Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (33)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

    iwanowicz     před 7 lety 17.01.2018 13:27 |  
    3 10

    Za me proc ne? Kdyz zaplati Italove odpovidajici sumu. Na pozici DZ mame jeste Hromadu a Ngadeua. Fiorentina je dobra adresa, jestli chce fotbalove rust. A ted je i dobry cas pro takovy prestup.

    • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 17.01.2018 13:39 |  
      1 2

      A kolik je odpovidajici suma? 4m euro?

      • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 17.01.2018 16:21 |  
        2 0

        5-6

    • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

      Travinho     před 7 lety 17.01.2018 13:44 |  
      12 1

      Za mě ani náhodou. Hráč s možná největším potenciálem z týmu a pokud, tak od 8 milionů Euro nahoru. Už jsme levně prodali Baráka a Pavlenku, kteří mají nyní minimálně trojnásobnou hodnotu.

      • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

        sicilianbrno     před 7 lety 17.01.2018 14:50 |  
        5 5

        Hráč s největším potenciálem jak říkáš, na kterého se ještě lonskou (předlonskou) sezonu piskalo a s vděkem sme ho poslali na hostování do Liberce s náznakem, že by si ho třeba mohli i koupit...jak je ten fotbalový život nevyspytatelný...za mě, rád tu Součka v týmu pořád uvidim, líbí se mě jeho herní pohyb a jeho přesné dlouhé centry...

      • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

        kjandourek (admin)     před 7 lety 17.01.2018 15:19 |  
        8 1

        je mi jasné, že to nebude populární názor, ale Barák s Pavlenkou mají trojnásobnou hodnotu proto, že se prosadili v lepší soutěži, než je ta naše....
        Kdybychom je nepustili a drželi je ještě rok, jejich cena by nebyla o tolik vyšší, než, jaká byla loni, protože by to pořád byli hráči, kteří hrají jenom českou ligu .... Výrazný nárůst ceny by mohl způsobit jenom velký úspěch v repre jako se svého času povedl generaci na ME 1996, nebo v Lize Mistrů....
        A naopak je velice pravděpodobné, že s postupujícím věkem by jejich cena začala klesat...

        Je velice tenká hranice, kdy ještě má smysl hráče udržet a kdy už mu tím, že ho nepustíme do vyšší soutěže, likvidujeme kariéru...

        • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

          o-cab     před 7 lety 17.01.2018 15:29 |  
          6 3

          souhlas, na druhou stranu pavlenka mel o pet let vice a barak nemel ani nahodou zkusenosti jako ma suk (at uz pocet zapasu v lize nebo pohary nebo repre) a to je tusim deli jenom rok nebo rok a pul vekove, takze soucek by vazne za mene jak 100 chodit nemel

          • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

            kjandourek (admin)     před 7 lety 17.01.2018 15:41 |  
            4 1

            S tím souhlasím.... samozřejmě, vždycky se musíme snažit vyjednat co největší sumu....

            Ale ať ho pustíme za kolik chceme, vždycky bude někdo tvrdit, že to bylo za málo... a pokud se tam chytí, tak jeho cena vždycky vyletí raketově nahoru... S tím nic nenaděláme

            Pouštěl bych hráče jenom do těch TOP lig .... nemá smysl někoho nutit přestoupit do Belgie, nebo Dánska jenom proto, že tam někdo zachřestil zlaťákama...

          • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

            Jachym     před 7 lety 17.01.2018 15:48 |  
            2 0

            Pavlenka je jen o dva roky starší než Barák.

            • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

              kjandourek (admin)     před 7 lety 17.01.2018 15:54 |  
              0 0

              A o tři než Souček - na tenhle detail jsem ani nepoukazoval :-)

            • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

              o-cab     před 7 lety 17.01.2018 16:47 |  
              0 0

              zil jsem v evidentne nesmyslnym omylu ze pavlenka 27, diky za opravu

          • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 17.01.2018 23:00 |  
            0 2

            Kvalitní brankáři jsou nedostatkové zboží, takže u nich bývá cena o něco vyšší než u středních záložníků.

        • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

          Jožin     před 7 lety 17.01.2018 17:34 |  
          1 1

          Máš pravdu kjandourku.

    • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

      rak (přítel SN)     před 7 lety 17.01.2018 14:01 |  
      6 4

      Pokud možno ne! Pro nás by to bylo hodně velké oslabení a Souček má ještě dost času, aby dostal v budoucnu nejméně tak dobrou jinou nabídku. Už se ale dříve bohužel vyjádřil, že by šel, takže to asi dopadne tak jako s Barákem a Pavlenkou a my budeme moc přestat snít o silném středoevropském mužstvu, protože každý nadějný hráč, co nejdříve uteče a jen s hráči typu Dannyho, které to už jinam nepotáhne, to určitě nepůjde.

      • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

        kjandourek (admin)     před 7 lety 17.01.2018 15:54 |  
        6 1

        Nemusíme o tom přestat snít, jenom to prostě potrvá dlouho.... s tím se musí počítat...
        Uvědomme si, že pořád nebudeme moci v lize nabídnout nic víc, než souboje s Plzní, erbéčkama a zbytkem jako je Jihlava a Slovácko....
        Pokud se mladý hráč chce zlepšovat, tak prostě v určitém věku musí zkusit lepší ligu, aby se každý týden utkával s AC Milán, Neapolí, či Juventusem...

        My musíme zlepšovat svůj koeficient v evropských pohárech a postupně se blížit pravidelné účasti nejprve ve skupinových fázích a posléze v LM... Ono to půjde, ale nebude to o jedné generaci hráčů... Jde o to, aby si stále častěji hráči vyhodnotili, že jim nabídneme podobné podmínky, jako kluby v Turecku, Řecku, Belgii a tak podobně... pak u nás budou zůstávat ti, kteří se nedokáží prosadit v Německu, Anglii, či Itálii... a budou válčit za nás i třeba místo účinkování ve druhých ligách v TOP zemích :-)

      • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

        Jožin     před 7 lety 17.01.2018 17:31 |  
        1 0

        Snít mužeme pořád ,ale realita je někde jinde a jak už někdo napsal trvá to dlouho ,nebo? Mít miliardy na posily a ne desítky milionů a handrkovat se o Kůdelu a spol, tím nechci tvrdit že jsou špatní hráči já třeba věřím a sním.

  2. Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

    TSeguinTS     před 7 lety 17.01.2018 13:52 |  
    6 0

    Nikam nepouštět, Souček je perspektivní a může být společně s dalšími dlouhodobým základním kamenem.

  3. Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

    Akuls     před 7 lety 17.01.2018 13:56 |  
    13 7

    Mám obavu, že když dá Fiorentina alespoň 100 míčů na stůl, tak Souček bohužel půjde ve stopách Luboše Kubíka poznávat krásy Michelangelova města. Bylo by to ale pro SKS obrovské oslabení. Při stylu který chce JiT hrát ho na jeho postu nemůže ani MNN a už vůbec ne Hromada nebo v létě Ščuk nahradit. To nejsou hráči, kteří mají tak jako Souček vyváženou defenziva i ofenzivu, jsou neustále v pohybu, nabízejí se, mají i slušnou techniku a střelu, výbornou hlavu a hlavně dokáží obsáhnout díky skvělému a neúnavnému pohybu obrovský akční rádius. Na druhou stranu bych mu přestup do Toskánska moc přál už proto, že by se jeho zdejší fanklub fotbalových odborníků snad konečně pořádně chytil za nos. Předpovídám mu v Itálii další zlepšení a velmi úspěšnou fotbalovou kariéru.

    • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

      kjandourek (admin)     před 7 lety 17.01.2018 15:28 |  
      10 1

      Musím souhlasit úplně se vším... Pokud Tomáš půjde, bude mi to velice líto... Ale na druhou stranu, když budeme hráče držet déle, než je únosné, tak možná budeme mít o kousek lepší výsledky, ale jim tu kariéru zničíme...

      Vidím i to, že každý hráč, který ze Slavie odejde do TOP ligy a chytí se tam, nám dělá obrovskou reklamu... a to nejenom v tom, že se o nás ví na západě, i u nás nadějný mladý kluk uvidí, že přijít k nám a dva roky se za nás rvát do roztrhání těla, se mu vyplatí...

      Neměli bychom si budovat pověst klubu, který talent sice rozvine, ale v rozhodující chvíli ho přidusí a neumožní mu vyletět výš...

      Zajímavě o tom píše Vaclík v rozhovoru na oblíbeném Isportu...

      • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

        bongor     před 7 lety 17.01.2018 18:45 |  
        1 1

        Tam nám ale nějakou reklamu,jako Slavii, nedělají.O Barákovi se píše "Barák z Příbrami" a o Janktovi se radši vůbec nepíše odkud přišel.Kdyby byli ze za vody,tak by o tom psali na první straně palcovými titulky.O Krejčím se raději nikdo ani nezmiňuje a Šik,jako by se vypařil.

        • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

          Andul-lhak     před 7 lety 17.01.2018 19:07 |  
          4 1

          no tak asi nikdo neocekava, ze budou chodit po meste s tricken I love Slavia Prague... ale kdyz kluby uvidi, ze ze slavie prichazi do zahranici hraci, ktery se hnedka prosadi a jeste patri k nejlepsim v tymu (jaky to rozdil oproti sparte napr.!), tak samozrejme budou slavii registrovat hned uplne jinak nez do te doby. na to zadnej isport nikdo nepotrebuje.

    • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

      o-cab     před 7 lety 17.01.2018 15:45 |  
      2 1

      Soucek, MNN a Hromada jsou tri dost jini hraci. Soucek se podle me nejvic hodi do 433 - ve vsem vcetne zjevu a pohybu je to pro me cervenobily Sergio B. Fio ted hraje 4231, a v tom u nas hral taky skvele. ja mu preju at mu prestup vyjde - nejenom, ze ho mam osobne velice rad, ale presne jak pise kjandourek, je skvele, ze se v zahranici prosazuji nasi mladi!

    • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

      iwanowicz     před 7 lety 17.01.2018 16:03 |  
      4 13

      Ngadeu - mnohem lepsi hra hlavou, lepsi defensiva, vetsi akcni radius a golove uspesnejsi nez Suk, navic vudce a v byvalem klubu kapitan. Nevim proc by nemohl Soucka bez problemu nahradit.

      • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

        Travinho     před 7 lety 17.01.2018 16:16 |  
        6 3

        Možná proto, že má mnohem horší kombinační schopnosti a hlavně mnohem menší potenciál.

        • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

          iwanowicz     před 7 lety 17.01.2018 18:07 |  
          4 5

          Dle mistniho hodnoceni to skoro vypada, ze Soucek je novy Toni Kroos a Ngadeu je pouze stoper se spatnou technikou :). V minule sezone pritom na DZ kraloval a hodne se pricinil za titul. Pro me je Ngadeu nadstandartni DZ na nasi ligu, jedna z nasich hvezd, tesim se na nej pokazde, kdyz nastoupi. A ze ma mnohem mensi potencial, nez Soucek, to uz si vubec nemyslim.

      • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

        Mates204     před 7 lety 17.01.2018 16:21 |  
        5 2

        Tys ho nikdy neviděl hrát nohama? Má spoustu předností, ale techniku hodně špatnou.

        • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

          iwanowicz     před 7 lety 17.01.2018 17:58 |  
          3 7

          Je to muj oblibeny hrac, takze ho vzdy sleduju a nemyslim si, ze ma hodne spatnou techniku.

          • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

            Mates204     před 7 lety 17.01.2018 18:18 |  
            2 1

            Dobře tak jenom špatnou:) Je to relativní.

      • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

        Akuls     před 7 lety 17.01.2018 16:57 |  
        4 1

        MNN má jistě své přednosti, ale pořad je to hlavně stopér, záložníka hrál a hraje jen ve Slavii. V Ghaně, Rumunsku, Německu a kde všude dále hrál asi věděli proč. Musím ale uznat, že od doby kdy ho tam tehdy v tom Portugalsku DUml poprvé postavil, tak se po technické i běžecké stránce hodně zlepšil, nicméně pokud Slavia přestane hrát pod JiT silový fotbal, ale fotbal tzv. totální, tak to bude mít MNN ve středu pole hodně těžké a počítám, že nebude sám. Souček by naopak byl Trpišovského oblíbeným koníkem.

        • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

          Arutha     před 7 lety 17.01.2018 17:36 |  
          4 0

          Ngadeu v Ghaně nikdy nehrál a do obrany se posunul až v Německu. Do té doby hrál v záloze.

          • Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

            Akuls     před 7 lety 17.01.2018 17:53 |  
            0 0

            Jasně, pochopitelně jsem myslel Kamerun. Omlouvám se.

  4. Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

    afro     před 7 lety 17.01.2018 14:00 |  
    6 2

    Vyměnit Eden za ten jejich rozpadající se stadion. To by musel být Souček blázen. Jsem v klidu... :-)

  5. Re: Slávista Souček do Fiorentiny? Mohla by mu sedět

    Staršina     před 7 lety 17.01.2018 23:33 |  
    5 0

    Dopoledne jsem se vyjádřil v příspěvku 5 talentů, kteří... Sledoval jsem i tuto diskuzi. Je zvláštní, jak se bojuje za hráče kterému je 22 let a nikdo si nevšimne možnému exodu -náctiletých talentů. Chci Suka, chci ty mladé, aby vyrostli vedle Škody, Hušbyho, Dannyho atd. Marek Suchý začal v sedmnácti letech. Proč bychom se báli, na Prachovské skály.