Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    Maty22     před 7 lety 09.12.2017 11:34 |  
    8 8

    Už sem to psal. Je li to pravda, tak doufám, že sebou vezme Koláře a zláká k návratu Pokorného.
    A Bořil se mi poslední dobou opravdu nelíbí, takže možná i Coufal.

  2. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    LA11     před 7 lety 09.12.2017 12:15 |  
    13 16

    Ja doufam ze idnes vari z vody..
    tohle by byla cesta zpet..chceme-li jit nahoru potrebujem trenera se zkusenostmi pracovat pod tlakem ! Hodit laso trpisovi je cesta do neznama a obrovskej risk kterej si jako tym co drzi 2.misto v lize nemuzeme dovolit.. psal jsem i o kozlovi ale to je to samy jak trpis.. potrebujem zkusenyho mazaka co ustoji tlak..

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      Maty22     před 7 lety 09.12.2017 12:18 |  
      1 1

      Řekl bych, že Nezmar si to nemyslí.

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      o-cab     před 7 lety 09.12.2017 12:53 |  
      10 7

      tyhle argumenty o zkušenostech a trénování velkýho klubu atd jsou úplný nesmysl

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      Robinator     před 7 lety 09.12.2017 14:15 |  
      9 2

      Zkušených mazáků je tady plno no..Uličný,Rada,Czaplar nebo jak se to píše..atd :D

      • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 14:51 |  
        3 0

        Jj taky mně hned napadli tihle profíci.

        • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

          travel (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 15:43 |  
          2 1

          A to jste zapomněli na Chovance, I. Haška.Lavičku a Sčasnýho:-))

  3. ..

    Robinator     před 7 lety 09.12.2017 12:26 |  
    11 17

    Co já mám info, tak je to už hotová věc..doufám, že se to brzo oznámí..Šilhavý je pro Slavii momentalne koule na noze, nikdy by se s ním Slavia top klubem v ČR nestala..Ať už to Nezmar vezme pevne do ruky, protože co se teď děje ve Slavii je k smíchu..stanovit jasný kompetence!! Nenechat kecat Tvrdíka,Kroba do nákupu hráčů a celkově hry jako takové..když tomu absolutně nerozumí

    • Re: ..

      Staršina     před 7 lety 09.12.2017 16:12 |  
      20 4

      Jestli je to pravda, tak je mi smutno. To se totiž vymyká jakékoliv dlouhodobější koncepci. Ano. Mám také jisté výhrady. Například s Astanou. P. Stoch v pohodě obejde dva protihráče, jenže pak si musí přehodit míč z jedné nohy na druhou. Pozdě. P. Krajčík a p. Švento hráli na své správné straně. Tady mi chybí právě oponentura sportovního ředitele, který fotbalu rozumí. P. Krob jím určitě není a ještě problém pustí do médií. Víme, že přijde p. Nezmar. Proč se vůbec řeší problém s úspěšným trenérem ?
      Myslím si, že to tady schytám. Ale ruku na srdce. Když čtu statistiky po každém zápase, tak soupeře přestřílíme třeba 3x. Efekt mizivý. Jsem přesvědčený, že za to opravdu trenér nemůže. Minulý rok jsme měli i štěstí. Letošní podzim nás bohužel opustilo. To však nemůže trvat věčně. Než trenéra, tak tak bych v první řadě začal řešit hráče. Neustále zde čtu, jak máme nejlepší hráče v lize a nic. Nevím. Taky bych tomu chtěl věřit. Jsou odolní v řešení těžkých situací v zakončení a jiných herních situací nebo ne ? Vydrží zátěž 90 min + vložená pohárová utkání + případná reprezentace ? Říká se, že finančně je jednoduší vyhodit trenéra, než vybudovat tým. Zatím jsem přesvědčený, že náš problém nejsou finance. Náš problém je tým a jeho obrovské výkyvy v herních činnostech. Když můžeme s každým soupeřem vést do poločasu 3:0 a nevedeme, tak kde je problém ? Určitě má vliv i pohoda, která momentálně v klubu není. Plzeň. Prvních šest kol totální bída s podporou rozhodčích ( + pohár ). Když vedu ligu o 9 bodů, tak se hraje úplně jinak. Dnes už ty rozhodčí nepotřebují. Pohoda, jazz. Oni jsou bohové a my jsme za blbce.
      Závěrem pane Tvrdíku odmítám odvolání pana Šilhavého. Zkuste se zamyslet jakým způsobem se rozhodila kabina posledním nákupem těch zkušených, kteří nás nikam nedovedli.
      Všem diskutujícím se omlouvám za svůj emotivní příspěvek.

      • Re: ..

        Staršina     před 7 lety 09.12.2017 18:46 |  
        1 3

        Neschovávejte se přátelé za mínusy. Projevte svůj svobodný názor. Netvrdím, že zrovna ten můj úhel pohledu je správný. Jenže jak se učit a pochopit jiného, když s vámi nemluví. Bohužel takto vypadá dnešní parlament. My jsme snad někde jinde, ne ?

        • Re: ..

          o-cab     před 7 lety 09.12.2017 20:31 |  
          4 4

          to hodnocení příspěvků by stálo za nějaký upgrade.

          nicméně k JŠ - já to vidím tak že jemu trvá půl roku pochopit naprosto banální věci a chyby opakuje tak dlouho dokola, že jsem v jeho úsudek ztratil důvěru již dávno. od čeho je pak trenér, když ho musí někdo vodit za ručičku? potřebuje Nezmara, aby pochopil, jak má stavět křídla? aby uměl poskládat střed hřiště? aby nestavěl na kraje stopery a hrotové útočníky? aby nestahoval že hry nejlepší a ofenzivní hráče když potřebujeme dát gól? aby naučil tým po roce a půl hrát po zemi? aby střídáním neplnil kvótu minut na hráče ale aby střídáním reagoval na vývoj utkání? atd atd

          mužeme učit starou školu novým věcem, které očividně nechápe, nebo můžeme přivést někoho energetického, kdo se snaží hrát fotbal daleko ambicióznější než my a kdo podle mě naprosto zaručeně naší hru pozvedne.

          já se u Trpiše osobně bojím jediné věci - nějaké provinčnosti, kvůli které bude radši sázet na české hráče i když budou k dispozici lepší zahraniční. příklad, i když možná ne ideální je Coufal - tuhle sezónu hraje živelně a podle mě ho bude chtít přivést, ale třeba existuje lepší zahraniční možnost, nevím.

