Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (72)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    Maty22     před 7 lety 12.01.2018 12:37 |  
    1 1

    Proto asi to oťukávání Macka.

  2. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    o-cab     před 7 lety 12.01.2018 12:41 |  
    2 0

    tomu bych to zrovna pral a myslim, ze Fio by pro nej byla idealni mezistanici, ale nerad bych ho videl jit, kor v tuto celkem kritickou chvili

    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

      Maty22     před 7 lety 12.01.2018 12:42 |  
      2 1

      A náhrada? Že by Bucha zůstal v Ačku?

      • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

        o-cab     před 7 lety 12.01.2018 12:57 |  
        1 3

        tak teoreticky mame Buchu a Hromadu na uplnou premenu toho jak funguje nas stred zalohy:) teoreticky

        • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

          ŽerykRWS     před 7 lety 12.01.2018 15:45 |  
          0 5

          Já tam nyní radši než Součka, vidím MNN. Souček je mladý, odchovanec, stoupá na kvalitě, oblíbenec trenéra, ale při bránění je lepší Ngadeu. Jestli chce hrát JiT 3-5-2 nahoru dolu, tak se nebojím, že by nám chyběli Součkovi střely. Role DM bude pří bránění ale zásadní. Pokuď nebude Ngadeu na stoperu, obávám se, že zbude na jednoho z nich lavička.

  3. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    VanDel     před 7 lety 12.01.2018 12:44 |  
    15 1

    Za adekvátní cenu ano, ale 80 milionů považuju za špatný vtip.

    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

      RiderJ     před 7 lety 12.01.2018 12:50 |  
      2 0

      Souhlas s přihlédnutím k tomu, že má smlouvu do 2020.

    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

      o-cab     před 7 lety 12.01.2018 12:50 |  
      4 0

      to jo, zvlaste kdyz je mu 22 a DM dorustaji pozdeji. myslim ze s vhodnou mezistanici muze Suk byt v top klubu na urovni Napoli/Dortmund za ctyr roky

      • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

        VanDel     před 7 lety 12.01.2018 13:02 |  
        2 1

        Pokud ho nezradí zdraví, tak zcela určitě.

  4. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    Robinator     před 7 lety 12.01.2018 13:02 |  
    3 30

    prosím jen ať ho koupí a v balíčku se Zmrhalem

    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

      kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 13:19 |  
      26 6

      Tuhle nenávist k vlastním hráčům fakt nikdy nepochopím...

      • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

        Robinator     před 7 lety 12.01.2018 13:25 |  
        8 15

        jaká nenávist..prostě jsou určitý hráči, kteří se mi vůbec herně nelíbí, to je všechno..je mi jedno jestli je to slavista nebo ne...

        • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

          JS (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 13:30 |  
          5 25

          Tady si furt všichni myslí, že když někoho kritizuješ, tak ho hned nenávidíš... Mně je taky Zmrhal úplně ukradený, ale ideálně ho na hřišti už nikdy nechci vidět v sešívaném dresu. Vůbec nezáleží na tom, jestli je odchovanec nebo ne, ale o to, jak mizerný je fotbalista. Asi jako Dostál nebo Mikula.

          • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

            kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 13:35 |  
            14 1

            Ty se nepočítáš - Ty máš takovýchto "oblíbenců" asi třicet z našeho současného kádru...

            • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

              JS (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 14:31 |  
              0 8

              Tolik hráčů snad ani nemáme v áčku, ne? ;D

              • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 14:33 |  
                7 0

                Já jsem pro jistotu započítal i některé borce z juniorky :-)

          • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

            sicilianbrno     před 7 lety 12.01.2018 15:16 |  
            6 0

            Tak tebe kritizuje každej druhej a co myslíš je to láska nebo nenavist k tobě? :-)

          • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

            p!erreCORE     před 7 lety 12.01.2018 15:43 |  
            5 0

            zmrhal je hráč, který je v našem týmu nejdéle.. jestli ho nemáte rádi, ok.. já ho taky nemusím (i když má světlé chvilky) ale slušela by se nějaká, sebemenší úcta, jako třeba "přejeme zmrhymu vše nejlepší v budoucích prvoligových štacích"

            • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

              JS (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 16:25 |  
              1 10

              Já mu to přeji. Vážně jo. Jenom ne u nás, pro větší dobro Slavie...

        • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

          kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 13:33 |  
          16 2

          No tak když se ti herně nelíbí dva odchovanci, kteří to dotáhli až do repre... to svědčí o mnohém......

          Rudoši kdysi podobně přibalili v rámci akce 2+1 zdarma k Vonáškovi s Budkou Jana Kolera .... a taky pak tenhle super obchod mocně oslavovali....

          • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

            Robinator     před 7 lety 12.01.2018 14:02 |  
            2 13

            reprezentace už dávno není měřítkem..takový JZ tam byl nominován ve svém nejhlušším období..
            Jen prostě píšu můj názor, že po těchto dvou se mi rozhodně stýskat nebude..to takový Kanga nebo Kabananga atd..ty bych uvítal hrozně rád.

            • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

              kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 14:26 |  
              22 2

              Tak si ty hráče statisticky porovnej...

              Jde čistě o to, že Jardu Zmrhala vidíš každé kolo a tak vidíš i jeho hlušší období... a proto, že fandíš Slavii, tak tě právě tohle období štve... Vidíš celé zápasy a tudíž vidíš i jeho nepovedené zásahy...

              U Kangy, nebo Kabanangy jsi viděl jejich nejlepší vystoupení za poslední roky... v případných sestřizích jejich ztráty míče, nebo zápasy, kdy se k balónu vůbec nedostali neuvidíš...

              Kanga dal na podzim dva góly v předkolech Evropských pohárů - shodou okolností oba v zápasech, které jsme měli možnost vidět a tak to najednou vypadá, jak že to je kdovíco... v lize se trefil třikrát... Minulou sezónu šestkrát... v Rusku se gólově prosazoval, dvakrát za sezónu - je mu 27, nahoru už moc nepůjde...

              Kabanangovi bude za rok třicet, měl dobrý letošní podzim v pohárech (dal dva góly Tel Avivu, jeden Villarealu)... jinak? Před lety dal 8 gólů za Cercle Bruggy... jinak nic zvláštního...

              http://www.eurofotbal.cz/hraci/guelor-kanga-43475/kariera-klub/
              http://www.eurofotbal.cz/hraci/junior-kabananga-28608/kariera-klub/

              http://www.eurofotbal.cz/hraci/jaromir-zmrhal-42294/kariera-klub/

              Mě trochu připomínáš klasickou ženskou, která má doma skvělýho chlapa, ale má pořád pocit, že sousedčin manžel je sice ožrala a nezaměstnaný, ale určitě by byl lepší...

              • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 14:43 |  
                8 0

                Krasna prace!

                • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                  Robinator     před 7 lety 12.01.2018 15:03 |  
                  1 5

                  + poměrně dobrou statistku z EL..pardon :)

                  zatímco my máme jen Milana + Necida..typologicky stejné útočníky..Mesanovic s nim snad ani nepocitam..Mozna vyzkouset MvB vedle Milana Nebo Tomase..nevim

              • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                Robinator     před 7 lety 12.01.2018 15:01 |  
                0 8

                Kanga snad nehraje typického útočníka, ale spíš to, co by tady měl hrát Hušbauer nebo Danny
                Boakye má k tomu 15 gólu v lize..+ poměrně dobré statistiky z ligy..30 let je na útočníka v pořádku..doufám, že na něho dáme nabídku..

                • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 15:24 |  
                  7 1

                  Mám to chápat tak, že dva hráče jsem Ti vymluvil a tak navrhuješ třetího? To bychom za chvilku mohli skončit u Messiho... :-)

                  Boakye je jiná káva, ten v CZ hostuje z Itálie a už jsme se o něj zajímali, leč neúspěšně...

                  Proč bys bral třicetiletého útočníka, který má za sebou jeden povedený půlrok?

                  • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                    ElBrody     před 7 lety 12.01.2018 16:22 |  
                    0 2

                    Boakye dobrý, akorát jeho cena je asi 2x - 3x vyšší než částka, o který náš ředitel říkal, že už jí rozhodně nechceme dávat. Kanga za 20 by byl dobrej kauf. Pro RB výbornej, když tenhle post maj už několik let ve sračkách.

                    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 16:40 |  
                      5 0

                      Tohle je ten typický sparťanský skauting.... : v té zahleděnosti do sebe si všimnou jenom hráčů, kteří je někdy vyřadili v pohárech... :-)

                  • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                    Robinator     před 7 lety 12.01.2018 16:24 |  
                    1 4

                    já jsem se spletl..pardon..od začátku jsem myslel Kangu a Boakyeho..už jsem za Boakyeho adoroval driv..aby sis nemyslel, že jsem si to ted vymyslel..:D takze od zacatku slo z me strany o zamenu jmen

                    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 16:38 |  
                      3 0

                      No tak předně tedy bychom si měli říci, že nemá smysl srovnávat je se Zmrhalem a Součkem - hrají úplně jiné posty...
                      Boakye je určitě zajímavé jméno, je mu teprve 24, nebo 25, ten ještě může jít nahoru... taky o něj byl zájem z jiných lig a on ofiko patří někomu v Itálii - v CZ hostuje do konce téhle sezóny... Posílit útok určitě nebude od věci... Souhlasím s tím, co píšeš jinde: Škoda má trvalé problémy s třísly,předtím to byla záda... Necid je u nás na hostovačce, Meši so do toho nemusí tak rychle dostat a Mick van Buren mi taky moc nesedí jako hroťácká jednička, která by nasázela alespoň 15 gólů za rok...

                      Kanga je podhrot, podle mého názoru vyletěl poslední rok s tím, že mu sedí právě spolupráce s Boakyem... Je otázkou, jestli se chytí někde bez něj...

                      Mít možnost přivést je jako dvojici by bylo asi zajímavé, ale zřejmě nereálné...

                      • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                        Robinator     před 7 lety 12.01.2018 20:00 |  
                        0 5

                        Já vím, že postama je nesmysl je srovnávat..ale typologicky zase tolik ne..ne prostě v našem týmu chyby taková ta dravost,dynamika..jestli mi rozumíš :) přesně to, co čeští hráči většinou nemají..prostě to něco navíc..co nás posune trošku dál..a komentář k tvému komentu níže, že to není v našich silách..jestlli to nebyli od tvrdika kecy, musíme kupovat právě tyto hráče..buď tu sou prachy a nebo nejsou..

                        • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 20:19 |  
                          5 0

                          Ale to není o prachách... Kdybys byl afričan a měl nabídku z Německa, Francie, Anglie a z Čech... šel bys k nám? Proč bys to dělal, když můžeš jít do kvalitnější soutěže? To bychom museli nabízet minimálně dvakrát více, než konkurence a i tak....

                          Si to představ - máš jít do týmu, který hraje poháry, takže sem tam může, ale nemusí potkat nějaký TOP tým...a v lize potkává Jihlavu a Brno, nebo do týmu, který hraje jenom ligovou soutěž, ale proti ManU, ManCity, Chelsea a Arsenalu?

                          To je přece jasná volba.. nota bene, že v té lepší lize, když se chytíš, tak můžeš dostat lano ještě výše (jako třeba Schick)....

