Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (22)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    rak (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 13:38 |  
    2 3

    Nenapsal jsem náhodou stejnou formulaci do diskuse k zápasu :)?

  2. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    davy     před 7 lety 06.11.2017 13:45 |  
    15 0

    Ještě bych k tomu doplnil, že rotaci trenérů vyzkoušeli v minulé sezoně Plzeňáci a byl to jeden z důvodů, proč jsme získali titul. Neměli bychom opakovat jejich chyby. Mimochodem Plzeň sice má ustálený kádr, ale zase jim to častěji skřípe v pohárech.

    • Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

      prorok (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 23:22 |  
      0 0

      To take nebyla rotace trenérů, ale hledání nejlepsiho trenera, u nas je to nesmyslná rotace hráčů, pokaždé se 6 změnami. Budiž.Ale Hušbauer má pravdu v tom, ze. pak neznají své návyky a nejsou jednolitý tym.Nejsem pro odvolávání, ale taktika stálých změn nikde na světě není. Všude je kostra, stabilní, která hraje a o poločase, či v 60. minute dle potřeby střídá. Střídání jsou 3, takže nelze mužstvo zničit.Podle mě co nejdřív bude v kabině revoluce. A pak přijde..
      A ještě druhá věc zadávejte mi, jak chcete - potřebujeme výborného brankáře. S tím předchozím, co tak miloval Slavii, že ihned odešel, bychom měli o 7 bodů vic.A nepovedlo se nahradit ani Baráka, í když to nikdo necekal. Í když by dneska urcite také rotoval, byl ž formy a naštvaný. To je, bohuzel, tvrdá pravda. Rotace a stridani v 69 minute, co ma zlepsit hru...

      • Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

        davy     před 7 lety 07.11.2017 12:04 |  
        1 1

        Odvolání Pivarníka byla nesmyslná rotace trenérů, tedy z našeho slávistického pohledu smysl měla. :-) Brankáře potřebujeme, to je naprostá pravda.

  3. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    VanDel     před 7 lety 06.11.2017 13:50 |  
    3 15

    Článek naprosto o ničem. Všechno co nám autor chtěl sdělit je shnuto v nadpise, ve článku není nic dalšího.

  4. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    dauby     před 7 lety 06.11.2017 13:55 |  
    13 1

    Nejsem pro vymenu trenera, ale Silhavy by mel projit zasadni sebereflexi. Uprimne receno, vubec ho nechapu: loni menil sestavu jen minimalne a fungovalo to, proc to tedy stejne nedela i letos? Misto toho toci sestavou jak zmrzlinar (z Letne) na kolotoci. Mel by urcit zakladni jedenactku a za ni si stat, kazdy zapas udelat tak 1-2 zmeny. Ale vymenit treba po viteznem maci 6-7 hracu? To je silenost! Jak se maji hraci sehrat? Jak se asi citi Stoch nebo Soucek, kdyz po velmi povedenem zapase nehraji a misto nich nastoupi napriklad Zmrhal, ktery je totalne z formy? Takhle to dal nepujde...

    • Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

      ervin     před 7 lety 06.11.2017 16:03 |  
      0 0

      Do posledního slova souhlasím! Měnit trenéra ne ale už je potřeba to nějak řešit ,na pokusy už cas vypršel.

    • Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

      Kenny     před 7 lety 07.11.2017 18:28 |  
      2 0

      Jak se mají sehrát? Připomíná mi to slova Hušbauera. Toho Hušbauera, který z 13 kol nastoupil 12x. Přesto je nerozehraný. Přesto stále neví, kam mu bude nabíhat spoluhráč, s kterým 5x týdně trénuje. Tohle není o sehranosti,to je o hráčské inteligenci a kvalitě.

