Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“ Spartě

Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“ Spartě

Komentáře (128)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    afro     před 7 lety 12.01.2018 12:53 |  
    13 0

    Ideální příležitost se tady pohádat... ;-)

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      mig52     před 7 lety 12.01.2018 12:56 |  
      0 1

      Mohou zranění a nemocní hráči hrát špičkový fotbal? Tož tak!

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        Jachym     před 7 lety 12.01.2018 12:59 |  
        0 1

        Hrát ho nemohou, ale mohou svým klubům šéfovat :-)

        • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

          mudrc     před 7 lety 12.01.2018 13:10 |  
          0 1

          Ideální stav mít nemocného šéfa, viď?

          • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

            Jachym     před 7 lety 12.01.2018 13:59 |  
            0 1

            Pokud mu to strategicky myslí, tak nemusí nutně brát cestou do práce schody po třech. Jinak by to byla politicky nekorektní "dyzkrimináce"... :-) Ale za pár minut to začíná, tak všichni k urnám, nikoli do uren:-) Šťastnou ruku všem, protože Spolu jsme silnější:-)

  2. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    VanDel     před 7 lety 12.01.2018 12:56 |  
    7 1

    Chtěl jsem to hodit Fischerovi, ale asi to ještě přehodnotim :)

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      afro     před 7 lety 12.01.2018 13:14 |  
      2 0

      Mně to taky trochu vykolejilo, ale tipuju, že ho zajímá fotbal asi jako Havla nebo Zemana a jednoduše plácnul první hovadinu, co ho napadla. :-)

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        afro     před 7 lety 12.01.2018 13:15 |  
        0 0

        *mě

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        mabr     před 7 lety 12.01.2018 13:28 |  
        0 1

        Mám to taky tak. Nakonec jsem si ale řekl, že dlouho nic nevyhráli a alespoň by z tohoto mohli mít radost. Vždyť jsou to taky jen lidi, sice divní, ale lidi.... :-) Tak šťastnou ruku při volbě ;-)

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        smely (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 15:09 |  
        1 0

        tak "hovadina" je to opravdu pomerne slusna...nicmene krev neni voda a pres urcity veci vlak nejede.. :-) , tomuhle se tusim rika , "prohravat 2 : 0 uz v Pruhonocich..."

  3. Volební kalkulace

    JS (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 13:18 |  
    16 19

    Jako jestli si myslíte, že MZ je nevolitelná ostuda, tak to dejte Drahošovi. Neříkám, že jsem z něj odvařený, bez této úvahy bych to šel asi hodit někomu jinému, ale všechno lepší, než ta současná tragédie. Ostatní jsou nejspíš bez šance v druhém kole. No a jako bonus je to slávista... :)

    Btw. není to můj výmysl:
    https://ihned.cz/c1-66012370-chcete-zemana-volte-topolanka

    • Re: Volební kalkulace

      Oberyn_7     před 7 lety 12.01.2018 13:42 |  
      5 4

      Opravdu nemám rád řeci o strategické volbě, to jenom ukazuje jak si není sám sebou daný kandidát jistý. Pokud má největší šance pan Drahoš porazit stávajícího prezidenta v druhém kole, tak se dostane hladce již z prvního.

      Můžu uznat, že pan Topolánek bude pro hodně lidí velice kontroverzní a v druhém kole by s ním pár lidí mohlo mít problém, ale na druhou stranu věřím, že pokud opravdu chtějí čeští občané změnu, tak by stávajícího prezidenta porazil v druhém kole místo pana Drahoše také minimálně pan Fischer, pan Horáček ale i mladý doktor pan Hilšer.

      Samozřejmě pokud někoho přesvědčil pan Drahoš svojí kampaní atd, tak o tom žádná. To je daleko pádnější argument.

      Tyhle ty predikce o ''nejrozumnější'' volbě a kalkulace předem mi příjdou takové smutné.....

      • Re: Volební kalkulace

        Travinho     před 7 lety 12.01.2018 14:32 |  
        6 6

        Já znám spoustu lidí, pro které je pro změnu nevolitelný Drahoš, aby se naši taktici ještě nedivili.

      • Re: Volební kalkulace

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 16:04 |  
        6 0

        Ke druhemu kolu nemusi vubec dojit.. Prijdte prosimvas vsichni uz dnes ci zitra!

        • Re: Volební kalkulace

          Oberyn_7     před 7 lety 12.01.2018 17:03 |  
          2 1

          Splněno! Tedy odvoleno. ;)

          #tyrkysovarevoluce

          • Re: Volební kalkulace

            Jachym     před 7 lety 12.01.2018 17:14 |  
            3 2

            :-) S těmi barvami bych byl opatrný. Já si pamatuji na oranžovou revoluci na Ukrajině, jejíž produkt se nám před chvílí "předvedl" ve volební místnosti...:-)

            • Re: Volební kalkulace

              JS (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 18:52 |  
              2 4

              Všude se najdou magoři... btw Oranžová revoluce nemá se současným stavem zas tak společného. A ještě btw vůbec nevím, jak moc sleduješ politickou situaci na Ukrajině, ale za momentální stav společnosti tam zodpovídá vnitřní faktor (politická scéna, která neumí spolupracovat a své názorové oponenty raději likviduje) a vnější faktor (ruská invaze a propaganda).

