Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Slavii posílil Lukáš Pokorný

Slavia dokončila transfer první jarní posily pro áčko - do Edenu míří stoper Lukáš Pokorný. Ten přichází z francouzského Montpellieru za odhadovanou cenu 18-20 milionů korun.

Přestup pro oficiální web okomentoval sportovní ředitel Jan Nezmar:  „O Lukáše jsme hodně stáli. Už z předchozího společného působení jsme si ověřili, že je to vhodný typ do způsobu fotbalu, který chceme praktikovat. Zároveň se v jeho současném francouzském působišti změnil trenér a nedával mu dost prostoru, takže byla šance ho získat. Snažili jsme se toho využít a po nějakém dlouhodobějším vyjednávání se to také povedlo, za což jsme rádi.“

Sám Lukáš Pokorný pak k přesunu do Edenu řekl: „Jdu do klubu, který chce být úspěšný, ještě jsem v takové situaci nebyl. Vždycky jsem byl v menších týmech, ať v Liberci nebo Montpellier, tohle je pro mě nová výzva, protože být v týmu, který musí vyhrávat a má to v DNA, je pro mě něco jiného. Fakt se na to těším. Je to jedna z věcí, kvůli které tu jsem.“

24letý Lukáš Pokorný je odchovancem libereckého fotbalu, za který si také připsal 60 ligových startů s bilancí 2 gólových tref. Povedené výkony mu zajistily nominaci do reprezentace, za níž dosud odehrál jeden zápas, a přestup do Montpellieru. Na jaře loňského roku se úspěšně probojoval do základní sestavy francouzského celku, na podzim však po změně trenéra ze sestavy vypadl a marně čekal na šanci. I proto zvolil Lukáš přestup do Slavie.

Komentáře (157)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Travinho     před 7 lety 13.01.2018 10:16 |  
    22 0

    To je moc velká paráda. Pokud bych si měl vybrat z dua Pokorný - Kúdela, tak neváhám. Navíc Lukáš to má v hlavě srovnané a může se výrazně zlepšovat. Jen se bojím, že to může naznačovat odchod Deliho.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      mig52     před 7 lety 13.01.2018 14:15 |  
      3 1

      Deli by mohl mít problémy s lékařskou prohlídkou, což mu samozřejmě nepřeju.

  2. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 10:19 |  
    0 0

    Jsem na nej zvedavy,zkusenosti ma..

  3. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    tomcz     před 7 lety 13.01.2018 10:20 |  
    2 0

    Dobrá posila. Tak vítej!

  4. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Oberyn_7     před 7 lety 13.01.2018 10:20 |  
    18 0

    Z Lukáše mám radost. Stále mladý hráč, který již své kvality prokázal a zná ho i celý realizační tým. Pokud se v posledních pár týdnech skloňovalo pár jsem, tak z Lukáše mám jednoznačně radost.

    Stačí pouze dodat hodně štěstí a ať se mu ve Slavií daří.

  5. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Kzlo     před 7 lety 13.01.2018 10:23 |  
    24 1

    Stoperska trojice Jugas-Deli-Pokorny by mohla byt slusna zeď

  6. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Fulham     před 7 lety 13.01.2018 10:28 |  
    4 0

    Tak vítej Lukáši ! Ať se daří ! U mě dobrý...

  7. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Fačín     před 7 lety 13.01.2018 10:29 |  
    4 1

    Vítej Lukáši. Za mne snad dobrá posila, kvalitní stoper, umí dát i gól, přirozený lídr, stále ještě perspektivní věk. Tak snad se rychle rozehraje po půl roce, kdy neodehrál skoro nic. Akorát mám dojem, že stoperů máme dost. Alespoň už jsme připraveni, kdyby tedy opravdu odešel Deli. Zajímavé je, že momentálně máme tři blonďaté stopery v ideálním věku, kteří v předchozím působištích dělali kapitány - Jugas, Frydrych, Pokorný. Každopádně boj o sestavu na tomto postu konkrétně bude velmi tvrdý.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Jachym     před 7 lety 13.01.2018 10:35 |  
      4 11

      To je dobré: tři árijci a Deli:-) Ale také mám mírné obavy z toho, že Pokorný půl roku stál v nikoli špičkovém klubu Ligue 1...

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Harvey     před 7 lety 13.01.2018 11:30 |  
        9 2

        Já bych se toho nebál, když ho Trpiš zná. Tady není žádná neznámá jako u scoutovaných hráčů. Trpiš přesně ví co kupuje a jestli mu do vize sedne.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Voitechus     před 7 lety 13.01.2018 11:40 |  
        0 0

        Jejich nový trenér upřednostňoval francouzské hráče. To je nejspíš ten hlavní důvod.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      mig52     před 7 lety 13.01.2018 14:18 |  
      0 1

      Těch stoperů je tak akorát. Může přijít nemoc, zranění, vždyť část ligy hrajeme v zimě, vykartování...

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Fačín     před 7 lety 13.01.2018 17:15 |  
        0 1

        Je to tak akorát, pokud přijde zranění apod.. Pokud ne, tak to jeden nejspíš odnese ztrátou místa v základu, všechno nasvědčuje tomu, že Černého Petra si vytáhne Michal Frydrych. Na jaře je přece jenom jen 14 kol, k tomu max. 3 zápasy v poháru. A předpokládám, že budeme honit druhé místo a odrážet útoky vlčáků za námi, takže velkou rotaci nečekám, možná v úvodu, než se vykrystalizuje sestava (jednotlivé posty).

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          Harvey     před 7 lety 14.01.2018 12:10 |  
          1 1

          Podle mě kompletní nesmysl. Už Johan Cruijff (otec totálního fotbalu, který chce Trpiš hrát) říkával "Útočník je můj první obránce a brankář můj první útočník". Bude se tedy od brankáře i stopera vyžadovat konstruktivní rozehrávka. Frydrych má lepší první dotyk a krátké přihrávky než Jugas a Ngadeu, riskuje méně než Deli a Ngadeu.
          Navíc při systému na 3 stopery jsou 4 stopeři + Ngadeu, který může zaskočit ideální a hrát budou všichni dost.

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 15.01.2018 20:28 |  
            0 0

            Navíc, kdyby byl horší v práci s míčem, logicky by nemohl hrát na lajně, kde se to víc vyžaduje... v naší lize stačí na stopera umět odkopnout, u beka už jsou nároky vyšší...

  8. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    honzah (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 10:32 |  
    4 15

    Lukáš, bienvenue! :-)
    Simon, au revoir! :-(

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      houston (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 14:53 |  
      1 0

      Moc chvátáš !

  9. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Maty22     před 7 lety 13.01.2018 10:42 |  
    5 0

    Tak jaro asi na 3 stopery, Pokorný, Jugas, Deli.

  10. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    sicilianbrno     před 7 lety 13.01.2018 10:50 |  
    1 5

    Spokojenost, kvalitni mlady stoper, jen mam pořad v hlavě před sebou jeho dvě velké hrubky jeste v liberci, kdy blbě zpracoval mič a pak šel soupeř sam na branku. Tak věřim, že mě tyto situace svym vykonem brzo vyžene z hlavy :-).

