Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, který září v Turecku

Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, který září v Turecku

Komentáře (220)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Pepibican     před 7 lety 18.12.2017 14:58 |  
    9 1

    Kolář, Pavelka ano, Kúdela určitě nee, ve 30 letech už se to nemá šanci naučit.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      murena     před 7 lety 18.12.2017 15:08 |  
      13 0

      Souhlas Kudelu určitě ne pokud nebude Deli máme Jugase Ngadeua Frydrycha v Bolce Chaluše.

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 20:57 |  
        1 0

        Tak to je pánové vidět, že jste Lb moc nesledovali. Oni hrají se stopery, kteří jsou technicky na výši a hlavně konstruktivní. Míša a Frýďas to nejsou ani náhodou (samozřejmě zase mají jiné přednosti), tzn. zbývá Jugy a Deli a to je málo.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      Vici     před 7 lety 18.12.2017 20:21 |  
      3 0

      Tak pro mě je Kudela nadstandartní hráč. Velkej přehled ,dobrá rozehrávka atp. Každej stoper nemusí mít 2 metry (viz. Mascherano) zvlášť v domácích zápasech by se hodil aspon by se na rozehrávku nemusel stahovat naš střední založník.

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Pepibican     před 7 lety 19.12.2017 06:58 |  
        2 0

        U mne proti Kúdelovi hovoří věk, v březnu mu bude 31, perspektiva už veškerá žádná, nepotřebujeme snad látat sestavu na jednu sezónu, ale tvořit tým konkurenceschopný do dalších let. Hráč je třeba dobrý, ale kdyby byl aspoň o 2-3 roky mladší. Máme Chaluše, za rok dva se vrátí Suchý.

  2. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Arya     před 7 lety 18.12.2017 15:08 |  
    1 1

    "Žhavé přestupové hity" :D
    Ach,ta novinařina.

  3. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Alanor (admin)     před 7 lety 18.12.2017 15:15 |  
    13 16

    Já bych neohrnoval předem nos ani nad Kúdelou. Na ligu je to dobrý hráč a navíc by nám měl pasovat do nové koncepce. Tedy konstruktivní hra už od stoperů.

    Také nám už skončil Bílek a jako obvykle je značný zájem o Deliho a Ngadeua. Deli má navíc výstupní klauzuli, takže je Slavia bezmocná. Takže pokud alespoň jeden z Afričanů odejde, tak Kúdelu využijeme.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      M@rvin     před 7 lety 18.12.2017 15:27 |  
      22 0

      Tak je otázka, jestli být "na ligu dobrým hráčem" je ta správná kvalifikace pro naše budoucí posily.

      A popravdě se mi vůbec nelíbí myšlenka, prezentovaná v článku, že by k nám měli přicházet už jen prověření hráči, které Nezmar (případně spolu s Trpišem) dobře zná. Ale nevím, nakolik je to jen spekulace novinářů.

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        (#58882)     před 7 lety 18.12.2017 16:36 |  
        2 2

        Před utkáním s Astanou ji jeden z přispívajících výsměšně nazýval Chlastanou,kterou přejedeme.Chlastana to ale dala dopít nám.Stejně tak by nemuseli být ani odsuzováni předem i hráči,kteří tady ještě navíc nejsou.A nejen hráči.

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        mig52     před 7 lety 18.12.2017 17:19 |  
        3 7

        Jasně, lepší je přivést neprověřené Altintopy apod.

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          Sešívaný     před 7 lety 18.12.2017 18:04 |  
          10 2

          V kolika zápasech dostal Altintop šanci? Ve dvou? Tomu říkám dát mu šanci se ukázat. Pak už počítal jenom minuty. Ani do závěrů zápasů jako proti APOELu nebo Astaně, kdy bušíme do 10 členné obrany a nepotřebujeme rychlíky, ale spíš chytré techniky, kteří dokáží něco vymyslet na pětníku a dobře zakončit, šanci nedostal.
          Jestli něco v případě Altintopa vyčítat, tak to, že jsme pořídili hráče, kterého nepotřebujeme (na pozici podhrota, jehož čistou podobu v našem rozestavení ani nemáme).

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:21 |  
        2 0

        Když přešel do Liberce, tak si ze Žižkova taky stáhl k sobě spousta hráčů, například Hovorku, Folprechta, Bartošáka. O rok později se mu povedlo přitáhnout k sobě, i když jen ve formě hostování Součka.
        Takže se to tak trochu dalo i čekat, že něco podobného nastane.

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          mats     před 7 lety 18.12.2017 19:50 |  
          0 0

          Tak je fakt, že už s příchodem Jana Nezmara se dalo čekat, že v nejbližším přestupovém okně se budou pravděpodobně probírat hráči, kteří prošli Libercem...

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      Ados     před 7 lety 18.12.2017 16:12 |  
      14 0

      Ano, na ligu dobrý hráč. Možná tak pro Liberec, Jablonec apod. To opouštíme od ambic po nepovedené půl sezóně? Proč raději za každou cenu neudržet současný stopera a během jara nevytipovat perspektivního obránce? To by mi přišlo daleko víc koncepční, než sem tahat Kúdelu, který to nejdál dotáhl do nadprůměrných klubů v ČR.

      Za příchod Nezmara jsem byl rád, ale jestli budeme kádr lepit podobnými "posilami", tak rozhodně nebudeme silný středoevropský tým, o kterém se tu v létě mluvilo.

      Jinak by mě Alanore zajímalo, jestli bys podobný názor na Kúdelu řekl i v létě, kdy se neřešila otázka trenéra a všechno šlapalo?

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        mig52     před 7 lety 18.12.2017 17:23 |  
        0 1

        Krob jasně řekl, že za 2melouny v eurech nikoho kupovat nebudeme, tak se budeme muset smířit s mezinárodním průměrem, byť ten, jak nám bylo řečeno,pro Slavii nestačí. Prostě "vývoj".

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 21:52 |  
          4 0

          Jasně, protože teď jsme takový nadprůměr, že vypadáváme s velkokluby typu APOEL nebo Astana.

          Já se s mezinárodním průměrem smířím velmi rád, protože zatím jím ani omylem nejsme. A s vyhazováním stovek milionů do luftu za přestárlé a neperspektivní hráče jím ani nebudem.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      murena     před 7 lety 18.12.2017 16:26 |  
      10 0

      Ahoj Alanore na ligu možná jo, ale na co máme v Bolce Chaluše ? Než Kudelu je lepší stáhnout a zapracovat Chaluše můj názor.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 16:44 |  
      9 8

      Nezmar ešte nic nepředvedl, ale tady už má pozici, že by mu snad prošlo i angažování Řepky se Sivokem,...tak ešte Potocnyho a budeme mít supr kádr na CHL...

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 16:53 |  
        4 0

        Pokud ho vedení angažovalo, tak by přece takové pravomoci a tím pádem i odpovědnost měl mít sportovní ředitel hned od začátku.

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 16:57 |  
          8 5

          Tak určitě, ale vadí mi jak se z něj dělá Pánbůh aniž by stačil ještě cokoliv udělat a na JSDVCD se tu kydaj samý neúspěchy...#soryjako

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            mig52     před 7 lety 18.12.2017 17:29 |  
            1 1

            Právě, že ještě nestačil nic udělat, někdo něco napíše do novin a ty už ho "mastíš" a ironizuješ.

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:55 |  
              0 3

              Tak znáš mě ... :-)

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            belmis (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:31 |  
            0 0

            Neboj, bude dobře, za čas si ho také oblíbíš :-)

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 18:01 |  
              3 0

              Netvrdím, že ne, ale zatím nemám důvod... :-)

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 17:50 |  
            0 2

            to chce klid a nohy v teple...

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      hiker42     před 7 lety 19.12.2017 08:52 |  
      0 0

      Kúdela = perspektivní hráč (za 3 měsíce mu bude 31 let, před 10 lety první a poslední start v repre) dle nové koncepce pro ambiciózní tým. A to, že využijeme Kúdelu, Ti řekl Šilhavý nebo Trpišovský??

  4. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Robinator     před 7 lety 18.12.2017 15:19 |  
    4 0

    hlavně ať se to už rozsekne

  5. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    TSeguinTS     před 7 lety 18.12.2017 15:26 |  
    16 0

    ''Éra drahých neprověřených posil je ve Slavii pravděpodobně definitivně minulostí''

    Když pominu to sousloví ''pravděpodobně definitivně'', tak tu mám už jen jednu výhradu. To jako Danny, Stoch, Rotaň a Altintop jsou neprověření hráči? Tak to se teda těším na ty prověřený.

  6. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    malan (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 15:36 |  
    20 6

    Nechci ze Slavie Reichenberg No.2! Děkuji.

  7. Pavelka

    Jachym     před 7 lety 18.12.2017 15:46 |  
    2 4

    Jméno Pavelka bych bral ve Slavii všemi deseti. Bylo by ale třeba prohodit dvě prostřední písmena a přidat za ně "n" a takového borce postavit do brány:-) Bez toho to moc přidané hodnoty asi nebude.

  8. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    dupy77     před 7 lety 18.12.2017 15:56 |  
    7 1

    Pavelku a Koláře bych bral všemi deseti

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 16:53 |  
      3 1

      Já taky

  9. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Maty22     před 7 lety 18.12.2017 16:18 |  
    3 2

    Místo Kúdeli Pokornýho.






















    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      Jachym     před 7 lety 18.12.2017 16:23 |  
      26 1

      Jak je vidět z tvého příspěvku, je na seznamu posil ještě spousta bílých míst...:-D

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        dalislavista     před 7 lety 18.12.2017 17:04 |  
        2 0

        Aspoň nám je nepřetáhne někdo jinej...

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          mats     před 7 lety 18.12.2017 19:53 |  
          0 0

          Přesně tak, to je v rámci utajení... ;-)

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:10 |  
        0 0

        :-)))

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      pinochet     před 7 lety 18.12.2017 18:19 |  
      1 0

      Ani jednoho!

  10. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    el_moscardon     před 7 lety 18.12.2017 16:22 |  
    9 4

    Děje se něco s penězi? Nebo proč nastává změna a průměr zase stačí?
    Kolář OK, Pavelka mě nechává v klidu a Kúdela opravdu ne. Jsme Slavia, mistr ligy, ne Liberec!

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 16:33 |  
      3 1

      Kolář všemi deseti, Pavelku asi taky (narozdíl od Nezmara ho nemám vubec na očích, tudíž netuším aktualní formu). Ten Kúdela je zminován nejspíš pro svoji univerzálnost jak na stoperu tak na křídle, ale v obou případech by to byl pouze na pozici náhradník, což nevím jestli by přijal. Ten Chaluš by se jevil jako lepší varianta...

