Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Ondřej Kolář hráčem Slavie

Slavia dnes získala další, v pořadí čtvrtou zimní posilu. Z Liberce přestupuje třiadvacetiletý brankář Ondřej Kolář. Gólman podepsal smlouvu do 30. června 2021.

Přestupní částka za Koláře je 25 milionů korun, za 10 milionů korun přestoupil z Liberce obránce Ondřej Kúdela. Přestup obou hráčů byl dnes administrativně dokončen a odletí v úterý na soustředění do Dubaje. 

"Ondra Kolář je od mládí považován za velký talent. Ne úplně vždy s ním nakládal, jak měl. Jeho dispozice ho předurčují pro velký fotbal, ale trápily ho zdravotní problémy a možná i proto ještě není úplně někde jinde. Naštěstí pro něj v posledním období všechno funguje, jak má, a Ondra začíná prokazovat, co v něm je. Věříme, že působení ve Slavii bude dalším krokem v jeho kariéře a že svůj talent u nás naplno uplatní,“ uvedl k přestupu sportovní ředitel Jan Nezmar pro oficiální web.

"Trvalo to strašně dlouho, sám jsem byl nervózní. Jsem rád, že to dopadlo, hrozně se na to těším. Slavia je pro mě aktuálně asi nejlepší volba. Je to ambiciózní tým, jsou tu trenéři, která znám, a těším se na další spolupráci," řekl Ondřej Kolář.

Třiadvacetiletý Ondřej Kolář je libereckým odchovancem, s jeho A týmem začal trénovat v sedmnácti letech. Jaro 2013 a sezonu 2016/2017 strávil na hostování ve Varnsdorfu. První ligový start si připsal za Liberec v sezoně 2013/2014, v následujícím ročníku odchytal 16 zápasů. Po návratu z hostování ve Varnsdorfu a odchodu Dúbravky se stal v létě libereckou jedničkou a odchytal 13 zápasů.

Kolář působil v reprezentacích U18 – U21, za které nastoupil do 12 zápasů.

Komentáře (90)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    buri     před 7 lety 22.01.2018 13:36 |  
    6 0

    Druhý Ondra je náš... Vítej,ať se daří!!!

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      buri     před 7 lety 22.01.2018 13:43 |  
      9 0

      Standa je už taky zpátky... deme do boje...

  2. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    Robinator     před 7 lety 22.01.2018 13:37 |  
    6 1

    Liberečtí fanoušci nám v edenu nainstalují bombu :D

  3. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    Rottax (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 13:38 |  
    14 1

    Vítej ve Slavii a ať se daří! Částky za oba hráče myslím odpovidají reálné ceně. Je dobře, že byli zveřejněné. Jinak by zítra byli v bulváru sumy minimálně dvojnásobné

  4. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 13:42 |  
    5 0

    Tož vítej chlape a hlavně at ti drží zdraví.

  5. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    Mike     před 7 lety 22.01.2018 13:44 |  
    11 0

    Tak Ti přeji mnoho úspěšných sezon v našem klubu, snad nebudeš mít po roce zaječí úmysly.
    Jinak teda sestava bez Jugase a Deliho ve fantaziích pana Podroužka, to je na metál. Obdrželi jsem za celý podzim 7 branek, z toho 2 z penalt, jednu neregulérní rukou, jednu vlastní. Takže zbývají 3 branky- proti Liberci, v Plzni a v Jablonci. To je zanedbatelné množství na obvyklé stoperské trio Jugas, Deli a Ngadeu. A on by trenér všechny 3 odstavil, aby tam naimplantoval Kúdelu ? To by Trpišovský musel být blázen.

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/324434/nova-sestava-slavie-o-misto-bojuji-ngadeu-a-deli-i-hra-na-dva-utocniky.html

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      chrobak     před 7 lety 22.01.2018 13:58 |  
      5 1

      Jsem zvědavý, jak to Trpiš zamýšlí, ale řekl bych že Jugas to bude mít safra těžké. Je určitě dobrej, ale Delli i Pokorný jsou o kus výš. To, že po příchodu Pokorného přišel i Kúdela mě překvapilo, uvidíme.

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        LukeNema10     před 7 lety 22.01.2018 14:06 |  
        2 1

        Taky mě to překvapilo, ale podle mě je to prostě sázka na jistotu, protože je třeba počítat s tím, že Deli může jakoby bez varování najednou odejít, i když vzhledem jeho zdravotnímu stavu na podzim o tom pochybuju. Ale takto na to budeme připraveni, navíc Kúdela je týmový hráč, který má správný charakter na to, aby nedělal problémy na lavičce a byl připraven kdykoliv zaskočit.

        Osobně bych ale raději v případě Deliho odchodu viděl na stoperu MNN, jelikož Souček je dle mého v záloze lepší volba, hlavně v zápasech, kde více tvoříme hru. Přínos MNN je trošku někde jinde a proti silnějším týmům v LM by byl nejspíš zase on platnější jako DZ či můžou hrát se Sukem i vedle sebe.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      chrobak     před 7 lety 22.01.2018 14:01 |  
      23 6

      A když už tady padly ty počty obdržených branek, tak myslím, že i Laštůvka se zaslouží trochu respektu, namísto zde rozšířeného okopávání. To ale neznamená, že bych tuhle změnu v brance nepovažoval za podstatný přínos.

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        iwanowicz     před 7 lety 22.01.2018 14:03 |  
        9 3

        Konecne rozumny nazor, co se tyce Lastuvky..

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        Ondráš     před 7 lety 22.01.2018 14:11 |  
        14 4

        Přesně tak! Já tedy čekal, že bude mnohem větší oporou, ale zase měl snad nejvíc čistých kont a třeba ve Španělsku nám vyloženě vychytal plichtu, tam čapal neskutečně. Spíš mám pocit, že mu zápas, kde má hodně zákroků vyloženě vyhovuje. Když na něj jdou ale třeba jen dvě střely za celej zápas, tak má možná problém s koncentrací. Ale právě z toho důvodu čekám, že v Baníku ožije, protože tam si zachytá fest.

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 17:01 |  
          5 0

          Řekl bych,že hrál za moc dobrou obranou a nechytil nic na víc v naprosto klíčových zápasech, naopak v nich udělal chyby a to mu zlomilo vaz,jinak je to určitě dobrý brankař. Třeba Vaniak a Pavlenka uměli vytáhnout výborné zákroky v pravý čas.Objektivně je nutno říct,že k tomu je potřeba trochu štěstíčka.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Vici     před 7 lety 22.01.2018 19:44 |  
      4 0

      Tak ti hraci co tu byli jsou na tom s defensivou vyborne. O tom žádná. Druhá věc je jak moc podporují ofensivu. A tady se zrejme pohled Trpiše od JŠ liší. Prostě to vidím že utok zacina uz od obrancu a tady uz to tak slavny s tim prihravanim do stran slavný není. O Simona bych se ani nebál ale Jugi to bude mít fakt těžký a s Michaelem se evidentně počíta predevsim na stit. Protoze nekde Trpiš rikal ze ted mame 4 stopery. MNN je stit a Frydrych bek.

