Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

Slavia hlásí první posilu zimního přestupního období. Smlouvu do léta 2022 ve Slavii podepsal mladý slovenský brankář Spartaku Trnava Martin Vantruba (ročník narození 1998), na jaře ale zůstane hostovat ve svém dosavadním klubu.

Martin Vantruba byl v pouhých 19 letech jedničkou na podzim jedničkou Spartaku Trnava, který suverénně vede slovenskou ligu o devět bodů. Ve své první sezóně mezi dospělými se ihned stal oporou týmu, který v 19 podzimních zápasech inkasoval jen 15 branek. Vantruba osmkrát vychytal čisté konto. Je odchovancem Lokomotivy Trnava, ve Spartaku působil od roku 2014. Vantruba má také za sebou starty za slovenskou reprezentaci do 19 let, za kterou odchytal sedm utkání a ve čtyřech z nich vychytal čisté konto. Na podzim se pak objevoval mezi náhradníky v nominacích reprezentace do 21 let. V listopadu podepsal v Trnavě novou smlouvu, která měla platit do roku 2020, nyní se tedy alespoň smluvně posouvá o krok dále.

"Jedná se o velký brankářský talent, dlouho ho sledujeme. Jsem rád, že jsme se na něm shodli i se slávistickým skautingem, který ho také doporučil. Martin pravidelně chytá za první tým slovenské ligy, a proto je pro nás důležité, že v Trnavě bude hostovat až do konce sezony a nabere další velké zkušenosti v boji o titul," uvedl pro oficiální web klubu sportovní ředitel Jan Nezmar.

Sám brankář Vantruba pro oficiální web řekl: "Je to pro mě velká čest, že o mě Slavia projevila zájem. Mám velkou radost, že se mi podařil přestup do největšího klubu v Česku. Přesvědčilo mě hlavně to, že Slavia je velký a výborný klub s ambiciózním trenérem. Jeho fotbalové myšlení se mi velmi líbí. Slavia je ve světě značka, v klubu jsou výborní hráči a trenéři. Když mi můj agent představil nabídku, že bych ještě mohl půl roku zůstat v Trnavě, tak jsem za to byl velmi rád. Máme to v Trnavě velmi dobře rozehrané, je pro mě důležité, že budu nadále chytat v těžkých zápasech a nabírat zkušenosti. Proto se mi tato možnost velmi zamlouvala. Samozřejmě znám Jakuba Hromadu a Miňo Stocha, ale oni mě asi neznají (úsměv). Osobně znám Matúše Čonku, který působil ve Slavii. Už jsme se o klubu několikrát bavili a mám jen ty nejlepší ohlasy."

 

Komentáře (222)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    sadlos (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 14:40 |  
    1 3

    Tak snad se ukáže. Nebudeme jásat, asi ho moc lidí odsud nevidělo. Navíc poslední posila ze SVK měla být taky rozdílový hráč. On teda rozdílový byl, ale v opačném směru :-D

    Tak ať se mu od léta u nás libí, ať se daří... A myslím si, že se tímto bude dělat prostor pro odchod Kováře z pozice dvojky.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      M@rvin     před 7 lety 04.01.2018 14:49 |  
      33 0

      Jednoduchou úvahou dojdeme k tomu, že když tam i Gino dal spoustu gólů, tak se tam logicky katastrofálně brání. A když se tam katastrofálně brání, tak brankář který málo inkasuje musí být téměř superman;-)

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        sasky     před 7 lety 04.01.2018 18:13 |  
        3 2

        Na druhou stranu chytat v kádru lídra jakékoliv ligy je jednodušší, než chytat v kádru outsidera :)

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          hamlo1 (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 19:34 |  
          3 0

          tomu sám nevěříš

          • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

            sasky     před 7 lety 05.01.2018 06:52 |  
            0 1

            Kozáčik, Buchta, Dúbravka, Laštůvka. Gólmani HET ligy, kteří odchytali alespoň 10 zápasů a mají největší % úspěšnost zákroků.
            Slavia, Sparta, Plzeň, Olomouc, Teplice - pořadí týmů podle střel proti. Mimochodem Slavia 37 a druhá Sparta 56 :)
            Co tam máš dál?

            • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

              Vici     před 7 lety 05.01.2018 08:50 |  
              2 0

              Tak tady bych se ho zastal. Určiťe by jsi měl věďet že zdaleka nejhorsí je udržet koncentraci když na tebe jde málo střel. Pak je totiž každej gól vidět. To ti řekne úplně každej brankář. Ono je hezky dostat 3 goly a mit 12 zasahu ale daleko těžší je nedostat žádnej a mít třeba 3. Mluví o tom každej golman když se hraje na jednu bránu a on není v pernamenci že je to prostě nepříjemný.

              • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

                sasky     před 7 lety 05.01.2018 12:54 |  
                1 0

                Jasný to chápu, ale pořád to není hlavní faktor ovlivňující výsledky brankářů. Já prostě předpokládám, že top týmy mají lepší obranu a stojí proti nim horší útočníci. Ona taky není střela jako střela. Něco jiného je zákrok proti "nájezdu" Milana Škody a něco jiného je zákrok proti střele pod tlakem z dálky např. Jiřího Klímy z Jihlavy :) Každopádně mu přeju, ať se mu u nás daří :)

                • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

                  Vici     před 7 lety 05.01.2018 13:20 |  
                  0 0

                  Prave. A souhlas. Na druhou stranu jsem reagoval spis na to ze tymy ze shora vetsinou utoci a dobyvaji souperovu obranu. Tzn ze brankar tymu dole ma praci minimalne z poloviny ulehceniu tim ze jsou to bud strely z dalky nebo ma kolem sebe obrance co mu pomuzou. Kdezto na muzstvo v tlaku chodi vetsinou brejkove utoky do otevrene obrany a to si myslim smrdi vzdy golem. Tezko rict ale podle me vubec golmani top tymu nemaj pohodu a urcite tam nemuzou postavit kohokoli. Zas tak ten fotbal na jednu branu nefunguje.

                  • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

                    Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 14:27 |  
                    3 0

                    Nebo mužeme říct, že krom základních vlastností golmana jsou požadavky na golmana týmu ze špičky a hrajícího o padáka rozdílné (koncentrace, hra nohama)... Na Slovensku bych i proti Trnavě tipl že bude brejků víc než proti Slavii, Plzni, čili zákroků víc a přitom pořád bude za obranou týmu co tlačí... Dobrá škola.

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          marty1988     před 7 lety 05.01.2018 12:49 |  
          2 0

          No já si myslím, že třeba Honza Laštůvka by s si s Tebou o tomhle povídal asi hodně dlouho.

  2. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    TSeguinTS     před 7 lety 04.01.2018 14:40 |  
    3 0

    V článku máte chybu, nemá být správně Martin Van Truba? :)))

    Jinak super práce, navíc s tím, že ještě chvíli zůstane v Trnavě.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Jachym     před 7 lety 04.01.2018 15:15 |  
      2 0

      Něco na tom bude, ale nemusíme to hned jít ven trubit...:-))

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 23:15 |  
      1 0

      Pěkný rozhovor, díky za odkaz.

  3. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Lovver     před 7 lety 04.01.2018 14:47 |  
    8 1

    Líbí se mi, že když Plzeň podepíše útočníka, tak vzápětí ohlásíme brankáře, který ho vymaže. :)
    A když jsme u toho Slovenska, napadla mě taková věc. Zajímalo by mě, jak by pod Trpišovským hrál Mihalík. Mám takový pocit, že je to člověk, který by ho srovnal.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Tomino6681     před 7 lety 04.01.2018 15:18 |  
      7 0

      Spíš si myslím, že s Nezmarem resp. Trpišovským by takový hráč do Slavie ani nepřišel...

  4. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 14:53 |  
    8 1

    Zajímavé. Vůbec ho neznám, nicméně alespoň podle čísel a především věku by mohl být zajímavý. Každopádně po předchozích zkušenostech s "hvězdami" slovenské ligy zůstávám ostražitý.

    Spíš by mě zajímalo, jestli ho kupujeme jako jedničku a padá tím možný přestup Koláře z Liberce? Představa, že za nás na jaře chytá Laštůvka mě totiž úplně optimismem nenaplňuje.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      smely (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 14:56 |  
      5 2

      podle me je to budouci jednicka, Kolar je asi drahej, nicmene Vlastovka do Baniku zrejme nepude, pac tam ma namireno Budinsky....

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 15:04 |  
        6 0

        No jestli si Karl řekl za Koláře opravdu 60 mukionů, tak se nedivím. Takovou cenu prostě nemá a Karl z něj tolik nevydojí od nikoho, ani kdyby se 1000x na hlavu stavěl.

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          smely (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 15:14 |  
          1 2

          tak ocividne ho to netlaci a raci si ho proda vem sam...koukal sem na toho chlapce z Trnavy a na care a nohama to je pomerne slusny....jen doufam, ze si nepude po roce plnit sen az nam vychyta zakladni skupinu CHL :-) , zrejme posleme Otahala v lete nekam na hostovacku a jako trojku si nechame Markovice....teda za predpokladu , ze zustane Kovar jako dvojka....

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 15:14 |  
          0 0

          Co jsem slyšel, tak si Karl řekl "jen" o 40 mega.

          • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

            bububu (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 16:40 |  
            6 0

            I to je 2x přestřelená cena.

            • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

              Vici     před 7 lety 04.01.2018 16:54 |  
              6 1

              Souhlasím. Tady si dnes každej myslí že když máme majitele z číny že nás podojí. Asi jsme si to trochu zavinily samy. Ale ceny se za poslední rok nebo dva hrozně vyšponovali.
              Myslím že za Koláře je i 20mil dobrá až výborná nabídka.

            • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

              Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 17:30 |  
              1 0

              Souhlasím, on kamarád z Lb, který mi to volal se tomu smál, že nás Karl pěkně natáhne.

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 15:13 |  
        0 0

        Ostrava se tím jen jistí pro případ, že by Laštůvka nedorazil (nejen Budinský, ale i Michal Bárta z Jablonce). No, ono nejde jen o Baník, protože velký zájem o návrat Laštůvky má i Karviná, kde už nechtějí spoléhat na Berkovce.

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          smely (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 15:14 |  
          0 1

          tam maj ale toho vietnamslovaka , ne ?

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          mats     před 7 lety 05.01.2018 19:56 |  
          1 0

          Podle zpráv, co se ke mně dostaly, by měl Bárta prý určitě v Baniku zůstat a s Budínským se uvidí podle toho, jak se vyvine situace kolem Laštůvky... Ale je to s rezervou... jenom mám prostě v práci jednoho z kolegů Ostravaka... :-)

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        Jachym     před 7 lety 04.01.2018 15:13 |  
        2 3

        Vypadá nadějně, ale mějme na paměti, že je to "jen" slovenská liga, byť se jedná o jejího lídra. Když sem přicházel nejlepší střelec slovenské ligy, tak mnozí očekávali na základě slovenských čísel, aniž by ho viděli předtím v reálném zápase, že se mu totéž povede i v ČR a že nádavkem nám vystřílí Ligu mistrů.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 14:58 |  
      10 1

      Přesně tohle mě taky napadlo, že když kupují tohoto brankáře, tak už těžko budou investovat do Koláře z Liberce a Laštůvka tu zůstane i na jaře. Pokud ano, pak ale nevidím problém v tom, aby jaro odchytal Kovář.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Jachym     před 7 lety 04.01.2018 15:08 |  
      14 1

      V Plzni je jedničkou Kozáčik, ve Spartě Dúbravka, u nás třeba od léta tento Vantruba... A Laštůvka by chytat stabilně nemusel, klidně bych zkusil Kováře. Každopádně doufám, že už trenéři nebudou držet mantru vnucenou Laštůvkou, že jen on v brance a před brankou musí stát jinak nebude vůbec s námi hrát...:-)

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 15:11 |  
        7 1

        Věřím, že Laštůvka nebude na jaře chytat, snad jen kdyby si nedejbože Přemek zlomil nohu.

