Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, že jdeme do rizika“
Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, že jdeme do rizika“
Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, že jdeme do rizika“
Komentáře (86)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Karel1 (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 14:59 |Sympatický rozhovor, takže už se na to mooooc těším, až to začne. Stejně se ale několikrát za den dívám na oficiálky, zda ještě nepřichází nějaká po sila do ofenzivy. Mám Milana i Tomáše rád, ale stále nevím, zda do toho našeho nového systému úplně pasujou.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Eskaes před 7 lety 09.02.2018 15:58 |JiT: "Ve Slavii jsou nadmíru kvalitní útočníci...Pokud tihle kvalitní hráči nemají dobrou podporu zezadu, jejich potenciál se nevyužije."
Chybné zhodnocení. Nadmíru "kvalitní útočníci" nám bohužel chybí a lepší podpora zálohy je přestřelit branku ze dvou metrů asi neodnaučí, sympatie k šutérům stranou.
Potřebujeme posily do útoku! Je špatně, že nikdo nepřišel (sorry Stando).
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Boss82 před 7 lety 09.02.2018 18:07 |Další, kterej si myslí, že tomu rozumí líp než náš trenér... Kam na tyhle moudra pořád chodíte, chlapci???
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Eskaes před 7 lety 10.02.2018 12:23 |to bys neuhád, mysliteli.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Boss82 před 7 lety 12.02.2018 12:40 |Upřímně to jsou takové žvásty, že je mi to vcelku jedno.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Eskaes před 7 lety 12.02.2018 15:16 |to máš tedy pravdu, mysliteli.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Boss82 před 7 lety 13.02.2018 09:15 |Já mám pravdu vždy.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
JS (přítel SN) před 7 lety 14.02.2018 11:37 |Aniž bych chtěl na světlo vytahovat nějaké nebezpečné sexistické názory – takže jsi žena?
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Boss82 před 7 lety 14.02.2018 14:07 |Chtěl bych moc, kdybych tě požádal, aby ses choval jako člověk a ne jako dement?
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
JS (přítel SN) před 7 lety 14.02.2018 14:50 |Máme z toho druhého očividně stejné pocity.
Nicméně člověk, který naprosto vážně myslí, a ještě to nahlas tvrdí, že „má vždycky pravdu“ se nechová jako dement, nýbrž jím nejspíš je. Servus
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Boss82 před 7 lety 14.02.2018 17:19 |Tvoje pocity jsou mi tak nějak ukradené.
A pokud jde o tvrzení, že mám vždycky pravdu, tak jsem samozřejmě narážel čistě na fotbal (který tu z podstaty tohoto fóra řešíme nejčastěji). V názorech na fotbal mám totiž prokazatelně pravdu tak často, že si opravdu mohu dovolit tvrdit, že ji mám (téměř) vždy. Jaký to rozdíl oproti tobě, který ji naopak nemáš (téměř) nikdy.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Eskaes před 7 lety 14.02.2018 19:14 |takže to po Trpišovi vezmeš ty, mysliteli, protože nikdo povolanější už u nás není, to je jistota. Doufám, že už jsi mluvil s Jardou a těším se na ty galaktické úspěchy.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Boss82 před 7 lety 17.02.2018 10:00 |Zklapni už, si akorát trapnej.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
smely (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 15:04 |patrim do tabora JSDVCD, z prichodu JiT jsem nadseny nebyl a nejsem zatim presvedcenej, ze to bude fungovat tak jak si nekteri maluji, nicmene drzim palce at se vytycenej smer podari uvezt do zivota, Slavii jsem podporoval vcasech dobrych i zlych a vzdy podporovat budu. Pojdme jeste zkusit urvat ten titul, At zije Slavia !
