Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (223)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 16:57 |  
    7 1

    souhlas

  2. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    dupy77     před 7 lety 15.12.2017 17:37 |  
    27 0

    Ano souhlasím ale ještě bych nepočítal s Laštůvkou to je pro mě velké zklamání

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      sicilianbrno     před 7 lety 15.12.2017 17:46 |  
      6 6

      Pokud přivedeme golmana (kéž by Koláře), tak Laštuvka by nejspíš odešel, na to aby dělal dvojku je kvalitní a má na to chytat jako jednička v české lize. tudíž dvojkou by zustal Kovář.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 17:46 |  
        13 1

        ani jako dvojku bych ho tu nechtel

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          dupy77     před 7 lety 15.12.2017 17:52 |  
          7 0

          Tak to by přeci nikdy nevzal dělat dvojku ve Slavii, vždyt si to kladl jako podmínku že bude jednička

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            sicilianbrno     před 7 lety 15.12.2017 18:52 |  
            2 6

            Tak jelikož točil sestavou trenér, tak stejně nebyl laštuvka vždy jednička...věřím, že má na to ješte chytat v nějakým českým klubu, přeju mu to. Dvojice Kolář, Kovář by pro mě na jaro byla dostačujici

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Papol     před 7 lety 16.12.2017 18:13 |  
        1 0

        A jo, třeba by mohl být jedničkou v Plzni, to by bylo bezva a v každém zápase aspoň jedna chyba :-)

  3. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    o-cab     před 7 lety 15.12.2017 17:45 |  
    7 9

    omg jakou roli zase vymysli pro sventa? nemusi kazdy hrac dostavat kreslo v predstavenstvu

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Travinho     před 7 lety 17.12.2017 09:38 |  
      0 0

      Každý ne, ale zrovna Dušan je dostatečně inteligentní na to, aby tu funkci dostal.

  4. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    JS (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 17:51 |  
    22 18

    Pustit Rotaně je kardinální chyba. Nicméně chápu, že bez evropských pohárů to jde těžko smontovat dohromady. Ale vedle takového hráče by mohl vyrůst nějaký odchovanec jako víno.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Hanzwalter     před 7 lety 15.12.2017 18:32 |  
      16 17

      Kardinální chyba, ze Rotan jde pryč???? Ty ses zbláznil asi úplně... 37 let, brzda útočných akci, jediná přihrávku nejde dopředu a to je kardinální chyba???? Kardinální chyba jsou tvoje příspěvky někdy!

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      kerim1969     před 7 lety 15.12.2017 19:14 |  
      13 3

      To jako, že by střed zálohy byl Rotaň a nějaký rostoucí odchovanec a na lavičce nebo v hledišti by seděli
      hráči jako Hušbauer, Souček, Hromada,Ngadeu, Danny atd.
      Rotaň nás měl dostat do LM, to se nepovedlo a navíc se výrazně podepsal pod druhý inkasovaný gól na Apoelu.

  5. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    japoko     před 7 lety 15.12.2017 17:52 |  
    13 19

    Švento-tragickej marketingovej počin JT!

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Virgil1956     před 7 lety 15.12.2017 18:00 |  
      32 2

      Na toto je jedno hezké české přísloví: po bitvě je každý generál :) Ani JT neumí věštit z křišťálové koule, že bude Švento 2 roky zraněný.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        mig52     před 7 lety 15.12.2017 19:14 |  
        7 1

        Byl jsem do Šventíkovy hry zamilován, ale on byl opravdu už před příchodem do Slavie skleněný. a teď mám obavu i o Hromadu, který je furt na hromadě a hlavně o Deliho, zda to (ta) zranění nejsou chronická. Nehrál v klíčových zápasech LM ani EL a hrát potom proti Jihlavě či Opavě je naprd. Jo, vím, že Opava.... berte to obrazně.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        mig52     před 7 lety 17.12.2017 10:13 |  
        0 1

        Žel, toto mohl tušit i bez koule.

  6. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Arya     před 7 lety 15.12.2017 17:58 |  
    18 4

    Ach jo,zrovna Rotaň mi byl docela sympatický :/

  7. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    qwertz0099     před 7 lety 15.12.2017 17:58 |  
    6 3

    Doufal jsem už delší dobu, že přijde pan Mádl také s něčím ohledně pohybu v kádru a uspokojil mě......S těmito odchody souhlasím (Rotaň, Švento, Altintop, možná Laštůvka).

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      qwertz0099     před 7 lety 15.12.2017 17:59 |  
      12 1

      ...,i když mě byli všichni zmínění hráči sympatičtí.

  8. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 18:13 |  
    21 3

    Rotaně mě je upřímně líto,raději bych poslal pryč Laštůvku,ale co už novej trenér si to stejně bude stavět a skládat po svém.

  9. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Hanzwalter     před 7 lety 15.12.2017 18:29 |  
    14 15

    Logické a spravne rozhodnutí. Dušan už Slavii na hřišti neměl co nabídnout a ani zdravotní stav mu to neumožní a proto pokud zůstane v realizacnim týmu tak super. Altintop byl úplný sek mimo a Rotan je proste Silhaveho brzda moderního pojetí hry, ani jednou ten hráč nedal míč dopředu což je nekoukatelne a pro oko diváka frustrující. Tleskam Nezmarovi!

  10. Odchody

    Dresco     před 7 lety 15.12.2017 19:51 |  
    10 35

    Nejvetsi radost mam z odchodu Rotane. Dost jsem od nej ocekaval a zklamal na cele care. Ty jeho zbytecny zpetny prihravky me neskutecne vytacely a svym vykonem proti Astane to korunoval. Rotan a Lastuvka jsou pro me nejhorsi hraci podzimu, kdyz beru hrace, kteri odehrali vetsinu zapasu. Obzvlast u Rotane jsem presvedcen o tom, ze kdyby hral misto nej nekdo schopnejsi na Appoelu a doma s Astanou, tak bychom meli o dost vetsi sanci na postup pres tyto tymy. Protoze ackoliv je to zkuseny hrac, tak v zapasech kdy slo o nejvic, tak byl absolutne nejhorsi. Sventa je skoda. Kdyz hral, tak hral dobre. No a Altintop proste nestihal fyzicky.

    • Re: Odchody

      Rooney     před 7 lety 15.12.2017 20:49 |  
      22 5

      Ja bych byl naopak z odchodu Rotane velmi zklamany... Vim, ze tu moc obliben neni a ze hru u nas obcas zbytecne zdrzuje, ale nemuze to byt pokynem trenera? Treba JS nechce, aby na sve pozici DZ ztracel mice tak jako MNN... Uprimne, videl ho nekdo z jeho kritiku, jak hraje napr. v reprezentaci? Uprimne vyhazovat takovyho hrace po pul roce u nas uz je napovazenou. Ano, ma uz svuj vek, ale i presto patri v nasi zaloze k nejbehavejsim hracum, coz je celkem smutna vizitka pro ostatni. Ja osobne bych ho v zaloze videl mnohem radsi nez MNN a verim, ze by nam jeste mohl hodne pomoct jak na hristi, tak i jako vzor pro mlade. Casto tady ctu, jak nam chybi kvalita a vyhodime dlouholetou oporu ukrajinske repre, ktery tam ma stale pevne misto a je kapitanem. To mi hlava nebere...

      • Re: Odchody

        Dresco     před 7 lety 15.12.2017 20:58 |  
        9 8

        Na devenzivu se hodi, ale urcite neni lepsi nez MNN. Na ofenzivu je nulovy. Tak samozrejme nevim jake ma pokyny od trenera, ale nemyslim si, ze kdyz se na pulce rodi brejkova situace a precisleni soupere, tak ma pokyn hru zastavit a pockat az se obrana soupere stihne vratit. Jako stredni zaloznik je casto u mice, ale prihravku smerem k brance soupere za cely zapas lze napocitat na prstech jedne ruky. A to nemluvim o nejakem pokusu o strelu. Ja osobne si za jeho pusobeni u nas nepamatuju ani jeden pokus.

        • Re: Odchody

          Rooney     před 7 lety 15.12.2017 22:14 |  
          18 2

          Jestli je Rotan do ofenzivy nulovy, tak MNN by musel byt v minusu. On je vyborny stoper, pripadne ciste defenzivni stit, ktery pri utoku zustane vzadu se stopery, jako to hral lonsky podzim. Uz na jare zacal hrat vic dopredu a tam je jeho technika zalostna. Ja nerikam, ze bych od Rotane necekal dopredu vic a obcas jsem z nej taky kvetl, ale zkus si pustit par zazamu nasich zapasu a porovnej, kolik presnych prihravek da Rotan a kolik MNN. O delsich pasech a preneseni hry vzduchem na kridlo ani nemluvim, tam je to u MNN temer jistota, ze jde mic do autu, pripadne brankari soupere. Ja osobne tedy postupem casu u Rotane videl nekolik hezkych pasu a preneseni hry, ale je pravdou, ze jeho hra je dost nenapadana a neni uplne na krasu. Samozrejme neni tak kreativni jako Husby nebo Danny, ale na svem postu DZ je ohromne platny. Ma klid, ma prehled, ma slusnou techniku, hraje vyborne pozicne a tim "drzi" stred hriste. A hlavne pohybove je na tom z nasich strednich zalozniku snad nejlepe a to je to, co nam hrozne chybi, pokud spolu hraji treba MNN a Husbauer. On se bohuzel svou chybou podepsal pod nas nepostup do LM (ikdyz rozhodne ne sam) a tim si na sebe upletl u fanousku bic, ale uprimne obcas chybuji i vetsi borci, nez je on...

          • Re: Odchody

            Dresco     před 7 lety 15.12.2017 23:16 |  
            2 10

            Tak samozrejme ma Rotan daleko vice presnych prihravek nez Ngadeu. Asi jich ma uplne nejvic presnych z celeho tymu, kdyz vsechny posila dozadu. Jedine, co se mi na nem libi je to zminovane preneseni hry pres celou siri hriste. Ja myslim, ze on ty schopnosti ma, ale vubec je nepouziva a zazdil opravdu strasne moc nadejnych situaci.

