Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

Podzim se nám blíží ke konci, přesto ještě tři zápasy čekají. Předposlední domácí zápas bude s Duklou, která zatím nasbírala méně bodů, než asi čekala. Slavia se před kamerami O2 Sport pokusí zabránit tomu, aby si svou bodovou sbírku rozšířila.

Máme za sebou repre pauzu a můžeme si asi říci, že jsme ji my slávisté uvítali. Zklamání po zápase s Plzní bylo alespoň na mé straně veliké a jen těžko bych sám sebe přesvědčoval o pouhých několik dnů později, abych šel s nadšením koukat na další zápas borců v sešívaném. Po 14 dnech, kdy je stále na trenérském postu Jaroslav Šilhavý, již naopak poměrně s očekáváním vyhlížím, jak bude další zápas vypadat. Jakým způsobem se postaví sestava, zda bude stále trenérský štáb trvat na revoluční rotaci, kterou letos rozjeli, či se pokusí na poslední chvíli to celé pojmout trochu jinak.

Soupeře jim k tomu los přiřknul Duklu, tým, který se tradičně pohyboval tak nějak kolem toho středu tabulky, občas lépe, občas hůře. No, letos je to spíše hůře, 16 bodů z 13 zápasů není úplně nic moc. Na druhou stranu na takový Jablonec je ztráta jen čtyřbodová. Co však je pro nevelký počet fanoušků týmu hrající na Julisce horším ukazatelem, to je bilance skóre, kterou má Dukla zápornou hned o sedm kousků. Způsobily to zejména venkovní zápasy, kde je tento rozdíl totožný, a ve kterých Dukla dala za 5 utkání jen čtyři branky a nasbírala dva body za dvě remízy. Jinak dostala trojku v Liberci, v Olomouci, ale dokonce i v Jihlavě (tam alespoň dokázala dvakrát skórovat, což dojem lehoučce vylepšuje).

V posledním kole to už už pro dukelské vypadalo na další prohru, neboť s Karvinou prohrávali doma po 56. minutách 2:0. Následně však jako kdyby někdo mávl kouzelným proutkem a tým, který do té doby vystřelil jen jedinkrát slabě vedle, najednou přepnul, vrhl všechny síly do útoku a i zásluhou dvou opravdu pozdních branek dokázal skóre otočit.

Slavia již oficiálně vzdala boj o titul, a to jednak tradičním tweetem šéfa klubu Tvrdíka, tak i prostřednictvím upoutávky na facebooku. Zítra vás tedy Slavia již oficiálně zve na boj o poháry. I vzhledem k dnešní výhře druhého klubu z Prahy to asi není výzva úplně od věci, protože tabulka není příliš příznivá. Navíc Slavii čeká cestování do Tel Avivu, čtvrteční zápas a vůbec, takže je dost možné, že se zase dočkáme šetření několika opor. Pokud se to dá nazývat šetřením.

s Duklou ale červenobílí od jejího návratu do ligy ještě neprohráli, a to ani v těch opravdu šílených sezónách. Na poslední zápas v Edenu si asi pamatujete, po ztrátě Plzně se mohla Slavia již letmo při výhře dotýkat mistrovského poháru, dvakrát v zápase dokonce vedla, ale i vinou velké nervozity to z toho nakonec byla jen remíza za skóre 2:2. To by myslím zítra asi jen tak někomu nestačilo, Slavia musí zvítězit. Povede se jí to?

Tip na sestavu si výjimečně netroufnu dát, neboť vůbec nedokáži odhadnout, koho si trenér na zítra vybere.

14. kolo - Sobota 18. 11. 2017 18:00

HET liga, 2017/2018
5 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

Komentáře (96)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    qwertz0099     před 7 lety 17.11.2017 18:30 |  
    11 0

    Zítra je povinnost zvítězit, jiný výsledek by neměl připadat v úvahu. Rád bych také napsal, že by měl chytat tedˇ častěji P. Kovář na úkor Honzi Laštůvky, protože se mi zdál v zápaseh jistější......

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Fačín     před 7 lety 18.11.2017 08:58 |  
      0 1

      Copak jistější, ale Laštůvka bohužel dělá chyby, které nás stojí body. Proto si také myslím, že přednost by měl dostat Kovář. Ale čekám, že Šilhavý Laštůvku podrží a Kovář si zachytá až ve svém oblíbeném Izraeli.

  2. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Sawyer2     před 7 lety 17.11.2017 19:13 |  
    0 8

    Tip na sestavu taky nemám, tak napíšu, jak by to podle me mel trener postavit s Duklou a na tel avivu. Zprava. Dukla: Lastuvka-Boril,Deli,Jugas,Sobol- Ngadeu, Husbauer- Stoch, Danny, Sykora- Necid... Maccabi: Lastuvka-Boril,Deli,Jugas,Sobol- Ngadeu, Husbauer- Stoch, Danny, Sykora- Necid

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Quentin     před 7 lety 17.11.2017 19:17 |  
      4 0

      Bořil dostal flastr na 3 zápasy v lize..

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        Sawyer2     před 7 lety 17.11.2017 19:22 |  
        0 0

        Jo, pardon, to je pravda. Misto Boril a bych tam tak na Duklu dal Frýďu

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          Akuls     před 7 lety 17.11.2017 21:17 |  
          0 1

          Nejen na Duklu, Bořil má přece distanc i na MTA.

          • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

            kjandourek (admin)     před 7 lety 17.11.2017 21:25 |  
            1 0

            V EL má dvě žluté - není stopka až po třech?

            • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

              Akuls     před 7 lety 17.11.2017 23:56 |  
              0 0

              Také jsem si to myslel, ale v odvetě proti Villarrealu byla u něj jako u jediného Slávisty v televizní grafice sestavy žlutá karta, jako že je v karetním ohrožení a tu žlutou ke konci zápasu také dostal. Ne že bych jim moc věřil, ale i komentátoři zápasu, po té co se tak stalo tvrdili, že se Bořila cesta do Izraele týkat nebude. Ještě se raději podívám na web UEFA.

              • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

                Akuls     před 7 lety 18.11.2017 01:07 |  
                0 0

                Tak Bořil už ty tři žluté v E.L. má, jak je uvedeno na webu UEFA, a je na příští zápas, tedy s MTA suspendován. Pro názornost je u jeho jména i zakazová "dopravní" značka. Frydrych si teď tedy zákope, a to jak v Berbrlize, tak i v E.L.

                • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

                  Akuls     před 7 lety 18.11.2017 01:33 |  
                  0 0

                  Ještě jedno doplnění. SKS v E.L. zatím dostala ve čtyřech zápasech 6 žlutých. Stoch proti MTA, Jugas, Bořil a Sobol v Astaně, MvB na Villarrealu a Bořil doma s Villarrealem. Protože má u Bořila UEFA vyznačený distanc na příští zápas, tak mi z toho vyplývá, že je v E.L. zákaz startu už po dvou žlutých.

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Kenny     před 7 lety 17.11.2017 19:46 |  
      5 0

      Stačilo napsat " na Maccabi stejně" a ušetřil bys čas i místo.

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      rak (přítel SN)     před 7 lety 17.11.2017 21:54 |  
      4 0

      Sestavy je opravdu těžké tipovat. Hlavně to Šilhavý musí vymyslet vhodně na oba soupeře. Kádr na to máme široký. Neměli bychom se nechat zblbnout názory, že sestava musí být pořád stejná. To že úplně stejná být nemusí by mělo naopak být výhodou.

  3. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    smely (přítel SN)     před 7 lety 17.11.2017 19:21 |  
    30 6

    Článek je zbytečně jízlivý...Slavia do toho !!!

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      PetCC     před 7 lety 17.11.2017 20:55 |  
      28 5

      Divnej článek. Možná to je tím, že jsem nebyl už před Plzní v potřebné zdravotní kondici, takže jsem nebyl moc schopen sem něco psát, nebo číst.

      A jelikož mám svoje názory, opřené už o desítky let sledování Slavie a fotbalu, tak zkrátka vůbec nechápu, o čem je tady řeč.
      Například větu "kdy je stále na trenérském postu Jaroslav Šilhavý". A proč by neměl být na trenérském postu?
      Co jste tady vyváděli, že by neměl být Šilhavý trenér?

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        kjandourek (admin)     před 7 lety 17.11.2017 21:22 |  
        18 6

        Pravda - článek je stavěn na pocitu: "Titul nebude a já jí si myslel, že teď už mám nárok na to, aby byl furt..., buli, buli, vzali jste mi hračku, to si někdo odskáče!" ;-)

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          smely (přítel SN)     před 7 lety 17.11.2017 21:35 |  
          13 6

          Nebo spíš buli, buli dostal sem ban...:-)

          • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

            Jachym     před 7 lety 17.11.2017 22:15 |  
            12 0

            No, to by mnohé vysvětlovalo...:-) Připomnělo mi to scénu z legendární české pohádky Pyšná princezna, kdy se starý král odvážil nakonec postavit svým rádcům, načež jeden z nich (Miloš Kopecký) reagoval: "Ten král si moc dovoluje. To se mu nebude trpět..."

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          Mates204     před 7 lety 17.11.2017 23:23 |  
          8 7

          Spíš je stavěn na pocitu: Měli jsme ze všech týmů nejlepší výchozí pozici (výhra titulu, peníze, kádr atd.), mohli jsme hrát 2x po sobě LM , ale vlastní neschopností jsme to vše promarnili, a teď budeme zbytek sezóny bojovat o druhý místo se Spartou a to je otázka jestli je vůbec to druhý místo výhodný (případná výhra v Mol cupu). Je to pěkná bída. Já ten pocit sdílím.

          • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

            kjandourek (admin)     před 7 lety 18.11.2017 00:18 |  
            10 4

            To je ovšem jenom Váš - dle mého názoru zcela mylný - pocit...

            Fotbal je sport, nikoliv matematika, abychom si spočítali všechny vstupní proměnné a vyšel nám výsledek... Titul v minulé sezóně je příjemná hvězdička do statistik a jinak nic, investice do kádru jsou zajímavá věc, ale samy o sobě nemusí vůbec znamenat ani titul, ani LM...

            Když nás koupila CEFC, předpokládal jsem, že se v první sezóńě dostaneme do předkola EL, v další do základní skupiny a ve třetí a čtvrté možná postoupíme ze skupiny.... a v lize že budeme čtyři, pět let druzí až třetí... a teprve potom budeme kádrově i mentálně připravení na boj o titul...

