Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

Komentáře (71)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    ŽerykRWS     před 7 lety 26.01.2018 01:54 |  
    2 10

    To bude hysterických komentářů.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      mig52     před 7 lety 26.01.2018 09:07 |  
      1 1

      Napsal jsem svůj názor na toto utkání pod článkem Slavia-Zenit 1:5 jako diskusi s Vlkem 30 a protože je to delší, nechci to tu opakovat. Ale byl bych rád, kdybyste si to přečetli a bez emocí vyjádřili svůj názor, prosím je ty, kteří zápas pozorně sledovali. Dík a těším se na polemiku.

  2. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    Srdcar114     před 7 lety 26.01.2018 08:05 |  
    3 0

    Musíme doufat,že bude platit pravidlo,že špatné výsledky v přípravě povedou k dobrým v ligové sezoně.Tak to někdy bývá.Určitě k zamyšlení je počet obdržených golů.Na podzim jsme říkali,že problém byl v neproměňování šancí,včera to bylo totéž.Pokud budou hráči zdraví,neměnil bych podzimní složení obrany s Bořilem,Delim a Jugasem.

  3. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 08:50 |  
    0 8

    bohužel naše obrana je dělá neustále, nic nového...

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      Travinho     před 7 lety 26.01.2018 09:42 |  
      7 0

      Toho jsem si na podzim kromě několik výjimek nevšiml...

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        první rytíř     před 7 lety 26.01.2018 13:45 |  
        1 0

        Souhlasím. Všiml jsem si ale, že pořád a stále trpíme neproměňováním šancí.

  4. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    Fačín     před 7 lety 26.01.2018 09:31 |  
    6 31

    Pane Trpišovský, to je ale vaše vizitka! Vy jste zodpovědný za předváděnou hru a výsledky, vy ordinujete taktiku. Tak se prosím přestaňte vymlouvat a začněte s tím něco dělat, dostávat čtyřky a búry nás fanoušky opravdu moc nebaví. A bohužel, o krásném fotbale zatím nemůže být vůbec řeč. Zatím jste ten mančaft jen rozvrátil.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      Travinho     před 7 lety 26.01.2018 09:42 |  
      9 2

      Začínáš brzy ztrácet nervy...

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        petrnovy     před 7 lety 26.01.2018 09:43 |  
        10 5

        Že na toho trolla ještě reaguješ :)

        • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

          Fačín     před 7 lety 26.01.2018 09:55 |  
          4 13

          Nejsem žádný troll. Jen zklamaný fanoušek Slavie.

          • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

            kalex     před 7 lety 26.01.2018 11:46 |  
            9 1

            Ne že bych tě chtěl nějak kamenovat, ale někdy je lepší držet hubu. Po pár týdnech se hned srát do Neznáma s Trpišem... , kór, když je to příprava,...

            • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

              Jardiiis     před 7 lety 26.01.2018 11:53 |  
              6 2

              Já nechápu jak po jednom přípravném utkání už může soudit trenéra a sportovního ředitele

              • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

                Jardiiis     před 7 lety 26.01.2018 11:54 |  
                2 1

                Vsadím se že ani neviděl přenos

                • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

                  Fačín     před 7 lety 26.01.2018 13:15 |  
                  1 3

                  A na to jsi přišel jak? Z tebe asi dobrý sázkař nebude.

                  • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

                    Jardiiis     před 7 lety 26.01.2018 16:31 |  
                    3 1

                    Stejně jako z tebe dobrej fanoušek :-P

                    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

                      Billy01     před 7 lety 26.01.2018 18:47 |  
                      1 5

                      Takže být dobrý fanoušek =slepě podporovat Trpišáka, protože ho většina zatím miluje? Je to sice příprava, ale dostávat takové šišky není moc fajn ne!? Se budu usmívat až tady jeho milovníci budete jednou vyvolávat, Trpišák ven :))) Jen doufám, že kluci zaberou a budou hrát krásný fotbal plný nádherných gólů! Sks

                      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

                        edenian     před 7 lety 26.01.2018 21:32 |  
                        3 0

                        Staci trochu tolerance na zacatku pripravy, ne?

                      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

                        Jardiiis     před 7 lety 26.01.2018 21:34 |  
                        5 0

                        Slepě podporovat????? Cože???Co takhle mu dát šanci něco dokázat?? Plzeň dostala Bura 2x za sebou a chtěl bych vidět Plzeňský fans jestli už Vrbu odvolávají.

          • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

            Travinho     před 7 lety 27.01.2018 08:30 |  
            1 0

            Tím hůř...

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        Fačín     před 7 lety 26.01.2018 09:55 |  
        3 10

        Já nervy neztrácím. Já se toho obával už od nástupu Nezmara do funkce. Jsem prostě jen zklamaný po takto vysokých porážkách. Myslím, že to není hodno jména Slavie.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      mig52     před 7 lety 26.01.2018 09:59 |  
      7 2

      Fačíne, pokud faulujeme pár metrů před naším vápnem, tak každý hráč pralesní ligy i v mladších žácích ví, že se má postavit před balón tak, aby soupeř nemohl rychle rozehrát!!! Pokud se naší pohodáři Sobol s Míňou na to vykakají a sabotují to, tak toto je prvoligový trenér nemá učit! To musí vědět a oni to ví, jen nesmí být lajdáci. Ale ono je to vlastně dobře, v takových situacích se dělí zrno od plev a v našem vyrovnaném kádru té selekce bude třeba, jak dědé na Valašsku pravijá, jak koze drbání. Ona ta lávka či tribuna je vyléčí, zřejmě s následným odchodem. Což by mě u hráče, jako Stoch, mrzelo.

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        Fačín     před 7 lety 26.01.2018 10:04 |  
        2 11

        No ale zase je to vizitka trenéra. Když jsou hráči pod ním laxní, tak mají asi trenéra na salámu, protože je není schopen přesvědčit o své "vizi". Prostě pro něj nejsou ochotní "hrabat". Za to si může Trpišovský nejspíš sám - někde asi dělá chybu.

        • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

          petrnovy     před 7 lety 26.01.2018 10:37 |  
          3 0

          Stoch má na salámu všechny trenéry celou svou kariéru, stejně tak měl Sobol na salámu Šilhavého, minimálním v závěrů podzimu.

          • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

            Fačín     před 7 lety 26.01.2018 10:45 |  
            3 1

            To je bohužel pravda...

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      sharp     před 7 lety 26.01.2018 10:22 |  
      9 3

      Díky tvým obdobným příspěvkům, kterými to tady masivně plakátuješ, se diskuze zde stává, alespoň pro mne, nepoživatelnou. Gratuluji...

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        Fačín     před 7 lety 26.01.2018 10:47 |  
        2 11

        No jo, já bych se tu taky radši rozplýval nad skvělými výsledky, pohlednou hrou a radoval se z příchodu skutečných posil...Ale kde nic není...

        • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

          tomblesk     před 7 lety 26.01.2018 13:34 |  
          3 4

          Já se těmto komentářům nedivím. Proč změny a proč nové posily? Chce to pořádný rozbor bez iluzí a bez příkras. Sledoval jsem pohyb hráčů při těch lapsusech /Pokorný jako hadr na koštěti, plus KÚdela jako poskakující klaun ..../ Inu hodně je to tréninku a k tomu bezradnost Necida na balonu. No potěš pánbu ...Asi moc nenaténovali a když tak co? Tohle!! Experimenty z školní třídy chemie .... A ty návyky od žáků, to říkejme žákům - tady se musí jednat. Laštůvka přišel jako machr machrů a ten "školák" s Astanou - to bylo na výpadek mysli, pravda machra machrů a ten průser za to nestál. Řeči typu: Že se to stává, budiž. Ale my chceme mančaft aspoň jako byl ten Zenit. Chyby nedělat, soupeře trestat a šance proměňovat, kdy a jak se tohle zlomí? Obávám se, že na to zázračný trenér není /blahé paměti kdysi snad Vytlačil, Bruckner/, ale teď?? Nic na obzoru. Možná za čas zjistíme, že Trpiš byl hezky namalovaný obrázek. Tak to v praxi dopadá, když je důležitější marketing na to jak to vypadá a ne jak to skutečně je a jaký skutečný se účel plní. Takže cesta zázraků je odložena. Do kdy? Těžko říct. Vypadá to, že se musí sejít více veličin, abychom byli aspoň jako ten Zenit, kdo si všiml jejich /sebe/jistoty? Tady se furt "vytváří tlaky" a zde je výsledek. Serte na tlaky, na marketingové efekty a trvejme na tom, ať mančaft včetně trenéra jde za svým - a hlavně musí to být vidět na hřišti - a když ne tak za pár let možná? I tomu Zenitu to nějaký čas trvalo a prostě Trpiš není určitě Mancini. Je to hlavně o tom správně hráče vyhodnotit a najít pro ně místo. A netahat z klobouku dříve blikavé rádoby hvězdičky. Upřímně - Pokorný asi potenciál má, ale v Zenitu by asi chvíli sbíral mičudy, a Kúdela jakbysmet. Takže " Čisté víno " nalít prosím, raději bych, aby už bylo ve sklepě a zrálo. A neplést se zrajícími syrečky ....Tuším, že zas na nějaký čas potřebujeme "silné nervy a žaludek", ale i v tomhle jsme my Slávisti už zkušení. Po několikáté holt do toho!!!! Díky Zenite, i poučení neškodí - třeba si to vzít k srdci a makat ....