  5. Lastuvka

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 14:56 |  
    4 4

    tak nevim, no asi budeme mit od leta novou jednicku, ale znaci to ze pro jaro se golman dal resit uz nebude.

    • Re: Lastuvka

      Gino     před 7 lety 05.01.2018 10:35 |  
      0 0

      No jo, jedničku, ale na jak dlouho??

      • Re: Lastuvka

        slamacek (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 11:12 |  
        0 1

        rok, dva? jako jestli bude tak dobrej, tak se nebudeme moct divit. myslet si ze pro hrace z CR, SR, balkanu budeme tou konecnou stanici, ze uz nikam dal, nebudou chtit jit? to je utopie. Na druhou stranu opravdu tu nechci v tuto chvili hrace (mladsiho) pro ktere bychom meli byt tou posledni staci.

        • Re: Lastuvka

          Gino     před 7 lety 05.01.2018 15:11 |  
          0 0

          No právě... než zase dalšího Pavlenku na rok, tak jestli by pro nás nebyl lepší právě někdo, komu je třeba 30, 32 a mít v něm jedničku na 3, 4 roky, nebo 5 let. Já jsem nějak po těch zkušenostech s Barákama a Pavlenkama asi zanevřel na tyhle mladé ultra naděje, co nás berou (logicky) jenom jako přestupní stanici.

          • Re: Lastuvka

            Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 12:51 |  
            0 0

            To bys ale nikde nic neuhrál, mít tým důchodců... vlastně jo, Silvestrovský derby internacionálů :P Špičkový hráč nad 30 si bude v klidu hrát to svoje na západě. Nbeo to bude ranec ala Danny. Pokus o takového golmana tu teď hejtuje půlka SN. Tým musí být vyvážený z na českou ligu nadstandardních hráčů 28+ a pak mladíků, kteří přijdou jako o něco málo horší než jsou ti zkušení, a budou odcházet za rok, dva jako o parník lepší než to zkušené jádro. Prostě hráči jako Lobotka, ...

  6. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    SKSVenca     před 7 lety 04.01.2018 15:07 |  
    2 1

    Paráda! Ze Slovenska bych prosil Ještě Špalka ze Žiliny a budu maximálně spokojený!

  7. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Mates204     před 7 lety 04.01.2018 15:07 |  
    2 7

    Skvělý, takže Laštůvka dochytá sezonu. No aspoň ještě budu mít šanci mu říct co si o něm myslim a hezký věci to nebudou:)

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      marty1988     před 7 lety 05.01.2018 19:56 |  
      1 0

      To je prima.. Je fakt, že mezi hráči a fanouškama je to teď prima, tak je potřeba to trošku zhoršit.. Navíc kvůli klukovi, kterýmu to nešlo a za pár měsíců tu už nejspíš nebude. Super nápad :)

  8. Hned teď

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 15:08 |  
    19 2

    Při vší úctě ke komukoliv... Já bych si přál brankáře, který by mohl nastoupit do branky jako jednička hned v zápase s Jihlavou. Ať to bude Kovář, Otáhal - prostě kdokoliv jiný. Ale rozhodně by to neměl být Laštůvka. Pokud u nás Laštůvka zůstane, tak ať se jde na zápas koukat z tribuny.

    • Re: Hned teď

      Mates204     před 7 lety 04.01.2018 15:12 |  
      1 20

      Kdepak bude v bráně. Holt nejsme schopni sehnat jakoukoliv náhradu tak tragéd co nám zkazil sezónu bude hrát základ. Holt středevropskej velkoklub.

      • Re: Hned teď

        Sešívaný     před 7 lety 04.01.2018 15:59 |  
        7 2

        S Laštůvkou a Kovářem už tu ligu a pohár dokopeme. Nemá smysl tu teď narychlo vodit novou jedničku, když máme připravený velký talent na léto.

        • Re: Hned teď

          Mates204     před 7 lety 04.01.2018 16:04 |  
          1 1

          No já nevim... nepodceňoval bych Spartu a v Mol cupu taky neni nic jistýho viz loni.

        • Re: Hned teď

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 17:04 |  
          3 1

          Tak ať chytá Kovář nebo Otáhal, když už by u nás Laštůvka chytal.
          Vzpomeňme si, jak kdysi KJ posadil kvůli jedné chybě Vaniaka a nechal ho vydusit asi tři zápasy na lavičce. A Laštůvka ať udělal jakýkoliv kiks, pořád stál v bráně. Osobně si myslím, že to bylo demotivující a nepříjemné i pro ostatní hráče. Vzbuzovalo to dojem, že je úplně jedno, jakou máš formu nebo jak hraješ. Proč se tedy potom snažit, že?

          • Re: Hned teď

            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 17:04 |  
            0 0

            Oprava první věta: "když už by Laštůvka zůstal".

  9. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Vici     před 7 lety 04.01.2018 15:14 |  
    4 4

    Talent. Vklad do budoucna ale víc bych zatím neviděl. Uvidíme časem. Určitě se o něm nedá mluvit jako o naší jedničce. To by ho chtěli asi hned a oni ho raději nechaji chytat.
    Podle trasfermarketu cena 50 tis Eur. I kdyby dali 3 mil což spíš né ,tak to vůbec nemá vliv na to jestli přijde ještě jinej brankář.
    Ale dobrá práce.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Travinho     před 7 lety 04.01.2018 15:20 |  
      3 0

      Pochybuju, že by Trnava pouštěla borce, který jí stabilně chytal na podzim a je na prvním místě za tvou zmiňované sumy. Maximálně, že by měl nějaké potíže se smlouvou, ale to by jej nenechali dochytat jaro. Tam bude suma jistě výrazně vyšší.

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        Vici     před 7 lety 04.01.2018 15:24 |  
        0 4

        Tak můžou tam být procenta že jo. To se ti zdá málo? Za 3 mil? Cena na TrM je jasná. A teda za naději bez zkušenosti mi to málo nepřijde. Se mi libí jak tu každej najednou hazi sumama jako by 5 mil nebylo nic :)

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          Travinho     před 7 lety 04.01.2018 15:27 |  
          7 3

          Transfermarkt je co se týká částek u menších lig a zdejších mladých hráčů úplně mimo. Za tři mega si v současné době nekoupíš ani prd a Poor je zkušený obchodník...Rozhodně nebude pouštět golmana s jeho potenciálem za takovou sumu.

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 15:31 |  
          0 0

          V listopadu prodloužil smlouvu, ta původní byla do 31.5.2018. Mohl u nás skončit v létě a zadarmo...

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          quelhar (admin)     před 7 lety 04.01.2018 15:38 |  
          9 1

          Cena na TrM byla naposledy aktualizovaná v létě, kdy ten hráč neměl za sebou jediný ligový zápas. Teď už je jeho cena samozřejmě úplně jinde.

          • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

            Vici     před 7 lety 04.01.2018 17:00 |  
            0 1

            Ok. Kdy byla aktualizovaná jsem nevěděl. Nicméně nevěřím že bude nad 10 mil.

          • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

            Mates204     před 7 lety 04.01.2018 17:01 |  
            0 0

            Prej 10 milionů jsem někde četl.

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 16:44 |  
          10 0

          Ceny na TM mají asi takovou vypovídající hodnotu jako Podroužkovy tweety. Jestli si myslíš, že jsme Vantrubu koupili za 3 miliony korun, tak bych ti radil přiložit si mokrý hadr na hlavu.

          • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

            Vici     před 7 lety 04.01.2018 17:05 |  
            0 3

            :) nevim no osobne si myslim za 5 plus procenta za dalsiho prodeje by to melo spravit ale mozna se pletu. Nad 10 si myslim ze uz je to moc. Docela jsem zvedavej jestli se tu castku dozvime.

            • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

              sasky     před 7 lety 04.01.2018 18:30 |  
              3 0

              Za 5 mil. a nějaký procenta ti nikdo žádný talent neprodá. Tipnul bych si 10-15 mil. + procenta.

  10. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Travinho     před 7 lety 04.01.2018 15:14 |  
    8 6

    Trochu se bojím, že to znamená setrvání Laštůvky do léta.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Vici     před 7 lety 04.01.2018 15:17 |  
      5 1

      Já se spíš nebojim. Možná Laštůvka zůstane. Ale tohle s tím nemá co dělat. Pokud odstavi Laštůvku tak potrěbujeme stejně jedničku. Kovář je fajn. Ale jako jedničku ho nevidím a tohle je spiś naděje ne hráč pro základ

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        Mates204     před 7 lety 04.01.2018 15:21 |  
        25 1

        Kovář ať je klidně jednička. Laštůvka už si šanci nezaslouží.

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          Vici     před 7 lety 04.01.2018 15:25 |  
          2 0

          Ja netvrdim ze zaslouzi. Taky chci aby ji uz nedostal. Ale pokud pujde tak to chce jednicku to se na mě nezlob.

          • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

            smely (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 15:38 |  
            4 8

            osobne si myslim, ze pokud Vlastovka ( nedejboze) jeste nekdy nastoupi, tak ho TS vypiska....

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          Jachym     před 7 lety 04.01.2018 15:29 |  
          20 1

          Horší než Laštůvka by pravděpodobně nebyl. Dokonce si laicky myslím, že jeho výkon v Astaně byl možná nejlepším brankářským výkonem ve Slavii v mistrovských zápasech v této sezóně, i když laťka nebyla nasazena Laštůvkou příliš vysoko. V jeho prospěch hraje i to, že je týmový hráč (a v kolektivu oblíbený:-), který se stará o pohodu v kabině. Už z toho důvodu by si šanci podle mě zasloužil.

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        sicilianbrno     před 7 lety 04.01.2018 15:21 |  
        2 1

        přesně tak...

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        Travinho     před 7 lety 04.01.2018 15:25 |  
        0 3

        Já ti nevím, ale v případě, že přijde nový golman tak budeme mít v létě Vantrubu, nováčka, Kováře, pak toho Gruzínce, Otáhala a já nevím koho ještě ..

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          Vici     před 7 lety 04.01.2018 16:08 |  
          2 1

          Kdo z nich je špičkovej golman? Z nich nikdo bych se toho nebál :)

          • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

            Travinho     před 7 lety 04.01.2018 16:48 |  
            1 0

            To sice ne, ale mladých golmanů máme už tak dost. Myslím si, že s Vantrubou se počítá.

            • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

              Vici     před 7 lety 04.01.2018 17:08 |  
              3 0

              Tak bylo by to fajn. Vysokej mladej ,jednicka leadera SK ligy me by se to libilo. Osobne jsem hodne zvedavej a tesim se na nej v lete. Ale taky to nemusi nic znamenat. Necham se prekvapit protoze ho samozrejme vubec neznam

              • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

                Travinho     před 7 lety 04.01.2018 17:09 |  
                2 0

                U těch golmanů je to těžké no... Je to hodně o hlavě a to si moc neproťukneš.

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          sasky     před 7 lety 04.01.2018 18:34 |  
          2 2

          Tak záleží, kdo by přišel. Klidně bych si pro příští rok dokázal představit trio (Kolář, Vantruba, Otáhal, případně Vantruba ještě rok hostovačka a jako dvojka stále Přemek). Nic proti Přemkovi, nechytá špatně, do kabiny super, ale není to top gólman. Ale zase nemůžeme postavit boj o poháry na s prominutím klukovi, který chytá na Slovensku půl roku. U hráče z pole se dá 19-20 letý hráč risknout, u gólmana je to riziko příliš vysoké.

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 16:30 |  
        1 1

        Kovář by to jaro už nějak zvládl. V lize by nebyl pod velkou permanencí střel.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 15:22 |  
      12 1

      Pokud přijde Laštůvka s tím, že chce být jasná dvojka, nemám s tím problém.

  11. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    sicilianbrno     před 7 lety 04.01.2018 15:21 |  
    6 3

    Nemyslím si, že by přichodem tohoto golmana automaticky padla možnost nákupu Koláře. Vantrubu kupujeme hlavne jako přislib do budoucna, nějak si neumím představit, že by v letě byl hned naše jednička. Když by přišel Kolář, tak k nám příjde v létě Vantruba na pozici dvojky nebo ho nechají zviditelnit na hostování v některým českým klubu aby byl víc na očích...
    Muže vše dopadnout jinak, ale takový scénář by se mě osobně libil...

