Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (114)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jednání o Trpišovském

    JS (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 10:29 |  
    12 12

    Jak psal Robinator pod minulým článkem, celé je to trochu zmatečné. Tedy pokud je opravdu celá věc postavena tak, že vedení uvažuje ve stylu „buď podepíšeme Trpišovského, nebo si necháme Šilhavého“... Tak snad jsem buď spokojený nebo nespokojený s řízením A-týmu a chci nebo nechci změnu, ne?

    Držím palce, aby ta trenérská rošáda vyšla. Tým potřebuje nejen nový impuls, ale i jasný herní systém s přesně naučenými postupy...

    • Re: Jednání o Trpišovském

      TSeguinTS     před 7 lety 15.12.2017 10:35 |  
      7 0

      Ještě bych nevyvozoval závěry, zvlášť po tom, jak nás vedení překvapilo při předchozí výměně. A vůbec bych nechápal všechno tak jednoduše, třeba když p.Krob řekne, že už nad 2mE kupovat nebudem, tak to může být jen zpráva pro kluby, které pro nás nadsazovaly ceny hráčů.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      sadlos (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 10:37 |  
      4 2

      Nemyslím si. Mám podřízeného, se kterým nejsem spokojen. Nicméně za aktuální situace vím, že nejsem schopen sehnat nikoho lepšího. Pokud by se někdo takový našel, tak zaměstnance prostě vyhodím a nahradím. Pokud ale nemám nikoho, kdo by odvedl práci lépe, budu dál pracovat s daným člověkem a upravím podmínky tak, aby se daný člověk co nejvíce vyhýbal chybám.



      • Re: Jednání o Trpišovském

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 10:46 |  
        4 1

        A mezitim chodis po firme a do telefonu nahlas,tak aby to kazdej slysel, domlouvas nekoho jinyho? Fakt ne tohle to. Bud to maji uderzet pod poklickou a kdyz vedi,ze to nedokazou,tak ukazat karty..

        • Re: Jednání o Trpišovském

          sadlos (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 11:09 |  
          8 3

          To že si Krob pustil Hubu na špacír je věc jiná a souhlasím, že měl držet hubu. Já jen reaguji na to, že není nic divného, že jsem nespokojen a hledám náhradu a když ji nenajdu, pracuji s tím, co mám...

          • Re: Jednání o Trpišovském

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 12:04 |  
            10 1

            No dobre ale ve chvili kdy dopustis,aby se to ten tvuj podrizenej dozvedel,tak si s prominutim peknej blbec.. protoze co pak muzes od toho podrizeneho ocekavat za vykony? A jake vykony pak muzes ocekavat od jeho podrizenych,kteri vedi,ze je tady jen z nouze proto,ze lepsiho sef nesehnal? Ne,takhle se to opravdu nedela..

            • Re: Jednání o Trpišovském

              Kenny     před 7 lety 15.12.2017 12:33 |  
              1 5

              Ale že to Tvrdík takhle dělá, dokázal už se Šuralem.

          • Re: Jednání o Trpišovském

            Akuls     před 7 lety 15.12.2017 14:54 |  
            2 0

            Také si mohl pustit ústa na špacír někdo v Liberci.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      Robinator     před 7 lety 15.12.2017 11:47 |  
      6 2

      já nechápu, že nevystoupí tiskový mluvčí..ne twitter Jardy :D a nerekne, hele jedname s Trpisovským, vysledky jsou za ocekavanim..a nebo naopak..Cheme podrzet JŠ na zbytek sezony, uvidime jake budou vysledky..nic mezitim neberu..to neprospiva tymu..

      • Re: Jednání o Trpišovském

        JS (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 12:21 |  
        8 9

        Tiskovy mluvci je ten Bycek, jehoz jedinou funkci je uvadet tiskovky? My mame uplne posahanej koncept komunikace, kdy tiskovej mluvci nic nekomunikuje, zato pak mame jeste na neco Vrbu, Syrovatka se taky tvari jako expert na media a do toho vsechno „politicky pozitivni“ ven posila JT a nahani na tom vlastni body.

        Ve vysledku je komunikace dost neefektivni, zpravy nebo novinky se zverejnuji pozde, neuplne nebo nezajimave atd...

        • Re: Jednání o Trpišovském

          Tomski     před 7 lety 15.12.2017 13:03 |  
          5 0

          Syrovátka a ani Vrba tam nejsou od komunikace...celkově mám pocit, že co se týče komunikace, tak máme nejotevřenější vedení, co pamatuji...

          • Re: Jednání o Trpišovském

            JS (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 13:18 |  
            6 5

            To já neřikám, že to není otevřené a vstřícné vůči fanouškům, co se týče různých setkání, srazů v restauracích... Dokonce i problémy s permanentkami nebo lístky jsou řešeny velice pro-fandovsky. Ale oficiální komunikace podle mě pokulhává. Třeba když týden před akcí nikde nebyla zmínka o tom, že letíme do Rumunska otevírat stadion atd.

