Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (73)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

    Robinator     před 7 lety 05.12.2017 13:51 |  
    1 11

    prozatím celkově tak 3-4, při nepostupu v EL za 5

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      kalex     před 7 lety 06.12.2017 08:54 |  
      5 0

      Takže v lize jsme druzí, druzí v gólech daných, druzí v nejmíň inkasovaných, v EL ve skupině druzí a máme to na vlastních kopačkách. Za jedna určitě ne, ale pokud zvládneme EL, tak za dva.
      Jasně, člověk je kolikrát z výkonu né-li nasraný, ale po těch letech...
      Člověk si pak vždycky vzpomene na Radu a o tom hovně.

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      kjandourek (admin)     před 7 lety 06.12.2017 10:50 |  
      2 0

      Odehráli jsme 27 zápasů ... a ty máš víceméně celé hodnocení postavené na tom posledním? To je trochu ... no řekněme zvláštní...

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        Boss82     před 7 lety 06.12.2017 11:18 |  
        6 2

        Klid, to je Robinator, pro něj není česká liga ani Evropská liga měřítko (český pohár ani nezmiňuji). Měřítkem by snad v jeho očích byla nějaká skupina smrti v Lize mistrů, ale jelikož té se neúčastníme a v podřadných soutěžích, kterých se účastníme, nemáme bilanci 16-0-0 a 5-0-0 při celkovém skóre 40:2, tak nemůžou mít ani hráči ani klub jako celek na vysvědčení jinou známku než 5.

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        Robinator     před 7 lety 06.12.2017 12:09 |  
        2 5

        hodnotím celou ligu, vzal sem v úvahu náš tým, naše možnosti, hru, kterou se prezentujeme..a zatím je to na 3-, pokud postoupíme zítra, bude to tak 2-3, pokud ne..4-5..taky to pravděpodobně bude stát hlavu trenéra, kdyby se to nedej bože stalo, takže si myslím, že moje známky jsou v pořádku :)))

        • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

          kjandourek (admin)     před 7 lety 06.12.2017 12:58 |  
          5 0

          Jo takhle.. takže podle tebe může být známka dva mínus a nebo taky pětka... a záleží na jednom jediném zápase?

          jak by ses tvářil na to, kdyby ti takhle známkovali dítě ve škole? Průměr ze třiceti známek mě nezajímá, když poslední diktát zvládne, dostane na výzo dvojku a když ne, tak ho nechám propadnout...

          • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

            Robinator     před 7 lety 06.12.2017 13:18 |  
            3 2

            nevím, jestli je úplně OK srovnávat školu a fotbal :)) nicméně si myslím, že zítřek je naprosto rozhodující pro následné hodnocení sezóny, tak i pro setrvání realizačního týmu..pokud by se postoupilo, myslím, že spoustu lidí co nevěří, nebo kritizují, by byli schopni spolkout i hořkost z výkonů v lize, pokud by se nepostoupilo, mělo by to fatální následky..

            neříkám propadnout, říkám 4-5 :D ale pro mě osobně by to byl jeden velký propadák

            • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

              kjandourek (admin)     před 7 lety 06.12.2017 13:39 |  
              1 0

              A tak když používáme známky 1-5, tak to tu školu nějak evokuje, ne?

              Proč se na ten případný postup tak upínáš? mě je tohle úplně jedno...
              pro mě byl důležitý podzim v pohárech - skupina, zahrát si šest zápasů... jaro v pohárech je sice fajn, ale nestojí na tom svět... kolikrát ten tým spíše rozhodí.
              Podívejme se na erbéčka... předloni v pohárech jízda až do čtvrtfinále .... a v lize nic moc, stěžování si na nabitý program a ve finále vypuštění semifinále českého poháru...
              Loni dostali přes držku hned v prvním vyřazovacím kole, což je rozhodilo ještě víc, než ten předloňský postup....

