jaký pravdě, chytráku? Pravda je taková, že jsme pořád ještě mistry ligy, takže ti naši fotbalisté asi něco málo přecijen umějí.

        Myslíš, že nemáme na Trpišovského styl hry hráče? Tak jaktože na to měli hráče ve Viktorce Žižkov nebo v Liberci? Nechceš tu snad tvrdit, že v Liberci nebo snad proboha na Žižkově mají lepší hráče než my, že ne?

        • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

          Robinator     před 7 lety 17.02.2018 10:58 |  
          1 12

          Mistři jsme, za to můžeme děkovat JŠ, jak mužstvo stmelil..nicméně se taky musíme podívat pravdě do očí, že k titulu jsme dokraceli jako slepí l houslím, vzhledem k formě Sparty a Plzně..Pac fotbal, který jsme hráli...ale o tom už bylo napsáno dost..nehadal bych se tady pánové..máme před sebou první zápas..novou éru s novými lidmi, tak pojďme držet palce ať konečně začneme hrát atraktivní fotbal co lidi baví.. :)

          • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 11:40 |  
            7 1

            Jako slepí k houslím je neuvěřitelná píčovina, vůbec nechápu jak tohle někdo může napsat,snad nějakej spartan nebo plzenák,pak se může taky napsat,že plzen k tomu vedení v lize přišla jak slepá k houslím.kvůli tomu.že pražská S mají formu na houno.

            • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

              Robinator     před 7 lety 17.02.2018 12:06 |  
              0 6

              V kontextu te sezony to píčovina není,..viz. odvolání Šilhavého..ale to je fuk, tím se už nechci zabývat..teď už budu koukat jen dopředu, nemá cenu se dohadovat

              • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

                dauby     před 7 lety 17.02.2018 12:21 |  
                2 3

                Ty ze jsi slavista? Styd se!

                • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

                  Robinator     před 7 lety 17.02.2018 13:00 |  
                  1 2

                  :D

                • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

                  Robinator     před 7 lety 17.02.2018 13:13 |  
                  2 2

                  Hlavně v klidku, dneska všichni fandeme..já jsem momentálně ve Slavonicích na jihu a chystám se na stadion...je tu kosa jak v lednici ale snad to bude za tři :)

                  • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

                    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 13:23 |  
                    0 0

                    Byl jsi v Lednici na zámku nebo sis udělal procházku v Lednicko-valtickém areálu?

                    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

                      Robinator     před 7 lety 17.02.2018 13:43 |  
                      0 1

                      Ani tam ani tam :))

        • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

          Victory     před 7 lety 17.02.2018 13:29 |  
          0 0

          Bossi82, budu moc šťastnej, když dojde na tvá slova !!! SKS forever :-)

  3. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Tochal (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 17:49 |  
    1 13

    Kolář – Jugas, Kúdela, Pokorný, Sýkora – Mingazov, Souček, Bucha, Hušbauer, Zmrhal – Škoda

  4. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    jufoun (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 18:03 |  
    8 4

    Škoda-Tecl
    Danny
    Zmrhal-Bucha-Mingazov
    Sýkora-Deli-Jugas-Frydrych
    Kolář

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      ElBrody     před 7 lety 16.02.2018 18:53 |  
      4 0

      Čert vem tu avantgardní formu, ale s takovou sestavou bych byl taky v pohodě.

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 19:37 |  
      4 5

      Nechat drzet komplet stred zalohy klucinu,pro ktereho by to byl prvni zapas v lize???? A pak,ze je Trpis hazarder,podivejme koho mame mezi sebou :D

      • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

        Papol     před 7 lety 17.02.2018 09:08 |  
        4 0

        A proč ne? Má formu, má. Copak musí mít 22 let, aby mohl hrát v základu. V přípravě byl jedním z nejlepších záložníků. Mají hrát přeci hráči s formou. Já bych se toho nebal. A nejde o žádný risk.

        • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 09:55 |  
          4 0

          Jenže to je asi jen u nás pořád omlouvat, že je někdo mladý. tak přece nemůže být stejně dobrý a přitom to pravda není.
          Bucha se dle mě osvědčil v přípravě, tak proč ho nepostavit? Až mu bude třeba 27 bude teprve moct?

          • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 14:16 |  
            0 0

            Boha jeho,mluvi tady nekdo o tom,ze to je vekem? Me je s prominutim u rite jestli mu je 20 nebo 17. Ale uz mi neni jedno,ze to je jeho prvni soutezni zapas mezi dospelymi. Kdyz mu bude 17 a bude mit za sebou sezonu v prvni lize,tak nic resit nebudu.. Takze jeste jednou,nejde o vek!!!

        • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 14:13 |  
          0 0

          Nejde v prvni rade o vek ale o to,ze nema s dopelym souteznim fotbalem zadne zkusenosti!

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      dauby     před 7 lety 17.02.2018 12:25 |  
      1 0

      Mne se Jufounova sestava libi, akorat si nejsem jist Delim. Zdravotne neni OK, ppdle mr by vzadu mel misto nej hrat MNN. Tecla podle me nepostavi, to spis Necida. Kazdopadne v Jihlave musime vyhrat!

  5. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 18:22 |  
    4 0

    Zitra to nebude žádná sranda,ale to nebude celé jaro,ale 3 body je povinnost

  6. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    ElBrody     před 7 lety 16.02.2018 18:27 |  
    1 0

    Mimochodem, kromě toho, že jsme tam vyhráli naposledy v roce 2006, je v našem kádru jediný hráč, který už někdy dal Jihlavě ligový gól na jejím hřišti. (nápověda: ...a to ještě za RB ;)

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      kjandourek (admin)     před 7 lety 16.02.2018 18:37 |  
      4 0

      Ale zase máme v kádru hráče, který dal gól za Jihlavu v Edenu... ;-)

  7. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Horacio11     před 7 lety 16.02.2018 19:29 |  
    2 0

    Z Twitteru...

    Jan Nezmar sice oznámil, že velké přestupy se konat nebudou, ale turecká média mají jiný názor. Píší, že #Slavia chce do konce přestupového získat na hostování 22letého záložníka @Fenerbahce a turecké reprezentace, kterým je Ozan #TUFAN. #prestupy #TransferTalk https://t.co/W1nkC38aU8

    http://m.milliyet.com.tr/amp/ozan-tufan-a-slavia-prag-talip-oldu-fenerbahce-2611125-skorerhaber/#click=https://t.co/SFj7wvULt4

    Turecké respektovné @milliyet a @futbolarena přichází s informaci, že záložník #Fenerbahce Ozan #Tufan přijal nabídku @slaviaofficial. #prestupy #TransferTalk

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 21:59 |  
      2 0

      Pozor, Nezmič takhle kategoricky neřekl, že velké přestupy se konat nebudou, on řekl, že jdeme v posilování jinou cestou než dříve, to ano, ale nechal si tam otevřená vrátka pro případ, že by to bylo potřeba a musí to být hráč pro základní sestavu.

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Fačín     před 7 lety 17.02.2018 17:55 |  
      0 1

      Tak kdyby to nebyla kachna, tak bych to docela bral...

  8. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    FanatikSKS     před 7 lety 16.02.2018 19:31 |  
    6 3

    Pravděpodobná sestava:
    Kolář - Jugas, Kúdela, Deli, Sýkora - Mingazov, Hušbauer, Souček, Zmrhal - Danny - Škoda
    Moje přání :
    Kolář - Frydrych, Kúdela, Deli, Sýkora - Stoch, Hušbauer, Souček, Zmrhal - Danny - Škoda

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Travinho     před 7 lety 17.02.2018 09:18 |  
      0 5

      Na tiskovce to bylo řečeno jasně. Dva útočníci...

      • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

        FanatikSKS     před 7 lety 17.02.2018 10:59 |  
        3 0

        No já myslím, že JiT mluvil o dvou možnostech. Dva hroty nebo hrot a podhrot. A osobně mi dává větší smysl Škoda a pod nim Danny než dva nahoře hrající Škoda s Necidem

        • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

          Travinho     před 7 lety 17.02.2018 11:44 |  
          0 1

          Mně taky, ale směrem k Jihlavě říkal, že budeme hrát určitě na dva útočníky.

          • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

            Kenny     před 7 lety 17.02.2018 11:51 |  
            0 0

            ...nebo hrot a podhrot. Video 2,55

            • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

              Travinho     před 7 lety 17.02.2018 12:11 |  
              0 0

              Aha, já četl přepis, kde to bylo jinak. Je to má chyba, omlouvám se.

              • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

                Kenny     před 7 lety 17.02.2018 15:54 |  
                0 0

                Není důvod se omlouvat. Hlavně aby to bylo ke koukání a byly výsledky.

  9. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 19:34 |  
    5 5

    To jsou panecku sestavy tady :)
    Ja bych to rad videl takto:

    Kolar
    Kudela, Deli, Ngadeu, Sykora -
    Stoch, Bucha, Soucek, Zmrhal -
    Husbauer, Skoda

    Pripadne stred Soucek a Husbauer a pred nimi Danny.


    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      japoko     před 7 lety 17.02.2018 08:44 |  
      3 6

      Hlavne bez Husbaura!

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Papol     před 7 lety 17.02.2018 09:04 |  
      2 2

      S Ostravou bylo jasně vidět a již po několikáté, že Hušby se Součkem nemohou hrát vedle sebe!!!

      • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 14:22 |  
        2 0

        Husby se Souckem bez dalsi zaloznika ne. Husby s Dannym jisteni Souckem podle me ano..

  10. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Ados     před 7 lety 16.02.2018 20:04 |  
    4 0

    Doufám, že sestava bude vypadat trochu jinak. Jestliže chceme hrát totální fotbal, tak je rozumnější hrát s pětičlenou zálohou namísto dvou věží v útoku. Snad při nás bude stát štěstí a zítra vyhrajeme.

  11. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    DF007     před 7 lety 16.02.2018 20:25 |  
    2 2

    Já bych v úvodu volil 4-5-1. Přeci jen by to chtělo v úvodu trochu jistoty

  12. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Jachym     před 7 lety 16.02.2018 20:43 |  
    5 0

    Zajímavá shoda náhod: Poslední jarní sezónu jsme začínali v Edenu 18. února, také s sobotu, také v 16:30 a také s Jihlavou! Teď ještě abychom vyhráli dvěma brankami Škody 2:0...:-) P.S.: Mám jeden volný lístek z Ticketportálu na zítřejší zápas. Nakonec bohužel nemohu kvůli nachlazení jet. Zdarma mailem přenechám případnému zájemci, který napíše zprávu.

  13. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Edenjejenjeden     před 7 lety 17.02.2018 07:35 |  
    9 0

    Tak doufám,že si hráči vezmou příklad z Ester Ledecký,nic neni nemožný a že se pokusí dohnat Plzen,kor když zřejmě postoupí a přeci jen bude tříštit síly v EL.Já vím,že to sem moc nepatří,ale to bylo totální lyžování se vším všudy

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      bongor     před 7 lety 17.02.2018 08:23 |  
      4 0

      Ta holka je skvělá,asi je to Slávistka

      • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

        bongor     před 7 lety 17.02.2018 13:22 |  
        3 0

        Jo,uhod jsem to,její táta je velkej slávista a dcera nemůže být nic jiného.

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 13:35 |  
      1 0

      plzeň by musela prohrát ze 14 zápasů asi 8 zápasů, abychom mohli titul získat a ani to by nemuselo stačit. Osmkrát plzeň prohrála za posledních 77 ligových zápasů. A to ještě v sezóně 2015/2016 vypustili poslední tři zápasy, jelikož měli titul jasný.

  14. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    DKNL     před 7 lety 17.02.2018 08:31 |  
    0 0

    Aktuální situace počasí v Jihlavě a stav hřiště? Kdo ví? Jestliže je to špatný, nehrát i když se nemůžeme dočkat. Špatný stav hrací plochy by pro nás byl hodně zlý.

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      Edenjejenjeden     před 7 lety 17.02.2018 08:56 |  
      0 0

      Podle webkamer z Jihlavy,tam leží sníh,zřejmě se přes den trochu oteplí,ale stejně terén špatnej,měkkej,nebo zmrzlej

      • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

        donford     před 7 lety 17.02.2018 10:34 |  
        1 2

        Tak terén je měkký nebo zmrzlý? Chápu, že z webkamery se to na dálku neodhadne. Stejně si myslím, že by měli dnes dostat přednost rychlí hráči (např. Ngadeu před Sukem).

        • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

          Edenjejenjeden     před 7 lety 17.02.2018 11:27 |  
          0 0

          Nevím,mnoho proměnných,přehánky,vytápění,tam záleží na každém stupni,každopádně bude nic moc

  15. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    ervin     před 7 lety 17.02.2018 09:10 |  
    8 0

    Jsem maximalista neberu nic jiného než vítězství , pěkný fotbal a je mi jedno v jakém složení nastoupíme stejně sestavu neovlivním ! Ahoj

  16. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Kzlo     před 7 lety 17.02.2018 09:28 |  
    5 1

    Chtel bych dnes tuhle sestavu : Kolar-kudela,jugas,deli,sykora-stoch,ngadeu,husbauer,zmrhal-danny,skoda

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      donford     před 7 lety 17.02.2018 10:30 |  
      3 2

      Sestava od p. Kzlo je pro mě ta momentálně nejlepší. Určitě bych dnes dal přednost Míšovi před Sukem, jejich rychlost a důraznost je zatím - hleděno dle přípravných zápasů - diametrálně odlišná. Také podle mě, by mohl být na krajním beku Kúdela o něco vhodnější než Jugas. V centru obrany bych raději pro začátek neexperimentoval a nechal osvědčenou dvojici Jugas - Deli. No a kdyby to Hušbymu v záloze nešlo, máme připraveného Buchu. A samozřejmě ještě mnohé další.

  17. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Mikey     před 7 lety 17.02.2018 11:26 |  
    3 5

    Všude teď čtu, od bývalých fotbalistů, že dopadneme špatně, že Sparta bude daleko lepší atd. Jediný kdo nám věří, jsou bývalí slávisti, možná někteří také ne.
    Takže už kvůli nim (slávisti i kritici) musíme dokázat, že naše cesta je dobrá. I když to určitě bude drhnout a nejspíše hned od začátku nebudeme vítězit rozdílem třídy, tak přesto musíme věřit. Všichni si tady stěžujeme, že dostáváme hodně gólů a za Šilhavého jsme je nedostávali. Ale uvědomte si, že za JŠ jsme hráli minimum pressingu, beci podporovali útok minimálně a když jsme šli dopředu měli jsme ve vápně, když to šlo 2 hráče. Podívejte se třeba na Real nebo Barcelonu kolik zápasů odehrají s 0 vzadu, také jejich zápasy končí 5:2, 3:2 atd.
    Dnes bych to viděl na sestavu:
    Kolář-Jugas (Kůdela), Kůdela (Jugas), Deli, Sýkora - Stoch, Souček, Hušbauer (Bucha), Zmrhal-Danny (Hušbauer)-Škoda. Pokud nastoupí od začátku Bucha (myslím si spíš až ve 2. poločase nastoupí), tak na podhrotu bude hrát Hušby.
    S tím že bych tam kolem 50. minuty poslal, buď za Hušbauera nebo Dannyho Buchu, poté kolem 65. minuty Tecla za podhrota a kolem 75. minuty Mingazova nebo Ngadea.
    Můj tip na výsledek:
    Očekávám 1. 10-15 minut nepřesných z obou stran, poté přebereme iniciativu a Jihlavu skoro do ničeho nepustíme.
    Výsledek: O poločase 0:2 pro Slavii, góly: Škoda, Danny
    Konečný výsledek: 1:4, další góly přidá Bucha a Tecl.
    A myslím si, že by to chtělo trošku odlehčit defenz. zálohu a možná bych poslal i jednoho stopera, tím pádem Hromada a Frydrych. Myslím si, že by Hromada mohl jít do Karviné, včera jsem četl vyjádření jejich trenéra, že prý hledají hráče na post SDZ.
    Možná by stálo za zvážení, zkusit při absence Bořila Sobola na pravém beku.

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      DKNL     před 7 lety 17.02.2018 11:39 |  
      0 0

      Já si myslím, že zpočátku bude Jihlava čekat zatažená na to, jak nám to půjde a bude čekat na naše chyby v rozehrávce, aby mohli jít do rychlého protiútoku do naší otevřené obrany.Terén jim bude nahrávat.Budeme to zase hrát do zaparkovaného autobusu.

