A kolik tady máme mít stoperů? Já neříkám že je špatný, ale podle mne na pohodu v týmu nebude působit dobře, když tu bude nadbytek hráčů. To bych radši na střídačce viděl nějakého juniora.
Kolik? Tolik kolik bude potřeba. Lidi nehysterčete, myslete, počítejte. Skončil Bílek (-1), přišel Pokorný (+1).
Takže tu máme co?
Jugas (je zájem z Anglie, léto asi nevydrží),
Deli (kdykoliv mu zazvoní telefon, řekne zdar a odjede z předzápasovýho rozcvičení + skleněnka),
Frydrych (hraje nám beka, kde je druhá volba vlevo hrající Bořil, kde mu sekunduje hostovačka, čili nemá za něj kdo),
Ngadeu (až na vyjímky nám hraje DZ, odejdeli Suk není jiný DZ než on, pro mne záložník)
Pokorný (počtem náhrada za Bílka, nerozehraný, čekám, že se spíš chytne ke konci jara, kdy nahradí letní odchod Jugase).
Vám přijde že máme MOC stoperů? Viktorka si to odehraje se třema protože Baránek je skleněný, Hubník věkově Bílek, Hejda jediný hraje a točí se mu tam ti dva. Nezmar není de*il. Ceny se zvedly všude (Neymar, Mbappé,...), Kúdela je obdoba Bílka, hrával DZ, ... potřebujeme ted holt i staršího hráče, co má nějakou kvalitu, aby tu tmelil partu dýl jak rok a kdykoliv naskočil.
Nemůžeme mít všechno,to je letitá taktika RB,hamty,hamty.hlavně ať lepší fotbalista nemůže posílit konkurenci,bez ohledu na to,kolik skutečně potřebují fotbalistů.A kromě toho i RB už přechází na vyšší level,viz Stanciu.Průměr nestačí.Nebo už to neplatí?
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Nic proti Kúdelovi, ale nemyslím si, že by bylo o moc koncepčnější kupovat jednatřicetiletého borce, když jsme z důvodu nekoncepce právě ukočili angažmá tří hráčů ve věku 30+....
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
A já zase myslel, že jsme se rozhodli sázet na perspektivnější hráče. Popravdě jsem nikde neslyšel, že hráči nad 30, kteří skončili, skončili kvůli penězům. Takový Rotaň nás stál za sezónu 5 mega se vším všudy, to opravdu není na naše poměry nic nadprůměrného, spíš naopak.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Proti Kúdelovi nemám nic ani náznakem. Pravda je však taková, že kdyby přišel, tak téměř jistě někdo odejde a já si myslím, že všichni naši hráči na tento post jsou lepší. Snad kdyby měl odejít Frydrych, tak bych to bral.
Nevím,ale dal dost důležitých branek a že nehraje na svém místě stabilně je také škoda,určitě není horší a na to aby jsme přivedli Pokorného a pustily Fr. mám svůj názor ten jsem ti sdělil čau
Já tedy žádný názor nečetl. Jen urážky. Já proti Michalovi nic nemám, ale limituje ho rychlost a rozehrávku nemá o nic lepší než jiní naši stopeři. Na krajního bek má pak bohužel strašnou potíž s kvalitními centry.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Za mě Kúdelu rozhodně nebrat, byť chápu, že mu Trpiš s Nezmarem věří... Kúdela byl průměrný hráč již v Boleslavi a je průměrný hráč i v Liberci... Na podzim na postu stopera udělal několik neuvěřitelných minel (proti nám 2, jen jsme je nepotrestali)... Hráč pro Slavii, která chce dobývat trofeje, to rozhodně není... Uplatnil by se tu v Řebíčkovské éře, dnes ne...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
no pravdepodobne budeme hrat na 3 obrance a ti tri budou skutecne obranci kteri nebudou vylejzat, ale budou defacto stoperi(teda tak to vnimam). Pokud to tak bude, tak mame na tuto pozici Deli, Jugas, Pokorny s tim ze by tam mohl byt Frydrych a NNN.
Nicmene Frydas a NNN jsou spis kraj respektive def zaloznik a ani jeden tam dlouhodobe nepatri a jen spise kdyz se nekomu neco stane.
Pokud s vyse zminenym souhlasite pak mi prijde prichod jednoho obrance jako logicka varianta a vubec nebude vice stoperu. PRoste Kudela se bude snazit se mezi ty tri dostat a je to dobre pro konkurenci. Navic toto jsou posty kde musi byt hotovy hrac tam na pokusy s mladiky bych hral proste jen v zapasech kde by hral vyrazne slabsi souper.
No a pokud nahodou by nekdo odesel nebo nedejboze zranil tak defakto nemame typickeho obrance(ja si nemyslim ze Frydas a NNN jsou typicti obranci a pokud si vsimnete tak vzdy kdyz byli na stoperu tak to skripalo)
Myslim ze takto uvazuji
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Frydrych že je spíš krajní obránce? Vždycky hrál stopera, krajního obránce jsme z něj začali z nouze dělat až my a přitom se na to typologicky moc nehodí. Stejně tak Ngadeu vždycky hrál stopera a defenzivního záložníka jsme z něj začali dělat až my. Stoperů máme dost, i kdyby jeden odešel.