  11. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    pevek     před 7 lety 15.12.2017 21:40 |  
    6 5

    Nejvetsi blbost. Jestli se to opravdu stane, tak jedeme z kopce poradne rychle. Nemluvim o Sventovi, ale o tech dvou ostatnich.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      sasky     před 7 lety 16.12.2017 15:01 |  
      1 5

      Proč z kopce? Altintop nebyl schopen se do kádru prosadit a Rotaň je běžec, ale jinak k ničemu. Jakýkoliv hráč s kondicí a trochou čtení prostoru ho může nahradit. Nedal týmu nic, co by mu zrovna tak nedali Souček, Ngadeu a tito dva navíc umějí nahrát i jinam než dozadu.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Kenny     před 7 lety 16.12.2017 22:40 |  
        3 0

        V posledních zápasech Altintop vždy za těch pár minut ukázal že by mohl být prospěšný. Myšlením je na úrovni Dannyho a ten na tom zdravotně není bůhví jak.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          sasky     před 7 lety 18.12.2017 13:20 |  
          0 0

          No myšlením možná je na úrovni Dannyho, i když jsem k tomu celkem skeptický, ale tak mi zkus vysvětlit, proč tedy nedostal víc prostoru? Že by ho trenér sabotoval? Koho bys místo něj posadil? Napadá mě akorát Pepa, ale to si zase myslím, že Pepa je momentálně lepší hráč než Altintop. Potom možná někoho z DZ, ale to by na tom Altintop musel být kondičně tak, aby s Pepou nebo s Dannym prakticky nepustili soupeře do hry, protože protiútoky bychom potom neměli šanci zachytávat s jejich rychlostí a chutí se vracet (Danny, Altintop).
          Zmýlil jsem se, čekal jsem od Altintopa daleko větší přínos, jako hráč mi vůbec nevadí, ale opět jako v případě Rotaně to není hráč, který by Slávii nějakým významným způsobem posunul. Nehledě na to, že pokud se bundesligový hráč není schopen kondičně připravit na o level nižší úroveň, tak je asi něco špatně v něm (ale samozřejmě i v klubu, který by toto měl včas odhalit a zjednat nápravu).
          Abych to nějak uzavřel ne vyloženě negativně. Příchod všech tří hráčů jsem kvitoval a obecně proti starším, zkušeným hráčům nic nemám, ale zřejmě se Slavia musí posunout v jejich výběru. Nastavit si nějaké parametry, kdy třeba nepřijde takové jméno, ale hráč bude mít potenciál na to, aby Slavii pomohl. Tzn. musí splnit kondiční, herní a mentální kritéria, stejně jako při shánění mladých prospektů. Jinými slovy, chce to trošku umravnit Jardu Tvrdíka v jeho mega plánech (viz jména jako Adebayor atd.) Ale v tomto směru naprosto věřím Nezmarovi, že si do své práce nenechá kecat a bude přivádět opravdovou kvalitu, i kdyby ji měl najít někde v Arménii (Arméni prominou).

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            Kenny     před 7 lety 19.12.2017 19:08 |  
            0 0

            Já s tebou v podstatě ve všem souhlasím. Samozřejmě, že vždycky nejvíc záleží na samotným hráči, jestli se prosadí. Ale z vlastní zkušenosti vím, že když jdeš na konci kariéry o level níž, nemusí to nutně znamenat, že si budeš soupeře hned mazat na chleba. Fakt někomu aklimatizace může třeba půlrok trvat. A to Halil přicházel do jiný soutěže, jiný země, neznal řeč atd. Vybavuju si například utkání, když se zranil Hušby, my potřebovali tvořit a na plac šel Sejček, kterej není rozhodně typ tvůrce. Prostě si myslím, že v tom jeho paběrkování musí být ještě něco jiného, ale třeba i to jiné je jeho vina, nevím no.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        pevek     před 7 lety 17.12.2017 20:24 |  
        3 0

        z kopce pro to, ze nejsme schopni vyuzit dobre hrace a po kratke dobe, kterou ani nemuzeme povazovat za neuspesnou je posilame pryc (navic nejspis se pytlem penez). Ale co mi prijde horsi je, ze se tim muze zrusit duveryhodnost naseho klubu. Tady hrac z bundesligy zkusil prijit do horsi ligy a prestoze nehral uplne spatne, tak se na hriste dostal jen zhruba na o neco malo vic nez 400 minut, fanousci na nej hodili dres a ted se popakuje zpatky bez toho, aniz by dostal vetsi sanci, mozna i proto, ze ma prijit trener, ktery nechce pracovat s cizinci (z pohledu z bundesligy to asi musi taky pusobit vic nez absurdne). Rekl bych, ze reklamu nam delat nebude. Ale to nam asi muze byt jedno, protoze my jsme ted totalne zmenili koncepci. Ne, ze by ta koncepce musela byt nutne spatna (i kdyz ja spis verim na multinacionalni perfektne postavene soubory nez na narodnostni monolity), ale co si myslet o klubu, ktery meni koncepci co pul roku, presto, ze se mu vlastne nic tak strasneho nedeje.

  12. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Ados     před 7 lety 15.12.2017 22:02 |  
    17 11

    Asi to teď schytám, ale byl bych pro uvolnění Ngadea (pokud s nim počítáme na defenzivního záložníka) a Rotaně bych si nechal. Ngadeu se mi na podzim moc nelíbil a mohl by za něj být slušnej peníz. Oproti loňsku šel dost dolů. Na odebírání míčů je dobrej, ale to Souček taky a navíc má lepší rozehravku. Rotaň si svoje ještě odvede. Jinak by kromě vyjmenovaných měl skončit ještě Flo s Laštůvkou.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      rak (přítel SN)     před 7 lety 16.12.2017 00:10 |  
      13 0

      Mně tedy překvapilo jak byl Flo málo nasazován. Defenzíva tedy přinejlepším průměrná , ale dopředu mně z obránců přišel nejlepší. Vcelku rychlý, velká většina přihrávek přesných, centry také dobré.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      hiker42     před 7 lety 16.12.2017 11:25 |  
      2 13

      MNN je o dost lepší alternativa na střed obrany, bude-li zraněněj Deli, než Frydrych. Rotaně nepouštět to je skvělý člověk a výborný fotbalista. Pustit Tvrdíka do Šanghaje :)

  13. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    TSeguinTS     před 7 lety 15.12.2017 22:32 |  
    28 7

    Rotaňe bych nevyhazoval.

    1) Všichni připomínají jeho chybu na apoelu, ale už zapomněli, že tomu předcházela Béřova špatně zvolená přihrávka na něj, kterou nemohl čekat (Bořil měl volit přihrávku po lajně na nabíhající hráče)

    2) Hráč s nejlepší poziční hrou.

    3) Hráč s největší fyzickou kondicí.

    4) Vzor pro mladé (přístupem) a pro Součka s Hromadou (pozicí).

    irelevantní 5) Ruslan je velmi chytrý hráč i člověk, takové hráče chci ve Slavii, ne potočné apod.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Varis     před 7 lety 15.12.2017 22:50 |  
      12 8

      Za 6. Všichni vidí jen jeho přihrávky dozadu ale zkuste si nějaký zápas pustit a sledovat proč tu přihrávku zpět udělal, troufnu si říct,že ve většině případů ani nemá komu pořádně přihrát a raději hraje jistotu než aby to tam flaknul dopředu a odevzdal balón soupeři.za mě určitě větší jistota než MNN

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Dresco     před 7 lety 15.12.2017 23:17 |  
        5 7

        Pri postupnem utoku ano, ale proc hraje dozadu i v pripade, ze jdeme do brejku a tim padem cely brejk zazdi?

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Rooney     před 7 lety 15.12.2017 22:59 |  
      18 1

      Naprosty souhlas ve vsech 5ti bodech. Vyhozovat takoveho hrace o kterem jsme pred rokem ani nesnili, ze by k nam nekdy mohl prijit, uz po pul roce, ve kterem navic cely tym hraje pod sve moznosti je nesmysl. Nehlede na to, ze i pouha pritomnost takoveho hrace v tymu nam muze pomoci pri vabeni jinych hracu ze zehranici. A navic v nedavnem rozhovoru rikal, ze je tu s celou rodinou velmi spokojeny, takze v jeho veku ani nejspis nebude delat problemy, pokud nebude hrat v zakladu. Samozrejme vzhledem k jeho platu by byl asi velmi luxusnim nahradnikem... Ale doufam, ze dokud nebude jiste, kdo nas bude na jare trenovat, tak se ani nebude rozhodovat o tom, kdo z tymu odejde a tim padem je tohle pouha spekulace novinaru.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Dresco     před 7 lety 15.12.2017 23:23 |  
        2 5

        Tak v tom vidim jeho jedine uplatneni, ze by byl kvalitnim nahradnikem v zapasech kdy treba potrebujeme udrzet vedeni s tezkym souperem.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        mig52     před 7 lety 17.12.2017 10:22 |  
        0 1

        Njn., vypadli jsme z EL, takže to někdo odnést musí, tak velký kádr je neúnosný i pro Slavii. A odnesou to i oblíbenci mnohých, tak už to často chodí. Já mám Ruslana také v oblibě....

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      smely (přítel SN)     před 7 lety 16.12.2017 13:47 |  
      0 0

      Absolutně...+1

  14. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    mozart     před 7 lety 16.12.2017 00:04 |  
    28 5

    Tak tohle mi vysloveně vadí. Tedy jen v případě Rotaňe, který je pro naši ligu nadstandartní hráč. Hodně lidí ho nedokáže pořádně docenit, ale ten hráč má neskutečný poziční hru. Ve středu hřiště odvede hodně černé práce, vykryje velký prostor ve středu hřiště, navíc se mi líbí, že dokázal hru zpomalit, ale i zrychlit a hrát na jeden dotek.
    Tohle nemá u nás žádný hráč a hrozně mi vadí, že jsme HERNÍ potenciál tohoto hráče dostatečně nevyužili...

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Crispo     před 7 lety 16.12.2017 00:55 |  
      13 5

      Moment kdy stadion začal bučet když běžel s míčem směrem k našim stoperům, a následně to otočil k bráně soupeře, vypovídá o celém jeho angažmá zde. K čemu je hráč který pokrývá velký úsek hřiště když nemá ve svých letech odvahu hrát dopředu ve chvíli kdy to mančaft nejvíce potřebuje? Vím že je to takové klišé pořád poukazovat na špínu z Plzně, ale když se podíváš na hru Hořavy s Hrošovským tak je jasný v čem máme hlavní problém v záloze, a pokrytí hřiště tím problémem není...