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Karel13 před 7 lety 09.02.2018 15:36 |A to je co za tábor ? Znám KJVCD, JŠVCD a JTVCD, ale toto? Jinak 100% souhlas.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
smely (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 15:47 |:-) JS DOBRE VCD
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 16:15 |Jarsa Silhavy Dobre Vedel Co delal? Zajimave.. : )
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
bongor před 7 lety 09.02.2018 17:09 |Jarda Šilhavý dobře ví co dělá,už chápeš Kmocháčku?A asi to věděl,když jsme neprohráli 36 zápasů za sebou a dvakrát za sebou jsme nedali úhlavním kamarádům ani čuchnout.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
donford před 7 lety 09.02.2018 15:48 |Vy, kteří jste vědomnější než já: pan Trpišovský použil v hovoru výrazy presing a represing. Tak o presingu mám jakési povědomosti. Ale může mně neznalci někdo osvětlit obsah slova represing? Děkuji předem.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
kjandourek (admin) před 7 lety 09.02.2018 15:56 |To bude něco jako v tenise: brejk je zisk soupeřova podání... a rebrejk... je zisk soupeřova podání potom, co jsem o své podání přišel já...
Represing chápu jako snahu o získání míče, hned potom, co jsme o něj přišli... Takové okamžité přepnutí z útoku (kdy máme balón my) do presingu - žádný návrat do pozic, ale okamžitou snahu o znovuzískání míče...
zatímco presing vychází ze situace, kdy soupeř drží míč delší dobu, my jsme vzadu zkonsolidováni a vyrážíme jej získat ... třeba v momentě, kdy soupeř rozehrává od branky...
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
mig52 před 7 lety 09.02.2018 16:32 |Je to přesně tak!
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
donford před 7 lety 09.02.2018 18:06 |Děkuji, jandourku, za fundované vysvětlení. Nakonec je to docela logické, leč mě blouda to ihned nenapadlo. Ale přesto musím podotknout, že bongorovo vysvětlení mi přijde lákavější, byť by se odehrávalo na jiném kolbišti než je zelený pažit.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Akuls před 7 lety 10.02.2018 11:04 |Na jedné VŠ bylo možné chodit počátkem 70-tých let minulého století na basketbal k bývalým skvělým hráčům a později i velmi úspěšným trenérům Svatopluku Mrázkovi a Slávovi Šípovi. Ti přísně rozlišovali mezi pressingem (česky presink) a vysunutou osobní obranou. Presink byl tlak na soupeře s cílem "vyčíhnout", resp. vběhnout do přihrávky soupeře a jít do rychlého protiútoku, zatímco vysunutá osobní obrana spočívala v celoplošném napadání hráčů soupeře už při přebírání balónu. To se využívalo většinou jen na konci zápasu za nepříznivého stavu. Když dnes slyším v T.V. komentář Jakuba Baźanta, tak mám pocit, že slovo presink je vlastně synonymem pro slovní spojení "vysunutá osobní obrana". Podle mne to je nyní stejné i ve fotbale, který presink evidentně od basketu převzal, jen s tím rozdílem, že jen "vyčihovat" přihrávky by ve fotbale bylo málo účinné. Hráči bránícího týmu by byli jen v roli tréninkových kuželů. To co asi chce hrát i JiT je osobní napadání soupeřových hráčů už na jejich polovině při přebírání balónu, resp. rozehrávce. Angličané, kteří tento velmi náročný styl praktikující hlavně doma na ostrovech, proto mají výraz tackling. Domnívám se proto, že i když se u nás vžil pro výše uvedený styl hry, resp. taktiku výraz presink, jedná se vlastně o tackling, resp. o reteckling.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
smely (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 15:57 |ten vetsinou nastava po serii nevydarenych stretnuti a to zejmena ze strany vedeni vuci hracum a realizacnimu tymu, jeho vrcholne stadium pak leze provozovat ve forme pokut, pripadne odvolani trenera inkriminovaneho tymu pri ocekavani nasledneho efektu znamemu jako "refreshing" ...