              Doufám, že podobných faktorů působících na Česko se tu dlouho nedočkáme. Jasné je, že stařík na Hradě by si z toho ale moc nedělal.

    • Re: Volební kalkulace

      Arya     před 7 lety 12.01.2018 14:02 |  
      9 10

      Taky je možnost volit nejít,o čemž já silně uvažuju :)
      Pro mě tam vážně nikdo volitelný není... A co se týče Drahoše, působí na mě jako člověk,co mění názory podle toho jak se mu to hodí. Vůbec mi není sympatický a nevím co na něm někteří vidí :/

      • Re: Volební kalkulace

        Arutha     před 7 lety 12.01.2018 14:18 |  
        4 2

        Můžete uvést nějaký příklad, kdy tomu tak bylo?

        • Re: Volební kalkulace

          Max1     před 7 lety 12.01.2018 15:31 |  
          4 3

          bylo to tak v případě eura...nejdřív, že ne, teď tvrdí, že ano....Drahoš je sice o kus dál, že ten současný narcis, ale stejně jako Fischer působí studeně a až moc pokorně....nechci na hradě zase kývače, to je druhý extrém než Zeman.

          • Re: Volební kalkulace

            Novi.sks     před 7 lety 12.01.2018 15:42 |  
            7 3

            Taky bych zmínil tu výzvu vědců, kdy se otíral o vědce, kteří ji nepodepsali a teď jeho názory té výzvě celkem odporují... To opisování od Horáčka byl taky slušný výsměch, ale zase opisováním se spousta vědců úspěšně živí...
            Celkově mi připadá, že má na všechno poradce, kteří mu radí "jeho" názor. Asi jako v pyšné princezně, když měl král své rádce, podle kterých papouškoval... Je mi tím děsně nesympatický, pan profesor Nevím a Ano, ale... Celou kampaň vede ve stylu "poštvat proti sobě co nejméně lidí," asi proto od něj ani moc jasných názorů nezaznělo...

            Zeman je extrém, ale v Drahošovi vidím zase druhý... Chtělo by to zlatou střední cestu, ale trefte se v tom výběru...

            • Re: Volební kalkulace

              Max1     před 7 lety 12.01.2018 15:47 |  
              1 5

              sice mě tu většina ukamenuje, ale pro mě je ta střední cesta Topolánek...má zušensti s vysokou politikou a při debatách mluvil jasně a k věci a jeho provej měl hlavu a patu. Fisher se motal kolem a než se dostal k jádru problému stihl okecat celý svůj program a Drahoš jak píšete....působí jako bez názoru a jasného postoje. Zeman je arogantní šašek, Drahoš až moc naivní a tolerantní.

              • Re: Volební kalkulace

                honzah (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 10:00 |  
                4 0

                Topol je mladší verze Zemana (i když jsem měl radost, když volbu oznámil), pro mě je zlatou střední cestou Fischer. Slušný chlap, který do mnohých pravomocí už vidí. I Zeman jeho zkušenosti uznal jako polopolitické :-)

                U Fischera se mi líbí, že má 4 děti s 1 manželkou a neopustil ji ani kvůli postiženému dítěti. To vydá za 100 deklarací o hodnotách :-) Naopak bigamisté jako Horáček (nejvíc nezávislý) a Hynek (nejvyšší shoda ve volební kalkulačce) mohou za to, že se na mladé kluky dostává málo holek, takže bych jim dal pěstí za svůj nepominutelný občanský problém :-)

              • Re: Volební kalkulace

                Novi.sks     před 7 lety 12.01.2018 15:52 |  
                0 0

                Ale život bohužel není pohádka... Kdyby ano a věděl jsem, že všechno dobře skončí, tak to tam Drahošovi s radostí hodím :)

                • Re: Volební kalkulace

                  Jachym     před 7 lety 12.01.2018 16:19 |  
                  0 2

                  Jaký si to uděláš, takový to máš... :-)

              • Re: Volební kalkulace

                (#58882)     před 7 lety 14.01.2018 18:47 |  
                2 1

                Jáchym 12.1.15:50 Ve SN jsem Volební kalkulace přehlížel,takže jsem našel opožděně i připomenutí pohádky,ve které se král vůči rádcům nakonec pochlapil.Pamatuji se samozřejmě i na doporučení ze stejného filmu"ševče ,drž se svého kopyta".Je to opravdu moudrá a hezká pohádka.

            • Re: Volební kalkulace

              honzah (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 09:55 |  
              5 2

              K Drahošovi se přidám ve 2. kole, pokud tam bude a něčím mě nenaštve úplně fatálně.

              Jeho papouškovský styl mě rozčiluje (třeba problematika rámů na Hradě, kde polemizuje s jejich mediálním obrazem, nikoliv realitou), ale slovo NEVÍM se mi naopak líbí - je znakem intelektuálního sebevědomí a vědeckého přístupu, že si raději doplní informace, než aby vařil z vody (mnozí politici mají v lepším případě opačné pořadí). Ohledně pravomocí bude Drahoš zpočátku tápat, ale časem se to naučí. Samozřejmě část poradců budou nějací lobbisté, kteří se politicky nezkušenému akademikovi vetřou do přízně, přesto proti Zemanovu okolí i toto stojí za zkoušku jako potenciál menšího zla.