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      mig52     před 7 lety 13.01.2018 14:23 |  
      2 1

      Víš, kolik hrubic dělá Škoda, a jak ho máme rádi?! Každá zahozená loženka je totéž, jako inkasovaný gol po hrubce, aspoň matematicky.( úsměvný smajlík),neumím ho naklepnout

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Billy01     před 7 lety 13.01.2018 18:05 |  
      1 0

      Nebuď tak hrr. A nebuď tak přeci negativní... Lukáši vítej! Sks

  11. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    VanDel     před 7 lety 13.01.2018 11:10 |  
    13 1

    Tohle by mohl byt myslim dobry kauf. A jeho prichodem doufam mizi nas zajem o Kudelu. Takze dve mouchy jednou ranou.

  12. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Rottax (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 11:21 |  
    12 0

    Za mě výborná posila!! Je to sympaťák a přeju mu, ať se mu ve Slavii daří!

  13. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    buri     před 7 lety 13.01.2018 11:40 |  
    5 0

    Vítej v ráji...ať se daří.

  14. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    golfer     před 7 lety 13.01.2018 11:53 |  
    32 0

    Za mě spokojenost. Jsem navíc moc rád, že se změnou trenérů a realizáku se nezměnilo to, že neunikají předčasně informace z klubu ven. Jedná se o mnoha hráčích - ano, ale že je to opravdu žhavé se novinářská chátra dozví, až když je hráč už ve Španělách na soustředění. Žádné negativní spekulace a hloupé bubliny. Za mě za 1.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 12:04 |  
      10 0

      Mě fakt potěšilo, že nikdo nic nevěděl ve Spartu se to řešilo az když byl hráč ve Španělsku

  15. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 12:00 |  
    19 0

    Tak tohle je posila podle mého gusta! Mladý, ale už zkušený stoper se zahraniční zkušeností. Takové přestupy mi dávají velký smysl. Doufám, že tím padá příchod Kúdely.

    Tak Lukáši vítej, ať se ti v sešívaném daří!

  16. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Martin Platil     před 7 lety 13.01.2018 12:23 |  
    3 19

    Upřímně, nesdílím nadšení z toho, že jako pisila přichází hráč, který byl za půl roku 2x na lavičce a jinak nebyl ani nominovám k zápasu. Ale třeba překvapí.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Lord_Edmund     před 7 lety 13.01.2018 12:54 |  
      9 1

      Buďme rádi, že nehrál. Kdyby hrál v základu, tak na něj určitě nemáme, takhle se dal získat docela za rozumný peníz. Navíc, Nezmar a Trpiš ho znají a asi umí posoudit jaký má potenciál. Lepší než dát stejné prachy za Kúdelu, který sice hraje poslední dobou slušně, ale už se partně zlepšovat nebude.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Martin Platil     před 7 lety 13.01.2018 18:16 |  
        0 4

        Přesto si myslím, že nelze čekat 100% výkony na jaře, když půl roku nehrál. Tyhle "talenty" ve 23 letech už taky nejsou talenti.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      edenian     před 7 lety 13.01.2018 13:37 |  
      2 1

      Jestli bych na neco vsadil, tak ze Trpis umi ozivit. Ledaskoho.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Khadgar     před 7 lety 13.01.2018 14:14 |  
      2 1

      No, ten Stanciu toho taky moc neodehrál, a to za něj Sparta prý má dát 120 miliónů :)

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Martin Platil     před 7 lety 13.01.2018 18:13 |  
        4 4

        Proč se pořád porovnávat se Spartou? Já osobně to považuji za komplex.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Slawek     před 7 lety 13.01.2018 14:43 |  
      2 0

      Panu Platilovi, zvláště s jeho příjmením rozumím. ale taky věřím, že trenér Pokorného dobře zná a ví, že se mu do stylu, kterým chce hrát. Na podzim nehrál, předtím byl v sestavě pokaždé a byl dobře hodnocen. Spíš mně zajímá co bude s Delim. Pokorný je levonohý stoper jako on.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Martin Platil     před 7 lety 13.01.2018 18:14 |  
        0 1

        Tak Delli byl docela dost čast zraněný, spoustu zápasů, zejména těch klíčových neodehrál. A nelze příliš čekat, že hráč, který půl roku nehraje, hned naskočí do základní sestavy a bude podávat 100% výkony.

  17. 3-5-2

    Dresco     před 7 lety 13.01.2018 13:36 |  
    3 0

    Treba to neznaci odchod Deliho a budeme hrat vzadu na tri stopery Pokorny - Jugas - Deli. A v peticlenne zaloze budou na krajich Sykora a Boril. Uprostred Soucek, Husbik a Danny. Takhle by se mi to asi i zamlouvalo. Potazmo misto Borila Stoch v pripade, ze budeme hrat proti slabsimu tymu a nebude treba tolik branit.

    • Re: 3-5-2

      edenian     před 7 lety 13.01.2018 13:38 |  
      0 1

      Simon tady nebude chtit zustat. Jde tvrde za svym.

      • Re: 3-5-2

        Voitechus     před 7 lety 13.01.2018 13:41 |  
        8 0

        Simon může odejít jak chce, ale v žádném klubu neprojde lékařskou prohlídkou.

      • Re: 3-5-2

        Dresco     před 7 lety 13.01.2018 13:48 |  
        1 0

        Uvidime, treba zustane do konce sezony. Taky zalezi kdo mu co nabidne, zase nepotrebuje utikat za kazdou cenu.

      • Re: 3-5-2

        japhy     před 7 lety 13.01.2018 14:00 |  
        5 0

        Sportovně mi to je líto, ale Deli je jeden z mála, kteří by mohli jít za zásluhy.

      • Re: 3-5-2

        Slawek     před 7 lety 13.01.2018 14:44 |  
        1 0

        Deliho zdravotní stav není dobrý. Jinak by tady už dávno nebyl. Takže ?.....

        • Re: 3-5-2

          edenian     před 7 lety 13.01.2018 16:09 |  
          0 0

          To je mozne, o tom se mluvi dlouho. Takze uvidime :-)

    • Re: 3-5-2

      p!erreCORE     před 7 lety 14.01.2018 09:30 |  
      0 0

      sestava podle mého gusta :)

  18. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 13:59 |  
    1 0

    Za mě asi dobrý kauf, sice půl roku prakticky herně stál, ale v jeho věku to není zase tak dlouhá doba. Jen se obávám, aby to neznamenalo odchod Deliho (ale chápu, že ten už naši ligu dávno přerostl a věčně jej tu asi držet nemůžeme).

  19. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    navzdyslavia     před 7 lety 13.01.2018 14:01 |  
    5 0

    Očekávám,že ještě 2 až 3 poslily příjdou. SKS také bude chtít dobře posilovat.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      mig52     před 7 lety 13.01.2018 14:28 |  
      1 1

      Nikde jsem nečetl, na jakou dobu podepsal.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Rottax (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 15:18 |  
        1 1

        Někde jsem četl, že smlouva je na 3,5 roku, ale nevím to jistě ;)

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          mig52     před 7 lety 13.01.2018 19:39 |  
          0 1

          To podepsal ve Francii, že by u nás taktéž?