              Jako samozřejmě se za postup zlobit nebudu... vůbec ideální by bylo postoupit do jara a potom EL vyhrát, ale na to ještě letos ten tým není stavěnej :-)

              • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                Jachym     před 7 lety 06.12.2017 15:46 |  
                0 0

                Zase na druhé straně, nás poháry na jaře letos minuly a taky jsme to semifinále MOL cupu vypustili... ...Samozřejmě ona pětka by byla nesmyslem, nicméně postup do jara v EL bude pro mě znamenat, že podzim byl úspěšný. Nepostup by pro mě měl punc pachuti, zvláště když máme skupinu tak výborně rozehranou.

                • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 06.12.2017 15:56 |  
                  0 0

                  Tobě přišlo semifinále vypuštěný? Mě přišlo, že jsme hráli stejně jako s Duklou, nebo Jabloncem... prostě jsme takhle těsně před cílem neměli úplně fazónu a silou to neurvali... Ti hráči po závěrečném hvizdu docela popadali na trávník a sestava mi taky nepřišla úplně "béčková":

                  Přemysl Kovář - Jan Bořil, Michael Lüftner, Simon Deli, Per-Egil Flo - Michael Ngadeu-Ngadjui - Stanislav Tecl (76. Ruslan Mingazov), Josef Hušbauer, Antonín Barák (60. Jan Sýkora), Jaromír Zmrhal (46. Milan Škoda) - Muris Mešanović

                  • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                    Jachym     před 7 lety 06.12.2017 16:02 |  
                    0 0

                    Jestli popadali, tak to bylo možná tím, že se chtěli propadnout hanbou:-) Pamatuji si jaké to bylo utrpení. Každopádně jsem chtěl hlavně poukázat na to, že nám volné ruce a nohy v podobě žádných evropských zápasů na jaře v koncentraci na český pohár vůbec nepomohly. A teď už je jedno, zda bylo na vině podcenění nebo špatná forma.

                    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 06.12.2017 16:08 |  
                      0 1

                      Já jsem zase ukazoval na to, že našim konkurentům úspěch v jarní části v podobě čtvrtfinále pomohl maximálně k tomu, že na konci sezóny prodali tři hráče základní sestavy... a v průběhu sezóny poslali do semifinále devatenáctku.. To my jsme sice ČP nevyhráli, ale bylo to po boji...

                      A neúspěch v jarních bojích EL je nakonec rozložil ještě více ... :-)

                      Takže nevím, jestli je tak úplně o co stát... Když už do jara, tak je asi nejvhodnější dostat hned na začátek nějaký ten velkoklub a odstartovat jaro s tím, že jsme potrápili nějaký ten Tottenham, nebo Chelsea :-)

                      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                        Jachym     před 7 lety 06.12.2017 16:16 |  
                        1 0

                        Hele, to zase pozor:-) Velký klub nemůže mít malé cíle. Vždycky se tady stavím proti názorům, že LM je na nás moc těžká a je tam riziko velkých přídělů, a že napak EL je pro nás to pravé ořechové. A ty teď říkáš, že zápolení v jarním dvojzápase nás může rozložit. Otázkou pak je zda usilovat vůbec o pohárová umístění, když nás ty poháry vysilují. Že ty usiluješ o to, abychom tu ligu hráli pouze s vlastními odchovanci bez ohledu na výsledky...:-)

                        • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 06.12.2017 16:20 |  
                          0 0

                          Ale to ne... jenom odmítám posuzovat celý podzim podle toho, jestli zítra postoupíme do jara...

                          Pokud se to povede, budu rád, ale není to pro mě zásadní, bude to taková třešnička na dortu :-)

                          Netvrdím, že nás nutně musí rozložit - jenom poukazuji na to, že konkurenci to moc štěstí v posledních dvou letech nepřineslo...