  2. Re: Jednání o Trpišovském

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 10:39 |  
    2 2

    Ja uz tomu fakt nerozumim. Jestli ze reditel Slovanu pronese do medii takovouto vetu „Slavia o Jindru zájem má“, tak bud je blazen on nebo nekdo u nas..

  3. Re: Jednání o Trpišovském

    Tomski     před 7 lety 15.12.2017 10:53 |  
    5 0

    Z té včerejší debaty jsem si vzal asi hlavně to, že je celkem jedno kdo tady bude trenérem, protože odteď je všechno na Nezmarovi a jeho práci...

  4. Re: Jednání o Trpišovském

    první rytíř     před 7 lety 15.12.2017 11:02 |  
    18 2

    Pánové nevím jak vy (zastánci i odpůrci JŠ), ale já osobně si nedovedu představit, že by pan Šilhavý po celém tomto, především medialním, humbuku u trenérského kormidla zůstal. Neprospělo by to jemu, jeho autoritě před týmem, tedy ani Slavii. Prostě to už není možné!

    • Re: Jednání o Trpišovském

      Eskaes     před 7 lety 15.12.2017 12:06 |  
      11 1

      A zrovna když jsem dospěl k názoru, že by si ten jarní reparát zasloužil, aby měli všichni jasno, zda na to má či ne. Ruku na srdce, přes všechnu oprávněnou kritiku, má pořád stále o dost větší kontakt s realitou než kdy DUml měl. Zklamání pramení z nenaplněných ambic spíš než z neúspěchů.

  5. Re: Jednání o Trpišovském

    Max1     před 7 lety 15.12.2017 11:08 |  
    16 19

    na rovinu říkám, že Trpišovského nechci....průměrný trenér, který působí jak vidlák...Šilhavý je o třídu jinde.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      Arya     před 7 lety 15.12.2017 11:14 |  
      14 2

      RB má "italského džentlmena" a kde jsou? :o)

      • Re: Jednání o Trpišovském

        Max1     před 7 lety 15.12.2017 11:24 |  
        5 2

        tak jistě, ten špageťák je sice "gentleman", ale jako trenér tragéd, jenže Trpišovský není dle mě trenér na špičce taky, hlavně je to sparťan....současný stav není jen chyba Šilhavého, ale taky vedení, koncovky a pak individuálních chyb hráčů.

        • Re: Jednání o Trpišovském

          sicilianbrno     před 7 lety 15.12.2017 11:28 |  
          9 7

          a spartan čím? že chodí na jejich domácí zápasy, má vystavený v ložnici fotky spartanů, na fb napsaný i love you sparta atd? Mimochodem Šilhavý asistoval myslím že Kotrbovi 3 roky na letné, takže je spartan nebo slavista? Tot otázka...

    • Re: Jednání o Trpišovském

      sicilianbrno     před 7 lety 15.12.2017 11:21 |  
      10 14

      To se shodnem, Šilhavý je o třídu výš v prokoučování zápasu a nekoukatelnýmu hernímu stylu i když na to má kvalitní hráče...

  6. Jednání o Trpišovském

    profesor     před 7 lety 15.12.2017 11:10 |  
    7 10

    Vůbec některým diskutujícím nerozumím. Předně J.Š je slávista a Trpišovský sparťan. A tak si myslím, že spolupráce Nezmara a J.Š. by nemusela být marná. Ono je snadné vyhodit trenéra, ale neudělal Tvrdík také chybu když pustil Pavlenku a přivedl Lašťúvku. Věděl jsem hned, že to je pouze provincionální brankář už za zenitem. A vývoj mi dal za pravdu. A další hráči, chtěl je J.Š ? Nebyla to akce vedení ? A ono tolik hráčů zapracovat, navíc stále stavět Zmrhala, aby se prodal není jen chybou trenéra. A když tomu připočtete i ten fakt, že forma některých hráčů logicky může poklesnout, nebo přijdou zranění , pak se hráč nemusí hned dostat do formy (Sýkora) a tak by se dalo pokračovat. Proto nejsem nadšený z vyhazovu J.Š.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      Alanor (admin)     před 7 lety 15.12.2017 11:16 |  
      12 1

      Ano, podoba kádru je výsledkem rozšířených pravomocí Šilhavého, které si po titulu prosadil. Vedení chtělo užší a mladší kádr. Často se píše, že ty hráče nakoupilo Šilhavému vedení. Není to tak a je třeba to uvést na pravou míru.

      U Pavlenky to rozhodování bylo mezi Brémami a juniorkou. Podle mě se vybralo dobře. Jiná věc je, že pak nebylo snadné narychlo sehnat náhradu (Dúbravka už byl domluvený se Spartou).

      • Re: Jednání o Trpišovském

        mig52     před 7 lety 15.12.2017 11:34 |  
        0 2

        Alanore, máš fakt infa, že to tak bylo?! Já mám neověřená, to zdůrazňuju, že JŠ chtěl Rotaně na rozdíl od JT, ale prosadil si to , ale některé další posily mu byly vnuceny přes JT a hlavně p. Kroba. Ale mám to z xsté ruky,takže vyjasnění jen přivítám.