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      knawi     před 7 lety 18.12.2017 18:01 |  
      4 1

      Nějak jsme zpyšněli, věřím, že ne na úkor zdravého rozumu!

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      mig52     před 7 lety 18.12.2017 19:13 |  
      2 1

      Dělo se s penězi. Stadion stál cca miliardu.

  11. Chaluš

    JS (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 16:23 |  
    13 1

    Čeká v marné Bolce, až ho zavoláme domů... raději jeho než Kúdelu.

  12. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 16:28 |  
    2 2

    za mě akorát snad toho Koláře, brankáře rozhodně potřebujeme a on předváděl dobré výkony..akorát nemá toho ještě odkopáno tolik...Pavelku nepotřebujeme (a to ani v případě, že odejde Rotaň + Altintop), ledaže by někdo další z našich středních záložníků odešel, ale nevím, dlouho jsem ho neviděl hrát. A Kúdela jako možná náhrada za Deliho? To je snad vtip...

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 16:40 |  
      2 4

      Pokud by odešel Rotan, tak logicky hráč typu Pavelka se hodně hodil. Pokud je v dobre herní formě, tak bych ho určitě bral.

  13. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    qwertz0099     před 7 lety 18.12.2017 16:32 |  
    2 1

    Před nějakou dobou nám vadil Kudela, momentálně Kúdela. To je dost divná náhoda...

  14. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Alanor (admin)     před 7 lety 18.12.2017 16:50 |  
    14 3

    K Chalušovi - tam bylo prezentováno, že jde do Boleslavi na 2 roky, přičemž si ho Slavia může stáhnout po roce. Vy víte něco navíc, že si ho můžeme stáhnout už teď? Nebo jen nadáváte a ani nevíte, že to dost možná nejde?

    V létě sem chodila velká jména a všichni jsme tu jásali. Na trávníku to pak mnohdy sláva nebyla. Třeba méně hvězdné jméno odvede na trávníku o to více práce. Fakt bych to nechal na vedení. On je lepší skutečný tým postavený na dobrých hráčích, kterému dává lesk pár rozdílových hvězd, než mít nesourodou skupinu samostatně hvězdných hráčů, kteří netvoří tým.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 16:52 |  
      10 6

      Koukám, že Nezmar to vzal zatím přes langusty...

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Alanor (admin)     před 7 lety 18.12.2017 17:05 |  
        12 3

        A musíš ty hned nadávat na všechno, o čem nic nevíš? Nezmarova koncepce posune fungování klubu o notný kus dopředu. Nevím, jestli si hned všechno sedne hned, ale z dlouhodobé perspektivy je to ta nejlepší cesta, jak si zajistit úspěchy. Jinak by fotbal fakt neměl logiku.

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:15 |  
          7 3

          Au, že bych šlápl na kuří oko ? Bejvaly časy kdy jsme si tady z toho dělávali srandu , ale to už je asi v nenávratnu...

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            Alanor (admin)     před 7 lety 18.12.2017 17:19 |  
            9 4

            Sorry, fakt mi přijde hloupý dělat z možný posily hned nekopu. Lidi tu začínají být strašně namlsaní. Kdyby teď přicházel Bořil z Boleslavi, tak už úplně vidím, jak ho lidi budou posílat pryč, že průměr nestačí. Přitom nám tu odvádí dobré služby a je povedenou posilou.

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              LA11     před 7 lety 18.12.2017 17:21 |  
              5 5

              Boril mel tu vyhodu ze prisel jako posila do tymu kterymu se svet obratil na ruby po letech tragickych..

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                Alanor (admin)     před 7 lety 18.12.2017 17:23 |  
                8 9

                A co jako? Platný je stále. Jen vnímání určitých lidí se posunulo a už jim není nikdo dobrý, když to není hned hvězda.

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:37 |  
                  10 5

                  Nesmysl,...

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  bongor     před 7 lety 19.12.2017 11:37 |  
                  1 0

                  Já nevím,jestli jsem něco nepropás,ale Nezmarovu koncepci bych rád znal.

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:26 |  
              7 1

              S namlsanosti absolutně souhlasím o tom vůbec žádná, mě jde o to, že se neměří stejným metrem a cítím že strany redakce náklonnost jednomu proudu, taxi tu tak poprudavam ;-))

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 17:55 |  
                3 4

                Přesně si to řekl "neměří se tu jedním metrem", u tebe to sedí jako poklice na hrnec, ty který tu máš určitý neoblibený hráče, v ten moment ztrácíš objektivitu a dáváš to hlasitě najevo...

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                bongor     před 7 lety 19.12.2017 11:40 |  
                2 0

                Namlsanost tady je,ale nejnamlsaněji vypadá to,že nestačí nejúspěšnější trenér od doby KJVCD a raději se půjde jiným směrem,u kterého nikdo neví jak může dopadnout.

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              Sešívaný     před 7 lety 18.12.2017 18:13 |  
              8 0

              Pokud přivedou 20-23 letého borce, tak klidně, ale proč musíme dovést 30 letého borce, který nepřevyšuje naše aktuální stopery? Deli, Jugas, Ngadeu, Frydrych jsou všechno minimálně na stejné úrovni jako Kúdela.
              Pokud přivést hráče, tak buď talent, od kterého se očekává růst, nebo hotového hráče, který převyšuje ty současné. U Kúdely nevidím ani jedno.
              Bořil v té době už nebyl nějaký mladý talent, ale rozhodně převyšoval naše tehdejší krajní obránce. Proto přišel.

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                bongor     před 7 lety 19.12.2017 11:43 |  
                0 0

                Jenže se zřejmě tady vychází z toho,že o Míšu,Simona i Bóřu je velký zájem na trhu,takže tady na jaře nemusí být nikdo z nich,proto je třeba někoho zajistit.Jestli je ale Kúdela ten pravej,to asi z nás nikdo neposoudí.

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  bongor     před 7 lety 19.12.2017 11:46 |  
                  0 0

                  A to jsem ještě zapomněl na Jugase,takže kdo za ty opory obrany?

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            LA11     před 7 lety 18.12.2017 17:19 |  
            3 4

            Spekulujeme tu nad tim co nam podsouvaj media a podle toho co mi ty medialni m...y podsouvaj mi to zni hruzostrasne ta koncepce :)

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          Fulham     před 7 lety 18.12.2017 17:27 |  
          10 0

          Tak se reaguje na článek....a podle něho ta koncepce - no vypadá , že kdyby místo Nezmara přišel Zdeno , tak vybrakujem Ševce i s Bobem... podle článků zatím.

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 17:51 |  
          0 6

          u smelyho klasika..a bude věkem hůř :-)

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          mats     před 7 lety 18.12.2017 19:56 |  
          0 0

          No jo, z dlouhodobé perspektivy... Na tu se tady ale zatím zas tak moc neslyší... Tak snad na ni bude mít dost času.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      Veta (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 19:13 |  
      18 0

      Alanore, dlouhodobě mám pocit, že se spíše shodujeme, než že bychom byli ohledně fotbalu v rozporu, ale teď?

      Fakt se tu nezlob na narážky o langustách, protože to fakt vypadá, že ti minimálně nasadil někdo růžové brýle nebo opil rohlíkem. ;)

      K věci:
      Máme 4 stopery Jugas, Frydrych, Deli, Ngadeu. Kdybychom uvažovali, že odejdou dokonce 2, tak odejdou mimo jiné za slušný balík.

      V rámci koncepce bych očekával dva scénáře:
      1) Snaha o náhradu stoperem s mezinárodní ambicí a věkovou perspektivou (mluvilo se o jménech jako Kalas nebo Simič, stejně tak tam patří Pokorný apod.)
      2) Pokus o nalezení druhého Deliho (trefa z ciziny) nebo Máry Suchého (české mládí).

      Absolutně nechápu fanouškovskou (jsme zde fanoušci) obhajobu hráče jako je Kúdela. Lehký ligový nadprůměr, za pár měsíců mu bude 31. Žádná perspektiva, jen zabrání místa a případně krátkodobá výpomoc. Takový transfer bych chápal na konci přestupového období, kdy týmu zbývají 1 stabilní a 1 mladý stoper a ostatní se zraní a je potřeba rychle někoho sehnat.

      Od kvalitního sportovního ředitele si slibuji to, co tu nebylo v létěa to nakupování / stavění kádru podle koncepce, perspektivy a herního systému. Typologicky například hráče, kteří se doplňují a zároveň dokáží zastoupit. Ne mít na křídla tak typologicky rozdílné hráče, jako máme atd.. Jinak teda případný pořízení Kúdely bych pochopil jen za předpokladu odchodu 3 ze 4 současných stoperů. Ale moje pochopení by bylo čistě manažerskotrenérské, jako fanouček bych byl nasranej. ;)

      A jako fanoušek tu chci Dannyho, Deliho, Stocha či Rotaně. Baví mě, ať již výkonem nebo tím "jménem" a tím, že se můžeme pyšnit, že jsou ve Slávii. A taky tu chci sakra lidi jako Necid. Chci na hřišti vidět hvězdy anebo ty, kteří mají SKS v srdci. Mám vás rád, čau. ;)

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Alanor (admin)     před 7 lety 18.12.2017 19:26 |  
        4 6

        Kde bereš jistotu, že se třeba o Kalase či Pokorného nepokusíme? Ale jejich získání bude dost obtížné a nemusí se povést. Teoreticky může odejít Deli i Ngadeu a spolu s Bílkem budeme na -3 stoperech. Proto si myslím, že mít Kúdelu v záloze nemusí být nějaká katastrofa. Nikde není psáno, že bude základním stavebním kamenem nového týmu.

        Jeden Kúdela je za mě ok, zvlášť pokud zapadá do hry, kterou chceme hrát. Problém by byl, kdyby všechny posily byly z této kategorie, ale to se neděje a dít nebude. Koláře a hlavně Pavelku beru o řád výš.

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          Veta (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 21:29 |  
          12 0

          Podle mě mícháš pátý přes devátý. Kdyby odešli Deli i Ngadeu, tak se kasa naplní tak, že snad nemůže být problém získat kvalitního a perspektivního stopera (teda, jestli máme sportovního ředitele, který vidí dál než na trasu Liberec-Praha). Nebo s tím snad nesouhlasíš?

