Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

Podzimní slávistická gólmanská jednička Jan Laštůvka přestupuje do Baníku Ostrava. Ve Slavii tak chytal pouze půl roku.

Pětatřicetiletý Laštůvka přestoupil do Slavie v létě a měl být zkušeným brankářem, který nahradí Jiřího Pavlenku a bude jistotou v bojích o Ligu mistrů a při obhajobě titulu. Ačkoliv si za podzim připsal největší počet čistých kont z ligových gólmanů, celkem devět z patnácti zápasů, bylo jeho působení rozpačité a nestal se jistotou v brance Slavie.

Dvouletou smlouvu Laštůvka nedodrží, přestupuje do Baníku Ostrava. "Jan Laštůvka vyjádřil přání se vrátit z osobních důvodů domů, a proto přestupuje do Baníku Ostrava. Děkujeme mu za práci pro Slavii i za to, jak byl v tréninku svou pílí pro ostatní neustále příkladem, a přejeme mu v jeho další kariéře hodně štěstí,“ řekl k jeho odchodu tiskový mluvčí Slavie Michal Býček.

Slavia už si přivedla náhradu, z Liberce přestoupil Ondřej Kolář.

Komentáře (53)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    Fulham     před 7 lety 26.01.2018 19:51 |  
    12 0

    Taky jsem si myslel, že máme v kase na dva roky vystaráno. No, úplně to nevyšlo... stane se.

  2. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    buri     před 7 lety 26.01.2018 19:54 |  
    16 2

    Lašty díky, ať se daří a plíseň a rudé rozprášíte...

  3. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    Billy01     před 7 lety 26.01.2018 20:08 |  
    9 2

    Aspoň jedna pozitivní zpráva... Přeji mu hodně úspěchů, ale ne proti Slavii... Sks

      • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 20:51 |  
        1 0

        Tak to pardon a díky za reakci.

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      Voitechus     před 7 lety 26.01.2018 21:20 |  
      4 2

      Slyšel jsem něco o ceně okolo 10 milionů.

      • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 21:29 |  
        7 0

        Tak to by byla za 35-letého brankáře skvělá cena a zaplatil by se nám tím i Ondra Kúdela. Pokud je tomu tak, pak před našimi smekám.

        • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

          Jakob     před 7 lety 26.01.2018 23:36 |  
          5 7

          Tak to je podle mě těžké science-fiction. Cena bude několik 100 000 max. 1-2 mil. To je dle mě strop.

          • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 02:01 |  
            5 3

            Jistě, přesně takhle uvažují Češi, má to nějakou reálnou cenu a přes to nejede vlak a to je velká chyba, protože všechno na světě má takovou cenu, jakou je někdo jiný ochoten zaplatit.

            • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

              johnynz     před 7 lety 27.01.2018 08:42 |  
              6 1

              Bylo by fajn vodit sem mladýho frajera, o kteryho mame zajem, za 25 a staryho, kteryho se chceme zbavit, poustet za 10, ale takhle to asi nefunguje ;)

              • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

                Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 17:51 |  
                2 0

                No, abyste se ještě nedivili, za kolik jsme ho nakonec prodali. Ostrava měla eminentní zájem, strašně si ho tam váží, považují ho za nejlepšího brankáře ligy, navíc nebyli jediný zájemce a Brabec po příchodu Nehody hodně otevřel měšec. Např. MB patří mezi bohaté kluby a prohlásila, že nabídce Baníku pro Laušmana absolutně nemohou konkurovat atd. Můj soukromý odhad je tak 6-7 mega.

                • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

                  johnynz     před 7 lety 27.01.2018 19:02 |  
                  1 0

                  Ok, ale to ty peníze nasypali spíš jemu + příslib budoucí práce v klubu.

                  Navíc on k nám přicházel zadarmo. Nedokážu si představit, že dám za hráče, starýho, dále neprodejnýho kmeta, který je navíc v jiném klubu spíše na obtíž, 7 mega, zvlášť když s ním podepisuju smlouvu na tak relativně krátkou dobu, byť je tam ta opce.
                  Jestli jsme za něj dostali tři miliony, tak si můžem gratulovat, ale pochybuju.

                • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

                  Ragnarok     před 7 lety 27.01.2018 20:43 |  
                  2 0

                  Přečtěte si rozhovor s "Laušmanem", někdejším mistrem republiky, jak s ním v Jungbunzlau zacházel Dušan Uhrin. To je silné kafíčko.

                • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

                  Jakob     před 7 lety 28.01.2018 18:39 |  
                  1 0

                  Mě by to fakt zajímalo, a klidně bych se nějak symbolicky s tebou vsadil. A pokud to bude číst někdo zasvěcený, mohl by nás rozsoudit. Třeba o šálu Slavie:-)

                  • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

                    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 28.01.2018 19:15 |  
                    1 0

                    V pohodě, já s tím vůbec nemám problém a navar by tady mohl jen naznačit, kdo z nás dvou je k té finální prodejní ceně blíž.

                    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

                      Jakob     před 7 lety 28.01.2018 19:20 |  
                      0 0

                      Navare je to na tobě :-)

      • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

        Travinho     před 7 lety 28.01.2018 11:11 |  
        2 0

        A četl jsi ten rozhovor vůbec? Laštůvka tam říká, že se těžce rozhodoval mezi Ostravu a Karvinou. Dovedeš si představit, že by Karviná byla ochotna dát tuto sumu. Vzhledem k tomu, že se rozhodoval Laštůvka, tak ta suma byla spíše symbolická. Což je ostatně vzhledem k jeho věku a podzimní formě logické.

  4. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    antiluky86     před 7 lety 26.01.2018 21:30 |  
    4 22

    Neděkuji,nashledanou.

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      sicilianbrno     před 7 lety 26.01.2018 23:51 |  
      9 5

      Sbohem antiluky86

  5. Tak pa

    malan (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 00:03 |  
    9 13

    Vytrucoval sis tu post 1. a neobhajil ji. Ke Slavii sis cestu nenasel, ja k Tobe take ne. Nedekuju, ale preju Ti uspechy proti sparte! Sbohem;) Smrt Baniku!

    • Re: Tak pa

      Travinho     před 7 lety 28.01.2018 11:17 |  
      0 0

      Nevím proč ty minusy, já s tebou zcela souhlasím.

  6. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    A.Lima     před 7 lety 27.01.2018 08:32 |  
    6 5

    Lašty děkuji a ať se ti daří v Novém působišti !!

    Každopádně, kdo tu píše,že to je snad pomalu nejhorší golman co u nás byl, tak já si to rozhodně nemyslím, ano měl tu u nás kiksy bohužel, to je jasné a nikdo nemuže říci ani popel, nicméně pořád si myslím ,že je to nadprůměrný golman , zvláště pro naší ligu ...

    A propo, zajímalo by mě koho považujete za nejhoršího golmana- Já osobně co si pamatuji, tak jsem vždy trnul při každé akci soupeře, když v naší bráně stál Zlámal

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      Nightwing     před 7 lety 27.01.2018 17:41 |  
      1 1

      Když budu hodnotit období od kdy sleduju fotbal a chodím na něj (cca od druhé poloviny sezóny 94-95) tak hned zpočátku mi tam neseděl Stejskal, když se zranil a sezonu dochytal Blažek, tak jsem se divil proč Stejskal pořád chytá (z dnešního pohledu chápu že se jednalo o lídra kabiny a asi bylo dobře že chytal on, byť si myslím, že se ve Slavii těžce zhoršoval a dvojice Černý-Blažek měla dostat šanci) takže odmyslím-li si význam v kabině tak mi slabinou přišel být Stejskal v jeho předposlední sezóně. Nikdy mě nepřesvědčil Václavík, který pak mimo Slavii rozhodně nezaril a jeho životním zápasem tak zustava ten, kdy ještě jako hráč Karviné obral právě Slavii a ta pak po karvinském kolapsu nezvládla zbytek jara. Rakovan, Hrubes, Jaakola, Zlámal..ti byli rozhodně horší než Stejskal, nebo Václavík. Na druhou stranu, špatný byl i tým kolem nich, takže kritizovat je by mi přišlo nefér - od nich se ta kvalita na titul ani nečekala. U Seneckeho,Čontofalskeho nebo Romanovse zase uradovali podivné vztahy na pozadí, takže je bych z toho hodnocení taktéž vynechal.

      • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

        A.Lima     před 7 lety 27.01.2018 20:29 |  
        1 0

        jup ale třeba Jaakola nedostal ani příležitost se nějak ukázat za mě bohužel :)

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      SKEP     před 7 lety 27.01.2018 18:29 |  
      0 0

      František?!

  7. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    johnynz     před 7 lety 27.01.2018 08:54 |  
    4 3

    Lašty, doufám, že se Trpovi, kterýho si nám vychytal, bude dařit, pak ti mile rád poděkuji, ale za JŠ to bolelo hodně...

  8. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    Heretic (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 09:54 |  
    6 0

    Jestli jsem si do jarní sezony něco přál, tak to byla právě změna na postu brankáře. Tj. nákup jednoho až dvou a odchod Laštůvky. Díky za to.

  9. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 11:14 |  
    10 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Předně bych chtěl popřát panu Laštůvkovi hodne zdaru v novém prostředí a poděkovat mu za působení ve Slávii.
    Asi byly zápasy, které se mu povedly více a na některé by chtěl asi i on sám zapomenout.
    Kdo nic nedělá, nic nezkazí a tak bych také odchod pana Laštůvky uzavřel.
    Jinak sleduji se zájmem, co budeme předvádět na jaře za hru a jak se zapojí nově přišedvší posily. Chápu sice, že se asi chceme prezentovat jednou změnou, kdy vzadu budou působit tři beci (oba krajní beci v rolích spojek mezi falešným křídlem na své straně a také snahou o podporu nátlaku na balon při rozehrávce soupeře) , posílí se středová linie, kde budou krajní hráči plnit roli jak beků, tak zase dopředu falešných křídel (to bude na fyzičku hodně náročné), středová osa těch tří vnitřních halvů bude proměnná jak v kombinaci dopředu, tak tím, že jeden z halvů bude defenzivnější a na hrotu bude dvojice hráčů buď jako oba na hrotu, nebo jeden podhrot a nebo jako krajní útočník.
    Musíme však počítat s tím, že se mnohokrát v zápase budou varianty měnit ze systému 3-5-2 na 4-4-2 nebo 4-5-1 a nebo úplně jinak na 4-3-3 a nebo úplně totálně jinak. Rozumím proto těm příchodům nových hráčů.
    Když jsem se díval na ten zápas se Zenitem, tak jsem právě té sestavě moc nerozuměl a taky to podle toho dopadlo.
    Je to příprava, k tomu tyto zápasy slouží a vyzkoušet různé sestavení hráčů je tak nabíledni. Ale některé věci by měly mít svou nepsanou a to i trenérskou logiku. Hráč, který je dlouhodobě připravován na roli stopera, najednou dávám do zálohy? Hráč, který má být rozdílovým hráčem při ofenzivě dávat na beka?
    Dobrá beru to jako přípravu a ač mně výsledek nepotěšil, vlasy si opravdu rvát nebudu.
    V pondělí hrajeme další přípravu a tak určitě pan trenér Trpišovský už bude mít vyhodnoceny další poznatky a naše hra bude zase o něco lepší a to i včetně výsledku. Přeci jen si myslím, že Slávie je mužstvo, které má mít svou úroveň a dostat bůra je škoda (nechci psát, že to zavání trochu ostudou).
    Jinak jsem zaznamenal příspěvek přítele Markuse, který je také jedním z bardů disputací na SN a tak ho moc zdravím.
    "Dum deliberamus quando incipiendum est, incipere iam serum est" - Qantilianus (základy rétoriky)
    Když uvažujeme, kdy je třeba začít, bývá už na začátek pozdě.
    Přeji Vám všem pěkný víkend a s úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      buri     před 7 lety 27.01.2018 12:30 |  
      1 0