  2. Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

    VanDel     před 7 lety 05.12.2017 14:19 |  
    9 5

    Bez nějakého rozepisování za mě:
    Trefa: Jugas, Danny, Stoch
    Jakžtakž: Sobol, Necid, Rotaň
    Zklamání:Altintop, Laštůvka, Hromada (ten napůl mezi zklamáním a jakžtakž)
    Výbuch: žádný

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      JSat (přítel SN)     před 7 lety 05.12.2017 14:29 |  
      2 7

      taky se přidám:
      Trefa: Jugas, Danny, Stoch, Necid
      Jakžtakž: Sobol, Rotaň, Hromada
      Zklamání: Laštůvka
      Výbuch: Altintop (ale stejně si myslím, že ještě má co dát!)

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        VanDel     před 7 lety 05.12.2017 14:39 |  
        6 1

        I tohle hodnocení beru, mimo jedné věci teda: Altintop výbuch není, to je moc silné ohodnocení. Za výbuch považuji třeba BenChaima, který stál 80 mega a na hřišti je tenhle obdivovatel zahradních trpaslíků totální trapnost a ubohost..

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      Khadgar     před 7 lety 05.12.2017 15:37 |  
      10 11

      Danny trefa není. Možná kdyby se hodnotily jen technické dovednosti, ale i tam má často ztráty. Pokud člověk odhlédne od toho, jaký je to sympaťák a že se na něj často dobře kouká, tak je na to, jaký má ve hře prostor, zoufale neefektivní. Spousta lidí bude prskat, ale pokud si sundáte růžové brýle, tak si toho možná všimnete taky. Myslel jsem, že poté, co ho Šilhavý definitivně postavil do prostředka zálohy, to bude lepší, ale není.

      A ty kecy o tom, že to je neschopností spoluhráčů, kteří ho nechápou, se tu doufám neobjeví. Takový plejer by měl přeci své kolegy naopak pozvednout.

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        Robinator     před 7 lety 05.12.2017 16:02 |  
        4 5

        já si myslím to samé o Stochovi, zatím je neproduktivní..Ale u něho to půjde nahoru, věřím..u Dannyho vzhledem k věku se nedá očekávat nic velkého v budoucnu

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        VanDel     před 7 lety 05.12.2017 21:40 |  
        4 1

        Já růžové brýle opravdu nemám, kritikou většinou nešetřim. Danny měl hodně pomalý rozjezd, ale konec podzimu měl velmi dobrý. Chvíli mu tedy trvalo, než se sžil s týmem, ale ted ukazuje, že zkušenostma, technikou a obecně stylem hry je úplně někde jinde, než drtivá většina hráčů naší ligy. Já věřim, že na jaře jeho výkony ještě dále stoupnou a bude to hráč, kolem kterého se bude točit naše hra.

        • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 05.12.2017 21:48 |  
          4 0

          Přesně, jak píšeš. V Jablonci se Stochem nejlepší, proti Ostravě nejlepší a měl prsty v obou gólech

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      Travinho     před 7 lety 05.12.2017 17:42 |  
      1 10

      Trefa - Jugas
      Jakžtakž - Stoch, Sobol, Hromada, Necid, Sobol
      Zklamání - Laštůvka, Danny
      Výbuch - Altintop

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        Gino     před 7 lety 05.12.2017 17:44 |  
        5 1

        Za co je třeba Hromada na stejný úrovni jako Necid?

        • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

          Travinho     před 7 lety 05.12.2017 18:21 |  
          1 4

          Hromada je posila především do budoucna, navíc byl hodně zraněný...

          • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

            VanDel     před 7 lety 05.12.2017 21:36 |  
            4 4

            Ale tohle hodnocení není o vyhlídkách do budoucna, ale o jeho prozatimním podzimním působení.
            A Danny jako zklamání ? Sorry, ale ke konci podzimu ukázal, že se pomalu a jistě aklimatizuje a jeho výkony jdou hodně slušně nahoru. Posledních několik zápasů patřil k nejlepším hráčům.

            • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

              Travinho     před 7 lety 05.12.2017 22:55 |  
              3 4

              Myslíš si, že hráč, který bere cca. 40 milionů ročne přišel proto, aby se na konci podzimu pomalu, ale jistě aklimatizoval. Danny přišel, aby byl rozdílovým hráčem a to bohužel není.

              • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 05.12.2017 23:16 |  
                5 2

                Tak jestli nekdo vsadil v uvozovkach vsechno na to ze Danny prijde a bude okamzite dusi a hvezdou tymu,tak je blazen. Kazdy hrac potrebuje cas na aklimatizaci,nekdo vic nekdo min zalezi na nature,okolnostech,rodine atd. Z poslednich vykonu Dannyho mi prijde,ze by pro nas mohl byt jeste hodne uzitecny a svoji ctizadosti nas vytahnout i do te LM..

              • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                VanDel     před 7 lety 06.12.2017 06:35 |  
                6 2

                Sorry, ale je to proste clovek, ne stroj, ktery okamzite po zapnuti maka stejne, at uz ho postavis kamkoliv. A vubec nezalezi na tom, kolik bere, proste zvyknout si na nove prostredi musi kazdy. A na Dannym bylo ke konci podzimu videt, ze uz si pomalu a jiste dobre zvyka. Znovu tady pripomenu pravidlo, ktere ctil Alex Fergusson: “Nikdy nehodnotit noveho hrace drive nez po roce pusobeni v klubu !”

                • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                  Travinho     před 7 lety 06.12.2017 15:24 |  
                  0 1

                  Uvědomujete si pánové, že Dannymu bude 35 a přišel právě jako okamžitá posila?

                  • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                    VanDel     před 7 lety 06.12.2017 20:58 |  
                    2 2

                    Ano, přišel jako okamžitá posila s tím, že je to velezkušený hráč, který toho má hodně za sebou a v důležitých zápasech se nepodělá. Ale každý, i takový hráč si musí zvyknout v novém prostředí ! Vždyť takhle to funguje u všech, i těch nejlepších TOP, hráčů ! Co na tomhle nemůžeš pochopit ?? Vždyť to je naprosto běžné a normální.

            • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

              ElBrody     před 7 lety 05.12.2017 23:39 |  
              2 1

              Tak oni se Rotaň a Danny dost blbě hodnotí v kontextu opakovaných letních prohlášení JŠ, že potřebuje přivést posilu, která hru střední zálohy hlavně zrychlí. Když se člověk podívá na podzim jako celek, tak Rotaň ani náhodou a Danny jakžtakž 14 dní. Hromada snad do budoucna, předpoklady pro to má.

              • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                VanDel     před 7 lety 06.12.2017 12:01 |  
                3 1

                Tak k Dannymu už jsem se tu vyjádřil dost a co se týče Rotaně, tak toho bych rozhodně taky nezatracoval. Přijde mi docela úsměvné, že tu někteří dokážou kriticky hodnotit hráče, který je pravidelně nominován do ukrajinského nároďáku (který je kvalitativně o dost výš než ten český), tam pravidelně nastupuje v základní sestavě a dokonce s kapitánskou páskou na ruce ! Rotaň je hráč na černou práci ve středu hřiště -> bourat soupeřovu hru, odebírat míče a nic extra nevymýšlet a jednoduše hned dát míč nejbližšímu spoluhráči. Není to nijak oku lahodící hra, ale v zásadě je důležitá hodně.

                • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

                  ElBrody     před 7 lety 06.12.2017 13:44 |  
                  0 0

                  S tímhle souhlasím, jen říkám, že je těžké hodnotit nové střední záložníky jako trefu/úspěšné posílení, když jsme v tom středu prioritně cílili na zrychlení hry, které za podzim jako celek nevidím. Kvalitu mají, jen v něčem, co jsme vlastně nehledali.

          • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

            Gino     před 7 lety 06.12.2017 09:15 |  
            1 0

            Už ti to tady napsal někdo jiný... nehodnotí se jakýsi MOŽNÝ VÝHLED, ale především výkony a užitečnost v podzimní části.

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 05.12.2017 17:48 |  
      7 2

      1 výborný: Jugas
      2 chvalitebný: Stoch, Sobol
      3 dobrý: Danny, Necid, Rotanj, Hromada
      4 dostatečný: Laštůvka
      5 propadák: Altintop

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 05.12.2017 18:30 |  
      7 1

      No anglické týmy jsou známé tím, že cenově jsou schopny nabídnout částku mimo naše chápání. Pokud bude nabídka kolem 80 mio, pak bych neváhal.

