Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 17/18 7

V dalším díle podcastu Mezi námi fanoušky quelharVlajkonošLeoneig a ortevor diskutují nad porážkami Slavie v Plzni a s Villarrealem a rozebírají sportovní budoucnost Slavie, která zřejmě bude spojena se jménem Jana Nezmara.

Slavii se období mezi dvěma reprezentačními přestávkami nepovedlo, v lize po sérii 36 zápasů bez porážek prohrála během tří týdnů hned dvakrát, do toho navíc remíza a porážka s Villarrealem v Evropské lize. Špatné období s sebou samozřejmě přináší hledání důvodů, proč se nedaří. Největším tématem ve Slavii je bezpochyby aktuálně velká rotace hráčů, ke které se vyjádřili v médiích a na sociálních sítích právě ti, kterých se dotýká, tedy samotní hráči. V podcastu však rozebereme nejen to, ale také třeba (zdánlivě?) nedostatečnou fyzickou kondici slávistů.

V dalších částech se pak zaměříme na to, co Slavii čeká pod sportovním ředitelem Janem Nezmarem a potažmo k otázce trenéra, o které bude Nezmar bezpochyby spolurozhodovat. V segmentu věnovanému Evropské lize si shrneme situaci ve skupině a možnou cestu Slavie za postupem do jarní části, který se nyní vzdálil. Na závěr se krátce dostaneme k tomu, že před Slavií v tabulce najdeme Olomouc a zda je možné, aby tam vydržela delší dobu.

Obsah:
00:00 Porážka Slavie v Plzni - příčiny, rotace hráčů, reakce hráčů do médií a na sociální sítě
20:00 Sportovní ředitel Jan Nezmar, budoucnost trenéra Šilhavého
43:00 Slavia - Villarreal 0:2 a situace Slavie ve skupině Evropské ligy
1:01:30 Oslava Tribuny Sever v ulicích Prahy, Olomouc v tabulce před Slavií

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    iwanowicz     před 7 lety 07.11.2017 11:33 |  
    16 8

    No pekne jste natreli Husbauera. Prej na 14 dni do juniorky.. To by vztahum v kabine urcite prospelo. Rekl jenom ze se mu hraje hur, kdyz jsou kolem pokazde jiny spoluhraci. Po zapase, v emocich. Kdyby rekl no coment, tak se to bude resit taky, ze na to odmita odpovedet. Mimochodem na tiskovce byl pred sezonou predstavenej jako klicovej hrac, na kterym budeme stavet. To je problem trenerskyho tymu, jestli hraci nevedi na cem jsou..

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 14:51 |  
      6 7

      Já jsem byl na něj dva dny hrozně naštvanej. Taky jsem psal, že by se nemohl divit, kdyby ho poslali do juniorky. Řekl bych mu jen, "Ještě jednou....", aby věděl, kde má své místo. Připadá mi, že on spolu se Škodou si začali myslet, že bez nich Slavia hrát nemůže. A ejhle, může a dokonce líp. Nevím, proč by potom tito hráči měli dál hrát v základu. Jenom proto, že byl představenej před sezónou jako klíčovej hráč? Naopak, to co říkali v podcastu, je logické. Nechť hrají ti nejlepší, kteří mají formu a kteří dávají týmu nejvíc. Ne podle nějakého představování před několika měsíci.

      O natírání Hušbaera nemůže být řeč (vyjma poslání do juniorky). Jde nám snad všem víc o Slavii než o to, aby museli hrát konkrétní hráči, ne?

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

        iwanowicz     před 7 lety 07.11.2017 16:22 |  
        7 4

        A koho vidis lepsiho jako tvurce hry? Danny me nepresvedcil, i kdyz se ted konecne zvednul. Pro me je to porad nas top zaloznik a nejradsi bych videl, aby nastupovali co nejcasteji spolu se Stochem a ten na podhrotu, bo si to stejne z kridla vodi porad na stred. Jinak samozrejme souhlasim, at hraji ti nejlepsi. Slavia na prvnim miste.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 18:03 |  
          6 3

          Jako tvůrce hry pouze proti týmům ze středu a spodku tabulky, proti týmům jako Plzeň, Liberec a v pohárech ani jako podhrot. Nejradši bych byl, aby hrála pohárová sestava ve středu třeba s Dannym jako na Villarealu, nebo se Stochem. Ale pokud hraje Hušbauer nebo Danny, musí za nimi hrát dva hráči, jinak to není dobré.
          Vždyť přece ty taky musíš vidět, že ta sestava s Hušbauerem a Škodou hraje hůř než ta bez nich.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

            Boss82     před 7 lety 08.11.2017 10:12 |  
            1 13

            Tenhle kec myslíš opravdu vážně? Ty si taky případ, člověče! Že by v tom byly nějaké komplexy?

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 11:08 |  
              5 3

              Ty bys obhajoval Hušbauera, i kdyby řekl na kameru, že tomu trenér nerozumí a dál bys jel písničku o nešťastném vyjádření. . Ty jsi také schopný tvrdit, že proti Liberci a Plzni patřil k tomu lepšímu. Nejde o můj komplex, jde o to, že ty musíš být Hušbauera příbuzný. Ty jsi schopný říct, že má komise rozhodčích tvou plnou důvěru. To ty jsi případ, který by se měl probrat do reality. Nazýváš tady ostatní blázny a sám máš někdy bláznivé komentáře

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                Boss82     před 7 lety 08.11.2017 14:29 |  
                1 9

                Nikoliv, to jeho vyjádření po zápase v pořádku nebylo. A předpokládám, že trenér nebo vedení si to s ním nějakým způsobem vyřeší.

                Nejsem příbuzný žádného hráče. Jen jsem schopen vnímat, cítit a analyzovat hru zvanou fotbal tak, jako to dokáže jen málokdo. To není snaha o sebechválu, to je jen konstatování faktu. A když tu někdo neustále šije do hráče, který patří v drtivé většině zápasů k nejlepším hráčům na hřišti, tak se prostě ozvu. Nejen v případě J. Hušbauera.

                Jestli ti připadá normální odstavit na lavičku hráče, který nás už přes rok táhne, po jednom nepodařeném zápase, který navíc nevyšel celému týmu jako celku, tak pak nevím, kdo z nás sem píše bláznivější komentáře.

                Jak můžeš napsat takový blábol, že tým bez Škody a Hušbauera hraje líp než s nimi? Nebýt těchto dvou hráčů, tak si můžeme o loňském titulu a letošním postupu do EL nechat leda tak zdát.

