Evropská liga

Slavia bude bojovat o postup s Astanou

Čeká nás závěrečný zápas skupiny Evropské ligy, ve kterém se slávisté utkají přímo o postupové místo s kazašskou Astanou. Zápas nabízí ČT Sport.

Vzhledem k tomu benefitu, že Slavia po delší době zase tráví delší dobu v evropských pohárech, neskončila podzimní část sezóny pro slávistické příznivce tak jako pro většinu ostatních, včetně těch z Letné, 16. ligovým kolem, avšak derniéru a loučení se sychravým a dá se říci že již i mrazivým podzimem obstará až zápas s Astanou v rámci EL. Slavia do zápasu půjde s lepší výchozící pozicí, na svého soupeře má jeden bod náskok, což znamená, že jí bude k udržení druhé postupové příčky stačit i remízový výsledek.

K němu bylo možná trochu překvapivě i dost blízko v předchozím zápase s Baníkem, kdy sešívaní určitě nepůsobili jako jednotný tým užívající si fotbal. Takřka po každé akci jsme mohli být svědky mnoha vyčítavých pohledů a gest, mužstvo jedndouše netahalo za stejný konec provazu a na hřišti to bylo bohužel znát. Snad jen nekvalita soupeře a musíme si přiznat, že i přízeň rozhodčího uchránila Slavii od další ztráty.

Na konci sezóny (připomínám, že v Kazachstánu se hraje systémem jaro - podzim) ztrácela i Astana, nakonec jí to ale k zisku mistrovského titulu stačilo, byť jen o bod před Kayratem Almaty. Sezónu tak zakončila bilancí 25-4-4, když lze určitě vyzdvihnout poměrně vysoký počet vstřelených branek (74). Poslední ligový zápas ale náš soupeř sehrál již 5. listopadu, pak následovala dlouhá pauza, porážka s Villarrealem a dalších 14 dní nic. Což by mělo být jistě znát, ani modelové zápasy jako ten s Viktorií Žižkov vám prostě soutěžní zápasy nenahradí. A ono chodit měsíc v zásadě jen trénovat, to není nic moc ani na psychiku.

Venku v EL má zatím náš soupeř bilanci jedna prohra na Villarrealu a jedna výhra v Tel Avivu, kde je ale třeba říci, že šlo o výhru nezaslouženou, když byl izraelský celek po většinu zápasu výrazně aktivnější.

Slavii sice bude chybět i nadále Mešanovic se Šventem, k nimž se přidal i Hromada, a nejistý je start Deliho s Hušbauerem, přesto si myslím, že by pro ni měla být povinnost zítra uhrát postupový výsledek. Nalijme si čistého vína, skupina byla velmi hratelného charakteru a myslím si, že by si to zasloužilo zítřejší potvrzení tohoto ode mne myšleného faktu. Tak uvidíme.

Tip na sestavu: Laštůvka - Bořil, Jugas, Ngadeu, Sobol - Zmrhal, Hušbauer, Souček, Danny, Stoch - Necid

skupina, 6. kolo - Čtvrtek 07. 12. 2017 19:00

Evropská liga, 2017/2018
0 - 1
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

FC Astana
FC Astana

38. Aničić

Komentáře (92)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    KezbaCZ     před 7 lety 06.12.2017 20:46 |  
    1 0

    Ahoj, kdo by chtel prodam 2 listky do kotle na zitrejsi zapas. Oba za 400. Nemuzu jit tak at nejsou volna mista zbytecne ;)

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Mysakus     před 7 lety 07.12.2017 11:59 |  
      0 0

      Ahoj, jsou ještě lístky k dispozici?

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        KezbaCZ     před 7 lety 07.12.2017 12:18 |  
        1 0

        Hele už jen jeden kdyžtak

        • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

          Mysakus     před 7 lety 07.12.2017 15:11 |  
          0 0

          Napiš mi pls na FB Michal Mýhal Trantina a domluvíme se. Díky

          • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

            KezbaCZ     před 7 lety 07.12.2017 15:41 |  
            0 0

            Nakonec si kamarád vzal oba lístky takže se omlouvám, ale už nemám.

