Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

Další zimní posilou Slavie se stal defenzivní hráč Ondřej Kúdela, který přestupuje z Liberce. Hráč podepíše smlouvu na dva a půl roku.

"Jsme moc rádi, že se podařilo Ondrův příchod dotáhnout. Sháněli jsme rychlého konstruktivního stopera. Výhodou Ondry Kúdely je, že v defenzivě může alternovat na pěti postech. Známe ho velmi dobře z Liberce, jedná se o hráče s velmi dobrým charakterem, který skvěle zapadne do kabiny. Věřím, že bude pro Slavii skutečnou posilou," uvedl k příchodu trenér Slavie Jindřich Trpišovský pro slavia.cz.
 
"Samozřejmě jsem rád, v koutku duše jsem si to přál. Doufal jsem, že to dopadne a že se kluby domluví. Dopadlo to dobře a ohromně mě těší, že jsem tady,“ řekl ke svému přestupu 179 cm vysoký hráč. Ve Slavii podepíše smlouvu do 30. 6. 2020.
 
Třicetiletý Ondřej Kúdela začal s fotbalem v Bojkovicích, ze kterých v deseti letech přestoupil do Slovácka. V létě 2007 přestoupil do Sparty, ze které odešel na půlroční hostování na Kladno. Po dalším roce přestoupil ve dvaadvaceti letech do Mladé Boleslavi. Za Boleslav hrál pět a půl roku, v létě 2014 zamířil na půlroční hostování do kazašského týmu Ordabasy Šymkent. Po svém návratu hrál opět za Mladou Boleslav a před rokem přestoupil do Liberce.

Kúdela byl mládežnickým reprezentatem od kategorie U17 až po U21, celkem si v nich připsal 47 startů a 3 góly. Největším úspěchem pro něj byla stříbrná medaile na MS U20 v roce 2007 v Kanadě.
 

Komentáře (118)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    buri     před 7 lety 20.01.2018 10:55 |  
    7 1

    Jde k nám i Kolář...

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      sicilianbrno     před 7 lety 20.01.2018 11:01 |  
      0 3

      To by davalo vetsi smysl...

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      jane (admin)     před 7 lety 20.01.2018 11:16 |  
      3 0

      Ano, neumím počítat, už je to opravené.

  2. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Ulquiorra     před 7 lety 20.01.2018 10:57 |  
    0 0

    Na oficiálkách je smlouva do 06/2020. Ne na 4,5 roku.

  3. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    malan (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 10:58 |  
    3 3

    Ale jo, proc ne. + jeste Kolar. Sice na muj vkus az moc hracu z jednoho vajgl klubu, ale pokud budou predvadet to lepsi co v nich je, posilami budou.

  4. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Jarinho     před 7 lety 20.01.2018 10:58 |  
    7 1

    Chceme hrát 3-5-2 a v týmu máme už 7 stoperů... to nemůže zůstat po kupě.. hlavně tady neštěkejte jak kůdela je strašnej, většina z vás chtěla novýho trenéra a ten si ho vybral, tak mu důvěřujte aspon chvíli...

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      sicilianbrno     před 7 lety 20.01.2018 11:04 |  
      8 1

      Kudela muze hrat i kraj obrany, ngadeu DZ, Frydrych spiše kraj obrany, a pokud odejde Deli tak ten počet stoperu zas neni tolik

  5. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    TSeguinTS     před 7 lety 20.01.2018 10:58 |  
    10 0

    „Já bych hlavně chtěl, aby Slavia byla úspěšná. Samozřejmě bych si přál, aby se mi dařilo. Budu se chtít probojovat do sestavy, kádr je tu neskutečně kvalitní, hodně skvělých hráčů. Hlavně bych si ale přál, aby Slavia byla jako tým.“

    Sympatické vyjádření. Já jsem si přestup nepřál, ale Ondrovi, jako každému našemu hráči přeji, aby se mu dařilo.

  6. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    sicilianbrno     před 7 lety 20.01.2018 10:59 |  
    1 5

    Mno privezt dva stopery signalizuje skutecne nejaky odchod stopera. kudelu muzem vyuzit i na miste krajniho obrance. Jen me zaraži u třicatnika kontrakt na 4,5 let a toho mladeho bosenskeho utočnika pouze na 3 roky...

  7. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Pepino44     před 7 lety 20.01.2018 11:00 |  
    6 9

    Tak jestli je to pravda,tak již nejsme Slávia ale zaopatřovací ústav Liberce. Smlouva na 4 a 1/2 roku je u fotbalisty(průměrného) snad nesmysl. Schází ještě ve výstupní doložce suma 6 muklionů euro pro případný přestup. Je zde populární rčení "Ještě se budeme divit" ale já se divím již dnes.