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        Marcelo10     před 7 lety 22.01.2018 20:57 |  
        3 4

        To ja byvh se bal spis o Simona. Ma nejhorsi rozehravku ze vsech.

  6. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    smely (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 13:46 |  
    7 5

    auf wiedersehen, auf wiedersehen, Lasty, Lasty auf wiedersehen !

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Jachym     před 7 lety 22.01.2018 14:27 |  
      8 1

      Vzhledem k tomu, kam odejde, tak spíše do widzenia :-))

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        smely (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 14:29 |  
        3 3

        #takurcite, ale to se mi tady blbe brouka...

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        sicilianbrno     před 7 lety 22.01.2018 18:11 |  
        3 3

        No, jen doufam, ze z něho při zapase s Ostravou neudelame take hrače utkani, jak byvalo na podzim ohledně golmanu hosti našim dobrym zvykem...

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 19:09 |  
          3 0

          Tak to už v lize nehrozí (máme s nimi odehrané oba zápasy), jedině snad, že bychom je dostali v Mol cupu.

          • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

            sicilianbrno     před 7 lety 22.01.2018 20:47 |  
            1 2

            no vidiš to mě vubec nenapadlo a ten zapas mě z hlavy uplně vykouřil :-) diky za info,

  7. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    Dresco     před 7 lety 22.01.2018 13:50 |  
    4 11

    Parada, konecne snad zase spolehlivy brankar po pul roce bez golmana. Pral jsem si bud jeho nebo Hecu.

  8. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    navzdyslavia     před 7 lety 22.01.2018 13:52 |  
    8 0

    Tak kluci vitejte v nejlepsim klubu na svete a v nejkrasnejsich dresech.

  9. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    Ragnarok     před 7 lety 22.01.2018 13:52 |  
    3 4

    Výborná posila. Ale i výborný obchod pro Liberec. Dostat za takto málo zkušeného brankáře tolik peněz je pro Liberec luxus. V podstatě odchytal jednu kompletní sezonu v věku 23 let, což věru nejsou velké zkušenosti. Pavlenka měl zkušenosti cca. dvojnásobné, ale ohromně vylétl. Doufám ve stejný příběh u Koláře.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      LukeNema10     před 7 lety 22.01.2018 13:57 |  
      1 0

      Tak taky doufám, ale mohl by tu vydržet alespoň o rok déle:-)

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 19:19 |  
      0 0

      No, myslím, že Karl má na výborný obchod trochu jiný pohled. Co mi psal kámoš z Lb, tak si nejdřív řekl 20 za Kúdelu a 50 za Koláře ...

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        Ragnarok     před 7 lety 23.01.2018 12:01 |  
        1 0

        Kdyby to pro Karla nebyl výhodný obchod, tak by ve Slavii ti hráči nebyli. Asi tak. Sosnul Slavii pěkně, Liberec je za uplynulou sezonu vysoce ziskový a letos pravděpodobně v minusu také neskončí. Karl ví, jak se dělá fotbal po ekonomické stránce.

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          honza_sl     před 7 lety 23.01.2018 14:03 |  
          1 0

          Tak on ví, jak se dělá i po stránce sportovní. Mít s provinčním týmem (nic proti Liberci, jde o terminus technicus) tři tituly za 25 let je sakra dobrý - tím více, že celá 90. léta a polovina let nultých byla takřka jenom o jednom týmu, o němž se rozšiřovat nebudu :-)

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 23.01.2018 21:11 |  
          0 0

          Já souhlasím, že Karl umí prodávat, jen píšu, že nás chtěl obrat ještě mnohem víc a co jsem slyšel, tak u Koláře slevil, protože dostal procenta z jeho dalšího prodeje.

  10. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 14:04 |  
    16 0

    Vítám obě posily a velice vítám i zveřejnění přestupových částek oficiální cestou! Kéž bychom stáli na počátku trendu, kdy se zveřejnění finančních podrobností stane běžnou součástí všech přestupů.

    I když paní Zázvorková by pak asi musela dodat" "A bulvární redaktoři nebudou mít co žrát!"... :))

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      mats     před 7 lety 22.01.2018 19:13 |  
      3 0

      Neboj. Třeba vyšpiónujou nějaký pikantní dodatky ke smlouvám... :-) Jinak taky chválím za zveřejnění přestupových částek.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 19:15 |  
      1 0

      Taky jsem si říkal, že je teď vhodná doba na zveřejňování přestupových částek, vezmeme tím vítr s plachet veškerému bulváru. Správná volba.

  11. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    Maty22     před 7 lety 22.01.2018 14:25 |  
    2 1

    Konečně. Ondro sem si přál, takže mě dost vyděsily informace o 60 muklionech. Ještě, že to byla kachna.
    Jinak sem koukal, že Simič v Crotone nehraje. Hlavně, že ho nechtěli pustit k nám.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      LukeNema10     před 7 lety 22.01.2018 14:33 |  
      3 0

      Tak on Simič docela nastupoval a teď by měl být zraněný, ale to nic nemění na faktu, že bych ho rád viděl u nás;-)

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 14:41 |  
        2 2

        Máme snad nedostatek stoperů?

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          LukeNema10     před 7 lety 22.01.2018 14:50 |  
          3 0

          Myšleno, kdyby původně přišel v létě, jak psal kolega nade mnou. Teď je to samozřejmě bezpředmětné, plus v Crotone je do konce sezony a měli by na něho mít i opci.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      lukas8 (admin)     před 7 lety 22.01.2018 15:45 |  
      1 0

      Simić v Crotone nehraje kvůli obnovenému zranění kolene.

  12. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    LA11     před 7 lety 22.01.2018 16:47 |  
    3 16

    Rekl bych dost zbytecnej prestup..
    Sezonu mohl klidne dochytat Kovář a v lete by zabojoval o jednicku Vantruba. Golmanu mame dost..
    U Koláře si nejsem jistej, jeho styl chytani je hodne zvlastni a nepusobi na me moc jiste.. Kdyz jsme udelali Vantrubu tak je tohle proste zbytecny..

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 17:38 |  
      10 1

      A co kdyby se Vantrubovi nedařilo, pak bychom nechali znovu chytat Kováře nebo Otáhala? Anebo sháněli nějakého Koláře z Liberce?

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        LA11     před 7 lety 23.01.2018 11:17 |  
        1 1

        Ten Vantruba bude nahrada za Pavlenku, verim ze jasna jednicka od leta.. pak tu mame Kovare, tusim Hrubes, Rehak, chochosvili bo jak se jmenuje co sel hostovat dale ten mladej co je s ackem v priprave, Otahal.. hlavne Vantruba se jevi tak ze do brany nikoho nepusti.. Kolar s 30 zapasy v lize za 25m zbytecnej.. lepsi nez Lastuvka nebude si dovolim tvrdit, hodne balonu vyrazi.. trosku mam z toho obavy.. Doufam ze se o jednicku porve Kovar, uz davno mel dostat vic prostoru.. treba na Astane byl famozni..

