Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 13. kolo

Důležitý zápas v Plzni Slavia nezvládla a svému soupeři podlehla 0:1. Zklamáním byl i výkon sešívaných.

Jedna z posledních šancí vrátit se do boje o titul. Souboj v současnosti dvou nejlepších českých celků. Největší možná výzva v podobě utkání na půdě nejsilnějšího soupeře, kde potřebujeme vyhrát. Zkrátka vrchol zbytku podzimu. Člověk by v takovém zápase čekal, že trenér pošle do boje tu nejsilnější možnou sestavu. Ale kouč Šilhavý postavil do základu Zmrhala, kterému se na podzim výrazněji nepovedl jediný zápas. Z klobouku vytáhl i Rotaně, jenž byl poslední zápasy odstaven na tribunu. Oproti tomu sedí Stoch i ve formě hrající Souček. Divné.

Divný pak byl i samotný výkon Slavie. První půle ještě byla odehraná jakž takž - vyrovnaná taktikou svázaná bitva, tak to ve velkých zápasech chodí. Čekal jsem, že do druhé půle nastoupíme s mnohem větší odvahou a útočnější strategií, protože stávající remíza hrála do karet soupeři. O to více jsem byl děním ve druhém dějství zaskočen, protože to byla právě Plzeň, která se tlačila za výhrou a nakonec na ni i za příspění našeho chybujícího brankáře dosáhla. Trenér Šilhavý se pak po zápase vyjádří ve stylu, jako kdyby se až tolik nestalo. Že rotace sestavy včera nebyla problémem, protože jsme předtím už odehráli dobré zápasy za stejných okolností. Aha. Já jsem viděl bídný výkon Slavie v klíčovém prohraném zápase s tím, že trenér základní sestavu vůbec netrefil. Připočtěte si k tomu pozápasové vyjádření Hušbauera nebo příspěvek na sociální sítě od Dannyho a máte obrázek, že mezi hráči a realizačním týmem v současnosti symbióza nepanuje.

Jak z toho ven? V prvé řadě se musíme konsolidovat a soustředit na zbytek podzimu. V lize potřebujeme uhrát minimálně 7 bodů a v Evropě postoupit ze skupiny. Dohromady nás čeká už jen pouhých 5 zápasů a je třeba určit nejsilněší osu týmu a sestavou rotovat jen minimálně. Teď už prostě není na co šestřit síly. A o zimní pauze? Již před několika měsíci jsem psal, že si Slavia (pokud možno již se sportovním ředitelem Nezmarem) musí určitě směr, kterým se chce vydat. A na základě toho dospět k závěru, jestli i nadále pokračovat ve spolupráci s trenérem Šilhavým. Chceme hrát po zemi, držet míč a být dominantním týmem? Jaké typy hráčů a na jaké posty k tomu potřebujeme? Kolik by jich mělo být a jak by měli rotovat? Hodí se pro takovou koncepci současný realizační tým? Tyto a jistě i další otázky (co se povedlo, co ne a proč) bude třeba po podzimu řešit.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 3 - Práce měl opět málo. Vykryl střelu Zemana z úhlu, výrazně ale chyboval u rozhodující branky utkání. Měl mít lepší pozici, aby viděl na míč. Úkrok pro lepší výhled udělal zrovna ve chvíli střely, která zapadla přímo doprostřed branky. Jde už o několikátou chybu Laštůvky na podzim a jeho výkony jsou zatím za očekáváním. Stálo by za to zauvažovat, zda mu nepřivést konkurenci v podobě mladšího kvalitního brankáře, který by měl ambice být dříve či později jedničkou. Bylo by to dobré i z hlediska perspektivy.

Jan Bořil - 4 - Na začátku dobrým centrem našel Hušbauera. V zápase bránil obstojně, rozhodně lépe než na druhé straně Sobol. Nicméně kromě prvního centru už se mu jich mnoho nepovedlo a několikrát míč z dobré pozice doslova zakopl. Navíc si nechal dát zbytečnou žlutou kartu.

Jakub Jugas - 5 - S Krmenčíkem sváděl těžké souboje a dokázal je ustát. Všechny slávisty vyděsil nepříjemnou malou domů, ale to byl jeden z mála slabších momentů Jugase v zápase. Spolu s Delim obstál v náročné zkoušce.

Simon Deli - 6 - Opět jistota. Hrál ještě o něco lépe než Jugas. V závěru se pokoušel i podpořit útok, ale ke kýženému vyrovnání to nevedlo.

Eduard Sobol - 3 - Velká slabota. Není možné, aby krajní obránce v takto těžkém zápase asi čtyřikrát totálně propadl při bránění. Jen díky štěstí a dobré práci stoperů z toho nakonec nebyl gól. Bylo vidět už na Villarrealu, že s těžkým soupeřem má Sobol vzadu větší potíže, než by bylo dobré.

Mick Van Buren - 4 - Patřil mezi aktivnější hráče, ale žádný zázrak to z jeho strany také nebyl. Téměř se nedokázal prosadit jeden na jednoho, vše mu až příliš trvalo.

Michael Ngadeu Ngadjui - 4 - Hodně rozpačitý návrat po zranění. Nedá se říci, že by hořel, o ideální výkon, ale zdaleka nešlo. Ačkoliv vyhrát dostatek hlavičkových soubojů, tak při hře si počínal těžkopádně a v kombinaci se mu nedařilo. V závěru zkusil alespoň pěknou dalekonosnou ránu.

Josef Hušbauer - 4 - Nehrál dobře. Měl patřit k hlavním tahounům, ale včera zapadl do šedi průměru a patřil k nevýrazným hráčům. Nedařily se mu ani centry a standardky. Nevydařený výkon se pokoušel zlomit individuálními průniky, ale i tam ho domácí obrana dokázala zastavit.

Ruslan Rotaň - 4 - Na začátku prohrál těžký souboj a byla z toho šance soupeře. Ve zbytku utkání byl velice nenápadný, od zkušeného hráče bych čekal víc. Schytal i několik tvrdých zákroků, Kolář měl za faul na něj určitě vidět žlutou kartu.

Jaromír Zmrhal - 4 - Jeho postavení do základní sestavy bylo čekáním na zázrak, který nepřišel. Zmrhal se sice snažil pomáhat dozadu slabšímu Sobolovi (že by ho trenér Šilhavý postavil kvůli tomu?), ale příliš toho neuhasil a ani dopředu nic nepředvedl. Další neviditelný výkon. Horší čtyřka.

Milan Škoda - 4 - Podobně jako zbytek týmu toho v zápase předvedl velice málo. Na začátku druhé půle pálil v dobré pozici o kus vedle. Jinak to měl těžké a příliš kloudných míčů nedostal, i tak bych ale od něj očekával více. Ve srovnání s ním se Krmenčík rval v soubojích důrazněji a byl na hřišti více cítit.

Jan Sýkora - 4 - Ani vystřídání Zmrhala za Sýkoru naší skomírající hře nepomohlo. Sýkora byl podobně nevýrazné, v závěru se alespoň pokoušel o centry, které ale byly zoufale nepřesné.

Miroslav Stoch a Tomáš Necid nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

13. kolo - Neděle 05. 11. 2017 18:00

HET liga, 2017/2018
1 - 0
0 - 0
FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

79. Kolář

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (80)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Alanor (admin)     před 7 lety 06.11.2017 14:17 |  
    14 2

    A co se týče rozhodčích, tak Plzeň sice netlačili, v klíčový okamžik ji ale zase podrželi. Vymlouvat se ale na to nebudu, mnohem víc mi vadil náš vlastní (ne)výkon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Fulham     před 7 lety 06.11.2017 15:06 |  
      15 0

      Tak určitě... jasná pětka za stavu 0:0 k žádnýmu vymlouvání ani nesvádí... hráli jsme tužku, ale tady není o čem z prvního, natož z druhého pohledu. Jakkoliv byl zákrok Limby nesmyslnej a nic neřešil - byl ve vápně a sudí ho jasně viděl. Hnus.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 06.11.2017 14:26 |  
    5 0

    Rozkliknout si pod článkem zobrazení kompletních statistik, jak hodnotili uživatelé, je jako koukat se na předpověd počasí v Africe :-)

  3. Souhlas

    Travinho     před 7 lety 06.11.2017 14:34 |  
    6 1

    Víceméně souhlas. Zato, že má katastrofální Sobol u čtenářů o více než bod lepší známku než Zmrhal, tomu říkám majstrštyk.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Komix     před 7 lety 06.11.2017 14:38 |  
    26 2