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 11:01 |  
      4 0

      Do roku 2020!

  8. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Crispo     před 7 lety 20.01.2018 11:00 |  
    2 2

    Co s těma stoperama budeme dělat? Tipuju, že to "odskáče" Jugy jako méně běhavý...

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Thane (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 11:07 |  
      5 1

      Vzhledem k tomu že na soustředění běhal v nejlepší skupině tak to z titulu "méněbehavosti" nečekám

      • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

        Crispo     před 7 lety 20.01.2018 11:12 |  
        1 0

        Tak takhle zmapovanou přípravu nemám abych věděl kdo je na tom dobře s rychlostí a vytrvalostí. Dejme tomu že ti věřím, ale když se podíváš na rozehrávku Deliho a Kúdely tak Jugy mezi ně moc nezapadá. No necháme se překvapit, v týmu mi nevadí žádné jméno a škoda že se nehraje 15 na 15 aby to "neodskákal" nikdo z našich hráčů...

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Hanzwalter     před 7 lety 20.01.2018 11:50 |  
      0 0

      Jugase si trpis oblíbil jak dre ten je z obliga a stoperů zase tolik nemáme. Bílek konec a Ngadeu je spis DZ.

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Vici     před 7 lety 20.01.2018 11:52 |  
      0 0

      Jugyho problem neni ani tak běhání jako spíš to hrát konstruktivně. Ale uvidíme třeba je na odchodu Simon.

  9. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Komix     před 7 lety 20.01.2018 11:01 |  
    7 11

    FC Slavia Liberec fakt...

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      sicilianbrno     před 7 lety 20.01.2018 11:05 |  
      5 8

      Problem? Pokorny neprisel z liberce,ale z francie, takze zatim jedna posila z liberce...

      • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

        DF007     před 7 lety 20.01.2018 11:08 |  
        11 2

        A Kolář (viz.ofiko stránky) a nespojovat Pokorného s Libercem je také odvážné tvrzení.

        • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

          sicilianbrno     před 7 lety 20.01.2018 11:53 |  
          2 6

          Kolař jeste nepřišel, a to tam chceš počitat všechny,co kdy prošli libercem? Takže Sykora atd? Tak to mame v tymu i hodně spartanů, to ti taky vadi?

  10. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    afro     před 7 lety 20.01.2018 11:01 |  
    1 0

    Začíná se nám stále více rýsovat 3-5-2, pokud není Pokorný a Kúdela předzvěstí odchodu Deliho nebo MNN.
    Smlouva na 4 a 1/2 roku pro třicetiletého hráče, byť obránce je docela překvapivá.

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      bongor     před 7 lety 20.01.2018 11:29 |  
      1 1

      Já to bohužel vidím na odchod nejmíň jednoho z našich výborných defenzivů,spíš ale dvou.

  11. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    DF007     před 7 lety 20.01.2018 11:07 |  
    8 0

    Příchod gólmana bude znamenat odchod Laštůvky což vůbec není špatně. O Kúdelu bych až tak moc nestál, ale snad duo JN a JiT vědí, co dělají. Kdybych chtěl vidět za roh, tak mi to značí odchod jednoho ze současných stoperů. Tak jsem zvědavý věcí budoucích. Dnes to půjdu okouknout na Vyšehrad. Snad uvidíme i Kúdelu.

  12. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Martin Platil     před 7 lety 20.01.2018 11:07 |  
    0 4

    Asi nejspíš někdo odejde nebo se Slavia chystá postavit dvě jedenáctky současně. Protože jinak nechápu, proč budeme mít 5 gólmanů....

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Vici     před 7 lety 20.01.2018 11:58 |  
      4 0

      Tak máme tu nejaký mladší a Přemu. Ti mladší než dorostou tak může taky Přéma končit. Pokud odejde Lašty tak do brány máme teď Kovyho a Koláře pokud teda projde zdravotni prohlídkou a přestup se dotáhne. V tom bych problém neviděl. Navíc se dá očekávat po tom co předvádí Pavlenka a Koubek že může vzrůst zájem o český golmany a Kolář se tu moc neohřeje.

  13. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    qwertz0099     před 7 lety 20.01.2018 11:10 |  
    10 0

    Budu mít trochu asi bláznivé přirovnání, ale bylo by dobré, kdyby dopadl jako např. Paulinho v Barceloně. Když přišel, objevila se řada kritiky na tuto akvizici, ale postupem času se zařadil k tahounům týmu.....
    Vlastně na O. Kúdelu existuje i příměr v české lize v osobě Daniela Koláře. Při jeho příchodu se našli skeptici, ale postupně se (znovu) zařadil ke klíčovým hráčům Plzně.