        • Re: Jednání o Trpišovském

          Alanor (admin)     před 7 lety 15.12.2017 11:36 |  
          9 1

          Jo, jsem si tím jist. Navíc měl právo absolutního veta na jakéhokoliv hráče, který měl přijít.

          • Re: Jednání o Trpišovském

            Ados     před 7 lety 15.12.2017 11:42 |  
            3 4

            Nějak mi nejde do hlavy, jak by přišel na jména Danny a Altintop. To mi chceš říct, že je sledoval? Konkrétně u těchto dvou mám pocit, že je to akce vedení spojená s megalomanstvím, které umí jenom náš Jarda Tvrdík.

            • Re: Jednání o Trpišovském

              Alanor (admin)     před 7 lety 15.12.2017 11:46 |  
              11 1

              Neříkám, že přišel s tím, že chce konkrétně Altintopa. Ale chtěl mužstvo postavit na zkušených základech a počítám, že sondováním trhu a debatami s vedením došli k Dannymu s Altintopem, které odsouhlasil, že je chce a že se mu hodí. Rotaň pak byl vyloženě jeho akcí (nemluvě o způsobu, kterým se sem dostal, to by byla samostatná kapitola...).

              Tvrdík je ten poslední, kdo by vybíral posily.

              • Re: Jednání o Trpišovském

                Ados     před 7 lety 15.12.2017 11:57 |  
                5 0

                To je určitě dobře, protože fotbalu vůbec nerozumí a jsem rád, že dokázal přivést Nezmara. Nemluvilo se včera také o tom vyjádření Kroba, že nebudeme kupovat hráče za 2M Euro? Z toho rozhovoru čtu mezi řádky, že ustupujeme z pozic, na kterých jsme poslední 3-4 přestupové období byli.

                • Re: Jednání o Trpišovském

                  Alanor (admin)     před 7 lety 15.12.2017 12:01 |  
                  11 1

                  Mluvilo. Bylo tím myšleno, že nepůjdeme cestou Sparty a jejích masivních drahých nákupů. Ale když ucítíme příležitost získat hráče za takovou sumu, který bude mít mnohem vyšší potenciál, tak v penězích problém nebude. Příklad byl Lobotka. Toho jsme sledovali dlouho a mohl tu být, ale holt se ne všem hodil a v létě už bylo na jeho získání pozdě.

                  • Re: Jednání o Trpišovském

                    Alanor (admin)     před 7 lety 15.12.2017 12:04 |  
                    9 1

                    No a vlastně místo Lobotky máme na stejný post Rotaně. Takže asi tak. :)

                    • Re: Jednání o Trpišovském

                      Ados     před 7 lety 15.12.2017 13:10 |  
                      4 0

                      Lobotky je škoda, to mohl být dobrej kauf

                    • Re: Jednání o Trpišovském

                      Hojik     před 7 lety 15.12.2017 13:16 |  
                      2 0

                      Celta de Vigo je je trochu jiná káva...



                    • Re: Jednání o Trpišovském

                      Akuls     před 7 lety 15.12.2017 14:50 |  
                      4 0

                      Spíš Součka, který hrál na ME U21 v Polsku stejně dobře jako Lobotka, dále MNN, mistra Afriky a ještě byl v té době v kádru Ščuk. Potřebovali jsme posílit jiné posty než DZ. To že JŠ vzal Rotaně bylo asi proto, že agent Paska chtěl v létě mocí mermo prodat Součka do Itálie a JŠ se bál, že když budou 4 míče v €urech na stole, tak že to dopadne stejně jako s Pavlenkou. Navíc agent Lobotky nechtěl v žádném případě uzavřít přestup před ME U-21 a pak už byla jeho cena někde jinde a také LaLiga je jiná káva než Berbrliga.

                • Re: Jednání o Trpišovském

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 15.12.2017 12:40 |  
                  3 0

                  Vždyť my jsme nikoho za dvě mega v éčkách nepřivedli, tak jak bychom mohli z nějakých takových pozic ustupovat?

                  • Re: Jednání o Trpišovském

                    Ados     před 7 lety 15.12.2017 13:09 |  
                    2 1

                    Myslel jsem to tak, že každé přestupové okno přišlo celkem dost hráčů. Na druhou stranu to není potřeba, protože kostra týmu je kvalitní a stačí doplnit o 2 - 3 kvalitní posily. Mám z toho prohlášení strach, že půjdeme cestou levných hráčů, ale kvalitu musíš zaplatit.

                    • Re: Jednání o Trpišovském

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.12.2017 13:17 |  
                      2 0

                      Spíše půjdeme cestou mladších hráčů.

                      tzn., že když budeme na jeden post vybírat mezi třicetiletým borcem s cenovkou tři mega a dvacetiletým za jeden mega, zřejmě už po zkušenostech z letošního léta sáhneme po mladším.

                      Padlo tu jméno "Lobotka", o kterém jsme věděli v době, kdy stál 1,5mega v éčkách, ovšem ze strany trenéra nebyl interes... V létě už šance jej získat nebyla...