    • Re: Volební kalkulace

      Travinho     před 7 lety 12.01.2018 14:38 |  
      3 6

      Abyste se vy "taktičtí" voliči nedivili...

  4. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    sicilianbrno     před 7 lety 12.01.2018 13:21 |  
    10 1

    Tak koukám, že náš nový prezident bude slavista, to je dobré zjištění :-)

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      Travinho     před 7 lety 12.01.2018 14:35 |  
      5 7

      Zeman fandí Slavii? No, vzhledem k tomu, kdo nás vlastní asi i jo.

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 14:38 |  
        1 0

        Přesně na to se odkázal.... že podporuje čínské investice v ČR a tudíž teď fandí Slavii... :(

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        sicilianbrno     před 7 lety 12.01.2018 14:39 |  
        7 4

        Myšleno samozdřejmě Drahoš...Zeman (Miloš) je mě volnej jak sánky v letě...

        • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

          Travinho     před 7 lety 12.01.2018 16:13 |  
          1 4

          To bohužel nic nemění na tom, že to bude zase pravděpodobně náš nový prezident, ač si to rozhodně nepřeju.

          • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

            honzah (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 09:46 |  
            1 0

            To by se řeklo (staro)nový prezident. Ale je to otevřené (2. kolo), lidé mohou trochu vyvažovat sněmovní volbu. I Zeman může dělat strategické chyby. Třeba podporou Babiše moc rozmanité skupiny jeho voličů nezíská, ale rozvolňuje svoje spojení s levicovým voličstvem a ztrácí poslední voliče středové, kde za těch 5 let beztak masivně zeslábnul. Zahrál to vabank, třeba na něj Babiš něco věděl...

            • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

              Travinho     před 7 lety 13.01.2018 10:14 |  
              0 0

              Ale jo, určitá šance tam je. Ale jsem po zkušenostech z předchozích voleb pesimistou.

            • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

              bongor     před 7 lety 13.01.2018 21:00 |  
              0 0

              Ten ví na každýho,vždyť se tomu léta profesionálně věnoval.

  5. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    Pava1     před 7 lety 12.01.2018 13:22 |  
    11 2

    Já to raději ani nečtu!Když jenom vidím jméno Topolánek jako kandidát na prezidenta,tak mám chuť emigrovat do Sýrie.A on ještě fandí rumunům!\ten chlab je neuvěřitelně voprásklej!!

  6. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 13:30 |  
    13 13

    No sesivky s kterými jsem dnes mluvil tak to hodí Drahošovi a v rodině jsme to taky odklepli,tudíž bude to tam mít.

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      amon     před 7 lety 12.01.2018 17:27 |  
      4 5

      stejně a z lístku pro milouše jsem zkusil udělal vlaštovku:-) po Ovčáčkovi se mi bude ale stýskat, většího šaška pražský hrad ve svý historii nepoznal. Že je Drahoš slávista jsem nevěděl a je to milý bonus:-) pokud by náhodou milouš vyhrál, tak budeme koukat na umírání v přímém přenosu a do roka máme volby znova

  7. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    fleder     před 7 lety 12.01.2018 13:42 |  
    7 4

    Nejdřív Koloťuk, pak Sexymozek, teďka Želé....za co, panebože, za co...

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      ElBrody     před 7 lety 12.01.2018 14:06 |  
      8 1

      Normálně bych se asi zeptal, jak je sakra možné, že do téhle skvadry někdo záměrně nezařadí Zemana s Ovčáčkem. Ale politiku tu fakt neřešme ;) Je to ještě tisíckrát zbytečnější než řešit jestli je lepší JiT nebo JŠ.

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        fleder     před 7 lety 12.01.2018 14:19 |  
        1 2

        Protože tohle se mi klávesnice styděla úplně napsat :-) ..a hlavně jsem si toho všiml až po napsání příspěvku :-( Njn, tu masu normálních fanoušků bohužel asi musí vyvážit úplný -píííp-.

  8. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    smichov_2     před 7 lety 12.01.2018 13:45 |  
    10 10

    Chtěl jsem to i předtím hodit Drahošovi a jen se mi potvrdilo jak je chytrej.

  9. Drahoše ne

    první rytíř     před 7 lety 12.01.2018 13:57 |  
    22 9

    Pokud skutečně někdo volí Drahoše jen proto, že je údajně Slavista, pak mi je líto jeho rozhledu.

    • Re: Drahoše ne

      Arya     před 7 lety 12.01.2018 14:05 |  
      6 0

      Jo no,podle téhle logiky by se dal hlas dát i Zemanovi.

    • Re: Drahoše ne

      sicilianbrno     před 7 lety 12.01.2018 14:16 |  
      12 0

      A ty tu snad někde čteš, že to někdo hodí Drahošovi jen kvuli tomu, že je slavista? Já teda ne...

    • Re: Drahoše ne

      Eskaes     před 7 lety 12.01.2018 14:41 |  
      7 8

      pěkně sis tu zafabuloval.