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 11:12 |  
      11 4

      Nechceš změnit medikaci? Nebo sem aspoň přestat psát tyhle blitky?

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        Fačín     před 7 lety 26.01.2018 13:14 |  
        1 8

        Co zkusit něco inteligentnějšího? Na vaše urážky už jsem zvyklý.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      Boss82     před 7 lety 26.01.2018 11:48 |  
      7 2

      Dej si mokrej hadr na čelo!

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      Arya     před 7 lety 26.01.2018 12:50 |  
      2 0

      Buďme v klidu ;) Stačí se podívat na přípravu VP,4ka od Domažlic a dvakrát dostali bůra...Jasně,taky mě štve,že jsme dostali tolik branek, ale takhle hrotit to nemá smysl...

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        Fačín     před 7 lety 26.01.2018 13:18 |  
        1 9

        Ale vždyť já nic nehrotím... To jen tady banda ochránců Slavie začne hystericky útočit na kohokoliv, kdo se odváží vyjádřit nespokojenost, zklamání, nebo nedejbože dokonce naštvání..

  5. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    Divizni (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 09:35 |  
    7 0

    Gólů jsme na podzim skutečně mnoho nedostávali a to nás náš brankář zrovna moc nedržel. Teď jsem si přečetl, že by měl odejít Frydrych nebo Jugas. To bych opravdu nepochopil. Ať se naše vedení nejdříve podívá, kolik branek dostal třeba Liberec....

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      Fačín     před 7 lety 26.01.2018 09:41 |  
      2 11

      Na to kdyby se vedení podívalo (nebo tomu dalo dostatečnou váhu), tak tu nikdy nemůžeme mít toho kouzelníka, co nás učí dostávat búry...

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      mig52     před 7 lety 26.01.2018 10:06 |  
      10 1

      No odchod Jugase bych hodně ostře kritizoval. Dle mne je pořád stoper číslo 2 a vzhledem k Deliho podzimu jednička. Pokorný ani Kudela ho nepřevyšují a už vůbec ne výrazně!!! Zdůvodnění, že JiT tyto hráče zná, neberu. On přece musí sakra dobře znát i Jugase. Borce se super morálkou, tahouna, železného muže v ideálním věku, týmového hráče který odehrál všechny minuty a který se s toho ne+osral, ani si nestěžoval na přetížení!!!

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        Ondráš     před 7 lety 26.01.2018 10:15 |  
        0 1

        Proč by měl odcházet Jugas?? Kde takovou kokotinu čtete?

        • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

          Fačín     před 7 lety 26.01.2018 10:36 |  
          2 4

          Protože máme přetlak stoperů. Deli je neposaditelný (doufám) a Kúdelu s Pokorným si přivedl nový realizační tým, takže je jasné, že ti hrát budou, alespoň zpočátku. K tomu jeden jako náhradník a dva stopeři zůstavají na ocet. No a to tím pádem vychází na někoho z trojice Frydrych, Jugas, Ngadeu. Frydrych má výhodu, že je použitelný i na kraji obrany, Ngadeu zase v záloze. Z toho mi vyplývá, že přebývá právě Jugas.

          To není můj nápad ani mé přání, jen se snažím vyčíst, jak to asi plánuje trenér a spol.

          A podobnou úvahu píší i v dnešním Sportu - i když chápu, že to není náš oblíbený plátek a hovadin o Slavii tam píší denně několik.

          • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 10:42 |  
            4 0

            Trpišovský se vyjádřil, že mezi stopery bere Deliho, Kúdelu, Pokorného a Jugase. Frydrycha jako krajního obránce a Ngadeua jako záložníka (defenzivního).

          • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

            mig52     před 7 lety 26.01.2018 11:22 |  
            1 1

            Jj, Deli je nepostradatelný, a teď mi ukaž na doktora, který ti zaručí po podzimu jeho železné zdraví. Moooc mu ho přeju!

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        petrnovy     před 7 lety 26.01.2018 10:39 |  
        2 12

        Jugas ty ostatní konkrétně převyšuje v čem? Rychlostí je na tom nic moc, rozehrávka taky špatná, souboje průměr. Nechci říkat, že je úplně špatný, ale pro mě to je průměr.

        • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

          mig52     před 7 lety 26.01.2018 11:21 |  
          6 1

          Je tvůj problém, že jeho přednosti nerozpoznáš. Slabiny jsi "poznal", asi i proto jsme na podzim docela málo inkasovali. Deli převyšuje, ale na marodce je plat prtný.

  6. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    Markus     před 7 lety 26.01.2018 09:44 |  
    5 0

    Jsem rád, že to přišlo teď, je ještě dost času se poučit. Po delší době jsme si zahráli s kvalitním soupeřem, který byl v pohodě a užíval si to. 5 gólů bude ostuda vždy, ale naštěstí to nebyl soutěžní zápas, dnes je nový den .. Bude to chtít čas, než si nový systém sedne, včera jsem tam prakticky neviděl týmovou práci, individuálně jsem tam viděl od nás i spoustu pěkných věcí, ale bez efektu, protože na to spoluhráči nedokázali navázat. Když už jsme se rozhodli odejít JŠ, tak se musíme smířit s tím, že se budeme chvilku plácat, než se nadechneme k novému výkonu, který snad bude lepší než to vypadalo na podzim. Teď nezbývá než pracovat a je na trenérovi, aby vyhodnotil po sezoně, kdo do toho dal vše a kdo ne.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      bongor     před 7 lety 26.01.2018 11:47 |  
      2 0

      Po sezoně by bylo trochu pozdě podle hesla "pozdě bycha honiti".Obrana se musí srovnat ještě do začátku sezony.Nikdo z ní /zatím?/neodešel,takže by to nemělo být nijak obtížné.

  7. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    Ondráš     před 7 lety 26.01.2018 10:00 |  
    2 0

    No Jindřichu, to mě taky..nezbývá, než se po dobu přípravy obrnit hroší kůži a raději moc nečíst noviny, protože to asi nebude poslední řachanda. Tak snad se to do ligy trochu zvedne, na lámání hole je ale ještě brzo. Každopádně bych si na podobné výsledky docela nerad zvykal, a to i v přípravě.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      Markus     před 7 lety 26.01.2018 10:38 |  
      4 1

      Do ligy se to zvedne zcela určitě, sestava byla včera hodně improvizovaná. Neumím posoudit, zda je lepší hrát zápasy přípravy proti takto kvalitním soupeřům v takto moc improvizovaných sestavách nebo tam naklusat jak do soutěže, ale důvěřuji trenérům, že vědí co dělají. Přijde mi velmi zábavné, jak někteří už po pár týdnech zpochybňují práci trenéra, já si teda počkám až budou mít šanci projevit se i pozitivní výsledky jeho práce s týmem a to jsme tak na konci jara. Ale samozřejmě, že mám očekávání, progress by to měl být viditelný už po pár zápasech a na to já se těším moc!

  8. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    Komix     před 7 lety 26.01.2018 10:50 |  
    10 1

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/324844/slavia-resi-pretlak-mezi-stopery-odejit-muze-jugas-nebo-frydrych.html
    Jestli jsme opravdu přivedli průměráka Kúdelu a místo něj pošleme do Liberce Frydrycha, který je na stoperu minimálně na stejné úrovni, nebo nedejbože Jugase, nejvytíženějšího stopera na podzim tak se někdo ve vedení asi zbláznil!

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      houston (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 11:16 |  
      1 1

      Nebo to byl záměr ?