            Titul v minulé sezóně byl hodně nad plán a zdá se, že některým z nás hodně zatemnil pohled na realitu

            • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

              Mates204     před 7 lety 18.11.2017 00:33 |  
              7 5

              Vy to zase berete bez kontextu. Bavíme se o této sezoně. Karty byly rozdány jasně. Byli jsme favorit na titul. Bohužel opory, které odešly (hlavně Pavlenka), se nepovedlo nahradit, během 13 kol 14 bodů ztráta na Plzeň. Podle mě je nesmysl říct, že titul byl nad plán a spokojme se tedy s tím, že jsme to s prominutím po*rali. Ne, letošní neúspěch je důsledkem chyb vedení, trenéra i hráčů a je třeba se poučit, ne se schovávat za alibi, že před 2 roky jsme byli na dně.

              • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

                kjandourek (admin)     před 7 lety 18.11.2017 00:42 |  
                7 3

                Já si myslím, že Vy to berete bez kontextu... v loňské sezóně jsme měli plus mínus stejně bodů, ale konkurence ztrácela - letos holt Plzeň uletěla... To nemůžeme ani ovlivnit, ani nějak plánovat...

                • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

                  Mates204     před 7 lety 18.11.2017 00:49 |  
                  4 3

                  To mohli jsme to ovlivnit, před 14 dny :)

            • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

              o-cab     před 7 lety 18.11.2017 02:28 |  
              3 5

              čtyři pět let druzí až třetí :D to přesně vystihuje nároky, které zde na fungování čehokoli lidé kladou. hlavně být vděčný že vůbec kopeme ligu

              • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

                Fačín     před 7 lety 18.11.2017 09:00 |  
                5 4

                Slova "Ambice" a "Sebevědomí" tu nikomu asi nic moc neříkají... Proto si s námi STB Plzeň vytírá řiť...

                • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 18.11.2017 11:45 |  
                  9 3

                  Pánové, pánové - a Vaše "sebevědomí a ambice" jsou tak vysoko, že je musí naplňovat někdo jiný, než Vy sami? A potom tedy běda mu, když to hned nevychází podle těch Vašich?

                  Já mám své sny, své ambice a ty si nějak tu s většími tu s menšími úspěchy naplňuji v civilním životě... Zatímco Slavii prostě "jenom" fandím....

                  Fakt mi někdy přijdete jako rodiče, co s bídou prolezli základku, ale mají tak obrovské ambice, že běda jejich dětem, jestli tu vejšku nedodělají...

                  Zatím tu Tvrdík a spol jsou dva a půl roku... co jste za tu dobu očekávali? Že lusknou prstama, nasypou do toho miliardy a najednou budeme desetkrát za sebou mistr a pokaždé postoupíme do LM? Víte jak dlouho musí trvat, než se dokáže dát dohromady nějaká generace, co by vyhrávala pravidelně? Zatím jsme jednou vyhráli titul v sezóně, kde všichni konkurenti klopýtali... a přitom jsme si neprošli nějakou větší krizí... Každý sportovec Vám potvrdí, že získat titul je těžké, ale stokrát těžší je tyhle pozice obhajovat.. Dát dohromady kádrově i funkcionářsky tým, který bude mít zkušenosti a bude vyhrávat i když se mu nebude dařit, to je práce na dlouhé roky! Vzpomeňme na Korbelovu Slavii - kádr nabušený a čtvrté místo... titul se udělal až za pět let a potom zase dlouhých jedenáct let nic

                  Podívejte se do světa, kolik klubů má prachy i ambice, ale nedokáží plnit cíle... Chelsea s prachama Abramoviče dokázala vyhrát LM jednou.. takový Salcburk se do LM ani jednou nedostal....

            • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

              o-cab     před 7 lety 18.11.2017 02:36 |  
              5 9

              realita já taková že propast mezi potenciálem týmu a jeho stavem snad nemůže být horší ale tady všichni plácaj něco o tom že jedeme nad plán. to jsou hodně tristní ambice

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        smely (přítel SN)     před 7 lety 17.11.2017 21:41 |  
        12 1

        To máš tak...lidi máj děsně krátkou paměť a často je pálí dobré bydlo... doporučuji přečíst pohádku Smrček od H.Ch. Andersena...ta alegorie je až zarážející...:-)

  4. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Fulham     před 7 lety 17.11.2017 21:47 |  
    13 1

    Možná bylo lepší zůstat u nadpisu - ,, hrajeme s Duklou"....