  2. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    Dan     před 7 lety 06.12.2017 21:03 |  
    0 1

    Nabízím jeden dětský lístek na ceně se určitě domluvíme

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Dan     před 7 lety 07.12.2017 06:19 |  
      0 0

      ...a nakonec i jeden dospělácký, oba na sever

  3. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    TSeguinTS     před 7 lety 06.12.2017 21:32 |  
    11 0

    Ať už si nalijeme jakékoli víno, doufám, že se s působením v evropské lize rozloučíme až v zápase s Athleticem Madrid nebo s Dortmundem.) A pokud ne, tak postoupíme ještě dál.

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 21:41 |  
      1 1

      Můj malý sen... aby se Slavia utkala alespoň s jedním z týmů AM, BVB nebo LFC.

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        amon     před 7 lety 07.12.2017 09:32 |  
        0 0

        Arsenal! Máme jim co vracet :-)

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        Ondráš     před 7 lety 07.12.2017 10:32 |  
        3 0

        Pokud postoupíme, tak chci 100% někoho hratelného, aby byla šance na další postup..koeficient máme tak strašně zoufalej, že je potřeba to začít trochu honit..

        • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 13:17 |  
          0 0

          Mě stačí, když na ně narazíme ve skupině Ligy mistrů. Jinak vždycky preferuji neschůdnější cestu včetně skupinové fáze.

  4. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    Papol     před 7 lety 06.12.2017 21:51 |  
    3 2

    Jardo, to jsi neudělal dobře před důležitým zápasem. Snad se vše podaří a postoupíme dál. pp

  5. Boj o postup

    houston (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 22:31 |  
    6 0

    Hoši, když to proserete, tak mě naserete ! Ale já vám věřím. Hrrrr na ně !

    • Re: Boj o postup

      Jachym     před 7 lety 07.12.2017 10:23 |  
      3 0

      A když mě naserete, tak to odserete....:-)

      • Re: Boj o postup

        Novasinho     před 7 lety 07.12.2017 13:36 |  
        0 0

        A jelikož když to odserete, tak z toho vyplývá, že mnoho z nás předtím naserete a tak stále dokola..... :-)

        • Re: Boj o postup

          Novasinho     před 7 lety 07.12.2017 13:37 |  
          0 0

          Ale já věřím, že se na to nevyserete a všem zrak vytřete!

      • Re: Boj o postup

        kjandourek (admin)     před 7 lety 07.12.2017 13:37 |  
        1 0

        Lidověji řečeno: jestli se rozzlobíme, budeme zlí :-)

  6. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    TSeguinTS     před 7 lety 06.12.2017 22:33 |  
    2 1

    Pokud správně chápu, že do nasazených pro los vyřazovací části EL se připojí 4 nejlepší týmy z třetích míst ve skupině LM, můžeme v případě našeho postupu počítat s možností souboje s CSKA Moskva, RB Lipsko, Neapol a Sporting.

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      tolsimir     před 7 lety 06.12.2017 23:06 |  
      2 3

      připojí se samozřejmě všech 8, jako každý rok

        • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

          tolsimir     před 7 lety 06.12.2017 23:35 |  
          0 1

          jasně, to slůvko nasazené jsem přehlédl, to se omlouvám

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        TSeguinTS     před 7 lety 06.12.2017 23:40 |  
        0 0

        Ale čtyřem (těm z LM bodově horším) týmům se postupující z 2. místa v EL vyhnou, ne? :)

        • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

          rak (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 23:58 |  
          1 0

          Ano, čtyřem týmům z LM ano, ale nevyhnou se teď např. Arsenalu, AC Milán, Laziu, což už jsou jistí vítězové skupin. Dobré alternativy. Hlavně tedy musíme postoupit. Po tom dnešním vyjádření Šilhavého mám tedy dojem, že atmosféra není úplně dobrá a trochu ztrácím optimismus.

          • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

            amon     před 7 lety 07.12.2017 09:38 |  
            10 1

            je neskutečné, jak si slávisti sami okopávají kotníky a vytváří na sebe tlak. Nejdřív se vyhazuje Altintop, pak Zmrhal a po každé plichtě brutální kritika Šilhavého. Já se mu nedivím, když čte v novinách ta vyjádření a ví, že to mají novináři přímo z klubu. Takhle já si "spolu jsme silnější" teda nepředstavuju. Každý chytrý jak rádio, nejdřív je moc velká rotace hráčů, pak že můžou být unavení a že nehrál Necid, ale Škoda a pak zas obráceně. Strašák jako šéf TS do novin blábolí, že kvůli JŠ brečet nebude a že chce Trpišovského (a to jsem si myslel, že Strašák fotbalu rozumí) atd. Představoval bych si jinou podporu trenéra, který nás dovedl k titulu a udělali jsme pod ním rekord v neprohraných zápasech.
            At tak či onak, dnes vyhrajeme a v klidu postoupíme a já už se na to večer moc těším!:-)

            • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

              bongor     před 7 lety 07.12.2017 16:15 |  
              0 0

              Píšu si amon,do mého seznamu Přátel Slavie.

              • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

                amon     před 7 lety 08.12.2017 09:30 |  
                1 0

                díky :-) i navzdoru včerejšku si myslím, že u nás lepšího trenéra nemáme a zahraniční cestou (alias RB) jít nechci

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Krystof     před 7 lety 06.12.2017 23:52 |  
      0 0

      Mělo by to tak být, ale podle třetích míst z LM by nám myslím akorát z tvého výčtu místo Neapole hrozilo Atlético :)

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        TSeguinTS     před 7 lety 07.12.2017 00:04 |  
        0 0

        Máš pravdu, děkuji. Neapol dostala gól v nastavení, omlouvám se. Tudíž soupeřem druhého celku naší skupiny bude někdo z týmů:

        CSKA Moskva, Atlético, RB Lipsko, Sporting a pravděpodobně Dynamo Kyjev, Braga, AC Milán, Lyon/Atalanta, Tiraspol/Lokomotiv Moskva, FCSB, Arsenal, Salzburg, Ostersunds/Bilbao, Lazio a Zenit Petrohrad nebo Real Sociedad.

  7. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    edenian     před 7 lety 06.12.2017 22:43 |  
    3 1

    Tolsimire, ta predposledni veta je fakt ujeta :-)

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      tolsimir     před 7 lety 06.12.2017 23:06 |  
      10 6

      Pro mě by byl nepostup z téhle skupiny prostě fakt obrovské zklamání, protože naši soupeři prostě žádná extraklasa nejsou, při vší úctě k nim

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        edenian     před 7 lety 06.12.2017 23:37 |  
        2 0

        Ja myslim formu, ne obsah. To o tom " ode mne myslenem faktu"

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        Kenny     před 7 lety 07.12.2017 12:24 |  
        2 0

        Však nás se taky asi celej svět nebojí.

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 23:06 |  
      9 0

      Mě se zdá úplně ujetá přízeň rozhodčího. To jako na nepísklé 1:1 to je přízeň?? Nebo co tím chtěl básník říci??

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        tolsimir     před 7 lety 06.12.2017 23:16 |  
        0 7

        já to asi blbě napsal, ale myslel jsem to na závěr utkání, kde prostě ten gól lidově řečeno smrděl, a tam nám ta přízeň rozhodčího pomohla... jak říkám, nebýt já línej a líp to opsat...

        • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

          Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 11:17 |  
          2 0

          Mě tam vadí slovo přízeň. Kdybys napsal díky chybujícímu sudímu tak ok. Ale přízeň sudího je hodně mimo.

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Akuls     před 7 lety 07.12.2017 09:26 |  
      0 0

      Ještě doplnění: hlavní sudí - Davide Massa, pomezní - Filipo Meli a Alberto Tegoni. Snad jim Štramák sdělí, že jeho Sparta potřebuje, aby SKS hrála v Evropě i na jaře

  8. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    Fulham     před 7 lety 07.12.2017 01:29 |  
    6 0

    Jestli se dnes vyplní předpoklad mnou vysněného faktu o našem postupu - kterýžto nepovažuji za samozřejmý - naleji si čistého vína vzhledem k všednímu dní nepředpokládané množství...:-)

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Jachym     před 7 lety 07.12.2017 09:48 |  
      1 0

      No, já si po návratu z Edenu naleji svůj Budvárek :-)

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      smely (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 11:05 |  
      0 0

      dobry je, ze Astana musi hrat na vitezstvi a nebudou se valet jako Apoel, pokud jim to teda neusnadnime inkasovanou brankou, pak by to asi bylo dost nervozni...nu coz, Slavia do toho ! #verimevam

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      pevek     před 7 lety 07.12.2017 12:54 |  
      0 0

      Ja to dnes po navratu z Edenu vidim spis na grog. Tipuju, ze tam bude zima. Ale snad nas rozehreje euforie

  9. Musíme to dát

    Petr9608     před 7 lety 07.12.2017 01:53 |  
    4 13

    Pokud bychom vylítli, tak by to byla OBROVSKÁ ostuda.