          A Bílka počítat do argumentů? To je přeci úplně zbytečné, nehrál rok. Navíc si dovolím odhadnout, že stáhnout Chaluše nemusi být zase nijak nákladné. (Ne ze bych volal po Chalusovi do základu, i když bych rad nějakého mladíka v sestavě viděl. Ale spis ukazuji zbytečný argument proti zbytečnému argumentu - herní roli Bílka by Chalus určitě zvládl. Ty vole, když nad tím přemýšlím, tak jestli vlastně říkáš, ze jednou z prvních starosti nového ředitele je nahradit Bílka Kúdelou, tak...... :)

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          Gino     před 7 lety 19.12.2017 07:50 |  
          2 1

          Tak jestli budeme opouštět od Tvrdíkovo strategie a začneme to dělat Šimáněvsky, tak prosím.
          Ale úplně se po těch článcích a Tvých zdejších obhajobách cítím, jako kdybychom snad měli prachy jenom na jednu sezonu, ve který je to buď a nebo a když to nevyjde, tak holt musíme ze Slávky místo Basileje udělat takovej Liberec.
          A to se mi nelíbí, sorry jako.

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            bongor     před 7 lety 19.12.2017 11:53 |  
            1 0

            Ale na tu změnu strategie to docela ukazuje už od prohlášení Kroba,tak mě to nepřekvapí.Ale hlavně Alanore ,dej sem prosím Tě něco o té strategii Nezmara.Jak říkám,třeba to tu někde už bylo,ale já to přehlídnul.

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              amon     před 7 lety 19.12.2017 13:32 |  
              0 0

              koupit xy mladých hráčů, jednou za čas udělat UEFU a pak hned vše prodat a začít znova..

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      mig52     před 7 lety 18.12.2017 19:16 |  
      0 1

      Neplatilo to o Holíkovi ve Zlíně?

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Alanor (admin)     před 7 lety 18.12.2017 19:26 |  
        1 0

        Ne, Holík je ve Zlíně na přestup. Slavia má klauzuli na odkup za určitých podmínek.

  15. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    LA11     před 7 lety 18.12.2017 16:52 |  
    10 8

    Ja nechapu proc se zamerujou vsichni jen na kolare ? Proc vubec hledat golmana z cr ? Nechci tu kolare nejak shazovat ale podle me nema na tlak ve slavii.. jeho styl chytani mi prijde dost na nahodu a nohama ze by umel se taky rict neda.. kudelu nechci komentovat to je hrac do vrsovic ale max do bohemians.. a Pavelka? Tohle jestli je pravda tak nechapu nasi politiku! Chceme hrace co hraje u turka asi slusne (ja ho teda hrat nevidel v jedinym zapase) ale v repre bida.. to uz je ale delsi doba.. me se nikdy nelibila jeho hra jakoze by byl nejak vyjimecnej nebo rozdilovej.. a ted za nej chceme dat balik turkum? Proc? Snad je to drb! 100x radsi uvidim v acku Buchu, vypadal v zapase s craiovou velmi slusne az nadstandartne dobre ! Tahat zpatky okoukanyho pavelku do cr at zkusi nekdo jinej.. my to snad nemame zapotrebi nezmar nenezmar...

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      mig52     před 7 lety 18.12.2017 17:16 |  
      7 2

      Jasně, někdo něco napíše v novinách a chudák Nezmar tu už dostává přes hubu. Počkejte s těmi výprasky, až budou nějaké odchody či přestupy potvrzené oficiálně.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 17:58 |  
      5 1

      "nemá na tlak ve slavii", to si poznal pouze z definice srovnání Liberec Slavia? Tím pádem by si stene mluvil u Pavlenky a jak se nám jeho příchod vyplatil...Tento golman je hodně perspektivní, mě se jeho chytání a zpusob čtení hry moc líbí, navíc věk myslim 23let nám dává naději do budoucna..

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Tomastu     před 7 lety 19.12.2017 15:16 |  
        0 0

        Žádné budoucno, pokud bude opravdu dobrý , pak bude mít sny

  16. Zhavy hity pro slavii hahahahahaha

    LA11     před 7 lety 18.12.2017 17:13 |  
    1 11

    Doufam ze pan Nezmar je inteligenti clovek co vi o fotbale mnoho! Nechce se mi verit ze by si do Slavie privedl hrace co mu odesli z liberce.. kdyby to bylo naopak tak bych hodne rychle zacal pochybovat o jeho angazma a prinosu pro SKS..

    • Re: Zhavy hity pro slavii hahahahahaha

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:26 |  
      9 4

      Predpokladam, ze Nezmar je inteligentni clovek a vi o fotbale mnoho, kazdopadne vim, ze vi o fotbale 1000x vic nez ty. Tva pece o jeho prinos pro SKS je tak ponekud komicka.

      • Re: Zhavy hity pro slavii hahahahahaha

        LA11     před 7 lety 18.12.2017 17:56 |  
        5 8

        Vsechno se posouva i fotbal prinasi novy hrace a toci se a toci.. nestojim o to koukat na to ze se u nas postavi kostra tymu z hracu co nedavno opustili liberec.. to pak muzem tem klukum co nam vyhrali titul zamavat.. a kazdej rok se tesit na prebudovavani jako v liberci.. ne diky ! Cesta kterou sme sli byla dobra ! Vzdyt jsme proboha druhy v tabulce po titulovy sezone ! Co je na tom kurva spatne ???!!!??!! Chci aby se podepsal Necid ! Altintopovi bych dal jeste sanci ! Tahle omacka o pavelcich kudelech pokornych apod me nebavi! Mame u nas zkuseny hrace co prisli jsou tu pul roku a zase maj jit.. nejlip vsichni.. treba libereckej sykora je tu rok a nic velkyho jeste neukazal.. cekal sem jeho posun a ted po roce uz ani neobejde hrace!!! Nechci tyhle “provereny” hrace! Zlatej Danny Altintop Rotan Necid !

        • Re: Zhavy hity pro slavii hahahahahaha

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 18:04 |  
          2 6

          No tak se nekoukej, nikdo tě nenutí :) Když se chceš kochat zahraničními hvězdami za stovky milionů, zkus to na druhém břehu, tam jsou v tomhle přeborníci.

          Mě zase nebaví koukat na přestárlé, přeplacené zahraniční hvězdy, které se sem přišli před důchodem akorát tak vyprdět. Tisíckrát radši uvidím na hřišti Pavelky a Kúdely, protože u nich je alespoň naděje, že to bude dávat v našich podmínkách nějaký smysl.

          Prostě se to zkusilo, nefunguje to, a skutečná demence by byla se z toho nepoučit a jít současnou cestou dál.

    • Re: Zhavy hity pro slavii hahahahahaha

      TSeguinTS     před 7 lety 18.12.2017 17:49 |  
      7 0

      Asi pro tebe bude velké překvapení, že práce sportovního ředitele se začíná projevovat až tak za rok, dva. Nezmar vlastně ještě neudělal absolutně nic (z pohledu z venku) a ty už bys mu dával nůž na krk.

  17. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Srdcar114     před 7 lety 18.12.2017 17:30 |  
    9 0

    Myslím,že nejdůležitější je udržet oba černoušky.když odejde jeden,bude to pro druhého složité.Získat Pavelku a Koláře pokládám za dobrý tah.Když v diskusích čtu,že jsme měli nepovedenou sezonu,tak připomínám,že nový trenér,aby měl povedené působení,které bude odpovídat působení JŠ,bude muset být s týmem na konci sezony druhý.No a v další sezoně musíme ligu samozřejmě vyhrát.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      o-cab     před 7 lety 19.12.2017 11:39 |  
      0 3

      myslím že MNN by bylo dobré prodat a za něj přivést jiného:)

  18. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Tomas943 (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:40 |  
    4 1

    Za mě Kolář a Pavelka ano. Účely určitě ne, to tam raději dejte Chalupě nebo nějakého dorostenci. Samozřejmě nejlepší by bylo udržet Deliho. Nejlepší stoper co za posledních 30let pamatuji...

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:45 |  
      6 0

      Účely bych také nebral, raději tu chalupu :-)

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Fulham     před 7 lety 18.12.2017 18:00 |  
        1 0

        K jakému účelu ? Ha !

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 18:07 |  
          7 0

          K bydlení přece. Přišli jsme o Barák, tak aspoň tu chalupu

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Maty22     před 7 lety 19.12.2017 07:50 |  
        0 0

        Tak přece jen je v tom ta Rákosnįkova chalupa.

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        bongor     před 7 lety 19.12.2017 11:59 |  
        0 0

        Na co chalupu,vezmeme rovnou barák.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      Mejla1892     před 7 lety 18.12.2017 17:46 |  
      6 0

      Jazykem jakého kmene píšeš v druhé větě? :-)

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 17:47 |  
        0 0

        Jazyk: autokorekce

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          Mejla1892     před 7 lety 18.12.2017 17:50 |  
          0 0

          Radku, to samozřejmě vím, jen mi ta celá věta v tom kontextu přišla takhle hodně vtipná:-)

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        TSeguinTS     před 7 lety 18.12.2017 17:51 |  
        2 0

        Proč máte takový problém s druhou větou, já jí chalupu, teda chápu: ''Chalupa nebyla zřízena pro účely pánů Koláře a Pavelky, spíše bychom ji měli převést na naše dorostence''

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          Mejla1892     před 7 lety 18.12.2017 17:53 |  
          0 0

          No vidíš, stačilo to takhle vysvětlit a hned víme čí ta chalupa je:-):-):-)

  19. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    zdenek_prachar     před 7 lety 18.12.2017 18:07 |  
    9 2

    Přátelé,
    Vánoce na krku a my se tu štěkáme jak o život. Přitom nebyla oznámena ani koncepce p. Nezmara, ani jméno nového trenéra, dokonce ani to, zda nějaký trenér vůbec bude, o jménech posil či odcházejících hráčů ani nemluvě. Hádáme se tu jen na základě spekulací novinářů, s nimiž už snad máme dost zkušeností na to, abychom je brali s klidem.
    Co když je tohle celé jen kouřová clona? Já vím, jsem asi naivní, ale co když? Co když nás čeká bomba typu trenéra Zemana, stoper typu M. Suchého atd?
    Osobně bych nebyl nadšený z trenéra Trpišovského (myslím, že potřebujeme trenéra s jakýmsi mezinárodním přesahem a autoritou, osobnost za níž půjdou všichni hráči a současně osobnost, která se svým týmem prosadí nejmodernější metody od kondiční přípravy počínaje, přes maximální využívání datové a statistické analýzy až po atraktivní a moderní herní styl). Stejně tak si myslím, že hráči typu Kúdela nejsou kameny, na kterých by bylo možno budovat cokoli většího, než z evropského hlediska provinční klub.
    Ale na kritiku a hysterii je času dost, až se něco opravdu stane. Zatím se nestalo nic z toho, co by nám mělo zavdat příčiny k nespokojenosti či hádkám ohledně budoucnosti. Pojďme vyčkat oficiálních informací a nehrotit atmosféru jen na základě novinových článků...

