Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (83)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    malan (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 12:31 |  
    10 29

    Rotan jo? To se mistni uderce nebude libit, ti ho meli prinosem pro hru Slavie temer za Modrice:P

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 15:20 |  
      21 6

      Ty uderko,kdyby to byl nýmand, tak by nedělal kapitána Ukrajiny a pravidelně za tamní repre nenastupoval.

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        malan (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 15:45 |  
        6 13

        Nic o nýmandovi jsem nepsal. Nicméně zde oblíbený názor o jeho výjimečné poziční hře zřejmě nesdílejí kompetentní lidé a to je to oč tu běží;)

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          Dresco     před 7 lety 30.12.2017 15:58 |  
          6 12

          U nas rozhodne za podzim patril mezi 3 nejhorsi hrace. Ale v ty repre podava kvalitni vykony. Nechapu proc u nas byl tak spatny, asi mu to proste nesedlo.

          • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

            Crispo     před 7 lety 30.12.2017 17:00 |  
            3 0

            Možná jako Jarda Plašil, ten hrál v Bordeaux dle všeho taky o dost lépe než v repre...

            • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

              Dresco     před 7 lety 30.12.2017 18:35 |  
              2 2

              Jo, oni i herne jsou si dost podobni. Asi proste zalezi na stylu hry tymu, v tom slavistickem byl uplne zbytecny, ale v repre ma treba jine pokyny a je platnejsi. Totez se da mozna rici o Plasilovi.

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 16:59 |  
          4 2

          Nicméně asi ne všichni kompetetní lidi ,to je také oč tu běží.

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        ŽerykRWS     před 7 lety 30.12.2017 16:03 |  
        6 5

        Od kamarada, Ukrajince Vitaliho (skalni fanda D.Kyjev) vim, po tom co jsem se ho ptal na budouci posilu Rotane, ze uz pres tri roky ztracel vyzname na rychlosti a dost se zacal zatahovat dozadu. Nechapal, proc takoveho hrace Slavia skautuje, kdyz ma ambice na pohary. Jeho povolani do repre je pry chyba, mozna jen za zasluhy. Hraje pry jen kolem polocasu. Nezlobte se na me, takhle jsem nakoupil od cloveka, ktery chodil na UK ligu.

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 16:56 |  
          5 4

          Jasně tak,že tvůj kamarád Vitalij navíc skalní fanda konkurečního klubu,je asi erudovanější,než trenéři jejich repre.

          • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

            malan (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 17:05 |  
            3 1

            Zrovna erudovaností repre bych se tu neoháněl, ta Česká má takových případů několik:)

            • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

              vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 17:44 |  
              4 2

              Tak jistě,ale předpokládám,že přece jen o tom vědí víc než řadový ač skalní fanoušek.To se týká i nás zde :-)

          • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

            ŽerykRWS     před 7 lety 30.12.2017 18:51 |  
            3 3

            To nerikam, s jejich trenery jsem ale nemluvil. Jen jsem se chtel podelit o nazor cloveka, co o tom vi vice nez my. Priste si to necham pro sebe, omlouvam se

            • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

              vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 20:08 |  
              3 1

              Nevím zač se omlouváš,ty jsi napsal co ti řekl tvůj kámoš a já zase napsal co si o tom myslím,To je něco špatného ?

              • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

                ŽerykRWS     před 7 lety 31.12.2017 11:27 |  
                1 1

                Je vic nez jasny, ac je to fanda konkurencniho klubu, ze RR vystihl uplne presne. Jestli mate nutkani nazor shodit za kazdou cenu, nema vyznam sem neco psat.

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      hamlo1 (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 16:26 |  
      2 7

      Rotan je podle mě jedna z přířčin odchodu pana Šilhavého

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      Robinator     před 7 lety 30.12.2017 22:16 |  
      7 2

      Rotan není špatný fotbalista..ale jestli odejde, za pár dní si na něho ani nevzpomenu..žádnou výraznou stopu tu nezanechal. Myslím si, že Slavia by měla mířit na úplně jiné hráče..Věk prostě nezastavis..my potřebujeme dynamické hráče, kteří dostanou naši zálohu na trošku jiný level..nepotřebujeme hráče, kteří si uhraji to své dozadu, ale dopředu to stojí za vylizprdel

  2. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    Hanzwalter     před 7 lety 30.12.2017 12:31 |  
    6 0

    Co den to další jméno. Myslím si, ze nakonec to bude úplně jinak než píše sport. Nezmar není amatér, aby všichni už věděli na koho se zaměřujeme. Ale Rotan a Altintop podle mě na 90% jdou pryč.