        • Re: ..

          Staršina     před 7 lety 12.12.2017 02:07 |  
          1 0

          Vím, že bych neměl reagovat. Bohužel jsem velmi upřímný a svobodomyslný člověk. Díky. Už si hledám svojí noru.

      • Re: ..

        Robinator     před 7 lety 09.12.2017 23:00 |  
        4 1

        Díky za reakci, jsem strašně rad, že někdo dokáže reagovat takhle s grácií, slušně..hezky se to čte :) i když s tím vlastně nesouhlasím, rád bych souhlasil, když to čtu :)) uvidíme, jak to celé dopadne .. v první řadě to chce, aby to začal řídit někdo, kdo rozumí fotbalu, musí to být víc profi :)

      • Re: ..

        marty1988     před 7 lety 10.12.2017 15:36 |  
        3 0

        Ahoj, já to s tou oponenturou zkusím.. Pokud se hraje 4-4-2 nebo 4-1-3-2 nebo 4-1-2-1-2, zkrátka systém na dva útočníky, tam samozřejmě hrají záložníci se svojí silnější nohou k lajně.. Tak jsme to hráli za Jarolíma s Krajčíkem a Šventem. Pokud je to v systému 4-5-1, pak je to jiné. Nebo nedej bože 4-2-3-1.. Útočník potřebuje od krajů podporu při střelbě, proto v tomto systému hraje většina týmů tak, že má kraj svoji silnější nohu dovnitř. Pokud by měl hráč lepší centr svoji nohou blíže u lajny, jedinými zakončovateli by byl hrot a střední záložník, který by v tomto případě musel být velice běhavý a golový. Jinak by stačilo pohlídat Škodu a je po gólech z naší strany. Já osobně si myslím, že by bylo lepší hrát s hráči se silnější nohou k lajně, otevřelo by to možnosti pro Škodu (rychleji příchozí míč do vápna), klidně i bez klasického DZ, pokud by hrál Hušbauer se Součkem Hromadou nebo Rotaňem. Nebo případně s Dannym, namísto Hušbauera. A ke Škodovi rychlejšího útočníka. Tzn na dva útočníky, tak, jak jsme loni defacto rozhodovali zápasy ve 2.polocase, po příchodu Mešanoviče.. Můj názor.

        • Re: ..

          Staršina     před 7 lety 12.12.2017 01:50 |  
          3 0

          Děkuji za Vaší reakci. Snad ji ani nepovažuji za oponenturu. Jde o vyjádření svobodného názoru. Dříve jsem se k odpovědi nedostal.
          Vím, že se na diskuzi řeší systém rozestavení. Přiznám se, že jsem naprostý laik. Mám pouze pocity. Ty systémy neřeším. Z hlediště nebo TV vidím hráče a jejich činnost. Dva případy. S Jabloncem vidím snahu zlomit soupeře druhým gólem. P. Škoda netrefí branku ze dvou metrů. Náznaky soupeře v brejcích. Místo podržení míče, roztažení situací do stran a uklidnění hry vznikl problém. Astana. Daleko zpět jsem si všimnul ( asi p. Jarolím ), že když něco nefunguje, tak zkusím změnu. Přišlo mi, že třeba po dvaceti minutách se měli prohodit p,Stoch a p. Zmrhal. Hráli by ze své nohy. Ale ten systém. Tady asi vidím kritiku p. Šilhavého. Jenže. Když hráč nezpracuje přihrávku z první, nepřihraje na dva metry a netrefí branku, tak co s tím ? Odolnost v zápase o všechno ? Tady jakýkoliv systém selhává. Jsem přesvědčen, že s každým starším hráčem se svými návyky bude mít problém každý trenér.
          Závěrem si myslím, že by jsme nikdo neměli podléhat emocím. Nový sportovní ředitel nabídl klubu koncepci, na jejíž základě byl přijat. Měla by proběhnout důkladná analýza jakými systémy chceme hrát. Důkladná analýza, jestli máme hráče, kteří jsou schopní variantu více systémů absorbovat. Až potom vyhoďme trenéra. Jinak se zde na diskuzi budeme po roce zase trápit.

    • Re: ..

      knawi     před 7 lety 09.12.2017 16:47 |  
      9 1

      Nevím, co je pro tebe nikdy ale loni se Slavia s trenérem Šilhavým top klubem v ČR stala. Ani nějaké a tolik oblíbené relativizace na tom nic nezmění.

      • Re: ..

        Staršina     před 7 lety 09.12.2017 17:20 |  
        3 0

        Stačí jedno slovo. ANO.

    • Re: ..

      Boss82     před 7 lety 09.12.2017 22:58 |  
      12 1

      Zřejmě ti uniko, že Slavia se s J. Šilhavým top klubem v ČR již stala!

      Můžeš si tu přát za trenéra koho chceš, ale psát o člověku, díky kterému jsme zažili největší úspěchy za posledních 9 let, že je pro klub koule na noze, je opravdu ubohost.

  4. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    axxoSKS (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 12:44 |  
    19 9

    Trpišovský je riziko, ale Šilhavý je jistota, že se to neposune. Jsem pro

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      sicilianbrno     před 7 lety 09.12.2017 21:33 |  
      2 0

      hezky napsané. Riziko je každý trenér v současné situaci...

  5. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    mig52     před 7 lety 09.12.2017 12:54 |  
    5 1

    Vyjmenuj mně výborné trenéry zvyklé trénovat pod tlakem.

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      navzdyslavia     před 7 lety 09.12.2017 13:24 |  
      3 0

      Alex Ferguson, Jose Mourinho, Junmrgen Klopp ....

      • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

        66mejla     před 7 lety 09.12.2017 15:22 |  
        0 0

        Zdeněk Zeman

        • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

          japoko     před 7 lety 09.12.2017 19:28 |  
          0 6

          Ten už nás poslal do hajzlu jednou, ne?

          • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

            sicilianbrno     před 7 lety 09.12.2017 21:32 |  
            3 0

            a kdy? pokud se nepletu tak nás musel odmítnout ze zdravotních duvodů, jinak projevil zájem o možnosti trénovat slavii a neyl proti případnému jednání.

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      navzdyslavia     před 7 lety 09.12.2017 13:25 |  
      0 0

      Jurgen

  6. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    LA11     před 7 lety 09.12.2017 14:04 |  
    8 5

    to ze fungovala spoluprace nezmar trpis v liberci neznamena ze bude fungovat u nas.. nicmene je mi to uz ukradeny pac za rok budem resit tohle znova..

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      mats     před 7 lety 09.12.2017 14:16 |  
      15 0

      Jak tu tak pročítám diskuse, jsem skoro přesvědčený o tom, že to budeme řešit každý rok s jakýmkoliv trenérem... :-)

      • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

        Staršina     před 7 lety 09.12.2017 14:43 |  
        3 1

        Souhlas. Začínám mít pocit, jako bych byl ve vířivce.

  7. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    slavianavzdy     před 7 lety 09.12.2017 14:38 |  
    10 15

    Nezmara s Trpišovským chtěl angažovat Šimáně (pán, který chtěl volit pomalejší cestu skrze budování akademie a pevný základ). Tenkrát na to zareagoval jeden manažer jehož nejzásadnějším podnětem v rozhodování je vox populi a postavil se za trenéra Uhrina a myslel si, že vše přeskočíme jenom penězi. Tak to málokdy funguje. Utratili jsme spousty peněz, ztratili jsme skoro dva roky a vyměnili jsme kompetentní management za nekompetentní. Vítejme na jaře roku 2016 a vítám neodvolatelného pana Nezmara a pana Trpišovského a těším se na další debaty. Čeká nás zajímavý prosinec a leden. Fotbalovému prostředí jsme ukázali jen jak nekoncepčně pracujeme a dobré vztahy a víra v čestné lidi nejsou naší prioritou.

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      první rytíř     před 7 lety 09.12.2017 15:57 |  
      17 0

      Vašemu sarkasmu i závěrečné ironii rozumím. Ale. Dva roky jsme rozhodně neztratili! Chybovali jsme v nich, ne že ne. Jenže. Chyb se nedopouští jen ten, kdo nic nedělá. Šimáněho cesta k cíli, kterým, jak pevně věřím nadále bude, vybudování silného středoevropského celku, je v českých podmínkách nereálná! Malé nadšené kluky už čutat na pláccích neuvidíte, s obratností jsou na štíru budoucí fotbalisté stále víc, sportují u PC a sebelepší tréninky a prostředí akademií jim to nevyhradí. A pokud se už nějaký ten talent najde, uteče v patnácti a pokud to další dotáhnou až do ligy a jen malounko povyrostou, odejdou i po půlsezoně! Tak to je a bude! Proto, chceme-li dojít do cíle, bez hráčů z ciziny to nedokážeme. A takové mužstvo musí mít v čele lodivoda, co se novinek a současných trendů nebojí. Když to nedokáže, či se mu to jen prostě nedaří, potom musí být nahrazen. Bez ohledu na jména a zásluhy. Takový je dneska život. Bohužel nebo bohudík?

      • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

        mig52     před 7 lety 09.12.2017 19:16 |  
        5 1

        Jj. rytíři, to je právě ten problém. Ono to krásně zní, budeme sázet na mladé (spíše i na mladé, protože jen s nimi permanentně vyhrávat nelze). Jenže co je to platné, když takový hráč jde nahoru a za půl roku jej nejsme schopni udržet!!! Za mne je nejoptimálnější vyvážený mix s převahou hráčů mezi 26-30 lety. Po nich už taková poptávka není. Chápu, že neudržíme hráče s nabídkami z Německa či Itálie, ale my se neubránili ani Dánsku. Kvůli tomu budeme ještě dlouho skřípat zuby.

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      SKEP     před 7 lety 09.12.2017 22:12 |  
      7 0

      S Trpisakem měl přijít kontroversni odborník p. Horník. Pro značný odpor slávistické veřejnosti vsak sesivane námluvy ukončil.

  8. muj pohled

    Boo_SKS     před 7 lety 09.12.2017 15:25 |  
    25 10

    Ja jsem jedine pro. Duvodu, ktere mne k tomu vedou, jsou nasledujici:

    1) Trpisovsky je znam pro aktivni pojeti fotbalu, kombinacni hru a snahu o dominanci. A co vic, on tohle umi i tym naucit!

    2) Ac je hodne mlady trener, tak neni prehnane opatrny, jako je vetsina treneru stare skoly, napr. Lavicka ci nas Silhavy. Ano, nekdy mu tahle taktika nevyjde - viz domaci zapas s Plzni, ale me je daleko sympatictejsi trener, ktery postavi celou obrannou linii na pulici caru a snazi se hrat na ferovku a treba dostane po tlame, nez kdyz my rezignace na ofenzivni fotbal, snaha hrat zezadu a nakonec i tak smolna prohra, ovsem bez jakekoli odvahy. Odvazne se Trpisovsky prezentoval v Evropske lize uz s Libercem, takze by u nas, kde mame daleko kvalitnejsi kadr, opravdu nehrozilo opatrne, vyckavaji a na jistotu hrajici pojeti jako pod JŠ.

    3) Hrozne moc hracu se pod Trpisovskym vyrazne zlepsilo. A prave to zminil Tvrdik, ze bude jedna z hlavnich zodpovednosti sportovniho useku. Soucek, Breite, Coufal, Bartosak, Pokorny, Hovorka a mnozi dalsi se pod nim na Zizkove i v Liberci ohromne zvedli. Mne prijde, ze u nas pod Silhavym vsichni hraci stagnuji.