    Rotaňovi bych bod přidal, nejlepší náš záložník. Naopak bych byl tvrdší zejména na Zmrhala a Hušbauera, který si po takovém výkonu nemá co otvírat pusu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Cross     před 7 lety 07.11.2017 00:27 |  
      0 3

      Ehm, ehm, na Rotaňovi nejvíce oceňuji, ze je mu uz 36. Slavia jeho “fotbal” přežije.
      A pak ten strašný sentiment... Kdyby jím trpěli treba v Men united, zasloužilý umělec Rooney by dodnes na Old Trafford nedával góly...Ach jo. Snad to Nezmar protřídí a zvedne.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    japhy     před 7 lety 06.11.2017 14:52 |  
    7 1

    Pasuji se do dvojjediné role žalobce a zároveň obhájce JŠ.
    Nejdřív se musím pozastavit nad údivem spousty přispěvatelů ohledně sestavy. Vždyť to vlastně (s minimálními změnamy) byla naše startovací silná sestava z úvodu sezony. Jen Sobol vyšoupnul Frýďu a na tento zápas ještě Zmrhal Dannyho/Stocha. Od této sestavy pak vycházela ta rotace, do které pak ještě zasáhla zranění Dannyho a MNN.
    Tudíž pro mě bylo překvapením jen nasazení Zmrhala, které jsem četl jako posílení def. činnosti, jelikož Stoch do obrany moc netahá. OK, záměr fajn, ale...Dát tam hráče, kterej měl formu naposled loňskou sezonu???
    Střed jsem tedy čekal, to ale neznamená, že se mi líbil. Tento mix hráčů jsem kritizoval snad od prvního zápasu, co takhle nastoupili a to ho ještě zachraňoval Danny, kterej si s křídelní hrou hlavu moc nelámal a hru tvořil všude možně. No, a teď tam byl místo něj Zmrhy :(
    Naší slavnou rotaci jsem podporoval, souhlasil s ní a vyzdvihoval její přednosti. Ovšem podcenil její nedostatek - v podstatě nasazujete dva rozdílní týmy a nevytvoříte "ostrou" verzi pro top zápasy. O postupném zlepšování, resp. sehrávání se ani nemluvě. Tedy, jít to může, ale bude to trvat.
    Obhajoba. Už to nechci natahovat, tak moji úvahu brutálně zkrátím. Je asi dosti těžké odstřihnout komplet s velkou pompou přivedené hvězdné trio.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      japhy     před 7 lety 06.11.2017 18:27 |  
      0 0

      Ty krávo, ZMĚNAMY... To už jsem dlouho neviděl :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Fačín     před 7 lety 07.11.2017 10:19 |  
      1 1

      Ta rotace měla být na začátku, abychom pošetřili síly a vyzkoušeli různé varianty sestavy, kdo s kým a proč. Ale rotace měla ustávat s blížícím se koncem podzimu. V tuto chvíli už měla být vykrystalizovaná sestava, hlavní osa týmu a změny už jen kosmetické - např. z hlediska taktiky, formy jednotlivých hráčů ev. např. při změně rozestavení.

      V Plzni ta sestava (asi až na Zmrhala) byla vlastně áčková, čili by to splňovalo výše uvedené body. Ale nesplnila se tam hlavní podmínka - forma jednotlivých hráčů. Stoch rozhodně lepší Zmrhala, Frydrych lepší Sobola, Souček lepší Ngadeua.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Bogdy     před 7 lety 06.11.2017 15:29 |  
    20 1

    Je tu nějaký insider, který by dokázal popsat, zda letní posily, včetně jejich množství, byly dle přání Šilhavého, nebo Tvrdíka? Stejná otázka platí pro tvorbu sestavy a stokrát omílanou rotaci hráčů. Bez těchto znalostí těžko dělat unáhlené soudy. I tak je Šilhavý pod obrovským tlakem. Před každým zápasem existuje spousta variant. Ať zvolí jakoukoliv, vždy se najde relevantní názor, proč to měl udělat jinak. Kdyby "rotovalo" jen 14 hráčů a prohrálo se, všichni říkají, že při takto širokém kádru je nesmysl hráče netočit, že je na to zvyklý z Liberce, ale tohle je Slavia. Díky zázračnému titulu (který nám navíc díky špatnému konci sezóny darovala Plzeň) a megalomanskému posilování se od něj očekávají jen výhry. Ovšem takový tým je v Evropě jen jeden, a to právě Plzeň, navíc jen v domácí soutěži. Dopřejme mu čas. Máme výborného trenéra, lepšího navíc těžko seženeme a já nechci zažít další období, jako bylo mezi Jarolímem a právě Šilhavým - 11 odvolaných trenérů a problémy úplně všude. Chápu, byly finanční potíže, situace byla horší, ale važme si toho, že nás trénuje jeden z nejlepších trenérů u nás. Samozřejmě tím nepopírám, že jsme v krizi, ze které je potřeba se vyhrabat. Třeba pomůže Nezmar.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Jachym     před 7 lety 06.11.2017 16:06 |  
      7 2

      "Problém" byl v tom, že jsme z totálního zmaru velmi rychle přešli k totální euforii v podobě titulu a každá další sezóna bude samozřejmě poměřována tímto výsledkem. Nakoupili jsme přece hvězdné hráče a posílili kádr, takže musíme být ještě lepší než v předchozí sezoně, nebo snad ne...? Také jsem si kladl stejnou otázku, zda to nebyl Jarda Tvrdík, kdo velikášsky vnutil Šilhavému velká jména, která jsou však už jsou spíše za zenitem. Na druhé straně, nejstaršího z nich, Rotaně, si na Tvrdíkovi Šilhavý "vyvzdoroval". Požadovaný okamžitý efekt v podobě postupu do LM tato velká jména nepřinesla. V tuto chvíli považuji za stěžejní, aby nový sportovní manažer udělal v této věci pořádek a stanovil a naplňoval strategii pro posilování (a konsolidaci!) týmu. Nicméně i zatím ne úplně dobré zkušenosti s hvězdnými posilami přinesly i mnoho dobrého. Slavia (a díky přestupům ve Spartě obecně česká liga) se velmi dobře zviditelnila a získala na prestiži.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 15:50 |  
    6 6

    Za mě nejhorší hráč zápasu Sobol, ten to nedával. Jak jsem z něj byl na začátku angažmá unešený, tak včera zahrál tak bídně, že když u nás po sezoně nakonec skončí, tak ho oplakávat nebudu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      dauby     před 7 lety 06.11.2017 15:57 |  
      2 6

      To prehanis. Sobol je megatalent, kteremu je 33 let a vedeni by naopak meli udelat maximum, aby ho udrzelo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        sicilianbrno     před 7 lety 06.11.2017 16:04 |  
        7 1

        zasmál jsem se, ja vím, že ses ve věku o 10 let omylem překlikl, ale libilo se mě to v návaznosti na věk našich třech hráčů, kteří v létě došli, a tím pádem by Sobol s 33 lety byl pořád ještě perspektivní :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Jachym     před 7 lety 06.11.2017 16:08 |  
          11 0

          Podle mě spíše zaměnil dvojky za trojky... Což z pohledu chlapa chápu...:-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            dauby     před 7 lety 06.11.2017 16:28 |  
            5 0

            Jsem trubka, omlouvam se, ano melo tam byt 22. To je asi tim, ze mi je 44... :-).

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        zeleznik2     před 7 lety 07.11.2017 18:08 |  
        0 1

        No když jsem ho v neděli viděl, tak jsem si říkal, zlatý Frýďa...jistě hůl nad ním nelámat, ale ani proti Villarealu to nebylo ono. No uvidíme proti Dukle, zda bude hrát on anebo Flo..

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Ondráš     před 7 lety 06.11.2017 16:52 |  
      14 0

      Sobol má alespoň perspektivu a možnost dalšího zlepšování..na hřišti se vždycky vydal ze všech sil a i když se to v Plzni nezdálo, tak je dost rychlej..100x radši uvidím v týmu takové hráče, než ty naše světové "hvězdy". Jejich okamžitý efekt je velká 0 (ještě jsem ochoten pochopit pořízení Ruslana). Na druhou stranu je asi dobře, že jsme do toho rizika šli a teď už víme, že toto není cesta..takže pokud chceme zase posilovat, tak jen perspektivní a správně "hladové" hráče..