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
bongor před 7 lety 09.02.2018 17:12 |Já Ti to Done s dovolením vysvětlím.Jedeš plnou tramvají a vedle Tebe pěkná kočka.Tak se v tom rumlu/staročeský název pro tlačenici/na ni nenápadně začneš mačkat.Tak to je presing.Ona není proti,líbíš se jí,a tak se taky na Tebe pěkně přimáčkne.Tak to je ten represing.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
donford před 7 lety 09.02.2018 17:54 |Bongy, dík, tak se vbrzku pohrnu do tramvajky si onen represing vyzkoušet. No, nanejvýš jich pár schytám. To jistě přežiju. Teď by to měl dle tebe ještě Trpiš kluky naočkovat do praxe. Takže Slávisti, hrr do tramvají, ale nelepit se na řidičku. Nebo omylem na nějakou revizorku.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
bongor před 7 lety 09.02.2018 21:06 |Ježíš Done ,ale bacha na mí-tú.Teď se na tom základě objevil v Evropě nový druh raka,myslím mramorový,nebo tak ňák.Ty samičky nepotřebují samečka a oplodní se samy.To je asi i budoucnost lidstva,jak to vypadá.Omlouvám se, to sem nepatří.Já to vím ,ale nedalo mi to,je to lákavá možnost vývoje.To si odpočineme ne?
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Staršina před 7 lety 09.02.2018 18:37 |Teď jste mně příteli opravdu pobavil. Ach to mládí. Obávám se, že při mém věku a postavě neodpovídající trendu vrcholového rekreačního sportovce, bych mohl použít výraz z jiného sportovního odvětví. Pravý nebo levý hák. Záleží, jakou má kočka silnější tlapku.
No, možná bych šanci měl, ale to by ta kočka musela být věkem trochu vypelichaná. Jenže. Na tu se vlastně mačkat nebudu. Asi zůstanu u Gambáče.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
donford před 7 lety 09.02.2018 18:56 |Pane staršino, to byl jen levný poziční humor vycházející ze situace. Vždyť já pamatuju Bicana jako hrajícího trenéra a Frantu Veselého jako dorostence. Jinak gambáč nebo plznička (pro někoho i kozlík) pro Čecha není nikdy k zahození. V tom souhlasím.On to bongor také nemyslel doslovně. Tuším, že je z Litoměřic. A tam je vskutku poblíž kočka. Ale tak se jmenuje skalní útvar s velkým K. Pochybuju, že by se k němu vřele přimknul. :-) No, nic. Počkáme na zítřek. Tam uvidíme Trpišův represing v praxi. Bude-li to na Slavii Tv. Zatím je ticho po pěšině.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 18:58 |Bude to idnes.cz
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
bongor před 7 lety 09.02.2018 17:05 |Já stejně jako smělý jsem nebyl nadšen z odvolání JŠDVCD.Byl to velmi dobrej kouč,dlouho jsme na takovýho čekali.
Jediný přijatelný důvod,proč měl být odvolán pro mě je,že to bylo pro dobro Slavie.Jeho odvolání ale nedávám za vinu Trpišovi,proto nyní fandím jemu a přeji mu jedině úspěchy.Že jdeme do určitého rizika to chápu,ta změna stylu hry by měla být podle trenéra radikální.Můj názor ale je,že to riziko nesmí být tak velké,abychom opustili pozice,které jsme si pod Jardou vybojovali,to je druhé místo v lize a hlavně vytírat si zadek s bídou.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Staršina před 7 lety 09.02.2018 18:54 |Přesně a stručně. Naprostý souhlas. Již jsem si všiml, že dlouhodobě máme velmi podobné názory.