    4) Trpisovsky ma jasne dany herni styl a co vim, tak na treninku donekonecna piluji nacvik ofenzivnich akci a zakladani postupneho utoku. V zapasech tedy muzeme videt jasne automatismy, coz je neco, co letos u nas vubec nevidime.

    Ano, muze to skoncit pruserem, ale ja vzdycky dam radeji sanci necemu, co by mohlo mit perspektivu, nez abych se dale placal v necem proverenem, ale ocividne uz nedostacujicim

    • Re: muj pohled

      Jarda55     před 7 lety 09.12.2017 17:25 |  
      4 5

      Naprosto souhlasím, jestli je nějaká naděje na zlepšení, tak ať se to zkusí. Bohužel, i když mám pana Šilhavého rád, obrovský dík za titul, tak podzim 2017 je pro mě velkým zklamáním, kde je ten útočný fotbal, který jsme hráli pod ním na podzim 2016 a na jaře 2017. Takový zápas v Liberci na jaře, i když jsme jen remizovali, ale útok za útokem se valil na libereckou bránu, tak i po remíze jsem byl za předvedenou hru spokojen a na hru "své Slávie" pyšný. Tak se to třeba panu Trpišovskému zase podaří dát hře Slávie řád a opět zažít ten krásný útočný fotbal. Bohužel, zatím u nás nevidím dalšího dobrého trenéra a zkusit někoho z ciziny, abychom dopadli jako Sparta? To tedy ne. A těžko se podaří získat nějakého dobrého trenéra z venku, Slávia nemá ve světě bohužel zatím moc velké jméno, to si musí teprve udělat svými výsledky, které doufám do pár let přijdou. Ale hlavní je začít hrát opět útočný fotbal, radši vyhrát 5:3, než ubránit hubených 1:0.

      • Re: muj pohled

        SKSKali     před 7 lety 09.12.2017 17:53 |  
        5 0

        Asi máte pravdu.
        Ale jde o to, aby po nějakém čase také nezměnil způsob pojeťí hry. Přece jenom, tady jsou jiné nároky a když budou tlaky stylem získátej body, jak jen to jde. Dokud se o JŠ nic velkýho nečekalo, tak to šlo. Tenhle podzim už musel a už to nešlo jako dřív.
        Přeci jenom, není náhodou, že jinde úspěšný trenéři v pražských S, popřípadě Viktorii po čase selžou.

        • Re: muj pohled

          mats     před 7 lety 09.12.2017 18:58 |  
          2 0

          Podle mě je to jeden z nezanedbatelných faktorů. Chyby trenéra (ať už skutečné nebo domnělé) ohledně konkrétních sestav, taktiky, střídání, motivace, přípravy apod. se u těchto týmů propírají všude možně mnohem víc. A to nejen po opravdu špatných zápasech, ale i po smolných prohrách, remízách ("podívejte, takový tým a ztratil body..." ;-) ) a nakonec kolikrát i výhrách ("no dobře, vyhráli, ale nedalo se na to koukat" případně "vyhráli, ale jen o gól, takové soupeře musí přejet rozdílem třídy" apod. ;-) ).
          Ne každý to je schopný dlouhodobě ustát a věřit svojí cestě i nadále. Proto také třeba mnohdy v nějaké té zbrklosti či momentálním hnutí mysli může přehmatů přibývat.

          • Re: muj pohled

            mig52     před 7 lety 09.12.2017 19:32 |  
            8 1

            Teď budu hooodně spekulovat, nemám šanci být blízko kabiny, ale problémem JŠ i v RB byl velký počet "hvězdných" hráčů, kteří museli hrát a stejně se všichni na hřiště nedostali, neboť jich tam může jen 11. Ital vymetl zpočátku se sestavy Čechy, po malérech je tahal zpět, no a u nás se v tom Jarda také máchal. Dle mého názoru, kdyby sestavy záležely jen na něm, hrál by to s 14.-16. hráči, jako v Liberci a nazdar hodiny. Měl s tím výbornou zkušenost, tak proč úspěšné měnit?! Jenže požadavky nadřízených ho zřejmě nutily stavět občas dle jiných not. Ale znovu zdůrazňuju, že spekuluju.

            • Re: muj pohled

              mats     před 7 lety 09.12.2017 20:17 |  
              4 0

              Samozřejmě další možný kamínek do mozaiky. Takový ten efekt - "proč jsme ty hráče pořizovali, když je nenecháš hrát od začátku?" Myslím, že třeba tohle by mohla být jedna z věcí, kterou by snad zčásti mohl eliminovat příchod Jana Nezmara.

    • Re: muj pohled

      donford     před 7 lety 09.12.2017 19:26 |  
      11 3

      Pokud je Trpišovský takový, jak píšeš, tak bych se vyloženě průseru nebál. S mnohem, opravdu s mnohem horším kolektivem než máme my, dokázal leckdy vynikající taktickou hru, viz zrovna proti nám. Je fakt, že hráči pod ním oživnou. Nemám na mysli jen našeho Suka, ale i Mikulu, Kúdelu, jejich brankáře a další. A makají na hřišti, jak smyslů zbaveni. Pravdu má ten, co napsal že JŠ loni mohl, ale letos už musel. A ukázal svůj limit. To, jak se prezentoval např. vynikající hráč Stoch proti Astaně, jak bezradně jezdil po hřišti s míčem, jak se točil, nevěda co si počít, to bylo do nebe volající. Automatismy? Narážečky? Náběhy? Nic, nic, nic ... samá voda. Jen bezradnost. Po tolika zápasech, po tolika tréninzích! Nějak si myslím, při pohledu na hru Liberce, že toto by se Trpišovi nestávalo. Nechci křivdit, ale času na souhru, na taktiku bylo víc než dost.

      • Re: muj pohled

        travel (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 19:39 |  
        0 0

        Už se nedivím,že mi říkal Sokrates ,že podle něj máme hodně podobné názory.

