To tedy ano a jestli sem ještě někdo napíše: "Má pravdu, předsedo", tak zase bude používat velmi neslušné výrazy a pošle někoho do blázince a poradí mu, aby za sebou zavřel dveře a zahodil klíč.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Hušby je už minimálně 3.-4. hráč Slavie, kterého tento podzim ve Sportu natřeli. Výplody těch amatérských pisálků jsme tu nebrali nikdy vážně, takže nepředpokládám, že s tím budeme začínat právě teď.
Ten článek je samozřejmě jen snůška nesmyslných sraček, které ani nestojí za reakci.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Boss má samozřejmě pravdu. Jakýsi Špryňar si dovolí kritizovat hráče Slávie, aniž by dokázal uznat, že Příhoda v podstatě neodpískáním penalty ovlivnil a to hrubě vývoj utkání. Říká například takovou hloupost, že si Hušby nevybral ke kritice správnou chvíli, jenže tu si nevybral ten novinář. A kdoví jestli to nebyl on. Hušby jen odpověděl na otázku. A zřejmě neměl a člověku ze Sportu, tomu už vůbec ne, protože ti toho vždy zneužijí. Je to hnus ta neobjektivita a podpásovky, které na nás deník Sport hrne.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Já se rozhodčích často zastávám, ale kdyby Příhoda tu penaltu písknul, tak zápas vypadal úplně jinak, třeba bychom tam vyhráli a pisálci ze Sportu by si rázem nemohli dovolit vozit se po Hušbym nebo po někom jiném ze Slavie. Stejně je vtipné, že před pár týdny o něm jiní redaktoři Sportu básnili a teď je najednou k ničemu. Měli by si v tom chlapci ze Sportu udělat trochu pořádek!
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Profíku Boss82, rozepis se a ukaž těm amatérům jak se má psát. Jinak pro Tvé názory bych se s Tebou moc rád sesel treba na Dukle na stadionu. S uctou a pokorou mudrc
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Naštěstí o tom, kdo bude ve Slavii, nerozhoduje tento pisálek. Nicméně souhlas s poslední větou, že chybu má hráč hledat u sebe a ne u trenéra. Neblábolit a makat. Sorry jako:-)
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Dobrý podvečer přeji.
Tak Bořil už to schytal. Teď je na řadě Hušbauer. Kdo bude další? Škoda, Rotaň, vlastně asi celá Slávie.........
Ale ani to nás nezabije.
Sokrates55
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
I když mám názor podobný, nikdy se na tento článek odkazovat nebudu, jelikož z ispartu lezou hodně články jen proto, aby nás shazovali. Proč nepsali takhle poslední zápasy repre o Dočkalovi nebo o Váchovi, když tam ještě byl?
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Redaktor ze sportu-sparťan, patřící Kretinskemu, nemuze Husbymu odpustit, že je ve Slavii. Každý hráč má někdy lepší, někdy horší formu. Rad bych věděl, co by si ten pisálek dovolil, kdyby byl H. pořád sparťan. A vyčítat H., jestli zahral v 1, nebo 2 zápasech, je blábol. Ani Messi nehraje pořád na 120%.Rad bych komentoval kvalitu clanků tohoto pána redaktora.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Majitele spartu a Sparty soudruzi ? :-) To mas Bongore nejak popleteny, majitele Slavie jsou soudruzi, toho casu na svete ty nejvetsi. Porad se to k tobe nejak nedoneslo chlape :-) Jak se ale oslovuji, to nevim, mozna by to vedel tiskovy mluvci. Nebo sam veliky JT :-)
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Pokud jde o Hušbyho,položil jsem si tři otázky.
Bylo dobře,že jsme ho získali ze Sparty? Moje odpověď ano.