  5. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Billy01     před 7 lety 17.11.2017 21:49 |  
    21 8

    Zdravím Slávisti, jen mě dnešní článek k zápasu s Duklou zaskočil. Tolsimire, my sme na sestup? My hrajeme špatný fotbal? Sme na špici tabulky a já stále věřím v to, ikdyž už né tolik, že se může stát vše! Tady se truchlí a haní trenér. To sme tedy rychle zapomněli jak nás Šilhavý vytáhl z bahna a dál týmu nejen srdce ale i bojovnost! A hlavně titul! Já mu pořád věřím a nehodlám tady bulet. Užívám si toho jak se Slavie každý tým bojí a hraje proti nám totální defenzivní fotbal! SPOLU jsme silnější!!! Tak netruchlit a vzhůru na Duklu! Můj tip na sestavu: Laštůvka, Frydrych, Jugas, Deli, Sobol, Sýkora, Ndgadeu, Souček, Hušbauer, Stoch, Škoda

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      bongor     před 7 lety 17.11.2017 22:14 |  
      14 0

      Po plísni se tu objevilo pár šťouralů a znáš pravidlo,že hovno se chytí na každý trenýrky-Tak začali pochybovat i jindy rozumný kluci.Ono nás to zase přejde,doufám.

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 17.11.2017 22:47 |  
        7 0

        Spíš jim někdo něco provedl.těm rozumným klukům :-)

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Mates204     před 7 lety 17.11.2017 23:30 |  
      4 11

      Jako težko v týhle situaci netruchlit upřímně. Sen o LM je pryč. Zbytek sezony už více méně není o co hrát.

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        Borgetti     před 7 lety 17.11.2017 23:35 |  
        5 1

        LM není fuč.. tak musíme skončit druhý a v létě musí Nezmar dát do kupy kádr, který se prorve do skupin přes předkola. Kvalitního sportovního ředitele už máme a peníze také.

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          Mates204     před 7 lety 17.11.2017 23:38 |  
          4 4

          Bohužel 3 předkola přes nemistrovskou část... to je hodně težký úkol i pro mnohem lepší kluby než my.

          • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

            smely (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 12:41 |  
            0 0

            Tak to ale není... druhého čeká 3. předkolo

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        ervin     před 7 lety 18.11.2017 13:21 |  
        0 0

        Pořád je o co hrát existuje nějaká čest prestiž a i pratelak se má odehrát naplno jako třeba v Craiove ,tak by to mělo vypadat vždy !

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 08:55 |  
      3 5

      A uz je tady zase ten nekriticky ruzovy pohled. Nechci hodnotit trenera a osobne bych ho zatim neodvolaval, ale obecne vzato soucasne postaveni Slavie (14 bodu ztraty na titul) je proste smutny pohled. Me proste jen bojovat s bidnou Spartou o druhe misto uplne nekritickou radosti nenaplnuje...

  6. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    antiluky86     před 7 lety 17.11.2017 22:03 |  
    7 2

    Kovář-Flo,Bílek,Jugas,Frydrych-Sýkora,Danny,Souček,Stoch-Necid,Škoda 4:1

  7. Necid/Skoda

    Dresco     před 7 lety 17.11.2017 22:16 |  
    0 2

    Co takhle dat sanci obema v zakladu? V Rumunsku to docela klapalo a je skoda, aby jeden z nich sedel.

  8. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Ragnarok     před 7 lety 17.11.2017 22:44 |  
    5 0

    Jestliže aktuálně diskutujeme jméno brankáře, chtěl bych do diskuse dát jméno Andrej Lunin. Je mu 18, ale má za sebou již 4 zápasy Evropské ligy, v podstatě sezónu v ukrajinské lize... Vůbec bych využil špatné situace na Ukrajině a snažil se tam hodně lovit. A tenhle gólman je tak nadějný, že se může speněžit až neskutečně.

  9. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 17.11.2017 22:45 |  
    19 1

    Povinost je vyhrát to je jasné.Ovšem co mě zaráží ,je autorovo podivení nad tím,že nás ještě trenuje JŠ a musí se něčem přesvědčovat to já jako letitý sešívka neznám.Spíš mě přijde že autor si tak trochu cosi lečí asi jistou uraženost,at si to každý přebere sám.Musím se pžiznat,že z toho článku je mě dost špatně a člověk by měl být trochu nad věcí

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      postovni (přítel SN)     před 7 lety 17.11.2017 23:10 |  
      5 0

      Tak to by musel bejt blbej a Tvrdík taky. Doufám, že doba kdy naši klíčový hráči odcházejí někam do noname klubu už je pryč.

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 17.11.2017 23:25 |  
        0 0

        Určitě máš pravdu,ale už bych to nechal na Nezmarovi a dalších k tomu kompetentních.

  10. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Borgetti     před 7 lety 17.11.2017 23:40 |  
    0 0

    Asi se dá jen s jistotou říci, že bude hrát Frydrych kvůli absenci Bořila a doufám, že na lavičce uvidíme také Buchu, který sehrál výtečný zápas proti Rumunům nebo že by Halil?! :-)

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Fačín     před 7 lety 18.11.2017 09:10 |  
      0 1

      Na Halila jsem zvědav. Myslím, že ho Šilhavý už definitivně odstřihl a zároveň myslím, že je to trochu škoda. Ale kádr je široký, celkem nesejde na tom, KDO bude hrát, ale JAK.