                Z čeho jako vycházíš, že bez nich hrajeme lépe než s nimi? Ze zápasu s Villarrealem? A všimnul sis, že trenér do zápasu s Pzní protočil úplně všechny ofenzivní hráče? Není náhodou špatný výkon v Plzni daný tím, že J. Šilhavý poněkud nesmyslně nenechal hrát nejlepší hráče ze zápasu s Villarrealem - tedy Stocha, Sýkoru a Součka? Tohle chceš vážně házet na Hušbauera nebo Škodu? Kdybychom v Plzni nastoupili se zálohou a útokem: Ngadeu, Rotaň - Stoch, Hušbauer, Sýkora - Škoda, tak jsem si jistý, že by výkon vypadal úplně jinak.

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                  belmis (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 14:59 |  
                  3 1

                  Stoch, Sýkora, Souček, jak píšeš, proti Villarealu výborně. Stoch, Souček i Sýkora hráli i proti Liberci, ale tam s nimi hrál Hušbauer. Zápasy, ve kterých hrajeme lepší fotbal, jsou právě ty bez Hušbauera a Škody.

                  Pokud to nevidíš, je mi líto, hlavně nepiš nic o tom, že jsi schopen něco analyzovat.

                  To, že to v minulých szónách Škodovi střílelo (a za to, že jsme nesestoupili mu můžeme být do konce života vděčni), neznamená, že se už dlouhou dobu na hřišti netrápí a víc než aby dával góly, rozhazuje rukama. Nepřijde ti v útoku teď lepší Necid nebo v některých zápasech na hrotu MvB? Hrál to výborně proti Mladé Boleslavi a pak zase šlus. Na křídle od začátku zápasu je pak poloviční. Pokud neustále budeme omílat, že minulou sezónu byl Škoda náš nejlepší střelec, a že Hušbauer hrál většinou dobře, nikam se neposuneme. Hrát by měli hráči s nejlepší formou a tečka. U mě to teď ani jeden z těch dvou není.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                    Boss82     před 7 lety 08.11.2017 17:32 |  
                    1 6

                    Ach jo.

                    Takže za a)
                    V zápase s Libercem jsme až do druhého gólu podávali velmi dobrý výkon, poločas měl být 3:0 a bylo by po zápase. Chceš snad říct, že to, že v tomto zápase MvB nebo Sýkora zahodili několik tutovek, je chyba Hušbauera nebo Škody?

                    Za b)
                    Nevím proč tady šíříš lži o lepších zápasech bez Hušbauera a Škody. Naše nejlepší zápasy letos:

                    Slavia vs. Sparta - hráli Hušbauer i Škoda a celé utkání rozhodli
                    Slavia vs. Boleslav - hrál Hušbauer, nahrál na vítězný gól a patřil k nejlepším na hřišti
                    Slavia vs. Brno - hrál Hušbauer, nahrál na vítězný gól a patřil k nejlepším na hřišti
                    Slavia vs. Karviná - hráli Hušbauer i Škoda, Škoda vstřelil vítezný gól
                    Slavia vs. Slovácko - Hušbauer hrál poločas, Škoda celý zápas a skóroval z penalty

                    V EL máme zatím jedinou výhru nad Maccabi, což je jediný zápas EL, kde Hušbauer nastoupil, i když jen na 30 minut, tedy v době, kdy už jsme vedli.

                    Dále pak lze herně za povedené označit zápasy v Astaně a doma s Villarrealem, byť výsledkově úplně nedopadly. Ty se tedy obešly bez Hušbauera a z velké části i bez Škody. Vážně chceš na základě těchto dvou zápasů vyvozovat, že bez Hušbauera a Škody hrajeme lépe než bez nich? Nebo máš ještě jiné příklady utkání, kde nám to bez těchto dvou tak skvěle šlo???

                    Za c)
                    Škoda rozhodně nežije jenom z minulosti, jak zde naznačuješ. I letos už v lize několik důležitých gólů dal nebo připravil a také zapomínáš, že to byly právě JEHO GÓLY, které nás nakonec posunuly přes Borisov do EL!

                    MvB je v mých očích rozporuplný hráč. Na kraj zálohy bych ho nedával vůbec, v útoku je to jak kdy. Např. v zápase s Libercem zazdil několik obrovských šancí, což byl v konečném důsledku jeden z důvodů naší prohry. Na druhou stranu se mi líbil, jak to rozhýbal proti Villarrealu a dobře hrál samozřejmě také třeba proti Boleslavi. Ale aby vytlačil Škodu ze sestavy, tak to ani náhodou.

                    U Necky jsem teď trochu na vážkách, chytil teď slušnou formu a víc času na hřišti v lize bych mu asi dal. Jestli by měl úplně vyšoupnout Škodu, to si ale říct netroufám, musel bych znát aktuální formu hráčů z tréninků a tak.

                    Hrát by měli určitě ti hráči, kteří mají aktuálně nejlepší formu, ovšem tu formu je třeba objektivně posoudit a vyhodnotit. Myslíš, že toho jsi zrovna ty schopen? Buď uveď argumenty a fakta, jako jsem to udělal já, nebo raději mlč.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                      belmis (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 19:19 |  
                      2 1

                      To snad není možný. Ty mi říkáš, že jsme hráli první poločas s Libercem velmi dobře??? To nemůžeš snad myslet vážně. Hráli jsme i podle statistik doma s Libercem úplně vyrovnaný zápas! I na držení míče byl Liberec po prvním poločase mírně lepší.
                      Po přečtení tvého první odstavce jsem myslel, že už radši dál číst nebudu.....

                      Ale vlastně sis odpověděl sám a potvrdil to, co říkám.

                      Sparta tehdy v úplném srabu, Boleslav tehdy snad předposlední, Brno poslední a Slovácko. Říkám to naposled, Hušbauer může být a většinou je platným hráčem proti těmto týmům, ale je to hráč, na kterém je snad ze všech slávistů vidět největší rozdíl mezi tím, když hraje proti slabším a má na všechno víc času a proti rychlejším a lepším týmům , kdy má velké problémy (Liberec, Plzeň, Sparta na jaře doma)
                      Ono by i stálo za to, vyzkoušet i proti těm slabším tu pohárovou sestavu.
                      Pak tu máme zápasy ve Zlíně a v Karviné, kde byly pasáže, kdy nás soupeř přehrával, i když v Karviné jsme to nakonec ubránili s přehledem.
                      Ale to nejdůležitější pro tebe: Zkus se zamyslet a vyhodnotit si, jaký je kvalitativní rozdíl mezi Brnem, Karvinou a Slováckem na jedné straně a Villarealem, Astanou a Plzní na straně druhé.
                      Jinak už ti odpovídat v tomto vlákně nebudu, jelikož to nemá vůbec cenu - viz první odstavec

                      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                        Boss82     před 7 lety 08.11.2017 22:08 |  
                        0 5

                        Nějak ti docházejí argumenty. Na Škodu si už mi radši nereagoval vůbec, protože nemáš evidentně co říct. Ale mnohem horší je, že zatímco v předchozích komentářích si lhal jenom občas, tak teď už lžeš prakticky neustále.