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      urs (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 13:03 |  
      5 4

      Jen trochu odbočím, co třebas ten karvinský Panák? Né, že bych ho nějak adoroval, ale při troše štěstí to může být podobnej fotbalista, jako Tonda Barák.. Alespoň já to tak vnímám, pokud jsem jej tedy mohl pozorovat - drzej a pohyblivej je dost, takže předpoklady má :)) Nějak je ticho po pěšině..

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 14:44 |  
        2 0

        Panák je šikovnej kluk a dopředu má kvalitu, ale skoro vůbec nebrání. Viděl jsem ho na Bohemce, to už se vědělo, že se o něho zajímáme, tak jsem se na něho zaměřil a s bráněním si fakt hlavu moc nedělá (asi jako Jaro Mihalík). A je to škoda, protože je to gólovej hráč.

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          ŽerykRWS     před 7 lety 30.12.2017 15:50 |  
          0 2

          Treba se bude JiT libit. To co rikal JiT o budoucim stylu hry, tak si myslim, ze bude stacit, kdyz jako ofenzivni CM bude presovat na rozehravku spolu s utocniky a ne pokazde se vracet na vapno.

          • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 16:01 |  
            2 0

            Tak ona je hlavně otázka, jaký systém hry bude chtít Trpiš naordinovat Slavii ? Zatím vycházím z toho, co hrál Lb, ale těch systémů je hafo a těžko říct, pro který se z Nezmičem rozhodnou. Ale tutově už to vědí a podle toho si budou vybírat posily.

  3. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    Balvan86     před 7 lety 30.12.2017 12:52 |  
    15 3

    Dle mýho bych ani náhradu za Simona nehledal. Stáhnul bych Chaluše Ml. Boleslavi a dal mu šanci se o to poprat. Navíc máme MNN, Frydrycha, Jugase, takže stoperů máme dost, pokud nikdo z nich neodejde. Spíš bych přivedl silný kraje obrany, tam zoufale schází typy Krajčíka atp., což JiT potřebuje pro jeho styl 3 - 5 - 2, který praktikoval celkem úspěšně v Libe.

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      ŽerykRWS     před 7 lety 30.12.2017 15:43 |  
      0 6

      Souhlasim, jestli Deli odejde, muze jeho roli prevzit Ngadeu a s nim hrat Frydrych, nebo Jugas, i ten Skodak to bezpecne umi. Mladyho hrace bych tam za rozhodnutyho vysledku taky videl rad. Ty krajni mame dobry 2, Boril se Sobolem budou supr, pokavad je nekdo nesvaze spatnou taktikou. Je to dost o zpusobu hry a navicich.

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        Balvan86     před 7 lety 04.01.2018 14:01 |  
        0 0

        Nechci být jízlivý, nicméně dobrý je za tři, a jak známo průměr nestačí. Navíc máme jen tyto dva zmíněný a Flo je zřejmě na odchodu. Takže ostrý kraj je potřeba přivést, a to bezpochyby. Navíc se mi ke konci podzimu Bořil vůbec nelíbil narozdíl od začátku podzimu. U něj se taktéž spekulovalo o odchodu a Sobol? Dopředu slušný, dozadu mezery, místy až velké.

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          ŽerykRWS     před 7 lety 04.01.2018 17:21 |  
          0 0

          Jizlivy nejste a mate pravdu, ze Boril hral prvni pulku podzimu o moc lepe, nez ten zbytek. Take se za ty vykony ze zacatku sezony dostal do reprezentace. Sobol hral ze zacatku take moc dobre dopredu, zpatky byl absolutne bezchybny, to ho vyneslo do allstar kola EL, i do sestav kol Hetligy. Jenze pak sli oba dva dost vyrazne dolu. Jestli oboum klesla forma, nebo sli dolu s vykonem celeho tymu, resp. je spoutala spatna taktika, spatne treninky, nebo nevim co, nedokazu odhadnout, ale vim, ze to oba moc dobre umi, coz uz dokazali. Oba ve forme ze zacatku podzimu budou to nejlepsi co u lajny v CR beha, ale pravda ze alternativy uz k nim nemame. Frydrych se mi na lajne nelibi.

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      Jalo     před 7 lety 02.01.2018 00:12 |  
      0 0

      MNN to moc na stoperu nejde,on potřebuje vždy mít někoho za sebou,který jeho případnou chybu odčiní,Frydrych už si spíše zvykl na krajního obránce.Chaluš je zají mavý hráč,ale ještě bych ho do Slavie nevolal,to až v létě,to bude už rozehraný a bude si i věřit na Slavii.Jinak s ostatním souhlasím

  4. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 13:09 |  
    8 4

    Rotaň se prý vrací do Kyjeva a to k nám přišel z Dněpru Dněpropetrovsk, dobrý no ... A druhá věc, už vidím špičkové ukrajinské mužstvo Dynamo Kyjev, jak kupuje hráče, kterému bude 37 let. Ti novináři u toho psaní vůbec nepřemýšlí, jo kdyby aspoň napsali Obolon Kyjev nebo Arsenal Kyjev, to by byla jiná. Ale článek prostě musí být, ber kde ber ...