  18. Tip

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 17.02.2018 12:29 |  
    2 0

    Podle indicií si myslim, že v základu budou kluci z tiskový, tzn Husbauer a Zmrhal. Podle Twitteru Ngadeua podle mne bude hrát i on, vždy dává zprávu Its a matchday, když hraje. Dnes to tam zase napsal. Podle radaru letí velký srážkový mrak, jestli chytí i Jihlavu, tak se hrát nebude, ale trochu se stočil k jihu, možná to Jihlavu mine

    • Re: Tip

      Alcapone     před 7 lety 17.02.2018 13:40 |  
      0 0

      Podle norů to nebude nic hroznýho mírný vítr slabý sněžení a asi -1st C.

  19. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Robinator     před 7 lety 17.02.2018 13:48 |  
    0 1

    Kolář - Frydrych, Jugas, Deli, Sýkora - Mingazov, Bucha, MNN, Zmrhal - MVB, Škoda, takhle by mě to dnes nevadilo..případně Kolář - Frydrych, Jugas, Deli, Sýkora - Mingazov, Danny, Bucha, Souček, MvB - Škoda

  20. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    kerim1969     před 7 lety 17.02.2018 13:56 |  
    4 0

    Jelikož jsem slávista a zároveň bydlím nedaleko Jihlavy, tak tyto zápasy prožívám více než ty běžné (kromě derby).Dovolím si připomenou, že jsme v Jihlavě od jejího druhého postupu do ligy ještě nevyhráli.
    Od roku 2013 jsem ze stadionu odjížděl smutný po výsledcích 3:1 (Hubáček), 2:1 (Škutka) ,1:0, 0:0 a 1:1 (Kessel).
    Letos očekávám Jihlavu na sestupových příčkách a tudíž poslední možnost zlomit sérii neúspěchů.
    Za 1,5 hodiny vyjíždím fandit a nervozita stoupá, snad je dáme .-)
    Fanda Kerim

  21. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    Pepibican     před 7 lety 17.02.2018 14:01 |  
    5 0

    Očekávám sestavu : Plánička - Černý, Daučík - Vodička, Průcha, Jezbera - Šimůnek, F. Svoboda, Bican, Vl. Kopecký, Sobotka. Doufám, že když domácí mají modrožlutou kombinaci barev, že nastoupíme v nejkrásnějších dresech, ne v nějaké černomodré či jiné cizí kombinaci. Tipuji výsledek 0:6 (0:2), branky Bican 4, Kopecký 1, F. Svoboda 1

  22. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    mihaal     před 7 lety 17.02.2018 14:03 |  
    4 0

    už s na to dneska moc těším.
    Loni jsme po zimní pauze porazili Příbram 8:1 a to jsme ještě hráli tím zastaralým systémem :)

    • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

      TSeguinTS     před 7 lety 17.02.2018 14:12 |  
      4 5

      To ale bylo pod nemoderním, nenáročným a neúspěšným trenérem Šilhavým přeci, teď tu máme konečně trenéra, se kterým se budeme posouvat :)))))

      • Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

        Obr     před 7 lety 17.02.2018 15:11 |  
        2 6

        Vzdyt se na ten fotbal pod Silhavym nedalo uz koukat. A tech prokaucovamnejch zapasu....

  23. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    dalislavista     před 7 lety 17.02.2018 15:33 |  
    0 0

    Základní sestava: Kolář – Frydrych, Kúdela, Deli, Sýkora – Mingazov, Hušbauer, Ngadeu, Bucha, Zmrhal – Škoda

    Lavička náhradníků: Kovář, Jugas, Danny, Tecl, Stoch, Hromada, Necid

  24. Re: Jarní část sezóny začne Slavia proti Jihlavě

    p!erreCORE     před 7 lety 17.02.2018 17:49 |  
    0 0

    Kolář skvěle! Pez brdele

  25. Brankář

    p!erreCORE     před 7 lety 17.02.2018 17:53 |  
    0 0

    Který jiný golman hraje tímto šíleným stylem? To sem nežral