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Vici     před 7 lety 04.01.2018 17:10 |  
      0 0

      +1 vidim to podobne. A rád se budu mylit.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 20:18 |  
      1 0

      Můžeme mít od léta motivovaný tandem mladý Kolář - ještě mladší Vantruba. Nějakou dobu to může fungovat (než se ta dvojka dožere) a Trpiš na to má koule. Navíc se bude s Libercem lépe jednat, když nebudeme "tolik muset", tak jim můžeme hrozit, že v krajním případě zvládneme jaro s dvojicí Kovář - Laštůvka (v tomto pořadí) a letním Vantrubou.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 14:35 |  
      0 0

      Nemyslím, že by něměla přijít nová jednička. Vidíme jak to vypadá po Pavlenkovi... Za mne přijde někdo, u koho se očekává, že to bude podobně (1-2 sezony max) jako s Pavlenkou (Kolář?). Z toho důvodu se pořizuje mladý talent, co by se ještě vychytal, znal tým a ztráta jedničky za tučný obnos by nás tudíž nebolela a nehrozil druhý Laštůvka. Smutné, když vezmu jak jsme jej většina v létě brali jako jasnou náhradu Pavlenky a hráče co tu bude tvrdit muziku klidně 3roky.

  12. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    sithari     před 7 lety 04.01.2018 15:34 |  
    7 0

    Vidíte, tak se vedení od Udine něco přiučilo :D a jeden přestup ala Tonda Barák tu nakonec máme, jak tu po tom někdo volal :D

  13. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Arutha     před 7 lety 04.01.2018 16:07 |  
    5 0

    Kdyby byl stejně dobrý jako jiný Martin Van..., který už za Slavii chytal, tak bych si vůbec nestěžoval.

  14. Laštůvka

    kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 16:11 |  
    16 17

    Chápu, že Lašty na podzim nepodržel a podepsal se pod důležité góly... ale přijde mi velice krátkozraké takhle šmahem odsoudit a odepsat frajera, co toho má tolik za sebou....

    Zvláště tvrdit, že nám jeden hráč "zkazil sezónu"... to se dá říct o každém hráči, který zahodil nějakou tutovku, ať už to byli Frydrych s Hušbauerem v Nikósii, odkud se dalo odjíždět s plichtou 2:2, Danny v odvetě, nebo Souček doma s Villarealem...

    Pořád mám dojem, že naším největším problémem na podzim nebylo inkasování laciných branek, ale zahazování šancí a nedotahování nadějných přečíslení...

    • Re: Laštůvka

      Mates204     před 7 lety 04.01.2018 16:25 |  
      8 7

      Odepsání je na místě, prostě dělal fatální chyby skoro ob zápas, to přece nemůže ve Slavii stačit. Průměr nestačí a Laštůvka je podprůměr bohužel.

      • Re: Laštůvka

        travel (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 16:32 |  
        7 2

        Na jednu stranu je fakt,že nás Laštůvka moc nepodržel,ale zase svádět nedobrý podzim jen na něj ,není fér.Důvodů bylo víc,ale o tom se rozepisovat nebudu,stejně by to byly jen kecy.

        • Re: Laštůvka

          Mates204     před 7 lety 04.01.2018 16:43 |  
          2 2

          Neni to jen jeho vina, ale je rozdíl mezi nepodržením a zkažením zápasu fatalem. V případě našeho konce v El je to druhá možnost . A kdyby se pokračovalo v El, určitě by se sezona hodnotila pozitivněji.

          • Re: Laštůvka

            kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 20:55 |  
            1 5

            Ovšem nikdo z nás netuší, jestli bychom nevypadli, i kdyby tenhle gól nepadl..

            Víme, že jsme měli dost času na vyrovnání... a víme, jak se zápas vyvíjel...
            Ovšem nikdo z nás neví, jak by se zápas vyvíjel, kdyby stav 0:0 vydržel déle.... třeba bychom ve druhé půli zalezli dozadu ještě víc a ve finále stejně vypadli něčím nechytatelným v poslední minutě...

            Víš, co tím chci říct? Fatal je chyba, která už se nedá napravit - v prodloužení, když se hraje na zlatý gól, nebo zahození rozhodující penalta... ne chyba, po které je hodina času na otočení výsledku...

            • Re: Laštůvka

              Mates204     před 7 lety 04.01.2018 21:15 |  
              0 0

              Fatal se dá napravit, spíš bych to definoval jako velkou chybu:) Nikdo z nás to neví, ale já jsem přesvědčen, že bysme to nějak zvládli.

              • Re: Laštůvka

                kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 22:00 |  
                2 1

                Já si tohle nikdy netroufám odhadnout.... Tam hraje roli tolik proměnných... trenéři by střídali jinak, hráči by hráli něco jiného...

      • Re: Laštůvka

        kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 16:44 |  
        9 7

        Mě se prostě příčí tahle touha některých z nás na někoho to prostě hodit... najít si obětního beránka a tomu tady nasazopvat "psí hlavu"!

        Ano nepodržel... ale fatální chyby ob zápas? Dostal 16 gólů ve 23 zápasech.... vyslovené chyby byly doma s Astanou, první gól v Borisově a ve Zlíně... dejme tomu, že třeba ještě v Plzni...
        U některých dalších se dá spekulovat, že jejich chycení by bylo zákrokem navíc, ale sotva je můžeš označit za fatální chybu.... Oba góly v Nikósii, druhý v Borisově, v Jablonci...
        Těžko můžeš brankáři vytýkat, že dostane gól z penalty (Liberec), nebo rukou (Olomouc), po samostatném nájezdu (Villareal), nebo z dorážky střely, kterou předtím dobře vyrazil (Villareal doma) ... a už vůbec ne, že nečeká "střelu" od vlastního obránce (Ostrava)

        • Re: Laštůvka

          Mates204     před 7 lety 04.01.2018 16:55 |  
          5 5

          Ob zápas byla nadsázka, ale těch chyb bylo hrozně moc. Prostě na Slavii nestačí to se asi shodneme ať ho prostě pošlou pryč a nebude potřeba o něm dál mluvit.

          • Re: Laštůvka

            kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 17:15 |  
            3 3

            Tak jinak - koho bys chtěl jiného? Vidíš v lize někoho, kdo by jej výrazně převyšoval?

            Přiznám se, že neberu odpověď "Každý"... to je prostě nesmysl..

            V době kdy jsme kupovali Pavlenku, tak to byla jasná volba - buď on, nebo Koubek se přetahovali o post gólmana jedenadvacítky a oba na první pohled ukazovali, že jsou ve své generaci výjimeční... ale teď?

            V brance jedenadvacítky se snad točí dvojka Bolky s někým ze druhé ligy, či snad dokonce z Převýšova, na minulém EURU téhle kategorie chytal Zima z béčka Janova...

            A co si budeme povídat, každý gólman v lize udělá nějakou tu minelu - není tu brankář, který by se pravidelně dostával do sestavy kola... tedy není - tam se pravidelně na podzim dostával vždycky ten, co chytal proti nám :-)...

            • Re: Laštůvka

              Mates204     před 7 lety 04.01.2018 17:25 |  
              2 2

              Já bych osobně klidně nechal chytat Kováře a jako dvojku někoho mladýho... na druhou stranu proč nekoupit golmana ze zahraničí, nevěřím, že není k dispozici žádnej golman, co je lepší než Laštůvka.

              • Re: Laštůvka

                kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 17:33 |  
                2 1

                Nic proti Přémovi, ale on toho v životě moc jako jednička neodchytal... většinou působil jako dvojka, co se dostala na plac v případě zranění... Super kluk, ale třeba loni na jaře dostával v MOL cupu gól za gólem... samé nešťastné, ale přesně jako Laštůvka letos "nechytil nic navíc"...

                zahraničí... gólman by měl zvládat jazyk, ten musí lidi před sebou dirigovat... Netvrdím, že to není vůbec cesta, ale zase bych to tak nepreferoval...

                • Re: Laštůvka

                  Mates204     před 7 lety 04.01.2018 17:43 |  
                  1 1

                  Na dirigování přece stačí pár vět. Nevěřím, že to je takovej problém se naučit.

                  • Re: Laštůvka

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 17:47 |  
                    3 2

                    No... copak naučit se... ale potom je správně používat... i Takový Dominik Hašek přiznával, že v Naganu místo česky řval na hráče anglicky, protože v tom kalupu mu prostě v hlavě automaticky naskočila angličtina, jak jí měl z Ameriky naučenou... nedovedu si představit, že by hráč, co chytal v německy, nebo anglicky mluvících zemích najednou dokázal vždycky správně vybrat, jestli má houknout "doleva", nebo "doprava"

        • Re: Laštůvka

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 17:11 |  
          14 4

          Přestaňme vyrábět mučedníky.
          Každou chvíli člověk někde čte, že "Šilhavý si to nezasloužil", "Slavia Šilhavého vyhodila od rozdělané práce", "Šilhavého je mi líto, nevděk světem vládne" a podobně. Teď nám bude líto Laštůvky :) Je mi z červenobílého pohledu úplně jedno, čeho dosáhl na Ukrajině. Osobně to můžu obdivovat, ale tady zcela propadl. Líto mně ho není.

          • Re: Laštůvka

            kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 17:47 |  
            3 6

            Takže budeme radši vyrábět obětní beránky?

            • Re: Laštůvka

              dalislavista     před 7 lety 04.01.2018 20:09 |  
              3 3

              Sám jsi tady vyjmenoval 4 chyby, to u mě k těm chybám patří i Jablonec, kdy si zbytečně sednul a balon šel přesně tam, kde stál a chytil by ho do koše... To je za půlsezónu málo? Když připočteš, že něco navíc, nějakej fantastickej zákrok taky nepřidal žádný.
              O obětním beránkovi bych rozhodně nemluvil, prostě já ho nevidím jako spolehlivého brankáře.

              • Re: Laštůvka

                kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 20:48 |  
                3 3

                Sednul? Frajer šel na něj sám, tak při nápřahu zkusil pravou stranu... kdyby zůstal stát a frajer mu to poslal okolo nohou po zemi, tak budeš říkat, že ani nerisknul stranu, jenom tam stál jako tvrdé "Y", že?

                Přesně podle stylu: kdo chce psa bít, hůl si najde...

                Pokud chceš vyčítat brankáři gól kdy na něj jde útočník z půlky sám, tak opravdu nevím.... To bys mu za chvíli mohl vytknout i nechycenou penaltu..

                U brankářů je problém s tím, že dobrý a jistý zákrok zapadne - nebyl z toho gól a tak si většina lidí tu situaci ani nevybaví... a přitom rána k tyči, kterou gólman přečte a je u ní tak brzy, že to ani jako šance nevypadalo, útočníka deprimuje daleko víc, než nějaké vyšrabávání míče konečky prstů...
                Podobně jako teď tepeš do Laštůvky budeš tepat do každého brankáře, kterému nějaký zápas nesedne tak, jako Vaniakovi Ajax, nebo Pavlenkovi loni na jaře Jablonec

                • Re: Laštůvka Kjandourek

                  prorok (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 22:19 |  
                  3 11

                  Jandourku, ty jsi patrně příbuzný Lastovky, nema cenu s Tebou se o tom bavit, když fanaticky popíráš jeho hrubky, které nás staly tolik bodů. Kdyby Pavlenka zůstal, byli bychom když ne v LM, tak v EL a měli o 8 bodů vic. A závěrem :špičkový brankář podrží mužstvo několika skvělými zákroky, ty Lastovka nezná. A vic už s Tebou nedebatuji, neni o čem. A pozdravuj sveho. kamarada Lastovku.