  14. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Ragnarok     před 7 lety 20.01.2018 11:22 |  
    6 1

    Toto znamená, že odejde Laštůvka, Frydrych a pravděpodobně i Deli. Stoperská trojice Jugas, Kůdela a Pokorný dává smysl, proto Jugas a Pokorný na svých krajích a Kúdela uprostřed s výbornou rozehrávkou. Je to trenérovo rozhodnutí. Jediné, co mne na tom štve, že sypeme pytle peněz do bezpáteřního Liberce.

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Hlavis     před 7 lety 20.01.2018 11:35 |  
      1 0

      Frydrych?

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      qwertz0099     před 7 lety 20.01.2018 11:36 |  
      4 1

      Proč Frydrych?

      • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

        Ragnarok     před 7 lety 20.01.2018 11:40 |  
        3 8

        Protože pro něj není místo. Ne beka nemá somatotyp, takže se tam rychle utaví a od 60. minuty není schopen sprintu a na stopera máme nyní 5 lepších hráčů.

        • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

          Vici     před 7 lety 20.01.2018 12:01 |  
          6 0

          Tak to nesouhlasím. Je to jeden z mála hráčů co je během zápasu při změně rozestavení svhopnej odehrát dobře dvě pozice. Tzn usetrit jedno střídáni. Toho bych určitě nepouštěl.

        • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 12:02 |  
          5 0

          Jsou tri mista pro stopera. Jakych 5 lepsich hracu mame,kdyz uvazujes,ze odejde Deli? Cili podle tebe: Kudela,Jugas,Pokorny v zakladu. No a pak uz je Frydrych a mozna Ngadeu. Nerozumim ti..

  15. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 11:26 |  
    9 0

    Nevim, co presne je za prichodem dvou stoperu ale pokud budeme uvazovat o hre na tri stopery,tak to ted mame takhle:
    PS: Frydrych/Kudela
    SS: Deli/Jugas (/Ngadeu)
    LS: Pokorny
    Takze ted mame 5-6 hracu na 3 posty. Takhle to nenzni,ze to je uplne prehnane. Pokud budu uvazovat,ze neodejde Deli a ze prichozi prisli proto,ze si trener mysli,ze jsou lepsi nebo se vice hodi do noveho rozestaveni nez stavajici,tak to vychazi zprava: Kudela - Deli - Pokorny. Pripadne se muzou Deli s Pokornym prohodit (Deli hraje v repre leveho beka). No kazdopadne zajimave se do toho Trpis pustil :-) Ze jsou jak Kudela tak Pokorny z Liberce neresim. Dulezity je jak budou fungovat v tymu a celem systemu.

  16. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Harvey     před 7 lety 20.01.2018 11:28 |  
    5 3

    Kúdela je typologicky jiný, než naši ostatní stopeři. Menší postavy, rychlejší, techničtější. Nechodí tolik v soubojích na zem.
    Ideální varianta je systému na 3 stopery, kde prostřední (Kúdela nebo Deli) bude hrát pozici zatáhnutého libera a jistit zbývající dva stopery, kteří budou aktivně vystupovat z obranné formace a presovat/odebírat balóny.

  17. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Hubacek     před 7 lety 20.01.2018 11:32 |  
    10 1

    Tak to by bylo ..sice to trvalo déle .
    Teď Laštůvka do Baník pičo

    a ještě nějaký odchod

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Rottax (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 11:36 |  
      10 0

      Laštůvka kamkoliv, hlavně ať je pryč!!

  18. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Kzlo     před 7 lety 20.01.2018 11:32 |  
    8 15

    Nechci byt nejaky negativista ale tohle je v mých očích ústup od toho byt nejlepší. V zivote by mne nenapadlo ze vyhodime kapitana ukrajinske repre, norského reprezentanta a místo nich bude vysnena posila Kudela. Samozrejme na ligu to stacit bude ale v Evropě těžko.

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      malan (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 11:41 |  
      6 2

      V Evrope nestacili ani ti dva:P

      • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

        Kzlo     před 7 lety 20.01.2018 12:15 |  
        5 5

        Takze zatímco sparta jedna s bombardakama my bereme hrace typu Kudela pred tremi lety bych to bral jako úspěch

  19. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Jachym     před 7 lety 20.01.2018 11:36 |  
    5 2

    Tak ještě Kolář a už abychom si připravovali skandované pokřiky A Libe. a Libe a Liberec...! A pod Ještědem přibyde další derby...:-)

  20. Liberec 2.0!

    Oberyn_7     před 7 lety 20.01.2018 11:44 |  
    7 6

    Prvně přeji Ondrovi hodně štěstí a i dle rozhovoru to vypadá, že je to fajn kluk. Možná takový Jirka Bílek 2.0, který bude žít s kabinou, ale pokud nenastoupí, tak nebude dělat problémy.

