Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (42)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    Maty22     před 7 lety 09.12.2017 11:36 |  
    17 0

    Lašty se prostě neosvědčil. Chýbí mu nadstavba. Prostě chytit něco navíc.

    • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

      Ulquiorra     před 7 lety 09.12.2017 11:52 |  
      36 0

      Ono mu bohužel chybí i "chytit to, co má" :/ Chytit něco navíc je až další krok.

  2. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    travel (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 11:53 |  
    10 1

    Bohužel se potvrdilo,to co jsme psali se smelym,že odchod Pavlenky je největší chyba a oslabení.Budu to opakovat,ale brankář je základ úspěchu,pokud není nadprůměrný ,tak nejvyšších cílú se těžko dosáhne.

    • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

      Staršina     před 7 lety 09.12.2017 14:35 |  
      11 0

      Myslíte to dobře. Jen jste nenapsal, čí to je chyba. Ve Slavii jsou dva případy.
      1) P. Barák P. Tvrdík zajel osobně do Příbrami na kávu do rodiny. Ani to nepomohlo. P.Barák měl sen. Já osobně jsem na jaře zaregistroval jistý útlum formy.
      2) P. Pavlenka. Měl také sen. V jeho případě to bylo o to horší, že začal bulet přes média. Všichni víme jak nás média milují.
      Závěrem. Než mít v týmu otrávené hráče, tak ať jdou. U mně se oba totálně shodili. Následně p. Tvrdík prohlásil, že nově se budou smlouvy s hráči koncipovat jinak. Nakonec i na p. Škodovi byla vidět naprostá frustrace, když nemohl odejít k šejkům.

      • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

        travel (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 15:39 |  
        5 3

        Chyba je to vedení,že ho pustili.A že by trucoval?Myslím si,že ne dlouho,protože by tím pádem nechytal a mohl by se tém odepsat a pak by o něj nebyl zájem. Vím,že se to lehce říká,ale bohužel kolikrát nic jiného nezbývá,pokud chce Slavia vybudovat tým,který by pravidelně bojoval o účast v LM,či hrál důstojnou roli aspoň v EL.

        • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

          murena     před 7 lety 09.12.2017 15:46 |  
          4 2

          Přesně tak, psal jsem to tenkrát podobně, nepustil bych ho nevěřil jsem, že by trucoval vůbec by si nepomohl, byla to veliká chyba, musíme udržet kádr pohromadě aspoň 2-3 roky ať se to někomu líbí nebo ne jinak se neposuneme dál.

          • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 16:06 |  
            10 3

            Nepomohl? Mohl by zařídit, že by jsme podzim byli úplně bez pohárů a pak by vedení asi 100 mega za golmana neodmítlo. Nene, na tohle se musí jinak. V zákulisí (přemlouvačky, sliby, navýšení platu atd) a když ani to nepomůže a chlapec pořád brečí a sní svůj sen, tak ať táhne...

            • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

              Staršina     před 7 lety 09.12.2017 16:39 |  
              2 0

              Nelze v příspěvku vyjádřit všechny pocity. Proto píšu trochu stroze. Vy jste mně pochopil. Děkuji.

            • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

              o-cab     před 7 lety 10.12.2017 22:34 |  
              2 2

              nemluve o tom, ze my proste jsme a budeme prestupni stanici a jinak by to ani nebylo dobre, viz zkazeni hraci v ruske lize. zabijet sny hracu v nerozumne mire taky muze bez sportovnich uspechu znamenat preference talentu jit bud k luze nebo do Plzne. tohle je tenky led a hodne sedive tema.

            • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

              amon     před 7 lety 11.12.2017 08:55 |  
              2 0

              co vím, tak mu bylo nabídnuto, že nám pomůže s kvaldou do CL a v zimě může jít, ale to jeho brečení do médií bylo šílený. Chybí ale děsně, ted vychytal výhru v BVB. To samý Barák a Luftner, skvělí a důležití hráči, ale prostě jen žoldáci..

              • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

                Staršina     před 7 lety 12.12.2017 00:38 |  
                0 0

                Naprosto přesné doplnění mého příspěvku. V této době vznikl problém s p. Laštůvkou. Ten byl ochotný nastoupit za SKS pouze jako č.1. Vedení bylo donuceno problém vyřešit. Jak to dopadlo už víme. P. Pavlenka je nenahraditelný.

  3. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    axxoSKS (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 12:43 |  
    22 0

    Laštůvku už na jaře snad ne

    • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 18:45 |  
      9 0

      Vedle Halila největší zklamání,bohužel na jeho místě nás každá chyba něco stála na rozdíl od jiných hráčů v poli.

      • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

        amon     před 7 lety 11.12.2017 08:57 |  
        3 1

        Halila bych nesoudil, když nedostal skoro žádnou šanci na rozdíl od Laštůvky a hlavně ten příštup- Halil nastopil do přípravy sám od sebe o týden dřív, Lašty, že přestoupí jen když bude 1kou. Halil kopal celý život bundesligu něco musí umět. Já jsem přesvědčený, že v těch domácích zápasech nám mohl být hodně nápomocný- takový centry možná nemá ani Danny

  4. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    Kzlo     před 7 lety 09.12.2017 18:52 |  
    16 2

    Všichni co píšete ze byla chyba pustit Pavlenku. Nase liga proste neni meritko a co by u nas delal. Ted je pri zraneni Neuera nejlepsi golman bundesligy myslite ze takovy hrac muze vydrzet v nasi lize?

    • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

      travel (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 19:04 |  
      11 0

      Samozřejmě,že ne.Taky nikdo nepíše,abychom mu vůbec neumožnili přestup.Ale na druhou stranu to neznamená,že ho pustíme hned,jak si on (a jeho agent) zamane. A řeči,že to je první a asi i poslední šance, to taky není důvod (a asi ani pravda).Klub musí v první řadě pohlížet na své cíle,jinak se jich nikdy nedopracuje.

    • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

      donford     před 7 lety 09.12.2017 19:10 |  
      21 0

      Kdysi, dávno tomu, chytával za Slavii jakýsi brankář jménem Landa. Vždy, když šel do brány, měli jsme my fandové nepříjemný pocit a ježily se nám v neblahé předtuše chlupy na rukou, že se cosi špatného stane, že nevídanou minelu vyrobí. A stávalo se. Často. Bohužel podobný pocit nejistoty mám, když do naší branky vyběhne Laštůvka. Takový pocit nedokonalosti, nejistoty, nebo spíš jistoty, že i on cosi nedobrého vytvoří. Bohužel i on dokáže dostat gól z nemožného. Dík dobré obraně jich je nemnoho, ale stojí za to a přicházejí jak blesk z nebe v nemilou chvíli. Jako když do poklidné, pospávající osady vpadnou z ničeho nic nájezdníci. Tak mi připadal i poslední gól od Astany. Pokud nebude jistota v naší bráně, nejistota se přenese na celé mužstvo.

      • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

        travel (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 19:14 |  
        2 0

        Přesně tak,taky když je zde na SN diskuse o brankářích,tak píši,že to je základ úspěchu.

        • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

          travel (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 19:44 |  
          1 0

          Jen tak na okraj,Pavlenka vychytal Brémám výhru v Dortmundu (i když je pravda,že Dortmund je v krizi).Pokud by Brémy sestoupily,tak se těším na jeho cenu.

          • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

            travel (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 19:47 |  
            0 0

            Nedopsal jsem to. ...těším na jeho cenu,protože přestoupí a navíc si myslím,že by to mohl být opravdu TOP klub.A pokud si někdo myslí,že si odporuji,tak má odpověď je,že by toho docílil stejně,akorát později.

  5. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    voiceman (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 03:26 |  
    15 0

    Laštůvka je největší přestupový přehmat letošního léta. Bohužel. Měl být náhradou za plnícího sny si Pavlenku. A to se nestalo ani z 50 procent. Pro mě je stěžejní úkol zimy najít brankáře. Laštůvka díky, ale Tvá budoucnost je na severu Moravy.

    • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

      Hanzwalter     před 7 lety 10.12.2017 13:32 |  
      4 12

      A koho je to odpovednost? Mit dva golmany ze zenitem. Je to odpovednost hlavniho trenera tedy JŠ. Ja se ted v Edenu modlil at ty cernouckove moc nestrili na branku, protoze co pohyb, co vybeh, co standartka, co vykop tak to je obrovska nejistota Lastuvky. Kdyby chytal Pavlenka a mozna byl uotostred Barak tak jsme byli v LM a nebo postoupili dal v EL.... JE TO KDYBY.... Ale Lastuvka a JS musi jit..

      • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

        amon     před 7 lety 11.12.2017 09:01 |  
        4 0

        a může za brankáře opravdu JŠ? On si ho vybral, měl něco lepšího od skautů? Nebyl to JŠ, kdo stůj, co stůj aby Pavlenka zůstal? Stavět JŠ a Laštůvku na roven mi přijde hodně ujetý..

  6. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    mpik     před 7 lety 10.12.2017 11:17 |  
    0 5

    Hodila by se Drobný změna...

    • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 11:33 |  
      0 0

      Mas o nem nejaky prehled,jak je na tom? Priznam se ze vubec nevim a hledat to ted vsechno uplne nestiham. Diky!

      • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

        ElBrody     před 7 lety 10.12.2017 12:31 |  
        8 1

        Je mu 38, kreje záda Pavlenkovi, má smlouvu do léta, hotovou trenérskou profilicenci a nejspíš nabídku pracovat u mládeže v Hamburku. Výstřel do tmy ;)

        • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 13:15 |  
          0 0

          Diky,ja si prave vubec nedokazal uvedomit co s nim a uz vubec ne kolik mu je :)

  7. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    RiderJ     před 7 lety 10.12.2017 14:17 |  
    1 0

    No jo, o Laštůvkovi a jeho nepovedeném podzimu toho bylo už napsáno mnoho, ale jaké vás napadají náhrady? Vzhledem k tomu, že se zahraničními gólmany to může být složité (nepočítám Slováky), tak mě mnoho alternativ nenapadá. Z ligy asi jen Kolář s Hečou, kteří podle mě neprokazují úplně stabilní výkonnost hodnou přestupu do Slavie. A nejlepší slovenští brankáři jsou v kádrech našich rivalů.

    • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

      ElBrody     před 7 lety 11.12.2017 11:02 |  
      1 0

      Jo, z ligy určitě Kolář a Heča, u nás by navíc mohli jít ještě nahoru. Btw. oba prý chtěla Sparta po odchodu Koubka. Ze Slováků by za to možná stál ještě Kuciak a jednou může bejt skvělej Greif ze Slovanu, ale ten ještě potřebuje čas.

  8. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    Dresco     před 7 lety 10.12.2017 14:27 |  
    6 0

    Je asi jasny, ze musi prijit jiny golman. Ja bych asi mozna preferoval toho Hecu pred Kolarem, i kdyz tezko rict, oba maji potencial. A ze maji nevyrovnane vykony je pravda, ale to mel i Pavlenka v Ostrave. Dodnes si pamatuju tu jeho minelu na konci jeho pusobeni tam, kdy neudrzel centr a hodil ho pod nohy Lafatovi pred prazdnou. A ve Slavii sel strasne nahoru. Takze to chce presne takoveho golmana s potencialem se zlepsovat a nasi treneri golmanu z nej muzou udelat hvezdu.

    • Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

      RiderJ     před 7 lety 10.12.2017 14:50 |  
      0 0

      Jj, to je pravda. Jeden čas ho vystrčil z brány i Šrom a ve Slavii vlastně ani nezačal jako jednička. Ještě si pamatuju, jak v nějakým přáteláku pustil takovou pomalou pejchavku do brány. Takže jo, souhlas :)...

  9. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    dauby     před 7 lety 10.12.2017 17:36 |  
    3 1

    Nového brankáře potřebujeme, to je bez diskuse. Bohužel taková trefa, jako v případě Pavlenky, se nepodaří často...

