Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká.

Komentáře (40)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

    zeleznik2     před 7 lety 26.12.2017 22:56 |  
    21 1

    Pokud je skutečně zájem z naší strany a pokud tento hráč nemá zájem za nás hrát, tak nemá cenu jej přemlouvat, takové hráče nepotřebujeme..

    • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

      ŽerykRWS     před 7 lety 27.12.2017 00:16 |  
      3 6

      Na tenhle post mame hracu jeho kvalit dost, doufam ze neprijde opet 10 novych. Pavelku nebrat, at radsi vyzkousi dorostence.

      • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

        Travinho     před 7 lety 27.12.2017 12:19 |  
        8 2

        Všichni musí jít postupnými kroky. Dorostenci by nejprve měli začít někde v menším klubu na hostování.

        • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

          ŽerykRWS     před 7 lety 27.12.2017 19:42 |  
          3 11

          V minulosti jsme odchovali výborné hráče, kteří na hostovačce nebyli. Hostování v druhé a třetí lize, kde si kopou na ulici, není to stejné jako mistrák za Slávii. Lituju, že v klubu ztratil slovo Šimáně, který si uvědomoval, že musíme jít právě postupnou cestou přes mládež a její zapojení v A. Dorostenci dostali možnost jen v přáteláku v Rumunsku a hned z toho bylo překvapení. Nesouhlasím s Vámi, ani s dozatimním chodem v klubu. Odejde čína a nemáme nic, než mládež. Dík za mínusy :)

          • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 27.12.2017 20:35 |  
            5 1

            No pokud vim,tak mladez je na tom docela dobre (na ceske pomery nejlip jak muze).. vsechny tymy az po u19,jsou na prvnich mistech svych soutezi. Takze az odejde cinan a zbudou prachy jen na Pliska a jeho program,tak jsme,co se mladeze tyce,porad v klidu..

            • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

              ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 01:16 |  
              1 11

              To je hezký, ale dorostenci nám utíkají, jelikož nevidí šanci dostat se do prvního teamu. Neříkejte, že jste viděl jediného dorostence v zápase áčka za poslední rok. Třeba Král co nám frnkl do Teplic nebude horší než Pavelka. V téhle úrovni jsme na tom nejhůře z ligy. Jen nakupovat není umění, ale když jsme s tím spokojení...

              • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                majklinho (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 08:54 |  
                3 0

                Chápu, taky se mi to moc nelíbí, ale myslím, že to byl jeden z důvodů angažování dua JN-JiT.

                • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                  ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 11:52 |  
                  0 1

                  Snad to byl taky jeden z důvodů, uvidíme časem

              • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 12:05 |  
                5 0

                Hale a nebude to spis tim,ze v tehle kategorii uz se s tim mnoho delat neda a pokud do tehle kategorie chces nejake extra hrace,tak uz jsou pod smlouvami a stoji balik. Je to nasledek dob Rebicka,kdy jsme proste nemeli tak dobre hrace v mladezi (nemeli jsme jim oproti konkurenci co nabidnout) a ty ted dorostli prave do dorostencu a junioru. My jsme se podle me spravne vydali cestou nakupu zaharanicnich reprezentantu do teto kategorie. Kdyz chces budovat mladez,tak musis zacit odspodu. Alex Kral je kapitola sama za sebe,zde xkrat probirana. Jen ve strucnosti: frajer chtel v dorosteneckem veku hrat/trenovat za Acko a kdyz ne tak prestup. Podivej se na nej v Teplicich. Takhle mlady hrac muze jit hrat na hostovani tak maximalne do tech Teplic,urcite nemuze hrat o pohary a o titul a jeste si to vynutit. To by musel byt uplne jinej talent..

                • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                  ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 14:20 |  
                  0 6

                  Pravda, chyby předchozích umělců jsou opravdu drastický, viz Jankto, Simič, atd. Dobrou práci v mládežnických kategoriích taky vidíme, ale pod JŠ nebyla žádná možnost těžit z toho do budoucna. Ti mladí nebudou chtít hrát věčně v juniorce, resp. hostovat na Žižkově, je jim 19, to nejsou mimina. Král odehrál 13 zápasů a 1000 minut za Teplice, je v repre U21, v 19ti letech slušný. Místo Jugase, kterej dělá kiks za kiksem, Floa, Laštůvky, Šventa, Altintopa, Hromady, Rotaně se mohli točit u týmu mladí 19ti letí dorostenci a hůř jsme nedopadli, pro budoucnost rozhodně líp. Věřím že nebude JiT pokračovat v nastavenejch kolejích.