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 13:24 |  
        0 2

        Díky za odkaz, tam píší na půl roku, aby jim pomohl řešit problémy. Tak to by klidně mohl nastoupit zároveň i jako manager, pak by to dávalo smysl a velký.

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 13:31 |  
        0 0

        Ale spíš to bude celé kachna, podle odpovědi pod článkem (Vitalik Shevchenko)
        Ігор,щоб ти по одному футболісту не виставляв на продаж,можу тобі скинути весь шорт лист наших грандів: Динамо може поповнитись такими гравцями: Сергей Сукасян, Темо Пуккі, Патрік Мразь, а Шахтар притендує на: Хуана Похуйєло, Франсико Ванус, Жано Ананідзе. Можеш не дякувати.

  5. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    DF007     před 7 lety 30.12.2017 19:31 |  
    2 6

    Tak nějak si myslím, že Trpiš bude hrát 3-5-2 a tím pádem bude potřebovat v případě odchodu Deliho nebo jiného stopera čtvrtého do party stoperů. A právě krajní hráče moc shánět nebude. Jsem přesvědčený, že na krajích vsadí na Sýkoru vpravo a Sobola vlevo.

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      mig52     před 7 lety 30.12.2017 22:27 |  
      6 1

      Sobola s jeho defenzívou?....

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        celtix     před 7 lety 30.12.2017 22:29 |  
        1 1

        V systému na 3 obránce se brání jinak než když jsou obránci 4. Sobol by hrál spíše levého záložníka.

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          Kenny     před 7 lety 31.12.2017 13:37 |  
          6 3

          Trochu se tady zapomíná na Zmrhala. Pokud budeme hrát avizovaným stylem, je první volba nalevo.

          • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

            JS (přítel SN)     před 7 lety 31.12.2017 13:55 |  
            1 15

            Zmrhal by měl být okamžitě odejit. To není hráč evropské kvality. Leckdy ani ligové kvality.

            • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

              Kenny     před 7 lety 31.12.2017 15:07 |  
              4 1

              Obávám se, že Trpiš s Nezmarem tvůj názor nesdílí. Nezmar jej koneckonců považuje za druhého nej v lize hned za Krmenčíkem.

              • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

                JS (přítel SN)     před 7 lety 31.12.2017 15:15 |  
                1 6

                Osobně mne Zmrhal kdovíkolikrát přesvědčil o tom, že je to podprůměrný fotbalista, jehož nejslabší stránkou je kromě individuální techniky psychika. A psychika dělá ve sportu až 70 % výkonu...

                • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

                  Kenny     před 7 lety 31.12.2017 15:21 |  
                  2 2

                  Nuž, k tomu lze snad poznamenat jen : " Díky bohu, že Slavii vedou jiní lidé než ty. Amen ".

                • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

                  Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 31.12.2017 15:22 |  
                  4 0

                  No vidis,mozna proto si Nezmar myslis,ze je v nem tak velky potencial,ktery z nej dokaze Trpis dostat,tak jako z jinych hracu..

                  • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

                    JS (přítel SN)     před 7 lety 31.12.2017 21:54 |  
                    1 5

                    Ve Zmrhalovi všichni vidí potenciál už asi šest let... Zajímalo by mně, jestli ho ve 30 konečně naplní. Tak alibistického a psychicky labilního hráče jsme snad v týmu ještě neměli. Když se nedaří, jakoby ani nebyl na hřišti. Celou dobu běhá schovaný za obránci, že by se třeba nabídnul do kombinace, nikoliv. A když už někomu uteče, potřebuje deset pokusů na to, aby aspoň trefil nějaký normální centr nebo střelou branku...

                    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

                      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.01.2018 19:36 |  
                      0 0

                      Ano a Nezmar mozna veri,ze ho Trpis promeni. Nauci ho neschovavat se za hracema a vypiluje s nim presne centry. Pak se diky sve rychlosti a fyzickemu fondu muze stat vybornym hracem..

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        DF007     před 7 lety 31.12.2017 12:40 |  
        0 0

        V sytému 3-5-2 to právě nemusí být úplně top obránce, ale hráč, který to zvládne oběhat i vpřed. Já bych to pro Sobola viděl jako ideální pozici.