                        Slavia - Liberec

                        Ty ten fotbal moc nesleduješ, viď? Tak se koukni na sestřih. Jestli jsme podle tebe hráli v první půli s Libercem vyrovnaný zápas, tak diskuze s tebou opravdu nemá smysl. Liberec se dostal za poločas asi tak 2x k nám do vápna a z toho vstřelil branku. My měli spoustu šancí a neustálou převahu, ale bohužel tam nic nespadlo.
                        http://tv.isport.blesk.cz/video/3736904/cely-sestrih-slavia-liberec-1-2-domaci-prisli-o-rekordni-neporazitelnost.html

                        Takže proč lžeš?

                        Aha, takže všichni, koho jsme porazili, byli v úplném srabu, jo? Tohle je typický argument ubohoučkých věčných kritiků, kteří hledají na svém týmu chyby za každou cenu. Když někoho porazíme, tak to není naší kvalitou, ale tím, že soupeř byl ve srabu nebo je to sqadra tragédů, když někdo porazí nás, tak jsme samozřejmě tragédi my a polovina kádru nemá na Slavii. Jdi se s tímhle opravdu vycpat, tohle už je fakt ubohost.

                        "Hušbauer může být a většinou je platným hráčem proti těmto týmům, ale je to hráč, na kterém je snad ze všech slávistů vidět největší rozdíl mezi tím, když hraje proti slabším a má na všechno víc času a proti rychlejším a lepším týmům , kdy má velké problémy (Liberec, Plzeň, Sparta na jaře doma)"
                        Můžeš toto tvrzení něčím doložit? A co třeba Sparta loni na Letné, kde hrál Hušbauer výborně a vyhráli jsme 2:0? Nebo Plzeň u nás, kterou jsme také porazili? Ti byly také ve srabu nebo to byly slabší týmy? A co ta další spousta skvělých lonských zápasů a výher, kdy byl Hušbauer většinou klíčovým hráčem a tahounem za titulem? To byly také slabší soupeři?

                        A co třeba Hušbauer ještě ve Spartě proti Lyonu, Athleticu Bilbao nebo Chelsea? Viděl si ty zápasy? Jak vysvětlíš, že tam úplně v pohodě stíhal? A to jsou soupeři kvalitativně na úrovni Villarrealu, Chelsea dokonce ještě výš. Proč tu teda zase lžeš, že proti kvalitním soupeřům údajně nestíhá a má velké problémy? Problém jsou spíš tyhle tvoje kecy.

                        Máš pravdu, už raději nereaguj. Stejně se akorát ukazuje, že si úplně mimo a vypouštíš tu neuvěřitelný bludy, takže diskuze s tebou je akorát ztráta času.

                        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                          belmis (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 22:50 |  
                          0 1

                          No comment, Bossi, ztráta času.

                          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                            Boss82     před 7 lety 09.11.2017 13:39 |  
                            0 2

                            Koukám, že argumenty došly. To se dalo čekat. Tak až tu budeš zase chtít příště vykřikovat, že se Škodou a Hušbauerem na hřišti hrajeme hůř než s nimi, a že patří na lavičku, tak si vzpomeň na všechny moje argumenty, na které si neměl odpověď, a teprve pak sem něco piš.

                            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                              belmis (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 14:36 |  
                              2 1

                              Nebudu ti vysvětlovat pořád dokola to samé, stejně to nejsi schopen vidět a pak stejně budeš schopen tvrdit, že jsme hráli první poločas proti Liberci velmi dobře, že šedá je bílá a jindy černá. Raději se zdržme komunikace, už teď jsme to tady zaplevelili. Rozdíl mezi vnímáním, citem pro fotbal a jeho analýzou třeba dropta (i když s ním ve všem nesouhlasím) a tou tvou, je téměř propastná (aby to pochopil, v tvůj neprospěch). Ty se drž raději Hušbyho a do větších akcí se nepouštěj...

                              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                                Boss82     před 7 lety 09.11.2017 14:47 |  
                                0 4

                                Mě si nic nevysvětlil, uvedl si tu akorát spoustu lží, které jsem všechny vyvrátil.

                                Co se týče, milý Belmisi, vnímání fotbalu, citu pro fotbal a schopnosti ho analyzovat, je rozdíl mezi Droptem, tebou a prakticky každým na tomto fóru natolik propastý v můj prospěch, že o tom nemáš ani představu. Ale to nemůžeš vidět a chápat právě z toho důvodu, že to cítění fotbalu postrádáš. Takže kvůli tomuhle se na tebe nezlobím a zlobit nebudu.

                                Jediné, co by tě možná dokázalo přesvědčit, by asi bylo vzájemné osobní setkání. Tak třeba někdy...

                                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                                  belmis (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 15:00 |  
                                  0 0

                                  Takže nakonec Guardiola :-) A kde ses naučil česky? :-) Třeba se někdy potkáme. Zatím ahoj

                                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                                    Boss82     před 7 lety 09.11.2017 15:23 |  
                                    0 1

                                    Třeba ano, a pak mi dáš za pravdu, aniž by sis dělal legraci, že si hraju na Guardiolu. Zatím zdar.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                    Boss82     před 7 lety 20.11.2017 12:01 |  
                    1 5

                    Po zápase s Duklou se rád vrátím k tomuto tvému komentáři, protože se samozřejmě ukázalo, že jsem měl opět pravdu, zatímco ty tu pouze žbrbláš.

                    "Zápasy, ve kterých hrajeme lepší fotbal, jsou právě ty bez Hušbauera a Škody."
                    Opravdu? Spoustu zápasů, kde jsme nastoupil s Hušbauerem i Škodou, a byly velmi povedené, jsem ti zde již uváděl. Jsem rád, že k nim nyní přibyl naprosto exhibiční výkon proti Dukle, kde si M. Škoda připsal výbornou bilanci 2+1 a J. Hušbauer rozjel 3 akce, které skončily gólem.

                    "Pokud to nevidíš, je mi líto, hlavně nepiš nic o tom, že jsi schopen něco analyzovat."
                    No na základě toho, že bys naše klíčové hráče poslal na lavičku nebo do juniorky a na základě toho, jak se tu pouštíš do každého, kdo si dovolí pochválit J. Hušbauera (naposledy si zde znectil Sokrata, který si dovolil zmínit, že se mu JH líbil v zápase za repre), to vypadá, že nejsi nic schopen analyzovat spíš ty. Nepsal si tu nedávno něco o tom, že na pozici tvůrce hry nemá JH na hřišti co dělat proti žádnému ligovému týmu? A kde hrál proti Dukle, ty odborníku?

                    "To, že to v minulých szónách Škodovi střílelo, neznamená, že se už dlouhou dobu na hřišti netrápí a víc než aby dával góly, rozhazuje rukama."
                    Jenže M. Škodovi to střílí pořád, tak doufám, že ti dvěma góly do sítě Craiovy a dvěma góly do sítě Dukly zase na čas zavřel držku.