  10. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 17:51 |  
    6 0

    Lastuvka chvili vypada, ze je vybornej golman, jeho plno, stahuje centry, dobrej na care, vypada vsecko v poradku, a pak ve stejnym zapase ztrati koncetraci, prestane si verit.. Podle me nemá dobrou hlavu a klid.

  11. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 19:15 |  
    5 1

    Nemá cenu dívat se pořád dozadu, ale z chyb se poučit, Slavie udělala dobré obchody a nikdo nemohl tušit, jak bude Laštůvka a Altintop špatný...byl to přehmat, přes zimu se musí pár hráčů kteří zklamali vyměnit a jede se dál!

  12. Pavel Kuka

    Mike     před 7 lety 10.12.2017 19:36 |  
    19 0

    Kuka pekne podporil Silhaveho v ramci oslav 125 let.

    • Re: Pavel Kuka

      Hofo78     před 7 lety 10.12.2017 19:51 |  
      5 0

      Ted na to koukám zpětně, na jarní sezonu místo Strašáka angažovat celej sbor...

    • Re: Pavel Kuka

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 20:35 |  
      0 4

      Možná bych si tam dovedl představit Kuku místo Kroba,otázka je jak by to sedělo s Nezmarem oba jsou spíš přes tu sportovní stránku.

      • Re: Pavel Kuka

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 10:04 |  
        7 1

        Kuka už párkrát ředitele dělal, např. v Příbrami, v Plzni, na Žižkově. Vždycky to dopadlo špatně, vždycky odcházel "na svoji žádost".

      • Re: Pavel Kuka

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 13:19 |  
        8 0

        Kuka není manager. Nemá na to školy, ani praxi. Něco jiného je dělat mentora nebo komentátora, mít nějaká prohlášení a nápady a něco jiného je řídit obrovskou firmu s rozpočtem stovek miliónů Kč.

    • Re: Pavel Kuka

      rak (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 22:33 |  
      3 2

      Ano, adekvátně a docela důrazně a jednoznačně. Myslím, že by to místo Kroba zvládl s přehledem i v té mimosportovní oblasti. Ale k tomu nedojde. Nicméně do představenstva by opravdu hodil.

  13. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    Akuls     před 7 lety 10.12.2017 23:06 |  
    2 0

    Docela by bylo zajímavé, kdyby dali na oficiálky přehled o počtu hlasů pro jednotlívé hráče, a to jak zvolených do obou jedenáctek, tak i všech nominovaných na jednotlivé posty v obou sestavách.

  14. Re: Laštůvka (opět) chyboval. Jeho pozice ve Slavii ještě více zeslábla

    Akuls     před 7 lety 12.12.2017 21:47 |  
    2 3

    Já bych se s výměnou Laštůvky neunáhloval. Ano, asi 4 góly za podzimní sezónou jdou za ním, ale SKS v lize dostala jen 7 gólů, z toho jeden neregulérní rukou a 2 z penalty. Trochu horší to bylo v pohárech, ale to bylo i díky časté absenci Deliho. Minimálně stejný počet gólů jde na podzim za zde opěvovaným Dúbravkou. Podle mne v lize není brankář, až snad na Kozáčika, kterého se kdysi lehkovážně zbavil KJVCD, který by byl zárukou lepších výkonů. Podle mne je ale hlavním důvodem proč jsme tam kde jsme, slabá ofenzíva a slabé proměňování šancí. V lize jsme dali jen 27 golů a hlavně jsme nedávali góly v zápasech kdy to bylo nutně potřeba, ať už v lize, nebo i v evropských pohárech. Stále platí jedno fotbalové pravidlo, které často připomínal trenér Bruckner: "Pokud mužstvo dostává hodně gólů, je ti vina trenéra, pokud mužstvo střílí málo gólů, je důvodem špatná kvalita ofenzivních hráčů". Proto raději než shánět brankáře je třeba posílit naši ofenzivu. Když budeme v lize střílet 70-80 gólů, tituly budou a budeme úspěšní i v Evropě. S typy hráčů, které v ofenzivě nyní máme ale rozhodně hrát jako M.C., Liverpool, PSG nebo Napoli nemůžeme i kdyby nás trénoval Klopp nebo Guardiola.