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      JS (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 15:19 |  
      4 3

      Jsem rád, že se v managementu SKS poučili a najeli na jistou transparentnost co se částek hráčských investic týče...

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        edenian     před 7 lety 13.01.2018 16:11 |  
        10 0

        Teoreticky by mohl iSpart zaniknout pro nepotrebnost :-)

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          bongor     před 7 lety 13.01.2018 18:51 |  
          4 0

          spíš pro naprostou zhovadilost

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            edenian     před 7 lety 14.01.2018 22:40 |  
            0 0

            Jeste spravneji :-)

  20. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    profesor     před 7 lety 13.01.2018 14:13 |  
    6 7

    Mám radost, že je Lukáš ve Slávii, neb jsem měl obavu, aby neodešel Deli a obrana by byla oslabena. Ještě bych uvítal, kdyby Slávie získala Koláře a Laštúvku poslala do Baníku. Laštúvka pro mne není brankář pro Slávii. A to jakým způsobem pomohl Astaně k vítězství a pak ani ve své nadutosti nepřišel na děkovačku mne doslova rozlobilo. Už i proto, že přišel se slovy, že nebude leštit lavičku náhradníků. Trápí mne jedna ještě věc. Slyšel jsem v autobuse si povídat 2 chlapy, kteří se vyjadřovali, proč musel J.Sˇodejít,, byť šlo o Slávistu. Prý to byl komplot 3 hráčů a jedním z nich byl asi Laštúvka. No já si myslím, že těch důvodů bylo víc, ale znáte to: na každém šprochu je pravdy trochu. Teď už je to pasé, ale ten Laštúvka mi porád leží v hlavě.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      donford     před 7 lety 13.01.2018 14:28 |  
      6 3

      Dřív se říkávalo, jedna paní povídala... tak teď to je, 2 páni povídali. :-) Že by 3 hráči Slavie udělali komplot proti JŠ? A proč? Myslím, že všichni mají platy na naše ligové poměry královské, jsou ovíváni, obletováni celým realizačním týmem. Že by se jim pod jiným trenérem, nebo v jiném klubu dařilo lépe? Hráli by víc? Myslím, že JŠ narazil na svůj strop a že představa vedení byly a jsou jiné. Víc bych za tím nehledal. Laštůvka se mě také zklamal. A zase věřím, že si s obsazením místa brankáře Trpiš a celé vedení poradí. Nejsou slepí.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Dresco     před 7 lety 13.01.2018 14:37 |  
        3 0

        Navic kdyby to byli hraci, kteri jsou oporami, tak jeste by se to dalo, ale Lastuvka si prece nemuze takhle vyskakovat. Tomu bych neveril.

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          Mates204     před 7 lety 13.01.2018 15:49 |  
          2 1

          No jestli to náhodou nebylo tak, že součástí komplotu bylo i to puštění zápasu s Astanou. Tím by se leccos vysvětlilo.

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 16:02 |  
            2 2

            Hrozná blbost... jako že si ve dvacátý minutě brankář řekne: teď podběhnu centr a odstřelím tak trenéra?

            • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

              Mates204     před 7 lety 13.01.2018 16:24 |  
              0 1

              No bez prohry s Astanou by se asi Šilhavý odvolával težko. A ten centr byla skoro jediná šance Astany. Taky tomu spíš nevěřim, ale nevim co si představit pod tím "komplotem".

              • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 16:39 |  
                2 0

                Pod komplotem si představuji, že donáší vedení, případně u toho ještě lže...

                Že ten centr bude jediná šance Astany, to nemohl v té době nikdo tušit... Naopak se dalo předpokládat, že je do konce ještě dost času a tudíž zvládneme vyrovnat... Kdyby chtěl někdo trenéra odstřelit, tak musí udělat chybu ke konci zápasu, ideálně po vystřídání, aby už nemohl ani trenér zareagovat nějakým nasazením většího počtu útočníků

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            Dresco     před 7 lety 13.01.2018 16:36 |  
            3 1

            To si zase nemyslim, pod Silhavym mel Lastuvka jistou pozici jednicky a pod novym trenerem by ji mit nemel at uz ten trener bude jakykoliv. To by se Lastuvkovi nevyplatilo. On byl cely podzim proste akorat nejisty, umysl bych v tom nehledal.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 15:34 |  
      14 2

      A u Koláře jako máte pocit, že to je brankář pro Slavii?

      Frajer, co zatím pendloval mezi Libercem a Varnsdorfem... a v kolonce odchytané zápasy v evropských pohárech má velkou nulu by jako tutově tu Astanu vychytal?

      Chápu, že Laštůvka je "svůj" a lidi naprdnul... ale upřímně řečeno, já kdybych udělal podobnou chybu a ta prohrála zápas, tak bych se taky chtěl co nejrychleji schovat....

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Dresco     před 7 lety 13.01.2018 15:46 |  
        6 2

        Ono proti ty Astane konkretne nebylo co vychytavat. Stacilo zustat stat v brane a ten mic by se k nemu ani nedostal. Je treba si priznat, ze Lastuvka nic navic nechytil a stal nas hodne bodu. Namatkou co si pamatuju jeho goly, tak Astana, Apoel, Plzen (zrovna dost zasadni zapasy, ktere urcily uspech x neuspech podzimni casti), Zlin a i Jablonec bych tam pridal, i kdyz to nebyla hrubka.

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          Mates204     před 7 lety 13.01.2018 15:50 |  
          11 4

          Prostě Laštůvka nemá na Slávii. Vidí to každej, je i celkem nesympatickej, to že je furt v kádru je pro mě velká záhada.

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 16:01 |  
            5 4

            Kdo na ní má? Kdo má zkušenosti z velkých zápasů a výkonnost? Ukažte mi, že vedle obecných plků typu "Ten na to nemá", "Ten se mi nelíbí" a "manželka si stěžovala, že jí nepozdravil"... dokážete vyargumentovat i koho bychom měli chtít... nejenom někoho vyhazovat...

            • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

              Mates204     před 7 lety 13.01.2018 16:19 |  
              2 6

              Někdo aspoň průměrnej, kdo zachytá aspoň standart, když už nechytí nic navíc.

              • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 16:30 |  
                4 2

                Já bych chtěl v bráně supermana, co chytí všechno, ale nikde ho nevidím....

                V létě byli k mání Laštůvka, Dúbravka a Hruška - z mého pohledu byl lašty jasná volba... jasně, teď po podzimu to vypadá, že trefou by byl Hruška, ale ten z těch tří měl nejhorší předpoklady (nikdy nechytal venku, natož Ligu Mistrů)... teď tady v lize nevidím nikoho a ze zahraničí těžko spekulovat...