  5. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    slavianavzdy     před 7 lety 06.11.2017 14:03 |  
    11 2

    Absolutní souhlas. Chápu, že nejsložitější je sportovní stránka věci, tzn. vybrat adekvátní hráče na posty a dále taková ta chemie v mužstvu. Myslím si, že trenér Šilhavý udělal výborně kabinu, ale pravdou je, že mu mužstvo připravili předchůdci. Co mám informace, tak za Šimáněho fungovala naprosto transparentně, otevřeně a férově debata v tzv sportovní radě klubu. Ta skončila odchodem Šimáněho, nekontrolovatelně se posílila role otce a syna Uhrinových a byl z toho průšvih. JŠ nás z něho vyvedl díky svému naturelu, ale ve chvíli kdy mu do toho začali zasahovat poradci sdružení kolem generálního ředitele včetně, tak se zabarikádoval k A týmu a bohužel i pro něj přestala fungovat jakákoliv zdravá oponentura. A tím pádem ho zřejmě čeká osud neodvolatelného člena představenstva Uhrina. Myslím si, že je dostatek kvalitních slávistů, kteří mají zájem primárně na fungujícím klubu, a ne na podílu z transferů apod. Ti by mohli vytvořit nové jádro sportovní rady. To je to co v Plzni předvádí Paclík, Šádek, Vrba. Na Slavii je teď snaží napást spousta obchodníků s jakýmkoliv fotbalovým materiálem. Myslím si, že ve fotbalové komunitě se ví kdo je "cinklý" a kdo se cinknout nedá. Držím palce klubu a věřím, že trenér Šilhavý zůstane a management začne opět pracovat jako tým!

    • Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

      slavianavzdy     před 7 lety 06.11.2017 14:07 |  
      4 0

      A ještě pro doplnění. Aktuální situace fotbalového prostředí v ČR vybarvuje dnešní donominace národního týmu. Neuvěřitelná žumpa. Chápu Křetínského, že to chtěl rozbít, ale i Ital je napojený...jenom jiným směrem.....

    • Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

      tomblesk     před 7 lety 06.11.2017 16:39 |  
      11 4

      Tohle podepíšu vším, čím se dá ... Klidně i nohama. Po té diskusi k zápasu s Plzní jsem získal dojem, že v dalším zápase /s Duklou?/ na lavičku usedne Řehák a na plac půjde kombinace U19 s juniory ...Uvažuji podle toho, kdo by měl být odvolán a kdo by měl odejít - diskutující snad ze vzteku spláchli zbytky rozumu - jiné vysvětlení se hledá těžko.
      A k tomu ty kecy v médiích / tlak na koho asi?/ Nechtěl jsem tomu věřit - nevidím do toho - ale ta jadrná poznámka o nalepení se různých panáků na Slavii je docela trefná a ... není to zřejmě poprvé. Nevím, co je na tom pravdy, ale traduje se, že jediný KJ dokázal nějakého agenta kopnout do zadku, když se vtíral do kabiny ... Inu český fotbalový folklor, chtělo by se říct, ale to je zoufale málo. Opravdu si nemyslím že z rotace hráčů přejdeme k rotaci trenérů. Tak padlý na palici ve vedení doufám nikdo není. Po věcné poznámce JT k hledání chyb, jen dodávám, že snad v něm nebouchne "starý luftjarda", spíše by si měl vzpomenout na vojenská léta, jak jsi všichni z PŠM pamatujeme, že do bitvy má jít nejprve řádná účinná příprava /letectvo, raketky/ a zajistit likvidaci či aspoň eliminaci předností protivníka /komise rozhodčích, berbr a spol./ pak nastupuje dělostřelectvo k rozehnání všeho, co ještě dělá neplechu a nakonec jde na cizelérskou, vyčišťovací operaci /práci/ "pěšák". Nikdy ne obráceně.
      osobně si myslím, že největší náš problém nyní vyvstane v prostředí "kecálistů" všeho druhu a na všechno. Nějakýho vola ta média vždycky najdou.
      Jako nyní třeba Hušbyho, jak skuhrá nad rotací atd. Inu s máslem na palici se to mluví .... V tom blbým zápase s Plísní bych vyzdvihl, že Míša Ngadeu vymazal Hořavu, až ho Vrbič vystřídal, jak si nedokázal čuchnout... totéž se dá říct o Ruslanovi s Hrošovským. Jen duo Kolář vs. Hušbauer je náš výbuch . Na tu opakovačku /nekvalitní záznam O2/ jsem se díval mockrát a pravda nikde jsem Hušbyho neviděl, když si ten "plzeňský zázrak a spasitel" dělal státní zkoušku z žonglovačky na velkém vápně. Jak malý je fotbalový plácek. Jediný Simon se snažil tam aspoň vletět - žel neúspěšně, no není to hasič v plné zbroji. Uvítal bych, aby na místě hráče, který má jasné úkoly, došlo k sebehodnocení, než aby se šťoural v rotaci ... čehokoliv. ještě štěstí, že nedělá do turbín /taky rotují/ to bychom si rovnou mohli shánět svíčky na svícení. K charakteristice "taktického výkonu" Hušbauera v Plzni bych dodal, jen to, co léta říkám furt bez úspěchu manželce: Je furt tam, kde nemá bejt a není tam, kde má bejt ...No jsou tací, že podstatu věci nepochopí nikdy. Holt ona je rotace a rotace a taky, jak pro koho. To, co se zkusilo ve Slavii se nedá tak šmahem hodit na smetiště - i z toho je zkušenost. Žel zápas s plzní patří do jiného soudku /odpovědnost hráče/ů/ za splnění úkolů, produktivita v zakončení, efektivita předfinální fáze útoku atd. I toho bylo naznačeno dost. V článku O. Zlámala to bylo, pravda velmi stručně - řečeno: nerotuje osa týmu a toho JŠ se snažil držet, jen tak nějak ta osa se kolébala/vychylovala/ ve větru / hlavně útočný střed zálohy, hrot/y/ útoku - i když na to budou rozdílné názory ale výsledky to dokládají ...a hovoří za vše/
      Taky si myslím, že kluci "afričtí" si místa váží ve Slavii víc než někteří zdejší domorodci. Aspoň pozorně naslouchají - či si dělají i poznámky na taktické předzápasové poradě - zatímco jiní pijí kávičku a klábosí o rotaci ...- hra na hřišti aspoň tak vypadá. O tom, kdo v Plzni nechal "duši" a kdo si tam jel na pokec veďme debaty, ale podle toho, co kdo viděl na stadionu či v TV a to, co kdo vykládá po bitvě, bude zítra stejně pasé...Zázrak Ligy jménem Krmenčík vyletěl komínem, jak Simon přikládal pod kotlík. Takže pro Nezmara první úkol: Hybaj do Afriky a vybírej chlapče ...
      Mně třeba vůbec nevadí, když nám budou říkat třeba "africká hvězda z Prahy" či nějak tak ... Chci prostě jenom hezký a bojovný fotbal a to není málo, zvlášť, pokud to někdo umí a dělá to dobrým srdíčkem o to je víc radosti pro nás fanoušky /určitě lepší než tlupa studených čumáků, kteří myslí víc na papírky ve své peněžence a na číslice na účtu ..../
      Úplně jiná záležitost je stabilita výkonnosti, ještě lépe raději její růst. To je na zpytování svědomí všech, co se jenom prošli kolem mančaftu. Co tam se děje, je pro mně opravdu ve hvězdách. Štěstí, že nemáme už Váchy a Dočkaly, avšak obávám se, aby "nevstali noví bojovníci", asi z importu - kdo jiný než imigrant za to může, že asi ..".
      I přes plzeňský výbuch / míněno s nadsázkou na ostudný výkon/hru/ - pokud se to dá ještě tak pojmenovat/ lídra české ligy a reakci Slavie/ No dobře výbuch tedy ano, ale že by to byla atomovka .... spíše granátek v pazouře zběsilých buranů .. I to se stává. Říká se, že přej a bude ti dáno. No, já raději nikomu nic nepřeju a taky nic od nikoho nechci a už vůbec nic nečekám. Takže : Nepřej, ale udělej si sám.
      V tom snad bychom mohli být silnější.
      Takže nashle na Dukle a pak hurá na Astanu - Slavie možná je asi nachcípaná, ale nepadne !!!! Hlavně teď by to bylo fakt blbý. Snad naše tribuny neklesnou jako "fans" RB s jejich bojkoty, nebojkoty atd....

      • Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 18:11 |  
        2 2

        +1

      • Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

        prorok (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 07:41 |  
        1 3

        Mily Tomblesku, drz se toho, co rikas manzelce a nech rozhodovani na nasem vedeni, jenom diky jemu jsme ziskali titul a nezašli v divizi, ty africka hvezdo z Prahy. A k te rotaci- proc nadavat Husbymu, kdyz vsichni evropsti treneri vzdy zacnou s nejlepsim, (alespon, kdyz chteji vyhrat) a pak podle potreby prostridavaji max.3 hráče. Ale to víme všichni.A ze vznikají hráčské návyky je vidět třeba právěna Plzni, nebo spíš na všech. Viz treba Anglie.Tomu se rika sehranost muzstva a na to my doplacime. Proto jsme ztratili tolik bodu.A rozebírat to dal a útočit na hráče je nesmysl.Verim, že se p.Tvrdik zachová jedině správně.

        • Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 13:54 |  
          0 0

          Ale kromě obrany, co je to nejlepší? Vyjma obrany? Necid, Škoda nebo MvB v útoku? V záloze Stoch, Sýkora, Souček, Rotaň, Hušbauer nebo MNN? Bál bych se, aby trenér měl zvolit kostru týmu, kterou střídat nebude nebo jen výjimečně, aby se nakonec ukázalo, že není nejlepší.

  6. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    o-cab     před 7 lety 06.11.2017 14:27 |  
    6 18

    tento "clanek" poukazuje na naproste nepochopeni situace a jejich pricin

  7. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    samop     před 7 lety 06.11.2017 15:33 |  
    2 0

    To dává smysl !!!

  8. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    JS (přítel SN)     před 7 lety 06.11.2017 17:07 |  
    5 11

    „Dejme Dušanovi ještě zbytek sezony, než abychom udělali ukvapené rozhodnutí...“

  9. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    qwertz0099     před 7 lety 06.11.2017 22:02 |  
    6 1

    JT: Jaroslav Silhavy je trenerem Slavie. Nutna sebereflexe klubu neznamena automaticky vyhozeni trenera, ktery je velkou slavistickou osobnosti.

  10. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    benny231     před 7 lety 06.11.2017 23:14 |  
    2 1

    Souhlasím s tím, že rotace trenérů, nic neřeší. Trenér, by měl dokončit podzim a nechal bych na Nezmarovi, zda do jarní části povede mužstvo, jiný trenér.

  11. Re: Komentář Ondřeje Zlámala: Rotaci hráčů nevyřeší rotace trenérů

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 11:15 |  
    5 0

    To je podle me dost dobrej clanek! Problem je v tom, ze s praci s tak sirokym a kvalitním kadrem nemá u nas nikdo zkusenosti, nemá je nas trenér a nemá je ani nahodou Trpiš, který svou dosavadni karieru vybudoval na tom, ze vytezuje z minima maximum, coz se ale nepodoba situaci ve slavii. Nemam zadnou záruku, ze když prijde Trpisovsky nebo nejakej jinej trenér, nemaje zadnych takových zkusenosti, ze si s tim poradi.

    Silhavy se s tim pere nyní a vlastne je v tom ze všech treneru nejdal. Asi není uplne idealni demokraticka nominace, aby si každý zahral, i zaloha s utokem potrebujou nejaky hrace, kteří jsou první volbou. Ta volba je strasne tezka, protože uroven hracu je hrozne vyrovnana. Uvidíme, jak si s tim trenér poradi v dalších zápasech, nicmene jemu verim vice nez nekomu novymu, kterej by prisel a všechno by se ucil od zacatku.

  12. Ondřej Zlámal

    Ragnarok     před 7 lety 08.11.2017 10:06 |  
    1 3

    Ondřej Zlámal je uznávaný odborník, má neskutečné zkušenosti, s ním by se neměli kritici vůbec pouštět do diskuse a má plnou pravdu. Zajímalo by mě, co ti kritici dokázali, kolik ligových týmů vedli, kolik mají titulů.

    • Re: Ondřej Zlámal

      o-cab     před 7 lety 08.11.2017 13:43 |  
      0 2

      kdyby svet stal na techto zcela zhovadilych predstavach ze jenom ti co v necem maji zkusenosti a "neco dokazali" maji narok na pravdu tak bychom museli jeste dnes stavet pomniky stalinovi protoze on vedel nejlepe jak ridit svaz a ty desitky milionu mrtvych mu do toho nemeli co kecat jelikoz v politice nedokazali tolik co on