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 11:43 |  
      2 0

      Nevěřím tomu, podle mě opět klasické Podroužkovo vaření z vody. Na pozice tří stoperů máme i se započtením MNN a Frydrycha 6 hráčů, tedy zcela optimální počet.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      dupy77     před 7 lety 26.01.2018 18:51 |  
      2 0

      Já si myslím že to řeší jenom ten nýmand Podroužek

  9. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    LA11     před 7 lety 26.01.2018 10:51 |  
    10 2

    Pratele,
    Hodnotit trenera a jeho system v priprave kdyz prave prisel je dost ubohy..

  10. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    LA11     před 7 lety 26.01.2018 10:53 |  
    5 1

    Co se tyka odchodu, tak bych asi nemel strach o Jugase nebo Frydrycha.. spis bych to videl na nekoho z trojice Hromada,Mingazov,Sobol...

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      bongor     před 7 lety 26.01.2018 11:52 |  
      10 0

      Sobol nic moc,Hromada to samé,Mingazova potřebujeme a vypadá dobře.Ale vyhodit Frýďu a zejména Jugiho na konto Kúdely,to se mi snad zdá/hodně blbej sen/.

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        mig52     před 7 lety 26.01.2018 12:14 |  
        0 1

        Podepisuju, pokud dovolíš.

        • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

          bongor     před 7 lety 26.01.2018 12:22 |  
          0 0

          To víš že dovoluji.

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        ŽerykRWS     před 7 lety 27.01.2018 03:44 |  
        0 2

        Sobol to prostě umí, je perspektivní, jen ta forma šla ke konci dolů. S Hromadou souhlasím a Mingazov je pěkně nepříjemnej štírek, myslím že při troše důvěry bude mít na základ. Kůdelu bych neodepisoval, počkáme co předvede ve více zápasech, až pak bude kritika na místě. Ty dva snad nikdo nevyhazuje, ale obávám se, že Frýďa je taková záplata a když budou všichni ok, tak na něj moc místa nezbyde a sám bude chtít pryč. Jugas je silovej, má šanci se o to porvat, ale jestli bude zbrklej jak někdy na podzim a nepřidá víc ve hře s míčem, tak to bude mít těžký a bude platit to co u Frydricha. Holt kluci musí přidat, což není na škodu.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 16:57 |  
      0 0

      Sice jsi vypsal tři hráče, ale každý na úplně jiný post.
      Když odejde Hromada, kdo tam zůstane... Hušbauer, Bucha, Souček, Ngadeu(?), Kúdela(?, přišel sem jako stoper).
      Na pravé straně při odchodu Mingazova by dostal prostor van Buren(?, chtěl čtyři útočníky a jeden z nich je právě van Buren), Sýkora(?, nejspíš ho chce Trpišovský stejně jako v Liberci dávat na pozici LO),.
      Na levé straně obrany, při odchodu Sobola by zůstal Sýkora, Bořil(?, očekávám ho spíš jako PO) a Pokorný(?, přišel sem jako stoper).
      Otazníky jsou u hráčů, u kterých nepředpokládám tolik prostoru na konkrétních postech, ale spíš jako provizorní řešení.
      Osobně bych možná očekával odchod Ngadeua, kterého Trpišovský jako ''stopera'' neoznačil a neočekávám, že bude dostávat prostor jako střední(defenzivní) záložník. Jenže Deli ve Slavii potřebuje nějakého parťáka, a tak odchod Ngadeua by nejspíš vyústil i v odchod Deliho.

  11. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    DF007     před 7 lety 26.01.2018 12:44 |  
    12 11

    Už několikrát jsem se tady vyjádřil, že v Trpiše zrovna velkou důvěru nemám. Nepovažuji jej, za mimořádného trenéra, ale jen za trenéra, kterého ze mně neznámého důvodu velebí média.
    Zatím se mu podařilo rozbít to, co fungovalo, tedy obranu. Chytrý člověk nebourá něco, co funguje, ale snaží se zlepšit to, co nefunguje. Takže bohužel trenér nedělá nic pro to, aby ve mě důvěru vzbudil (ale o mně to samozřejmě není). A v hodnocení zápasu hodil vinu na hráče, což se také nedělá. Chyby jim samozřejmě vytknout musí, ale v kabině.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      johnynz     před 7 lety 26.01.2018 13:37 |  
      4 2

      Z jakých důvodů ho nepovažuješ za mimořádného trenéra?

      Uvědomuješ si, že v dnešní době začíná útok, který nám na podzim nefungoval, již od obránců?