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          Arutha     před 7 lety 23.01.2018 11:54 |  
          1 0

          Hrubeš patří Žižkovu

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 23.01.2018 13:00 |  
          1 1

          Pavlenka dle tebe míče nevyrážel? Pokud to nevyrazí dva metry před sebe, ale do strany, tak to není špatně.
          Hrubeše už nikdy v bráně nechci vidět, když je ochotný pustit zápas, tak ten hráč nemá nárok na druhou šanci.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Fačín     před 7 lety 23.01.2018 10:41 |  
      0 2

      Plně souhlasím. Co se bude dít v bráně od léta, nad tím asi nikdo moc nepřemýšlel. Mimochodem, o Kolářovi tu před rokem nikdo nevěděl a kdo věděl, tak by ho nenapadlo, že je to golman pro Slavii.

  13. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 22.01.2018 16:49 |  
    10 3

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Pokud je už všechno dotažené včetně návratu Standy Tecla, tak už asi máme jasno o tom, kdo bude na jaře v kádru. Na téma odchodů se dá jen odhadovat, jak to bude s Laštůvkou a také s Delim. Ale odchody možná budou asi až po soustředění.
    Troufnu si tvrdit, že jsme výrazně posílili a zkvalitnili na všech postech.
    Teď přijde na řadu trénování herní a taktické součinnosti, která ukáže, kterým směrem půjde způsob hry celého mužstva. Bude to i o trpělivosti. A také přání, aby se nikdo nezranil. I to bude důležité.
    Těžko můžeme teď z jednoho přípravného utkání dělat závěry. Zřejmě jedním ze silných atributů bude celoplošný a vysoko postavený pressink už od rozehrávky soupeře a tlak na balon. To přináší chyby soupeře a z nich i nebezpečné situace před brankou soupeře. Tady asi bude důležité, jak si při tom kombinačně poradíme tak, aby z toho padaly góly. Víte sami, kolik jsme těch šancí promarnili a stálo nás to body, které nám prostě teď na Plzeň chybí.
    Motivaci klucí asi mají. Věřím, že nejde jen o zdvořilostní fráze, že ještě není nic ztraceno, ale že se kluci "hecnou" a na jaře to bude od nás skutečně totální fotbal.
    I proto trenér dostal hráče, které si přál. Teď bude na něm, jak se mu to povede namíchat a nabudit, aby kluci v každém zápase šli na doraz. Tady vidím i úlohu realizačního týmu a hlavně Honzy Nezmara.
    Tak ať jim soustředění vyjde a i z přípravných zápasů to bude znát, že se chceme dostat zase "o štok vejš".
    "Nihil parcere egestatis est initium" - Rutilius Lupus
    Ničím nešetřit je počátek bídy.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      bongor     před 7 lety 22.01.2018 17:09 |  
      7 1

      Ahoj Soki,ten Lupus vypadá jako nějaký jasnovidec.Myslel to asi Ničím nešetřit je počátek rudé bídy?

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      p!erreCORE     před 7 lety 22.01.2018 17:42 |  
      6 0

      bez ohledu na "kvalitu" týmová součinnost bude naší hlavní zbraní, to mi doteď trochu chybělo..

  14. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    p!erreCORE     před 7 lety 22.01.2018 17:26 |  
    7 1

    už máme vyřešené všechny posty, je čas zavelet k útoku na titul!

  15. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    Akuls     před 7 lety 22.01.2018 18:50 |  
    3 9

    Ze zimního posilování jsem trošku rozpačitý. Posilujeme hlavně v zadních řadách, přitom obrana byla naší nejlepší řadou, a to přesto, že nám vstřelili gól rukou, 4x chyboval Laštůvka a často chyběla největší opora Deli, s kterým byla naše obrana skoro nepřekonatelná. Naopak jsme umírali na neproměňování šancí a vůbec slabší ofenzivu, a to hlavně v zápasech kde o něco šlo a góly nebo alespoň jeden gól jsme potřebovali vstřelit jako sůl. Tam se ale nic moc neděje, náhrada zraněného Mešanoviče Teclem je náhrada "jen kus za kus".
    Vypadá to, že od léta budeme mít 2 mladé gólmany, kteří oba budou mít ambici dělat jedničku. Uvidíme jak spolu budou vycházet. Snad alespoň tak jako kdysi Stárek se Zlámalem. Náhradník (dvojka) rozhodně spokojený nebude a hlavně bez zápasového vytížení výkonostně neporoste. Navíc mladí gólmani buď často dost kiksují, pamatujeme na Kopečného, Šímu, Jánoše, Hrubeše či Berkovce, nebo se chytí jako Pavlenka, Čech, Vaclík nebo Koubek a někdo silnější nám ho hned vyfoukne.
    Pokud neodejde Deli tak bude ve středu obrany pěkný mazec (Deli, Jugas, Pokorný, Kudela, případně ještě Frydrych nebo MNN). Možná stačilo přivést jen Pokorného za Bílka. Deli je snad už v pořádku, vždyť kromě loňského podzimu vlastně nikdy nemarodil, tak už se ho snad ta smůla pustí a na přestup to také nevypadá. Navíc zápasů na jaře se tolik hrát nebude, takže asi nebude ani třeba se sestavou rotovat.
    Pokud je pravda, že JiT chce mít v kádru celkem 23 hráče (3 gólmany a 20 hráčů do pole), tak ještě asi jeden hráč vypadne. V kádru jsou snad zatím 3 gólmani (Kovář, Kolář, Otáhal), 8 obránců (Bořil, Frydrych, Jugas, Deli, Kudela, Pokorný, Sobol, Sýkora), 9 záložníků (Mingazov, Hušbauer, Souček, MNN, Danny, Stoch, Hromada, Bucha, Zmrhal), 4 útočníci (MvB, Tecl, Necid, Škoda).

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      TSeguinTS     před 7 lety 22.01.2018 19:36 |  
      5 2

      Já osobně jsem třeba toto období očekával (si přál) už nějakou rozdílovou posilu, která by nám měla pomoci v příští sezoně v boji o poháry. Zatím je ten přístup k přestupům takový na okamžitou efektivitu pro 14 ligových zápasů a MOL Cup.

      Dobrým signálem však je udržení Součka a dalších (o kterých ani nevíme). Což v kombinaci s transferem trenérovi známých tváří (Kúdela, Pokorný, Kolář) znamená, že sedíme. Jinými slovy si na jaře nemá co sedat (v porovnání s ostatními obdobími, kdy jsme posilovali jiným systémem).

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        edenian     před 7 lety 22.01.2018 20:23 |  
        8 0

        Prisli proste lidi do systemu, Trpis muze klidne rikat, ze musi poznat hrace kteri tu jsou, ale po pravde myslim, ze o nich vedel hodne. Proto prisli ti kteri prisli.

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        Jachym     před 7 lety 23.01.2018 11:34 |  
        1 1

        Největší rozdílovou posilou bude dobře sehraný tým, i když v něm nebudou (na papíře) rozdílová jména.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Crispo     před 7 lety 22.01.2018 19:37 |  
      10 2

      Ono se s tou ofenzivou třeba něco děje, akorát to není vyjádřeno v příchozích posilách.
      Na podzim to nebylo jen o tom že Škoda nebo Necid nedávají góly, ale i o tom že když neměli formu tak si tam nikdo jiný (MvB) ani neškrtl a pokud ano a dal dva góly tak mu to k ničemu nebylo a nadále se dusil na křídle. Ono když dáš Škodu nebo Necku do tandemu s Mickem nebo Teclem tak to taky může vypadat jinak, ty naivní centry na jednoho obsazeného hroťáka byly čitelné 14 dní dopředu. A pokud třeba Trpišovský bude mít odvahu a nebude se bát posadit vysokého hroťáka na střídačku tak ty góly bude možná dávat ten Mick nebo Tecl, který za DUMLa i za JŠ nedostal na hrotu čuchnout...