    Na druhou stranu si pokládám otázku. Opravdu v Evropě nebo i kdekoliv jinde neběhá mladší kluk který má stejné schopnosti s potencionálem se zlepšovat? Já upřímně nejsme nadšený z tohoto přestupu! Pokud je kdokoliv na odchodu a mi chceme někoho přivést, tak máme momentálně perfektní příležitost půl roku někoho připravit, aby v létě byl již zvyklý na fotbal, který chce praktikovat pan Trpišovský.

    Bohužel mi tento přestup nedává smysl a zatím se potvrzuje, že se staví Liberec 2.0 :/

    Celé angažmá pana Šilhavého jsme měli jednu z nejlepších obran v lize, tak přeci dává smysl abychom koupili 2 střední obránce.

    • Re: Liberec 2.0!

      Jachym     před 7 lety 20.01.2018 11:52 |  
      4 1

      Já sice radostí zrovna do stropu neskáču, ale u mladého kluka, pokud by se chytil, je velké nebezpečí, že by si v létě chtěl plnit své sny... A z naší ligy by podobně jako Pavlenka už nebyl nervózní a odvázaný.

      • Re: Liberec 2.0!

        Oberyn_7     před 7 lety 20.01.2018 12:18 |  
        0 1

        Tomu rozumím. Já mám na mysli někoho na Ngadeu. Hráč, který také potřeboval nějaký čas na to aby opravdu ukázal co v něm je a nyní máme ve svém týmu mistra Afriky. Ten také neodešel ihned a je velice platným hráčem našeho týmu.

    • Re: Liberec 2.0!

      Ulquiorra     před 7 lety 20.01.2018 11:57 |  
      7 0

      Dovolím si reakci. Pokud je trenér přesvědčen, že jeho svěřenci z minulého působiště jsou přesně to, co potřebuje pro svoji vizi fotbalu, pro svoji taktiku a vše kolem, jen ať si je přivede. Stejně bude vždy první na ráně on a drtivá většina fanouškovské obce mu nedá čas na budování, ale bude chtít výsledky hned.

      Za JŠ jsme měli skvělou obranu, to je pravda. Bohužel jen co do počtu inkasovaných branek, jinak jsme nebyli schopni díky obráncům podporovat dostatečně útok. On je hrozně velký rozdíl sledovat Deliho, který po odebrání míče dá průnikovou přihrávku a zbytek, který primárně odstraní hrozbu u naší branky, ale jiné ambice nemá. A právě Kúdela je alternací na post stopera, který stojí na začátku útočné akce naší a nejen na konci útočné akce soupeře.

      Právě absence takového hráče darovala APOELu základní skupinu...a dementní gólman...

      • Re: Liberec 2.0!

        Oberyn_7     před 7 lety 20.01.2018 12:33 |  
        0 1

        Já souhlasím s myšlenkou která je v prvním odstavci a právě proto jsem byl rád, že přišel Pokorný a že je na cestě dokonce i Kolář. To jsou hráči, kteří mají věk se stále zlepšovat a dokonce trenér přesně ví co od nich čekat.

        Zcela nesouhlasím z druhým odstavcem. Ono pokud není pohyb od ofenzivních hráčů, tak může mít stoper sebelepší rozehrávku, ale nikoho nenajde. Pod panem Šilhavým jsme měli poslední půl rok problémy v celé ofenzívě a z mého pohledu hlavně u krajních hráčů a jejich schopnosti poslat do vápna kvalitní centr a i Deli má 2 - 3 dlouhé nákopy za zápas do země nikoho.

        Pokud budeme hrát systém 3 - 5 - 2 a jsem jejím obrovským fanouškem a kouknu se na aktuální hráče v kádru, tak pravého stopera je schopen odehrát Frydych či Ngadeu v prosředku skála jménem Jugas a zleva Deli či Pokorný. Nevidím, že by nás na této pozici tlačila aktuálně bota. Proč tedy nekoupit nějakého mladšího stopera, který může růst a dát mu půl roku čas na to aby si zvyknul na systém?

    • Re: Liberec 2.0!

      Vici     před 7 lety 20.01.2018 12:06 |  
      5 1

      Taky nezapomeň že kabina potřebuje i hráče nad 30 let. Odešly Dušan, Halil , Ruslan. Skončil Bílek. Za mě to dává logiku. Kůdela je ideální na šefováni obrany. I kdyby zustal Simon tak to není klasickej šef.

      • Re: Liberec 2.0!

        Oberyn_7     před 7 lety 20.01.2018 12:16 |  
        0 2

        Smím se zeptat proč by potřeboval tým hráče nad 30 let na tuto pozici? Pokud jde o charakter, tak máme v týmu typy hráčů, kteří mají zkušenosti být i kapitánem svého týmu již v mladším věku a je zajímavé, že vše do obrany. Frydrych - Ostrava, Jugas - Zlín, Ngadeu - tým v Rumunsku a Pokorný - Liberec, tudíž šéfů obrany máme si myslím spoustu.