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        voiceman (přítel SN)     před 7 lety 16.12.2017 01:48 |  
        20 1

        Bohužel je to tak. Náš největší problém je nekreativní, myšlenkově pomalá a čitelná hra zálohy. Viděl jsem všechny naše zápasy a vím přesně, že: Stoch udělá kličku do středu a pálí, po hříchu půl roku jen na tribunu. Zmrhal dostane pas do běhu, uteče bránícímu hráči a pak buď vypálí jedovatou ránu při nejlepším do boční sítě nebo pokazí centr. Hušbauer se vrací hodně dozadu (aby si šáhnul na míč a pak se pokouší ho protlačit někam dopředu na Škodu nebo Necida), Rotaň dostane míč a pokud tribuna nezabučí, hraje na nejbližšího hráče za sebou, Souček se snaží, ale jeho přihrávky jsou zase většinou na obsazeného hráče a pak je tu Danny, který sice při hře vypadá jako že si přišel zakopat za starou gardu, ale myšlenky má skvělé, bohužel ho nikdo nenásleduje. A teď nemusím být žádný génius s kšiltovkou, abych proti tomuhle nasadil druholigové hráče, řekl jim, co mají dělat a průšvih je na světě. A když se k tomu přidá brankář, co si neodpustí chybu skoro v každém důležitém zápase a útočníci, co po těch výše uvedených situacích nepromění ani těch několik málo stoprocentních šancí, tak popravdě řečeno, druhej flek a 32 bodů je překvapivě docela dost:-) Promiňte za ten trochu zjednodušující komentář.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Martin 58     před 7 lety 16.12.2017 07:59 |  
        4 4

        Jenže k tomu si v Plzni musíš doplnit ten hrozen nabízejících se hráčů v rychlém pohybu, který pak dá vyniknout kreativitě záložníků. Osobně si myslím, že Ruslan Rotaň je inteligentní hráč i člověk, ale že velký problém byl v systému-nesystému naší útočné hry. Je to velmi nadstandardní hráč s těžko pochopitelným datem narození. V jeho hře bych chtěl spolu s jinými zdůraznit jeho způsob pokrývání prostoru na hřišti, kdy se k němu míč ani soupeř nedostane do přímého kontaktu, ale přesto zabrání soupeři v útočném záměru. Myslím, že někteří z nás tohle nevidí. V českých poměrech je velmi technicky zdatný hráč a zdá se mi, že je úkolem trenéra nasměrovat jej k větším ofenzivním praktikám a jsem opravdu přesvědčen, že kdyby docházelo v tréninku k opakovanému nácviku útočných manévrů mužstva, nebude Rotaň mít s přizpůsobením problém.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Crispo     před 7 lety 16.12.2017 09:58 |  
          5 3

          Toho jsem si všímal taky, taky jsem Rotaně obhajoval a poukazoval na tu černou práci a výborný pohyb. Je tu jedno velké ALE. V situacích kdy mohl a měl hrát dopředu, ofenzivně, odvážně, tak hrál na jistotu, a tím trpěla naše ofenziva. Jak píše kolega voiceman, naše záloha je hrozně pomalá. Neříkám že Rotaň je jediný viník, který za to může, ale bylo na něm vidět že zrychlení hry nemá v sobě, a nabízejícím hroznem to neomluvíš, jelikož Souček v posledních pár zápasech docela dobře hru zrychloval, dobře rozdával přihrávky vpřed a šlo na něm vidět jakou má snahu hrát dopředu. V dnešní době si nemůžeme dovolit mít v sestavě jednoho fotbalistu v záloze, který směrem vpřed nepředvede nic, proto už tam nemůže hrát ani MNN. V lize třeba běhá dost fotbalistů, kteří dobře vykrývají prostor, ale do Slavie potřebuješ právě tu nástavbu v podobě kvalitní rozehrávky, frajera co zvládne kličku a potáhne míč středem když má trochu prostotu, najít stopera umí většina hráčů...
          Jinak Rotaně bych se nezbavoval hned, možná to opravdu bylo (ne)systémem, který po hráčích chce trenér Šilhavý, třeba z něj jiný trenér dostane víc...

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Rooney     před 7 lety 16.12.2017 01:38 |  
      19 3

      Ja se obavam, ze v teto sezone nenaplnuje svuj herni potencial temer nikdo, vyjma snad Jugase, Soucka a v prvni polovine podzimu Boril. To, jak sel dolu Sobol, Skoda, Zmrhal, Sykora, MNN a dalsi je hodne zvlastni. Stejne tak nedokazem naplno vyuzit geniality Dannyho, jehoz myslenky jsou casto nepochopeny, nedokazeme vyuzit standartky, ikdyz mame v tymu spousty dobrych hlavickaru i exekutoru atd.. Dle meho jde vetsina techto veci zkratka za trenerem a ackoliv je Silhavy slavista a sympatak, tak kadr, ktery ma k dispozici, bohuzel evidentne nezvlada...

  15. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Cross     před 7 lety 16.12.2017 03:46 |  
    8 20

    Rotaň zahrál obstojně jedno přípravné utkání. Někteří ho zde od té doby adorovali - a nechtěli uz pak měnit názor. No, dobře, mýlit se je lidské, setrvávat v omylu ovšem nákladná blbost. Rotaň byl Šilhavého úlet, stejně jako Šilhavého koncepce hry v domácím prostředí. Nejkratší vtip? Rotaň přihrává dopředu...

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      YuckFou     před 7 lety 17.12.2017 12:29 |  
      2 0

      Jako vtip vyzniva spis tvuj nazor. On by treba i ten Rotan prihravku dopredu dal, kdyby hraci pred nim byli v pohybu. Takle jak uz psal nekdo psal zvoli radeji prihravku na jistotu nez nakop na nikoho nebo prihravku na obsazeneho spoluhrace a s tim spojenou ztratu mice. To same plati i u Dannyho, ktery je co se tyce techniky a herniho mysleni uplne nekde jinde nez 99% hracu v nasi lize vyjma snad Rosickeho. U nasich hracu mi predevsim chybi nasazeni a pohyb bez mice od prvnich minut utkani. To se u nas vetsinou dostavuje az s obdrzenou brankou nebo nas k tomu donuti souper svou kvalitou jako napriklad Villareal. Na druhou stranu chapu, ze po vypadnuti z Evropske ligy nema smysl mit tak siroky kadr a to hlavne ve stredu zalohy, kde je pretlak na jeden post az enormni.

  16. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Maty22     před 7 lety 16.12.2017 08:44 |  
    17 2

    Na jaře bez pohárů už Rotaně nepotřebujem. Je tu Suk a Kuba Hromada, oba mladí a potřebujou hrát.
    Halil si asi myslel, že si tu začutá jako někde v Qataru, akorát to bude mít blíž domu.
    Duška mám rád, ale co snim, když rok nehraje.
    No a Lašty prostě nepodržel, když podržet měl. Díky a hodně štěstí všem.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      mig52     před 7 lety 16.12.2017 10:43 |  
      1 1

      Jen aby Hromadovi drželo zdraví, to mu moc přeji, stejně jako ostatním.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      mig52     před 7 lety 17.12.2017 10:30 |  
      0 2

      Jenže mám velkou obavu, zda z Kuby Hromady nebude skleněnka jako ze Šventa. Vždyť je pořád zraněný!!! Obávám se, aby to nebylo něco chronického. Z klubu se nedozvíš žádná infa. Na zdravotní stavy hráčů jsou vyhlášená info embarga.

  17. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    dauby     před 7 lety 16.12.2017 09:26 |  
    8 3

    Naprostý souhlas. Švento a Altintop byly naprosté přestupní omyly. Ale to se prostě stává - když koupíme 10 hráčů, není možné, aby všechno vyšlo, to je prostě statisticky nemožné. Naopak jsem velmi rád, že se to netýká Dannyho, protože v něm vidím, navzdory jeho věku, velký potenciál, má to prostě v noze i v hlavě. Jen musí hrát na správném postu a hlavně se zase nesmí zranit. Každopádně do budoucna by mělo vedení, pokud chce někoho přivést, sledovat i zdravotní historii toho hráče. Pokud byl někdo pořád zraněný, nekupovat! Další otázka je, co třeba Flo. Mně se ten hráč docela líbil, ale na podzim vůbec nehrál a evidentně se s ním od počátku vůbec nepočítalo, protože nebyl napsán ani na soupisku pro EL. To je tedy lepší ten kádr rovnou zúžit. Navíc máme po hostováních spousty dalších hráčů. Za pokus by možná stálo stáhnout si zpět Tecla, i když pokud budeme hrát vždy jen na jednoho útočníka, možná by si zase nekopl...

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      mig52     před 7 lety 16.12.2017 10:32 |  
      1 1

      Tak Šventík byl snem JT. Ale v zápasech,kdy byl fit, hrál dobře, předčil Floa, jenže to zdraví! Teď mám obavu,zda podobně na zranění není náchylný Hromada, pořád se mu něco vrací. A Deli-to by byl průšvih, pokud na tom bude podobně na jaře, i Sýkorovi se občas vracely bolístky.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        dupy77     před 7 lety 16.12.2017 14:22 |  
        0 0

        Tak Dušan byl i mým snem bohužel zdravý ho na hřiště nemustilo

  18. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Slavistanovičezmirbornovelikden     před 7 lety 16.12.2017 09:52 |  
    2 13

    Ta čistka by měla být větší. Sbalit kufry Laštůvkovi, protože jeho výkony byly dost nevyvážený, místy ušly a místy úplně příšerný. A taky bych vykop Zmrhala, protože to v poslední době dost voře. V posledním zápase s Astanou zazdil co moh.

  19. Prestupove obdobi

    pevek     před 7 lety 16.12.2017 10:33 |  
    12 13

    Jestli je tohle pravda a jestli je pravda, ze prijde jeste Trpisovsky tak se "moc tesim" na prestupove obdobi. Altintop, Svento, Boril, Rotan, mozna Deli pryc - Coufal, Potocny a dalsi superstars sem. To uz by jeden skoro mel chut nabidnout permanentku na aukro...

    • Re: Prestupove obdobi

      mig52     před 7 lety 16.12.2017 10:34 |  
      0 1

      Tak zase tolik nestraš...

    • Re: Prestupove obdobi

      Fulham     před 7 lety 16.12.2017 11:03 |  
      19 1

      Tak permice neprodam, ale jinak jsi me pocity nemohl vyjádřit lépe...:-) a ke všem co argumentují brzdou jmenem RR. On hraje v jednom týmu s Konem a Jarmolenkem a kdyby je při stylu hry úká repre brzdil, určitě ho zastřelí bez soudu...

      • Re: Prestupove obdobi

        pevek     před 7 lety 16.12.2017 11:07 |  
        2 0

        Tak to je takovy trosku nadneseny vykrik, protoze samozrejme jeste nic neprodavam. Jen tim zvyraznuji hruzu te predstavy

        • Re: Prestupove obdobi

          Fulham     před 7 lety 16.12.2017 11:19 |  
          20 0

          Ja jsem spíš smutnej...a trochu hodně zklamanej. Po pul roce naděje se vracet k jistotě, že u nás neumíme pracovat s hracema kteří se vymykají místní šedi...

          • Re: Prestupove obdobi

            hiker42     před 7 lety 16.12.2017 11:46 |  
            26 3

            pokud si hráče jako je RR nevážíme, a po neúspěšném půl roce týmu, což ale není vina RR, ho vedení vyhazuje, tak si takové nadstandardní hráče bohužel nezasloužíme.

          • Re: Prestupove obdobi

            bongor     před 7 lety 16.12.2017 18:45 |  
            2 1

            Já mám na každého hráče nějaký názor,ale na RR ne.Asi to bude tím,že fotbalu moc nerozumím.Jeho přínos nebo
            chyby poznají spíš ti,co fotbal hráli.

    • Re: Prestupove obdobi

      Robinator     před 7 lety 16.12.2017 11:43 |  
      4 9

      Altintop, Rotan bez perspektivy, at klidne jdou..Svento sklenenka, Deli top hrac, ktery kdyz odejde, nikdo nemuze rict ani slovo po tom vsem, co tady odvedl..Zase bych nedelal z Nezmara idiota..vi, ze slavia a liberec je uplne neco jineho, co se tyka ambici, takze necekam nejake hromadne prichody z liberce :)

      • Re: Prestupove obdobi

        Fulham     před 7 lety 16.12.2017 12:36 |  
        9 1

        Jdi už s tou perspektivou do zádele... by mi zajímalo, jakou perspektivu má pro Moua Ibra třeba. A ono CR7 je už taky 33...