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 17:30 |  
        3 0

        Souhlas, spíš jsem mířil k tomu, že před dvěma měsíci jsem si říkal, že klidne za 80m bychom no mohli koupit. Protože takový talent jsem dlouho neviděl. Teď už si to neříkám, když bude za rozumnou cenu, proč ne, ale zas přehnané peníze bych nedal. Mně se líbil i ten Flo, nevím, proč jsme ji odstavili.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Jachym     před 7 lety 06.11.2017 19:11 |  
          4 0

          Princezna Flo?:-)) Ale souhlasím, vždycky zahrál svůj standard a je dobrý do kombinace více než třeba Bořil a ani centry nemá špatné.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          bongor     před 7 lety 07.11.2017 09:55 |  
          1 1

          On teda bránit neumí,je to něco jako Kadeřábek,kterej zaujal tím,že byl hodně potřeba vepředu,ale v Německu měl s bráněním velké problémy.Ale co kdyby hrál v záloze?

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        mats     před 7 lety 06.11.2017 19:22 |  
        0 0

        Něco pravdy na tom je. Kdyby se k nám nedostali, mohla tu diskuze vypadat taky třeba tak.... jó mohli koupit Dannyho a nechali to být, měl tu být Rotaň, v přípravě zahrál dobře atd. atd. Zkusili jsme a do budoucna budeme vědět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Guly (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 09:16 |  
      1 1

      Naprostej souhlas, do zemí je naprosto tragickej, skoro každej zápas udělá kiks a v Plzni to byl extrém. Napočítal jsem 6!!! hrubejch chyb, což je hrozně moc. Za to bych mu dal maximálně 2.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Guly (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 09:17 |  
        1 1

        Dozadu*

  8. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    DF007     před 7 lety 06.11.2017 17:34 |  
    7 0

    Známky ok. Poprvé se vyjádřím i k trenérovi, protože podíl na porážce u něj vidím. V klíčových zápasech musí nastoupit to nejlepší, co máme. A to se bohužel nestalo. Navíc si myslím, že jsme měli hrát mnohem odvážneji. Zde je už otázkou, zda opatrnost byla trenérskou volbou nebo jsme na to neměli.
    Druhou věcí je neodpískaná pentle. Mohla ovlivnit další obraz zápasu. Nás mohla nakopnout a Plzeň srazit. No nestalo se a my máme prd. Podle průběhu zaslouženě. Ale bylo by to tak i v případě odpískané penalty?

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      dalislavista     před 7 lety 09.11.2017 10:25 |  
      0 0

      Ano, penalta mohla (a měla) změnit vývoj zápasu. Plzeň by musela hru víc otevřít a třeba by se v brejku mohl prosadit třeba tolikrát zmiňovaný Zmrhal. Jenže už poněkolikáté se v rozhodujícím sporném momentě rozhodčí opět přiklonil k Plzni...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Eskaes     před 7 lety 06.11.2017 17:39 |  
    5 2

    Danny- je stále tabu hovořit o jeho angažmá v sešívánem jako o velkém zklamání (protože velká očekávání i reputace) či ne? Proč Altintop ve srovnání ztratil hájení tak brzo.

    A obhájci, Jak dlouho byste mu ještě dali, aby ukázal "že na to má"?

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 18:00 |  
      8 0

      Danny je velmi dobrý hráč. Ale bez výborné fyzičky a osobních soubojů se ani ta naše liga hrát nedá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        donford     před 7 lety 06.11.2017 18:25 |  
        10 0

        Danny je skvělý technik s rozmyslem, s přehledem, ale dnes už to rozhodně není soubojový hráč a také jeho rychlost je diskutabilní. Lepší už nebude. Altintop, to nevím. Zatím se moc nepředvedl. Rotaň se mi líbí, na naší ligu velmi dobrý, ale není to střelec ze střední vzdálenosti. To je Suk větší, i když se zatím moc nestrefuje. Při jisté pomalosti Dannyho a nedobré formy Hušbauera nemáme momentálně tvůrce hry uprostřed pole. Možná, že by měl Šilhavý vysvětlit pro mě největší záhadu, proč postavil Zmrhala, který je už rok mimo svojí optimální formu. Že ho bere s Frýdkem Jarolím, to mě nezajímá. Tam snad musejí být jiné, pro mě neznámé zájmy. Mně jde teď výlučně o Slavii. Také mně při rotování vadí jedna věc - v Realu, který hraje na 3 záložníky - Modrič, Casemiro, Kroos, alternuje nanejvýš Isco, samozřejmě kromě zranění či karet a vydrží jim to celou sezónu. Podobně jako obrana, která je, by záloha měla být u nás vycizelovaná případně na 5 hráčů a obměňovat zase jen podle zranění, formy, karet nebo při střídání ve hře. Prostě pět nezpochybnitelných machrů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 18:36 |  
          1 1

          I když Realu nefandím, tak by mi záloha Slavie ve složení Modrič, Casemiro, Kroos nevadila :-). Kdyby se teď měla udělat kostra týmu Slavie, tak vážně nevím z koho. Obrana je celkem jasná, ale záloha a útok? Docela bych se bál toho, aby se naše kostra neudělala chybně a pod dojmem stabilizace jsme se dál už neposunovali. Tady na SN by byly vytvořeny možná desítky kombinací kostry týmu. Myslím, že kdyby se zeptali Dumla, KJ a JŠ na kostru týmu, možná by se v názorech lišili tak, že bychom se divili :-)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Sawyer2     před 7 lety 06.11.2017 18:22 |  
    8 3

    Já osobně jako jeden z našich velkych problémů vidim rychlost střední zálohy. Ngadeu, Rotan, Husbauer, Hromada, Souček, Altintop,případně Danny. Ani jeden z techto hráčů nemá ani průměrnou rychlost na ligu. Samozrejme, kmitat mají hlavně křídla (podle čehož Slavia i posilovala: stoch, Sykora, sobol...), ale ve velkém fotbale to bez rychlosti ve středu nejde. Když se to doplní o utocniky (Škoda, Necka), kteří taky často operují ze středu, tak nám ta rychlost fakt hrozne chybi. Na Brno, Slovácko atd to uhraji hráči svou technikou, proti Villarrealu a Plzni už to prostě nestačí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      ElBrody     před 7 lety 06.11.2017 19:03 |  
      7 0

      Souhlas, jen Hromada podle mě do té skupiny úplně nepatří. A druhý problém je v tom středu souhra. Ani ne tak s křídly jak říká Pepa, ale i středních záložníků mezi sebou. Částečně je to z objektivních důvodů (zranění Hromady a Míši), ale působí to, že je tam tak nějak každý z nich jen za sebe, Snad tam časem přibude nějaká "kompaktnost".

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      andre-21     před 7 lety 07.11.2017 18:36 |  
      2 0

      Souhlasím s tím, že bych rád viděl v naší záloze větší dynamiku, kterou mají pouze křídla Sýkora, Stoch (Zmrhal), ale na druhou stranu to není ten hlavní problém a dost bych oponoval zejména v porovnávání s Plzní a její zálohou:
      Petržela-Kovář-Hrošovský-Hořava-Kopic. Narovinu - kdo z těch hráčů má nějakou dynamiku? Pouze Kopic, takže rychlostně by zálohy měly být plus mínus ekvivalentní.

      Problém je v rychlosti kombinace a tam nás Plzeň přehrávala. Před sezónou si všichni mysleli, že je odepsaná a nemá šanci a ona kraluje. Nečekal jsem, že tak dobře navážou na souhru z minulosti, ale je to tak a zcela to stačí. Méně rotace a více nacvičené kombinace a souhry. Rozdíl v rychlosti pochopitelně vidět je v porovnání s evropskými mužstvy, ale rozhodně to není příčina naší prohry...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 18:24 |  
    17 1

    Se známkami asi souhlas,až na pepka a bochánka tam jednoznačně za tři a u Ruslana jednoznačně za five asi nejlepší ze zálohy a když odešel bylo to sakra znát v negativním slova smyslu.ale to už je pana hodnotitele

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 18:27 |  
      18 1

      Souhlasím s Ruslanem, podle mě nejlepší ze zálohy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 18:27 |  
      8 1

      evergreen nedoceňovat jeho nenápadnost :-)))))

  12. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Jožin     před 7 lety 06.11.2017 19:35 |  
    23 2

    Hodně lidí kritizuje Rotaně ,ale já ho sleduju každý zápas docela podrobně že koukám kde se pohybuje a utíká mě jiná akce, tvrdím dlouhodobě ,že záloha bez něho, at hraje kdo chce není kompaktní ,že dělá někdy něco huře je normální ale není podstatné ,jeho pohyb po hřišti,nabízení se je nedoceněné některými jen ne Jš a já se nedivým je to borec a vypadá moc skromný proto ho Jš asi chtěl ,nehraje moc na krásu jako Dany ale učelně a pro mne je nepostradatelný .