                        • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 20:20 |  
                          7 0

                          A jenom tak mimochodem, dravost a dynamika - tu má z našeho týmu právě Zmrhal :-)

              • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                Boss82     před 7 lety 12.01.2018 16:10 |  
                4 4

                A tohle jsou přesně ty souvislosti, které těm pomalejším z nás, jako jsou Robinator nebo JS, nikdy nedojdou.

                Palec nahoru!

              • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                Akuls     před 7 lety 12.01.2018 16:40 |  
                0 0

                Jsem příznivcem odchovanců v základní sestavě, Součka zvlášť a i Zmrhal si své uhraje. Nicméně CZ jsem viděl loni 6x (2x Sparta, 2x Arsenal a 2x 1.FC Koln) a ten Kanga a Boakye je zcela jiná liga. A ještě tam byl jeden šikovný černoušek jménem Donald. Toho Kangu jsem viděl i na Africkém poháru, kdy si to za Gabon strkat Aubamayangem. Na druhé straně je Kanga dost prchlový hráč, tuším proti Arsenalu ho trenér asi 15 min. před koncem střídal a hráče to právě moc neunesl (ostentativní nepodání ruky trenérovi, zahození dresu, pokřikováním). Podle mne pokud Sparta koupí Kanga, měla by koupit i Boakye, tomu to začalo střílet až v CZ asi díky Kangovi a jde jim to spolu náramně. Boakye, kterému je teprve 24 let, dostává každý zápas přihrávky do opravdu vyložených šancí, na které se zmohl Hušbauer za podzim jen 2x (Škodovi v Olomouci a témuž hráči doma proti Jihlavě a Danny dával potom do prázdne. Navíc často tvrdě a přesně střílí, skoro jako Hušbauer v Tel Avivu.

                • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 16:46 |  
                  2 0

                  Boakye určitě velice dobrý hráč, ale ten bude mimo naše možnosti - i kdybychom mu dali jánevímkolik a CZ taky, tak pokud ten hráč má nabídky z TOP lig, tak půjde tam...

                  Já samozřejmě Kangu tak detailně nesledoval, ale v repre to zase taková hitparáda není.. Na Africkém poháru dal Gabon dva góly a po dvou porážkách jel domů...

                  http://www.eurofotbal.cz/hraci/guelor-kanga-43475/kariera-reprezentace/?data=155-125-289

                  • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                    Akuls     před 7 lety 12.01.2018 21:07 |  
                    1 0

                    Já nevím, CZ ho získala za babku. Do té doby mu to nikde nestřílelo, chodil skoro pořád jen po krátkodobých hostováních. Rozstřílel se až v CZ a to asi díky Kangovi. Přihrál mu snad na všechny góly. Skoro bych si tipnul, že pokud mu Kanga odejde, bude zase tam kde byl před příchodem do Srbska. To ten Kanga je fotbalista, který se podle mne neztratí nikde. Pokud ho ACS koupí, tak tam ale bude chtít šéfovat jako v CZ a to bude asi problém. S tím Gabonem máte pravdu, ale hrají tam jen 2-3 výborní hrači, jinak to je průměr. V Africe patří k horším týmům, ale ten Kanga tam vidět byl. V každém případě výhodný nákup snad zadlužené CZ těchto fotbalistů byl mistrovským kouskem a jejich prodej je nyní asi dluhů dost zbaví.

                    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 21:29 |  
                      0 0

                      Co jsem zavnímal, tak to vypadalo, že Boakye je ta hlavní hvězda a Kanga pookřál díky němu... Ale věřím Vašemu úsudku - já tu Spartu tak nemám rád, že jsem ani nekoukal na jejich zápasy v předkolech :-)

                      Tak doufejme, že oba budou bez sebe poněkud ztracení :-)

                      • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                        Akuls     před 7 lety 12.01.2018 21:41 |  
                        0 0

                        To tak bývá, že stŕelec slízne všechnu smetanu. Boakye je rychlý, důrazný a střelecky disponovaný hráč. Nevím proč mu to ale jinde nestřílelo, vždyť všude někdo hraje desítku. Asi je to stejná krevní skupina jako GvK, ten také střílí jen za jeden klub a to sice Trenčín. Někdo ze Slovenska tu tehdy psal, že pokud ještě nekoupíme jeho dvorního nahrávače (jméno mi už vypadlo), tak je to zbytečná investice. A měl pravdu.