      Pro mě je mnohem horší vizitka každého, kdo to ještě hodí tomu ##### po těch hrůzných pěti letech.

    • Re: Drahoše ne

      Eluin (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 18:53 |  
      1 0

      Nevím o nikom takovém, jak Tě něco takového mohlo napadnout?

    • Re: Drahoše ne

      kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 19:04 |  
      0 0

      Nevím, jak moc znáš Cimrmany.... ale měl bys cítit ten rozdíl mezi Slavistou a Slávistou... ;-)

  10. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    Luckyduck (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 14:28 |  
    17 11

    5 let ostudných výstupů, rozdělování společnosti, trollení a lhaní mi stačilo. Proto čistě pragmaticky má můj hlas Drahoš, jelikož má největší šanci uspět v druhém kole proti Zemanovi. Laťka je nastavená hodně nízko, stačí mi, když další prezident nebude dělat ostudu a štvát lidi proti sobě.. že je Drahoš Slávista je jen příjemný bonus.

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      Eskaes     před 7 lety 12.01.2018 14:44 |  
      11 10

      podpis a razítko :)

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 16:01 |  
      8 7

      Presne tak to mam i ja.

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      amon     před 7 lety 12.01.2018 17:29 |  
      5 6

      taky tak. viroza, mynář, krym, peroutka atd., hlavně at je tam prostě někdo jinej, kdo nám nebude dělat všude ostudu

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 09:35 |  
      3 1

      Já volil před 5 lety první kolo Roithovou a druhé kolo Zemana. Letos první kolo Fischer a druhé kolo proti Zemanovi, takřka určitě.

      Určitě se Zemanovi podařilo překlenout pravo-levé dělení společnosti, obnovit tripartitu, zvednout zamlčovaná témata, dát lidem pocit, že je jejich hlas slyšet, šetřit s amnestiemi, pracovat na vyváženější zahraniční politice. Vykoupeno to bylo četnými konflikty (někdy hrdými, většinou zbytečnými), nezvládnutím nadstranické role, špatným výběrem spolupracovníků (v tom by asi Drahoš pokračoval, ale snad v nižší intenzitě), špatnou reprezentací, servilními řečmi na zahraničních cestách a vůbec posunem možného v prezidentově roli. Proto jsem rozhodně pro změnu s někým klidnějším, osobnostně integritnějším.

      Jinak mi přijde, že tak 40 % lidí má logiku: Volím Zemana, nikoho jiného neznám, nebaví mě to zjišťovat, nevím, co proti němu mají. A 25 % lidí má logiku: Volím Drahoše, nic o něm nevím, nemám čas moc zjišťovat, ale řekli mi, že jediný má šanci porazit Zemana.

      Takže si ze svých kamarádů drahošovců dělám trochu legraci, že jsou vlastně podobní zemanovcům, ale ve druhém kole se k nim rád přidám. Drahoš je takový výsledek celonárodní protizemanovské šuškandy, teď jen, aby to dotáhnul. Já volil srdcem, jelikož otevřenou hru má (podle mého soudu) proti Zemanovi jakýkoliv ne-Topolánek a Topolovu šanci na postup do 2. kola jsem vyhodnotil jako mizivou.

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        afro     před 7 lety 13.01.2018 13:25 |  
        3 1

        Jsem netusil, ze tady najdu prispevatele, ktery volil v teto i minule volbe v prvnim kole stejneho kandidata. Ja vsak bolestne rozhodovani mezi Zemanem a Schwarzenbergem nakonec vyhodnotil tak, ze jsem k volbe v druhem kole nesel. Ale priznam se, ze jsem pak byl trosku skodolibe rad, kdyz to knize nevyhral (stylizace feudala do pankace na me byla trosku moc... :-)) Ovsem v prubehu mandatu Zemana mi tedy ten usmev hodne zhorkl...

  11. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    Eskaes     před 7 lety 12.01.2018 14:39 |  
    8 4

    Paráda. Má volba bude o to sladší.

  12. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    Hubacek     před 7 lety 12.01.2018 14:49 |  
    26 12

    Když už je tu to to téma tak já to mám jasný , druhy kolo bude důležitější a tam podpořím kohokoliv proti Zemanovi

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      Eskaes     před 7 lety 12.01.2018 15:01 |  
      10 7

      hodil bych to i Sigimu s Frýdkem :-)

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      sicilianbrno     před 7 lety 12.01.2018 15:01 |  
      15 7

      Věřím, že takových nás bude většina...

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      TSeguinTS     před 7 lety 12.01.2018 15:06 |  
      15 8

      Ještě nikdy mě mínusy u příspěvku neděsily tolik, jako u toho tvého..

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 16:00 |  
        1 2

        Ty minusy jsou nesjpis kvuli te zmince,ze druhe kolo bude dulezitejsi. Naopak..

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 12.01.2018 20:01 |  
        4 0

        Ty se děsíš demokracie?

        • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

          Jachym     před 7 lety 12.01.2018 21:32 |  
          1 1

          Pokud není po mém, tak samozřejmě ano...:-))

        • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

          JS (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 23:34 |  
          1 4

          Komouši u nás i nacisté v Německu byli zvolení demokraticky...