  13. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    JardaSka (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 19:55 |  
    6 2

    Ahoj chlapci,zápas jsem včera neviděl,bohužel O2 platit nechci a jinde se to nechytá.Jen si přidám také trochu vody do mlýna.Za mě bych byl velice nerad pokud by měl Šilhavej skončit.Podle mě je to dobrý trenér a u nás už to určitě prokázal.To že se teď moc nedaří, je škoda ale zase takovou zodpovědnost za to nemůže mít jen on.Že je rotace hráčů (jak si údajně někde Hušby stěžoval),to je blbá výmluva.Hráči co u nás jsou by měli mít na první tým všichni,ač Petr nebo Pavel.Jak říkám,těžko zápas hodnotit dle onlajnu,jestli jsme hráli opravdu tak hrozně (jak někteří píší) či to bylo vyrovnané (jak píší jiní).Já rotaci chápu,chtěl úspěch na všech třech frontách (liga,pohár,EL),kádr je dostatečně zkušený aby toto zvládl.Teď prvořadě zvládnout postup z EL ,v ten věřím ,zápas s Villarrealem mi to ukázal.Poté získat pohár a v lize uhrát druhé místo. A tak bych byl asi spokojený.Tak do mě ať je po mě :-) Jaromír SKS Navždy!!!

  14. Hodnocení slávistů - 13. kolo

    amon     před 7 lety 06.11.2017 20:19 |  
    21 1

    naprostý souhlas s Laštym. Vybrečený přestup, jen když budu 1čka a pak nebyl jediný zápas, kde by nás podržel. Klidně dát prostor někomu z juniorky, nebo někoho koupit. Přes Simona s Jugasem stejně za celý mač projdou maximálně 2střely, takže až tak moc neriskujeme. Já nevím, jestli je to smůla, ale jednou blbě odhadne vzdálenost a špatně vyběhne, teda 2x (Bate a Apoel), pak ve Zlíně střelu z poloviny nesmyslně vyrazí, Villareal, včera to zas neviděl. Do háje, to tam můžu chytat já.. Včera nudný, remízový zápas. Na jaře je doma přejedeme, titul už je v loji, ale dlouhodobá koncepce je důležitější. Z Nezmara a Jirky Bílka mám velkou radost. Vzpomente na tyto má slovy "tihle 2 pánové (vč. JT i JŠ) z nás udělají válec v lize a evropský mančaft! Amen!:-) Tohle je mnohem důležitější/zásadnější, než ušmudlaná prohra z Plzně. Nejlíp se zachoval JT, který pogratuloval Plzni a zavelel z5 k poctivé práci. Kyselou p.del posílám všem ubrečeným slávistům, kteří by odvolávali JŠ a blábolejí o KJ nebo Trpišovským.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Obr     před 7 lety 06.11.2017 20:34 |  
    9 5

    Skoda, ze neni hodnoceni taky pro trenera. Za vcerejsek by zaslouzil hodne nizky cislo. Pepa Husbauer to vcera rekl na plny usta. Asi to takhle poustet ven nemel, ale rekl v podstate to, co si uz delsi dobu mysli vetsina pricetnejch Slavistu. A sice, ze ta vecna rotace hracu je na prdlacku. To jeho prohlaseni reflektuje, podle myho nazoru, atmosferu v kabine, ktera uz zrejme neni tak srdecne ruzova, jako tomu bylo na konci minuly sezony. Tohle zkratka hrac jako on, nevypusti z niceho nic - bez pripravy. Myslim si, ze Jarda Silhavy, a ne poprve, doplatil na svoji dobrosrdecnou povahu. Ze chce byt, zkratka, s hraci za dobre a proto je nechava, v co nejvetsi mire, zahrat. Tak to ale, bohuzel, nefunguje a zacne se to casem zajidat. Tem, co maji formu, zacne lezt na nervy, ze misto nich hraji jini (horsi), pricemz vysledky nejsou. A ja se tomu nedivim. Vcerejsi zapas - a nejen ten, ale treba i zapas s Bohemkou a Banikem - byl prokaucovanej. Nehrali ti nejlepsi a to je velka chyba, ktera se opakuje zapas, co zapas a trener se z ni nepoucil.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    roygrey     před 7 lety 06.11.2017 20:59 |  
    4 2

    Tak včera jsem byl u toho přímo na hlavní tribuně. Záznam jsem ještě neviděl. To zdůrazňuji.
    Překvapilo mě, že nastoupil Jarda Zmrhal. Mám ho rád, ale nemá formu. Chyběl mi i Souček. Rotaně jsem taky na hřišti nečekal. Pokud jde o Dannyho, asi by moc nepomohl.
    Na živo mi přišlo, že to byl vyrovnaný zápas, rozhodně tam byly chvíle, kdy jsme hrozili a hlavně první půle mi přišla dobrá. A hned po změně stran další dobrá příležitost.
    Všiml jsem si ale některých individuálních nedostatků a chyb. Zmrhal absolutně neviditelný. To na podzim nebylo překvapení. Ngadui vytvořil pár velkých chyb. Ve druhé půli už jsem z něho byl nervózní. Sobol fakt docela hořel. Podle mého jeho nejhorší výkon v sešívaném. Z Bořila jsem taky rostl. Jakmile centroval, míč vždy přelétl. Stoch tam měl jít rozhodně hned po půli. Bohužel od 70.minuty jsme už byli horší a ztráceli půdu. Chvíli před gólem jsem si říkal, že budeme rádi za remízu a že Plzeň to chce víc urvat. Ten gól překvapil nejenom mě. Tady ať se Laštůvka nezlobí, ale zaspal. Nepostřehl jsem ale, kdo tam nechal volného Koláře. Penaltový zákrok jsem nemohl vidět.
    Škoda je terčem kritiky, ale bojoval jako vždy srdnatě, chodil do všech hlaviček a hodně jich vyhrál. Van Buren sice působil těžkopádněji, ale zase tak špatný výkon to podle mého nebyl. Více jsem čekal od Hušbauera. Měl být odpočatý a nažhavený. Jistota byl Deli, na toho jsem se těšil a nezklamal mě. Nejlepší hráč.

    Je fakt, že jsme prohráli třetí zápas ze čtyř. Střelecky to stále není ono. Výměna trenéra není na pořadu dne. Je ale pravda, že základní sestava (ta hlavní) je pro mě velká neznámá. Širší kádr je vždy výhoda, ale zdá se mi, že těch hráčů točíme moc. Vyjádření k novinářům na toto téma bezprostředně po zápase jsou ale nešťastná.

    Úkoly pro zbytek podzimu:
    Třikrát vyhrát v lize - podle mě na to máme.
    Vyhrát v Tel Avivu - pokud Villareal nezaváhá, měl by být postup do jarní fáze v kapse.

    Kádr zúžit až v zimě. Ale udělat to po zralé úvaze a hlavně v klidu. Altintop je zbytečný, Flo a Zmrhal hostovačka.
    Posily zřejmě nepřivádět, hlavně to chce se sehrát.
    Taky znovu získat sebedůvěru a trochu to mít ošetřené v zákulisí. Ne úplatky a švindlováním. Ale Plzeň má v tomhle velkou výhodu. Sporné situace jsou vždy nakonec rozhodnuté pro ně...Když k tomu přidáme, že měli párkrát fakt štěstí, je jasné proč jsou tam kde jsou.

    Nezapomínejme, že jsme Slavie!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 22:46 |  
      2 0

      Pokud vyhrajeme v Tel Avivu a Villareal neprohraje, tak budeme mít jeden až dva body náskok na Astanu a hotovo rozhodně nebude, pak bychom nesměli prohrát právě s Astanou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        roygrey     před 7 lety 08.11.2017 19:26 |  
        0 0

        S tím se počítá.
        Pokud vyhrajeme v Izraeli, stačí plichta s Astanou.
        :o)

  17. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Nascimento     před 7 lety 06.11.2017 23:00 |  
    8 0

    Pan Tvrdík na twitteru:
    Jaroslav Silhavy je trenerem Slavie. Nutna sebereflexe klubu neznamena automaticky vyhozeni trenera, ktery je velkou slavistickou osobnosti.