P.S. I ty frčky mi přišly divný. Docvaklo mi ti až při poslední odpovědi.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
bongor před 7 lety 09.02.2018 21:13 |Jasně nadporučíku,jsem rád,že tu mám i pár kamarádů stejné krevní skupiny.Ale na generála to stejně těžko dotáhneš.Jo Done,Kočka tu je,denně,jsem kolem ní chodil se svým pejskem Bongorem,už je v nebíčku.Toho jsem tak miloval a obdivoval,že mám na jeho počest i svůj nick v SN.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Staršina před 7 lety 09.02.2018 22:03 |Škoda. Naději jste dal, vzápětí jí vzal. Klidně armádního oželím a Slávinku v patrech uvidím. Těch nejvyšších. Od zítřka 15,00 jdeme do toho. Zatím jenom na dvou frontách. Natvrdo a nahoru.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
donford před 7 lety 10.02.2018 11:37 |Bongy, tak jsme na tom opravdu stejně. Já mám svůj nick také po milovaném pejskovi.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Vici před 7 lety 09.02.2018 19:32 |To je těžký. Je jasný že JŠ je trenér co má výsledky. Nebo alespoň u nás je měl. Ale na druhou stranu mužstva hrající o titul v naší lize a s možnostma který máme lidi čekají i jistou atraktivitu (chceš -li) tak hrát na riziko. A to prostě pod JŠ chybělo. Bylo to takový neslaný nemastmý hra kolem vápna atp. Nebojím se že budeme hrát hurá fotbal. jT taky není padlej na hlavu ale poptávka u fanoušku proste byla aby se v hledisti a u tv bavily coz se ne vzdy na podzim dělo. Pro mě to znamená že se těsím na novej styl hry a doufám že si ho hráči co máme co nejdřív osvojí. Pak to teprve bude fungovat.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 17:37 |Dobře se to poslouchá má to hlavu a patu.Jen ty kvalitní útočníci šance neproměnovali v potřebném množství a pokud to tak bude nadále,tak to nebude žádná sláva ani pod novým trenérem,ono se to týká vlastně celého týmu.Jinak se slavia rozhodla jít cestou hrát trochu na riziko útočný fotbal.Jsem zvědavý jak se s tím poperou pomalejší a méně techničtí hráči kterým občas dělá problém zpracovat míč a nahrát přesně na pár metrů.Raději bych viděl pragmatický fotbal s menším rizikem.Každopádně musíme si přát at to vše funguje co nejlépe.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 17:53 |Jednoduché řešení... pokud nezrychlí a nezkvalitní techniku, tak půjdou jinam.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
bongor před 7 lety 09.02.2018 21:17 |Z toho mám vážně obavy,učit se míčovou techniku ve třiceti,to je trochu pozdě,rychlost člověk musí mít v sobě,jde to částečně natrénovat,ale asi ne radikálně.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 10.02.2018 04:40 |Ono se to lehceji napíše, ale hůř provádí, ti hráči mají smlouvy atd.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Akuls před 7 lety 09.02.2018 17:57 |JiT v rozhovoru říká, že má k dispozici 21 hráčů!? V Dubaji ale bylo hráčů 24 + se domá léčil zraněný Mešanovič. Doufám, že to tedy bylo jen přeřeknutí.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Faris (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 18:01 |Podle mě myslel do pole 21, bez brankářů.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Akuls před 7 lety 10.02.2018 12:17 |Také mne to napadlo, vždyťˇ JiT někde říkal, že ho brankáři nezajímají, že od toho má za asistenty také trenéry brankářů. Ale že až takhle, to jsem nečekal a přiznám se, že mne to trochu vylekalo. Někde totiž také psal on nebo JN, že ideální pro jaro by byl kádr o 23 hráčích (3 brankáři a 20 hráčů do pole), tedy kromě brankářů jen zdvojené posty. A to ještě 16 hráčů by mělo být plnohodnotně použitelných a zbývající 4 by měli začít do ligy jen nakukovat.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Kenny před 7 lety 09.02.2018 18:19 |Dnešní perlička na IS FAČR : náš kouč hlásí hráčský přestup z Vltavanu Chvatěruby do FK Kralupy. Asi si půjde kopnout prales.
Posily
SKSVenca před 7 lety 09.02.2018 19:20 |Pan Mádl se v rozhovoru zmiňuje, že slyšel o možných posilách a to Ikaunieksovi a Trávníkovi, obzvláště Michala Trávníka bych u nás velmi uvítal! Do budoucna by se mohl velmi zlepšit a v nadcházející sezoně by vzhledem k novému formátu ligy mohl mít i celkem vysoké herní vytížení. Na jaro bych ho však ještě nechal v Jablonci.
Re: Posily
Vici před 7 lety 09.02.2018 19:25 |I kdyz si o něm myslim ze je to dobrej hráč tak si ale nemyslím že by byl lepší než hráči co mame. Navic neni ve veku kdy by mel nekde hostovat tzn ze pro me zbytecnej nakup. Pokud nekdo hostovat tak hraci do 20 ti let.
Re: Posily
Travinho před 7 lety 09.02.2018 21:27 |Zrovna střed zálohy nás netrápí...