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        Fačín     před 7 lety 23.01.2018 10:53 |  
        5 1

        Tady trochu fabuluješ - Tecl za Uhrina opravdu na hrotu čuchnout nedostal, protože ještě ani nebyl ve Slavii. Přivedl si ho Šilhavý.

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          Crispo     před 7 lety 23.01.2018 21:56 |  
          0 0

          Omlouvám se. Máš pravdu, nechal jsem se unést představou že tu máme Standu už delší dobu...

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Rooney     před 7 lety 22.01.2018 20:10 |  
      5 3

      V obraně posilujeme hlavně z důvodu velmi rozdílného způsobu, jak JŠ a JiT přistupují k defenzivní práci týmu a naopak v ofenzivě máme tu kvalitu velmi slušnou a navíc jsou tam většinou hráči, kteří by měli trenérovi do nového způsobu hry zapadat. Mohl by se nám hodit max. nějaký dynamický střední záložník, ale jednak by musel někdo ze stávajících odejít a za druhé se tam může chytit mladý Bucha nebo Hromada.
      Ohledně golmana nečekám, že budou v příští sezoně v týmu jak Kolář tak Vantruba. Pokud se Kolář chytí, tak dvojkou zůstane dle mého Kovář a Vantuba bude hostovat někde v ČR, kde bude (snad) pravidelně chytat.
      Přetlak na stoperu celkem je a pokud se mezi ně zařadí i MNN (osobně nevěřím, že se pod JiT v záloze uchytí), tak už bude opravdu velký. Osobně jsem čekal, že místo Kudely přijde spíše krajní obránce s tím, že Frydrych bude jako záloha pro oba posty, ale snad JiTVCD. Jako odchozího bych si tipnul Mingazova, ale bude se to odvíjet od toho, v jakém herním systému budeme převážně nastupovat.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Fačín     před 7 lety 23.01.2018 10:49 |  
      2 4

      Souhlasím, způsob posilování je přinejmenším zvláštní. Defenzivu jsme měli už za Šilhavého takřka bezchybnou, především stopeři excelovali. Tak jsme přivedli 2 nové stopery.. V útoku se nám nedařilo proměňovat šance. Tak se nám vrátil jen Tecl za zraněného Mešanoviče.. Zklamala nás brankářská jednička, tak přivedeme pro jistotu rovnou dvě a trpělivé dvojce Kovářovi nejspíš zase nedáme ani čuchnout....

      Těší mě alespoň práce pana Plíška v juniorce, tam máme spoustu zajímavých jmen a doufám, že se z nich někdo brzy prosadí.

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        Akuls     před 7 lety 23.01.2018 11:56 |  
        5 7

        Tak, tak, je známá fotbalová pravda, že mužstvo hraje tak dobře, jak dobře mu hraje útok a kolik tím pádem dává gólů. JŠ bych z toho až tak nevinil, šance totiž byly, ale jejich realizace vázla. Opravdová kvalita, resp. rozdíloví hráči v ofenzivě neměl. Proto raději hrál na jistotu v obraně a měl pět lidí v záloze. Těžko se hraje kombinační fotbal, když je každá tŕetí přihrávka, kdy je hráč trošku pod tlakem, nepřesná, skoro všichni hráči mají problém s prvním dotykem a zpracováním balónu. Nevěřím, že příchod nového trenéra a změna herního systému něco zásadně změní, bez posílení naší ofenzívy. Hlavní je totiž kvalita hráčů. Všechny ty české uličky, WMsystémy, Riegel-systémy, Catenaccia, tempofotbaly a totální fotbaly by neměly úspěch, pokud by ti Bélove Gutmannové, Heleniové Hererrové, Rinusové Michelsové, Felixové Magathové atd. neměli své Puskase, Kocise, Hidekutiho, Eusebia, Colunu, Cruyffa, Misimoviće, Džeka, Grafiteho atd. Až naši ofenzivní hráči budou dávat 70 - 80 gólů za sezónu, tak budou tituly a budeme i konkurenceschopní v Evropě. Chce to ale tři opravdu rozdílové hráče do ofenzívy (2 útočníky a 1 záložníka). Někoho jako byli kdysi např. ve VfB Stuttgert Elber, Balakov a Bobič, kteří měli hlavní zásluhu na tom, že do té doby jen více méně průměrný bundesligový tým vybojoval titul v konkurenci Bayernu, BVB atd. Kde ale tyto rozdílové a tolik žádané ofenzivní hráče vzít, když se jim asi do naší Berbrligy moc chtít nebude. Nicméně i např. Astana, CZ, APOEL, Steaua atd. měli lepší útočníky, resp. ofenzivní hráče než Slavia, takže snad naši skauti zapracují v létě i mimo Slovan Liberec.

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          Boss82     před 7 lety 23.01.2018 18:25 |  
          8 4

          Tuhle snůšku kravin už si sem psal asi před měsícem. Podruhé ti to všechno vyvracet nebudu, jen mě fascinuje ta neschopnost přehodnotit vlastní názor, i když je úplně scestný.

          Podívej se třeba na čísla M. Škody za poslední 4 roky, pak to srovnej s čísly útočníků Astany, CZ, Apoelu nebo Steauy, a pak tu teprve plácej něco o tom, že nemáme rozdílové ofenzivní hráče. A jestli za rozdílové hráče nepovažuješ třeba ani Dannyho nebo Stocha, tak se opravdu nemáme o čem bavit.

          Naši ofenzivní hráči budou těžko dávat 80 gólů za sezonu jen tak z ničeho nic. Produktivita ofenzivních hráčů je SILNĚ závislá na způsobu hry (na rozdíl od tebe jsem přesvědčen, že změna herního systému a způsobu hry může změnit mnohé) a na hře celého mužstva - brankářem počínaje, přes stopery, krajní obránce, až po střední a krajní záložníky. Stačí, aby jeden článek nefungoval optimálně a už to bude mít zásadní dopad na gólovou produktivitu týmu a samozřejmě na gólovou produktivitu útočníků.

          Jestli si fakt myslíš, že příchod takového Elbera nebo Balakova (v dobách své největší slávy) by automaticky znamenal 80 gólů v sítích soupeřů, i kdyby zbytek mužstva hrál řekněme průměrně, tak si opravdu blázen.

          Naše zimní posilování má naopak hlavu a patu! Přicházejí tací hráči, kteří budou schopni realizovat záměry trenéra J. Trpišovského na hřišti. Pokud se mu to podaří vyladit, jistě se dočkáme i mnoha branek v sítích soupeřů. Ale NIKDY to nebude o 2 - 3 ofenzivních hráčích, vždy to bude o hře celého mužstva jako celku.

          • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

            Akuls     před 7 lety 23.01.2018 23:58 |  
            3 4

            Nechce se mi věřit, že byste měl tak dlouhé vedení, ale pro jistotu... Tak pochopitelně, že v mužstvu musí být jen kvalitní hráči a navíc musí tvořit opravdový teamwork. Nicméně pak tam ještě musí být pár hvězd, resp. osobností, které budou např. rozhodovat zápasy a budou opravdu vyčnívat, herně i střelecky. Když třeba ti tři nadstandardní hráči Stuttgartu či Wolfsburgu po mistrovských sezónách odešli, tak obě mužstva hrála o sestup, takže je jasné, že ten tým tzv. dělali. Prostě těch jejich 60 gólu v nové sezóně chybělo. Jestli za rozdílové hráće v podzimní sezóně 2018 jste považoval Škodu, Dannyho a Stocha, tak to máte na hvězdy hodně malé nároky. Jména to jsou slavná, ale chlapci zůstali výkony daleko za očekáváním, a to jak herně, tak hlavně i střelecky Jestli jste se díval třeba na Kanga, Donalda, Boakyeho v zápasech CZ proti Spartě, Arsenalu a 1. FC Koln, tak tak by měly vypadat podle mne výkony nadstandardních, rozdílových hráčů, z kterých těží celý dobře fungující tým. Tak bych si to nějak představoval ve Slavii, pokud chceme patřit mezi fotbalové hegemony východní Evropy. Takové hráče ale asi ve Slovanu Liberec nenajdeme. Jinak bych si moc přál, abyste měl pravdu a začne to tam na jaře padat. Říkáte, že vždy na Vaśe slova dojde a vždy máte pravdu, tak si na tuto diskuzi v květnu po 30. kole vzpomeneme. Také bych tam ještě kromě gólů vstřelených, zařadil i počet gólů na jaře obdržených a počet získaných bodů. Škoda, že už nebude možné otestovat, jak nový systém bude fungovat na evropské scéně. Tak snad v sezóně 2018/2019.

            • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

              Boss82     před 7 lety 25.01.2018 11:02 |  
              5 3

              Ty si jak kolovrátek.

              1) K těm Bundesligovým celkům. Mrkneme se na ten Wolfsburg, kde se data dohledávají lépe. Grafite i Džeko působili ve Wolfsburgu v letech 2007-2011. Misimovič v letech 2008 - 2010 Umístění Wolfsburgu v Bundeslize v těchto letech jsou:
              -> 2007/2008 - 5.
              -> 2008/2009 - 1.
              -> 2009/2010 - 8. (stále s kompletní trojicí hvězd)
              -> 2010/2011 - 15. (Džeko odešel v polovině této sezony, Grafite zůstal až do konce sezony; po polovině soutěže byl Wolfsburg 14.)

              Co z toho vyplývá? Vyplývá z toho, že herní a výsledkový úpadek tohoto týmu neměl prakticky NIC SPOLEČNÉHO s odchodem těchto tří hráčů, začal totiž dávno za jejich působení. Což mimochodem dokládá mé tvrzení, že výsledky týmu závisí na kvalitě hry mužstva jako celku a na mnoha dalších faktorech, nikoliv na hře a produktivitě/neproduktivitě 2-3 ofenzivních hráčů, byť sebelepších, jak se tu snažíš tvrdit ty!

              Toto tvé tvrzení „Když třeba ti tři nadstandardní hráči Wolfsburgu po mistrovských sezónách odešli, tak obě mužstva hrála o sestup, takže je jasné, že ten tým tzv. dělali.“ je tedy lež!

              Takže proč tu lžeš???

              2) Ano, Škodu, Stocha a Dannyho považuji za rozdílové hráče. Když jim bude vyhovovat náš herní systém, když tento systém bude celkově fungovat, když na hřišti i v kabině bude vládnout správná týmová chemie a když budou zdraví, tak budou (a nejen oni) mít také vynikající čísla po sezoně a budou našimi rozdílovými hráči.

              3) Mohl bys definovat pojem rozdílový hráč? Rozdílový hráč je podle mě například ten, kdo nám vystřílí titul a kdo nás dostane do Evropských pohárů - obojí M. Škoda splnil, když byl loni nejproduktivnějším hráčem ligy a jeho góly nás následně dostaly přes Borisov do EL. Stejně tak byl rozdílovým hráčem J. Hušbauer, který byl druhým nejlepším nahrávačem ligy a hráčem, který svým spoluhráčům vytvořil nejvíce gólových příležitosti během celé sezony.

              Takže já myslím, že těch ofenzivních rozdílových hráčů máme v týmu celkem dost. To, že Ty tady plácáš něco jiného, na uvedených faktech nic nezmění.

              4) Nevím proč tady neustále básníš o Kangovi nebo Boakyem, které si viděl ve 3 zápasech, z nichž jeden byl proti mizerné Spartě, se kterou si v derby vytřeli zadek M. Škoda s J. Hušbauerem stejně tak, jako ty tebou vzývané hvězdy.

              Mimochodem - Boakyemu je 24 a pořádně mu to začalo střílet až loni (12 gólů - ale stále méně než M. Škoda) a letos (15 gólů po polovině sezony, což je jeho první vynikající půlsezona). Ano, je to dobrý hráč, ale myslet si, že by tady dal 30 branek a jen díky němu bychom najednou válcovali ligu, je naivní.

              Kangovi je 27 a první špičkovou sezonu zažil teprve loni (6 gólů +13 asistencí), do té doby spíše průměr. To náš J. Hušbauer měl lepší sezonu než on už ve 23 letech (18 gólů +9 asistencí) a má lepší čísla i letos - Kanga zatím 5+2, zatímco Hušbauer 4+4.

              Samozřejmě že góly a asistence nejsou všechno, nevím, jak přesně Kanga hraje a jaké jsou jeho celkové výkony, nicméně to, jak ho tu stále adoruješ na základě 3 viděných zápasů je opravdu poněkud zvláštní.

              5) Ano, na má slova vždy dojde, po 30. kole si to klidně povíme. Pokud budou splněny podmínky, které jsem uvedl v bodě 2), tak věřím, že ještě řádně Plzeň proženeme, o 2. místo strach nemám.

              • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

                Akuls     před 7 lety 25.01.2018 15:01 |  
                1 3

                Asi kdo je tady kolovrátek si nebudeme navzájem vyčítat, co říkáte?

                ad 1) Takže děkuji, že jste mi potvrdil, že ti tři rozdíloví hráči dotáhli Wolfsburg k titulu. Jen si Vás dovolím doplnit, že Džeko a Grafite vstřelili v mistrovské sezóně za Wolfsburg 54 gólů z 80 a Misimovič měl v té sezóně 22 asistencí. Takže to jsou nadstandardní hráči podle mého gusta i když pochopitelně i všichni další hráči v týmu musí být kvalitní a trenér musí týmu naordinovat ten správný systém hry. Bez toho by to nešlo, to si rozumíme. No ale po mistrovské sezóné už začala sestupná tendence Wolfsburgu (Felix Magath asi z týmu vymačkal všechno co šlo, hrála se CH.L., měli dost úzký kádr a tím pádem se moc nerotovalo, přišla zranění atd.). No a po odchodu Bosňáků už došlo k pádu do bundesligového suterénu. Grafite sám nic nezmohl, nahrávač Misimovič a kolega z útoku Džeko mu chyběli a pokud se pamatuji, tak dost chyběl i on pro zranění. Takže nevím o jakých lžích mluvíte.