                Chtělo by to buď frajera, co by se vracel z nějaké TOP ligy (Petr Čech), nebo reprezentanta své země, případně alespoň mládežnického reprezentanta z nějakého okolí..... Protože za nás na ME U21 chytal maník z béčka Janova a teď máme v repre někoho z Budějovic a točí se s frajerem z Převýšova

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            Hlavis     před 7 lety 13.01.2018 16:04 |  
            0 0

            Za mě jeden z dvojice Slováku působících v Polsku. Poláček - Kuciak. U Kuciaka jsem téměř přesvědčen, že by byl na postu brankáře obrovským přínosem, ale vzhledem k věku, by si za ně týmy řekli asi přehnanou částku, za kterou můžeme přivést někoho perspektivnějšího a navíc jestli se počítá s tím mladým Slovákem jako 1. pro příští rok, tak by to byl nesmysl platit takové sumy za brankáře např Kuciakova věku.

            • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

              kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 16:25 |  
              2 0

              Poláček..... Co jsem koukal, tak za celou kariéru odchytal šest zápasů v Evropských pohárech - v předkolech v roce 2016 proti Slavii Sofia, Partizanu Bělehrah a SønderjyskE ... Jinak chytal jenom Polsku a na Slovensku.... na podzim ve 21 zápasech dostal 24 gólů...

              Kuciak je co do zkušeností zajímavější jméno, ale na podzim dostal ve 21 zápasech 33 gólů....
              Chápu. že inkasované góly nemusí být jediné měřítko, ale o něčem to svědčí - předpokládám, že ze 33 inkasovaných branek nebyly všechny tak, že na něj šli sami dva hráči soupeře...

              Připomínám, že srovnáváme to s Laštůvkou, s ligovou bilancí 16 / 7 a celkovou 23/16...

              • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                ElBrody     před 7 lety 13.01.2018 20:03 |  
                3 0

                Kuciak je lepší gólman než Poláček. Ještě mě napadá Malenica z NK Osijek, skromější klub než Dinamo nebo Hajduk, ale letos např. vyřadili v EL Eindhoven 2x 1:0 a v lize jsou 3. V Chorvatku o něm mluví jako o velkym talentu, kterej je na 23 let neobvykle spolehlivej. P.S. Ano, viděl jsem ho několikrát :)

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 15:59 |  
          19 2

          A Kolář něco někdy vychytal navíc? Ten nikdy proti Astaně, nebo Apoelu vůbec nestál... Nikdy nehrál zápas, ve kterém musí předvést jeden excelentní zákrok, jinak bude průser... nebyl v repre do 21 let, jako třeba Pavlenka, než šel k nám...

          všichni tady pořád opakujete, že Laštůvka nechytil nic navíc a udělal pár chyb... Jo, souhlas, ale když říkáte A, tak zkuste obhájit i B...

          koho místo něj? Kohokoliv? U nás nepěstujeme žádný "brankářovník", který by byl obsypaný kvalitními gólmany tak, že stačí natáhnout ruku...

          Brankáře, který má za sebou skvostnou kariéru a zkušenosti by mohl rozdávat vyhodíme, protože nás na podzim nepodržel a udělal pět chyb... a vezmeme frajera, který zatím nechytal proti žádnému evropskému celku s výjimkou přáteláků... a budeme si jako myslet, že bude lepší? Zvláště když za něj Karl chce 60 mega?

          Já říkám: vyhodit Laštůvku? Klidně. ale až tady bude opravdu stoprocentní náhrada, ne metodou pokus - omyl typu: "tenhle v lize proti nám zachytal slušně, tak ho zkusíme..."

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            edenian     před 7 lety 13.01.2018 16:16 |  
            3 1

            Jeste bych pridal, ze pokud by Lastuvka odesel, Prema to opravdu nezachrani. To uz jsem tady taky cetl.

            • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

              kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 16:35 |  
              9 1

              Přéma je super chlap do kabiny, dvojka se vším všudy.. Toho si tu po skončení kariéry musíme nechat, i kdyby měl dělat jenom asistenta Vlčkovi, nebo kustodovi...

              Ale nedovedu si představit, že by nás borec, co ve svých 33 letech nikdy nikde nedělal jedničku, vedl do Ligy Mistrů a zvládal zápasy, v nichž podle fanoušků nesmí dostat gól, natož snad udělat chybu...

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            Dresco     před 7 lety 13.01.2018 16:33 |  
            2 0

            Tak Kolar urcite Liberci letos vychytal spoustu zapasu, kdy bodoval hlavne jeho zasluhou. Samozrejme nema zkusenosti z mezinarodnich zapasu, ale je mlady a muze je ziskat. Lastuvka nebo Kovar je asi uplne jedno, ani jeden z nich neni golman, na kterem by se dalo stavet. Ja verim, ze ten mlady Slovak by se mohl stat jednickou od pristi sezony a kdo doklepe tuhle uz je celkem jedno. Ale za 60 mega Kolar je samozrejme ulet a nesmysl.

            • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

              kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 16:48 |  
              4 1

              Kdyby Kolář by tím, kdo chytal ze Liberec v době, kdy porazili Marseille, tak jsem pro něj všema deseti, ale v té době měli v brance Koubka...

              Já pořád věřím tomu, že Laštůvka měl u nás jenom slabší období, kdy mu nějak nesedl přechod do hlavního města, případně si nesedl s trenérem.. Vždyť loni Karviné vychytal polovinu zápasů...

              • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                Jachym     před 7 lety 13.01.2018 17:12 |  
                1 1

                Já s tebou souhlasím v tom, že adorace Koláře je přehnaná, ale ani ten Laštůvka nebyl loni v Karviné v týmu, na jehož bránu by šla jen jedna střela za zápas...:-)

              • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 17:13 |  
                6 2

                Kdyby si nesedl s trenérem, tak by snad nehrál a ne naopak dostávat důvěru i přes špatné výkony... Příchod do hlavního města, že by mu nesedl, když prošel Ukrajinou, Anglií nebo Německem?
                V Karviné byl pod tlakem celých 90 minut, ale ve Slavii tomu tak bylo třeba dvakrát za poločas. V tom byl spíš ten problém, ale to brankář už těžko zlepší, když mu bude za půl roku 36 let.
                Hráč co nemá zkušenosti přece nemůže být rovnou odepsaný. Já budu jen rád, když ve Slavii budou dostávat prostor mladí hráči a ne hráči, kterým táhne na 30 let, ale odehráli v Evropě nějaké utkání. Barák, Pavlenka, Lüftner taky do Slavie nepřicházeli jako mazáci a často převyšovali starší spoluhráče, kteří toho odkopali mnohem víc.
                Dle tvého myšlení příchod Vantruby dává Slavii smysl až po vypršení jeho současného kontraktu se Slavii(která konči 6/2022)... protože aby brzy dvacetiletý hráč dostal ve Slavii prostor, když chytal jednu sezónu za Trnavu je zkrátka nepřípustné. :-) Pokud bude lepší než jiní brankáři, tak ať za Slavii chytá.

                • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 17:34 |  
                  3 1

                  Opět mi něco podsouváš.... Barák Pavlenka Lüftner - všechno reprezentanti do 21 let... a mám dojem, že prošli i předchozími stupněmi repre...