Stejně si myslím, že ten článek je jedna nafouklá bublina. Měli jsme Kúdelu jako záložní plán za Pokorného. Sám Kúdela říká, že žádná oficiální jednání neprobíhají. Deník Spart za ním došel, aby se ho zeptal, co by říkal přestupu do Slavie, on na to odpověděl, že by se mu to jako líbilo, ale nikde není ani náznak toho, že bychom o něj měli pořád zájem.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Takže - pošleme pryč Ruslana R a teď vykupujem z Liberce Ondru ? Ve třiceti letech hráče průměrných klubů české ligy...do systému 3-5-2 ? Snad JiTrVCD..chápu, že každý trenér chce mít v týmu hráče který mu nebude brečet že hraje přes nohu ( což asi Ondra bude dle info) a kterého charakterově zná. Takže , proč ne. Jen už prosím dost...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Kudela byl pouze dotázán a odpověděl. Mě kdyby se někdo zeptal na přestup do Slavie, tak bych taky uvedl, že by to byla výzva a že doufám, že se kluby dohodnou :-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Jo oni tu nabidku psali v duveryhodnym isportu blesku, a to ma pro tebe vypovidajici hodnotu? Tak to pak je prestup dotažen a chapu tvuj nazor,že tu Kúdelu nechceš....:-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Kúdelovi se samozřejmě vůbec nedivím, že by k nám rád šel. Myslím, že to je i kvalitní fotbalista, v zásadě by mi asi ani nevadil. Akorát se mi zdá, že rozhled ohledně posil se nám opravdu zúžil na Liberec (a zůstal trochu Balkán díky panu Plíškovi).
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Věřím, že chápeš jak jsem to myslel. Při vší úctě Vantruba pro mne zatím není posila a to i proto, že ještě půl roku zůstává na Slovensku, čili jeho jméno je zatím irelevantní.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Já se ničím neoháním, ty jsi tvrdil,že se nám rozhled zúžil pouze na Liberec....
Přivedli jsme na přestup frajera, který neprošel Libercem? Přivedli.... Kolik mu je a jestli bude někde hostovat ... nic z toho jsi nespecifikoval...
Hlavně mi přijde naprosto logické, že se nové vedení - jak trenér, tak sportovní manažer - musí nejprve důkladně seznámit se stávajícím kádrem... takže těžko hned v lednu očekávat vlnu nových příchozích...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Při vší úctě, to už měli mít připraveno, když u nás podepisovali smlouvu. Nebo jako přišli s tím, že vůbec netuší, co máme za kádr?
Navíc nemám rád kamarádšofty. Stejně jako jsem nadával na Tecla a Šilhavého, když ho přiváděl, tak mi vadí, když se přivádí hráči jen proto, že je trenér (manažer) zná osobně. Byl bych rád, kdybychom přiváděli hráče na základě jejich výkonnosti.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
A jak tu výkonnost chceš "změřit"? Jak poznáš, jestli je lepší stoper z Liberce, nebo stoper ze Zlína? Někdy mi přijde, že to vidíš jako počítačovou hru, kde u každého hráče máš "výkonnost" uvedenou a není tak těžké poznat, že hráč s výkonností 86 bude lepší, než jiný s výkonností 70...
jenom tak mimochodem, když šel Tecl na hostování, tak byl na Šilhavého velice rozezlen, že ho nutil hrát křídlo a nechal se slyšet, že pod ním už nikdy hrát nechce... To na kdovíjaký kamarádšoft nevypadá...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
nemyslim si, kdyz si prectes pozpatku "Martin", tak ti vyjde slovensky "Liberec", navic v prijmeni "Vantruba" je uprostred pismeno "t" , stejne tak jako ve slove "Jested"....je to jenom nahoda ?
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
V cem je kritika nemozna? Vam nekdo maze kriticke prispevky? Nebo se divis,ze kdyz s tebou nekdo nesouhlasi,ze to da najevo? To mi naopak zavani stylem “muj nazor je ten jediny spravny a nikdo nema pravo na nej nesouhlasne reagovat”. Ja vim,je to tezke prosazovat svuj nazor,kdyz jsi v mensine ale kdyz uz se pro to rozhodnes,tak by jsi to mel snaset jako chlap a ne se tady stezovat,jak ti ostatni ublizujou..
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Čteš mezi řádky něco, co tam není napsáno. Fačín napsal, že doufá, že se nebudeme koukat jen do Liberce, schytal celkem zbytečnou kritiku. Já s ním souhlasím. Nemyslím si, že by v Liberci byli špatní hráči, ale také si myslím, že bychom je neměli přeceňovat a udělat z kádru Liberec B (možná A). Myslím si, že v kádru máme lepší hráče, než je Kúdela a jeho nákup nám k ničemu nepomůže, ať už jde o jeho fotbalové kvality nebo věk. Něco jiného je to u Pokorného, který je věkem na stopera velmi perspektivní a navíc má určité zkušenosti se zahraničním fotbalem- za toho jsem rád.
Ale jinak bych byl raději, kdyby se do kádru prosadil některý z našich mladých hráčů (Mareš, Chaluš) a pomalu sbíral ligové zkušenosti a učil se vedle kvalitních hráčů, místo abychom kupovali hráče za zenitem.
Jedním z moha důvodů pro odvolání Šilhavého tady bylo zmiňováno, že nedával šanci našim mladým a teď se máme radovat, když přivedeme hráče 30+, byť jde o výběr Nezmara s Trpišem?
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Řekl bych, že reagoval spíš na ten flame, který se tu spustil ohledně výsledku přípravy s Linense... V tomhle vláknu se se se mnou dokonce trochu souhlasilo (podle počtu palců).
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Nectu nic mezi radky. Ano,Facin napsal,ze nebudeme koukat jen do Liberce a zadnou kritiku,za to neschytal. Naopak. Byl jednim prispevkem upozornen,ze uz jsme koupili i nekoho mimo Liberec. To ty jsi tady uplne zbytecne zacal mluvit o necem, co v tomhle vlakne aboslutne neexistuje. Tak si to v te hlave srovnej,nez zacnes neco psat. Zbytek tveho prispevku je o necem,co jsem ja neresil a ani resit nebudu..
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Jen jestli si zas neděláš nějaký průzkum ovlivnitelnosti fanoušků Slavie :-(
Oba nad 2 M Euro a to by pan Kjob silně protestoval.
