Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom se modlili za Zemana

Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom se modlili za Zemana

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 09:48 |  
    35 7

    Touché.

    Všichni pořád volají po moderním fotbale evropského střihu, ale když to někdo začne realizovat, tak je hned odevšad slyšet malomyslnost a pochyby, jestli náhodou není přecejen lepší hrát na jistotu, byť s fotbalem, který je na Západě už dobrých 10 let passé.

    Tento přístup je ale takový typicky český. Smrádek, ale teploučko. Přijde mi, že máme z těch lepších zbytečný mindrák a v důsledku se jim pak ani vyrovnat vlastně nechceme...

  2. Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

    goop     před 7 lety 13.02.2018 10:53 |  
    9 15

    Ale notak, vždyť ten styl fotbalu není buď a nebo. Nedá se hrát útočně a agresivně, aniž bychom vzadu angažovali místo solidní obrany chaotickej průchoďák? O to jde.

  3. Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

    houston (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 11:26 |  
    30 10

    Místo toho, abychom byli rádi za příchod člověka, který nás posune dál, byť s jistým rizikem, my s nostalgií i slzou vzpomínáme na JŠ, jehož poslední zápasy byly na mrtvici. To nemělo budoucnost ! Já se těším a věřím v lepší časy...

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      Jachym     před 7 lety 13.02.2018 11:59 |  
      32 0

      No, já se nebojím říct, že na Šilhavého budu vždy s nostalgií vzpomínat pro jeho lidské a trenérské kvality v tom nejlepším slávistickém duchu. Titul a podzimní druhé místo je skvostná bilance. Ale to ani mně nebrání v tom, abych se těšil, co nám Slavia pod novým vedením předvede.

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      TSeguinTS     před 7 lety 13.02.2018 12:13 |  
      53 1

      Na trenéra, který neprohrál derby (z toho 2x soupeře naprosto znemožnil), byl a je slávista a vrátil nám po dlouhých letech titul, budu vždy vzpomínat s nostalgií.

      • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

        houston (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 14:34 |  
        3 8

        O titulu jsem nemluvil, ale co takhle Ostravavv Edenu. Zima a strach.

        • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

          Kenny     před 7 lety 13.02.2018 15:50 |  
          6 1

          Otázka je jak dlouho některým vydrží to
          " radši pátej ale hlavně útočně" ?

          • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

            bongor     před 7 lety 13.02.2018 17:16 |  
            11 5

            Až nás bude bída prohánět,budeme vzpomínat na poslední dvě vyhraná derby,to poslední s počtem střel 21:4 a to bez "moderního střihu",zatím z toho střihu nevidíme ani nůžky.Až to bude fungovat,budu jako první Jindrovi tleskat.

            • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 10:36 |  
              7 1

              Tak tleskat něčemu co funguje umí každej. Tady jde o odvahu věřit něčemu, kde úspěch není zdaleka zaručen.

              A já Trpišovskému věřím. Může se to pokazit? Samozřejmě. Ale mnohem radši uvidím, že se alespoň zkoušíme pohnout dopředu, než stagnovat na místě a koukat, jak nám v Evropě ujíždí vlak.

              • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

                honza_sl     před 7 lety 14.02.2018 14:31 |  
                1 0

                Tak jako máš pravdu, že je zase frajeřina tleskat něčemu, co nefunguje :-)

                Ale vážně, já jsem nesouhlasil s odvoláním JŠ, ale také pevně doufám a věřím, že to JiT půjde a bude úspěšný.

                • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

                  bububu (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 15:57 |  
                  0 4

                  Jenomže jestli to funguje nebo nefunguje nemůže v tuhle chvíli nikdo určit. Jestli totiž někdo chce hodnotit práci JiT a Nezmara po jedné přípravě, tak by si měl přiložit mokrý hadr na čelo, eventuálně nasadit/upravit odpovídající medikaci.

      • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

        mats     před 7 lety 13.02.2018 18:16 |  
        0 0

        K tomu bych se, s dovolením, připojil. A rozebírání toho, co, kam a jak se posouvá pod trenérem Trpišovským bude, myslím, lepší řešit až po pár (radši trochu víc než pár :-) ) ostrých soutěžních zápasech. Přípravný zápasy přeci jenom nebývají úplně ten nejvíce vypovídající a jednoznačný ukazatel.