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      Chali     před 7 lety 30.12.2017 22:50 |  
      1 0

      Takže by pravou lajnu brousil levák. Pokud je to křídlo, co má za sebou obránce praváka, proč ne. Ale ve chvíli, kdy by byl na lajně sám je to naprostej nesmysl. Nicméně 3-5-2 bych u nás vidět chtěl. (Aspoň abysme nebyli tak čitelný)

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        DF007     před 7 lety 31.12.2017 12:41 |  
        0 0

        Jen bych připomněl, že nejlepší zápasy u nás odehrál Sýkora právě na pravé straně zálohy.

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          Chali     před 7 lety 01.01.2018 19:48 |  
          0 1

          To rozhodně nijak nezpochybňuju.

  6. Sestava

    Mike     před 7 lety 30.12.2017 20:58 |  
    23 3

    Asi dostanu hodne minusu, ale me by se po odchodu Deliho a uvazovanych posilach nezamlouvala sestava zacinajici Kolar- Coufal, Pokorny, Kudela... Pro me prumer nestaci, v lize bychom hrali 3.- 5.misto a se vsi uctou k temto hracum snad krome Kolare a Pokorneho nemaji v klubu s nasimi ambicemi co delat. Nedovedu si predstavit, ze by treba Real a Barcelona privedli trenera z Villarealu, coz muze byt paralerne jako u nas Liberec, a ten by do techto velkoklubu privedl 4 hrace na tyto velkokluby lehce nadprumerne vykonnosti. To by se na Bernabeu nebo Camp Nou asi fanouskum moc nepozdavalo. Berte to jako muj nazor, ale s temito event. uvazovanymi hraci bychom v lize a natoz v Evrope mic velkou diru neudelali.

    • Re: Sestava

      JS (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 21:10 |  
      5 8

      Tak on je problem, kdyz uz od cinanu nedostaneme zadnejch 100 a vic mega na posily, asi shanet nejaky drazsi hrace... I talenti z Balkanu se budou treba pohybovat v realaci 1 – 2 mil EUR. Koupis dva hrace a mas po budgetu... na druhou stranu by sli pak prodat dal treba za 5. Jednou se to musi necim nastartovat, bohuzel jsme svou prvni financni injekci na posily vyhodili do luftu Dannym a Altintopem.

    • Re: Sestava

      celtix     před 7 lety 30.12.2017 22:28 |  
      4 1

      My potřebujeme koupit brankáře, případně beka. Víc hráčů asi nemá cenu přivádět leda by to byl někdo skutečně nadprůměrný na naší ligu jako je Deli.

    • Re: Sestava

      první rytíř     před 7 lety 30.12.2017 22:42 |  
      5 0

      Mám na to velmi podobný názor. Když někoho přivádět, tak jedině hráče, který je lepší, než ten, kterého máme nebo kterého musíme nahradit. Jen průměr nestačí! Na to by se nemělo nikdy zapomínat!

    • Re: Sestava

      zeleznik2     před 7 lety 31.12.2017 00:24 |  
      1 3

      No já bych to zase tak černě neviděl...jde taky o to, aby nám Karl ty hráče prodal, krom Koláře, bych tipl jen jednoho z dvojice Coufal/ Pokorný...je to logické, že trenér Trpišovský preferuje nákup hráčů, které dobře zná....

      • Re: Sestava

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 31.12.2017 09:36 |  
        5 0

        Pokorny nehraje v Liberci..

        • Re: Sestava

          Chali     před 7 lety 31.12.2017 11:00 |  
          10 1

          To je ale na železníka moc žhavá novinka :D

  7. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    Cross     před 7 lety 30.12.2017 23:39 |  
    21 6

    Když tak tady ty diskuse čtu, tak se mi zdá, že největší problém může mít naše Slavia s námi fanoušky. Jsme někteří dost ušlápnutí. Nebo ne?
    Jen aby si Slavia moc nevyskakovala! Brzdit!!! Vîce Rotaňů!!!!!! Žádné experimenty! Buďme rádi za naše porážky s Astanou a na Kypru.... není to tak špatné!!! Hlavně nic neměnit! Koupit lepšího hráče? Raději ne. Rozšířit Eden na Národní stadión? Raději ne. Zkusit mladého bouráka do útoku? Byl by drahý, tak raději ne. Ne, ne, ne...
    Jenže fotbal dělají Bicanové, nikoli jedenáct - k vlastní brance pelášících - strýčků Rotaňů....
    Číňani evidentně chtějí nahoru rychleji, jsou náročnější v cílech, chtějí hrát víc dopředu, víc pro lidi, my někteří ne...Pokud bude slavistické vedení, trenér a hráči, uvažovat jako tady někteří z nás, nikam se neposuneme. Vždyť už i ten Deli chce dál, protože tady na podzim chcípl pes... perspektiva? S Rotaněm?
    Takže... pojďme být víc pozitivní a méně připosraní. Vítězí ti, co opravdu chtějí vyhrát, ti, kteří si věří, a ti kdo mají vítěznou mentalitu. Přestaňme se stresovat a přestaňme se furt něčeho bát.