Na druhou stranu se snad Tvrdík nenechá zahanbit nějakým Křetinskym a když oni Stancia tak my..." no to se ještě budete divit" :-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Já se přiznám, že mně by se Kúdela líbil, jako stoper je to lídr se skvělou rozehrávkou, kterýho postrádáme, máme až na Deliho (snad neodejde) víceméně jenom soubojový typy, který mají s konstruktivní rozehrávkou velký problémy. To je podle mě hlavní důvod jeho angažování, ale jestli za něj soudruh Karl chce 15 mega, tak si můžeme nechat zajít chuť.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
To je klidně možný, ale jako posila do 352/343 podle mě super, tam se na tu rozehrávku stoperů klade daleko větší důraz. Teda doufám, že JiT bude hrát tříobráncový systém, čímž zareaguje na největší slabiny naší sestavy (kromě gólmana) a navíc si myslím, že na to nikdo v lize nebude umět hrát, jelikož to u nás nikdo dlouhodobě nehrál. Zkoušel to jenom chvilku Ščasný, Trpiš a Kotal s tím byl úspěšný (na poměry brněnskýho kádru).
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Na Chaluše určitě nezapomínáme, věřím naopak, že se na něj spíš těšíme. Ale jestli si pamatuji správně, má dvouleté hostování v MB, čili si na něj ještě budeme muset počkat.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Plus navíc budu rád, když dojde za rok s pravidelnou herní praxí, než aby tady byl páté kolo u vozu. To rači na pozici lavičkáře koupit "dědka". Mladí musí hrát!
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Součástí hostování by měla být i klauzule, kdy si můžeme hráče stáhnout zpět. Nevím, jestli kdykoli během hostování (zimní přestávka) nebo jen na konci sezony.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Nemám žádné inside info, nicméně se podělím s tím, co jsem našel v návaznosti na výkřiky @LA11, který tu naznačuje cosi o Rubinu Kazaň. Tento klub před 11 dny oznámil svým 5 hráčům (Yann M'Vila, Alex Song, Maxime Lestienne, Moritz Bauer, Rubén Rochina), aby si hledali nové angažmá, jelikož si je platově z důvodu finančního úpadku klubu nedokáží udržet.
Před 8 dny jeden z nich (Bauer) přestoupil do Stoke City.
A ještě před ním přestoupil M'Vila do Saint-Étienne
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
K pobavení je skutečnost, jak tu Sport, zde Spart, všichni nesnáší, nikdo ho necte a ani nekupuje. A prece neni dne, aby sem nějakej tydýt hodil odkaz na jeho stránky. My se snad musíme čílit pro radost.
Sem myslel, ze ted bude na “desitce” hrat bud Danny nebo Stoch.. pokud s nima trener pocita.. samozrejme varianta Husby jeste.. takze shanet “desitku” me dost prekvapuje..
Mě ne. Stoch je spíš křídlo a navíc zatím vůbec nepřesvědčil, hlavně teda co se produktivity týče. Danny no nevím a Hušbauer by měl zůstat na pozici na které hraje. Rychlý produktivní a hlavně kvalitní ofenzivní záložník by nemusel být marný. Všechno je to o systému který chce JT hrát
Stoch vubec nepřesvědčil? Na podzim jeden z nejlepšich ve slavii, to tim padem podle tve logiky schanime posileni na každy post v sestavě, jelikož všichni zklamali...
Pleteš si jablka s hruškama a asi tomu sám nerozumíš. To, že Stoch běhá jak poblázněný, vzteká se a má zájem bojovat je jasné, ale na ofenzivního záložníka s jedním s nejvyšších platů v týmu mít ve 22 zápasech 4 asistence je sakra málo při taktice kterou hrál Šilhavý. O tom, že musí přidat mimochodem mluvil i trenér takže tak. Mimochodem např. Kopic hrající na stejné pozici má ve 26 zápasech 17 bodů
Člověk když nezdílí tvůj názor, tak hned tomu nerozumí, ok. Jelikož si evidentně zaujaty vuči Stochovi, tak pak objektivita u tebe jde stranou...za tebe Stoch vůbec nepřesvědčil, za mě jeden z nejlepších na podzim a moc se mě libi jeho pohyb, styl hry, rozdělování přihrávek atd...
Já jsem za byl Stocha hrozně rád, super posila, ale právě že jsem objektivní tak vidím, že fotbal se nehraje na pohyb, styl hry a rozdělování přihrávek, ale na branky a ty i díky němu v rozhodujících zápasech nepřišly. K čemu je pro nás jako fanoušky nejčastěji střílející hráč, když za půl roku nedal gol? Já když ho vidím, tak hraje krásně, ale k čemu to je. Ne nadarmo asi ve Fenerbahce skoro nehrál. My když jsme měli hru založenou na křídlech a u něj produktivita nebyla.......tak se nedivme kde jsme. Doufám, že se zvedne a přijde i efektivita, ale v moderním systému 3 - 5 - 2 je prakticky nepoužitelný, protože prakticky nebrání, Ano nekritizuji ani Laštůvku, který má ohromné zkušenosti, v Karviné byl parádní, ale bohužel mu nevyšly pro nás stěžejní zápasy. V lize jsme dostali v 16 zápasech 7 branek to je parádní, skore máme parádní, ale co z toho když jsme o 14 bodů druzí? Taková je realita a kdo si nepřipouští........................Nechci se hádat s fanoušky Slavie, které beru za svoji rodinu a věřím, že jsme jiní než ti z Letné
Tak mi uveď zápasy, ve kterých dokázal to, že si zaslouží být jedním z nejlépe placených hráčů týmu. Barák nebo Pavlenka přišli za zlomek jeho ceny a byli daleko platnější a navíc s týmem udělali titul. Kličky a střelbu mimo bránu má perfektní to víme všichni, ale co víc? Mimochodem Tal Ben Chaim, ta hvězda posila Sparty, které se spousta lidí směje má v 10 zápasech 2 asistence a Stoch má v 22 zápasech 4 asistence což je to samé. Uvědomte si že se všichni smějí Spartě jak jim to nejde a jejím posilám, ale my jsme na tom v podstatě úplně stejně
Stoch je tady půl roku. Dej mu ještě čas, je to krátká doba na hodnocení u tak aktivního a vyspělého hráče. Altintop nepřesvědčil, Laštůvka nepřesvědčil, ale Stoch je na hřišti hodně vidět v pozitivním slova smyslu ať chceš nebo ne. S Kopicem nemůžeš srovnávat, ten je v Plzni několikátou sezonu (a možná si do pití sype kokeš ;) )
Komentáře (83)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Slavia by byla výzva.