  4. Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

    tomblesk     před 7 lety 13.02.2018 12:16 |  
    7 21

    Nechápu, proč jsme tady za otloukánky /podle titulku samozřejmě / my fanoušci. Ta debata nebyla ani na úrovni keců u piva, ale tak na "úrovni" blábolení po několika flaškách rumu ... Žvaní o systému, ale jeho opakem je chaos a to teď fotbal ve Slavii je, ať se to někomu líbí nebo ne, ať to vidí nebo nevidí, což už by problém byl a veliký a nehodný "expertů". Že z chaosu se může vyvinout řád je také známo /v případě vesmíru v řádu milionů let / v případě fotbalu pak jen do doby než přijdou na přetřes výsledky a to bude jiná diskuse. Ostatně protagonisté debaty s tím v případě Arsenalu a potažmo Wengera začali hned na začátku "debaty", a o pěkně zostra včetně "rafinovaných statistik" - co se hodily do krámu ....Ono nakonec dochází na to, zjistit, co vlastně chceme. Tady platí jízlivá poznámka jistého syna rabína z Trevíru o tom, že "lidé skutečně tvoří svoje dějiny, často však proti své vůli" ...Začínám mít pocit, že ty debaty o fotbale Slavie za JiT je něco podobného, pravda Mádla a spol. nevyjímaje, nechci ho slyšet kázat moudra až bude bodová ztráta na druhé místo těžko řešitelná...Nevím, kdo si to přeje, ale tuším .../ To uslyšíme: jak jsme si měli uvědomit, co chceme. Říkám ano atraktivní fotbal, ale s kloudnými výsledky ať to k něčemu vede ... poháry, tituly nepadají z nebe /v Plzni ví moc dobře/ No Slavie by už měla mít své "dějiny experimentů" zažité a za sebou. Přežili jsme toho dost, mně dnes hlavně chybí nějaký kloudný pohled na budoucnost přes výchovu a přípravu talentů /Nyní se zdá, že konečně jak U19, tak i juniorka se mají čile k světu a v debatách tohoto typu je ticho, až je z toho stydno - neb nová nepřátelská taktika? Nevím a nechápu podobné "starostlivce" nemusí být fanoušky Slavie, ale normálními fanoušky fotbalu snad ano .../

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      center25     před 7 lety 13.02.2018 13:18 |  
      22 1

      To je jak číst google překladač...

      • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

        Andul-lhak     před 7 lety 13.02.2018 13:35 |  
        3 0

        pobavilo :D

      • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

        Jachym     před 7 lety 13.02.2018 13:35 |  
        11 0

        A pikantní na tom je, že sám mluví o chaosu...:-))

      • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

        TSeguinTS     před 7 lety 13.02.2018 14:02 |  
        12 2

        Mě by zajímalo, co to je.

        A) sám Jiří1
        B) obdivovatel a imitátor Jiřího1
        C) na předchůdce nenavazující Jiří 2.0

        • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 14:27 |  
          0 0

          :lol:

        • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

          honza_sl     před 7 lety 14.02.2018 14:34 |  
          0 0

          C)

          Jiří1, alespoň ono jeho častější alter ego, byl přeci jenom v nesrozumitelnosti úplně jiná liga. Zapomínáte, kolego :-)

        • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

          CyWilly     před 7 lety 14.02.2018 20:27 |  
          0 0

          Jiří 2.0? Jako jestli je tohle upgrade...

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      Obr     před 7 lety 13.02.2018 14:01 |  
      5 1

      Jirko jednicko?

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      ervin     před 7 lety 13.02.2018 14:47 |  
      5 4

      Nevim co hulis ale bude to kvalitní matros !


    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 15:31 |  
      4 0

      A proč jsi nám to tu, Tome, celé tak sáhodlouze... ale zajímavě... vyprávěl?

      • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

        tomblesk     před 7 lety 15.02.2018 11:50 |  
        0 0

        Psal jsem to proto, že nějaký Mádl s "expertem" o něčem debatoval a já jsem poslouchal a jen k tomu něco dodal. Ono se těžko na něco nesrozumitelného srozumitelně argumentuje. Hnůj se taky neutírá mopem na reprezentační sály v zámku či hradu...někdy jsou nutné vidle.A ztráta myšlenky při čtení delší věty není můj problém /jde o disfunkci v mozku a jeho částí/ ale dík za upozornění, snad ne každý touto typicky autistickou poruchou tady na zdejším webu trpí ...

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      Thane (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 18:44 |  
      0 0

      Dejiny experimentu mame davno za sebou..pojdme se vratil ke hre tricatych let ktera nam prinesla takove uspechy!!!

      • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

        Jachym     před 7 lety 13.02.2018 20:01 |  
        1 0

        No jo, ale v té době tvořili z většiny základní jedenáctku vicemistři světa...:-)

  5. Moc nevědí :-)

    PetCC     před 7 lety 13.02.2018 13:46 |  
    8 1

    Problém je, kteří fanoušci jsou zrovna nejvíc slyšet. Z toho se dá usuzovat, že nevědí, co chtějí.
    Samozřejmě, je to taky trochu mimo. Proteže komentáře nepíšou zdaleka všichni.

    Například já nejen že k tématu trenéra komentáře nepíšu od doby vyštvání Uhrina (taky jen částí fanoušků),
    já ani radši o tom ani nečtu ty diskuze.

    Protože na takovou amatérskou diskuzi už nemám nervy a sílu.

    • Re: Moc nevědí :-)

      mig52     před 7 lety 13.02.2018 14:14 |  
      0 1

      No, o tom Zemanovi je to pravda, jednu dobu to zde byla Zemanománie. Jsem rád, že jsem něco podobného napsal ve svém příspěvku před 3-4 dny a tak to podepisuju.