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      mig52     před 7 lety 18.12.2017 19:19 |  
      1 1

      Zdenku, jeho jméno?

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        zdenek_prachar     před 7 lety 18.12.2017 22:26 |  
        0 0

        Tak kdybych měl přehled o evropských či světových trenérech takto jmenovitě, můžu jít dělat sportovního ředitele. Nejde mi o konkrétní jméno, ale o kriteria, která by klub jako Slavia podle mého laického názoru měl hledat či u trenéra požadovat. Ale dobře - kdybych měl prsten Arabely a mohl cokoli, tak třeba model Zeman jako šéftrenér a Trpišovský (nebo Ševela nebo třeba Šmejkal, prostě mladší ambiciozní a učit se ochotný trenér) jako asistent s rozšířenou působností a předpokládaný následovník ve funkci hlavního trenéra.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 20:03 |  
      3 0

      Tak teď sem se dozvěděl, že prej Trpis je jasnej, prej je tam toho na JSDVCD víc než nepostup a de to i z kabiny..

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        bongor     před 7 lety 19.12.2017 12:05 |  
        1 0

        Jarda prodal rohožku,napakoval se, a teď se všechno bláto tahá do kabiny

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 12:14 |  
          0 0

          Jo , neco v tomhle smyslu :-))

  20. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Kunetice     před 7 lety 18.12.2017 18:18 |  
    4 5

    No tak to vypadá po tom prohlášení že v Číně omezí investice za zahraničních klubů že se to začíná týkat i nás i když nás v létě vedení ujišťovalo že se to Slavie netýká tak po prohlášení pana Kroba o posilách si myslím že nás to zasáhne a dost podstatně a o týmu na úrovni třeba Basileje si můžeme nechat jen zdát a honem z hrušky dolů!
    Ale budu rád pokud se mílím !?

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      Sešívaný     před 7 lety 18.12.2017 18:33 |  
      6 0

      Nemyslím si, že to myslel tak, že Číňani zavřeli kohout, spíš, že zjistili, že nalít desítky milionů do hráčů nemusí přinést kýžený efekt. Danny nás stojí na přestupovém bonusu a platu desítky milionů. Ano, je to pan hráč, ale měl pro tým větší přínos než třeba Hušbauer, který stojí mnohem méně? Opravdu pro nás odvede práci, za kterou se vyplatí mu dát celoroční rozpočet slabších prvoligových klubů?
      To je, si myslím, otázka, kterou si teď pokládají. Jak nám ukazuje Sparta, dají se utratit i stovky milionů za hráče, kteří přehrají sotva průměr ligy.
      Spíš je to otázka přínosu/nákladů než nedostatku peněz. Limity na čínské investice se týkají investic třeba do anglickým týmů, které jsou v úplně jiných řádech.

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        amon     před 7 lety 19.12.2017 13:42 |  
        1 0

        ale prd. Proti Astaně byl nejlepší a kdyby všichni na něj jen nečuměli, když měl balon na noze a rovnou se rozeběhli a jen čekali, kdy jim to přistane na noze, tak mohlo být vymalováno už po půli. Je nechci v Edenu čumět na kšiltovku a Kúdeli, ale Dannyho, Stocha, když na to máme.
        Pokud chceme být Středoevropský klub, tak to nemůžeme stavět jen na hráčích z ČR a SKK. Notabene, pokud máme peníze

  21. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Sešívaný     před 7 lety 18.12.2017 18:24 |  
    9 1

    Kolář asi ano, Pavelka nevím, Kúdela ne.

    Proč si nedat pár měsíců čas, pořádně promyslet novou koncepci, proskautovat hráče a přivést je pro léto?
    Nemyslím si, že toto okamžité přivádění svých koní je nějaká koncepce.
    Dalšího stopera momentálně nepotřebujeme a stejně jako Pavelka dokope sezónu i Rotaň a aspoň se využijí utopené náklady v podobě přestupového bonusu a platu. Navíc se od takto zkušeného borce můžou učit mladí a Nezmar a spol. budou mít klid na nalezení posil.
    Že v létě bude málo času na zapracování posil? Ten tým nepotřebuje překopat, ale lehce vhodně doplnit a to (kromě brankáře) počká klidně do léta.

  22. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 19:14 |  
    3 1

    Laické okénko: Kolář určitě ano, Pavelka možná, Kúdela ne.
    Ale co já vím, třeba nám Kúdela vystřílí v příští sezóně postup do LM :).

  23. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Kzlo     před 7 lety 18.12.2017 19:38 |  
    1 8

    Tak jestli maji byt hráči jako Kudela posily pro Slavii tak to je jasny ustup z ambici. Samozrejme na 2-3 flek v lize to stacit bude ale to je tak vsechno.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      Ondráš     před 7 lety 18.12.2017 20:24 |  
      6 1

      Prosím tě a s jakými superstar hraje Plzeň?? Není to o jménech, ale o přínosu pro tým..my musíme mít TÝM, ne spolek super individualit..ten nám nikdy nic nevyhraje

  24. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Ragnarok     před 7 lety 18.12.2017 20:02 |  
    12 2

    Mrzí mne, jak je Jarda Šilhavý vláčen médii od Mádla po Podroužka, jak bude zítra odvolán. Už zítra, už zítra, už zítra... Mrzí mne, že vedení s tím nic neudělá a jasně neřekne, jaká je situaci. Kdokoli by byl v situaci trenéra, tak by to kousal velmi těžce. Přeji Jardovi hodně dalších úspěšných let. Ondřej Kúdela podle mne není pro nás posila, je dobrý, ano, ale posilou pro nás není, Pavelka jistě, ale podmínky asi budou hodně náročné, Kolář v pořádku.
    Jardovi Šilhavému vděčí minimálně tři lidé za nakopnutí kariéry do výšin, o kterých se jim před rokem ani nesnilo. Barák měl pod Uhrinem tvrdý chlebíček, Jarda mu dal důvěru a nakopl ho k luxusní kariéře. Na Lüftnerovi postavil trenér obranu a opět, nakopl ho k pozici jednoho z lídrů Kodaně a o Pavlenkovi nemá smysl mluvit. Ten se střídal s Berkovcem a až Jarda ho určil jasnou jedničkou, Jirka se enormně zlepšil a nyní je téměř nejlepším gólmanem bundesligy a z Brém půjde určitě za velkou sumu na prestižnější adresu. A na tohle se v souvislosti s JŠ zapomíná, že těmito přestupy vydělal dost peněz, byť se vedení mělo snažit vyjednat lepší sumy.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 20:05 |  
      7 0

      Bude odvolán, je to hotový...

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        mats     před 7 lety 18.12.2017 20:15 |  
        1 1

        Pokud tomu tak skutečně bude (a nakonec asi ano, divil bych se po vší té mediální masírce ;-) ), nastupuje u mě tak trochu stav "opatrného očekávání", čím výsledky trenéra Šilhavého nový kormidelník tak výrazně převálcuje. Třeba ano, třeba to bude podobné, třeba budeme v brzké době zase měnit dál... těžko v této chvíli předjímat.

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 20:41 |  
          1 0

          Můžu ti to ráno překopírovat do soukromy zprávy , mám to na Twitteru a píšu z telefonu, dost blbě se to kopíruje, ale docela mě to od JSDVCD překvapilo, jakože jsem ho tu bránil jak husiti Tábor..a mediální masirka s tím nesouvisí...

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            JS (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 21:12 |  
            0 1

            A jaké jsou ty další důvody, smely? Nestaví mlaďochy? Brání se "moderním trendům" ?

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 21:38 |  
              0 0

              Máš to ve zprávě...

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                Ados     před 7 lety 18.12.2017 21:47 |  
                5 0

                Muzou i ostatni vedet o co jde?

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  Nascimento     před 7 lety 18.12.2017 22:01 |  
                  0 0

                  Taky by mne zajímalo, o co se jedná.

                  • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                    Varis     před 7 lety 19.12.2017 08:08 |  
                    0 0

                    I mě :-D děkuji

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                Mates204     před 7 lety 18.12.2017 22:09 |  
                0 0

                Taky bych poprosil o zprávu :)

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 22:50 |  
                0 0

                Me by to taky zajimalo samozrejme :) predem moc dekuju!

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 11:21 |  
                0 0

                prosím prosím, já jsem taky drbna :)

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                Boss82     před 7 lety 19.12.2017 13:10 |  
                0 0

                Mohu také poprosit o info o našem stále ještě současném trenérovi do soukromé zprávy? Předem díky.

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            mats     před 7 lety 18.12.2017 21:44 |  
            0 0

            Tak to bych byl rád, kdybys moh. Myslím, že nás "obránců" tu bylo víc. Samozřejmě, mohlo za tím být víc věcí. Tak pokud by sis vzpomněl, předem dík.

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 22:45 |  
              0 0

              Poslal sem

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                warhammer (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 22:47 |  
                0 0

                Můžeš prosím i mně?

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  SKSVenca     před 7 lety 18.12.2017 22:50 |  
                  0 0

                  Přidávám se k žadatelům :) budu velmi vděčný :)

                  • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 22:55 |  
                    0 1

                    Chlapi neblbnete zas :-)....

                    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                      Boo_SKS     před 7 lety 19.12.2017 09:24 |  
                      0 0

                      Poprosil bych take o zpravicku :-)

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 23:49 |  
                0 0

                můžu taky poprosit, doteď si totiž nutností odvolání JŠ jistý nejsem

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                mats     před 7 lety 19.12.2017 18:44 |  
                0 0

                Dík. Přeci jenom člověk do toho zákulisí tak nevidí a tady je ten určitej nesoulad celkem znát. Samozřejmě by byl fajn i pohled druhý strany, ale už takhle je jasný, že by se to setrvání u nás asi dohadovalo složitě.

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              Gino     před 7 lety 19.12.2017 07:54 |  
              1 0

              Tvl chlapi tak to nasdílejte, ne??

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 09:22 |  
                0 1

                nasdilet to tady nemuzu, vsem co chteli jsem poslal kopii komunikace se zdrojem do soukr. zpravy...dam to sem az to bude ofiko, jinak by zdroj "vyschnul"...diky za pochopeni.

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  bububu (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 09:24 |  
                  0 0

                  V tom případě bych také poprosil o zprávu. Díky

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  verpánek     před 7 lety 19.12.2017 09:38 |  
                  0 0

                  Taky bych poprosil, díky :)

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  Kaston     před 7 lety 19.12.2017 09:54 |  
                  0 0

                  Taky bych poprosil, pokud je to mozne, dekuji

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  Panda     před 7 lety 19.12.2017 10:18 |  
                  0 0

                  Prosím také o info. Díky. :)

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  afro     před 7 lety 19.12.2017 10:40 |  
                  0 0

                  Jak to, že to ještě nemám ve zprávě? ;-) Hlásím se taky k odběru. Předem díky a slibuji mlčenlivost.