houston (přítel SN) před 7 lety 17.01.2018 21:09 |On by byl rád. Já za sebe můžu říct, že bych byl taky. Kúdela patří k těm nej v lize.
Re: Slavia by byla výzva.
Faris (přítel SN) před 7 lety 17.01.2018 21:29 |A kolik tady máme mít stoperů? Já neříkám že je špatný, ale podle mne na pohodu v týmu nebude působit dobře, když tu bude nadbytek hráčů. To bych radši na střídačce viděl nějakého juniora.
Re: Slavia by byla výzva.
houston (přítel SN) před 7 lety 17.01.2018 21:38 |Všechno záleží na zvoleném herním systému. To teprve uvidíme, koho budeme a koho nebudeme potřebovat...
Re: Slavia by byla výzva.
Hesmir (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 12:57 |Kolik? Tolik kolik bude potřeba. Lidi nehysterčete, myslete, počítejte. Skončil Bílek (-1), přišel Pokorný (+1).
Takže tu máme co?
Jugas (je zájem z Anglie, léto asi nevydrží),
Deli (kdykoliv mu zazvoní telefon, řekne zdar a odjede z předzápasovýho rozcvičení + skleněnka),
Frydrych (hraje nám beka, kde je druhá volba vlevo hrající Bořil, kde mu sekunduje hostovačka, čili nemá za něj kdo),
Ngadeu (až na vyjímky nám hraje DZ, odejdeli Suk není jiný DZ než on, pro mne záložník)
Pokorný (počtem náhrada za Bílka, nerozehraný, čekám, že se spíš chytne ke konci jara, kdy nahradí letní odchod Jugase).
Vám přijde že máme MOC stoperů? Viktorka si to odehraje se třema protože Baránek je skleněný, Hubník věkově Bílek, Hejda jediný hraje a točí se mu tam ti dva. Nezmar není de*il. Ceny se zvedly všude (Neymar, Mbappé,...), Kúdela je obdoba Bílka, hrával DZ, ... potřebujeme ted holt i staršího hráče, co má nějakou kvalitu, aby tu tmelil partu dýl jak rok a kdykoliv naskočil.
Re: Slavia by byla výzva.
bongor před 7 lety 18.01.2018 09:50 |Nemůžeme mít všechno,to je letitá taktika RB,hamty,hamty.hlavně ať lepší fotbalista nemůže posílit konkurenci,bez ohledu na to,kolik skutečně potřebují fotbalistů.A kromě toho i RB už přechází na vyšší level,viz Stanciu.Průměr nestačí.Nebo už to neplatí?
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
JS (přítel SN) před 7 lety 17.01.2018 21:45 |Nic proti Kúdelovi, ale nemyslím si, že by bylo o moc koncepčnější kupovat jednatřicetiletého borce, když jsme z důvodu nekoncepce právě ukočili angažmá tří hráčů ve věku 30+....
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Andul-lhak před 7 lety 17.01.2018 21:55 |pokud vim, tak kontrakt nebyl rozvazan kvuli stari, ale kvuli tomu, ze plat nebyl adekvatni vykonum
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Sešívaný před 7 lety 18.01.2018 09:23 |A já zase myslel, že jsme se rozhodli sázet na perspektivnější hráče. Popravdě jsem nikde neslyšel, že hráči nad 30, kteří skončili, skončili kvůli penězům. Takový Rotaň nás stál za sezónu 5 mega se vším všudy, to opravdu není na naše poměry nic nadprůměrného, spíš naopak.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Mates204 před 7 lety 17.01.2018 22:26 |31 u stopera je úplně něco jinýho než 35 respektive 36 u záložníka.
Kúdela
Travinho před 7 lety 17.01.2018 22:21 |Proti Kúdelovi nemám nic ani náznakem. Pravda je však taková, že kdyby přišel, tak téměř jistě někdo odejde a já si myslím, že všichni naši hráči na tento post jsou lepší. Snad kdyby měl odejít Frydrych, tak bych to bral.
Re: Kúdela
Mates204 před 7 lety 17.01.2018 22:25 |Ten určitě neodejde, podle mě někdo z afrického dua. O Frydrycha is nemyslím, že by měl někdo takovej zájem, že by jsme ho museli pouštět.
Re: Kúdela
Jožin před 7 lety 18.01.2018 10:01 |Jseš na drogách nebo chlastu?
Re: Kúdela
Travinho před 7 lety 18.01.2018 11:45 |Proč? Myslíš snad, že je lepší než někdo z kvartetu Jugas, Ngadeu, Deli a Pokorný.
Re: Kúdela
Jožin před 7 lety 18.01.2018 13:05 |Nevím,ale dal dost důležitých branek a že nehraje na svém místě stabilně je také škoda,určitě není horší a na to aby jsme přivedli Pokorného a pustily Fr. mám svůj názor ten jsem ti sdělil čau
Re: Kúdela
Travinho před 7 lety 18.01.2018 15:28 |Já tedy žádný názor nečetl. Jen urážky. Já proti Michalovi nic nemám, ale limituje ho rychlost a rozehrávku nemá o nic lepší než jiní naši stopeři. Na krajního bek má pak bohužel strašnou potíž s kvalitními centry.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
LA11 před 7 lety 17.01.2018 22:53 |Rubin Kazan zajimavej to klub..