                      Byla naznačena snaha, aby v kádru byli minimálně čtyři hráči pod 23 let

                  • Re: Jednání o Trpišovském

                    lukas8 (admin)     před 7 lety 15.12.2017 13:26 |  
                    0 0

                    Ale přivedli..

                    • Re: Jednání o Trpišovském

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.12.2017 13:32 |  
                      2 1

                      A tak já vím, ale Vachoušek a Koloušek už jsou dávno pryč....

                • Re: Jednání o Trpišovském

                  Akuls     před 7 lety 15.12.2017 18:24 |  
                  4 0

                  To že to o sobě prohlašuje ještě nemusí být pravda. Jednou jsem měl to štěstí, že jsem za ním a za tehdy ministrem vnitra Grossem seděl v letadle při cestě ze zápasu s Vikingem Stavanger. Skončilo to tehdy 2:2. O fotbale jsme povídali skoro celý let a mohu Vám sdělit, že oba socani Slavii a fotbal milují (nebožtík Gross už tedy miloval) a rozumí mu asi stejně jako většina nás zde diskutujících. Takže pozor, pan Tvrdík žádný fotbalový analfabet není, ale šlechtí ho, že si nehraje na brouka Pytlíka a nechá si poradit od skutečných fotbalových odborníků.

              • Re: Jednání o Trpišovském

                Akuls     před 7 lety 15.12.2017 14:33 |  
                1 0

                Tak to nevím, ale po jednom tréninku nám JŠ v létě říkal, že mu pan Tvrdík nabízel příchod Adebayora, ale že to po určitém váhání odmítl neboť ho provází pověst problémového hráče.

                • Re: Jednání o Trpišovském

                  Akuls     před 7 lety 15.12.2017 18:51 |  
                  2 0

                  A příchod Šventa byl vyloženě přáním JT. Měl na něj nostalgické vzpomínky ještě z doby kdy ČSA sponzorovala Slavii. Byl to jeho velký oblíbenec a věřil, že se s ním vrátí do SKS dobré časy.

                  • Re: Jednání o Trpišovském

                    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 19:08 |  
                    3 0

                    A taky vratily: titul! Presne to same jak Stistko Smica.. za me super tah!

          • Re: Jednání o Trpišovském

            hiker42     před 7 lety 15.12.2017 22:31 |  
            1 0

            dotaz, to ti řekl / potvrdil JŠ? díky

      • Re: Jednání o Trpišovském

        japhy     před 7 lety 15.12.2017 11:36 |  
        7 2

        Pokud tedy ta akce s 3 "megahvězdami" jde za JŠ, píšu si k němu poměrně veliké minus :(

      • Re: Jednání o Trpišovském

        Kenny     před 7 lety 15.12.2017 12:27 |  
        1 4

        Takže najednou za všechno může Šilhavý? A ostatní tam seděli na ozdobu? S tím Pavlenkou to asi nebylo dobré rozhodnutí když tam máme slabinu, ne?

        • Re: Jednání o Trpišovském

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.12.2017 12:38 |  
          7 0

          U Pavlenky to nebylo o nějakém rozhodnutí - tam jsme byli postaveni před hotovou věc, že najednou brankáře nemáme... prý se měl natvrdo vyjádřit, že když ho nepustíme, tak nám nemůže zaručit, že jeho výkony budou nadále na takové, jaké bychom si představovali....

          Proto byly jenom dvě možnosti: juniorka, nebo odchod - o tom, že by i nadále chytal za Slavii nemohla být řeč... Alespoň takhle to včera vyznělo...

          • Re: Jednání o Trpišovském

            Kenny     před 7 lety 16.12.2017 23:09 |  
            0 1

            Já jsem to taky takhle chápal. Ale ve finále to s ohledem na okolnosti ( vyřazení z pohárů , zbytečné ztráty v lize - netvrdím že za všechno může Lašty )pro Slavii bylo špatné rozhodnutí. Např v Liberci tyhle věci řeší radikálně .Je to další možnost.

        • Re: Jednání o Trpišovském

          Jachym     před 7 lety 15.12.2017 12:39 |  
          10 0

          Tvrdík objasňoval, že přesvědčování Pavlenky (ale i Baráka) ho stálo spoustu času (a nervů), ale pochopil jsem, že to byla "mission impossible". Tito hráči byli plně v zajetí svých snů (a agentů!) a nebyla garantována jejich 100% výkonnost v případě, že by zůstali, respektive byli přinuceni zůstat.

          • Re: Jednání o Trpišovském

            Kenny     před 7 lety 16.12.2017 23:12 |  
            0 0

            Rozumím. Pár takových případů už se stalo. Ale vždy si ti hráči uvědomili co riskují.

      • Re: Jednání o Trpišovském

        honza_sl     před 7 lety 15.12.2017 14:54 |  
        8 2

        Alanore, velmi si vážím Tvé práce zde na SN, i práce Tvých kolegů. Nicméně mám dotaz: proč tohle vše (tréninky, přivedené drahých posil atd. jako odpovědnost a selhání JŠ) píšeš až teď? Nepodezřívám Tě, že "píšeš podle notiček", to ani náhodou. Takže buď:
        a) To víš delší dobu a neventilovat jsi to s úmyslem nevyostřovat náladu.
        nebo
        b) Ti to někdo řekl až teď. Pak to ale vůbec nemusí být pravda, mohou to být informace od lidí, kteří si s JŠ vyřizují účty či prostě chtějí být zajímaví a přiživí se na aktuálním trendu.