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        Hektor     před 7 lety 18.11.2017 10:33 |  
        2 1

        Tak Halil zatím moc nepřesvědčil, ale vypadá to, že úplně odstřihnut byl po zápase, ve kterém zahrál zrovna dobře. Co se týká samotného článku, pod dojmem posledních událostí se nese v docela negativním duchu, ale nemůžeme se zase tak moc divit. V lize jsme v téměř polovině zápasů nedokázali zvítězit a pokud k tomu přičteme poháry, je bilance ještě chudší. Utěšovat se v dnešní komfortní situaci tím, kde jsme byli před pár lety mi přijde srabácké. Já nejsem pro odvolání trenéra, ale chyby které dělá při tvorbě sestavy a střídání prostě musí přestat, sestavu na Plzeň jsem nerozdýchal dodnes. A samozřejmě se podívat po gólmanovi, jenom chyby ve Zlíně a Plzni udělaly 5 bodů v tabulce pro Plzeň.

  11. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    sks9     před 7 lety 17.11.2017 23:54 |  
    14 1

    Měl si zůstat u toho nadpisu.
    Vypadá to jako
    buli, buli dostal sem ban.. :). To jste si dovolili moc !! :D

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Mates204     před 7 lety 18.11.2017 00:36 |  
      6 17

      No upřímně, že Tvrdík gratuluje 3 kola před koncem podzimu soupeři k titulu, to je na facku.

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        Fačín     před 7 lety 18.11.2017 09:02 |  
        5 7

        To se vážně nedělá.

  12. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    tolsimir     před 7 lety 18.11.2017 02:01 |  
    9 18

    Je mi na jednu stranu sympatické, že má Slavia tolik zastánců, kolik má. Na druhou stranu si nemyslím, že by bylo na místě psát něco ve stylu "měl si zůstat u nadpisu". Uznávám, že místy článek jízlivý je, ostatně na určitém fejetonistickém stylu to mám postavené od začátku, a tak to může vyznívat přeci jen více barvitě, než to třeba ve skutečnosti je. Na druhou stranu krom určitého povzdechnutí nad rotací, se kterou dlouhodobě nesouhlasím (přičemž k vyjádření se k ní jsem byl de facto žádán po preview s Plzní, kdy jsem to jen naznačil), již jde jen možná o odstavec, který se týká toho, že nás Slavia oficiálně zve na boj o poháry, což mi prostě přijde nemístné, byť by ztráta titulu byla pro Plzeň velkou blamáží, šance stále existuje. A Slavia se svými prostředky by tento boj neměla dle mého oficiálně vzdávat.

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 04:26 |  
      8 1

      To že Tvrdík vzdává boj o titul je určitě slušně řečeno špatné.
      Ale ty věty o Šilhavém, špatné pozici v tabulce, a chybějícím nadšení, no jak to je, po výhře po prohře...

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 06:09 |  
        8 2

        To že někomu na Twitteru pokratuluje k titulu ještě neznamená, že se ten boj o něj vzdává, alespoň jsem to nikde černé na bílém napsané neviděl,no možná jsem to přehlédl. No třeba to je od Jardy ďábelská lest aby estebaky ukolebal a pak uderime :-))))

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          tolsimir     před 7 lety 18.11.2017 09:19 |  
          1 11

          o ten twitter mi zas tak nejde, jde mi spíš o tu upoutávku na fb - "Spolu o poháry"

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 10:51 |  
          2 3

          Já v tom vidím, že se boj o titul vzdává. Ano, je to realistický pohled, ale nemusel to dávat ''ven''. Mohli si to říct uvnitř klubu, že přehodnocují letošní cíle, a že cílem je tedy skončit na druhém místě.

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      bongor     před 7 lety 18.11.2017 07:57 |  
      3 0

      Já to beru jako takové ukonejšení plísně,i když těch bodů je moc a ten boj proti berbrismu je velmi těžce vyhratelný,zvláště když se u nás estébákům daří pořád líp a líp.No a dnes Královec,taky dobrá zpráva.

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Fulham     před 7 lety 18.11.2017 08:04 |  
      10 0

      ,, na jednu stranu je mi sympatické, že má Slavia tolik zastánců, kolik má" - fakt jo ? na fanouškovských stránkách je to takový divný - pravda...

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        smely (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 09:53 |  
        3 1

        Jojo cim dal lepší :-) ....zcina to trochu parlementnilistnatet....

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          Fulham     před 7 lety 18.11.2017 10:58 |  
          5 0

          :-)) nikdo vás nenutí... a dost ! Vyhrajem dnes , v Avivu a bude ! Nemám vůbec nic vůči lidem co dělají tyto stránky. Teda krom obdivu za tu práci. Asi to tolsimir schytal ( předpoklad že ne jen ode mne) i za ty tři , čtyři nicky s věčně negativním pohledem na svět. Jenže tam nemá cenu ani reagovat. Je to jen fotbal kurva . Pojďme se bavit. ( Od slova zábava) .

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          Jachym     před 7 lety 18.11.2017 12:44 |  
          1 5

          Hele, to je hodně špatný závěr. Já třeba čtu v rámci informační vyváženosti také Parlamentní listy (a nijak se za to nestydím) a přitom mi také velmi vadí ta jízlivost v článku a přístup "všechno nebo nic"...:-) Politiku bych do toho rozhodně netahal.

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        urs (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 11:00 |  
        3 2

        Kurňa děti neblbněme už. Přejme Slávii výhru a Tolsimirovi kopec štěstí a odhodlání do dalších článků. Vždyť to dělá jen a jen pro nás :)

  13. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Martin Platil     před 7 lety 18.11.2017 07:58 |  
    8 11

    Autor článku by se měl trochu zamyslet a pokud mu to jde, tak si vzpomenout, kde byla Slavia před 2 lety. Taky tady už být nemusela. A vsadím se, že v květnu vynášel trenéra do nebes.