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
qwertz0099 před 7 lety 18.01.2018 06:26 |Nic nemám proti panu Kudelovi, ale ve Slavii bych ho radši neviděl....byl by to zbytečný nákup (pokud udržíme všechny stopery).
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
M@rvin před 7 lety 18.01.2018 08:23 |Tak nějak jsem myslel, že příchodem Pokorného spekulace o Kúdelovi končí.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 21:21 |Neblázni, Karl ještě nikoho neprodal a "zboží" se musí nabízet ...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
asanin před 7 lety 18.01.2018 09:30 |Za mě Kúdelu rozhodně nebrat, byť chápu, že mu Trpiš s Nezmarem věří... Kúdela byl průměrný hráč již v Boleslavi a je průměrný hráč i v Liberci... Na podzim na postu stopera udělal několik neuvěřitelných minel (proti nám 2, jen jsme je nepotrestali)... Hráč pro Slavii, která chce dobývat trofeje, to rozhodně není... Uplatnil by se tu v Řebíčkovské éře, dnes ne...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Astrocytoma (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 09:31 |no pravdepodobne budeme hrat na 3 obrance a ti tri budou skutecne obranci kteri nebudou vylejzat, ale budou defacto stoperi(teda tak to vnimam). Pokud to tak bude, tak mame na tuto pozici Deli, Jugas, Pokorny s tim ze by tam mohl byt Frydrych a NNN.
Nicmene Frydas a NNN jsou spis kraj respektive def zaloznik a ani jeden tam dlouhodobe nepatri a jen spise kdyz se nekomu neco stane.
Pokud s vyse zminenym souhlasite pak mi prijde prichod jednoho obrance jako logicka varianta a vubec nebude vice stoperu. PRoste Kudela se bude snazit se mezi ty tri dostat a je to dobre pro konkurenci. Navic toto jsou posty kde musi byt hotovy hrac tam na pokusy s mladiky bych hral proste jen v zapasech kde by hral vyrazne slabsi souper.
No a pokud nahodou by nekdo odesel nebo nedejboze zranil tak defakto nemame typickeho obrance(ja si nemyslim ze Frydas a NNN jsou typicti obranci a pokud si vsimnete tak vzdy kdyz byli na stoperu tak to skripalo)
Myslim ze takto uvazuji
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Sešívaný před 7 lety 18.01.2018 09:58 |Frydrych že je spíš krajní obránce? Vždycky hrál stopera, krajního obránce jsme z něj začali z nouze dělat až my a přitom se na to typologicky moc nehodí. Stejně tak Ngadeu vždycky hrál stopera a defenzivního záložníka jsme z něj začali dělat až my. Stoperů máme dost, i kdyby jeden odešel.
Stejně si myslím, že ten článek je jedna nafouklá bublina. Měli jsme Kúdelu jako záložní plán za Pokorného. Sám Kúdela říká, že žádná oficiální jednání neprobíhají. Deník Spart za ním došel, aby se ho zeptal, co by říkal přestupu do Slavie, on na to odpověděl, že by se mu to jako líbilo, ale nikde není ani náznak toho, že bychom o něj měli pořád zájem.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Tochal (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 10:11 |Z Frydrycha jsem kraj nezačali dělat až ve Slavii. Když měl Baník nadbytek kvalitních stoperů, někdy ho na kraj šoupali také.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
kjandourek (admin) před 7 lety 18.01.2018 10:37 |Frýďa v lize odehrál více zápasů na kraji, než na stoperu.... i když tedy já jej také vnímám spíše jako stopera a ne brusiče lajny....
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Fulham před 7 lety 18.01.2018 10:05 |Takže - pošleme pryč Ruslana R a teď vykupujem z Liberce Ondru ? Ve třiceti letech hráče průměrných klubů české ligy...do systému 3-5-2 ? Snad JiTrVCD..chápu, že každý trenér chce mít v týmu hráče který mu nebude brečet že hraje přes nohu ( což asi Ondra bude dle info) a kterého charakterově zná. Takže , proč ne. Jen už prosím dost...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
sicilianbrno před 7 lety 18.01.2018 12:42 |My kupujeme Kudelu? Nebo Kudela se sám nabizi slavii? Dvě rozdilné situace....
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
TSeguinTS před 7 lety 18.01.2018 12:45 |Kudela byl pouze dotázán a odpověděl. Mě kdyby se někdo zeptal na přestup do Slavie, tak bych taky uvedl, že by to byla výzva a že doufám, že se kluby dohodnou :-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
sicilianbrno před 7 lety 18.01.2018 15:00 |No podle Fulhama sme ho určitě i kontaktovali, jelikož v blesku psali nabidku od slavie na 10-12mil...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Fulham před 7 lety 18.01.2018 13:40 |Diskuse k článku....,, nabidka 10-12mio je Libe málo" . Reakce viz výše. Pochopitelné i pod Špilasem?:-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
sicilianbrno před 7 lety 18.01.2018 14:55 |Jo oni tu nabidku psali v duveryhodnym isportu blesku, a to ma pro tebe vypovidajici hodnotu? Tak to pak je prestup dotažen a chapu tvuj nazor,že tu Kúdelu nechceš....:-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Fačín před 7 lety 18.01.2018 10:12 |Kúdelovi se samozřejmě vůbec nedivím, že by k nám rád šel. Myslím, že to je i kvalitní fotbalista, v zásadě by mi asi ani nevadil. Akorát se mi zdá, že rozhled ohledně posil se nám opravdu zúžil na Liberec (a zůstal trochu Balkán díky panu Plíškovi).