      Dobře napsáno, díky Sokrate. Věřím JiT a vím, že potřebuje zkoušet koho kam zařadit. Tyhle přípravné zápasy k tomu slouží, buďme trpěliví. Zenit je v jiné situaci přípravy... Zdravím Vás a těším se na Vaše komentáře.
      Buri

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      mig52     před 7 lety 27.01.2018 13:48 |  
      2 1

      Zdravím Sokrate. Přesto, žes to právě ty, který nám často dodáváš víru a sílu, když něco nefunguje, dovol, abych tentokrát já posílil víru tvou. Já ten zápas pozorně sledoval a třeba z 1. půle byl nadšen, vzhledem ke kvalitě soupeře. Výborný presing, nasazení, překvapivý zisk několika míčů, které nás poháněly k útoku. Častá převaha, držení míče 53 : 47 ( byť vím, že na to se dnes nehraje), ale o něčem to svědčí. Jenže je tady problém v sebevědomí, tedy v hlavě. Zatímco Rusové po naší nevynucené chybě šli do brejku s vědomím -"pojďme je dorazit" a udělali to, my jako by se zalekli "ježišmarjá,získali jsme nečekaně míč - co s ním ( s tím), jak to nepokazit, no a stalo se. Samozřejmě, svůj podíl na tom měla i kvalita Rusů a naše lajdáckost, ale obávám se , že pokud v ofenzivě neposílíme o 3-4 hráče, z nichž by měli někteří řešit pravě finální a předfinální fázi a k tomu mimiřádného bombera, který by pomohl Milanovi s produktivitou, tak se nehneme z místa (měřeno mezinárodní úrovní, na ligu do 3. místa si vystačíme se stávající situací). Jen mám obavu, zda by na tyto rozdílové plejery uvolnil majitel peníze). Měj dobré dny a ozvi se častěji. Mig

      • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 14:54 |  
        5 0

        Dobré odpoledne Vám oběma a děkuji za Vaše názory.
        Já jsem moc rád, že právě tady na SN si tu víru ve Slávii dodáváme navzájem a byť si tu občas "vjedeme do vlasů", vždycky je to proto, že tu naší Slávii máme moc rádi. Také vím, že i ta kritika je nutná k tomu, abychom nelítali v oblacích, ale vždycky si sedli poctivě na zadek a měli jasno, jaká je realita.
        Proto také věřím, že se v přípravě začne objevovat to, co očekáváme, tedy že bude naše Slávie naostro hrát v lize a domácím poháru fotbal, který se bude blížit trendu vyspělých evropkých mančaftů.
        Máme tu možnost, že máme nyní vše finančně zabezpečeno, nehrajeme o přežití a neřešíme existenční problémy. Máme nyní možnost budovat už od přípravek, přes žáky a dorost to, co bylo vždycky naším přáním. Tím je silný a kvalitní klub, se kterým bude nutné počítat i z hlediska nejen sportovního, ale i společenského a aby Slávie měla svůj nezastupitelný význam nejen v historii, ale i v budoucnu. Je moc krásný pocit, když nám hrají malí kluci v červenobílém dresu, bojují za tento dres na plný pecky, ale fér.
        A příkladem pro ně je právě naše "A" mužstvo, protože tam naše "mladé pušky" mají největší zdroj inspirace.
        Také věřím, že snad dobré dny přijdou a to pro nás pro všechny.
        S úctou k Vám
        Sokrates55

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      dupy77     před 7 lety 27.01.2018 22:59 |  
      0 0

      Dobrý den chci se zeptat koho máte na mysli připravován na stopera a rozdílového hráče na beku?

      • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 28.01.2018 09:44 |  
        3 0

        Dobré dopoledne přeji a omlouvám se, že jsem neodpověděl dříve.
        Tím stoperem myslím Jugase. A tím rozdílovým hráčem v útoku, kterého dáváme na beka je Sýkora.
        Jugas je stoper se vším všudy a jeho styl a také zlepšení při hře v obranné fázi je pro nás důležitý. Najednou po něm chceme vysouvání do prostoru defenzivního záložníka a i rozehrávku. Každý stoper spíše vnímá, co je za ním než před ním. Je to v něm uložené. Tím novým požadavkem ho možná rozházíme. Ale třeba se mýlím.
        Sýkora je útočník, on bránit ne že nechce, ale on to neumí. Navíc si myslím, že nemá v sobě to, co bek má mít. Ale je to jen můj názor a opravdu se mohu mýlit.
        Každá změna přináší pochybnosti a je to normální a myslím i férové je říci předem. Pokud se budu mýlit, sám to rád přiznám. Naopak nepoužívám ten styl "já jsem to tu říkal".
        Tak asi tak a s úctou
        Sokrates55

        • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

          Travinho     před 7 lety 28.01.2018 11:20 |  
          1 0

          Já viděl Sýkoru na beku hodněkrát a rozhodně se nedá říct, že by byl dozadu horší než takový Sobol. Právě naopak.

        • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

          dupy77     před 7 lety 28.01.2018 13:54 |  
          0 0

          Dobré odpoledne s Jugasem souhlasím je to můj velký oblíbenec srdcař a velký dříč. Sýkora by se mě naopak na beku moc líbil tak uvidíme. Hlavně doufám že se nám bude dařit. Děkuji za odpověd

          • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

            Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 28.01.2018 15:26 |  
            0 0

            Dobré odpoledne přeji a také děkuji za Vaší reakci.
            Budeme vidět v dalších zápasech, co z toho vzejde.
            Doufám, že jedním z atributů, které budou naší zbraní, bude schopnost hrát celoplošný a nátlakový fotbal. To bude vyžadovat fyzicky velmi dobře připravené a odolné všechny hráče. Prostě musíme soupeře uběhat a nedat jim "líznout". Navíc musíme zlepšit vstupy do zápasů a už od začátku tisknout soupeře. Ale to je moje představa. Hráče na to máme a proto jsem i psal, že jsme posílili a příchody hráčů beru pozitivně.
            Dneska jsem si ráno připomněl slova Sv. Františka z Assisi:
            "Začněte dělat to, co je nezbytné a pak to, co je možné. Najednou zjistíte, že děláte i nemožné.
            S úctou k Vám
            Sokrates55

  10. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    sks9     před 7 lety 27.01.2018 14:42 |  
    5 1

    Lašty díky,ať se ti daří

  11. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    mats     před 7 lety 27.01.2018 18:01 |  
    8 0

    Odchod Honzy Laštůvky není asi žádným překvapením. Je to rozumné řešení pro všechny strany. Zůstat tady, neměl by to lehký. Musím ale říct, že ho do jistý míry chápu. Každý gólman ve své kariéře pustí hloupý góly a vyčítá si je i sám. Nakonec, vzpomněl jsem si tak trochu i na dobu, kdy jsem sám končil s aktivním chytáním. V týmu, kde ať už se vyhrálo nebo prohrálo, s nulou vzadu nebo ne, vždycky jsem si v šatně vyslech od cca tak třeba o 15 let mladších kluků věty typu - hele, gólů sice moc nedostáváš, ale chytáš divně. Chvíli to ve vás uzrává a pak si řeknete, že tohle fakt nemáte zapotřebí a je spousta jiných věcí, který kvůli fotbalu zanedbáváte. No a tady se to vyvinulo pomalu tak, že od diváků by to Laštůvka schytal po každý (byť i zdánlivý) chybě v každym zápase.
    Takže Honzo díky a ať se daří v Baníku.