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        Kzlo     před 7 lety 05.12.2017 18:40 |  
        3 12

        I 50milionu by byla pecka si myslim.

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      Andul-lhak     před 7 lety 05.12.2017 19:00 |  
      4 2

      na druhou stranu by si podle me moc nepolepsil. zatim sou posledni a hrat championship asi taky neni zadna vyhra, to ten galatasaray znel o neco lakavejs. :)

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      TSeguinTS     před 7 lety 05.12.2017 20:09 |  
      7 5

      Swansea, Premier League, ok. Béřovi bych to přál, ale fotbalově si nepolepší. Slavia je v současné době mnohem silnější než spodek anglické ligy.

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        JS (přítel SN)     před 7 lety 05.12.2017 20:14 |  
        4 3

        To sice jo, ale v Kaprlize si zahrajes tak maximalne proti Karviny nebo Jihlave, takze...

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        Gino     před 7 lety 06.12.2017 09:16 |  
        1 1

        Fotbalově si polepší rozhodně. A to i kdyby měl jít jenom do Championship.

        • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

          TSeguinTS     před 7 lety 06.12.2017 10:42 |  
          1 0

          Nevím, jak přesně by si fotbalově polepšil přesunem do týmu, který zatím získal nejméně bodů z celé premier league. Ale mohou to pojmout, že nemají co ztratit a třeba dostane šance v A-týmu, to bych mu přál.

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      o-cab     před 7 lety 06.12.2017 03:33 |  
      0 6

      Radakovic v top 11 podzimu podle průběžného hodnocení na idnes.

      Kalasovi nevěřím, jeho výkony v repre jsou nekoukatelný, navíc jsou s Jugasem podobný typy, potřebujeme někoho kdo umí s balónem pokud Dělí skutečně odejde. to už radši nikoho nepřivádět a hrát tam MNN vedle Jugase.

      Simič má hostování do zimy nebo do léta?

  3. Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

    mirecek1111     před 7 lety 05.12.2017 22:27 |  
    5 0

    Na FB přestupy a spekulace píšou ze by měl Deli mířit do Anglie a místo nej přijít Kalas. Asi by žádný odchod nebolel tak jako zrovna u Deliho. Doufám ze zůstane.

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      Jachym     před 7 lety 05.12.2017 22:37 |  
      11 1

      To by byla náhrada asi jako Laštůvka za Pavlenku, sice ne zcela špatná, ale žádný nadstandard, na který jsme byli zvyklí.

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 05.12.2017 22:55 |  
        3 9

        Laštůvka za Pavlenku...? Mohli jsme ušetřit a místo Laštůvky tam pověsit kabát.
        Nebo Slavia mohla angažovat mě, v Hanspaulce jsem taky párkrát chytal, určitě bych ostudu neudělal :)))

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      qwertz0099     před 7 lety 05.12.2017 23:07 |  
      1 1

      Kalas v Anglii pravidelně nastupuje a hraje tam tedy asi dobře. Ale když jsem ho viděl v repre......to nebyly nejlepší výkony. Toho se bojím při případném návratu do Čech.

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        Ferguss     před 7 lety 06.12.2017 08:11 |  
        4 0

        Kdyby se měl Mára Suchý hodnotit podle výkonů v repre, tak si řekneš, že se v Basileji zbláznili když z něj udělali kapitána.

        • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

          warhammer (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 18:43 |  
          0 0

          Přesně tak. Totéž platilo dříve o Davidu Jarolímovi. V německé lize ve své době jeden z nejlepších cizinců, v repre se mu nepovedl snad ani jeden zápas.

          • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

            bongor     před 7 lety 06.12.2017 20:02 |  
            0 0

            DJ to byl jiný případ,prostě podle mě ho tam "kolektiv"nechtěl,tak mu to dávali pěkně sežrat.