                  • Re: Laštůvka Kjandourek

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 22:29 |  
                    4 4

                    Ty jsi mi tedy diskutér - napíšeš jeden příspěvek a okořeníš ho tím, že už se mnou dále nebudeš bavit, protože to nemá cenu?
                    To je skoro na nějakou Ovčáčkovu cenu ;-)

                    Vůbec nepopírám, že nás Laštůvka potopil a ani neomlouvám jeho chyby...

                    Ani mě Honza nikterak k srdci nepřirostl, ale přijde mi krátkozraké hráče, který ve své kariéře ukázal, že podržet tým umí, odsoudit hned po prvním nepovedeném podzimu..

                    Poukazuji na to, že jeho chyby nebylo to jediné, co způsobilo neúspěšný podzim... a jenom tak mimochodem jsem si dal tu práci, podíval se na sestřihy a poukázal na zápasy, kdy nás o body připravil Jirka Pavlenka... i on potřeboval nejméně půl roku na to, aby se stal oporou...

                    Proč jí tak fanaticky nechcete dát jinému gólmanovi?

                    • Re: Laštůvka Kjandourek

                      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 23:55 |  
                      4 1

                      V zimě odešly ze Slavie větší fotbalové osobnosti než Laštůvka.
                      Jinak je rozdíl přijít do klubu ve 23 letech, kdy má odchytané dvě sezóny v Baníku anebo hráč, který hraje vrcholově více jak 10 let (přesněji tedy 18 let) a dělá chyby, které se prostě nedají omluvit. Ano, kdyby nějakou chybu udělal Vantruba, tak bych byl u něj osobně benevolentnější, ale u něj je předpoklad růstu. Což ukázal třeba i Růžička ve Slavii, kdy nechával mladého Furcha na ledě, i když občas mu to nešlo, ale potřeboval se vyhrát a posléze se stal oporou.
                      Pavlenka potřeboval půl roku, na to aby nám ''dozrál'' v oporu, ale to je způsobené tím, že se za ten půlrok zlepšil. Ty chyby nebyly o sehrání se s týmem... U Laštůvky spíše můžeme zaznamenávat klesající křivku... a moc se nedá předpokládat, že se najednou stal klíčovým hráčem Slavie. Přitom u Trpišovského je brankář pomalu jedenáctý hráč v poli, když to přeženu... a to se Laštůvka za dva měsíce těžko naučí, když mu balón překáží po celou dobu jeho kariéry.
                      Když se ale podíváš, kdy nastoupil Laštůvka a kdy Kovář(jednou v lize, dvakrát v národním poháru, dvakrát v Evropské lize). Pokud by si Laštůvka za špatné výkony šel sednout na dvě utkání a nechal tam Kováře, tak možná ty výkony od Laštůvky budou lepší, jelikož si byl až moc jistý svou pozicí v týmu. Přitom Kovář v této sezóně nezklamal, ale alespoň mne mile překvapil. Rozhodně si zasloužil větší porci minut...

                      • Re: Laštůvka Kjandourek

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 00:15 |  
                        2 1

                        Víceméně souhlasím se vším... ale proč by nebylo možné, aby člověk, který ukázal, že má nějakou výkonnost a ta křivka šla dolů, zase formu nabral? Vím to podle sebe, kolikrát já měl sezónu, že jsem chtěl skončit... vzpomínám si, jak jeden spoluhráč držkoval, že v pětatřiceti už bych měl být hotový hráč a já v šancích plaším jako vyjukaný zajíc... a po deseti letech hraju nejvýše, co jsem kdy byl.... mluvím o HL - samozřejmě amatéřina, ale prostě jsem měl horší období a zase se to zvedlo....
                        U Laštůvky víme, že tam byl, proč by se tam nemohl vrátit?

                        Jenom tak mimochodem Jirka Pavlenka měl hru nohou příšerou a z branky mimo vápno raději nelezl... oproti tomu Lašty na začátku pravidelně sbíral balóny za stopery třeba třicet metrů od branky... To s sebou nese riziko kiksu a bohužel po brance v Borisově už si tolik netroufal...

                        Kovář.... super chlap do party, skvělá dvojka, ale nikdy v životě jedničku trvale nedělal... Vždycky jenom záskok, když se jedničce nedařilo, nebo byla zraněna.... na jaře v poháru dostal spousty gólů - většinou za ně nemohl, ale nechytil nic navíc.... Na podzim příjemně překvapil, ale vůbec netuším, jestli by vůbec jedničkou být chtěl a jestli by unesl ten tlak, který tady vytváříme... Vždyť podle toho, co tu čtu, tak naše gólmanská jednička nemá právo na jediný nejistý zákrok...

                        mě je celkem buřt, kdo u nás bude chytat... když budeme vyhrávat, tak ať tam stojí třeba Pinocchio... ale přijde mi ta hysterie kolem Honzy naprosto přehnaná...

                        Prostě My jsme chtěli do ligy mistrů, nebo alespoň postoupit do jara v EL... my jsme chtěli titul i v téhle sezóně... a když nebude tak si někoho najdeme a toho opatláme dehtem a peřím...

                        • Re: Laštůvka Kjandourek

                          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 00:36 |  
                          3 1

                          Myslím si, že ty sbírané balóny daleko před vápnem byl úkol Šilhavého, ale pak už to po Laštůvkovi nechtěl.Jenže jedna věc je míč získat a mít odhad, kdy můžeš vyběhnout a kdy ne a druhá, kvalitně ten míč vrátit zpět do hry. I kdyby to bylo jen na stopera, který stojí hned vedle. Když proti nám chytal za Karvinou, tak si nevybavuji jeho sbírání balónu mimo vápno... a snad 4x když vykopával míč z malého vápna, tak balón skončil v autu, to jsem za celou dobu snad nikdy nezažil...
                          S Kovářem a minulou sezónou souhlasím, tam jsem se děsil každé střely, co na něj letěla a nebyl jsem s jeho příchodem spokojen, ale teď jsem možná slevil ze svých nároků :-) a s Kovářem jsem byl na podzim spokojen.
                          Osobně nevěřím, že by jedno utkání (třeba postup do další fáze EL) měl změnit pohled na jakéhokoliv hráče(nebo i na trenéry)... myslím, že kritika Laštůvky je na místě. Bohužel. Myslel jsem si, že nás v některých důležitých okamžicích podrží, odchytá tady dvě sezóny a ukončí kariéru, ale nestalo se to.

                        • Re: Laštůvka Kjandourek

                          bongor     před 7 lety 05.01.2018 14:09 |  
                          1 1

                          Ale to ho jsme přece už našli a odeslali do pryč.

                          • Re: Laštůvka Kjandourek

                            kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 14:11 |  
                            1 2

                            Lid si evidentně žádá více krve... více dehtu a více peří :-)

                  • Re: Laštůvka Kjandourek

                    travel (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 09:25 |  
                    1 5

                    Proroku,vykašli se na to.Zkrátka i zde se najde někdo,kdo si myslí,že má vždy pravdu.A když má člověk jiný názor,tak podle něj to jsou kecy.To pak není diskuse,ale hádky.

                    • Re: Laštůvka Kjandourek

                      Kenny     před 7 lety 07.01.2018 13:32 |  
                      3 0

                      Pánové, proč jako kjandourek nediskutujete konkrétně a objektivně mu jeho názor nevyvrátíte? Tahle reakce je ubohá.

                • Re: Laštůvka

                  dalislavista     před 7 lety 05.01.2018 18:42 |  
                  0 1

                  Nesouhlasím. Náš obránce byl při střele téměř u střílejícího a Laštůvka to měl ustát. Kdyby, jak říkáš, stál jako tvrdé Y, hůř by to nedopadlo. A mimochodem, ten střelec někde říkal, že vůbec nemířil a jen to napálil, protože už ho dobíhal obránce.
                  Nevím, kde bereš tu odvahu psát o tom, do koho já budu příště tepat. Nic o mě nevíš, tak mi nevkládej , prosím, do úst něco, co jsem neřekl. Piš tu o sobě, třeba koho budeš obhajovat příště ty, ale co budu psát já, ty vědět fakt nemůžeš.
                  A poslední věc, sám si psal o 4 chybách, znovu se ptám- je to na půl sezony málo?

                  • Re: Laštůvka

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 19:26 |  
                    2 0

                    tak se shodnem na tom, že se neshodneme....

                    Právě - střelec Mihálik říkal, že nemířil, jenom to napálil a sjelo mu to tak, že z toho byla rána do míst, kde gólman původně stál... Tím pádem to z pohledu a dle zkušeností brankáře mohlo vypadat, že hráč utáhne placírku na zadní tyč....

                    Ty říkáš čtyři chyby za půl sezóny... já říkám čtyři chyby na 23 zápasů... to je jeden zápas s chybou na pět bez chyby...

                    Připomínám, že třeba u Pavlenky jsme napočítali podivných branek pod DUMlem celkem dost a v podstatně méně zápasech...

                    Potom ta další věc: kdo tedy je v naší lize lepší? Víš o někom? Je tu někdo o kom bychom mohli říkat: "Vidíš, takhle má vypadat gólman?" myslím reálný, aby se dal sehnat...

                    A odtut plyne i moje domněnka (omlouvám se - opravdu jenom moje domněnka), že takhle budeš tepat každého brankáře... Samozřejmě za předpokladu, že všem dalším brankářům budeš měřit stejným metrem..

                    Protože chyby, které vytýkáš Laštůvkovi, dělá každý brankář na světě... i Buffon letos dostal totálně blbý gól od Schicka, nebo Baráka, jestli se nepletu...

                    • Re: Laštůvka

                      dalislavista     před 7 lety 05.01.2018 21:11 |  
                      2 1

                      V pohodě. Já žádného brankáře dosud netepal, a myslím, že ani Laštůvku netepu. Jen mu prostě do budoucna nevěřím, ale nevylučuju, že nemůže být lepší. Ale nevidím důvod, proč doufat ve zlepšení. V zájmu Slavie. Kolik jiných hráčů po několika chybách si tu trenéři nechali? Většinou stačí 2-3 chyby a jsou odepsaní- viz čistka u cizinců- i když chápu, že tam má být i výkonnost vyšší než u Čechů. Fakt si myslím, že 4 chyby (a já vidím chybu i v Jablonci- ale samozřejmě před tím byla chyba ve ztrátě míče) je na polovinu sezóny prostě moc.
                      Jak píšeš, i jiní brankáři dostanou hloupý gól, ale ne 4-5 za půl sezóny.
                      Jinak koho sehnat nevím. Ale věřím, že vedení se snaží, a že s brankáře do budoucna řeší je vidět i koupí Vantruby. A já doufám, že přivedou někoho i na jaro , nebo třeba vyhodnotí přípravu a třeba bude dál chytat Laštůvka nebo případně zaskočí Kovář.

                  • Re: Laštůvka

                    Kenny     před 7 lety 07.01.2018 13:25 |  
                    0 0

                    Mohu se zeptat, co dle tvého názoru mění na způsobu zakončení a reakci brankáře to, že: " Náš obránce byl při střele TÉMĚŘ u střílejícího"?

    • Re: Laštůvka

      Jachym     před 7 lety 04.01.2018 16:28 |  
      3 4

      Rotaň a Altintop toho mají za sebou ještě víc... Jinak samozřejmě souhlas, že všichni tebou jmenovaní a mnou jmenovaný Rotaň a i další nejmenovaní mají také své nezanedbatelné podíly na tom, že nevyšla Liga mistrů a nakonec ani postup ze skupiny EL. Ale na brankářském postu byl rozdíl mezi loňskou a touto sezónou podle mě nejmarkantnější. To i Škoďák nějaké důležité góly nakonec nastřílel a Necid se snad ještě přiblíží loňskému příspěvku žolíka Mešanoviče.

    • Re: Laštůvka

      Crispo     před 7 lety 04.01.2018 16:47 |  
      15 1

      Možná mu uškodilo i to jak si tvořil image před definitivním přestupem k nám. Osobně jsem čekal na základě jeho slov, že se k nám chystá další Vaniak, a on je z něj druhej Čontofalský. I tak mu to nějak nevyčítám, ale ve Slavii opravdu musí chytat jinak, právě proto jak je zkušený si neměl dovolit ten špatný výběh á la Berkovec proti Borisovu a špatné postavení proti lobu Aloneftise, střela Koláře ve veledůležitém zápase byla taky chytatelná. Vím, po bitvě každý generál, ale Laštůvka se prostě nemůže divit že si neudělal jméno ani u trenérů ani u fanoušků. V kritických zápasech zklamal. To je docela objektivní tvrzení nebo ne?