    • Re: Prestupove obdobi

      Artur (přítel SN)     před 7 lety 16.12.2017 11:48 |  
      15 3

      Zatím se nic nestalo a ty prodaváš permice, přijde mi že přispěvatelům SN z úspěchu a peněz úplně hráblo, protože co jsem si přečetl s prominutím za sračky u posledních 3 článků z toho mi jde hlava kolem....

      • Re: Prestupove obdobi

        pevek     před 7 lety 16.12.2017 11:54 |  
        5 2

        Ano, obcas sleduju, ze nekomu z uspechu hrablo. Pokud budes sledovat, co tu dlouhodobe pisu, tak vis, ze ja to rozhodne nejsem. A precti si prosim pozorne, co tam pisu. Cestina ma kondicional proto, aby slo vyjadrit podminku, moznost nebo urcite nepravdepodobne hnuti mysli. Veta "jeden by mel chut" neni totez jako "prodavam". Je v tom urcita nuance. Vzhledem k tomu, ze kazdy jazyk (nejen cestina) ma moznost pouzivat ironii a nadsazku a ze tu nadsazku vzapeti vysvetluju nevim, kde si prisel na nejaky "sracky". Odchod Altintopa by pro me byl naprostou deziluzi, protoze to neni jako nevyuzit nejlepsiho strelce Trencina a poslat ho do treti anglicky ligy, to uz je vyssi level

    • Re: Prestupove obdobi

      akiberg     před 7 lety 16.12.2017 19:47 |  
      9 0

      Takovy dementi jako Potocny do Slavie nepatri -- muze to byt sebelepsi fotbalista, ale tim jak se chova a vyjadruje vuci SKS, tak toho bych ve Slavii nesnesl...

  20. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Fačín     před 7 lety 16.12.2017 11:50 |  
    11 16

    Hm, už je to tady, první nezmaroviny. Zbavíme se výborných hráčů a koho místo nich přivedeme? Tak proč jsme je přiváděli, když je za půl roku zase pošleme pryč? Nejspíš i se zlatými padáky? Tomu tedy říkám koncepce. Jak teď budeme chtít do budoucna přivádět kvalitní zahraniční hráče, když uvidí příklad, že ukrajinského reprezentačního kapitána po půl roce vyhodíme s tím, že může za to, že jsme se nedostali do LM? Já byl v létě tak nadšený, že konečně přestáváme být zaprděný český klub který přivádí hráče max.ze Zlína, že jsme se konečně zviditelnili a uvidíme v Edenu konečně pořádné plejery... A už je to zase fuč. Jsem zklamán. Z Nezmara, z možného Trpišovského, z ústupu z vybudovaných pozic na přestupovém trhu..Už asi ani neplatí nejlepší možné heslo - Průměr nestačí!

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      mig52     před 7 lety 16.12.2017 12:28 |  
      7 1

      Fáčo, já vše nečetl, ale je jasné, že po vyřazení z EL musíme kádr zúžit. Žel, EL neodstřelil dle mého názoru JŠ, ale naši hráči (ne) střelci. Prostě jestli Jarda Zmrhal, kterého mám rád, netrefí z loženky ani branku.... no, pak chudák JŠ. Měl jsem pár vesnických trenérů a to už je sakra roků, ale všichni nám rvali do hlav, když jste v šanci, trefte bránu!!!! Co golman, je jiná věc , ale je tam vždy velká šance na gol, jak to napereš vedle....

  21. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 16.12.2017 12:28 |  
    4 13

    Konečně, upřímně se těším až tady nebude chodit pěšky po hřišti hráč typu Altintopa a Rotaň měl svoji kvalitu, jen mu chyběla zřejmě ochota víc se na hřišti porvat...upřímně, jestli má někdo ještě skončit z nekvalitních hráčů, určitě Laštůvka!

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      mig52     před 7 lety 16.12.2017 12:51 |  
      11 2

      Chluppe, já si myslím, že po příchodu těchto posil si mnozí mysleli, že Rotaň či Dani přijmou balon na půlce, udělají 4 protihráče, fouknou to brankáři mezi nohy a půjdou slavit. Ale to tak v dnešní době nechodí. Co mne zklamalo, byl fyzický kolaps Altintopa, hráče z německé ligy. Nečekal jsem od něj výše zmíněné slalomy, ale poctivou fotbalovou makačku. Ale ta nepřišla, neměla z čeho. Byl asi překvapen, chasník,jak je i česká liga namakaná.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        bongor     před 7 lety 16.12.2017 18:53 |  
        2 2

        Tohle co popisuješ uměl u nás jedině Franta Veselý,ten se ale díky tehdejšímu "socialismu" a zvláště díky svým pevným slávistickým zásadám nikam nedostal a ani to nechtěl.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          houston (přítel SN)     před 7 lety 16.12.2017 19:50 |  
          1 0

          Mě tenkrát vždycky na.rdalo, že dost často dostával přednost ten jeho jmenovec z RB !

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            Dobi     před 7 lety 17.12.2017 17:56 |  
            0 0

            Prakticky ten Bohumil dostával šanci furt. Holt Ježek měl důouhé prsty! Naštěstí jen do doby, než v tureckém obchoďáku ukradl košili. Při derby se pak objevilo úrvné Coreo: Tyč s ramínkem a na něm košile. A my jsme zpívali:"Žádnej neví, co jsou to sparťani, žádnej neví, kdo je Bohouš! Bohouš je Veselý, ukradnul košili! Teď už víte, kdo je Bohouš". Jenomže pak se objevil Masný ze Slovanu, který tvořil dvojičku se Švehlíkem a Frantovo martyrium pokračovalo...

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          mudrc     před 7 lety 16.12.2017 21:46 |  
          4 1

          To mily Bongore nemáš pravdu a upřímně by me zajimalo, kdes k takovemu tvrzeni přišel. F. Vesely samozřejmě ze Slavie odejit chtel a pri prvni moznosti utekl do Rapidu, trofam si to říct jako jeho osobni přítel. To vsak nic nemeni na jeho celoživotní laskce k nasemu klubu.

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            edenian     před 7 lety 16.12.2017 22:59 |  
            2 0

            Tak znas to. Takhle vznikaji myty, nikdo s tim nic neudela.

            • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

              bongor     před 7 lety 17.12.2017 17:53 |  
              0 2

              Franta Veselý je mýtus sám o sobě,lepšího fotbalistu jsem nikdy neviděl.Toho mít ve dnešním mužstvu,tak hrajeme LM.

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            bongor     před 7 lety 17.12.2017 10:42 |  
            0 1

            Já myslím,že to ale bylo až potom,co u nás odehrál celou část své špičkové kariery.Jinak to stavění nekopy Veselého ze sralty,to bylo typický pro naši tehdejší situaci.

  22. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Mikey     před 7 lety 16.12.2017 13:04 |  
    4 6

    Tak prý jednání s Trpišovským se zadrhla. Liberec chce hráčskou náhradu a ta náhrada měla být v podobě Tomáše Součka.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Khadgar     před 7 lety 16.12.2017 13:15 |  
      6 2

      Vymenit jednoho z nasich tri nejhodnotnejsich hracu za trenera? Tak urcite... V Liberci asi berou dobry matros.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      fleder     před 7 lety 16.12.2017 13:38 |  
      17 0

      Jestli jo, tak pana Kááárla poslat do prdele. Vyměnit trenéra s nejasným přínosem /ano, nejsem z něj nadšen, že by měl přijít/ za reprezentanta a jednoho z nejlepších hráčů ligy v perspektivním věku? Asi jedou v Libe na dobrým matroši..

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 16.12.2017 14:02 |  
      8 0

      No vzhledem k tomu, ze co jsem cetl, tak Trpisovskemu konci v leze v Liberci smlouva jsou podobne navrhy uplne fantasmagorie.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      fleder     před 7 lety 16.12.2017 14:48 |  
      10 0

      No ještě jedna věc...za jak dlouho pan "novinář" Podroužek napíše článek do ispartu, že Libe chce Součka...a má to ze zdrojů deníku Spart? Kolik mu dáme času ?:-DDDD

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      bongor     před 7 lety 16.12.2017 18:55 |  
      7 1

      To mi připomíná tu pohádku ,jak dědeček měnil koně,až mu zůstala jehla.Dát JŠ a Součka za Trpiše?Škoda že už nevychází Dikobraz,bylo by to na první straně.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Vici     před 7 lety 16.12.2017 21:42 |  
      6 0

      To jsi cetl na FB v hospode u slavisty ne? Jo tam berou dobrej matroš. :) tohle je samozrejme nesmysl. Tomu neverim odpovidajici nahrada je tak maximalne Mikula a nase vedeni jsem presvedcenej to ví takze dal nema cenu to komentovat

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Travinho     před 7 lety 17.12.2017 12:57 |  
      0 0

      Tak na hostování možná, jinak si to vůbec nedovedu představit. Ale spíš si myslím, že chtějí nějaké mladé - Buchu (Dropt by dostal infarkt), Trubače nebo někoho obdobného.

  23. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    akiberg     před 7 lety 16.12.2017 19:51 |  
    8 3

    Ad golmani -- nevim jak se na to divate ostatni, ale za me Lastuvka ven a misto nej by mel jaro odchytat Prema Kovar... pokazde kdyz Prema nastoupil, tak podal spolehlivy vykon a nevidim jediny duvod, proc by nemohl zvladnout jarni cast sezony...titul (skoro jiste) ztraceny, EL take mimo, takze zbyva 14 kol v lize plus min.jeden zapas (ale snad vic) v MOL cupu... a behem jara se poradne podivat po kvalitni jednicce...

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Kzlo     před 7 lety 16.12.2017 21:45 |  
      1 10

      Za mne Lastuvka pryc. Kovar dvojka a nechat chytat Otahala nebo toho mladeho gruzince.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Travinho     před 7 lety 17.12.2017 12:58 |  
        0 0

        To je chceš úplně odepsat?

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Kenny     před 7 lety 16.12.2017 22:08 |  
      6 0

      No přiznejme si, že Přéma nepůsobil vždycky jistě. Občas jsem trnul.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.12.2017 22:11 |  
        5 0

        V minulé sezóně jsem rovněž trnul, ale v této jsem byl klidnější s Kovářem než s Laštůvkou.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          travel (přítel SN)     před 7 lety 17.12.2017 10:15 |  
          4 1

          Já jsem trnul,ať už chytal Laštůvka,či Kovář.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      mig52     před 7 lety 17.12.2017 10:05 |  
      6 1

      Kamaráde, budeme se hodně bít o 2. flek a k tomu bude potřeba moc dobrého golmana, zvláště když naše koncovka je mizerná. Nechci podceňovat Kováře, nakonec v těch pár zápasech, co nastoupil ,jsem nedokázal poznat jeho výkonnost, ale dle mne by to chtělo sehnat brankářskou osobnost.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 11:26 |  
      0 0

      Jako plán B asi dobrý, pak ale musíme přivést i podobně kvalitní 2ku. Jinak by to byl hodně velký risk.

  24. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    peky7     před 7 lety 16.12.2017 21:57 |  
    18 3

    Také přispěji menším příspěvkem k tomuto tématu. Navíc dodám, že jsem sám trenér.