      • Re: muj pohled

        Boo_SKS     před 7 lety 09.12.2017 20:26 |  
        3 1

        Děkuji příteli Donforde za konstruktivní doplnění mého komentáře. Protože jsem ze severu Čech a mám vazby přímo na Slovan, tak o trenérských metodách trenéra Trpišovského mám hodně pozitivní zprávy. Jasně, také má své chyby, nicméně ofenzivní fotbal a pedantský nácvik ofenzívy je pro něj zásadní. A souhra začíná už od brankáře.

  9. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    Virgil1956     před 7 lety 09.12.2017 19:20 |  
    7 1

    Spolu jsme silnější. Nebudu rozebírat pozici trenéra, ale chtěl bych apelovat na nás, na diskutující zde, i na všechny fanoušky Slavie. Rozdělili jsme se celkem očekávaně do tří skupin. Jedna považuje odvolání pana Šilhavého za chybu a chtěla by, aby pokračoval, druhá skupina naopak volá po jeho odvolání, třetí bude respektovat jakékoli rozhodnutí vedení, protože jí nevadí obě eventuality. Každý z těchto názorů je legitimní, a měli bychom se navzájem respektovat, nedopustit, aby rozdílnost názorů sklouzla do osobní roviny, nebo dokonce urážek. Všem nám jde o stejnou věc (snad kromě dvou tří lidí, kteří sem chodí diskutovat :). Možná mají pravdu ti, kteří se bojí příchodu nezkušeného trenéra, možná mají pravdu ti, kteří nevěří, že má trenér Šilhavý mužstvu ještě co dát, ale následky jekéhokoli rozhodnutí samozřejmě zjistíme až po čase. A hlavně, vedení Slavie rozhodnout musí, a třetinu z nás to rozhodnutí naštve. Buďme tolerantní, a respektujme ho, vedení nemá patent na rozum, ale to ani nikdo z nás...

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      mig52     před 7 lety 09.12.2017 19:43 |  
      7 2

      Virgile, vždy, když se cokoliv řeší, se názory dělí. Samozřejmě to nemusí být 50 na 50, ale nikdy se neshodneme 100%ně. Žel, mám dojem, že díky tomu, jak před utkáním s Astanou unikla infa o neshodách ve vedení sportovního úseku do médií, lze naše heslo parafrázovat v současné situaci na "Spolu jsme rozhádanější" a dá sakra velkou práci toto narovnat. Něco pokazit je často otázkou chvilky, napravit to může trvat týdny, měsíce.

  10. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    sicilianbrno     před 7 lety 09.12.2017 21:24 |  
    3 5

    Také přispěji troškou do mlýna. Pokud by skutečně přišel Trpišovský (za mě bych bral Kozla), tak bych moc zásahů nedělal. Přivedl bych kvalitního brankáře (za mě také Kolář, lepší brankář v česku momentálně nechytá nebo cizina), krajní obránce, nejlépe obounohý, to samé o záložníkovi a pořádný golový utočník, nejspíš cizina. Odchod Halil, Zmrhal (kdy mit možnost prodat ho příznivěji, když ne ted, pokud ho někdo bude chtít). Tecla ponechat v Jablonci.
    Zastávám názor, že tento tým je hodně zkušený a kvalitní, pokud mu Trpišovský dokáže vtisknout tvář a styl, tak at přijde, Šilhavý to bohužel už nedokáže a budu mu přát štěstí jinde, klidne v Liberci.

  11. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 21:38 |  
    17 8

    Pratele, zadny tym neni stroj na vyhry. Udrzovat spravnou chemii v klubu iv tymu je zatracene tezky. Tenhle pulrok se to nepovedlo, ale! Nase trpelivost je zatracene mala.. Vinit za vsechno trenera je strasne kratkozraky.. Malovat si, ze zmena trenera vsechno vyresi, je blahovy! Trpis je mozna stejne dobry trener jako JS..mozna se ukaze, ze jeho kvalit ani nedosahuje. Nejvetsi chyba je jit cestou Kretinskeho a po par prohranych bitvach vsechno menit, trenery, hrace. Meli bychom jit jinou cestou, koncepcni, kadr doplnovat citlive a stavet na tom, co se ukazalo jako dobre. A JS se ukazal v minule sezone jako dobry trener, svoje kvality behem pulroku preci neztratil. Chyby dela kazdy a ta nejvetsi nebyla u trenera. Nejvetsi chyba byla, ze jsme nestaveli na tom, co v minule sezone fungovalo a snazili jsme se o prilis zmen, nebylo jednoduche zaridit, aby vsechny na hristi fungovaly. Nebudme hloupi a netrpelivi jako Kretinsky a odmitneme cestu. RB!

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      mats     před 7 lety 09.12.2017 21:51 |  
      11 2

      K tomu bych se přidal. Je to trochu problém a vím, že se to tu v komentářích s moc kladnými ohlasy nesetkává. ale... Na jedné straně se tu v diskusích volá po koncepční práci a na druhé straně se po jedné půlsezóně, o níž měli asi mnozí z nás (přestože jsme třeba v tabulce 2. ;-) ) velkolepější představy, volá po okamžitých změnách, které s sebou velmi pravděpodobně ponesou další návazné změny. Je opravdu nevyhnutelné podstupovat znovu takové ty záležitosti, že je třeba dostatek času na to, aby si všechny změny sedly atp. atp.?

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      rak (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 22:08 |  
      16 0

      Trpišovský je určitě trenér dobrý, možná progresivnější, ale nikde není řečeno, že to automaticky u nás pozvedne a nedopadne to obráceně. Šilhavý dokonalý není, mám k němu také nějaké výhrady, ale myslím, že by měl dostat času víc, alespoň do konce sezóny. Ze zásluh žít pořád nelze, ale přinejmenším toto si zaslouží. Nelze ho hodnotit po pár měsících a jeho trenérská kariéra není tak dlouhá, aby třeba Luhový vyjadřoval své suverénní soudy (i když u něj mně to nepřekvapuje). Vůbec ten jeho článek, na který se najednou těsně před Astanou objevily všude odkazy a z kterého svým způsobem vyplývalo, že by snad bylo lepší s Astanou prohrát, aby se mohl vyhodit Šilhavý, byl tak zajímavě načasován. Jinak čím dál víc si myslím, že ten titul nám opravdu uškodil a nebylo to poprvé. Druhý titul s Jarolímem byl to samé. Najednou je řada lidí jak pod drogami a ztrácí smysl pro realitu. Všechno musí být hned. Mezi fandy, ve vedení, tady, mezi novináři. Když se člověk podívá trochu jinam a nejen na veřejnou podporu Šilhavému od Vrby, ale do jiných diskusí, tak tam jasně převládá názor, jestli jsme se náhodou nezbláznili, když chceme Šilhavého odvolávat.

      • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

        mats     před 7 lety 09.12.2017 22:20 |  
        7 0

        Souhlasím. Z titulu jsme měl samozřejmě radost a bylo to skvělé. Ale čím dál tím víc si myslím, že jsme ho dosáhli dříve než jsme pro něj dozráli... (a to v nejrůznějších ohledech). Všechno to nakonec vypadalo strašně jednoduše a snadno. A dost lidí to zřejmě vzalo jako samozřejmost s tím, že další nutný návazný krok je hned obhajoba a minimálně základní skupina Ligy mistrů. ;-) Až jsem si skoro vzpomněl na výroky pana Doležala (jestli si to z doby Karla Jarolíma správně pamatuju) o nastávající době dominance Slavie (nebo tak nějak to tehdy bylo). ;-)

        • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

          dalislavista     před 7 lety 12.12.2017 07:50 |  
          1 0

          Nastává hegemonie Slavie... Třeba deset let...

      • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

        o-cab     před 7 lety 09.12.2017 23:03 |  
        2 8

        tvrdit že nám ublížil titul je s prominutím úplná hloupost a to z podstaty věci.

        proti JŠ šla, objektivně řečeno, přestupová politika a následný tlak na podobu kostry týmu. tím výčet polehčujících okolností končí. co s tím kádrem dále předváděl, to už je čistě jeho zodpovědnost. kdyby se mu dařilo, tak nemůže Tvrdík ani Krob říct ani ň i kdyby na tribunu posadil všechny posily.

        JŠ umí bránit, ale dopředu hraje zoufale neefektivní fotbal bez systému. výčet všech patologických problémů hry našeho trenéra se tu objevuje v každé diskuzi několikrát. tím, že jsou pro JŠ tyto problémy přirozené a že to je trenér pro úplné jiný typ mužstva hrající úplně jiný fotbal, než musí umět hrát Slavia pravidelně lize dominující (čímž skutečně ale nemyslím vyhrávající tituly jak na běžícím pásu), tak jeho setrvání u mužstva by prostě byla chyba jenom oddalující nevyhnutelné.

        titul nám v tomto pomohl - nyní už vidíme, že JŠ není vhodný k mužstvu, které musí v domácí soutěži soustředěně a trpělivě dobývat obrany jak Plzeň a všechno s tím spojené, a v evropských pohárech být týmem odolným, odvážným a hladovým od první do poslední minuty.

        • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

          rak (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 01:26 |  
          17 1

          Mně to přijde jako několik klišé, které pár lidí neustále dokola opakuje včetně novinářů a rádoby odborných diskusí či módních podcastů. Prostě zaškatulkovaný Šilhavý, který není schopen něčeho jiného. On tak dlouho netrénuje, aby se dal takto schematicky zařadit jako např Rada, Straka, Cipro či další. Proč ho tak dehonestovat, že není schopen ničeho jiného. Náš styl se docela dost změnil a mělo to logiku. To, co jsme hráli minulou sezónu je obecně snadnější, ale teď tak hrát nemůžeme. Já bych ty zápasy spíše počítal od léta a těch zase na tak široký kádr tolik není. Kdo chce, zapomíná na ty lepší zápasů či alespoň jejich části a pořád vytahuje ty horší.
          Jsou jiní hráči, trenéři i odborníci, kteří doporučují Šilhavého ponechat a nechat mu více času, akorát tolik nekřičí a nejsou tak slyšet. Je možné, že změna trenéra pomůže. Pořád se mluví o Trpišovském, ale nevylučuji ani Jarolíma (ne že bych ho chtěl). Pokud to ale půjde pak místo nahoru dolů, tak tito odvolávači Šilhavého zase budou křičet, že oni to mysleli jinak. Odpovědnost samozřejmě žádnou mít nebudou, kromě vedení, které se z toho nevykroutí, ale stejně tam zůstane. Špatných konců si pamatujeme z minulosti trochu moc. Prostě já si myslím, že ještě nějaký čas je třeba a to černobílé hodnocení Šilhavého je předčasné.
          Stojím si zatím, že ten titul nám nepomohl. Kdyby místo něj byla třeba výhra v poháru, nesnili bychom o Lize mistrů, připravovali se v létě vcelku v klidu na skupinu Evropské ligy, nedělali všechny ty přestupy, nebyl by takový tlak na mužstvo, kde by se držela dobrá atmosféra. Na současnou Plzeň bychom asi neměli, ale bezpečné druhé místo ano, s náskokem. Možná bychom se těšili na jarní část EL a celkově bychom možná byli pořád v laufu a na vzestupu. Jsou to moje čiré spekulace, ale vidím to tak.
          Nemocí dneška je, že řada lidí pořád čeká na nějaké spasitele, kteří všechno vyřeší. Je to vidět na volbách i ve sportu. Já jsem moc rád za Nezmara, ale je to až vůči němu nefér vkládat do něj všechny naděje. Dalším spasitelem má být nový geniální progresivní trenér, který nás co nejrychleji vytáhne nejlépe na špičku Ligy mistrů.
          Vystřízlivění bývají hořká.

          • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

            o-cab     před 7 lety 10.12.2017 02:51 |  
            0 6

            díky za odpověď. já ti řeknu, že já si upřímně nejvíc užíval Slavii když hrála na Strahově. byli jsme tehdy věcné druhý, ale mělo to koule. to, co hrajeme dnes, je prostě z mého pohledu smutné.

            mně osobně bude ke štěstí bohatě stačit, když budeme třeba jednou za tři roky mít titul (o který se ale budeme prát déle než 13 kol), ale pravidelně hrát Evropu a hrat fotbal, který je nějakým způsobem zábavný a vzrušující. z toho důvodu bych uvítal Trpiše - JŠ tohle z mého pohledu dodat jednoduše nemůže. Jarolíma souhlas rozhodně ne. titul bych za nic neměnil.

            • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

              (#58882)     před 7 lety 10.12.2017 13:07 |  
              0 4

              V posledních utkáních Slavie jsem se díval obyčejně tak na 1.poločas.Druhý jsem potom sledoval tady na SN,poněvadž to bylo rozhodně zajímavější,i když bych tomu neříkal zábavnější.

          • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

            Kenny     před 7 lety 10.12.2017 09:16 |  
            1 0

            Výstižné!!!

          • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

            mats     před 7 lety 10.12.2017 15:45 |  
            3 0

            Raku, díky za tenhle příspěvek. Napsal jsi to v podstatě i za mě a já už do toho tím pádem nemusím "zabrušovat". :-)

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      Lantenac     před 7 lety 09.12.2017 23:03 |  
      5 1

      Martyni, minulý rok byl tým, ke kterému přišel Šilhavý, v úplně jiné pozici. Vnitřně rozhašený, podceňovaný, ale s kvalitními hráči, kteří byli psychicky dole. Trenér odvedl výbornou práci (hlavně si teda myslím po psychologické stránce), zafungovala výměna a nakonec dokázal neuvěřitelnou věc. Jenže letos se se změnou podmínek nedokázal vypořádat. Podle mě prostě svůj první rok nezopakuje zkrátka proto, že už nebude mít stejné vstupní podmínky. To je můj názor.
      Nejde přeci o to, že jsme několikrát prohráli. To je jen vrchol ledovce. Vezmi si poslední zápasy, druhé poločasy proti Baníku a Jablonci, první s Astanou. Vidíš tam posun oproti začátku sezony? Já moc ne. Hrálo se cca 28 zápasů, měl fakt tak málo času tým sehrát? Kam zmizela vůle pro vítězství, hlad po gólech, rychlé útoky do rozhozených obran, kombinační automatismy (ok, hodně nových hráčů), ale kdo se za podzim dokázal dostat do výborné formy?
      A pokud trenér vlastně nechtěl hráče, kteří přišli, není už to samo o sobě špatně a nesvědčí dost o jeho pozici?

      • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2017 23:30 |  
        8 4

        No jiste, byl v jine pozici. Podminky se zmenily, ale nebyly to zrejme uplne nejlepsi zmeny, jake jsme mohli udelat. Nerikam, ze prisli spatni hraci, spis uplne nesedli k tomu, na co byl tym zvyklej predtim. 28 zapasu ti prijde dost na to, aby si tym sednul.. ja rikam, ze je to malo.. nejde dat tymu pul sezony a pak vsecko budovat znova. Velmi bych varoval pred spartanskou cestou. Meli jsme vidinu ligy mistru, chteli jsme to zkusit.. ale vyvoj se neda preskocit tak snadno, verim, ze dlouhodoba prace se spravnymi lidmi je mnohem lepsi cesta. Silhavyho bych menil jen tehdy, pokud by byl nejakej zasadni problem ve vztahu k nekterym clenum vedeni nebo ke klicovym hracum, kterej by zasadne znesnadnoval spolupraci. Ale odborne fakt nejsem schopnej rict, jestli je tu nekdo lepsi.. Samozrejme, lidi maji nejradsi jednoducha reseni, hra nebyla podle predstav, muze za to trener.. myslim, ale ze tak jednoduchy to neni. Tyhle kecy nas laiku o kombinacnich automatismech apod, co tu omilame v diskusich, mi prijdou spis komicky..

        • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

          Lantenac     před 7 lety 09.12.2017 23:57 |  
          4 0

          A on se Šilhavý vůbec nepodílel na výběru a schvalování posil? To jako stál chudák někde opodál a Tvrdík s Krobem mu řekli: "Tady máš ty a ty hráče, nechceme už vůbec hrát to, s čím jsme uspěli minulou sezonu, ale chceme hrát kombinační pomalý fotbal s velkým držením míče, a nejlépe hned, ať jsme v Lize mistrů. Dej se do práce." ? Přijde mi, že je tady trenér někdy brán buď jako oběť vedení a/nebo hráčů neschopných proměnit tutovky. On sám za nic nemůže?
          Nevím, jestli je výměna trenéra dobrá varianta, ale odmítat kritiku Šilhavého jako neopodstatněnou (teď nemyslím přímo tebe), to mi přijde schovávání hlavy do písku.
          A jestli ti tedy přijde, že vztahy mezi vedením a trenérem jsou aktuálně ideální, tak ti závidím tvůj optimismus.

          • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 09:32 |  
            1 0

            Myslim si,ze mu rekli: chteli by jsme privest konecne nejake “evropsky” zvucne posily,dokazes je zaradit do tymu? A on jim treba odpovedel: muzu to zkusit pokud na tom trvate. Podle me o nebyl Silhaveho napad alespon podle toho,jak o tom tenkrat mluvil na tiskovce ale to jen odhaduji..

          • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 17:44 |  
            1 0

            Ja prece netvrdim, ze za posily nemůže. Nevim, kdo mel jaky pravomoci, shaneni posil byla kolektivni práce. Z toho, co se pousti ven, je jasny, ze na posilách nebyla shoda. Nevim, kdo urcoval strategii dalšího vývoje tymu.. urcite Silhavy do toho mel co mluvit a svůj dil odpovednosti nese. Ja ale rikam, ze v tom není sam a nelze vsecko házet na nej. Kritika Silhavyho je opodstatnena castecne.. urcite to nebylo idealni, ale ani si nemyslim, ze to bylo tak spatny, ze je to zraly na zmenu trenéra. Jak jsem psal, nektera kritika z "odbornyho" pohledu od nas laiku mi nekdy prijde komicka. Co se tyce vztahu mezi vedenim a trenérem, nemyslimsi, ze bych tvrdil, jake jsou nebo ze jsou idealni.