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Mates204 před 7 lety 09.02.2018 19:36 |Jak tak koukám na ty koeficiety, tak si myslím, že pokuď bychom vyhráli pohár a vítěz El by se nekvalifikoval do LM ze svý ligy, tak bysme měli to 2. místo vypustit. Protože pořád lepší jistota EL a zlepšování koeficientu než mizivá šance na LM a potom případně být nenasszení v 3. a 4. předkole El bez vidiny zlepšení v příštích letech. Z představy zajištění skupiny EL RB a Slavie bez pohárů se mi dělá zle.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Divizni (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 20:37 |Přátelé, nepřečetl jsem všechny příspěvky, ale přikláním se k názorům, že nemáme super útok.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
bongor před 7 lety 09.02.2018 21:23 |útočníky nemáme úplně super,ale v Čechách prostě lepší nejsou,útokem jsou ale míněni i záložníci a v posledních zápasech se mi zdálo,že u vápna nebo ve vápně se často nacházelo 4-5 hráčů,to jsme vždycky chtěli,ale zase to klade větší nároky na obranu.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Maty22 před 7 lety 10.02.2018 09:32 |Asi před rokem se psalo že by mohl přijít Jura Movsisjan.
Dodnes mě mrzí, že to neklaplo.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Eskaes před 7 lety 10.02.2018 12:28 |ale o tom se celou dobu bavíme, zda nám stačí Česko, nebo chceme výš. A někteří méně důvtipnější příznivci to nechápou. Za mě je Trpiš na Evropu zatím! málo (dle zkušeností a rozhledu) stejně tak jsem si to myslel o JŠ.
Bavme se nejen o schopnosti vize a vytyčení cílů, ale o dispozicích a doevdnostech je naplnit.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Travinho před 7 lety 09.02.2018 21:48 |Mně pořád dělá starosti nesmyslně vysoký počet stoperů v týmu. Asi se čekalo, že odejde jeden z dua Deli-Ngadeu. Pokud oba zůstanou, tak někdo musí pryč, držet si všechny by byl těžký nadstandard. Mám trochu obavu o Pokorného a já bych se přikláněl k jeho hostování. Nicméně nevím, jestli to řády umožňují, když teď přišel, ale myslím si, že dokud za nás nehrál, tak ne. Nicméně v tuto chvíli by právě jemu podle mého hostovačka prospěla nejvíc.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Andul-lhak před 7 lety 09.02.2018 22:03 |Ngadeu, Jugas, Deli, Pokorny, Kudela, to jsou snad vsichni. Pokud bychom hrali 3-5-2, coz uz popravde nepredpokladam, protoze v priprave jsme to moc nezkouseli, tak by to nebylo moc, nicmene na dve mista mas asi pravdu. I kdyz Deli je sklenenka a kdo vi, jak casto bude moct na jare nastupovat. Taky mi to prijde, ze se pocitalo s odchodem jednoho ze stoperu (Ngadeu, Jugas, Deli), myslim, ze treneri prave zrovna je mysli, kdyz rikali, ze pocitali, ze na nektere hrace budou nabidky a najednou nic. Ale nejsem si popravde jista, jestli Pokorny by s hostovanim souhlasil, i kdyz takovej Liberec by mu pod Holoubkem a po odchodu Kudely fakt mohl sedet. Tak kdo vi, jak to panove vyresi. Osobne cekam jeste odchod Hromady, je mladej a prostoru moc dostavat asi nebude, tak sup s nim do nejakeho lepsiho tymu na pulrok. :)
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 22:07 |Zapomněl jsi na Frydrycha.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
padre před 7 lety 09.02.2018 22:47 |U něj je to vyřešené: nemáš fleka, hraješ beka!
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Andul-lhak před 7 lety 09.02.2018 23:13 |zapomnela :P
jinak o frydrychovi snad JiT prohlasil, ze s nim na stopera nepocita, ze ho ma jako krajniho obrance alternaci za borila. i kdyz kdo vi, protoze jugas tam taky nevypadal spatne. takze by se to mozna vsechno mohlo vyresit tak, ze by odesel frydrych. :-) to jsem si neuvedomila, tak dekuji za takovy Denkanstoß (nemuzu si vzpomenout na ceske slovo, pardon).