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
kjandourek (admin) před 7 lety 18.01.2018 11:18 |No Martin Vantruba nikdy s Libercem nic společného neměl...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Fačín před 7 lety 18.01.2018 12:29 |Věřím, že chápeš jak jsem to myslel. Při vší úctě Vantruba pro mne zatím není posila a to i proto, že ještě půl roku zůstává na Slovensku, čili jeho jméno je zatím irelevantní.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
kjandourek (admin) před 7 lety 18.01.2018 13:07 |Nevidím důvod, proč by mělo být irelevantní - smlouva s ním byla podepsána teď, přivedlo jej nové vedení, takže žádné zúžení na Liberec...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Fačín před 7 lety 18.01.2018 13:24 |No jestli se chceš ohánět 18letým slovákem co přijde za půl roku, tak ok.. V tom případě máme rozhled jako prase a vodíme samý hvězdy...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
kjandourek (admin) před 7 lety 18.01.2018 13:37 |Já se ničím neoháním, ty jsi tvrdil,že se nám rozhled zúžil pouze na Liberec....
Přivedli jsme na přestup frajera, který neprošel Libercem? Přivedli.... Kolik mu je a jestli bude někde hostovat ... nic z toho jsi nespecifikoval...
Hlavně mi přijde naprosto logické, že se nové vedení - jak trenér, tak sportovní manažer - musí nejprve důkladně seznámit se stávajícím kádrem... takže těžko hned v lednu očekávat vlnu nových příchozích...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Fačín před 7 lety 18.01.2018 14:18 |Při vší úctě, to už měli mít připraveno, když u nás podepisovali smlouvu. Nebo jako přišli s tím, že vůbec netuší, co máme za kádr?
Navíc nemám rád kamarádšofty. Stejně jako jsem nadával na Tecla a Šilhavého, když ho přiváděl, tak mi vadí, když se přivádí hráči jen proto, že je trenér (manažer) zná osobně. Byl bych rád, kdybychom přiváděli hráče na základě jejich výkonnosti.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
kjandourek (admin) před 7 lety 18.01.2018 16:09 |A jak tu výkonnost chceš "změřit"? Jak poznáš, jestli je lepší stoper z Liberce, nebo stoper ze Zlína? Někdy mi přijde, že to vidíš jako počítačovou hru, kde u každého hráče máš "výkonnost" uvedenou a není tak těžké poznat, že hráč s výkonností 86 bude lepší, než jiný s výkonností 70...
jenom tak mimochodem, když šel Tecl na hostování, tak byl na Šilhavého velice rozezlen, že ho nutil hrát křídlo a nechal se slyšet, že pod ním už nikdy hrát nechce... To na kdovíjaký kamarádšoft nevypadá...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Fačín před 7 lety 18.01.2018 12:34 |A nějaká jiná posila?
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
smely (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 12:34 |nemyslim si, kdyz si prectes pozpatku "Martin", tak ti vyjde slovensky "Liberec", navic v prijmeni "Vantruba" je uprostred pismeno "t" , stejne tak jako ve slove "Jested"....je to jenom nahoda ?
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
kjandourek (admin) před 7 lety 18.01.2018 13:05 |No vidíš to, to mě nenapadlo.... a navíc má Vantruba tři slabiky, stejně jako Liberec... :-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
smely (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 13:14 |Bingo :-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
DF007 před 7 lety 19.01.2018 07:55 |To máš těžký, tady jsou vesměs jen obdivovatelé libereckého dua Nezmar-Trpišovský a jakákoliv kritika, byť konstruktivní je nemožná.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 19.01.2018 09:42 |V cem je kritika nemozna? Vam nekdo maze kriticke prispevky? Nebo se divis,ze kdyz s tebou nekdo nesouhlasi,ze to da najevo? To mi naopak zavani stylem “muj nazor je ten jediny spravny a nikdo nema pravo na nej nesouhlasne reagovat”. Ja vim,je to tezke prosazovat svuj nazor,kdyz jsi v mensine ale kdyz uz se pro to rozhodnes,tak by jsi to mel snaset jako chlap a ne se tady stezovat,jak ti ostatni ublizujou..
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
DF007 před 7 lety 19.01.2018 14:38 |Čteš mezi řádky něco, co tam není napsáno. Fačín napsal, že doufá, že se nebudeme koukat jen do Liberce, schytal celkem zbytečnou kritiku. Já s ním souhlasím. Nemyslím si, že by v Liberci byli špatní hráči, ale také si myslím, že bychom je neměli přeceňovat a udělat z kádru Liberec B (možná A). Myslím si, že v kádru máme lepší hráče, než je Kúdela a jeho nákup nám k ničemu nepomůže, ať už jde o jeho fotbalové kvality nebo věk. Něco jiného je to u Pokorného, který je věkem na stopera velmi perspektivní a navíc má určité zkušenosti se zahraničním fotbalem- za toho jsem rád.
Ale jinak bych byl raději, kdyby se do kádru prosadil některý z našich mladých hráčů (Mareš, Chaluš) a pomalu sbíral ligové zkušenosti a učil se vedle kvalitních hráčů, místo abychom kupovali hráče za zenitem.
Jedním z moha důvodů pro odvolání Šilhavého tady bylo zmiňováno, že nedával šanci našim mladým a teď se máme radovat, když přivedeme hráče 30+, byť jde o výběr Nezmara s Trpišem?
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
kjandourek (admin) před 7 lety 19.01.2018 14:43 |Fačín schytal kritiku?
Upozornění na to, že už jsme přivedli i hráče, který Libercem neprošel, je kritika?
A to snad byla jediná reakce na něj, kromě tedy Tebe...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Fačín před 7 lety 19.01.2018 17:22 |Řekl bych, že reagoval spíš na ten flame, který se tu spustil ohledně výsledku přípravy s Linense... V tomhle vláknu se se se mnou dokonce trochu souhlasilo (podle počtu palců).