    • Re: Moc nevědí :-)

      tomblesk     před 7 lety 13.02.2018 14:15 |  
      4 2

      Asi máš pravdu, budu o tom taky přemýšlet. Už třeba jen proto, aby někteří, co jen letmo spatří můj nick mají vyšší tlak /hlavně v hlavě, čemuž se normálně říká před-sudek, ano správně i s tou pomlčkou, aby se zřetelně popsalo oč jde - tedy o předpojatost před uvedením soudu, úsudku, /. Abych uvedl aspoň něco na správnou míru, tak jen toto: I já jsem si přál vidět na Slavii jiný fotbal než za JŠ, ale zdaleka ne to, co jsem viděl první půli v Ostravě a před tím i v utkání se Zenitem. No, každý holt vidíme asi nějak jinak . A objev Mádla, že něco nějakou chvíli trvá je hodný asi fotbalové Nobelovky a užitečný asi stejně jako měření doby letu balonu přes půlku hřiště ...přičemž výška letu se nebere v úvahu. To pro kritiky "nakopávaných " balonů ...

      • Re: Moc nevědí :-)

        Fulham     před 7 lety 13.02.2018 17:26 |  
        3 0

        Měl bych malou poznámku k Tvému předchozímu příspěvku... nemáš tam žádnou závorku a moc dlouhé věty. Takže někteří prostě neudrží tak dlouho myšlenku:-)

    • Re: Moc nevědí :-)

      mig52     před 7 lety 13.02.2018 16:47 |  
      0 2

      PetCC, je škoda, že částečně rezignuješ. Ještě, než jsem dořešil problémy s mým přihlášením, tak si vybavuju, že tvé příspěvky patřily k těm smysluplným, byť s něčím mohl druhý polemizovat, ale od toho je rozumná diskuse. Jsem přesvědčen, že by bylo chybou, nechat se vystrnadit emocionálními příspěvky, nad kterými musí člověk kroutit hlavou. Víc lidí takto rezignovalo, třeba už vůbec nepíše Borris a mnozí další. Najdi sílu a nervy!!!! Byla by fakt škoda to zabalit.

  6. Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

    zeleznik2     před 7 lety 13.02.2018 16:07 |  
    0 4

    Nevím, co tím autor míní?jaké modlení za pana Zemana?který již před dvěma lety avizoval, že vzhledem k vysokému věku, už trénovat nebude, tak proč by, měnil své stanovisko?. A příchod pana Trpišovského?nikdo v lize lepší momentálně není, tak koho jiného?

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 16:27 |  
      5 2

      Zeleznicku, Zeleznicku.. videl jsi to video nebo jsi si precetl pouze nadpis?

      • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

        bongor     před 7 lety 13.02.2018 17:24 |  
        7 1

        Koně přece neumí číst.

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      mig52     před 7 lety 13.02.2018 16:53 |  
      0 1

      Přiznám se, že jsem Jihlavu moc nesledoval, ale tento forward mně samozřejmě mnohé říká. Můžete ho popsat někdo, kdo ho poznáte detailně, třeba ogaři z Vysočiny?

      • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 18:21 |  
        0 0

        Za me jen tak zlehka,nijak napozorovaneho ho nemam:

        Celkem mrstny a rychly, takze hrac jak do brejku, tak pro hru na ofsajdove lajne. Ma dobry vyber mista jak pro zakonceni, tak i pro to kam nahrat. Dobre zakonceni ale prijde mi,ze jsem ho videl i nejak jasne tutovky nedat (Stando Vlcku?). Celkem dobrej prvni dotek a prebrani mice do behu s tahem na branu-nic extra nevymsli.. ale ze by byl v necem nejak extra vyjimecnej mi neprislo..

        • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

          mig52     před 7 lety 13.02.2018 19:18 |  
          0 1

          Kmotře, děkuji.

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      houston (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 17:25 |  
      8 4

      Snad je to jenom kec. Takových pětigólových je v lize dvanáct do tuctu.

  7. Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

    rak (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 19:58 |  
    1 0

    No, přiznám se, že jsem se po přečtení titulku nejdříve vylekal :).

  8. Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

    Ravik     před 7 lety 14.02.2018 13:14 |  
    4 0

    V dnešním DS jede Podroužek opět bomby. Jan Nezmar měl dát prý výpověď v lednu, protože mu Martin Krob stále zasahuje do kompetencí. Jarda Tvrdík to prý měl srovnat.

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      Jachym     před 7 lety 14.02.2018 14:16 |  
      7 0

      Čtenáře Sportu by možná spíše zajímaly skutečné idylické vztahy v klubu z Letné a symbióze mezi vedením, realizačním týmem, hráči mnoha národností a fanoušky. Ale na takové zprávy jsou v tom plátku poměrně skoupí...:-)

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      ElBrody     před 7 lety 14.02.2018 19:22 |  
      1 0

      Pamatujete si časopis Hrom? A ne, není to off topic :)

      • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

        kalex     před 7 lety 14.02.2018 22:09 |  
        0 0

        Hitler byl žena a podobné sračky.

    • Re: Vědí fanoušci Slavie, co chtějí? Trpišovského styl jim přijde riskantní, přitom s

      Thane (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 11:47 |  
      0 1

      Na duhou stranu ja bych necemu takovemu bohuzel i veril..