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
donford před 7 lety 10.02.2018 11:52 |Denkanstoss - snad myšlenkový popud, náraz či podnět. Jinak fotbalově je Anstoss výkop.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Andul-lhak před 7 lety 10.02.2018 12:15 |ano presne tak! to jsem rada, ze tomu nekdo porozumel :) ja sice nemcinu uz mam skoro jak druhou materstinu, ale jakmile dojde na preklady, tak jsem hrozne leva :)
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Travinho před 7 lety 09.02.2018 22:23 |Ano i u Hromady si dovedu hostovačku představit, zvlášť pokud zůstane Michael. Já osobně bych byl i pro hostování u Buchy. Přijde mi, že mu furt chybí lepší odolnost v soubojích a bojím se, že moc hrát nebude a jen mu to uškodí.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Andul-lhak před 7 lety 09.02.2018 23:14 |buchu bych si nechala. moc se mi nelibi to neustale hostovani mladych hracu, pak to dopadne jak s trubacem, ktery tak nejak stagnuje. myslim, ze bucha bude dostavat hodne prostoru, aby v lete nahradil soucka, ktery mozna odejde. :)
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Travinho před 7 lety 10.02.2018 07:28 |Já se bojím, že ve středu zálohy, kde máme Hušbauera, Součka, Dannyho, Ngadeua a dost možná taky Stocha to bude mít těžké. Na pozici Součka mu chybí lepší práce dozadu a na post Hušbauera to, že Pepa je lepší. Ostatně když na pozici Součka hrál proti Žižkovu, tak to bylo takové nemasné neslané. Když měl v dalších zápasech defenzivního záložníka u sebe, tak to bylo výrazně lepší.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Chali před 7 lety 10.02.2018 10:46 |Jestli to nebude tím, že Bucha je jinej typ hráče než Souček. Souček vyloženě defenzívní, Bucha je dynamičtější, určitě dokáže líp podpořit útok (Suk v tomhle není vyloženě špatnej, samozřejmě). Bucha by měl bejt taková spojka. Souček-Bucha a před nima Hušbauer, to by fungovalo pěkně, myslim. Akorát kam s Dannym :D
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Andul-lhak před 7 lety 10.02.2018 12:17 |Mas pravdu, dva totozne hrace pohledat asi neni tak jednoduche. Nicmene mne soucek i bucha prijdou jako pomerne dobri box-to-box midfielderi (i kdyz samozrejme buchu tolik napozorovaneho jeste nemam), i kdyz soucek je k tomu i hodne dobry v odebirani balonu. myslim, ze bucha by mohl nastoupit v zaveru za rozhodnuteho stavu na 20 minut nebo jak rikas se souckem a husbym. nechci to privolavat, ale danny preci jen ma obcas problemy s kolenem a nejradeji bych pri jeho absenci videla prave buchu na jeho miste :)
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Chali před 7 lety 10.02.2018 13:03 |Bucha by mohl hrát jednoho z těch dvou zataženějších v Plzni, tam maj podobný typy, dva univerzálnější hráče. Možná by byla cesta 4-4-2 diamant, def Souček, uprostřed Pepa a Bucha a pod hroty Danny.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Travinho před 7 lety 10.02.2018 14:00 |To já samozřejmě vím, ale proti Žižkovu hrál vyloženě zezadu, proto je srovnávám.