                ad 2) Snad pro Berbr ligu ano, ale na Evropu to už není. Jména to jsou slavná, ale bohužel Danny i Škoda už mají to nejlepší za sebou a Stoch už asi svůj nesporný talent také neprokáže. Asi ne náhodou Zenit už neprodloužil Dannymu smlouvu a i Turci pustili Stocha bez nějaké velké lítosti (tomu ještě ale dávám naději, ale jen pokud bude hrát pohrota). Nevím ale kam potom s Hušbauerem. Navíc mám obavu, že Dannyho a Škodu bude čím dál víc limitovat zdraví,

                ad 3) Ano, to je přesně ta bída Slavie, ti Vámi jmenovaní patří k naším nejlepším hračům, ale opravdu rozdíloví, resp. nadstandardní hráči to nejsou. Pokud by to bylo jinak, tak už oba dávno válí někde v renomovaných evropských klubech. Škoda nikdy od žádného takového klubu nabídku nedostal, protože má rychlostní a technické nedostatky, no a Hušbauer v mnohem lepší formě než má nyní, se neuplatnil ani v průměrném US Cagliari. Prostě v Evropě a tedy i ve Slavii, pokud tedy chceme být tím středoevropským fotbalovým tigrem, jen průměr nestačí,

                ad 4) Ty 3 černoušky z CZ jsem viděl celkem 6x. Uvedl jsem je proto, že existuje šance najít v Evropě hráče, kteří jsou celkem neznámí a přitom velmi kvalitní. Proti hráčům Arsenálu a 1. FC Koln hráli stejně sebevědomě a dobŕe jako proti povidlovým čertům. Snad ještě lépe, asi se chtěli v Evropě ukázat. Je vidět, že čísla z předchozích působení mohou někdy klamat. Asi i díky tomu si je mohla v té době snad i zadlužená CZ pořídit. Stejnou cestou musí asi jít i SKS, v Liberci takové hráče nenajdeme a nadstandardní hráči jako Messi, Suarez, Ronaldo, Lukaku, Pogba, Levandowski, Neymar, Mbappé, Cavani, Verratti, Salah, Mané, De Bruyne, Aguero atd. asi zájem hrát Berbrligu nebudou.

                ad 5) Aha, tak to už se nedivím, že na Vaše slova vždycky dojde a máte vždycky pravdu. Jedna taková vědma jako Vy už provozovala svoji praxi v Delfach ve Starověkém Řecku, jmenovala se Pýthie a ta to měla podobně zmáknuté jako Vy, každá její věštba se svým způsobem vyplnila i když z různého úhlu pohledu. Jen připomínám bilanci SKS po 16. kole, abychom měli v tom květnu co srovnávat: 2. S.K. Slavia Praha 16 9 5 2 27 : 7 46 .
                Holt JŠ byl hodně neúspěšný a navíc na jaře kluci nebudou unavení z cestování a zápasů v E.L.
                Třeba na Vaše slova dojde i bez těch podmínek.

                • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

                  Akuls     před 7 lety 26.01.2018 00:21 |  
                  0 0

                  Omlouvám se, těch bodů máme samozřejmě po podzimu jen 32.

                • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

                  Boss82     před 7 lety 26.01.2018 11:21 |  
                  1 3

                  1) Demagogie. Wolfsburg k titulu dotáhli všichni hráči společně. Ve chvíli, kdy se týmu jako celku přestalo dařit, tak ani ta tvoje trojka očividně nic nezmohla, viz 8. místo v lize následující po mistrovské sezoně.

                  O jaké lži mluvím? To už si děláš legraci? O té, že tady tvrdíš, že Wolfsburg získal titul díky trojici ofenzivních hráčů a po jejich odchodu spadl do průměru až podprůměru. Výše jsem ti snad jasně dokázal, že do průměru (8. místo) spadl už za přítomnosti všech těchto tří hráčů a do podprůměru (14. místo) po odchodu jediného z nich (Misimovič).

                  A další lži: „Po odchodu bosňáků došlo k pádu a sám Grafite moc nehrál pro zranění“.
                  a) V polovině soutěže 2010/2011 byl Wolfsburg 14. - stále s Džekem v týmu, pryč byl pouze Misimovič, který byl nahrazen vynikajícím Diegem.

                  b) Grafite nebyl zraněný, v sezoně 2010/2011 odehrál 28 zápasů a vstřelil 9 gólů.

                  Lhaním a demagogií zde tu svou pravdu neobhájíš.

                  2) Na Evropu to není? V Evropě nás dělil od postupu jediný bod! Jediný bod, o který jsme přišli například kvůli smolnému zápasu v Astaně (3 trefená břevna) nebo kvůli domácímu zápasu s Astanou, kde fatálně chyboval Laštůvka.

                  O tom, že jsme tam sehráli 2 důstojné zápasy s Villarealem, který mimochodem před 14 dny zvítězil na stadionu Realu Madrid, ani nemluvě.

                  Měl bys přestat blekotat a začít se dívat na věci v poněkud širších souvislostech.

                  A jak víš, že Škoda a Danny už to mají za sebou a Stoch svůj talent už nikdy neprokáže? Ty máš věšteckou kouli nebo zase jenom plácáš?

                  3) Nejsou rozdíloví kde?
                  -> očividně jsou dost dobří na to (Škoda, Hušbauer a další), abychom s nimi získali titul - takže jsou rozdíloví hráči na naši ligu.
                  -> očividně jsou dost dobří na to (Škoda, Danny, Hušbauer a další), aby nás dostali do Evropské ligy - takže jsou rozdíloví i pro předkola evropských pohárů (samozřejmě dle losu).
                  -> očividně jsou dost dobří na to (Danny, Stoch a další), abychom sehráli 2 kvalitní partie s předním španělským týmem.
                  -> při troše štěstí a kdyby v té EL zrovna třeba Škoda s Hušbauerem víc hráli, tak by nejspíš byli dost dobří i na to, aby nás dostali do jarní fáze - jelikož toho ani jeden v EL moc nenahráli, tak těžko zde hodnotit jejich rozdílovost, nicméně Hušbauer ji prokázal alespoň v Tel Avivu.

                  Tomuhle říkáš bída? Tomuhle říkáš průměrní hráči? Titul, Evropská liga a kvalitní zápasy s předním španělským celkem je v tvých očích bída a průměr? Myslím, chlapče, že nemáš ani ponětí o tom, co to průměr je.

                  Co bys jako chtěl? Abychom hráli každý rok čtvrtfinále Ligy mistrů? Podívej se, s jakým to tady děláme rozpočtem a s jakým se to dělá na západ nebo na východ od nás. Prober se!!!

                  A že naši hráči neválí v renomovaných evropských klubech? Nedělej, že nevíš, že v tomto hraje roli MNOHEM více proměnných, než jen výkonnost jako taková.