                    "Pokud neustále budeme omílat, že minulou sezónu byl Škoda náš nejlepší střelec, a že Hušbauer hrál většinou dobře, nikam se neposuneme."
                    Tady nikdo nic neomílá. To je prostě realita a ti hráči nás táhnou i letos, čehož sis bohužel nevšiml.

                    "Hrát by měli hráči s nejlepší formou a tečka. U mě to teď ani jeden z těch dvou není."
                    Tak jsem rád, že se ukázalo, že Jarda Šilhavý je člověk na svém místě, protože si na rozdíl od tebe pořád myslí, že JH a MŠ patří mezi 11 hráčů s nejlepší formou. A ti to samozřejmě potvrdili a přispěli k rozkladu Dukly. Dobře, že tu tvou TEČKU za konečnou podobou základní sestavy dělá J. Šilhavý a ne pan Belmis.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                      belmis (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 14:15 |  
                      4 2

                      Ty sis nevzal léky, že jo? Bossi, ke všem se tady chovám slušně. Bohužel ty jediný si to nezasloužíš. Takže už konečně zavři držku ty a nereaguj na mě!

                      Touto tvoji dementní logikou vyplývající z hodnocení jednoho zápasu, bys musel říct (kdy byl Hušbaer první poločas neviditelný), že by bylo lepší hrát bez něj.
                      Jak ty ťunťo můžeš vědět, jak by dopadl zápas doma s Duklou, kdyby místo Škody hrál třeba Necid a místo Hušbaera někdo jiný?
                      To, že dal Škoda dva góly, je skvělé a moc mu to přeju. Neznamená to ale, že budu na jeho hru, i když se trápil, pohlížet nekriticky a budu toužit po tom, aby hrál stále, i když v posledních například šesti zápasech vykazuje lepší formu jiný útočník.
                      Forma Hušbauera je poslední dobou na pokraji základní sestavy a lavičky. Lepší než Danny není, lepší než Stoch taky ne.
                      A pochybuju, že si nyní o Hušbauerovi JŠ myslí, že je to hráč s nejlepší formou, to si tady myslíš už asi jenom ty :-)

                      Ale, hlavně! Kdo tady znectil Sokrata?? Ty už ses vážně definitivně zbláznil. Sokrata si na rozdíl od tebe nesmírně vážím. Jemu ty lidsky nesaháš ani po kotníky. A už tady na mě prosím vůbec nereaguj, chováš se jak prase a fotbalu stejně nerozumíš (i když ty jediný si myslíš, že ano)

                      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                        Boss82     před 7 lety 22.11.2017 09:55 |  
                        1 2

                        K tvým názorům na hráče a jejich výkonnost se už vyjadřovat nebudu, protože jsi jako obvykle úplně mimo.

                        Jsem rád, že si se tu konečně definitivně odkopal - jsi hloupoučký primitiv, kterému když dojdou argumenty, tak přicházejí nadávky a urážky. A je velmi úsměvné, že něco jako ty, mi tu bude psát, komu lidsky sahám nebo nesahám po kotníky. To mě upřímně pobavilo.

                        Těším se na další průběh ligy a EL, kdy si budu užívat hru Slavie i s JH a MŠ v sestavě, zatímco ty se budeš dále vztekat, proč hraje ten a ten, hledat na našich hráčích chyby za každou cenu a budeš zde pokračovat v šíření toho tvého věčného negativismu, v čemž si brzo budeš moct podat ruku s exoty jako jsou JS, japoko nebo slavianavzdy.

                        Tip pro tebe - nechtěli byste založit nějaký vlastní fanouškovský spolek a pojmenovat se třeba "Klub nepochopených zoufalců a chudáků" nebo tak nějak? V rámci svého klubu byste si pak mohli donekonečna notovat, jak je to v té Slavii všechno na hovno a dali byste pokoj normálním fanouškům, kteří se Slavií jako takovou baví a ze současného stavu mají upřímnou radost.

                        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                          belmis (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2017 11:04 |  
                          1 0

                          Ještě jednou ti musím zopakovat, abys to konečně pochopil, jelikož zřejmě moc nechápeš psaný text. Na rozdíl od tebe jsem tady nikdy nikoho neurazil, zatímco ty celkem pravidelně takto ukončuješ své příspěvky. I tobě jsem musel napsat pár peprných slov až poté, co jsi začal psát hulvátsky ty. Ty jsi zřejmě typ člověka, který musí ochutnat vlastní medicínu, aby si dokázal uvědomit své chyby. Takže pláčeš na špatném hrobě.
                          A kdybys neměl tak krátkou paměť, věděl bys, že se raduji z úspěchů Slavie, že umím kluky pochválit - a to i Hušbauera. Mimochodem v tom je velký rozdíl mezi námi dvěma. Zatímco já se těším na Slavii s nejlepšími hráči Slavie s tou nejlepší formou, ty si přeješ sestavu s MŠ a JH. Dáváš přednost jednotlivcům před Slavií. Tvůj problém.

                          Nebudu psát na diskuzi věci, které si nemyslím. Když Slavia nebo někteří hráči nehrají dobře, nebudu psát, že hrají :-) To je trošku nesmysl, zamysli se nad tím :-) Ale nebudu hráče Slavie urážet.
                          Demagog jsi asi lepší než fotbalový odborník, takže: Nemyslím si, že je ve Slavii všechno na hovno, naopak mám velkou důvěru vedení a věřím tomu, že budeme ještě pár let silnější a silnější. Jsem rád za současný stav ve Slavii, raduji se z výher, jsem smutný, někdy zklamaný z proher. Ale nejsem naivka, abych si myslel, že 14 bodů na Plzeň je dané jen šňůrou Plzně.
                          Prostě si na rozdíl od tebe dokážu udělat názor a pak ho dokonce i interpretovat. Tobě stačí vůdce (oblíbenec) a ať udělá, co udělá, vždycky nebo téměř vždycky to bude dobře (hluchý, slepý).

                          Takže o fotbale se s tebou už bavit nebudu, jen jedno ponaučení pro tebe:
                          Chovej se k lidem tak, jak bys chtěl, aby se lidi chovali k tobě. Pak se stejně k tobě tak chovat budou.
                          Na mém příkladu vidíš názornou a jasnou ukázku.

                          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

                            Boss82     před 7 lety 24.11.2017 01:03 |  
                            0 1

                            "Na rozdíl od tebe jsem tady nikdy nikoho neurazil, zatímco ty celkem pravidelně takto ukončuješ své příspěvky."
                            Jestli někoho urážím, tak jen hlupáky nebo hloupé názory.

                            "Ty jsi zřejmě typ člověka, který musí ochutnat vlastní medicínu, aby si dokázal uvědomit své chyby."
                            To si děláš srandu? Vážně si myslíš, že si z tebe něco dělám? A jaké chyby bych si měl uvědomovat? Pokud jde o fotbal, tak mám pravdu v 99 % případů a pokud jde o urážení hlupáků, tak to nepovažuji za chybu.