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 10.02.2018 00:02 |Myslim,ze Jugas zamotal JS hlavu svym vykonem na krajnim beku a stejne tak Boril svym vykonem na prave zaloze. Da se predpokladat,ze by jsme mohli hrat styl jako Juventus: levy bek Alex Sandro se pri drzeni mice a zakladani utoku od obrany vysouva na leveho zaloznika - u nas Sykora. Mandzukic se pak vysouva na hrot k Higuanovi. Vzadu pak zustavaji tri obranci: Chieliny - Benatia a Lichsteiner (v zakladnim rozestaveni jako pravy bek). K tomu tesne u nich hraje Pjanic. U nas by to mohlo vypadat jako: Deli (Pokorny) - Kudela (Ngadeu) - Jugas (Frydrych) a k nim by si pro mice chodil Soucek. V pripade moznosti se samozrejme vysuouva i pravy bek Lichsteiner/Jugas ale standartne je to Sandro a u nas tez bez pochyby Sykora. Jak je videt, mame tam pak na kazdy post jednoho nahradnika,coz nemusi byt od veci vzhledem k Deliho castym zdravotnim problemum. Osobne bych nemel problem dle vykonosti jednoho z tech stoperu (pocitam i Frydrycha) poslat dle vykonosti na tribunu a dva dat na lavku. Vsechno je to vykonosti a nejlepsi jdou na plac,druhej sled na lavicku a protoze ta neni nafukovaci,tak nekdo holt na tribunu. Neni to dozivoti a behem jednoho tydne se muze vsechno otocit. Co maji rikat utocnici,ktery budou 4 na jeden flek,ze? Jestlize ted mame 21 hracu do pole,tak jeden odejde. Za me jeden z trojice Bucha/Hromada/Mingazov. Cili hraci nemajici sekundarni vyuziti (Frydrych-Jugas,Kudela stoper/pravy bek, Ngadeu stoper/def. zaloznik). Osobne bych podle pratelaku preferoval hostovani Hromady (Bucha mi prisel lepsi a Mingazov je na post,kde nas tlaci bota vic). Pak je to za me akorat - za kazdej kus jedna nahrada. Jinak co se tohohle systemu tyce,jsem velmi zvedavej na vykony Soucka. Protoze prave rozehravka tohohle hrace,co hraje u stoperu je zaklad uspechu. Musi byt schopen davat dlouhe presne pasy vzduchem i po zemi, pripadne sam projit otevrenym prostorem za prvni vlnu napadajicich hracu. A na vyhodnoceni a provedeni bude mit s lepsimi tymy vetsinou tak 2-3 vteriny. Jakmile to bude vracet zpatky stoperum nebo kazit,tak jsme namydleny. Pravdepodobne se tam s nim bude v tomhle stridat Pepa ale osobne bych mu to zakazal a nechal ho za tou prvni vlnou at si hleda volne prostory nebo si maximalne chodi na narazecku. Pepa je mnohem prospesnejsi na polovine soupere a kdyz tam misto nej bude Soucek,prijdeme tim o kvalitnejsi predfinalni prihravky a standartni situace (po faulech na Pepu - coz by mohla byt pri rychlem rozehrani nase silna zbran jako jeden z taktickych prvku). Uz se moc tesim,jak to Trpis posklada a co bude postupne schopen z hracu dostat. Verim,ze vic nez byl schopen JS..
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Andul-lhak před 7 lety 10.02.2018 00:06 |souhlasim, jako vlastne s tebou obvykle. az na to, ze JS nas uz netrenuje :P
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 10.02.2018 00:10 |Jojo,zacal jsem ten svuj elaborat “stylovou” chybou : D
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Travinho před 7 lety 10.02.2018 07:24 |A vlastně i skončil :D
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 10.02.2018 01:03 |No jo, to je pravda. Taky jsem si uz parkrat rikal, ze mi casto “mluvis z duse”.. Radsi jsem si to teda jeste proklepl ale je to tak ; )
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 09.02.2018 22:07 |Pokud se nepletu, tak může být až ve třech týmech v jedné sezóně, ale nastoupit může jenom za dva týmy, což by splňoval.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
JoailDeBoar před 7 lety 10.02.2018 09:49 |Co na to říct. Čím dřive se Trpišovského zbavíme tím lépe.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 10.02.2018 10:06 |Duvod?
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
sasky před 7 lety 10.02.2018 16:35 |Co to?