      • Re: Laštůvka

        kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 17:06 |  
        7 3

        Určitě, já vůbec netvrdím, že by nás nějak držel, prostě první půlrok po přestupu k nám mu nevyšel, o tom žádná... Naprosto souhlasím i s tím, že si sám uškodil svými řečmi o tom, že chce být jasnou jedničkou, že se na prvním tréninku hlásil v Karviné - je otázkou, nakolik to byly hry jeho agenta, který chtěl dostat jiného svého svěřence do Werderu....
        ten špatný výběh... mě se tenhle jeho styl hrozně líbil v prvních zápasech - proti Nice byl pořád na špičkách a sbíral balóny kousek za stopery klidně i třicet metrů od branky a já byl nadšený, že konečně zase máme brankáře, co se nebojí vybíhat... jako Neuer - podle mě je to způsob, jakým budou brankáři za deset let běžně hrát... a trochu jsem tušil, že to s sebou logicky musí přinést i nějaký ten nepovedený gól...
        Bohužel se stalo tak brzy...

        A ten lob Aloneftise... kolik gólmanů zůstane stát na čáře, když se napřahuje frajer na vápně? Každý musí zmenšit úhel.. dá se mu vyčítat, že to zkušenostmi nepřečetl... že ten nápřah je fingovaný, ale já tady spíš ocením kvalitu provedení - vždyť tohle občas někdo zkusí, ale málokdy je z toho gól nikoliv proto, že to gólman zvládne chytit, ale proto, že ten oblouček je buď krátký nebo dlouhý... Podle mě tohle bylo tak dokonale provedené, že by neměl šanci nikdo...
        Vyčítal bys třeba Baiovi, že dostal gól od Poborského na EURU 96, nebo podobný Dostálovi od Škody loni? Brankář musí jít proti střele - když zůstane na čáře, tak tam stojí jako králík proti kobře..

        Honza mi srdci taky moc nepřirostl, ale ten hon na čarodějnice mě tedy hněte...

        • Re: Laštůvka

          Jachym     před 7 lety 04.01.2018 17:17 |  
          3 2

          Mně osobně to hodně připomíná situaci se Součkem na začátku loňské sezóny. Na hřišti se trápil, nedařilo se mu a Uhrin ho pořád cpal do základu. Tehdy i já jsem přivítal, že šel na hostování do Liberce, kde se vyhrál a nyní je velkou oporou. Podobně se podzimem letos protrápil Laštůvka, ale místo měl předplacené. Možná že naopak tady by větší rotace byla namístě, zvláště když Kovář v zápasech, ve kterých hrál, nezklamal.

          • Re: Laštůvka

            zeleznik2     před 7 lety 05.01.2018 10:30 |  
            1 0

            No on Pohár Mol Cup zrovna není měřítko, v EL doma s neškodným Tel Avivem taky zrovna nemusel chytat 90 minut, v lize se představil jen v tragické Karviné, takže pouze Astana byl pořádný soupeř...jako dvojka ok, ale jednička to není...ikdyž ty děsivé zákroky z loňska, kdy mi připomínal Blažka v sezoně 95/96 už nepředváděl..naštěstí.

        • Re: Laštůvka

          Crispo     před 7 lety 04.01.2018 17:18 |  
          2 1

          S honem taktéž nesouhlasím, je to asi taková tradice fanoušků vybírat konkrétní hráče, taky mě více mrzí neproměněné šance než obdržené góly, za kterými stojí jeden hráč zatímco tutovku jich nedalo takových pět takže jsou lépe krytí proti kritice než gólman a přitom by ty jeho chyby zakryli oni kdyby je dali.
          Jo, ten lob na Apoelu nemusel být jednoznačně jeho vinou, kop to byl dobrý, ale on opravdu nebyl jistota v dalších zápasech, takový Hanuš by možná v celku zachytal stejně.
          Je to podobné jako bránit Zmrahala, taky je to marný :) I když Jardu teda zrovna já nebráním...

        • Re: Laštůvka

          Kenny     před 7 lety 04.01.2018 17:19 |  
          2 0

          Naprosto přesně. Já znám jednoho gólmana, co by zůstal na lajně, ale ten to dotáhl jen do trojky a to ještě střídá. Stejně tak ten gól z nájezdu, to je loterie jestli jít dolů a nebo to vystát.

          • Re: Laštůvka

            dalislavista     před 7 lety 04.01.2018 20:01 |  
            0 3

            Nejhorší je si sednout na zadek a dostat dól do míst, kde stál... Když jít na zem, tak pod nohy, ne si sednout.

            • Re: Laštůvka

              Kenny     před 7 lety 04.01.2018 22:04 |  
              0 0

              Jak pod nohy? Jako šipku, jo? To taky jeden dělá, nedávno byl někde na netu.

      • Re: Laštůvka

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 17:06 |  
        3 2

        Zlatej Čontofalský. Všichni víme, jak jsme na tom byli, když tu chytal. Narozdíl od Laštůvky nás taky aspoň párkrát podržel.

      • Re: Laštůvka

        dupy77     před 7 lety 04.01.2018 17:52 |  
        0 0

        Crispo mám stejný názor jako ty mluvíš mi z duše

    • Re: Laštůvka

      Boss82     před 7 lety 04.01.2018 17:15 |  
      13 6

      Máš samozřejmě pravdu. Ale bohužel už jsem si zvykl, že spousta fanoušků (laiků) má ve zvyku některé hráče totálně odepsat po 2-3 nepovedených zápasech a jediné, na co si vzpomenou, jsou chyby daného hráče, nikoliv jeho pozitivní výkony (zákroky), které přitom mohou klidně výrazně převažovat nad těmi negativními.

      Tím se nechci zastávat přímo Laštůvky, některé jeho chyby mne také vytočily doběla, ale dělat tu z něj tragéda, který už se nesmí v naší brance objevit, abychom snad nesestoupili a házet veškerou vinu za nepovedený podzim jenom na něj, to je prostě ubohost a neschopnost podívat se na věci v širším kontextu.

      • Re: Laštůvka

        Jachym     před 7 lety 04.01.2018 17:31 |  
        8 2

        Samozřejmě špatný gólman to není, v Karviné byl oporou a prosadil se v Doněcku, ale toto angažmá mu (zatím) vůbec nevyšlo. Svést na něho veškerou vinu za nepovedené zápasy je jistě blbost (zvláště když jsme v těch utkáních nedali ani gól!), ale marně si vzpomínám na nějaké jeho famózní zákroky. O kompletních galapředstaveních, jaká předváděl Pavlenka, např. v domácím zápase s Jablonem, ani nemluvě. V řadě zápasů možná slušný standard, ale málokdy něco spektakulárního. Pro mě osobně to bylo (zatím) velmi málo, zvláště s přihlédnutím k jeho jménu a zkušenostem.

        • Re: Laštůvka

          kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 17:43 |  
          3 3

          Zápas s Jabloncem ano.. určitě takový zápas se nezapomíná.. ale zase si vzpomeňme na to, že v té době už u nás byl rok a půl...

          Vzpomeň si třeba na domácí utkání s Anderlechtem... 0:3 ve druhé půli... všechny góly přesně takové, jako dostává Laštůvka... nejprve si srazil do brány míč odražený od tyče, potom mu tam vrátili hlavou bez výskoku balón odražený od břevna a nakonec rána z takové dálky...

          Ovšem nikdo ho po takovém zápase nezatratil a ejhle... ;-)

          • Re: Laštůvka

            Jachym     před 7 lety 04.01.2018 20:59 |  
            0 2

            Dobře si vzpomínám. Anderlecht ale byl snad jediný zápas, který Pavlenkovi nevyšel. Ale pokud si ještě dobře vzpomínám, tak tehdy jeho nasazení byla taková znouzectnost, neboť Berkovec se zranil. Až Šilhavý z něj definitivně učinil jedničku, což byl možná rozhodující krok na cestě k titulu.

            • Re: Laštůvka

              kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 21:55 |  
              6 1

              Zavzpomínejme na první půlrok Jirky Pavlenky v našem dresu, střídal se s Berkym... odchytal přesně půlku zápasů - sedm.. nastoupil do osmi, ale proti Slovácku se zranil v sedmé minutě. Čtyřikrát udržel čisté konto, ve třech zápasech inkasoval pětkrát... a minimálně jednou tam nebylo úplně čisté svědomí

              http://www.hetliga.cz/zapas/5478-mbl-sla
              První start Jirky v našem dresu... za prohru asi primárně mohl nepřesný sudí a simulující Chramosta z čehož rezultovala penalta a nespravedlivé vyloučení, ale rozhodující druhý gól od Rady jde jednoznačně za Jirkou

              http://www.hetliga.cz/zapas/5517-olo-sla
              Tohle asi nebyla úplně snadno chytatelná věc, ale věřím tomu, že Laštůvkovi by ji kdekdo vyčítal

              http://www.hetliga.cz/zapas/5519-sla-tep...
              Tady Jirka spíše podržel, ale stejně .... ten druhý gól ... tam se taky asi dalo reagovat minimálně pružněji - ani se nepokusil po balónu skočit...

              Nejlepší zápasy (ty poslení tři) odchytal Berkovec, ten taky nastoupil v prvním zápase v Tallinu...

              A můžeme pokračovat:

              http://www.hetliga.cz/zapas/5573-sla-zln
              První gól sice po hezké akci, ale střela šla dosrostřed ... a Jirka poněkud předčasně doleva - kdyby zůstal stát chytil by střelu do koše... To není z mé hlavy, to už v tomhle vláknu někdo napsal...

              http://www.hetliga.cz/zapas/5580-jih-sla
              Já vím, že tohle se těžko chytá, protože to bylo zblízka... ale jesle jsou jesle... Laštůvka by za ně dostal...

              No a nakonec:
              http://www.hetliga.cz/zapas/5600-tep-sla
              Dostat gól patou z hranice vápna... To by letos na podzim bylo keců...


              Suma sumárum - i Jirkovi trvalo, než se v naší brance usadil a stal se tou oporou, kterou jsme letos v létě oplakali... jenomže lidská paměť má tu krásnou vlastnost pamatovat si jenom to dobré...


              • Re: Laštůvka

                Travinho     před 7 lety 04.01.2018 23:06 |  
                1 2

                Docela zajímavá retrospektiva. Jen mi přijde, že Laštůvka si událostmi po zápase s Astanou podřezal větev a teď proti němu půjdou i fanoušci. Je možné, že mu jen v tu chvíli chyběla forma, ale v tuto chvíli není jeho pokračování zrovna tím, co by bylo ideální. Ale samozřejmě se k tomu může zpětně postavit čelem a vše proběhlé vysvětlit.

                • Re: Laštůvka

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 23:58 |  
                  5 0

                  Určitě to nebude mít jednoduché a mě samozřejmě také naštvalo jak jeho jednání v létě, tak další věci v průběhu podzimu...
                  Stejně tak i beru, že Pavlenka byl mladý a byl tu předpoklad, že se bude zlepšovat, což u Laštůvky není a stejně tak beru, že třeba stejně starý Vaniak žádný půlrok "hájení" na to, aby zazářil, nepotřeboval... Ovšem některé góly, které inkasoval na Arsenalu, nebo v Seville.. za to by jej dnešní diskutéři museli zastřelit...

                  Je třeba vidět, že za každým gólmanem jsou vidět i chyby a každý měl i zápasy, kdy se mu něco nepovedlo a je údělem gólmanů, že jejich chyby jsou více vidět...