                            "Dáváš přednost jednotlivcům před Slavií."
                            To je volovina, Slavii fandím od roku 1995, v každém období jsem měl nějaké své oblíbence, ale na prvním místě byla, je a bude samozřejmě vždy Slavia. Protože hráči přicházejí a odcházejí, zatímco Slavia zůstává a je věčná!

                            "Zatímco já se těším na Slavii s nejlepšími hráči Slavie s tou nejlepší formou"
                            Já taky! A právě proto vím, že hrát musí MŠ i JH. Ne proto, že by to byli moji oblíbenci, ale prostě proto, že jsou to naši klíčoví hráči, což na rozdíl od tebe vidím. Až nebude mít někdo z nich opravdu formu, klidně napíšu, že patří na lávku.

                            "Když Slavia nebo někteří hráči nehrají dobře, nebudu psát, že hrají"
                            Problém je v tom, jestli dokážeš rozeznat, jestli někdo hraje dobře nebo špatně. Poté, co bys MŠ i JH posadil na lavičku, zatímco já stále tvrdil, že jsou to naši klíčoví hráči, tak přišly zápasy s Duklou a s Maccabi, které snad jasně ukázaly, kdo z nás měl pravdu a kdo se mýlil.

                            "Prostě si na rozdíl od tebe dokážu udělat názor a pak ho dokonce i interpretovat."
                            Máš snad pocit, že své názory tu nedávám dostatečně najevo? A to často názory, které jdou proti proudu nebo proti většině, a přesto se časem obvykle ukáží jako správné. Podívej se do historie mých příspěvků a pochopíš...
                            Ty máš jistě také své názory, ale narozdíl od těch mých se často ukazují jako mylné.

                            "Tobě stačí vůdce (oblíbenec) a ať udělá, co udělá, vždycky nebo téměř vždycky to bude dobře (hluchý, slepý)."
                            Teď vážně nechápu, o čem mluvíš. A kdo je tím mým vůdcem, prosím tě? Alanor? Quelhar? Krob? Tvrdík? Ať myslíš kohokoliv, tak jsi vedle, já opravdu nemám černobílé vidění světa, jak se mi tu snažíš podsunout.

                            "Chovej se k lidem tak, jak bys chtěl, aby se lidi chovali k tobě."
                            To se nikdy nestane. Blbcům budu dál sdělovat, že jsou to blbci, stupidní názory budu dále označovat stupidními názory a fotbalové rádobyexperty budu dále označovat "experty" v těch největších možných uvozovkách.

                            "Na mém příkladu vidíš názornou a jasnou ukázku."
                            Na tvém příkladu vidím akorát ukázku člověka, který neunesl fakta, neunesl z nich vyplývající diskuzi a předvedl tu výstřik hodný primitiva.

                            Abych to shrnul, nemám zájem se tu s tebou pořád dohadovat. Klidně si sem své názory piš dál, ale když se zmýlíš, a že je to často, tak bys měl být schopen to uznat, a ne si jet pořád to svoje a hledat slabé argumenty, které kulhají na obě nohy, abys nějak podpořil tu svou pravdu.

                            Tvé názory na vedení a na současný stav ve Slavii oceňuji. Alespoň tímto jsi potvrdil, že jsi ještě neklesl na úroveň JS, Japoka a podobných debilů.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    TSeguinTS     před 7 lety 07.11.2017 11:53 |  
    8 4

    Změny v sestavě nám třeba uškodily, ale pokud se podívám na naši sestavu, tak střed zálohy ve složení Hušbauer, Ngadeu, Rotaň spolu už něco odehrál. A pokud si Hušby stěžuje, že nemá návyky, tak vlastně říká, že se se Škodou a Zmrhalem za ty roky ještě nesehrál?

    Nepíšu to, abych se stavěl do pevné opozice, ačkoliv nesouhlasím s formou Hušbauerova sdělení, na jeho obsahu se tu většina z nás shoduje již dlouho. Píšu to proto, že si nemyslím, že nám uškodila pouze nesehranost a časté změny v sestavě, ale že rozhodujícím faktorem mohla být prostě tíha a důležitost zápasu, kdy my jsme museli (a když ne ta konec) a Plzeň mohla (a když ne tak stále meganáskok).

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

      iwanowicz     před 7 lety 07.11.2017 12:45 |  
      4 4

      Jenze on neni na hristi pro to, aby si to daval s Ngadeuem a Rotanem. Potrebuje se sehrat s ofensivnima hracema. Jenze se tam nepravidelne stridaji Danny, Stoch, Buren, Zmrhal, Sykora a Altintop a treba Stoch hral tri zapasy za sebou pokazde na jine pozici, vlevo, vpravo a na podhrotu.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

        rak (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 12:51 |  
        5 0

        No jo, ale on to řekl po zápase, kdy hrál vesměs s hráči, které dlouho zná, ani Altintop, ani Danny tam nebyl a ono to tak bylo často, když hrál. Rozdílnější sestava byla zejména na EL, kde zase skoro nehrál. Opravdu si myslím, že to bylo z určité frustrace, že se mu přestalo dařit, tak to chtěl na něco shodit. Honem se toho chytili novináři, aby zase měli něco chytlavého, o čem psát.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

          rak (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 12:53 |  
          0 0

          Tedy kromě Rotaně, ale pokud si pamatuji, tak jim to v letě spolu šlo velmi dobře.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 01:13 |  
          0 0

          Já si myslím,že u Hušbaera jde především o to, že on potřebuje hrát furt. Jsou prostě typy hráču, který jsou dobrý jenom proto, že mají pravidelný rytmus s maximální zátěží/zkušenností. Těch faktorů proč to tak je je spousta a u každého je to jiná kombinace. Výsledek je ale stejný. Nehraji furt, jdu dolu, hraju co nejvíc, jdu nahoru. Jak Hušbauer, tak i Škoda se přesně v tomhle směru vyjádřili ještě dřív než to žačalo být takhle aktuální a u obou můžeme objektivně říct, že hrají momentálně pod své možnosti. Závěr je ten, že určitě mluvil z frustrace ale nedokázal si to v tu chvíli dát celé dohromady. Rotace samozřejmě škodí určitou částí, ale jemu víc škodí, že nemá maximální zápasovej rytmus. A tím myslím i z hlediska psychiky,která ovlivňuje i klasickou matiku, kdy platí odehrál jsem stejně zápasů jako minulej rok ale minulej rok to bylo 100% všech zápasů a teď odehraji stejnou porci ale není to 100% ale jen 75%. Takže s tebou souhlasím. V jeho "komentáři" nebyla na prvním místě rotace..