    Slavie obsadi pozici sportovniho reditele, ktery bude predstavenstvu klubu komplexne odpovedny za efektivni fungovani prvoligoveho tymu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      rak (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 00:56 |  
      10 2

      No jsem rád, že se zatím JT nenechal unést hysterií některých k vyhazování trenéra. Pokud přijde Nezmar, bude hodně důležitý jeho vztah k Šilhavému a to nevím, jaký je. Samozřejmě, pokud by nebyl dobrý, tak by asi nebylo pokračovaní Šilhavého optimální.
      Jsem asi v menšině, ale jsem i pro rotaci hráčů, ne bezmyšlenkovitě pravidelnou, ale podle situace a soupeře.
      To se děje částečně. Např. Šilhavého zdůvodnění některých postů v Plzni mělo logiku. Všechno vždy nevyjde a nějak zapomínáme, že proti nám stál kvalitní soupeř, kterému navíc všechno vychází.
      Ono je opravdu těžké, spíše nemožné, z toho kádru vybrat jednoznačnou univerzální jedenáctku. Kvalitativní rozdíly mezi hráči nejsou tak zásadní, řada z nich má své přednosti i slabiny a ať se vybere jakákoli, tak se vždy najde řada kritiků, kterým se to nebude líbit. A jak se asi budou tvářit ti hráči, co nebudou hrát vlastně nikdy? To bude těžce demoralizující. Mají hrát ti, co mají nejlepší formu? Ale jak se to pozná? Jen z tréninku? Nemyslím. Širší kvalitní a dostatečně variabilní kádr může být velkou sílou, ale je to o dost náročnější na přípravu, souhru a hlavně čas. Nelze samozřejmě čekat příliš dlouho, ale čtyři měsíce nejsou tak moc.
      Pár mých konkrétních názorů. Také si myslím, že Zmrhal je teď z formy. Nicméně KJ ho povolal do reprezentace s tím, že ho nikdy nezklamal a nepustil ho tam až doktor. Nejsem nadšen z Laštůvky. Není špatný ale ani moc dobrý. Při té rotaci mě překvapuje, že kromě MOL cupu není nikdy nasazen Flo, který by proti slabším soupeřům (Brno, Slovácko) byl do ofenzívy velmi dobrý. Jinak bych už ale asi žádné jednoznačné soudy asi ani neměl.
      To jen po zápase se vždy vyrojí řada odborníků, že přece bylo jasné že ten a ten nemůže hrát, přinejmenším na tom postu, a jiný zase hrát měl a protože to Šilhavý na rozdíl od nich nevidí, tak pryč s ním.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 23:42 |  
    5 2

    Hráči by neměli brečet a stěžovat si že nehrají, ale přistupovat s pokorou ke každému zápasu, vážím si profesionálů, kteří přijdou a nechají na hřišti všechno! Pokud bude hrát jen 13 hráčů, ostatní by nehráli vůbec, ale velký klub musí mít velkou základnu a zdvojené posty a z čeho brát, měli by hrát ti nejlepší a ostatní se o to porvat na tréninku a když dostanou šanci jako střídající hráči.

    Plzeň byla hladovější a chtěla víc vyhrát, to jde za trenérem + nenasazení Stocha je přímo kardinální chyba! Laštůvka nechytne dlouhodobě nic navíc, bohužel to není gólman pro Slavii, rychle přivést mladý supertalent! Ukázalo se, že potřebujeme mladé, rychlé, technické hráče, Altintop byl přešlap vedle, Danny zahrál kvalitně dvě utkání, jinak je na poločas a Laštůvko děkujeme, ale pouze jako náhradník...

    Musí se nalít hráčům do hlav, že skončila sranda a začal boj o 2. místo, v kterém mají náskok 3 bodů, což je nic a zatím jít! Vyhrát český pohár a pokusit se dostat alespoň do předkola Lm z druhé pozice!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Jachym     před 7 lety 07.11.2017 08:50 |  
      0 0

      Jenom drobná oprava, v boji o 2. místo naopak bod ztrácíme a náskok na 4. máme dva body:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 10:17 |  
        1 0

        2. místo bude mezi Slavii a Spartou, Ol ani Lb to dlouhodobě neudrží a bohužel naši liknavostí a tolika ztrátami jsme dali Spartě pobídku ba přímo návnadu...

  19. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Ragnarok     před 7 lety 07.11.2017 08:06 |  
    12 15

    Jsem moc rád, že vedení podržel Jardu Šilhavého a tím umlčelo smečku vlků, která lační po krvi.
    Jarda Šilhavý vytvořil rekord a provedl nás báječným jarem. Potom chtěl získat Konopljanku, ale to se nepodařilo a tak má pouze záložní variantu v podobě Altintopa a Dannyho. To jsou fotbalisti jako hrom, že jim to zatím nesedlo je spíše otázkou smůly a věřím, že se to zlepší a bude to šlapat.
    Trenér nás dostal po letech do pohárů, vyřadil velmi zkušený Borisov a s APOEL rozhodly dva ušmudlané góly. Potom jsme měli až drtivý tlak, ale prostě to tam nepropadlo. To samé se stalo s APOEL Dortmundu a tam taky nikdo neodvolává trenéra. Asi to takoví nazdárci nebudou, když bojují o 3. místo ve skupině smrti v lize mistrů.
    V lize letos sice poztrácel nějaké body, ale hra je výborná, je tam v každém zápasu spousta krásných akcí. Jenže, kdo může za to, že nám dá Olomouc gól rukou, že Baník předvede nadlidský výkon, nebo že v Ďolíčku se klokan tradičně vydá do maxima. To není vina trenéra. Že na hranici rizika hrající Liberec vedený rychlokvaškou Trpišovským, který nic nedokázal, ani v lize, ani v Evropě, dá dva góly a nás vychytá gólman opravdu není signál toho, že je něco systémově špatně. To se prostě ve fotbale stane.
    Podstatné je, že v klíčových zápasech jsme Spartu přehráli jasně a s Plzní uhráli vyrovnaný duel, který rozhodla krásná střela Koláře, která se mu víckrát nepovede. Plzeň má letos neskutečné štěstí a za normální okolností by na nás měla maximálně 5 bodů a ne 14. Přesto není ani půlka sezony, takže úplně ztracen titul není, i když to bude těžké. Trenér má ale důvěru a to je důležité. Může se soustředit na práci a dotáhnout sehranost týmu. Na to je potřeba hodně času, tým je živý organismus a někdy si to sedá kratší dobu, jindy déle, není to stroj, abych to pošteloval a ono to jelo. Podívejte na Spartu, je v totální krizi a ne ane z ní vybřednout. Oproti nim jsme v luxusní situaci. Máme náskok v lize, jsme v pohárech, kde hrajeme o postup v kvalitní skupině a jsme v českém poháru. Mohli by nám jen závidět.
    V týmu vidím sílu. Kuba Jugas po Zlínu jasně říkal, že teď do konce podzimu všechno vyhrajeme. To není výrok poraženecký, z toho čiší touha jít nahoru.
    Kritikům bych chtěl vzkázat, aby dvakrát přemýšleli, než začnou. Važte si toho, kde jsme a mějste ze Slavie radost. Předvádíme krásný fotbal, jsme úspěšní v poháru i v evropské lize a troška smůly v lize se může rychle přetavit v opak. Já mám radost se zástupu kvalitních hráčů, co máme, o tom, že v našem dresu někdy nastoupí Danny nebo Altintop bych si ani nesnil, máme na každou pozici minimálně dva kvalitní hráče, tak co komu sakra může chybět. Buďme pozitivní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      japoko     před 7 lety 07.11.2017 09:23 |  
      1 5

      Krasny fotbal? To snad ani ne!

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        prorok (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 01:14 |  
        0 2

        Ragnarok. Člověče, spletl jsi si asi mužstvo a trenera, které obdivujes a nebo jsi člen realizačního týmu, a patrne spolutvůrce rotace 6-7 hráčů pokaždé a ne nejsilnější sestavy, kterou staví každý princetny trenér, kdyz o něco jde., Jine vysvetleni tveho clanku nemuze byt, ty slunickari,Jak někdo píše výš, ani Real, či Barka nerotují, jen při zranění a kartach 2 hrace. Skoda take, ze jsme neudrzeli brankare od Brem, meli bychom o 6 bodu vic, A Baraka, ale to nikdo netusil, ze tolik vyroste. Rotace J.Š. vzniká proto, že chce být se všemi hráči í sponzory za dobřě, aby hrali vsichni, a tak pomalu prokaucovava sebe. Trpisovsky neni rychlokvaska, co dokazal se Zizkovem, jake bezejmenne hrace vybral, jak dneska hraji, co udelal s odepsanym Souckem, a jak lepi Liberec, ze patri do spice ligy, to je pro tebe bezejmennost ? Uvidime, co se podari podle tvych predstav, spise rikam dej Bůh, aby...