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 19.01.2018 18:07 |Nectu nic mezi radky. Ano,Facin napsal,ze nebudeme koukat jen do Liberce a zadnou kritiku,za to neschytal. Naopak. Byl jednim prispevkem upozornen,ze uz jsme koupili i nekoho mimo Liberec. To ty jsi tady uplne zbytecne zacal mluvit o necem, co v tomhle vlakne aboslutne neexistuje. Tak si to v te hlave srovnej,nez zacnes neco psat. Zbytek tveho prispevku je o necem,co jsem ja neresil a ani resit nebudu..
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
LA11 před 7 lety 18.01.2018 10:30 |Maxime Lestienne ?
Nebo
Ruben Rochina ?
Linka Slavia - Kazan je zhava! Top!
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
smely (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 10:44 |zdroj ? ...a nerikej , ze Travinho... :-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
LA11 před 7 lety 18.01.2018 11:15 |Travinho to neni
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
LA11 před 7 lety 18.01.2018 11:31 |Pravdepodobnejsi cil by mel byt Spanel..
Osobne by se mi vic libil Lestienne to je vybornej hrac..
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Jardiiis před 7 lety 18.01.2018 12:03 |Je nějaká ofiko nabídka? Nebo jak to vypadá?:-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
smely (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 12:09 |to je stredni zaloznik...nevim esi nas tam tlaci bota, ale esi je pravda o tom Sukovi...toz huvidjame, pane Hraabje...
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
JS (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 14:40 |Jo, oba dva podle transfermarktu kupovala Kazaň za 10 mil EUR... Ehm ehm, kde jsou Krobovy 2 mega? A neříkejte mi, že Kazaň jen tak prodělá 8 mega.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
TSeguinTS před 7 lety 18.01.2018 14:54 |Tihle by mohli být velmi pod cenou, resp. zadarmo. M'Vila šel z Kazaně zadarmo například.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Hlavis před 7 lety 18.01.2018 18:11 |Duo Škoda-Lestienne tak to pojď! No pokud by to byla pravda, tak klobouk dolů. Maxime je výborný hráč i když trochu v upadku, ale ten by ještě ukázal.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Lord_Edmund před 7 lety 18.01.2018 14:42 |Jen jestli si zas neděláš nějaký průzkum ovlivnitelnosti fanoušků Slavie :-(
Oba nad 2 M Euro a to by pan Kjob silně protestoval.
Na druhou stranu se snad Tvrdík nenechá zahanbit nějakým Křetinskym a když oni Stancia tak my..." no to se ještě budete divit" :-)
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
majklinho (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 10:38 |Já se přiznám, že mně by se Kúdela líbil, jako stoper je to lídr se skvělou rozehrávkou, kterýho postrádáme, máme až na Deliho (snad neodejde) víceméně jenom soubojový typy, který mají s konstruktivní rozehrávkou velký problémy. To je podle mě hlavní důvod jeho angažování, ale jestli za něj soudruh Karl chce 15 mega, tak si můžeme nechat zajít chuť.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Travinho před 7 lety 18.01.2018 11:48 |Rozehrávka je super věc, ale já jsem přesvědčen, že kdyby hrál v naší obraně na podzim místo Jugase, tak dostaneme o takových 5 branek víc.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
majklinho (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 12:25 |To je klidně možný, ale jako posila do 352/343 podle mě super, tam se na tu rozehrávku stoperů klade daleko větší důraz. Teda doufám, že JiT bude hrát tříobráncový systém, čímž zareaguje na největší slabiny naší sestavy (kromě gólmana) a navíc si myslím, že na to nikdo v lize nebude umět hrát, jelikož to u nás nikdo dlouhodobě nehrál. Zkoušel to jenom chvilku Ščasný, Trpiš a Kotal s tím byl úspěšný (na poměry brněnskýho kádru).
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
el_moscardon před 7 lety 18.01.2018 11:22 |Nezapomínejme ještě na Chaluše v MB. Navíc Deli ještě nikam neodešel.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Fačín před 7 lety 18.01.2018 12:31 |Na Chaluše určitě nezapomínáme, věřím naopak, že se na něj spíš těšíme. Ale jestli si pamatuji správně, má dvouleté hostování v MB, čili si na něj ještě budeme muset počkat.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Hesmir (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 13:06 |Plus navíc budu rád, když dojde za rok s pravidelnou herní praxí, než aby tady byl páté kolo u vozu. To rači na pozici lavičkáře koupit "dědka". Mladí musí hrát!
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
MVCVNYX před 7 lety 18.01.2018 15:21 |Součástí hostování by měla být i klauzule, kdy si můžeme hráče stáhnout zpět. Nevím, jestli kdykoli během hostování (zimní přestávka) nebo jen na konci sezony.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 18.01.2018 16:42 |Na konci sezóny.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
TSeguinTS před 7 lety 18.01.2018 13:42 |Nemám žádné inside info, nicméně se podělím s tím, co jsem našel v návaznosti na výkřiky @LA11, který tu naznačuje cosi o Rubinu Kazaň. Tento klub před 11 dny oznámil svým 5 hráčům (Yann M'Vila, Alex Song, Maxime Lestienne, Moritz Bauer, Rubén Rochina), aby si hledali nové angažmá, jelikož si je platově z důvodu finančního úpadku klubu nedokáží udržet.
Před 8 dny jeden z nich (Bauer) přestoupil do Stoke City.
A ještě před ním přestoupil M'Vila do Saint-Étienne
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
Maty22 před 7 lety 18.01.2018 14:37 |Že by sme udělali Dannymu pyrenejský mikrosvět?
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
TSeguinTS před 7 lety 18.01.2018 14:52 |Původně jsme mu naslibovali poloostrov, ale přesvědčili jsme ho, že mikrosvět je víc.