  3. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 13:42 |  
    4 0

    mozna by sis to Husby mel poslechnout

  4. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    Jarinho     před 7 lety 07.11.2017 14:29 |  
    2 3

    Vy jste strašní fanatici, to je hrůza...

  5. Souhlas ohledně Hušbauera.

    Oberyn_7     před 7 lety 07.11.2017 14:41 |  
    7 6

    Předně děkuji za podcast a plně se ztotožňuji s názorem, mám dojem hlavně Vlajkonoše ohledně Hušbauera. Toto není přípustné. On by měl začít od sebe a doufám, že Šilhavý tentokrát ukáže tvrdou ruku. Do této doby se snažil být asi '' kamarád'' a nešlo to, tak by měl nastat trochu tvrdší režim aby mu kluci nezvlčili ještě více. Na jeho post máme Burena, Dannyho a třeba i Stocha, tudiž při současné ''formě'' Hušbauera žádné oslabení.

    Také doufám, že na posledních 5 utkání se sestava trochu uklidní a bude jasně daných 7-8 hráčů, kteří prostě ze hřiště skoro ''neslezou'' a podle aktuálního soupeře se budou řešit detaily sestavy.

    • Re: Souhlas ohledně Hušbauera.

      iwanowicz     před 7 lety 07.11.2017 15:43 |  
      10 4

      Jasne odstrelime kvuli jedne pravdive odpovedi hrace, kterej nas dotahl k titulu, rok podava stabilni, nekdy i vynikajici vykony, paradne dorazi v derby Spartu a misto nej tam dame tvoriveho Burena, to bude fakt vyhra.

      • Re: Souhlas ohledně Hušbauera.

        Oberyn_7     před 7 lety 07.11.2017 15:59 |  
        7 2

        Proč rovnou odstřelit? Psal jsem to někde v mém příspěvku? Pouze ukázat, že špinavé prádlo se pere doma a prostě nechat ho vychladnout. Pokud to zkousne, tak ukáže, že mu opravdu jde o tým a ne pouze o jeho uražené ego.

        Tu otázku můžu obrátit a zeptat se jestli může hráč veřejně kritizovat svého trenéra, který nás dovedl k fantastickému titulu?

        • Re: Souhlas ohledně Hušbauera.

          Crispo     před 7 lety 07.11.2017 16:22 |  
          1 0

          Hlavně doufám že se to vyřeší po "slávisticku" takže diplomaticky a s klidem. Hušby se neměl takhle vyjadřovat do médií ale pořád to ještě jde vyřešit bez radikálních kroků...

    • Re: Souhlas ohledně Hušbauera.

      Jachym     před 7 lety 08.11.2017 09:38 |  
      0 0

      Troufám si tvrdit, že na jeho post se nehodí (snad s částečnou výjimkou Dannyho) ani jeden z jmenovaných. To ale nic nemění na souhlasu s tím, že takto by se žádný hráč chovat neměl, byť je pro tým jakkoli stěžejní. Jarda Šilhavý určitě posoudí jakou dohru toto bude mít. Zkrotil už jinačího bouřliváka Mešanoviče.

      • Re: Souhlas ohledně Hušbauera.

        Oberyn_7     před 7 lety 08.11.2017 11:27 |  
        4 0

        Vím, že to tady teď schytám od Hušbauerova kultu, ale jeho aktuální forma prostě není dobrá a tak tam raději budu mít na hřišti snaživého Stocha či Burena než otráveného Hušbauera. Jak proti Liberci, tak nyní proti Plzni odehrál špatná utkání, asi to má co společného s jeho rozpoložením, tak že než si to srovná a vychladne, tak by měli dostávat příležitost jiní. Momentálně v mojí top sestavě Hušbauer není jak díky výkonům, tak i díky toku tomu jak se chová.

        Například Buren odehrál na jeho pozici vydařený zápas s Villarrealem a i díky němu jsme měli druhý poločas navrh. Stále bych dal ale přednost Dannymu na více než jedno utkání v řadě.

        Všechno to je na trenérovi a i díky těmto situacím jsem rád, že tu bude sportovní ředitel, protože to je i jeho zodpovědnost. On by v této situaci měl pomoci.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    Crispo     před 7 lety 07.11.2017 15:31 |  
    2 1

    Podcast super. Taky vidím jako hlavní problém absenci stabilní osy (kostry) týmu, od toho se odvíjí souhra. Snad to sportovní ředitel posune dobrým směrem, nevidím do zákulisí týmu, ale "přestupu" Nezmara fandím a tipuju že to vyřeší mnohé problémy...

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

      Crispo     před 7 lety 07.11.2017 16:37 |  
      1 1

      a osobně bych si změnu trenéra nepřál, lepší v ČR není. Jak prezentovali pánové v podcastu, možná je třeba u týmu někdo typu Řeháka nebo i ten sport. ředitel, aby hráči a realizační tým měli poblíž někoho kdo se s pořážkou jen tak nesmíří, na nikom z hráčů nejde poznat že nepříznivý výsledek je pro něj katastrofa, že na hřišti má pěnu u huby (tímto zdravím pana Táborského s Bosákem) a výkonem vyburcuje ostatní. Bořil je možná takovým typem ale ten není na hřišti výrazný herně jako spíše zákroky na hranici faulu...
      Nejlepší trenér v ČR: Mnozí mohou říci že Vrba je nejlepší trenér, ale jakmile mu skončí Kolář s Petrželou, Limberským a Bakošem, prostě ta stará parta která si jede svoje, tak až potom se teprve ukáže jestli zvládne koučovat i jiný mančaft na velmi dobré úrovni, v repre i v Rusku se ukázal opak...

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

        Kollok     před 7 lety 08.11.2017 01:45 |  
        1 3

        Repre dovedl na zaverecny turnaj, kde sice nic neprededl, ale co bychom za to ted dali, ze? A co se tyka Ruska, ani zde nejde mluvit o neuspechu. Anzi, coz je v podprumerny tym, ktery se v soucasnosti nachazejici se na sestupovem miste, opoustel s bilanci 5/5/7 a na 11 miste, coz taky sice neni zadny megauspech, ale ani neuspech.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

      Fačín     před 7 lety 08.11.2017 13:31 |  
      1 1

      No, myslet si, že přijde Nezmar a mávnutím proutku bude všechno najednou v pořádku... Jako jestli přijde, tak doufám, že se mu na tomto poli bude dařit. Ale pamatujte na to, že nikdy nepůsobil ve velkoklubu, jako hráč ani jako funkcionář. Takže bacha na to.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    celtix     před 7 lety 07.11.2017 17:25 |  
    3 1

    Já bych Šilhavému dal tyto cíle: vyhrát pohár, postoupit ze skupiny EL a 2. místo v lize. Stále je o co hrát. Rozhodně bych nevyhazoval trenéra.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    Ragnarok     před 7 lety 07.11.2017 18:37 |  
    7 6