                  Ti jsou naprosto v pohodě, což tedy píšu v jiné části tohoto vlákna.. i ten Vantruba dává smysl...

                  Co se Laštůvky týče, to nemusí být jenom s hlavním trenérem, třeba mu nesedly tréninky trenérského dua, teď tam bude změna....
                  Vím, že chytal ve světě, tak ho Praha nepřekvapí, ale co já vím - tam všude byl s manželkou a dětmi před šesti lety se rozvedl, co já vím, s kým chodí, kdo mu zůstal na Moravě... To všechno může první měsíce v novém angažmá ovlivnit i pro zkušeného borce...

                  Pořád se točíme kolem toho: kdo bude lepší, aby chytal? Vantrubu beru, klidně to může být trefa do černého... ovšem až od léta...

            • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

              bongor     před 7 lety 13.01.2018 19:02 |  
              2 0

              Pořád ale narážíme na problém.že sotva někdo/,to je jedno jestli brankář,nebo hráč do pole, vynikne,už za rohem čekají nenasytný klíšťata.Dokud nebudeme špičkovou evropskou adresou,tak to tady budeme řešit neustále dokola.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Akuls     před 7 lety 13.01.2018 17:20 |  
        3 2

        Máte naprostou pravdu. Kolář má ale jednu přednost, je z Liberce. Kdyby tu nebylo těch 60 mil. Kč, tak už je tady. Brzy nám budou říkat Slavia Liberec. ACS nahání hráče (asi marně), kteří si je vodili v předkolech poháru, my zase Liberečaky. Laštůvkovi podle mne nesedí když je málo v permanenci, v Karviné to na něj létalo ze všech stran. Nyní je studený, skoro si nesáhne na míč. Podle mne to se nyní s tříčlennou obranou změní. Očekávám hodně přihrávek za obranu a sólové nájezdy soupeřových útočníků a na to je Laštůvka dobrý. Horší je to při centrech a střelách z dálky. Ano Laśtůvka udělal 5 chyb, ale kdo je neudělal, ale ještě větším problémem Slavie bylo nepromněňování śancí. Stejně je ale divné proč se Ostravákům ve Slavii nedaří (Nečas, Lukeš, Ličkové, Mičola atd.).

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 17:38 |  
          2 0

          Zdá se, že je to tak - na to si musí každý zvyknout - i Pavlenkovi to trvalo...
          Ale zase na druhou stranu chytal v Šachťaru a Dněpru, tam taky podle mě na něj tolik střel za zápas nešlo...

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            Jachym     před 7 lety 13.01.2018 17:40 |  
            3 2

            A ani ten Frydrych není vůbec špatný, dal i pár velice důležitých gólů...

            • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

              kjandourek (admin)     před 7 lety 13.01.2018 17:42 |  
              2 3

              Pravda a Mičolovi se tu taky docela dařilo - když od nás odcházel, tak mohl z fleku na Tour de France ;-)

              • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                Akuls     před 7 lety 13.01.2018 18:03 |  
                0 3

                To jsou výjimky potvrzující pravidlo. Ale hráči, kteří přišli z Ostravy k povidlovým čertům na tu špatnou stranu Vltavy, a že jich bylo, se chytli snad všichni.

                • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                  Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 23:20 |  
                  2 0

                  Naposledy tam přestoupil Holzer a že by se nějak prosadil...

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          první rytíř     před 7 lety 14.01.2018 14:28 |  
          1 0

          Malá poznámka k diskusi Kolář ano, Kolář ne. Jsem proti. Pokud přijde, pak k čemu je nám nákup toho Slováka? Aby z pravděpodobně mistrovského celku seděl v Edenu na lavičce?

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.01.2018 14:42 |  
            0 0

            V příští sezóně nás čeká 36 ligových kol, v poháru až 5 zápasů a v LM/EL nás může čekat 10 zápasů, možná více nebo méně... To ti dává 50 zápasů za sezónu. Pak si to jednička a dvojka může rozdělit 35-15 nebo 30-20 při té optimistické variantě. Může se také stát, že zápasů bude jen 40 za sezónu, pak by ten poměr mohl být 30-10 nebo 25-15.

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            sasky     před 7 lety 14.01.2018 20:05 |  
            0 0

            Silně pochybuju, že by Vantruba, který zatím chytal jen na Slovensku, přišel ve dvaceti na post jedničky. Aspoň já bych na tomto postu rád viděl někoho zkušenějšího.

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          sasky     před 7 lety 14.01.2018 20:06 |  
          0 0

          Tak jeden Lička přišel asi v šedesáti a Mičola byl skleněnej. Zbytek netuším.

  21. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    DF007     před 7 lety 13.01.2018 15:17 |  
    4 1

    Lukáši vítej. Jsem rád, že z dvojice Kůdela-Pokorný vyšel ten perspektivnější. Teď máme 4 až 5 stoperů (chceme-li započítat MNN), což by mělo být akorát, tedy pokud budeme hrát 3-5-2. Jinak na čtyřobráncový systém už by to bylo hodně.
    Doufám, že to neznamená odchod Simona.

  22. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Leky16     před 7 lety 13.01.2018 15:48 |  
    0 0

    OT: tak Gino dnes za Oxford začíná na lavičce...

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      bongor     před 7 lety 13.01.2018 19:45 |  
      2 3

      Další blamáž Realu Madrid, prohrál doma s Villarrealem

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Mates204     před 7 lety 13.01.2018 20:14 |  
        2 0

        Souvislost?

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          donford     před 7 lety 13.01.2018 21:15 |  
          6 1

          My jsme na Villarealu uhráli plichtu. :-) Takže možná si to můžeme papírově rozdat i s Realem Madrid.

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            Mates204     před 7 lety 13.01.2018 21:24 |  
            8 0

            Touhle logikou si to může s Realem rozdat i Liberec :D

            • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

              donford     před 7 lety 14.01.2018 11:52 |  
              2 0

              Ale Matesi, to přece jen byla sranda a šťouchavá odpověď či špílec (zde zpětná nahrávka) Bongymu. Snad jsi to nebral vážně, že ne? Víc by mi mě zajímalo, zda s příchodem Lukáše pojedeme vzadu na tři - Jugas, Deli, Pokorný a s rychle vracejícími se křídly (Bořil, Sýkora) nebo zda není na odchodu Deli, či zda pojedeme dál s klasickou čtyřkou vzadu. Vzpomínám si, když ještě za nás hrával Kozel, tenkrát si v rozhovoru trochu stěžoval, že to není jen tak přejít z tří obránců na čtyři, to se tehdy opravdu dělo a nyní si možná zase musejí hráči zvyknout o návrat ke třem. Myslím, že úplný vrchol obrany je právě v Realu, i když se jim teď hrubě nedaří, kde obránci Carvajal a Marcelo pilují lajnu, nahrávají finální přihrávkou či centrem a oba dají i góly a vzadu to jistí Ramos s Varanem. Kdyby to takhle hráli Bořka se Sykym, nezlobil bych se . :-) A vzadu by to u nás jistili dokonce tři. Hezké poledne všem.

              • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                Mates204     před 7 lety 14.01.2018 12:15 |  
                0 3

                Myslím si, že pokuď budeme hrát na 3 obránce, tak to nebudou 3 stopeři, ale 2 stopeři a bek. Tak to hraje třeba Conte v Chelsea a to, že Trpiš zkoušel Sobola v rozestavení 3-5-2 jako stopera tomu nahrává.

              • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                bongor     před 7 lety 14.01.2018 13:29 |  
                2 0

                To bylo done myšleno tak,že jsme přece jenom v té EL nebyli takoví outsideři.

                • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                  donford     před 7 lety 14.01.2018 15:42 |  
                  0 0

                  Já vím, bongore, jen škoda nevyužité příležitosti. Ta mě mrzí. Ta Astana. Jaký máš názor na tři vzadu? Snad by to také šlo, ale záleží na těch krajních před nimi, jací to budou řízkové, rychlíci, pilovači lajny nahoru a dolů. Mám moc rád Frýďu pro jeho rvavost a fotbalovou poctivost, ale tohle by asi pro něj nebylo to pravé, jak se říká, ořechové. Bořil ano, možná Sobol zatím, Ale Sýkora? Bude lítat, snažit se, o tom žádná ovšem nevím, zda je už na tom líp fyzicky a vydrží a zda ho jako lehkou váhu nepřeválcují. Něco jako Mingazov.

                  • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                    bongor     před 7 lety 16.01.2018 10:41 |  
                    0 0

                    Víš done,že jsem se už několikrát přiznal,že fotbalu moc nerozumím.Takže nevím jaký je přesně rozdíl mezi systémem 3-5-2 a 4-4-2.Předpokládám,že to není jenom v tom počtu obránců a záložníků,ale v celkovém pojetí hry.
                    Takže kdo z Vás to umí srozumitelně vysvětlit?Jinak mám zatím z té změny trochu obavy,doufám,že mě naši kluci přesvědčí o tom,že je to pro nás progres.

                    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                      Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 16.01.2018 12:24 |  
                      0 0

                      Týmy hrající 352se vetsinou prezentuji vysokým presinkem.priklad jsou týmy Conteho.at Juve tak Chelsea.je to i z nutnosti,že při třech vzadu hrozí okénka.diky hře výš od brány se hodí druhý hrot neb je víc útoku na soupeřovu bránu.pro nás to novinka tolik nebude.pod silhavym sme tak v útočné fázi hráli.to zůstával vzadu se stopery ngng nebo jeden z beku.muzes psát rozestavení jaké chceš až praxe ukáže kde se fakticky kluci pohybují a hlavně JAK se pohybují.

  23. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Ragnarok     před 7 lety 13.01.2018 20:08 |  
    6 6

    Pěkná přestup, otázkou je, jak dlouho bude trvat,než se Lukáš dostane do tempa. Potřebujeme být silní, nelze spoléhat, že Sparta bude s hráči jako Stanciu hrát pořád prd. A jsem za Stancia rád, víc takových hráčů v naší lize, nabývá to na zajímavosti. Je škoda, že jsme v létě neudělali Dúbravku my, mohli jsme mít vyřešeno. Věřím, že ještě někdo posílí střed pole.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Obr     před 7 lety 13.01.2018 21:58 |  
      7 3

      Taky sem rad za Stanciu, protoze doufam, ze jim jeste vic rozes..e kabinu. Rudosi se nepoucili, veri ve vzdusny zamky a to je dobre.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      mig52     před 7 lety 14.01.2018 09:30 |  
      4 2

      Láďo, před chvíli jsem mrkl na tabulku francouzské ligy a přiznám se, že jsem trochu v šoku. Montpellier je osmý, nastřílel ve 20 zápasech 17 branek, ale..... , inkasoval jen 13x!!!! I ligu válcující PSG dostal o 2 góly více. Musí mít tedy skvělou defenzivu, která stojí na výborné obraně a jejím základem jsou stopeři, takže pokud dal trenér přednost jiným hráčům a ti takto válí, těžko bude dávat do sestavy Lukáše, i když hrával dobře. Nechci být škodolibý, ale pokud by se to takhle nevyvrbilo, Lukáš by u nás nikdy nebyl.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 14.01.2018 17:43 |  
        1 0

        Jasně, máš určitě pravdu, ale zase na druhou stranu je celkem obdivuhodný, že je tam Pokys tak oblíbený u jejich fanoušků a to hrál jen půl roku.

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          mig52     před 7 lety 14.01.2018 21:09 |  
          1 1

          Jo, to je na klobouček dolů.

  24. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    zeleznik2     před 7 lety 14.01.2018 11:19 |  
    7 0

    Mohu jenom vedení pogratulovat, Lukáši vítej, ať se ti daří. To je posila jako hrom!!a cena ani ne 1 mil€!bohužel to zřejmě signalizuje odchod Simona, ale duo Pokorný - Jugas to bude taky skvělé...Karl si může teď Kúdelu nechat, za prakticky stejné peníze jsme získali mladšího, zkušenějšího, perspektivnějšího a podle mne i lepšího hráče. Snad jen ta půlroční nerozehranost hraje v Kúdelův prospěch, ale do toho se Lukáš jistě brzy dostane. Tak teď vyřešit brankářský post a nezlobil, bych se angažováním dobrého tvůrce hry a gólového útočníka, ale člověk nemůže, mít vše...

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Jaadel     před 7 lety 14.01.2018 18:13 |  
      0 2

      Momentálně bydlím v Liberci, jelikož mé srdce patří Slavii, tak na Slovan moc nechodím, ale kolega z práce nevynechá jediný zápas, celý život fotbal hrál a řekl bych, že mu i celkem rozumí a dle něj je Kúdela lepší než byl Pokorný a to hlavně v rozehrávce. Dlouho tu prý nebyl stoper s tak dobrou rozehrávkou jako má Kúdela...a pak říkal, že kdyby Slovan neměl Kúdelu, tak Slovan dostal min. o deset branek za podzim víc...

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Ragnarok     před 7 lety 14.01.2018 20:26 |  
        3 0

        Tak určitě. Že je Pokorný úplně jiný, o hodně mladší, že je to levák, že je o hodně dynamičtější... Neblázni. Jako přeškolený záložník má samozřejmě dobrou rozehrávku, ale jeho obrané schopnosti jsou o to horší. V hlavách taky nevyniká. Pokorný to za mne nandavá Kúdelovi na celé čáře.

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          Jaadel     před 7 lety 14.01.2018 20:40 |  
          2 0

          V pohodě, není to z mé hlavy, prodávám jak jsem nakoupil, ale vysloveně řekl..."co Kúdela vyhraje soubojů a zastaví útoků je až neuvěřitelný" + ta rozehrávka....podle něj naopak Pokorný rozehrávka mizerná, většinou dlouhý nákop dopředu....čímž samozřejmě netvrdím, že je Pokorný špatná volba.....jen prezentuji názor fanouška Slovanu co za posledních x let nevynechal jejich zápas.