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      iwanowicz     před 7 lety 12.01.2018 15:16 |  
      3 7

      Tak aby vubec naky druhy kolo bylo, kdyz Okamura a Babis vzyvaji sve volice k volbe Zemana. Volici CSSD a KSCM mu to nejspis hodi taky, mladez k volbam nechodi, takze ma docela slusnou nadeji, ze tech 50% udela. Bohuzel.

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        Travinho     před 7 lety 12.01.2018 16:15 |  
        5 2

        Pochybuju, ale samozřejmě ve druhém kole mu to poroste. Dají mu to voliči Hanniga, určitě část voličů Hynka či Topolánka a někteří lidé zhrzení, že se jejich kandidát nedostal nepůjde volit.

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        honzah (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 09:23 |  
        0 0

        Pokud jde o následování nějakých "doporučení" - ať už stranických pro obě kolo nebo kandidátských pro druhé kolo, lidé mají vlastní rozum a hlasují často úplně napříč. Ale politologové v televizi musejí dělat důležité.

  13. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    Mates204     před 7 lety 12.01.2018 15:00 |  
    2 20

    Opravdu nikdo nemáte obavu, že by se Zemanovo neznovuzvolení mohlo ohrozit Slavii? Podle mě by CEFC ( čínská vláda co za ní stojí ) fakt neměla radost...

    • nevím, zda je to vážně míněná otázka, přesto

      Eskaes     před 7 lety 12.01.2018 15:04 |  
      19 12

      já chci žít v západní demokracii, ve slušném právním státě. Pokud se to čínským soudruhům nezamlouvá, ať táhnou odkud přišli.

      • Re: nevím, zda je to vážně míněná otázka, přesto

        Mates204     před 7 lety 12.01.2018 15:09 |  
        2 7

        Otázka je míněna naprosto vážně. Zničeho nic se tu objeví polovládní čínská firma co začne sypat peníze do Slavie. Může stejně rychle odejít. Je to jenom pragmatismus.

        • Re: nevím, zda je to vážně míněná otázka, přesto

          Jachym     před 7 lety 12.01.2018 15:19 |  
          5 0

          To je blbost. Některé velké čínské firmy už tady zapustily kořeny a vytváří si zde předpolí pro pronikání i do jiných evropských regionů. To by byla hodně špatná strategie, kdyby byla podmíněna pouze jedním či dvěma volebními obdobími konkrétního prezidenta.

          • Re: nevím, zda je to vážně míněná otázka, přesto

            honzah (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 09:19 |  
            2 0

            Máme tu bohužel politiky, kteří pořád glóbus vidí optikou roku 1989. Ale momentálně jsou v tak drtivé defenzivě, že volba prezidenta tohle asi nemůže zvrátit. USA se stahuje do sebe a Německo bude razit politiku více azimutů.

            I kdyby byl u nás prezidentem a premiérem někdo hodně beztvarý (teď máme dva, kteří jsou tvarovaní až moc), pořád jen budeme kopírovat politiku našeho největšího souseda a vyhánění Číňanů asi nenastane.

        • Re: nevím, zda je to vážně míněná otázka, přesto

          Max1     před 7 lety 12.01.2018 15:36 |  
          1 0

          to je samozřejmě blbost...CEFC tady investovala miliardy (doslova), jen nákup Florentina je stál 7 miliard. Hlavně i ti kandidáti vědí, že Čína je velký kapitál a trh, možná se jim nepoleze tolik do zadku, ale stále se budou udržovat nadstadnartní vztahy.

        • Re: nevím, zda je to vážně míněná otázka, přesto

          Eskaes     před 7 lety 12.01.2018 15:46 |  
          6 0

          ano může a nalijme si čistého vína, z čiré lásky k našemu klubu to nedělá. Tak to prostě je.

      • Re: nevím, zda je to vážně míněná otázka, přesto

        Arya     před 7 lety 12.01.2018 17:27 |  
        8 3

        Popravdě...demokracii ala USA tady nechci,děkuji pěkně. Rozhodně bych si tu "západní" společnost tolik neidealizovala...

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 15:16 |  
      9 0

      Jako ze by firma sypala prachy do spousty firem,nemoviti atd v radech miliard a kvuli jednomu cloveku,kterej kdyz ted neobsadi svoji funkci,by se na to ted vysrala a odesla? No nevim..

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        Mates204     před 7 lety 12.01.2018 15:20 |  
        2 1

        Jeden člověk může bejt docela významnej.. no já nevim podle počtu mínusů tu obavu nemáte, tak já doufám, že případně budete mít pravdu.

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        Mates204     před 7 lety 12.01.2018 15:25 |  
        0 8

        To nemusí bejt, že by se na to vysrali a odešli, ale mohlo by se to třeba promítnout do výše investicí na přestupy atd. Snížení ambic a rozpočtu.

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      Ondráš     před 7 lety 12.01.2018 15:57 |  
      3 5

      Tak v tomhle směru můžeš být klidnej, protože to cukrovkář vyhraje..

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 15:58 |  
      10 12

      Pokud se CEFC chtela zviditelnit a polozit zakladni kamen k pusobeni ve stredni Evrope,nepotrebuje k tomu polodementniho notorika,ktery jim spis az skodi svymi trapasy.