  21. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Hanzwalter     před 7 lety 20.01.2018 11:47 |  
    9 1

    Za mě dobrý jak Kolář tak Kudělka a znamená to, ze Laštůvka nakonec poputuje jinam z což jsem rad, protože své kvality ve Slavií nepotvrdil. Většina lidi by měla zde věřit Trpisovi a nechat ho pracovat s Českou kvalitní osou. V létě pak mají přijít zahraniční předem velmi dobře vybráni hrací.

  22. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    p!erreCORE     před 7 lety 20.01.2018 11:49 |  
    10 0

    Nejdřív ticho po pěšině, a pak najednou Kudela, Kolar..to cucim. Ted jsem hodně zvědavej, jak to všechno bude..a musím říct, ze mi ani to předchozí mlčení nevadí..lepsi než neustále spekulovat je dostat potvrzenou informaci jednou za čas.

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 11:56 |  
      1 1

      Zrovna o Kúdelovi a Kolářovi se minimálně v médiích spekuluje od poloviny prosince. :-)

      • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

        p!erreCORE     před 7 lety 20.01.2018 12:07 |  
        2 0

        Ok, to je pravda :) myslel jsem to spis jako narazku,ze na nás vedeni tymu kašle a nepousti ven žádné info,vždyť o Pokornym jsme se dozvěděli,až když byl ve Španělsku :) nedávno si prave na tohle někdo stěžoval..spekulace sportu apod. jsou mi sumak. Jsem za tenhle přístup klubu rad,myslím,ze mají aspon klid na práci,když nic nekomentuji, nedementuji..

        • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 12:16 |  
          0 0

          Tak o Pokorném média rovněž spekulovala... :-) ale těch jmen v médiích padne...
          Jinak nevím vyloženě o klubu, který by dobrovolně zveřejnil seznam hráčů o které usiluje nebo které má před podpisem. Proto neberu Slavii jako ojedinělou, která by hráče zveřejňovala až po podpisu.

  23. Kúdela

    Dennis     před 7 lety 20.01.2018 11:50 |  
    7 2

    Kúdela vůbec není špatný hráč, nejvíce si na něm cením jeho charakteru, mít takového hráče v kabině je podle mě hrozně důležité. To je jeho hodně silná stránka a věřím, že to u nás potvrdí. Plus je mnohem konstruktivnější než naši ostatní stopeři. Jsem stokrát radši, když jsou tu charakterní hráči jako Jugy nebo Kúdela, než nějaký Kaya nebo bezmozek Costa...

  24. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    sicilianbrno     před 7 lety 20.01.2018 12:06 |  
    0 3

    Menši odbočka, naposled si system 3-5-2 pamatuju z dob Adama Petrouše, Tudiž si tento system již moc nepamatuji, tři obranci budou znamenat tři stopeři a napřiklad obrance Bořil bude v 5členne zaloze nebo bude jeden z tech tři obrancu? Dik za vysvětleni..:-)

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 12:27 |  
      0 0

      Spíše bych čekal nějaký holandský model, kde se přechází mezi 5 - 3 - 2 a 3 - 5 - 2 až do 3 - 3 - 4. V tom případě by Bořil mohl hrát na kraji "pětičlenné zálohy". Nizozemci tam stavěli "obránce" Blinda a "útočníka" Kuijta.

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Vy%C5%99azovac%C3%AD_f%C3%A1ze_mistrovstv%C3%AD_sv%C4%9Bta_ve_fotbale_2014# tvrtfinále

      Nicméně jednodušší je dohledat, co stavěl Trpišovský v Liberci, asi se to nebude moc lišit. Já to zase tolik nesledoval.

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 12:27 |  
      1 0

      Spíše bych čekal nějaký holandský model, kde se přechází mezi 5 - 3 - 2 a 3 - 5 - 2 až do 3 - 3 - 4. V tom případě by Bořil mohl hrát na kraji "pětičlenné zálohy". Nizozemci tam stavěli "obránce" Blinda a "útočníka" Kuijta.

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Vy%C5%99azovac%C3%AD_f%C3%A1ze_mistrovstv%C3%AD_sv%C4%9Bta_ve_fotbale_2014# tvrtfinále

      Nicméně jednodušší je dohledat, co stavěl Trpišovský v Liberci, asi se to nebude moc lišit. Já to zase tolik nesledoval.

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Fulham     před 7 lety 20.01.2018 12:27 |  
      3 1

      Zdravim do Brna.... každej nemá info jen z Blesku že...