Re: Obránce Kúdela: Slavia by byla výzva. Když dopadne, budu rád
mudrc před 7 lety 18.01.2018 16:37 |K pobavení je skutečnost, jak tu Sport, zde Spart, všichni nesnáší, nikdo ho necte a ani nekupuje. A prece neni dne, aby sem nějakej tydýt hodil odkaz na jeho stránky. My se snad musíme čílit pro radost.
Posily?
LA11 před 7 lety 18.01.2018 16:56 |Meli jsme zajem o Deniz Türüç z Kayserispor
A Rochina by mel mit na stole vice nabidek vcetne nasi...
Z toho vyplyva ze nejak moc usilujeme o hrace na pozici “deset”
Re: Posily?
LA11 před 7 lety 18.01.2018 17:04 |Sem myslel, ze ted bude na “desitce” hrat bud Danny nebo Stoch.. pokud s nima trener pocita.. samozrejme varianta Husby jeste.. takze shanet “desitku” me dost prekvapuje..
Re: Posily?
haon před 7 lety 18.01.2018 17:23 |Mě ne. Stoch je spíš křídlo a navíc zatím vůbec nepřesvědčil, hlavně teda co se produktivity týče. Danny no nevím a Hušbauer by měl zůstat na pozici na které hraje. Rychlý produktivní a hlavně kvalitní ofenzivní záložník by nemusel být marný. Všechno je to o systému který chce JT hrát
Re: Posily?
sicilianbrno před 7 lety 18.01.2018 17:42 |Stoch vubec nepřesvědčil? Na podzim jeden z nejlepšich ve slavii, to tim padem podle tve logiky schanime posileni na každy post v sestavě, jelikož všichni zklamali...
Re: Posily?
haon před 7 lety 18.01.2018 18:10 |Pleteš si jablka s hruškama a asi tomu sám nerozumíš. To, že Stoch běhá jak poblázněný, vzteká se a má zájem bojovat je jasné, ale na ofenzivního záložníka s jedním s nejvyšších platů v týmu mít ve 22 zápasech 4 asistence je sakra málo při taktice kterou hrál Šilhavý. O tom, že musí přidat mimochodem mluvil i trenér takže tak. Mimochodem např. Kopic hrající na stejné pozici má ve 26 zápasech 17 bodů
Re: Posily?
sicilianbrno před 7 lety 18.01.2018 19:58 |Člověk když nezdílí tvůj názor, tak hned tomu nerozumí, ok. Jelikož si evidentně zaujaty vuči Stochovi, tak pak objektivita u tebe jde stranou...za tebe Stoch vůbec nepřesvědčil, za mě jeden z nejlepších na podzim a moc se mě libi jeho pohyb, styl hry, rozdělování přihrávek atd...
Re: Posily?
haon před 7 lety 18.01.2018 20:42 |Já jsem za byl Stocha hrozně rád, super posila, ale právě že jsem objektivní tak vidím, že fotbal se nehraje na pohyb, styl hry a rozdělování přihrávek, ale na branky a ty i díky němu v rozhodujících zápasech nepřišly. K čemu je pro nás jako fanoušky nejčastěji střílející hráč, když za půl roku nedal gol? Já když ho vidím, tak hraje krásně, ale k čemu to je. Ne nadarmo asi ve Fenerbahce skoro nehrál. My když jsme měli hru založenou na křídlech a u něj produktivita nebyla.......tak se nedivme kde jsme. Doufám, že se zvedne a přijde i efektivita, ale v moderním systému 3 - 5 - 2 je prakticky nepoužitelný, protože prakticky nebrání, Ano nekritizuji ani Laštůvku, který má ohromné zkušenosti, v Karviné byl parádní, ale bohužel mu nevyšly pro nás stěžejní zápasy. V lize jsme dostali v 16 zápasech 7 branek to je parádní, skore máme parádní, ale co z toho když jsme o 14 bodů druzí? Taková je realita a kdo si nepřipouští........................Nechci se hádat s fanoušky Slavie, které beru za svoji rodinu a věřím, že jsme jiní než ti z Letné
Re: Posily?
TSeguinTS před 7 lety 18.01.2018 20:50 |''ale právě že jsem objektivní tak vidím''
..všichni ostatní to vidí subjektivně, jen ty objektivně? :-o
Re: Posily?
haon před 7 lety 18.01.2018 21:23 |Tak mi uveď zápasy, ve kterých dokázal to, že si zaslouží být jedním z nejlépe placených hráčů týmu. Barák nebo Pavlenka přišli za zlomek jeho ceny a byli daleko platnější a navíc s týmem udělali titul. Kličky a střelbu mimo bránu má perfektní to víme všichni, ale co víc? Mimochodem Tal Ben Chaim, ta hvězda posila Sparty, které se spousta lidí směje má v 10 zápasech 2 asistence a Stoch má v 22 zápasech 4 asistence což je to samé. Uvědomte si že se všichni smějí Spartě jak jim to nejde a jejím posilám, ale my jsme na tom v podstatě úplně stejně
Re: Posily?
Crispo před 7 lety 18.01.2018 23:07 |Stoch je tady půl roku. Dej mu ještě čas, je to krátká doba na hodnocení u tak aktivního a vyspělého hráče. Altintop nepřesvědčil, Laštůvka nepřesvědčil, ale Stoch je na hřišti hodně vidět v pozitivním slova smyslu ať chceš nebo ne. S Kopicem nemůžeš srovnávat, ten je v Plzni několikátou sezonu (a možná si do pití sype kokeš ;) )
Re: Posily?
Mates204 před 7 lety 18.01.2018 17:30 |Hušbauer není desítka, Stoch je spíš křídlo a na Dannyho se nejde moc spolehnout.
Re: Posily?
Maty22 před 7 lety 18.01.2018 17:10 |Samí leváci. Asi spíš na křídlo.
Re: Posily?
TSeguinTS před 7 lety 18.01.2018 17:49 |Zájem můžeme mít třeba o 20 hráčů, což ale neznamená, že jich 20 přivedem a 20 našich vyhodíme.