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        Jachym     před 7 lety 12.01.2018 17:09 |  
        1 4

        Tak nepište to, prosím, do kronik
        vždyť já jsem obyčejnej notorik
        Já tenkrát šel z hospody
        nohou jsem sotva trefil na schody
        Po pivu, to je hned
        to se vám potom pěkně motá svět
        Pak lehnul jsem si a zavřel oči
        no a řek' jsem, a přece se točí

        https://www.youtube.com/watch?v=Qeb-QSfX1zc

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      Eluin (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 18:51 |  
      0 2

      Osobně takové obavy nemám. A i kdyby, fotbal přece není vše.

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 09:13 |  
      3 0

      Mírnou obavu mít můžu, ale jako křesťan i občan nemůžu z principu svůj hlas přidělovat na tak přízemní spekulaci. (A to rozhodně nejsem militantní kavárník ani zemanobijec za každou cenu, pokud sledujete občasný názorový přesah mých příspěvků.)

      Už jsem tu ale jednou psal názor, že Číňané jsou ze své národní povahy trpělivějším investorem než Rusové. Koneckonců i volební favorit číslo 2 (Drahoš) je dost lobbisticky ,,osedlatelný" a jistě se na tom pilně pracuje...

      Spíše se bojím, aby Číňanům nedošla trpělivost s některými výstřelky JaTv, to je reálnější hrozba.

  14. Zbytečnost

    ŽerykRWS     před 7 lety 12.01.2018 15:57 |  
    13 1

    Že bych volil prezidenta kvůli tomu, že fandí Slávii, nebo má kladnej vztah k Číně ?! Fotbal se do politiky a opačně nemá míchat.

    • Re: Zbytečnost

      rak (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 16:44 |  
      6 7

      To je samozřejmě naprostá blbost. Pro mě je to jen bonus. Drahoše trochu znám osobně a jsem naprosto přesvědčen, že je to člověk, který se na prezidenta velmi hodí. Já nehledám u nikoho stoprocentní shodu v názorech, protože nikdo takový neexistuje, ani někoho kdo má potřebu se vyjadřovat ke každé blbosti a nebo omamovat veřejnost razantními názory na vše. Od toho opravdu, zvláště v našem systému, prezident není. Ačkoli i s MZ se v něčem shodnu, tak marně pátrám po tom, co výrazně pozitivního vlastně ve svém období fakticky udělal.

      • Re: Zbytečnost

        Arya     před 7 lety 12.01.2018 17:32 |  
        3 4

        Tak kolik toho náš prezident vlastně může udělat? Je to reprezentativní fce. A pozitivum MZ? Nekrade propisky :o)

        • Re: Zbytečnost

          boydapan     před 7 lety 12.01.2018 22:27 |  
          8 4

          Nu, začátkem funkce málem obohatil korunovační klenoty o šavli (autorství výroku: Kalousek), poté stačil veřejně pourážet většinu lidí, kteří mají trochu jiný názor, reprezentativně mává hůlkou, aby si dopřál radosti ze své pomsty a když vyjede mimo kotlinu českou, tak se zpětně do ní vrací protesty té či oné ambasády. 10 ukradených propisek z ryzího zlata nevyrovná jednu větu všemoudrého reprezentanta ČR. Ale myslím, že jste to nemyslela až tak vážně, Arya. :) Ať z Hradu shlížel Masaryk nebo Husák, Slavia přežila všechny.

          • Re: Zbytečnost

            Arya     před 7 lety 13.01.2018 10:41 |  
            3 0

            Však jo,dělala jsem si legraci. Ještě si pamatuju jak lidi na Klause nadávali kvůli jeho "propiskové aféře" :D To ještě nevěděli co přijde...

          • Re: Zbytečnost

            bongor     před 7 lety 13.01.2018 21:12 |  
            0 0

            Zapomněl jsi období Kléma,harmonika,Novotný.tam jsme to měli o prsa.

  15. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    malan (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 17:47 |  
    7 6

    Odkaz na tento clanek je v rozporu s prvnim bodem pravidel diskuze dle https://www.slavistickenoviny.cz/pages/print/41
    Takze az zase budete nekoho buzerovat za porusivani pravidel, vzpomente si na to..

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      rak (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 20:21 |  
      0 0

      Tady je to velmi s mírou, si myslím. Spíše by se to mělo připomínat na oficiálkách, i když tam možná taková pravidla ani nejsou.

  16. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 18:47 |  
    1 0

    Vzhledem k tomu, že je pan Drahoš z Těšína, tak chápu tu náklonost k hokejovému Třinci. Držení palce našim barvám pochopitelně potěší, ale není to přece nic stěžejního (plus navíc asi nebude patřit zrovna mezi skalní příznivce).

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      pevek     před 7 lety 12.01.2018 21:37 |  
      2 0

      Jakoze nechodi do kotle?

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 13:48 |  
        0 0

        Tak do kotel asi skutečně nechodí :). Myslel jsem to tak, že pravděpodobně nechodí moc často ani na zápasy, popř. je ani nesleduje, atd. Jinak řečeno - nemá tu Slavii v hlavě každou hodinu, jako třeba - jak věřím - většina z nás :).