                  • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 10:43 |  
                    0 1

                    hodim ti to na twitter, uz mam mozol z copy + paste.... :-)

                    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                      judu81     před 7 lety 19.12.2017 10:48 |  
                      0 0

                      Pošli prosím Ťa aj mne na Slovensko. Ďakujem !

                      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                        smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 10:51 |  
                        3 0

                        tvl, takovou dalku nedohodim... :-)

                    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                      sicilianbrno     před 7 lety 19.12.2017 10:48 |  
                      3 1

                      Mě posilat nemusis dekuju :-)

                      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                        smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 11:00 |  
                        0 0

                        jasny, chapu...

                        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                          Gino     před 7 lety 19.12.2017 11:20 |  
                          0 0

                          A co jaaaaaaa

                        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                          janko (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 13:08 |  
                          0 0

                          Také bych prosil. A klidně až to bude hotové....díky

                    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                      afro     před 7 lety 19.12.2017 10:55 |  
                      0 0

                      Ď.

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  Rooney     před 7 lety 19.12.2017 13:20 |  
                  0 0

                  Jestli můžu poprosit, taky bych byl za info v SZ velmi rád. Čekání na to, co se bude dít dál už mě začíná pomalu ubíjet... Diskrétnost zaručena ;) Předem díky

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  amon     před 7 lety 19.12.2017 13:46 |  
                  0 0

                  tak já to chci taky a může mi to přeposlat i někdo jiny, nez smely..

                  • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 14:08 |  
                    3 0

                    mel sem asi radsi drzet zobak, zacina se to nejak zvrtavat...:-) .. takze v kostce bez dalsich detailu : JSDVCD konci, nemel by na to vliv ani postup pres Astanu, duvody heslovite: nulova komunikace s hraci ( s tymem mluvej jen asistenti ), spatny treninky, siroky a stary kadr, nulova sance mladejm, prestupy - RR in vs Tecl nejdriv in, pak out, obchazeni Kroba...atd...Trpis je prej jasnej...

                    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                      Alcapone     před 7 lety 19.12.2017 14:17 |  
                      0 0

                      Děkuji že ses osmělil ;) byl jsem naplej jak kšandy. Bude to dobrý věřím tomu!

                    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                      Rooney     před 7 lety 19.12.2017 14:44 |  
                      0 0

                      Těšil jsem se na ty detaily, ale chápu, že žádostí bylo moc. Díky alespoň za toto info, s tím se dá zase chvíli čekat na to, co bude dál. Jestli je Trpiš jistota, tak jsem opravdu hodně zvědavý, co spolu s Nezmarem dokážou v komfortních podmínkách, které tu budou mít...

                    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                      amon     před 7 lety 20.12.2017 09:32 |  
                      0 0

                      no díky, ale moc si mě nepotěšil. já tomu stejně ale pořád nerozumím. Podívejte na lonský rok, jak jsme hráli, mladý hráči. Vždyt Luftner, Barák, Pavlenka a ted i Bořil, Souček, to je jeho práce..
                      At tak, či onak, z Trpiše nejsem nadšený, kopal jen někde do dorostu, trénoval 2ligovou Viktorku a ted Liberec. Hlavně se mi nelíbí komunikace vedení a ten humbuk okolo

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        bongor     před 7 lety 19.12.2017 12:12 |  
        0 0

        Tomu věřím,ale i kdyby se stal zázrak a nechali ho dokoučovat ročník,tak být Jardou,tak jdu sám.Je to chlap,kterej nemá zapotřebí být v roli prosebníka.

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 12:21 |  
          2 0

          Bongore, covece, ale vono je to, bohuzel tak nejak jinak, nez se to prezentuje na verejnosti....

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      Boo_SKS     před 7 lety 18.12.2017 20:34 |  
      2 0

      wow, tohle je první příspěvek od Tebe, který není očividným pokusem o trolling. To jsi se v tom tak zhoršil a nebo tohle myslíš vážně?

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Ragnarok     před 7 lety 18.12.2017 21:17 |  
        4 0

        Promiň, ale nechápu. Když vidím i Mádla, jak jede jako kolovrátek a vedení mlčí, tak mě to štve. Média v Německu a Itálii opěvují dva hráče, které Uhrin v sestavě neměl a nakopl je Jarda. To jsou prostě okolnosti, které musí štvát každého rozumně myslícího člověk. Takže když už ho chtějí nahradit, tak by to měli udělat slušně a ne ho nechat vláčet tím škvárem.

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Ragnarok     před 7 lety 18.12.2017 21:39 |  
        3 0

        A ještě ty argumenty, že hledají ofenzivního, odvážného trenéra. Co je to za mantru. Že jen ofenzivní a odvážný fotbal vede k výsledku. Atlético hraje vysloveně defenzivně, United taky, spousta týmů. Ani datová analytika není samospásná. Pan Dobiáš si jede svoje PR, logicky, prodává svůj produkt, ale ono to až tolik nefunguje. Poctivá a kvalitní práce, týmová chemie, to prostě nikdo nenahradí. A ze Slavie z nějakého důvodu zmizela ta chemie. To už se po velkém úspěchu stává.

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 21:44 |  
          6 1

          Přišel sportovní ředitel, který chce hrát odvážný a ofenzivní fotbal. To znamená, že by se takový fotbal měl ve Slavii hrát, i když se vymění trenér. Takže si teď vybral Trpišovského. Kdyby si myslel, že to bude snadnější s JŠ, vybere si jeho. Zná je oba velmi dobře. Myslím, že je to v pořádku.

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Jachym     před 7 lety 18.12.2017 22:14 |  
        1 0

        Také nevím co se stalo, ale pravdu má, předseda:-) Asi měla karta (i když absolutně netuším za co ji dostal a zda byla oprávněná) ozdravný efekt...

  25. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Ondráš     před 7 lety 18.12.2017 20:35 |  
    6 2

    Někteří jste se tady z těch juanů už fakt pomátli:D Jako kdo si myslíte, že k nám asi tak bude chodit?? Vám není dobrej Pavelka jo?? Já teda 100x radši jeho, než hvězdná jména před důchodem typu Altintop..to už fakt ne!
    Už jsem to tady psal: my musíme utvořit perfektní tým (sehranou mašinu), ne soubor hvězdných individualit..koneckonců v Plzni je to taky samej "nounejm" a celkem si ligu dávaj..a vůbec bych se nedivil, kdyby konkrétně Pavelku chtěl Vrba - repre na něm stavěl hlavně on.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      donford     před 7 lety 18.12.2017 21:11 |  
      2 0

      Mám námět do debaty - trochu se spekuluje o tom, že odejde Bořil do Anglie. S Floem je to asi také nahnuté. Sobol? - to nikdo z nás neví. Víme, že hostuje, a i když jsem byl z něho pprvých zápasech nadšen, právě v těch posledních velmi zklamal, lze říct, že vybouchl. Frýďa není a všichni to víme, ideální krajní bek. Námět - stačil by Kúdela odehrát spolehlivě krajního beka? V naší lize jistě, ale co na mezinárodním poli?

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        JS (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 21:11 |  
        4 5

        Karavajev.. okamžitě :)

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          Jachym     před 7 lety 18.12.2017 22:11 |  
          5 0

          Je docela zábavné sledovat jak některé hráče (reprezentanty nároďáku) posíláš do divize a v Rusku odloženého plejera ve svatém nadšení vidíš jako spasitele. A propos, měli bychom být obezřetní u takových nekritických adorací. Před rokem a půl jsme tady vnutili Tvrdíkovi, aby koupil van Kessela a letos po jednom přáteláku bylo totéž v bledě modrém u Rotaně. Toho prvního jsme skoro unisono odvrhli jako totální úlet a u toho druhého už také velká část pochybuje o jeho přínosnosti a jeho budoucnost v týmu je asi také nahnutá...

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            pevek     před 7 lety 18.12.2017 22:26 |  
            1 0

            Rikas nahlas to, na co se ja bojim jenom pomyslet - a sice, ze nekdo, kdo na to ma vliv chodi na diskuze a nejenze je cte, ale jeste se jimi ridi. Fanousci chteji van Kessela, sup sem s nim, fanousci ho nechteji, sup ho pryc. SN nechce Altintopa nedame mu cuchnout a nazdar, totez s Rotanem. Sorry, ale necemu takovymu odmitam verit, i presto, ze to presne takhle zbesile v realite vypada.

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 22:30 |  
              2 0

              Klub přece nevedou děti... fanoušci můžou ovlivňovat hodně, ale příchody a odchody hráčů? To snad ne.
              To si musí snad vyhodnotit sportovní oddělení s realizačním týmem, kde Slavii tlačí bota a kde ne.

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              SKEP     před 7 lety 19.12.2017 07:13 |  
              2 0

              Mohu tě uklidnit, nikdo kompetentní diskuse fanoušků nesleduje, ba naopak, někteří zainteresovaní pracovníci z klubu by podobné stránky rádi nenápadně zrušili.

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          Ondráš     před 7 lety 19.12.2017 08:55 |  
          0 0

          No jako v něm určitě potenciál je..těžko říct, proč je teď u Rumuna tak marnej, ale líbil se mi už v Jabkách..já bych to prubnul:) Ale chtělo by ověřit, jestli v tom není nějakej truc (chtěl za každou cenu do matičky Ruska)

  26. České posily pro SKS v zahraničí

    JS (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 21:10 |  
    3 13

    Podle mě „český rybníček“ nabízí opravdu pomálu hráčů, kteří by byli pro Slavii okamžitým a zároveň dlouhodobějším přínosem. A českým rybníčkem myslím nejen ligu, která je opravdu vybraná, ale i „legionáře“ (jak s oblibou píšou média) v zahraničí.

    Pavelka je opravdu jedním z asi nejschopnějších a zároveň nejdostupnějších českých hráčů ze zahraničí. Představuji si ho jako efektivnějšího a lepšího Jasmina Šćuka (který po svých nadprůměrných výkonech v Bolce u nás bohužel uvadal).
    Máru Suchého, si myslím, čekají ještě dva tři roky v zahraničí, přeci jen mu stále není 30 a na pozici stopera rozhoduje i zkušenost, nejen mládí a výbušnost. Mezi relativně dostupné hráče (co se hodnoty týče) by se asi dal zařadit ještě Ondra Čelůstka, ale ten hraje tureckou ligu stabilně v základu a odehrál na podzim 1435 minut ze 1440 možných.