  12. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    Pinturichio     před 7 lety 09.12.2017 23:31 |  
    1 0

    Vím, ze je to úsměvné, ale třeba se toho bulvár chytí :) Co varianta rozšíření realizačního týmu o Trpisovskeho, jako prvního asistenta :)

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      houston (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2017 05:57 |  
      2 0

      To by Trpišovský nevzal. Z hlavní persóny na ásáka ani jít nemůže. Leda tak do top týmu ve světě.

      • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

        Pinturichio     před 7 lety 10.12.2017 10:03 |  
        0 0

        to mi je jasný, ale třeba po vzoru NFL mas trenéra pro ofenzivního a dalšího trenéra pro defenzivu :)

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      Ragnarok     před 7 lety 10.12.2017 18:32 |  
      0 0

      To by pan Trpišovský nevzal. Já sice chci trvalý kontrakt pro Jardu Šilhavého, protože je slávistická legenda a není to střelec, ale uměřený člověk, ale Trpišovský přece nepůjde dělat asistenta trenérovi za zenitem, který těží z minulosti a fotbalu včerejška, když sám neustále něco vymýšlí i když kolikrát jsou to horzné blbosti (jako třeba hodně aktivní a otevřená hra s Plzní, která způsobila jasnou prohru za pár minut).

  13. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    Ferguss     před 7 lety 10.12.2017 10:57 |  
    20 8

    Přiznám se, že Trpišovského nijak zvlášť nesleduju, nicméně když hrál Liberec proti nám, tak se mi několik věcí nelíbilo. Liberec hrozně fauluju -na podzim 41 žlutých, 5 červených. V obou statistikách nejhorší v lize. Dále to byla cílená provokace Bosančiče proti našemu kotli. Zhruba 20 minut před koncem začali hráči Liberce simulovat a válet se jak na povel. Můžeme tomu klidně říkat chytrá taktika, pro mě je to hrubě nesportovní chování a takové v Edenu vidět nechci. I mě se samozřejmě spousta věcí na našem podzimu nelíbí, ale pokud chceme Šilhavého nahradit musíme vědět nebo alespoň odůvodněně věřit, že ho nahrazujeme někým lepším. A tohle pro mě Trpišovský nesplňuje.

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      Fačín     před 7 lety 10.12.2017 15:21 |  
      3 5

      Skvělý postřeh ohledně toho nesportovního chování! To u nás rozhodně také vidět nechci.

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      VanDel     před 7 lety 10.12.2017 21:51 |  
      12 5

      Bez pardonu, tohle jsou hrozny radoby moralisticky keci ! Ty si snad myslis, ze Trpisovsky vylozene nabadal Bosancice, aby provokoval fanousky ? To urcite ne. Apropo, cos treba rikal Mesanovicovo provokaci v lonske sezone pri derby na Letny ? Myslim konkretne slaveni sveho golu, kdyz bezel pred jejich kotlem a protilehlou tribunou s rukama u usi ? Kdyz jsi takovy moralista, tak ti urcite muselo hodne vadit i tohle, ze jo ? A za dalsi-Liberec byl v tom zapase s nama outsider, tobe snad prijde zdrzovani v poslednich cca 15minutach jako neco hrozne nefer ? Ty si snad myslis, ze treba kdybysme ted ve ctvrtek proti Astane vyrovnali, tak ze bysme stale chvatali, stale chteli hrat a ani jednou bysme ke konci zapasu hru schvalne nezdrzovali ?? Ty woe, pokud uz chcete za kazdou cenu vytahovat neco proti Trpisovskymu, tak aspon vytahujte neco rozumnyho a ne takovy kraviny !!

      • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

        cunak     před 7 lety 11.12.2017 11:28 |  
        2 2

        Nicméně to, že Liberec je nejvíce faulující mužstvo v lize a že má nejvíce karet, je pravda. A to už kšiltovkářem být může.

        • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

          VanDel     před 7 lety 12.12.2017 08:22 |  
          3 4

          Víš co je pro mě mnohem víc důležitejší ? Že s cca třetinovým rozpočtem a několikanásobně levnějším kádrem je Liberec za Slávií o pouhopouhé 2 body a ve vzájemném zápase nás doma porazili !

          • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

            cunak     před 7 lety 12.12.2017 10:45 |  
            0 1

            Tak to se asi opravdu neshodneme.

    • Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

      Hanzwalter     před 7 lety 11.12.2017 08:34 |  
      10 6

      Souhlas s VanDelem... bezte uz dohaje s temahle argumentama a nehrajte si na Mirki Dusiny. Je cas pojmenovavat veci spravne a ne se porad schovavat za nejakou korektnost. Proste JŠ je asi fajn a milej chlap, kteremu vysla lonska sezona a za ni moc dekuju, ale s Evropou a hracema ze zahranici uz mu to proste nejde a Slavii v tomhle ohledu nena co nabidnout a nikam ji neposune! Pokud chceme byt prumerny provincni klub tak ANO at zustane JS my kazdy rok budeme hrat o EL bez vetsiho uspechu a bez koncepce hry... pokud chceme uspet i na mezinarodni scene tak musi prijit trener co hraje moderni styl... sazi na mlade a rychle hrace a neboji se riskovat a hrat utocny fotbal.... nevim zda je to Trpis nebo ne....ale JŠ to proste neni!

  14. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    Slavistanovičezmirbornovelikden     před 7 lety 11.12.2017 09:54 |  
    1 2

    JŠ nechat, dát mu k ruce někoho šikovnýho mladýho, kdo ho přesvědčí na útočnější hru na dva útočníky, Laštůvku nechat odletět na Moravu a pustit pár špatných kupů a nakonec se zadaří.

  15. Re: Jak blízko je změna? Slavia láká úspěšného kouče Trpišovského

    JS (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 10:42 |  
    0 1

    Tak prý Trpiše láká i Sparta. A nejen jeho, ale tam za řekli se už ukázal i Slaven Bilić...