                  4) Tak pro srovnání:
                  -> CZ získala v EL o jediný bodík více než my
                  -> s BATE, které M. Škoda vyřadil z předkola LM svými góly, a které jsme doma válcovali (bohužel bez většího gólového vyjádření), uhrála CZ dva úchvatné výsledky 1:1 a 0:0
                  -> od Arsenalu dostala CZ doma 2:4 a postup si zajistila jen díky dvěma výhrám nad 1. FC Köln, což je suverénně nejhorší tým Bundesligy, a fascinuje mě, že tady výkony Kangy a Bokayeho proti tomuto slabému celku vůbec argumentuješ. Nepochybuju totiž, že my bychom Köln 2x porazili také, mít ho ve skupině.

                  A zde použiji také tvůj demagogický argument z bodu 3 - když jsou tak skvělí, tak proč dávno neválí v nějakých renomovaných evropských klubech?

                  5) Nechápu, o čem to meleš. Je snad logické, že abychom byli úspěšní, tak se tak stane jen za splnění určitých podmínek. Naše šance na výborné jaro vidím hodně vysoko.

                  • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

                    Akuls     před 7 lety 26.01.2018 16:28 |  
                    1 2

                    Závidím Vám Váš optimismus. Je to nakažlivé a tak už se tedy také těším jak náš skvěle posílený tým, plný rozdílových a nadstandardních hráčů, a to i na evropské úrovni, rozdrtí co nevidět Jihlavu a Bohemku, když i tradiční bundesligový celek 1. FC Koln pro nás není soupeřem. Nicméně stejně si raději počkám na to 30. kolo ročníku Berbrligy 2017/2018.

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 23.01.2018 12:10 |  
        5 3

        Nesouhlasím. Moderní fotbal deklarovaný Trpišovským začíná totiž od defenzivy. Souhlasím s tím, že směrem dozadu za JŠ problém nebyl, podstatně horší už byl ale přínos defenzivy pro naší ofenzivu. Důkazem budiž nesmyslné nákopy stoperů dopředu (v lepším případě, v případě horším - Jugas - naprosto absence byť snahy hrát konstruktivně), centry krajních beků na tribunu atd. S tímhle se opravdu kvalitní moderní fotbal hrát nedá; pro potvrzení tohoto názoru si stačí pustit libovolné utkání anglické, španělské nebo německé ligy. Dnes je prostě ofenzivní role obrany pro úspěch naprosto klíčová.

        Z tohoto pohledu dosavadní přestupovou politiku naprosto chápu a očekávám, že v základu (při hře na 3 stopery) budou jak Kúdela, tak Pokorný. Naopak si neumím představit v základu Jugase, pokud velmi výrazně nepřidá na konstruktivnosti a hře dopředu. Dozadu sice bezchybný, ale to se obávám, že Trpišovskému stačit nebude.

        S tím, jaké hráče tady máme, a jak se Trpišovský prezentuje, že bude hrát, očekávám stoperskou trojici takto: Kúdela - Deli (MNN) - Pokorný.

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          honza_sl     před 7 lety 23.01.2018 14:11 |  
          4 2

          To by mě zajímalo, jestli na tom budeš trvat, pokud ti konstruktivní stopeři se sice pohrnou dopředu, ale nebudou z toho góly (třeba pro oblíbenou slavistickou disciplínu "pálení superšancí") a naopak v pár zápasech namažou na 1-2 góly soupeři, což by Jugas neudělal :-) Jinak samozřejmě doufám, že to takhle nebude, ale je to jedna z variant, jak to může probíhat...

          • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

            bububu (přítel SN)     před 7 lety 23.01.2018 15:28 |  
            3 2

            Bohužel, moderní stoper dneška musí být 100% dozadu a přidávat nadstavbu dopředu. Jestliže mu cokoliv z toho chybí, pak není stoperem pro moderní fotbal.

            Samozřejmě je možné, že stopeři budou směrem dozadu i dopředu plnit své úkoly znamenitě, a stejně z toho nic nebude. To už ale nebude problém jejich, ale ostatních hráčů. Co tím chci říct, že stopeři hrající špičkově dozadu i dopředu jsou nutnou podmínkou pro praktikování moderního fotbalu. K dokonalosti na tom musí samozřejmě participovat celý tým, ale jakmile toto stopeři poskytovat nebudou, můžou se hráči vepředu přetrhnout a moderní fotbal z toho zkrátka nebude.

            Bohužel, jakoukoliv smysluplnou hru stoperů dopředu jsem na podzim nezaznamenal. Nicméně Jugas se postupně otrkával, a ikdyž z většiny jeho snah hrát konstruktivně rezultovala ztráta a protiútok, tak věřím, že se to může naučit. Ale bude na tom muset hodně dřít a podstatně změnit způsob své hry.

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          Slavistat     před 7 lety 23.01.2018 17:56 |  
          2 1

          Sice řešíte stopery, ale co píšete o nedostatcích stoperů za JŠ, tak za něho měli podporovat ofenzivu hlavně krajní beci a to byl kolikrát průšvih, když zprava (Frydrich a i Bořil) a zleva (Sobol měl takových zápasů taky dost) létalo třeba z 10 centrů 7 centrů do pr..yč nebo na prvního obránce a tři aspoň dolétly do vápna. Tak to byla hlavně příčina mizerie podpory útoku od obrany (a ti krajní beci jsou pořád stejní). A Kůdela - nevim, nevim, na stopera 179 cm = malej a o nějaké jeho speciální rychlosti v 31 letech taky nic nevim. Ostatně nikdy nehrál nic velkého. Tak si myslím, že se tu převaluje vše možné a nemožné. Podstata problému byla v tom, že JŠ umí dobře obranu a z ní rychle po krajích nahoru. To loni vyšlo. Na podzim jsme měli tvořit a hrát kombinačně dopředu proti zataženým obranám. Posily - sázka na zkušenost asi úplně nevyšly. Ono možná by při jejich věku zkušenostech i kvalitě možná Rotaň a Dani byli v pohodě, ale to by musela být odpovídající kvalita pro ten způsob hry i u ostatních hráčů. Tj. kombinovat a pod tlakem dobrý první dotek či přesná z první nebo nezkažené přihrávky při kombinaci. Pak by ani jejich slabší pohyb nevadil, protože by se nekazilo a nemuselo se pořád mazat zpátky nebo by akce byly aspoň zakončené. Ale hráči - beci mizerné centry, pravda Jugas také nic moc dopředu, MNN také slabá kombinace, Zmrhal tahový po lajně, ale ne technik na kombinaci, Buren má klapky na očích a levou nepřihraje, Necid, také nic moc do kombinace a Hromada vůbec nepřesvědčil (proti Ponorce se před poločasem úplně psychicky sesypal a musel střídat - na co šáhl zkazil - byl to po zranění, ale stejně mám obavu, jak na tom bude - ona Plzeň by ho jen tak lehce nepustila, kdyby viděli nadstandard). A ještě to JŠ točil, takže ti co by dokázali kombinovat se vlastně skoro nesešli v nejsilnější sestavě. Tak snad to Trp. nějak poskládá a bude to dopředu lepší. Ale je tam hodně práce na každém hráči i systému a není to jen o stoperech :o)).