    K odchodům:

    Dušan Švento: Tady asi netřeba žádné debaty. Oblíbený hráč který pro Slavii mnoho udělal, leč bohužel zranění mu nedovolí pokračovat dál. Zapojení ve Slavii dále kvituji. A řeči kritiků, že není možné zapojovat každého bývalého hráče do struktury klubu neberu. Pokud bude Duško ( jak bylo alespoň zmíněno ) fungovat jakožto asistent trenéra mládeže, tak tím lépe. Myslím si, že v této chvíli nemusí mít hráč potřebnou licenci, pro začátek stačí, že je duší slávista a bude se učit na pozici asistenta od povolanějších.

    Halil Altintop: Ač si tohoto hráče vážím za to, co dokázal, tak pokud není schopen být rozdílovým hráčem v české lize, tak nemá cenu spekulovat.

    Ruslaň Rotaň: Velký sympaťák, hráč co mnohé dokázal. Nicméně šancí dostal dost a nepřesvědčil. Otázkou samozřejmě může být, jaké pokyny dostal od trenéra. Ale i kdyby čistě teoreticky měl pokyny ryze defenzivní a zejména taktické ( zajišťování hry pod dalšími dvěma středovými hráči ), tak není možné, aby tento hráč s tak bohatou kariérou hrál jen do stran či na zpětné přihrávky. Každý hráč má určité herní automatismy, které se s věkem ustálují. Takže velice zjednodušeně a nadhodnoceně řečeno: ,, Hele Ruslane, sice si byl celý život zvyklý hrát tak, že první myšlenka byla hrát dopředu, ale já po tobě chci jen držení těžiště hry a přihrávky do stran či ke stoperům ". Myslíte si, že když by měl tento hráč po celou kariéru zažitou hru dopředu, tak by ji nesčetněkrát nepoužil v rámci zažitých automatismů i přes taktické rady? Ale kolikrát v tom případě tento styl hry použil?

    Shrnuto: S odchody souhlasím. Danny by měl zatím zůstat, jelikož je opravdovým tvůrcem, leč často nepochopeným. Trenér by mu měl vymyslet takovou roli, která bude přínosná celému týmu ( viz. Pavel Vrba s Pavlem Horváthem ).

    Měli bychom sázet na perspektivní hráče s pohybovou kulturou ve spojení s dostatečnou kreativitou.

    Alespoň to je můj osobní pohled jakožto trenéra mládeže.

    Pěkný večer všem slávistům.

  25. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    jiras_     před 7 lety 17.12.2017 12:40 |  
    1 0

    Nevíte někdo, jak jsou na tom lidé ve Slavii jazykově? Od vedení, přes trenéry až po hráče. Ono to trochu napoví, jakou cestou Nezmar teď půjde.

  26. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    ashley     před 7 lety 17.12.2017 12:56 |  
    7 2

    Luděk Mádl na fb: Pokud jste uz trochu pozapomneli na Davida Pavelku, tak se na nej mozna brzy zase rozvzpomenete. Ex-liberecky magnetismus na Jana Nezmara funguje, takze o zaloznika Kasimpasy ma velky zajem prazska Slavia.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Travinho     před 7 lety 17.12.2017 13:00 |  
      4 1

      Proč ne. Rychlý, pohyblivý hráč, kterému nepřekáží míč. Pro mě je záhadou, proč není v reprezentaci, ale o jeho aktuální výkonnosti nemám takový přehled. Nicméně v Liberci se mi moc líbil.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 17.12.2017 13:14 |  
      4 2

      Pavelku bych bral. Stale jeste mlady, ale uz pomerne zkuseny kvalitni hrac. Za me takovy krok dava nasobne vetsi smysl nez tu drzet do konce smlouvy totalne neperspektivniho a asi ne uplne levneho Rotane.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Kzlo     před 7 lety 17.12.2017 13:17 |  
      0 1

      Spartanum se u nas daří. Jinak za mne dobry nákup. Ale trosku mi to zavání odchodem Součka

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 17.12.2017 13:20 |  
        2 0

        To si nutne uplne nemyslim, Pavelka je spis box-to-box, cili klidne muzou hrat se Souckem vedle sebe.

        Spis si myslim, ze s MNN se pocita na stopera (ze by odchod Deliho?), takze ori odchodu Rotane se stredni zaloznik bude urcite hodit.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          TSeguinTS     před 7 lety 18.12.2017 11:54 |  
          0 0

          Myslím, že je větší pravděpodobnost odchodu Ngadea než Deliho.)

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 17.12.2017 13:31 |  
      0 0

      Už je to i na Twitteru, je tam krátká diskuze, povětšinou že je to hráč na pozici, kde máme docela našlápnuto. A Quelhar tam píše, že průvan rozhodně nekončí. Tak nevím. Na střed zálohy máme NG, Souček, Husbauer, Danny, Hromada. Rotaň a Altintop odchází. Ještě tam může hrát Sýkora. Abychom tam neměli stejný přetlak jak RB..

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Travinho     před 7 lety 17.12.2017 13:39 |  
        3 9

        Já bych volil i odchod Hromady na hostování...

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Pablo     před 7 lety 17.12.2017 13:52 |  
          2 3

          Nesmysl. Právě teď bude na jaře prostor pro jeho zapracování.

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            Travinho     před 7 lety 17.12.2017 14:09 |  
            2 0

            Na jaře odehrajeme maximálně 17 zápasů. Ve středu zálohy je tu už zmíněno velký přetlak. Hromada potřebuje hrát a po půl roce bez bůhvíjaké praxe by mu pomohlo, kdyby šel někam, kde to na něm bude stát a bude hrát 90 minut každý zápas.

            • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

              Pablo     před 7 lety 17.12.2017 14:17 |  
              1 3

              Rozumím tomu, Podle mě ale je Hromada schopný hrát i u nás na jaře. V současnosti je do středu: MNN, Souček, Hromada, Hušbauer, Danny. To je podle mě akorát, když vemu v potaz i časté zdravotní potíže Dannyho a právě Hromady. Pokud přijde Pavelka a nikdo neodejde, tak přetlak vzniká. Jak sem psal níže, radši bych viděl setrvání Hromady než příchod Pavelky. Pavelka vyýkonnostně Hromadu nijak nepřevyšuje a celkově to má Hromada šanci dotáhnout dál než Pavelka, který už je na svém maximu.

              • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                Travinho     před 7 lety 17.12.2017 18:50 |  
                0 2

                Pavelka je momentálně určitě lepší než Hromada, kterému chybí z poslední doby herní praxe. Mít takhle mladého kluka jako rezervu na lavce je škoda.

              • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 11:23 |  
                0 0

                Pokud odejde Deli a MNN se přeusne na stopera a vezmu v potaz, že Danny a Hromada mohou mít oba delší výpadky kvůli zdraví.
                Zbývá mi tam Souček, Hušbauer, a dva potenciální marodi. Přijdou karty. Myslím, že by se jeden hráč hodil.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Faris (přítel SN)     před 7 lety 17.12.2017 14:10 |  
          1 1

          Tak to já teda ne. Buď v něj věřím, tak ať se zapracuje, nebo prodat. Je u nás půlrok, moc šancí nedostal

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Fačín     před 7 lety 17.12.2017 13:38 |  
      8 15

      Průměr nestačí! Navíc sparťan a ještě na pozici, kde máme přetlak. Myslíme to vážně, že vyhodíme z prostředka zálohy ukrajinského repre kapitána a pořídíme si hráče, který vypadl z české repre? Takže se ukazuje, že Nezmar nemá vůbec žádný přehled, jak jsem se obával. Zná jen hráče, které už někdy viděl.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Kzlo     před 7 lety 17.12.2017 13:45 |  
        3 9

        Take se trosku obavam ze se Nezmar orientuje jen v ceskem rybnicku. Ale s tim v Evrope uspesni nebudeme. Ale rad se bud mylit.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          bongor     před 7 lety 17.12.2017 18:04 |  
          1 0

          Ale jestli nebude lepší,abychom se orientovali na ten český rybníček ?Když vezmu třeba vyjádření p.Kroba o limitu cen nakupovaných hráčů a k tomu nepříjemný fakt,že jak se u nás někdo vyšvihne na vyšší úroveń,hned si běží někam plnit sny,tak nevím.Trochu nadprůměrné evropské mužstvo takhle nevytvoříme.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Vici     před 7 lety 17.12.2017 13:55 |  
        5 0

        Pokud je to pravda tak se hlavně HN orientuje v hráčích co zná a ví jaký výkony jsou schopný předvadět. Pavelka hrál nejlíp v Liberci to je fakt. To źe lidi se smály Vrbovi źe si tahá starý hráče před touhle sezónou je taky fakt a jak to funguje. Prestaňme mudrcovat a dejme tomu čas.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 17.12.2017 20:25 |  
        10 1

        Achjo a už je to tu zas, na základě jedné twitterové nepodložené zprávy a zatím žádného potvrzeného přestupu už tady jsou hotové a jasné názory na to kde a jak se Nezmar orientuje a že zná jen hráče, které už viděl hrát v "českém rybníčku" atd atd. Jo Jasně, přesně takhle to určitě bude no. I do Liberce, kde jsou velmi omezené finanční zdroje dokázal přivést zajímavé hráče jako Ekpaie, Komličenka, Dúbravku z Efsbjergu atd. Jako to umění hned všechny odsoudit, aniž by udělali jediný oficiálně oznámený krok jsou někdy úplně k neuvěření.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Fačín     před 7 lety 18.12.2017 10:26 |  
          1 3

          Nejde o tuhle jednu konkrétní nepodloženou zprávu, ale o celkové směřování. Mě prostě byla výrazně sympatičtější cesta, kterou jsme zkusili v létě. A ani mi nepřijde, že by byla tak extrémně neúspěšná, že jí po jednom podzimu odstřelíme. A nikoho předem neodsuzuju. Ale s těmi hráči, co jsi vyjmenoval, sis dost naběhl - Ekpai jim utekl do Zlína(!!!), Komličenko byl jen na hostování a už je dávno pryč a Dúbravka jim utekl po půl roce do Sparty. To jsou jako kvalitní manažerské tahy??

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 11:19 |  
            3 0

            Pokud je majitel nechtěl zaplatit tak za to, že jim utečou jinam sportovní ředitel nemůže. Ten je našel a kvalitní to hráči jsou.

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 23:38 |  
            1 0

            Přesně jak píše kolega, jak jako Nezmar může za to, že je Karl škrt, což už ukázal za ty leta tolikrát, že už není třeba se nad tím ani zamýšlet

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      qwertz0099     před 7 lety 17.12.2017 13:54 |  
      0 0

      Tak "stěhování Liberce" možná není kinečné. Prý jednáme i s L. Pokorným, ale ten preferuje setrvání v Liberci.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 17.12.2017 14:00 |  
        3 0

        V Liberci? Dyt "hraje" ve Francii

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Mates204     před 7 lety 17.12.2017 14:00 |  
        2 0

        Vždyť je ve Francii..