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            Ragnarok     před 7 lety 14.01.2018 20:47 |  
            0 0

            Beru, ale fanoušci Slovanu mají kolikrát dost podivné názory. Coufala pořád kritizují a Trpišovský z něj udělal základní stavební kámen. Pokorného taky kritizovali. Naopak mají rádi Bosančiče.
            Ve Slavii nyní začíná platit ono otřepané VCD, před to bych dal JN.

  25. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Dennis     před 7 lety 14.01.2018 15:19 |  
    6 0

    V systému se třemi obránci nezní složení Jugas-Deli-Pokorný vůbec špatně. I v případě odchodu Deliho by obrana nevypadala vůbec marně (Jugas-Ngadeu-Pokorný), navíc do tohoto systému mi výborně zapadá i Frydrych, který by mohl kdykoli zaskočit. Snad se přechod na toto rozestavení podaří a povede k lepší hře i výsledkům. Pokud budeme dostávat více gólů, nebudu proti, když jich i víc dáme. Lepší výhra 3:2 než 1:0. A lepší plichta 2:2 než nekoukatelných 0:0.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      TSeguinTS     před 7 lety 14.01.2018 15:35 |  
      1 0

      Já osobně jsem zvědavý, jak přesně budeme nový systém 352 aplikovat. Pokud je kladen důraz na rozehrávku stoperů, tak se bude muset Kuba Jugas hodně osmělit a naučit. To samé Ngadeu. Před stopery budou jistě nastupovat kreativnější hráči (Hušbauer, Hromada, Bucha) a Suk, který každý půrok zaznamenává progres. Zvlášt zvědavý jsem na obsazení pozic dvou útočníků. Zda tam bude např. Škoda + Mingazov/Buren či zda tam někdy uvidíme nějaké překvapení. Moc se těším na přáteláky.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Fačín     před 7 lety 14.01.2018 15:43 |  
        3 1

        V útoku by asi dávalo smysl dávat k sobě jednoho silovějšího a jednoho běhavějšího hráče. Tipoval bych to na dvojice Škoda - Mešanovič jako volba číslo jedna a Necid - Van Buren jako záložní varianta. Samozřejmě záleží na momentální formě, to se takhle dopředu těžko odhaduje.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 14.01.2018 20:20 |  
        2 0

        Trpiš je kreativní trenér a systém velice flexibilně mění podle potřeby a konkrétního soupeže, tzn. nepředpokládám, že budeme hrát jen 3-5-2, ale celkově to bude velice zajímavé.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 14.01.2018 18:46 |  
      1 2

      Ja se obavam,ze Jugas by na prave strane mel v tomhle systemu dost velke problemy. Na tehle krajnich stoperech je vyzadovan rychly start na balon,rychly sprint,odhad na balon. Zkratka vse,co je potreba k haseni rychly uniku / balonu do otevreneho kridelniho prostoru. Mozna Jugase v tomhle podcenuji,priznavam,ze jsem si ho v tehle situacich zas tak nevsimal.. Frydrych by mi na tohle misto prisel ted vhodnejsi. Uprostred bud Deli nebo Pokorny,to jsou oba levaci..

  26. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Nascimento     před 7 lety 14.01.2018 17:05 |  
    1 0

    OT: Na fb Fanoušci Slavie píšou: Demarai Gray žádá od Leicesteru větší herní vytížení nebo ať mu umožní odejít do Slavie na hostování, která za něj nabízí 3 000 000 Kč.
    Jako je to asi kachna, ale solidní. :D

    Ještě tam píšou, že se podle polských médií zajímáme o Krzystofa Maczynského. 29letý reprezentant Polska působí ve Wisle Krakow.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      mudrc     před 7 lety 14.01.2018 17:30 |  
      4 1

      Když to tam píšou, tak to bude asi pravda!

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      SKSKali     před 7 lety 14.01.2018 18:20 |  
      0 0

      Podle mě kachna. Ikdyž o Kapustku jsme měly taky zájem. Ale ten by přeci jen finančně dostupnější. Ikdyby to byla pravda, tak by to byla jen hostovačka do konce sezony. Nic víc.
      Krzystofa Maczynského je už v Legii, ne ve Wisle, tak taky pochybuje, že by šel jinam.
      Ještě mně napadlo, zda tyhle dvě jména nepadly v úvahu, protože máme zase zájem o Kapustku (mladý hráč, polák, Leicester), jinými slovy: Slavia chce mladého hráče z Leicesteru, Slavia chce nějakého poláka. :)

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Mates204     před 7 lety 14.01.2018 20:49 |  
      9 0

      Taky tam píšou, že se prej zajímáme o Tibblinga. No když si to spojím s tím Maczynským, co je údajně ve Wisle, tak mi vychází, že admin je nejspíš Zeleznik2 :D :D

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Voitechus     před 7 lety 14.01.2018 20:54 |  
        3 1

        Mně přijde, že je admin o půlrok-rok docela zabržděnej.

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          TSeguinTS     před 7 lety 14.01.2018 21:49 |  
          6 0

          Však na to Mates narážel.. zeleznik2 tu také vše komentuje s mírným zpožděním. Děláme si z něj srandu, ale máme ho rádi.)

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      SKSVenca     před 7 lety 14.01.2018 21:10 |  
      5 0

      Dobrý den, spekulace tohoto typu na té stránce neberte vážně, jde jim jen o zvýšení dosahu.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Nascimento     před 7 lety 14.01.2018 23:46 |  
        0 0

        Děkuji za upozornění. :)

  27. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Ondráš     před 7 lety 14.01.2018 21:34 |  
    2 3

    Za mne:
    1) Charakter - výbornej! Nemám nejmenších námitek!
    2) Fotbalovost - velikej, ale velikej otazník..vy si ho někdo pamatujete, že měl dobrou rozehrávku, nepřekážel mu balon atd.? Já tedy ne..bude to podobnej typ jako Kuba Jugas. Prostě odstřelit míč na tribunu no..uvidíme, zda to bude stačit. A jestli se tu někomu nelíbí Kúdela, tak jsem zvědavej na vaše hodnocení Lukáše (Kúdela je podle mě v rozehrávce konstruktivnější - tím neříkám, že bych ho tu chtěl).
    Já spíš od Lukáše moc nečekám a případně budu mile překvapen. Tak ať se daří!

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      iwanowicz     před 7 lety 14.01.2018 23:23 |  
      2 2

      Tu poznamku o Jugasovi nechapu. Nevim, kde beres, ze je to jen nejakej odkopavac micu.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        sicilianbrno     před 7 lety 15.01.2018 07:47 |  
        5 2

        ..no rozhodně Jugas neni žadnej rozehravač, s tim mel celou sezonu ve slavii problemy, ale poctivej jezdič co nevypusti žadnej souboj....

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          Ondráš     před 7 lety 15.01.2018 08:25 |  
          2 1

          Přesně tak. Já mám Kubu rád, ale platí pro něj to, co jsem psal o Pokorným: skvělej charakter, kluk co vypustí za tým duši a dokáže být i vůdčím typem..zároveň to ale není žádnej fotbalovej technik a jeho hlavní cíl je hlavně nic nezkazit. Rozehrávky dává jen ty na maximální jistotu a předem čitelný..že by nějak konstruktivně zakládal útok, tak to ani náhodou. Ale jak říkám, jsem za takového fotbalistu v SKS rád. Otázka je, co to bude v obraně dělat, až tam budou 2 takhle stejný se svými klady i zápory.