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Fulham     před 7 lety 20.01.2018 12:27 |  
      1 1

      Zdravim do Brna.... každej nemá info jen z Blesku že...

    • Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

      Fulham     před 7 lety 20.01.2018 12:27 |  
      1 1

      Zdravim do Brna.... každej nemá info jen z Blesku že...

  25. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Robinator     před 7 lety 20.01.2018 12:13 |  
    3 2

    Chudák Liberec... :))

  26. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    JS (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 12:26 |  
    0 8

    Takže jo, máme třetího stopera, třicátník, nejspíš bude v kabině plnit roli Jirky Bílka. Já jsem si pořád představoval, že budeme cílit spíš na takovéto hráče. Tedy talenty okolo 20, kteří jsou ale schopni naskočit rovnou do základu a nemusí se dusit dva roky v juniorce:

    Dragoș Ionuț Nedelcu, 20 let
    https://www.transfermarkt.cz/dragos-nedelcu/profil/spieler/295868

    Uros Racić, 19 let
    https://www.transfermarkt.cz/uros-racic/profil/spieler/417575

    Btw. nějaké zprávy o Alvirovi?

  27. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    honzah (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 12:28 |  
    1 0

    Omlouvám se za "dvojáka", to se mi stalo na SN snad poprvé.

  28. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Fulham     před 7 lety 20.01.2018 12:30 |  
    2 1

    3x .... dobře ti tak :-):-):-):-)

  29. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Kábě     před 7 lety 20.01.2018 12:33 |  
    0 1

    Neví někdo, kolik činí přestupová částka?

  30. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Vici     před 7 lety 20.01.2018 12:36 |  
    1 0

    JÁ to beru jako úspěch i teď. Nezapomínam co tu bylo před 3 lety. A že jednají rumuni s bombarďakáma je sice hezký ale zápasy jí to nevyhraje. :)

  31. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Vici     před 7 lety 20.01.2018 12:36 |  
    1 0

    JÁ to beru jako úspěch i teď. Nezapomínam co tu bylo před 3 lety. A že jednají rumuni s bombarďakáma je sice hezký ale zápasy jí to nevyhraje. :)

  32. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    malan (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 12:37 |  
    2 1

    Bolševika mám v p.če, nevim proč ho používáš jako argument. Jejich strategii s tzv. "bombarďákama" jsme všichni viděli, nebo jsou snad mistry a hrajou LM? :D
    Já z Kúdely nekřepčím, je na sportovním úseku jak si tento příchod obhájí před akcionářem. Samozřejmě je to spíš záplata než bude někdo lepší, ale třeba se mu bude dařit. Horší než např. Jugas, Frydrych nebude.

  33. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Fulham     před 7 lety 20.01.2018 12:39 |  
    0 0

    Error - server zahlcen..:-):-)

  34. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 12:49 |  
    1 0

    Media spekujují o kdejakým hovnu z odpuštěním,ale opět se povedlo to finále pěkně utajit a nedělal se z toho veřejně román na pokračování, jako třeba ted u dřeváků s chátry.

  35. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    haon     před 7 lety 20.01.2018 12:49 |  
    1 0

    Na FB se spekujume je brzy podepíšeme útočníka Žiliny Samuela Mráze (20 let), tady je stream Žilina - Ostrava, Mráz v základní sestavě

  36. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    haon     před 7 lety 20.01.2018 12:50 |  
    0 0

    Na FB se spekuluje že brzy podepíšeme útočníka Žiliny Samuela Mráze (20 let), tady je stream Žilina - Ostrava, Mráz v základní sestavě

  37. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    SKSVenca     před 7 lety 20.01.2018 12:51 |  
    0 0

    kde se o tom spekuluje? Nic takového jsem nikde nezaznamenal

  38. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    haon     před 7 lety 20.01.2018 12:54 |  
    0 0

    Slavia

  39. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    SKSVenca     před 7 lety 20.01.2018 12:56 |  
    1 0

    díky moc! :)

  40. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 12:58 |  
    1 0

    se omlouvam za skoro tapety,ale dneska blnne odesílání příspěvků z mě neznámého důvodu

  41. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    haon     před 7 lety 20.01.2018 13:02 |  
    1 0

    Do Baníku Laštůvka, povolení k odchodu dostal Jugas.

  42. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Mates204     před 7 lety 20.01.2018 13:06 |  
    1 1

    Tyhle prodeje po půl roce opravdu nechápu.

  43. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Victory     před 7 lety 20.01.2018 13:09 |  
    3 1

    Některé kroky vedení nechápu... A to jsem si myslel, že s příchodem Nezmara a Trpišovského přijde čerstvý vítr do plachet. Kupovat hráče z mančaftu, kde oba působili, je přinejmenším dětinské. To je ten pověstný Nezmarův rozhled a inovátorství ??!! Nevím, nevím.... Proč Kúdela když Pokorný ?? Proč Kolář když Vantruba ?? Zvláštní...