                  Když útočník zazdí tři tutovky, ale potom dá rozhodující gól, nebo dokonce dva, tak je za hrdinu... na zahozené šance se zapomene a ještě se přidá poučka, že se do těch šancí alespoň dostává...
                  Když brankář udělá tři čtyři jisté zákroky, je to bráno málem jako povinnost a jakmile udělá v zápase jednu chybu, tak je za blbce... A přitom čistě teoreticky gólman v téhle chvíli podal spolehlivější výkon, než onen útočník...

                  Samozřejmě mě taky štvalo, že jsme mezi tyčemi neměli nepřekonatelného supermana, ale prostě vnímám, že ten člověk už mockrát dokázal, že něco umí... Takže by mělo být naší snahou znovu ho vrátit do formy, kterou měl, než k nám přišel, protože víme, že to umí..... ne ho vyhazovat a nahrazovat někým, kdo něco podobného ještě nikdy neukázal a tudíž netušíme, jestli to v něm je, nebo ne

                  Přiveďme mu konkurenci, donuťme ho na sobě makat, třeba zabere změna trenéra.... ale pořád je součástí našeho klubu, pořád inkasoval snad nejméně za celý podzim (máme vůbec někdy v historii gólmana, který dostal 7 gólů za 16 kol?) ....
                  Fanušek by měl svým hráčům fandit, ne je odsuzovat...
                  Tak proč tady vynášet odsudky a rovnou mu dávat hlavu na špalek? Určitě nikdy nenastupoval do zápasu s myšlenkou že teď ty fandy pořádně vytočí nějakým kiksem a znechutí jim celý podzim...

                  • Re: Laštůvka

                    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 01:32 |  
                    5 5

                    Karle, do prčic, už tady kolem Laštůvky padla spousta slov, už se to motá v kruhu a konec v nedohlednu :(
                    I Ty o kus výše píšeš, že: "Chápu, že Lašty na podzim nepodržel a podepsal se pod důležité góly. Ale přijde mi velice krátkozraké takhle šmahem odsoudit a odepsat frajera, co toho má tolik za sebou...."
                    Takže se zastáváš borce, který i podle Tebe nás nepodržel. Tak se Tě zeptám: kolik má toho za sebou u nás, v SK Slavii 1892? U nás má za sebou půl sezóny a vyhořel jak papír! Co je mi (z pohledu slavisty) do jeho úspěchů v Šachtaru Doněck nebo jinde? Mně zajímají jeho úspěchy se Slavií! A ty nějaké jsou?
                    Prostě Laštůvka měl super formu minulou sezónu v Karviné, ale v téhle sezoně se s formou absolutně minul! Přesto na něj nikdo nepískal, nevytahovaly se proti němu žádné transparenty, nikdo proti němu neskandoval nic ošklivého, žádné urážky jeho osoby. Přestaňme blbnout a přestaňme doufat, že se Laštůvka u nás ještě chytí. Byla by to nejen ztráta času, ale i ztráta bodů, která by nás mohla na konci ligy mrzet.

                    • Re: Laštůvka

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 09:23 |  
                      6 1

                      Každý hráč může mít přece pokles formy.... ten člověk nechytal dobře kdysi dávno... čapal dobře nějakých deset, patnáct let a ještě v loňské sezóně patřil mezi hvězdy ligy - ať mi nikdo netvrdí, že to najednou mávnutím kouzelného proutku zapomněl...

                      Víme, že to umí, tak to z něj musíme chtít dostat... U nás zatím chytá tak na 70% toho co umí...teď ho vyhodit znamená, že někde jinde se zase může dostat na 100%... Změnili se trenéři, donuťme ho změnit styl tréninku, přiveďme mu konkurenci, ale nevyhazujme ho... Je to lepší, než metodou pokus-omyl zkoušet někoho, kdo nikdy nic nechytal... To je jeden můj argument...

                      Druhý je ten, že každý gólman dělá chyby... Lašty udělal asi čtyři ve 23 zápasech... To je velice málo... Ano, nevytáhl nějaký zázračný zákrok navíc, ale nedělejme z něj nýmanda, který pustí každý nákop z půlky... Když si dáme tu práci a pustíme si sestřihy jednotlivých zápasů, dost se podivíme, kolik toho zlikvidoval... jenom nám to nepřijde zázračné, protože jsme místo výhry 5:1 plichtili 1:1... Znovu zopakuji: chybějí nám hlavně vstřelené góly... To nám "zpackalo podzim"

                      Třetí argument je ten, že tady nevidím nikoho jiného... Kdyby v každém týmu byl gólman, který v podstatě neudělá chybu, tak to ano... Podívej se na jakékoliv ligové kolo, co tam padá za góly... a to po celém světě... Gólmanova chyba bude vždycky vidět víc... Udělal jsem tu výčet branek, které nemusel dostat Pavlenka... Vzpomeňme si na góly, které dostával Stejskal, Radek Černý, Kozáčik, Vorel, nebo Vaniak... Kolik ti dokázali udělat chyb a vyrobit zbytečných gólů...

                      Tady se zvedla vlna nenávisti a najednou už se vytýkají i góly, kdy na brankáře jde frajer úplně sám...

                  • Re: Laštůvka

                    Travinho     před 7 lety 05.01.2018 08:03 |  
                    4 1

                    Uvidíme no. Já bych snad i bral, kdyby nakonec zůstal, je to zkušený golman. Ale chtělo by to minimálně vyjádření k poslednímu utkání (spíše k tomu co se stalo po zápase) a zřejmě i omluvu. Jinak proti sobě může mít v zápase velkou část vlastních fanoušků a to se pak těžko chytá.

                    • Re: Laštůvka

                      afro     před 7 lety 05.01.2018 09:35 |  
                      0 0

                      Mně na té děkovačce ani moc nechyběl... ;-) Pokud nastoupí, tak to asi trochu schytá, i když já na něj i přes výhrady pískat nebudu.

                      • Re: Laštůvka

                        Travinho     před 7 lety 05.01.2018 09:57 |  
                        0 0

                        Jasně, i já to překousnu. Pořád se může vzpamatovat, ale bohužel je jasné, že velká část kotle půjde proti němu a to není nikdy dobré.

              • Re: Laštůvka

                Jachym     před 7 lety 05.01.2018 10:13 |  
                1 0

                Díky za ten výčet, který poopravil moje mínění a utkvělé představy ohledně nasazování. Hlavním impulsem ale byl příchod Jardy Šilhavého, který z něho udělal jasnou jedničku a povyrostli pod ním i další hráči. Nicméně účinkování Laštůvky mi zatím připomíná angažmá Zlámala, který u nás v podstatě také nic nepředvedl, ale na ostatních štacích ukázal, že chytat umí a dlouho poté byl oporou v Olomouci. A to měl navíc u nás tehdy smůlu, že hrál v podprůměrném ligovém týmu.

                • Re: Laštůvka

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 10:18 |  
                  1 0

                  A teď s vezměme, kolik gólmanů se tu po Zlámalovi protočilo, než jsme sem dostali Pavlenku a dali mu ten prostor ;-)

              • Re: Laštůvka

                Vladko (přítel SN)     před 7 lety 06.01.2018 12:27 |  
                2 1

                O objektivitě vašeho příspěvku vypovídá tato věta: Dostat gól patou z hranice vápna.
                Rádio Jerevan vysvětluje: Střela na bránu byla metr až dva metry za vápnem. Nebyla patou ale nártem. Asi na desítce došlo k teči patou, která změnila směr letu míče.

        • Re: Laštůvka

          Boss82     před 7 lety 05.01.2018 09:26 |  
          3 1

          V tomto jsme celkem ve shodě, mě také několika chybami naštval a budu rád, když tu přivítáme novou brankářskou jedničku.

          Mě jen vadí ten hon na čarodějnice, který se tu zase rozpoutal, jako by byl Laštůvka nějaký vyvrhel a nejhorší brankář, co za nás kdy chytal. To totiž určitě není a v tomto se zcela shoduji s argumentací Kjandourka.

    • Re: Laštůvka

      japhy     před 7 lety 05.01.2018 11:21 |  
      3 0

      Tak ti nevím. Souhlasím, že velkým problémem byla střelecká, případně finální fáze. I kdyby tomu ale tak nebylo, jeho chyby to nevymaže, jen přikryje. A můžeš se na to podívat ještě jinou optikou. Ano, dostal velice málo gólů, ale o to větší je podíl těch, co jdou za ním. Případně se můžeme zabývat otázkou, kolika nebezpečným situacím za celý podzim čelil a kolikrát vyloženě zachránil. Mrkni na Kozáčika, ke konci podzimu je držel neskutečně.
      Navíc je mu k tíži, že ty svoje minely má rozložené pěkně do celého podzimu, takže žádný výkyv formy. Plus jeho časté vyrážení míče na penaltu. Plus jasná neochota dělat dvojku.
      A to se mi z počátku tak líbil...Svoje si odchytá, svoje si pustí :) To minimální, co si zaslouží, je jeho sesazení z pozice neotřesitelné jedničky.

      • Re: Laštůvka

        kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 12:44 |  
        3 0

        Souhlasím s Tebou... více méně ve všem...

        Já tady přece neříkám, že bychom mu měli stavět pomník... prostě se mi jenom příčí "ukřižovat" jednoho hráče a udělat z něj jasného viníka celé podzimní situace... V lize inkasoval sedmkrát, z toho tedy vysloveně za ním jde Zlín a Plzeň... Takže nás připravil o čtyři body - i tak bychom ztráceli deset a hovořilo se o nedohnatelné ztrátě... V pohárech vidím jasnou chybu v Borisově, přes který se nakonec postoupilo a potom ta Astana - tady nás dejme tomu připravil o bod...

        Ovšem třeba na Villarealu podal velice dobrý výkon - tam nám zase bod přinesl.. ve druhé půli pochytal dobré šance Baccy a i Baccamby (nebo jak se to píše).. stejně tak doma s Villarealem tam měl velice dobrý zákrok v 62.minutě... Jenomže když se prohrálo a nakonec nepostoupilo, tak to nikdo nezaregistruje...

        Trochu problémem písemné komunikace je, že neslyšíš tón, jakým je to vše vyřčeno.. Snažím se argumentovat, poukazovat na určité věci.. každý příspěvek si dvakrát přečtu, než ho odešlu.... nikoho neurážím, odpouštím si i jindy oblíbenou ironii a sarkasmus... a ve finále si tu polovina lidí myslí, že hystericky křičím a fanaticky obhajuji neobhajitelné...

        zatím mi tu ikdo nedokázal odpovědět, koho bychom na místo jedničky měli postavit místo něj... kdo je tady v okolí tak výrazně lepší?... když si tedy vezmeme, že Kozáčik a Hruška chytají u konkurence a ta nám je nepustí...

        • Re: Laštůvka

          japhy     před 7 lety 05.01.2018 13:00 |  
          3 0

          Je vidět, že nejsme vepři. Pro mě, za mě, jestli během přípravy přesvědčí JiT, že je lepší Přemka, ať chytá. Do další minely. Problém je, že jak ty chyby nekumuluje, špatně se za to vyhazuje, ve výsledku jich ale může nasekat dost.
          Ale stojím si za tím, že takto fungujícího brankáře, jak nám Laštůvka předváděl na podzim, rozhodně nepotřebujeme.

          • Re: Laštůvka

            kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 13:10 |  
            2 0

            U Přemka se bojím toho, že nikdy dlouhodobě jedničkou nebyl... a v jedenatřiceti nevím, jestli by dokázal přešaltovat na ten tlak ve stylu: dvě, tři chyby a fanoušci Tě nenávidí...

            • Re: Laštůvka

              Jachym     před 7 lety 05.01.2018 14:44 |  
              1 1

              Však by tou jedničkou nebyl dlouhodě. Pár měsíců není dost dlouhá doba:-) Jinak Laštůvka by potom musel přešaltovat na ten nenávistný tlak v 36, což mu samozřejmě nepřeji a nepřivolávám. Ale máme nové trenéry se svými představami, kteří to spolu s trenéry brankářů vyhodnotí. Protože když zlepšíme útočnou fázi a dáme víc gólů než soupeř, tak občasné chyby gólmanů budou bolet daleko méně...:-)

              • Re: Laštůvka

                kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 14:52 |  
                1 0

                Tomu moc nerozumím - chceme mít v brance gólmana s perspektivou pár měsíců? Já bych čekal, že na jaře začne chytat někdo, kdo v létě odchytá předkola... ať už to bude v LM, nebo EL...