    • Re: Musíme to dát

      Divizni (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 08:44 |  
      4 0

      Řekl bych spíš velká škoda.... My to ale i přes tu divnou atmosféru dáme!

  10. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    VanDel     před 7 lety 07.12.2017 08:28 |  
    12 10

    Nalijme si čistého vína, pokud se dneska nepostoupí, tak si může jít hned po zápase Šilhavý sbalit věci do kanceláře pěkně do krabic a zavolat si pro ně PPLku.
    Pokud se dneska postoupí, tak budeme moct, dle mě, hodnotit letošní podzim jako úspěšný -> postup v EL, druhé místo v lize a jarní pokračování v domácím poháru.
    Ale bohužel ani eventuelní dnešní úspěch nevymaže rozpaky ze Šilhavého časté bezradnosti a chaosu při skládání sestavy, (ne)reagování na vývoj zápasu. Takže i po (doufejme) dnešním postupu se asi nebude nikdo divit, pokud bude vedení v zimní přestávce rokovat o jeho dalším setrvání ve Slávii.

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      amon     před 7 lety 07.12.2017 09:45 |  
      9 5

      jasně, můžeme to dělat jako sralta a mít za 2 roky 5 trenérů a když to někomu nepůjde pár zápasů, jako třeba jz8 na podzim, tak hned prodat. Takhle si představuju koncepční práci..

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        Lantenac     před 7 lety 07.12.2017 13:22 |  
        4 2

        No tak zrovna u JZ8 bych spíš řekl, že mu to v pár zápasech šlo, než naopak. A jo, přál bych mu přestup někam ven. Podle mě už má dávno načase.

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      donford     před 7 lety 07.12.2017 12:15 |  
      8 0

      Nějak se to zde teď čistým vínem jen hemží.:-) Doporučuji chilský nebo argentinský Malbec či Carmenére. Tato vína nezklamou, jsou čistá, tmavě červená, silná i 14% a k dostání v naší obchodní síti. :-) Jinak, čistil jsem si teď měsíc hlavu v Mexiku a v Guatemale, v džungli, na sopkách, i na mayských pyramidách a když jsem přijel, vidím, že se mnohé nezměnilo.Věčné otázky se naskýtají a převalují: Trpišovský nebo JŠ? Tecl za Meššiho, ano či ne? Rotovat s kádrem, máme silnou hráčskou základnu, nebo to válet se 14 hráči jako Plzeň? Splní Nezmar naše někdy až fantaskní očekávání? Bude Plzeň se svým drobným kádrem na jaře unavená (další zbožné přání) když na podzim nebyla a může si přes zimu odpočinout? Pojednou velká neznámá, jak přízrak ze tmy se zjevivší - p. Krob? Potřebujeme nutně dalšího rozehrávače dopředu, když tu máme Hušbyho, Dannyho, také Součka a v pozadí vykukujícho Hromadu?
      Je to mnoho neznámých, co fanda, to jiná odpověď, jiná pochyba, jiný nápad. Věřím, že po zápase s Astanou, který bude pro další dění v klubu dle mého velmi rozhodující, se na mnoho otázek najdou od klubu rázné odpovědi a vyjasní se trend do nejbližšího budoucna. Do té doby nezbývá než čekat. My to nezměníme. Zvlášť když u nás jednota jasná není, jako je to třeba v případě Sparty k osobě Štramáka, kterého stále beru pro nás jako požehnání. Takže dnes večer sbvorně držet palečky. O tom žádná. :-)

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 13:04 |  
        1 0

        Zdravím donforde, před týdnem jsem se přistihl, že mi tady něco chybí. Podíval jsem se na tvůj profil a zjistil, že už jsi tady tři týdny nebyl. Takže doufám, že sis to v JA užil a jsem rád, že jsi tady dřiv než na Tři krále :-)

        • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

          donford     před 7 lety 07.12.2017 14:41 |  
          2 0

          Dík belmisi, to jsem se jen předtím blbec upsal, a spletl Tři krále s Mikulášem. Jsem rád, že stihnu aspoň ještě ten letošní poslední zápas, který dle mého a jistě i většinově ostatních rozhodne o mnohém a to i nevyřčeném. Jinak jsem byl i v těch dálvách ve spojení se Sokratem, který mi věcně informoval. Takže bez Slavie nejen věčně v srdci ani den. Ani kvůli ní bych nikdy nemohl emigrovat. :-)

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        VanDel     před 7 lety 07.12.2017 14:04 |  
        0 2

        Většina z nás tady se asi opravdu shodneme v tom, že dnešní zápas pravděpodobně zcela jistě rozhodne o Šilhavého další budoucnosti ve Slávii. A od toho se dál budou odvíjet i ty tebou další uvedené "věčné otázky": rotace kádru, Nezmar, Tecl atd.