        V obou případech to bohužel vypadá z Tvé strany trochu jako "kopání do mrtvoly", což je fakt škoda.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      sicilianbrno     před 7 lety 15.12.2017 11:22 |  
      13 4

      Hušbauer je taky spartan (přesněji prošel spartou), fuj pryč sním...strašně to zjednodušuješ...

      • Re: Jednání o Trpišovském

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 11:31 |  
        11 1

        Tak spartou prošel i samotný Šilhavý a nebyl tam týden nebo dva, ale pět let.

        • Re: Jednání o Trpišovském

          sicilianbrno     před 7 lety 15.12.2017 12:15 |  
          3 2

          přesně tak, psal sem to viz nahoře, ale to dotyčnýmu přispěvateli asi nevadí, nevím podle čeho rozlišuje spartana a slavistu...

          • Re: Jednání o Trpišovském

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 12:26 |  
            2 1

            Někomu se to zkrátka nehodí do krámu, a tak je to schopný ignorovat... :-)

      • Re: Jednání o Trpišovském

        bongor     před 7 lety 15.12.2017 19:23 |  
        1 0

        To respektive je právě ono.Prošel sraltou,ale nyní dělá všechno pro to aby uspěla Slavia.Kdyby byl sralťan,jako třeba
        Lobo Tom a podobný týpkové,tak by nikdy nepřestoupil do Slavie,natož aby za ni bojoval.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      mig52     před 7 lety 15.12.2017 11:29 |  
      4 1

      Profesore, já ti rozumím stran emocí, ale BOHUŹEL, v dnešní době neplatí, že ten či onen je Slavista či Sparťan. Pokud někdo podepíše"druhou stranu", nepochybuju o tom, že bude odvádět tu nejlepší práci! Jde přece o jeho jméno, o to, že pokud by se mu nezadařilo, že může získat job jinde.Pokud by to vypadalo na flákání jen proto, že RB nebo Slavii nemám rád, tak si ani neškrtne a skončí obrazně řečeno v Kolbence, a tam jsou výdělky přece jen jiné.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      japoko     před 7 lety 15.12.2017 14:03 |  
      5 6

      Co je platnej slavista kdyz se nikam nepostoupilo, vykony nemaji vzestupnou tendenci, fotbal je temer k nekoukani! To se budem tedy jen utesovat, z
      e mame trenera velikyho slavistu?

  7. Re: Jednání o Trpišovském

    Ados     před 7 lety 15.12.2017 11:38 |  
    4 4

    S hrou a výsledky nejsem spokojen, ale přesto nejsem schopen na 100% říct, zda by měl JŠ skončit a nahradit ho Trpišovský. Čím dál víc se přikláním k variantě, ponechat JŠ ještě na jaro, ať se ukáže.

    J. Šilhavý
    + slávista
    + zkušenosti
    + zná kádr a nebude se znovu tvořit nové mužstvo
    - střídání/reagování na hru
    - poučení se z vlastních chyb
    - trochu se potvrzuje, že je to trenér na jeden rok
    - herní styl

    J. Trpišovský
    + spolupráce s Nezmarem
    + mladý progresivní trenér
    + narovnání vztahů v kabině
    - sparťan
    - práce s cizinci
    - zatím bez většího úspěchu

    • Re: Jednání o Trpišovském

      sicilianbrno     před 7 lety 15.12.2017 12:16 |  
      5 5

      a u Šilhavýho spartanská x letá trenerská minulost patří do plusu nebo mínusu?

      • Re: Jednání o Trpišovském

        Ados     před 7 lety 15.12.2017 13:15 |  
        5 4

        Jen ignorant bude klást takové otázky. Je celkem evidentní, že JŠ je slávista. To samý bys mohl napsat o Strakovi. Tam je taky jasný, že je to rudá kůže a přesto u nás trénoval.

        • Re: Jednání o Trpišovském

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.12.2017 13:37 |  
          0 0

          Ovšem také si tím trénováním u nás zavřel dveře i na Letnou....

          • Re: Jednání o Trpišovském

            Ados     před 7 lety 15.12.2017 14:23 |  
            0 0

            to sice jo, ale sparťanem zůstal...

            • Re: Jednání o Trpišovském

              Jachym     před 7 lety 15.12.2017 15:16 |  
              2 1

              Franz má široký srdíčko. Je v něm místo pro Spartičku, Slávinku, Plzničku i Budějičky... :-)

        • Re: Jednání o Trpišovském

          sicilianbrno     před 7 lety 15.12.2017 16:01 |  
          2 0

          a tím se dostáváme k té otázce, čím konkrétně je teda Trpišovský nazýván některými "spartan" oproti jiným "spartanům" a jak moc to dotyčnému vadí...