                To o té útočné fázi tady tvrdím celou dobu...... s poukazem na to, že čtyři chyby za 23 zápasů není zase tolik, abychom z gólmana dělali vraha našich neukojených ambicí... :-)

                • Re: Laštůvka

                  Jachym     před 7 lety 05.01.2018 15:02 |  
                  0 0

                  O pár vláken výše se píše o tom, že možná ještě není ze hry příchod Koláře. V tom případě by byla jednička jasná, protože by mu dali exliberečtí trenéři přednost. V létě má přijít Vantruba. Do té doby bych se nebál dát více šancí Kovářovi, pokud by Kolář nepřišel. Myslím si, že Trpišovský bude chtít dát týmu nový impuls i v podobě změny na brankářském postu. A mimochodem, Vaňous také přišel v létě a hned vychytal Champions League:-)

                  • Re: Laštůvka

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 15:17 |  
                    1 0

                    Kolář... no - já o něm vlastně nic nevím... Léta putuje mezi Varnsdorfem a Libercem, v evropských pohárech ještě nechytal, repre taky nic... Proč si někdo myslí, že zrovna on bude tou jedničkou?
                    Třeba v Jihlavě inkasoval třikrát... a to gól na 2:1 hodně připomínal Laštůvkův kiks v Borisovu - taky vyrazil na dlouhý nákop a byl u něj později, než střelec, který jej obešel a střílel do prázdné... přitom kdyby zůstal v brance, tak ten frajer s míčem u nohy měl na zádech beka a vůbec by to neměl tak jednoduché...

                    • Re: Laštůvka

                      Jachym     před 7 lety 05.01.2018 15:41 |  
                      1 0

                      Ani já o něm nejsem zdaleka 100% přesvědčen, ale pokud přijde, určitě dostane přednost. I v hodnocení našeho oblíbeného Sportu je v sestavě podzimu...:-) Prostě podvědomě cítím, že Laštůvkova pozice zdaleka nebude taková jako na podzim a pokud ho to motivuje k lepším výkonům, tak je to jedině dobře.

                      • Re: Laštůvka

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 15:46 |  
                        2 1

                        O tom žádná diskuze, to je jasné... mě prostě jenom děsí ta touha cca poloviny místních diskutérů Laštůvku jenom tak vyrazit a zakázat mu vstup na území Vršovic... s pocitem, že by to líp odchytal i Mr Bean...

                • Re: Laštůvka

                  Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 15:28 |  
                  0 0

                  Chytat by měl ten nejlepší... pokud tedy nejlepším brankářem bude Laštůvka, tak ať chytá on. Za půl roku může být vše jinak.
                  Ale říkat si, že by měl teď chytat ten, co bude chytat za půlroku je pitomost. :-)

                  • Re: Laštůvka

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 15:34 |  
                    1 0

                    No tak perspektivně a podvědomě přece musíme chtít mezi tyčemi dlouhodobou jistotu... Jaro by pro nás mělo být nejlepší přípravou na letní předkola... Moc si nedovedu představit, že na jaře budeme stavět někoho, ke komu budeme říkat něco ve stylu: "On tu stejně dlouho nevydrží.. "

                    • Re: Laštůvka

                      Jachym     před 7 lety 05.01.2018 15:54 |  
                      0 0

                      Abych z té debaty učinil perpetum mobile:-): To bys pak musel hrát maximálně s dorostenci nebo přestárlými veterány. Záruku, že ti někdo vydrží a nebude trucovat a chtít si plnit sny, máš zejména u mladších hráčů relativně malou. Máme třeba stavět Sobola, který není ani náš?

                      • Re: Laštůvka

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 19:30 |  
                        2 0

                        To už dovádíš ad absurdum... myslím, gólmana, kterého tu budeme chtít mít a budeme ho chtít udržet.... To že ho třeba neudržíme je jiná věc..

                        Ale prostě bych necpal do branky gólmana metodou pokus-omyl s tím, že dosud nikdy nic nikde nezachytal, ale třeba zrovna potká nějakou náhodou formičku... A nemohu si pomoci, to se týká i Koláře (podíval jsem se na nějaké údaje o něm a na nějaké sestřihy z podzimu)...

                        • Re: Laštůvka

                          Kenny     před 7 lety 07.01.2018 12:38 |  
                          1 0

                          Během posledních týdnů jsem zjistil, že se asi tak v 99% názorů shodujeme. A vzhledem k tomu, že nemám tak dobré vyjadřovací schopnosti, budu ti už jenom dávat palce. Šup!

                    • Re: Laštůvka

                      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 16:01 |  
                      1 0

                      Pak by ten hráč, ale musel být těsně nebo na vrcholu své kariéry, pokud by se mělo jednat o dlouhodobou jistotu. Pokud ale cílíš na mladé, perspektivní, tak nemůžeš čekat, že ti v týmu zůstanou 5 let. To se dá očekávat od hráčů á la Hušbauer, Tecl, Flo nebo Stoch, kteří už mají dostatečně vysoký věk na to, aby tady zůstali delší dobu a možná i dohráli kariéru. Pokud budou odvádět výkony s jakými bude spokojena Slavie.

                      • Re: Laštůvka

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 19:31 |  
                        0 0

                        viz odpověď Jáchymovi... To jsme se úplně nepochopili ...

                  • Re: Laštůvka

                    Jachym     před 7 lety 05.01.2018 15:47 |  
                    1 0

                    Samozřejmě, ale třeba také Kovář chytne šanci za pačesy a Laštůvkovi nezbyde než po něm převzít funkci šoumena v kabině...:-)

  15. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 16:22 |  
    4 0

    Za mě určitě rozumný příchod, 8x čisté konto se určitě počítá.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      smely (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 16:28 |  
      2 0

      tak to mel Vlastovka taky, Trnava ma pomerne slusnou obranu, nicmene ten sestrih jeho zakroku na twtr dava prislib...nohy dobry, na lejne skvelej...

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        padre     před 7 lety 04.01.2018 19:10 |  
        5 0

        Nad 'Vlaštovkou' jsem se pousmál, ale že je dobrej na 'na lejně', tak to mi rozsekalo ;-)

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Mates204     před 7 lety 04.01.2018 16:28 |  
      3 0

      Vypadá dobře, ale měl přijít okamžitě, jaro by bylo dobrý období na aklimatizaci, když už na Plzeň tak ztrácíme.

  16. Pavlenka

    Crispo     před 7 lety 04.01.2018 16:34 |  
    7 0

    Jestli mi někdo z brankářů má pohybem připomínat Pavlenku tak je to tenhle, viděno sice jen ze sestřihu, ale podoba tam je...

  17. Hodnocení hráče by dropt

    dropt     před 7 lety 04.01.2018 17:06 |  
    13 0

    Krásný den všem, přihodím sem také svůj skromný názor. :-)

    Z youtube to vypadá, že má vynikající reflexy, na svou výšku se umí dostat rychle na zem a to efektivním způsobem, kdy se nebojí zasahovat nohama. Možná bude trochu více míče vyrážet asi jako Pavlenka, ale kdo by nechtěl dalšího Pavlenku, že? Hru nohama těžko hodnotit. Koukal jsem na tu výzvu na youtube, kopací technika není nijak dokonalá, ale je ten typ brankáře, který se bude snažit být konstruktivní a i když to nebudou pasy jako od Messiho, mám z toho dobrý pocit. Z rozhovorů s ním soudím, že má dobrý charakter a je to pohodový kluk. Působí na mne klidně a flegmaticky, což považuji u brankáře za výhodu, neboť si v bráně bude schopný zachovat chladnou hlavu.

    Koncepčně se domnívám, že už žádný další gólman teď v zimě nepřijde a pokud si to Vantruba obhájí svými výkony je pro mne jasným kandidátem od léta na brankářskou jedničku mimo jiné proto, že 20-letého kluka, který chytá 2 roky mezi muži a z toho jednu celou sezónu jako jednička v týmu mistra (trochu zjednodušuji) nelze podle mne odstavit do role dvojky, nebo ho někam posílat dál na hostování. To je koncepční blbost.

    Zde bych se zastal vedení v tom, že nyní máme 3 gólmany pod smlouvou, které téměř jistě nelze moc dát na hostování kvůli penězům. Na jaře si s nimi vystačíme. Laciné góly samozřejmě nikdo dostávat nechce, ale na prvním místě je podle mne (a myslím, že i Nezmara s Trpišovským) útok a ten jak víme, je nejlepší obranou.

    • Re: Hodnocení hráče by dropt

      Travinho     před 7 lety 04.01.2018 18:44 |  
      0 2

      U golmana může (ale taky nemusí) nastat problém s nezkušeností s těžkými vypjatými zápasy.

      • Re: Hodnocení hráče by dropt

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 23:57 |  
        9 0

        Zkušený Laštůvka nás svými výkony také nepodržel...

        • Re: Hodnocení hráče by dropt

          Travinho     před 7 lety 05.01.2018 08:04 |  
          0 0

          To je bohužel pravda... Kdoví, třeba je Vantruba právě ten typ kliďase, který se z ničeho nepo...

    • Re: Hodnocení hráče by dropt

      Gino     před 7 lety 05.01.2018 10:42 |  
      1 1

      Má 195cm... tak mě zaujalo to "na svou výšku se umí dostat rychle na zem"... to jakože kluci, co mají třeba 190 to mají o pět čísel blíž? Nebo jak? :-))

      • Re: Hodnocení hráče by dropt

        kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 10:53 |  
        2 0

        To zní docela logicky ne? Čím jsi vyšší, tím máš dlaně výše nad zemí a trvá ti to déle, než se s nimi dostaneš k přízemní střele...

        • Re: Hodnocení hráče by dropt

          Gino     před 7 lety 05.01.2018 15:09 |  
          2 3

          Logicky to sice zní, ale jak to měříš? Jakože ty 3, 4, 5cm výšky máš v rychlosti pohybu rozdíl třeba kolik... 0,05 vteřiny? Logicky to zní, ale jako argument je to podle mě nepoužitelné.

          • Re: Hodnocení hráče by dropt

            kjandourek (admin)     před 7 lety 05.01.2018 15:22 |  
            3 0

            Tak si to představ ad absurdum: kluk, co bude měřit metr pade bude mít dlaně nad zemí tak čtyřicet centimetrů... a kluk, co bude mít dva dvacet, tak je bude mít dejme tomu v sedmdesáti centimetrech... To už bude rozdíl větší a viditelnější... takhle je to opravdu pár setin sekundy, ale i ty mohou rozhodovat...

            Já se s Droptem dost často neshodnu, ale to spíše ve vyhodnocení jeho postřehů... všímat si detailů on umí :-)

            • Re: Hodnocení hráče by dropt

              Gino     před 7 lety 06.01.2018 14:34 |  
              0 1

              Ale argumentace extremem je sice nazorna, nicmene presto faulem. Promin.

              • Re: Hodnocení hráče by dropt

                Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 12:58 |  
                0 0

                Je to dáno fyziologicky. Všimni si, že vysocí hráči (např. stopeři) jsou často nemotorní, kdežto hráči běžné, průměrné výšky a ti o něco menší, jsoou a mohu být často supr techniky, tryskomyši, atd. je to dáno prostě tím, že sval at chceš či ne, je při jakékoliv výšce člověka uchycen stále na stejném místě. A to at je kost dlouhá 10 nebo 20cm. Čili sval na větším člověku potřebuje delší časový interval pro akci-reakci. Prostě mít jako golman pi skoro 2m přednost v rychých rflexech, atd. je dost gut.