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Fačín     před 7 lety 07.12.2017 12:34 |  
      3 2

      Já bych trenéra nevyhazoval, já bych byl jen rád, kdyby se dokázal poučit z vlastních chyb a už je neopakoval. A bylo jich hodně, nejen co se skládání sestavy a střídání týče, ale i co se týká herního projevu, využití soupeřových slabin a zakrytí vlastních.

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        VanDel     před 7 lety 07.12.2017 14:01 |  
        2 5

        Teď je ale otázka, zda nemá pravdu Luhový v tom, že Šilhavý je na svém vrcholu a posunutí dál je hodně obtížné.

        • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

          kjandourek (admin)     před 7 lety 07.12.2017 14:59 |  
          5 0

          To je takové obecné klišé... je přece normální, že někdy se daří víc a někdy méně... Všeobecně se často stává, že v každém vztahu - nejenom pracovním - po úvodní symbióze a nadšení z nových lidí dochází ke třecím plochám a poklesu úspěšnosti...
          Když se podíváme na tolik vzývaného Trpišovského: první rok v Liberci = třetí místo, tedy úspěch.. druhý rok tamtéž deváté místo, po podzimu byl dvanáctý... teď po podzimu čtvrté místo, čili zase vzestup...

          Mimochodem Jarda Šilhavý tamtéž uhrál po titulu třetí místo a byl odejit vlastně jenom proto, že dvě kola před koncem podepsal od další sezóny kontrakt s Jabloncem...

          Teď tedy vidím jako normální, že po titulu, to je v další sezóně horší (považme, že jsme až druzí) ... a já vidím dost pravděpodobné, že když Jardu udržíme, tak za rok zase půjde po titulu... Ovšem když ho vyrazíme, tak se taky může stát, že další trenér se nechytne, další taky ne... a ve finále se v tom budeme plácat jako Rudé bídy...

          Podívejte se, jak Manchester United podržel v prvních sezónách Fergussona...

          • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

            amon     před 7 lety 07.12.2017 15:41 |  
            3 2

            nebo podívejme na Plzeň vloni- odvolali Pivarníka a na jaře se totálně rozsypali a titul nám věnovali..

            • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 15:42 |  
              4 2

              ... a pak přišel Vrba a jsou 14 bodů před námi :-)

              • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

                kjandourek (admin)     před 7 lety 07.12.2017 15:55 |  
                7 1

                A jsme zase u toho - a proč? protože to základní jádro tam Vrba vedl už před lety - zná je dlouho... Celý ten základ od Kozáčika přes Limberského Koláře, Hořavu a Bakoše už tam vedl.. Ten jenom vstoupil do stejné řeky.

                teď si představte, že instalujete frajera, který vedl nejvýše Liberec a před ním Žižkov do týmu, kde jsou mistři z loňského roku a hráči, co hráli s Ronaldem, v Anglii, nebo Bundeslize... než ten se naučí, jak je zvládat a dostane se alespoň do situace v níž je Šilhavý teď... uběhnou dva roky...

                Tedy pokud nemáme připraveného nějakého prověřeného, úspěšného zahraničního trenéra, tak vůbec nemá smysl na Jardu sahat...

                Mám na mysli někoho jako je Allegri, Ancellotti, Simeone, nebo tak něco

                • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

                  belmis (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 16:20 |  
                  2 1

                  Já neříkám, že má jít JŠ pryč a trénovat Trpišovský. Jen jsem reagoval na výše uvedený komentář.
                  Už z toho důvodu, že takového trenéra po charakterové stránce a slávistu k tomu už jsme dlouho neměli, bych mu dal více času než například DU.
                  Fotbal, který se učil JŠ od Brucknera, který měl navíc svého Kollera, už ve vyspělých zahraničních týmech nevidíš. Většinou se jedná o rychlý kombinační fotbal s prolínáním téměř všech postů. Tady vidím ten otazník, jestli je takového fotbalu JŠ schopen.
                  Ale hlavně to, jaký fotbal bychom chtěli dlouhodobě hrát, si musí určit vedení a až podle toho vybrat trenéra a kupovat hráče, jinak se budeme plácat ode zdi ke zdi zrovna podle toho, jaký trenér nás bude trénovat.
                  A pokud si ten systém hry stanoví do začátku jara a v jeho průběhu se k takovému systému postupně JŠ nebude blížit, nebude asi na co čekat.

              • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

                amon     před 7 lety 07.12.2017 16:13 |  
                5 1

                pochop už ale, že nejde o jednu sezonu, ale o dlouhodobou koncepci. Nemůžeme všechno "rozbít" po prvních neúspěších, venkovních remízách. Vždyt jsme ve všech těch zápasech mohli v klidu vyhrát (snad krom Bohemky, kde to byl remízový mač od začátku). Na Baníku xy příležitostí, to samé v Olomouci a dostali jsme gol rukou, ve Zlíně vedeme a pak Laštůvka de facto zavinil pencli, v Jablonci jsme mohli po půli vést 3:0, doma s Baníkem to samé, oni neměli ani jednu! střelu na bránu a v Evropě..? Proberte se vy plačky. Tak jsme druhý no a co. Jsem přesvědčený, že na jaře plzen doma spláchneme a příští rok budeme silnější

                • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

                  belmis (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 16:22 |  
                  0 0

                  viz výše

                • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

                  Lantenac     před 7 lety 07.12.2017 17:06 |  
                  1 1

                  Můžu se tě zeptat, proč si myslíš, že na jaře Plzeň spláchneme?
                  Nebo ještě jinak, mezi 1. kolem doma s Teplicemi a 16. kolem doma s Ostravou jsme odehráli 14 ligových, 5 pohárových a 2 "molcupové" zápasy. To je tedy celkem 21 utkání, nepočítaje přátelák v Rumunsku.
                  Posunuli jsme se za těch 21 utkání herně někam výš? Sehrál se ten tým? Hrajeme lépe než na začátku sezony? Pořád se hodně mluví o koncepci, ale neměla by se už zřetelněji projevovat a nést s sebou přesvědčivější výkony a výsledky?

                  • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

                    amon     před 7 lety 07.12.2017 17:19 |  
                    1 0

                    Lepsi a sirsi kadr, vyborna TS. Budou podelany uz jen jak se k Edenu priblizi, zrovna jako na jare. Letos nas pretlacil jen Villareal a Plzen v druhy puli cca 25min. a nakonec dostaneme gol zpoza vapna doprosted brany. Konec diskuzi, uz jsem ja ceste do Edenu a dnes to dotlacime do poharoveho jara.

                  • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 07.12.2017 17:46 |  
                    2 0

                    Já si tedy vůbec netroufám předjímat, jestli někoho spláchneme... na takové ty furiantské řeči mě nikdy neužilo...

                    Ovšem na tu druhou otázku se odpovídá celkem snadno.. Jasně že se tým sehrává a utvářejí se pozice a automatismy... Třeba Danny - na začátku sezóny utopený na kraji hřiště, teď už nastupuje jako podhrot vedle Hušbyho - v posledním zápase zařídil chytrými obloučky oba góly..

                    Už nehrajeme uprostřed na trojici Hušby - DZ - Rotaň, ale místo RR tam v zápasech se slabšími týmy je tvořivější hráč...
                    Třeba druhý gól na Villarealu, - ten ti nepřišel jako výsledek nějaké souhry?

                    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

                      Lantenac     před 7 lety 07.12.2017 21:33 |  
                      0 1

                      Druhý gól ve Španělsku byla patrně nejhezčí akce letošního podzimu. Ale podle mě je toho za několik měsíců prostě málo. Chápu, že na to má každý svůj názor.

                  • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

                    Kenny     před 7 lety 07.12.2017 18:03 |  
                    1 0

                    Jenže to sehrání není nikdy o trenérovi ale o herní inteligenci hráčů. Některým to trvá půlrok jiným rok. Když přijde nový trenér, vymění pár hráčů a můžeme začít znova. Kdo má trochu fotbalových zkušeností , ví to.

  11. Lístky na Východ

    dropt     před 7 lety 07.12.2017 09:35 |  
    1 0

    Prodám dva lístky z balíčků na dnešní zápas (kolegové nemůžou) na východní tribunu (sektor 113, řada 7, místa 10-13, podle toho jak si sedneme).

    Cena (stejná jako pořizovací): 435,- Kč za kus.