          • Re: Jednání o Trpišovském

            Fačín     před 7 lety 16.12.2017 13:07 |  
            2 1

            Nejde o sparťanskou minulost. To se dá odpustit. Jde o sparťanské srdce. To se odpustit nedá.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      zeleznik2     před 7 lety 15.12.2017 15:52 |  
      4 1

      No kdyby to byl takový Sparťan, tak už je dávno na Letné..

      - zatím bez většího úspěchu, no když vidím kádr Liberce, tak těžko čekat zázraky, ale nezapomínat na

      postup do základní skupiny Evropské ligy 2015/16
      a třetí místo 2015/16
      a i čtvrté místo Viktorie Žižkov s dluhy a juniory 2014/15 ve druhé lize, určitě je úspěchem

      za dva roky to není zas až tak špatné ne?

  8. Nezmar

    Eskaes     před 7 lety 15.12.2017 12:10 |  
    4 6

    Bude klíčový post v klubu. Samozřejmě mu přeju úspěch, ale zdá se mi divné, jak mu automaticky "věříme", přestože tolik zářezů na pažbě rozhodně taky nemá.

    Co bych rozhodně nechtěl, aby si Sportovní ředitel a trenér navzájem kryli záda, jestli mi rozumíte, i z toho důvodu a nejenom nejsem z čepičáře na obzoru dvakrát nadšen.

  9. Re: Jednání o Trpišovském

    Pablo     před 7 lety 15.12.2017 12:23 |  
    6 0

    Chtěl bych se zeptat těch, co byli na debatě s vedením (Alanor,...), bude se s příchodem Nezmara více dávat na analytiku a podle ní se vyhledávat hráči vhodní pro styl, jakým chcem hrát? Uvažuje se o založení B-týmu, popř. je-li to vůbec možné, aby B-tým začal aspoň v divizi např. odkoupením od jiného divizního týmu?

    • Re: Jednání o Trpišovském

      Alanor (admin)     před 7 lety 15.12.2017 12:25 |  
      7 0

      Dobré dotazy, oboje je na dobré cestě.

      • Re: Jednání o Trpišovském

        mig52     před 7 lety 15.12.2017 12:38 |  
        2 1

        Alanore,rýsuje se nějaká modernizace stadionu?. Už jsem to tu zmiňoval 2x ,že si uvědomuju investici do stadionu za cca miliardu, ale modernizační změny byly tehdy zmíněny (sedačky na střídačkách, ty jsou teda v dnešní době příšerné, ty bych si vzal za barák na grilovačku, nepořádek za stadionem jednom křídle, atd., atd). Děkuju za případná infa s prosbou sdělení termínu posezonní tiskovky, pokud je znám a pokud , tak jak bude, napiš.

        • Re: Jednání o Trpišovském

          Alanor (admin)     před 7 lety 15.12.2017 12:41 |  
          5 0

          Rýsuje. A bude to významnější než úprava sedaček.

          • Re: Jednání o Trpišovském

            smely (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 13:15 |  
            8 1

            Ano, budou tam lehatka...

            • Re: Jednání o Trpišovském

              Jachym     před 7 lety 15.12.2017 14:33 |  
              3 0

              Teď, když se budou uplatňovat moderní trendy a hra se zrychlí, lehátka pro nudící se diváky nebudou vůbec potřeba...:-)

            • Re: Jednání o Trpišovském

              honza_sl     před 7 lety 15.12.2017 14:54 |  
              0 0

              Zabil :-)

      • Re: Jednání o Trpišovském

        jarodo57     před 7 lety 15.12.2017 12:54 |  
        0 7

        Nic proti Tobě Alanore a ostatním,kteří byli pozváni na schůzku s vedením a s hráči,ale nebylo by lepší dostat informace přímo od těchto lidí než zprostředkovaně od Tebe ?

        • Re: Jednání o Trpišovském

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.12.2017 13:01 |  
          11 0

          V tom případě dostaneš informace až bude vše hotovo a budou oficiální... Takhle musíš být rád, že vedení má s fanoušky takový vztah, že některým dá možnost nahlédnout pod pokličku... a upřímně řečeno, zase neočekává, že tihle jedinci všechno okamžitě pustí do světa - proto se Alanor vyjadřuje velice opatrně a diplomaticky...

          • Re: Jednání o Trpišovském

            Jachym     před 7 lety 15.12.2017 14:30 |  
            2 0

            To ostatně my. kteří tam byli s ním, taky:-)

        • Re: Jednání o Trpišovském

          Alanor (admin)     před 7 lety 15.12.2017 13:23 |  
          7 0

          Tak schůzka o několika stovkách nebo tisících lidí se dá udělat těžko. A veřejně se ty informace napsat taky nedají, protože sem má přístup každý, tedy i ti, co by Slavii viděli rádi zase na dně a co by ty informace zneužili.

          O to, co se dá veřejně napsat, se rád podělím.

          • Re: Jednání o Trpišovském

            iwanowicz     před 7 lety 15.12.2017 13:29 |  
            6 0

            Ja jsem vdecnej za kazdou overenou informaci zevnitr klubu. Spekulaci a vymyslu ze 3 ruky je tu spousta. Takze diky !!