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      Jachym     před 7 lety 27.01.2018 22:15 |  
      1 1

      No jo, ale ty ses na to mohl vykašlat, protože, alespoň předpokládám, jsi nehrál na nejvyšší úrovni a fotbalem ses neživil. Případně mě oprav:-) Laštůvka ale očividně neměl od nových trenérů důvěru a dělat dvojku sem přece nešel...

      • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

        mats     před 7 lety 27.01.2018 23:54 |  
        3 0

        Máš pravdu, fotbalem jsem se neživil a navíc už mi bylo taky lehce přes 40. ;-) Proto jsem to taky tehdy zabalil úplně. Laštůvka končit zřejmě ještě nechce (nakonec, na naši ligu je to podle mě pořád jeden z těch lepších gólmanů) a proto jde pryč. Někam, kde věří, že si ještě zachytá. Na tom mi vlastně taky nepřijde nic divnýho.
        U nás si moc nepomoh už tím prohlášením, že sem půjde jedině jako jednička (i když rozdíl mezi vyřčeným a novinářem napsaným občas taky bývá :-) ). Opravdu si myslím, že by jeho přestup do Baníku mohl být ke spokojenosti všech zúčastněných stran.

  12. Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

    Papol     před 7 lety 27.01.2018 22:06 |  
    0 4

    vzkaz kmotr - ha, už někdo někam přestoupil. Je to 3 dny, co jsi vynesl tato slova a ještě k tomu, Tvoje starosti bych chtěl mít, když nás vlastně informoval oblastní deník . Vidíš a moc vody neuplynulo a nevím, proč jsme to prostě nemohli vědět dříve, že? papol

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 23:17 |  
      0 0

      To je na me?

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 23:27 |  
      4 0

      Sorry odeslalo se mi to omylem driv. No a co jsi tim teda chtel rict? 21.6. nejakej platek spekuluje od prestupu Lastuvky a 26.1. v den uzavreneho prestupu se to zverejni. To by jsi jako chtel,aby Slavia vydavala tiskove zpravy typu: “dnes k nam prijely zastupci Karvine,Baniku a Smetanovy Lhoty a ptali se nas co budeme delat s Lastuvkou. Tak jsme jim rekli,ze ho chceme prodat a nyni budeme resit,kdo z vas da vic. Za hodinu vam napiseme,kdo kolik nabizi. A za dalsi hodinu vam prineseme nazor samotneho Lastuvky,kam by se mu vic chtelo.” A takhle 5 dni v kuse do definitivnihi uzavreni prestupu? Tak jeste jednou: Tvoje starosti bych chtel mit. Me stacilo uplne v klidu se necemu venovat a za 5 dni si precist,ze prestoupil. A to ze se neco takoveho chysta,my bylo jasne uz z predchozich spekulaci a nasledneho prichodu Kolare. Na to nepotrebuji tiskovou zpravu.

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      Kenny     před 7 lety 28.01.2018 00:08 |  
      7 0

      Bomba je to v čase 10:13. Prej "Sparta nět"!!!

      • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 28.01.2018 11:31 |  
        4 0

        Je to borec :)

    • Re: J. Laštůvka přestupuje do Ostravy

      Matysek     před 7 lety 29.01.2018 11:23 |  
      0 1

      složíme se Dannymu na kérku SKS? :)

  13. Krátké vyjádření k Janu Laštuvkovi

    p!erreCORE     před 7 lety 28.01.2018 11:21 |  
    2 2

    Jeho velkoústé řeči, že k nám půjde, jen když bude mít zaručenu pozici jedničky chápu (komu by se v pětatřiceti líbilo leštit lavičku) - jenže! měl své prohlášení podpořit výkony, což se tolik nepovedlo.

    Udělal pár chyb, měl pár světlých chvilek, - zachytal, odešel, stopu nezanechal..

    Nemám ho rád, nic proti němu nemám, nic mu nezazlívám, prostě brankář, který se nepředvedl..

    Nic víc, nic míň..

    Netřeba to více řešit.