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      mirecek1111     před 7 lety 06.12.2017 08:53 |  
      0 0

      Tak z Kalasem to byla prý jen kachna. Doufám, že se to týkalo i Deliho :))

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        smely (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 10:58 |  
        1 0

        v rozhovoru o prichodu JN a uvadeni veci na pravou miru rikal JT, ze prodame v zime max 1 hrace (krom zrejme planovanyho zuzeni kadru ) , pokud tedy pujde Bora, pak by mel Simon zustat, to samy plati i o MNN...

        • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

          o-cab     před 7 lety 06.12.2017 18:29 |  
          0 2

          a ty ho bereš vážně?:)

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        Michal86     před 7 lety 06.12.2017 11:16 |  
        0 0

        Aktuálně na FB Přestupy a spekulace:

        Využíváme své kontakty, aby jste měli nejčerstvější informace, kreré se třeba ještě nedostali do novin. Děláme si práci s grafikou, ale stále se tady najdou stránky, které náš obsah kopírují a to jak text, tak dokonce i grafiku. Např. https://www.facebook.com/sesivani1892/
        nebo fotbalové přestupy - 1.fotbalová liga jsou experti.
        Rozhodli jsme se tak vypustit dvě kachny v podobě zájmu Slavie o Kalase

  4. Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

    qwertz0099     před 7 lety 05.12.2017 23:01 |  
    18 0

    Slavia

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 05.12.2017 23:07 |  
      5 0

      Asi nedokončený komentář, ale stejně PLUS :)))

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      Jachym     před 7 lety 06.12.2017 09:45 |  
      2 0

      Praha

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        afro     před 7 lety 06.12.2017 10:02 |  
        2 0

        vždycky

        • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

          Boss82     před 7 lety 06.12.2017 10:12 |  
          2 0

          jsme

          • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

            amon     před 7 lety 06.12.2017 13:32 |  
            2 0

            s Váma!

  5. Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

    qwertz0099     před 7 lety 05.12.2017 23:04 |  
    2 0

    Slavia je v kontaktu s Tomášem Kalasem, který by měl přijít jako náhrada za Simona Deliho, který má namířeno do Southamptonu .
    Zdroj: Přestupy a spekulace (fb)
    V létě byla tato stránka důvěryhodná, ale tohle mi přijde jako blbost.....

    • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.12.2017 23:11 |  
      4 0

      Ve FM18 chtěl v zimě Deli odejít právě do Southamptonu. A pak že FM je jen hra! :-)

      • Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

        bongor     před 7 lety 06.12.2017 20:04 |  
        0 0

        Asi proto,že chce Southampton koupit novoberbrovec taškář

  6. Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

    afro     před 7 lety 06.12.2017 09:31 |  
    2 4

    Trefa: ...že zůstal Deli :-)))

    Jakžtakž:
    Stoch - Až zlepší bilanci góly/asistence poputuje do chlívku "trefa". Snad se dočkáme už na jaře ve vyřazovacích bojích EL. :-)
    Sobol - I přes ta okna "dozadu". Takhle nějak si představuji moderního krajního obránce.
    Necid - Takovou produktivitu jsem nečekal...
    Danny - Herně celkem v pořádku, ale v kontextu nákladů (plat) vlastně zklamání. Škoda, že často jeho hra naráží na nepochopení spoluhráčů.
    Jugas - Platný hráč, který Luftnera nahradil, i když je poněkud "těžkopádnější a čekal jsem u něj lepší hru hlavou.
    Rotaň - Svoje si odehraje a přispívá ke kompaktnosti zálohy, ale mohl by hrát trošku odvážněji dopředu. Ovšem ta chyba na APOELu mě bude strašit ve snech ještě dlouho...

    Neodsuzovat:
    Hromada - Moc toho i vinou zranění nenahrál.

    Zklamání:
    Laštůvka - Asi všichni jsme čekali větší jistotu a nadstavbu.

    Výbuch:
    Altintop - Absolutně nestíhal. Nevěřím, že s touhle šnečí rychlostí může být na ofenzivních pozicích platným hráčem.