  16. duo OK

    Quentin     před 7 lety 22.01.2018 21:56 |  
    5 4

    Priznam se, ze bude mozna chvilku trvat, nez si me oba Ondrejove ziskaji. Nechci psat presvedci, protoze presvedcit dokazali naseho trenera a sportovniho reditele a to je to nejdulezitejsi. Trpis chce hrat nejakym stylem a naznal, ze do nej mu chybi konstruktivni stoper. V Kudelovi ho asi ziskavame, nekdo z na podzim dobre fungujici obranne ctyrky to asi odskace. Ale budiz, proste zmena systemu. S brankarem je to slozite - zacelit diru po Pavlenkovi je tezke. Ne nadarmo je JP po pul roce v Bremach jednim z nejlepe hodnocenych brankaru v Bundeslize. On proste balony pritahoval. Kolar ma podle me takovy nepekny "Haskovsky" styl chytani. Ale pokud nebude poustet balony za svoje zada a zaroven si to "ukope" z pozice falesneho stopera, pak si zvyknu. Hlavne doufam, ze si vsichni Liberecaci do Slavie prinesou schopnost za kazdeho stavu potrapit Spartu.

    • Re: duo OK

      afro     před 7 lety 23.01.2018 09:05 |  
      15 0

      Já teda doufám, že potrápit Spartu jsme se pokoušeli s Cicmanem v obraně a Bohmem v útoku. Teď s CEFC v zádech a s přihlédnutím k posledním výsledkům a poměru sil v derby by se nás měla pokoušet potrápit spíše Sparta. Ale to tě asi trochu chytám za slovo... ;-)

      • Re: duo OK

        honza_sl     před 7 lety 23.01.2018 14:12 |  
        7 1

        Spartu zadupávat do země, zadupávat do země, zadupávat do země, až jim bude koukat jen hlava. A pak pokračovat, pokračovat, pokračovat :-)

        • Re: duo OK

          bongor     před 7 lety 24.01.2018 10:01 |  
          0 0

          Moje řeč.

          • Re: duo OK

            honza_sl     před 7 lety 14.02.2018 14:37 |  
            0 0

            Já tušil, že Ty nebudeš proti :-)

      • Re: duo OK

        Quentin     před 7 lety 23.01.2018 17:40 |  
        0 0

        Tak určitě.. :-) Myslel jsem to tak, že mnohdy nováčci v derby bývají nervózní, borci z Libe by mohli být víc v klidu s vědomím toho, že na Spartu se jim ještě v modrém většinou dařilo.

        • Re: duo OK

          afro     před 7 lety 23.01.2018 18:49 |  
          0 0

          V pořádku. :-)

  17. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    Maty22     před 7 lety 23.01.2018 10:14 |  
    3 6

    Nové Zámky prej navýšily nabýdku bídě za Dubravku. To by bylo fajn, když už sme Koláře udělali mi.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Mates204     před 7 lety 23.01.2018 12:35 |  
      1 1

      Doufám, že Dúbravka odejde a budou muset koupit Laštůvku:)

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      VanDel     před 7 lety 23.01.2018 12:42 |  
      21 1

      Nejsem žádný hnidopich, ale pohled na tenhle příspěvěk bolí, opravdu bolí :)

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        Ragnarok     před 7 lety 23.01.2018 13:51 |  
        10 1

        nabýtku sme mněly rači udělad mi.

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          TSeguinTS     před 7 lety 23.01.2018 13:54 |  
          3 3

          Rudá býda by, ale, pře platila. To my nevymluví te.

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          bongor     před 7 lety 24.01.2018 10:04 |  
          1 2

          Mne ty novyny sežrali mišy.

          • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

            smely (přítel SN)     před 7 lety 24.01.2018 12:27 |  
            1 4

            nema tam bejt nahodu "ti novyni " misto "ty novyny" ...nevim, skoly nemam.... :-)

  18. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 23.01.2018 12:01 |  
    4 0

    Golmana jsme potrebovali. Nemyslim, ze by nam na jaro stacil Kovar + někdo nezkusenej. A ten mladej Vantruba, pocitam ze nemá místo jednicky predplaceny od pristiho roku. Ze jsme vzali dva stopery, me trochu prekvapilo, ale třeba se pocita s tim, ze Deli odejde. Trochu mi prijde, ze nam porad chybi kridla a beci a mame pretlak stredaku, ale tak uvidíme. Jinak JiTVCD vypada v rozhovorech sympaticky a mluvi velmi rozumne a bez frazi, to se mi libi.

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      LA11     před 7 lety 23.01.2018 12:09 |  
      1 1

      Pokud budem aplikovat rozestaveni 3-5-2 tak na kridlech budou asi operovat Boril se Sykorou (Sobol,Zmrhal) popripade na pravo Mingazov.. variant je tam vic, Stoch na levo bo Zmrhal na pravo..

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      zeleznik2     před 7 lety 23.01.2018 16:34 |  
      0 1

      Za mne velká pochvala Pokorný, Kúdela a Kolář to jsou posily do defenzívy, ještě jednoho útočníka a tvůrce hry by se taky hodil, ale ti asi až po sezoně. Laštůvka mne zklamal, hlavně v EL, čekal jsem od něj, že nás podrží...Zvláště, když se vrátil Tecl. Simon byl stejně většinou zraněný, takže vedle Jugiho, to chtělo posílit. jinak uvidíme, jak to bude, zda systém 3-5-2 či 4-4-2, ale křídel máme dost: Zmrhal, Stoch, Sýkora, Mingazov. navíc se Žižkovem, tam hrál taky Auer. Na podzim taky nastoupil taky Danny nebo Van Buren, ikdyž jde o útočníky. Na střed máme Buchu, Hušbauera, Ngadeua a Hromadu. Ještě čekám nějaký odchod...

  19. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    zeleznik2     před 7 lety 23.01.2018 16:19 |  
    1 2

    Výborně, Ondro vítej!!nejlepší brankář v lize, vyfoukli jsme jej Rumunům, kteří s ním počítali jako náhradu za Dúbravku...částka trochu vyšší, ale vyplatí se...DeníkSpart opět nezklamal, psal, že pan Karl chtěl za něj 40 mil., ale to bylo s Kúdelou dohromady, no máme je oba za 35..

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      Maty22     před 7 lety 23.01.2018 18:37 |  
      1 0

      Já dokonce někde čet 60 muklionů.

  20. Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

    buri     před 7 lety 24.01.2018 17:27 |  
    0 0

    Zajímá mě co je s Liborem Holíkem ? Líbil se mi a hostování v Karviné skončilo...

    • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

      mirecek1111     před 7 lety 24.01.2018 17:42 |  
      0 0

      Ten už je prodán do Zlína, kde bohužel dále upadá, což je mimo jiné podtrženo tím, že o tom ani nevíš :-)

      • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

        buri     před 7 lety 24.01.2018 18:20 |  
        0 0

        Díky. Třeba se ještě zvedne, je mladý...

        • Re: Ondřej Kolář hráčem Slavie

          mirecek1111     před 7 lety 24.01.2018 18:25 |  
          0 0

          To snad jo, ale asi prochází nějakou krizí. První postupně vypadl ze sestavy v Karviné a teď ten půl rok ve Zlínu nehrál vůbec (pokud nebyl zraněný). Každopádně na něj prý máme zpětné předkupní právo.