  44. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Andul-lhak     před 7 lety 20.01.2018 13:09 |  
    0 0

    zdroj?

  45. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    juras72     před 7 lety 20.01.2018 13:11 |  
    0 0

    Ten je zajimavej, ve 20 letech 93 zapasu ve slovensky lize a 16 golu.

  46. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    pavelKa (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 13:15 |  
    2 0

    Dětinské? - naopak logické. Když chci něčeho dosáhnout, většinou si vyberu lidi které znám po všech stránkách a vím, že mi v tom mohou pomoci.

  47. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    haon     před 7 lety 20.01.2018 13:15 |  
    0 0

    Mě se v Žilině víc líbil Špalek, ale ten asi jde do Brescie

  48. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Varis     před 7 lety 20.01.2018 13:18 |  
    1 0

    Pokud je pravda ten jugas tak už vážně nic nechápu..

  49. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    sicilianbrno     před 7 lety 20.01.2018 13:21 |  
    1 4

    Na podzim spartě bombardaci byli platni jak mrtvemu zimnik, v letě si řeknem jak dopadli jejich zimni nakupy...

  50. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    sicilianbrno     před 7 lety 20.01.2018 13:27 |  
    0 3

    Sorry mobil zacal stavkovat, to byla reakce na jeden komentař, 4x to poslat fakt nechtel

  51. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    TSeguinTS     před 7 lety 20.01.2018 13:30 |  
    8 0

    Příchod Kúdely nezvládá především náš milovaný server slavistických novin :))

  52. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    sicilianbrno     před 7 lety 20.01.2018 13:31 |  
    0 2

    A to je reakce na mou otazku? Mas to nejake pomotane :-)

  53. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    první rytíř     před 7 lety 20.01.2018 13:47 |  
    1 2

    Pánové, přidávám se k těm, kteří na poslední přestupové kroky Slavie koukají s vykulenýma očima. Koupíme třicátníka do obrany a jeden z dosavadních a dodejme i mladších pilířů zadních řad pouštíme, zajistíme si z Trnavy brankářský supertalent od léta, ale sáhneme i po mladém talentu z Liberce. No uvidíme, čím to skončí. Soudit budu až po prvních soutěžních zápasech.

  54. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    LA11     před 7 lety 20.01.2018 14:04 |  
    3 2

    Co je to za koncepci porad menit stopery.. kazdej pul rok novej stoper zacatky hruza pak se chyti a pak nashle.. tleskam koncepcim..

  55. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Philliip     před 7 lety 20.01.2018 14:14 |  
    2 1

    Priznam se, ze pred sezonou jsem mel rozporuplne pocity z prichodu Altintopa ci Rotane. Mozna to bylo i tim, ze v hledacku byla jeste zajimavejsi jmena, napriklad Konopljanka. Ted pred jarni casti mam z prestupu take rozporuplne pocity. Pokorny i Kudela jsou kvalitni hraci, ale mrzi me, ze jsme (pravdepodobne) upustili o snahu ziskavat kvalitni zahranicni hrace. Ta cesta byla spravna, jen se nepovedlo privest ty spravne hrace. Ovsem uvidime jak se prestupove obdobi jeste vyvine. Hodne se tesim na pripadne 3-5-2, mohlo by to fungovat (u rude bidy to byla bida).

  56. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Ragnarok     před 7 lety 20.01.2018 14:16 |  
    1 3

    Podle mne Trpišovský v případě odchodu Deliho chystá toto: Kolář - Jugas, Kúdela, Pokorný - Bořil, Souček, Sýkora - Danny, Stoch - Škoda, Tecl, Takže při ofenzivě 3-5-2, při defenzivě 5-3-2. Podobně to mrskal v Liberci, tam taky beky hráli Potočný nebo Kerbr a lítali od malýho čtverce k malýmu čtverci.

  57. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    donford     před 7 lety 20.01.2018 14:29 |  
    0 1

    Sestava napsaná Ragnarokem na mě osobně působí velmi zajímavě. Je silně ofenzivní. Jen nevím, zda je už Deli definitivně na odchodu. Ale posilování vzadu by tomu nasvědčovalo. Škoda. Kúdela je podle mě jako 80% Deli, ale víc ne. Přece jen Deli je zdaleka nejlepší stoper ligy. Až na ta jeho zranění. Jsem opravdu zvědav. Dost si slibuju od Tecla vedle Škody. Jen ne na křídlo. Třeba už dnešní sestava s Viktorkou něco napoví. Za půl hodiny. :-)

  58. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Kenny     před 7 lety 20.01.2018 14:30 |  
    1 1

    S Viktorkou suprová sestava.