            • Re: Jednání o Trpišovském

              janko (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 13:37 |  
              3 0

              Podepisuji. je mi navíc jasné, že spousta toho ven neprosákne a ani nesmí.

          • Re: Jednání o Trpišovském

            Jachym     před 7 lety 15.12.2017 15:27 |  
            4 2

            Z vedení je vás tu pět,
            a nás jsou tu tisíce,
            expertem je každý z nás,
            hájíme barvy Slavie...

        • Re: Jednání o Trpišovském

              před 7 lety 15.12.2017 14:40 |  
          1 0

          vůbec si nedokážu představit jak by to udělali.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      mig52     před 7 lety 15.12.2017 12:30 |  
      2 4

      Tak pokud přijde Trpišovský, mohlo by dojít na sňatek z rozumu. My trenéra a Liberec výběr z X hráčů, kterých se po vyřazení z EL budeme muset zbavit ( fuj,zredukovat zbytečně nafouklý kádr). Osobně se domnívám, že proces zeštíhlení kádru bude obtížnější, než pořídit další posily. Samozřejmě mám na mysli zeštíhlením kádru tyto fotbalisty udat smyslupně tak, aby v nových týmech hráli a měli možnost dalšího růstu.

      • Re: Jednání o Trpišovském

        jarodo57     před 7 lety 15.12.2017 12:50 |  
        2 0

        Já si myslím,že ty hráči už moc nevyrostou, přeci už jsou v nějakém věku

  10. Re: Jednání o Trpišovském

    smely (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 13:14 |  
    8 6

    dovolim si pripomenout, ze tady jiz 3 dny spekuluje o vymene trenara na zaklade informaci od "novinare" , kery napr. dnes pri uvaze , ze do Liberce prijde M.Hasek uvedl jako jeden z duvodu, ze "se mu tam narodil prvni syn..." Takze, jakou vypovidajici hodnotu maji kazdodenni Podrouzkovi plky o odvolani JSDVCD a prichod cepicare at si kazdy udela obrazek sam...

    • Re: Jednání o Trpišovském

      sicilianbrno     před 7 lety 15.12.2017 15:58 |  
      3 4

      ...a když to pak pravda bude, tak napíšeš, že to stejně cucal z prstu a náhodně mu to vyšlo.

      • Re: Jednání o Trpišovském

        smely (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 16:23 |  
        3 5

        Zase si mi to natřel...jak ty to jenom děláš, čoveče ?

        • Re: Jednání o Trpišovském

          sicilianbrno     před 7 lety 15.12.2017 17:39 |  
          2 4

          ty musíš s každým vždy hned soutěžit? ty když někomu reaguješ na článek, tak mu to automaticky chceš natřít? Zvláštní přístup...

  11. Re: Jednání o Trpišovském

    Pepino44     před 7 lety 15.12.2017 13:36 |  
    3 9

    Tak jak to tady pročítám, mnozí již nebudou potřebovat slávistický dres, bude jim stačit bílá kšiltovka.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      Arya     před 7 lety 15.12.2017 15:13 |  
      1 0

      To teda fakt ne :P
      Kšiltovku jedině červenobílou :P A pokud sem Trpiš přijde,tak si jí povinně přebarví.

  12. Akceptovatelný trenér :-)

    honza_sl     před 7 lety 15.12.2017 14:50 |  
    18 0

    Na základě přečtení několika diskuzí od zápasu s Astanou jsem identifikoval valstnosti/schopnosti, které musí bezpodmínečně mít trenér pro SKS, na kterého se zde nebude nadávat (samozřejmě až na výjimky - mé pozdravy pár místním, však víte :-)):

    1. Musí být mladý, progresivní a zároveň zkušený a prověřený.
    2. Musí sledovat nejnovější světové trendy (včetně impaktovaných časopisů v mandarínštině) a současně chápat a vypořádat se se specifiky české ligy
    3. Musí hrát rychlý, útočný fotbal po zemi, musí upřednostňovat ofenzívu před defenzívou.
    4. Musí být bodově úspěšný, hrát o titul a postupovat pravidelně do LM.
    5. Musí být schopen citlivě vycházet s multinárodnostní kabinou a současně tým stavět na českých a slovenských hráčích.
    6. Musí být schopen ukočírovat tým složený z drahých rozdílových hráčů a současně to mít postavené na mladých a perspektivních.
    7. Musí být dobrý psycholog, motivátor, musí mít přátelský přístup, ale současně být tvrdý na hráče, když bude potřeba.
    8. Musí mít dobré vztahy s celým vedením klubu, ale současně s nesmí nechat kecat od vedení do sestavy, taktiky, přípravy atd.
    9. Musí se neustále zlepšovat, hra týmu se musí neustále zlepšovat (fakt nevím, v konfrontaci s kým se budeme zlepšovat, až budeme lepší než REal, Barca a jiné ultra top týmy. Snad do té doby pokročí mezihvězdné lety...)
    10. A konečně - musí to být slušný člověk, který bude ztělesňovat ideály Slavie, tedy např. se šťastně usmívat, když vedení otevřeně jedná o jeho nástupci.