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
knl66 (přítel SN) před 7 lety 10.02.2018 18:40 |Říká někdo, kdo sleduje Slavii asi půl roku. A ve svých příspěvcích občas něco vykřikne a zase nic... Prostě výkřiky do tmy, stejné jako tenhle. Tak to potom ale ani nemá cenu nějak debatovat a diskutovat. Dotyčný si svůj "názor" stejně nepřijde obhájit (až na úplné výjimky). Za sedm měsíců tři příspěvky a skoro šedesát minusů... užij si to, DeBoare.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Fačín před 7 lety 13.02.2018 09:52 |Je to zbytečný experiment, který budeme rok omlouvat sehráváním a učením se "nového stylu". Doufám, že vedení nebude mít trpělivost, stejně jako jí nemělo se Šilhavým.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Andul-lhak před 7 lety 13.02.2018 15:54 |jo, taky sem pro, aby se treneri stridali jak fusekle. na co taky nekomu davat cas, ze, prece vidime, jak blbe to funguje treba olomouci a plzni. trpis ven, v priprave to bylo nekoukatelny a ocividne si mysli, ze muze v mistracich osmkrat stridat. takova trenerska verbez!
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Hubacek před 7 lety 10.02.2018 11:08 |Zdar
Nevíte jestli bude nějakém přenos z dneska
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Vici před 7 lety 10.02.2018 11:11 |Idnes
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Sokrates55 (přítel SN) před 7 lety 10.02.2018 11:14 |Dobré dopoledne přeji Vám všem.
To, že jdeme do rizika, to bylo jasné hned od prvních kroků nového trenéra.
On si nedělal alibi a co bude chtít hrát, to řekl hned při svém příchodu a my o tom od začátku víme.
Ani on, ani my a a ni nikdo jiný teď nemůže vědět, kdy to začne fungovat a jaké budou porodní bolesti celého nového způsobu hry. S tím ale musíme přeci počítat taky. Snad už jsme i některá bolavá místa a chyby při přípravě objevili a budeme se lepšit a lepšit.......... :-). Pevně doufám a věřím.
Rozhovor nic nového nepřinesl, snad jen poznatek, že je trenér ve svém uvažování konzistentní a nelítá líbivě ode zdi ke zdi.
Dneska hrajeme v Ostravě a to bude další zkouška a poznání, kde nám to ještě utíká.
Sami naši kluci jsou odhodlaní se poprat a vytěžit maximum.
Moc bych si přál, aby se MIlan Škoda ukázal jako kapitán na svém místě. Věřím mu, protože už to několikrát potvrdil. Pokud zafunguje ten koktejl do útočné fáze hlavně po krajích, tak by se mu mohlo velké vápno uvolnit a tím by pro něj ta šance do zakončení byla větší. Rozumím mu, když se na něj sesypou tři obránci ve vápně (jeden ho drží za dres, druhý ho tahá za ruku a třetí stíní, aby ty fauly "nikdo neviděl"), tak se dost těžko prosadí do koncovky a nechá se otrávit. Ale to je jen jeden z mnoha postřehů........ Mnohem větší kvalitu musíme mít při rychlém zpracování míče a neztrácet míč nepřesnostmi a zbrklostí.
No, trenér nejsem a na vševědoucího kecala a věštce si hrát nebudu.
Prostě tomu týmu budu fandit a věřit.
Uvidíme všichni společně, kam se Slávie bude se svým fotbalem ubírat.
Tak tomu dejme šanci.
Sokrates55
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
mig52 před 7 lety 10.02.2018 11:23 |S omluvou mimo téma. 18ctka porazila Poláky 2:0. Nastoupili za nás nějací Slavisté? (sestava na TXT čt str. 223). Za případnou odpověď děkuju. M
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Ragnarok před 7 lety 10.02.2018 12:16 |Valenta, Hönig, Macháček a Čvančara a všichni hráli v základu.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
mig52 před 7 lety 10.02.2018 13:43 |Ogaři, ještě jednou velký dík.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
bongor před 7 lety 11.02.2018 08:16 |Honig nemoh nastoupit,celou dobu čuměl z okna.Je to místní rudý pako.
Re: Nový kouč Slavie Trpišovský: „Chci vítězství i strhující fotbal, šéf Tvrdík ví, ž
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 10.02.2018 13:24 |Ještě doplním Ragnaroka...
tady vidíš nominaci na turnaj ve Španělsku https://repre.fotbal.cz/nominace/nominace/286