Podílel se hráč výrazně na zisku titulu? ano
Hraje v současné době dobře? ne
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Pro mě udělal lepek jednu chybu a to tím co zvanil po utkání s plísní,tím mě skutečně nasral,no nakonec to korigoval,ale držet hubu prostě měl, snad se nemá ve Slavii tak špatně a to ani u fanoušků, zasloužil si to výkony a ne blitim do do médií.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Tak o kvalitě hráče můžeme diskutovat, ale o slávistickém srdci snad ne, vzhledem k jeho minulosti, je to prostě profesionální fotbalista, hrající za peníze kdekoli. To není kritika, ale konstatování, srdcařú je dnes hodně málo.
Komentáře (24)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Robinator před 7 lety 10.11.2017 16:27 |to až si přečte Boss, praskne mu cévka :D
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Akuls před 7 lety 10.11.2017 17:06 |To tedy ano a jestli sem ještě někdo napíše: "Má pravdu, předsedo", tak zase bude používat velmi neslušné výrazy a pošle někoho do blázince a poradí mu, aby za sebou zavřel dveře a zahodil klíč.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Boss82 před 7 lety 10.11.2017 18:30 |Hušby je už minimálně 3.-4. hráč Slavie, kterého tento podzim ve Sportu natřeli. Výplody těch amatérských pisálků jsme tu nebrali nikdy vážně, takže nepředpokládám, že s tím budeme začínat právě teď.
Ten článek je samozřejmě jen snůška nesmyslných sraček, které ani nestojí za reakci.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Slawek před 7 lety 10.11.2017 22:51 |Boss má samozřejmě pravdu. Jakýsi Špryňar si dovolí kritizovat hráče Slávie, aniž by dokázal uznat, že Příhoda v podstatě neodpískáním penalty ovlivnil a to hrubě vývoj utkání. Říká například takovou hloupost, že si Hušby nevybral ke kritice správnou chvíli, jenže tu si nevybral ten novinář. A kdoví jestli to nebyl on. Hušby jen odpověděl na otázku. A zřejmě neměl a člověku ze Sportu, tomu už vůbec ne, protože ti toho vždy zneužijí. Je to hnus ta neobjektivita a podpásovky, které na nás deník Sport hrne.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Boss82 před 7 lety 11.11.2017 22:03 |Já se rozhodčích často zastávám, ale kdyby Příhoda tu penaltu písknul, tak zápas vypadal úplně jinak, třeba bychom tam vyhráli a pisálci ze Sportu by si rázem nemohli dovolit vozit se po Hušbym nebo po někom jiném ze Slavie. Stejně je vtipné, že před pár týdny o něm jiní redaktoři Sportu básnili a teď je najednou k ničemu. Měli by si v tom chlapci ze Sportu udělat trochu pořádek!
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
mudrc před 7 lety 11.11.2017 00:03 |Profíku Boss82, rozepis se a ukaž těm amatérům jak se má psát. Jinak pro Tvé názory bych se s Tebou moc rád sesel treba na Dukle na stadionu. S uctou a pokorou mudrc
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Boss82 před 7 lety 11.11.2017 22:04 |A o čem budeme mudrovat, pane Mudrc?
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
mudrc před 7 lety 17.11.2017 05:14 |Predevsim bych s vami vedl disputaci stran Skavie, nic jineho nás totiž pravděpodobně více nesoojuje, milý 82.Bossy.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Boss82 před 7 lety 18.11.2017 18:50 |Milerád.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Jachym před 7 lety 10.11.2017 16:31 |Naštěstí o tom, kdo bude ve Slavii, nerozhoduje tento pisálek. Nicméně souhlas s poslední větou, že chybu má hráč hledat u sebe a ne u trenéra. Neblábolit a makat. Sorry jako:-)
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Sokrates55 (přítel SN) před 7 lety 10.11.2017 17:54 |Dobrý podvečer přeji.
Tak Bořil už to schytal. Teď je na řadě Hušbauer. Kdo bude další? Škoda, Rotaň, vlastně asi celá Slávie.........
Ale ani to nás nezabije.