                • Re: Hodnocení hráče by dropt

                  Gino     před 7 lety 10.01.2018 08:01 |  
                  0 0

                  Podívej se, já tomu principu opravdu rozumím, ale my tu přece nesrovnáváme dva gólmany z nichž jeden má 175cm a druhý 195cm - v takovém případě je to nasnadě. My se tu bavíme o tom, že 195cm je podle dropta už vysoký a že i přesto mrštný. Podle mě 195 není nějakej žádná extra výjimka a je to naprosto běžná výška špičkových gólmanů - ti jsou totiž mezi sebou většinou jen o pár centimetrů a tam já už nespatřuji v tomto argumentu relevanci.

                  • Re: Hodnocení hráče by dropt

                    Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2018 07:51 |  
                    0 0

                    Jo.mas nejspíš pravdu.schvalne sem koukal na gólmany ó kterých se to ze jsou prcci rika.pepe reinu a cassilase.oba přes 180.reina dokonce 188...

  18. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    sks9     před 7 lety 04.01.2018 17:32 |  
    3 0

    Paráda :)
    Trnavu jsem sledoval od začátku sezony je tam víc zajímavejch hráčú.
    Vantruba - velkej talent,mladej,perspektivní,zajímá se o něj např. Bayern Leverkusen.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      knawi     před 7 lety 04.01.2018 19:55 |  
      0 1

      Píšou, že dvojče brankáře Martina Vantruby Tomáš, útočník, přestoupil do trnavského áčka.

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        sks9     před 7 lety 04.01.2018 21:14 |  
        0 0

        Ano Tomáš se přesunul do A-týmu.
        Já jsem psal o Martinovi :)

  19. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 17:48 |  
    3 0

    V Liberci, jak už bývá zvykem, je očekáván odliv hráčů, zatím však Slovan jedinou dorazivší nabídku smetl ze stolu. A na Vladimíra Coufala s Ondřejem Kudelou, o nichž se nejvíc hovořilo, ještě žádný z klubů neukázal.
    Slavi má vážný zájem jen o jednoho hráče LB (jak se včera vyjádřil Trpiš) a bude to logicky někdo jiný, než výše jmenovaní hráči nebo lépe řečeno tím jediným hráčem bude brankář Kolář. Vše ostatní bude jen cílená propaganda Karla, který potřebuje vydělat a tedy co nejvíc prodávat.

  20. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Hanzwalter     před 7 lety 04.01.2018 18:21 |  
    2 1

    Posila jak hrom pro budoucnost naši Slavie, výborný nákup a skvělý směrování našeho klubu. Tleskam

  21. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    rybarmirek     před 7 lety 04.01.2018 19:27 |  
    15 2

    Tleskam vedeni.Pochopitelně se to nemusí podařit,riziko je vždy,ale je to správný krok.Je vidět,že Nazmar půjde jinou cestou.Možná bych uz jiného gólmana neshanel a dál na jaře sanci Kovářovi a Otahalovi.Lastuvkovi už ale ne!.Protože nemám rad tu rudou bandu,trochu odbočím.Od ježíška jsem dostal krásnou knihu Věčná Slavia.Už dříve jsem ji četl,nyní vyšla v doplněné verzi.Doporučuji každému fandovi Slavie si jí přečíst.Uz pred 100 lety bylo vidět jaká byla mezi kluby rivalita a jak se Sparta chovala.Jsem rád,že jsem se narodil jako Slávista a vzdy jim budu!

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 21:10 |  
      1 0

      Amen.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Travinho     před 7 lety 06.01.2018 09:40 |  
      0 0

      Mít při případném zranění Kováře k dispozici jen golmany bez ligového startu mi přijde jako hazard.

  22. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    mudrc     před 7 lety 04.01.2018 19:30 |  
    3 1

    Takze jsme se vydali cestou nakupu talentů, jak bylo včera trenerem vyřčeno, doufám, že to bude trefa. Tak snad prijde i ten Menalo!

  23. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Zesid     před 7 lety 04.01.2018 19:39 |  
    2 0

    Vklad do budoucnosti akorát jsem u něj neviděl jak zvládá centry:-(

  24. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    urs (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 22:54 |  
    5 8

    Paráda, snad se kluk vokáže jakej je to čuprtalent :)
    Doplním, že jedničkou bych - jako řada z nás - stanovil Přemka Kováře. V posledních zápasech chytal bezchybně a suverénně, což se o Laštůvkovi říci nedalo.. Dle mého mínění je to hotová věc a JT na druhou to určo už poznali též :)

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      iwanowicz     před 7 lety 05.01.2018 09:57 |  
      9 4

      Tady tomu vzivani Kovare za jednicku tymu opravdu nerozumim. Kdyby byl lepsi jak Lastuvka, tak uz davno chyta. Nebo si vazne myslite , ze nas trener brakaru Radek Cerny, ktery s brakari denne pracuje je sve praci nerozumi a doporucuje trenerum, aby chytal ten horsi???

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        urs (přítel SN)     před 7 lety 06.01.2018 09:11 |  
        1 4

        Tady nejde přece o to, jak se jeví na tréninku, ale jak vypadá v zápase. No a to jsme všichni viděli, vy ne? Lašty poslední mače formou neoplíval, kdežto z Kovyho jsem měl dojem, že ji naopak měl. Můj pohled, nechci se nijak hádat - třeba jsem to viděl špatně. :)

  25. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    dArtagnan     před 7 lety 05.01.2018 08:04 |  
    4 0

    Tak mám taky "inside info". Liberečáci odlétají na soustředění, Kolář s nimi, ale prý se Slavií dál jedná a je připravený se případně za 3 dny vrátit. Snad si ze mě nedělali srandu :-)

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      sicilianbrno     před 7 lety 05.01.2018 09:56 |  
      5 2

      Tak pokud to info nemaš od Travinha tak budu doufat s tebou, ze to klapne :-)

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        dArtagnan     před 7 lety 05.01.2018 11:26 |  
        9 0

        Od hráčů, odbavoval jsem je :-)

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          afro     před 7 lety 05.01.2018 14:31 |  
          8 0

          Máme svoje lidi všude. :-)

          • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

            Jachym     před 7 lety 05.01.2018 14:37 |  
            7 0

            Všude Slavie, všude Slavie :-)

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          quelhar (admin)     před 7 lety 06.01.2018 14:22 |  
          0 0

          Ha! Že ty jsi odbavoval i mě na jaře před zápasem 29. kola v Boleslavi?

          • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

            dArtagnan     před 7 lety 06.01.2018 14:39 |  
            2 0

            Ne ne, asi bude nás špiónů SN na letišti více :-)

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Hubacek     před 7 lety 05.01.2018 13:06 |  
      8 0

      Já ti veřím

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        Hubacek     před 7 lety 05.01.2018 14:19 |  
        6 0

        Myslím ze i dva by mohli prijit

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          TSeguinTS     před 7 lety 05.01.2018 14:36 |  
          4 0

          Jeden Kolář stačí, drahoušku.)

  26. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    zeleznik2     před 7 lety 05.01.2018 08:28 |  
    2 5

    Pro budoucnost výborně, ale my potřebujeme brankáře už teď..doufám, že klapne Kolář...

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      sicilianbrno     před 7 lety 05.01.2018 09:58 |  
      0 3

      Tak podle sestrihu videa od slavia.cz vypada skvele, ale zname tyto videa, nejsou tam ukazane hrubky a minely, taky doufam v Kolaře, mladika dat jako dvojku pripadne hostovani v prvni lize česke

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        zeleznik2     před 7 lety 05.01.2018 10:31 |  
        0 2

        tak přesně..

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        Travinho     před 7 lety 06.01.2018 09:42 |  
        6 0

        Největší blbost je dát mladého golmana jako dvojku. Zastavíš tím jeho rozvoj.

  27. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    A.Lima     před 7 lety 05.01.2018 08:41 |  
    3 0

    Tak, za mě dobrá volba, mladý repre golman, navíc, když byl sledován delší dobu. Naše vedení ví určitě proč ho podepisuje . Já ho neznám, ale věřím, že od léta se popere o post naší jedničky.

    Jedno info by mě zajímalo, zda má někdo nějaké informace-- Náš stoper v juniorce-- Olivier Kingue? zarazilo mě,že nejede na soustředění do Španělska, ale bude pořád v juniorce (21 let) , což si myslím, je pro něj málo ... Zase v létě se vrátil snad po 14-ti dnech z Liberce.. Hledá se pro něj alespoň hostovačka max do druhé ligy doufám

  28. JL

    smely (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 10:38 |  
    2 0

    Nehoda. „Budinského řešíme v souvislosti s Janem Laštůvkou a tím, zda se nám ho podaří do Baníku přivést, nebo ne. Bárta u nás pravděpodobně zůstane bez ohledu na to, jak dopadne jednání s Laštůvkou,“ řekl předseda sportovní rady ostravského klubu.

    • Re: JL

      zeleznik2     před 7 lety 05.01.2018 10:51 |  
      0 0

      Když nevyjde jeden, tak vyjde 100% druhý..

    • Re: JL

      Heretic (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 16:12 |  
      5 2

      Na soustředění máme 4 golmany, teď jsme koupili pátého. Je dobře, že se s Laštůvkou nepočítá. Ať už hned teď nebo až od léta.

      • Re: JL

        Kenny     před 7 lety 06.01.2018 11:56 |  
        0 0

        Že má Baník zájem o někoho ještě neznamená, že my s ním nepočítáme. Nedávno jsme poslali nabídku na Krmenčíka a Plzeň ho taky nepustila

  29. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Robinator     před 7 lety 05.01.2018 11:35 |  
    0 4

    to je dobrý přestup, to je přesně podle mého gusta..chválím..
    Akorat tedy nechápu, proc si ho rovnou nevezmeme, aby se sehral z muzstvem..zzil se tady apod. je to reprezentant, ve slovenske lize si vede dobre, horsi nez Lastuvka, který snad nechytil nic navic, by ten pul rok rozhodne nebyl..

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 13:12 |  
      7 0

      Baráka nechalo Udine taky ve Slavii. Jenom at' se hezky vychytá a pak nám ukáže co v něm je.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 13:16 |  
      4 1

      Trnava ho chtěla mít ještě pro jaro... ale kdyby výrazně převyšoval Laštůvku, tak věřím tomu, že u nás už je teď. Dále je možné, že přijde Kolář a pak by Vantruba nedostal moc příležitosti se ukázat. Za mně lepší varianta ho tam ještě půl roku nechat, aby odchytal 1 200 minut než kdyby byl u nás a odchytal 300.

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      urs (přítel SN)     před 7 lety 06.01.2018 09:05 |  
      8 1

      Vždyť to tam zmiňují, chtějí aby si zažil roli brankáře v týmu, jenž vyhraje titul. Na sebevědomí to má obrovský vliv a Trpiš s Nezmičem to vědí. Za mě skvělé rozhodnutí.

  30. Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

    Rottax (přítel SN)     před 7 lety 05.01.2018 18:30 |  
    0 0

    Aspoň vím, koho sledovat a komu fandit ve slovenské lize :)

    • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

      sicilianbrno     před 7 lety 06.01.2018 09:04 |  
      0 1

      Taky se na nej zamerim, sem ani nevedel, ze maji tak hezkej stadion jinak me Martin Vantruba pripomina oblicejem kombinaci Panaka s Frydrychem :-)

      • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

        Jachym     před 7 lety 06.01.2018 20:35 |  
        0 1

        No, mně díky vypěstované slávistické představivosti na některých fotkách připomíná Pavlenka Pláničku a Škoda Bicana... :-))

        • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

          Pinturichio     před 7 lety 07.01.2018 22:33 |  
          3 0

          tak toho mladyho Bicana rozhodne připomíná spis Necid :)

          • Re: Slavii posílí slovenský brankář Martin Vantruba

            smely (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2018 15:59 |  
            0 0

            skoda, ze jen vizualne...

  31. Slovenský brankář Martin Vantruba

    houston (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2018 15:54 |  
    1 0

    Dneska chytá za slovenskou dvacítku s Řeckem.

    • Re: Slovenský brankář Martin Vantruba

      judu81     před 7 lety 09.01.2018 21:57 |  
      3 0

      Vyhrali sme 2:1. Chytal celý zápas.