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Ragnarok     před 7 lety 08.11.2017 09:54 |  
          1 1

          Milý proroku, Trpišovský nic nedokázal. Dostal luxusní kádr se Sýkorou, Koubkem, Pavelkou, Šuralem a hrál s ním v Evropě, ale nijak dobře. Loni se zachraňoval. Letos prohrál například s Jihlavou, která je velmi špatná, Plzeň je úplně vyškolila. A to má posílený kádr o Výchu, Hybše, Pulkraba, má tam dlouhodobě kvalitní Ševčíka, Coufala, Kúdelu, má čas si to budovat, je bez tlaku a přesto nám kouká na záda. Přeci nebudem měnit Jardu Šilhavého za trenéra, co mu se svým týmem kouká na záda. To je logický nesmysl. A rotaci používají všichni špičkoví trenéři, to je úplně v pořádku. Pokaždé, když jdu na Slavii a vidím sestavu, tak vím, že Jarda vybral to nejlepší. Navíc mám možnost vidět pokaždé jiné hráče. To, že jsou nesehraní a nepodávají výkony, jaké by papírově měli, je vina hráčů a ne trenéra. Ten jim dává takové pokyny, aby byla hra krásná a vedla k výhře. To, že nejsou schopni dát gól nebo že se pomalu vrací je vina hráčů a ne trenéra. Že někdo dělovkou vymete síť asi taky nebude vina trenéra, to se prostě může stát. Problém je, že Škoda nebo Hušbauer nejsou schopni dát gól, přitom Hušbauer ve Spartě dával mraky gólů a tady nic.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            andre-21     před 7 lety 08.11.2017 13:31 |  
            1 1

            Ragnoroku to co píšeš je dost alibistické. Trpišovský toho dokázal poměrně hodně a to píšu jako člověk, který si váží práce našeho trenéra a rozhodně bych ho nyní neměnil. V EL si myslím, že se Liberec rozhodně neztratil a že dostal trojku od Fiorentiny se stane, ostatně s tím máme vlastní zkušenost. Stačí se podívat na koeficient Liberce. V lize není možná dlouho, ale rozhodně má úspěchy a zvlášť, když vezmu jak mu značně mění stále hráče a ve Slovanu to měl těžké. Loni byl rád, že se zachránil se Slovanem, ale ten měl kádr jako my když, jsme se pohybovali v podobných vodách. Váchu, Hybše, Pulkraba má v kádru zhruba 2 měsíce, což není moc. Oproti tomu jsme my měli na sehrání týmu rozhodně delší dobu...asi jsi zapomněl, kdo nám utnul sérii a nebylo to čirou náhodou.

            Promiň a ten komentář o koukání na záda je rovněž směšný - Liberec na nás ztrácí 2 body a to rozhodně není mnoho a souhlasím, že je to spíše naší nemohoucností, ale poslední mužstva s dobrými trenéry - Liberec, Zlín, Plzeň se na nás velmi dobře připravila a takticky jsme to nezvládli především my - chyběl moment překvapení (vyjma toho, že hrál Zmrhal) a nebyli jsme příliš nebezpeční směrem dopředu. Na rozdíl od jara z toho mála, co jsme měli nedokážeme ty branky dát a nemůžeme přejít ke hře na brejky, která nám vyhovuje pořád více než hra do plných. V tom bych viděl největší slabinu právě ze strany našeho kouče a nevinil z toho hráče.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      iwanowicz     před 7 lety 07.11.2017 10:00 |  
      8 3

      Uz jenom za to, ze neci nepresvedcive vykony jsou otazkou smuly ti nemuzu dat plus. Na Baniku po dobrem poharovem utkani kompletni vymena hracu krome obrany, Husbauer nepochopitelne nenastoupil, ac mel na zacatku sezony vybornou formu a hrajeme tam na dva DZ Soucka a Rotane. To same na Bohemce, opet uplne jina sestava, dva DZ Soucek, Hromada a Husbauer strida na 25 min, tak presne tyhle dva zapasy mi prisly zabity tou kompletni obmenou hracu, Altintop nestihal, plno nepresnosti a Husbauer, kterej hral skvele kolo predtim proti Jihlave sedi na lavici.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 10:07 |  
      1 7

      Nechápu v čem se může zlepšit Altintop, když chodí kdykoli nastoupí po hřišti pěšky? Jedině že by tam jezdil na Segwayi...

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        amon     před 7 lety 07.11.2017 11:01 |  
        10 2

        ty jsi proti němu strašně zaujatej a to i přes to, že nehrál snad od Třince. Brutálně se mu nepovedl první zápas s Celticem, kdy naskočil z přípravy a motal se tam jak mátoh. Proti Teplicím i Bohemce patřil k tomu lepšímu, s Třincem k tomu nejlepšímu. Pomalu se do toho dostával. Je to mnohem větší fotbalista, než si myslíš a jsem přesvědčený, že hlavně v domácích zápasech nám pomůže, takový nahrávky a centry nemá od nás nikdo. Krom toho, je pokorný, dobře zapadnul do kabiny. Jaký rozdíl oproti Laštůvkovi, který si vymínil přestup jen tím, že bude jedničkou, který tvrdil jak umí velké zápasy atd. a pak nechytne nic. Za mě nepovedený nákup pouze Lašty, Danny + Halil nedostali moc prostoru. Vzpomen na Hušbyho a jeho první půl rok, rok.. Halil nebude nikdy jezdit po zadku, hoblovat lajnu, je to jiný typ hráče, ale rozhodně to není žádný nazdárek!

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          pevek     před 7 lety 07.11.2017 15:58 |  
          2 1

          Moje rec. Svoje si odehral i proti Brnu. Nevim, proc dostava tak malo prostoru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 10:14 |  
      9 3

      Ehm, jako neodvolávám trenéra ale to co píšeš je hrozně alibistické.
      "že Baník předvede nadlidský výkon, nebo že v Ďolíčku se klokan tradičně vydá do maxima. To není vina trenéra."
      Vážně není vina trenéra jakou sestavu do těch utkání poslal a, že naši se narozdíl od soupeře nevymáčkli do maxima?

      "Liberec vedený rychlokvaškou Trpišovským, který nic nedokázal, ani v lize, ani v Evropě, dá dva góly a nás vychytá gólman opravdu není signál toho, že je něco systémově špatně."
      Mě teda dva obdržené góly a 0 vstřelených doma špatně přijdou.


      "Plzní uhráli vyrovnaný duel, který rozhodla krásná střela Koláře, která se mu víckrát nepovede."
      Ne nehráli jsme s ní vyrovnaný duel. Neměli jsme jedinou tutovku. Plzeň několik a ani nám nedovolila žádný tlak a zkušeně si to ohlídala. Naopak naši kupili jednu hloupou chybu za druhou a vygradovalo to gólem ze střely, která mířila do prostředka brány! Žádná krásná nechytatelná dělovka to teda fakt nebyla.

      "Podívejte na Spartu, je v totální krizi"
      Takže Sparta je v totální krizy ale Slavia, která má se zbytkem ligy prakticky stejné výsledky hraje skvěle a jen smůlou není 1.? Kdyby derby bylo před námi, tak máme se spartou stejně bodů.
      pražská S bez derby
      Slavia 22 bodů 6-4-2 17:5
      Sparta 22 bodů 6-4-2 17:9


      Ne opravdu ztratit 1/3 možných bodů není jen o smůle! Něco je špatně. A musí se to změnit. Je mi jedno jestli to dokáže Šilhavý nebo někdo jiný. Ale prosím nelžeme si tady, že všechno je růžové, není ani trochu. V lize propadáme. A ta je důležitá. Postup do jarní fáze EL je sice pěkný, chtěl bych ho, ale pro další sezónu nic moc neřeší. Musíme bezpodmínečně v lize urvat nejhůř 2. místo a mít alespoň šanci zabojovat o LM.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Jachym     před 7 lety 07.11.2017 10:43 |  
        0 0

        Když už jsem dneska v korigovací ráži, tak připomínám, že Liberci jsme nakonec v posledních vteřinách gól vstřelili. Jinak ale souhlasím, že ten přispěvatelský nováček vidí vše hodně růžovými brýlemi, a to i já vždy vidím sklenici vždy ještě způli plnou než už poloprázdnou...:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 11:15 |  
          0 0

          Díky za korekci :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        prorok (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 01:22 |  
        1 2

        Dekuji Steve,Tisíckrát také podepisují, konečně někdo pojmenoval veci správnými názvy a ne omluvnymi bláboly o smůle , skvele rotaci, a naši vyrovnané hře.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        andre-21     před 7 lety 08.11.2017 13:40 |  
        1 1

        Souhlas - je tam příliš chyb a v Plzni hlavně nervozity. Nevím, jestli se trochu promítla nálada v kabině. A jak jsi správně poznamenal - ta Sparta, která je v krizi a že skutečně je (snad jim to vydrží) na nás pořád ztrácí pouze tři body. Takže říkat si, že oni jsou v krizi a my hrajeme hezký fotbal a máme jen trochu smůly je lhaní si do kapsy.