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 10:53 |  
      1 0

      Nemělo by se zapomínat, že CEFC sem dotáhl Šimáně, který by do Slavie vstoupil tak jako tak. Sám říkal v rozhovorech, že by zachránil klidně Slavii sám, ale hledal by nějakou společnost, která by časem převzala většinu akcií... Bez CEFC by to byla jiná Slavia, ale existovala by.

  14. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    ctute     před 7 lety 18.11.2017 08:42 |  
    8 23

    V těch zbylých třech kolech musíme bodovat naplno, abychom se udrželi v tabulce nahoře,“ říká trenér Jaroslav Šilhavý..., zralej na odvolani v zime, zpackana LM, zpackany ligovy podzim, na ty naklady a ambice pred sezonou..hodne ubohy cil

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Fačín     před 7 lety 18.11.2017 08:56 |  
      6 15

      Připomněl mi pana Radu a jeho legendární : "Přijeli jsme Příbram potrápit.."

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        ctute     před 7 lety 18.11.2017 09:05 |  
        4 17

        presne tak, pro majitele ekonomicky vyjadreno...znehodnoceny vklad, mysli ze to je vyjadreni tzv. syndromu šilhavy..kdy vetsinou v prvni sezone zazari, a v nasledujicich zralej na vyhazov, tak treba nas prekvapi, ale nevidim tam zadnou progresi...vyvoj, vdyt uz i ta zalostna Sparta je v zavesu

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          japoko     před 7 lety 18.11.2017 12:07 |  
          5 12

          Absence progresu ve hře- to je skutečně asi hlavní současný problém! Jinak místní optimisté, nepřipouštějící žádnou (v řadě případů oprávněnou) kritiku ničeho a nikoho ve Slávii, jsou spíše směšní.
          Protože problémy během podzimu skutečně nastaly, například:

          - diskutabilní přínos posil (zejm. Švento, Halil, Laštůvka, Fló)
          - trenérovo točení se sestavou a podní reakce na vývoj zápasu
          - zbytečné remízy + výkony (zejména venkovní)
          O těchto, i dalších , věcech by mělo být na klubovém webu normálně diskutováno a ne vše odbývat poukazem na stav klubu před několika lety, či planým plácáním zbytečných hesel.

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      honza_sl     před 7 lety 18.11.2017 16:24 |  
      2 0

      No ty blaho, tak to je rachot. Bodovat ve zbyvajicich zapasech naplno= ubohy cil... Mohu se prosim slusne optat, co by byl neubohy cil? :-)

  15. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 09:47 |  
    22 0

    No nevim, dřív mě bavilo SN číst, teď už je to sebemrskačství. Tady jsou lidi schopni se pohadat i kvůli preview k zápasu. A zase tu lítají názory pomalu mezi tím, že máme být nejlepší mužstvo na světě a druhý extrém, že máme být rádi že vlastně existujeme. Společnost je rozdělena ve všem, ať už v politice, sportu...neexistuje schopnost vyslechnout druhý názor, prostě se razí heslo všechno nebo nic. Nesouhlasis se mnou? Musím tě ponížit... Přátelé více tolerance to chce. A pomůže taky zalézt se ženou do postele:-), lepší než se pořád hádat.
    Jinak dneska samozřejmě za tři body, doufám v poklidnou výhru min o dvě branky. Asi trochu ofenzivnější sestavu, střed Souček, Hušby, Danny by dnes mohl fungovat

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      smely (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 10:43 |  
      22 3

      Patřím k těm "extremistům" co jsou rádi za to, že Slavia existuje a je mi jedno jakou hraje soutěž nebo kolikátá je, když to přeženu...chodil sem v časech špatných i dobrých, budu chodit když budeme 10. v divizi nebo vyhrajeme LM... Co mě vadí a proti čemu tady vystupuju je obávané "kálení do vlastních řad" kdy někteří ( a smutné je, že i členové redakce ) ztrácí soudnost a myslí si, že jediná budoucnosti je totální dominance na všech frontách, ale tak to není ani v životě ani ve fotbale... přijde mi to trochu RBeckovske, ty taky umějí bejt frajeři jen když se vyhrává... naštěstí vnímám, že tenhle názor je menšinový a že pro spoustu slávistů (nejen na těchto stránkách ) stále platí "Vždycky jsme s váma ! " Takže asi tak...:-)

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        bongor     před 7 lety 18.11.2017 11:05 |  
        9 1

        Souhlas s kolegou smělým v tom "stálém nevyhrávání".To by mě asi nebavilo a vím,že to tak nikdy nebude.Pochopitelně jsem rád,že jsme nyní hodně nahoře a doufám,že tam budeme hodně dlouho,jsem rád,že máme oba Jardy,jsou to frajeři.Jsem rád,že je tady na SN dost kamarádů,kterých si člověk musí vážit,často si vzpomenu na přítele Barru.Tak dneska 3-0,ať žije SK Slavia Praha!