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Pablo     před 7 lety 17.12.2017 14:01 |  
        2 0

        Myslíš návrat do Liberce ne? Máš spolehlivé info o našem zájmu o něm? Pokorný mě taky napadnul, byl by dobrá posila. Jednoho stopera česko-slovensky mluvícího každopadně potřebujem, ikdyby Deli neodešel, volil bych Pokornýho nebo Jemelku.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        qwertz0099     před 7 lety 17.12.2017 14:24 |  
        0 0

        Vím, že působí ve FRA. "Stěhováním" jsem myslel, že je s námi spojováno dost lidí, co nějak působi(li) ve Slovanu. O našem zájmu informovali na FB stránce "Přestupy a spekulace". Tatáž stránka nedávno informovala o našem ineterestu o Kalase a Boakyeho, což ale byly prý úmyslně vypuštěné kachny, aby je nekopírovali jiné stránky.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Mates204     před 7 lety 17.12.2017 14:57 |  
          0 0

          Jen Kalas byl kachna, Bokaye ne.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Pablo     před 7 lety 17.12.2017 13:56 |  
      2 0

      Záleží kdo odejde, ale pokud zůstane Souček, Deli iMNN, je příchod Pavelky podle mě zbytečný. Nedával bych ho vedle Součka do sestavy, pod Trpišovským hrál přesně to, co hrál pod ním Souček. Raději bych v sestavě viděl na pozici box-box Hromadu, popřípadě přivést hráče, který je zvyklý hrát výše než Pavelka. Ale očekávám, že podle těch spekulací, Pavelka opravdu přijde.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Ados     před 7 lety 17.12.2017 14:42 |  
        1 2

        Koukal jsem na hodnotu Pavelky a ta je 1,8M euro, což nesedí na prohlášení Kroba. Když už jsme u těch posil, co byste řekli na Mazaně z Žiliny? Levej bek, perspektivní, ale víme, jak je to s posilama ze Slovenska. Myslím že hrál na euro 21 a nebyl špatnej.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Pablo     před 7 lety 17.12.2017 14:49 |  
          0 1

          Mazáň těžko říct, nevidam ho. Řekl bych vzhledem k jeho věku, ze kdyby opravdu za hodně stál, už by na Slovensku nehrál. Raději bych hledal jinde v zahraničí, někoho mladšího, podobný typ jako byl Tamás.

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            Voitechus     před 7 lety 17.12.2017 14:50 |  
            9 4

            Žádný hráče ze slovenský ligy prosím!

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Travinho     před 7 lety 17.12.2017 18:55 |  
          0 2

          Mazáň sice není špatný, ale přijde mi, že hraje už pět let úplně stejně. Progres nic moc. Pokud bych šahal na Slovensko, tak jednoznačně po hráči jménem Nikolas Špalek.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      sks9     před 7 lety 17.12.2017 16:10 |  
      4 2

      No nevim Deli má výstupní klauzuli = takže nejspíš odejde.
      O Ngadeuovi jedná Slavie s Trabzonsporem = reálná možnost že odejde.
      Odchod Rotaně,Altintopa.
      Tím pádem by zůstávaly NA POZICI 6 - Souček,Hromada (na šestku se případně múže stáhnout i Danny)
      A na POZICI 10 - Hušbauer,Danny

      Tím pádem by asi Pavelka nebyl špatné řešení.

      Jen všímejte si toho že se v souvislosti s námi po příchodu Nezmara mluví o příchodech hráčú kteří působily v Liberci (Pavelka,Pokorný,Kolář)

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        bongor     před 7 lety 17.12.2017 18:12 |  
        0 7

        Taky mám ty obavy,že nám z obrany zůstane jenom Frydrych a Flo.O Bořu a Jugase zájem z Anglie,o Simona z Francie a Míšu z Turecka,no ten doufám by snad nebyl tak hloupej,aby tam šel riskovat krk,tady to podle mě nemá špatný.Takže příchody vidím Pavelka,Coufal,možná Pokorný.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          sks9     před 7 lety 17.12.2017 20:02 |  
          0 0

          Coufala chtěj taky v Turecku

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            Jachym     před 7 lety 17.12.2017 21:29 |  
            5 0

            Jenom jediná ho nechce, Dvořáková Milada :-)

            • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

              Fulham     před 7 lety 18.12.2017 05:51 |  
              0 0

              :-):-):-)

            • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

              kjandourek (admin)     před 7 lety 18.12.2017 10:47 |  
              1 0

              Nabízej mu 3+1, aby jim hrál stopéra :-)

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Travinho     před 7 lety 17.12.2017 18:55 |  
        3 5

        Ty máš myslím víc informací než samo vedení klubu.

  27. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 17.12.2017 14:56 |  
    5 1

    Hvezdami nabity AC Milan ztraci na prvni Neapol 18 bodu,na druhy Inter 16. Jen ze v tom nejsme sami..:) Zmena trenera a treti zapas prohra 0:3 s predposlednim.

  28. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Jakob     před 7 lety 17.12.2017 15:01 |  
    11 0

    Tak jestli má Nezmar úplně volnou ruku se skládáním kádru k obrazu svému, je logické za jeho první volbou budou hráči se kterými má dobrou zkušenost a zná je. I oni tím pádem budou mít dobro zkušenost s ním a asi to bude i jazýček na vahách jestli k nám půjdou. A začíná to vypadat že řez bude slušný. Předpokládám že vedení nechce udělat znovu chybu jako v létě a dělat přestavbu když se rozebíhá nový ročník. To mi přijde rozumné. Asi se máme na co těšit :-)

  29. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    pes (přítel SN)     před 7 lety 17.12.2017 17:45 |  
    8 1

    A to jste jeste nikdo nevzal v uvahu Buchu, coz je dle meho hrac s nejvetsim potencialem u nas (nejen podle jednoho zapasu). My potrebujeme nutne PO (mozna me zabijete, ale treba Karavajeva), PZ (nekoho jak Twumasi nebo se snad chyti Sykora) a utocnika typu Boakaye. Jinak pro vsechny typy moderniho rozestaveni (3-5-2,4-3-3 i 4-4-2) snad hrace mame. A samozrejme brankare.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      bongor     před 7 lety 17.12.2017 18:18 |  
      4 0

      Karavajev by podle mě šel,má to u bolševika nějaký pošpatnělý.Nějakého útočníka typu toho Afričana by to taky chtělo,ale pořád jsou tady ještě Mešši a Tecl.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      fleder     před 7 lety 17.12.2017 18:26 |  
      18 1

      Karavajeva od RB bych vzal hned. Že ho teď odstavili...to je jejich chyba.

  30. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    Pepibican     před 7 lety 18.12.2017 08:19 |  
    8 1

    Zeštíhlení kádru vítám, na podzim jsme jeli docela nesmyslně na tři party - ligovou, pohárovou a evropskou a stejně to vůbec nic pozitivního nepřineslo. Čtu tady v diskuzi možné posily samá jména spojená s Libercem, ale nechápu to nadšení. Z průměrných hráčů nikdy nemůžeme postavit nadprůměrný tým konkurence schopný alespoň v té evropské lize. Takže posilu 1-2, ale fakt kvalitní, kvantitu už ve Slavii máme. Začít se jednoznačně musí od gólmana, z tohoto pohledu byl podzim hodně tristní.

  31. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 09:32 |  
    7 0

    Luděk Mádl - fotbal
    48 min ·
    Dnes se rozhodne? Veci smeruji k prichodu Jindricha Trpisovskeho do Slavie a Davida Holoubka do Liberce

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Hubacek     před 7 lety 18.12.2017 09:50 |  
      9 1

      Jo jo
      A ještě nejspíš možná Laštůvka do Baník pičo .

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 10:12 |  
        4 2

        Lastuvkovi zabalit sekanou do chlebniku a sup s nim na uhlak do Mordoru...

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Jachym     před 7 lety 18.12.2017 10:35 |  
        0 2

        Tak nejspíš nebo možná?:-) No, když bude předtím požadovat garanci, že bude gólmanem číslo 1, tak bych to se záchranou chacharů neviděl dobře...:-)

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 11:00 |  
          2 2

          A proč? Laštuvka je dobrý golman a má na to dělat jedničku v řadě klubů naší ligy. Rád bych místo něho Koláře z Liberce, ale Laštuvkovi přeju štěstí jinde...

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            Jachym     před 7 lety 18.12.2017 11:22 |  
            2 0

            Zdá se, že ho dohnala karma (nemyslím ten ohřívač:-). Vytrucoval si post jedničky u nás, ale svými výkony rozhodně nepřesvědčil. Připomínám, že i Pavlenka si musel post jedničky vydřít výkony (za Uhrina byl zpočátku jedničkou Berkovec) a neměl nic automatické. A dnes patří mezi pět nejlépe hodnocených hráčů bundesligy... Já Laštůvkovi úspěch také přeji a neříkám, že není na ligu dost dobrý. V Karviné byl minulou sezónu oporou a byl tam v plné permanenci. Ale v týmu jako je Slavia, kde na gólmana jdou jedna nebo dvě ošemetné střely za zápas, je třeba ukázat solidní nadstandard. A to se Laštymu na rozdíl od Pavlenky během podzimu vůbec nedařilo.

            • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

              sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 11:36 |  
              1 1

              přitom je to takový paradox, že má nejspíš nejvíc vychytaných nul v podzimní části soutěže. Ale chapu, že hodně dělá obrana, která u nás funguje skvěle, tudíž si připíše v pruměru jeden, max dva složitější zákroky. Nepodržel v pár zápasech, to uznávám, ale podle diskuze zdejší je to pomalu největší dřevák v lize, který by měl jít do duchodu, což si rozhodně nemyslím.

              • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                Jachym     před 7 lety 18.12.2017 11:52 |  
                0 0

                Ani já to tak nemyslel. Jenom jsem doporučoval, aby neměl velkohubá prohlášení typu "buď jednička nebo nic", která se mohou obrátit proti němu jak jsme toho byli bohužel svědky ve Slavii. Jinak samozřejmě třeba v Baníku (pokud jsou pravdou ty spekulace) může být opět velkou oporou. Navíc je v tom regionu doma a významně se podílel na mistrovském titulu Baníku v roce 2004.

                • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                  sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 11:57 |  
                  0 1

                  To jeho prohlášení před našim nástupem nebylo nejštastnější, ale když sem videl jak Pavlenka chce prostě odejít tak pro mě Laštuvka byl první volbou. nevyšlo to tak jak mělo, proto třeba Baník mu přeju. Po odchodu golmana Vaška tam na pozici jedničky mají velkou díru, ten jejich mladej golman s bradkou je nejistej snad v každém odchytaném zápase...tam by si Laštuvka tu pozici jedničky ani nemusel dávat do požadavků :-)

            • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

              smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 12:02 |  
              2 2

              jen tak shrnuto letmo bez dohledavani dalsich pripadu...zlin (chyba Lastuvka ) - 2 b , plzen (chyba Lastuvka ) -3 b , jablonec ( chyba Lastuvka ) - 2 b, Apoel venku (chyba Lastuvka) , Astana doma ( chyba Lastuvka ) , suma sumarum -7 b + 2 x vyrazeni z Evropy...takovyho gomana nemuzeme potrebovat ani jako trojku.... Toz val dom, Lasty, val....

              • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 13:20 |  
                1 2

                Tak kdyz uz vycitas za chybu Laštuvky i solo sam hrač na golmana, tak ty bys mu i v dobrym zapase vyčetl špatny 70m odkop na obsazeneho hrače. Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde....

                • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 14:01 |  
                  1 2

                  ano, pochopitelne, tak urcite, podepisuju, se vsim souhlas... skoda, ze Lastuvka lezel na zemi uz asi pul hodiny pred tim, nez hrac ( kteryho navic dobihal obrance ) vystrelil...ale jinak mas samozrejme uplne ve vsem pravdu, jako vzdy...:-))

                  • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                    sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 14:35 |  
                    1 2

                    nj, začínáš se podobat jistému zdejšímu dvoupísmenkovému nicku, který rád kritizoval a na jiné reakce neuměl odpovědět k tématu, ale tímto stylem :-) . Ps- jestli tohle považuješ za chybu golmana, tak tech třetiligových golmanu jak řikáš by v naší lize byla většina....

                    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                      smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 14:38 |  
                      1 2

                      :-) ...to uz tu bylo...

                      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                        sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 15:16 |  
                        0 2

                        proč tu pravdu občas nepřipomenout....

                        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                          JS (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 20:45 |  
                          0 2

                          Jedinej, kdo tu neumí odpovídat k tématu, jseš Ty, Ty kašpare. A to proto, že ho většinou prostě nechápeš. Zato si furt někoho brát do huby, v tom jsi přeborník. Doufám, že nereprezentuješ nějakou větší část brněnské populace, to by bylo město ubožáků, že by člověk zaplakal.

              • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                Kenny     před 7 lety 19.12.2017 19:12 |  
                0 0

                Jablonec-nesmysl, Apoel venku- nesmysl. To jen pro pořádek. Předpokládám, že jsi v životě chytil tak leda tramvaj a to musela mít poruchu.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 10:58 |  
        1 3

        Tak Laštuvku připadně pustit, až bude podepsaný nějaký pořádný golman. Mít jaro pouze na dvojici Kovář a nějaký mladík by byla horší varianta, než Laštuvka jako golman č.1 u nás.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Mates204     před 7 lety 18.12.2017 12:12 |  
          3 3

          Nic nemůže být horší než Laštůvka č.1. :D

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 13:27 |  
            1 3

            Nj v česku se umi jedna vec nejlip....kritizovat, urazet, pomlouvat a brat to vsechno jako pravdu a fakt...

            • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

              knawi     před 7 lety 18.12.2017 14:00 |  
              1 0

              Nepřeháněj, nic tak zlého o Kozlovi nikdo nenapsal, ostatně on si vůči Slavii extra ohledy také nebere.

            • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

              knawi     před 7 lety 18.12.2017 14:02 |  
              0 0

              Odpusť, sem to nepatří. Snad jen trochu.

              • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 14:30 |  
                0 1

                v pohode :-)

  32. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    mig52     před 7 lety 18.12.2017 10:57 |  
    10 2

    Tak dnes si ve spartu udělal Kozel ze Slavie docela rohožku. Hráč, kterého jsem měl rád, odpracoval pár solidních let v beztlakové Dukle a když měl ukázat ve Slavii, jaké je trenérské kápo, tak si nadělal do trenek, pokakal se a pod dětinskou záminkou vycouval a bylo mu dopřáno místo, kde nemá co pokazit. Článek hodný alibisty.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 11:03 |  
      2 14

      ..a co jako, je to jeho svobodná volba, kde bude trenovat a na co se cítí. Každej, kdo odmitne slavii je hned pro tebe divnej a posranej? Kozla jsem si přál ve slavii, libil se mě jeho utočný styl, který z těch nekopů v Dukle udělal a to, že odmitl nabidku slavie (nikdo zná nezná přesne podrobnosti, proč se tak událo) je holt život a nebudu toho trenera odepisovat..

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 11:08 |  
        5 0

        že nechtěl trénovat Slavii mu nezazlívám.
        To co řekl do sportu, to teda ano.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          mig52     před 7 lety 18.12.2017 11:20 |  
          3 2

          Steve, já mu tu Slavii také nezazlívám, naopak jsem rád. Každý hodnotí dle vlastních kritérií a budeme zřejmě názorově rozděleni na 2 poloviny, ale dle jeho ústupu na Slavii prostě neměl koule. Takže stejně jako tobě mně vadí ty jeho řeči.

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 11:27 |  
            0 5

            "a když měl ukázat ve Slavii, jaké je trenérské kápo, tak si nadělal do trenek, pokakal se...." to moc nevypadá, že mu odmitnutí slavie nezazliváš...

            • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

              mig52     před 7 lety 18.12.2017 11:50 |  
              2 1

              To jsem konstatoval, ne vyčítal.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Kenny     před 7 lety 18.12.2017 13:13 |  
          0 0

          Já ten článek jen proběhl, ale řekl bych, že tam bylo něco pravdy.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        mig52     před 7 lety 18.12.2017 11:16 |  
        7 2

        Ale neodmítl, brňáku, nejdříve zájem měl, že? Lavíroval, až vycouval. Jistěže rozhodnutí je na něm, nikdo mu to neupíral. Škoda jen, žes v rámci objektivity nevzpomněl také, kolikrát dostali nakládačku v době, kdy se zdálo, že mají nakročeno na poháry. Nabídla se šance a už to neustáli. Za mne trenér sinusoida, 3-4 dobré výsledky, pak 3x mizérie. Bez tlaku se hraje líbivý útočný stal dobře.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          mig52     před 7 lety 18.12.2017 11:22 |  
          1 1

          ....styl dobře.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 11:25 |  
          0 4

          podle tvýho "detailního" rozboru mě poradíš, který trenér by podle tebe byl ideální pro slavii? Z tvýho výčtu to nesedí téměř na žádného, vč. Šilhavého..u Trpišovského také neznáš, jak pracuje pod tlakem v pořádném klubu...
          ps- koukám, žei znáš podrobnosti všech námluv ve slavii, že mužeš takhle soudit...jak ty to děláš

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            mig52     před 7 lety 18.12.2017 11:41 |  
            2 2

            Od toho jsou jiní, kamaráde. Navíc já v žádném příspěvku JŠ ani nevyhazoval, ani p. Trpišovského nevítal, stejně jako nedával trenérské typy a to ze stejného důvodu, tuto věc mají ve své kompetenci a odpovědnosti jiní. Jak jsem výše uvedl,vadí mně jeho řeči, stejně jako si uvědomuju, že mnohým vadit nebudou a Kozlovi vysloví absolutorium. Věc názoru,nic víc. Respektuju tvůj, snaž se o totéž.

            • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

              sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 11:44 |  
              0 1

              mě zajímal tvuj názor. Sice si nikoho konkretního nevyhazoval, ale z tvých rad (hl na adresu Kozla) vyplynulo, že bys chtěl trenéra, který umí pracovat pod tlakem, který nechce zahrat tři zápasy dobře, pak dva špatně (což je Šilhavý stejný případ), tak mě zajimalo, jestli je vubec reálné sem nějakýho trenéra dotáhnout a který tě napadne..

              • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                Jachym     před 7 lety 18.12.2017 12:08 |  
                2 0

                V pátek měl tady kolega honza (a "nějaká přípona":-) vtipný příspěvek o požadavcích na trenéra. Z toho mi vyplynulo, že požadované schopnosti a vlastnosti může mít jen někdo takový jako Ježíš Kristus... :-)

                • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                  honza_sl     před 7 lety 18.12.2017 12:40 |  
                  2 0

                  Honza já :-)

                  Jinak jsem rád, že někdo ocení vtipnost mých příspěvků, i kdyby měl třeba lhát. Ženu jsem to naučil až po dlouhých letech :-)

                  • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                    edenian     před 7 lety 18.12.2017 13:49 |  
                    0 0

                    Covece honzo, nechci ti do toho kecat ale preci jen, ucit zenu lhat jeste vice nez..., to by se ti mohlo seredne vymstit.

                    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                      honza_sl     před 7 lety 18.12.2017 15:40 |  
                      0 0

                      Hm, logické.... Asi bych to měl zvážit :-)

                      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                        edenian     před 7 lety 18.12.2017 19:42 |  
                        0 0

                        To jo :-)

                  • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                    Jachym     před 7 lety 18.12.2017 15:15 |  
                    0 0

                    Myslím to upřímně :-)

                    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                      honza_sl     před 7 lety 18.12.2017 15:39 |  
                      0 0

                      Stando??? :-)

                      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                        smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 16:35 |  
                        0 0

                        Jarmilo ?

                        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                          honza_sl     před 7 lety 19.12.2017 09:53 |  
                          0 0

                          Wilhelme?

              • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                mig52     před 7 lety 18.12.2017 14:30 |  
                2 1

                Je to těžké, ty mne nechápeš! Já chtěl především upozornit na to,že v dnešním spartu si Kozel otřel své adidasky o Slavii. A že když měl možnost dělat v nejlepším českém klubu, tak zbaběle vycouval poté, co na nabídku nejdříve přikývl. Nevěřím tomu, že to bylo kvůli úniku informací stran výše jeho platu. Ta suma nebyla nijak horentní, jsou hráči, kteří brali víc a dle mého názoru by nejlépe placeným členem týmu by měl být trenér. Ale klíčové v mé myšlence byly první dvě věty tohoto příspěvku. Ale protože tě zajímá, koho bych chtěl za trenéra, jméno fakt nevím. Chtěl bych trenéra, který nechává hrát hráče na svých nejsilnějších postech, trenéra, pod jehož vedením půjdou hráči před zenitem výkonnosti pořád nahoru, který nedá jen na jména, ale na formu, který fyzicky připraví hráče tak, že od 1. zápasu vydrží se silami 95 minut a ne 65, jak se nám stávalo zpočátku podzimu, trenéra,jehož rukopis a vizi poznáme od prvních zápasů a nebude to jen nakopávaná na hroťáka. (Netvrdím,že tímto stylem hrála Slavia celý podzim a ve všech utkáních). Možná by to JiTr mohl být. Pár typů bych viděl v zahraničí, ale nebudu "utopik", když vím, že by byl pro Slavii nedostupný či Slavia pro něj nezajímavá.

                • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

                  sicilianbrno     před 7 lety 18.12.2017 14:45 |  
                  0 1

                  Však ja su rád za tvuj názor, když je psaný slušnou formou. Nikdy se tu všichni neshodnem, až na určité nicky se tu dá debatovat na urovni a v klidu. Zpět ke Kozlovi, ty si myslíš, že to bylo tak jednoduchý, že by přistoupil an nabidku a pak zbaběle z ni utekl, že se zalekl zodpovednosti? Ti přijde Kozel tak jednoduchej balík? Mě spíš přijde jako inteligentní a kdyby nemel zájem o pusobeni ve slavii, že by ji odmitl již v prvnim kole. Proč to nepřijal ví nejlíp hlavně on, proto se neodvažuju tvrdit svuj názor a už vubec bych ho nenazyval člověkem, který se z připadného tlaku ve slavii potentoval, proto to nepřijal...ale respektuju tvuj nazor

  33. Flo

    Wulfstan (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 11:39 |  
    3 1

    A když se nepočítá s trojicí cizinců, znamená to, že s Floem se počítá? Já bych to docela uvítal.