                        • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 21:42 |  
                          0 0

                          Nebyl to Matúš Nebo?

                          • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                            Akuls     před 7 lety 12.01.2018 22:24 |  
                            0 0

                            Bero to nebyl určitě. Mám pocit, že ten hráč nakonec taky přestoupil, tuším že někam do Maďarska, ale nedaří se mi to dohledat.

                        • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 21:42 |  
                          0 0

                          Bero...

    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

      JS (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 13:27 |  
      2 9

      :D

  5. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    el_moscardon     před 7 lety 12.01.2018 13:13 |  
    6 0

    Sparta by ho střelila za 150 minimálně.

    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

      smely (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 13:39 |  
      0 0

      aktualni info : RB nabidli Liberci za Kolare vic nez my, vypada to , ze Dubravka preci jen pude do Novych Zamkov...

      • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

        o-cab     před 7 lety 12.01.2018 13:56 |  
        5 0

        jestli tam fakt pujde za 200 mega tak to je vysmech vsemu

        • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

          Boss82     před 7 lety 12.01.2018 16:19 |  
          1 2

          Počkej, vždyť v obou případech na něj šel frajer prakticky sám:-). Nebo je to narážka na to, že Laštůvka to zde za podobný gól, který inkasoval v Jablonci, schytal:-)?

          • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

            kjandourek (admin)     před 7 lety 12.01.2018 16:29 |  
            1 1

            Mě to spíše připomíná gól, co inkasoval Lašty v Borisovu... v obou případech vyrazil za vápno a v tu chvíli musí na tuty míč odpálit na tribunu... ... tady v obou případech zakončoval frajer do prázdné... Přitom střelce v obou případech stíhali beci, takže si myslím, že kdyby si gólman počkal na penaltě, tak to zakončení nebude mít zdaleka tak jednoduché... buď by ho musel prostřelit z první zpoza vápna, nebo by už byl na zakončení tísněn...

            Podle mě jde v obou případech o chybné vyhodnocení situace...

            • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

              Boss82     před 7 lety 15.01.2018 13:06 |  
              0 0

              Tak neodhadl ty situace úplně optimálně, to je pravda, na druhou stranu kdyby zůstal v bráně, tak nejspíš nemá šanci taky - stopeři v obou situacích příliš nestíhali, útočníci měli míč hezky na zemi a pod kontrolou a fofrovali na něj zcela sami. Navíc vybíhal někam na hranici vápna, což je v pořádku.

              Oproti brance, kterou inkasoval Laštůvka v Borisovu, tedy vidím několik rozdílů, protože ten vyběhl strašně daleko za vápno a navíc v situaci, kdy útočníkovi míč skákal, takže by mu dalo práci dostat ho pod kontrolu, tím spíš, že už mu byl v patách S. Deli.

              Nicméně - nejsem detailně obeznámen s kvalitami brankáře Koláře, myslím si, že cenu 60 milionů nemá žádný brankář v české lize a než vypláznout takovouto sumu, tak to ať v klidu dochytá sezonu u nás Laštůvka. Takový tragéd, jak se tu v poslední době dočítám, to rozhodně není.

              • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                kjandourek (admin)     před 7 lety 15.01.2018 13:43 |  
                0 0

                Já si právě myslím, že oběma útočníkům obránci dupali na záda docela fest, takže kdyby zůstal mezi penaltou a malým vápnem, tak by to střelec zdaleka neměl tak jednoduché, jako teď, kdy vlastně zakončoval z patnácti metrů do prázdné....

                • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                  Boss82     před 7 lety 15.01.2018 15:38 |  
                  0 0

                  Tak jsem si ty situace sjel ještě jednou:

                  Kolář vs. Mičola - nejbližší stoper byl 2 m za Mičolou, Kolář měl navíc kopec smůly, protože u míče byl včas (o vteřinku dříve než Mičola) a zasáhl ho, ale balon se k Mičolovi nějak šťastně odrazil zpátky, takže ten pak mohl dávat do prázdné.

                  Kolář vs. Záviška - tady poslední hráč taky moc nestíhal (byl cca 1,5 m za Záviškou), ale fakt je ten, že to bylo ještě dost daleko od branky, takže ho možná ten stoper mohl ještě dohnat a Kolářův výběh snad 25 m z brány byl v tomto případě prakticky bez šance na úspěch. Tady měl zůstat v bráně. Tohle bych jako chybu viděl a bylo to podobné tomu gólu, co dostal Laštůvka v Borisovu.

                  Jak říkám - za 60 mega je nesmysl, ať teď chytá Laštůvka a nového brankáře si můžeme "předjednat" v průběhu jara a bez nesmyslného šroubování ceny. Jestli má mladý Vantruba na to, být u nás jedničkou, to si v tuto chvíli také říct netroufám. Ale pokud ano, tak bych brankáře neřešil už vůbec.

                  • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 15.01.2018 15:44 |  
                    0 0

                    Taky jsem se znovu koukl a souhlasím - ten první byla spíše smůla.... :-)

                    Jinak si taky myslím, že nemá smysl vyhazovat gólmana, když nemáme vedle něj borce prověřeného těžkými zápasy...

  6. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    JS (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 13:29 |  
    4 15

    Já myslím, že jeho maximální hodnota je tak 3,5 mil EUR, a to se nikdy nedává celé, spíš s nějakými bonusy za počet odehraných zápasů apod.

    Taky bych mu to přál, neříkám, že to pro nás není důležitý hráč, ale pro nás by to byla cesta k přechodu na „konstruktivnější“ střed zálohy kromě nějakého finančního zisku. Kdybychom ty tři mega mohli zpětně investovat do posil, nezní jeho prodej zas tak špatně.

    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

      kalex     před 7 lety 12.01.2018 14:03 |  
      6 2

      Já zase nevidím důvod, aby si s náma měl někdo pořád vytírat prdel. Ale možná bys byl spokojenější, když by vedení prodalo naráz dva tři perspektivní hráče základu. Pak by ti vyšlo i to třetí místo. Nazdar.

      • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

        JS (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 14:19 |  
        2 7

        Uklidněte se.

        • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

          kalex     před 7 lety 12.01.2018 14:49 |  
          8 0

          Proč bych se měl uklidnit. Já jen nechápu ty tvoje myšlenkové pochody. Jako jestli bys ho prodal tak jak jsi to napsal, tak ti garantuju, že tys tady za největšího pitomce. Neber to prosím jako urážku.

    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 14:30 |  
      10 1

      3,5 milionu eur je Součkova MINIMÁLNÍ hodnota. Souček je velký talent, který jde mílovými kroky nahoru. Co rok, to velmi rapidní zlepšení. Vzhledem k tomu, že je mu 22 a stabilně hraje v reprezentaci a ve Slavii, se dá předpokládat, že jeho hodnota ještě výrazně poroste.

      Nedělejme podobnou chybu jako s Barákem.

      • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

        Eskaes     před 7 lety 12.01.2018 14:47 |  
        5 9

        uh huh

        při vší úctě, Barák nerovná se Souček

  7. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 13:37 |  
    9 0

    ja uz bych tak mlade hraci tak levne neprodaval s takovou kvalitou, pro me je na podobne urovni jako Barak a ted jakou ma hodnotu. Chapu, ze z nasi ligy nelze tak videt jako z italske, ale uz nejake zkusenosti maji ,jak jsou na tom Slavisti.