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        Robinator     před 7 lety 18.11.2017 11:47 |  
        2 8

        Vždycky jsme s vámi je samozřejmý, v tom spatřuji to, že jdu na zápas, tím podpořím klub, zatleskam po zápase a jdu domů, občas jedu na výjezd zafandit apod..ale to, že tady někdo napíše kritiku a hned se na něho ostatní sesypou jak supy, že je vše krásné a co vlastně si dovoluje něco říkat, je bohužel fakt

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 14:44 |  
          1 1

          100% podepisuji. U drtive vetsiny kritiku je to vecna kritika. Ja jsem taky rad, ze vubec Slavia existuje, atd. Ale neni mi lhostejne, jestli vyhrava nebo prohrava...

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        ctute     před 7 lety 18.11.2017 11:49 |  
        2 10

        tak líbivě napsáno..., jinak totální nesmysl.., za prvé mohu někoho kritizovat i když jej mám rád..a to z toho důvodu že mne na něm záleží a není mne lhostejný, a za druhé ... všechny sportovní soutěže...tedy i fotbalové, jsou založeny na soutěživosti a bojem o co nejlepší umístění...nebo znáte nějaké kde tomu tak není? teda napsat že je mne jedno jak hraje slávia...to snad nemůže napsat slávista....ale fanoušek z hornídolní..

        • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

          smely (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 11:54 |  
          5 2

          Aby bylo jasno, absolutne nikomu neupiram možností kritiky jako jsem rád, že mohu, z meho uhlu pohledu zbytecnou kritiku, kritizovat...

          • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

            ctute     před 7 lety 18.11.2017 12:01 |  
            3 4

            vzdyt ok...ja vas nekritizuju za to že kritizujete, ale za váš názor...urcitě by bylo směšné např. kdby slávka dostala doma bůra..., a mi jsme tu byli štastní, že jak jim to dnes slušelo na hřišti ..

            • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

              smely (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 12:35 |  
              1 1

              To je jasný...tak neska pojďme dát toho bura my ! :-)

              • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

                TSeguinTS     před 7 lety 19.11.2017 12:16 |  
                1 0

                Tleskám! :-) +1 a sdílím stejný názor a pohled na Slavii jako ty.

            • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

              Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 14:40 |  
              0 3

              Ja myslim, ze tady by se podle nekterych nesmelo kritizovat ani kdybychom prohrali trikrat po sobe 0:5, protoze... pred 2 lety jsme byli na pokraji krachu a vloni vyhrali titul... :-)

  16. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Robinator     před 7 lety 18.11.2017 11:44 |  
    4 11

    Při pohledu na tabulku skepse zcela v pořádku, uvidíme co s tím dneska netopýr udělá..doufám, že se budou lidi především bavit fotbalem a ze nevyhrajeme způsobem jako včera ta Letenská komedie :D

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Pepino44     před 7 lety 18.11.2017 14:31 |  
      6 1

      Tak nevidím důvod, aby kdejaký ....nátor si dovolil mluvit o našem trenérovi jako o netopýrovi i když se snaží rádoby zasvěcenými příspěvky ohromit ostatní, je jasné, že svými znalostmi o kopané nesahá tomu "netopýrovi" ani po kotníky.

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        Robinator     před 7 lety 18.11.2017 15:02 |  
        0 3

        Jardovi Šilhavému se tak ve fotbalovém kolektivu říká, jestli to urazilo Vás, tak se upřímně omlouvám pane Josefe :)

  17. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Pepibican     před 7 lety 18.11.2017 12:31 |  
    1 10

    V lize už o nic nejde, tudíž očekávám z naší ofenzivní fotbal, hru na 2 útočníky a aspoň 3 góly v síti soupeře, ať si fanoušci užijí i trochu radosti, už můžeme hrát bez nervů, liga je ztracena, tak si ty zápasy užívejme, už "nemusíme" vyhrát za každou cenu.

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Robinator     před 7 lety 18.11.2017 12:43 |  
      2 3

      No to si nejsem jistý, hrajeme o druhý až pátý místo :)