    V Brightonu stagnuje Skalák a Matějů naprosto vybouchl tamtéž, kdy je schopný hrát prakticky jen za Béčko (U23 tým). Otázka je, jestli by se 25 letému či 23 letému hráči chtělo „zpět“ do kaprligy, protože přestože jim na rozdíl od Brightonu můžeme nabídnout evropské poháry a boj o titul, život v Anglii je zkrátka jiné kafe.
    Fajn by bylo získat domů zpět Simiće, ale když s hostováním ve Slavii měl AC Milan problém v létě, bude jej mít i nyní nebo v příštím letním přestupním období.

    Blízko návratu domů bude možná i Dan Pudil, který v Sheffieldu Wednesday vysedává na tribuně nebo lavičce a ve svých 32 letech už asi žádný progres nenaznamená. Když hrál za nás, byl to jeden z našich nejlepších hráčů, ale od té doby utekla už dlouhá doba. To samé by se dalo říci o Hlouškovi, který odcházel jako neskutečně gólové a ostré křídlo a nyní z něj je de facto stoper.
    Poslední jméno, co by asi stálo za zmínku, je Ondřej Petrák, který jednou hraje a podruhé nehraje (nebo střídá jako náhradník) 2. Bundesligu. Zrovna on, pamatujíc jeho elegantní herní projev, by asi dokázal nahradit Simona Deliho, ale ve formě, ve které od nás odcházel. Otázka je, jak hraje nyní.

    V lize se těch jmen podle mě nabízí ještě méně. Pokud nehledíme do kádru Plzně, jedná se vždy o jednotlivce. Za úvahu by stáli asi Granečný a Mihálik jako čerstvá krev (a pod Trpišovským by mohli hrát rovnou, ne že je odešleme na hostování jako Trubače a Chaluše, protože Jarda Šilhavý odmítal stavět mlaďochy). Dále vidím Havlíka ve Slovácku a možná již skloňovaného Koláře v Liberci. Rozhýbat útok by mohl Jan Chramosta, podléhající sice značné nenávisti ze strany sešívaných fandů, ale podle mě má kvality, které nám právě chybí. Rychlost, gólovost a jisotu vyčůranost – něco jako Baroš za mladších časů.
    Na závěr z ligových posil zmíním jméno, které není české národnosti – je to samozřejmě Vyacheslav Karavaev, to je plejer, (doteď nechápu, proč ho ty buzíci z Letné odstavili), po kterém bych skočil za jakoukoliv cenu. A pokud již u RB nechce hrát, je nejvyšší čas hodit mu laso.

    • Re: České posily pro SKS v zahraničí

      smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 21:52 |  
      6 0

      Už sem se bál, že tam toho Chramostu tohle prestupovy vokno nedáš...klobouk za vytrvalost. Něco mi říká, že bych mohl nechat oživit ducha Wu Leie...;-)

      • Re: České posily pro SKS v zahraničí

        JS (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 22:43 |  
        0 1

        :D

    • Re: České posily pro SKS v zahraničí

      Jachym     před 7 lety 18.12.2017 21:55 |  
      4 0

      Rešerše vynikající a přínosná, ale práce s fakty a vyvozené závěry jsou pro mě poněkud pochybné. Nevím např. jak jsi u Hlouška přišel k přívlastku "neskutečně gólový" nebo jak tě napadlo Petráka (i v jeho nejlepší formě) jakkoli srovnávat s Delim. Jeden mimořádně elegantní, druhý naopak klasický brousek. Chramosta nemá jisté místo ani v letos podprůměrné Boleslavi a neprosadil se dlouhodobě ani v Plzni. Z těch údajných mladých talentů není nikdo lepší než naši hráči na hostování nebo Bucha.

    • Re: České posily pro SKS v zahraničí

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 22:19 |  
      1 0

      Není náhodou Petrák defenzivní záložník? Jinak v létě mu končí smlouva...

      • Re: České posily pro SKS v zahraničí

        JS (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 22:39 |  
        1 2

        V Německu ho předělali na stopera, takže může nastupovat na obou pozicích.

        • Re: České posily pro SKS v zahraničí

          mudrc     před 7 lety 18.12.2017 23:50 |  
          0 1

          Spekuleme-li o Kudelovi, pak i jen Petrak v pořádku. Ja doufal, ze chceme byt vys.

          • Re: České posily pro SKS v zahraničí

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 00:18 |  
            0 0

            Vydat se českou cestou holt není nejsnazší a nejspíš ani kvalitnější čeští hráči po trávnicích neběhají, pokud nejsou před námi utajování v juniorce nebo mládeži. :-)
            Dokonce i Plašil už je na sklonku kariéry.

            • Re: České posily pro SKS v zahraničí

              JS (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 00:32 |  
              7 2

              Přesně na to jsem chtěl poukázat. Že kvalitní skauting nejspíš bude nutností. Pořád nechápu, kde je problém pořídit pár mladíků ze Srbska, Bosny a Chorvatska a de facto jim nabídnout Slavii jako mezistupeň mezi Balkánem a Bundesligou nebo Premier League nebo zkrátka jinou západní destinací.

              Pár jmen vysypu z rukávu:

              Jovan Nisić, 19 let, Partizan
              Uros Racić, 19 let, Crvena Zvezda
              Filip Stuparević, 17 let, FK Vozdovac
              Lovro Majer, 19 let, Lokomotiva Zagreb
              Luka Ivanusec, 19 let, Lokomotiva Zagreb

              Všechny tyhle jména (snad) nebudou stát více, než těch "Krobových" 2 mil EUR, zároveň mají obrovský potenciál v x-násobném zhodnocení. Těžit z toho můžou všichni – balkánské kluby z procent za prodej, hráči za skok v kariéře a my z jejich potenciálu. Dravosti, výbušnosti a z touhy prodrat se na západ. To nás samotné posune výš. Až jednou budeme klub, kam tito hráči budou rádi přicházet i jako do "finální" destinace, ne pouze jako schůdek na jejich kariérním žebříku.

              • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                JS (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 00:38 |  
                3 4

                A pořád nevidím, kde je problém zaplatit i víc než 2 mega EUR za podobné plejery, když jsme schopni ty samé prachy narvat Dannymu nebo Altintopovi, kteří narozdíl od těchto jugošů, tu investici v sebe už nikdy nezhodnotí.

                JŠ absolutně neumí pracovat s mladými hráči, měli jsme v kádru dost kvalitních mladých hráčů, které raději odstřihl. Alvira, Trubače... Já raději budu hrát s hráči, jejichž motivace je hrát Premier League nebo Bundesligu, a budou kvůli tomu makat a transparentně říkat, že chtějí výš, což je jejich legitimní požadavek. Než s nějakými vyhaslými hvězdami, jejichž cíl je nahrabat ve Slavii prachy a v klídku si dokopat kariéru. To nás nikam neposune.

                • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                  Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 08:03 |  
                  4 1

                  Investice by se zhodnotila, kdybychom prošli do skupinové fáze Ligy mistrů.

              • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                bububu (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 09:31 |  
                1 0

                Souhlasím, tohle je cesta, kudy se ve vztahu k zahraničním hráčům ubírat. Jenom se obávám, že vybudovat takto funkční skauting není otázka jednoho roku. Ona také mohla sehrát určitou roli potenciální nechuť JŠ stavět na těchto hráčích (Alvir?); přiznám se ovšem, že se jedná pouze o mou spekulaci.

                Na druhou stranu si nemysleme, že sem budeme třeba z Chorvatska vodit špičku (myšleno do 20 let), poněvadž ta dnes už přestupuje za sumy v řádech desítek milionů eur přímo na Západ. Každopádně i takový ten "druhý sled" by se nám podle mého bohatě vyplatil, protože objektivně převyšuje české hráče stejné věkové kategorie.

                Takže za mě 1000x radši mladé talenty z Balkánu, byť se z nich skutečně prosadí třeba 1 z 5, než sem tahat Altintopy a Rotaně.

                • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 09:49 |  
                  3 2

                  mladych talentu ( nejen) z Balkanu + Gruzie + potencionalni novej Deli... mame v juniorce pomerne partu, meli bychom spis zacit zapracovavat do A tymu je, nez sem vodit dalsi...je tam podle me obrovskej potencial...a zrejme tudy povede ta aktualni "nova" cesta...

                  • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                    Boo_SKS     před 7 lety 19.12.2017 10:32 |  
                    2 0

                    Diky smely za poskytnuti infa. Bohuzel se mi jen potvrdilo, ze ty naznaky, ktere jsem take mel, byly zcela spravne. A protoze znam dost lidi z prostredi Slovanu Liberec, tak Te muzu ujistit, ze nic takoveho s pripadnou ksiltovkou nehrozi. Ale jestli to vyjde i po jinych strankach, to fakt netusim.

                    • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                      smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 10:41 |  
                      1 1

                      uvidme, no...momentalne jsem z toho takovej smutnej, holt "sovy nejsou tim, cim se zdaji byt..." :-)

                      • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                        Boo_SKS     před 7 lety 19.12.2017 10:45 |  
                        2 0

                        Ja taky no, neprijemna deziluze a rozcarovani. Nicmene na to je univerzalni lek - tresnovy kolac a jedno "damn good coffee"! :-))

                        • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                          smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 10:49 |  
                          2 0

                          nepijte to kafe, v kavovaru se omylem varila ryba... :-)

                      • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                        JS (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 11:30 |  
                        1 2

                        Musím říct, že to samé. Myslel jsem, že se Šilhavým jsou problémy jen kvůli sportovním výsledkům a celkově špatném herním projevu kvůli tréninku. Ale že to jde až tak daleko...

                        • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                          japhy     před 7 lety 19.12.2017 12:07 |  
                          5 0

                          Pánové, prosím, jděte už do vole prdele :) Si tady mezi sebou šuškáte jak kódovanou řečí a my, co se styděli u smelyho žebrat o info, si tu připadáme tak nějak.....méněcenně :)

                          • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                            edenian     před 7 lety 19.12.2017 12:11 |  
                            1 0

                            No, dalo by se na to koukat i takhle: Zaplatpambu, ze si ty pomluvy kluci davaj jen mezi sebou. Treba.

                      • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                        Jachym     před 7 lety 19.12.2017 12:32 |  
                        2 0

                        Já jsem tedy o informace nežebral, neboť jsem byl na setkání s fanoušky v Živnobance:-) I můj názor coby velkého zastánce Šilhavého to trochu poopravilo. Ale na druhé straně, neznáme názor a "perličky" ze strany trenéra, tedy kromě vyjádření před zápasem s Astanou. Už tehdy pro mě bylo skoro jasné, že současná situace je neudržitelná.