    Kdyby se nam podaril uspech v poharech a na ten uspech mame .....pak ty castky muzou byt jine. Suka nechat, MNN se mi v posledni dobe s formou moc nelibi a nejsem si jisty ze najdem nahradu.

  8. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2018 13:46 |  
    8 0

    pokud naložej 150M, pak bych se s nima možná bavil, nenechme se sebou vytrtkávat

  9. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    Pepibican     před 7 lety 12.01.2018 13:57 |  
    15 0

    Zájem z Itálie jistě těší, zmiňovaná částka za reprezentanta s velkou perspektivou spíše připomíná aprílový žertík. Jako by šlo o nějakého dorostence. Pod 100 určitě neprodávat, to mu raději zvednout plat, aby měl motivaci svůj závazek ke Slavii na 100% dodržet..

  10. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    Balvan86     před 7 lety 12.01.2018 14:00 |  
    11 1

    V žádném případě neprodávat. Naopak prodloužit smlouvu na dalších x let dopředu a postavit to na něm. Prodat později, až bude opravdu hráčem velkých kvalit do většího klubu než je Fiorentina.

    • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

      iwanowicz     před 7 lety 12.01.2018 15:07 |  
      5 6

      V ceske lize zadny hrac nevyroste kvalitou pro velkoklub. Fiorentina by byla pro Soucka dobra adresa.

      • Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

        Balvan86     před 7 lety 16.01.2018 10:50 |  
        0 0

        Jistě že ne! V pohárech nasbírá zkušenosti, v repre ještě něco odehraje a v neposlední řadě se vyhraje i v české lize a jeho cena poroste. Poté nebude mít zájem Fiorentina za 80 mio., ale budou mít zájem i středně větší kluby, který pravidelně hrávají třeba LM (neříkám že to nutně musí být MU, Barca nebo Arsenal apod.), ale třeba Lyon, Marseille a tp.

  11. souček

    p!erreCORE     před 7 lety 12.01.2018 15:28 |  
    0 0

    dle mého názoru adekvátní náhradu nemáme, na pozici DFM hrají dva hráči, Tomáš a MNN.. kdybychom ho pustili, kdo by ho nahradil?

    • Re: souček

      p!erreCORE     před 7 lety 12.01.2018 15:30 |  
      3 1

      kromě toho prodávat hráče, kterému je lehce přes dvacet a "o kterého projevil vážný zájem zahraniční klub" .. to už tu bylo, a ukázalo se to jako smutné..

    • Re: souček

      p!erreCORE     před 7 lety 12.01.2018 15:32 |  
      0 0

      + kdyby odešel deli a MNN se zatáhl, zbyl by jen Suk.. a píše se do DMF, pochopitelně :)

  12. Zmrhal

    Ulquiorra     před 7 lety 12.01.2018 16:40 |  
    28 1

    Když tady zase vidím blití na Zmrhala...

    Uvědomte si jednu věc. Když je naše hra pomalá a založená na držení míče, je Jarda špatnej, až směšnej. Ale pokud budeme hrát v rychlosti, těžiště hry na krajích a s co nejrychlejším přechodem do útoku - potom nás bude táhnout.

  13. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    DF007     před 7 lety 12.01.2018 16:54 |  
    9 0

    Fiorwntina by bylo pro Tomáše velmi dobrá štace, ale pro Slavii za 80 mio velmi špatný obchod.

  14. Re: Italové znovu loví ve Slavii! Součka láká Fiorentina, kolik ji může stát?

    qwertz0099     před 7 lety 12.01.2018 20:26 |  
    4 0

    OT: Lukáš Pokorný si může po rozhodnutí vedení klubu a trenérů hledat nové angažmá (pokud jsem správně rozuměl textu).