Sokrates55
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Slawek před 7 lety 10.11.2017 22:54 |Tak to se Sokrate pleteš. Uškodí to určitě a nebude to přece poprvé.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
belmis (přítel SN) před 7 lety 10.11.2017 18:28 |I když mám názor podobný, nikdy se na tento článek odkazovat nebudu, jelikož z ispartu lezou hodně články jen proto, aby nás shazovali. Proč nepsali takhle poslední zápasy repre o Dočkalovi nebo o Váchovi, když tam ještě byl?
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
prorok (přítel SN) před 7 lety 10.11.2017 19:08 |Redaktor ze sportu-sparťan, patřící Kretinskemu, nemuze Husbymu odpustit, že je ve Slavii. Každý hráč má někdy lepší, někdy horší formu. Rad bych věděl, co by si ten pisálek dovolil, kdyby byl H. pořád sparťan. A vyčítat H., jestli zahral v 1, nebo 2 zápasech, je blábol. Ani Messi nehraje pořád na 120%.Rad bych komentoval kvalitu clanků tohoto pána redaktora.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
bongor před 7 lety 10.11.2017 19:20 |Ve spartu nejsou žádný pánové,alébrž soudruzi.Takže si pamatuj:Oslovujeme soudruhu,soudružko,zdravíme čest práci!
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
edenian před 7 lety 11.11.2017 01:31 |Majitele spartu a Sparty soudruzi ? :-) To mas Bongore nejak popleteny, majitele Slavie jsou soudruzi, toho casu na svete ty nejvetsi. Porad se to k tobe nejak nedoneslo chlape :-) Jak se ale oslovuji, to nevim, mozna by to vedel tiskovy mluvci. Nebo sam veliky JT :-)
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Boss82 před 7 lety 10.11.2017 19:25 |Hezky to tam shrnul někdo v diskuzi přímo pod tím článkem na iSportu. Dám sem ten jeho příspěvek, více totiž netřeba dodávat:-)
Konzistentnost názorů redaktorů iSpartu aneb jak se za měsíc a půl staneš z přechvalovaného hráče neperspektivní :-D
iSport 16.8.2017 - Profesor, Docent Hušbauer CSc. atd..
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/310679/liga-naruby-docent-husbauer-pusa-z-liberce-a-zidanovka-proti-baniku.html
iSport 17.9.2017 - Hušbauer završil svůj skvělý výkon krásnou individuální akcí v derby gólem na 2:0
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/313283/cely-sestrih-slavia-sparta-2-0-derby-rozhodli-skoda-a-husbauer.html
iSport 9.11.2017 Takového Hušbauera reprezentace nepotřebuje. A začínám získávat dojem, že ani Slavia.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Srdcar114 před 7 lety 11.11.2017 07:09 |Pokud jde o Hušbyho,položil jsem si tři otázky.
Bylo dobře,že jsme ho získali ze Sparty? Moje odpověď ano.
Podílel se hráč výrazně na zisku titulu? ano
Hraje v současné době dobře? ne
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 11.11.2017 08:17 |Pro mě udělal lepek jednu chybu a to tím co zvanil po utkání s plísní,tím mě skutečně nasral,no nakonec to korigoval,ale držet hubu prostě měl, snad se nemá ve Slavii tak špatně a to ani u fanoušků, zasloužil si to výkony a ne blitim do do médií.
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 11.11.2017 08:18 |Samozřejmě pepek a ne lepek ten patří na pole :-))))
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
pogo8303 před 7 lety 11.11.2017 10:11 |nepatří na pole spíš ledek? :-D
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 11.11.2017 10:33 |Sem blbej máš recht :-)
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
samop před 7 lety 11.11.2017 10:37 |Ani Slávia.......pokuď se nedostane na loňskou úroveň......tak pa...pa ! Navíc takové řeči co vede nesvědčí o slávistickém srdci !
Re: Co ukázal Island? Nudného Hušbauera reprezentace nepotřebuje
Romino před 7 lety 11.11.2017 13:48 |Tak o kvalitě hráče můžeme diskutovat, ale o slávistickém srdci snad ne, vzhledem k jeho minulosti, je to prostě profesionální fotbalista, hrající za peníze kdekoli. To není kritika, ale konstatování, srdcařú je dnes hodně málo.