                        • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                          Dennis     před 7 lety 19.12.2017 13:05 |  
                          0 0

                          Hele, můžete mi prosím někdo napsat, o to vlastně jde? Jestli ne sem, tak třeba do zprávy? Přestávám se v těch náznacích orientovat... :-) Předem díky.

                          • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                            M@rvin     před 7 lety 19.12.2017 13:13 |  
                            0 0

                            To neřeš, SKUTEČNÁ pravda je někde tam venku, ale zná jí jen Jiri1 a ten, jak známo, zmizel. Pravděpodobně byl navždy umlčen:-)

                            • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                              afro     před 7 lety 19.12.2017 13:26 |  
                              0 0

                              :-) !!! Mně teď vytanula přímá úměra, že čím víc vyliješ s odpuštěním sra*** na hlavu toho druhého, tím se staneš populárnějším. ;-)

                              Každopádně, my si to tady skládáme ze střípků, ze kterých by bylo možno slepit tak čtvrtinu vázy...

                        • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                          afro     před 7 lety 19.12.2017 13:56 |  
                          0 0

                          Chceš říct, že jsem tady žebral? Přijď mi to říct PO ZÁPASE :-))) do očí, stávám na pomezí 109/110.

                          • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                            Jachym     před 7 lety 19.12.2017 15:32 |  
                            0 0

                            To byla reakce na výrok japhyho, který mluvil, že musí "žebrat"...:-) Jinak já bývám většinou na pomezí 110/111. Spolu jsme silnější...:-)

                            • Re: České posily pro SKS v zahraničí

                              afro     před 7 lety 19.12.2017 15:42 |  
                              0 0

                              I po zápase? ;-)
                              #jsemtrochuvztahovacnej

        • Re: České posily pro SKS v zahraničí

          sicilianbrno     před 7 lety 19.12.2017 10:45 |  
          0 1

          Jenomze na stoperu ho srovnavats Delim rozhodne nemuzes, petrak je nejplatnejsi na pozici DZ

  27. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Voitechus     před 7 lety 18.12.2017 22:15 |  
    7 1

    Mně by se hodně líbil návrat Ondřeje Petráka, může nastoupit jak na def. záložníkoj tak i na pozici stopera. Určitě další zajímavé jméno by mohl být rus Karavaev. Rozhodně uvítám odchod Laštůvky a na pozici jedničky bych přivedl nové gólmanské eso ve věku Pavlenky + si myslím že by nemuselo být špatné přivést podobného hráče do zálohy jako má Astana například v Twumasim. Co sem slyšel tak má být v kabině slušný průvan.

  28. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    mudrc     před 7 lety 18.12.2017 23:06 |  
    2 1

    Hosi, dejte tomu cas, ono si to sedne :-)

  29. co se kádru týče..

    p!erreCORE     před 7 lety 19.12.2017 10:29 |  
    2 5

    nemyslím si, že je nutné přivádět posily, možná kromě nějaké fakt špici do brány, ale Petr Čech nepodepíše a kromě toho potřebujme mladou perspektivní jedničku na tři až pět sezon, a já opravdu nevidím někoho takového.

    ideální sestava podle mně:

    4-4-2

    Jan Laštůvka (náhrada za něj)

    Eduard Sobol (Jan Bořil, Per-Egil-Flo) - Simon Deli (Michael Ngadeu) - Jakub Jugas (Michal Frydrych) - Michal Frydrych (Jan Bořil) + posila do středu

    Miroslav Stoch (Mick Van Buren)+posila na křídlo) - Danny (Tomáš Souček)- Josef Hušbauer - Jan Sýkora (Jaromír Zmrhal, Mick Van Buren)

    Milan Škoda (Tomáš Necid), Mick Van Buren (Muris Mešanovič)

    Vždyt to není nejhorší, nebo se pletu?

    • Re: co se kádru týče..

      Panda     před 7 lety 19.12.2017 10:53 |  
      2 0

      Pokud neodejde nikdo ze stoperů, tak si myslím, že je blbost někoho na tento post přivádět. Spíš bych řešil kraje obrany, kde sice máme hráčů dost, ale nemáme tam žádného tahouna. Třeba takový Sobol se jevil nadějně, ale jeho neochota bránit je do očí bijící a také je to asi důvod, proč se nechytil v mateřském klubu a pořád putuje po hostováních rok co rok v jiném klubu.

      Chybí nám nějaké dynamické křídlo, kde si myslím, že hlavně na pravou stranu by mohl někdo přijít. Když se člověk podívá na slabší týmy, co se dostávají do Evropy, tak většinou takové hráče převážně tmavé pleti mají (např. Ludogorec nebo Karabach). Nejsme schopni takové hráče také přivést?

      • Re: co se kádru týče..

        japhy     před 7 lety 19.12.2017 12:10 |  
        0 1

        Já bych se Sobolem udělal akci Vatajelu a fertig.

    • Re: co se kádru týče..

      Tochal (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 11:22 |  
      7 2

      Pleteš.

      Pokud někdo si někdo vážně myslí, že by dvoučlenný střed zálohy ve složení Hušbauer – Danny mohl fungovat, zbytkem se nemusíme ani zabývat.

      • Re: co se kádru týče..

        p!erreCORE     před 7 lety 20.12.2017 13:13 |  
        0 0

        a proč ne? je tam dynamika, chytrost, technika, síla, ...

        • Re: co se kádru týče..

          p!erreCORE     před 7 lety 20.12.2017 13:14 |  
          0 0

          přesnost, myšlenka, důraznost, zkušenost..

  30. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    Jarinho     před 7 lety 19.12.2017 10:53 |  
    4 4

    Já bych žádné změny v kádru nedělal, to aby jsme se dostali na úplný vrchol je potřeba mít tým déle po kupě, dat tam týmovost a ono to půjde .. o kolik má plzen lepší tým ? ani o hovno ale hrají dlouho spolu a jejich tým je jako rodina... to že se bude furt něco měnit a znovu zajíždět žádný uspech nepřinese, jelikož vždy přijdou nějaké ztráty, které u tak náročných fanoušku jako ma slavia jen těžko pozbudou .. hrajeme špici ligy, hrajeme o poháry, v pohárech nedostáváme na držku .. ten tým si sedne, nebudte tak netrpělivý, kdo dělal nějaky sport na nějake urovni sám musí vědět, že vše je jen o tom jak dlouho člověk vydrží...

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 11:01 |  
      8 2

      Kolik bude Dannymu, Altintopovi a Rotaňovi, až se ten tým sedne? "Dát tam týmovost" - to je právě to, co současnému týmu chybí ze všeho nejvíc.

      "O kolik lepší má Plzeň tým" - o trenéra a funkční model. Nadto jejich tým, kterému koukáme na záda s 14bodovým odstupem, je řádově levnější.

      Opravdu potřebujeme na boj v MOL Cupu a o druhé místo v lize hráče s ročním příjmem 40 milionů? Já jsem pro setrvání Dannyho, protože ten narozdíl od dalších posil 30+ alespoň něco předvedl. Ale držet si tady tým, který ambicemi a rozpočtem odpovídá LM (a kdy tento tým tento úkol nezvládl, a to vlastně 2x) v současné situace mi přijde jako vyložený nesmysl a vůbec se nedivím vedení, že se na tomto nesmyslu odmítá podílet.

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Jarinho     před 7 lety 19.12.2017 11:13 |  
        1 2

        Kolik bylo horváthovi, když táhl plzeň ? nemusí hrát všichni 3 nutně, kolik dostal altintop prostoru ? rotaň tu má dva tábory odpůrce a fanoušky, todle nejsou ty hráči co by nás bota tlačila ..nevím proč řešite peníze, když to vaše starost ani není, jde to z vaší kapsy ? nechci o nikoho tým rozšiřovat hlavně.. frydrych nebo kudela.... hromada nebo pavelka.. kovář nebo kolář.. to je další bod .. kovář lezl do brány vždy naprosto nevytíženej a lidi čekali zázraky...

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 12:22 |  
          2 1

          Já rozpočet neřeším, ať máme pro mě za mě rozpočet třeba miliardu... Já jenom chápu vedení, že teď bouchá do stolu a mění kurz, když se nákladný systém zkrátka neosvědčil.

          Já jsem dlouhodobě zastánce spíše Šimáněho cesty (lze dohledat v mých starších příspěvcích), nicméně jsem po titulu chápal snahu využít výhodnou konstelaci ke kvalifikaci do LM. No, bohužel se ukázalo, že mé obavy byly namístě a že pozvolnější cestou (Nezmar) to půjde lépe, ikdyž asi déle.

      • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

        Fulham     před 7 lety 19.12.2017 12:23 |  
        0 2

        Nezlob se bububu ,ale to teda když budeme druhý, ( jestli teda budeme když se to stávající rozpráší) a bude se hrat kvalda o LM , tak zase nakoupíme ? A když po podzimu z pohárů vyhučíme tak to zase rozprodame ? Teď vyhodime Halila a přivedeme Liberec , v létě koupíme Ronalda , v zimě ho pozeneme a privedeme Jablonec...nebo nevim jak to myslíš..

        • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 13:36 |  
          2 1

          To je právě to, co jsme dost nesmyslně udělali před touto sezonou! Do budoucna se takovému chování musíme jednoznačně vyvarovat. Budovat tým koncepčně a smysluplně, ať se děje co se děje. Z tohoto pohledu nám titul v minulé sezoně skutečně spíše ublížil, protože najednou jsme propadli dojmu, že stačí narvat do kádru 200 milionů a dál už půjde všechno samo - špatně!

          Halila musíme vyhodit čistě z toho důvodu, že zde nepředvedl vůbec, ale vůbec nic.

          Obecně nechápu pozici, kdy se zde nadává Nezmarovi, že sem chce vodit Pavelku a Kúdelu, jaký je to ústup z pozic a kdesi cosi, ale co jsme teda tak světoborného dokázali se stávajícím kádrem? Někomu to možná stačí, ale pro mě vypadnout z EL s Astanou, když mám v kádru drahé borce typu kapitán Ukrajinské repre, je prostě blamáž a ostuda.

          V čem věřím Nezmarovi? Že budeme hrát lépe při řádově nižších nákladech. Jestli je pravda to, co mi psal smely do zprávy (a věřím tomu, zapadá to do dalších informací zde dříve prezentovaných) a tvrdil zde Alanor (tedy že JŠVCD je zodpovědný za skladbu podzimního kádru), tak pak bohužel nezbývá než uzavřít, že JŠ musí skončit pokudmožno ještě dnes! V jistém ohledu se totiž ozývá reminiscence na to, co zde předváděl v sezoně 2009/10 KJVCD.