    • Re: Flo

      Jachym     před 7 lety 18.12.2017 11:59 |  
      2 1

      Ten se mi také vždy spíše líbil. V kombinaci po zemi velmi dobrý a, jak tady někdo podotkl minulý týden, měl z krajních beků snad nejlepší centry. Teď se mu dost vyrovnal Sobol, který ale ještě více než Flo propadá v obranné fázi. Každopádně zdá se mi, že se jedná spíše o introverta, a že tedy nemusel zcela zapadnout do kabiny. Ale možná je to jen můj dojem.

      • Re: Flo

        Jakob     před 7 lety 18.12.2017 12:33 |  
        7 0

        Mě by dával logiku i odchod Sobola. Myslím že velký důvod proč sem šel byl Rotaň a nedivil bych se kdyby Nezmar nechtěl nechat rozehrávat hráče který v nejdůležitější části sezony odejde... něco mi říká že radši dá šanci někomu kdo nám patří, nebo bude patřit (nepřekvapil by mě Kerbr) nebo tam posuneme Sýkoru který tento post hrál v Libe.

        • Re: Flo

          mig52     před 7 lety 18.12.2017 14:51 |  
          0 1

          Souhlas, byť Sýkora říkal, že tento post mu zrovna nevoněl. Ale myslím si, že v případě potřeby to rád vezme, v záloze tolik prostoru dostat nemusí, pokud nebude mít mimořádnou formu. A tu bych mu přál, s balonem to umí.

      • Re: Flo

        mig52     před 7 lety 18.12.2017 14:40 |  
        1 1

        Také nechápu, proč Floa JŠ odstřelil, zvláště, když Sobol nebyl v defenzivě dobrý a přes šikovnost ve hře dopředu mne nepřesvědčil. Krajní bek nejdříve musí perfektně plnit obranné úkoly a teprve pak přidat ofenzívní nadstavbu. U Sobola to bylo naopak. Začala u něj akce, ze které dala Astana branku. Po těch jeslích, které dostal, mu cvakly kotníky tak,že to bylo slyšet až na Bohemku a modřiny má na nich ještě dnes. No a následoval jeho faul, branka ze standartky a naše vyřazení. Jistě, že tomu golu se dalo ještě zabránit, ale i tato akce ukázala, že Slavia potřebuje spolehlivějšího levého beka.

    • Re: Flo

      Fulham     před 7 lety 18.12.2017 13:12 |  
      5 0

      Ono se tady dopočítat s kým se počítá a s kým nepočítá je docela těžký příklad... počítám, že ho asi nevypoćïtám

      • Re: Flo

        Wulfstan (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 13:33 |  
        1 0

        Je to nějaké nevypočitatelné. Snad ten Nezmar je dobrý počtář a některým to řádně spočítá. :-)

        • Re: Flo

          Jachym     před 7 lety 18.12.2017 15:02 |  
          1 0

          Ať počítám jak počítám nemohu se počtu nespočetných variant dopočítat...:-)

  34. OT :

    smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 12:10 |  
    14 1

    OT: zemrel Josef Pesice, cest jeho pamatce !

    • Re: OT :

      Pepino44     před 7 lety 18.12.2017 12:23 |  
      2 0

      Taky jsem si to přečetl a jsem z toho velmi smutný, byl to dobrý hráč,trenér a hlavně člověk. Čest jeho památce.

    • Re: OT :

      Fulham     před 7 lety 18.12.2017 13:09 |  
      3 0

      Tak jeho źongl s Frantou v Římě forever !!!!!!

      • Re: OT :

        smely (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 13:50 |  
        1 0

        to jo, kdyby v ty dobe frcel internet, tak meli vlastni GIF :-))

    • Re: OT :

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 13:25 |  
      1 0

      To mě mrzí :( Budiž mu země lehká.

    • Re: OT :

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 13:31 |  
      1 0

      Relativně nedávno jsem četl o něm krátký životopis s tím, že momentálně bojuje s těžkou nemocí, konec však vyzníval, že statečně bojuje, tak jsem mu fandil ať to zvládne, bohužel... :(
      Za mě je to jedna polovina úspěchu roku 96.

    • Re: OT :

      Fačín     před 7 lety 18.12.2017 15:22 |  
      2 1

      Velmi smutné, charakterní člověk, skvělý trenér, gentleman. Jen jako hráče ho nepamatuji. Odpočívejte v pokoji, pane trenére.

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Fačín     před 7 lety 18.12.2017 15:20 |  
      5 6

      To jen potvrzuje, co jsem zde již několikrát psal. Takže z nás bude liberecké béčko... A koho by měl Kúdela například vystrnadit ze sestavy? Legendu Deliho, nebo Jugase, který se u nás výborně rozehrál?

      Vůbec se mi to nelíbí, zase samej kamarádšoft. Nejsme zaopatřovací ústav pro kamarády, pane Nezmare!!! Jsme Slavia a chceme jen ty nejlepší hráče, co za Slavii vypustí duši!!! Podobně jsem byl naštvanej, když si Šilhavý přivedl Tecla. Nakonec jsem mu ho jakžtakž odpustil (už je stejně zase pryč), byl to jen jeden hráč, ale tady se chystá něco většího.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Tochal (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 15:25 |  
        4 1

        Liberecké béčko? Spekuluje se o dvou až třech nejlepších hracích Liberce. K tomu ještě možná Pavelka, který má ale v tuto chvíli s Libercem společného asi tolik, jako Šural nebo Sýkora.

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Fačín     před 7 lety 18.12.2017 15:31 |  
          3 4

          Nadsázka, to vám tady asi nic neříká. Radši chytáte za slovo.

          Jde o princip, ani ne tak o konkrétní jména.

          • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

            Tochal (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 15:55 |  
            10 0

            Ok, v tom případě k principu: proti těmto příchodům máte námitky, protože by šli do Slavie jen na zaopatření a z kamarádčoftu. Jak je to ale doopravdy? Plzeň a Sparta nám někoho těžko prodají, Sigma se vyjádřila, že chce max jeden odchod – a to bude Chorý do Plzně. Liberec je tedy nejlepší ligový tým, ze kterého můžeme nyní nakupovat. Ve chvíli, kdy chceme mít 70 % kádru z Čechů, se nákupům z ligy nevyhneme. A k jednotlivcům: s brankáři máme problém, Kolář je celkem mladý a chytal výborně. Bořil možná odejde, lepší dostupný krajní obránce než Coufal v lize není. Rotaň skončí, Hromada bývá zraněný, Ngadeu hrává na stoperu, zbývá tak jen Souček a Hušbauer – posílit střed potřebujeme, Pavelka je reprezentant v nejlepším věku s končící smlouvou, volba tedy také logická. Stopery máme nyní 4, jeden z nich ale hrává spíš vpravo, jeden v záloze (a spekuluje se o jeho přestupu), jeden bývý zraněný (a spekuluje se o jeho přestupu), jeden neumí nohama (a spekuluje se o jeho přestupu) – jména si doplňte sám, vychází mi ale opět jako logické, že bude nový stoper dost možná potřeba. Zrovna Kúdela jím být nemusí, je ale zkušený, navíc ve věku, kdy se ním dá počítat na několik let, protože si nejspíš sny chtít už plnit nebude. Na hranici sestavy a lavice nevidím problém ani v něm. Suma sumárum, všichni tito hráči by u nás byli platní. A pokud zapadají do koncepce (konstruktivní, Češi, potenciální reprezenetanti, zobchodovatelní a kdovíco ještě), problém nevidím v jediném z nich. Nedělejte, jako by Nezmar přiváděl Potočného.

  35. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    sks9     před 7 lety 18.12.2017 14:45 |  
    8 5

    Náhrada za Deliho = Kúdela ?
    To přece nemůže Nezmar myslet vážně ne ?!

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Ondráš     před 7 lety 18.12.2017 14:50 |  
      2 2

      Předpokládám, že ho zná víc, než ty a určitě si pod sebou nebude chtít podřezat větev..a pokud obránce z Libe, tak radši jeho, než Coufala..
      Ale hlavně jsou to jen spekulace

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Hlavis     před 7 lety 18.12.2017 14:50 |  
      0 0

      Hodně špatný vtip... Pokorný by byl lepší...

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      mig52     před 7 lety 18.12.2017 14:54 |  
      1 1

      V případě Deliho zranění,zdůraznili!!

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      Fačín     před 7 lety 18.12.2017 15:23 |  
      2 2

      Evidentně myslí. A bude toho víc.

      Já jen doufám, že nás Simon neopustí. Byl zvolen do hvězdné jedenáctky, to mu snad mohlo ukázat, jak si ho fanoušci váží a dodat mu odhodlání do dalších bojů za Slavii.

      • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

        Hubacek     před 7 lety 18.12.2017 16:32 |  
        1 0

        Nevím jestli je Dělí na odchodu , ale v létě mu bylo slíbenou ze pokud příjde v zimě dobra nabidka tak ho pusti

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          Hubacek     před 7 lety 18.12.2017 16:33 |  
          1 0

          Ne dělí ale Deli

        • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 18.12.2017 18:09 |  
          3 0

          Za mě to dává smysl. Deli je asi nejlepší hráč našeho současného kádru, v obraně prakticky nepostradatelný, nicméně za odvedené služby si zaslouží přestup jako nikdo jiný (jaký rozdíl oproti Barákovi, Pavlenkovi a Lüftnerovi). A jestli někdy ten krok, který stejně jednou přijde, udělat, tak teď je ideální čas. Ovšem nahradit Simona bude obrovský oříšek.

  36. Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

    LA11     před 7 lety 18.12.2017 16:36 |  
    2 8

    Se Simonem to byl cistej byz, podepsal jen aby neutekl zadarmo.. coz byl logickej krok.. pak hral uz jen pohary a sem tam neco v lize a hazelo se to na jeho zdravotni stav, tomu sem moc neveril.. spis jsme se chteli pripravit na jeho odchod, tudiz pocitam s tim ze ted odejde.. je to frajer a vyrostl z nej velkej hrac! Zaslouzi si kopat v top lize! Jsem rad ze jsme ho tu mohli mit, vsechny nas bavil.. otazka zni, chceme takovyho hrace nahrazovat kudelou nebo podobnym prumernakem z ligy ? Snad ne!! Tady v tom pripade musi jet skauting na 120% a privest kvalitu za vyssi cenu! A ne zalepit to nakym hracem z cesky kopany ! I Luftner by tu dneska bojoval o zaklad nebejt playera jako je Deli !!!

    • Re: Kádr fotbalové Slavie v zimě zeštíhlí. S trojicí cizinců už se v Edenu nepočítá

      TSeguinTS     před 7 lety 18.12.2017 16:51 |  
      11 0

      Ano, Deliho jsme nevyužívali v nejdůležitějších zápasech, abychom se připravili na jeho odchod. Bravo. Tleskám. Teď už mě nepřekvapí nic.

  37. deli

    p!erreCORE     před 7 lety 19.12.2017 10:06 |  
    0 0

    misto deliho ngadeu