    Trenér, který hraje o postup v pohárech, má našlápnuto v MOL cupu a přes obrovskou smůlu ve většině zápasů je v lize na pohárech se prostě nevyhazuje. Navíc lepší tu není. Trpišovský - Chacha, Kozel si pokazil pověst u slávistů. Není ten pan Vlajkonoš ten milý prodavač upomínkových předmětů? Je to strašně milý hoch.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    Quentin     před 7 lety 07.11.2017 18:59 |  
    6 0

    Podcast jsem jeste nedoposlouchal, ale i tak diky za kazdy novy kus. Jsem zhruba v pulce a docela me prekvapilo, ze se tolik venujete fyzicke pripravenosti nasich hracu. Uplne jste opomneli fakt, ze Plzen byla v nedeli ve velke psychologicke vyhode davno predtim, nez se poprve koplo do mice. My jsme hrali o vsechno, oni ne. S timto vedomim se pak daleko lip a snaz resi vsechno, vcetne samotneho pohybu po hristi. Je jasne, ze po vstrelene brance se v euforii skoro vznaseli, v jejich rozpolozeni bych snad behal rychle i ja (coz jinak uplne neumim). Vzpomente si na derby: ta Stramakova jedenactka pusobila vedle nasich kluku jak spolek dorostencu - tim myslim i (nejen) po fyzicke strance. Vsude byli pozde, nemeli jediny vysoky balon... Proste se mi vase dnesni uvaha o fyzicke nepripravenosti nejak nezda.
    Ze se v ceskych tymech obecne trenuje min, nez venku, to je zase jina vec. A nejvic si k tomu reknou prave ti, kteri za sebou nejake zahranicni angazma maji. Jestli se nepletu, tak hraci casto zminuji intenzitu treninku a boj, ktery na treninku musi svadet o svoje misto v zakladni jedenactce. A to je v poradku. Predpokladal bych, ze prave siroky kadr takove konkurencni prostredi vytvari a hrace v dovednostech a touze se prosadit posouva dal. Oslim mustkem tak zpatky k Plzni - ti jsou na tom podle meho nazory obracene: ze soucasneho kadru vyzdimali opravdove maximum. S velkou porci stesti, mlhou pred ocima nekter... ne, pardon, vetsiny rozhodcich a vybornou formou jednotlivcu (Krmelec, Kopic, Horava), jsou proste na prvnim fleku.
    Nic netrva vecne - my se treba zvedneme, jim na par kol klesne forma, nekde se to potka a razem to nebude o 14 bodu a nervozni budou oni. Na Tipsportu je aktualni kurz na nevyhru Plzne v lize 40:1. Premyslim, ze se necham zlakat... :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 19:09 |  
      1 0

      Velmi dobrý příspěvek, o té fyzičce si myslím to samé. Taky se proti Villarealu zdálo, že máme dvakrát větší fyzičku, i když tomu tak není. A presovat celý zápas také nejde. Doufám v to, že Plzeň taky stáhneme, že na ně útlum přijde, ale už je bohužel nedoženeme.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 20:03 |  
      2 0

      14 bodů, to máš 5 zápasů. Je možné(tedy velmi pravděpodobné), že forma plzně půjde dolů, ale opravdu si myslíš, že za 17 kol bychom dokázali takovou ztrátu dohnat? To by teď Slavia musela vyhrát snad všechny zbylé utkání, což je zcela nepravděpodobné a Plzeň začít pravidelně ztrácet. Pokud bude mít ze 17 zápasů Plzeň o +/-8 ztrát(remíza/prohra) více než Slavia, tak vyhrajeme ligu. Jen pro přehlednost, Slavia z 13 zápasů ztratila šestkrát, což je skoro co druhý zápas, pokud by forma byla konstantní, tak by Plzeň nesměla žádný zápas vyhrát, abychom je předehnali.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

        Quentin     před 7 lety 07.11.2017 20:29 |  
        3 1

        Nevim, jeste porad snim svuj sen. Stat se muze cokoliv: dopingova afera (karamelky), uplatkarska afera... Vrbovi nekdo zamava pred ocima petrodolary, Plzen ho pod dojmem vlastni nezranitelnosti pusti... Ne, ja vim, to uz je hodne pritazene za vlasy. Na druhou stranu mi proste prijde rozumnejsi uvazovat takhle, nez gratulovat souperi lehce za tretinou souteze k mistrovskemu titulu. Kdo je pak vetsi blazen? Ja nebo JT? :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 20:40 |  
          1 2

          Svým způsobem oba. :-) Tvrdík si to rozhodně mohl odpustit... ublížil tak nejen Slavii, ale celé lize.
          K aférám... včera jsem narazil na údaj, že Plzeň ještě v lize nekopala ani jednu penaltu(současná sezóna), což je docela překvapivé, alespoň pro mně bylo.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

          Novi.sks     před 7 lety 08.11.2017 09:03 |  
          2 0

          Ono by možná stačilo pár zranění... Kupříkladu Krmenčík, Kolář, Hořava? A série bez výhry je na světě. Oni nemají tak široký kádr...
          A sice před námi není zas tolik zápasů, ale časově je to hrozně dlouhá doba - forma se jistě taky přihlásí o slovo...

          Já mám podobný názor jako ty, koneckonců člověk těžko dosáhne něčeho, v co už sám nevěří :) takže dokud to není matematicky nemožné...

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

        Gino     před 7 lety 08.11.2017 08:06 |  
        0 0

        Loniměla plzn taky slušnej náskok, když jsme se patlali s Uhrinem ;-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 08:34 |  
          1 0

          Ano, po odchodu Uhrina jsme na plzeň ztráceli 2 body a na první Zlín jsme ztráceli 5 bodů(stejný náskok měla i druhá sparta) a před sebou jsme měli 25 kol.
          Teď je 13 kol za námi a 14 bodů ztráta.
          Ty ten rozdíl nevidíš?

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

            davy     před 7 lety 08.11.2017 09:35 |  
            0 0

            To se mi nějak nezdá. Není do toho započítán i zápas v Brně, který jsme vyhráli až dodatečně pod JŠ?

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 12:24 |  
              0 0

              Moje chyba... vůbec mi nedošlo, že byl odložen zápas. Tak tedy 5 bodů na Plzeň a 8 na Zlín a spartu, ale měli jsme o jeden zápas odehraný méně.

    • Re: Komise rozhodčích

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 09:21 |  
      6 0

      Taky to nechapu. Ten faul Limberskeho na Van Burena byl naprosto jasny. Chapu, ze to v te rychlosti muze hlavni prehlednout, ale ze to "prikryje" i komise, ktera ma cas a nekolik uhlu kamery je pro me zcela nepochopitelne.