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      tomblesk     před 7 lety 26.01.2018 13:53 |  
      2 4

      Něco na tom je, abychom se nedivili. Tak jako trenér hráčům má říct své, je třeba říct své i trenérovi. Ale když z něj fotbaloví nezna/polo/bozi á la Podroužek dělají "zázrak zázraků" jde to těžko a tyhle knížecí rady od nás, sotva někdo čte. Nebo si někdo myslí, že tak, jak zdrbal Trpiš hráče, někdo podobně zdrbe jeho? Co sportovní ředitel - ten bude za ním stát až do hrobu a pak asi spadne za ním ....Jde jen o to, kdy a jak? Dříve než bude pozdě. Nebo čekat na kouzelníka - to je tady normální a ve fotbale zvlášť ...

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      iwanowicz     před 7 lety 26.01.2018 14:43 |  
      1 0

      Ale v prvni puli byla obrana Boril, Jugas, Deli, Sobol, jen na DZ byl Kúdela.

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        DF007     před 7 lety 26.01.2018 18:18 |  
        1 4

        A to je právě to, co mě trápí. Museli dostat pokyny, na které asi nemají. Já si hrozně přeji, abych se mýlil a v létě se Trpišovi omluvil, ale jeho dosavadní vizitka mě nepřesvědčuje. Jím vedené týmy vždy hodně běhaly, ale také hodně inkasovaly a o titulech zpravidla rozhoduje defenziva.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      ŽerykRWS     před 7 lety 27.01.2018 03:56 |  
      2 0

      Zní to logicky až do toho ,,co funguje´´ Naše obrana fungovala dozadu, ale dopředu ani ťuk. Krajní obránci byli ve hře po lajně nulový, ale nebylo to v jejich kvalitě, nýbrž ve způsobu hry, kdy se do akcí v pohybu po lajně dostávali sporadicky a to Bořil i Sobol jsou zrovna ideální hráči do lajny. Vyvézt a nahrát byl schopnej ze stoperů jen Deli. Vidím v tom velký oříšek, nebo tobě se líbí, když si stopeři bezradně nahravají mezi sebou ? Čekám od Trpiše že tohle do pěti, deseti zápasů vyléčí.

  12. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    první rytíř     před 7 lety 26.01.2018 14:11 |  
    4 1

    Tak jsem se podíval na sestřih gólových situací viz: https://www.youtube.com/watch?v=vcOg2bzNAg8 a je jasné, že v naší obraně panuje zjevný zmatek, způsobený tím, že vůbec nepokrýváme útočící hráče po stranách a až k nim někdo nakonec přistoupí, potom vznikají šílené mezery uprostřed. Individuální chyby tam jsou, ale většinou daleko od naší branky, fungující defenziva by byla schopna tyto chyby jasně napravit. První gól Zenitu padl z ofsajdu, třetí brance předcházel faul, který nebyl, jeden z dalších gólů byl s tečí zřejmě Frydrycha a náš brankář se rovněž nijak výrazně nevyznamenal. Takže tak.

  13. Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 15:26 |  
    12 1

    Jestliže chce hrát JiT jiný fotbal než JŠ, nemůže si přece říct.....Obrana fungovala dobře, takže vy obránci hrajte to, co pod JŠ a podíváme se jen na zálohu a útok. V dnešním fotbale začíná útok od obránců a obrana od útočníků.
    Nemůžu se tedy divit, když první zápas na herním soustředění jsou zmatky v obraně. Věřím, že se naše obrana a útok budou zlepšovat, ale je docela pravděpodobné, že to nebude úplně dobré ještě ve třetím kole ligy.

    Úplně nejhorší by bylo, kdyby JiT pod tlakem vedení a fanoušků musel třeba ve druhém kole ligy ustoupit od své vize a začít hrát fotbal nekompromisně na jistotu...dostali bychom se do kolotoče, ve kterém byla, a doufejme ještě nějaký rok bude, sparta a lepší výsledky by náš fotbal v dlouhodobějším horizontu stejně nejspíš nepřinesl.

    • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

      iwanowicz     před 7 lety 26.01.2018 18:23 |  
      9 1

      Jako neminim delat zadny soudy pred zacatkem jara, je to jen prvni zapas na hernim soustredeni s kvalitnim souperem, ale je treba si uvedomit, ze jsme vyhodili trenera, ktery mel ligovou bilanci 42z a z toho jen 2 porazky! A ja jako fanousek, chci videt vysledky. Novy trener ma kompletni nabitej kadr, mohl si privest do tymu koho chtel a ma luxusne dlouhou pripravu s tymem, neni jedinej duvod, proc by Slavia nemela hrat kvalitni fotbal od prvniho ostryho zapasu. Me se nelibi alibisticky reci o tom, ze kdyz to nebude dobre jeste ve tretim kole jara, tak maji byt vsichni vklidu atd. Takhle by nikdo v klubu jako je Slavie premyslet nemel. Prvni zapasy hrajem v Jihlave venku a s Bohemkou doma a kdyby jsme s nima meli mit problemy, budu jednoznacne zklamanej..

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        TSeguinTS     před 7 lety 26.01.2018 18:45 |  
        12 0

        Jak mi jsou ukradené výsledky z přípravy v Dubaji, tak tolik jsou pro mě důležité ligové zápasy. I kdybychom od každýho v přípravě dostali 4 góly, vědu z toho dělat nebudu. Ale jihlavu musíme přehrávat celých 90 minut.

        • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 19:59 |  
          4 0

          Tak to já jsem skromnější, počítám, že to v lize ještě bude trochu drhnout a beru jakoukoli výhru. Musíme to prostě nějak urvat a nastartovat vítěznou vlnu. Čím bude víc tréninků, tím se to bude zlepšovat, čas nám pomůže.

      • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 18:52 |  
        14 2

        Zklamany by jsme byli urcite vsichni ale rekni mi jedinej duvod,proc by melo byt apriori spatne,ze nam to ze zacatku nepujde,kdyz se budeme snazit o neco,co se muze poradne projevit (vysledky i hra) az treba za pul roku? To kvuli tomu jednomu jaru zase obetujeme dlouhodobou strategii a tolik vzivanou koncepci? Nebo jak jsem tady slysel,ze uplne nejstrasnejsi by bylo skoncit tenhle rocnik za Spartou. Ja na to v podstate kaslu,kde tohle jaro skoncime. Me jde proste o to,aby jsme v blizke budoucnosti (rekneme na startu sezony 2019/20) byli vaznou a rovnou konkurenci pro tymy jako je Villareal. Zkratka uroven asi tak soucasne Basileje, kdy se muze stat,ze potrapime i velkem kluby v LM. A uvedomuju si,ze chtit tohohle dosahnout neni mozne s hrou na jistotu a vysledky v nasi kapr lize. My proste musime stuj, co stuj trvat na systemu totalniho fotbalu bez ohledu na to,jake zrovna ted mame fotbalisty. Jinak je to dalsi ztraceny pulrok na ceste k tomu hlavnimu cili. Kdo se bude ptat na to,jestli jsme v roce 2018 skoncili pred Spartou nebo za Spartou,kdyz v sezone 2019/20 vypraskame v predkole LM Zenit a nasledne postoupime z 2. mista ve skupine do osmifinale? Nikdo. A to by mel byt proste nas primarni cil. A ne se porad honit za nejakym pseudouspech v lize,tim ze vse budeme podrizovat okamzitemu prospechu a pak dostat vypraskano od kdejakeho lehce nadprumerneho evropskeho tymu.

        • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

          iwanowicz     před 7 lety 26.01.2018 19:31 |  
          8 0

          No zrovna ja jsem docela konzervativni fanousek, vycepovanej tema smutnyma rokama, co jsme zazili a pral jsem si, aby Silhavy dostal jeste sanci, bo mi prislo, ze se muze poucit z chyb, ktery udelal a muze mit jeste uspech. Ale plne respektuju rozhodnuti vedeni jit novym progresivnim smerem, a Nezmarova koncepce se mi libi. Ale uprime receno, budu hodne zklamanej, kdyz uz tohle jaro nebudeme hrat dobre. Trpisovsky ma na nasi ligu vyborny hrace, kompletni pripravu. Doufam ,ze ukaze, ze trenovat umi a rozhodne ho neminim vyhanet po par zapasech. No ale ze by snad mohla sparta skoncit tenhle rok pred nama, to si nepredstavuju ani ve zlym snu.

        • Re: Trpišovského štvaly laciné góly. Jak ze žákovské úrovně, zlobil se kouč Slavie

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 20:09 |  
          4 0

          Přesně tak. Přemýšlet v horizontu měsíce místo toho, abychom mysleli na budoucnost, je špatné.