    Zájemci napište na sebe kontakt (sem nebo do zprávy)!

    • Re: Lístky na Východ

      dropt     před 7 lety 07.12.2017 15:50 |  
      0 0

      Jeden lístek mi zbývá! Chce někdo?

  12. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    Starej_Eden     před 7 lety 07.12.2017 14:21 |  
    0 0

    Ahoj, mám 1 extra lístek na sever, kolega nemůže. Prodám ho za normální cenu. Budu v 18:30 před McD Eden, tak mi napište, jestli máte někdo zájem. Díky.

  13. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    stromovous (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 14:53 |  
    0 0

    Mám navíc jeden lístek na Jih, kdyby měl někdo zájem, tak prodám třeba za 300,-

  14. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    Fulham     před 7 lety 07.12.2017 14:59 |  
    0 0

    Zbyl mi jeden do 105. Třeba za 200. Někdy mezi půl a šestou u Koule.

  15. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    Ondráš     před 7 lety 07.12.2017 15:02 |  
    5 0

    Jako mě fakt překvapuje, že nebude vyprodáno..já jsem si tím byl po vývoji ve skupině docela jistej. Poslední zápas, kterej rozhodne o všem, skupina EL, kterou jsme několik let nehráli..asi jsem nás fans trochu přecenil:)

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Fulham     před 7 lety 07.12.2017 15:22 |  
      2 0

      Jsme ostudy...kecat by šlo na 100%

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Mates204     před 7 lety 07.12.2017 15:56 |  
      1 9

      Že jsme to několik let nehráli nic nemění na tom, že je to soutež druhé kategorie:)

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        Fulham     před 7 lety 07.12.2017 16:00 |  
        3 0

        Tak určitě... bože

        • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

          Mates204     před 7 lety 07.12.2017 16:07 |  
          2 0

          Neni třeba se pohoršovat, já jsem za El rád, jen konstatuju důvod, proč nebude vyprodáno.

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        malan (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 17:34 |  
        0 0

        Nekteri Slavia takyfans jsou druhe kategorie..

        • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 17:40 |  
          2 0

          Ano,jedni chodej,druzi nechodej:)

        • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

          Mates204     před 7 lety 07.12.2017 17:45 |  
          1 1

          Fans co nechodí, i když můžou, jsou rozhodně druhý kategorie.

  16. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    Fačín     před 7 lety 07.12.2017 15:33 |  
    1 1

    Herdek klucí to jsou nervy, už se nemůžu dočkat večera!!! Doufám, že Asiaty rozdrtíme a po právu se dostaneme do jara!!!

  17. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    Boo_SKS     před 7 lety 07.12.2017 15:46 |  
    0 0

    Ahoj, z rodinných důvodů se bohužel nemůžu zúčastnit dnešního zápasu. Kdybyste chtěl někdo lístek do kotle za 220 Kč, napište mi do zpráv. Jsem z České Lípy, takže lístek ve formátu PDF případně zašlu na mail.

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Boo_SKS     před 7 lety 07.12.2017 16:39 |  
      0 0

      udáno

  18. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    sicilianbrno     před 7 lety 07.12.2017 16:51 |  
    0 1

    Zdarec z Brna, tož jaké tam máte u vás počasí? Neprší?

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 17:04 |  
      1 0

      Obloha jasna,jsou videt hvezdy a zatim nemrzne. Tak skoc do letadla a prilet:)

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        sicilianbrno     před 7 lety 07.12.2017 18:46 |  
        0 0

        Šéf je baníkovec, takže mám utrum v práci ani na přenos, pustím si to zpetně z domova :-)

  19. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    miki314     před 7 lety 07.12.2017 17:12 |  
    2 3

    Trochu odbocim.Trest pro Barose je výsměchem vsem slusnym hracum.

  20. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    stromovous (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 17:46 |  
    0 0

    Nabízím lístek za 200

  21. Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

    murena     před 7 lety 07.12.2017 17:59 |  
    2 0

    Laštůvka - Frydrych - Jugas - Ngadeu - Sobol - Souček - Rotaň - Zmrhal - Danny - Stoch - Škoda Tak snad to vyjde co myslíte?

    • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

      Maty22     před 7 lety 07.12.2017 18:09 |  
      0 0

      A kde je Pepan?

      • Re: Slavia bude bojovat o postup s Astanou

        murena     před 7 lety 07.12.2017 18:20 |  
        0 0

        Zranění