  18. Malé derby s Duklou

    Akuls     před 7 lety 18.11.2017 12:48 |  
    13 5

    Já pořád nevím, co byste od toho JŠ chtěli. Plzeň si holt trochu se štěstím a trochu s pomocí rozhodčích hraje svoji ligu. My podle mne hrajeme proti loňsku o něco lépe v poli, ale jsme méně produktivní. I když si nás soupeři dost přečetli, tak ale šance máme, takže tady bych JŠ z nějaké špatné taktiky nevinil a ani v rotaci sestavou to podle mne není. Všichni hráči jsou více méně vyrovnání, výkony Slavie jsou obdobné v jakékoliv sestavě. On holt za naše ofenzivní hráče z lavičky góly dávat nemůže. Jasné už je, že se zatím moc nepovedlo posílení týmu a zde nevíme, zda to tak JŠ opravdu chtěl. SKS loni k titulu doklopýtala jen díky výpadkům Plzně a tak bylo nutné získat zkušené, opravdu rozdílové hráče. Bohužel Altintop, Rotaň ani Danny to moc neprokazuji a tak se jedná jen o rozšíření kádru a posílení lavičky. V ostatních případech to byla náhrada "kus za kus" a ani to se někdy moc nepovedlo. Laštůvka Pavlenku nenahradil, Jugas Luftnera ano. Sobol brání stejně bídně jako Flo. Největší posilou tak asi je, podle zde mnohých odborníků, nekopa Souček. Stoch vypadal z počátku také dobře, ale je ještě méně produktivní než byl Mingazov. Zcela za svými loňskými výkony jsou Sýkora a Zmrhal. Naštěsti se zlepšil MvB, který je lepší než loňský Tecl (tedy kromě 3/4 posledního zápasu s Brnem). No a přišel Necid, který asi celkem splnil očekávání, ale o to v horší formě hraje Škoda. No a moc chybí góly Mešanoviče, který byl nejdříve z formy a pak se vážně zranil. Možná si to způsobil i trochu sám, protože si přidával, hrozně dřel, viděl jsem ho na vlastní oči, jak např. běhal na tréninkovém hřišti ve velmi slušnému tempu kolečka v době, kdy mělo mužstvo volno v poledne, ve vedru a v něčem na obličeji co připomínalo plynovou masku. Asi to přehnal jako Jarda Jágr.
    Takže podle mne to chce sehnat tak tři opravdu rozdílové ofenzivní hráče (někoho jako byli ve své době ve Stuttgartu Elber, Balakov, Bobič nebo ve Wolfsburgu Džeko a spol. - oba týmy se také staly vítězi Bundesligy). Když dáme v lize za sezónu 70 - 80 gólů, tak s titulem problém nebude a budeme více konkurenceschopní i v Evropě.
    A ještě připomínám, jsme v podmínce, tak minimálně proti Dukle a Ostravě žádné pyro a žádné vhazování předmětů na plochu. Jinak bude na jaře derby s Bohemkou před poloprázdným stadiónem.

    • Re: Malé derby s Duklou

      Martin 58     před 7 lety 18.11.2017 16:14 |  
      2 1

      Velmi trefné shrnutí, a to jsi zapomněl na Baráka, který by dnes byl zřejmě rozdílovým hráčem a tahounem mužstva.

      • Re: Malé derby s Duklou

        Akuls     před 7 lety 18.11.2017 16:41 |  
        1 0

        To asi ano, ale letos na jarě Barák SKS moc netáhnul, už se asi trochu viděl v Udine, také proto asi často začínal na lavičce a nakonec se i zranil. Zářil hlavně proti týmům jako byla Příbram a San Marino. Nejlepší formu měl podle mne koncem minulé sezóny, kdy jsme třeba dali Plzni doma bůra a Barák v tom zápase např. vypálil takovou bombu, že málem protrhl síť.

        • Re: Malé derby s Duklou

          Akuls     před 7 lety 18.11.2017 16:59 |  
          0 0

          A taky jsme ještě měli štěstí, že se Delimu vyhýbala zranění. Letos na podzím tomu tak bohužel nebylo a možná nás to stálo kromě bodů v Berbrlize, hlavně účast v CH.L. a nezapomenutelné zážitky ze zápasů s Realem, Spurs a BVB.

  19. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Obr     před 7 lety 18.11.2017 13:12 |  
    0 6

    Jestli mel Silhavy, nekdy setrit hrace, aby se mu nezranili, bylo by to prave v tomhle zapase s Duklou - v EL hrajem o postup a v Izraeli to chce vyhrat. Ale to bysme museli bejt v lize trochu nekde jinde. A ne ze budeme na tretim fleku a na zada nam bude funet ruda bida. Proto chci dneska na hristi videt to nejlepsi, co mame.

    • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 13:28 |  
      0 1

      Máme pět zápasů do konce podzimní části, pokud chce někoho šetřit proti Dukle, tak jedině ty, kteří odehráli všechny zápasy za svou reprezentaci. Zbylí hráči to musí zvládnout, nemusí odehrát všechny zápasy, ale odehrát za 20 dní 4 utkání by měli úplně v pohodě.

      • Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

        Obr     před 7 lety 18.11.2017 14:26 |  
        3 0

        Setrit hrace kvuli unave je zcestny. Navic po repre pauze.

  20. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    sks9     před 7 lety 18.11.2017 15:44 |  
    0 0

    Na dnešní zápas s Duklou jsou otevřeny všechny sektory v Edenu. Pokud však dnes některý z fanoušků vhodí cokoliv na hrací plochu anebo bude používat pyrotechniku, už na utkání s Baníkem Ostrava bude uzavřena část @TRIBUNA_SEVER a východní tribuny.

  21. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Arya     před 7 lety 18.11.2017 17:05 |  
    1 0

    Bez Deliho :(

  22. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 17:07 |  
    0 0

    Laštůvka – Frydrych, Jugas, Ngadeu, Sobol – Souček – Zmrhal, Hušbauer, Danny, Stoch – Škoda

    Nějak nám přibývají zranění (nově Deli, MvB, Hromada)... ale věřím, že to zvládneme! A letím do Edenu... ;)

  23. Re: Po reprezentační přestávce malé derby s Duklou

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.11.2017 17:11 |  
    2 4

    Proč jsme nevyužili všechny místa pro náhradníky, mohl si tam sednout Bucha a dostat prostor na pár minut i v lize. Proti Craiově byl jeden z nejlepších na hřišti.