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      Hanzwalter     před 7 lety 31.12.2017 01:17 |  
      9 5

      Naprostý souhlas s tebou. Ubreceny jsme až až a bojacny na změnu ještě více;-) Rotan je pomalej, starej a neprihraje ani do strany natož dopředu a s takovým hráčem moderní hezky fotbal hrát nemůžeme stejně jako s brankářem co nic nechyti a náhradní hrací jako altintop je strasny. Pokud zkonci Svento, Rotan, Laštůvka a Altintop plus pripocteme Bílka tak by měli přijít 3 hraci a to Brankář, stoper a křídlo... pokud odejde Deli či Sobol nevím jak to má s tím hostovanim tak i možná 4 hraci.... já Toužim po útočníkovi co je rychlej a umí jeden na jednoho!

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        mig52     před 7 lety 31.12.2017 09:09 |  
        0 2

        Promiň Hanzi, četl jsem překotně až teď jsem pochopil, ajk jsi to myslel s Rotaněm.

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 31.12.2017 09:44 |  
        9 1

        Jedna takova technicka:
        ono bat se zmeny,kdy odvolame trenera, ktery mel s nami 2,12 bodu na zapas a v prvni sezone s nami vyhral titul i kdyz to nikdo necekal, dava docela smysl..
        I ten “bozsky” Vrba, s jasnym hernim rukopisem a automatismy mel za petiletku v Plzni 1,99 na zapas..

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 31.12.2017 08:55 |  
      3 1

      Jistě se s tebou da v něčem souhlasit,jen aby takovej experiment neprobíhal jako ve Spartě, nevím zda by si tady jasal.Nerad to říkám, ale třeba v plísni zade tolik nevymyšlí a funguje to taky.

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      mig52     před 7 lety 31.12.2017 09:04 |  
      5 2

      Dovol podepsat s názorem, že dobře využitý Rotaň byl přínosem. Jen mám obavu, zda i náš super majitel nemusí po koupi stadionu šetřit? Bylo by to pochopitelné, neboť ta částka, vzhledem ke Slavii i středoevropského fotbalu, včetně jeho ekonomiky byla obrovská. Jenže, mám obavu se teď na cokoli ptát, neb v jiném vláknu jsem byl smáznut, že jsou vánoce. Nejvíc mne a jistě i ostatní zajímá situace okolo pozemků v našem areálu. Vím, že to bude běh na dlouhou trať ,ale za jakákoliv posun bychom byli vděčni s vědomím, že mnohé věci na bázi práva nemohou jít ven. Stačí říct, zatím nic sdělovat nemůžeme.

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      mig52     před 7 lety 31.12.2017 09:14 |  
      1 3

      Jj. ten atavizmus ( vlastnost zděděná po předcích), je u nás neskutečný. V tomto "závidím" RB, ta sew s ničím netrápí a ne+ere!

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        Hanzwalter     před 7 lety 31.12.2017 11:04 |  
        8 3

        Mam info z velmi dobreho zdroje, ze stejneho jako jsem zde informoval o prichodu Necida, ze futsaliste pozadali JT o 1 milion, ale mysleli Kc a on jim to poslal pry v Eurech takze se asi blbe uplne nemame. Zaroven si JS vsichni vazi a vazili, ale shodli se pry jednoznacne, ze je u tymu stagnace a klub on dal neposouva, proste jeho strop.... tot 2 potvrzene zpravy od zdroje.

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          Mates204     před 7 lety 31.12.2017 11:39 |  
          3 10

          LOL 1m eur futsalistum. Tak to dopadnem jako ČSA :D

          • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 31.12.2017 13:00 |  
            4 7

            Mě to moc k smíchu nepřijde jestli to je pravda.Preptam se na to myslím ze mám koho.Jinak co se týká peněz, tak mám dojem,že nám CEFC dalo asi 100 mega na 3 roky zato že budou ještě mít to logo na dresech místo Fortuny,tedy jako generální sponzor.Ted tedy ještě se navysilo to jmění tudiiz nam byly ponechany penize za ktere bylo sestaveno toto mužstvo a budou nám ponechány peníze za ty prodeje hracu na další reinvestice do kádru. No absolutně nevěřím tomu,že do nás budou investovat každý rok třeba 200 mega jako Kréta do chatry.První známka toho bylo slova Kroba o těch nákupech za 2 mega euro.Podle mě můžeme zapomenout na nějaký drazsi hrace ta doba končí.Možná bude dost lidí zklamáno,chátrá bude rozhazovat víc, no peníze nejsou vše.
            .

            • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

              Mates204     před 7 lety 31.12.2017 13:06 |  
              2 7

              K smíchu to je rozhodně, ale k pláči taky, pokuď je to pravda :D

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      mats     před 7 lety 31.12.2017 13:10 |  
      12 4

      Naprosto souhlasím s tvou první větou. "Když tak tady ty diskuse čtu, tak se mi zdá, že největší problém může mít naše Slavia s námi fanoušky." Máme někteří dost nereálné sny a přehnaná očekávání, chceme je splnit co nejrychleji a jsme naštvaní, když se to nevyvíjí podle našich představ. Nebo ne?
      Chápu, žes to psal trochu v nadsázce a beru to tak. Je tu prostě, jak se říká, víc názorových proudů, které se ne vždycky shodnou. Při různorodosti fanoušků je to normální.
      Myslím, že snad nikdo tu netouží po tom, mít více Rotaňů, ale není asi účelných ani 11 Bicanů (neumím třeba odhadnout, jak by Pepi chytal :-) ). Skladba týmu by měla kromě ofenzivních borců asi reflektovat i to, že je tam třeba mít někoho do defenzivy, na "černou práci" atd. Těžko říct, jaké by tu byly ohlasy po prohrách typu 4:6 s ofenzivním fotbalem bez obrany. Zvlášť kdyby takových výsledků bylo víc za sebou.
      Že by někdo byl rád za porážky s Astanou a na Kypru, tomu taky nevěřím. Pojďme si ale připustit, že k fotbalu patří i porážky a snad každý tým prohraje i třeba s papírově slabším soupeřem. Chápu frustraci a zklamání po takových prohrách. Ale je třeba hned volat po výměně všech, psát sem, že ten a ten hráč nemá ani na divizi (když se to sečte, tak už jsme do divize poslali skoro celý mančaft :-) ) a realizační tým je parta amatérů, co by mohla trénovat leda tak okresní přebor v kuličkách? ;-)
      Jestli chtějí Číňani hrát více dopředu a více pro lidi, nevím. Nemluvil jsem s nima o tom. A ví to asi málokdo, můžeme se o tom tady jen dohadovat. Každopádně myslím, že nemají bezedný měšec s penězi. A to, že hráči budou chtít odcházet do prestižnějších lig je realita.
      Sen, o kterém tu někteří píšou, vybudování jakési obdoby Basileje, je zajímavý. Ovšem je to dlouhá cesta, nesfoukne se to za sezónu. Ba dokonce, možná k tomu cíli ani nikdy nedojdeme. Uvidíme, jestli to aspoň nastartujeme.
      Takže..., zase, jak píšeš - pojďme být víc pozitivní - no a já bych k tomu dodal spíš ...a méně nasraní...(na všechny okolo, co nám "kazí" naše sny, protože, kdybysme to trénovali my, hráli tam my, o posilách rozhodovali my... no kde už jsme mohli být) :-)
      Vážení spoluslávisti, ať nám v tom novém roce dělá Slavia jenom samou radost (a kdyby náhodou někdy ne, stejně nám ji ze srdce nikdo nevymaže).

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 31.12.2017 13:19 |  
        9 3

        A nebyl to zrovna Rotaň, co dělal zmiňovanou ''černou práci''?

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          mats     před 7 lety 31.12.2017 13:29 |  
          4 2

          Přesně tak. Třeba zrovna on.

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        Cross     před 7 lety 31.12.2017 19:33 |  
        6 4

        Matsi, promiň, ale myslím, že v Tvém případě můj diskusní příspěvek trefil hřebíček na hlavičku. Jsi poražený už když ráno vstaneš, pochybuješ o všem kolem sebe tak hluboce, že se nedokážeš často rozhodnout. Nevíš jak dál a všeho je ti líto. Postavil jsi tedy svůj vlastní terč, a vypálils odpověď. Já ale opravdu nechci v mužstvu 11 Bicanů (:-))), nepsal jsem takto, a vím, že tým musí být kompaktní a musí umět i bránit (:-))). Takže, prosím, chtěl bych Bicana, nebo "aspoň" Kuku... Ty nikoli? jsou to "nereálné sny?". Jsou to "přehnaná očekávání?" Je špatné být nasraný po vyřazeních od APOELU a ASTANY?
        Píšeš, že nevíš zdali Číňané chtějí hrát víc dopředu a více pro lidi... oni to neříkají? Říkal to už Šimáně, říká to Tvrdík, říká to Trpišovský. A Číňan chce "do tří let" Ligu mistrů. Není to jasné? Můžeš se bát, že Slavia přeinvestuje - jako Tvrdíkovy ČSA. Jenže zde je majitelem soukromá firma, která zná cenu peněz. A Tvrdík má šéfy, kteří umí hospodařit, jinak by nebyli, kde jsou. Krom toho, do Slavie Chan Chauto a jeho CEFC investovali méně peněz, než je současná cena kádru na Transfermarkt. Žádné dluhy Slavia nemá. A ovšem i Eden koupili za reálný peníz.
        Nebuďme pořád předposraní. Číňan má v Evropě velké plány a chce být vidět! Pokud nebude vidět přes nás, koupí si jiný tým, třeba v Německu nebo v Anglii. peníze na to má - na rozdíl od předluženého Křetínského. Možná jsi zaznamenal, že před pár měsíci CEFC koupilo 15 % akcií Rosněfti za 11 miliard dolarů (250 miliard korun). Jsou bohatší, než Abramovič, už jsem to tady někde psal, a jsou na vzestupu. Víckrát takovou šanci - dostat se na úroveň První republiky - Slavia mít nebude.
        Tedy Matsi, neboj se velikosti. Neboj se úspěchu. Nahoře fouká. No a co?