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            Fačín     před 7 lety 19.12.2017 13:44 |  
            1 5

            Že budeme hrát lépe kvůli Nezmarovi je nesmysl. A "řádově nižší náklady"? Proč? Copak jsme zchudli (Slavia, potažmo CEFC)?

            Nechtěl jsem tu Nezmara, nechci tu Trpišovského a ani borce z Liberce. Mně se naše letní cesta líbila - máme silný tým, potřebujeme ho jen vyšperkovat pár nadstandartními hráči. To jsme udělali a že Plzeň prakticky neztratila nic, s tím jsme mohli jen těžko něco udělat. Snad jen vzájemný zápas.

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 14:02 |  
              2 1

              Opravdu, bezprostředně hned kvůli Nezmarovi líp hrát nebudem. Budeme kvůli němu ovšem hrát líp v středně a dlouhodobém horizontu, protože zde nastavuje něco, co může dávat smysl (na rozdíl od dnešního chaosu, kdy nemáme sportovního ředitele a když to přeženu, tak pravá ruka neví co dělá levá).

              Proč nižší náklady? Třeba proto, že současný systém prostě a jednoduše nefunguje? Znáš nějakého businessmana, který bude fedrovat peníze do nefukčního projektu, když může jinde dostat za míň peněž víc muziky? To by musel být blázen, což Tvrdík ani Číňani nejsou.

              Kdyby to bylo jak píšeš jenom o Plzni, tak neříkám nic; sám jsem zde říkal, že vzhledem k laufu Plzně nevnímám druhé místo jako neúspěch. Jenomže nelze odhlédnout od působení v Evropě, kde jsme zkrátka vyhořeli - APOEL jsem ještě překousl, ačkoliv to byl nejhratelnější soupeř v posledním předkole v naší historii a ačkoliv se letní posilování dělo primárně v kontextu postupu do LM - ale Astana pro mě byla poslední kapka. Nepostoupit, když jsme to měli takhle dobře rozehrané, a ještě po tak odporném, zoufalém, alibistickém výkonu, který jsme předvedli doma proti Astaně, nezasluhuje ani tu nejmenší omluvu a chlácholení se, že si něco sedne nebo je to vlastně v pohodě. Není a je potřeba z toho vyvodit důsledky.

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                M@rvin     před 7 lety 19.12.2017 14:17 |  
                2 0

                Já tedy znám jednoho businessmana, který taky dělá do fotbalu a roky fedruje peníze do neúspěšného projektu:-)

                • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                  bububu (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 14:28 |  
                  1 0

                  Tak právě proto buďme rádi, že naše vedení odmítá jít stejně "úspěšnou" cestou :)

                  • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                    M@rvin     před 7 lety 19.12.2017 15:05 |  
                    0 0

                    Otázka k diskuzi...Kdyby se tenhle businessman přestal obklopovat výhradně neschopnými spolužáky a kamarádíčky, ale stejný obnos jím investovaných peněz by začal být kontrolován špičkovým a kompetentním managementem, šlo by tomu dlouhodobě konkurovat s "libereckou cestou" a řádově nižšími náklady?

                    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                      bububu (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 15:49 |  
                      0 0

                      Tohle je dilema, které není aktuální. Křetínský Spartu vlastní přes 10 let a zatím se nedokázal obklopit nikým jiným než neschopnými kašpary. Až (a jestli vůbec) se tak stane, pak můžeme uvažovat o korekci naší cesty.

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                Fačín     před 7 lety 19.12.2017 14:20 |  
                0 3

                Prohra s Astanou je pro mě taky pořád neskousnutá a asi i neskousnutelná. Výměnu Šilhavého chápu. Příchod sportovního ředitele je taky jasný. Ale pak už to začíná haprovat. Proč Nezmar? Proč Trpišovský? Proč Kúdela, Coufal? Proč už nechceme kvalitní zahraniční hráče? Proč je nechceme zaplatit? To, kam teď míříme, my zatím ani vzdáleně nepřipomíná cestu a koncepci středoevropského velkoklubu. A propos, koncepce. Jakou tedy máme? Řekl už někde Nezmar, co KONKRÉTNĚ hodlá provádět? Zatím to byly všechno jen obecné řeči, zlepšení, nastavování, ujasnění, bla bla..

          • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

            Fulham     před 7 lety 19.12.2017 14:23 |  
            0 1

            Chtěl jsem to nějak komentovat, ale poslední odstavec mě odradil...já mám info ještě z doby kdy se hráčích typu Danny jen spekulovalo, že JŠ chce jiné a tyhle mu cpe Krob. Takže dál nemá smysl pokračovat .a protirecis si. Predtim si psal ,, nema cenu držet na MOL a o druhý flek...

            • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 14:33 |  
              2 2

              Tyhle hráče nemá cenu držet vůbec, protože zkrátka nehrají tak, jak se od nich očekává. Nejenom, že nepřevyšující domácí hráče, oni hrají ještě hůř. Na boji o 2. místo a MOL Cup jenom ilustruji, jak absurdní je tyto hráče zde držet. Info, o kterém píšeš, je už dávno vyvrácený mýtus.

              Já bych tohle brečení ještě chápal, kdyby odcházel nějaký hráč, který zde něco předvedl. Ale při vší úctě, co tady za půl roku předvedl Rotaň a Altintop? Vůbec nic. Přijde mi, že půlka lidí tady pořád hodnotí tyto hráče čistě na základě jejich životopisu a k tomu, co předváděli na hřišti za Slavii, vůbec nepřihlíží.

              • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

                Fulham     před 7 lety 19.12.2017 16:40 |  
                1 0

                Ten ,,mýtus" šířil jeden poměrně důležitý člen současného sportovního úseku...a co se týká Ruslana - mě se líbil. Pepa hrál lépe vždy s ním než bez něj treba...

  31. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    první rytíř     před 7 lety 19.12.2017 12:40 |  
    5 0

    Veskrze zajímavá diskuse. Jsem velmi zvědav, jak to celé nové sportovní vedení "rozčísne". Protože stále věřím, že pan Tvrdík nemluvil do větru a majitelé chtějí mít ze Slavie špičkový středoevropský tým, vidím to s kádrem následovně: Potřebujeme mít cca 16 - 17 špičkových, na naše české poměry nadstandardních hráčů (základ + 6 rovnocenných pleyerů, schopných naskočit do zápasu třeba o půlnoci) + 5 nadějných mladíčků, kteří budou sbírat zkušenosti po minutách vedle těch špiček. Kdo vytvoří ten nadstandard (věkově vhodně promíchaný) nechám na povolaných, jen si dovolím namítnout, že jen hráči z Čech, Moravy, Slezska a Slovenska to být rozhodně nemohou.

    • Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

      smely (přítel SN)     před 7 lety 19.12.2017 15:15 |  
      2 0

      nemyslim, ze by byl s pripadnymy cizinci problem, jen v Juniorce jich mame tusim sest nebo sedum : Postup do dalších částí kvalifikací slaví mládežničtí reprezentanti v kategorii U19, Andrei Sintean zařídil výhru Rumunska, Kristijan Trapanovski s Makedonií porazil Belgii a Švýcarsko. Farid Nabiyev se posunul z národního týmu U19 do U21.
      Plus teda jeste Kingue , v brane CHOCHISHVILI + LJUBANOVIĆ , a samozrejme nasi Bucha, Vejvar atd...

  32. Re: Žhavé přestupové hity pro Slavii: brankář Kolář, bek Kúdela a záložník Pavelka, k

    LA11     před 7 lety 19.12.2017 15:30 |  
    2 5

    Ja moc nechapu tady ty nazory na to nase trio posil Danny Halil Ruslan.. muj nazor je ze to bylo v poradku je privest.. pokud vim prisli zadarmo a jejich vyplaty urcite nedaj za rok dohromady to co prestup a plat treba ben chaima.. takze co se financi tyce urcite se nejedna o zadnou blamaz, vzdyt jsme i neco letos vydelali poharama.. kazdopadne prisli hraci co maji za sebou uspechy, nekdo vetsi nekdo mensi.. Myslim ze to byl dobry krok,to ze se ne vsem uplne dari se stava, ale hlavne bych neodepisoval hned po pul roce vubec nikoho.. nevim co a proc se deje v nasi kabine a jestli to ma vubec souvislost s letnim posilenim.. ti co prisli jsou kvalitni a logicky melo dojit k posunu celyho tymu.. kdyz si muzete zahrat s nekym takhle zkusenym tak to musi bejt obrovska motivace a radost! A to byl jiste jeden z duvodu proc tu ti kluci jsou ! Muj nazor je ze tahle cesta posune slavii vys.. a vyborne se tym jeste doplnil o Mina Stocha ! Je to videt v zapasech ze treba Stoch s Dannym jsou uplne jinde nez ostatni.. jsou v tymu asi nejfotbalovejsi ! Dalsi to maji zalozeny na fyzicce ci plneni taktickych pokynu nebo bojovnosti proto si muzeme vsimat nevyrovnanych vykonu kdy jeden zapas vyhrajeme 5:0 s prehledem a pak o tyden pozdeji si nevime rady s mozna jeste slabsim souperem.. Mit v tymu alespon 4 hrace jako je danny a stoch myslim tim jejich fotbalovost a zkusenosti z lepsich lig je proste dobre a jedine tak muzem myslet na dlouhodoby uspech na evropske scene proste bojovnost doplnovat fotbalovosti a zkusenostmi! I co se tyce mladych a odchovancu tak by to melo mit jen dobry vliv..

    Dale bych rad pripomnel ze delat nejaky rez kadrem je momentalne dost zbytecny.. opravdu rad bych videl dat sanci hracum jako je Bucha.. a i treba Trubac se nejevil spatne hlavne teda v pratelaku proti Celtiku ! Porad si stezujeme jak zaostavame za evropou ze treba v nemecku nastupujou kluci co jim je sotva 17 a tady hrac kterymu je 21 ma do zakladu daleko a je poslan bud na hostovani v 1. Lize kde stejne zaklad nikdo nezaruci a nebo pak nesmyslna brzda v podobe juniorsky ligy.. min pred 10 lety jsme byli v tomhle smeru blize evrope nez jsme ted.. vzpomenme treba na hrace jako Suchy, Svec ti snad zacali ligu v 16ti.. Talentu rekl bych je tu dost ale malokdo s nima umi pracovat.. ceska liga je zalozena na fyzicce a hre typu delej dojed behej napadej rychle od nohy to davej atd.. to proste zabiji potencial mladych rozvijejicich hracu!