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      bongor     před 7 lety 13.01.2018 21:13 |  
      1 0

      Drahoš je z Jablunkova.

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 14.01.2018 14:16 |  
        0 0

        Tak to jsem se o nějakých 20 kilometrů seknul :).

  17. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    Eskaes     před 7 lety 12.01.2018 20:57 |  
    14 16

    Kouknul jsem na Seznamu na pár minut rozhovoru Ringo Čecha s Jankem Rubešem.

    Stydím se, že takový křivý uslintaný šmejd jako je Čech se veřejně hlásí ke Slavii, která byla za komoušů perzekvována a i tom je současná volba. Mnohem víc než o "politice" ale o základních morálních hodnotách.

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      amon     před 7 lety 13.01.2018 00:33 |  
      8 11

      Je smutny videt tolik minusu. Vzdycky jsem mel slavisticke fanousky za ty chytrejsi a ted vidim, ze vic jak vetsina zdejsich podporuje praseci, ozraleckou hlavu. Kdyz vidim toho alkace, ovcacka a mynare, tak se proste stydim. Ringo je taky pro ostudu

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        Jachym     před 7 lety 13.01.2018 09:18 |  
        12 5

        Mně je naopak smutno z lidí, kteří volají po slušnosti a kultivovanosti a přitom mají pěnu u úst a vypouští z nich výrazy jako v této diskuzi...

        • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

          Eskaes     před 7 lety 13.01.2018 10:20 |  
          3 17

          Přesně takovým pokrytcům jako ty, jsou určena ta slova, slávistický bolševiku. :-(

          A laskavě na mě nereaguj, nechci se s tebou špinit.

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 13:50 |  
        3 1

        Mně se současná hlava státu a jeho suita také nelíbí, ale zrovna zde volit taková slova...
        A ano, Ringo je často pro ostudu (pořád jej vidím s tím udiveným výrazem v DVTV když se hovořilo o antichartě).

  18. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    Nosorozec     před 7 lety 12.01.2018 23:22 |  
    8 0

    Žijeme v demokracii a tak má každý z nás právo dát hlas tomu kandidátovi, který mu vyhovuje nejvíc. Hlavní je se kvůli tomu vzájemně nesežrat. :)

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      amon     před 7 lety 13.01.2018 00:37 |  
      7 9

      At jdou do mrdele vsichni se zemanem. Je to gentleman, genius a psali to na isportu vlevo dole. Clovek co to podporuje musi byt od prirody mene bystry, nebo po lobotomii

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        Jachym     před 7 lety 13.01.2018 09:14 |  
        6 4

        A ty jsi ukázkovým vzorkem těch, co to nepodporují a jsou od přírody bystřejší?:-)

        • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

          amon     před 7 lety 14.01.2018 00:14 |  
          4 8

          Napsal jsi spravne “to”. To nemuze nikdo podporovat, kdo ma iq alespon 80 a vyse. Jsem rad, ze Drahos dnes uspel a je slavista :)

        • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

          amon     před 7 lety 14.01.2018 00:19 |  
          4 8

          Tebe jsem povazoval za relativne chytryho a tvy komenty se daly cist, ale podpora Milouse..? Ovcacek, Mynar, Peroutka, unda.. styd se. Kdyby byl na hrade opicak, bude to reprezentativnejsi nez tohle ;)

          • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

            Arya     před 7 lety 14.01.2018 10:43 |  
            6 5

            Ano i opičák je lepší než Drahoš :D
            Vážně...co na tom "akademikovi" vidíte?
            Jak to dopadne,když chemik leze do politiky,už přece víme :P

            • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

              vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 14.01.2018 18:07 |  
              2 3

              A co ty vidíš na trosce kterou pomalu musí nosit,měl by raději v klidu užívat Vysočiny,ale je to nesoudný egoista a korytáři v jeho okolí ho v tom utvrzují.Mají dobré bidlo.

  19. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    honzah (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 09:41 |  
    4 0

    Ten článek je mírně zavádějící kolem Zemana. Zeman si před rokem pochvaloval Slavii kvůli čínským investicím. Ale jeho vztah k fotbalu je takový, že v mládí fandil Bohemce (a občas tam chodil), teď již sleduje jenom reprezentaci. Ke sportu má samozřejmě daleko, ale ve své sloní hlavě má o fotbale obstojný přehled. Tak to říkají lidé od fotbalu, kteří s ním mluvili. Jinak na jeho rautech na Hradě bývají pravidelně vídáni Pelta (mj. funkcionář ODS) a Tvrdík.

  20. Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 17:16 |  
    8 7

    Vypada to velmi nadejne! Necekal jsem,ze bude mit pod 40,to je super..

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 13.01.2018 18:06 |  
      5 0

      Zeman má zhruba podle předpovědí sázkovek, ale Drahoš má asi 5 procent k dobru. A to z něj dělá mírného favorita 2. kola. Debaty budou hodně zajímavé.

    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

      Jachym     před 7 lety 13.01.2018 18:33 |  
      4 7

      Čekal jsem, že bude mít jen 35%. Vypadá to velmi nadějně!