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            iwanowicz     před 7 lety 15.01.2018 14:31 |  
            5 0

            Na prvnim miste nic nezkazit je ale priorita kazdeho stopera. Kdyz nebudu brat v potaz, ze to byl novacek, tak mi prislo, ze se hodne v prubehu podzimu zlepsil a postupne si dovolil i celkem slusne rozehrat. Rozhodne to neni tak, ze by ani nahodou nedokazal poslat konstruktivni prihravku, s tim nesouhlasim.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Travinho     před 7 lety 15.01.2018 08:50 |  
      0 0

      Podle mě tedy Lukáš poměrně konstruktivní je. Spíš mi přijde, že občas dělá zbytečné minely.

  28. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    sks9     před 7 lety 14.01.2018 21:42 |  
    1 3

    Zima,Trávník ?

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Travinho     před 7 lety 14.01.2018 22:20 |  
      2 1

      Návrh, nebo jsi o nich někde zaslechl? Doufám, že první.

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.01.2018 22:37 |  
        6 3

        Každý má svého insidera... a kdo nemá, musí si ho vymyslet. :-)

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          Travinho     před 7 lety 15.01.2018 08:49 |  
          3 0

          O to ani tak nejde. Spíš nechápu, proč bychom zde takovéto hráče tahali.

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.01.2018 11:13 |  
            2 5

            U Zimy souhlasím, ale Trávník by mohl nahradit Součka. Přeci jen jsou si pozicí (rolí) velmi podobní. A přešlo by se ze silovějšího hráče (Souček) na techničtějšího (Trávník), což bude v následujících přestupních obdobích asi důležité pro Nezmara(Trpišovského), aby ze silové Slavie se přebudovala na techničtější.

            • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

              Travinho     před 7 lety 15.01.2018 13:00 |  
              6 0

              Trávník je mnohem ofenzivnější a nemá ani takovou fyzickou sílu, natož tak hru hlavou. To by byla hodně chabá náhrada za Suka. Navíc už zde jako případnou alternativu máme Hromadu.

              • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.01.2018 17:28 |  
                2 1

                Však jsem psal, že Slavia se nejspíš ze silové stane techničtější... :-)
                Jinak dnes Trávník podepsal novou smlouvu s Jabloncem do 6/2020. Ten bývalý mu končil 6/2018, pokud jsme o něj opravdu měli zájem, tak jsme ten správný čas promrhali.

                • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

                  Travinho     před 7 lety 16.01.2018 11:46 |  
                  0 0

                  Já si myslím, že jsme zájem neměli. Kdybychom jej měli, tak jim tak s klidem nepodepíše smlouvu.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      japhy     před 7 lety 15.01.2018 08:58 |  
      11 0

      Asi těžko. Trávník nesnáší zimu.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      honza_sl     před 7 lety 16.01.2018 08:47 |  
      1 0

      Zmrzne?

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Fačín     před 7 lety 16.01.2018 12:57 |  
      0 1

      Tož zima je a trávník není úplně v kondici...

  29. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Slawek     před 7 lety 15.01.2018 08:50 |  
    10 1

    Majitel značky šp (Špryňar?) si údernicky a zcela podle ústředního motta Deníku Sport, pokud možno co nejvíce škodit Slávii, vzal na paškál novou akvizici Slávie Lukáše Pokorného. To, že na podzim nedostal šanci, to má své i nefotbalové důvody (nový trenér, který dává přednost jiným hráčům, uzdravení hráče, místo kterého Lukáš bez problémů nastupoval apod. O tom ovšem tento pisálek pomlčel. Kdežto Láďa Krejčí, ten válí v Itálii každé kolo ! (na lavičce ). A Jejich velká tužba Stanciu ten je vytížený v Anderlechtu tak, že potřebuje odpočinek na Letné jako sůl.

  30. Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

    Jachym     před 7 lety 15.01.2018 10:44 |  
    6 3

    Pustil jsem si video zveřejněné na slavia.cz. Musím uznat, že působí opravdu sympaticky a snad i rozumně. Pobavila mě ale ta trochu metrosexuální vizáž a zejména moji ženu ty parády "dámského" kožichu kolem krku. Na druhé straně, když bude hrát jako z partesu, ať si nosí pod kalhoty třeba tanga a předhání se s ostatními borci v kérkách...:-)

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      afro     před 7 lety 15.01.2018 11:14 |  
      0 0

      Doufám, že nejsem tvoje žena... :-) Když hrál ještě za Liberec, tak jsem viděl jakýsi přestávkový medailonek, kde působil velmi sympaticky. Co se herní kvality týče, tak se mi bohužel vryl do paměti v jednom TV zápase, kde tedy vůbec nestíhal, ale třeba bude platit otřepané výjimka potvrzuje pravidlo...

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        donford     před 7 lety 15.01.2018 11:21 |  
        4 1

        OT - zázračný Jiří Pavlenka opět v jedenáctce kola v Bundeslize! Gebre Selasie má obavy, zda ho Werder vůbec udrží.

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          TSeguinTS     před 7 lety 15.01.2018 11:56 |  
          0 0

          Brémy si ho budou chtít udržet. Jsem zvědavý, jak se k tomu Pavlenka postaví... Každopádně v našem zájmu je, aby podával co nejlepší výkony a aby ho nechtěli prodat = vyšší přestupová částka = vyšší podíl z dalšího přestupu.

          • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

            Travinho     před 7 lety 15.01.2018 13:01 |  
            7 0

            A máme tam procenta?

      • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

        smely (přítel SN)     před 7 lety 15.01.2018 11:27 |  
        0 0

        doufam, ze doufas spravne...i kdyz co... je to vase vec , kuciiii...

        • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

          Jachym     před 7 lety 15.01.2018 11:46 |  
          2 1

          Nejsme klučičí parta z Letné...:-)

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      Stoormzender     před 7 lety 16.01.2018 09:30 |  
      2 0

      Hehe...taky jsem si to pustil a nvm proc jsem si po par sekundach vzpomnel na Justinu Bíbrovou :)) ale Lukaš sympaťák, i když mě překvapil opravdu chlpeččí vzhled...a křivý nohy :)

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      bongor     před 7 lety 16.01.2018 10:45 |  
      1 0

      Proti "dámskému kožichu"kolem krku taky nic nemám,teď to zase jde do módy,hezky to šimrá.

    • Re: Slavii posílil Lukáš Pokorný

      iwanowicz     před 7 lety 16.01.2018 12:25 |  
      1 0

      At se oblika jak chce, i kdyz me to prijde hodne srandovni, hlavne ty upnuty kalhoty :). Ale ty diry na kolenech v zime, to je mladistva nerozvaznost. Super zpusob, jak si zadelat na problemy s kloubama.