  7. Altintop

    pevek     před 7 lety 06.12.2017 17:35 |  
    5 0

    Velka svanda, jak se tu hazeji petky Altintopovi. Je to jako nechat propadnout zaka, ktereho jsme nepustili dovnitr skolni budovy. Neodehral toho pravda moc, ale vzdycky, kdyz jsem ho videl, tak nebyl spatny (Trinec, Brno, k lepsimu patril i na Bohemians a proti Teplicim si taky svoje odehral). Nevim proc nedostal vic prilezitosti. Z kabiny se nese, ze nic nevypusti a maka, zkratil si dovolenou o par dni, aby mohl prijet, pry pusobi profesionalne a pozitivne a nic nevypousti. Sleduju ho i na stridacce a vzdy se zaujetim sleduje hru a na dekovacky taky chodi. Me se zda, ze se ceka az se do toho herne dostane, ale tim, ze nebude hrat se do toho opravdu nedostane.

    • Re: Altintop

      o-cab     před 7 lety 06.12.2017 18:28 |  
      1 1

      celá jeho anabáze je bohužel taková smutná/nešťastná

      • Re: Altintop

        pevek     před 7 lety 06.12.2017 19:02 |  
        4 0

        Abych pouzil znamy primer - trosku mi to prijde jako si koupit Mercedes, dat ho do garaze, nejezdit s nim a pak bohorovne hodnotit, ze tento typ aut stoji za pendrek.

        • Re: Altintop

          o-cab     před 7 lety 06.12.2017 19:06 |  
          1 1

          tak s tím úplně souhlasit nelze - jeho výkony na začátku sezóny kdy měl největší šanci získat místo v sestavě byly skutečně špatný. spíš je smutný to, že všechno co píšeš o jeho charakteru se zdá být pravda ale stejně mu to je k ničemu i po všem co dokázal

          • Re: Altintop

            pevek     před 7 lety 06.12.2017 23:32 |  
            2 0

            Ja v tom spis vidim urcity omly pri nakupovani. Jako kdyz jsme si koupili van Kessela, ktery se pri trose benevolence mohl rozvinout v systemu, ktery jsme ovsem nehrali. Tady si poridime velmi slusneho hrace s bundesligovou minulosti a nevime co s nim (a v tom Augsburgu opravdu patril ke klicovym hracum, ne ze ne a neverim tomu, ze za mesic dva mohl jit tak dolu) a pak ho posilame na hriste na minutu nebo proti Trinci. To by tak bylo vhodne pro Buchu, ale tohle mi prijde jako dost neseriozni.

    • Re: Altintop

      bongor     před 7 lety 06.12.2017 20:07 |  
      0 1

      Ale i když se bude snažit sebevíc,tak věk nezastavíš.Každej není Franta Veselý,kterej v šedesáti utíkal dvacetiletým klukům.

  8. Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

    LA11     před 7 lety 06.12.2017 19:31 |  
    1 1

    Altintopa bych nezatracoval proste si to musi sednout.. holt kluk potrebuju delsi cas na aklimatizaci chapu ze mu neni dvacet, ale treba v zimni priprave presvedci, ze si misto zaslouzi.. dannymu to taky nefunguje se vsema ty jeho narazecky souhra pochopeni od spoluhracu.. Halila bych hlavne necpal nekam do zalohy ale na hrot.. doufam ze zustane protoze kvalitu ma !! Hlavne aby ho trener vyzkousel na jinej post (hrot) a Halil ukaze jakej je to frajer..

  9. Re: Zimní vysvědčení: jak si vedly v první části sezony posily pražských „S“

    LA11     před 7 lety 06.12.2017 19:36 |  
    1 1

    Hlavne doufam ze se zmeni treneruv pristup k zapasum ! Najit 11ku ! Protacet v ni hrace OPRAVDU podle formy ! A lip reagovat na prubeh zapasu stridanim ! A taky by se mohli vsichni z klubu zase zacit smat na kamery ! :)