  59. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    JS (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 16:37 |  
    0 6

    Já naopak jo. Jugas má podprůměrný timing výskoku, v odvracení centrovaných míčů propadá... když jsou vzadu pouze tři, musí být stopeři sakra jistí.

  60. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Thane (přítel SN)     před 7 lety 20.01.2018 17:05 |  
    0 1

    Bylo to v nějakém videu ze soustředění..
    Rozehrávka je jiná věc a po nervózním začátku to byla jeho největší slabost. To samé ale bohužel platí pro všechny naše stopery kromě Deliho..
    Sestaveni stoperske dvojice/trojice je pro mě velká otázka a těším se na rozuzlení

  61. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    padre     před 7 lety 20.01.2018 19:46 |  
    0 0

    Z nichz jeden tam nemohl hrát...

  62. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    edenian     před 7 lety 20.01.2018 22:28 |  
    2 0

    Me jsou teda podle tech rozhovoru i s Pokornym oba sympaticky. Tak at se Vam tady kluci libi :-)

  63. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Vici     před 7 lety 20.01.2018 23:46 |  
    2 1

    Kdyz pominu zkusenosti tak kazda kabina by mela mit starsi hrace proto aby byla urcita hierarchie v kabine. Kazdej trener to tak chce. Nejde hrat jen ze stredni a mladou generaci.

  64. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Vici     před 7 lety 20.01.2018 23:49 |  
    0 0

    Pro oberyna. Nejak mi to skace jinam sry

  65. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Fačín     před 7 lety 21.01.2018 10:33 |  
    0 5

    S tímhle musím souhlasit. A varoval jsem před tím již když přicházel Nezmar. No a je to tady. Hvězdy pryč, průměrní hráči z Liberce sem...

  66. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Fačín     před 7 lety 21.01.2018 10:33 |  
    0 9

    S tímhle musím souhlasit. A varoval jsem před tím již když přicházel Nezmar. No a je to tady. Hvězdy pryč, průměrní hráči z Liberce sem...

  67. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Fačín     před 7 lety 21.01.2018 10:37 |  
    0 2

    Nějak to tu zlobí, skáče to jinam. Předtím to měla být reakce na kzlo.

    Každopádně 6 nadstandartních stoperů je opravdu hodně, i když budeme hrát na tři. Já z toho cítím, že někdo odejde, buď si Jugase vezme Newcastle (jak se o tom již psalo), nebo prodáme Ngadeua - u nás hraje většinou DM, což možná nebude úplně potřeba, na té pozici je ještě Souček, Hromada, Bucha..

  68. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    rybarmirek     před 7 lety 21.01.2018 10:43 |  
    4 0

    Doufal jsem,ze necháme novym hráčům i trenérovi nejakou dobu hájení,ale asi marně.Někteří lidé jsou zde asi na palici!!!! Třeba včera to byl fotbal podle mého gusta,i kdyz jen s Viktorkou.Nechte vsem alespoň trochu času,prosim!

  69. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    rybarmirek     před 7 lety 21.01.2018 10:43 |  
    3 0

    Doufal jsem,ze necháme novym hráčům i trenérovi nejakou dobu hájení,ale asi marně.Někteří lidé jsou zde asi na palici!!!! Třeba včera to byl fotbal podle mého gusta,i kdyz jen s Viktorkou.Nechte vsem alespoň trochu času,prosim!

  70. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 21.01.2018 19:05 |  
    4 0

    Tak jsem se trochu vyptával v Lb a naši vyjednávači odvedli skvělou práci. Karl hodně ubral ze svých požadavků a nakonec prý akceptoval naši nabídku za Kúdelu a u Koláře šel taky hodně dolů. Klobouček.

  71. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    TSeguinTS     před 7 lety 21.01.2018 20:01 |  
    2 0

    Nakonec jsme Kárla tak zblbli, že to splatíme ve splátkách a ve stravenkách :-)

  72. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    mig52     před 7 lety 22.01.2018 12:29 |  
    0 2

    Jistě, těch stoperů je moc, pokud nikdo neodejde a budou zdraví. Já bych za jednoho bral super snajpra.

  73. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    mig52     před 7 lety 22.01.2018 12:29 |  
    0 2

    Jistě, těch stoperů je moc, pokud nikdo neodejde a budou zdraví. Já bych za jednoho bral super snajpra.

  74. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    mig52     před 7 lety 22.01.2018 12:30 |  
    0 2

    Jistě, těch stoperů je moc, pokud nikdo neodejde a budou zdraví. Já bych za jednoho bral super snajpra.

  75. Re: Ondřej Kúdela třetí zimní posilou

    mig52     před 7 lety 22.01.2018 12:32 |  
    0 2

    Omluva, původně mně to nějak "nebralo".