      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

        knawi     před 7 lety 13.01.2018 18:47 |  
        10 9

        Obával jsem se, že hradní balvan dosáhne vítězství hned v kole 1. Díky Bohu, navíc s procenty pod 40, je naděje, že ho odvalíme!!!
        Je to jiná situace než v r.2013 a srovnávat s tehdejšími výsledky nejsou relevantní.
        Jsem rád, přestože mapa podpory kandidátů je hrůzná. Ještě, že republika má pražské voliče!!!

        • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

          Arya     před 7 lety 13.01.2018 20:09 |  
          6 3

          I kdyby Zeman vyhrál,je potřeba rozhodnutí lidí respektovat :) Já třeba nemám ráda Drahoše,ale pokud ho lidi zvolí, budu to respektovat...
          Je to jako s Babišem,nemusím ho mít v oblibě,ale lidi si ho zvolili no. Jo,na tohle téma se dobře diskutuje. Chápu,že lidi nemaj rádi,když se politika tahá všude, ale podle mě by se na tohle téma mělo diskutovat...
          Každopádně pro mě je volba ve 2. kole jasná...

          • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

            knawi     před 7 lety 13.01.2018 20:53 |  
            5 4

            To se máš, se svojí jistotou. Je ovšem právě pikantní, že vítězové demokraticky umožněných voleb v Německu v r.1933, relativně demokratických v r.1946 v ČSR, to nedemokraté dokáží zneužít. Pak je těžké dovolávat se, kam politika patří a kam ne. Ta patří, ta slušná, v podstatě a oprávněně kamkoliv. V našem zájmu, i jako ochrana, když dobře funguje.

          • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

            mig52     před 7 lety 14.01.2018 09:33 |  
            6 11

            Co ti Drahoš udělal? Vyhodil tě od státnic?

            • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

              Arya     před 7 lety 14.01.2018 10:30 |  
              8 6

              Jako vtip dobrý :)
              Proč by mi měl něco udělat? Prostě mim názorově nesedí a nemám z něj dobrej pocit. A to,že je slávista je mi úplně ukradený, protože podle tohohle kritéria nikdy nikoho volit nebudu.
              Hodně se divím,že leze do politiky, když jako věděc může pracovat na mnohem větším přínosu pro společnost....
              Jednoho chemika už máme v politice dost dlouho, a ten úplně stačí.

              • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

                mig52     před 7 lety 14.01.2018 10:58 |  
                3 3

                Jj., tak jsem to myslel (jako vtip),neumím napsat smajlíka. No, já zas mám už dost prognostiků....

              • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

                vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 14.01.2018 13:50 |  
                6 6

                Do politiky může lézt kdo chce a možná se nechce dívat na prisprostleho pana trosku který opravdu nevypadá nejlépe, když k tomu přidáme ty zmetky které ma za poradce,tak se ani nedivim.

                • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

                  Kenny     před 7 lety 14.01.2018 13:58 |  
                  6 9

                  Tak ono asi dost lidí volí podle politických názorů, ne jen podle vizáže. Někomu třeba vadí nebejt suverénní a pořád ohýbat záda před tou hromadou bruselskejch ptákovin.

                  • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

                    Arya     před 7 lety 14.01.2018 16:07 |  
                    10 3

                    Tak podle vizáže bych asi opravdu nevolila nikoho :D
                    JInak EU možná kdysi na začátku mohla být dobrý nápad,ale dost se to zvrhlo v bruselský diktát... Osobně doufám,že euro nikdy nepřijmeme...

                  • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

                    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 14.01.2018 18:00 |  
                    6 8

                    Jako máš pravdu,taky dost nadávám nad něčím co tam vymejšlí,ale diky svýmu věku budu radši ohýbat záda před Bruselem,než před něčím z východu, žít solo v dnešní Evropě se dost dobře malému státu a jeho exportní ekonomice nedá,ten kdo si to nevědomuje,tak je prostě naiva.

                    • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

                      Kenny     před 7 lety 14.01.2018 19:12 |  
                      5 5

                      Promiň, teď nějak nedokážu vyhodnotit před čím z východu bych měl ohýbat záda. Mimochodem ta ekonomika je právě z velké části dílem Bruselu.

                      • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

                        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 14.01.2018 21:51 |  
                        7 4

                        Nevím kolik ti je,ale ja to ohýbání zažil celkem dlouho,tak mě přijde nějakej Brusel celkem směšný,pokud mohu volně cestovat a obchodovat.Jistě,že nám ted bezprostředně z východu nic moc nehrozí,ale třeba pobaltské státy to vidí trochu jinak.

                        • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

                          Kenny     před 7 lety 15.01.2018 09:54 |  
                          2 2

                          Ale jo, já tě chápu. Naštěstí už je to pryč. Ale takhle bychom mohli nenávidět i Němce. Přeci jen už je jiná doba. Pojďme už té politiky nechat, hlavně úspěchy SKS.

                          • Re: Drahoš fandí Slavii, Horáček Bohemce, Křetínského zaměstnanec Topolánek „povinně“

                            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 15.01.2018 13:07 |  
                            1 1

                            Souhlasim slavie je number one,jinak k těm němcům máš jistě pravdu,jen bych řekl, že oni se poučili z minulosti opravdu nejvíce a až to s tou demokracii a otevřenosti někdy přehání.