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          mats     před 7 lety 01.01.2018 00:36 |  
          4 0

          Kolego Crossi, koukám, že jsme se do toho na přelomu roku pustili hodně zeširoka. :-) Je jasný, že některé naše argumenty (ať už z Tvé strany nebo z mojí) ten druhý z té poprvé napsané formulace úplně nepochopí. Kdybych byl looser od rána až do večera, asi bych nemoh pracovat tam, kde dělám, rozhodovat o tom, o čem rozhoduju, a pravděpodobně vzdal celej život už před x desítkami let s prvním neúspěchem (navíc moc nerozumím, jak to souvisí s názorem v téhle diskusi). V tomhle jsme se nepochopili hned na začátku. Možná ale, že jsi jenom chtěl podpořit analýzou mé osobnosti z několika vět, co jsem napsal, nějak svůj názor.
          Chápu, že někteří mají radikálnější názory než já. A třeba o té pochybovačnosti, kterou jsi zmínil, lze zase z druhé strany napsat, že se prostě jen bezhlavě nevrhám do různých věcí bez toho, abych nad nimi chvíli (třeba i delší) podumal. Zatím se mi to většinou vyplácí. OK. Každý to máme jinak a asi se v tom neshodneme. Kdybych to chtěl podpořit něčím, jako jsi psal Ty v úvodu, jaký jsem a jaký je můj život, mohl bych třeba napsat, že mi to připomíná kolegu, který od nás z práce třikrát odešel (vždycky, když ho někdo něčím naštval), aby se zase po roce, po dvou, objevil zpátky s tím, že ta "úžasná" nabídka, kterou měl, stála ještě víc za pendrek než ta práce u nás. Ale nechci, aby to vyznívalo nějak osobně. Tak to aspoň tady z mé strany určitě myšleno není. Pojďme radši k tomu fotbalu a Slavii.
          "Přehnaná očekávání" vem čert. Třeba přehnaná nebudou, třeba ano. Každý to vidíme jinak a jeden druhého nepřesvědčíme. Nechme to být a uvidíme. Poznáme až po prvních zápasech a třeba půlsezóně.
          Bicana bych bral samozřejmě taky. S Kukou je to složitější. Pamatuju kolik šancí dokázal nedat, než dal gól. ;-) Tím spasitelem by asi taky nebyl.
          Tuším, že jsem psal, že rozčarování z těch porážek v pohárech chápu. Spíš jsem chtěl říct, že porážky samozřejmě přicházejí (i ty hodně nepříjemné), ale zarážej mě pak ty ohlasy posílající hráče do divizí a trenéry kamkoliv pryč. Myslím, že to tam ale takhle nějak bylo napsáno. No a to, že chce hrát dopředu a pro lidi říká na tiskovce skoro každý. Pozná se to až v zápasech.
          A že nahoře fouká, mi vůbec nevadí. Třeba se tam aspoň na chvilku podíváme. Třeba ne a o to "pestřejší" diskuse budou tady. ;-) Moudřejší, kam se to celé nasměruje, budeme třeba tak aspoň za půl roku. Velikosti se není třeba bát. Jenom myslím (a nevím, jestli se v tom shodneme), že k tomu cíli vede trochu delší cesta, než si někteří představují. Možná několik let, možná déle. Rozhodně se to nestane během chvilky. A záleží to na spoustě dalších rozhodnutí a okolností.
          A nechápej to, prosím, tak, že bych si úspěch Slavie nepřál. To snad nemůže fanoušek ani vyslovit, že by nechtěl úspěch svého klubu.

          • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

            mats     před 7 lety 01.01.2018 00:52 |  
            4 0

            eh... "loser", samozřejmě... už nebudu psát takový dlouhý litanie, kdo to má pak po sobě (a nejen po sobě) číst... :-)

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      iwanowicz     před 7 lety 31.12.2017 13:15 |  
      9 4

      Souhlas. A v podstate nejslabomyslnejsi nazor, co se tu za cely rok na diskuzich objevil, ze Evropska liga pro nas byla lepsi (vhodnejsi) nez Liga mistru.

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        Mates204     před 7 lety 31.12.2017 13:32 |  
        4 4

        To si může myslet fakt jenom blbec :D

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      ŽerykRWS     před 7 lety 31.12.2017 15:57 |  
      0 8

      Presne tak, moc mi vadi ze nechceme hrat konstruktivni styl, se kterym jsme delali v Evrope uspechy. Pral bych si mene posil, ale s vetsi perspektivou, nez vsichni co prisli s vyjimkou Stocha. Stacil on, pak dotlacit i za vetsi peniz Konopljanku a Simiče, kdyz uz mel Deli prestoupit. Spis se zamerit na utocny projev, nez vysku hracu ve vapne, zdvojene posty, 4 DM v tymu, coz je snad rarita. Verim ze to JN s JiT zmeni.

  8. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    zeleznik2     před 7 lety 31.12.2017 00:22 |  
    4 4

    Skoro každý den nové jméno, to abychom na posily měli stamiliony....odchod Rotaně pochopitelný, nenaplnil očekávání...snad příště bude mít vedení šťastnější ruku..

  9. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    JS (přítel SN)     před 7 lety 31.12.2017 14:44 |  
    5 6

    Co se přestupů týče, vím, že bychom měli shánět stopera, krajního beka, „desítku“ a hroťáka typově odlišného od Škody a Necida. Osobně bych si do nového roku přál Karavaeva, nehledě teď na to, jak moc to je reálné, pak bych byl spokojený, i kdyby už nikdo další nedorazil...

  10. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    Pepibican     před 7 lety 01.01.2018 12:37 |  
    13 2

    Proč by měl přijít Pokorný, když skoro rok nekopal ? To existují jen hráči spjatí s Libercem ? Nikdo jiný než liberečáci nepřijde ? To je ta cesta k alespoň průměrnosti na evropské scéně ? Fakt nechceme mířit trochu výš ?

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      Travinho     před 7 lety 01.01.2018 19:21 |  
      3 0

      Zrovna Pokorný je hráč s velkým potenciálem a s Jugasem, který je typologicky podobný na Hovorku s nímž kopal v Liberci, by mohl vytvořit slušnou dvojici.

      • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

        mpik     před 7 lety 01.01.2018 20:06 |  
        3 3

        Problém je, že Jugas je nadprůměrný obránce, ale nepatří do TOP jako třeba Deli. Nás by měl zajímat např. Kalas, Suchý, ...

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          Travinho     před 7 lety 01.01.2018 20:11 |  
          3 3

          Já si nemyslím, že by Pokorný, když bude hrávat, nemohl být na jejich úrovni.

        • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

          mig52     před 7 lety 03.01.2018 13:51 |  
          1 2

          Kalaš? Průměr nestačí! Suchý, ten ještě zůstane ve Švajcu. Vylovil bych jednoznačně Jemelku z Olmíku, dokud ho neshrábnou Holanďani.

  11. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    spivi     před 7 lety 01.01.2018 17:05 |  
    2 2

    Zajímavé jak tu lidi počítají se Sobolem ktery u nas byl na hostovanito bez opce

    • Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

      Kenny     před 7 lety 01.01.2018 17:45 |  
      4 0

      To hostování by mělo být do léta.

  12. Re: Slavia má na seznamu i Pokorného, Rotaň by se mohl vrátit do Kyjeva

    Jalo     před 7 lety 02.01.2018 00:26 |  
    2 1

    Já bych si to představoval nějak takhle : Halil s Ruslanem,Simonem (má na to právo odejít,už toho pro náš udělal hodně),Dušanem (kvůli jeho zdrav. problémům) a Laštůvkou by opustili kádr. Jako brankáře bych přivedl Koláře.Určitě bych přivedl stopery.Máme pouze Jugase,který je na tom velice dobře (jako stoper),Frydrych je už spíše krajní obránce, MNN je radši na pozici DMF,on potřebuje ještě někoho za sebou (bylo to mockrát vidět).Určitě by byl na místě záložník a na 100% útočník s obrovským talentem a chutí hrát fotbal ( věk kolem 22 - 24 let).Milan přece už jen stárne a Slavia by potřebovala adekvátní náhradu.Ale útočník by se klidně mohl odložit na léto.