        Mimochodem náš výkon má možná vzestupnou tendenci, ale pořád bych to úplně hezkým fotbalem neoznačil a navíc jsme předvedli dost různorodé výkony. Nehledě na sestavu je stále na čem dost pracovat.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 11:58 |  
    14 2

    Dobré dopoledne přeji Vám všem.
    Hodnocení je hodně kritické. Pochopitelně. Ten pocit jsme měli po nedělním zápase všichni slávisté asi úplně stejný. Zklamání, zmar a smutek.
    Pokud jsme tedy všichni slávisté, tak by nás už tenhle pocit měl opustit a teď bychom se měli soustředit na to, jak si udržet své reálné možnosti dalšího vývoje jak ligy tak poháru. Teď prostě nemůžeme propadnout letargii a otrávenosti. Prostě jsme Plzeň u nich doma neporazili. Udělali jsme asi někde chybu. O tom už tu bylo napsáno mraky a asi to je tak všechno. Každý to vidí dle svého názoru a je to pochopitelné. Jenomže teď se musíme zase vrátit z "hrušky dolů na zem" a nabudit chlapy na hřišti na každý další zápas s tím, že to musí dát.
    Pořád všichni mějme na paměti - "Po výhře, po prohře, vždycky jsme s Váma".
    Jak jsem psal v článku o zápase, a možná jsem nebyl pochopen nebo jsem to napsal blbě pod bezprostředním dojmem z toho zápasu. Chyba JŠ byla, že si nepřipravil k tomuto zápasu sestavu tak, že Ti hráči, kteří na Plzeň měli vyrukovat, měli hrát alespoň tři zápasy bez "rotace". Určitě by nebyli tak vyčerpáni, aby to nezvládli. To podle mne byla chyba Jardy Šilhavého. Ten kdo hrál fotbal, tak určitě ví, jaké to je, když jste jednou na place, jde Vám to, ale stejně další zápas sedíte.
    A když se toto stane několikrát, to Vám to v té "makovici šrotuje", že pak ani sám nevíte, co máte vlastně hrát......... A to se stalo už při zápase s Libercem a JŠ toto varování nějak nevnímal. A pic kozu do vazu, Villareal a Plzeň nám to ukázala v plné nahotě.
    Jen se teď z toho "proboha neposrat"!!! (omlouvám se za to sprosté slovo).
    Vždyť na to čekají novináři, kteří přisoudili našemu klubu, že "už je JŠ nad propastí, se Slávií to jde z kopce, pozice JŠ slábne, Tvrdík má připraveného Beránka atd......). Teď se přeci nemůžeme chovat jako "blbečkové" a naletět tomu, na co čeká "RB".
    Je mi jasné, že Plzeń to má naprosto jasně ve svých rukách a koukat se na první místo je pasé. O to víc se nesmíme nechat otrávit a makat tak, aby druhý flek byl náš. Pokud stavíme tedy silný mančaft, tak se o LM popereme i třeba z kvalifikace. Proto by nám mělo pomoci se dostat do jarní části EL, proto hrát nadoraz o druhý flek. Před třema rokama jsme málem "prděli do hlíny", a teď někteří z nás mají "rypák vysoko v oblacích".
    Jsem toho názoru, že naopak je potřeba teď dostat hráče z jakési rozpačitosti a možná i trochu z frustrace nad prohraným zápasem "ze z Plzně". Po zápase, kdy ještě doznívaly emoce se plácne i to, co druhý den byste už nikdy neřekli. To platí i o Pepovi Hušbauerovi, který si to ještě před odjezdem s trenérem vysvětlili, a také a mám to potvrzené, to co se prezentovalo v médiích o Hušbauerově vyjádření, bylo vytrženo z kontextu položené otázky. A kdo že to vypustil??? No můj velký oblíbenec žačínající písmenem P.......... a klidně si tam doplňte co chcete. Jak vím, oba JŠ a JH se rozešli v pohodě a vše ostatní už se bude řešit pouze interně v klubu. I to je potřeba a stává se to i v lepších klubech.
    Omlouvám se, že jsem tentokrát moc k hodnocení neřekl. Chápu nízké známky a to je asi tak vše.
    Daleko víc mi záleží na tom, aby tento neúspěch s Plzní nevyústil v ještě horší kroky a nepokakali jsme tu sezónu ještě víc, než jen tím, že bychom nemuseli být ani druzí.............
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      první rytíř     před 7 lety 07.11.2017 12:18 |  
      2 3

      Sokrate, k hodnocení není třeba nic moc dodávat. Flustrace posledních dnů pramení spíše z toho, že jsme tím nedělním výsledkem podle všeho přišli o možnost prát se o titul. Přitom jsem přesvědčen, že pokud bychom zbytečně neztráceli v předcházejících ligových zápasech, nebyl by ten bodový rozestup tak veliký a i to zklamání z výkonu týmu a výsledku v Plzni by bylo menší. Ale dost o tom, co by bylo kdyby. Hlavní je se nenechat otrávit! JŠ snad došlo, že tak velká rotace výkonům mužstva neprospívá (pokud ne, tak mu to určitě někdo řekl). Ona ta obrovský výměna základu zápas od zápasu má totiž vliv i na něco mnohem důležitějšího. Nedovolilo to vytvořit skutečnou osu mužstva (vyjma obrany, co hraje víceméně ve stejném složení a hraje dobře)! Bez té není ani možné "napodobovat" vyspělé evropské celky, co mění v zápasech maximálně dva, nanejvýš tři hráče (mi klidně i osm!). A osa mužstva je nezbytná pro styl herní prezentace na hřišti, neboli to, co chceme hrát, čím by měla Slavia vynikat, aby tvořila absolutní špičku naší ligy a v Evropě se neztratila. Takže je dobře, že JŠ zatím zůstává, že se snad atmosféra v kabině zklidní, že přijde sportovní ředitel a že v zimní přestávce dojde k následujícím věcem:
      1. Říct si, jakým stylem chceme hrát a to jak v lize, tak i pohárech (samozřejmě s taktickými variacemi ve vztahu k síle soupeře)
      2. Zanalyzovat, zda ke zvolenému způsobu hry máme ty potřebné hráče
      3. Na základě oné analýzy kádr doplnit vhodnými typy a rozejít se s těmi, co se do koncepce nehodí s tím, že rozumná redukce kádru je nezbytná
      Tak asi tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      amon     před 7 lety 07.11.2017 17:28 |  
      4 0

      tak víme, kdo je čičmunda P... at už Podroužek, nebo Janega a nebo i ten nesoudný Petržela, nedá se to číst. Jedna je věc je jistá, pokud nad něčím váháš, přečti si komentáře redaktorů ze Sportu a víš, že pravý opak je pravdou! Píšou, že JŠ nemá podporu kabiny, nemá podporu vedení, fanoušků, že nejlepší řešení je odvolat trenéra.. Je to prostě naopak:-) V létě psali o Kolářovi, že je to důchodce, že na Plzen nemá.. odoborníci.
      Ještě mě mrzí, že se k tomu vyjadřoval Strašák s tím, že by chtěl Trpišovského a hned je z toho, že část tribuny sever/fanoušků je pro odvolání JŠ. Měl jsem Strašáka za většího znalce. At se ten kluk koukne na zápas Libe-Plzen. Libe mohl dostat 7 banánů a nikdo by se nedivil..

  21. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Fulham     před 7 lety 07.11.2017 14:11 |  
    13 0

    Tak podle Mlsny se pod Mickem utrhl trávník.... když budem druhý, beru to jako vítězství. Protože tohle nemá cenu komentovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Kaston     před 7 lety 07.11.2017 14:47 |  
      8 0

      A "nejlepsi" je to srovnani, ze kdyz naprosto cisty souboj krmencika s Jugasem, kdy oba MIMO VAPNO sli rameno na rameno, ruce pouzivali oba, jen krmencik mel tu ruku navic Jugasovi v obliceji se jako penalta neposoudil, tak podkopnuti ve vapne se preci piskat taky nebude...