    Já nevím, jak Vám, ale mě to připadá pravděpodobné (po zaokrouhlení nahoru) zhruba na 0%... :-)

    • Re: Akceptovatelný trenér :-)

      Jachym     před 7 lety 15.12.2017 14:57 |  
      5 0

      Takové schopnosti a vlastnosti může mít snad jen ten, jehož narození si každoročně připomínáme kolem vánočních svátků...:-)

      • Re: Akceptovatelný trenér :-)

        honza_sl     před 7 lety 15.12.2017 15:01 |  
        0 0

        Jakub Vágner? :-)

        • Re: Akceptovatelný trenér :-)

          Jachym     před 7 lety 15.12.2017 15:04 |  
          0 0

          ...Karel Vágner to je bůůůůh :-))

    • Re: Akceptovatelný trenér :-)

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 14:57 |  
      0 0

      Tvl, to je jako když zenska popisuje ideálního chlapa..:)

      • Re: Akceptovatelný trenér :-)

        honza_sl     před 7 lety 15.12.2017 14:59 |  
        2 0

        Ano, ideální trenér podle časopisu Cosmopolitan :-)

    • Re: Akceptovatelný trenér :-)

      Akuls     před 7 lety 15.12.2017 15:04 |  
      2 0

      A za 11. Musí mít k dispozici kvalitní hráče, hlavně útočníky, protože platí, že hráči dělají trenéra. Výjimkou byl co pamatuji jen Václav Ježek, který dokázal i s duholigovými hráči, jako byli Calta nebo Bartoň, hrát vyrovnaný zápas třeba s Realem Madrid, ale hráče v té sezóně tak vymačkal, že příští sezónu šla Sparta do druhé ligy a Ježek, který to asi očekával odešel včas trénovat Ado den Haag.

      • Re: Akceptovatelný trenér :-)

        honza_sl     před 7 lety 15.12.2017 15:24 |  
        7 1

        No to je právě to. Spusta lidí tady si myslí, že máme superhvězdný tým a trenéra na prd. Já si naopak myslím, že máme nadprůměrný, potenciálně hvězdný tým a nadprůměrného trenéra. Na týmu i trenérovi je deka a útlum, ale to by se mohlo změnit. Každopádně, to už nezjistíme. A být JŠ, neměl bych už ani trochu chuti...

      • Re: Akceptovatelný trenér :-)

        mig52     před 7 lety 15.12.2017 16:10 |  
        5 2

        Moje řeč. Na hráčích v klíčových momentech záleží nejvíc. Pokud to nenapere z 5 metrů do kasy, tak nás může vést i Klopp. Naši kluci pořádně Jardovi namydlili schody. Mít kvalitní koncovku, tak tu trenéra neřešíme. Nicméně cítím, že JŠ má velké rezervy, např.výkonnostní (ne)posun hráčů, především těch mladších. A už vůbec nerozumím tomu, proč Bucha po výborném výkonu v Rumunsku nezůstal v týmu. RB, za Holoubka dala šanci pár mladým a třeba Sáček se chytil. U nás jel Bucha zpět do "perspektivní" a populární juniorky.

    • Re: Akceptovatelný trenér :-)

      celtix     před 7 lety 15.12.2017 15:23 |  
      1 1

      To vypadá na Guardiolu :)

      • Re: Akceptovatelný trenér :-)

        honza_sl     před 7 lety 15.12.2017 15:25 |  
        1 0

        Ani ten se nedokáže pořád zlepšovat. Určitě časem zemře a pak bude možné psát "vidíte, už se nezplepšuje, vyměnit" :-)

        • Re: Akceptovatelný trenér :-)

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.12.2017 15:40 |  
          0 0

          Ale třeba bude stále zapsán v kronikách La Ligy, Bundesligy a Premier League ohledně nejvíce výher v řadě...

    • Re: Akceptovatelný trenér :-)

      Fačín     před 7 lety 16.12.2017 13:10 |  
      0 1

      Tak kromě bodu deset by to asi měla být pravda...

  13. Re: Jednání o Trpišovském

    Rysavold     před 7 lety 15.12.2017 20:45 |  
    7 13

    Chci Trpišovského,chci Holoubka,chci Jílka.Chci Hřebíka. Chci trenéra ,který jasně vtiskne mužstvu styl útočného fotbalu pro diváka. Pana Šilhavého si moc vážím,stejně jako pánů Cipra a Beránka.Je to naše legenda,ale nyní se musí naše cesty rozejít.Aby jsme posunuli dál.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      Vici     před 7 lety 18.12.2017 11:26 |  
      0 0

      Je to neprijemný. Dnes to vidim stejně. U mě + 1. A nemám ze sebe radost. Lidsky JŠ +1. Ale moc si přeju posunout Slavii herně.

    • Re: Jednání o Trpišovském

      Vici     před 7 lety 18.12.2017 11:22 |  
      0 0

      :)))