    • Re: Komise rozhodčích

      marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 09:34 |  
      6 0

      Tohle je bohužel už opravdu neuvěřitelný

    • Re: Komise rozhodčích

      vršek     před 7 lety 09.11.2017 11:27 |  
      5 0

      Penalta po faulu Limberského na Van Burena v první půli nedělního zápasu byla jednoznačná a odehrála se v naprosto přehledné situaci pro rozhodčí, ať už hlavního tak pomezního. To, že penalta nebyla odpískána je naprostý hnus a špína!
      Avšak to, co předvedla Komise rozhodčích při hodnocení výkonů rozhodčích ve 13. ligovém kole je naprosto skandální!
      Označit výkon rozhodčího Příhody jako výborný po neodpískání jasného faulu v pokutovém území a vyhodnocení situace tak, že rozhodčí postupoval správně s ohledem na trend rozhodování, který v zápase zvolil
      je už opravdu neuvěřitelné!
      Jak je možné, že orgán, který má dohlížet na dodržování pravidel je sám svým výkladem pošlape a udělá z nich jen jakési doporučení, které si vlastně rozhodčí může vykládat podle svého?
      Je jistě možné polemizovat o penaltách nařízených či nenařízených po hře rukou ve vápně, ale popřít pravidlo o penaltě po jednoznačném 100% faulu v "pokutovém" území je zásadní popření fotbalových zákonů!!!
      Jsem přesvědčen o tom, že v současné chvíli a situaci, která v lize nastala, je správná chvíle aby se Slavia oficiálně ozvala a reagovala na vyjádření komise!
      Odvaha ozvat se a bojovat za svá práva se jaksi v našem fotbale nenosí, ať už z důvodů strachu "stěžovatele kverulanta" z dalších pochybení v jeho neprospěch tak i z důvodů pragmatických - "ono se nám pochybení v náš prospěch bude také hodit"....
      Nepíši o tom, aby se Slavia ohrazovala a protestovala po každém nesprávném rozhodnutí v náš neprospěch, ale to jak komise rozhodčích přešla a vysvětlila zásadní chybu v možná rozhodujícím zápase ligové sezóny je podle mého zcela neúnosné!!!
      Pro mé oponenty s argumenty o mé "ubrečenosti" - gól rukou v Olomouci, neuznaná první branka v derby se Spartou a nedělní neodpískaná penalta - bylo v odehraných 13.ti ligových kolech odpískáno či posouzeno něco srovnatelného ve prospěch Slavie? A prosím neargumentujte neudělenými kartami pro Bořila v předchozích zápasech, snad i oprávněných. Proti nim stojí dva "žluté" zákroky střelce rozhodujícího gólu Koláře na Rotaně v zápase nedělním, a to v rozmezí dvou minut - viz článek redaktora Procházky ne včerejším e.sport.cz.
      Ještě dovětek k "výborným a zlepšujícím se" výkonům rozhodčích, jak je hodnotí předseda Komise rozhodčích - jak je možné, že odpískání faulu Wagnera před vyrovnávacím gólem Plzni je označeno za verdikt přesný a správný zatímco neodpískání stejného útočného faulu Šurala , předcházejícímu gólu Sparty na 1:2 v Karviné je rovněž správný verdikt odpovídající pravidlům?

      Závěrem dotaz na Slavistické noviny - z jakého důvodu jsou těchto stránkách často prezentovány články deníku Sport zatímco články redaktora Procházky, popisujícími dění v lize se zde jaksi neobjevují?

      • Re: Komise rozhodčích

        vršek     před 7 lety 09.11.2017 14:00 |  
        0 0

        Musím se opravit - vynechal jsem penaltu proti Teplicím, "ruka" Vondráška, která nebyla. Tu však kompenzovala nepískaná penalta po faulu na Altintopa.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    Dr. Fe1     před 7 lety 08.11.2017 14:32 |  
    5 4

    Hušbauer tohle udělal nejméně podruhé. Mám samozřejmě na mysli tu jeho kritiku točení sestavou. Poprvé to bylo tuším po Liberci, ale nejsem si jist. Tehdy si toho ještě novináři nevšimli, takže se to v novinách nerozmazávalo. Taky to možná tehdy neřekl tak natvrdo. Faktem je, že tohle si hráč nemůže a nesmí dovolit ! Proto je nutnost mu dát důrazně najevo, že takhle ne ! A to i kdyby měl tisíckrát pravdu, tak tohle patří do šatny a ne do éteru. Jestli bude stačit důrazné poslední varování a nebo ho přeředit na čas do béčka - tak to je na posouzení trenéra. Ale vymezit ho do patřičných mezí považuji za nutnost. Ani "hodný" a komunikativní trenér Šilhavý si nemůže nechat líbit všechno, nebo přijde o autoritu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

      smely (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 16:00 |  
      0 0

      Husbauer jiz vydal prohlaseni :
      „Můj nedělní rozhovor v žádném případě nebyl namířen proti trenérskému týmu a mrzí mě, jestli to tak vyznělo. Jde mi o to, aby Slavia byla úspěšná jako v minulé sezoně, chci vyhrávat každý zápas pro klub a jeho fanoušky.“....takze asi tak....

  11. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 16:35 |  
    0 0

    Podminka a 120000 Kc,slusny. Takze na jare ocekavam domaci zapas bez divaku..

  12. Mezi námi fanoušky

    Slawek     před 7 lety 10.11.2017 23:07 |  
    0 0

    Opravdu "nádhera" je jak se tady hádají naši fanoušci mezi sebou a přitom mají stejnou touhu a stejný cíl. Právo na názor má každý, ale měl by být také soudný a netrvat na tom, že správný je pouze ten jeho. Zvláště když na to nemá žádný patent. Někteří mají své oblíbence, jiní také ale jiné. Mají to tak i trenéři. Takže ty hádky nemají vůbec smysl.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 7

    Ragnarok     před 7 lety 13.11.2017 15:37 |  
    2 0

    Zajímavé na komuniké DK je následující: Plzeň vyšetřuje, ale delegát uvedl pouze světlice a pokřik Jude Slavia. Neuvedl HuHuHuHuHuHuHuHu na naše hráče černé pleti. Za to by byla samozřejmě dalekovětší sazba. I takto se to dá ovlivňovat. Dále DK neřeší Koláře, ale řešila Komličenka a řešila Bořila. I takto se to dá ovlivňovat. A teď si řekněme na rovinu - má se odvolávat Jarda Šilhavý proto, protože někdo si podchytil zákulisní hry? Jednoznačně ne. Hrajeme parádní fotbal a někdo tahá za nitky, aby to našemu vedení i hráčům znechutil. Nesmíme se sami rozložit a vyhodit trenéra, který jako první u nás dokázal naložit s širokým kádrem, kde se necítí nikdo odstrčený a hrají všichni. Někoho odstavit nedělá dobrotu. To ví trenér na každé vesnici, že zahrát si musí všichni, jinak vznikne zákonitě pnutí. V tomhle díky Jardovi.