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        dalislavista     před 7 lety 09.11.2017 09:32 |  
        1 0

        Za tenhle výrok by měl okamžitě skončit!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Fačín     před 7 lety 07.11.2017 15:10 |  
      9 1

      To jsem taky četl. Jako nápadnější přikrývání rozhodcovských chyb snad ani nejde. Jinak tam píšou, že Příhoda pískal výborně (až na tu jednu penaltu, ale jinak skvěle). Blbý je, že to bylo za vyrovnanýho stavu a bůhví, jak by to dopadlo, kdybychom po penaltě vedli. Takže to je ovlivnění výsledku jako prase, ať se na mě nikdo nezlobí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Lantenac     před 7 lety 07.11.2017 15:26 |  
      10 0

      Na to se asi fakt nedá říct vůbec nic, jen kroutit hlavou.
      Jsem strašně zvědavý, jak to bude fungovat, až bude k dispozici videorozhodčí. Protože se (snad) dá pochopit, že situaci v reálu Příhoda pořádně neviděl, ale pokud by tohle nebyla penalta i podle sudího za monitorem, tak je vůbec otázka, jaký má smysl celý systém zavádět...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      iwanowicz     před 7 lety 07.11.2017 15:54 |  
      3 0

      Akorat se pred vsema ztrapnujou, vzdyt to bylo jasne videt v TV, kdyz to Rajnoch nekolikrat zastavil pod lupou, ze mu slapl na nart.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      slamacek (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 21:47 |  
      3 1

      a rozhodci rika, ze bude trochu hru poustet. do haje ale podkopnuti neni drobny zakrok. navic to sudi videl! dle mne proste mel motivaci proti plzni nic nepisknout. mozna mel zakaz do hry vice zasahnout, to tezko soudit. ale tohle byla penalta naprosto jasna! vymluvy ze to nebyl faul na penatlu, nebo ze se utrhne travnik? to je jako co? akorat chteji lidi odradit od navstevy stadionu. ale dobre hosi jak chcete. podam stiznost k DK pro zesmesnovani. tohle nemuzeme jako clenove asociace dale trpet.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        dalislavista     před 7 lety 09.11.2017 09:30 |  
        0 0

        On se trávník opravdu utrhl, ale proč...
        Protože MvB na té noze stál a jak ho Limberský podkopl tak ten trávník urval!
        Takže je to spíš důkaz toho faulu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 12:44 |  
          0 1

          tak ono je i zajimave ze sudi rekne ze to videl, ale ze to vyhodnotil tak ze kdyz bude poustet ostrejsi hru tak to nechal byt. jako opravdu vysmech

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      vršek     před 7 lety 07.11.2017 23:27 |  
      0 2

      "Sakra chlapi, vždyť to vápno je od neděle jen aby se vědělo kde může hrát brankář rukama...
      Příhoda to přeci pouštěl od začátku, správně šetřil kartami, i za nějaký ten loket na krk protihráče, jak je ostatně moderní trend, a pískal výborně, takže v tomto kontextu přece nemůže pískat takový nějaký kontakt, a ještě v rohu vápna..."
      "Ani další rozhodčí nechybovali - vždyť kdyby Proske pískl drobný faul Šurala na Traorého musela by Sparta předtím kopat alespoň tři penalty za opakované fauly Traorého ve vápně...."

      Nádhera a radost sledovat jednotný metr rozhodčích a slyšet Liskiewicze jak se rozhodčí zlepšují!!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      rak (přítel SN)     před 7 lety 08.11.2017 08:57 |  
      4 0

      Ta komise je opravdu asi soubor šašků. Já vůbec netvrdím, že tím chtěl Příhoda Plzni pomoci a měli ho nějak trestat. Mohli konstatovat, že to nebylo pro rozhodčího jednoduché posoudit, ale říci, že to žádný faul nebyl, to nevím, co si o tom myslet.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 07.11.2017 18:15 |  
    2 1

    Rotaň za mne 5 nejlepší z celé zálohy, Jugas 5 no dobře, ikdyž taky tam byly chybky, Simon 6 po zásluze...

  23. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Akuls     před 7 lety 08.11.2017 10:24 |  
    6 1

    Hodnocení po špatném výsledku tradičně velmi nízké, vypadá to ale, že jsme prohráli nejméně 0:4, nedostali jsme se přes půlku a neměli ani jednu šanci. Počítám, že Alanor by naproti tomu dal hráčům vítězné Plzně samé sedmičky a osmičky, ale takový rozdíl mezi výkony hráčů obou týmů přece nebyl. Bylo to o jednom gólu, o neodpískané penaltě a neuvěřitelné chybě Laštůvky. Nepochopím, jak lze nevidět poměrně slabou střelu, letící ze vzdálenosti 20-ti metrů, ve více než dvoumetrové výšce a směřující přímo na gólmana do středu branky.
    Podle mne máme kádr na to, aby se dalo se sestavou rotovat. Žádného nenahraditelného Messiho ani Ronalda, který by musel hrát každý zápas, v týmu bohužel nemáme a ale ani vyloženou slabinu. Nicméně, byl to zápas důležitý a měli hrát hráči s nejlepší formou. Dalo se čekat, že špatně bránící Sobol bude mít problémy s hajzlíkem Petrželou. Bořil by si s ním poradil určitě lépe a odpočinutý Frydrych by si na pravém beku své uhrál a ještě by pomohl při obraných i útočných standardkách. Navíc by vlevo mohl hrát Stoch, protože by se nemusel tolik vracet, tak jako Zmrhal kvůli Sobolovi. I když jsem příznivec Součka, tak volba na odpočinutého MNN a Rotaně nebyla špatná a své si také uhráli. Navíc můj další oblíbenec Hušbauer podával nejlepší výkony na podhrotu, právě pokud za ním hrál MNN a Rotaň. Proto nevím proč remcal na sestavu. No a v útoku měl hrát určitě Necid, který by se rval se stopéry Plzně určitě víc než zase málo aktivní a dlouhodobě bez střelecké i herní formy hrající Škoda. On a Hušbauer, ačkoliv byli odpočinutí a přitom v zápasovém rytmu, se rozhodně nevydali ze všech sil a nebyl na nich ani vidět žádný hlad po míči. Navíc jsem si myslel, že centrovat a kopat dobře standardky se nezapomíná i když je hráč trochu z formy, ale Hušbauer mne vyvedl z omylu. Dále jsou pro mne velkým zklamáním výkony Sýkory. Ku podivu si toho tady nikdo nevšímá, na tapetě je jen Zmrhal, kterému však nikdo nepřihraje a tak se jeho rychlost a tah na bránu nevyužívá a je tam pak opravdu zbytečný. Naproti tomu Sýkorovi zbyla z jeho dobrých vlastností jen čipernost, z které ale mužstvo vůbec nic není. Právě na mokrém terénu se měl ukázat. Bohužel začal hrát žákovský fotbal, jeho razance střel třeba proti Villarrealu byla na úrovni hráčů U-12. Vypadá to, jako by se bál balónu, už ani necentruje, raději balón zasekne, tím celou akci zbrzdí a ještě alibisticky vrátí míč Bořilovi, aby centroval on. Ten je z toho potom tak překvapený, že netrefí ani velké vápno,
    A. Panenka, asi trochu v nadsázce, někde říkal, že dříve bylo v mužstvu 10 fotbalistů a jen v brance hráč, který neuměl kopat. Nyní je to prý právě naopak, v mužstvu je často maximálně jen jeden fotbalista a 10 hráčů. Uvědomil jsem v této souvislosti jaký je rozdíl mezi fotbalistou a hráčem, když jsem o víkendu sledoval zápas Angers - PSG. Zatímco 18-ti letý Mbappé, velmi těžkou přihrávku od Daniho Alvese, z prvního doteku v klidu proměnil v úvodní gól, tak Hušbauer, v naprosto identické pozici, v 5. minutě zápasu s Plzní, míč po Bořilově přihrávce ani nezasáhl. Holt to je ten rozdíl mezi hráčem a fotbalistou. Jinak mne v tom zápase francouzské Ligue 1 zaujalo, že i takový player jako je Cavani se nestydí vystřelit v plném běhu kladenským nártem a bezpečně skórovat.