                  • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 14:39 |  
                    3 0

                    Ja nerikam,ze to jsou mimina ale ze zrovna tohle hraci nemaji vykonost hrat na urovni,na jake chceme hrat. A to z duvodu,ze se jim v poslednich 8 letech nevenovala patricna pece na urovni. A ted je nechci nijak odepisovat,osobne je neznam a jejich vykonost detailne nesleduji ale beru to ze sytemoveho pohledu. Ad Kral - jedna vec je vykonost,ktera me zatim nijak neudivuje a druha vec je hlava. Je dobre mit v tymu nekoho kdo ai uz v takovemhle veku diktuje,za jakych podminek tady bude pusobit? Mohl jit na hostovani ale to by o neho nebyl zajem,protoze to zadnej super talent momentalne neni. Dobrej ano ale ne hvezda,ktera by mela mit zvlastni zachazeni. A samozrejme vsichni cekame,ze ta systemovost se zmeni. Nejlepsi by bylo becko/farma ve treti/druhe lize s nasim trenerem,systemem a servisem. Snad k tomu nekdy brzy dojde.

                    • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                      ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 15:12 |  
                      0 4

                      Vy podsouváte Královi zkažený charakter, ale já četl, že mu klub nenastínil, ani jestli půjde hostovat, nebo do A. To není přehnaný nárok, na konci smlouvy, když jste reprezentant a nechcete hrát do 23 v juniorce. Nedivím se mu že odešel. Taky doufám v B tým ve druhé lize, snad bude líp.

                      • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                        Sedrousek     před 7 lety 28.12.2017 18:15 |  
                        0 0

                        No ono je taky dulezity kde jsi to čet a kdo to napsal!!

                        • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                          ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 18:41 |  
                          0 1

                          To je fakt, ale odsoudit hrace na zaklade domnenky taky neni fer.

                          • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 22:14 |  
                            0 0

                            viz moje odpověď na předchozí rekci..

                      • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 22:14 |  
                        2 0

                        Já to slyšel z úst nejpovolanějších. Samozřejmě mohl si to ten člověk přibarvit ale nemám důvod mu nevěřit.. Takže žádná domněnka..

          • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 13:29 |  
            3 0

            Důležité je, že do nižších ročníků chodí do Slavie hráči z celé republiky. V létě šli na zkoušku do U16 tři kluci hrající za klub poblíž Ostravy. Všichni uspěli a tak zůstali ve Slavii, už na tom lze vidět, že Slavia se nerozhlíží jen po Praze a okolí, ale hledá talenty skrz celou republiku a to ještě v ideálním věku, kdy hráči nejsou pod smlouvami. Za tři roky pokud budou mít kvalitu, tak se můžou ukázat v A-týmu...
            Dokonce ani některé ligové týmy neuzavírají s hráči ve věku 16 let smlouvy a tak se dají získat velmi snadno. (Markovič ze Sigmy)

            • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

              ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 18:56 |  
              0 4

              Pod JiT snad sanci casem dostanou, za Silhavyho by meli peska.

          • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

            Travinho     před 7 lety 28.12.2017 17:02 |  
            4 1

            Proti Craiově hrál významný časový úsek pouze Bucha, tak z toho zase nedělej bůhví co.

            • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

              ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 18:52 |  
              1 5

              Prave ze Bucha byl jedinny kdo si za A v 2017 mohl zahrat, coz je smutny, ikdyz dal gol a zahral dobre, dalsi sanci nedostal. At skoupi klidne pul evropy. Tudy cesta nevede.

              • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

                Travinho     před 7 lety 28.12.2017 20:06 |  
                2 0

                Šanci měl dostat především v přípravě. Do rozjetého vlaku se už naskakuje těžko.

    • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 27.12.2017 12:09 |  
      4 2

      Ano, vlastně bychom neměli vůbec oslovovat hráče jako první ale jen čekat, kdo se ozve nám, že za nás chce kopat.
      Kdo tu hrát chce ten se ozve, ostatní tu nepotřebujeme....
      omg...

    • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

      mig52     před 7 lety 27.12.2017 13:01 |  
      8 1

      Tak on nemá zájem proto, že se mu daří v Turecku a zahraniční smlouvy jsou určitě zajímavější, než naše. To není nezájem o Slavii. Já také půjdu dělat přes cestu ke konkurenci, když mi dá za stejnou práci 2x víc. Navíc, také nejsem přesvědčen o tom, že jeho post nás nejvíc trápí a že ho tudíž tak nutně potřebujeme.

  2. Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

    rybarmirek     před 7 lety 27.12.2017 07:27 |  
    9 4

    Nenechte se zmást deníkem Spart,který všechno upravuje tak,jak se mu hodí.Počkejme si.Ale já se domnívám,že Pavlenku nepotřebujeme.My potřebujeme pořádného brankáře a jednoho krajniho beka,ktery umí nacentrovat a především bránit!Ostatní hráči oziji příchodem nového trenér a,kdy každý začíná od začátku a uvidíte,jak se budou chtít ukázat!

    • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

      DF007     před 7 lety 27.12.2017 07:51 |  
      14 0

      Tak Pavlenku bychom zrovna potřebovali. Pavelku asi méně :-)

    • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 27.12.2017 12:08 |  
      6 0

      až na ten detail, že je to z iDnesu...
      A neni Pavlenka jako Pavelka...

    • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

      Jachym     před 7 lety 27.12.2017 13:25 |  
      3 0

      Ano, potřebujeme pořádného brankáře. Průměr (nejlépe hodnocený gólman bundesligy) nestačí...:-))

  3. Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

    Ragnarok     před 7 lety 27.12.2017 08:26 |  
    1 2

    Nenechal bych se tím ovlivnit. Bůhví, co si na tom ten deník vymyslel. Stejně myslím, že posily jsou dávno domluveny, minimálně, že si na to dal sportovní ředitel s protějškem ruku a jen se to dotahuje papírově. Jde o to, aby měl nový trenér tým hned pohromadě a měl možnost mu vtisknout svůj rukopis. Já třeba slyšel o jménech jako Skalák, Kolář, Coufal, Pokorný, Zajíc, Ševčík u některých jako do budoucna.

    • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

      Hlavis     před 7 lety 27.12.2017 09:15 |  
      3 2

      Mě by se líbil slovak Albert Rusnák, mladý rychlý ofenzivní záložník. Ale vzhledem k tomu ze působí v Americe a je mu 23 pochybuju ze by mel zájem zrovna k nám. Ale na tyhle typy hráčů bych se zaměřil takový mladší Stoch na jiném postu.

      • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

        sicilianbrno     před 7 lety 27.12.2017 10:14 |  
        2 2

        Ten Rusnák se mě společně s Lobotkou libili na nedávnem evropském šampionatu do 21let nejvíce. Obličejem vypadá jak náš Sýkora, ale technikou je na tom ještě líp...škoda, že tento hráč se nejspíš do evropy vracet nechce...

  4. Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

    ŽerykRWS     před 7 lety 27.12.2017 17:46 |  
    1 17

    Nesouhlasim. To neni spravna fylozofie. Nejlepsi dorostenci maji hrat v acku ! Ti druzi pak na hostovani. I za cenu ze trener posadi zahranicniho hrace, ktery neni v top forme. U nas to delame spatne, kazdy chce nejdrive uspech, ale nikdo neresi skutecnost, ze nasi talenti utikaji z akademie. Snad to JiT a JN napravi.

  5. Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

    Pava1     před 7 lety 27.12.2017 19:21 |  
    0 0

    Mám prosbu.Je to mimo téma.Nevím zda chybu mám jen já nebo i ostatní,ale jen na zdejších stránkách mám strašně malá písmenka a nevím co s tím.Všude jinde je to normální.Poraďte mi .Děkuji.

    • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

      Rottax (přítel SN)     před 7 lety 27.12.2017 19:58 |  
      0 0

      Já to mám v pořádku! :)

    • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

      urs (přítel SN)     před 7 lety 27.12.2017 20:01 |  
      4 1

      Zkus pravej Ctrl a nad nim vedle bekspejsu máš + a - nebo písmenka jako nula, devět atd. Zkus podržet ten ctrl a zároveň zkoušej jednotlivé mnou jmenované klávesy - většinou ta nula vrací původní velikost zobrazení a plus a mínus je zvětšují, resp. zmenšují

      • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

        Pava1     před 7 lety 28.12.2017 09:43 |  
        1 0

        Hotovo děkuji za radu,už to maká.

        • Re: Slávistické vábení Pavelku nezajímá. Chtěl bych zůstat v Kasimpase, říká

          urs (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 15:58 |  
          1 1

          To jsem rád :)